Deze score is berekend op basis van 3431 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

lynnfranssen 05-01-2011

Super winkel op donderdag voor kerst besteld, maar i.v.m het weer kwam het pas na de kerst. Ik kreeg hier netjes bericht over. Dinsdag werd het bezorgd.

HaKies 04-01-2011

De Consoleshop is onderdeel van de Coolbleu keten. Ik heb al bij diverse winkels uit de keten iets gekocht. Ik kan niet anders zeggen dan dat ik daar erg tevreden over ben. Tot op heden is alles snel en goed afgehandeld.
Aangezien ik nog geen problemen heb gehad met afhandeling of defecte artikelen kan ik niet oordelen over aftersales.

epo 04-01-2011

Keurig en vlot afgewerkte levering, ondanks dat kerst ertussen viel. Alhoewel mijns inziens wel (te)veel verschillende bedrijfsonderdelen/websites (maak CoolBlue gewoon tot A-merk!), kun je wel bij CoolBlue terecht voor al je (electro)artikelen. Misschien ga ik voor de volgende bestelling toch maar even een account aanmaken ;-)

Leon de Wit 04-01-2011

Makkelijk besteld, keurig geleverd. TNT liet de zaak iets vertragen door winterweer, maar al met al naar tevredenheid.

dbrown 03-01-2011

In een drukke periode kon ladyphoneshop toch de leverantie via de site garanderen. Dat bleek te kloppen!

asw 03-01-2011

Zeer snelle levering (binnen één dag) vlak voor kerst.
Geen verzendkosten.
Scherp geprijsd

judith2312 03-01-2011

Snelle reactie per mail nav vraag. Daarna product besteld op 24 december voor 18 uur en ondanks de feestdagen en alle sneeuwval op maandag 27 december al binnen. Super gewoon!

sil60 03-01-2011

Ik kan vrij kort zijn, wat Digicamshop belooft komen ze ook na. Duidelijke website, op tijd leveren en lage prijzen.

mj998433 03-01-2011

supersnelle bevestiging, zowel per e-mail als per sms. De volgende dag mijn bestelling in huis.

GerbenD 03-01-2011

Website vind ik minder overzichtelijk, ook de relevante produkten e.d zijn slecht vindbaar. Bestelling en levering verliepen soepel en de console idd de volgende dag binnen. Verder geen ervaring met de after sales, tot dusverre prima

njoy64 03-01-2011

Vanaf het moment van bestelling duidelijkheid wanneer het product geleverd werd zelf nog met een sms.
Zeer snelle en correcte levering.

J. Borst 03-01-2011

Duidelijke website, ruime keuze. 's-Avonds net voor 22:00 besteld, en de volgende morgen al bezorgd, prima!

Erik Slagter 03-01-2011

6,5
Aflevering is perfect, maar als er iets is, dan is de klantenservice slecht bereikbaar en denkt niet echt mee, je moet de hele tijd achter je probleem aan zitten, anders gebeurt er niks.

Jagerjk 03-01-2011

Ik was op zoek naar een Logitec S715i om de muziek van mijn Ipod ook in de woonkamer te kunnen beluisteren. Smartphoneshop.nl bood deze 20 euro goedkoper aan dan de Mediamarkt en ik besloot hier dan ook een bestelling te plaatsen. De website beloofde voor 22.00 's avonds besteld = volgende dag bezorgd. Het leek mij een beetje een optimistische belofte, maar omdat het voor mij geen probleem zou zijn om het apparaat eventueel een paar dagen later te ontvangen deed ik op 30 december 18.00 toch de bestelling. En wat schetste mijn verbazing, om 20.40 kreeg ik een smsje dat mijn bestelling was ingepakt. Tevens kon ik de status op internet volgen. De volgende dag bleek de belofte toch waargemaakt. Om 13.10 kwam iemand van TNT langs om mijn Ipod dock te bezorgen; stevig verpakt in een grote doos met veel opgeblazen plastic ter bescherming. In het kader van duurzaamheid zou ik als negatief puntje nog kunnen opmerken dat een kleinere doos ook afdoende zou zijn geweest. Omdat ik tot op heden nog geen problemen heb gehad met mijn nieuwe aanwinst, kan ik nog niet veel zeggen over de bereikbaarheid en after sales. Echter, wil je iets goedkoop en snel bestellen dan kan ik Smartphoneshop.nl zeker aanraden.

Martin en Bep 02-01-2011

Ik ben zeer tevreden, de levering was zeer snel, de laptop was echter niet wat ik verwacht had en ik kon hem kosteloos omruilen, prima sevice!!

Erwin_123456789 01-01-2011

Tomtom besteld bij de GPSshop. Direct betaald via Ideal. Binnen een paar uur mailtje terug dat de bestelling gereed lag voor verzending.
De 2e werkdag kwam de bestelling binnen.
Alles keurig verlopen.
De bereikbaarheid heeft "slechts" een 9 gekregen omdat ik niet de ervaring heb of de shop ook telefonisch goed bereikbaar is. After sales en/of garantie heb ik nog geen ervaring mee.

Voor mij als klant primá ervaring!

lola1965 30-12-2010

Perfecte tondeuse,snelle levering en een door mij gemaakte fout,zeer correct en snel opgelost.

Loekarin 29-12-2010

Vandaag besteld, morgen in huis. Helemaal goed. Ik ben tevreden. Over after sales en bereikbaarheid kan ik niet veel zeggen, niet echt mee te maken gehad. Was ook niet nodig.

Alyssar 28-12-2010

De videocamera gezien voor mijn vriendin en deze direct na 17:00u besteld. De afhandeling was perfect! Levering op een ander adres, en de status wordt goed bijgehouden via mail. De volgende dag rond de middag was de camera al in mijn bezit!. Verpakking was gewoon goed en de camera natuurlijk ook.

Positief vind ik ook de bundels die worden aangeboden. Zo krijg je ook een idee wat je nog nodig kunt hebben. Zoals een SD kaartje voor de camera. (Deze heb ik wel in een andere winkel gekocht aangezien deze daar goedkoper was)

Ronnyronaldi 28-12-2010

Overzichtelijk, doen wat ze beloven en zelfs met sneeuw en ijzel is de bestelling er de volgende dag.
Proficiat

CaptainSlow 28-12-2010

De TomTom zelf was een aanbieding en scherp geprijsd, voor het gemak bestelde ik gelijk de juiste Brodit houder er bij.
De levering is snel en correct, de houder van Brodit bleek een origineel TomTom exemplaar.
Na ontvangst registreerde ik mijn aankoop op de TT site en zag tot mijn stomme verbazing dat dezelfde houder daar 15 euro goedkoper was.
Een origineel accessoire wat 15 euro boven de adviesprijs geprijsd is? Vreemd :-)
Dit geldt voor meer accessoires die je bij GPSshop bestelt, het loont dus de moeite dit eerst even te checken.
Overigens mocht ik het om deze reden gewoon retourneren.

CoLo 28-12-2010

Was een van de weinige shops die uit voorraad kon leveren voor een goede prijs. Heb via het web besteld en dezelfde dag zelf afgehaald in de winkel in Eindhoven. Moest even wachten bij de afhaalbalie vanwege de drukte, maar dat risico loop je bij een willekeurige andere winkel ook.

W.Jehee 23-12-2010

Ik had al eens iets besteld voor het bedrijf waarvoor ik werk. Ook daar ging het op een simpele manier met een inkooporder.Met deze ervaring ben ik ook prive iets gaan bestellen. Heb eerst een account aangemaakt en de bestelling gedaan op vrijdag 21.45 Na betaling heb je het idee dat je het artikel echt gekocht hebt.
Je kunt dan je bestelling bijna direkt digitaal volgen en de volgende morgen stond TNT om 10uur met mijn bestelling voor de deur. Dit is echt de simpelheid zelve.

bjettle 23-12-2010

's Middags om 16.00 uur bestellen en de andere dag om 09.15 afleveren op mijn werkadres.
Volgens mij kan dit echt niet sneller.
Alles perfect ingepakt.
Consoleshop SUPER

Liekeschuit 23-12-2010

Erg goede en snelle service, product de volgende dag in huis. Snel en netjes geregeld!

turtle1 22-12-2010

Om 21:45 uur bestelt en de volgende dag geleverd. Chappeau Coolblue :)

Jo01 22-12-2010

s'avonds mijn bestelling gedaan,diezelfde avond nog een sms dat mijn bestelling was ingepakt. Mail met verzendbevestiging De volgende dag werd het bezorgd. De camera zat goed ingepakt,met lucht-kussentjes in de doos ter bescherming tijdens het vervoer.
After sales nog niet nodig gehad!

eric2009 22-12-2010

Levering zoals op de website aangegeven, prima. Scherpe prijs, geen verzendkosten.

toplaptop 22-12-2010

Keurig gekregen wat ik besteld heb netjes op tijd (ondanks staking TNT).

G2 21-12-2010

Deze site is erg klantvriedelijk in alle opzichten. Je kunt eigenlijk alles vinden wat je zoekt. Daarnaast is de klantenservice heel correct en behulpzaam en men heeft tijd voor jouw, kortom'' HEEL GOED''

berga 20-12-2010

Wij hebben de laptop besteld via internet,duidelijke website. De verschillende laptops zijn goed te vergelijken,zeer vlotte levering en voorzien van keurmerk Thuiswinkel Award.

c.klok02 20-12-2010

Super snel! en correcte levering.

rgoossens 18-12-2010

Ben tevreden over de correcte levering en de informatie die je steeds de status ontvangt hoe ver het met je bestelling is.

Wilfredx 14-12-2010

Snelle, correcte afhandeling van bestelling. Incl. sms dienst status bestelling.

113694 14-12-2010

De website is overzichtelijk. De informatie die je nodig hebt is goed te vinden.
De printer werd snel geleverd op de toegezegde dag.
De factuur werd netjes via mail aangeleverd.

WallyWalrusss 14-12-2010

Op de vrijdagavond voor de verschrikkelijke sneeuwstorm besteld en zaterdagmiddag om 14:00 uur thuis ontvangen. Natuurlijk ook met dank aan TNT, maar prima en snel afgewikkeld door de PDA-Shop. Met dank en de PDA-Shop is de eerste waar we de volgende keer weer kijken.

srkrikke 14-12-2010

Website is overzichtelijk, producten zijn goed terug te vinden. Bestellen via de site is gemakkelijk. Levering snel en goed verzorgd.

widelij 14-12-2010

Een perfecte online shop.
Zeer snelle en correcte afhandeling.
Echt aan te bevelen om daar te kopen.

Ger1402 14-12-2010

5,8
De levering van de HP IPAQ 214 vond de volgende dag keurig volgens afspraak plaats.

Bij de installatie van de software liep ik tegen problemen op en benaderde de PDA-shop daar telefonisch over. De medewerker kon mij niet direct verder helpen en beloofde mij dat ik terug zou worden gebeld door een collega die expert was op dat gebied.
Omdat ik niet werg teruggebeld heb ik zelf nog maar weer contact opgenomen, en weer werd mij toegezegd dat ik z.s.m. teruggebeld zou worden.
Ik ben echter nooit meer teruggebeld, verschrikkelijk slechte service dus.

Frensje 14-12-2010

Super snelle correcte levering.
Keurig op de hoogte gehouden door de gestuurde emails.

Top service.

Een volgend produkt zou ik zo weer bij Stofzuigerstore.nl bestellen.

Flyguy 13-12-2010

Na een tot twee maal toe mislukte bestelling bij een andere shop was deze levering een verademing.
Product was iets duurder, maar dat neem ik graag voor lief door de razendsnelle en volledig correcte verzending. Netjes op de hoogte gehouden van de status dmv e-mail (en SMS!). Pakketje goed beschermd verpakt. Voorraadstatus moet dus ook wel hebben geklopt, anders had ik het niet na 18 uur al binnen.
Bereikbaarheid en aftersales (nog) niet kunnen beoordelen.

haen59 10-12-2010

besteld en de volgende dag al in huis duidelijke info op de site

Stephan Pamhier 07-12-2010

PDA shop doet wat hij belooft: snelle levering, geen problemen.

Hafie1969 07-12-2010

Recent een laptop gekocht bij laptopshop,
een jaar geleden ook een laptop gekocht bij hun,
deze is al meerder malen defect geweest,maar wordt altijd keurig geholpen,
wordt thuis opgehaald en weer gebracht,
meestal binnen een week.
Goede service en garantie!

En idd,
voor 22.00 bested,
volgend dag in Huis....

wim64 06-12-2010

Duidelijk aangegeven de prijs en de verzendkosten, in mijn geval nul euro.
De gsm gekocht en de volgende dag al in huis, Hulde!!

Steven M 06-12-2010

Zeer snelle levering s'avonds besteld volgende dag in huis.

W. Maas 06-12-2010

Vorige week de Wahl Deluxe Chrome Pro gekocht via tondeusestore.nl. Ben helemaal tevreden over het product en de webshop.

- overzichtelijke en gebruiksvriendelijke site.
- scherpe prijzen.
- snelle en correcte levering.

Tertia 06-12-2010

De snelle levering is echt super! Na één dag al in huis.
Ik had per ongeluk de factuur verwijderd van mijn computer. Op een mail hierover werd niet gereageerd. Na een telefoontje was het binnen één minuut geregeld. Al met al vond ik de samenwerking met Laptopshop heel goed
en zal niet aarzelen om nog eens zaken met hen te doen.

bennobello 04-12-2010

Prima webwinkel voor al de service voor 23 uur besteld volgende dag in huis dit was ook zo smorgens al .gaat zo door .

Mackenzie 03-12-2010

telefonisch hebben ze goede informatie gegeven over deze stofzuiger...na het gestorte bedrag werd de stofzuiger binnen de 2 dagen afgeleverd op mijn thuisadres via taxipost...