Deze score is berekend op basis van 2495 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Marion 03-10-2018 Via de website gekocht

Goed bedrijf en goede service

Duidelijke website.. nette prijzen .. prima service ... vriendelijk perso eel met verstand van zaken.

Benjamin 03-10-2018 Via de website gekocht

Fantastische service van bestellen t/m bezorgen.

Shop van Coolblue is erg uitgebreid en tegen concurrerende prijzen. Alles gaat zoals je het graag wilt. Geen seconde spijt gehad om bij Coolblue mijn bestelling te doen.

Erik van Gameren 03-10-2018 Via de website gekocht

Schandalig slechte service

iPhone 8 besteld, kon niet bellen of verbinding via mobiel internet maken. Opgestuurd ter reparatie, 3 weken kwijt. iPhone terug gekregen, is er niks gerepareerd, nu iPhone weer voor 3 weken opsturen...

Beste meneer Van Gameren,

Bedankt voor het schrijven van jouw review op Kieskeurig. Wat verschrikkelijk om te lezen dat jouw iPhone niet direct bij de eerste reparatie is gerepareerd. We begrijpen dat je erg baalt van de tweede reparatie.

Het is natuurlijk de bedoeling dat wij bij de eerste keer al het probleem oplossen. Daarentegen bieden wij onze reparateurs de mogelijkheid om problemen op te lossen, ook als dit niet meteen de eerste keer is opgelost. De reparateurs zijn vanuit de fabrikant ook verplicht om onze klanten een goed werkend product te leveren. Daarom is jouw iPhone weer naar de reparateur verzonden.

Wij hopen dat jouw telefoon na de tweede reparatie wel meteen is gerepareerd. Voor nu zullen wij de reparatie moeten afwachten. Als je intussen nog andere vragen hebt, dan kun je altijd weer contact opnemen met onze Klantenservice-afdeling.

Erik van Gameren 15-10-2018

Wederom dramatisch. Coolblue probeert mij een reburbished product aan te smeren in plaats van een nieuwe vervangende. Heb ik niet geaccepteerd, nu moet ik weer contact (voor de 3e keer) met Coolblue opnemen voor een retour. Schandalig! Telefoon 8 weken kwijt in totaal....

Cs 03-10-2018 In de winkel gekocht
Utrecht

Levering wasdroogcombinatie

Slechte sevice, zouden tussen 3 en 6 leveren. Na 6 uur nog niemand gezien, dus maar eens bellen. ‘Mevrouw het wordt wat later. Na 8 uur nog niemand. Nog eens bellen. ‘Oh mevrouw, dit gaat vandaag niet meer lukken. Belt u naar dit nummer voor een nieuwe afspraak. Pfff wat een service. Als je niet belt, komen ze gewoon niet, zonder afbellen.

Beste meneer/mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van jouw review op Kieskeurig. Het is natuurlijk heel vervelend wanneer jouw bestelling niet op de beloofde leverdag wordt geleverd. Natuurlijk blijven wij ons best doen om de belofte na te komen. Helaas hebben wij ons niet aan de belofte kunnen houden.

Je geeft aan dat je zelf contact hebt moeten opnemen voor een update over de levering. Het is juist de bedoeling dat wij onze klanten tijdig hierover informeren. Onze klanten beschikken over een Track & Trace code waarmee je de zending kunt volgen. Hier worden ook eventuele vertragingen aangegeven. De bezorgers beschikken ook over de contactgegevens van de klant om hen tijdig van informatie te voorzien.

Het spijt ons dat de kennisgeving van de vertraging niet vlekkeloos is verlopen. We willen graag het verloop van de situatie nog een keer controleren. Met behulp van deze informatie kunnen wij alle betrokken afdelingen en medewerkers van feedback voorzien. Op deze wijze kunnen wij gelijksoortige situaties in de toekomst voorkomen.

Graag ontvangen wij jouw adresgegevens, e-mailadres en ordernummer met een korte toelichting in een e-mail. De e-mail kun je versturen naar geenglimlach@coolblue.nl. Dan nemen wij de situatie nog een keer onder de loep. Als je nog andere vragen hebt, laat het ons direct weten in jouw reactie.

Dirk-Jan 02-10-2018 Via de website gekocht

Totaal geen inhoudelijke service

3x besteld. 1e keer prima geholpen, maar uiteindelijk heel veel gedoe met garantie krijgen. Zeer matige klantenservice qua inhoudelijke reacties. 2e keer na schade in mijn keuken bij levering van een wasmachine. Heel erg moeten 'communiceren' om uiteindelijk via een expert, ingeschakeld door het bezorgbedrijf, mijn gelijk en een schadeloos stelling te krijgen. 3e keer besteld vanwege hun zogenaamde 24 uurs levering. Na 2x niet op toegezegde tijdstip geleverd te krijgen en ook nog eens te horen krijgen dat er over de nalevertijden geen inspraak van de klant mogelijk is, helemaal klaar met deze tent. Wat een baggerservice! Adverteren met service, maar puntje bij paaltje geen moeite doen om deze service ook te leveren..

Beste Dirk-Jan,

Bedankt voor het schrijven van jouw review op Kieskeurig. Het is natuurlijk verschrikkelijk dat je problemen hebt ervaren bij meerdere bestellingen van Coolblue. Wij hebben jouw review ook via Trustpilot mogen ontvangen. Op Trustpilot hebben wij ook gereageerd op jouw bericht.

Graag houden wij de communicatie op 1 kanaal om verwarring te voorkomen. We hopen jou hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Appie 02-10-2018 Via de website gekocht

goede en snelle service,

Snelle levering goede site waar men alles kan vinden wat men zoekt. Vriendelijk personeel die jou bestelling thuis afleveren men krijgt een sms als de bezorgers onderweg zijn, men hoeft hierdoor niet de hele dag te wachten op de bezorgers.

Marja 02-10-2018 Via de website gekocht

Super service! Wat beloofd wordt, wordt ook gedaan!

Ik ben via mijn schoonzoon bij jullie terecht gekomen! Hij bestelt al langer dingen bij jullie! Dus ook maar eens proberen! Mijn zoon moest een laptop voor school aanschaffen en van mij, zijn moeder, een laptop tas erbij want je kunt met pubers niet voorzichtig genoeg zijn!😉Alles bestelt bij jullie en de volgende dag konden we alles al ophalen bij een uitgifte punt! Tussendoor op een grappige manier op de hoogte gehouden omtrent de bestelling! Echt super, jullie zijn zeker een aanrader!

Paolo 02-10-2018 Via de website gekocht

Scherpe prijzen; goede service

Ik koop regelmatig bij Coolblue vanwege de concurrerende prijzen en goede service. Bij prijsvergelijkingen komt Coolblue vaak in de top 5 van beste prijzen.

Dick 02-10-2018 Via de website gekocht

Moeilijk bedrijf

Men hanteert hogere prijzen dan andere leveranciers, lange wachttijd aan de telefoon. Leverings tijd wordt midden in de nacht voor de dag van levering gemaild.

Beste Dick,

Bedankt voor je review.

Heel vervelend dat er een lange wachttijd is geweest aan de telefoon. Onze collega's werken er hard aan om deze wachttijd zo kort mogelijk te houden.

Doordat de mogelijkheden om te bestellen bij ons tot 23.59 zijn, kunnen wij ook daarna pas de planning rondmaken. Onze planners kunnen dan alle witgoedleveringen inplannen en een tijdvak aan koppelen. Om jou hier zo snel mogelijk een update over te geven, mailen wij dit inderdaad in de nacht.

Annemarie 02-10-2018 Via de website gekocht

Overzichtelijke website, goede prijs/kwaliteitsverhouding, snelle levering, op zondag nog wel, en zaterdagavonds pas besteld, goede verpakking om het artikel. Artikel 30 dagen op proef. We kochten een bladblazer /zuiger van Black en Decker met oorbeschermers erbij. Zijn heel enthousiast over Coolblue!

De Doncker Wendy 02-10-2018 Via de website gekocht

Laatste aankoop Laptop ACER

Product aanbod OK;
Zaterdag avond bested en zondag morgen geleverd ! zeer tevreden :-) .........

Arjan 02-10-2018 Via de website gekocht

Super service!!

Duidelijke overzichtelijke website. Snelle levering. Super vriendelijke behulpzame klantenservicemedewerkers. In 1 woord Geweldig!

Hans 02-10-2018 Via de website gekocht

Reeds bekend met leverancier, goed bevallen, dus opnieuw hiervoor gekozen. Bij een volgend product zeker weer bij Coolblue naar de site.

Petra 02-10-2018 Via de website gekocht

Prima service!

Na een speurtocht op internet kwam ik uit bij Cool blue. Goede verhouding tussen kwaliteit en prijs. Cool blue komt de gemaakte afspraken keurig na!

Evi 02-10-2018 Via de website gekocht

Uitstekende service Coolblue

- Coolblue levert 7 dagen in de week
- Coolblue laat op de bezorgdag weten binnen welk tijdvak (van 1 uur!) ze er zullen zijn
- De bezorger van Coolblue belt zodra ze eraan komen en er binnen half uur zijn
- In mijn geval heeft 1 van de bezorgers van Coolblue keurig netjes de wasmachine en droger aangesloten, en zelfs de droger meteen op de afvoer aangesloten zodat ik dat niet zelf nog hoefde uit te vogelen. Er werd meegedacht en gewoon een hele mooie nette service geleverd.
Al met al, ontzettend blij met Coolblue!
Hierbij vermeld ik wel, dit is de eerste bestelling die ik heb geplaatst bij Coolblue, maar daar ben ik dus dik tevreden over.

F. Alons 02-10-2018 Via de website gekocht

perfecte service. Komen beloftes volledig na.

Vrijdag een wasmachine op de site van Coolblue gekocht. Ik moest zelf de wasmachine even afkoppelen. Zaterdagmorgen zag ik in mijn mail dat ze de machine tussen 14 en 15 uur zouden afleveren. Ze belden een kwartier van te voren dat ze eraan kwamen. Belden netjes aan en stelden zich voor. Vroegen of ik een retour machine had en of ik belang bij de verpakking had. Tilden met gemak (+/- 80 kg) de machine 1 verdieping omhoog. Koppelden de machine aan en zetten de machine op een testprogramma. Ze namen de oude machine mee. Het hele proces van aanbellen tot het vertrek van de medewerkers was nog geen 10 minuten.

A. van der Klift 02-10-2018 Via de website gekocht

Groot aanbod, concurrerend geprijsd, uitstekende service!

Uitgebreid assortiment, goede productinformatie, door de bank genomen concurrerend geprijsd, maar vooral een klantenservice die met allemaal hoofdletters mag worden geschreven! En daar kom je pas achter als het gekochte product defect is.

Op vrijdagmiddag heb ik een defecte Ring deurbel van net geen jaar oud geretourneerd, in de verwachting dat hij zou worden gerepareerd en ik dus enige tijd zonder deurbel zou zitten. Niet alleen kostte het retourneren me niets, ook had ik de zondagmiddag erna (nog geen 2 dagen later dus) een gloednieuwe deurbel in huis. Dat is nog eens service! Niets dan lof voor Coolblue!

Marian 01-10-2018 Via de website gekocht

Geweldige service!

Coolblue kan ik bij iedereen aanraden. Je zoekt wat je nodig hebt heel gemakkelijk op de website en bestellen gaat ook heel gemakkelijk. Als je nog vragen hebt of je komt er niet uit dan bel je gewoon met een medewerker. Die doet dan alle moeite om je vragen te beantwoorden en je voelt je serieus genomen. Vervolgens krijg je een track en tracé met een uur erop waarbinnen je product bezorgd wordt. Coolblue is een van de weinigen die begrijpt dat je meer te doen hebt als wachten op aflevering van je goederen. En ze zijn altijd keurig binnen deze tijdzone geweest om af te leveren. Een kwartier voordat ze komen, bellen ze zelfs even! Vervolgens wordt je product ook nog es keurig op de plaats gezet en aangesloten. Je oude product nemen ze gewoon mee evenals het verpakkingsmateriaal. Dit noem ik nou eens zorgeloos winkelen!

Roland 01-10-2018 Via de website gekocht

Coolblue doet wat het echt beloofd!

Binnen onze organisatie heeft Coolblue heel veel positieve mond op mond reclame. Doordat iedereen positief is kocht ik mijn aankoop al direct met een gerust hart. Ook ik behoor nu tot de personen die razend enthousiast is over Coolblue.

René 01-10-2018 Via de website gekocht

Dit is on-line winkelen 3.0

Flitsende reacties op mijn vragen via Facebook! En nog belangrijker.... supersnelle levering. Binnen 24 uur was alles geregeld.

Nancy Vercauteren 01-10-2018 Via de website gekocht

Uitstekende service

Zeer gebruiksvriendelijke website (beste die ik ken), veel keuze, snelle communicatie en service, leuke quotes (bv. Tip: Om de bezorger hartelijk te onthalen kun je zelfgemaakte confetti gooien.)

Wilma van der Welle 01-10-2018 Via de website gekocht

Heel slechte en beroerde service

Ik heb een wasmachine online besteld en verwachtte deze de dag erna. Ik moest 1,5 weken wachten en kreeg toen een kapotte wasmachine die de jongens meteen weer meenamen. Ik belde naar Coolblue en ze zouden proberen de volgende dag te leveren. Ze zouden nog bellen. Deden ze niet. Ik moet altijd zelf terugbellen. Nu heb ik maar weer gebeld en wordt gezegd dat de melding eerst bekeken moet worden en dat ze terugbellen! Ja, ja. Nog geen wasmachine.

Beste Wilma,
Bedankt voor je review.

Dat verwacht je natuurlijk niet wanneer je bij ons koopt. Helaas, gaat er zelf bij ons weleens wat mis, onze excuses hier ook voor. Ik zie dat er morgen een nieuwe wasmachine geleverd gaat worden. Als dit ook niet verloopt zoals verwacht kun je het beste e-mailen naar: geenglimlach@coolblue.nl. Dan kijken we vanuit daar verder met je mee.

Jes 01-10-2018 Via de website gekocht

Heel aardige pakket bezorger

Ik vind het een fijne winkel. Ik bestelde op zaterdag en ze bezorgen zelfs op zondag! Ik was erg verrast. Ik vroeg de bezorger of hij het grote pakket binnen wilde zetten en hij zei; heel graag. Echt top hoor!

Helma Vonk 01-10-2018 Via de website gekocht

Doen wat ze beloven en voor een goede prijs. Ook de levering was op tijd. De website zelf bevatte voldoende informatie over het product om een goede afweging te kunnen maken.

Ivo 01-10-2018 Via de website gekocht

Bezorgen pas 3 dagen later

Zoals iedereen bestel ik bij coolblue zodat de bestelling een dag later binnen is. Volgens de bevestigings e-mail kreeg ik de bestelling een dag later in de middag. De hele middag gewacht en in de avond nogmaals gekeken. Bleek dat ze de datum naar drie dagen later verplaatst hadden. Contact opgenomen met de klantenservice. Deze gaf enkel aan dat de bestelling inderdaad vertraagd was en dat deze over drie dagen bezorgd zal worden. Alsof het de normaalste zaak van de wereld is dat men zich niet aan de afspraken houd. Aangezien men geen service kent en zich niet aan de afspraken houd, zijn andere webwinkels interessanter.

Beste Ivo,

Bedankt voor het plaatsen van je review. Vervelend dat de levering niet helemaal liep zoals verwacht. Onze excuses hier voor. Ik zie dat jouw bestelling ondertussen is geleverd. Jouw feedback zullen wij doorzetten ter verbetering van onze service.

Paul 01-10-2018 Via de website gekocht

Snelle en goede levering

Hele goede en snelle levering!
Netjes ingepakt en goede omschrijving van het product.

roy 01-10-2018 In de winkel gekocht
den haag

overzichtelijke site , goede service , zeer nette winkel

zeer nette en verzorgte winkel je kunt er van de grond eten ook is het erg overzichtelijk en er is goed nagedacht over de opstelling

Wilbert 01-10-2018 Via de website gekocht

Voordelig en snelle levering

Duidelijke site snel en voordelig geleverd ik ben zeer tevreden pakket wordt netjes en degelijk verpakt om schade te voorkomen

leon 30-09-2018 Via de website gekocht

fantastische service

shop is overzichtelijk, goede service, snelle levering ,goede prijs kwaliteit,zou het iedereen aanbevelen

Fam van Leeuwen 30-09-2018 Via de website gekocht

Fijne webshop en supersnelle levering

Zoeken naar artikelen is eenvoudig en duidelijk.
Het bestellen is fijn, levering is supersnel, coolblue is voor mij mijn favoriete webshop!

Loes 30-09-2018 Via de website gekocht

Snelle levering met veel humor!

De Coolblue site is duidelijk met een ruim aanbod! De reviews geven goed inzicht. De levering is vlot en bestelling is voorzien van veel humor! Alles voor de glimlach....dat is gelukt!

P. Kokke 30-09-2018 Via de website gekocht

Afspraak wordt niet nagekomen!!

Medewerker CB heeft klacht opgenomen en ik kreeg de toezegging dat ik op korte termijn uitsluitsel kreeg.
Nooit meer iets gehoord!!

Beste,

Bedankt voor je feedback. We willen graag voor je uitzoeken wat er aan de hand is. Om deze reden ontvangen wij graag jouw ordernummer en korte klachtomschrijving op geenglimlach@coolblue.nl

We zien jouw reactie graag tegemoet.

Met vriendelijke groet, Coolblue

M.Loos 30-09-2018 Via de website gekocht

Zoals altijd niet op aan te merken bij Cool Blue

Gewoon goed beloofd wat ook gebeurd Zelfs de bezorging was precies op afgersproken tijd. Artikelen waren deskundig verpakt

Jan 30-09-2018 Via de website gekocht

Zoals altijd tip top levering

Duidelijk en makkelijke webshop met zeer concurrerende prijzen. Omschrijvingen van de producten uitgebreid.

PietD 30-09-2018 Via de website gekocht

Zeer tevreden !!!!

Geweldig bedrijf die stipt is. Een overzichtelijke website heeft en doet wat belooft word en scherpe prijzen hanteert en op de afgesproken datum je producten netjes leveren.

Schroefboormachine aankopen. 29-09-2018 Via de website gekocht

Groot assortiment, gemakkelijk zoeken, goede toelichting en afbeeldingen, recensies aanwezig. De levering is verassend snel zelfs in het weekend. Prima aflevering.

gerard 29-09-2018 Via de website gekocht

super service echt top....

bestel vaak bij coolbleu…..wordt snel geholpen...dikke 10 als er wat is je wordt snel uit de brand geholpen

Thor 29-09-2018 Via de website gekocht

Gewoon zoals het hoort!

Goed aanbod, prettige site, en altijd een glimlach😁. Niet de goedkoopste maar wel altijd het gevoel dat klantenservice op de eerste plaats komt👍🏻

Justin Kuijf 29-09-2018 Via de website gekocht

Duidelijk op de website en goede service

Duidelijke informatie via de website,goede duidelijke foto's over de producten, goede service reageren snel via whats app

Astrid 29-09-2018 In de winkel gekocht
utrecht

leuke medewerkers

Ben in winkel in Utrecht geweest. 15 min moeten wachten. Wel met kop koffie. Sympathieke medewerkers! Goed geholpen. Nog wel even moeten lopen met mn koffiemachine omdat er zaterdag weinig parkeerplek is.

Fred 29-09-2018 Via de website gekocht

Geweldige service!

Ze beloven "alles voor een glimlach" dat maakt Coolblue meer dan waar!.
De site is gemakkelijk, bestelling en bevestiging uitstekend. En bovenal hebben de mannen van Coolblue mij zware wasmachine in enkele minuten keurig boven gebracht en aangesloten. De
oude namen ze weer even snel mee. Een topprestatie weten we omdat we een aantal maanden eerder zelf geploeterd hebben met onze verhuizing.

dirk 28-09-2018 Via de website gekocht

geweldige service

zeer tevreden over de service , de prijs/kwaliteit , de snelheid van de levering
.het personeel is zeer vriendelijk en geeft een goede uitleg
ook als je naar de helpdesk mailt of telefoneert

Coolblue. Goed en snel 28-09-2018 Via de website gekocht

Goede en snelle levering.

Coolblue had scherpe prijs met de telefoon die wij zochten. Besteld en zelfs zondags geleverd.

Gewoon goed en snel. Duidelijke website

Marlieke 28-09-2018 Via de website gekocht

Coolblue is top!!

Ik ben erg tevreden! Alles was top geregeld, de manier van bestellen (erg makkelijk via de website), betaling en de bezorging! Ik heb om 22:00 uur mijn product nog besteld en de volgende dag was het al in huis! Ik heb al vaker bij Coolblue wat besteld en dit blijf ik ook zeker doen! Betrouwbare site en top service!!! En eventuele problemen lossen ze meteen voor je op!

Sabine 28-09-2018 Via de website gekocht

Snelle en correcte service

Grote keuze met verschillende prijzen. Veel productinformatie. Heel correcte en snelle levering en ook veel betalingsopties.

Adrie van Os 28-09-2018 Via de website gekocht

Goede service en gunstige prijs

Goede service vriendelijk personeel en gunstige prijs en juiste informatie over tijdstip van leveren

v.Dijk 28-09-2018 Via de website gekocht

Bij Coolblue een prima service en een zeer snelle levering.

Alhoewel Coolblue zeker niet altijd de goedkoopste is (en dat pretenderen ze ook niet) geven ze een goede voorlichting en eventuele problemen worden netjes opgelost!
Dat is zeker ook belangrijk.

Dennis 28-09-2018 Via de website gekocht

Prima webshop

Coolblue doet er alles aan de klantbeleving zo positief mogelijk te houden. De sfeer op de site, het bestellen en de snelle levering zijn ongekend. Ook retouren en garanties worden perfect afgewerkt. Ze zijn niet altijd de goedkoopste dus check ik eerst vaak de prijs op kieskeurig of een dergelijke site maar als de prijs niet veel afwijkt, koop ik bij voorkeur bij CoolBlue

germain 28-09-2018 In de winkel gekocht
Lochristi

top service

inbouw koelkast geleverd door en laten inbouwen door coolblue. Delicaat werkje dat door hun technicus zeer accuraat en vlot uitgevoerd werd. Aanrader.

Annick 28-09-2018 Via de website gekocht

super service!

super winkel, snelle verzending of plaatsing, heel vriendelijk personeel, éénmaal ervaren, wil je geen andere winkel meer! dus doen!!