Deze score is berekend op basis van 3439 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Marcel 08-09-2018 Via de website gekocht

Prima service

Concurrerend geprijsd, goede voorlichting op de site en service tot achter de deur ("zullen we de doos en het plastic meteen meenemen?").

Paul S. 08-09-2018 Via de website gekocht

Kwaliteit in alle opzichten

Goed aanbod van (voor zover ik heb gezien alleen) kwaliteitsproducten. Netjes en milieubewust verpakt. Leveringstijd klopte. Ik twijfel niet om weer bij Coolblue iets te bestellen als ik iets nodig heb wat zij op voorraad hebben.

Josietje 08-09-2018 Via de website gekocht

Uitstekende service!

De keuze is Reuze, de service uitmuntend en afspraken worden tot nu toe perfect nagekomen. Ik kan werkelijk alles vinden bij Coolblue, het blijft mijn lievelingswebsite.

Michel 08-09-2018 Via de website gekocht

Afspraak is afspraak, en snel!

Bij Coolblue geen gedoe! Wasmachine kapot, in de avond besteld, volgende dag geleverd. Korte bandbreedte qua bezorgtijd aangegeven, tussen 16:00 en 19:00 uur, om 16:00 op de stoep.
Een Miele van 100kg naar zolder zonder morren, snel geinstalleerd en de oude weer mee. Grote klasse!

Ton 08-09-2018 Via de website gekocht

Top service

Top service levering op afgesproken datum hoewel het een pre order produkt betrof. Een foutje mijnerzijds is prima gecorrigeerd

Petra 08-09-2018 In de winkel gekocht
Rotterdam

Heb voor deze winkel gekozen omdat mijn dochter hier erg enthousiast over was en ik kan niet anders zeggen dan dat zei gelijk had. Zeer snelle bezorging en zeer vriendelijke bezorgers die een duidelijke uitleg gaven

COR 07-09-2018 Via de website gekocht

Gewoon zeer solide bedrijf

Je kunt je goed orionteren op de site.
Makelijk proces van vergelijken en kiezen.
En als je gekozen hebt kan je makelijk betalen.
Volgende dag in huis. 😀

Ronald 07-09-2018 Via de website gekocht

gewoon heel goed

genoeg keuze/ Goede hulp via telefoon. Snelle levering en plaatsing door iemand die weet wat hij doet

Pia 07-09-2018 Via de website gekocht

Geweldige website. Makkelijk in het vinden van artikelen. Prijzen zijn ook redelijk. Service is uitstekend. Bezorging van de artikelen is zoals beloofd. Voor 23.59 uur besteld, de volgende dag bezorgd.

Rob 07-09-2018 Via de website gekocht

Komt belofte niet na

De belofte voor 23:59 besteld volgende dag geleverd werd niet nagekomen. Product was op voorraad en om plm. 19:00 uur besteld.

Officiele reactie van Coolblue 11-09-2018

Beste Rob,

Bedankt voor je review. Balen zeg om te lezen dat we onze belofte niet hebben waargemaakt. Dit is niet wat je van ons mag verwachten en daarvoor wil ik je ons excuus aanbieden.
Helaas kunnen wij uit jouw review niet opmaken wanneer het wel geleverd is en of wij nog iets voor je kunnen doen.

Wij ontvangen jouw reactie graag op geenglimlach@coolblue.nl

Wvhofwegen 07-09-2018 Via de website gekocht

Top shop!

Een van de weinige webshops die doen wat ze beloven.
Zeer snelle levering op de meeste producten.
Groot aanbod.
Uitstekende klantenservice.

Willem van Alff 07-09-2018 Via de website gekocht

Hele snelle levering

Coolblue is een wereld bedrijf hele aantrekkelijke prijzen en een ontzettend snelle levering
Toppers zijn het en allemaal met een glimlach

Keisi 07-09-2018 Via de website gekocht

Waarom ik Coolblue aanbeveel is: de goede hulplijn, de snelle levering en het glimlachen elke keer weer.

Ton 07-09-2018 Via de website gekocht

Snel en goede uitleg en service.

Snelle levering netjes op tijd zo het afgesproken was en klant vriendelijk.De koelkast was in prijs om hoog gegaan, 50 euro in de week dat ik hem wilde kopen.Ik had te laat besloten om hem te kopen,met wat praten kreeg ik hem toch voor de oude prijs. zeer netjes want dat hoef niet . Ik raad Coolblue zeker aan....

Dineke Klem 07-09-2018 Via de website gekocht

Wat je ziet, is wat je krijgt!

Duidelijke informatie, met goede foto’s op de website. Snelle, correcte levering.
Product voldoet aan mijn verwachtingen.
Zeer tevreden met mijn aankoop

Gwen 07-09-2018 Via de website gekocht

Fantastische klantenservice en breed productaanbod

Erg vaak besteld, maar nooit problemen gehad met Coolblue. Helaas ging er onlangs een product stuk binnen de garantietijd. Een klantenservice heb ik nog nooit zo vriendelijk, meedenkend en probleemoplossend te werk horen gaan. Alleen daarom zou ik Coolblue al bij iedereen aanraden!

Wim 07-09-2018 Via de website gekocht

Prima artikel

Stipte levering van een prima wasdroger. Meerdere malen al gebruikt en voldoet aan alle beloofde aspecten. Levering was zelfs eerder dan het bericht aangaf. Geluidsniveau normaal wat je verwachten kan. Erg gebruiksvriendelijk.
Medewerkers hebben de oude machine meegenomen en de nieuwe geplaatst op de wasmachine en aangesloten? Alleen de stekker:-)

J. 07-09-2018 Via de website gekocht

goede service, eerlijke winkel, klantvriendelijk

super snelle levering, goede spullen, fijn dat er tweedekansjes zijn, goede voorwaarden, retourneren gaat ook prima en als er iets mis is wordt er geluisterd en een oplossing gezocht.

maria 07-09-2018 Via de website gekocht

Goede en snelle levering van heel goed product

Gekozen vanwege duidelijke website, zeer ruime keuze en goede aanbiedingen.
goede service en snelle levering.

Jan van Groezen 06-09-2018 Via de website gekocht

Voortreffelijke service

Benodigde spullen, wat dan ook is snel gevonden en uitvoerig voorzien van gegevens/documentatie. Ze worden snel geleverd en voldoen voor 100% aan de verwachtingen

Manny Vangerven 06-09-2018 Via de website gekocht

Zeer goede service, duidelijk, goede prijs/kwaliteit

Goede prijs/kwaliteit, duidelijk, eenvoudig , zelfs een leek als mij kan er iets deugdelijk kopen zonder problemen. Top

Erica 06-09-2018 Via de website gekocht

Super!

Snel, betrouwbaar en puntueel afgeleverd op aangegeven tijd. Je krijgt mail, sms en belletje, kan dus niet missen 😉

Paul Hillen 06-09-2018 Via de website gekocht

Professionele bezorgdienst.

Zeer snelle levering, de volgende dag al, en ook nog eens prettige en professionele bezorgers! Bovendien werd de machine gebruiksklaar gemaakt, op zijn plaats gezet en aangesloten.

Hugo 06-09-2018 Via de website gekocht

Duidelijke info zowel in artikel als transport

Vanaf het eerste moment duidelijke info wat je mag verwachten. Snelle en goedverzorgde levering. Het goede gevoel zoals je als klant geholpen wil worden

Eddybru 06-09-2018 Via de website gekocht

Perfecte service

Grote keuze van toestellen. Perfectie bij de aankoop en levering van de producten. Ook de geleverde producten zijn prima alsook de manier van levering.

Visje 06-09-2018 Via de website gekocht

Makkelijk bestellen en perfect geleverd

De website is overzichtelijk. Je kan makkelijk zoeken en de artikelen hebben de specificaties erbij staan. Ook de reviews van de andere kopers kan je gebruiken om tot je beslissing om te kopen te komen. Bij het bestellen kan je ook je eigen bezorgdag kiezen. Je krijgt een tijdslot waarin de levering plaats vindt en ook nog eens een beetje van de bezorger dat 'ie onderweg is.
Levering is perfect. Apparaat wordt geplaatst en aangesloten. Vriendelijke bezorgers. Kortom perfect

Roger L uit Hasselt 06-09-2018 Via de website gekocht

coolblue is echt te vertrouwen.

voor COOLBLUE gekozen omdat ik in het verleden problemen heb gehad met een bestelling. Na telefoon naar Coolblue probleem opgelost en niet te vergeten, financieel in mijn voordeel. Bedankt.

Melissa 06-09-2018 Via de website gekocht

Snel en goed geleverd

Het was snel geleverd en ook netjes en goed verpakt. Ze houden je goed op de hoogte van de bestelling d.m.v. Mailtjes.
Als ik weer wat moet hebben zal ik eerst kijken of coolblue het ook heeft en dan daar weer bestellen.

Paul uit Oosterland 06-09-2018 Via de website gekocht

Ik koop al heel lang producten bij Coolblue. Altijd snelle levering en de enkele keer dat iets retour gaat is er ook altijd een goede en snelle afhandeling. Prima webwinkel!

barnaan 06-09-2018 Via de website gekocht

Beste klantenservice ever

Snelle levering op een assortiment dat nergens beschikbaar was.
De klantenservice was supervriendelijk, ze hielpen direct en heel effectief!

Kitty van Hooij 06-09-2018 Via de website gekocht

Helemaal toppie!!

Alles duidelijk en goed voor elkaar.
Snelle correcte levering.
Tijdstip van levering bekend. Heel fijn.

Theo 06-09-2018 Via de website gekocht

Witheet

Vrijdagavond vaatwasser kapot. We willen graag snel een nieuwe hebben. CoolBlue.nl claimt dat ze die de volgende dag kunnen leveren. Ook inbouw is mogelijk. Ruime keuze, dus wil ik ‘m bestellen. Ik vind geen optie om de inbouw te bestellen. Dus gebeld. Na lang wachten (vanwege onverwachte drukte) krijg ik een aardige medewerker aan de lijn. De optie monteur bestellen was even uit de lucht. Hij kan mij telefonisch gewoon verder helpen en doet dat. Super. Ter afronding zegt hij “Als u voor 24. 00 uur betaalt, wordt het morgen geleverd”. Ik ontvang bestelbevestiging en instructie voor betaling per mail en betaal direct.
Volgende dag nog eens naar de bevestiging gekeken. Blijkt daar in te staan dat PostNL contact zal opnemen op de eerstvolgende werkdag (dat is maandag, dus over 2 dagen) om een afspraak te plannen binnen 3 werkdagen. Dan zijn we bijna een week verder. Dat was niet de afspraak.
Klantenservice gebeld. Opnieuw lang wachten, want onverwacht druk. Hele aardige medewerkster aan de lijn. Die bevestigde dat levering niet ging gebeuren vandaag omdat met inbouw het langer duurt. Ik verwijs naar mijn telefoongesprek EN dat ik nog nooit ergens heb gezien of gehoord van CB dat deze (belangrijke) uitzondering zou gelden. Ze vertelde mij dat haar collega die mij gisteren had geholpen pas net in dienst was en waarschijnlijk zelf ook niet op de hoogte was van de procedure bij inbouw door monteur. 5 minuten ruggenspraak met haar manager. Die laat haar doodleuk aan mij vertellen dat er niets mogelijk is. Er wordt een case van gemaakt en binnen 48 uur zal gecommuniceerd worden over een mogelijke compensatie of zo.
Zeer teleurgesteld hang ik op. Direct daarna bedenken we ons dat we dan beter zonder monteur kunnen laten leveren. Immers dan hebben we de machine alsnog zondag en dat inbouwen lukt wel. Gebeld, lang wachten en dezelfde medewerkster staat mij te woord. Probleem: bestelling is al naar PostNL. Kan niet zomaar toezeggen dat dit gaat lukken. Mijn temperatuur stijgt langzaam van CoolBlue naar redelijk warm. Jullie maken een fout. Doe er dan ajb alles aan om dit op te lossen. Huur voor mijn part een koerier in. Opnieuw overleg met manager. Opnieuw erg onbevredigend antwoord: Binnen 4 uur zullen we bericht krijgen of zondag geleverd kan worden. Wat als dat niet lukt vraag ik. Dan zal het maandag waarschijnlijk wel lukken. Ik zie de bui hangen en zeg dat in elk geval absoluut voorkomen moet worden dat dingen door elkaar gaan lopen zodat pas donderdag geleverd wordt zonder monteur! Dat begrijpt ze heel goed.
Zowaar krijgen we na enkele uren bericht: de machine wordt zondag geleverd. We zullen rond 2 uur ’s nachts een mail ontvangen met het tijdstip waarop de bezorging zal plaatsvinden.
Zondagochtend: geen mailbericht. Bellen. Lang wachten vanwege onverwachte drukte (hoe lang kan drukte onverwacht zijn vraag ik mij af).
Vriendelijke medewerker kan helemaal uitleggen hoe het is gekomen zo. Door omzetting van bestelling systeem zus en zo, waardoor bestelling niet is doorgezet. Oké, en hoe gaan jullie dat oplossen? Alsnog een koerier inhuren en vandaag laten bezorgen. Uiteraard moet er overlegd worden met een manager. Die toont zich opnieuw onbuigzaam. Er zal morgen geleverd worden. Mijn temperatuur naar RedHot. CoolBlue wenst op geen enkele wijze af te wijken van de standaard procedure. HOEZO ALLES VOOR EEN GLIMLACH?
Als je claimt iets te kunnen doen, mag je als consument verwachten dat dat zo gebeurt. Er kan altijd een kink in de kabel komen. In de manier waarop je dat oplost kun je je echt onderscheiden. Gemiste kans CoolBlue.
We zien op dat moment geen andere optie dan maar maandag te laten leveren. Is er eigenlijk geen tijd om zelf in te bouwen, maar daar moeten we maar wat op bedenken.
De volgende ochtend vroeg gecheckt hoe laat bezorgd wordt: tussen 11.30 en 12.30 uur. Het kon niet beroerder omdat precies tussen 10.00 en 13.00 niemand beschikbaar zou zijn. Gebeld (wachten) en verzocht ander tijdstip te laten leveren. Dan kan dinsdag bezorgd worden. Ik ontplof. Er is echt geen andere optie. Dus CoolBlue veroorzaakt een probleem, bezorgt mij heel veel ergernis en laat mij heel erg veel tijd investeren in een eenvoudige levering. Vervolgens zeggen ze ook nog: “wij doen het zo en past u zich maar aan”.
We hebben kunnen zorgen dat de machine binnen kon worden afgeleverd. ’s Avonds heel laat de machine nog ingebouwd.
Vanmiddag (woensdagmiddag) kregen we het compensatie aanbod van CoolBlue. Geloof het of niet, maar ze willen de machine komen inbouwen. Zonder extra kosten. Hebben ze 3 dagen over na moeten denken.

Mocht de heer Zwart dit lezen, dan zou ik het op prijs stellen als hij de volgende punten ter harte neemt:
• Ben heel trots op je helpdesk. Doen hun stinkende best, hebben begrip en gaan prima om met serieuze klacht.
• Knikker hun manager er morgen uit. Die stuurt zijn eigen mensen steeds met een kluitje in het riet en wenst op geen enkele wijze met de klant meedenken.
• Leg in uitingen je claim niet al te hoog, zodat dit soort teleurstellingen wordt voorkomen.
• Geef de opvolger van de ontslagen manager mee dat in een situatie als deze standaard dezelfde dag een oplossing wordt geboden (dus niet alleen aangeboden). Laat ze proberen te denken als een klant in die positie en niet uitsluitend volgens een standaard procedure.

Als zaterdag een koerier bij mij voor de deur had gestaan met de vaatwasser, had ik hier een lovend review gestaan. Was voor alle partijen bijzonder leuk geweest toch.
Zo, nu heeft het echt meer dan genoeg tijd gekost, maar ik moest dit echt even kwijt.

Officiele reactie van Coolblue 07-09-2018

Beste Theo,

Allereerst willen wij jou bedanken voor jouw zeer uitgebreide review. Het is natuurlijk belangrijk dat je een klacht bij ons kenbaar maakt. Aan de hand van jouw informatie kunnen wij namelijk onze service blijven verbeteren.

We beloven inderdaad een snelle levering. Wanneer een service wordt toegezegd, verwacht je dat de bestelling ook op tijd wordt geleverd. Het spijt ons enorm dat er onjuiste informatie is verstrekt rondom jouw bestelling en de inbouwservice. Graag willen wij de situatie nog een keer bekijken en waar mogelijk jou van een oplossing of vergoeding voorzien.

Kun je ons het ordernummer met een korte toelichting van de situatie versturen naar geenglimlach@coolblue.nl? Dan gaan we meteen voor je aan de slag.

Henk 06-09-2018 Via de website gekocht

Geweldige service goed telefonich geholpen.

Ik had een paar vragen en ben met twee telefoontjes tot mijn keuze gekomen. IK werd goed te woord gestaan dus de keuze was snel gemaakt.

Thea 05-09-2018 In de winkel gekocht
Rotterdam

Geweldige zaak

Altijd vriendelijk, goed advies, snelle levering en uitstekende service.
Waar je ook voor komt, je wordt goed geholpen.

Helmy 05-09-2018 Via de website gekocht

Ik had een computer gevonden die ik wilde hebben voor een prijs van 699 euro, echter ik moest nog even overleggen en toen ik de computer wilde gaan bestellen was hij 739 euro, ik zoeken en wachten maar uiteindelijk toch bestelt. Wat bleek een paar dagen later, hij werd aangeboden weer voor 699. Een berichtje via messenger en het verschil wordt geretourneerd. Super toch! Blij met de computer die aan de verwachtingen voldoet en een goed gevoel over de teruggave!

Sj. van den Boogert 05-09-2018 Via de website gekocht

Geweldig bedrijf met prima service en vriendelijk personeel

De site is duidelijk en de service is goed. Prijs technisch vergeleken met andere bedrijven is het ook goed.

Uschi 05-09-2018 Via de website gekocht

Snelle levering!

Zoals de reclame op tv......zéér vriendelijke en vrolijke bezorgers!! Ik dacht altijd
, ja ja, reclame maar het is echt zo!!

Sara 05-09-2018 Via de website gekocht

Top service, vooral via Whatsapp.

Duidelijke site. Veel informatie en uitleg. Makkelijk bereikbaar en snelle antwoorden op vragen via Whatsapp. Ook fysieke winkels.

Flora 05-09-2018 Via de website gekocht

Duidelijke site, en zeer snelle levering. Wat beloofd wordt, word ook nagekomen. Ik 6was positief verrast.

TZ 05-09-2018 Via de website gekocht

een aanrader

Leveringen lopen volgens afspraak, klantenservice werkt correct en krijgt indien nodig heel snel antwoordt op je vraag. Wordt goed op de hoogte gehouden over de tijd van levering. Altijd op tjjd

Marijke van Grinsven 05-09-2018 Via de website gekocht

Dit is echte service met een glimlach !

Fijne webshop ! Goede en prettige service. 's Avonds besteld en de volgende dag bezorgd, dit is echt waargemaakt. Ook nog geinstalleerd, met een duidelijke uitleg !!

Dit is nog eens echt service met een glimlach !

Eric 05-09-2018 Via de website gekocht

Prima webshop

In de omschrijving noem ik Coolblue een webshop, maar het is natuurlijk veel meer dan dat. In mijn zoektocht naar een nieuwe desktop PC kwam ik al snel uit op hun website. Het gemak om producten te zoeken en deze vervolgens te vergelijken vind ik een groot pluspunt. De producten worden ook gedetailleerd beschreven (bij sommige andere webshops schort het daar aan). Daarnaast de snelle bezorging (volgende dag heb je het echt in huis) en de garantie die je hebt bij manco/defect/ontevredenheid, maken dat ik de volgende keer weer voor Coolblue kies.

Eveline 05-09-2018 Via de website gekocht

Knappe mannen:) en snelle up to date service

Perfecte communicatie, snelle levering en fijne wasmachine. Snelle programma’s; veel keuze uit andere programma’s. Zeer tevreden

Gerard 04-09-2018 Via de website gekocht

Zeer snelle levering

Duidelijke, gebruiksvriendelijke webshop. Prima zoekfunctie. Snelle verwerking en levering. Goed verpakt.

bij Coolblue zit je goed! 04-09-2018 Via de website gekocht

geweldige service, snelle levering en superleuke verpakking.

De website is duidelijk, de levering snel en goed. Het voelt gewoon goed vanaf het begin.
En dan krijg je het pakketje en dat is dan ook nog, behalve dat het heel goed beschermd verpakt is voor verzending, ontzettend leuk om van alle kanten te bekijken! Gewoon top! :)

Stefan 04-09-2018 Via de website gekocht

pure DAB radio H6 prestige black online besteld

Via internet de beste prijs en vlotte levering - goede follow-up en informatie naar de klant via email. Zeker aan te raden.

R. van Dal 04-09-2018 Via de website gekocht

Supersnelle levering! Top service!

's avonds besteld en 's ochtends in huis, super service.
Product was goed verpakt en conform productomschrijving.

Rita Maasland 04-09-2018 Via de website gekocht

Vriendelijke behulpzame mannen

Door de reclame van Coolblue. Vriendelijk snelle levering en behulpzaam. Zij hebben het waargemaakt.

Marlene 04-09-2018 In de winkel gekocht
Groningen

Verfrissende service

Ruime winkel prettig en deskundig personeel die graag tijd voor je vrijmaken en net even iets extra's voor je doen. Niet opdringerig maar gewoon goed.

h.verveer 04-09-2018 Via de website gekocht

Een Fantastische cast

alles is naar wens!
De beschrijving van het produkt voel doe aan mijn verwachtingen en snellen levering !