Deze score is berekend op basis van 3202 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Rutger 15-03-2019

Op whatsapp maar ook de bezorgers zijn heel klantgericht.
Goede afleverservice en behulpzaam om je blij te maken met je product

Iman braber 15-03-2019

Duidelijke site met veel product informatie. Tonen gelijk tips om accessoires bij te bestellen. Snelle en betrouwbare levering. Doe al jaren zaken met Coolblue. Ik word er blij van. Heb je vragen dan krijg duidelijk antwoord hierop van een deskundig medewerker(ster).

Sven van de weyer 15-03-2019

Gewoon weg top snelle service en goede producten en een zeer goede prijs bestellen en dag nadien gaan halen

Marion van Wijk 15-03-2019

Er prettig dat afspraak afspraak is bij Coolblue, je gebeld wordt voor levering en de bezorgers ook oprecht vriendelijk zijn. Prettig en daarom altijd mijn eerste keus als ik iets miet bestellen op gebied can witgoed, computers of elektronica.

Sarah 15-03-2019

ZEER NEGATIEVE ERVARING MET COOLBLUE. Onze wasmachine is zondag kapot gegaan. Vervolgens coolblue gebeld. Gaven aan dat we binnen 48 uur teruggebeld zouden worden door een monteur. Na 48 uur nog niets gehoord. Zelf maar weer gebeld. Coolblue verwijst naar de monteur dat het daar misgaat. Zelf de monteurs gebeld. Blijken geen opdracht te hebben ontvangen van Coolblue. Opnieuw Coolblue gebeld, wilden het weer afschuiven op de monteurs. Aangegeven dat we hen gebeld hebben en dat het dus niet klopt. Ze zouden het oplossen en morgen, woensdag zouden we gebeld worden. Woensdag geen telefoontje. Opnieuw gebeld, ons wordt beloofd dat donderdag gebeld zou worden. Donderdag weer geen bericht. Herhaling van zetten. Inmiddels is het vrijdag en we hebben nog niets gehoord. De service die we van Coolblue hadden verwacht, is dus ver te zoeken ...
Officiele reactie van Coolblue 19-03-2019

Beste Sarah,

Dank je wel voor het kenbaar maken van jouw onvrede. Wij begrijpen dat je alles behalve blij bent met deze situatie. Wij zijn er ook niet blij mee. Wassen is niemand zijn hobby, maar is wel noodzakelijk. Helaas mist jouw klacht gegevens over de order. Wij willen dit heel graag voor je uitzoeken.

Graag ontvangen wij jouw ordernummer + korte uitleg op geenglimlach@coolblue.nl

Wij kijken uit naar jouw e-mail.

Marianne 14-03-2019

Goede service. Ik had een printer besteld waar ik ontevreden mee was. Ik heb deze kosteloos kunnen terug sturen en heb oo de bijgesloten retourbon geschreven dat ik een andere wilde. Dag later kreeg ik een sms met een betaalverzoek om het verschil bij te betalen. (De printer die ik wilde was duurder). Dag later werd de nieuwe printer geleverd.

Fred 14-03-2019

Prima winkel. Geen gezeur. Daar houden we van. Doen niet moeilijk. Koop er altijd.

Hanny 14-03-2019

Ik vind Coolblue een fijne winkel bestel hier regelmatig iets tot nu toe tot alle tevredenheid

PW 14-03-2019 In de winkel gekocht
Koop kon niet door gaan door gebrek aan informatie

Twijfelachtige info en niet luisteren

Ik wilde graag weten waarom de vermelding van "beste koop" en "beste printer"van de consumentenbond niet meer wordt aangegeven op hun site. Eerst een verhaal over hun eigen label (dat zou vaak beter zijn). Dat dit label niet objectief is werd niet begrepen (Ik kreeg de verzekering dat ze echt heel eerlijk zijn!). Ook na lang wachten en navragen kwam er geen antwoord op mijn vraag naar het niet tonen van het Consumentenbondlabel. Verder wilde ik graag een all in one printer die het minst verbruikt. Dat kon, maar alleen wanneer ik meer specifieke opties aan vinkte. Alleen de opties maken voor mij niet uit. Het werdde medewerker niet duidelijk dat het betekent dat ik alle all-in-one printers door moet (en dat zijn er echt heel veel!)

Roger 14-03-2019

een makkelijke website met een grote keuze, duidelijke product omschrijving en snelle levering

Carola 14-03-2019

Ik was op zoek naar een nieuwe laptop en had verscheidene sites bezocht. Maar toen ik bij coolblue keek en de hp laptop zag was ik gelijk verkocht. De levering was top en ik ben dit nu op mijn nieuwe laptop aan het typen.

Charlotte 14-03-2019

Duidelijke website, verstaanbare info. Steeds snelle en vlotte service. Prima, hulpvaardige klantendienstmedewerkers, die zeer goed op de hoogte zijn van de producten en hun uiterste best doen om je te informeren.

Wendy 14-03-2019

Super snelle en correcte levering. Goed product vriendelijk personeel........

R.Borsboom 14-03-2019

Super snelle levering en een concurrerende prijs.
Is weer top voor elkaar bij 🥶bleu. 👍🏻

Marc 14-03-2019

Bezorgers nemen tijdig contact op dat men onderweg is, denken goed mee bij de plaatsing van de machines (Wasmachine+Droger) en werken netjes en correct.

Paul 14-03-2019

Duidelijke website. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Perfecte levering. Aardige monteur.

Kees de Haas 14-03-2019

het betrof een hartslagband.
De verpakking van dit kleine item aanpassen en deze band kon door de brievenbus geschoven worden. Ik was niet aanwezig en diende de volgende dag (na het weekend..) het pakket bij het postkantoor op te halen

D. Keeskamp 13-03-2019

Leuke frisse aanpak en ze maken het waar .Kan het aanbevelen.En dat maakt het verschil

rdevries 13-03-2019

Ik heb al ontzettend vaak besteld bij hen, altijd echt betrouwbaar, echt heel erg goed, snel geleverd, ken geen beter bedrijf dan deze mensen. De service is ongelofelijk hoog, medewerkers zijn zo relaxt aan de telefoon en echt bereid om te helpen.
Vandaag contact gehad over een printer van het merk HP, die weer eens niet wilde doen waar ze voor gemaakt zijn, namelijk printen. Eerst gepoogd contact te krijgen met HP, (niet gelukt uiteraard, die haten mensen, blijkt uit alles dat ze doen en leveren, proberen ons het leven zuur te maken, te krenken, ;-) ).
Daarna gedacht laat ik Coolblue eens proberen waar ik hem had besteld. Die dame die ik aan de lijn had, die kreeg een zwaar gefrustreerde kerel aan de telefoon en die was zo goed in haar werk, begripvol, rustig, beetje humor, heeft alles uitgezocht en bleek dat deze HP niet met mijn modem samen kon (HP??). Ik heb een ander merk gekozen, uiteraard weer bij Coolblue!

Coolblue: verstand van zaken, service kan letterlijk niet beter, dank. Glimlach.

RG 13-03-2019

Duidelijke website en snelle levering. Daarna ook nog een goede mail met tips en instructies.

Charlotte 13-03-2019

Coolblue maakt zijn belofte waar: zeer klantvriendelijke levering en plaatsing nieuwe wasmachine. En meenemen oude. Inclusief korte uitleg. En zelfs op zondag. Top!

pvl 13-03-2019

Snelle en juiste levering. Aanvaardbare prijzenpolitiek. Duidelijke beschrijving van produkt op webside + aantal behulpzame reviews.

Luuk 13-03-2019

Ik schijf deze recensie naar aanleiding van het retourneren van een laptop. Deze was kapot gegaan binnen de garantie. (Hij startte wel op maar kon verder niks). Vervolgens werd mij verteld dat het 3 tot 4 weken zou duren. Na deze tijd heb ik de laptop terug gekregen. Toen ik de laptop wilde opstarten ging deze helemaal niet eens meer aan.

Ik heb vervolgens meteen gebeld. En dat zou een foutje zijn geweest van 1 van hun 'erkende specialisten'. Kan gebeuren dacht ik.

Vervolgens weer opgestuurd en weer 3 tot 4 weken moeten wachten. En vervolgens deed mijn laptop nog steeds niks. Weer aan de telefoon met coolblue. En dit was weer een foutje van hun 'erkende specialisten'. Dus weer de laptop opgestuurd.

Dit zou de laatste keer zijn werd er aan de telefoon verteld. Omdat als ze hem nu niet zouden kunnen maken zouden ze hem daar houden.

Zonder mij te informeren of hij nog te maken was, is hij daarna weer teruggestuurd naar mijzelf.

Tot mijn grote verbazing deed mijn laptop het. Het was ze toch gelukt. Dacht ik...

Toen ik ging kijken welke componenten er nu in mijn laptop zaten en het verschil met toen ik hem kocht.
Ik had origineel 16GB ram geheugen en de ' erkende specialisten' hadden er 8 GB in gedaan. Kortom weer geknoei.

Weer aan de telefoon en vertelt dat ik wel klaar mee was. Moest nu de laptop opsturen en zou het aankoopbedrag terug krijgen in de vorm van shoptegoed. En ik zou in aanmerking komen voor compensatie.

Vervolgens moet ik zelf bellen voor de compensatie. En ik had daar wel wat van verwacht aangezien ik zelf 4x mijn laptop heb moeten opsturen en meer dan 100 minuten aan de telefoon heb gehangen. En mij op het laatst probeerde te bedonderen met het ram geheugen. Maar helaas het beste wat ze mij konden aanbieden was mijn geld terug op mijn rekening en een voucher van maar liefst 30 euro.

Ik koop hier nooit meer wat.
Officiele reactie van Coolblue 19-03-2019

Beste Luuk,

Dank je wel voor je review. Wat een ontzettend vervelende situatie. Dit hoort natuurlijk absoluut niet. Helaas kunnen we dit niet meer terug draaien, maar wel van leren.

De koop is ontbonden en de voucher is een gebaar voor het ongemak. Het spijt ons als dit anders voelt.

Corrie kleijn 13-03-2019

Netjes en snel en een goed assortiment met een goede laag en hoge prijsklasse

Marielle 13-03-2019

Alle bestellingen van Coolblue worden geleverd op het tijdstip dat ze beloven, op de plek van keuze (thuis of op een afhaalpunt). Mijn -beperkte- ervaring met de aftersales (alweer jaren geleden) is prima. Ik ben zeer tevreden over deze winkel. De prijzen zijn soms iets hoger dan bij bepaalde andere webwinkels, maar dit betaal ik graag voor de goede service.

Maria Hall 13-03-2019

Wat een heerlijke website, zo makkelijk om te vergelijken.

Bestellen en betalen is ook makkelijk en de bevestigings mailtjes die je krijgt zijn anders dan anders, zeer leuk!

Levering 7 dagen in de week, wanneer het jouw uitkomt...ideaal!

Truus 13-03-2019

Meest perfecte webwinkel en leverancier. Van eerste click tot aan levering niets op aan te merken ! Er kwam op zondag in harde wind en bakken met regen een CoolBlue fietsbezorger een pakketje bezorgen met een.... goed humeur en een dikke glimlach ! Top

Ron 13-03-2019

Duidelijke informatie op de site, redelijke prijzen, maar vooral de service na aankoop is prima! Iets kapot, ruilen is geen probleem.
Problemen met installatie? Telefonisch of in de winkel zelf (in mijn geval in Eindhoven) wordt je uitstekend geholpen!

Ron de Jong 13-03-2019

Eenvoudig in gebruik, mooie (web)winkels, groot assortiment, duidelijk, aardig personeel, scherp geprijst, snelle levering, niks aan veranderen, helemaal goed!

Ton 13-03-2019

Snelle levering , goed en mooi verpakt en duidelijke website met juiste feedback

patrick 13-03-2019

zeer vriendelijk personeel.
en snelle levering.
producten heel erg tevreden mee..

Call 13-03-2019

Van de week een vaatwasser bij COOLBLUE besteld. Alles verliep vlot. Je hoeft niet de hele dag thuis te zitten wachten tot ze komen, krijgt keurig een mailtje met een tijdsbestek. En een half uur van te voren nog een telefoontje. De oude vaatwasser namen ze ook weer mee en alle verpakkings materialen ook. Het fijnst vond ik nog dat ze ook op ZONDAG leveren. Helemaal van deze tijd!

Denise 12-03-2019

Prijs kwaliteit is prima, adviezen zijn uitstekend, aanbiedingen ook goed. Filmpjes bij ingewikkelde producten maken alles helder en duidelijk. Ik heb al diverse spullen via Coolblue gekocht, variërend van wasmachine, vaatwasser, mixer, TV etc. En alles vandaag besteld, volgende dag in huis. Maar ook: de vervoerders sluiten de aangeschafte witgoedapparatuur bij je thuis aan. Ik kan me geen betere service bedenken! Een absolute 10 op alle fronten.

Mimi Verhaeghen 12-03-2019

Degelijke producten aan een goede prijs, eerlijke voorlichting, correcte en supersnelle levering, gemakkelijke betaling, en alles met wat leuke kwinkslagen er bovenop.

A. Van der Lek 12-03-2019

Afhandeling en bezorging zijn correct verlopen. Het toezenden van de installatie-instructie vind ik leuk, maar niet echt nodig.

kees 12-03-2019

Met een prima ervaring van enkele maanden geleden, waarbij ik een vaatwasmachine gekocht had. Koos ik ook nu voor Coolblue. Maar nu ging er van alles mis. Ik had instellings problemen, Belde de klantenservice. Deze zou dezelfde avond terug bellen. Nu na een week moeten zij nog bellen. En niet het oude apparaat weer mee terug nemen. En al helemaal niet helpen bij het nieuwe apparaat uitpakken en aansluiten.
Officiele reactie van Coolblue 12-03-2019

Beste Kees,

Dank je wel voor je review. Balen zeg dat het met deze bestelling net even anders loopt dan je van ons mag verwachten. Sorry daarvoor.

Natuurlijk willen wij graag kijken wat we voor je kunnen doen. Graag ontvangen wij jouw ordernummer + korte uitleg op geenglimlach@coolblue.nl

Wij beloven dat we dit snel voor je oppakken.

A. Hommel 12-03-2019

Goede afhandeling van het gekozen artikel.
Netjes afgeleverd en werkt uitstekend.

Anita 12-03-2019

Vriendelijk personeel geduldig, en je ziet meteen wat je koopt. Makkelijk bereikbaar en veel gezelliger om persoonlijk contact te hebben

Alex Kossen 12-03-2019

goede prijs/kwaliteit verhouding. Duidelijke en heldere correspondentie vanaf bestellen tot ontvangst van het product. Vlotte levering.

Edwin 12-03-2019

gebruiksgemak, vlotte en snelle service ook indien product niet bevalt geen gezeur maar correcte afhandeling, snelle leveringstijden, etc

Dick Janssen 12-03-2019

Ik had op zaterdag een kleine bestelling van twee cartridges en zondag werd het al bezorgd.
En dat alles ook nog eens voor een hele scherpe prijs.

Bo 12-03-2019

Zwaar teleurgesteld Coolblue. Sinds vandaag zal ik geen verdere zaken meer met jullie doen.
Ik heb een jaar geleden een stofzuiger gekocht en deze gaf vanaf het moment dat hij 3 maanden oud was problemen en zuigt hij niet goed meer. Meerdere keren filters schoon gemaakt en alles bekeken. Daarna terug gestuurd naar jullie voor reparatie. Mijn stofzuiger is vervolgens 3 weken weg geweest. Daarna hebben jullie hem weer terug gestuurd en de fabrikant zou de binnenkant schoon gemaakt hebben. Na 1 week begonnen de problemen weer en ging hij ook irritant piepen. Ik heb hem weer retour gestuurd. Na 3 weken kwam hij opnieuw terug en zou iets vervangen zijn. (Wat is mij nog steeds onduidelijk) na deze keer was de zuigkracht nog steeds erg slecht. Ik heb met jullie gebeld en opnieuw moest ik hem weer terug sturen. Dit heb ik gedaan maar de irritatie was al behoorlijk toegenomen. Na weer ongeveer 3.weken kreeg ik hem WEER terug terwijl gezegd was dat er een andere oplossing gezocht zou worden.... De fabrikant had aangegeven dat ik hem beter SCHOON zou moeten maken!! (Nu was ik.echt boos!l Op aanrader vam 1 van jullie medewerkers moest ik heb weer( 4de keer) retour sturen. Ik zou nu eindelijk shoptegoed krijgen.....
Nou dit heb ik gedaan en heb de doos niet eens open gemaakt.... Toen ik het bericht ontving dat jullie hem retour hadden gekregen ben ik gaan bellen over het shoptegoed. Ik kreeg te.horen dat er eerst controle plaats moest vinden voordat ik het shoptegoed zou krijgen. En al die tijd had ik geen stofzuiger....!! Ik zou tevens terug gebeld worden wat nooit is gebeurd... Weer 2 dagen later heb ik een mail ontvangen dat ik nog 3 zuigmonden en de stang retour moest sturen! Nu was mijn geduld echt op!!

1 er is nooit eerder gezegd dat ik alle dingen retour moest sturen...
2 hoe moet ik dit nu versturen? Weereen doos kopen? (Nummer 5?) Heb al meerders dozen gekocht en de stang paste daar ook echt niet in.
3 Het gaat om een stofzuiger van 80 euro Hebben jullie enig idee hoeveel uren werk ik heb hierin hebzitten? en nul flexibiliteit van jullie kant.....
4 ophalen? Ja dat kunnen jullie. Alleen moet ik dan wek de hele dag gaan zitten wachten (lees vrijnemen van mijn werk) om te wachten tot dat iemand langs komt....

Conclusie jullie hebben gewonnen!!
Die 80 laat maar zitten! Ga morgen een nieuwe stofzuiger kopen ergens anders! En zal zowel prive als zakelijk geen zaken meer.met jullie doen.

Jullie zeggen te staan voor klantvriendelijkheid. Alles met een glimlach? Ik vindt het om te janken.

Ik hoop dat jullie heel gelukkig worden met die stofzuiger en ben zeer benieuwd hoe jullie als bedrijf op den duur overeind blijven nu jullie blijkbaar zo met jullie kanten omgaan.

Een zwaar teleurgestelde klant.
Officiele reactie van Coolblue 12-03-2019

Beste Bo,

Dank je wel voor je review. Dat klinkt allemaal niet zo best en ook niet wat je van Coolblue mag verwachten. Wij willen het graag voor je afronden, maar hopen ook dat je begrijpt dat wij alleen geld terug kunnen geven als een product 100% is ingeleverd.

Gelukkig hebben wij vernomen dat het vandaag alsnog voor je is opgelost.

Judith 11-03-2019

Ik heb voor Coolblue gekozen omdat ik heel snel een nieuwe televisie nodig had en de verhalen over Coolblue positief zijn. Mijn dochter lag ziek op de bank en juist op dat moment ging de oude kapot. Ik wilde een 32 inch met zoveel mogelijk HDMI aansluitingen en een scart aansluiting en mijn budget was niet groot. De tv die dit had was er alleen nog maar tweedehands. Op de site staat dat tweedehands producten retourproducten zijn en eigenlijk nog nieuw. Retourproducten worden door Coolblue goed gecontroleerd. Mijn tv was als nieuw en compleet. Bij ontvangst, wat inderdaad de volgende dag was waar ik erg blij mee was en mijn dochter ook, bleek dat er maar 3 schroeven in zaten voor het bevestigen van de pootjes terwijl er 4 nodig waren. Er zaten lege zakjes in waarvan ik geen idee heb wat er in gezeten heeft. Nu had ik gelukkig nog wel een passend schroefje in mijn gereedschapskist zitten en zitten de pootjes er nu goed aan maar dit is niet wat ik bij Coolblue had verwacht. De doos is bij retour duidelijk niet gecontroleerd. Dat vind ik erg kwalijk. Want er had ook meer kunnen missen of de tv had schade kunnen hebben. Dan was dit niet gezien. Mijn vertrouwen in Coolblue is hiermee wel sterk gedaald. Positief is wel dat het super makkelijk was om de tv werkend te krijgen. Ik hoefde alleen maar mijn oude functionaliteiten terug te hebben, nl de bekende zenders, t gids, terugkijken etc. Zelfs onze opnames waren er nog. De rest heb ik nog niet geprobeerd. Ik wilde geen smart tv met veel opties, internet en wat nog meer maar dat is tegenwoordig lastig aan te komen. Dus ja, uiteindelijk wel tevreden maar Coolblue, dit had zo eigenlijk niet gemoeten he?

Wilma 11-03-2019

Makelijk gevonden wat ik wilde hebben en de volgende dag vlgs afspraak op tijd binnen

Robert 11-03-2019

Goede site, prima winkelmandje, en vooral doen wat beloofd wordt. Goede informatie over bezorgen en juiste informatie met zeer vriendelijke bezorgers. Super.

rony 11-03-2019

Altijd snel geholpen in Zaventem en personeel dat Nederlands spreekt .. Ook deskundige uitleg waar je mee voort kan .. Proficiat

Nel 11-03-2019

Snelle levering, duidelijke omschrijving. Goede prijs/kwaliteit . Duidelijke website.

Harmi 11-03-2019

Coolblue heeft een heldere duidelijke communicatie en doet wat ze beloofd. Super snelle levering!

Wim 11-03-2019

Snelle levering product netjes geplaatst en aangesloten prima!
Mijn koelkast ging op vrijdag kapot en bij de meeste online shops konden pas na het wekend leveren coolblue niet zeer te vreden

Lodewijk 11-03-2019

Goede prijs en komen afspraken na zelfs op zondag. Daarnaast vriendelijke en bovendien kundige medewerkers.