Deze score is berekend op basis van 13644 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

8,9

Hubert 01-04-2021

overzichtelijk aanbod, goed te vinden. daarna goede informatie over gekochte artikelen en levering.

Sabine 01-04-2021

Supersnelle levering
Over het apparaat kan ik weinig zeggen.
Deze doe ik morgen pas cadeau.

Maurice 01-04-2021

Binnen 24 uur besteld en meteen thuis bezorgd en dan ook nog 15 min voor de bezorging worden gebeld dat het pakketje er aan komt

Carla 01-04-2021

Duidelijke site, prima service, doen wat ze beloven!
Goede producten.
Levering op tijd!

Iwan 01-04-2021

Ik bestelde vorige week vrijdag en ik mocht aangeven op welke dag ik het pakje zou willen laten bezorgen. Ik koos voor de maandag (niets irritanter dan in het weekend thuis te moeten blijven voor een pakketje) Volgens track&trace zou die ook netjes op tijd bezorgd worden. Maar helaas, niets. En ik track&trace is mijn hele pakje sindsdien niet meer te vinden. Coolblue en PostNL geven aan dat die vanzelf een keer opduikt. Ik moet tot en met vrijdag geduld hebben. Prima, maar als ik dan bestookt wordt met verzoeken om mijn mening te geven, dan is dit het resultaat. Een matige 6 dus, in de hoop dat het nog goed komt.

Rijsdijk H 01-04-2021

Fijne online bestelling snel geleverd is het niet goed dan makkelijk retour die netjes word afgehandeld dus gewoon alles is goed

Thomas 01-04-2021

De dag van te voren besteld met dat ik op weg was naar mijn nieuwe appartement. De volgende dag netjes en snel alles geleverd en uitgepakt. Top!

Ben 01-04-2021

Ik heb alles wat ik wilde hebben. Mijn mooie nieuwe gekregen op het moment dat ik zelf had uitgekozen. Keurig een berichtje van te voren en zelfs en belletje van de toppers! Helemaal blij!

Fabienne 01-04-2021

Top service! Snel levering, vriendelijk personeel en goed contact. Heel netjes dat je een bericht krijgt als je pakket onderweg is en een kwartier van te voren als ze er bijna staan. Zo kan je er goed rekening mee houden. Alleen een ding vond ik niet zo netjes. Er word heel duidelijk vermeld wij komen met de fiets op internet, via de sms en op het pakketje stond het ook nog, maar de koerier was met de auto. Ik vind het niet erg als je met de auto komt, maar pronk dan ook niet met reclame dat je op de fiets komt. Een beetje een gek gezicht dan.

Tiziana 01-04-2021

IK HEB ONLINE GEKOCHT, UITSTEKENDE SERVICE, IK GEKOCHT TEGEN MIDDERNACHT EN DE DAG NA 12.00 uur MIJN PRODUCT AANGEKOMEN

Damian 01-04-2021

optijd alles binnen gekregen goede prijs en fijn dat er werd gebeld toen ze er bijna waren.

Laura 01-04-2021

Reageerde zoals beloofd, top communicatie! Product was er de volgende dag al. 0 problemen :)

DE SOUTER SERGE 31-03-2021

Het is door een vriend die klant is bij jullie. Hij verteld dat heel graag bij jullie koopt.
Zijn naam is Gibon en woont in Aartselaar.
Ik heb deze week twee mooie spullen gekocht bij COOLBLUE
Heel goede klare mail info.
Ik zal altijd bij jullie bestelen.
Met mvg. Sergio.

Paul 31-03-2021

Perfecte levering, snel en accuraat, goede info en snelle bezorging. kan niet beter!

Ik 31-03-2021

Handig opzoeken wat je nodig hebt. Erg snelle levering.
Veel keuze, waardoor je kunt vergelijken

Lyra 31-03-2021

Zoals altijd zeer tevreden. Pakje kwam op tijd (zoals altijd, tenzij bpost een moeilijke dag heeft), product was zoals verwacht én de helpdesk is er ook altijd om me bij te staan als dat niet zo is. Ik koop mijn spullen alleen nog hier.

gerard 31-03-2021

duidelijke website met concurrerende prijs, snelle bezorging, met de bakfiets, wat wil je nog meer.

Frederik Timmer 31-03-2021

Goede klantreis. Van soepel online bestellen zonder ook maar 1 vervelende IT interruptie en vervolgens een zeer efficiente ophaal ervaring. Niets op aan te merken en beter dan veel vergelijkbare bedrijven.

E. 31-03-2021

Goed werkend apparaat met goede verbinding, het werd snel geleverd, en het was erg makkelijk te installeren

Mich P. 31-03-2021

Coolblue is, al is die doorgaans de goedkoopste (in mijn geval scheelde het amper 5 cent in vergelijking met de goedkoopste), gewoon ook de snelste qua levering. Zondagnamiddag besteld, maandagmiddag al geleverd! De stoere verpakking kan ook tegen een stootje, mooi meegenomen en een extra garantie dat het product onbeschadigd de consument bereikt. Toppie!

Andy 31-03-2021

2 items aangeschaft en ze zijn beide op de correcte dag geleverd. De wasmachine werd netjes aangesloten en het oude toestel werd meegenomen zoals de reclame het ook zegt. Vriendelijke leveranciers die ook de tijd namen om beknopt uit te leggen hoe deze nieuwe machine werkt. Alleen de communicatie van levering liep een beetje fout. Ik kreeg het bericht dat ze onderweg waren pas nadat de machine geplaatst was en ze terug in hun vrachtwagen zaten om te vertrekken naar de volgende klant. Het andere item betrof een nieuwe smartphone, deze werd correct door Bpost afgeleverd.

Hans 31-03-2021

Een macbook air besteld. Eerste keer ging er iets mis met de betaling.
Gebeld met de klantenservice en alles werd vriendelijk opgelost.
Opnieuw een bestelling gedaan en het werd zelfs een dag eerder dan aangegeven bezorgd.
Uitstekende service met goede prijzen. Heb de macbook nog te kort om er een goede review over te geven, maar dat moet wel goedkomen. Beveel coolblue dan ook zeker aan!

Irene 31-03-2021

De site is heel gebruiksvriendelijk en de deal is geweldig. De verzending en ontvangst gaat smetteloos.
Kortom een aanrader.

kilroy6474 31-03-2021

duidelijke uitleg en overzicht bij vergelijking van verschillende toestellen

Hendriksen 31-03-2021

Mijn nieuwe iPhone heb ik besteld bij Coolblue. Coolblue had een mooie aanbieding waardoor mijn telefoon om heel stuk goedkoper was dan bij de Apple Store. Sowieso bestel ik graag bij Coolblue, omdat over het algemeen het aanbod goed past bij mijn behoefte. De levering van de grote en kleine producten is altijd top voor elkaar. En bij vragen is de klantenservice altijd goed bereikbaar en zeer vriendelijk. Ook in de lijfelijke winkels is alles zeer klantgericht. Onze ervaring met Coolblue is door de jaren in onveranderd positief. Coolblue is dan ook de (web)winkel die ik adviseer en vrienden en familie.

Naomi 31-03-2021

Bestellen op Coolblue gaat heel makkelijk, daarnaast is er altijd een snelle en correcte levering.

Bart van der Weegen 30-03-2021

goede service en goede prijs/kwaliteit verhouding
goed geholpen via app ivm betaling die niet helemaal lekker verliep

Eddie 30-03-2021

Alles aan deze shop is goed, overzichtelijk, je word als klant goed geïnformeerd, snelle levering niks op aan te merken.

Veronica 30-03-2021

Een paar maanden geleden zocht ik een laptop uit maar uiteindelijk niet besteld omdat het te veel gedoe was met ophalen op een uitgiftepunt of thuis blijven voor de bezorging. Afgelopen zaterdag besloot ik toch maar te bestellen. Tot mijn verbazing zag ik dat ze hem zelf gratis gingen afleveren, het kon zelfs de volgende dag! Ik kreeg een tijdslot van een uur en op de dag zelf een berichtje dat ze er over 15 minuten zouden zijn. En daar reed de bakfiets voor, op zondag nog wel! Geweldige service, bedankt!

Inma palma 30-03-2021

Iedereen is super vriendelijk en hulpzaam ,de levering aan huis is altijd correct en vind daar nog steeds de meeste keuze

Ingrid 30-03-2021

Naar de winkel gegaan op afspraak om 2 senioren mobiele telefoons te kunnen bekijken. Allebei meegenomen. We mogen 30 dagen uitproberen. Dat vind ik goede service!

Kosjeric 30-03-2021

Concurrerende prijzen daarin duidelijk onderscheidend ! Snelle levering en een letterlijk leveringen met een glimlach !

Wim 30-03-2021

Erg vriendelijk personeel kundig en komen hun afspraken na.
De winkel die zich echt aan de Corona richtlijnen houdt . Helemaal top

Kees 30-03-2021

Hallo ik heb een Polar Grit-X aan geschaft in maart 2021, heel internet afgestruind naar een actie of voordelige aanschaf. Uiteindelijk besloten bij Coolblue het horloge aan te schaffen. De doorslag was niet de prijs maar zekerheid van levering. Eenmaal de bestelling geplaatst wordt je middels berichten over je bestelling correct geïnformeerd dit is zeer prettig. De levering wordt aangekondigd dmv een sms een kwartier van te voren, bezorging ging per bakfiets de bezorger leverde hem volgens de Covid procedure netjes af bij de voordeur. Ik heb meerdere aankopen gedaan bij Coolblue en ben zeer tevreden. Ik merk bij het schrijven van de review dat ik een glimlach op mijn gezicht heb, zelfs daar doen ze het voor!

Koen 30-03-2021

Groot gebruikersgemak en ik moet altijd lachen om een Cannes opmerkingen als je besteld hebt.

Trudy Rutten 30-03-2021

Voor mij de eerste keer dat ik hier bij Coolblue gekocht hebt. Wat een service levert deze winkel. Ben er erg blij mee. Een hele ervaring. Ik heb een philips koffiezetapparaat EP 3246/79 gekocht. Op de een of andere manier zat hier geen hardware test staafje bij. Ik wil hem graag gezond houden dus had dit gemeld of ze niet een los staafje hadden. Maar helaas, maar toch tot mijn grote verbazing via vriendelijke meiden via WhatsApp goed opgelost. En wat een geweldige website, tijdens wachten leuke ideetjes gegeven om te doen. Hoe komen ze er op vandaag een van de
oplossing met de bakfiets bezorgd. Geweldig. Ga zo door Coolblue , een voorbeeld voor veel winkels.

Barnie 30-03-2021

Als altijd snelle levering.
Netjes verpakt.
Op de website meer dan voldoende informatie om een goede keuze te maken.
Ook tekst en uitleg voor wat betreft onbekende technieken zoals bij een SSD harddisk.

Saskia 30-03-2021

Ze waren supersnel met afleveren en het artikel bevalt uitstekend hij is niet te zwaar.

Bogie 30-03-2021

Goede prijs-kwaliteit. Voor elke portemonnee wat wils. Goede en eerlijke omschrijving van de producten
Veel gebruikers reviews.

Jeroen 30-03-2021

Werkt zoals verwacht. Alleen jammer dat alle bitjes gewoon in een zakje zitten. Ik had gehoopt dat er in een koffertje een soort houder van schuim oid zou zitten waarin je alle bitjes kunt ordenen.

Bart 30-03-2021

Al jaren zeer tevreden over de service en personeel van Coolblue. Waarom dan geen 10? Er kunnen dingen fout gaan met systemen waardoor mijn online reservering nooit werd bevestigd. Maar in de winkel werd het prima uitgelegd en is alles in orde gebracht.

Veer 30-03-2021

Afgelopen week twee keer een bestelling gedaan, ze waren er allebei super snel, en lekker duurzaam op de fiets bezorgd. De eco muismast die ik bestelde kwam geleverd in zo'n mooie papieren coolblue zak, en de mat zelf zat nog in een kartonnen envelopje. Nadeeltje: Om dat kartonnen envelopje zat nog wèl een plastic zakje heen!! Dat was nogal overbodig... En teleurstellend als je een 100% duurzame bestelling probeert te doen.

Hans 30-03-2021

Makkelijk online kopen en zéér snelle gratis levering.
Ook héél goed geholpen bij telefonische uitleg over mijn bestelling.
Werd duidelijk geantwoord over wat technische gegevens en eventueel retour zenden.
De autoradio JVC KD-T702BT werkt zeer goed. Mooi geluid en eenvoudig te installeren.

Robert 30-03-2021

Erg fijne site waar je gemakkelijk kunt vinden wat je zoekt. De levering is erg snel (volgende dag) en je krijgt netjes een tijdslot toegestuurd wanneer de zending wordt geleverd. Kwartier voor de levering wordt je even gebeld dat de bezorger eraan komt, erg handig. Als je ontevreden bent met het product is retourneren bij Coolblue ook erg gemakkelijk, dat geeft een fijn gevoel.

A 30-03-2021

Duidelijke site, snelle levering. Alleen de vraag over mijn product kon telefonisch niet goed beantwoord worden, gelukkig via de mail wel een duidelijke en helpend antwoord gekregen. Heel fijn!

Wim 30-03-2021

Al jaren klant bij Coolblue en buiten eens een misverstand ivm. grafische kaarten en beschikbaarheid altijd al perfect geholpen geweest. Zelfs toen ik eens vroeg om een vr bril te testen (ben migraine patiënt en wist niet of ik het zou kunnen verdragen) raadde men mij aan een bril aan te kopen met de absolute zekerheid dat ik hem gewoon terug kon inleveren indien het niet ging. Na enkele pogingen kwam ik inderdaad tot vaststelling dat het niets voor mij was want ik werd erg misselijk bij gebruik, heb ik de bril terug ingeleverd en mijn geld teruggekregen zonder enig probleem. Dus ook niet als aankoopbon zoals bij vele andere winkels maar effectief geld terug!! Nu een tv aangekocht voor gaming en dag nadien al geleverd onder perfecte omstandigheden....dus wederom happy!!!

Gb 30-03-2021

Goede prijs kwaliteit verhouding en snel bezorgd. Ze leveren wat ze dus zeggen te leveren

Bo 29-03-2021

Heel erg blij met mijn aankoop. Apple snoertjes altijd kapot bij bol.com.... hier perfecte staat!! Bezorgers zijn super vriendelijk en verzending was snel. Ja, ik zou dit zeker aanraden.

ietje de vries 29-03-2021

Mijn artikel werd op tijd geleverd. De bezorgers waren top! Hebben mijn oude koelkast weer meegenomen en alle verpakkingen van de nieuwe ook.

Jan 29-03-2021

Donderdag avond Samsung A51 besteld via website Coolbleu. Ik twijfelde ivm extra bescherming van voorkant. Effe een telefoontje naar de klantenservice en op 5min super vriendelijk en goed geholpen. Vrijdag morgen gaan ophalen in de winkel in Hasselt. Ik dacht van buiten gezien een kleine winkel maar eens binnen bleek dit een serieuze vergissing. Niet enkel gelijkvloers maar ook een ganse kelder vol met producten. Daar lag alles al klaar voor afhaling en zelfs het Panzerglass werd feilloos op het scherm gemonteerd. Prachtig. Bedankt Coolbleu , ik kom zeker terug 😀👍.