Deze score is berekend op basis van 3407 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Herman 31-12-2016 Via de website gekocht

Mijn ervaringen met Coolblue.

Best veel gekocht bij Coolblue. De site, betaling en ontvangst van de goederen werkt perfect.
Nog geen ervaring met service die was tot nog toe niet nodig.

Hans 31-12-2016 Via de website gekocht

Hans

Nog nooit zo goed geholpen en zelfs meerdere keren na-gebeld om de koop alsnog goed te regelen. Niets dan lof!

Peter 31-12-2016 Via de website gekocht

Prima service, snelle levering

'S avonds gebeld, goede informatie gekregen. Vriendelijk te woord gestaan
de volgende morgen in huis. Precies wat beloofd werd.
Prijs was ook goed.

Merlijn 31-12-2016 Via de website gekocht

Ideale webwinkel!

De beste site om van alles en nog wat te vergelijken en te kopen. Goede beschrijvingen en makkelijke vergelijker. Misschien niet altijd de scherpste prijs, maar de uitstekende service maakt dat punt meer dan goed. Voor mij altijd de eerste site om te kijken als ik iets online wil bestellen.

Pluspunten

• Vergelijker
  • Service
  • Uitgebreid assortiment

Minpunten

• Niet altijd de beste prijzen

Ed 31-12-2016 Via de website gekocht

snel en goed

1) Grote sortering.
2) Goede informatie over de producten waardoor het eenvoudiger is om je keus te maken.
3) Juiste informatie over de levering (wanneer en hoe)

Pluspunten

• Goede informatie mbt levering

monique 31-12-2016 Via de website gekocht

weer als vertrouwd: echt niets op aan te merken!

Alles klopt bij Coolblue: duidelijke site, groot assortiment,beste prijs (zelfs als Amac 100 euro korting biedt, is Coolblue nog voordeliger!), levering zoals afgesproken. Gewoon perfect!

Pluspunten

• prima site
  • groot assortiment
  • beste prijs
  • snelle levering

Nico 31-12-2016 Via de website gekocht

goed georganiseerd bedrijf met veel kwaliteiten

snelle service en levering perfect ook de medewerkers en de chauffeur zijn uitstekend
mijn volgende bestelling zal zeker bij
Cool blue zijn

Christ 31-12-2016 Via de website gekocht

Review coolblue

Betrouwbaar, goedkoop en snel en heel eenvoudig terug te leveren bij een tegenvaller. Een aanrader voor iedereen

bruno 31-12-2016 Via de website gekocht

super

Ben zeer tevreden over coolblue ,goede en snelle service,ook wordt je vriendelijk geholpen als je vragen hebt.Doe zo voort coolblue.

Pluspunten

• snelle service
  • vriendelijke mensen
  • goede producten
  • leuke en gemakkelijke site

Xeno 31-12-2016 Via de website gekocht

Coolblue is top

Coolblue is echt top, ik heb al een paar keer bij hun besteld en tot zo ver is alles goed gegaan, vanaf bestellen tot aflevering.

Pluspunten

• Goede prijs
  • Product(en) verzekeren
  • Voor 23.59 besteld, morgen in huis
  • Aflevering zelfs op Zondag

Minpunten

• Soms zijn prijzen wat duurder dan anderen

ASB ULE 31-12-2016 Via de website gekocht

SNEL MAKKELIJK EN BETROUWBAAR.

EFFE IETS NODIG, COOL BLUE HEEFT HET. SNEL MAKKELIJK EN BETROUWBAAR
GROTE KEUZE NIET DUUR DUIDELIJKE WEB SITE GOED ADVIES ETC

Michael 31-12-2016 Via de website gekocht

Super!

Super overzichtelijk.duidelijke info en snelle nette levering.Ben bij deze site gekomen omdat zij de enige waren die de volgende dag mijn model konden leveren.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Duidelijke informatie en overzichtelijk

Minpunten

• Nog geen tot nu toe

Ronaldhm 31-12-2016 Via de website gekocht

Snelle levering , afspraak wordt nagekomen

Coolblue , redelijke prijzen .Snelle levering .
Afspraak wordt nagekomen . Betrouwbaar .
Ruim voldoende keuze in assortiment .

Pluspunten

• snelle levering
  • beloofd = beloofd

J. Goppel 31-12-2016 Via de website gekocht

Zeer goede service.

Zeer goed op de hoogte gehouden betreft aflevering, vriendelijke mensen aan de telefoon en de bezorgers. Bij Cool Blue is klant nog koning, een aanrader.

Ger 31-12-2016 Via de website gekocht

Vlotte levering.

Goede begeleiding in traject van aankoop en verzending. Snelle levering. Heeft overigens niet altijd de scherpste prijs, maar vooruit, dan heb je wel wat.

Pluspunten

• snelle levering
  • goede trajectbegeleiding

Minpunten

• Er zijn leveranciers met scherpere prijzen...

Leo G Boekestijn 31-12-2016 Via de website gekocht

't lijkt overtoom wel! vrij naar topreclame van vroeger

's avonds 9 uur besteld, 's ochtends 9uur bezorgd, echt niet normaal. Gekochte goederen netjes verpakt in mooi doosje. O ja, was nog tweedekansje ook!

Pluspunten

• supersnel
  • correct tot in de puntjes

magovideo 31-12-2016 Via de website gekocht

tablet

goed overzichtelijke site snelle bezorging.
Ik hoop dat dat ook voor de toekomst is ,ik ga zeker meer kijken op jullie site.

Pluspunten

• snelle levering
  • goed overzicht site

Minpunten

• tot nu toe geen
  • tot nu oe geen

LF 31-12-2016 Via de website gekocht

Ik heb leren houden van COOLBLUE

Ik had de winkels en de merknaam van COOLBLUE natuurlijk al dikwijls opgemerkt. Totdat ik beroepshalve met hen in contact kwam, was er de gezonde "Belgische argwaan", die ik overwon bij de opening van hun nieuwe store te Zaventem. Nu enkele maanden later, kopen we regelmatig on-line, en dat zal verder ook zo blijven. De leveringssnelheid, en de afhandeling zijn prima,..., voor hen die ook deze gezonde "Blgische argwaan" zouden hebben,...onnodig. COOLBLUE is je vertrouwen méér dan waard.

Kabouter 31-12-2016 Via de website gekocht

Gewoon perfect

Soms laat je je gsm eens vallen. Iedereen heeft dat wel eens voor, dan is een screenprotector de oplossing. Ik heb mijn gsm al een paar keer laten vallen en hij werkt nog steeds, zonder screenprotector was hij al lang stuk.

Pluspunten

• Glas, beter dan plastic
  • Je kan het er makkelijk zelf opleggen

rowit 31-12-2016 Via de website gekocht

dhr

overzichtelijke website,snelle levering en een goede prijs,coolblue is het waard om je produkten aan te schaffen

Pluspunten

• prijs
  • levering

Toine 31-12-2016 Via de website gekocht

ZEER TEVREDEN

Tv besteld en zoals belooft de volgende dag geleverd!
Zonder poespas. Tracking systeem van Dynalogic, de vervoerder gaf een goeie indicatie hoe laat de TV zou worden geleverd.
Wat ik erg prettig vind is dat Coolblue een 14 dagen teruggeef of omruilgarantie geeft. Ik heb een 75 inch TV gekocht en wist niet helemaal zeker of dat wel zou bevallen. Nou dan is die teruggeef of omruilgarantie wel prettig. Gelukkig niet nodig gehad, ben heel tevreden met mijn grote beeld.

Pluspunten

• Snelle aktie
  • goed te traceren

Esther 31-12-2016 Via de website gekocht

Coolblue misleidend met volgende dag in huis

Coolblue is misleidend op website met voor 23.59 besteld, volgende dag in huis. Ik bestelde voor die tijd, ontving email met daarin volgende dag te leveren. Paar uur later ontvan ik email met dat het 2 dagen later wordt. Ook al heb ik op tijd besteld, betaling komt bij hen pas uur later binnen. Goede tekst is dus; voor 22.59 uur besteld, volgende dag in huis, anders 2 dagen wachten

Officiele reactie van Coolblue 31-12-2016

Beste Esther,

Wat enorm vervelend dat uw bestelling is vertraagd. Op dit moment durven wij niet te zeggen waar dit precies is misgegaan. Wel willen we natuurlijk graag bekijken of er nog iets mogelijk is hiervoor. Zou u wellicht het ordernummer van de bestelling naar het volgende e-mailadres kunnen toesturen: geenglimlach@coolblue.nl . Wij kijken dan graag of er nog een oplossing mogelijk is.

Met vriendelijke groeten,

Ben 31-12-2016 Via de website gekocht

Geweldige winkel!

In tegenstelling tot bol.com, krijg je bij coolblue je bestelde product tenminste wel binnen 1 dag en niet kapot aan! En als er dan iets fout gaat, word je tenminste goed geholpen. Coolblue is een echte 10 als het gaat om elektronica!

Pluspunten

• Houd zich aan beloftes
  • Goede service als er iets fout gaat

Minpunten

• Sommige combi's passen niet bij elkaar

CM 31-12-2016

Top!

Overzichtelijke website, bestellen is zo geregeld. Heel betrouwbaar zeker als het gaat om kostbare en dure producten. Altijd spannend als je dure dingen besteld. De laptop kwam zeer netjes in een ongeschonden doos op afgesproken dag(deel) binnen.

Pluspunten

• Zorgvuldig
  • Netjes
  • Service heel goed

selma 31-12-2016 Via de website gekocht

snelle levering, helder en duidelijk

Overzichtelijk en duidelijke informatie, vooral voor een leek zoals ik wordt het dan nog mogelijk een laptop aan te schaffen. De plus en min punten zijn erg fijn, je ziet vaak al meteen of het product iets voor jou zou kunnen zijn of niet.

Pluspunten

• duidelijke informatie over product.
  • de plus en minpunten bij ieder product

Wilco 31-12-2016 Via de website gekocht

Betrouwbaar en zorgvuldig

De website van Coolblue (wasmachinestore.nl) is overzichtelijk. Alle aangeboden zijn producten zijn te filteren op basis van producteigenschappen. Maximaal 3 items zijn met elkaar te vergelijken. Betaling is mogelijk via o.a. iDeal of Creditcard. Mijn betaling via Creditcard was binnen 1 uur goedgekeurd. Leverdatum (eerstvolgende dag) direct bekend. Tijdvak om 22:00 bekend, tijdstip om 02:00 bekend. Half uur voor levering kreeg ik SMS en 15min voor levering een belletje van de bezorger. De nieuwe wasmachine werd op de zolder bezorgd en aangesloten door de bezorgers. De oude werd mee teruggenomen.
Ik ben erg tevreden over Coolblue. Ter verbetering van de service zou ik slechts kunnen voorstellen om de klant een bezorg-tijdsvak te laten kiezen bij het plaatsen van de bestelling

Pluspunten

• filteren op producteigenschap
  • producten vergelijken
  • leverdatum direct bekend
  • oude wasmachine meegenomen
  • aansluiting en levering op zolder

Kim 31-12-2016 Via de website gekocht

Goed horloge

Snelle levering: pakket was op tijd binnen,
Goede site: overzichtelijk,
Geen bijzonderheden: niets op aan te merken.

Pluspunten

• Makkelijk te bedienen
  • Draagcomfort

Minpunten

• Geen hartslagmeter

Erwin 31-12-2016 Via de website gekocht

Like clockwork, Coolblue maakt het verschil!

Nadat m'n De'Longhi Nespressso de geest had gegeven op zoek gegaan naar een volautomaat. Na het lezen v testen en reviews op Kieskeurig/Coolblue site is de keuze gevallen op de Prima Donna Elite, wederom van De'Longhi. Misschien omdat ie recent als beste getest is door de Consumentenbond en/of vanwege de decembermaand....nergens meer te krijgen, alle webshops zoals Koffiediscounter, Expert en zelfs het grote Mediamarkt enz, en ook Coolblue, uitverkocht. Maar er stond als enige bij Coolblue dat ie dezelfde week nog verwacht werd. De volgende dag, ja hoor, minder dan 7 op voorraad. Bestelling gedaan incl direct dezelfde dag leveren. Een supermooie service van Coolblue, voor 15.00u besteld, dezelfde dag in huis. Kost €10,-, maar is wel een uitkomst. Het gehele traject bij Coolblue klopt gewoon, supersnelle bevestiging, ze houden je tussentijds goed op de hoogte. Een heel groot compliment aan Coolblue dat ze als enigste wel konden leveren, dat zegt mij dat deze tent tikt als een Zwitsers uurwerk. Ga zo door!

Pluspunten

• Belofte nieuwe voorraad nagekomen
  • Duidelijk leveringstrsject
  • Super service dezelfde dag leveren
  • Goede reviews, goed advies

Minpunten

• Geen, zonder gein, geen!

rs 2000 31-12-2016 Via de website gekocht

goede service

karcher k3 ter reperatie aangeboden ,duidelijke uitleg ivm opsturen en binnen 2 dagen gewoon een nieuwe kacher geleverd .je telefoonnummer is volgens mij gelinkt aan je transactiecode ,want toen ik belde had de man alle gegevens al voorhanden en kon gelijk antwoord op mijn vraag geven .

Pluspunten

• service
  • klantvriendelijk

Achtje 30-12-2016 Via de website gekocht

Zoals altijd weer perfect.

Snelle levering. Geen onverwachte kosten aan het einde van je bestelling. Al vaak hele goede ervaringen met Cool Blue.

Pluspunten

• Snel
  • Duidelijk

Ally 30-12-2016 Via de website gekocht

Fantastische service!

Kort geleden een televisie besteld bij coolblue. Zeer duidelijke en gebruiksvriendelijke website! Gelijk na de aankoop kreeg ik een mail met verzend en aflevergegevens. De dag erna werd het product al geleverd! In een woord fantastisch!

Pluspunten

• Goede service
  • Duidelijke en gebruiksvriendelijke website
  • Groot assortiment
  • Vaak acties en aanbiedingen

Gijs 30-12-2016 Via de website gekocht

Prachtige ervaring, ook de volgende keer Cool Blue!

Van zoeken tot bestellen en dan het moment van bezorgen. Het loopt gesmeerd, hier is enorm veel aandacht aan besteed. 23.00u besteld op zaterdag zondag werd het pakketje bezorgd.
Het product viel tegen maar ook omruilen ondanks gebruikt verliep gesmeerd. Midden in de feestdagen binnen 1 week omgeruild!!

Pluspunten

• Makkelijk bestellen
  • Enorm aanbod
  • Veel reviews

Sander 30-12-2016 Via de website gekocht

Fijne website en snelle levering

Al vaker wat via coolblue gekocht. Niet altijd de goedkoopste maar ze hebben een erg gebruiksvriendelijke website met zoekfuncties en ze leveren de gekochte producten snel. Laatste product was een wasrdroger. Ooit een keer meegemaakt dat geleverd product beschadigd was, maar daarvoor kreeg ik een nieuwe toegestuurd. Kortom, een tevreden klant.

Pluspunten

• website
  • snelle levering

Minpunten

• niet altijd de goedkoopste

Kurt 30-12-2016 Via de website gekocht

Top service !

Ik bestel veel via het internet , maar zo snel heb ik nog geen product gekregen . Het was 20 h bij het bestellen en de volgende dag kreeg ik het product om 9h aan de deur . Top!

Pluspunten

• Correct
  • Snel
  • Goed ingepakt

r3mi 30-12-2016 Via de website gekocht

Superwinkel, alweer!

Ik heb voor Coolblue gekozen omdat het assortiment erg ruim is, de prijs zeer goed is en de service van Coolblue fantastisch. Is het product dan nét iets minder goedkoop dan elders? Ik weet dat wanneer ik problemen heb ik een aardige medewerker aan de telefoon (of facebookchat) krijg en het dan zo is opgelost. Wanneer komt vuurwerkkopen.nl van Coolblue online? :P

Pluspunten

• Coolblue
  • Assortiment
  • Service
  • Uitstraling

Minpunten

• Helaas geen winkel voor mijn deur
  • Geen vacature binnen mijn opleidingskader

John L 30-12-2016 Via de website gekocht

Super tevreden.

Prima service en levering. Jammer van de hoge prijs, maar daar kan Coolblue niets aan doen, met dank aan Apple.

Pluspunten

• Snelle levering en service.
  • Ook in de winkel super behandeling.

Johan 30-12-2016 Via de website gekocht

Zeer tevreden

Ik ben een tevreden klant, Coolblue bied zeer goede service en goede producten, het gemak van het online bestellen en de volgende dag het product in huis hebben is te gek.

keukenprins 30-12-2016 Via de website gekocht

Coolblue maakt waar wat het belooft

Het zoeken ging makkelijk, het aanbod was ruim voldoende. De service was prima en de levering vlot. Daarbij was het artikel aantrekkelijk geprijsd.

Jacek B. 30-12-2016 Via de website gekocht

Super snel met uitstekende service

Om 23:30 besteld en volgende dag in huis.
Informatie over de levertijd continue bijgewerkt en info per sms.
Levering perfect op tijd, alles uitgepakt, afval meegenomen, alle uitleg ontvangen en zelfs onze droger naar de zolder gebracht om ruimte te maken voor onze nieuwe aankoop (vaatwasser). Wat mij betreft een perfect web shop!

Pluspunten

• Snelle levering
  • Super bezorgers
  • Goede prijzen

W. Wols 30-12-2016 Via de website gekocht

Prima zaak met goede bezorging

Na eerdere goede ervaringen met Coolbleu opnieuw weer een positief gevoel over deze zaak, stipte en correcte bezorging, dus beslist een aanrader.

Pluspunten

• prijs / kwaliteit verhouding.
  • goed geregelde bezorging,
  • oude machine netjes meegenomen.

Bekkers 30-12-2016 Via de website gekocht

Super goede service

Ben erg tevreden. Goede site, volgende dag al thuisbezorgd. Vriendelijke mensen met aflevering. Bellen je op een half uur voor ze aanwezig zijn.Netjes de wasmachine aangesloten en oude meegenomen.

Pluspunten

• Vriendelijke
  • Goede levering

Marcel W. 30-12-2016 Via de website gekocht

Marcel W.

Ik ben zeer tevreden over het verloop van de bestelling. Het aanmaken van een opdracht is zo simpel en vanaf dat moment wordt je continue "bijgepraat" over het verloop van de verzending. Dat is niet alleen handig maar gebeurt ook op een leuke manier bv wachtmuziekjes of filmpjes om de wachttijd aangenaam te verkorten. Leuk marketing idee maar ook zo uitgevoerd dat het niet opdringerig wordt ervaren. Top!!!
Levering ruim binnen de afgesproken tijd.

Pluspunten

• Bestelproces
  • Spoedige correcte levering

Minpunten

• Nog niet gevonden

JP 30-12-2016 Via de website gekocht

Niks op aan te merken

Prijs gewoon goed, levering altijd goed. gewoon zoals je kunt verwachten bij Coolblue.
Volgende bestelling dus gewoon niet meer zoeken bij anderen, direct naar Coolblue

• Levering

L.J. Kraaijeveld 30-12-2016 Via de website gekocht

Siemens vaatwasser

Er is maar een woord nodig voor Cool Blue en dat is TOP. Wat was alles goed geregeld maandagmorgen besteld en ''s middags al een telefoontje voor de plaatsing op woensdag.
Snelle bevestiging van de bestelling en een half uur voor de levering een telefoontje dat de monteurs en de vaatwasser eraan komen. En keurig ingebouwd met de oude plaat er weer op. Helemaal blij dat we weer een vaatwasser hebben en zo snel!!

Pluspunten

• oude vaatwasser mee terug
  • vriendelijke en vakkundige monteurs
  • prijs ook goed
  • duidelijke website

Arno 30-12-2016 Via de website gekocht

Snelle correcte levering

IPhone 7 besteld met verlenging contract T mobile. Op 2e Kerstdag besteld binnen 2 dagen geleverd (omdat ik niet eerder kon). Keurige en tijdige aflevering en afhandeling van het verlengings contract door de koerier. Qua prijs was Coolblue goedkoper dan bij T Mobile zelf. Overall erg tevreden!

Pluspunten

• Snelle levering
  • Afhandeling contractverlenging door koerier
  • Duidelijke website
  • Ook een winkel in de buurt

Aukje 30-12-2016 Via de website gekocht

Snelle levering en duidelijke communicatie

Ik had een cadeaubon wat een van de redenen was om hier te shoppen maar de duidelijke revieuws, specificaties en foto's haalden me over. Daarnaast was de communicatie over de levering en het verzilveren van de cadeaubon ook top!

Pluspunten

• Snelle levering
  • Duidelijke reviews
  • Goede foto's

Paul 30-12-2016 Via de website gekocht

Betreft Router Tplinkwifi.net c2600

Mijn wifi schoot te kort door een teveel aan aangesloten apparatuur. Ik heb toen de bovengenoemde router besteld en geïnstalleerd, dit ging buitengewoon soepel de snelstart gids gelezen en een half uur later werk alles perfect.

Pluspunten

• Mooi apparaat.
  • Gemakkelijk te installeren
  • Werkt naar volle tevredenheid

Jesse 30-12-2016 Via de website gekocht

Leuke mailtjes waar je vlinders van krijgt

Ik heb een laptop gekocht voor mijn studie bij coolblue. Ik ging voor de acer Swift 3 i5 in t zilver. Wanneer je besteld krijg je netjes een orderbevestiging, later een verzendbevestiging en een mailtje over wachttips. Ik bestelde om 7 uur savonds en had de volgende dag het pakketje om 2 uur binnen. De spullen waren netjes verpakt zodat het niet zou beschadigen. Ik ben erg tevreden over deze website

Pluspunten

• Snelle verzending
  • Leuke mailtjes
  • Veel eerlijke tips over keuze op de site

Yvonne 30-12-2016 In de winkel gekocht
Utrecht

Erg goede service

Telefoon gekocht in winkel Utrecht. Simkaart via internet besteld. Twee dagen later terug naar winkel met telefoon en simkaart. Van begin tot eind geholpen met het overzetten van de gegevens. Erg tevreden hierover.

Pluspunten

• Vriendelijk, behulpzaam personeel

ine1979 30-12-2016 Via de website gekocht

prima en snel

prima en snelle service, nette prijs. Overzichtelijke website, en duidelijk hoe een bestelling geplaatst kan worden.