Deze score is berekend op basis van 2809 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Do_84 30-05-2011

's avonds gebeld voor meer informatie. Keurig geholpen en zelfs aangeboden om mij terug te laten bellen door specialist. Diezelfde avond besteld en de dag erna al binnen!
Topwinkel!

Addisson 30-05-2011

Coolblue in een woord geweldig. Ze behandelen je ontzettend klantvriendelijk en professioneel. De bestelde producten binnen 24 uur in huis. Heb je een klacht dan doen ze niet moeilijk erover, maar zoeken meteen naar een oplossing in het voordeel van de klant. Heb je technische vragen over het gekochte product dan weten ze je precies wegwijs te maken. Bij Coolblue voel je als klant echt een koning.

Michael198311 28-05-2011

Zeer snelle levering en duidelijke website. Vandaag besteld morgen is huis! Had zelfs besteld na de tijd die daarvoor geld op de site...

Wimke121 28-05-2011

Groot assortiment, lage prijzen en snelle levering.
Dus alles wat je wilt van een webshop.

Lynn.S 24-05-2011

Mijn product om 21:00 uur 's avonds besteld en de volgende dag om 16:00 ontvangen.

Albert Lok 23-05-2011

Heb nu voor de derde keer een laptop bij deze winkel gekocht en kan niet anders zeggen als zeeeeeer goed.
Ik kom daar absoluut weer, bij de volgende laptop.
Ik heb alles met een 9 gewaardeerd omdat ik in principe nooit een 10 wil geven.
Verder heeft de laptopshop vaak prachtige aanbiedingen en veel voorraad, waardoor de enorm snelle levering.
Ook na aankoop even een mailtje of alles naar wens is verlopen, zoiets vind ik ook erg belangrijk.
Je word hier echt als een gewaardeerde klant behandeld

Bartolomeus71 23-05-2011

Overzichtelijke site. Na de bestelling wordt je steeds via e-mail op de hoogte gehouden van de status van de bestelling. Volgende dag de bestelling al in huis. Prima geregeld.

jcbvbg 23-05-2011

Kan niets negatiefs bedenken. De volgende dag het product voor 12 uur ontvangen; een vraag over een actiecode werd op het normale(!)telefoonnummer snel en goed beantwoord; de website zit uitstekend in elkaar.

Hert 23-05-2011

In eerste instantie was ik van plan de Garmin Forerunner 405 te bestellen via een gespecialiseerde hardloopzaak, aangezien ik daar relatief meer moest betalen voor alleen "service", ging ik het toch via een webshop proberen!

Gelukkig hoefde ik niet zo ver te zoeken, op aanraden van wat vrienden bestelde ik het dan toch via www.gpsshop.nl /Coolblue!

De website is erg overzichtelijk, product na 22:00 besteld, en het was al begin van de middag netjes afgeleverd. Wel een groot pluspunt, aangezien ik bijna in het uiterste noorden van Nederland woon.

Ik kreeg tevens een mail waarin stond, wanneer het product verpakt en verzonden werd, en niet onbelangrijk een link voor de track&trace, zodat je je pakketje kan volgen!

Conclusie:
* Overzichtelijke website
* Snelle service
* Product netjes verpakt
* Laag in prijs

John Graat 23-05-2011

Ik doe bijna altijd zaken met Coolblue. Tot nu toe heb ik alleen maar goede ervaringen gehad.
Wat het bestellen beterft kan mijn inziens coolblue bijna niet meer overtroffen worden. Voor 22.00 uur besteld is de dag erna geleverd krijgen. Ook als het om kenneis van zaken gaat mag ik niet klagen. Wat het dualbook betreft had ik nog wat vragen betreffende specificaties. Ter plekke aan de telefoon werd meegekeken op het web om het antwoord te zoeken. Geen zinloos aantwoord maar gewoon meezoeken als iets niet bekend is. Dat is service.
Verder heb ik ook met reparaties alleen maar een goede ervaring gehad. Een laptop van 2 jaar oud via coolblue netjes naar de leverancier. Zij houden het mooi bij.
Kortom: toppie

Lennartz 23-05-2011

De Wahl Pro Clip 2000 bij deze webshop gekocht en afhandeling was uiterst snel en netjes.
Levering de volgende dag, samen met nette status updates via mail / SMS.

Webshop is netjes en duidelijk.

Ik heb geen ervaring met de aftersales en de bereikbaarheid, maar mijn indruk van de overige aspecten is zeer positief.

Gerda Middelburg 23-05-2011

erg snelle service en komen inderdaad hun belofte na, voor 22.00 uur 's avonds besteld en had het artikel de volgende middag om 13.30 uur in huis. Je kon het volgen via een link met de TNT. Was echt perfect, ook toen ik een probleem had met de e-reader had ik in no time een antwoord en kon het product opsturen naar een Antwoordnummer, dus geen extra kosten.

MWSX 23-05-2011

Duidelijke website; geen 'verborgen' kosten in de vorm van administratiekosten of transport. Prima keus.
Al vaker via Coolblue gekocht via de 'speciaalzaken'.
Komt vaak als voordeligst uit de bus.
Uitstekende internetwinkel.
Ga zo door!

Simonke 23-05-2011

Inderdaad, voor 23.00 besteld (21.30) volgende dag gewoon in huis.. perfect..en geen afleveringskosten !!!

AVUO 23-05-2011

Bestelling gemakkelijk Betaling via Ideal = Veilig.
Voor 22.00 uur besteld volgende dag geleverd !!!
Ook aan de telefoon toen ik wat vragen had voor mijn bestelling werd ik snel, vriendelijk en vakkundig geholpen. Continu word je via e-mail en sms op de hoogte gehouden van de staat van je bestelling als je dat wenst !!!
Aanrader de webshops van CoolBlue zijn zeker de moeite waard en duidelijke omschrijving van de producten en concurerende prijzen !!!

H.P.B. te B 23-05-2011

Na betaling, kreeg ik direkt een mail, dat het produkt
de volgende dag na 9.30 uur klaar lag. Bij het afhalen kon de bestelling nog worden gewijzigd. Een nette winkel met vriendelijk personeel

G.L.Drenthe 23-05-2011

Besteld en volgende dag geleverd. Probleemtje met freshmaps maar gpsshop zelf aangeboden dit met navigon te regelen. Na paar dagen oplossing gerealiseerd.
In toekomst zeker weer naar gpssshop.

hairos 23-05-2011

Supersnelle levering, uitgebreide informatie op een duidelijke website.

martin de J. 23-05-2011

De dag na aankoop zag ik mijn nieuwe Imac bij Dixon's 230 Euro voordeliger. Snel naar Computerstore gebeld. Dezelfde dag nog kreeg ik de toezegging dat ik die 230 Euro teruggestort zou krijgen. Wat bleek: Apple had enkele wijzigingen in de Imac aangebracht en de prijs van de eerder geproduceerde Imacs aangepast. Dixons's was net iets eerder dan de Computerstore, maar ze hebben het keurig afgehandeld. Vandaar dat ik mijn nieuwe telefoon ook weer bij Cool Blue besteld heb.

frankie2105 23-05-2011

Houden zich aan de afspraak, binnen 24 uur geleverd.

Niet 100 % tevreden over de laptop (tikkend geluid), maar hier heeft lapstopshop niets mee te maken, blijkt een tik van deze laptop te zijn......

Voor de rest 100 % tevreden en zeker over laptopshop.nl

RobM49 21-05-2011

Een wat ingewikkelde aankoop (factuuradres buiten Nederland) is toch goed afgewikkeld. Web site kan duidelijker wat betreft BTW teruggave voor niet ingezetenen, men kan beter direct aangeven dat de bestelling telefonisch moet worden doorgegeven.

dutchboy_41 19-05-2011

Case had geen goede sluiting, meteen een nieuwe geleverd, zeer goed!

Jose1959 19-05-2011

De PDAshop bood dit artikel voor de laagste prijs aan. Bestelling en betaling verliep zonder problemen. Snelle levering. Stevig verpakt. Prima dus.

Martien R 18-05-2011

Super webshop!
Meteen na het bestellen wordt de bestelling en verzending bevestigd (e-mal en sms).
Vrijdag 's avonds na 21 uur besteld, en zaterdag ochtend al thuisgebracht. En alles zeer goed verpakt.
Wat mij betreft een dikke 10!

Boers049 18-05-2011

Tot de levering geweldig...produkt niet compleet. Afstandsbediening ontbreekt. Ben nu al 3 dagen bezig om mijn klacht behandeld te krijgen. Wordt niet teruggebeld, geen reactie op mijn mails, ben er helemaal klaar mee.

Rinze1957 17-05-2011

Nadat de laptop thuis afgeleverd was, deed deze het niet. Meteen gebeld en perfect geholpen. Men heeft mij uitstekend geholpen met hoe ik de laptop weer kosteloos naar Laptop.nl kon versturen.
Binnen een paar dagen andere laptop in huis, tussentijds op de hoogte gehouden via sms en mail over de status van de order.
Al met al, ze hebben er een klant bij.

Arjan_84 13-05-2011

's avonds voor 22u besteld, de volgende dag al geleverd...echter het verkeerde apparaat. Gebeld met de klantenservice, bleek dat het eerder ook al was voorgekomen. Kon het apparaat terugsturen (wel antwoordnummer), maar moest hem wel zelf naar het postkantoor brengen. Er waren problemen met de levering van het apparaat, dus ik moest zelf de website maar in de gaten houden om opnieuw te bestellen. Niet echt klantvriendelijk. Na een week had ik mijn geld eindelijk terug. Heb het apparaat niet opnieuw bij Koffiecenter besteld, maar bij Koffiediscounter.nl, daar is alles wel in een keer goed gegaan! Erg jammer van Coolblue, had veel positieve dingen over hun gehoord, maar voor mij eerst geen Coolblue weer...

f2sputnik 13-05-2011

Alles liep van het begin van de bestelling totaan het afleveren van de bestelling zonder problemen.
De gemaakte afspraken werden keurig nagekomen.
De levering zat keurig verpakt.
Al met al gewoonweg uitstekend.

rp87 11-05-2011

Alles prima en op tijd afgeleverd. Goed dat ze je op de hoogte houden van de status van je bestelling. Kortom goede ervaring met consoleshop.nl

Rien22 07-05-2011

De tweede reader van Foxit die ik kocht gaf een flets en vervagend beeld als in het directe zonlicht een pagina werd omgeslagen. eReaderstore zorgde binnen een week voor kosteloze retourzending en vervanging van de eReader. Het exemplaar dat ik nu heb werkt probleemloos. Uitstekende en snelle service; ook after sales.

Joske3 07-05-2011

Zeer tevreden, duidelijke website, snelle levering!!
Na het lezen van alle revieuws een "veilig gevoel" om via internet een laptop te kopen.

Harry Luyk 07-05-2011

Gewoon een uitstekende en snelle service. Ik had niet gedacht dat ik het op vrijdag bestelde item zaterdag al in huis had!! Chapeau!!

moosie1964 05-05-2011

21.15 uur besteld en toch de volgende dag ontvangen,super snelle levering kunnen andere winkels een nog een hoop van leren.

Eva__ 03-05-2011

Goede, snelle service. Duidelijke website

sanduz555 03-05-2011

Bij de Digicamshop hebben ze veel in voorraad, lage prijzen en de service is werkelijk fantastisch! Iedereen wil meteen een smsje krijgen dat het product is ingepakt en klaar voor verzending. De volgende dag heb je het al in huis, geweldig! Ook de service erna is heel goed. je zou echt nooit meer naar een gewone winkel gaan....

Jelle Hummelman 03-05-2011

Erg tevreden, goede uitleg over de producten en een supersnelle levering. Rond 21:00u besteld op 29 april, en nog geen half uur later kreeg ik per SMS de melding dat mijn bestelling al verzonden was. Helaas vanwege koninginnedag kreeg ik mijn spullen pas maandag. Maar daar kan Laptopshop.nl natuurlijk niets aan doen.

Zeker een adres om als eerste te checken wanneer je iets nodig hebt.

pkuipers 02-05-2011

Zeer snelle levering. En nadat ik 'n klein foutje gemeld had, is deze ook zeer snel en naar behoren afgewikkeld.

J.J . Steijl 02-05-2011

Online keuze gemaakt voor samenstellen laptop, besteld en direct orderbevestiging en dag later E-Mail met bevestiging verzending. Op afgesproken dag keurig afgeleverd. Chapeau

van der Blom 02-05-2011

via Google was de webside te vinden door goedkope laptop in te typen. De afstand van de winkel is niet vwer van mijn woonplaats verwijderd. Binnen een uur werd de bestelling bevestigd. Kon met pinnen afrekenen

verwend koffiedrinker 02-05-2011

Ideaal, gratis bezorgen en mits voor 22.00 besteld, de volgende dag al in huis. Tenminste, als je niet zoals ik niet thuis bent en TNT het pakje de volgende dag komt bezorgen...

frank1948 02-05-2011

vlotte levering, makkelijke betaling en geen verzendkosten, dan weet je waar je aan toe bent.

takkietakkie 02-05-2011

Snelle en goede levering.Ik vind het zelf ook belangrijk dat er een goede correspondentie klimaat heerst m.b.t. het(aangekochte) product.

Oldenhuis 02-05-2011

De belangrijkste reden om mijn laptop bij de Laptopshop te bestellen was omdat deze een Thuiswinkelwaarborg heeft en omdat het mijn laptop het voordeligst aanbood. De website is bovendien erg overzichtelijk. De laptopshop.nl/Coolblue houd je bijzonder gedetailleerd op de hoogte van de status van de bestelling, en hoewel ik dat zelf niet nodig achtte beviel deze service wel. De toon waarmee je schriftelijk wordt aangesproken is erg vriendelijk. Mijn bestelling werd al binnen twee dagen geleverd.

ElsH 02-05-2011

vriendelijke bediening, correcte levering. Alles keurig geregeld.
Kwam hier ook al voor ander dingen en ook toen werd alles op zeer plezierige wijze afgehandeld.

tunemeloen 30-04-2011

zeer snelle, correcte en goed gecommuniceerde afhandeling. bereikbaarheid en after sales niet beoordeeld want niet nodig gehad.

Blodhemn 29-04-2011

Geweldige webshop.
Perfecte service en garantie.
Levering, Binnen voor dat je het weet.
Klantenservice is zeer goed berijkbaar en snel met antwoorden.

Janus29 28-04-2011

Snel via internet besteld en de laptop werd keurig op de door mij aangegeven dag bezorgd. Helemaal niets op aan te merken.

Chrizzer 28-04-2011

Ik was op zoek naar een nieuwe tondeuse. Uiteraard kun je via internet de nodige vergelijkingen maken, zowel qua prijs als specificaties.
Na even zoeken kwam ik uit bij tondeusestore.nl.
Zij gaven zeer overzichtelijk en uitgebreid weer wat de specificaties van de verschillende apparaten waren en daarnaast zitten ze erg laag in de prijs (ook geen bezorgkosten!)
Na de bestelling kreeg ik al snel een bevestiging zowel per e-mail als per sms (!) dat mijn bestelling in behandeling was genomen. Daarna werd ik per e-mail goed op de hoogte gehouden wanneer mijn bestelling was ingepakt en verzonden naar de bezorger.
Zoals beloofd, kreeg ik mijn bestelling al de volgende dag geleverd. Uitstekende service dus, ben erg tevreden over deze site.
Verder bestaan er naast tondeusestore.nl nog verschillende andere sites van dezelfde beheerder. Deze zullen bij mij zeer zeker in aanmerking komen bij een eventuele zoektocht naar andere apparaten.

Marc Leenders 27-04-2011

Fijne website: zeer overzichtelijk en hij stelt je in staat om goed te vergelijken. Nuttige selectiecriteria. Goede prijzen en vlotte levering.

Loske 27-04-2011

Bestelling volgende dag keurig verpakt binnen. Website is goed, kan qua overzicht (naar mijn mening) nog wat beter. Website goed te bereiken, telefonisch weet ik niet.