Deze score is berekend op basis van 2809 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

J.W.M. de Vries 02-12-2016 Via de website gekocht

Vertrouwd en veilig

Overzichtelijke site om wat voor soort product ook te kopen. Snelle levering. Word voldoende op de hoogte gehouden ivm levering.

Pluspunten

• Goede producten.
  • snelle levering.
  • Vertrouwde website.
  • Vriendelijke medewerkers.

A. van der Meide 02-12-2016 Via de website gekocht

Gekocht

Overzichtelijke website met uitvoerige product omschrijving. Heb een MK520 draadloze toetsenboord en muis besteld Snelle levering.

Marion 02-12-2016 Via de website gekocht

Wasmachine en camera

Levering wasmachine was top.
Chauffeur belde idd een kwartier van te voren op dat ze onder weg waren.

Oude wasmachine werd meegenomen en de nieuwe wasmachine werd keurig uitgepakt en geïnstalleerd. Daarna keurige uitleg en hebben ze de wasmachine aangzet.
Zodat de wasmachine schoongespoeld is. Super.

Erg vriendelijk personeel.

Tijdje later de Nikei Extreem X6 besteld.
Een dag later geleverd. Top

Pluspunten

• Snelle levering
  • Goede voorlichting
  • Vriendelijk personeel

Sven 02-12-2016 Via de website gekocht

Coolblue.nl

1 van de weinige shops die je goed op de hoogte houden van waar je pakje uit hangt.

Helaas konden ze de volgende dag niet leveren, wel meteen de volgende ochtend een bericht dat het pakje niet kwam.
Dus geen teleurstelling dat je er op rekent en het komt niet.
Hun 14 dagen retour regel, no questions asked, "daarom" is ook een reden is voor mij waarom ik daar besteld heb.

Pluspunten

• Lever informatie
  • Retour binnen 14 dagen

Harry Lippens 02-12-2016 Via de website gekocht

Coolblue stays cool

Super winkel! Na 1 keer iets te hebben besteld op deze site kom ik telkens terug naar hier als ze het product hebben dat ik zoek. Ook bij twijfel hebben ze uitstekende filmpjes waarbij ze de voor- en nadelen van het product opsommen zodat je weet welk product aan jouw eisen voldoet.
Een aanrader!

Pluspunten

• Gemak
  • Uitleg

Jim 02-12-2016 Via de website gekocht

Bosch vaatwasser gekocht en laten inbouwen

Goede en snelle levering en netjes ingebouwd in onze keuken. En de prijs was ook goed. Ook contact gehad via de telefoon met klantenservice en super geholpen.

• Netjes ingebouwd

Rian 02-12-2016 Via de website gekocht

Erg tevreden

Erg tevreden over Coolbleu. Snelle en nette bezorging. Bestellen op de site ging ook heel soepel. Ga zeker vaker hier bestellen!

Wanda 02-12-2016 Via de website gekocht

Top service

Goede (en vriendelijke) service, snelle levering. Helaas gaat er bij Coolblue ook wel eens iets mis, maar problemen zijn er om op te lossen. En dat doen ze!

Pluspunten

• Goede service
  • Snelle bezorging
  • Bieden oplossingen bij problemen
  • Vriendelijke en kundige klantenservice
  • Fijne winkels

Minpunten

• Die zijn er niet

Paul 02-12-2016 Via de website gekocht

Paul

Heel goede service en goede prijs qualiteit voor de rest niets anders dan lof ik kan deze winkel hart aandelen

Pluspunten

• Super service

Karin 02-12-2016 Via de website gekocht

Karin

Overzichtelijk ,snelle levering.
Ruim aanbod en geen verzendkosten.
Kan je ophalen in een winkel in de buurt.

Pluspunten

• Snelle service

Hans 02-12-2016 Via de website gekocht

altijd snelle en correcte levering

Voor middernacht besteld, de volgende dag al bezorgd. Tot nu toe elke keer waar gebleken. Hele snelle services en nog lage prijzen ook. TOP

Pluspunten

• snel
  • concurrerend geprijsd

Meindert 02-12-2016 Via de website gekocht

Koffie

Het was een kwestie van betalen en de volgende dag in huis ! Helemaal blij mee ik maak volgende keer zo weer gebruik van deze site

Pluspunten

• Goed te volgen door track en trace
  • Mooi op tijd

Dupont Electro 02-12-2016 Via de website gekocht

Smarphones voor onze medewerkers

Er is een ruim aanbod van smartphones, vlotte en correcte levering.
Artikelen niet beschadigd !
Een betrouwbare webwinkel.
Doe zo verder :-)

HALFORD 02-12-2016 Via de website gekocht

coolblue rocks!

Coolblue doet wat ze beloven! Dit is zeker niet het geval bij andere webshops :=))
De dienst na-verkoop verdient ook een dikke pluim en draagt zeker bij tot de klanttevredenheid.

Pluspunten

• service
  • uitgebreide keuze
  • doen wat ze beloven
  • dienst na-verkoop is zeer efficiënt

Petra 02-12-2016 Via de website gekocht

Petra

Goede en snelle service. Er ging even iets mis met de betaling, maar dit werd snel opgelost.
Mooie iPhone. Dik tevreden.

Peter 02-12-2016 Via de website gekocht

Levering wasmachine naar zolder

Voor het daadwerkelijke moment van levering ( je kunt zelf een dag kiezen) wordt er heel duidelijk met je gecommuniceerd over het tijdstip waarop ze die dag komen.
Je krijgt eerst een email waarop het tijdvak staat wanneer ze komen ( was bij mij een tijdvak van een uur) vervolgens een sms een paar uur van te voren en dan als laatste nog een belletje van de chauffeur een half uur van te voren,echt heel goed!
De oude wasmachine werd meegenomen, de nieuwe uitgepakt en geïnstalleerd, klaar is kees. Echt keurige service en vriendelijk personeel. Ook de kleine smalle trap naar de zolder werd zonder morren genomen.
Mijn eerste ervaring met Coolblue is zeker een hele goede

Pluspunten

• Goeie website
  • Info over leveringtijdstip
  • Vriendelijk personeel

Martin 02-12-2016 Via de website gekocht

FitBit

2 FitBits besteld. Goede prijs, snelle levering. Goede servicemogelijkheden. Zou de volgende keer weer bij Cool Blue bestellen.

patrick 02-12-2016 Via de website gekocht

Snelle levering, wel summier verpakt

Na het bestellen op maandagavond kon ik mijn nieuwe tablet op dinsdag bij de Primira ophalen.
Dit was echt perfect, zoals altijd. Echter horde ik als dat het doosje waar de tablet in zat bootste tegen de buitenverpakking. Bij openen van de verpakking bleek inderdaad dat er slecht 1 luchtkussen in de doos zat om de tablet te beschermen. Ik vond dat toch summier voor zo'n kwetsbaar product.
Voor het overige is alles in orde.

Pluspunten

• snelle levering
  • scherpe prijzen

Minpunten

• bescherming in verpakking

Vicky 02-12-2016 Via de website gekocht

Ruim assortiment

Het is een zeer uitgebreid gamma, voor ieder smaak en budget zijn er artikels. Zeer tevreden over de werking en hun klantgerichtheid.

Leentje is 02-12-2016 Via de website gekocht

Koffie

Had voor 5 December bij coolblue al wat besteld, zodoende heb ik ook daar mijn dolce gusto gekocht.
Een nette en vlotte afhandeling van het bestelde, zonder moeilijk gedoe.
In de toekomst zal ik beslist weer bij coolblue bestellen

Pluspunten

• Snel
  • Makkelijk

M.K 02-12-2016 Via de website gekocht

M.K

Prijs oké goede site met veel artikelen makkelijk te overzien en veel informatie na bestelling duidelijke aangegeven over het thuis bezorgen

Pluspunten

• Goede site
  • Volledige info na bestelling

Philo 01-12-2016 Via de website gekocht

prima webshop

De levering is, ook in sinterklaastijd, zeer snel. De informatie die ik niet op de site vond en via de helpdesk vroeg, kreeg ik snel van een zeer vriendelijke en behulpzame medewerkster.

Jan 01-12-2016 Via de website gekocht

Post nl had mijn pakketje kwijt gemaakt en coolblue heeft er voor gezorgd dat ik een nieuw im kreeg. Dit werd een dag later alweer bezorgd. coolblue zou het verder afhandelen met post nl

Pluspunten

• Snel
  • Service

Zoran 01-12-2016 Via de website gekocht

Bestelling Access Point

De shop is gestructureerd, duidelijk en ondubbelzinnig opgezet. Producten, omschrijvingen, specificaties en reviews zijn goed terug te vinden. Als je twijfelt, kan je de hulp van een medewerker inroepen. Deze medewerker wist mij perfect verder te helpen. De levering verloopt vlekkeloos, snel en volgens afspraak. Grote klasse, keep up the good work!!!

Pluspunten

• goed vindbaar
  • gestructureerd
  • goede backup van medewerkers
  • snelle levering
  • alles volgens afspraak

Dick 01-12-2016 In de winkel gekocht
Amsterdam

Prima winkel en service

Prima winkel met snelle levering (mits op voorraad). Tevens goede adviezen gekregen over de gekochte goederen.

Pluspunten

• Goede service
  • Kennis van zaken

Roland 01-12-2016 Via de website gekocht

Ssd harde schijf laptop

Qua informatie niks te klagen, alles kun je terugvinden bij het product en uitleg kan ook nog via een filmpje bekeken worden. Sowieso is de service altijd top, dat heb ik al eerder ervaren bij een andere bestelling. Mijn laptopje heeft weer een upgrade gekregen en kan er weer even tegenaan.

Pluspunten

• Service
  • Voorlichting
  • Snelheid
  • Makkelijk

a.reijntjes 01-12-2016 Via de website gekocht

Betrouwbaar, snel en goed

Duidelijke site. Mogelijkheden om producten te vergelijken. Groot aanbod van producten. makkelijk zoeken in de winkel. Snelle levering. Betaalgemak.

Franck 01-12-2016 Via de website gekocht

Voordeligst en supersnel

Site is duidelijk en overzichtelijk. Makkelijk alles te vinden en snelle pagina opbouw. Bestelproces is intuïtief en snel. Ruime betaalmogelijkheden. Supersnelle levering. 's Avonds besteld de volgende dag geleverd.

Pluspunten

• Voordeligst
  • Snelle levering

vreven jean 01-12-2016 Via de website gekocht

vreven jean

ben zeer tevreden met met aankoop , de levering was stipt op tijd en de kwaliteit van het materiaal was top.
Wat ik jammer vind is de omslachtige methode van cashback .Waarom niet een rechtstreekse korting?

Edwin 01-12-2016 Via de website gekocht

Belofte niet nagekomen

Sinterklaascadeau besteld op 30-11-2016. Zou op 1-12-2016 worden geleverd. Is niet gebeurd. Wordt nu te laat geleverd voor Sinterklaasviering. Coolblue geeft de schuld aan Postnl. Echter ook geen inspanning door Coolblue om het pakket op tijd geleverd te krijgen.

Minpunten

• Belofte die niet wordt waargemaakt.
  • Geen inspanning om fout te corrigeren

Beste heer of mevrouw,

Bedankt voor uw feedback. Wat ontzettend vervelend om te lezen dat uw bestelling niet op tijd is geleverd. Dit is uiteraard niet de service die u mag verwachten van Coolblue. We willen dit ook graag voor u nakijken waar dit is misgegaan. Zou u zo vriendelijk willen zijn om uw ordernummer te mailen naar geenglimlach@coollbue.nl?

We zien uw reactie graag tegemoet.

G. Kok 01-12-2016 Via de website gekocht

Derde keer dat wij bestellen bij Coolblue.
3 weken geleden een wasdroger gekocht...nu een wasmachine.
Hoewel de wasmachine bij de grootste concurrent voor dezelfde prijs in de folder stond, toch liever Coolblue.
Wordt netjes afgeleverd tot op de plek en aangesloten...
Keurige, vriendelijke medewerkers.
Service staat gewoon bovenaan.
Voor ons niets anders...

Pluspunten

• Service
  • Assortiment
  • Helder en duidelijk in de communicatie

Bertus 01-12-2016 Via de website gekocht

Snelle service. Pakketje keurig en op tijd in huis. Bestellen was makkelijk. Een bedrijf wat ik zeker kan aanbevelen.

Bertha 01-12-2016 Via de website gekocht

Top

Deskundig en vriendelijk personeel aan telefoon. Tot middernacht bereikbaar voor werkende mensen belangrijk. Snelle bezorging. Prima te volgen via computer.

Pluspunten

• Deskundigheid
  • Snelle bezorging

Betka 01-12-2016 Via de website gekocht

Uitstekende en snelle service

Betrouwbaar en snelle levering , gewoonweg super! Avond ervoor besteld en de dag erna in huis😜 En track&trace vind ik ook leuk !

Florian 01-12-2016 Via de website gekocht

Coolblue is COOL!!

Coolblue heeft als slogan 'Alles voor een glimlach', en dat is precies wat ze doen. Laatst had ik een vraag over een wasmachine, via de Facebookchat gesteld en binnen een kwartier antwoord! Of neem nou de whatsapp, vraagje? gewoon even appen en je hebt zo antwoord! En niet alleen zo'n standaard bericht van okee doei, maar een leuk berichtje waarmee je je daadwerkelijk als persoon behandeld voelt! Ga absoluut zo door!

Pluspunten

• Klantenservice zoals dat hoort
  • Altijd met een glimlach
  • Snelle bezorging
  • Fysieke winkels
  • positief imago

Walter-Leonie 01-12-2016 Via de website gekocht

Fornuis

Ben super tevreden over Coolbleu. Goede informatie, Snelle levering, Goede informatie tijdzone's levering, Super vriendelijke bezorgers, Duidelijke website, En als laatste ben ik heel gelukkig met mijn fornuis, Mooie uitstraling lijkt zelfs groter dan die is,

Pluspunten

• Super mooi apparaat
  • Super vriendelijke bezorgers
  • Oven werkt prima en makkelijk te bedienen
  • Aansluiten n koud kunstje

Em De Raey 01-12-2016 Via de website gekocht

Zonder twijfel fantastisch

Toen ik mijn pakketje bestelde was er iets mis met de betaling (dit kwam door een kortingscode?) en er stond dat we nog €164,- moesten betalen, maar toen we een dag later naar de klantenservice belden zeiden ze dat er niks aan de hand was en de betaling waarschijnlijk iets later zou komen. We hebben gewoon ons pakketje de dag later gekregen en waren zeer blij met de staat en zorgvuldig waarmee het verpakt was. (Ook hebben we ons echt bezig gehouden met het knippen van confetti voor de postbode zoals voorgesteld in de mail 😂)

Pluspunten

• Klantvriendelijk
  • Ze doen echt ALLES voor een glimlach

Minpunten

• Sorry voor de postbode die confettidouche kreeg

Tomas 01-12-2016 Via de website gekocht

1 woord: GEWELDIG

Echt misschien wel de beste online webshop die ik op dit moment kan bedenken. Altijd perfecte service en een ontzettend goeie levering. Ik heb nog nooit een probleem gehad bij coolblue

Pluspunten

• Altijd op tijd geleverd
  • Service
  • Breed assortiment
  • Alles vaak op voorraad
  • Duidelijkheid (omschrijving etc.)

mick 01-12-2016 Via de website gekocht

Net een wasmachine gekocht bij coolblue.

de wasmachine besteld en de volgende dag in huis. Hij werd door de bezorgers direct aangesloten en de oude mee genomen. Super, zeker als je ook kijkt naar de prijs/kwaliteit verhouding. Een aanrader!

Aad 01-12-2016 Via de website gekocht

Lenco radio model Lucille

Zowel over CoolBleu als over de Lenco radio zeer tevreden. Bestelling de volgende dag afgehaald bij NL-shop. Radio heeft veel mogelijkheden voor het geld: DAB+, FM, Bleutooth, Aux-in en USB oplaadfunctie. Speelt op 220 V en op ingebouwde accu. Geluid is redelijk. Ben zeer tevreden.

Pluspunten

• Mogelijkheden
  • Leuk retro uiterlijk

Kamel 01-12-2016

Bounaga

Ik zou het de volgende dag hebben maar is 2 dagen later binnen gekomen.....daar baalde ik echt van aangezien ik het keihard nodig was.

Beste heer of mevrouw,

Bedankt voor uw feedback. Wat ontzettend vervelend dat uw bestelling twee dagen later geleverd is. Dit is niet de bedoeling en zeker niet wat u van ons mag verwachten. We willen dit graag voor u nakijken. Kunt u het ordernummer naar geenglimlach@coolblue.nl mailen?

Alvast bedankt voor uw reactie.

G. Roemers 01-12-2016 Via de website gekocht

Top service

Ik heb een vaatwasser gekocht bij Coolblue op maandagavond. Dinsdagochtend werd hij al om 9:00 uur geleverd. Je wordt keurig op de hoogte gehouden via email en sms. De chauffeur belde een half uur van te voren. De vaatwasser werd uitgepakt, neergezet bij de plaats waar hij moet staan. Verpakkingsmateriaal en oude vaatwasser werd meegenomen. Echt top service. De volgende keer bestel ik weer bij Coolblue.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Verpakkingsmateriaal en oude machine meegenomen
  • goed op de hoogte gehouden

Arnout 01-12-2016 Via de website gekocht

telefonische leveringsbeloften werden niet nagekomen

Twee weken geleden heb ik bij Coolblue 4 Harde schijven besteld. Er waren er slechts 3 op voorraad. Telefonisch werd mij dit verteld dat ik een paar dagen zou moeten wachten tot het 4de exemplaar beschikbaar zou zijn. De 3 exemplaren zouden bewaard worden tot het ontbrekende exemplaar binnen was. De totale zending zou ruim voor mijn deadline worden opgestuurd. 1 dag na de afgesproken deadline heb ik gebeld omdat ik nog niets ontvangen had. Coolblue had toen geen enkele harde schijf meer (de gereserveerde exemplaren zijn naar andere klanten gegaan). De oplossing van Coolblue: we annuleren uw order en besteld opnieuw bij ons en u betaald het verschil bij om bij ons andere schijven te kopen.

Pluspunten

• personeel blijf vriendelijk aan de telefoon
  • personeel doet moeite te helpen

Minpunten

• telefonische beloften worden niet nagekomen
  • personeel kan mij als klant niet helpen

Beste Arnout,

Allereerst willen we u bedanken voor de feedback. Wat is dit een vervelende situatie. Dit is niet wat u van ons mag verwachten en we willen u dan ook onze welgemeende excuses aanbieden voor het ongemak. We willen het één en ander graag nakijken, zodat we onze interne processen kunnen verbeteren. Kunt u het ordernummer naar geenglimlach@coolblue.nl mailen?

Alvast bedankt voor uw reactie.

Harry 01-12-2016 Via de website gekocht

Prettig

Bijzonder goed contact, snelle levering en vriendelijke, nette bezorgers (keurig hand geven).
In het verleden iets per abuis dubbel besteld, was geen probleem, gewoon terugsturen.

Dries De Wit 01-12-2016 Via de website gekocht

Samsung A3 2016 plus Panzerglass

de online shop is overzichtelijk, volledig, heel gebruiksvriendelijk.
1 minpuntje: ik bestelde per ongeluk een Panzerglass voor een ander type telefoon en dat paste dus niet. de orderpicker had dit kunnen detecteren? geretourneerd en netjes mijn centen terug gekregen.

Pluspunten

• overzichtelijk
  • volledig
  • gebruiksvriendelijk

Anita 01-12-2016 Via de website gekocht

Snel en goed

Snel geleverd, goede webshop. Ze nemen je oude apparaat gratis mee en sluiten de nieuwe aan. Ze bellen vlak.voor ze er zijn, ideaal, dus niet de hele middag thuis wachten!

Pluspunten

• Snelle gratis levering
  • Vriendelijke bezorgers
  • Aansluiten van het apparaat
  • Nemen oude apparaat mee
  • Nemen de verpakking mee

Els 01-12-2016 Via de website gekocht

snelle correcte levering

snelle correcte levering van een nieuwe smartphone. duidelijke communicatie. niets op aan te merken !

Klaas 01-12-2016 Via de website gekocht

Zoals altijd tevreden

Altijd zeer tevreden met coolblue.
Er staat altijd een goede omschrijving van het product en zoals beloofd de volgende dag in huis.

Pluspunten

• Goede omschrijving product
  • Volgende dag in huis

Lies 01-12-2016 Via de website gekocht

Alle afspraken worden nagekomen

De service was wat je zou moeten verwachten. En omdat dit in de praktijk niet zo vanzelfsprekend is gebleken, was mijn ervaring niet goed, maar geweldig. Ik had kort daarvoor dezelfde droger elders besteld, wat uitliep op een reeks aan frustraties en teleurstellingen. Daarom product geretourneerd en voor de herkansing bij CoolBlue besteld. Het was het juiste product, tegen de juiste prijs, in de juiste staat, op het juiste moment geleverd (zoiets vanzelfsprekends is bij andere leveranciers moeilijk gebleken). Je wordt zeer goed op de hoogte gehouden en de afspraak wordt nagekomen. Diegenen die de droger kwamen leveren waren ook nog eens schoon en netjes (is ook niet altijd zo bij anderen, is mijn ervaring).
Ik had alleen wel van te voren willen weten dat ze al in de vrachtwagen de droger uit het verpakkingsmateriaal halen. Ik was verbaast dat ze met een uitgepakt apparaat voor de deur stonden. Ze hebben me kunnen overtuigen dat hij wel goed verpakt tot aan de deur was vervoerd... :-)

Pluspunten

• betrouwbaar
  • goede service

H.J. Eigenbrood Nagel 01-12-2016 Via de website gekocht

Mevr. Eigenbrood Nagel

Deze site heb ik van de T.V en gelijk even alles bekeken en snel mijn keus gedaan. Het is Fantastisch zoals ik dit heb ervaren. Vriendelijke mensen en de ene dag beslist en de andere dag in huis. De vrieskast doet het erg goed, maar het is nog nieuw. Vr. gr. Mevr Eigenbrood