Deze score is berekend op basis van 3448 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Hugo 29-12-2017 Via de website gekocht

Prima service, vlolt geleverd.

Ruime keuze, scherpe prijzen enondanks Kerst zeer snel geleverd.alles deugdelijk verpakt.mijn bestelde printer werkt gelukkig ook uitstekend.

Merve 29-12-2017 Via de website gekocht

Erman

Bestelling goed geleverd , geleverd met een grote glimlach . Goed aangesloten , goed opgeruimd. Harde werkers , doen hun best. We love Erman

Angelique Rommelaere 29-12-2017 Via de website gekocht

topsnelheid

Voor mijn schoonouders waren we op zoek naar een nieuwe tv, 's Avonds rond 22.30 u zagen we een Philips tv op coolblue voor een aantrekkelijke prijs dus bestellen maar! Heel gemakkelijke bestel - en betaalprocedure doorlopen. En, de volgende dag stond hij al in het door ons gekozen postkantoor! Helemaal geweldig. Ik ben ervan overtuigd dat er 2 heel gelukkig gaan zijn en... ik shop zeker en vast nog bij coolblue!

Donker 29-12-2017 Via de website gekocht

Slechte service

Dit jaar al twee keer een product geleverd gekregen wat niet aan de ( levensduur) verwachtingen voldoet. Het is een crime om hier service op geleverd te krijgen. Je moet er een hoop moeite voor doen om te bellen en tot een oplossing te komen. Bij de klantenservice krijg je per willekeurige medewerker een ander verhaal te horen. En het beste alternatief wat ze je bieden is, dat het door jouw gekochte product niet meer leverbaar is en dat je ter vervanging van dit product je een nieuw product bij hun mag uitzoeken van vergelijkbare waarde. Alleen zul je er dan achter komen dat je voor een product van vergelijkbare waarde altijd weer wat euro's bij moeten betalen. Nu maar besloten dat (een ezel zich over het algemeen niet 3 keer stoot aan dezelfde steen) wij geen klant meer zullen zijn van de zaak die alles doet voor een glimlach.

Officiele reactie van Coolblue 02-01-2018

Beste meneer/mevrouw,

Het is natuurlijk ontzettend teleurstellend wanneer een product na 2 jaar kuren vertoond. Wij begrijpen dat jij het probleem bij Coolblue aankaart om jou van een oplossing te voorzien.

Op vrijwel alle aankopen bieden wij standaard 2 jaar fabrieksgarantie aan. Wanneer wij een product nog voorradig hebben, kunnen wij in bijzondere gevallen uit coulance het aankoopbedrag omzetten in een shoptegoed zodat je een alternatief product kunt uitkiezen. In sommige gevallen hebben wij inderdaad geen vergelijkbaar product binnen dezelfde prijsklasse. We denken graag mee om jou alsnog van een vervangend product te voorzien.

Het spijt ons dat je naar aanleiding van deze ervaring geen klant bij ons wilt zijn. Gezien de situatie begrijpen wij jouw keuze hierin.

Mocht je nog andere vragen hebt, schroom niet om weer contact met ons op te nemen.

Marcel 29-12-2017 Via de website gekocht

Ondanks de drukke kerstperiode werd het product toch al de volgende dag geleverd. Met de track and trace code is de verwerking, het transport (Post NL) en de te verwachten leveringstijd van het product uitstekend te volgen.

Corr Tetteroo 29-12-2017 Via de website gekocht

Inderdaad, geweldige super service's.

Niet verwacht bij zo'n topdrukte bij de kerst dagen dat mijn pakketje nog op tijd zal aankomen, maar het tegen bewijs is waar... Geweldig en wat was ik daar blij mee. Super mensen, daarom raad ik vele kopers aan om bij CoolBlue is te gaan kijken en te bestellen. Ze zijn niet duur en komen de afspraken na. Dat willen we toch, duidelijkheid. Toppers

Guy 29-12-2017 Via de website gekocht

Coolblue, daar kan je op rekenen

Bestellen tot 23u59 en de volgende dag geleverd hebben: het kan, keer op keer, bij Coolblue. Perfecte service, kopen in vertrouwen!

Dennis 29-12-2017 Via de website gekocht

Goed geregeld

Zelfs al gaat het product na maanden en meerdere malen defect, krijg je keer op keer zonder veel energie een nieuw exemplaar. Is je product in de tussentijd goedkoper geworden blijft het zijn waarde houden. De winkel beveel ik aan, de rugtas niet.
Bijna altijd een goede en directe oplossing.

Julia 28-12-2017 Via de website gekocht

Ook in de kerstmaand is de bezorging supersnel !

Ik heb de braadpan om 23.00 uur besteld en de volgende ochtend 10.00 uur had ik hem al in huis. En dat in de week voor Kerst! Geweldig!

Henk 28-12-2017 Via de website gekocht

Goede en snelle service

Coolblue een helder en duidelijk webshop en snelle levering en goede service en waar voor je geld.

J.Keulen 28-12-2017 Via de website gekocht

Zeer prettige en vriendelijke manier van zaken doen, prima

Heb al verschillende artikelen gekocht bij coolbleu, en zal dat ook blijven doen.
Goede website en zeer vriendelijke en deskundige bezorgers, ga zo door.

Vanderem 28-12-2017 Via de website gekocht

Een super e-reader (KOBO)

Super snel bezorgd tegen de laagste prijs en kunnen afhalen op door mij aangegeven adres. Belangrijk i.v.m. cadeau

Tijmen 28-12-2017 Via de website gekocht

Goede webshop. Op de site zelf uitstekende info!

Ik heb al een aantal malen bij Coolbleu gekocht. Steeds was het tot volle tevredenheid. Ook de prijs van het product was goed.

Waterkoker 28-12-2017 Via de website gekocht

, beloofd = beloofd

Pas ontdekt maar zal niet voor de laatste keer zijn, geweldig.
In veel winkels gezocht maar even bij jullie kijken en de koop is gedaan, en 20% goedkoper dan in winkels.

Maikel 28-12-2017 Via de website gekocht

Superhandige 'coolblue beste keuze' per productklassen.

Ik was op zoek naar een nieuwe printer en in plaats van vele sites te vergelijken op zoek naar de juiste keuze voor een basisprinter gewoon de coolblue keuze gevolgd. Uiteraard alsnog wel even vergeleken met andere sites, maar de ervaring leert dat coolblue goede producten aanbeveelt welke ook op andere sites goed uit de bus komen. Scheelt veel tijd!

Ria 28-12-2017 Via de website gekocht

Correcte en snelle levering !

Makkelijke site. Snelle levering in een compacte verpakking. Ik bestel vaker bij Coolblue i.v.m. Correcte afhandeling. Ook als er problemen zijn wordt het snel opgelost !

Lonneke 28-12-2017 Via de website gekocht

Lekker Makkelijk

Ik kreeg van te voren een tijdsvak van 1 uur waarbinnen de wasmachine geleverd werd. De wasmachine stond binnen 5 minuten op zijn plek. Top Service!

Ben 28-12-2017 In de winkel gekocht
Eindhoven

Goed met een randje

Zal je gebeuren, heb je een Lenovo y520-ikbm uitgezocht voor €1299.=. Wacht je tot blue friday en reken je stiekem op een extra hebbedingetje zoals bijv een geheugenkaart voor erg weinig.
Blijkt dat de gekozen laptop juist die vrijdag in prijs is verhoogd naar €1399.=.
Moest praten als Brugman en kreeg hem uiteindelijk voor de "oude" prijs, maar dan wel snel inpakken en wegwezen....
Overigens. En dat is natuurlijk ook belangrijk, ik heb een prima, snelle machine die mij voorlopig prima bevalt. De kleine minpuntjes, zoals geen entertoets bij het cijferbord is wel een beetje lastig, maar verder toch geen onoverkomelijk inhoudelijk probleem.

Diederik 28-12-2017 Via de website gekocht

Nette en snelle levering

Zeer overzichtelijke site makkelijk en snel bestellen van de artikelen.
Ook de levering kan je aanpassen aan jou wensen.

Herbert 27-12-2017 Via de website gekocht

Snelle en goede levering vlak voor kerst

Coolbue kon mij vlak voor kerst nog een cadeau leveren. Deze spoed ontstond door een geannuleerde levering van een ander bedrijf... ik ben superblij dat coolbue mij dit kon leveren. Super!

Mieke 27-12-2017 Via de website gekocht

Topservice !

Wasmachine gekocht, snelle levering, aansluiting geregeld door zeer vriendelijke bezorgers, oude apparaat mee teruggenomen , top !

Jan 27-12-2017 Via de website gekocht

Goede service en snelle levering

Shop eenvoudig zoeken wat je nodig hebt makkelijk te bestellen en het wordt snel en goed afgeleverd. Prijs kwaliteit verhouding van de producten is prima

Rob 27-12-2017 Via de website gekocht

Mijn baard is weer als nieuw

Altijd super service, vriendelijk te woord gestaan en duidelijke website. Het mooiste vind ik nog dat ook de minpunten op de site staan en deze aangevuld worden mochten meerdere klanten andere dingen ook als minpunt ervaren. Helemaal super

Anne Jan de Jong 27-12-2017 Via de website gekocht

Top slaapmat Thermarest gekocht tegen zeer scherpe prijs.

Kerstavond was ik nog op zoek naar een slaapmatje voor kamperen in de Eifel komende week. Ik kwam bij Coolblue terecht kocht daar on-line een Thermarest matje 4 seizoenen! Verwacht je niet meteen bij Coolblue te vinden. Ik was positief verrast. Volgende dag hier in de winkel in Adam opgehaald om zeker te weten dat ik hem op tijd zou hebben. Top en zeer scherp geprijsd! Hoop in de toekomst meer bergsportspullen hier te kunnen kopen van goede A merken.

Henk S 27-12-2017 Via de website gekocht

Groot assortiment

Veel aanbod van goede artikelen heel goede service wat heel belangrijk is wel goed opletten op de prijzen sommige producten zijn duurder dan bij anderen

Aleksandra Nowak 27-12-2017 Via de website gekocht

Geweldige service/levering

Snelle bezorging, je wordt op de hoogte gehouden van de tijdstip, een belletje een half uur van tevoren ook erg praktisch

Femme 27-12-2017 Via de website gekocht

Te laat thuisbezorgd

Voor 4,95 extra in bezorgkosten had ik het er wel voor over want wilde tenslotte dezelfde avond nog aan de slag met mijn ijsmachine, helaas coolblue, een gemiste kans want om 22.15 stond de bezorger pas aan mijn deur , mijn verwachtingen moesten gedurende de avond worden bijgesteld jammer....

Officiele reactie van Coolblue 27-12-2017

Beste Femme,

Bedankt voor uw review. Wij vinden het ontzettend vervelend om te vernemen dat uw pakket niet volgens afspraak tussen 18:00-22:00 is geleverd. Dit is uiteraard niet de bedoeling en wij willen het graag nakijken zodat wij hopen dat de zending in het afgesproken tijdvak geleverd wordt.

Wilt u zo vriendelijk zijn om het ordernummer in een begeleidende e-mail te versturen naar geenglimlach@coolblue.nl?

We zien uw e-mail graag tegemoet.

Joop 27-12-2017 Via de website gekocht

Prima service en lage prijs!

Ik had eerst de neiging te denken dat men wel goede service gaf,maar wel duurder was.Maar dat was helemaal niet zo!Gewoon dezelfde prijs als de anderen.
Dus lage prijs en uitstekende service,waar vind je dat nog?

Tevreden koper 27-12-2017 In de winkel gekocht
Rotterdam

Via de Coolblue website 's avonds een paar artikelen besteld. Op de website kun je precies zien wat er op voorraad is en mijn artikelen kon ik de volgende ochtend al afhalen. Super service! Ik rijd langs en kan gelijk mijn artikelen langshalen.

kees 27-12-2017 Via de website gekocht

sta iedere keer weer versteld van de goede service

sta iedere keer weer versteld van de goede service via alle media te bereiken zelf op kerstdag en retourneren is ook geen probleem

SA 26-12-2017 Via de website gekocht

Keurig binnen 1 dag bezorgd.

Ondanks de drukke tijd voor Kerst het pakketje binnen 1 dag bezorgd. Top! Beveel Coolblue zeker aan bij anderen.

harpoline 26-12-2017 Via de website gekocht

prima webwinkel

Snelle levering en attente klantenservice. Moest een paar keer per Twitter contact maken en ook tijdens kerst kreeg ik snel antwoord.

SophiedB 26-12-2017 Via de website gekocht

Houden zich aan hun beloftes!

Shop is zeer duidelijk, meeste van mijn gezochte producten kan ik bij Coolblue vinden en aan correcte prijs, bestellingen lopen vlot en leveringen steeds stipt, nooit geen problemen!

MW 26-12-2017 Via de website gekocht

Snel en makkelijk

Wat heerlijk om tot laat in de avond te kunnen te bestellen en het toch de volgende dag afgeleverd te krijgen. Je wordt goed op de hoogte gehouden wat er met je pakket gebeurt en wanneer het afgeleverd wordt. Coolblue staat nu op mijn web favorieten lijst.

nelleke mitrovic 26-12-2017 Via de website gekocht

uitgebreid assortiment, prompte en zekere levering

overzichtelijke en makkelijke site. goed en ruim assortiment, zeer snelle levering, komen de afspraak na.
zeker aan te bevelen.

henk 26-12-2017 Via de website gekocht

zeer goede service.

top bezorgt mooi op tijd en zeer behulpzaam netjes aangesloten en mijn droger weer terug geplaatst prima.

Jantje 26-12-2017 Via de website gekocht

Bezorgen wanneer jij dat wilt

Enorm assortiment, ondanks die keuzes snel het juiste product gevonden voor een scherpe prijs. Het hele proces daarna verloopt snel, eenvoudig en zoals je mag verwachten.

yens 26-12-2017 Via de website gekocht

Uitmuntende klantendienst en snelle leveringen

Vooral omdat er bijna 24/7 support is. Snelle leveringen en als er iets fout loopt zijn ze er snel bij om je te helpen.

Happystef 26-12-2017 Via de website gekocht

Coolblue doet wat ze beloven: alles voor een glimlach!

Van bestelproces tot levering is alles in de puntjes verzorgd. Het wordt zelfs een hele beleving met al die gezellige (maar altijd nuttige) mailtjes tussendoor en het uitpakken van de doos. :)

Coolbleu 26-12-2017 Via de website gekocht

Buitengewonen service

Super mooi op tijd zeker in deze drukke tijd en zal de volgende keer zeker weer iets bij coolbleu bestellen

Cathar 26-12-2017 Via de website gekocht

Geweldige voordelige webwinkel

Makkelijk te vinden en te vergelijken wat je zoekt tegen voordelige prijzen en een vriendelijke en goede service.

ambassadeur en fan WAS ik 25-12-2017 Via de website gekocht

ik was een fan

ik kocht een wifi-thermostaat, betaalde om te installeren, hij kon niet op wifi, ging kapot, kreeg een nieuwe toegezonden, betaalde weer voor installatie, deed weer niet op wifi, gaf het helemaal op, moest weer terug naar winkel, waarbij het was 'kan me voorstellen dat u uw geld nu wel terugwilt, twee keer problemen', inmiddels nieuwe simpele laten installeren in huis met huurders (wist Coolblue), toch sturen ze weer een nieuwe op, tegen mijn uitdrukkelijke wens

ze gaan structureel klantonvriendelijk hun gang, hun eigen slogan is best hilarisch, maar dat kan ze niet schelen, is mijn indruk

vandaar: ik wás fan

en ik snap eigenlijk nog steeds niet waarom dit zo moest worden 'opgelost' dat ik Coolblue na 3 negatieve-ervaringen inmiddels simpelweg AFraad

Officiele reactie van Coolblue 26-12-2017

Beste ex-ambassadeur,

Uitermate vervelend om te horen dat u geen fan meer van ons bent. Zoals het nu klinkt ging er iets mis tussen de verbinding met de router en de Wifi-thermostaat. Wel goed om te horen dat het uiteindelijk gelukt is. Is het mogelijk dat u een mail met uw gegevens kan sturen naar geenglimlach@coolblue.nl?

Onze oprechte excuses dat we door een fout het product toch hebben opgestuurd, terwijl je het niet meer wilde hebben.

We zien uw e-mail graag tegemoet,

Diane Gijselings 25-12-2017 Via de website gekocht

Geweldige service, zeer vriendelijke mensen

Ik ben een dame die normaal gezien, nooit via internet aankopen doe.
Ik heb Coolblue reeds eerder ontdekt en ik moet zeggen, heb nog nooit een probleem of iets negatief meegemaakt.
Prima service, zeer vriendelijke mensen, goede producten met volgens mij bodemprijzen. Prijs/jwaliteit kan niet beter.
U mag deze review openbaar plaatsen.
Met vriendelijke groeten

Natalie 25-12-2017 Via de website gekocht

Makkelijk bestellen, snelle levering, prima klantenservice!

Ik bestel graag bij Coolblue vanwege het grote productaanbod, het makkelijke bestelproces en de overzichtelijke website. Ze leveren snel en in het zeldzame geval dat er toch iets mis is gegaan hebben ze een prima klantenservice.
Ik ben een zeer tevreden klant!

Heidi 25-12-2017 Via de website gekocht

Super snelle levering door Coolblue

Makkelijke site, groot profuctaanbod, super snelle levering, makkelijk betalen.
Mogelijkheid om extra snel je aanschaf bij Bruna om 8.30 uur al af te halen

Maarten 25-12-2017 Via de website gekocht

Vriendelijk en deskundig

De webshop is duidelijk en gebruiksvriendelijk. Snelle levering en als je het product ophaalt in de winkel wordt je vriendelijk en vlot geholpen.

eric 25-12-2017 Via de website gekocht

topservice , goede prijs , snelle levering , goed product.

eerste keer s'avonds besteld , harde schijf , volgende dag al geleverd , ondanks de kerst drukte ,
ook nog gratis levering , goed verpakt , goed product , goede prijs , goede informatie , dus top.

Tim 25-12-2017 Via de website gekocht

Snel attent en vriendelijk

Coolblue heeft binnen een paar dagen mijn wasmachine gebracht, helemaal vanuit Groningen.
Dankzij de goede communicatie (sms en bellen van te voren of ik thuis ben) wist ik wanneer ik thuis moest zijn.
Ze hadden mijn wasmachine binnen 10 uitgepakt en correct aangesloten. Ik hoefde zelf helemaal niets te doen en ze waren zeer klantvriendelijk.

Glenn 25-12-2017 In de winkel gekocht
Lochristi

Vlotte service! 30 dagen garantie top!

Heel snel beholpen door een medewerker van Coolblue te lochristi. Had oor naar mijn wensen en vulde die onmiddelijk in. 30 dagen garantie is top, omgeruild zonder problemen. Onmiddelijk een ander toestel kunnen kiezen om verder aan de slag te kunnen.

S.Nieberg 25-12-2017 Via de website gekocht

geweldige bezorgservice

De site is zeer overzichtelijk, en ik had binnen een paar minuten gevonden wat ik wou.Ook een goede prijs/kwaliteits verhouding. Volgende keer ga ik direct naar de coolblue site. Ow en bezorgen de zelfde dag nog.. kijk dat is pas service.