Deze score is berekend op basis van 3202 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Lenie 15-06-2018 Via de website gekocht

Super service besteld en 9 uur later bezorgd ! Top!

Altijd goede service snelle levering.
Duidelijke site en een goede sortering.
Ik zou Cool Bleu ten alle tijden aanbevelen.

Jan 15-06-2018 Via de website gekocht

Vlekkeloos

Het feit dat je na de bestelling al snel informatie krijgt over de exacte levertijd (je hoeft niet en halve of hele dag hiervoor vrij te nemen, maar coolblue geeft aan welk uur ze langs komen) is super. Ook een vakkundige en snelle installatie. Volledige ontzorging.

Dinand 15-06-2018 Via de website gekocht

Geweldige online shop met helpdesk

Coolblue maakt het online aankopen doen echt makkelijker omdat ze telefonisch goed te bereiken zijn, goede adviezen geven en hun back office/IT goed opporde hebben.

Vloet 15-06-2018 Via de website gekocht

Makkelijk en snelle levering ????

Eenvoudige overzichtelijke web shop. Snelle levering 👍🏻 Al eerder een wasmachine gekocht die licht beschadigd was en dus een koopje. Toen bleek dat die niet werkte kregen we een nieuwe voor de zelfde prijs 😀 ook de installateurs waren super beleefd en hulpzaam!

Suzanne 14-06-2018 Via de website gekocht

Komt belofte na!

‘s Avonds laat besteld, dag nadien geleverd en dit 2 keer op rij. Inhoud van bestelling was zoals verwacht.

Tenno 14-06-2018 Via de website gekocht

Bestelling ging prima.

Laagste prijs en bekende partij. Website werkt goed. Minpuntje is vooraf betalen. Ik betaal liever achteraf.

Roy Waller Diemont 14-06-2018 Via de website gekocht

cool blue is echt cool

overzichtelijk aanbod en goede prijs /kwaliteit. doen wat ze afspreken en de bezorging zonder problemen

Mathieu a 14-06-2018 Via de website gekocht

Toppertje

Vlotte bestelling en vlotte levering, helemaal dolletjes! Verder heel erg blij met mijn aankoop en het gemak ervan.

Annemieke 14-06-2018 Via de website gekocht

Snel en duidelijk!

makkelijke en duidelijke webwinkel en snelle goede service, ook nog eens de goedkoopste! ga er zeker nog eens bestellen.

Jeannette 14-06-2018 Via de website gekocht

Gewoon goed !!!

Op aanbeveling van vrienden voor Coolblue gekozen, geen spijt gewoon op alle fronten goed !!
Zelfs de glimlach is aanwezig !!

icioya 14-06-2018 Via de website gekocht

Een dikke glimlach

Ik ben door ziekte afhankelijk van aankopen via internet. Coolblue is echt één van de betere. Duidelijke productinformatie, klantvriendelijke website en een geweldige service. Prettig dat er van tevoren wordt gebeld dat ze in aantocht zijn. Vriendelijk personeel en alle tijd om te installeren en uit te leggen.
Absoluut voor herhaling vatbaar.

Wim 14-06-2018 Via de website gekocht

Snel en compleet

Complete service met veel opties van levering en betaling. Alles gaat razendsnel. Ik heb al redelijk vaak dingen via coolblue besteld en altijd tevreden.

Annabelle 14-06-2018 Via de website gekocht

Duidelijke info, snelle levering en goede service

Ik kijk altijd eerst op de site van Coolblue of zij het in het assortiment hebben. Het maakt mij niet uit om een paar euro meer te betalen want als er iets is met het product wordt het altijd snel en goed opgelost.

Elly 14-06-2018 Via de website gekocht

Perfecte service....100´% tevreden !!

Mijn eerste aankoop bij Coolblue en alles verliep naar wens. Vandaag wasmachine besteld en morgen geleverd door vriendelijk, behulpzame vakmensen. Wasmachine afgeleverd op het afgesproken uur, op het eerste verdiep, aangesloten en nog wat handige tips meegekregen. Super!

jolieke 14-06-2018 Via de website gekocht

top service

super snelle levering en gratis bezorgt. personeel werkt snel en efficiënt. ze hadden de wasmachine binnen 15 staan en aangesloten.
omdanks dat de weg open lag rond ons huis.
zeer tevreden over cool bleu

Johan 14-06-2018 Via de website gekocht

Prima service en snelle levering.

Bij deze overzichtelijke webshop kan je voor schappelijke prijzen en snelle service en levering ,heel vertrouwd je aankopen doen.Zeker aan te bevelen.

Gerda 14-06-2018 Via de website gekocht

prima service

Gewoon prima.Meer kan ik er niet van maken.
Alles wat er verder geschreven wordt is overdreven.
Ga zo door met de service, dan is iedereen tevreden

Marieke J. 13-06-2018 Via de website gekocht

Goede producten en service, slechte levering

Hele fijne website waarop je alles makkelijk kunt vinden en sorteren naar wens. Ook is het erg prettig dat je verschillende reviews van mensen die het product al gekocht hebben kunt bekijken (soms zelfs met foto!). De mensen die de producten komen leveren zijn erg vriendelijk en netjes. Het enige minpunt vind ik de levering. Ik heb in totaal 3x iets bij CoolBlue besteld (combimagnetron, vaatwasser en wasmachine) en bij alle leveringen ging het mis. Bijv. dat het product op zaterdag geleverd zou worden en niet kwam. Of dat we een tijdvak van 4 uur kregen i.p.v. een tijdvak van 1 uur.

Dick Schütten 13-06-2018 Via de website gekocht

Zeer klantvriendelijk

We kopen al jaren via Coolblue.
We hebben daardoor niet alleen de prettige levering ervaren maar juist ook de service is uitstekend.
Een vervanging van een defecte e-reader wist Coolblue in drie dagen te regelen!
Wij vinden het vervelend als we iets nodig hebben dat Coolblue niet kan leveren en dat is niet veel.

Rola 13-06-2018 Via de website gekocht

Super service

Goede communicatie, op tijd bezorgd, volgens de berichten die je op de hoogte stellen.
gemaakte schade wordt gelijk actie op ondernomen door korting of vergoeding.
Goede hulp tijdens bezorgen, sluiten alles netjes aan.

S. 13-06-2018 Via de website gekocht

super goede service

CoolBlue heeft een erg goede service. Zij bezorgen ook op zondag en denken met jou mee wanneer je niet thuis bent en de bezorger voor de deur staat. Ik werd gebeld en gevraagd wat ik wilde dat er met mijn pakketje moest gebeuren. Morgen terugkomen/afleveren bij de buren, en zo ja welke buren hadden mijn voorkeur/bezorgen in de winkel zodat ik het pakket af kon halen. In het hele proces werd meegedacht en aan mij de keus gelaten. Heel erg fijn! Bij het afleveren van de wasmachine idem. Gelijk aangesloten, vriendelijke installateurs en extra uitleg en informatie. in een woord: Top!

Kaya 13-06-2018 Via de website gekocht

Snelle levering, zelfs op een zondag.!!

Producten waren op voorraad, zaterdag bestellen en je hebt hem de volgende dag al. Echt top.!! Mijn bestelling was ook netjes en zorgvuldig ingepakt.

Schuurman 13-06-2018 Via de website gekocht

Super geregeld en snel

De site is overzichtelijk, en de service is perfect, alles snel bezorgd, en de prijzen zijn ook oke.

Eric van Dongen 13-06-2018 Via de website gekocht

Een beetje jammer!

Snelle levering, maar naar het verkeerde adres.

Tijdens het plaatsen van de bestelling merkte ik op dat de adresgegevens verouderd waren. Deze heb ik aangepast terwijl er een product in het winkelwagentje zat. Vervolgens het bestelproces doorlopen, waarbij in mijn ogen het juiste adres voorbij kwam. In de daaropvolgende bevestiging stond nog het oude adres. daar kwam ik pas achter toen het pakketje onderweg was voor bezorging.

In plaats van een poging mijn bestelproces te reproduceren om te kijken of ik idd gelijk kon hebben, werd mij gewezen op de bevestiging die gestuurd was. Ik moest me maar melden bij de bewoners van het oude adres. Laat ik daarmee nu niet op goede voet zijn. Daarnaast leverde Coolblue sneller uit, dan ik de bevestiging in mijn mailbox kon lezen. Niet iedereen zit 24u per dag achter zijn pc. Een beetje jammer dus!

Officiele reactie van Coolblue 16-06-2018

Beste Eric,
Bedankt voor jouw review. Wat ontzettend vervelend dat het niet is gelopen zoals je verwacht had. Natuurlijk is het balen als het adres niet blijkt te kloppen. Helaas kunnen wij tijdens het leveringsproces het adres niet meer aanpassen. Natuurlijk staat de techniek niet stil, wie weet wat ons de toekomst brengt. Helaas is dat te laat voor jouw pakketje.

Marc 13-06-2018 Via de website gekocht

Levering niet conform hetgeen men adverteert

Coolblue adverteert met voor 23.59 bestelt, dag erna geleverd.
Dat kan men dus niet garanderen, heb een combimagnetron op vrijdag besteld, door een sorteerfout pas maandag geleverd.
Na een melding te hebben gemaakt en een vergoeding gevraagd, afgescheept met een louse €10,00 aan een voucher.

Beste Marc,

Dank je wel voor je review. Wat spijtig om te lezen dat je ervaring met Coolblue allesbehalve positief is. Wij hebben afgelopen tijd te maken gehad met een enorm grote drukte als gevolg van het vakantiegeld dat aan veel mensen is uitgekeerd. Dit heeft ertoe geleid dat wij op sommige vlakken steken hebben laten vallen, omdat wij de drukte niet altijd aankonden. Uiteraard is dit geen excuus en streven wij er nog altijd naar om een service te leveren die Coolblue waardig is. Voor jouw lost het op dit moment niets meer op. Jouw combi magnetron is te laat geleverd. Onze klantenservice heeft een gebaar willen maken in de vorm van een voucher. Je geeft aan dat je dit niet voldoende vind. Graag ontvangen wij van jouw een reactie op geenglimlach@coolblue.nl Wellicht dat we je toch nog kunnen verwonderen met een glimlach.

Boy 13-06-2018 Via de website gekocht

Beste (web)winkel die ik ken

Bij Coolblue leveren ze altijd zoals beloofd. Producten die niet goed zijn of niet aan de verwachtingen voldoen kunnen altijd zonder problemen retour worden gestuurd.

ontevreden klant 13-06-2018 Via de website gekocht

zeer slechte service

Zeer slechte service voor reparatie ,koop n product wat ik nooit heb kunnen gebruiken omdat t niet oplaadt . Nu moet ik minimaal 3 weken wachten op n antwoord
Waardeloos voor mij nooit meer coolblue, drukte is geen excuses

Beste,

Bedankt voor je review. Vervelend te lezen dat jouw product zo snel na aanschaf al kuren vertoont. Op moment dat je een product bij ons aankoopt ga je akkoord met onze algemene voorwaarde en daarmee ook met de garantie voorwaarde. Binnen de fabrieksgarantie heb je recht op een reparatie en die bieden wij je dan ook graag aan. Het mag maximaal 3 weken duren, wij streven erna om alles natuurlijk eerder te repareren. Stuur je het nog op?

Ron 13-06-2018 Via de website gekocht

Wederom perfect volgens afspraak.

Mooi cadeau voor mijn vrouw haar verjaardag, uiteraard zijn zij niet de goedkoopste maar wel diegene die altijd de afspraken nakomen.
Zondag een iPad besteld en maandag voor 12 uur geleverd.
En dinsdag een super blije vrouw😂
Komen altijd keurig hun beloften na en hier wil ik graag iets extra voor betalen.

René Almere 13-06-2018 Via de website gekocht

Winkelen zonder problemen

Al meerdere aankopen gedaan via internet. 100% goed en betrouwbaar. Je weet dat het goed zit. Extra informatie over je aankoop. Gewoon shoppen zonder gezeur.

TiniS 13-06-2018 Via de website gekocht

Breed assortiment en snelle levering

Op zaterdagmiddag begaf mijn koffiemachine het. Zonder koffie kan/wil ik niet. Op internet op zoek naar een espressoapparaat. Zo Coolblue gevonden. Dit was de eerste keer dat ik bij dit bedrijf bestelde. Ruime keuze op hun website en veel reviews van tevreden klanten. Apparaat besteld en deze werd op de aangegeven tijd op zondagmiddag bezorgd. Keurig en degelijk verpakt. En niet veel later had ik weer koffie!

Gerrit 13-06-2018 In de winkel gekocht
Eindhoven

Uitmuntend

Maar zelfde de service mogen ervaren die ze mij bij cool blue elke keer weer opnieuw geven. Heb nu al vaker iets bij Coolblue Eindhoven gekocht en word daar elke keer weer opnieuw als klant is koning behandeld. Zelfs als er aan het product iets niet goed word de service nog een stapje hoger

Monique 13-06-2018 Via de website gekocht

Geweldige service en aanbod!

Ik bestel altijd bij Coolblue omdat de site overzichtelijk is, de levering snel is door servicegerichte mensen. Ook telefonisch zit ik met een glimlacht in contact.

Egbert 13-06-2018 Via de website gekocht

Zeer goed en snel geregeld

Ik kies voor cool blue vanwege de prettige en snelle manier van afhandelen.En eigenlijk altijd voorradig wat je zoekt en je kan er echt alles vinden.

Wilco 13-06-2018 Via de website gekocht

Ik had graag fooi gegeven

Top service en alleraardigst, Je bent ( helaas ) verrast door de fijne hulp en afhandeling, Hier kunnen andere bedrijfstakken nog veel van leren

Kevin van Middendorp 13-06-2018 Via de website gekocht

Geweldige Service

Product was makkelijk en snel besteld, de bezorging was ook enorm snel. Geleverde product is in goede staat geleverd

Suzanne 13-06-2018 Via de website gekocht

Prefect!

Goede service, snelle levering zelfs op zondag, heldere communicatie. Je wordt goed op de hoogte gehouden. Duidelijke en overzichtelijk site waarop je heel handig producten met elkaar kunt vergelijken. Ik ben super tevreden en zal mijn volgende aankoop hier weer bestellen.

Jochem 13-06-2018 Via de website gekocht

Goede prijs en op tijd

Blij met Coolblue! Goede prijs en correcte levering.
Daarnaast vind ik het erg fijn dat ik het bestelde product kan afhalen in de winkel. Dat is vaak handiger dan thuis afleveren en minstens zo snel.

VPL70 12-06-2018 Via de website gekocht

Was het overal maar zo...

Coolblue is toonaangevend in hoe een online shopping experience moet zijn. Duidelijk, informatief, aantrekkelijk, snel, prima service, leuke communicatie.

Carine 12-06-2018 Via de website gekocht

Super tevreden.

We hebben nu al enkele verschillende bestellingen geplaatst en telken male loopt alles heel vlot van bestellen tot levering al dan niet met plaatsing. Zowel voor iets klein als iets groot is het dik in orde. Je kunt op coolblue rekenen.

Hennie Dijkema 12-06-2018 Via de website gekocht

Zeer duidelijke verkoopsite

Alles zeer duidelijk en eenvoudig te begrijpen ook voor niet digibeten, daarom zeer aan te bevelen, ook de producten zijn duidelijk en eenvoudig gepresenteerd zodat je een goede keuze kan maken, ook bij niet het goede product zeer duidelijke mogelijke gelijkwaardige producten aanbevolen of suggesties aangedragen, wat helemaal top is de vergelijkings mogelijkheid tussen 3 produkten top !!!

V. 12-06-2018 Via de website gekocht

Gewoonweg super!

Al meerdere dingen besteld en alles verloopt fijn! Goede reviews wat je keuze makkelijker maakt. Veel bestel gemak en snelle levering. Bezorgen op zondag is ook super.

ikke 12-06-2018 Via de website gekocht

slechte levertijden

levertijd niet zoals aangegeven. bevestigings mail zou het wel op tijd komen.
contact via de mail ook waardeloos. voor mij niet meer.

Beste Ikke,

Bedankt voor je review. Je hebt ons nieuwsgierig gemaakt. Zou je ons van een korte uitleg + ordernummer kunnen voorzien op geenglimlach@coolblue.nl Wij hebben alle vertrouwen in een goede afloop.

gerrit 12-06-2018 Via de website gekocht

snel geleverd

via website tv uitgezocht en besteld wat zeer goed ging .daarna de aflever datum gezocht die mijn uitkwam
via de mail berichten uitstekend geinformeerd over aflevertijd wat ook klopte petje af

FredH 12-06-2018 Via de website gekocht

Meeste keus, vaak de goedkoopste en altijd snelle levering

Altijd goede ervaringen gehad. Heeft een groot assortiment is vaak de goedkoopste en altijd een snelle levering.

Magda 12-06-2018 Via de website gekocht

Zeer snlee, goede levering

Zeer snelle, goede levering (ook op zondag!). Ruime keus en super service. Ook als er iets defect is, wordt er snel actie ondernomen.

Cokky 12-06-2018 Via de website gekocht

Erg goed

Veel producten, goede informatie over het product en veel klantenreviews waardoor je makkelijk een keuze kunt maken

Marian 12-06-2018 Via de website gekocht

Super goede service

De volgende dag al geleverd keurig op tijd en netjes verpakt. Alles werkt top en ben er blij mee. Voor herhaling vatbaar

Richa 12-06-2018 Via de website gekocht

snelle levering en betrouwbare winkel

Winkel geeft snel berichten mbt bestelling en levering, verder uitstekende leveringsvoorwaarden.
Goed verpakt

Erwin 12-06-2018 Via de website gekocht

Reclame is geen leugen

Supersnelle en vriendelijke levering. Alles opgeruimd en machine volledig klaar voor gebruik bij het vertrek van de jongens.

Bert Jasperse 11-06-2018 Via de website gekocht

Heel goed geholpen

Ik had problemen om mijn data over te zetten van mijn oude telefoon naar mijn nieuwe telefoon. Beide toestellen meegenomen naar de winkel en zij hebben daar de data heel snel en kosteloos overgezet. Hele goede service!