Amelie DK 13-07-2022

Smartphone werd opgehaald via een verdelerspunt dat open is op zondag, superhandig! Verder geeft de website heel veel nuttige info en is het heel gebruiksvriendelijk.

Georges 13-07-2022

Shop was perfect. Het probleem stelt zich bij de installatie. Ik had een side by side koelkast gekocht met installatie inbegrepen.
Zij hebben de ijskast enkel op zijn plaats gezet en gezegd tegen mijn echtgenote dat ze na x uren de stekker moest insteken. Ze hebben de waterleiding niet aangesloten omdat de aansluiting metaal op metaal zou zijn en dat dit nooit waterdicht kon zijn. Nochtans waren de dichtingen voor de 2 aansluitingen meegeleverd in het pak maar die hebben ze niet gezien/gebruikt. Dan hebben ze ook het waterfilter niet geïnstalleerd dat meegeleverd was zodat er geen toevoer kon zijn (automatisch afgesloten).

Christiane Reniers 12-07-2022

Goede uitleg van de producten op de website. Super prijs kwaliteitsverhouding en dan ook nog de dag na bestelling geleverd en dit zelfs op een zondag . Meer kan een mens niet vragen

Tom Giebeler 12-07-2022

Ik koop regelmatig online bij coolblue, zowel privé als professioneel.
Vind steeds snel wat ik nodig heb.
Bij afhaling in de winkel , steeds vriendelijke mensen.

Ann 11-07-2022

Ik ben mijn order gaan afhalen in de winkel. Ik werd vriendelijk te woord gestaan. Er werd duidelijke informatie gegeven over mijn aankoop. De verkoopster heeft zelfs geholpen om alles naar mijn wagen te brengen. Aangenaam verrast!

Alexander 11-07-2022

The Bastard Plate setter Large gekocht. Niet zeker of dat ie zou passen in mijn ouder model. Maar dankzij de coolblue klantenreviews las ik dat ie wel paste, terwijl offcieel die volgens de The bastard zelf niet zou passen.
Fantastisch de volgende dag geleverd zoals beloofd. Ik koos voor de 2e kans, de kartonnen verpakking was beschadigd, maar het product zelf was volledig intact; Voordeliger en zonder nadelen.
Deze winkel is het vertrouwen waard.

Nathalie 11-07-2022

Eerste maal dat ik iets ging afhalen in de winkel. Bij mijn aankomst werd ik onmiddellijk ontvangen door de winkelbediende die mij doorstuurde naar de dienst afhaling. Na enkele minuten wachten (er was immers een klant voor mij) werd ik onmiddellijk verder geholpen. Deze winkelbediende gaf mij nog info omtrent retour goederen en klaar was Kees. Bovendien bevindt de uitgang zich aan de parking, dus was het niet ver lopen met de dood 😁

Gitte 11-07-2022

Duidelijke, handige website, snelle levering,... De 'keuze van Coolblue' vermeld bij artikelen klopt met de verwachtingen, en de verhouding prijs/kwaliteit.

Bert 11-07-2022

Snelle levering met trajectopvolging. Correcte prijs tov concurrentie. Jammer dat de drone zelf niet op voorraad was...

Stefan Van Den Berg 10-07-2022

Snelle levering en ook nog via de fiets, verkoper heeft dit goed gedaan en super vriendelijk :-) gewoon top verkoper x

Jan De Wael 09-07-2022

Correcte afspraak die correct werd opgevolgd. Meer moet dat niet zijn, maar dat is wel geweldig 🙂

Dylan 09-07-2022

Coolblue is een goeie winkel vooral ook als je online besteld zijn ze altijd wel optijd en de dag erna zoals ze zeggen producten altijd goed verpakt en moest er ooit een probleem zijn is coolblue er zeker om je snel te helpen!

Adriaensen Herman 09-07-2022

Shop is duidelijk - begrijpelijk - met voldoende info.
Prijzen zitten goed - als je dan nog een product in promotie kan kopen is de keuze snel gemaakt.
Het opvolgen van de levering is duidelijk - en corect
Het leveren zelf gebeurd door vriendelijk - gemotiveerd en behulpzaam personeel.
Alle stenen pasten perfect in elkaar - proficiat.

Inge B 09-07-2022

Ik heb al meerdere malen bij Coolblue besteld en telkens was de levering zeer in orde. Zeer goede communicatie over de levering, product altijd in orde en levering op de afgesproken dag (voorbije week zelfs levering op zondag, zoals ik gevraagd had).
In eerste instantie koos ik voor Coolblue voor de gebruiksvriendelijkheid van hun website: zeer veel info over de producten. En voor mensen die niet veel kennen van bepaalde termen, staat er extra uitleg. De klant kan de producten zeer makkelijk vergelijken met de vergelijk-knop.
1 keer ben ik een product gaan bestellen in de winkel, omdat ik toen wilde betalen met eco-cheques. Ook hier werd ik supervriendelijk ontvangen.
Bovendien vind ik het heel leuk dat zij veel leveringen met de fiets doen en dat ze de diversiteit van onze samenleving laten zien in hun mails, reclame en op hun website (zij gebruiken niet de stereotiepe 'mooie' mensen: zij laten mensen zien zoals ze zijn: met tattoos, een maatje meer, verschillende etnische achtergronden,...) . TOP!

Speybrouck 08-07-2022

Ongelooflijk vriendelijke en behulpzame mensen tel verwittiging ‘dat ze later kwamen

Petra Van Hecke 08-07-2022

Eerst gebeld om info en zeer vriendelijk verder geholpen, erna besteld en binnen 24 u in huis

Marianne 08-07-2022

Heb al verschillende keren bij Coolblue besteld. Levering gebeurde steeds stipt. Op voorhand wordt er meegedeeld tussen welke uren er geleverd wordt.

Willy 08-07-2022

Correcte en vlotte bediening, respect voor de timing en vriendelijke, gedienstige medewerkers in en mooie shop in Wilrijk.

Kristof VL 08-07-2022

Aantrekkelijke prijzen, duidelijke site om een bestelling te plaatsen en snelle, vlotte levering. Deze gebeurde per fietskoerier, een stuk milieuvriendelijker dus dikke pluim voor al deze positieve, opgesomde punten! Doe zo voort.

Angelo C. 08-07-2022

Met voorsprong beste webwinkel die ik ken.

- Ruim en kwalitatief aanbod (geen dropshipping of namaak)
- Supersnelle levering
- Goede klantendienst

moesten ze alles hebben zou ik alles bij hen kopen.

Nats 08-07-2022

Klein beetje vertraging, maar goed over gecommuniceerd.
Het was duidelijk wanneer het pakje uiteindelijk wel zou toekomen.

marc sevenhans 08-07-2022

Volgens de website was dit de beste muis van het moment. Dus besteld en snel geleverd!

Marleen 07-07-2022

Via de website krijg je uitstekende informatie die je toelaat te vergelijken en bovendien krijg je tips betreffende nuttige en/ of nodige toebehoren. De prijs was ook de meest voordelige die we gevonden hadden. De informatie met betrekking tot de leveringsdatum was ook helemaal correct. We hebben al meerdere malen beroep gedaan op Coolblue en dat gaan we ook blijven doen in de toekomst.

Hans 07-07-2022

Wasmachine aangeschaft bij coolblue. Bestelling online is vlot gegaan alsook de betaling. Het bestelde product is effectief geleverd maar niet op de volgende dag zoals aangegeven. Het heeft toch een tijdje geduurd eer we melding zagen dat het product niet in het beloofde tijdslot zou geleverd worden. Uiteindelijk de dag erna geleverd ongeveer half uur voor opgegeven tijdslot van één uur; Gelukkig waren we net thuis. Wij zijn ook niet telefonisch verwittigd een kwartier op voorhand zoals beloofd was. De wasmachine is gewoon uitgepakt en afgeleverd. Ontgrendelen, aansluiten en op de juiste plaats zetten heb ik allemaal zelf moeten doen. De 7/10 spreekt dus op de website, het product en de vriendelijkheid van de koerier.

Anny Crick 07-07-2022

Spijtig dat ze het pakje over de poort gooiden. Er zat een uurwerk in van 500 euro dat toch niet niks is. Gelukkig niet beschadigd. Een beetje voorzichtigheid met pakjes is toch wel aangeraden .