Sarah 06-10-2021

Makkelijk voorkeuren voor product instellen op de site en vergelijking maken tussen producten, snelle gratis levering

Verluk 06-10-2021

Supersnelle levering op zondag
Eufy camera snel gemonteerd en werkt zoals beloofd via ab

Elke 06-10-2021

Er werd een goede service aangeboden, tal van producten dat je kan terugvinden op de website. Goede beschrijving van de producten.
In de winkel zelf werd ik ook direct geholpen , iedereen was erg vriendelijk en behulpzaam.

Kurt1975 06-10-2021

Ruime keuze, grote voorraad en steeds razendsnel geleverd. Ook de keuze van de leveringsdatum is een plus.
Top webwinkel!

Monia Falci 06-10-2021

Duidelijke omschrijving van product en advies voor extra producten, zeer interessant. Het geeft een goed geveoel en vertrouwen. Bestellinge en levering zeer vlot. Het geeft vertrouwen en zin om nog eens te bestellen hij coolblue. Thx

Peter 05-10-2021

Democratische prijzen met 2de kans producten. Een zeer vlotte levering na bestelling.

Patrick Six 05-10-2021

Al verschillende zaken besteld,altijd snel en goedverpakt afgeleverd.Cool blue is zeker an te bevelen,hebben goed materiaal.

Gilles 05-10-2021

In het verleden heb ik al enkele keren bij coolblue iets besteld. Nu had ik een monitor nodig en zag ik een staan in afslag (van 170 naar 130) + ging die de volgende dag al thuis geleverd worden. Ik ben blij met mijn monitor, maar zag 2 dagen na de aankoop dat deze plots 30€ goedkoper stond bij een concurrent. Daarmee geef ik een 8/10. Anders had ik een 10/10 gegeven.

Michaël 05-10-2021

Elke keer opnieuw valt mijn keuze voor coolblue. Waarom? De prijs en de vlotte service; deze gaande van de betaling tot aan het klantencontact vele online bedrijven kunnen hier nog een lesje van leren.

Kathleen 04-10-2021

Goede uitleg over artikelen
Snelle levering
Vriendelijk geholpen bij bellen over info betaling
Ook bij defect snelle retour van product

Thomas 04-10-2021

Zeer gebruiksvriendelijke website en telkens opnieuw perfecte, correcte en snelle levering. Ook na de bestelling staan de medewerkers dag en nacht paraat om adequaat te antwoorden op vragen.

Jan Van Haver 03-10-2021

Het aankoopproces is zeer gebruiksvriendelijk en logistiek prima geregeld. Enig minpunt: hun marketing targeting is blijkbaar zo ingesteld dat ik veeeeeeeeeeeel te vaak hun reclame zie op bv. YouTube. @Coolblue: mag het iets minder zijn? Ik koop sowieso wel bij jullie.

Pascal 03-10-2021

Snelle feedback op een herstelling, goede ondersteuning bij de keuze en advies en veel keuze aan oplossingen

stefanie DH 03-10-2021

Altijd de ruimste keuze, een heel professionele en vriendelijk eklantenservice en voor alles vinden we onderling samen een oplossing. Altijd tevreden met mijn aankopen! Ook de herstelservoce is snel en efficiënt

Herman 02-10-2021

Goede webshop, makkelijk om producten te vinden. Het product was redelijk snel geleverd.

helga 02-10-2021

laptop online besteld en lag de volgende dag al klaar in de winkel. Vlotte, aangename bediening. Werden bij het binnengaan al onmiddellijk onthaald en naar de juiste plaats doorverwezen. Bij de afhaalbalie is een leuke koffiehoek ingericht, wij hebben echter niet lang moeten wachten om af te rekenen op minder dan 10 minuten alles afgehandeld . De factuur wordt via mail verzonden

Edouard Celerier 02-10-2021

De verpakking van mijn bestelling raakte onderweg beschadigd, wie verantwoordelijk was, Coolblue of De Post, kan gebeuren. Wel kon ik uw mail apprecieren waar u me meldde dat de bestelling een dagje langer onderweg zou zijn.
Bravo aan jullie en ook aan de pakjesbezorgers.

Kjell 02-10-2021

Coolblue is gewoonweg super, mijn rugzak werd super snel geleverd en voldoet volledig aan de beschrijving. Onlangs had ik een fout pakje besteld en het was super makkelijk en snel om het pakje terug te sturen en het juiste te bestellen. Het is ook heel fijn dat het aanbod van Coolblue zo groot is, ik vind bijna altijd exact wat ik nodig heb.

Fons Van Gossum 02-10-2021

Zeer vriendelijke hulp gehad per telefoon om de juiste zaken te kunnen bestellen die samengaan met de aangekochte GSM.
Anderzijds is het voor een zakelijke aankoop gemakkelijk om een factuur aan te vragen en die dan ook te bekomen.

Ruben verriest 02-10-2021

De levering was super snel, alle specifixaties over het product kloppen en het is top dat jullie een beste keuze functie hebben.

Danny 02-10-2021

Besteld voor 17u terwijl je mag bestellen tot 24.00 om de dag erop de goederen geleverd te krijgen.
Speciaal thuisgebleven om de goederen ter waarde van 2.000 EUR in ontvangst te nemen.
Om iets na 14u de dag van levering krijg ik een melding dat het 'pakje' vertraging heeft...
Transporteur zegt dat ze niets hebben ontvangen van Coolblue.... ping pong spelletje...
Extra dag verlof moeten nemen voor de dag erop de goederen te kunnen ontvangen.

Gaetano 01-10-2021

Snelle levering, en antwoorden direct op de vragen, en goede afbeelding en uitleg op de site +10

Yakari 01-10-2021

Coolblue heeft zo goed alles alles in huis. Iets bestellen is super makkelijk. Vaak zijn de suggesties ook handig als er dingen zijn waar je niet eerder zelf aan dacht. Daarnaast zijn de producten die in stock zijn altijd de dag erna al in huis.

RT 01-10-2021

Super blij met mijn aankoop. Zeker voor deze prijs. Prijs/kwaliteit meer dan 10/10.

cees 01-10-2021

profesioneel ,wat moet er nog meer vermeld worden,schoon ,voorkomende bediening