Deze score is berekend op basis van 2765 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

K.Middelkamp 05-01-2017 Via de website gekocht

Goede en snelle service, goede prijzen

Ik ben altijd zeer tevreden over de service van Coolblue. Aankopen kunnen op meerdere manieren betaald worden. Levering van producten is snel en kan ook op meerdere manieren. Retour zenden is geen probleem en snel geregeld. Prijs kwaliteit is goed. Assortiment is uitgebreid.

Pluspunten

• Prijs-kwaliteit
  • Betaling op meerdere manieren
  • Retour zenden makkelijk en snel
  • Levering snel en op meerdere manieren
  • Uitgebreid assortiment

J. van Eeden 05-01-2017 Via de website gekocht

Espressoapparaat

We bestelden een DeLonghi combi-koffiezetmachine (Espresso en filterkoffie). Jammer genoeg was die wat aan de (te) grote kant en hebben we hem geretourneerd. Dat was zeer eenvoudig en adequaat. Zou daarom Coolblue zeer aanbevelen

Pluspunten

• snelheid
  • eenoud van bstellen

inge 05-01-2017 Via de website gekocht

Bij de aankoop van een labelwriter verschillende sites bezocht en wel goedkopere gevonden, maar daar had ik twijfels bij de betrouwbaarheid ( afgaande op de reviews).
In het verleden nog besteld bij coolblue en ook nu weer tevreden.
Snelle afhandeling, snelle levering en prima product !

Heb ook genoten van de inpakdoos zelf met humor ;)

Pluspunten

• website
  • levering

Jo, Wetteren 05-01-2017 Via de website gekocht

aankoop ipad

Reeds verschillende bestellingen gedaan bij deze shop, nog nooit enig nadeel ervaren. Steeds correct zoals ze beloven, levering echt 's anderdaags en levering door B'post zodat je als je niet thuis bent op moment van levering vlakbij naar het afhaalpunt kunt.

Sylvana 05-01-2017 Via de website gekocht

Prima perfect goed

Coolblue is gewoon perfect
Kan goede informatie over artikel vinden en bestelling word goed en netjes afgeleverd op opgegeven datum.

Pluspunten

• snelle levering
  • goede site
  • goede beschrijving artikel

Marion 05-01-2017 Via de website gekocht

Goede prijs-kwaliteitsverhouding

We hebben goede ervaringen met het kopen bij Cool Blue. Altijd goede service en snelle levering.
De handmixer van Philips voldoet aan alle verwachtingen, makkelijk in het gebruik.

Bram 05-01-2017 Via de website gekocht

Stofzuiger besteld

Alles zoals bevestigd geregeld! Top service! Zelfs op oudjaar dag nog geleverd! Product zoals verwacht. Klasse!!

Pluspunten

• Snelle levering

Slavev 04-01-2017 Via de website gekocht

een tevreden klant

Ik woon in Gent en dat is niet ver van Lochristi. Als ik heb consultatie nodig voor me zal gemakkelijk winkel te bereiken.

jantien 04-01-2017 Via de website gekocht

altijd goeie service, maar bij de tweedekansproducten minder

Ik vind coolblue een fantastische webwinkel, altijd snel, tot laat s'avonds kunnen bestellen en altijd een behulpzaam iemand aan de telefoon.
Echter, mijn laatste aankoop was een tweedekans product en het koste drie pogingen om het juiste product bezorgd te krijgen: het leek erop dat de website maar ook de computers van de medewerkers niet gesinchroniseerd waren met de opslag waar de tweedekans producten staan. Telkens was het bestelde en betaalde specifieke product (met specifieke schade en prijs) toch niet aanwezig, het heeft in totaal meer dan een week geduurd voordat het was opgelost.
Ik vond de tegemoetkoming in de prijs voor de fouten matig (ben twee keer van werk thuis gebleven om een verkeerd product te ontvangen en heb eindeloos moeten bellen om het probleem op te lossen)

toch blijf ik bij coolblue, want ik vertrouw erop dat dit een eenmalige 'fout' was.

Willem, 04-01-2017 Via de website gekocht

Product voldoet aan de verwachting.
Levering perfect op tijd, ondanks de jaarwisseling.
De website was duidelijk en goed toegankelijk.

Lindaatje 04-01-2017 Via de website gekocht

Altijd betrouwbare aankopen via Coolblue

Al jaren koop ik via Coolblue, tot nu toe maar 1 mindere ervaring (levering vertraagd, product niet vindbaar in magazijn). Levering is snel en je wordt goed geïnformeerd. Laatst een mobiel abonnement afgesloten en ook dat gaat snel en eenvoudig.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Goede klantenservice
  • Groot productaanbod
  • Reviews van producten op de website
  • Gratis verzending

Minpunten

• Prijs ligt soms iets hoger dan bij andere webshops

Marieke 04-01-2017 Via de website gekocht

fijn en overzichtelijk

We waren op zoek naar een nieuwe keukenmachine en het was fijn om dan alle specificaties op een rij te hebben. Ook duidelijke informatie, met filmpje en dat er een cash back-actie was (mét hyperlink naar de site van Bosch). Aanrader!

Pluspunten

• overzichtelijk
  • snelle service
  • fijne "tone of voice"

Peetjem 04-01-2017 Via de website gekocht

Toegankelijk, makkelijk en overzichtelijk winkelen.

De webshop geeft een goed overzicht van producten. Prouktvergelijk maakt je keuze nog makkelijker. Voor vragen zijn ze makkelijk te bereiken. Medewerkers zijn vriendelijk en behulpzaam. De bezorgers werken op tijd en laten alles weer netjes achter!
De volgende keer bestel ik weer bij CoolBlue. Zij vinden klanttevredenheid erg belangrijk en dat merk je aan alles.

Pluspunten

• Veel keuze
  • Goed bereikbaar

Jenny 04-01-2017 Via de website gekocht

Prima webshop

Naar het zoeken van een wasmachine via internet bij coolblue terecht gekomen. Uitgebreide informatie over het te kopen produkt gevonden. Goeie info en duidelijke uitleg. Keuze uit vele merken en soorten. Gemakkelijk te lezen reviews en duidelijke specificaties over de gekozen wasmachine. Voor de levering werd ik gebeld wanneer ze kwamen en ze hebben de machine toen netjes aangesloten een aangezet. Rekening via mail, dus ook makkelijk. Alleen maar goede ervaringen met coolblue. We kopen er regelmatig iets.

Pluspunten

• Duidelijke website
  • Reviews
  • Gemakkelijke betalingsmogelijkheden

SHeur 04-01-2017 Via de website gekocht

Perfect

Duidelijke, betrouwbare website en perfecte communicatie over levering. Zeker een aanrader.
Coolblue heeft vanaf nu een vaste klant bij :-)

Pluspunten

• Website
  • Communicatie
  • Levering

Mick 04-01-2017 Via de website gekocht

Mick

Ik heb nu een aantal ervaringen met Coolblue en ze zijn allemaal goed. Of je nu via internet besteld en thuis laat bezorgen of dat je het besteld en onderweg in een Coolblue winkel in Groningen haalt. De manier van bestellen is zeer gemakkelijk en de product informatie is goed.

Pluspunten

• Snelle levering
  • duidelijke site
  • klant vriendelijk

Minpunten

• kan ik even niet opkomen

John 04-01-2017 Via de website gekocht

Snel sneller snelst

Snelle levering. Goed assortiment. Ben bij Coolblue nog nooit teleurgesteld! De mogelijkheid om tot 23.00 te bestellen en de volgende dag nog geleverd te krijgen vind ik erg prettig.

Brechtje 04-01-2017 Via de website gekocht

CoolBlue review - wasmachine aankoop

Ik heb voor CoolBlue gekozen vanwege de snelle levering en de extra gratis service zoals de installatie van de wasmachine en het meenemen van oud apparatuur

Pluspunten

• Snelle levering
  • Tijdsindicatie met regelmatige status updates
  • Extra service; installatie apparatuur

Anneke 04-01-2017 Via de website gekocht

vosje

goede winkel heel vlug en snel geleverd.
alles ziet er keurig uit in goede verpakking .
Je kan in deze winkel zeker aanraden

erik 04-01-2017 Via de website gekocht

prima service, doen wat ze beloven

zowel via de website als via het telefonisch advies uitgebreide informatie ontvangen zonder dat ik het gevoel had dat ik hierdoor ook bij cool blue moet kopen

Pluspunten

• uitgebreid advies
  • binnen 1 dag leveren
  • ook 'savonds goed bereikbaar
  • prijs is vergeleikbaar met concurrenten

Gert+Ellen 04-01-2017 Via de website gekocht

Gert+Ellen

Snelle levering en scherp prijs. goede hulp bij kiezen op de website. zelfs tijdens de feestdagen een snelle bezoring

Chloë 04-01-2017 Via de website gekocht

Zeer tevreden!

Steeds een vlotte afhandeling. Je krijgt je bestelling de steeds de dag nadien zoals beloofd. Voldoende informatie bij elk product en prijs-kwaliteit zeer goed.

Con Bolderman 04-01-2017 Via de website gekocht

makkelijk, snel en vriendelijk

Zoals in mijn titel al staat, het is een makkelijke en zeer toegankelijke website, met heel veel nuttige informatie. Snelle service en vriendelijk naar iedereen, goede uitleg in filmpjes over de producten.
Super

Mathilde Kuiper 04-01-2017 Via de website gekocht

Snelle zorgvuldige levering

Prettige website, overzichtelijke vergelijkingen van producenten. Levering is vlot en volgens afspraak

Pluspunten

• snelle levering
  • komen afspraken na
  • goede prijsvergelijking

Jasper 04-01-2017 Via de website gekocht

"Alles voor een glimlach" bezorgservice is bedrieglijk!

Natuurlijk heeft CoolBlue een scherpe prijs op een goed vormgegeven website met uitgebreide informatie. In het verleden altijd tevreden geweest met bestellingen, daarom nu hier ook een witgoedapparaat (droger) gekocht voor mijn ouders op Texel. Enige opmerking die in de leveringsvoorwaarden hierover terug te vinden is, is dat de service voor aansluiten en meenemen van oud witgoedapparaat niet op de Waddeneilanden geleverd kan worden. Vervolgens word ik na bestelling gebombardeerd met SMSjes en mails van koerier Dynalogic over steeds exacter wordende bezorgtijden. Dynalogic blijkt echter, na het ontvangen van 'uw pakket is bezorgd', slechts tot een depot in Den Helder te leveren waardoor de levertijd met een dag vertraagd is. Zit je daarvoor de hele middag thuis te wachten! Normaliter komen alle bedrijven altijd hun leveringsvoorwaarden van voor 23:59 uur besteld morgen in huis na, ook op Texel! In dit geval wordt er blijkbaar met een dubbele koeriersservice gewerkt en is dit niet gecommuniceerd. Erg slordig.

Pluspunten

• Scherpe prijs
  • Heldere informatie op de site

Minpunten

• Bezorgvoorwaarden niet nagekomen

Officiele reactie van Coolblue 04-01-2017

Beste Jasper,

We vinden het ontzettend vervelend om te lezen dat u niet op de hoogte bent gebracht van het feit dat het pakket eerst in Den Helder wordt geleverd. Het klopt dat er andere leveringsvoorwaarden gelden voor leveringen op Texel. We kijken het graag na. Kunt u het ordernummer en een kleine toelichting per mail versturen naar geenglimlach@coolblue.nl?

Groeten,

Miriam 04-01-2017 Via de website gekocht

snel, zorgvuldig en duidelijk

Een overzichtelijke website met goede prijzen en supersnelle levering. De producten zijn netjes ingepakt en het leveringsproces is goed te volgen. En ik wordt erg vrolijk van de humor die coolblue gebruikt om het allemaal leuk te houden. Dat zal misschien niet iedereen kunnen waarderen maar ik heb erg gelachen om de wacht therapie.

Pluspunten

• overzichtelijke website
  • snelle levering
  • goede prijs

Jeroen 04-01-2017 Via de website gekocht

Betrouwbaar en heldere communicatie

Levert op tijd. Leuke en heldere teksten. Goed verpakt. Ook prettige website met compacte informatie en goed reviewoverzicht

AE 04-01-2017

Uitstekende service

Voordat de droger bezorgd werd keurig gebeld of het uitkwam dat ze wat eerder waren. Bezorgers waren erg vriendelijk en het aansluiten van de droger was zo geregeld. Ook de oude droger werd direct meegenomen van zolder. Uitstekend service!

Pluspunten

• Snelle levering
  • Nette bezorgers

Martin 04-01-2017 Via de website gekocht

Bosch keukenmachine gekocht.. Keurig afgeleverd

Dit is nu eens een bedrijf wat altijd zijn afspraken nakomt. Keurig geleverd. Snel en netjes verpakt.
Daarnaast scherpe prijzen.

Pluspunten

• Netheid van de levering
  • Snelheid van de levering
  • Prijs voor het product
  • Cool blue's keuze netjes toegelicht
  • De vlogs over het product

Paul 03-01-2017 Via de website gekocht

Makkelijke webwinkel

Coolblue is een prima webwinkel die z'n beloftes waarmaakt. Alle producten die ik tot nu toe daar besteld heb zijn de volgende dag geleverd.

Pluspunten

• Makkelijk te bestellen
  • Geen valse beloftes

Minpunten

• Te veel aanbod

TPF 03-01-2017 Via de website gekocht

Goede website, goede service

Bij CoolBlue een geschikte Apple computer gevonden voor een zeer redelijke prijs. Alleen jammer dat Post.NL alweer niet wist hoe ze mijn straatadres moesten vinden! Andere leveringsbedrijf in de arm nemen?

H. Chang 03-01-2017 Via de website gekocht

Waardeloze service!

Onlangs een wasmachine van coolblue besteld. Het product konden ze niet vinden. Er gingen 11 mailtjes en sms-jes heen en weer, wel niet leveren van de wasmachine. Ik heb zelf maar gebeld hoe het zat en hoe ze het gingen oplossen. Uiteindelijk konden ze dezelfde leveren maar die was 30 euro duurder. Ze stelden voor dat wij de helft betaalden en zij de helft van de 30 euro?! Dat is natuurlijk een waardeloze oplossing om de klant 15 euro te laten betalen ook na het wachten voor een machine die niet kwam? Dubbel de klos als klant.
Vervolgens kwam de nieuwe wasmachine, drie dagen later dan verwacht.... service met een smile?? Dacht het niet.

Pluspunten

• Website werkt

Minpunten

• Service, klantvrienlijkheid nooit van gehoord

Officiele reactie van Coolblue 04-01-2017

Beste meneer Chang,

We vinden het ontzettend vervelend om te lezen dat uw wasmachine in eerste instantie niet gevonden kon worden in het magazijn. Dit is uiteraard niet de bedoeling en wij vinden het vreemd dat er zoveel mailverkeer nodig was om deze situatie op te lossen. Wij willen het graag nakijken, zodat wij dit kunnen meenemen ter verbetering van de service. Kunt u het ordernummer en een kleine toelichting per mail versturen naar geenglimlach@coolblue.nl?

Groeten,

Tevreden klant 03-01-2017 Via de website gekocht

Blije klant

Professioneel, goede, snelle en vakkundige levering en aansluiting. Prettige mailwisseling, daarna sms service en ook nog een telefonische melding van tijdstip van levering. Erg prettig allemaal!!

Pluspunten

• Professioneel
  • Zeer klantvriendelijk

Arjen 03-01-2017 Via de website gekocht

Snel, compleet en overzichtelijk

Gekozen vanwege het volledige assortiment en de goede verhalen. Bestelling geplaatst via de keuzehulp, helder overzicht, en duidelijke omschrijving van alle voors en tegens. Erg prettig.

Pluspunten

• Compleet assortiment
  • Heldere uitleg van keuzes en mogelijkheden
  • Bijna persoonlijke benadering
  • Van bestelling tot bezorging op de hoogte gehouden

Teresa 03-01-2017 Via de website gekocht

Fijne webshop met snelle levering

De webshop werkt erg fijn en de levering was de volgende dag al. Alles was goed ingepakt en daarnaast had Cool blue nog een leuke actie. Zij waren de goedkoopste wat betreft de keukenmachine die ik heb gekocht.

Pluspunten

• Overzichtelijke webshop
  • Snelle levering
  • Assortiment

YMIR 03-01-2017 Via de website gekocht

Aan de belofte houden

Voor het eerst hield een webshop aan zijn belofte vandaag voor een bepaalde tijd bestellen, morgen thuis was echt!!! Geen enkele webshop van de zoveelste webshops hield aan die belofte gedurende mijn bestelling in de afgelopen jaren, go zo door Coolblue :)

johan 03-01-2017 Via de website gekocht

Snelle service

Het zoeken naar het gewenste product en het daarna bestellen van het product ging zonder problemen. ik bestelde laat op de avond maar de andere dag had ik het product al toegezonden gekregen.

Pluspunten

• Gemakkelijk
  • Snelle service

Harold 03-01-2017 Via de website gekocht

Snelle levering door Coolblue

De online shop is toegankelijk en je vindt snel wat je zoekt. Bestelling ging foutloos. Tot en met de snelle levering

Pluspunten

• overzichtelijke website
  • grappige kreten op de verpakking

Rob 03-01-2017 Via de website gekocht

Snelle Levering

In de winkel goede en uitgebreide informatie gekregen. Artikel besteld via de website. Vlotte en zeer accurate levering, tot op de minuut nauwkeurig. Prima!

Pluspunten

• Snelle levering
  • Grote keuze

Angelique 03-01-2017 Via de website gekocht

Tweede hands super deal

De mogelijkheid om een tweedehands toestel aan te schaffen is super! Net zo snel, net zo veilig en voor een leuke korting.

Pluspunten

• Levering binnen 1 dag
  • Nette tweedehands telefoon

Nvds 03-01-2017 Via de website gekocht

Snel,correct en prima verpakt

Had om 23.45 besteld en de volgende dag al in huis perfecte service,netjes verpakt ,goede kwaliteit en dus supersnel in huis,bestel hier zeker vaker

Pluspunten

• Snel in huis
  • Goed verpakt
  • Goede kwaliteit

willy. 03-01-2017 Via de website gekocht

Snel, sneller snelst.

Keuze genoeg, duidelijke site, snelle afhandeling en levering. Kwaliteit geleverde spullen; prima. 's Avonds om 22.30 uur was de keuze gemaakt, besteld en de volgende dag 0m 9.35uur de printer al in huis.

Pluspunten

• duidelijke site
  • supersnelle levering

Andy 03-01-2017 Via de website gekocht

Prima service Alleen grote verpakking voor kleine bestelling

Alles is prima conform bestelling geleverd. Alleen is het pakketje wel erg groot voor iets kleins. De bestelde inktcartidge kan in principe door de brievenbus. Nu moet je thuis zijn om het pakketje in ontvangst te nemen.

Pluspunten

• Op tijd geleverd

Minpunten

• Grote verpakking voor kleine bestelling

pluto 03-01-2017 Via de website gekocht

aankoop hoofdtelefoon

besteld van thuis uit en de volgende dag in de winkel opgehaald, alles volgens plan !
Een goede website , met goede uitleg en vergelijk.

Fvdvliet 03-01-2017 Via de website gekocht

Coolblue fantastisch!!

Ik had een Airfryer besteld via Coolblue omdat deze erg gunstig geprijst was. Helaas was de betaling was niet doorgekomen. De volgende dag was mijn bestelling geannuleerd. En de Airfryer was niet meer in de aanbieding. Ik belde op en de medewerkster aan de telefoon was erg behulpzaam. Ik kreeg de Airfryer voor de aanbiedingprijs. Ik kreeg de Airfryer goed verpakt de volgende dag al binnen. En een hele lieve handgeschreven kerstkaart. Wat een geweldig bedrijf. Ik ga hier zeker vaker bestellen!!

Guusje 03-01-2017 Via de website gekocht

Helemaal tevreden!

Klantvriendelijke, duidelijke website. Goede prijzen, ontzettend snelle levering en alles helemaal geïnstalleerd bij levering. Heldere communicatie en eindelijk een winkel met een korte leverings-periode (tussen 12-1 ipv tussen 12-6). Top!

Pluspunten

• Korte levering
  • Competatieve prijzen

Doffkowitz 03-01-2017 Via de website gekocht

iphone hoesje

Tot nu toe alleen maar goeie ervaringen met Coolblue; veel keuze, makkelijke betaling en zeer snelle en gedegen levering. Kortom, zoals een goeie webwinkel hoort te functioneren.

Pluspunten

• ruime keuze
  • makkelijke betaling
  • snelle levering

Minpunten

• vooralsnog geen

Ester 03-01-2017 Via de website gekocht

Top service!

Gebeld met een medewerker naar aanleiding van een bestelling, Korte wachttijd. Zeer professioneel bedrijf.
Top service. Snelle levering en heel vriendelijk personeel! Een absolute aanrader.

Pluspunten

• service
  • vriendelijk
  • levering

Jan van Velzen 03-01-2017 Via de website gekocht

Dat is snel.

Na wat leveringsproblemen bij een andere leverancier heb ik op de valreep (vlak voor kerst) m'n bestelling bij Coolbleu kunnen doen. Gezien de drukte bij de pakketbezorgers heb ik er voor gekozen de bestelling nog dezelfde dag te laten leveren, op een besteding van bijna €800 maakt die €10 extra ook niet veel uit.
's middags om 13u. besteld en om 20u werden de spullen geleverd 😄
Dikke pluim Coolbleu 👍

Pluspunten

• Overzichtelijke site
  • Goede uitleg
  • Zeer snelle levering

Danielle 03-01-2017 In de winkel gekocht
Rotterdam

Lang wachten, maar ook in alle rust geholpen

In Rotterdam naar de winkel gegaan voor advies. Eerlijk geholpen, moest hier en daar wel doorvragen en het taalgebruik van de medewerker sturen richting 'gewoon Nederlands', aangezien ikzelf niet zo'n digitaal wonder ben. Maar de jongeman bleef vriendelijk en geduldig en ik ben tevreden met de keuzes die ik heb gemaakt.

Pluspunten

• Alle tijd voor je
  • Tijdens wachttijd kun je je vermaken met gadgets
  • Snelle levering

Minpunten

• Lang wachten voor ik aan de beurt was
  • Niet alles op voorraad