Deze score is berekend op basis van 3288 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Heel Cool 09-03-2019

Klik Pin Klaar ... voor mij altijd een feest om te bestellen, service waar ik van ga lachen. Is het niet de doos, de bezorgfiets of de bezorgbus. Ook klachten afhandeling gaat voorspoedig. Daarom kop ik online en niet meer bij de reguliere retail.

Wil 09-03-2019

Ik heb nu 2 keer voor coolblue gekozen.
Inderdaad voor de juiste tijd besteld volgende dag in huis. Je wordt keurig op de hoogte gehouden van de levering. De tijd die ze aangeven klopt helemaal. Een dikke 10 voor de bezorgers

Marina Janssens 09-03-2019

Ik vind het een aanrader viir iedereen.
Gemakkelijk shoppen, gemakkelijke betaling,
Snelle levering.
Niet tevreden geld terug garantie.

Els 09-03-2019

Voor elektro/multimedia ga ik steeds naar Coolblue. Tussen het uitgebreid aanbod zitten soms tweedekansjes, als je er niet teveel geld aan wilt/kunt geven. We zijn altijd tevreden!

Astrid 09-03-2019

Super service! Ze houden je precies op de hoogte wanneer ze komen en bellen ook als ze er bijna zijn. Oude apparaat nemen ze ook meteen mee terug

Rudi CRANINCKX 09-03-2019

Jullie shop biedt tal van producten en is zeer kantvriendelijk opgebouwd. De productinformatie is uitgebreid en het proces van bestelling tot levering is zeer correct. Echt een aanrader!

r.pijpers 08-03-2019

goede informatie op internet
redelijke prijzen
prima wijze van bestellen en aflevering

Koos 08-03-2019

Prima “winkel” met goede prijsstelling.
Geen problemen met terugsturen als het product niet bevalt.
Goede ervaring met garantie.

wallemieke 08-03-2019

het vergelijke online ,de snelle levering , de bezorgers altijd vriendelijk en goede uitleg . gewoon super tevreden

Ec 08-03-2019

Prijzen van product bij verschillende webshops vergeleken en coolblue kwam er het best uit. Ook producten vergelijken ging eenvoudig. Bestellen en levering ging top!

M.Loos 08-03-2019

goede , ruime keuze vele medewerkers. Helaas parkeer mogelijkheden niet al te veel maar daar kan Cool Blue niets aan doen. Vele zaken kunnen qua ruime opzet kunnen hier een voorbeeld aan nemen

Ben 08-03-2019

Klantvriendelijk nemen ze bij Coolblue serieus. Dat is voor mij zo belangrijk. Prijs- kwaliteit verhouding is ook nog eens prima

Catharinus van Seijst 08-03-2019

Kwaliteit
Prijsverhouding uitstekend en concurrerend

stan coldewijn 08-03-2019

Uitstekend klantcontact en afspraak is afspraak. Mannen die het door mij bestelde kwamen afleveren, waren voorkomend , vriendelijk en beleefd. Hebben het verpakkingsmateriaal netjes meegenomen en lieten mij als een ingetogen klant van mijn nieuwe product genieten. Louter lof.

Schelviz 08-03-2019

Groot assortiment, goede service en snelle levering. Bij mijn aankoop, een koffiemachine zat een koffiekado, hoe dat er precies uitzag of hoe ik eraan kon komen kon ik maar niet vinden op de site. Achteraf bleek dat je deze bij philips aan moet vragen maar iets meer info hierover op dez site zou fijn zijn geweest.

Annika 08-03-2019

Goede winkel snelle levering en ze zijn erg behulpzaam en antwoorden snel op je e-mail.

Monique van den Hoed 08-03-2019

Zaterdagmiddag vaatwasser besteld, netjes een mail gehad. Eerste werkdag zou er contact worden opgenomen voor levering/plaatsing. Nog geen uur later al contact en afspraak gemaakt.
Op de dag zelf ook netjes een berichtje en belletje dat ze er eerder kunnen zijn. Perfect!
Vaatwasser netjes ingebouwd, toestemming wordt gevraagd om evt gaten te boren. Alles netjes en werkend achter gelaten.

Birgit 08-03-2019

Ik had in augustus 2018 online Apple oortjes besteld. In februari 2019 werkte een van de oordopjes niet meer. Ben toen naar de winkel gegaan en heb bijna meteen een nieuw paar oortjes gekregen. Snelle en goede oplossing dus! Zeer tevreden klant dus!

Daarnaast heb ik toen ook urbeats3 oortjes gekocht en deze werken nog steeds fantastisch. Hier ben ik ook super tevreden over!

PaulV 08-03-2019

Aangeschaft product: Bosch wasmachine.
Zeer duidelijke webshop met veel keuze en goede filtermogelijkheden.
Snelle en correcte levering volgens afspraak.
Ook de communicatie over de bestelling en de levering is prima.

S. De Bruin 07-03-2019

Topwinkel, kan niets verzinnen wat ze beter kunnen doen. Goedkoopste prijs tov andere winkels en service is echt heel erg goed.

Mark krimpen aan den ijssel 07-03-2019

Precies volgens verwachting top aflevering correct vakkundig en efficiënt !!

Wilma 07-03-2019

We hadden snel een nieuwe diepvries nodig: veel keus, en we konden vergelijken. Bezorgd volgens afspraak, vriendelijke bezorgers. We hebben al vaker via Coolblue besteld, en komen zeker terug.

Yvonne 07-03-2019

De site van Coolblue is overzichtelijk en straalt een vriendelijke en persoonlijk benadering uit. De prijs en kwaliteit van de door mij bestelde producten zijn uitstekend en zeer snelle levering.

Sjoerd 07-03-2019

Netjes geholpen en vriendelijk te woord gestaan en tevreden over de levering

ROBIN 07-03-2019

GEWOON EEN TOP WINKEL UITSTEKEND EN EEN TOP KWALITEIT.
ZE HELPEN JE UITSTEKEND EN ALS JE EEN VRAAG HEBT ZIJN ZE ER METEEN, OOK NA JE AANKOOP VRAGEN ZE WAT JE VAN HET PRODUCT VINDT EN OF ER NOG PROBLEMEN ZIJN PRIMA.

Sofie 07-03-2019

Een fijne klantenservice, goeie producten, leuke marketing en ontzettend klantgericht

Lisa 07-03-2019

Directe levering.
Vriendelijke dienst naverkoop.
Problemen worden direct correct opgelost.

Carina Melis 07-03-2019

Coolblue doet wat hij beloofd. Besteld voor is morgen levering zelfs op een zondag. Je krijgt onmiddellijk een leuk filmpje én tips inzake je aankoop. 10/10

Rudolf Janssen 07-03-2019

Ik heb hier een tv,en een wasmachine gekocht,ik ben zeer tevreden over coolblue,hoop keuze uit apparaten,en zeer snelle levering,door vriendelijk personeel,en natuurlijk goede prijs,en ook lekker dat ze je oude apparaten mee nemen.kortom Perfect !!! Ik raad iedereen aan om hier hun apparatuur te bestellen !

Ronald Brugts 06-03-2019

Altijd keurig en correct geholpen goede service en prijs.
En ze leveren goede spullen niet tevreden kan je mits netjes behandeld altijd omwisselen.

DannyKelly 06-03-2019

Uitermate Vriendelijk, Hulpvaardig, Soepel en vooral Deskundig personeel. Ik koop bijna al mijn elektronica producten bij Coolblue. Reparatie gaat ook heel prettig, je kunt ook zelf naar de winkel brengen en weer ophalen, kan dagen schelen !
Kortom: DOEN !

Hans 06-03-2019

Gebruiksvriendelijk en de instructievideo's zijn top! We hebben nu al een paar keer wat gekocht en wat een snelle levering! Ook de installatie van b.v. de wasdroger ging vlekkeloos.

walter 06-03-2019

coolblue is correct geeft goed advies, ik zou deze site aan iedereen aanbevelen. als ik toch een klein min puntje moet geven is het de prijs omdat sommige producten op andere site goedkoper zijn

Kitty 06-03-2019

Wat ik zocht snel gevonden. Goede artikelbeschrijving op website en prima prijs/kwaliteit verhouding. Bestelde artikel snel en keurig verpakt ontvangen.

yvonne brom 06-03-2019

Een vaatwasser gekocht , die ook geplaatst moest worden door medewerkers van Cool Blue. Nette en behulpzame mensen, die meedenken om het product zo goed mogelijk te installeren.
Aardige mensen met een echte glimlach.

Herman 06-03-2019

Heb reeds diverse toestellen via coolblue besteld (huishoudtoestellen: twee wasmachines, vaatwasser, koel-vries combinatie en externe harde schijf) Steeds vlekkeloos verlopen qua bestelling, betaling en zeker qua levering (vriendelijk en behulpzaam bekwaam personeel)

Luc 06-03-2019

Snelle levering en goede prijs . Juiste info op website correct in wat ze beloven .

W 06-03-2019

Prima duidelijke site en goede service. Door cashback actie waren ze ook het goedkoopste.

Esmee 05-03-2019

Ik ben heel tevreden over het aanbod van Coolblue daarnaast leveren ze hun producten heel snel. Ik heb mijn nieuwe telefoon laat 's avonds bestelt en de volgende dag om 10 uur had ik 'm al in huis.

Tilburgse6 05-03-2019

Hele fijne webshop. Duidelijke website, makkelijk bestellen en voldoende betaalmogelijkheden. Snelle levering (als PostNL je adres kan vinden). Bij mij kon PostNL mijn adres (is nieuwbouwappartement) en dus werd het automatisch terug gestuurd naar Coolblue. Zij dachten bij de klantenservice gelijk met me mee wat ik kon doen. Uiteindelijk heb ik gekozen voor de snelle levering (voor 15u besteld is dezelfde avond tussen 18u en 22u bezorgd). Dat wordt door een andere koerier bezorgd (Dynalogic Benelux BV) met een perfecte service. Ze sturen je sms en mail hoe laat je ze ongeveer kunt verwachten. Echt ideaal! Het kost wel wat extra, maar dat weegt niet op tegen parkeerkosten en benzine om het op te gaan halen in een andere stad. Volgende keer bestel ik gelijk met deze extra service. Ik ben echt heel erg tevreden over Coolblue. Super hoe snel de service is en een zeer fijne klantenservice nu het mis ging door PostNL. Ik koop daar zeker nog een keer als ik iets nodig heb.

Ray 05-03-2019

Goede product omschrijving, voldoende keuze en aanbevelingen, snelle betaling en levering, ook op zondag. Was voor mij ook een werkdag maar dan vanuit huis. Dus eigenlijk bezorgd tot aan mijn bureau 👍👌

Luuk 05-03-2019

Een niet al te beste klantenservice. Inbouwvaatwasmachine voldoet aan alle eisen die online gesteld worden (nishoogte en diepte etc). Bij het installeren echter geeft de installateur aan dat de slangbeveiliging niet past die meegeleverd is. Dit hebben alle vaatwasmachines maar kennelijk niet interessant genoeg om te vermelden op de website? Of hij zaagt nu een stuk van het keukenkastje kapot(erg fijn) of ik moet maar een andere bestellen met een andere beveiliging. Deze is trouwens ook gewoon te koop bij de gamma etc. ( fijn maar waarom heb je deze dan niet in je busje meegenomen?) Ondertussen heeft zijn collega de oude al meegenomen in het busje en vergeet deze beste installateur om de ontkoppelde kraan weer dicht te maken. Met tot gevolg dat bij het afwassen de volledige inhoud van de wasbak door de keuken stroomt(fijn). Klantenservice gebeld hoe het nou kan dat het niet past en of ze een ander product kunnen aanraden. Tot 4 x zou ik teruggebeld worden en is dat niet gebeurd. Uiteindelijk een tegoedbon gekregen van 10 euro voor de overlast. Om het hele coolblue maar te vergeten gevraagd om de oude dan maar weer neer te zetten, maar deze was allang vernietigd. Toen ik aangaf dat deze gistermiddag pas is opgehaald en het me erg sterk leek toch maar gebleven bij het zelfde antwoord; vernietigd. Ik eindig dus na 3 dagen klantcontact met Coolblue; een gat in de keuken waar mijn vaatwasser stond, een lekkende afvoer waar de vaatwasser mee was verbonden, een tegoedbon van 10 euro. Al met al gelukkig nu nooit meer zaken doen met Coolblue; wat een aanfluiting voor servicemanagement.
Officiele reactie van Coolblue 08-03-2019

Beste Luuk,

Dank je wel voor het kenbaar maken van jouw onvrede. Wij begrijpen dat je alles behalve blij bent. Dit verdient ook allemaal geen schoonheidsprijs.

Uit de gegevens blijkt dat je ondertussen jouw klacht kenbaar hebt gemaakt bij het managementteam van Coolblue. Wij stellen voor dat er via één kanaal contact wordt onderhouden.

Wij hebben alle vertrouwen in een correcte afwikkeling.

Gerard 05-03-2019

Coolblue is een goede webwinkel met duidelijk productaanbod en meer dat uitstekende bezorgservice.

Marco 05-03-2019

Snelle levering en redelijk geprijst. Niet de goedkoopste maar ook niet de duurste. Service is erg goed en de website is heel duidelijk. Doen wat ze schrijven. De producten worden middels een filmpje duidelijk aangeprijst. Ga hier zeker meer bestellen.

cath 05-03-2019

Goede spullen en snelle levering zelfs op zondag! Goede prijs.Heel makkelijk gevonden!

Ad Borgstein 05-03-2019

Zaterdag defecte wasmachine, zondag een nieuwe naar zolder gebracht, aangesloten, geactiveerd, droger er weer op en oude wasmachine naar beneden en meegenomen.
Zelfs onze wit geschilderde trap schoongemaakt met een vaatdoek.(het regende ) volgens mij doen ze het express😜wat een service en dat in 2019 wordt je alleen maar blij van. Of ik nog verbeter punten heb, ja wel 14 Ehh...............

Magda 05-03-2019

Bij Coolblue bestellen en er staat product is op voorraad, dan kun je er op vertrouwen dat de bestelling er ook de volgende dag is. Dat kan ik niet altijd van andere websites zeggen, daar kan het toch weleens weken duren voor het product er is. En nog belangrijker is dat de producten van Coolblue van een goede prijs kwaliteit verhouding zijn. Daarom bestel ik tegenwoordig altijd bij Coolblue. Bestelling retourneren is ook geen probleem, ik kreeg mijn geld keurig terug. Door overmacht moest ik wat terug sturen want de persoon waar voor het was, was niet meer.

Roland 05-03-2019

Wij waren zeer verrast, dat het binnen 24 gebracht en geplaatst is en was, zeer netjes afgeleverd, Coolblue, top de mensen die de spullen brachten waren beleefd en snel.

Julie 05-03-2019

Goed prijs van de artikelen beter dan concurrentie en heel snelle levering ook in het weekend op zondag!

Pieter Blokland 05-03-2019

Inmiddels verschillende bestellingen gedaan bij Coolblue. Alles klopt aan het bestel- en leverproces, waarbij je goed op de hoogte wordt gehouden. Daarnaast werken ze gedurende het hele proces aan een glimlach.

En mocht een bestelling toch eens tegenvallen? Ook het retourproces is helder en verloopt zonder problemen.