Deze score is gebaseerd op 772 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Birger 03-02-2021

Goede, gebruiksvriendelijke webshop waar ook problemen kort & klantvriendelijk opgelost worden. (vb: retour die perfect afgehandeld werd)

Jensen Bossaerts 03-02-2021

Gebruiksvriendelijke winkel
Duidelijk
Mooie aanbiedingen
Snelle levering...

Hans 03-02-2021

Veel begrip voor de persoon die met de fiets onze bestelling kwam leveren in de gietende regen

Goossens 03-02-2021

Na een probleem met mijn cadeaubon heeft een van hun medewerkers mij goed geholpen en gedaan wat hij kon. Echter bleek dat dit door de administratie moest opgelost worden. De medewerkers heefd da' de nodige zaken op een rustige manier met mij overlopen. Ik zou een week moeten wachten en effectieve na een week kreeg ik een mail en een sms om te laten weten dat mijn pakketje opweg was. Persoonlijke vond ik dit een voorbeeld van wat goede service is.

Lore M 03-02-2021

We kozen voor Coolblue vanwege de snelle levering en duidelijke uitleg. Ook waren we nog niet zeker welk toestel we zouden nemen en dan is Coolblue super handig en het maken van een duidelijke vergelijking. We gaven een 9 en geen 10 omdat onze levering op zondag werd beloofd en pas op maandag kwam.

Joyce 02-02-2021

De omschrijving van het artikel was heel duidelijk. Levering was ook heel snel. Super geregeld !

Louis 02-02-2021

Uitstekende keuze van Coolblue
Product voldoet perfect aan de omschrijving, eigenlijk beter dan verwacht.
Prijs kwaliteit is top.
Bijzonder snelle levering: besteld vrijdagavond, zatervoormiddag bezorgd!

Daniel 02-02-2021

Coolblue winkel in Antwerpen: de vooraf gereserveerde inktcartridge lag klaar, daarover had ik een email ontvangen; zeer doeltreffende beveiliging tegen corona door triage in de parkeerplaats en door klanten een per een naar de winkel te laten komen; ontsmettingsconsole in parkeerplaats en in de winkel. Vriendelijke en snelle bediening door de verkoper. Ik was bij vergissing (door de macht der gewoonte) op weg naar de lift toen een behulpzame medewerkster mij achterna liep en de juiste - gescheiden - terugweg aangaf: zeer attent! Volledig tevreden over de afhandeling van de bestelde cartridge.

VVandamme 02-02-2021

Door de snelle levering en goeie verpakking. Kan je vrijwel zeker zijn dat je pakket in perfecte staat toekomt. Track and trace heeft je in de mate van het mogelijke ook een mooie inkijk op welk moment je pakket toe zou kunnen komen. De uitleg per product kan af en toe wel wat gebrekkig zijn. Hier heb ik het dan vooral over details. De belangrijkste info is altijd wel aanwezig. Maar als je een doordachte beslissing moet maken of op zoek bent naar iets heel specifieks kan dit niet altijd even vlot verlopen. Dan is het een kwestie van zelf de info op te gaan zoeken dat je nodig hebt.

Emma 02-02-2021

Duidelijke omschrijving v product, snelle levering & vlotte communicatie (dienst na verkoop).

Sisko 02-02-2021

snel geleverd. alles goed en veilig verpakt precies het gevraagde. is zeker niet de laatste aankoop.

De Winter.G 01-02-2021

Vrijdag rond 17u een combine oven besteld en zaterdag rond 11u geleverd.Zeer vriendelijke bezorgers en zeer goede communicatie via mail,telefoon voor het leveringsuur.top

Carine 01-02-2021

Zeer snelle en correcte levering! Bedankt! voor iedereen aan te raden. Hopelijk worden de mensen die de levering bezorgen, correct aangepakt.

Els 01-02-2021

Vlotte levering
Goeie prijs-kwaliteit
Degelijk materiaal
Minpuntje: verwarrende info omtrent combinaties met andere producten

Benji 01-02-2021

Zeer vlotte en veilige levering. Oude artikel meegenomen zoals afgesproken en alles proper achter gelaten.

Jef 01-02-2021

Zeer slechte service. Slechts 1 van 2 bestelde luidsprekers ontvangen. Ze noemen hem zelf de 'vermiste luidspreker'. Zeer duur grapje. Klantendienst helpt niet, hangt de telefoon op. Via chat word je nooit deftig geholpen. Er word steeds verteld om te wachten. Eerst 2 dagen, na 2 dagen 5 dagen wachren, na die 5 dagen 10 dagen wachten. M.a.w. geen hulp.

Tony 01-02-2021

Bon produits et moins cher que chez les concurrent. Livré en un jour. Respect des engagement

Sint-Bernadette 01-02-2021

Bestelling enz is ok, maar levering niet echt.
Het pakket is gewoon binnengezet ( school) zonder iemand te verwittigen.
Hoewel er op de doos pijlen stonden hoe ze neergezet moest worden, is ze toch op zijn kant gezet.
Voor een printer is dit niet goed.

Lies 01-02-2021

Zeer tevreden van service van Coolblue. 's Avonds artikelen besteld rond 22u, dag erna al geleverd door Bpost.

Sonja Mertens 31-01-2021

Altijd duidelijke omschrijving van het product.
Correcte prijzen en super snelle verzending.

Sophie 31-01-2021

Ruime keuze, scherp geprijsd, online handig filteren van productkenmerken om gepersonaliseerde en geschikte keuze te maken, uiterst vriendelijke en behulpzame service van winkelpersoneel.

Ottiii 31-01-2021

Goede stofzuiger, zeker met een hond in huis. Vindt alleen zijn thuisstation moeilijk.

wim 31-01-2021

gemakkelijk om te bestellen, goede prijs kwaliteit verhouding, vlotte levering en
vriendelijke klantendienst

Julia 31-01-2021

Precies zoals gezien op de site van Coolblue! Mijn zoon is heel blij er mee :)

Jean 31-01-2021

Prachtige en goed eenvoudig te bedienen Koffiemachine, volledig automatisch, is zeker een aanrader