Deze score is berekend op basis van 2202 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

appiehappie57 12-07-2011

Duidelijk bestel traject.
Status update via mail en zelfs SMS
Snelle levering.
Gewoon netjes geregeld dus!
Op after sales geen cijfer gegeven omdat ik daar (nog) niet mee te maken heb gehad.

LeonCanon 12-07-2011

Om 21:45u bestelde ik de camera, de volgende middag werd deze bezorgd. Gelijk na de bestelling kreeg ik updates over het verzendproces; betere en snellere bezorging kun je je niet wensen.

Raamsteeg 12-07-2011

Handige en duidelijke website. Zo besteld en snel geleverd. Produkt werkt ook prima.

Ingcat 12-07-2011

Snelle levering. Kreeg duidelijke berichten. Kortom top

wietzenuman 12-07-2011

Was op zoek naar een autoradio waar ik met usb kabel mijn iphone op kon aansluiten. Heb ze een mail gestuurd met wensen en ze kwamen binnen paar dagen met een goed antwoord. Bestelde Sony was ook erg snel geleverd.

Heb ze nogmaals een vraag gemailed, en zelfs op zaterdag kreeg ik antwoord!

Top service en snelle levering.
Voor een volgende elektro aankoop zal ik zeker eerst bij hun kijken, want ze hebben nog veel meer dan alleen autoradio's.

Petra09 12-07-2011

Volgens kieskeurig de beste prijs.
Duidelijke website, geen verzendkosten.
's Avonds om 21:30 uur besteld, volgende dag in huis.
Komen afspraak na.

Paintrain 12-07-2011

Prima service, zeer snelle en goede levering van het bestelde product. Via e-mail steeds op de hoogte gehouden van de status van de bestelling.

h96 12-07-2011

Het product kwam aan binnen de afgesproken tijd. En dat is dan nog snel. Gewoon betrouwbaar.

T23nny 12-07-2011

Duidelijke webshop, makkelijk om een bestelling te plaatsen. Levering supersnel,'s morgens rond 10 uur besteld en de volgende dag al in huis, precies zoals op de webshop word beloofd.

Richard280 12-07-2011

Laptop besteld en volgende dag in huis. Het bleek dat de laptop niet wou opstarten en bleek dus kapot.

Via de klanten service contact opgenomen en binnen een paar uur kreeg ik een retour ticket via de mail met een antwoordnummer (dus hoefde geen verzendkosten te betalen) 2 dagen later stond de postbode aan de deur met een wel werkende laptop.

Al met al super goede/snelle service en je krijgt super snel antwoord op je vraag.

Aanrader!

Mereco 12-07-2011

Een snelle en juiste aflevreing, waarbij ik goed en volledig op de hoogte werd gehouden over de status.

Konglong 12-07-2011

Ik bestelde mijn laptop daar omdat mijn broer daar al eerder ervaring mee heeft gehad en die er dus heel tevreden was en ook ik ben er nu dus ook zeer tevreden over te stellen want website was heel klantvriendelijk (makkelijk te bedienen).

Bereikbaarheid heb ik niet veel ervaring mee gehad maar was wel super wat ik gezien heb.

Piet de Tree 12-07-2011

Bereikbaarheid en service door de winkel en aftersale kan ik niet beoordeelen daar dit (Nog) niet nodig is geweest.(als alles goed gaat heb je dit ook niet nodig)speler was goed verpakt en werkt prima volledig naar verwachting.
Dus over de winkel deze doen tot zover exact wat beloofd wordt, laat in de avond besteld 20:00 en de volgende dag om 10:00 bij mij thuis SUPPER SERVICE bij deze aankoop.

puttea 12-07-2011

Dit is ECHT winkelen vanuit je luie stoel met de betrouwbaarheid van een 'gewone' winkel waar het gaat om de levering en afhandeling van betaling en bestelling. De website is overzichtelijk en geeft veel info over het product, daar waar een winkelmedewerker bij de winkelketens er vaak maar een slag naar slaan om jou het product maar zo snel mogelijk te doen kopen. Dat er GEEN verzendkosten berekend worden en de prijzen toch zeer scherp zijn zie ik als groot voordeel. Ik kom zeker nog vaker terug, vanuit mijn luie stoel! 

wendy1979 12-07-2011

De laptop die ik kocht was mijn eerste (grotere) internetaankoop en ik moet zeggen dat het allemaal snel, gemakkelijk en soepel gelopen is. Fijn om steeds op de hoogte gehouden te worden van de bestelling en de site vind ik zeer overzichtelijk en gebruiksvriendelijk.

chris.daan 12-07-2011

Webshop is prettig; overzichtelijk en makkelijk toegankelijk. Betaling veilig en snel geelverd

Teigetje 12-07-2011

Deze Webshop zou als voorbeeld kunnen dienen voor de webshops in Nederland. s'avonds om 21:45 uur de stofzuiger besteld en de volgende dag rond 12:00 uur thuisbezorgd. Ik bestel veel op internet maar dit is werkelijk fantastisch. Bedankt voor de snelle bezorging en u ziet mij zeker nog eens terug.

fggoosmann 12-07-2011

Groot voordeel van kopen bij Coolblue is de perfecte service en de tijd die telefonisch wordt genomen om het uitleg te geven of problemen op te lossen. Ook alle overige service die wordt aangeboden worden waar gemaakt.

Hweetje 06-07-2011

Ik heb absoluut geen spijt van mijn aankoop. Na wat problemen met het apparaat ben ik buitengewoon goed geholpen door CoolBlue om het probleem op te lossen.
Compliment.

beer55 03-07-2011

Heb een archos e reader bij cool blue gekocht en inderdaad werd hij de volgende dag al keurig bezorgd.

De informatie op de site was keurig geregeld.

Gerard1801 02-07-2011

Ik was al lang op zoek naar de Transformer 32GB met Docking Station. Daarom ook een bericht achtergelaten bij Laptopshop.nl. Bij voorraad zouden zij een mailtje sturen. NOOOOIT ontvangen. Toch was er voorraad. Dus snel besteld/betaald en meteen kreeg ik de bevestiging. Verheugd dacht ik de volgende dag te kunnen beschikken over mijn tablet, maaaaar.....er bleken meer mensen die tablet te hebben gekocht dan er voorraad was. Dus kreeg ik bericht dat ik moest wachten. Dat is natuurlijk niet netjes, want zij hebben wel mijn geld en ik kan dus elders waar wel voorraad is gaan kopen. Twee keer € 600,- uitgeven is voor mij wat te veel van het goede en Laptopshop geeft zichzelf bij annuleren 10 werkdagen de tijd om terug te betalen.
Na verschillende telefoontjes, die ondanks mijn boosheid overigens keurig werden afgehandeld, bleek er uiteindelijk de volgende dag weer tablets binnen te komen en ....daar zat die voor mij ook bij. Hardstikke blij en eind goed, al goed.
Toch is het goed als de webwinkels (Laptopshop zal niet de enige zijn!!) zorgen voor een betere website, die voorraden per verkoop actueel kan houden. Technisch moet dat mogelijk zijn.

Arie den Hoed 29-06-2011

Ik koop al enige jaren diverse electronica producten bij Coolblue. De GPS-shop is een van de winkels waar ik regelmatig een artikel afneem. Ik heb gekozen voor Coolblue, omdat er een fysiek adres is waar je terecht kan voor afhalen en klachten. Mensen aanspreken vind ik prettiger dan alleen maar via het web communiceren. Ik heb nog geen enkele negatieve ervaring met de shops van Coolblue. De leveringen vinden exact op het beloofde moment plaats. Als er dan iets niet klopt kan je altijd aankloppen. En je wordt professioneel te woord gestaan. Niet alleen dat , maar de afspraken worden dan weer stipt nagekomen. De laatste positieve ervaring heeft te maken met mijn Garmin Forerunner 405. Het polsbandje was stuk. Een e-mailtje naar klantenservice is dan genoeg om snel uit de brand te zijn. Er is een keurige (automatische)terugkoppeling. Daarna start heel vlot de werkelijke behandeling met goede communicatie. Elke stap in het proces wordt gezet met het geven van een duidelijke tijdslimiet. En die limiet werd geen enkele keer overschreden. Dat vind ik nog eens prettig en vertrouwd webshoppen.

Rijmelaar 27-06-2011

De laptopshop is geen flop. Zelfs voor de beste prijs staat men in of aan de top. Snel als de bliksem want 's-middags besteld werd er reeds de volgende dag voor 12.00 aan de deur gebeld. Een krabbeltje op de bon, pakket werd afgegeven, en ik kon de deur dichtdoen. Alles aanwezig in het pakket, zo hoor het ook, zo is het maar net.

MDPMDP 24-06-2011

Een HTC 7 Trophy gekocht voor een goede prijs. Levering met een dag, dus zeer vlot. Ik had een case erbij besteld maar bij levering bleek het niet te zijn wat ik voor ogen had. Gewoon geld terug, en ik hoefde het niet eens terug te sturen! En dan de dag erop nog een persoonlijk (geschreven!) kaartje in de brievenbus dat ze hopen dat ik snel wel een juiste hoes vind. Geweldig, ik waan me bij een persoonlijke vakman op de hoek. Ik wist niet dat dit soort service nog bestond. Coolblue/PDAshop Bedankt!

Anita E. 24-06-2011

Nog net voor 9 uur 's avonds besteld en kreeg dezelfde avond laat nog een bevestiging dat het product ingepakt was en een uur later nog een verzendbevestiging met een trackandtracelink. Volgende dag inderdaad in huis. Perfecte snelle service!

triezzzze 24-06-2011

Ik heb laatst een recensie geplaatst over deze webshop waarin ik het raar vond dat, na telefonisch contact te hebben gehad, zij mij geen combinatieaanbieding konden doen bij een acer aspire M3920 i5 incl monitor en dit wel met een andere acer aspire mogelijk was. Naar aanleiding van deze recensie ben ik door deze webshop benaderd en zijn wij hier toch uitgekomen. Zij hebben dit heel netjes afgehandeld en hiervoor wil ik hun bedanken.

carla1960 22-06-2011

Ik vond heel snel op de website wat ik zocht.
Ik kreeg hem zoals beloofd een werkdag later, super!

H123. 20-06-2011

Super snelle en zeer goede levering. Alles was snel afgehandeld. Heel fijn. De telefoon werkt ook helemaal prima!

benny15 20-06-2011

Voor 22.00u besteld en dag erna thuis geleverd.
LG nas N2R1 gekocht met 4 TB, deze werkt perfect en
heeft een nederlands menu.echt een aanrader! ( klein minpuntje handleiding is niet in het ned. die heb ik
ff gedownload op het net.)

aransutin 20-06-2011

Ik heb het apparaat nu een paar dagen in het bezit en hij bevalt mij super. Aflevering binnen 24 uur na bestelling was ook geweldig. Winkel is echt een aanrader.

gv113 20-06-2011

De ene dag besteld de volgende dag al in huis. Je wordt keurig op de hoogte gehouden van het verloop van de verzending. Prijs t.o.v. retail erg aantrekkelijk. Scheelde mij ruim € 70,=!

andrea21 20-06-2011

Snelle levering en keurige mailtjes van wanneer en hoe goede ervaring met de ereaderstore.nl ik had de e reader besteld de avond van te voren en de volgende dag in huis, ik zou hier zo wat kopen.

ememwop 20-06-2011

Goed advies bij de selectie en prima ondersteuning daarna

Klant 68 20-06-2011

Ik heb dit artikel vrijdagavond net voor 22.00 uur besteld en tot mijn grote verbazing werd het de volgende dag zaterdagochtend om 10.00 al bezorgd. Top!

KBHB 20-06-2011

Erg duidelijke website. Gebruikersvriendelijk en gemakkelijk doorzoekbaar. Transparant in afhandeling en betaling aankoop. Goede bevestiging van mail van elke stap in het proces: van orderbevestiging, verzending tot aankomst. Onze bestelling bestond uit twee delen. Bij aankomst van deel 1 werd niet vermeld dat het 2e deel apart bezorgd zou worden. Gebeld met Laptopshop (keurig bereikbaar op zaterdag!). Vriendelijke en snelle reactie gehad dat deel 2 op woensdag zou komen. En zo ook gebeurd.

Bewa 20-06-2011

Donderdag online besteld, vrijdag na twaalf uur kon ik de set al in de winkel in Rotterdam afhalen. Groot voordeel van het goedkoop online bestellen (scheelde € 100,00 met een "normale" winkel) en het voordeel dat je niet vooruit hoeft te betalen maar pas als je de set afhaalt in de winkel. Prima!

Herman Werkhoven 20-06-2011

6,8
Afhandeling in een woord perfect.
Een vraag aan klantenservice leverde alleen een Ticketnummer: 382617 op.
Verder loopt de Archos 7OB steeds vast. Dus reden genoeg om boos te zijn.

dochter59 20-06-2011

Zocht goed hanteerbare mobiel voor moeder (85, met gehoorapp) in verpleeghuis. Lukte prima op de site , en binnen 24 uur in huis.Toestel werkt goed, met name hands free functie en dicht/openklapfunctie voor deze leeftijdscategorie een oplossing.

Silvio Peters 20-06-2011

zondag besteld en dinsdag geleverd. Precies wat ze vertellen op de website. Geen achteraf kosten zoals bezorg transport. Keurig verpakt.

Ben zeer tevreden.

janacek 20-06-2011

heb nu voor de 2. keer iets gekocht , echt heel vlotte levering ,kan echt de winkel aanbevelen

David Metselaar 20-06-2011

In de avond besteld via goed overzicht en de volgende dag in huis. Echt uitstekend!

naamruben 20-06-2011

vrijdag 10 juni s'morgens een brother MFC-J6910DW gekocht. hier op was het pinkster weekend. ik ging er van uit dat de printer de dinsdag na pinksteren geleverd zou worden. die dag ook thuis gebleven maar geen printer. hij stond nog steeds op 11 juni geregistreerd zonder status bij de post. woensdag ochtend nog geen verandering hierin. woensdag middag werd hij geleverd maar ik was niet thuis. zaterdag had ik hem in huis. de computerstore had hem vrijdag de 10de wel afgeleverd bij de postdistributie kantoor. de printer ga ik vandaag installeren dus hier valt nog niets over te zeggen

Patrick van Eerd 20-06-2011

Zeer goede en accurate follow-up van de bestelling.
Ook het zelf inkunnen geven wanneer de bestelling wordt afgegeven is een groot pluspunt

Dirk Hendriks 17-06-2011

Ik had eerst de verkeerde bestelling gedaan. Deze kon zonder problemen worden omgeruild. Ik ben keurig te woord gestaan en geholpen. Alles was verder tijdig.

P.de Wit 16-06-2011

Dit product een paar weken geleden aangekocht bij Ereaderstore.nl. Na betalen goed afgewikkelt per email. Een paar dagen dan ook snel en goed ingepakt in mijn bezit gekregen per pakketdiens. Toppertje!

Bas Legger 15-06-2011

Snel en goed verpakt aangeleverd

Jan1964a 15-06-2011

Zeer handige website, duidelijke informatie, zeer snelle levering. Je vraagt je af waarom je nog naar een gewone winkel gaat.

Hans Buunen 15-06-2011

Goede duidelijke Web-site en aflevering volgens afspraak. Goede info tijdens aflever proces qua status.

Nico1961 15-06-2011

Het gekochte product werd snel geleverd maar voldeed niet helemaal aan mijn verwachtingen. Dat werd heel netjes opgelost door GPSshop.nl: ik krijg mijn geld terug en vanwege de geringe prijs hoefde ik het artikel niet eens terug te sturen. Een aanrader!

Reinier65 14-06-2011

niets te klagen en alles ging voorspoedig. snel in huis en de goedkoopste prijs.