Deze score is berekend op basis van 3439 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Willem 29-07-2017 Via de website gekocht

Prompte levering, goed product.

's Middags besteld, volgende dag in huis. Productselectie op website helder en gemakkelijk te doen. Informatie na bestel-en betaalproces zoals het hoort.
Het product installeren (all-in-one-wifi-printer) was even doorbijten maar uiteindelijk succesvol. Jammer dat de kabels bij dit Samsungapparaat wel heel erg kort zijn, maar dat kan Coolblue niet worden aangerekend.

Henk 29-07-2017 Via de website gekocht

Levering

Informatie van Cool Blue prima van Post Nl tegenstrijdig maar alles is goed gekomen
Ben erg blij met de snelle levering

Michiel 29-07-2017 In de winkel gekocht
Rotterdam

Goed geholpen

Goed geholpen in de winkel met het maken van een keuze. Product was op dat ogenblik niet aanwezig en werd de volgende dag bezorgd. Top!!!

Tobias 29-07-2017 Via de website gekocht

Snelle service & gemakkelijk besteld

Vrijdagavond een Bluetooth speaker besteld via de website en dag erna meteen op de deurmat, snelle service en goede adviezen via de site

Gis 29-07-2017 Via de website gekocht

Degelijke en betrouwbare website.

Regelmatig scherpe aanbiedingen en snelle levering! Geen verzendkosten en de volgende dag al in huis!

Saskia 29-07-2017 Via de website gekocht

Vriendelijke en goede service!

Zoals in reclames en op de site aangekondigd, is de praktijk dat de service en de vriendelijkheid bijzonder goed zijn. Echt meer dan gemiddeld. Dat geeft vertrouwen en vandaar dat ik Coolblue zeer kan aanraden.
Voorbeeld van de service: een kwartier vóór het afleveren een vriendelijk telefoontje, precies binnen de tijd dat vooraf aangekondigd was leveren, twee keurige en vriendelijke heren die je keurig groeten, handgeven, zich voorstellen en heel rustig aan de slag gaan om apparaat te installeren, helpen met dweilen van overtollig water, nuttig advies geven, helpen het apparaat aan te zetten en zeer correct en bijzonder vriendelijk weer vertrekken. Wat een verademing en wat plezierig om dat tegenwoordig aan te treffen. Ouderwetse service in een modern jasje. Hulde!

Ronny De Bruyn 29-07-2017 Via de website gekocht

Kijk toch ook maar even bij Coolblue!

De kwaliteit is prima. Het aanbod bestempel ik als zeer ruim. De service op zowel technisch vlak als de commercieel heb ik bij mijn verschillende aankopen als oké ervaren. Ook prijsmatig vind ik meestal de weg naar Coolblue.

Brst 29-07-2017 Via de website gekocht

Alles is super. Snel, goed verpakt, eenvoudig bestelproces

Ja super. Goede service snele levering goede garantie voorwaardes. Alles is gewoon top ga geen normale winkel meer in

Marieke 29-07-2017 Via de website gekocht

Snelle levering, goede prijs

Duidelijke communicatie, voordelige prijzen en een snelle levering. Precies wat je van een webwinkel verlangt!

Martin 29-07-2017 Via de website gekocht

Het is kort maar krachtig de service is uitstekend en zeer betrouwbaar keuze's zeer groot in alle soorten en maten levering bij bv. Post.nl is een prettige bijeenkomst

Marinus 29-07-2017 Via de website gekocht

Super snel geleverd en uitstekende service.

Groot assortiment tegen een redelijke prijs, zeer snel geleverd en een uitstekende service. Voor iedereen aan te bevelen.

Chantal 29-07-2017 Via de website gekocht

Superieur zoals gebruikelijk

Ik had al goede ervaringen met deze winkel, de prijs is goed voor de kwaliteit en service, altijd snelle levering. De wasmachine werd gebracht door twee zeer vriendelijke en professionele bezorgers met een ontzettend goede bui. De oude werd zoals afgesproken gewoon meegenomen. Gewoon top!

Celine 29-07-2017 Via de website gekocht

Alwéér supersnel geleverd!

Ruime keuze en supersnelle levering. En de website is gemakkelijk en overzichtelijk. Elke keer weer een verademing, vergelijken met sommige andere sites.

Carina 29-07-2017 Via de website gekocht

Geweldige winkel met leuke aanbiedingen

Coolblue is scherp geprijsd. Heeft mooie aanbiedingen. Snelle en keurige levering.
Service is goed en ze hebben mensen met kennis in huis. Heel belangrijk.

Rogier 29-07-2017 Via de website gekocht

Top service!

Prijs is goed en de bezorgservice is uitstekend! Oude apparaat wordt netjes meegenomen, ideaal! Ook erg blij met de nieuwe machines. Volgende aankoop is weer bij Coolblue!

Joost 29-07-2017 Via de website gekocht

Gewildige Service, snelle levering

Een zeer snelle levering, goede track & trace, goede website, ruim assortiment en een goede opvolging na order.

Ans de Roo 29-07-2017 Via de website gekocht

verder geen klagen

ik had vrijdags een wasmachine besteld en die zou zaterdags bezorg worden , ik heb vanaf 8 uur tot savonds 22.00 uur thuis zitten wachten , wel een E-mail dat het wat later zou worden maar uit eindelijk niemand gebeld of gezien , na dat ik zelf telefonisch contact heb genomen een nieuwe afspraak voor maandag gemaakt , jammer voor mijn zaterdag de hele dag binnen gezeten , verder ben ik tevreden hoor , gr. A de Roo

M. Van den Dungen 28-07-2017 Via de website gekocht

Beloftes niet nagekomen, heel erg balen!

Ik ben goed geholpen door een vriendelijke medewerker, die mij beloofde dat de koelkast die ik uitgezocht had, zeker de volgende dag bezorgd zou worden ( ik moest er vrij voor nemen van mijn drukke baan). Ik heb me ontzettend moeten haasten om om 13.00 thuis te zijn, ben al begonnen met de oude koelkast leeg te halen etc., maar rond 15.00 uur kreeg ik een mail dat er een "sorteerfout" was gemaakt ( vreemd want op dinsdagavond had ik bericht gehad dat de koelkast klaar stond om bezorgd te worden) en dat de afspraak was afgezegd, we moesten bellen naar een (betaald!!) nummer om een nieuwe afspraak te maken. Morgen heeft mijn dochter vrijgenomen, nu maar eens afwachten of het morgen lukt. Ik ben er heel boos over, dat was eens maar nooit meer bij Coolblue iets bestellen. Ik ben benieuwd of er nog iets van een vergoeding komt voor deze misser.

Officiele reactie van Coolblue 29-07-2017

Beste meneer/mevrouw van den Dongen,

Wat onwijs balen om te zien dat de koelkast niet volgens afspraak is bezorgd. We snappen dat je dit een teleurstellende ervaring vindt en willen dan ook graag met je meekijken of we dit nog voor je kunnen oplossen. Zou je daarom het ordernummer van de bestelling kunnen doorsturen naar geenglimlach@coolblue.nl?

Groeten,

sMiek 28-07-2017 Via de website gekocht

Goede informatie om tot aankoop te besluiten

makkelijk toegankelijke informatie
goede vergelijkingen
prima service: duidelijke bestelmethode, levertijden, bezorgmomenten
goede klantenservice

L. 28-07-2017 Via de website gekocht

Ik had een probleem met een stofzuiger, de reactiesnelheid op zondagavond verdient een pluim, de oplossingsgerichtheid verdient een pluim en de snelheid van actie en levering verdient een pluim!!!!

Fiona 28-07-2017 Via de website gekocht

Goede en snelle service

Goede en snelle service. Contact via social media gehad omdat ik enkele vragen had over de voorraad en levering. Antwoord kwam snel, duidelijk en op een prettige manier.
Ook de levering was goed en snel. Aanrader!

Service 28-07-2017 Via de website gekocht

Geweldige service!!!

Na probleem bezorging externe transporteur! Heel professioneel door Coolblue opgelost door eigen bezorgdienst, op tijd bezorgt en geïnstalleerd met perfecte uitleg door zeer vriendelijke bezorgers. Wij zijn zeer tevreden.

Svetik 28-07-2017 Via de website gekocht

top service

veel keuze, breed assortiment, waardevolle filmpjes over product, goede uitleg met plus en min punten van het product, advies

Ans 28-07-2017 Via de website gekocht

Grootse service

Echt waar, vandaag besteld morgen in huis !
Keurig op de hoogte gebracht van het tijdschema waarin het bezorgd werd.
Dik en dik tevreden ben ik, dank je wel !!!

Marcel 28-07-2017 Via de website gekocht

Coolblue als de standaard!

Tegenwoordig als ik iets wil bestellen -buiten kleding om- ga ik eerst naar Coolblue om te kijken of zij het aanbieden. Wanneer dit niet het geval is ben ik altijd een klein beetje teleurgesteld omdat ik kan genieten van hun totaalpakket; hoe ze het aanbieden, het gebruikersgemak, de communicatie en de levering. Ga zo door en wordt nog meer een one-stop-shop!

Fred 28-07-2017 Via de website gekocht

De webshop doet wat is beloofd

Meerdere aankopen gedaan tot op heden en koop er zo weer als de prijs goed is. Ook omdat het een uitgebreid assortiment is

Ruud 28-07-2017 Via de website gekocht

goed concept

het gehele concept is goed doordacht. Geen gedoe voor de klant, alles wordt geregeld. Zeer snelle levering en verpakking en oude machine worden meegenomen, wat een gemak

pw47 28-07-2017 Via de website gekocht

geweldige service

Mooie website, Alles voorzien van een goede specificatie, Goede service vriendelijk en behulpzame bezorgers ruime alles op.Apparatuur wordt ter plaatse gecontroleerd met een kleine uitleg over de gebruikaanwijzing

Henny 28-07-2017 Via de website gekocht

Uitmuntende garantie

Ze zeggen wat ze doen..en..ze doen wat ze zeggen! Tijdens de garantieperiode ging het basisstation van mijn Gigaset A540A Quarto defect. Voor Coolblue geen probleem: Per kerende post had ik een nieuwe. Geen ellenlang heen en weer gezeur. Topservice!

Sylvia 28-07-2017 Via de website gekocht

Duidelijke site en goed overzicht van de artikelen. Je wordt goed op de hoogte gehouden van de levering. Supersnel en keurig afgeleverd door mensen met kennis van het geleverde artikel. Uiterst tevreden

Jay 28-07-2017 Via de website gekocht

Snelle, goede levering!

Bij de bestelling van een televisie moet je bij andere webshops vaak per se thuis zijn om de tv in ontvangst te kunnen nemen. Bij Coolblue kon ik hem echter gewoon laten aankomen bij een PostNL-punt.
Ik heb de televisie 's avonds besteld en de volgende dag kon ik hem al rond 13.00u ophalen. De televisie zat bovendien zeer goed en veilig verpakt.
Het fijne van Coolblue is, dat je via e-mails op de hoogte gehouden wordt van de bestelstatus. Je weet daarmee tenminste zeker dat je je bestelling inderdaad snel gaat ontvangen. Dat zorgt voor wat gemoedsrust.
Coolblue is zeker aan te raden!

Petra 28-07-2017 Via de website gekocht

Snel, goed en duidelijk !

Gekozen ivm snelle levering en zelf de dag uit kunnen kiezen waarop je bezorgd wil krijgen. Hoeft niet de hele dag thuis te zijn want ze smsen en bellen van te voren. Super !

Solana 28-07-2017 Via de website gekocht

SNEL, DUIDELIJK EN GOEDE SERVICE BIJ KLACHTEN

Een bestelling wordt supersnel geleverd, de info is heel duidelijk en correct. Alles werkt super simpel. En bij een klacht wordt je super cool geholpen.

Leny turnhout-zuidhoek 28-07-2017 Via de website gekocht

Snelle services, snel antwoord op vragen.

Overzichtelijk, makkelijk zoeken naar producten en fijn dat er review's erbij staan, zodat je bij twijfel kunt vergelijken. Services snel en je krijgt snel antwoord op vragen.

H. Caulfield 28-07-2017 Via de website gekocht

Wat is 't toch relaxed dat je 'n product mag terugsturen!

Had 'n AKG K845BT besteld: 'zit' lekker, goed neutraal geluid met veel details, maar wordt wel warm aan de oren als je 'm lange tijd op hebt. Dus al met al (helaas) niet de hoofdtelefoon die ik zoek. En wat is 't dan toch relaxed dat je 'n aankoop zonder gedoe kunt terugsturen. Top! Keerzijde is dat ik me bezwaard voel om 'n andere uit te proberen; wat als ik die ook wil terugsturen?

Ans 28-07-2017 Via de website gekocht

goede service, snelle levering

zeer overzichtelijke website, voor veel producten ook een vergelijking.
makkelijk: accesoires staan bij de producten, scheelt zoekwerk.
Levering en kosten zoals afgesproken, en zeer snelle levering

Wilma 28-07-2017 Via de website gekocht

Bezorging erg slecht

Slechte levering van product kwamen veel te laat en hebben hem niet geïnstalleerd de stelpoten moesten we er zelf onder zetten de oude machine wilde ze niet meenemen

Hoi Wilma,

Bedankt voor je feedback. Ontzettend vervelend om te horen dat je een vervelende ervaring hebt overgehouden aan de levering van je wasmachine. Wij gaan graag met je meekijken naar hoe dit zo mis heeft kunnen gaan en zullen daarbij natuurlijk een gepaste compensatie bieden. Zou je een e-mail naar geenglimlach@coolblue.nl kunnen sturen met daarin het ordernummer van de bestelling en een verdere beschrijving van het euvel? Dan gaan we het direct oppakken.

Ilona 28-07-2017 Via de website gekocht

Met Coolblue heb je nooit gedoe

Coolblue is een fijne webwinkel. Altijd wordt er aan de levering gehouden zoals afgesproken. Mocht er onverwacht echt iets stuk zijn? Coolblue regelt dit zonder gedoe. Erg fijne service!

Zeer slechte service 28-07-2017 Via de website gekocht

Belabberde service

Lieverd een airco die niet koelt, bij service aanvraag kan dat ding niet geruild worden omdat het niet op voorraad is. Een ander apparaat kan alleen geleverd worden als er opnieuw betaald word. De kapot geleverde airco is een week geleden opgehaald! Maar nog geen geld terug! Dit is dus de laatste keer dat cool bleu iets bij mij mag leveren.

Beste klant,

Bedankt voor je feedback. Ontzettend vervelend om te horen dat je een vervelende ervaring hebt overgehouden aan de levering van je airco. Wij gaan graag met je meekijken naar hoe dit zo mis heeft kunnen gaan en daarnaast willen we er natuurlijk ook zorg voor dragen dat het aankoopbedrag meteen wordt gecrediteerd. Zou je een e-mail naar geenglimlach@coolblue.nl kunnen sturen met daarin het ordernummer van de bestelling en een korte beschrijving van het probleem? Dan gaan we het direct oppakken.

Inge 28-07-2017 Via de website gekocht

Snel en keurige levering

Netjes op de hoogte gehouden van de bezorgstatus dmv mails en smsjes.
Aardige mannen zetten de koelkast op zijn plaats en namen de oude mee.
Prima service

Nico 28-07-2017 Via de website gekocht

Goede en snelle service

Ik ging voor het leuke concept van een 'tweede kans' apparaat. Helaas bleek deze toch niet te werken. Het apparaat werd snel vervangen door een nieuw exemplaar met een beetje korting. Prima geregeld! De 'gezellige' kaartjes mogen wel achterwege blijven.

Marjon 28-07-2017 Via de website gekocht

Top service :)

De website is erg overzichtelijk. Ik had een springtouw en dumbells gekocht bij Coolblue. Beide producten waren een dag later binnen. Later bleek dat het springtouw niet in lengte aangepast kon worden, deze kon ik zonder moeite omruilen voor eentje die wel aangepast kon worden. Bij de dumbells kreeg ik er maar een in plaats van twee. Ik heb ze gelijk gemaild, binnen een uur kreeg ik antwoord en werd er een nieuw paar opgestuurd. Die ene dumbell hoefde ik niet retour te sturen. Dit is top want nu kan ik beide dumbells tot 7 kg maken en ik heb een spare halter! Al met al dik tevreden over de service en kwaliteit dat ze leveren. Het enige was dat de chauffeur van de dumbells hem voor de deur heeft afgegooid zonder dat er open was gedaan. Het had zo gestolen kunnen worden. Maar dit ligt niet aan Coolblue.

Ruud 28-07-2017 Via de website gekocht

Wat een verademing

Alles klopt gewoon bij dit bedrijf. TV besteld om 23:55 op maandag en dinsdag had ik hem in huis. Uitstekende communicatie over hoe laat de auto langs komt. Een half uur van tevoren nogmaals een appje. een behulpzame chauffeur. Zelfs de verpakkingsdoos bevat humor. Deze mensen begrijpen echt hoe het moet. Complimenten.

Frank 28-07-2017 Via de website gekocht

Tja, wat kan er nog beter?

Goede selectietool, snelle levering, duidelijke omschrijving.
En gaat er iets fout? Niet-goed-geld-terug is ook snel geregeld.

Dit is toch wel mijn favoriete webshop.
Er valt niets negatiefs over te zeggen.

Altijd goed! 28-07-2017 Via de website gekocht

Altijd goed!

Nooit een nare ervaring gehad. Altijd snelle service en uitgebreid de mogelijkheid om te vergelijken. Er zijn veel filmpjes om te kijken wat een product allemaal kan. Het enige nadeel is dat Coolblue niet altijd de goedkoopste is.

Yolande De Ryck 28-07-2017 Via de website gekocht

Uitstekende website,en een snelle en geweldige service

Een heel duidelijke en beschrijving van het product,veel keuze,snelle levering ,ook zeer goede verpakking van de producten,Samen gevat een indd geweldige service!!

S.R. 27-07-2017 Via de website gekocht

Glimlach is weg!

Nadat mijn vorige vaatwasser van Bosch na 14 jaar de geest had gegeven, op 6 juni een nieuwe Bosch bij Coolblue aangeschaft voor een mooie aanbiedingsprijs van 449 Euro. Deze was als beste koop aangemerkt dus ik had de hoop hier weer een aantal jaren mee vooruit te kunnen. Echter na een dikke 6 weken was het al afgelopen en heeft deze de geest gegeven. Omdat reparatie via Bosch bijna 2 weken ging duren heb ik contact gezocht met Coolblue met de vraag of er een uitzondering op de 30 dagen omruil/retour garantie mogelijk was, en de vaatwasser omgeruild kon worden. Na intern beraad bij Coolblue kreeg ik na 2 dagen te horen dat ze begrip hadden voor mijn probleem en dat de vaatwasser geruild werd. Tot zover niets dan lof en ik was helemaal blij en zou ik zo cijfer 10 geven hierboven.

Toen bleek dat de aangeschafte vaatwasser niet meer leverbaar was kreeg ik een selectie met vaatwassers met dezelfde specificaties waar ik uit kon kiezen. Alleen de prijs is anders.. Voor een Bosch vaatwasser met dezelfde specificaties was ik nu minstens 569 Euro kwijt en dat verschil moet ik bijleggen. Met andere woorden, wanneer (hopelijk) volgende week de vervangende vaatwasser in mijn keuken geïnstalleerd is, heb ik ongeveer dezelfde vaatwasser, alleen dan 120 Euro duurder.....
Coolblue heeft als compensatie aangeboden deze gratis te plaatsen, maar de andere was ook al geplaatst dus wanneer deze niet stuk was gegaan had de nieuwe ook niet hoeven te worden geplaatst. Dat de vaatwasser stuk is gegaan kan natuurlijk gebeuren en is natuurlijk totaal niet aan Coolblue te wijten, ook de medewerkers blijven aardig en zijn begripvol in hun antwoorden op mijn mails en in de telefoongesprekken. In de mailwisseling staat onder andere, ik citeer:
"al blijft het jammer dat ik je geen extra compensatie kan aanbieden" en "Daarnaast kan ik mij best vinden in jouw mening ".

Al deze mooie woorden, en de poging tot een oplossing te komen van de medewerkers, ten spijt, blijf ik toch met een kater achter. In plaats van een mooie aanbieding heb ik naast veel gedoe en een dag vrij nemen ook nog eens een prijsverhoging van bijna 27% te pakken.

Dit is mijn eerste negatieve review ooit die ik over een winkel schrijf, en ik had eerlijk gezegd niet gedacht dat Coolblue deze twijfelachtige eer ten deel zou vallen. Vond het altijd als een sympathieke winkel overkomen en kocht daar al een paar jaar. Helaas moet ik nu een andere winkel gaan zoeken.

Beste klant,

Bedankt voor je feedback. Het is natuurlijk altijd vervelend als een product snel defect raakt. Dat er dan ook nog een lange wachttijd aan de reparatie vastkleeft maakt het dubbel zo zuur. Om deze reden zijn we je tegemoet gekomen en hebben wij besloten het product retour te accepteren ondanks deze buiten de tevredenheidsgarantie viel. Echter vinden wij het wel redelijk dat de extra kosten bij een meerprijs voor een ander product daarbij wel voor je eigen rekening komt. Omdat we ook begrijpen dat je misschien geen rekening hebt gehouden met extra kosten, hebben we je geprobeerd nogmaals tegemoet te komen met een gratis inbouw. Jammer om te zien dat je de service niet kunt waarderen, maar wij vinden dat we je voldoende gecompenseerd hebben in deze situatie.

Greetje 27-07-2017 Via de website gekocht

Geweldige service!

Snelle levering, gratis op 1ste verdieping door uiterst vriendelijk personeel.i
Vooraf duidelijke timing, ook wat betreft uren. Bovendien telefoontje kwartier vooraf. Ook prijs is zeer goed!

desiree v/d Heuvel 27-07-2017 Via de website gekocht

snelle levering

Een overzichtelijke site waarin je jouw keuze kan invullen( wat je verwacht van het apparaat) en de site geeft de beste keuze hierin.Ook kan je hier een introducie-video zien van het artikel die je wilt kopen en dat geeft je een duidelijk beeld welke keuze je het beste kunt maken.
Ik denk dat je zo beter de informatie over het product binnen krijgt als in een winkel, duidelijke overweging kunt maken.

Hans, Den Haag 27-07-2017 Via de website gekocht

Slechte bezorging.

Bezorgers moeten een wasdroger 2 hoog brengen. Ze klagen over van alles en nog wat. Ik heb een draaitrap (was geen probleem bleek tijdens het naar bovenbrengen) Ze stelden voor dat ik zelf de wasdroger zou uitpakken en op de wasmachine plaatsen. Dat wilde ik niet. Het was niet het feestje dat Coolblue op de TV reclame laat zien. Ik heb op de tweede verdieping een wasmachine en wasdroger. Die zij ooit ook naar boven gebracht. Zover ik weet zonder klagen.
Misschien dat Coolblue de bezorging door Dynalogic moet heroverwegen.
Informatie over de bezorging via email was verder prima.

Beste Hans,

Bedankt voor je feedback. Ontzettend vervelend om te horen dat je een vervelende ervaring hebt overgehouden aan de levering van je droger. Wij gaan graag met je meekijken naar hoe dit zo mis heeft kunnen gaan en daarnaast willen we er natuurlijk ook zorgen dat dit intern verder wordt opgepakt zodat wij onze service kunnen verbeteren. Zou je een e-mail naar geenglimlach@coolblue.nl kunnen sturen met daarin het ordernummer van de bestelling en een korte beschrijving van het probleem? Dan gaan we het direct oppakken en ook verder kijken naar een passende compensatie.