Deze score is berekend op basis van 11086 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

8,9

Nordin 12-03-2021

Super snelle levering zolas beloofd en zelfs op zondag pakket thuis bezorgd compliment.
Bezorger kwam het pakket leveren op de fiets een hele mooie ontwikkeling dat cool blue aan het milieu denkt!
andere bezorger bedrijven moeten hiervan leren!

Veenstra 12-03-2021

Gebruiksvriendelijke en overzichtelijke website. De levering was in orde en kwam snel, zoals ook aangegeven stond op de website.

Ronald 12-03-2021

Via een loting een Playstation 5 kunnen kopen.
Snel telefonisch op de hoogte gebracht. Hele vriendelijke medewerkster. Eva.
Betaallink had ik via de mail gekregen.
Volgende dag werd de Playstation al geleverd.
Beter kan gewoon niet!

Guy Cannoodt 12-03-2021

De batterij van mijn smartphone werd ter plaatse vervangen terwijl ik erop wachtte.

Ruud 12-03-2021

Super makkelijk bestellen en de volgende dag
Precies op tijd bezorgd
Ik ben Verbaast over de top service
Ik bestel snel weer

Aad Grootendorst 12-03-2021

Op de site van Cool Blue is het erg gemakkelijk om het product te vinden wat je zoekt. De diverse selectiemogelijkheden bieden bovendien gemak bij het selecteren van je aankoop. Eenmaal gekocht is de service prima en de levering snel. De humor die je vindt in de TV reclames van Cool Blue vind je ook terug in de diverse stadia van je bestelling. Het is dat ik nooit tienen geef, anders ..........

Annet 12-03-2021

Wasmachine besteld en volgende dag bezorgd . Ik was zelf vergeten om iets aan te klikken ( neerzetten, aansluiten en oude mee nemen . Moest apart ivm corona en helaas wel 20 euro extra betalen) . Klantenservice gebeld en prima uitleg ontvangen en na betaling alsnog de wasmachine aangesloten en oude mee genomen.

Anneke Koster 12-03-2021

De voorwaardes zijn duidelijk en overzichtelijk. Makkelijke betaling Het bestelde kwam snel binnen, nette bezorger en precies op tijd.

Patrick 12-03-2021

Bij Coolblue altijd prettig winkelen. Goede beschrijving en reviews. Ondanks online aankoop toch het idee dat je persoonlijk geholpen wordt. Via mail en/of sms wordt je uitstekend op de hoogte gehouden over het verloop van de bestelling en k(l)eurig op afgesproken tijd het pakketje op groene wijze met de blauwe bakfiets thuis bezorgd.

Maurice 12-03-2021

Ik had problemen met het online bestellen, aan de telefoon ben ik keurig geholpen. Perfecte service!

Nico 12-03-2021

Snel en volgens afspraak gereageerd. product conform omschrijving op de site van Coolblue.

Ron Kieftenbeld 12-03-2021

prettige website met snelle en goede zoekfunctie, snelle levering, vriendelijke communicatie. Wel veel detailmeldingen over status van bezorging. Mag van mij wel iets minder.

Peter 12-03-2021

Ik probeer regelmatig andere shops, maar zelfs als die voorraad hebben, blijft het de vraag of je de bestelling wel krijgt. Na een paar teleurstellingen dan maar weer eens naar Coolblue.
Bij Coolblue kun je 's avonds bestellen uit voorraad en de volgende dag is in de middag je pakje al binnen. "Alles voor een glimlach" maken ze gewoon waar.

Lars 12-03-2021

Via een loting bij Coolblue een PS5 kunnen kopen...telefonisch contact was zeer prettig en de volgende dag was het al binnen!!Top service!!!!!

I. 12-03-2021

Ik ben zeer tevreden met de service, en alles er omheen. Artikelen zijn goed te vinden en er staat een duidelijke omschrijving bij. Levertijd is snel en zelf aan te geven.

Claire, Amsterdam 12-03-2021

Ik had een goed ervaring met Cool Blue. De website was makkelijk en klantvriendelijk.
De bestelling was snel en efficiënt gedaan. Ik ben ook blij met de product.

Dirk 12-03-2021

Alles wordt duidelijk weergegeven op jullie site met goed onderbouwde comments & filmpjes. De service 'na' verkoop is zeer goed. Bij vragen wordt je steeds goed geholpen & nemen jullie medewerkers de tijd om alles vlotjes uit te leggen. Bestellingen worden steeds vlotjes afgehandeld.
Prijs - kwaliteit is Coolblue 'n topper!

Billy Torney 12-03-2021

Top service, Top producten, Alles te vinden hier. Aanrader absoluut. Dus doen

Henk Zwols 12-03-2021

Je krijgt wat je besteld en meer! Niet alleen het product maar ook extra info en tips voor gebruik of installatie van het product. In mijn geval was dat een iPad.

Ashh 12-03-2021

Ruim vantevoren een tijdwindow van 1 uur gekregen, ze belden zelfs dat ze onderweg waren (15min vantevoren). Super vriendelijke bezorgers, kreeg nog uitleg over de retourvoorwaarden. Super service.

Kevin houben 12-03-2021

Coolbleu is een heel goede website je vind alles of toch bijna alles. Leveren is altijd op tijd en de dozen zijn ook altijd prober!

Jacques Roest 12-03-2021

Netjes en snel geleverd. Site is duidelijk en geeft goede info.
Goed materiaal

Nathalie 12-03-2021

Goede duidelijke webshop. Goede vergelijkbare producten met duidelijke omschrijving. Prijs is goed!

van sintruyen 12-03-2021

afspraak is afspraak zo is dat bij coolblue nog nooit problemen gehad altijd correct bij de aflevering en
geen probleem met omwisseling zo is dat ik kan het aanbevelen aan iedereen

Kim 12-03-2021

Jullie service is snel en makkelijk. Ook vind ik de keuze van producten op jullie website geweldig.

Laura ten Brinke 12-03-2021

Een 9 omdat er altijd ruimte is voor verbetering.
Al moet ik zeggen dat ik nog weinig tot geen verbeterpunten heb gevonden.
De levertijd van het product is altijd netjes optijd en het is netjes verpakt.
De klanten service vind ik ook altijd vriendelijk. Aantal keer contact opgenomen en ik werd altijd vriendelijk en snel geholpen.
Ook is de site duidelijk, je ziet snel waar je heen moet.
Kortom, super!:)

Leo 12-03-2021

Een zeer goede berichtgeving via de e-mail
Zeer snelle en correcte levering

Michele 12-03-2021

Duidelijke vermelding van alle voorwaarden. Perfecte verwerking van de order en snelle, correcte leverservice!

Ron 12-03-2021

Je vind heel veel alleen is met regelmaat het artikel dat je besteld bij een andere webshop goedkoper. En dat is jammer.

Michiel ter Horst 12-03-2021

Top service! Mijn product bleek na ruim 1 jaar defect. Simpelweg teruggestuurd en supersnel een reactie dat ik gewoon shoptegoed kreeg! Daarna snel een nieuwe besteld. Maar belangrijker nog, top service vanuit Coolblue-medewerkers. echt helemaal niets op aan te merken, sterker nog, alleen een groot compliment!

J 12-03-2021

Zeer goede webshop, duidelijke beoordelingen, goede prijs en snel geleverd.

Chris 12-03-2021

Zeer mooi assortiment. Bij alle artikelen krijg je veel nuttige informatie over het artikel en je kan het makkelijk vergelijken met soortgelijke artikelen. De service is zeer goed en de naservice is buitengewoon goed. De garantie op de artikelen is meer dan prima.
Deze firma staat voor ons, met grote voorsprong, op de eerste plaats.

Annemiek 12-03-2021

Zeer gebruiksvriendelijk en top service. Van een kapotte oude tv in 1 weekend naar een nieuwe. Ik ben een zeer tevreden klant

Jo 12-03-2021

Zeer tevreden over de bezorging van mijn pakket, zal zeker nog een keertje bestellen bij Coolblue

EugenievS 12-03-2021

supergoede ervaringen mee, zeer snelle levering met een glimlach, persoonlijke uitleg bij levering, een breed aanbod in de online store met heldere uitleg én prima prijzen. Ik zeg; stop met zoeken👍🏻 start bij Coolblue

Marieke 12-03-2021

Ze denken zo enorm mee en maken je leven serieus wel erg makkelijk. Daarnaast is levertijd altijd snel. Ben dol op deze winkel.

Charlotte 11-03-2021

Goede service! Nadat ik mijn bestelling had gedaan kwam ik erachter dat het afleveradres verkeerd stond. Via de whatsapp contact gehad met de klantenservice. Hier kreeg ik erg snel reactie en de persoon stond mij vriendelijk te hulp. Zelfs via de whatsapp is er service met een glimlach! Het adres werd snel veranderd en de bezorging was direct de volgende dag. Je ontvangt een sms wanneer je de bezorger kan verwachten. Na een tijdje staat er een glimlachende bezorger voor je deur met de bestelling. Top service dus!

Marieke 11-03-2021

Zeer prettige en klantvriendelijke service, waar je terecht kunt voor vragen en advies. Site is overzichtelijk en gemakkelijk in gebruik. Zeker een aanrader!

online 11-03-2021

Online een keukenmachine van Bourgini gekocht. Helaas bleek een klein maar essentiële onderdeel te ontbreken. Ik heb eindeloos geprobeerd om eerst een telefoon nummer te vinden en daarna heb ik eindeloos aan de lijn gehangen om iemand aan de lijn te krijgen.
Ik heb het uiteindelijk opgegeven. Foei Coolbleu. En dat allemaal omdat bedrijven zich achter Corona maatregelen verstoppen. Jammer dat bestellen en afleveren goed lukt maar daarna...... Ik zal zeker nadenken voordat ik weer bij Cool bleu een bestelling doe. Overigens heb ik Bougini gebeld met mijn vraag. Daar werd direct de telefoon opgenomen en was mijn vraag direct beantwoord. De volgende dag had ik mijn onderdeel in huis. Misschien een voorbeeldje.....

Mxrtika 11-03-2021

Ik was 1 van de gelukkige die was uitgeloot voor de PS5. Diezelfde dag ben ik nog gebeld en werd alles netjes besproken en geregeld. De volgende dag om 10uur was de PS5 al in huis!
Super snel, super netjes.
En wij weer wat te doen tijdens deze lockdown 🙃.

Ria 11-03-2021

Zeer snelle levering, heldere website procedure, goede informatie, prima prijs en keurige verzending.

J. W . 11-03-2021

Snelle service en levering. Website is duidelijk en de materialen zijn zorgvuldig verpakt. Informatie die op de website staat is compleet en je kan een goede vergelijking maken.

Janke 11-03-2021

Coolblue levert snelle service en als er iets mis gaat in de bestelling wordt t gewoon opgelost

walter 11-03-2021

Snelle levering, product zoals verwacht. Wat moet het nog meer zijn? Wel een goede naservice en die krijg je inderdaad ook bij Coolblue zoals ik zelf ondervonden heb. Daarom krijgt Coolblue van mij een 10! En

Remy 11-03-2021

Voor de bestelde producten een goede prijs, de laagste prijs die ik kon vinden, en een hele snelle levering, minder dan een dag.

Shadirah 11-03-2021

Laatste een Apple Watch bij ze gekocht, ze hebben me heel goed geholpen. Heel tevreden

Paul 11-03-2021

Prima product en duidelijke beschrijving. Voldoet aan de verwachting. Bezorging keurig op tijd

Shaun 11-03-2021

Ik kies al jaren voor CoolBlue. De website is is overzichtelijk en producten worden prima omschreven. Het uitzoeken van de juiste product kost hierdoor minder tijd. Ik lees altijd de reviews van anderen, voordat ik een keuze maak. Erg fijn dat er gekozen kan worden voor een bezorgdag. Zo kan ik ervoor kiezen om een product te laten bezorgen op een moment dat ik thuis ben. Zeer tevreden met CoolBlue.

Jordie 11-03-2021

Zeer gebruiksvriendelijke website met goede deals. De uitleg en filmpjes zijn ook onwijs handig bij het maken van je keuze.
De bezorging verliep snel en soepel, het pakketje werd vroeg geleverd zodat ik direct van mijn koffiezetapparaat kon gaan genieten!

Jack 11-03-2021

Ik was opzoek naar een grotere tv Samsung Qled 65 inch.
Met soundbar al gauw kwam ik uit bij coolblue
Voor een mooie prijs
Dus snel besteld op zondag en dinsdag netjes thuis bezorgd.
Ik kreeg netjes paar mailtjes over het bezorgen
En een kwartier voor tijd netjes een telefoontje dat ze eraan kwamen.
Goede service meer kan ik er niet van maken gewoon netjes afgehandeld.
Een goede aanrader voor andere