Deze score is berekend op basis van 2243 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Stefan 08-01-2018 Via de website gekocht

Niet goed, geld terug kennen ze niet.

100 euro betaald voor een telefoon die bij aankomst al niet goed functioneerde. Door normaal gebruik zaten er een paar krasjes op de telefoon, door die krasjes moet er 25 euro bijbetaald worden om in te wisselen voor een goed werkend exemplaar. Ik had meer verwacht van Coolblue.

Officiele reactie van Coolblue 10-01-2018

Beste Stefan,

Wat jammer om te lezen dat je niet tevreden bent met ons. Indien een product binnen de 30 dagen Tevredenheidsgarantie wordt omgeruild, dient deze wel in goede staat te zijn. Is dit niet zo, dan ontvang je maximaal 75% van het aankoopbedrag retour. Natuurlijk hebben wij op deze manier nog geen gegevens van jou, we willen dan ook graag met jou kijken hoe we dit op kunnen lossen. Zou je ons jouw ordernummer en een korte toelichting willen mailen op geenglimlach@coolblue.nl? Dan zoeken wij het direct met jou uit.

Groeten,

Ger Mug 08-01-2018 Via de website gekocht

Prima service.

Helaas was mijn gekozen product niet op voorraad, maar ik kon meteen kiezen om te ruilen voor iets gelijkwaardigs of annuleren. Was in no time geregeld na een belletje.

Netty 08-01-2018 Via de website gekocht

Zeer snelle en correcte levering.

Nieuwe wasmachine gekocht. makkelijk zoeken door mogelijkheid criteria aan te geven.
overzichtelijke site, gemakkelijk betalen, zeer snelle en correcte levering, inclusief aansluiten, dus de machine was direct gebruiksklaar. TOP !!

Bas Dijkstra 08-01-2018 Via de website gekocht

keuken machine

Een ruime overzichtelijke site met volop aanbod alles is duidelijk omschreven. de machine bij geen enkel ander goedkoper aan kunnen aanschaffen. Verzending was bijzonder vlot , er was meer dan voldoende keuze mogelijkheid over de tijd van levering . Alles was bijzonder goed en veilig ingepakt.

Ines Benoy 08-01-2018 Via de website gekocht

Top service en snelle levering

Coolblue geeft steeds een duidelijke en eerlijke productinformatie weer. Dit gecombineerd met reviews/ervaringen van andere kopers geven een duidelijk beeld van elk product. Hun prijzen zijn ook voordeliger.
De klantenservice is ook top en heel flexibel (denk maar aan retours, vraag om extra info, betaalmogelijkheden, ...).
De levering is bij de meeste producten al de dag erna, zelfs levering in het weekend!
Absoluut aan te raden.

MVB 08-01-2018 Via de website gekocht

Geweldige service!

Ruime keuze aan producten van alle merken. Je kan dus gemakkelijk vergelijken en beslissen welk voor jou de beste keuze is. Vóór middernacht besteld is de volgende dag reeds thuis geleverd (of op een andere dag naar keuze, zelfs in het weekend!), en bovendien gratis! Je krijgt 's morgens een tijdvak van een uur waarbinnen geleverd wordt zodat je geen halve of zelfs hele dag nutteloos hoeft zitten wachten.
Het oude toestel wordt zonder morren meegenomen evenals het verpakkingsmateriaal. Je krijgt een duidelijke uitleg over de werking van je toestel bij levering en ze zijn super vriendelijk!!! Ook bij de dienst naverkoop kan je zonder problemen terecht als je achetraf vragen hebt. Gewoon een top service die er met schouders boven uitsteekt in vergelijking met de "concurrentie", waar we koudweg aan de deur werden gezet omdat het bijna sluitingstijd was...
Niet aarzelen dus: Coolblue is echt de beste!

Max 08-01-2018 Via de website gekocht

Klik, klik en sporten maar!!

Om mijn goede voornemens voor 2018 extra kracht bij te zetten heb ik besloten om een crosstrainer aan te schaffen. Dankzij de overzichtelijke informatie en toelichting op de website van Coolblue was het maken van een keuze niet zo moeilijk. Wat ik erg handig vind is dat er meteen een voorstel voor een aantal accessoires getoond wordt. Uiteraard is dat in de hoop dat ik nog meer geld uitgeef, maar de toegevoegde waarde mag ook benoemd worden! Uiteindelijk is mijn keuze gevallen op een model welke door Coolblue is aangeraden, een Coolblues keuze.
Waar ik zeer over te spreken ben is de bezorgservice. Bij het bestellen kies je een afleverdatum en vervolgens krijg je een bericht in je mailbox waar je tot op het uur kunt lezen wanneer ze langskomen. Een kwartier van te voren bellen ze op dat ze bijna in de buurt zijn. Al met al prima informatie-verstrekking over het bezorgen.

Gerrit Paans 08-01-2018 Via de website gekocht

Geweldige winkel

Gemakkelijk bestelproces,mooie en overzichtelijke website en zeer snelle levering in goede verpakking en een kans op € 500,00 cheque van de HEMA 😄

Myrthe 08-01-2018 Via de website gekocht

Super service!!

Ik vind coollue een superwink. Ze zijn enorm snel, lekker duidelijk, erg veilig en bovendien word je er geweldig geholpen. Heel erg vriendelijke medewerkers. Iets om trots op te zijn!

Francisca Datema 08-01-2018 Via de website gekocht

Zeer beleefde jonge mannen

Ik zag jullie reclame op de televisie en dacht ach waarom niet eens proberen daar.
Ik heb via de website mijn wasmachine uitgekozen en gekocht.
Ik vond het onwijs prettig dat ik constant op de hoogte werd gehouden over wanneer mijn bestelling zou arriveren.
De bezorgers waren uitermate beleefd en zeer duidelijk in de uitleg over wat ze gingen doen.
Mijn complimenten aan hun. Of te wel al met al zeer tevreden.

J Voogd 08-01-2018 Via de website gekocht

Prima alternatief voor bol.com!

Eenvoudig te gebruiken web-site, vlotte procedures, duidelijkheid en betrouwbaarheid! Tevens een vriendelijke organisatie!

Sander 08-01-2018 Via de website gekocht

snelle levering nieuwe koelkast

levering nieuwe koelkast binnen 14 uur. fantastisch. erg serive gerichte medewerkers. goed geoliede machine. er zat een klein deukje in de deur, en kreeg keurig de optie om te wachten op een nieuwe koelkast of deze te accepteren met 10% korting op het aankoopbedrag. erg netjes. heb de korting aangenomen.

ook oude koelkast weer meegenomen. scheelt een hoop gedoe!

Marianne 08-01-2018 Via de website gekocht

Aanschaf laptop

Voor mijn werk was ik op zoek naar een nieuwe laptop. Via de site van Coolblue kon ik makkelijk selecteren voor welke doeleinden ik de laptop ging gebruiken waarnaar er een aantal aanbevelingen werden gedaan. Erg handig want dit scheelde me heel veel zoektijd.
Ook de snelle service vind ik erg prettig. Ik bestelde de laptop in de avond en de volgende dag was deze al in huis.

Hanno 08-01-2018 Via de website gekocht

Zeer betrouwbare zaak

- Makkelijk om product dat je niet kent te kiezen op de site; weet niet zker hoe de aanbevelinegn van Coolblue tot stand komen, maar het zijn wel goede keuzes als je je er zelf niet echt veel verstand van hebt.

Inmiddels wel een aantal grotere aankopen gedaan bij Coolblue, bijv wasmachine (avond tevoren besteld, werd keurig twee trappen opgesjouwd en aangesloten), grasmaaier (ik dacht dat er iets mee was, werd benaderd voor service, maar bleek zelf een niet solide snoer te gebruiken en terrasverwarmer. Alles volgens afspraak geleverd en ook nog te volgen.
Dat ik maar een 9 geef komt niet omdat ik iets weet dat aan de service ontbreekt, maar meer omdat ik denk dat niets volmaakt is op deze wereld:-)

Jacob 08-01-2018 Via de website gekocht

Fijne website, product is de volgende dag in huis. Verder geen contact gehad met de klantenservice oid, dus kan daar weinig over zeggen

Frank 08-01-2018 Via de website gekocht

Aanschaf van een wasmachine

Aanbevolen door familie; snelle levering (dag na bestelling via website) en super service van de bezorgers; plaatsing en weghalen van resp. nieuwe en oude wasmachine, uitleg en vriendelijkheid!

Riet coolen 08-01-2018 Via de website gekocht

Vandaag besteld en morgen in huis, zonder verzendkosten!

Op alle punten kan ik voor coolblue de vlag uitsteken!! Geweldige service en geen verzendkosten, wat ook uniek is!

H.A.Woertman 08-01-2018 Via de website gekocht

Goede site,snelle levering.

Prima en duidelijke site met goede info welke je nodig hebt om een keus te maken
voor het produkt dat je wilt kopen,bij ons was dat een wasmachine.

M.G. 08-01-2018 Via de website gekocht

Teleurstellend

Op donderdag 06-01-18 gaf onze Miele stofzuiger na vele jaren trouwe dienst de geest.
Onmiddelijk bij coolblue een nieuwe Miele besteld,die op vrijdag tussen 08.30 en 11.00 uur geleverd zou worden, netjes toch ?

Helaas op vrijdag niets ontvangen, het zou zaterdag worden.

Helaas op zaterdag niets ontvangen!!!
Mijn vrauw is echt boos, de naalden van de verwijderde kerstboom liggen nog steeds door ons huis.

Het is maandag en ik lees dat de PTT - HOOPT -dat ze vandaag kunnen leveren!!!
PTTkan nog geen juiste tijd vermelden.
Het pakket is door coolblue namelijk wel aangemeld MAAR nog steeds niet geleverd!!!

HARTELIJK BEDANKT coolblue,van jullie kant nog steeds niets vernomen!!!

Officiele reactie van Coolblue 08-01-2018

Beste M.G.

Bedankt voor de review. Niemand wordt natuurlijk blij van vertraging bij een bestelling. Wij niet en jullie al helemaal niet. Onze oprechte excuses daarvoor. Zou u het ordernummer naar geenglimlach@coolblue.nl kunnen sturen? Dan kijken wij mee wat de status is en gaan wij proberen dit proces te versnellen. Bij voorbaat dank.

Joyce 08-01-2018 Via de website gekocht

Grandioos, verwachting overtroffen!

De website is gebruiksvriendelijk en middels de filter functie kom je overzichtelijk bij de prijs/kwaliteit die we zochten. Goed vergelijk en helder omschreven wat de functies, pluspunten en minpunten zijn van een bepaald product.
De levering is buitengewoon goed. Vooraf ontvang je een tijdsvlak per email waarin verwacht wordt dat het bestelde product de volgende dag wordt afgeleverd. Een half uur voor die tijd ontvang je een sms bericht en 10 minuten voor die tijd bellen de chauffeurs dat ze er bijna zijn.
Zo hoef je niet eindeloos te wachten en weet je waar je aan toe bent. Vervolgens twee uitstekende, behulpzame en vakbekwame chauffeurs mogen ontvangen. Product is geïnstalleerd en duidelijke uitleg en voorzien van handige/bruikbare tips. Daarnaast werd het oude (defecte) product meegenomen en hoeven wij thuis ons alleen maar te focussen op ons nieuwe product.

Kortom, een zeer prettige ervaring met Coolblue en verwachtingen van de dienstverlening en service zelfs overtroffen. Dat is nog eens glimlachen :-)

Theo 08-01-2018 Via de website gekocht

Snel maar kan nog sneller

Als bedrijf een bestelling gedaan. Eerste levering vond na sluitingstijd van kantoor plaats waarbij je je afvraagd dat dit toch redelijkerwijs te verwachten is als je een levering doet op een zakelijk adres. Cooulblue met transporteur te fine tunen!

Karin 08-01-2018 Via de website gekocht

Coolblue staat voor uitmuntende service!

Fantastische snelle service, bijzonder vriendelijke bezorgers! En een goed product, de AEG wasmachine is een absolute aanrader.

Esther 08-01-2018 Via de website gekocht

Snel en gezellig

Ik ben fan van Coolblue vanwege hun geweldige, creatieve marketing. De bus (klopt.) laat me elke keer glimlachen als ik hem zie, de flap van de doos die je bij de buren kunt brengen om ze te bedanken voor het aanpakken van je pakket... Ik houd ervan!
De levering was heel snel ('s avonds besteld, volgende dag bezorgd) en de communicatie was helder (fijn dat je meteen door kon klikken in de mail van Coolblue om de status van de levering te zien).
Ik beveel Coolblue dus zeker aan!

Niels de Vries 08-01-2018 Via de website gekocht

Prima service, ook bij een foutje

Ik bestel vaker bij Coolblue, en van de week ook weer. Ik had zelfde dag levering gekozen maar helaas was het ze niet gelukt mijn pakket op tijd te verschepen. Via de app een klantenservice medewerker gesproken die alles prima in orde gemaakt heeft. Daarnaast kreeg ik de dag erna nog een handgeschreven kaartje!

Kortom zelfs als er iets mis gaat, ben ik blij met coolblue!

S. van den A. 08-01-2018 Via de website gekocht

Hele fijne service

Ik wilde een router bestellen en kon dat meteen doen aan de hand van handige reviews. Toen ik het had besteld kreeg ik meteen bevestiging en track and trace waardoor ik deze de volgende dag heel fijn in ontvangst kon nemen.

Henk 08-01-2018 Via de website gekocht

Je word keurig geholpen ook als je problemen heb met een produckt wat kapot is gegaan. Het word snel opgelost Coolblue is een goede webshop.

Manon 08-01-2018 Via de website gekocht

Zeer goede service!

Snelle levering en heel erg duidelijk wanneer ze precies komen. Erg fijn dat ze tot de 4e verdieping de spullen naar boven brengen.

Tony Schellekens 08-01-2018 Via de website gekocht

Hele goede servise

Bij telefonisch contact zijn de medewerkers super vriendelijk
Bij Coolbleu de laagste prijs
Hele snelle aflevering ,ook als een product niet goed is komt er een snelle oplossing

Anky 08-01-2018 Via de website gekocht

Heel blij!

Al eerder was ik onder de indruk van het gebruiksgemak van jullie site en de vriendelijkheid van jullie medewerkers. Nu hebben jullie me geweldig en heel snel uit de brand geholpen met een kapotte wasmachine. Dank voor de snelle levering en vooral het aansluiten. Prima service! 👍

Luc 08-01-2018 Via de website gekocht

Snelle en correcte service !

Duidelijk overzicht op de site ! Correcte informatie goede vergelijkingen ! Snelle levering ! Gemakkelijk keuze te maken en te bestellen !

Kenan 07-01-2018 Via de website gekocht

Top service!

Ondanks dat bij de eerste bezorging de vriezer gestoor werd is het netjes en snel weer vervangen zonder enige tegenwerking. top service!

DeMayo 07-01-2018 Via de website gekocht

Uitstekende webwinkel

Snelle en goede service.
Een dag na bestelling het product ontvangen die goed in orde was.
De doos waar het scherm in zat was wel aan de grote en lompe kant.

MdB1970 07-01-2018 Via de website gekocht

Eenvoudig besteld, snel geleverd

Eenvoudige website, duidelijke communicatie, product snel geleverd, goed verpakt, geen problemen verder. Zoals het hoort dus!

John 07-01-2018 Via de website gekocht

De Norm

Nu meerdere keren zelfde ervaring! Namelijk alles perfect op het verrassende af. Blijkbaar is het gewoon de norm van Coolblue. Do I say more?

Pascal 07-01-2018 Via de website gekocht

Goede winkel, een aanrader.

+ Duidelijke site met goede informatie.
+ Goede prijzen.
+ Snelle verzending, en je kunt ook 's avonds laten bezorgen.

- Enig kleine minpunt voor mij persoonlijk was dat er geen handtekening nodig was bij het afleveren van een duur pakket.

Ik kan Cool blue zeker aanbevelen en zal hier zelf vaker bestellen.

Mar 07-01-2018 Via de website gekocht

Snel en keurig afgeleverd

Makkelijk online kiezen, goede keuze filters zodat ik snel bij het voor mij geschikte product ben. Zo besteld, en de volgende dag in huis afgeleverd en aangesloten door 2 hele vriendelijke jongemannen.

Miranda wils 07-01-2018 Via de website gekocht

Super service!

Wat is het toch een uitvinding zeg coolblue! Droger kapot, s’avonds besteld volgende morgen al in huis. Je word van te voren netjes gebeld zodat je weet hoelaat ze komen, erg fijn dat je niet een hele dag thuis hoef te zitten. Met een grote lach op het gezicht van de bezorgers werd de oude droger naar beneden gehaald en de nieuwe werd naar boven gebracht en aangesloten! Helemaal top! Bedankt!

Jacq 07-01-2018 Via de website gekocht

In 1 woord super

Super, snelle levering! En precies volgens de afbeelding en beschrijving. Je krijgt wat je bestelt. Het wordt door de bezorgers op de gewenste plaats gezet.

jef 07-01-2018 Via de website gekocht

zeer nette behandeling ,en hulp bij bestelling

ben zeer tevreden over de service en de afhandeling via de telefoon van mijn verkeerde geleverde bestelling

HermanvB 07-01-2018 Via de website gekocht

Weer een weerstation

Ons oude weerstation (Cresta) werkte niet meer goed. De buitensensor liet het afweten. Door het vele malen proberen contact met de buitensensor tot stand te brengen sloeg ook het weerstation binnen op hol.
Via Coolblue hebben we nu weer een iets uitgebreider station. Snel bezorgd en afgerekend. De prijs was nog onder de € 50,- en dus zeer acceptabel.

Metin 07-01-2018 Via de website gekocht

Extreme gewldige service van Coolblue.

Ik vind Coolblue mederwerk(st)ers plus bestuur en directie topklasse.Levering van producten hoog kwaliteit.

Klant 07-01-2018 Via de website gekocht

Gemakkelijk

Gemakkelijke winkel, goede service, groot aanbod voor zeer goede prijzen, ... Nog nooit problemen mee gehad.

Fem 07-01-2018 Via de website gekocht

Goede snelle service

Goede en duidelijke informatie. Snelle levering. Goed verpakt. Goedkoper dan andere websites door korting op accesoires.

bert van de Laar 07-01-2018 Via de website gekocht

geweldige sevice

zeer goede ervaring,snelle levering en je weet wanneer het komt en een goede prijs.
en een uitstekend aanbod

René 07-01-2018 Via de website gekocht

Eerste keer bij coolblue besteld...bestelen ging super makkelijk. Zeer aardige medewerker aan de telefoon heel gemoedelijk goede uitleg. Prima zoals op de afgesproken tijd geleverd.
Zeer zeker zal ik er nog meer gaan bestellen.
Voor mij punten.

Jamie 07-01-2018 Via de website gekocht

Teleurgesteld

Goede ervaringen gehad in het verleden met Coolblue. Daarom besloten mijn camera hier te kopen + 3 pakjes foto papier. Pakje is nooit aangekomen en er zou dus een nieuwe worden gestuurd, in een andere kleur. Volgende dag weer niks, bleek niet meer op voorraad te zijn. Belofte op belofte die niet waargemaakt wordt. Uiteindelijk 1 pakje papier ipv 3 pakjes gekregen en nog steeds aan het wachten op een oplossing. Je zou denken dat er na 1 fout wel wat beter wordt gecheckt maar helaas.

Officiele reactie van Coolblue 08-01-2018

Beste Jamie,

Dat klinkt helemaal niet goed! Wanneer het nog niet opgelost is, ontvangen wij graag het order op geenglimlach@coolblue.nl. Dat willen wij zeker meekijken om dit als nog naar een goed eind te brengen. Bij voorbaat dank.

C.Langezaal 07-01-2018 Via de website gekocht

Correcte levering en zeer goede nazorg tbv installatie

Levering zoals toegezegd, keurig op tijd. Product voldoet aan alle verwachtingen. Installatie ook snel gelukt dankzij goede ondersteuning.

Mathieu Reijntjes 07-01-2018 Via de website gekocht

Een goede service en snel leveren

Klantvriendelijk snelle service groot assortiment en een geweldige websites prijs kwaliteit goed. ik raad coolblue bij al mijn vrienden aan.

Anneleen vlayen 07-01-2018 Via de website gekocht

Geweldige Sevice!!!! Sympathiek personeel!

Snelle service, duidelijke en correcte informatie over het tijdstip van levering, de mannen die kwamen leveren waren heel sympathiek, legden alles rustig uit.

Joyce 07-01-2018 Via de website gekocht

Eerste ervaring alleen maar lof!

De wasmachine heeft het begeven na 12 jaar. Even wat research naar een nieuwe wasmachine en m vervolgens gekocht bij Coolblue. Daarna is alles precies zo gelopen zoals werd beloofd. Was aangenaam verrast dat de nieuwe wasmachine de dag erop nog tussen 21:21 en 22:00 u zou worden geleverd. Ik werd goed op de hoogte gehouden van de leveringsfasen. Vriendelijke bezorging, netjes en snel aangesloten, ook bij de laatste klus van de avond.
Moet wel eerlijk zeggen dat ik Coolblue gebruikt heb als webshop, niet voor advies welke wasmachine ik nodig heb. Wel heb ik nog wat rondgesurfd op de site van Coolblue en ook andere producten bekeken.