Lieve 09-02-2023

Een heel soepele en vlotte werking van het bedrijf. De site is heel duidelijk voor gebruik.

david 09-02-2023

Van bestelling tot levering zeer tevreden! zeer snelle levering en netjes tot aan de deur, topservice!!

Karen 09-02-2023

Veel producten om uit te kiezen. Overzichtelijke website en snelle levering

Ineke Pillet 09-02-2023

Coolblue levert snel en heeft achteraf ook een goede klantenservice voor vragen, problemen, retours... De producten zijn steeds in orde bij aankomst thuis. Ze zijn niet altijd bij prijs, ze kunnen makkelijk wel eens duurder uitvallen, en hun service is de meerprijs niet per se waard.

L 09-02-2023

snelle levering , correcte prijzen , duidelijk en goede kwaliteit. Website duidelijk.

Sébastien 08-02-2023

Fantastic service. Ordered quite on Sunday and quickly delivered on Monday. Cherry on cake… deliver by bike to reduce CO2. Got SMS short before delivery. Got also tips and tricks by e-mail . Nice onboarding to get much pleasure with my purchase. Thanks Coolblue

Jef 07-02-2023

De levering was zeer snel, er werd zorggedragen voor het pakketje en ook op een veilige plaats geleverd aangezien ik niet thuis was. Zeer tevreden!

Jan 07-02-2023

Reeds meerdere malen online gekocht, alles werd steeds netjes zoals beloofd afgehandeld maw..correct en supersnel.
Onlangs heb ik moeten gebruik maken van de hersteldienst daar mijn Iphone enkele problemen vertoonde. Ik ben naar Coolblue Wilrijk geweest waar men mij fantastisch heeft geholpen! Het mag gezegd worden: vriendelijk, correct en snel hersteld.. ik aangenaam verast toen bleek dat zelfs het Glasspanzer onder garantie werd vervangen.. top!
Koop ik opnieuw bij Coolblue? Wel, ik heb enkele dagen geleden een nieuwe laptop aangeschaft bij Coolbleu...ja dus!

T 07-02-2023

Tablet aangekocht die stond ingeschaald als "net nieuw" doch bij uitpakken aanzienlijk beschadigd (krassen en deuk).
Bij klacht hierover vond ik Coolblue rigide en niet echt klantvriendelijk aangezien er slechts een vast, uiterst klein bedrag ter compensatie werd aangeboden voor deze fout waardoor we dan ook ontgoocheld achterblijven

Arnaud 07-02-2023

One stop shop, met veel keuze en indien nodig correcte ondersteuning bij het vinden van het juiste product. Zeer overzichtelijke online shop met uitgebreide filterings mogelijkheden.

Jielke 07-02-2023

Mijn laptop was nog geen 8 maanden oud toen die plotseling stuk ging. Het is een IdeaPad Flex, maw je kan het scherm volledig draaien. Omwille van deze functie had ik de laptop ook gekocht. Na het scherm dagelijks te draaien blokkeerde deze plotseling (met onderaan een hele kleine barst, je ziet duidelijk dat dit komt door te draaien). In de winkel lieten ze mij weten dat dit onder garantie gingen vallen want dat dit inderdaad ontstaan is door de draaibeweging. Later kreeg ik een mail dat dit me 750€ ging kosten ondanks ik nog meer dan een jaar recht had op garantie. Op de website staat ook duidelijk vermeld dat wanneer het scherm ‘plotseling stuk gaat’ het onder garantie zal vallen. Ik heb ondertussen mijn laptop terug opgestuurd gekregen van Coolblue maar nu is deze helemaal stuk!!! Mijn scherm is volledig gebarsten en hangt niet meer vast aan mijn toetsenbord. Nog nooit zo een slechte ervaring meegemaakt.

Jeremias Vanoverberghe 07-02-2023

De bestelling was heel gemakkelijk op te zoeken en in te voeren. Daarna kon ik de levering opvolgen bijna tot op de minuut.
Levering werd heel correct gedaan met een glimlach.
Kortom, was mijn eerste bestelling maar zeker mijn laatste niet. Een schitterende service.
Een service die alleen maar kan aanbevolen worden. Met vriendelijke groeten

Kims 07-02-2023

Dag na bestelling stond de bakfiets van Coolblue al voor de deur, wauw! Heel fijne manier van leveren

Luc Van Malderen 07-02-2023

Steeds zeer vlotte en correcte levering , steeds op de beloofde termijn en altijd alles in voorraad

Jill 06-02-2023

Steeds goede communicatie rond levering. Stipte en groene leveringen; niet alleen steeds met een glimlach maar ook met de fiets!
Als er zich een probleem voordoet, staat klantvriendelijkheid en het probleem zo snel en correct mogelijk oplossen steeds voorop. Bij Coolblue heb ik nooit het gevoel een nummer in de rij te zijn, ook al is het een groot bedrijf.
De persoonlijke touch blijven ze steeds waarmaken.

Brad 06-02-2023

Online bestelling geplaatst en meteen erna afgehaald in Hasselt. Top, vlotte service.

Raf Pillaert 06-02-2023

Snelle bediening en zeer goede uitleg bij mij vragen.
Ook werd er tijdens het bezoek geinformeerd waarvoor het toestel zou gebruikt worden en nuttige tips gegeven.

A.G. 06-02-2023

Zeer snelle en duidelijke service.
Levering was top, zeer vriendelijk.
Product voldoet aan de verwachting.

Beverke 05-02-2023

Altijd snel en mooi op tijd geleverd, zoals overeengekomen. Producten altijd nieuw in gesloten verpakking. Bovendien, mogelijkheid van tweede kansjes aan verlaagde prijzen!

Stefaan 05-02-2023

Was op zoek naar pc monitor. De keuzehulp op de website van coolblue heeft me heel gemakkelijk geleid naar mijn uiteindelijke keuze.

Eric 05-02-2023

Nu al vaker besteld bij coolblue en tot nu toe altijd goed verlopen.
Fijn dat er een track en trace bij zit das een fijne service.

C 05-02-2023

Super snelle levering & bij problemen wordt je heel goed verder geholpen. Top!

Kurt 04-02-2023

Weinig bedrijven doen wat Coolblue doet! De klant echt op de eerste plaats zetten zonder compromissen.
Ook bij problemen, correcte en uiterst snelle afhandeling.
Top gewoon!

Edr 04-02-2023

Deze webshop gekozen omdat het een heel mooie site is waar je heel goed je afmeting van de vaatwasser kan ingeven. Echt niet tevreden van de levering. De levering moest plaatsvinden tussen 12 uur en 13 uur.Nu gaan ze blijkbaar maar leveren om 16 uur. Geen compensatie Wel € 150 betaald voor de plaatsing van het toestel wat ik al redelijk veel vindt en dan nog zo lang moeten wachten. Ergste is dat er niet verwittigd werd. Toch maar een kleintje om eens te bellen of een mailtje te sturen als je zoveel uur later gaat zijn

Inge 04-02-2023

Een nieuwe gsm is altijd leuk en via Cool Blue een mooi koopje gedaan als heel snelle levering!! Heel blij met de aankoop alsook de aankoop van oplaadkabels en oplaadstations die erbij horen, makkelijk gevonden op Cool Blue!