Deze score is berekend op basis van 3465 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Rieky 26-11-2016 Via de website gekocht

Phillips airfryer

Nadat de airfryer op veel plaatsen niet leverbaar was,is mijn man op internet gaan zoeken,en kwamen we bij coolbleu terecht voor dezelfde prijs natuurlijk!
Zaterdagavond besteld en zondag in huis,zo leuk!
Toevallig had ik aardappelschotel in huis die ook in de airfryer kon,dus gelijk uitgeprobeerd !
Heerlijk en niet vet gegeten!
Super zo'n snelle levering!

rob ensink 26-11-2016 Via de website gekocht

Snelle en perfecte levering.

Overzichtelijk en makkelijk te bestellen.
Wel een nieuw product besteld, maar niet meer in de originele verpakking, daarom korting gekregen. Ideaal.

Fleur980 26-11-2016 Via de website gekocht

Coolblue: top!

Super service, razendsnel geleverd. Duidelijk over moment van aflevering, vriendelijke bezorgers; helemaal top!

Pluspunten

• Snel
  • Service
  • Duidelijkheid

Joelle 26-11-2016 Via de website gekocht

Coolblue weet wat er speelt bij de consument

Zeer uitgebreid aanbod
Snelste service
Leuke persoonlijke aanpak, er wordt duidelijk iets gedaan met hun motto 'alles voor een glimlach'

Pluspunten

• Persoonlijke aanpak
  • Snelle service
  • Stevige dozen

Minpunten

• Je moet thuis zijn voor grote pakketjes
  • Geen app

Wim 26-11-2016

Aankoop oven

Prima geprijst, goede info betreffende levering en behulpzame bezorgers, kortom perfect. Artikel is naar volle tevredenheid in gebruik.

Pluspunten

• info
  • prijs

L 68 25-11-2016 Via de website gekocht

Snelle levering en hele goede service

Duidelijke omschrijving producten. Als je een vraag hebt, krijg je binnen een uur een duidelijk en uitgebreid antwoord. Levering van producten goed en snel

Skurt Skurt 25-11-2016 Via de website gekocht

Geen stekker? Niet ons probleem

Ik heb voor deze webshop gekozen omdat het een groot assortiment heeft. Ik heb hier de asus fx502vm besteld. Na het optijd ontvangen van mijn pakket ben ik erachtergekomen dat ik geen nederlandse stekker had meegekregen. Ik heb meteen de klantenservice gebeld en gevraagd of ik een nederlandse zou kunnen krijgen. Eerst wilden zij dat ik het gehele pakket terug stuurde. Ik heb uitgelegd dat ik de laptop vrijwel per direct nodig had en ook de stekker. Dit werd 'begrepen' en ik werd doorgeschakeld naar een andere medewerker. Deze probeerde een oplossing te vinden. Uiteindelijk werd mij verteld dat ik een mail zou ontvangen over hoe ik een nieuwe stekker kan krijgen. Ik verwachtte dat Coolbue zelf de stekker zou sturen aangezien ik hem zo snel mogelijk nodig had, maar in plaats daarvan gaven zij mij een link om zelf contact op te nemen met ASUS... Omdat ik het zo snel mogelijk nodig had, heb ik het maar bij de media markt gekocht.

Minpunten

• Slechte klantenservice
  • Lost niet zelf de problemen op
  • Stuurt je verder naar de producent

Officiele reactie van Coolblue 28-11-2016

Beste,

We vinden het ontzettend vervelend om te lezen dat u geen Nederlandse stekker bij uw laptop heeft ontvangen. Dit is zeker niet de bedoeling. Wij proberen u zo snel mogelijk te helpen en het komt soms voor dat de fabrikant u sneller kunt helpen met een ontbrekende onderdeel. Verder kunnen we begrijpen dat u voor een snellere optie heeft gekozen, omdat u de laptop direct nodig had. Kunt u het ordernummer mailen naar geenglimlach@coolblue.nl?

Groeten,

gio 25-11-2016 Via de website gekocht

prima service ook op zondag

Vaak worden online bestellingen geleverd op momenten dat ik niet thuis ben
Op zondag ben ik meestal wel thuis
Dus een prima levermoment

Fred Penders 25-11-2016 Via de website gekocht

MacBook Pro

Ik heb al meerder aankopen bij Coolblue gedaan en ben steeds zeer tevreden. Zowel over de prijs / kwaliteit, de informatie, de snelheid van afhandelen etc. Wat mij vooral vertrouwen geeft is de deskundigheid van medewerkers die ik heb gesproken n.a.v. een vraag. Uitstekend!

Pluspunten

• duidelijk
  • snel
  • prijs / kwaliteit
  • betrouwbaar

Eva M 25-11-2016

Altijd perfecte service

Bij coolblue is het een plezier om online te shoppen. Veel reviews om goed te kunnen kiezen, veel productinformatie en zelfs advies en soms filmpjes van de coolblue medewerkers. Ook de afleverservice is perfect, meteen de dag erna bij je thuis! Of je duidt een datum naar keuze aan. Ik heb al verschillende keren bij coolblue iets besteld en ik heb nog nooit van iets kunnen klagen, ze doen alles om hun klanten blij te maken (alles voor een glimlach, zoals ze het zelf zeggen). Ik ben dol op coolblue!

E en E 25-11-2016 Via de website gekocht

coolblue=cool

Ruim assortiment, beste prijs en altijd snel geleverd. Heb al meerdere keren bij coolblue besteld en nooit problemen gehad.

Pluspunten

• ruim assortiment
  • snelle levering
  • beste prijs

Harm 25-11-2016 Via de website gekocht

Goede, snelle levering. Prima product!

Binnen amper een dag een prima dect telefoon set geleverd. Voldeed helemaal aan de verwachtingen en aan de tip die Cool Blue zelf gaf op de website. Super prijs/ kwaliteit verhouding!

Pluspunten

• Ruime keuze
  • Snelle levering

roy 25-11-2016 Via de website gekocht

gemak

Duidelijke en overzichtelijke website bestelde om half twaalf in de avond en smorgens geleverd komen na wat ze beloven

Amanda 25-11-2016 Via de website gekocht

Prima in orde

Snelle levering, goed verpakt. Product is exact zoals beschreven en werkt prima. Zéér goede prijs/kwaliteit.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Goede prijs/kwaliteit
  • Zeer goede klantendienst

iEVO 25-11-2016 Via de website gekocht

Betrouwbaar

Snelle verzending, afspraken nakomen en goede service. Klantenservice is makkelijk te bereiken. Tevreden klanten:-).

Pluspunten

• Snel
  • Kwaliteit

Bibi 25-11-2016 Via de website gekocht

Goeie service!!! Goede bezorging! Kan PostNL nog veel van leren! Ga hier zeker vaker bestellen...ga zo door!

Pluspunten

• Bezorging

Claudia 25-11-2016 Via de website gekocht

Zanussi wasmachine gekocht

Makkelijk bestellen via de site, duidelijke omschrijving en ook nog zelf je bezorgdag bepalen. Je kunt de volgende dag al laten bezorgen maar dat kwam hier niet goed uit, dus een dag uitgekozen die bij ons wel goed uitkwam. Extra gratis service (bij anderen moet je daar voor betalen), wasmachine boven naar de badkamer brengen, aansluiten wasmachine, oude wasmachine mee terug, zelfs vanaf boven mee naar beneden. We hoefden niks te sjouwen alleen maar loskoppelen.
Mooie prijs kwaliteit verhouding. Goedkoper dan bij andere aanbieders.
op de bezorgdag zelf wordt je op de hoogte gehouden via sms en een kwartier voordat men bij je is wordt je gebeld.
Erg tevreden over deze aanbieder.

Pluspunten

• Extra gratis service
  • Bestel gemak
  • Zelf bezorgdag bepalen
  • Goede prijs kwaliteit verhouding
  • Op de hoogte gehouden van bezorgtijd

petra 25-11-2016 Via de website gekocht

super

Snelle en perfecte levering. Tot op een half uur nauwkeurig een levertijd. Mijn eerste bestelling was per abuis verkeerd, direct opgelost en een beter vervangend product ontvangen, en dat al de volgende dag. 2 dagen later een handgeschreven kaartje ontvangen met nogmaals excuses voor de verkeerde levering namens de chauffers. Daar wordt je dan toch blij van 😊

Patrick 25-11-2016 Via de website gekocht

Vrolijkheid troef, met echte service

Alles wat coolblue belooft maken ze waar. Snelheid en kwaliteit zijn een gegeven, maar het mooie is dat ze aan het hele bestelproces een vrolijke beleving weten te koppelen. Ik kijk altijd eerst of een product via coolblue te bestellen is.

Pluspunten

• service
  • kwaliteit
  • positiviteit
  • glimlach

Marike 25-11-2016 Via de website gekocht

Prima service!

Had een tweede kans-wasmachine gezien in de webwinkel en wilde daar nog wat over weten. Werd telefonisch keurig geholpen. Daarna alsnog online in de coolblue website besteld. Werd keurig op het afgesproken tijdstip door 2 bezorgers geïnstalleerd en uitgelegd en ze namen mijn oude wasmachine ook nog gratis mee. Bedankt Coolblue!!!

Yvonne 24-11-2016 Via de website gekocht

Ben een zeer tevreden klant

Coolblue bied een ruime keuze met fatsoenlijke prijzen en een snelle levering. Heb de afgelopen jaren verschillende producten bij deze webwinkel gekocht met in alle gevallen dezelfde positieve ervaring!

Blij 24-11-2016 Via de website gekocht

Goede service. Super!!!

Wasdroger werd uitgepakt en aangesloten.
verpakkingszooi weer mee genomen. bij andere internet bedrijven moet je zelf hier voor zorgen, tegen de zelfde prijs!

Rtmk 24-11-2016 Via de website gekocht

Ideaal

Zondag eind vd middag een vaatwasser besteld, volgende ochtend 10.00 uur stond hij op zijn plaats. Tussendoor al snel duidelijke communicatie over de levertijd en erg vriendelijke bezorgers. Top.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Goede communicatie

AL vd Dussen 24-11-2016 Via de website gekocht

Wat gaat dit sneL, een hele goede service

Zondagavond 1 minuuut voor 12 een wasdroogcombinatie besteld, de volgende dag (binnen 12 uur) geleverd. Hoe krijg je het voor elkaar. Cool Blue doet het! En dan ook nog aansluiten en de oude wasmachine meenemen, geen centje pijn. Uitstekende service.

Pluspunten

• snel
  • goede service
  • beste prijs

JoseMJ 24-11-2016 Via de website gekocht

Prima service

Supersnelle levering, klantvriendelijke klantenservice en medewerkers die met je meedenken. Wat op de website wordt beloofd, doet Coolblue ook: erg goed geholpen bij het omruilen van een produkt. De informatie op de website is erg duidelijk en Coolblue geeft een onpartijdige mening over de kwaliteit van een produkt, waar je als consument echt iets aan hebt! De Coolblue keuze is een handig en adequaat.

Pluspunten

• Goede service
  • Snelle levering
  • Vriendelijk personeel
  • De Coolbluekeuze is handig
  • Coolblue levert kwaliteit

Beertje 24-11-2016 Via de website gekocht

Hallo

Woensdag een zanussi wasmachine gekocht. keurig een berichtje van te voren gekregen dat zij eraan kwamen, heel netjes.
de wasmachine is geplaatst en de 2 medewerkers hebben de wasmachine aangesloten en laten proefdraaien, kranen gecontroleerd. toen bleek dat 1 van de kranen niet genoeg water aanvoerde. verstopt dus. daar was ik pas achter gekomen als ik de wasmachine was gaan gebruiken. vind het zo geweldig dat zij dit ook controleren. heel fijn dat deze mannen hier ook op letten. erg vriendeijk van ze en heel erg klantvriendelijk. heel erg bedankt mannen van cool bleu.

Roy 24-11-2016 Via de website gekocht

Super tevreden klant!

Super snelle levering, en heel vriendelijk personeel.
Kortom ben super tevreden en raad iedereen aan bij Coolblue te kopen!

Jack 24-11-2016 Via de website gekocht

Wasmachine.

Vooraf juiste tijd van aflevering. Vriendelijk en net bezorgers.
Keurig geïnstalleerd en instructie.

Pluspunten

• assortiment
  • prijs

Suzanne 24-11-2016 Via de website gekocht

Vriezer

Vooraf werd duidelijk gecommuniceerd wanneer ik de levering kon verwachten en wat er van mij werd verwacht betreffende inlevering oude apparaat. Twee vlotte boys kwamen de vriezer keurig leveren!

Raes Marc 24-11-2016 Via de website gekocht

Alles vlot verlopen

Groot aanbod. Snelle levering. Snel antwoord op mail. Zeer goede website
Goede verpakking en direct factuur ontvangen

Riebus Jan 24-11-2016 Via de website gekocht

Uitstekend !

Ik had een I-Phone 7 besteld voor 23u en inderdaad zoals men op de site schrijft, "de volgende dag in huis". PRIMA ! ! !

Pluspunten

• Prima website
  • Correcte levering

Minpunten

• ? ?

Whitelover 24-11-2016 Via de website gekocht

Fijne, snelle webshop!

Overzichtelijke webshop met meestal de laagste prijs! Supersnelle levering, vaak geen verzendkosten.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Groot aanbod

TS 24-11-2016 Via de website gekocht

Goede service en mooie prijzen

Heb al meerdere malen bij Coolblue besteld en elke keer wordt alles goed verpakt en op tijd geleverd!

Pluspunten

• Scherpe prijzen
  • Snelle levering
  • Goed telefonisch te bereiken

Jos 24-11-2016 Via de website gekocht

Nieuw Toetsenbord / muis combi

Prijs was goed, levering was goed maar de verzendoos buiten proportie en wat ik gek vond dat voor 12 uur besteld niet om 9 uur kon worden afgehaald.

Marc 24-11-2016 Via de website gekocht

Betrouwbaarheid

Zeer goeie en betrouwbare on-line winkel met een ongeëvenaarde service. Groot productaanbod , gratis verzending en snelle levering. Zeer goede prijs-kwaliteit verhouding.
Goede communicatie.

Ivan 23-11-2016 Via de website gekocht

Beste van Nederland

Mijn wasmachine was stuk gegaan. Coolblue was de goedkoopste keuze. Maar dat is niet waarom ik zo blij ben met coolblue. Ik ben erg onder de indruk van hun service. Het is ongekend en onevenaard goed. Geen stomme wordt online klant gedoe. Ik heb het voor 23:00 besteld en de volgende dag stond het al een was te draaien. Het werd naar de tweede verdieping gebracht, uitgepakt, aangesloten en de kapote wasmachine meegenomen. Geen sporen achtergelaten, geen spam, geen extra kosten, geen onverwachte dingen.

Pluspunten

• snel
  • helder
  • goedkoop

Danny 23-11-2016 Via de website gekocht

Zondag bestellen maandag in huis

Top

Ruim aanbod

Top winkel

JWJ 23-11-2016 Via de website gekocht

Super

Coolblue geeft goede informatie, mooie aanbiedingen en levert erg snel. Ik ben blij met deze onlineshop en ik heb nooit geen problemen gehad.

Pluspunten

• deskundig
  • snel
  • prijs

marijke 23-11-2016 Via de website gekocht

Prima webshop!

Snelle levering. Veel keus. Makkelijke website met zoekfilters. Goedkopere én duurdere producten. Betrouwbaar.

Pluspunten

• veel keus
  • overzichtelijke website

Minpunten

• levering via postnl > levert later

Iwona 23-11-2016 Via de website gekocht

wasmachine gekocht voor de laagste prijs, met gratis 3 pakken Ariël en een actie van bosch waarbij ik ook nog een gratis stoomgenerator kan ontvangen. Bestelling is mogelijk via de website of telefonisch. Vrijdag middag bestelling geplaatst en de volgende ochtend stond de wasmachine geïnstalleerd en wel al te draaien. Zeer snelle levering dus! Er zitten geen extra kosten verbonden bij het installeren en het meenemen van de oude wasmachine.

Pluspunten

• Klantvriendelijk
  • Zeer snelle levering
  • Goedkoopste prijs met extra gratis producten
  • Geen extra kosten

Pascal 23-11-2016 Via de website gekocht

Als koning

Kiezen ,kopen en daarna thuisgebracht netjes alles aangesloten en het oude apparaat met de verpakkingen terug meegenomen net als roomservice in uw eigen huis Super

• Mooi
  • Goedkoop
  • Zuinig

Corine 23-11-2016 Via de website gekocht

Prima winkel kan geen minpunt bedenken

Prima winkel, prima prijzen ook en fijn dat je tot 23.59 nog contact kunt opnemen met de klantenservice. Levering was een aangename verrassing: je kunt volgen waar je pakje is en hoeveel klanten er nog vóór je zijn: erg prettig. Ook het feit dat je pakjes na 18.00 uur kunt laten bezorgen zonder extra kosten is voor mij een enorm pluspunt! Na 2 aankopen heeft Coolblue er -mede dankzij de uiterst behulpzame klantenservice- een vaste klant bij, niets dan lof!

Pluspunten

• goede klantenservice
  • snelle levering
  • scherpe prijzen
  • altijd mogen retourneren zonder opgaaf van redenen

Rob 23-11-2016 Via de website gekocht

Uitstekende Service!

Coolblue verleent een heel goede service en een snelle levering! We bestellen ook andere producten via deze website omdat prijs/kwaliteit goed is en ze hebben goede prijzen!

Pluspunten

• snelle service
  • goede prijs

Mariela 23-11-2016 In de winkel gekocht
Rotterdam

De vriendelijke verkoper :-)

Na heel veel rompslomp te hebben gehad bij een telefoon winkel. Zelf maar besloten om mijn telefoon (iphone 6s) via coolblue te bestellen. Vrijdag avond nog opgebeld met klantenservice dat ik graag mijn telefoon in de winkel wilde afhalen ivm nog twijfel over abbo. De medewerker van de klantenservice vertelde mij dat dat geen probleem was en daar een aantekening van zou maken. De volgende morgen kon ik mijn telefoon dan ook ophalen. Aan de balie in Rotterdam werd ik supers vriendelijk geholpen door een medewerker Tim ( dikke duim omhoog). Hij gaf zelf nog de tip om een print screen te maken van de bedragen omdat deze verschilden van de site. Maar dat lag aan de mobielgoedkeurders. Niets om me zorgen over te maken. Ik ben met een big smile de winkel uitgelopen en natuurlijk mijn nieuwe telefoon. Paar dagen later heb ik nog een handgeschreven kaart gekregen met daarop een bedankje en gelukswensen met me nieuwe telefoon. Waar krijg je dat vandaag de dag nog.

Pluspunten

• Vriendelijk personeel klantenservice
  • Vriendelijk personeel winkel R'dam (Tim)
  • Hier is de term klant is koning nog echt waar.

Minpunten

• Geen !!!!!!!
  • Geen!!!!!!!

LJ 23-11-2016 Via de website gekocht

Heel tevreden

Zeer interessant om online te shoppen. Veel keuze van producten. Vriendelijkheid, hulpvaardigheid en snelle levering. top.

Mike Spieker 23-11-2016 Via de website gekocht

Customer Experience at best!

Wauw. Vrijdagmiddag ging mijn wasmachine kapot. Damn dacht ik. En nu? Dat ding natuurlijk weer zelf naar sloop brengen, nieuwe kopen en dan weer hele dag thuis wachten. Hoe?? Maar toen (geen grap dit). Internet, bestelling coolblue, want thuisbezorging gratis en ophalen ouwe ding ook! Bam. Nu nog tijdstip. Ik was weekend weg dus maandag, prima! Vrijdag bestellen maandag in huis. Mailtje dat ik maandagochtend 8u een sms ontvang met tijdstip bezorging. Sms ontvangen, 12u bezorging. Ik was nog niet thuis maar geregeld dat bezorgers erin konden. Ik kwam thuis. Alles geïnstalleerd, prefprogramma aan. Belletje aftercare van bezorger. Sjezus! Vrijdag stuk, weekend weg, maandag weer wassen. Hands-off + true customer experience, volledige ontzorging. Geweldig. Zo hoort t. I LIKE!!!

Pluspunten

• Communicatie
  • Nazorg

remco 23-11-2016 Via de website gekocht

nette koelkast, laag energie verbuik, (te) compact

Aflevering was een prettige ervaring. Twee deskundige coolblue medewerkers die zeer netjes en vriendelijk de koelkast installeerde. Het kunnen vergelijken van specificaties van verschillende koelkasten was zeer handig tijdens de orientatie. Dit kan je niet in een fysieke winkel doen. De gekozen koelkast is zeer energiezuinig, en mede daarom de keuze (en prijs was ook een factor). Qua formaat van de KGC250/70-1A+++ viel deze wel tegen in de praktijk, met name de beschikbare vries-inhoud, kleiner dan ik voorheen gewend was.
Daarintegen zou ik qua jaarlijks energieverbruik 5 van deze koelkasten kunnen plaatsten, ten opzicht van onze oude koelkast.

Pluspunten

• Prima witte koelkast, weinig spannend
  • Superlage energieverbuik

Minpunten

• Het model is ietswat aan de kleine kant

BK Easy Induction Wokarang 32 cm. 23-11-2016 Via de website gekocht

Wolf

Uitgebreid, klantvriendelijk, snelle leveringen en duidelijke site. Ook bij vorige bestellingen was ik altijd tevreden.

Hein. 22-11-2016 Via de website gekocht

Eenvoudige en heldere (bestel)procedures

Via kieskeurig op COOLBLUE uitgekomen.
Goede product omschrijving (specificaties) , eenvoudige bestelprocedure en betaling.
Snelle uitlevering en product deugdelijk verpakt.

Foolosopher 22-11-2016 Via de website gekocht

Ik bestel me suf

Pas op! Coolblue is een zeer gevaarlijk bedrijf. Ze hebben veel. Heel veel. En bieden een belachelijk goeie service. Met evenzo goede info per product. Daardoor bestel ik de laatste tijd veel te veel bij hun. Dus, je bent gewaarschuwd.

Pluspunten

• Aanbod en kwaliteit van producten
  • Service

Minpunten

• Verslavend