Deze score is berekend op basis van 3630 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Marco Verweij 08-10-2018 In de winkel gekocht
Rotterdam

Waardeloze service

Wat een waardeloze service !!!!!
vorig jaar bij CoolBlue een Philips Picopix beamer gekocht.
Helaas ben ik de oplader kwijt.
Dus ik Coolblue gebeld om een nieuwe te bestellen.
Dat gaat dus niet, na een poos in de wacht gestaan te hebben bij de klantenservice krijg je alleen maar te horen dat je maar naar Philips zelf moet gaan.
Dat werkt dus ook niet, na drie verschillende telefoonnummers daarvoor gekregen te hebben krijg je een buitenlands sprekend persoon aan de lijn die er maar vanuit gaat dat jij ook je talen spreekt.
Volgens mij bel ik een nederlands nummer, een nederlands bedrijf en wil ik gewoon in het NEDERLANDS geholpen worden!!!!!!!!!!
Daarna maar weer naar Coolblue gebeld.
Eerst wordt na een 10 minuten wachten zomaar de verbinding verbroken.
Nogmaals gebeld, en........... sorry mijnheer we kunnen ( lees willen ) niks voor u doen.
Bedankt voor de niet gekregen service.

Beste meneer Verweij,

Bedankt voor het schrijven van jouw review op Kieskeurig. Het is heel teleurstellend om te lezen dat jij een nare ervaring hebt gehad met onze Coolblue service. We willen onze klanten zo goed mogelijk blijven helpen nadat een aankoop is gedaan en eventueel problemen zijn ontstaan.

Je geeft aan dat je werd doorverwezen naar de fabrikant nadat je de oplader van de beamer bent kwijt geraakt. Je kunt in de meeste gevallen terecht bij de fabrikant voor vervangende onderdelen/accessoires. Uiteindelijk heb jij de beamer bij ons aangeschaft en dus mag je dit ook via ons laten verlopen.

We willen graag nog een blik werpen op de situatie. Dit kunnen wij alleen doen met behulp van jouw adresgegevens, e-mailadres of ordernummer. Je kunt de opgevraagde gegevens met een korte toelichting van de situatie per e-mail versturen naar geenglimlach@coobllue.nl. Dan gaan wij direct voor jou aan de slag. Als je nog andere vragen hebt, laat dit meteen in jouw reactie weten.

Alfons 08-10-2018 Via de website gekocht

topwinkel en service

Al vele malen besteld en ook al iets teruggestuurd
Altijd tip top in orde
De beste webwinkel die ik kent
Doe zo voort

henk 08-10-2018 Via de website gekocht

Altijd goed geregeld

Ik vind coolbleu een van de betere winkels en dat komt dat zo lang ik er koopt ales klopt en ook word alles netjes op tijd bezorgd zelfs op zondag mooi toch

VALERE 08-10-2018 Via de website gekocht

Snelle service!

Voor Coolblue gekozen vanwege de prima snelle levering aan een goede prijs. Steeds hun beloften nagekomen en nog geen problemen gehad!

Anna 07-10-2018 Via de website gekocht

Super goede service

Ik koop al jaren alleen nog maar bij Coolblue, omdat ik weet dat als er iets kapot gaat aan mijn apparaten, het allemaal heel makkelijk geregeld wordt. Ze zijn helemaal gericht op klantvriendelijkheid en service en dat merk je.

fam Leest 07-10-2018 Via de website gekocht

Betrouwbaar en sympathiek

Wij bestellen regelmatig bij CoolBlue. Wij vinden het uitgebreide assortiment en de constante factor 'betrouwbaar' erg belangrijk. Wij verkiezen de zekerheid van CoolBlue dan mogelijk een paar euro goedkoper bij een ander.

Johan Devos 07-10-2018 Via de website gekocht

Snelle en correcte service

duidelijke omschrijving van het gekochte artikel en snelle levering maken dat je niet lang moet wachten op je pak en deze dan ook snel kunt gebruiken, wat de bedoeling ook is.

Robert 07-10-2018 Via de website gekocht

Superservice

Precies de afspraken nakomen die ze beloven. We maken zo vaak mee dat de levering niet volgens de afspraken gaan. Coolblue doet wel wat het belooft.

Chris Swinkels 07-10-2018 Via de website gekocht

Gevoel dat je klient bent, zeer fijn, en ik rij er voor om

We zijn geen dief van je eigen beurs, fijne winkel, fijn geholpen en product snel in huis. Site is overigens lekker duidelijk. Gaat Coolbleu niet voor niets goed af. Zij maken het verschil waardoor ik ver buiten mijn wijk daar iets koop wat op dat moment aan de orde is. Bravo

M van Huijgevoort 07-10-2018 Via de website gekocht

Geweldige service. Ga zo door.

Het is n makkelijke webshop. Goede service. Je wordt geweldig op de hoogte gehouden waar je product is. Je hoeft geen uren thuis te zitten wachten

Rien 07-10-2018 Via de website gekocht

Doet wat men beloofd

Snel geleverd en dan ook nog voor de laagste prijs. ik ben eigenlijk niet anders van COOLBLUE gewend.

Okkie 07-10-2018 Via de website gekocht

Zeer betrouwbaar bedrijf

Overzichtelijke site, duidelijke productbeschrijving, goede suggesties, tot 23.59 bestellen en de volgende dag in huis. Ook de telefonische helpdesk is zeer goed, een schoolvoorbeeld voor vele andere bedrijven en overheidsinstanties.

Dani 07-10-2018 Via de website gekocht

Snelle service en goed geregeld!

Wasmachine besteld volgende dag geleverd, supersnel geplaatst en oude meegenomen. Niet alleen de website is vrolijk, de bezorgers ook. Top!

drente47 07-10-2018 Via de website gekocht

HEB een tablet gekocht met cover

Deze passen niet bij elkaar cover niet goed als de tablet in de cover zit past het snoertje niet om op te laden

Beste meneer/mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van jouw beknopte review op Kieskeurig. Wat jammer om te lezen dat jouw gekochte tablet en tabletcover niet voor elkaar geschikt zijn. We doen graag ons best om onze klanten van goed advies te voorzien voordat zij een aankoop doen.

We zijn erg benieuwd of wij op de website de tablet in combinatie met de cover aanbieden of adviseren. Het is natuurlijk niet de bedoeling dat wij verkeerde informatie verstrekken.

Graag ontvangen wij jouw ordernummer met een korte toelichting van de situatie in een e-mail. Dan werpen wij nog een blik op jou bestelling en kunnen wij jou misschien nog van een oplossing voorzien. Je kunt de e-mail versturen naar geenglimlach@coolblue.nl. Als je nog andere vragen hebt, laat het ons direct weten in jouw reactie.

Colin 07-10-2018 In de winkel gekocht
Utrecht

Originele toffe service!

Ik kwam binnen, en ze sprongen enthousiast (maar niet vervelend) op, werd geholpen met m’n afgeleverde bestelling op een originele manier, dus niet je standaard, hoe kan ik u helpen shit en wilt u het bonnetje mee enzo. Ik kreeg een vriendelijke handdruk aan het eind en liep gewoon breed lachend de deur uit, dat zegt nogal wat.

Nagtegaal 07-10-2018 Via de website gekocht

Philips scheerapparaat Star Wars,

Supersnelle levering, zelfs op zondag! Goed verpakt en het scheerapparaat werkt perfect!! Ligt fijn in de hand!

Arnoud 07-10-2018 Via de website gekocht

Goede website, goede service, snelle levering

De website is heel prettig en heeft veel producten, en de reviews van andere gebruikers zijn erg nuttig. Verder vlotte levering.

wb 07-10-2018 Via de website gekocht

Prima zaak

Goede en snelle service. Prima informatie en hulp bij de aankoop en goede prijs/kwaliteit verhouding

Marianne 06-10-2018 Via de website gekocht

Dag te laat in huis.

Ik heb op Zaterdag iets besteld en dit zou Zondag geleverd worden. De hele Zondag zitten wachten . het levertijdstip werd telkens verschoven in de track en trace app. ( beginstand was tussen 11 en 14 uur) Om half 8 s avonds stond er dat hij die dag niet geleverd ging worden. Dus een hele mooie dag binnen gezeten voor niets. Melding gemaakt bij Coolblue die reageerde de volgend dag pas . Well excuus .gekregen. Maar daar kreeg ik mijn dag niet mee terug. Volgende x bestel ik als ik minstens 2 dagen de tijd heb. En bij een post.nl punt ophalen. Ik ben wel voor de rest te spreken over dit bedrijf. Dit was een gevalletje post.nl verzaakt.

Henny 06-10-2018 Via de website gekocht

Prima!

Goede informatie tijdens de levering. Ga zeker vaker een bestelling doen! Veel keuze en een goede bezorging.

Bouwadvies & Projectbegeleiding Altena 06-10-2018 Via de website gekocht

goede voorlichting en snelle levering en service

Ziet er goed en betrouwbaar uit.
Keurige website met ruime keuze van producten, in mijn geval ging het om een stofzuiger en daarin had ik een groot aanbod van verschillende merken en uitvoeringen.

Pieter Hesse 06-10-2018 Via de website gekocht

Zeer correcte medewerkers alles op tijd en goed aangesloten

Zeer goed , eenvoudig te bestellen en alles op tijd geleverd, zeer correcte medewerkers brengen alles naar bovenste verdieping en het oude spul en verpakkings materiaal allemaal afgevoerd

Ton 06-10-2018 Via de website gekocht

Prima bedrijf

Produkt voldoet exact aan mijn eisen, keurig verpakt en geleverd vlgs afpraak. Levering op zondag vind ik helemaal niet nodig.

rudy 06-10-2018 Via de website gekocht

Niets van wat beloofd wordt, wordt waar gemaakt

Besteld vrijdagavond, zaterdag blijft de track & trace staan op "pakket wordt klaargemaakt door de afzender". Per mail geen antwoord. Via Twitter na 3 uur ook nog geen antwoord (wij antwoorden binnen de 2 uur). Telefonisch na een half uur eindelijk iemand aan de lijn, ik zet het door naar een andere dienst, veel kans dat het morgen geleverd wordt. Nooit meer (terwijl het vroeger wel goed was), bestelling werd herroepen.

Stefan Engelen 06-10-2018 Via de website gekocht

Eenvoudiger kan echt niet... Kopen in volledig vertrouwen

Als je er 1 keer gekocht hebt weet je echt waarom... Nog nooit een slechte ervaring gehad met de leveringen, en ook met de service. Koop bijna wekelijk bij hun produkten voor het kantoor of privé

Sieta Rosa 06-10-2018 Via de website gekocht

In alle opzichten een geweldig bedrijf

Ik heb nu al vele malen bij Coolblue besteld en ik ben echt nooit teleurgesteld. De site is overzichtelijk en werkt gemakkelijk voor iedereen. Echt alles wat je wilt weten over een product is op de site te vinden. De betaling en terugkoppeling er van gaat supersnel. Net zoals de levering van bestelde producten. Je weet altijd precies wanneer ze komen en de geplande aankomsttijd klopt ook altijd. Eén keer konden ze zelfs een kwartier vroeger zijn maar belden eerst even of ik wel thuis was om het product in ontvangst te nemen. Toen ik thuis kwam stonden ze in de auto voor de deur te wachten. De bezorgers komen altijd rustig en vriendelijk over. Niet gehaast of kortaf.
Ik vind dat Coolblue een zeer breed assortiment heeft. Wil ik iets aanschaffen dan vind ik altijd bij Coolblue de meest keuze. Coolblue is bijna altijd goedkoper dan andere sites die ik ook bezocht heb.
Hoewel ik voordat ik iets aanschaf me goed oriënteer bij verschillende bedrijven moet ik eerlijk toegeven dat ik uiteindelijk altijd bij Coolblue bestel vanwege de ruime keuze, de goede prijs/kwaliteitverhouding, goede bereikbaarheid en fantastische service.

Ismael 06-10-2018 Via de website gekocht

Totaal niet oplossingsgericht voor een emotionele product!

Geen coolblu meer voor mij!...geen klantservice systeem, maar afschuifsysteem!
Leverancier schuift verantwoordelijkheid naar bezorg bedrijf. Probleem is dat ze vrijdag geprobeerd hebben af te leveren op een aangegeven PostNL locatie. Door de grootte van het product niet konden afleveren, dus wordt het maandag afgeleverd zonder de klant op de hoogte stellen. Wat is er met de service dat je de volgende dag probeerd? Dat ik zelf achter moet komen dat weekenden niet wordt geleverd...dat Coolblu zich afzijdig houdt en oplossend meedenkt. Echt jammer! Vooral dat ze geen begrip, niet klantgericht, niet meedenkend en totaal niet oplossingsgericht zijn ingesteld voor de trampoline voor de verjaardag van mijn 2 jarige dochter op zaterdag. Teleurstellend.

Beste Ismael,

Bedankt voor het schrijven van jouw review op Kieskeurig, Het spijt ons enorm dat de trampoline niet op de beloofde afleverdag is geleverd. Wanneer een levering wordt gewijzigd naar een andere dag dienen wij onze klanten per e-mail op de hoogte te stellen of wordt dit via de Track & Trace code kenbaar gemaakt. Helaas werd dit niet goed naar jou gecommuniceerd en daar balen wij enorm van!

Je geeft aan dat de koerier een poging heeft gedaan op het pakket op een afhaalpunt af te leveren. Een trampoline is een zeer grote bestelling dat uit meerdere dozen bestaat. Het is zeker niet handig op dit op een afhaalpunt af te leveren. Dit is absoluut niet de service die je van ons mag verwachten. Daarom willen wij graag het verloop van de levering controleren.

Voor het uitvoeren van de controle hebben wij jouw adresgegevens, e-mailadres en ordernummer nodig. Met behulp van deze gegevens kunnen wij het verloop van de levering inzien en jou van een duidelijk antwoord en oplossing voorzien. Graag ontvangen wij de opgevraagde gegevens met een korte toelichting van de situatie in een e-mail. De e-mail kun je versturen naar geenglimlach@coolblue.nl. Dan gaan wij direct voor jou aan de slag!

HanZ 06-10-2018 Via de website gekocht

Geweldig en betrouwbaar bedrjf om te bestellen.

Ik bestel al jaren bij Coolbleu ( 49 x vanaf 2011 ) en men heeft me nooit teleurgesteld.Ik heb 3x een beroep op hun service moeten doen,nooit teleurgesteld en met een glimlach verder met hun gegaan.Jammer dat ik er niet werk , lol. Alles is strak georganiseerd en men komt zijn woord na!Prijzen zijn meestal net zo hoog als bij de concurrent maar je krijgt er veel meer service voor terug.Dat laatste telt voor mij erg zwaar en daarom blijf ik bij Coolbleu bestellen.Als je nooit bij Coolbleu hebt besteld dan zou ik zeggen : you should try it sir/madam .

bjdek 06-10-2018 Via de website gekocht

Keurig afgeleverd

Het is gewoon heel goed en snel geregeld met coolblue en dat tegen een scherpe prijs. Wordt je blij van.

Tonny de Rijke 05-10-2018 Via de website gekocht

Ze komen na, wat ze beloven

de gekochte Miele wasmachine en de Miele droger zijn tot volle tevredenheid bij ons afgeleverd , de oude machines mee genomen en de nieuwe geplaats en aangesloten tot volle tevredenheid

perfecte set voor een leuke prijs 05-10-2018 Via de website gekocht

Zeer goed hier komen wij zeker nog eens terug

Duidelijke webshop zeer ruime keus vriendelijk geprijst en bestelling precies geleverd volgens opgave

Martin 05-10-2018 Via de website gekocht

Snelle levering!

Op de handige site van Coolblue een vlizotrap besteld. 's Avonds om half 11 besteld de volgende dag al binnen. Ook netjes binnen gebracht. Betrouwbaar en snel!

Tevredenklant l 05-10-2018 Via de website gekocht

Voor 13:59 besteld, echt de volgende dag in huis

Ik heb mijn product om 22:00 besteld en het was de volgende dag al in huis! Heb bij andere winkels wel een meegemaakt dat het niet zo was en toen kreeg ik het een dag te laat! Het was ook nog eens voor een verjaardag dus was erg jammer! Deze keer was dit niet het geval! Echt TOP dus!

Patricia 05-10-2018 Via de website gekocht

Cool Blue , word je vrolijk van !!

Duidelijke website , goede service , vriendelijk aan de telefoon.
Wasmachine werd kapot aangeleverd door vervoer ,
Geen discussie , gelijk retour en de volgende dag een nieuwe. Oude mee retour en de nieuwe machine netjes aangesloten.
Ik zou de volgende keer weer bestellen bij Cool BLue.

Matthijs K. 05-10-2018 Via de website gekocht

Altijd goede service bij Coolblue

Snel geleverd, makkelijk retour proces en die tweede-kans producten zijn (meestal) wel het proberen waard als je een paar tientjes kan besparen. Alleen was mijn levering een dagje laat (vandaar 9/10) maar dat was echt de eerste keer, en waarschijnlijk omdat ik het zo laat had besteld.

De Jong 05-10-2018 Via de website gekocht

Coolblue heeft een snelle levering

Duidelijke website, snelle levering
Acer chromebook is makkelijk te installeren, start snel op en is handig in gebruik.
Accu gaat redelijk lang mee, 4 gb is misschien wat weinig, maar voor schooltaken en surfen op internet is de chromebook uitstekend

Evi 05-10-2018 Via de website gekocht

Super!

Coolblue is zeker een aanrader voor iedereen, super snelle levering, artikel was exact hetzelfde zoals beschreven , kwaliteit is super en echt. Alles was tip top in orde.! Hier bestel ik in de toekomst zeker en vast nog veel meer :)

inasmit 05-10-2018 Via de website gekocht

heel mooi apparaat geluidloos

helemaal toppie niks veranderen prima zo goede hulp bij uitleg van wasautomaat ze sluiten hem netjes aan heb al heel veel gekocht bij Coolblue

Inge V. 05-10-2018 Via de website gekocht

Handige verzendingswijze: je kan een ophaalpunt selecteren om je pakje gaan op te halen. Hoef je niet de hele dag thuis te blijven om op een leverencier te wachten.

AL 04-10-2018 Via de website gekocht

waardeloze service

Een dashcam is voor de 2de keer met dezelfde klachten retour en het duurt weken voordat ik iets hoor mbt de reparatie. Vervolgens zou ik mijn geld terug krijgen, wordt er door coolblue mijn bankrekening gevraagd die ik netjes doorgeef, weer dagen verder, niks op mijn rekening. Mag ik er uiteindelijk zelf achter komen dat het bedrag op de creditcard gecrediteerd is die al een jaar vervallen is. Dan maar weer bellen; het wordt in orde gemaakt. weer dagen verder een mail: ik moet het maar zelf gaan regelen met de creditcardmaatschappij, ik geloof niet wat ik lees. Als klant mag je het dus zelf oplossen. Creditcard maatschappij geeft aan dat coolblue dit wél zelf had kunnen regelen, ze vertikken het gewoon. Maw: alles voor een glimlach, wel die glimlach is vergaan, het enige wat ik krijg: het spijt me. Wel het spijt mij ook dat ik bij dit bedrijf ooit iets gekocht heb, wat een gepruts!

Beste meneer/mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van jouw review op Kieskeurig. Het is natuurlijk verschrikkelijk om te lezen dat na alle ellende de twee retourmeldingen het aankoopbedrag op een verlopen creditcardnummer is teruggestort. We begrijpen dat je erg teleurgesteld bent in de afhandeling. Natuurlijk kijken wij graag met je mee hoe wij de situatie kunnen oplossen.

Je geeft aan dat je contact hebt opgenomen met de creditcardmaatschappij. Zij geven aan dat alleen Coolblue dit kan corrigeren. Wij beschikken over een eigen Administratie-afdeling die allen betalingen controleren en ook de terugbetalingen uitvoeren. We kunnen via hen nalopen waar het precies is misgegaan. Daarnaast hopen wij dat wij de situatie voor jou kunnen oplossen.

Graag ontvangen wij jouw adresgegevens, e-mailadres en een ordernummer met een korte toelichting van de situatie in een e-mail. De e-mail kun je versturen naar geenglimlach@coolblue,nl. Dan gaan wij op onderzoek uit! Als je nog andere vragen hebt, laat het ons direct weten in jouw reactie.

Angell66 08-10-2018

Ik heb jullie al diverse mails verzonden, ga die maar lezen. zie Retour 3033688 en Retour 3215148, meer gegevens ga ik hier niet neer zetten. Ik heb hier al veel te veel energie ingestoken. Koop mijn goederen voortaan wel elders.

Els 04-10-2018 Via de website gekocht

De efficiëntie zelf

Winkelen bij Coolblue is de efficiëntie zelf: je kiest en vergelijkt, alles is uitvoerig beschreven. Eens je keuze gemaakt verloopt het bestelproces heel eenvoudig. Zoals beloofd werd mijn pakje de dag erna reeds geleverd. De doos waarin mijn artikel zat stond vol met grappige zinnetjes, daar kreeg ik meteen een goed humeur van. Mijn artikel, een hakmolentje, heb ik nu voor het eerst gebruikt. Het is een bijzonder goed toestel. Voor de keuze had ik mij laten leiden door de reviews op Coolblue. Ik ben erg tevreden.

Ld 04-10-2018 Via de website gekocht

Geen medewerking bij simpel verzoek

“Alles voor een glimlach” is de slogan. In werkelijkheid wil men helemaal niets voor je doen. Ik kocht onlangs een vaatwasser met inbouwservice. Op de factuur staat één bedrag voor vaatwasser incl inbouwen. Ik heb echter een factuur nodig waarin staat wat de kosten zijn van het inbouwen en de prijs van de vaatwasser. Gebeld, gemaild, geappt,: het kan niet op de factuur gesplist worden. Ok jammer, maar dan graag een berichtje/document van Coolblue waarin staat wat de kosten van het inbouwen zijn, want ik heb hier een bewijs van nodig. Hoeft niet uitgebreid, één regel is voldoende. Ook dat krijg ik niet.
Ik heb veel dure apparaten besteld het afgelopen jaar. Dit was de laatste, mij zijn ze kwijt als klant.

Beste meneer/mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van jouw review op Kieskeurig. Het spijt ons enorm dat wij de inbouwkosten niet apart om jouw factuur kunnen vermelden. Het verbaast ons wel dat het niet mogelijk is geweest om dit op een andere manier te verduidelijken. We willen jou graag van een oplossing voorzien.

We kunnen namelijk wel in een aparte e-mail met een kopie van jouw factuur verduidelijken wat de inbouwkosten zijn. De informatie wordt dan niet op het factuur zichtbaar, maar dit kunnen we wel in een e-mail verduidelijken. Als dit voldoende is voor jou als bewijs voor de inbouwkosten, dan horen wij dit graag. Kun je ons het ordernummer met een korte toelichting versturen naar geenglimlach@coolblue.nl. Dan sturen wij jou de verduidelijking van de inbouwkosten per e-mail toe.

Roy 04-10-2018 Via de website gekocht

Zeer goede service, van de bestelling tot en met de levering

Fijne, overzichtelijke shop. Ook heel tevreden over de levering. De medewerkers nemen alle tijd om alles aan te sluiten en je wegwijs te maken met het nieuwe apparaat.

x 04-10-2018 Via de website gekocht

Duidelijke website, betrouwbaar, snelle levering

Wat je zoekt kun je vinden, duidelijke uitleg over producten, zeer betrouwbare site, snelle levering

Mevr. Janssen 04-10-2018 Via de website gekocht

Super

Een overzichtelijke site, vele bekende merken naar eigen keuze, snelle levering door prettige medewerkers !

Paul 04-10-2018 Via de website gekocht

Uiterst snel en accuraat geleverd!

Coolblue hanteert gunstige prijzen. Op de website zijn goede beschrijvingen van de producten te vinden.

Tom 04-10-2018 Via de website gekocht

Langdurende reparatie.

Op 21 augustus merkte ik een defect aan mijn 43 inch monitor, het ging hier om dode pixels. de zelfde dag heb ik reparatie aangevraagd bij coolblue en de volgende dag op 22 augustus heb ik hem verzonden. Volgens track and trace is de monitor op 23 augustus door coolblue ontvangen. Op 27 augustus had ik nog geen bevestiging dus besloot ik om een mail te sturen, hier kreeg ik pas op 29 augustus antwoord op (ver over de 4 uur die op de site staat). In deze mail werd mij verteld dat de monitor binnen drie werkdagen verwerkt zou worden, helaas was dit niet het geval en hoorde ik pas op 4 september weer iets van coolblue. In dit bericht stond dat ze de monitor verwerkt hadden en dat nu de reparatie termijn van drie weken inging.
Dit was voor mij veel te lang dus besloot ik op 18 september coolblue te bellen met de vraag of ik niet eerder een andere oplossing kon krijgen, dit was natuurlijk niet mogelijk dus de volgende op 19 september had ik nog een mail gestuurd met daarin de eis om het voor vrijdag de 21 optelossen hier werd ook niets mee gedaan.
Pas op dinsdag 25 september (5 weken later) kon ik een andere oplossing krijgen. De aangeboden oplossingen waren de reparatie afwachten of shoptegoed, allebei waren voor mij geen optie. De oplossing die ik wou was gewoon mijn geld terug gestort op mijn rekening, hierover heb ik coolblue gebeld en toen werd er mij verteld dat ze maximaal 24 uur nodig hadden om te bepalen of ik mijn geld terug kon krijgen. Ook dit vindt ik veel te lang aangezien in dit geval mijn geld terug krijgen geen gunst is maar plicht, coolblue heeft de reparatie niet binnen een redelijke termijn opgelost en konden geen vervangend product aanbieden dus volgens consuwijzer heeft de klant dan recht op zijn geld terug.
Uiteindelijk heb ik mijn geld terug gekregen en bij een andere webwinkel de zelfde monitor opnieuw gekocht. Voor mij is dit rede genoeg om niks meer bij coolblue te kopen en om ze ook nooit meer aan iemand aan te raden want het argument: het is iets duurder maar de service is ook wat beter is wat mij betreft weg.

Beste Tom,

Bedankt voor het schrijven van jouw review op Kieskeurig. Het is natuurlijk verschrikkelijk dat de reparatie zo lang heeft geduurd. Wij hebben jouw review ook via Trustpilot mogen ontvangen. Op Trustpilot hebben wij ook gereageerd op jouw bericht.

Graag houden wij de communicatie op 1 kanaal om verwarring te voorkomen. We hopen jou hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Cor Scheurwater 04-10-2018 Via de website gekocht

De beste webshop voor alle huishoudens!

Deze webshop heeft mooie en duidelijke pagina's met huishoudelijke elektrische apparatuur.
Ik ben al jaren vaste klant en heb diverse artikelen gekocht met volle tevredenheid! Deze winkel heeft duidelijke afspraken die ook nagekomen worden en een goede helpdesk. Een snelle levering van de artikelen en zijn altijd bereid om te helpen als je iets niet weet.

Mbl 04-10-2018 In de winkel gekocht
wilrijk

Geweldig over het ganse plaatje

Voor mij geen ander meer, absolute vertrouwen in winkel en medewerkers.
Er zijn/waren er nog maar die laten al eens steekjes vallen .... zo begint het.
Coolblue tot hiertoe TOP

Kwinto 04-10-2018 Via de website gekocht

Prima apparaat, eenvoudige manier van bestellen en perfect afgeleverd. Eerste keer dat ik iets kocht bij Coolblue. Is me prima bevallen.