Deze score is berekend op basis van 3462 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Wasmachine 27-01-2017 Via de website gekocht

Bosch wasmachine

Duidelijke, gebruiksvriendelijke site.
Bezorging: uitstekend!
Zaterdag besteld en maandagochtend vroeg al geleverd.

Pluspunten

• Uitstekende service
  • Snel

Renee 27-01-2017 Via de website gekocht

Coolblue the best for you

Prima web shop, mooi aanbod van producten, goede prijs- kwaliteitverhouding en prima klantenservice. Ik ben blij met deze web shop en slaag er altijd goed.

Pluspunten

• ruim aanbod van producten
  • goede prijs- kwaliteitverhouding
  • uitstekende klantenservice

Minpunten

• n.v.t.

DyDy 27-01-2017 Via de website gekocht

Wileyfox Swift 2

Telefoon ziet er mooi uit. levering is snel (zelfs op zondag) Helaas zit er geen Nederlandse beschrijving bij. Vandaag met de klantenservice gebeld maar er is geen Nederlandse beschrijving beschikbaar, ook niet op internet. Ik mag wel altijd contact met hun opnemen als ik er niet uitkom.

Pluspunten

• Snelle bezorging
  • Behulpzaam aan de telefoon

Minpunten

• Geen Nederlandse beschrijving erbij.

Wouter 27-01-2017 Via de website gekocht

Nog nooit zo'n soepele bestelling en levering.

Binnen 12 uur na bestelling staat de wasmachine helemaal waterpas, op de juiste plek al te draaien. De rommel wordt afgevoerd en heb een gezellig gesprek gehad. Zeer fijne ervaring! Complimenten aan bezorgens Jordy en Ignatius,

Pluspunten

• Snelle berzorging na bestelling
  • bezorgers.

Martien Old. 27-01-2017 Via de website gekocht

Dhr.

Altijd alles correct. Top 🖒
Levering op tijd zoals beloofd 🖒
Voor iedereen aan te raden 🖒
Niets is teveel 🖒..................

Daan WK 27-01-2017 Via de website gekocht

Alles voor die glimlach!

Bij cool blue snappen ze het gewoon; alles draait om de klant! Kies je voor cool blue, dan kies je voor snelheid, gemak en KLANTENSERVICE (met hoofdletters, ja).

Pluspunten

• KLANTENSERVICE
  • Snelheid
  • Gemak

Matthijs 27-01-2017 Via de website gekocht

Alles top

Ik ben kort. Elke keer als ik bij coolblue bestel is t top. Goedkoper. Snel geleverd. Niet bescahdigd. Goede site info over product. Goede klantenservice. Goede producten. Bestellen tot 23.59 uur en volgende dag in huis lijkt wel een sprookje maar dat maakt t zo geweldig. Ik had per direct spullen nodig namelijk. Super. Veel beter en goedkoper dan bol.com en mediamarkt, maar dat mag ik zeker niet zegg . Groetjes matthijs uit amersfoort. Teveden klant . Al 4 jaar.

Pluspunten

• Kwaliteit
  • Snelheid
  • Voorraad

Wierenga 27-01-2017 Via de website gekocht

Aankoop Bosch koelkast

Snelle levering, lage prijs en super manier van plaatsen en aansluiten. Zelfs het verpakkingsmateriaal wordt weer meegenomen!

Pluspunten

• prijs
  • aflevering

Frank V 27-01-2017 Via de website gekocht

goede snelle levering en prima prijs incl. bezorging.

Stuk goedkoper als Bol.com in mijn geval.
Goede philips huistelefoonset. Prima snelle levering in prijs inbegrepen.

Pluspunten

• goedkoper
  • snelle levering
  • op ander adres leveren mogelijk

Niek Delfgou 27-01-2017 Via de website gekocht

Tweede kans product

Prima shop, bied ook tweede kans producten aan. Duidelijke uitleg hierover. Ik twijfelde eerst if ik dit wel zou doen, maar kan het iedereen aanbevelen. Scheelt vaak al snel een paar tientjes voor in mijn geval een niet van nieuw te onderscheiden product. Snelle levering. Super service.

Lies 27-01-2017 Via de website gekocht

Aanschaf Senseo apparaat

Ik heb een Senseo apparaat gekocht. Goede informatie op de site en supersnelle levering. Apparaat ziet er goed uit. Cool blue doet wat ze zeggen!!!

Nic 27-01-2017 Via de website gekocht

Besteld de Nokia 113, ontvangen de Nokia 130

Gebeld met Coolblue, het is me teveel rompslomp om het te retouneren, als ik product A bestel wil ik dat ook ontvangen en niet zomaar wat anders sturen wat er op lijkt. slechte zaak.

Hi Nic,

Wat naar dat u niet het product hebt ontvangen dat u wilde! Dit is natuurlijk niet de bedoeling geweest. Helaas is het wel echt noodzakelijk dat u het product dat u nu hebt op te sturen om een omruiling plaats te kunnen vinden. We hopen dat u hier toch nog aan mee zou willen werken zodat we dit helemaal naar tevredenheid voor u kunnen oplossen. Mocht u nog verdere vragen of opmerkingen hebben, kunt u ze sturen naar geenglimlach@coolblue.nl.

Marcus 27-01-2017 Via de website gekocht

Gewoon de beste

Geweldige webshop! Makkelijke en goede site waar je alles kunt vinden, prijsvergelijkingen superhandig. Maar wat CoolBlue de beste maakt is de personalisatie en de klantvriendelijkheid van de site. Koop maar eens iets, dan komt u er achter!

Pluspunten

• Klantvriendelijkheid
  • Service
  • Aanbod
  • Producten
  • Levering

Frans 27-01-2017 Via de website gekocht

Levering koelkast

We waren onder de indruk van de zeer snelle levering binnen 12 uur. We werden keurig op de hoogte gehouden van de aflevertijd. Daarnaast werd er door de chauffeurs aangeboden het apparaat uit te pakken en te plaatsen. Ook werd er aangeboden om het oude apparaat af te voeren, echt super. Al met al dus een dikke tien voor Coolbleu.

Bert van Seben 27-01-2017 Via de website gekocht

Otter Box

Geweldig assortiment, simpele website, snelle (gratis) levering, binnen 24 uur. Goede product vergelijking en informatie

Pluspunten

• Assortiment
  • Informatie
  • Snelle levering

Purdey 27-01-2017 Via de website gekocht

Tevreden

Altijd nette en snelle levering, meer dan te vreden. Ook de filmpjes die jullie maken zijn fantastisch en super behulpzaam!

Pluspunten

• Snelle levering
  • Filmpjes van het product

Anie Verhagen 27-01-2017 Via de website gekocht

blij met hulpstuk voor mijn stofzuiger voor hondenharen

Bestelt via de site en de andere dag al binnen.
Zeer tevreden over het hulpstuk borstel voor aan de stofzuiger om hondenharen van mijn vloerkleden te zuigend.
Het werkt perfect! !!!

Pluspunten

• Verwijmeren van hondenharen

Minpunten

• Nvt

Hans de Koning 27-01-2017 Via de website gekocht

HP ENVY 7640 All-in-One

Vanaf het moment dat je begint te zoeken op de site tot en met de bestelling sluit alles naadloos aan. Alles is snel en heel uitgebreid. Betaling verloopt vlekkeloos en direct daarna krijg je bevestiging per email. Je kunt je bestelling eenvoudig volgen en aflevermoment was, zoals beloofd , de dag erop. Ben zeer onder de indruk ! Ik bestel wel vaker via internet maar zo soepel als bij CoolBlue is het nergens ; Ook het statement dat je producten mag retourneren geeft vertrouwen. Begrijp af en toe echt niet hoe het allemaal mogelijk is. Ga van het weekend mijn nieuwe printer met plezier installeren.

roelof 27-01-2017 Via de website gekocht

COOL Blue

Zeer complete webshop ,scherp geprijsd en goede service , kortom een webshop die voor elke consument een aanrader is !

Pluspunten

• zie boven

rob 27-01-2017 Via de website gekocht

Aankoop Oila 10 poorts usb

Ik zocht een verjaardagscadeau voor mijn gehandicapte neef hij had dit gezien bij coolblue en ik weet dat jullie snel zijn en duidelijke adviezen geven.
Voor mijn aankopen in het verleden ben ik altijd correct en beleefd behandeld en jullie komen altijd jullie afspraken na door deze ervaringen koop ik graag bij jullie

Pluspunten

• Komt altijd afspraken na
  • het is veilig om aankopen te doen
  • fijne services

Willemien 27-01-2017 Via de website gekocht

Mijn complimenten aan Coolblue

Mooie duidelijke en goede website. Een hele vlotte bevestiging en levering, met een zeer goede begeleiding.

Pluspunten

• Komt na wat ze beloven
  • Goede begeleiding bij levering

Minpunten

• N.v.t.

Lonneke 27-01-2017 Via de website gekocht

Super leuk bedrijf!

Overzichtelijke shop met duidelijke productomschrijvingen en foto's. Bij elke productgroep wordt een medewerker getoond die gespecialiseerd is in de betreffende productgroep en je verder kan helpen.
Ook de optie van het producten vergelijken heeft een meerwaarde. De levering is supersnel (zelfs op zondag!). Er wordt veel met humor gecommuniceerd en dat spreekt me aan: als je hebt besteld krijg je een filmpje met 'wachttherapie': wat te doen nu je op je felbegeerde gadget zit te wachten..
Ook op de verpakking staat hoe je er een workout mee kunt doen of een kaart die je uit kunt knippen voor je buren om hen te bedanken voor het aannemen van het pakket.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Heldere en overzichtelijke info
  • Leuke manier van communiceren naar de klant

Robert A 27-01-2017 Via de website gekocht

Goede club

Bij deze webshop nu enkele malen een aankoop gedaan over langere periode. Steeds heel tevreden over de service, i.h.b. de snelle levering

Tamir 27-01-2017 Via de website gekocht

Prima

Prima service voor goede prijs.
De artikelen die ze hebben zijn overall niet de goedkoopste naar vaak wel sneller geleverd an andere webwinkels

• Aanbod

Minpunten

• Geen inbreng op leverdatum en tijd

Pascal 27-01-2017 Via de website gekocht

Motorola Moto G

Makkelijk bestellen, snelle afhandeling en dag later in huis. Ook per mail prima geïnformeerd. Telefoon bevalt prima, snel, 6.0 Android mooie foto's en voldoende snel voor mij

Menno Koetsier 27-01-2017 Via de website gekocht

Bestellingen supersnel binnen

Mijn ervaring met CoolBlue is dat zijn altijd hun bestellingen veilig verpakt bezorgen. Je bestellingen zijn de volgende dag binnen, zelfs als je ze laat op de avond besteld. Ook de kwaliteit van de producten is erg hoog. Dit garandeert dat je waar voor je geld krijgt! Dit alles met gratis verzendkosten!

Pluspunten

• Snelle bezorging
  • Geen verzendkosten
  • Goede kwaliteit

Bert W 27-01-2017 Via de website gekocht

Helemaal goed

De website geeft heldere info, er worden goede spullen aangeboden voor scherpe prijzen, en ze worden netjes en vooral HEEL snel bezorgd.

Caty 27-01-2017 Via de website gekocht

Super tevreden

Super product, goede voorlichting, prettige site, uitstekende bezorging! Volgende keer weer .......

Pluspunten

• Snelle avond bezorging
  • Goede voorlichting op site

Minpunten

• Nix

Nicoline 27-01-2017 Via de website gekocht

Topservice op topsnelheid

Inmiddels heb ik een aantal bestellingen gedaan bij Coolblue en iedere keer is het bestelproces heel eenvoudig, krijg je supersnel een bevestiging plus factuur en heb je de bestelling de volgende dag in huis. Top!

Pluspunten

• Snelheid
  • Duidelijkheid

Exevium 27-01-2017 Via de website gekocht

Kleine bestelling, verzendkosten toch gratis!

Had een koptelefoon van minder dan 20 euro besteld, maar desallniettemin waren de verzendkosten gratis, en het was binnen 24 uur na het plaatsen van de bestelling thuis afgeleverd. Goeie service!

Pluspunten

• Snel bezorgd
  • Geen verzendkosten

van helvoirt 27-01-2017 Via de website gekocht

perfect

perfecte winkel, altijd de beste prijs en product duidelijk omgeschreven, snelle levering

voor ons de ideale winkel waar we regelmatig iets kopen

Pluspunten

• beste prijs
  • snelle levering
  • duidelijke site

Kind 27-01-2017 Via de website gekocht

Perfect bedrijf doet wat het belooft

Alles is wat wij besteld hebben is keurig op tijd geleverd.en precies wat wij besteld hebben wij zijn uitermate tevreden.

Pluspunten

• doet wat het belooft

Annelies 27-01-2017 Via de website gekocht

Goede service, bestellingen altijd de volgende dag binnen! Goede uitleg video's bij producten, waardoor de stap om iets te kopen makkelijker wordt!

Pluspunten

• Goede uitleg bij producten
  • Snelle levering

Dominick 27-01-2017 Via de website gekocht

Geen garantie en slechte kennis.

Binnen 5 maanden tijd al meerdere malen mijn toestel opgestuurd omdat er keer op keer problemen waren, reparaties worden slecht en half uit gevoerd en vallen nooit onder fabrieksgarantie.

Nu ook weer het oplaadpunt van het toestel,
Deze zit los (als resultaat van de vorige reparatie) en coolblue stuurt gewoon weer een prijsopgave van 220 euro.

Gebeld maar telefonisch werd mij gezegd dat ze hier niet naar kijken en dat ik dit moet betalen om mijn toestel weer te kunnen gebruiken en garantie was niet van toepassing omdat het toestel gebruikt is en de schade onder gebruiksschade viel....

Pluspunten

• Overzichtelijke website

Minpunten

• Slechte garantie
  • naar personeel
  • onbeschofte klantenservice

Beste Dominick,

Wat naar dat je zo ontevreden bent over onze service. Dit is natuurlijk niet de bedoeling en wij kijken graag nog even voor je na of alles daadwerkelijk goed is verlopen. Kun je misschien een ordernummer of retournummer met een begeleidend schrijven sturen naar geenglimlach@coolblue.nl? Dan gaan wij voor je aan de slag.

Mw.E.G.A.Franken 27-01-2017 Via de website gekocht

Mevrouw

Prima af en behandeling van bestelling en aflevering ! Coolblue doet wat het belooft ! Chapeau ! Aanbiedingen zijn goed en duidelijk geoffreerd.

Sanne 27-01-2017 Via de website gekocht

Snel, vriendelijk en heldere communicatie

Door de snelle levering, heldere communicatie over mail en duidelijke manier van levering ben ik zeeeeer tevreden over coolblue. Ik kon mijn pakketje bij de buren ophalen en dit was me zowel via de mail gecommuniceerd als door PostNL. Top gedaan!

Pluspunten

• Snelle levering
  • Duidelijke communicatie

Minpunten

• mobiele format voor bestellen

Erik 27-01-2017 Via de website gekocht

Een van de, zo niet beste winkels van Nederland

Wat moet ik nog meer zeggen over Coolblue. Ik heb al heel veel besteld bij deze winkel. Nog nooit problemen gehad. Als er een keer iets mis gaat met bijvoorbeeld een Ideal betaling, dan bel je ze. Geen wachttijden, je wordt snel geholpen. Je hoeft niet te zeggen wie je bent, dat weten ze zodra je belt. Ze zien het probleem en lossen het per direct op. Ik krijg hier een behoorlijke glimlacht van op mijn gezicht. Echt top, zo hoort het,
Snelle levering waarvan je op aan kan. Het vertrouwde gevoel dat als je per ongeluk toch het verkeerde heb besteld, je het product gewoon terug kan sturen en er zeker van bent dat je je geld terug krijgt.
De producten die ze aanbieden zijn goed en prima te vergelijken. Ze zijn niet altijd de aller goedkoopste, maar zeker scherp geprijsd. Die paar euro prijsverschil maken ze zeker goed met de service die ze bieden.
Alles bij elkaar maakt dat dit voor mij een van de beste zo niet de beste winkel van Nederland is. Hier kunnen andere winkels nog wat van leren.

Pluspunten

• vertrouwd
  • snelle levering
  • goede producten die makkelijk te vergelijken zijn
  • prima klanten service
  • prijs kwaliteit (service) is prima

Minpunten

• geen. . Ik kan niets verzinnen

Verduyn lieven 27-01-2017 Via de website gekocht

Liverpool iPhone se

Goeie afhandeling zowel betaling als levering. Heb gekozen via Bpost. Omdat ik niet een hele dag thuis kan blijven wachten en dus kan ophalen wanneer ik dat wil.

Pluspunten

• Gemakkelijk betalen
  • Afhalen wannee jij wil

Nadje 27-01-2017 Via de website gekocht

Ik zou het terug doen !

zoals telkens ook ditmaal zeer tevreden over de service en zeer snelle levering.
Een aanrader. In het verleden reeds zeer goed geholpen geweest met een klacht wat op zijn minst even belangrijk is zo niet het belangrijkste om tevreden klanten te behouden.

Pluspunten

• Service
  • Snelle levering
  • Vriendelijk onthaal van helpdesk

Ron 27-01-2017 Via de website gekocht

Eindelijk toch een Smart Phone

Toch maar een smart Phone aangeschaft. Van een Nokia ... naar de Samsung S 6. Bij het vergelijken op diverse site's kwam ik bij Coolblue uit. Wat mij op viel is de duidelijke uitleg van CoolBlue o.a. met filmpjes. Prijs incl abonnement lager als direct bij de provider! Goed verpakt verstuurd, prima keuze.

PB 27-01-2017 Via de website gekocht

Goede service!!

Ik wilde een netwerkswitch en router kopen maar had geen idee welke. Ben supergoed geholpen door medewerker van Coolblue . Geduldig en met het stellen van de juiste vragen heeft hij mij een advies gegeven. Heb t opgevolgd zonder spijt! Voelde mij echt goed geholpen!

Pluspunten

• Geduldig
  • Goede uitleg waarna ik zelf goed kon kiezen

H.Vaandrager 27-01-2017 Via de website gekocht

Goed en betrouwbaar

Als je iets besteld komt het ook netjes bezorgd thuis. Heb je vragen word je correct te woord gestaan. Ik heb al verschillende artikelen bestelt bij coolblue tot grote tevredenheid.

Jhvandervalk 27-01-2017 Via de website gekocht

Sony xperia xz

Goede communicatie, supersnel bezorgd. Tweedehands telefoon die eruit ziet als nieuw. Prettige website overzichtelijk

Pluspunten

• Goede website
  • Snelle bezorging

Jan 27-01-2017 Via de website gekocht

Bosch stofzuiger

Op het moment dat ik de stofzuiger thuis heb gekregen, zie ik dezelfde veel goedkoper in de webshop staan. Wel een mailtje gekregen om hun service te beoordelen, maar niet de korting gekregen

Beste Jan,

Bedankt voor de review en uiteraard nog voor uw bestelling! Wat naar dat de prijs van uw zojuist aangeschafte product ineens omhoog schoot nadat u uw pakketje had ontvangen. We kijken graag voor u na of we hierin nog iets voor u kunnen betekenen. Kunt u misschien het ordernummer van uw bestelling met een begeleidend schrijven sturen naar geenglimlach@coolblue.nl? Dan gaan we voor u aan de slag. Alvast bedankt.

Met vriendelijke groeten,

Zoraya ter Beek 27-01-2017 Via de website gekocht

Super service met een knipoog

Heel gemakkelijk zoeken en bestellen! Je kunt het pakket op een pakket punt laten leveren dat is een handigheid als je de hele week werkt maar wel je nieuwe telefoon nodig hebt!!! Kon het pakket netjes afhalen, met een super snelle levertijd! En wat een leuke originele doos, moest er hard om lachen! Ik kreeg ook nog een mailtje met tips over de door mij gekochte telefoon1 Dat is nou dat beetje extra ;)

Pluspunten

• Snelle levering
  • Humor

Ron 27-01-2017 Via de website gekocht

Efficient

Prima website, eenvoudig en efficient. Geleverd zoals afgesproken. Doos was licht beschadigd wat bij aflevering direct gemeld en genoteerd werd door bezorger.

Pluspunten

• Efficient

Minpunten

• Na diverse bestellingen nog geen minpunten.

Dennis 27-01-2017 Via de website gekocht

Aanrader

Verschillende producten over de jaren heen besteld bij Coolblue. Mijn ervaring met Coolblue is goed. Communiceren duidelijk en snel, houden aan hun afspraken en hebben een snelle levering. Prijzen zijn redelijk scherp mits je ook voor kwaliteit wilt betalen. Geen ervaring met hun klachtenafdeling. Kortom een betrouwbare winkel waar je met een gerust hart een bestelling bij kan plaatsen.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Duidelijke communicatie
  • Betrouwbaar

Ton Kooymans 27-01-2017 Via de website gekocht

Ton

Zo als altijd zeer snel, netjes en efficiënt mijn bestelling in huis. Super goede service en persoonlijk contact! Geen opname voor 'verbetering van kwaliteitscontrole'! CoolBleu kan nauwelijks nog verbeteren lijkt mij! SUPER!!

Pluspunten

• Persoonlijk contact
  • Snel, netjes en efficiënt
  • Zeer goede service

witteveer 26-01-2017 Via de website gekocht

aankoop stofzuiger

Prima site, goed te vinden wat ik zocht en zeer snel geleverd. Ook interessante aanbiedingen.Ik zal zeker terugkomen bij jullie. Heb nog geen tijd gehad om de stofzuiger uit te proberen. de verpakking is in elk geval oké.

Ernst 26-01-2017 Via de website gekocht

Top winkel

's avonds besteld en volgende dag geleverd.
Prijs was laag en bovendien geen verzend kosten.
Je word op de hoogte gehouden van je bestelling door email.
Zelfs track en trace. Absoluut niet nodig ,want als je wilt kijken waar je pakket is word er al aan de deur gebeld ;-)
Top winkel.

Pluspunten

• geen verzend kosten
  • lage prijzen
  • Goede administratie