Jeroen 25-08-2022

De toestellen zijn meestal op stock. Je hebt je bestellingen zeer snel.
Handig dat er ook winkel zijn en het personeel is er erg behulpzaam.

Innovation1090 25-08-2022

Duidelijke website. Vriendelijk personeel maar niet nakomen van leveringstermijn door de ‘geweldige’ service van partner Bpost.

Blendeman 25-08-2022

Lage prijs. Prima service. Zelfde positieve ervaring als bij vorige aankopen. We kijken als vertrekpunt altijd Coolblue..... en blijven dan.

Wouter 25-08-2022

Al regelmatig elektro, klein en groot aangekocht bij Coolblue. Steeds zeker van een correcte levering, duidelijke communicatie, klantenservice en goede nazorg!

Daarbovenop vriendelijke medewerkers en af en toe een ludieke knipoog.

Mady 25-08-2022

En ik had liever een NUL gegeven. Bestellen en leveren allemaal goed en wel, maar retourneren in de winkel ? Ik ben gewoon met mijn bestelling terug naar huis gegaan en zal ze wel opsturen. Ik was bijna vastgegroeid aan de vloer. Hópen personeel, maar wat ze doen ??? Ticket systeem lijkt nergens op en koffie kan ik thuis óók drinken ! Een koud buffet ware nuttiger geweest.

Greet 25-08-2022

Mijn eerste online bestelling bij coolblue. Had het foute product besteld, maar werd onmiddellijk en zonder poespas vervangen door het juiste product. Zeer tevreden over de levertermijn, omwisselmogelijkheden en professioneel en vriendelijk personeel.

Marianka 25-08-2022

super, vrijdag in de namiddag besteld en zaterdag al met de Post geleverd.
ik kon er direct mee aan de slag.
bedankt

Kürt D. 24-08-2022

Gemakkelijk om het benodigde artikel te vinden .
Gemak van betalen .
Zeer vlugge en correcte levering .

Kris Clerx 24-08-2022

Altijd top. Ben al jaren klant en nog nooit problemen gekend.
Altijd open communicatie, eerlijke prijzen, service na verkoop.
Absolute aanrader.

Maarten 24-08-2022

De betelling werd vlot afgehandeld. Na het weekend meteen in huis en het product werd verkocht aan competitieve prijzen.

Katrien 24-08-2022

Vlotte website, goede mogelijkheid tot vergelijken, het lezen van reviews. Levering de dag erna, zelfs op zondag. Top!

Tomas 23-08-2022

Voor mij zelf is het heel gemakelijk shoppen... product is ook op zondag geleverd... het is dikke plus ... en als iets aan de hand is ... is well snell opgelost ....

Pipingo 22-08-2022

Duidelijke website, Gemakkelijke vergelijking in een ruim aanbod van producten, snelle afhandeling van betaling en korrekte levering binnen het beloofde tijdschema

libotte 22-08-2022

nog steeds niet ontvangen, post be krijgt 5 dagen om te leveren, leuk, vandaag besteld, morgen in huis proficiat coolblue!!!!!!!!

Marijke 22-08-2022

Steeds snelle en correcte service. Zowel in de fysieke winkels als de webshop! Afgelopen week een krultang besteld, de dag nadien in huis, zoals beloofd.

* 22-08-2022

Gemakkelijk online bestellen en daarna een snelle en correcte levering.
Aanrader!

Peter 21-08-2022

Ik kocht een dampkap 2de kans deze werd binnen de afgesproken tijd geleverd. Helaas ontbraken hieraan een aantal onderdelen. Ik contacteerde de klantendienst (meer dan 30 minuten wachttijd!). Men zal de stukken nasturen. Ze gaan echter niet via Coolblue maar via de fabrikant (Siemens). Leveringstijd onbekend. Zeer vervelend omdat ik nu zonder dampkap zit. Dit had kunnen vermeden worden moest Coolblue een DEGELIJKE controle doen bij de terugzendingen. Het pak was niet eens opengedaan, de "ducktape" van de vorige eigenaar zat er nog op en was niet verbroken, men deed dus geen controle of het pakket volledig was. Spijtig normaal heb ik betere ervaringe met Coolblue

Hendrik 21-08-2022

Vandaag besteld , morgen aan huis. Zeer goede verpakking met alles wat het moet zijn.
De info is er gratis wat het men graag heeft . Mijn Coolbleu is boven!

Kitty 21-08-2022

Alles was naar wens. Snelle, intacte, levering én we kregen zelfs korting ;-)

MoekeAnn 21-08-2022

De omschrijving van de artikelen is altijd duidelijk.Je kan verschillende artikelen vergelijken met elkaar.dat vind ikzelf duidelijk, zo kan je bekijken wat het verschil is tussen de toestellen.
Als je hulp nodig hebt kan je vragen stellen in de shat .zijn altijd vriendelijk en behulpzaam.
Het toestel was zelfs vroeger geleverd dan in de mail gezegd was, dus dik in orde met de service.

Yvan 20-08-2022

Produkt voldoent aan de kwaliteitseisen, ondanks dat het een tweehands koopje was!

Emelie De Taeye 20-08-2022

handige webshop met een functie waarop je de vergelijkbare producten kunt vergelijken met elkaar.

Rabia Kazaz 19-08-2022

Ik ben suuuper tevreden. Ik heb mijn pakketje na een dag van mijn bestelling ontvangen !

Kevin 19-08-2022

Zeer goede service vanwege het spoedig leveren en installeren van de bestelde producten

Fons M. 19-08-2022

Ruime keuze. Online besteld en afgehaald in Zaventem. Vriendelijke ontvangst. En de verkoper wees er speciaal op dat het toestel binnen de 30 dagen mag teruggebracht worden indien in het niet voldoet aan de verwachtingen. Dat is pas klantvriendelijkheid.