LB 03-02-2023

Goede service en advies (indien gewenst) en super snelle levering. Mijn product is van een top kwaliteit. Dank Coolblue 👍🏼😃

Rene 03-02-2023

Niet altijd de goedkoopste, maar hebben wel de beste kennis over hun producten en er bestaat geen betere klantendienst/ personeel in winkel. Proficiat.

Bader 03-02-2023

Alles verliep vlekkeloos. Zeer tevreden met de dienst. Grote aanrader en beter dan de concurrentie (mediamarkt).

Selin 03-02-2023

Winkel in orde
Zeer vriendelijk personeel
Je werd direct geholpen, zeer aangenaam

Steven 03-02-2023

Vlotte service. Dag erna geleverd terwijl ik reeds bij andere winkels een bestelling had gedaan, maar bleef duren. Prijs was ook de goedkoopste.

Kathleen Schellemans 02-02-2023

perfecte levering! De informatie op de site is duidelijk. Je hebt geen verrassing als je de doos open doet. Ook de wachtmuziekjes en tips tot wachten zijn schitterend creatief.

Alexander 01-02-2023

1 dag na de bestelling reeds geleverd! De deurbel die we bestelden deed het meteen prima.
Daar niemand thuis was werden we door een zeer vriendelijke dame meteen opgebeld om te vragen of ze het pakje bij de buren mocht afgeven. Met een extra kaartje in de bus wisten we bij thuiskomst meteen waar het pakje was! Als service kan dit tellen.
Coolbleu maakt schijnbaar gebruik van een eigen leveringsdienst en daardoor is de levering top!

Gilbert 01-02-2023

Mooie website met veel relevante informatie.
Snelle en correcte levering.
Uitgebreid gamma.
Correcte prijzen

PIERRE 01-02-2023

Steeds super tevreden over al onze aankopen en ondersteuning van de Hasseltse Coolblue medewerkers .. toppie

Melda A. 01-02-2023

We hebben een droogkast gekocht.
video's en info die we ivm het toestel was zeer interessant zeker als je zo iets groots online aankoopt.
we werden voor alle fases geïnformeerd via mail. vb. bestelling in orde, bestelling klaar voor verzending, bestelling vertrokken, ...
je wordt genoeg op voorhand geïnformeerd wanneer het product geleverd word eerst via mail nadien per sms.
Personeel die komt leveren was zeer klantvriendelijk.

Een aangename aankoop proces :)

sophie 01-02-2023

op zaterdagavond om 19.30 besteld , zondagochtend iets na 10.30 geleverd en prima kwaliteit!

Tina 01-02-2023

Snelle service, altijd correcte afhandeling van de goederen.
Ook de levering verliep vlot, mooi op tijd in de pakjesautomaat.
Verpakking was ook netjes en ordelijk.

Sil 31-01-2023

Duidelijke omschrijving van de aangeboden artikelen, goeie keuzehulp. Bij aankoop van een pakket, in ons geval tv en soundbar is er een voordeligere prijs.
Zeer snelle levering, de lievelingsdienst belt ook op om af te spreken. Uit eerdere aankopen ook ervaren dat er een goede service na verkoop wordt aangeboden bij Coolblue.

Saleh Azzouz 31-01-2023

De service vond ik uitstekend. Buiten dat de prijzen over het algemeen wel goed zitten was de service uitmuntend. Bij het binnenstappen in de winkel is er meteen iemand om je de weg te wijzen. Daarna heeft iedereen een nummer dus hoef je niet onnodig in een rij te staan maar kan je rustig door de winkel wandelen tijdens het wachten.

wittenberg 31-01-2023

de bezorgers waren heel vriendelijk en behulpzaam. Ze hebben het aangekochte product weer moeten meenemen en deden dat zonder probleem. Nadat ze terug waren in het depot heb ik gebeld dat ik het product toch ergens anders kon plaatsen en dat ik een nieuwe aanvraag zou doen. Heb een mail gekregen dat ik een tegoed heb en dit zonder problemen kon doen. dit is tot nu toe nog niet in orde vandaar geen 10 maar een cijfer 9. Hoop toch dat ik mijn diepvriezer deze week kan hebben :)

Ines T 30-01-2023

Levering was in orde. Het tweedekans product ziet er opgebruikt uit zoals aangegeven. De website van coolblue is enorm handig in gebruik. Automatisch kwam de optie tweedekans. Het toestel werkt perfect.

Jonathan 30-01-2023

Enorm aanbod, competitieve prijzen en zeer goede website met veel productdetails. Prima klantenservice en nazorg.

Churt Vyncke 30-01-2023

Zeer tevreden over de levering & het aangekochte materiaal. Men gaf een seintje bij levering en was mooi volgens afspraak!

Nieuwe smarttelevisie 30-01-2023

Nieuwe smarttelevisie gekocht, zeer tevreden. Snelle levering, prima service!
Zeker een aanrader!

Rick 30-01-2023

iPhone 12 128 Gb refurbished in volledige nieuwstaat, tegen super prijs aangekocht.
Vrijdag nacht besteld, zaterdag 9u30 geleverd.
Super service!
Top toestel in absoluut perfecte nieuwstaat!
Aanrader!

ellen 30-01-2023

Altijd zeer klantvriendelijk en ontzettend goede service. De levering is stipt op tijd en vooraf zeer goed gecommuniceerd. De aan huis levering met de fiets vind ik ontzettend tof!

FB 30-01-2023

Ik ben al jaren trouwe klant van Coolblue en kon voornamelijk het uitgebreide aanbod en de snelle en punctuele afhandeling en levering waarderen. In het zeldzame geval van een probleem met een product werd dit ook steevast juist en snel afgehandeld. De laatste maanden is mijn tevredenheid sterk achteruit gegaan. Wanneer een artikel wordt teruggestuurd (herroeping aankoop of garantie) duurt de afhandeling vaak 4 tot 6 weken, wat echt te lang is. In die periode is er geen communicatie of bevestiging dat een artikel werd ontvangen. De terugbetaling blijft ook veel te lang uit. Daarnaast is de prijszetting van sommige artikelen veel te hoog. Vroeger mocht je er op vertrouwen dat Coolblue een scherpe prijs had, maar dit is niet langer het geval.

Hannes 30-01-2023

Over de ganse lijn top. Site, gebruiksvirnedelijkheid, aanbod, prijs, levering.

Eline 29-01-2023

Super handig om te bestellen. Bij de bestelling werd aangegeven dat ik dit artikel met ecocheques kon betalen in de winkel, heel fijn want ik had er nog die bijna gingen vervallen. In de winkel ben ik vlot geholpen geweest en was ik in een mum van tijd weer buiten met mijn aankoop en een goed gevoel. Ik kom hier zeker nog eens!

Lynn 29-01-2023

Stofzuiger gekozen aan de hand van de handige tool van Coolblue. Werkt super! Ook goede opvolging van de bestelling en duidelijke communicatie!