Deze score is berekend op basis van 2243 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

be smart 16-06-2015 Via de website gekocht

voor de blackberry classic heb je maar 2 bescherming

s'nachts besteld volgende dag geleverd

basroos1996 16-06-2015 Via de website gekocht

zeer makkelijk, het is product kiezen, betaal methode kiezen en afrekenen.
en volgende dag natuurlijk al in huis!!

zeer goede service ze beloven veel en dat komen ze ook na, alles kwam netjes binnen in een goede grote doos en de lege ruimte in de doos werd opgevuld met van dat plastic met lucht erin.

zeer groot en overzichtelijk assortiment!

zeer goede zaak maar er zijn natuurlijk zeer veel webshops en zo en er is ook nog een kans dat het ergens anders goedkoper is.

mooie site ,goede service ,perfecte bezorging en groot assortiment!! zeer goed ga zo door!

Nancysente 16-06-2015 Via de website gekocht

Prima service. Betrouwbare levertermijn. Veel produkten in voorraad dus snel beschikbaar. Korte Leveringstermijn is top en zeker nu incl zondag levering. Gratis levering.

Rolly2 16-06-2015 Via de website gekocht

Gemakkelijke site, alles zo gevonden en de ruimste keuze

Verbluffend. Om 23.30 uur besteld en dag nadien voor 10 uur afgeleverd

Zeer ruime keuze in de meest uiteenlopende genres

Heb ik al verscheidene keren gedaan. Echt een superwinsten.

Steeds fantastisch gediend geweest. Ruilen of omwisselen is eveneens geen enkel probleem. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel in de helpdesk.

Romarlor747 16-06-2015 Via de website gekocht

overzichtelijk aanbod

Na een zeer teleurstellende ervaring met Wehkamp een verademing om met Coolblue zaken te doen

pjcmdebie 16-06-2015 Via de website gekocht

Geen probleem om het gezochte op de website te vinden

snel besteld, snel verzonden, snel ontvangen

Ik heb niet gekeken naar het assortiment. Via google gezocht en bij coolblue gevonden.

ik beveel nooit winkels aan. Ervaring is wel goed dus de kans dat ik nog een op coolblue zoek is aanzienlijk.

positieve ervaring. In ieder geval krijgt coolblue de prijs voor de leukste doos.

Keedjee 16-06-2015 Via de website gekocht

Makkelijk opzoeken,bekijken en vergelijken

Zeer snel

Verschillende items

Snelle service plus knap vergelijken! Wie wil dat nu niet?!

Het is super makkelijk en snel om via coolblue te bestellen. Ik ben fan!

rjsonline 16-06-2015 Via de website gekocht

5,5

Goede website, snelle levering

De naverkoop service in geval van technische problemen is ondermaats. Mijn ervaring is ivm met de aankoop van een QNAP server. Er is zeer veel tijd verloren gegaan en de technische kennis was beneden alle peil.

Al dikwijls niet gevonden wat ik zocht. Wel "alternatieven"

Wegens de slechte naverkoopservice, de niet altijd betrouwbare verpakking, de onbetrouwbare beloftes van de help desk, de aangeboden bundels met niet compatibele producten.

Goed: betrouwbare levering Minder goed: verpakking (Hard disken in een enveloppe los in een doos) Slecht: naverkoop service

nollie1 16-06-2015 Via de website gekocht

gewoon bestelling plaatsen en betalen en dan krijg je eigenlijk onmiddellijk een mail wanneer dit geleverd wordt

zeer snel geleverd

je kan er eigenlijk vanalles bestellen zeer ruim assortiment

ik ben er tevreden over zeker een aanrader

ik vind dit een zeer interessante internetwinkel

nscrugli 16-06-2015 Via de website gekocht

Je moet je geen zorgen maken, je krijgt tijdig een melding dat je pakketje geleverd word.

Zeer snel antwoord op je vragen!

Ze hebben veel producten in het assortiment!

Deze online webshop is zeker een aanrader!

Deze online webwinkel is zeker een aanrader omdat ze zo een groot assortiment hebben en meestal het laagtste staan met de prijzen, ook leveren ze de volgende dag en zelfs op zondag! Verder is de klantenservice ook een dikke 10 waard!

jfmolendijk 16-06-2015 Via de website gekocht

vandaag besteld morgen echt in huis.

snelle service en duidelijk.

Uitzoek genoeg met duidelijke omschrijving.

Vanwege de snelle levering en duidelijk nederlandse uitleg.

erpece123nl 16-06-2015 Via de website gekocht

Ook op zondag bereikbaar + levering

Snel en ook op zondag 'open'

operaanna 16-06-2015 Via de website gekocht

online bestellen was nooit makkelijker en de optie hebben om hoe je het wilt laten bezorgen is echt top

ik heb twee keer gemaild over een mobiel die ik uiteindelijk heb gekocht en heb goeie, informatieve en nuttige antwoorden op ze allebei gekregen die me echt hielp om naar een beslissing te komen.

ontzettend veel mobiels hebben jullie. Maar 2 of 3 hoesjes voor de mobiel die ik heb gekocht, maar dat is misschien niet eens jullie schuld. MediaMarkt had geen hoesjes van de LG G3 S, dus ik heb het gewoon weer hier besteld. EN met 5 euro korting :)

De dag nadat ik mijn hoesje heb gekregen zat ik TV te kijken met mijn ouders en ineens was er een reclame voor CoolBlue. Ik zei meteen dat ik heel erg onder de indruk was van jullie. Mijn stiefvader wist al dat jullie goeie service hebben en mijn moeder was heel erg geïnteresseerd in wat jullie hebben.

Coolblue was zeker de makkelijkste manier voor mij om mobieltjes te vergelijken. Alle merken zijn verkrijgbaar en ik vond het gratis bezorgen echt top. Daar had ik nog 10 euro bij moeten betalen ergens anders. Ik kreeg ook goed advies en antwoorden op mijn vragen, en toen ik nog geen reactie had binnen 4 uren, had ik een mail van jullie om jullie excuses aan te bieden! Jullie zijn heel erg gericht op customer service en jullie slagen daar helemaal in.

wendii26 16-06-2015 Via de website gekocht

erg fijn dat je precies kan zien waar je pakketje is, en wanneer je het precies krijgt. en het komt ook echt op tijd! heerlijk

Ik beveel het zeker aan, en dat doe ik dus ook al een aantal jaren.

schorpioen01 16-06-2015 Via de website gekocht

wordt geleverd op afgesproken dag

je krijgt een mail bevestiging als je online een aankoop hebt gedaan

Duidelijk overzicht in de webshop

groot assortiment en duidelijk

winkel is duidelijk zeer groot assortiment aan materiaal

Remmert1975 16-06-2015 Via de website gekocht

Super makkelijk bestellen

Super snel in huis, met genoeg meldingen van wanneer het apparaat komt en hoe laat echt heel makkelijk

veel keuze

Nog nooit een slechte ervaring gehad met coolblue

Het is een goeie online winkel met veel keuze en de spullen zijn echt heel snel in huis

peetersm 16-06-2015 Via de website gekocht

Goede prijs en snelle levering.

Goede informatie voorziening, zelfs een SMS gekregen toen het pakket was ingepakt. Top!

xxcharrr 16-06-2015 Via de website gekocht

erg duidelijke site

snelle en goede levering

breed assortiment

Geweldige site, heel duidelijk en zeer snelle levering. Alleen wel jammer dat er bij dit product nog zo weinig reviews waren.

Henk.Jonkman 16-06-2015 Via de website gekocht

Klikken, lezen, beslissen & klikken - hoe gemakkelijk wil je het hebben ...

Geen gedoe, geen formulieren of lange verificatie, bestellen en leveren. Ook op zondag en da's best wel apart!

Voldoende keuze aanwezig.

Snel en voordelig, dat is wat ik wil.

MThomasj 16-06-2015 Via de website gekocht

Duidelijk en snel bezorgd

Goed bereikbaar voor eventuele vragen

Groot asortiment en ook een van de goedkoopste

Zeker een aanrader voor iedereen

Goede service, snel bezorgd en een van de goedkopere webwinkels. Zeker een aanrader!

harriegulikers 16-06-2015 Via de website gekocht

Artikelen vinden op Coolblue gaat snel. Als je via google naar specifieke producten zoekt krijg je sowieso vaak Coolblue als webwinkel in de antwoorden te zien.

Hun communicatie is van absolute wereldklasse. Heb ik nog nooit eerder meegemaakt. Zoals bv: same day delivery, of de manier waarop hun dozen in elkaar steken...

Ik heb eigenlijk tot nu toe alles op coolblue kunnen vinden waarnaar ik op zoek was. Maar ja, je kunt toch niet 4x een 10 geven ;)

Deze webshop kan ik iedereen van harte aanbevelen. Bestel maar eens een klein product en sta versteld van hun service. Daarna wil je niks anders meer en kom je steeds bij hun terug... Ik ben vooral onder de indruk van hun snelheid en de punctualiteit (tijdslot koerier is soms tot op de minuut vooraf bekend).

Coolblue levert ongelofelijk snel, gratis en met een geweldige service: hun communicatie is top: de bestel bevestiging, de verzend bevestiging, de notificatie van de koerier: alles is strak gepland en goed op elkaar afgestemd. Coolblue staat voor mij momenteel op nr 1 van online webshops wat betreft communicatie en levering. Bij elk toekomstig electronica artikel zoek ik eerst bij Coolblue, want dan weet je dat het binnen no-time thuis wordt afgeleverd.

Romain Manssens 16-06-2015 Via de website gekocht

Fantastisch toestel,enorme energie.correct en snel geleverd.een grote aanrader.

Perfect

Grote keuze .motiveerbaar juist

Altijd

Perfecte service en lang niet mijn laatste aankoop

kajkuipers 16-06-2015 Via de website gekocht

Het gemak begint al bij het zoeken in google. Vrijwel alle zoektermen over elektronica komen bij een coolblue site terecht. Hierna aangekomen op de site van coolblue heb je te maken met een schoon en verzorgde maar vooral overzichtelijke website. Het bestellen van producten gaat snel en kan ook gedaan worden als 'gast', dit kan tijd schelen omdat er niet per se een account nodig is.

7 dagen per week bereikbaar en bestellingen bezorgen, dat is DE definitie van service zichzelf. Als impulsieve koper is het fijn dat je aankoop ook snel op de mat ligt. Hierin staat Coolblue een paar stappen voor op de concurrentie.

Alles op het gebied van elektronica is aanwezig bij Coolblue. Ik vind het jammer dat Coolblue niet buiten dat assortiment gaat/is. Mijn onderbouwing hiervoor heeft te maken met de service dat ik ervaar bij Coolblue. Ik vind de service zo fijn dat ik niet op andere sites wil bestellen. Zou graag willen dat ik voor alles bij Coolblue terecht kan.

Voor iedereen. Waarom langer wachten dan één dag op je aankoop?

Ben gewoon heel erg tevreden over Coolblue. Zie bovenstaande beoordeling.

kapper dirk 16-06-2015 Via de website gekocht

heel duidelijke www met snelle links

zeer snelle levering, om 23.30u besteld en de dag daarop 08.30u netjes afgeleverd

zeer ruim asortiment

reden. laptop stuk. ik was op zoek naar een nieuwe laptop maar tijdens mijn vrije dag, op maandag zijn de meeste pc winkels gesloten, daarom terecht gekomen op coolbleu

Gejoan van der List 16-06-2015 Via de website gekocht

Goede servive

Zie boven

Veel producten

Goed service

Ben een nieuwe klant en ben tevreden zoals het nu gaat met retour zenden en nieuwe producten aan kopen.En wat ik belangrijk vind goede sercice.

ellen thijssen 16-06-2015 Via de website gekocht

makkelijk site

van alles op de hoogte gehouden

ruim aanbod

zou ik zeker doen

zeer klantvriendelijk, vlotte levering, werd van elke stap op de hoogte gehouden

stijn.vanhull 16-06-2015 Via de website gekocht

Eenvoudige manier van aankopen doen. Eens je bent geregistreerd hoef je niet bij elke nieuwe aankoop terug je creditkaart gegevens door te geven.

Van bestelling tot aan levering wordt je perfect op de hoogte gehouden. Levering is zoals beloofd. Vandaag bested voor middernacht, de volgende dag geleverd.

Heelgroot assortiment aan artikelen uit verschilllende categorieen. Via slimme en handige manier van naamgeving.

Service en kwaliteit tegen heel scherpe prijzen. Dat is toch wat je wil.

Ik heb al enkele keren een bestelling geplaatst bij coolblue zonder enig problem. Ik blijf klant.

Christophe77 16-06-2015 Via de website gekocht

Had geen probleem om te vinden wat ik zocht

Snelle service en ook goed dat je op de hoogte gehouden wordt wanneer u storting aangekomen is, pakket gemaakt wordt en verstuurd. Precies zoals ik graag met kiala werk voor pakketjes te versturen.

Hangt af van wat je zoekt. Misschien wat inspelen op de producten die test aankoop ook aanprijst ?

Leuk en gebruiksvriendelijk

Prima winkel , zoals vermeld misschien wat meer inspelen op test-aankoop. Is maar suggestie hoor.

jur606 16-06-2015 Via de website gekocht

makkelijk zoeken bestellen en betalen

snelle service snelle levering en genoeg keuze waar te ontvangen

tot nu toe altijd alles kunnen vinden wat werdt gezocht.

goed,degelijk, veilig en snel

britteamanda 16-06-2015 Via de website gekocht

Ik belde naar coolblue om te vragen of een product op voorraad was en daar werd correct op geantwoord. De medewerker klonk zeer enthousiast

Iets wat ik wilde bestellen hadden ze niet bij een andere winkel maar wel bij coolblue

Ik vind het een hele overzichtelijke site, vriendelijke medewerkers, een goed assortiment en een prima klantenservice!

vera serru 16-06-2015 Via de website gekocht

Je kan kiezen uit diverse toestellen, en de revieuws bekijken.

De dag ervoor besteld, de dag erna reeds geleverd. Spaart tijd en verplaatsing uit. Prima

Breed assortiment, toch eerst wat vergelijken lijk mij het beste.

Makkelijk bereikbaar via internet, en zeer goede sevice.

Ik vind het makkelijk en fijn om rond te neuzen in de internetwinkel. Vergelijken met andere gelijkaardige producten is makkelijk, en het kan soms neigen tot aankopen andere zaken, die wel niet onmiddellijk maar toch noodzakelijk blijken.

Anne01 16-06-2015 Via de website gekocht

Product is gemakkelijk vind- en bestelbaar. Gratis verzending.

Snelle reactie van de helpdesk, zo nodig 's nachts alhoewel ik dit niet uitgeprobeerd heb

Is niet altijd de goedkoopste van de onlineshops maar hun service is uitstekend. Helaas hebben ze niet "alles" waardoor ik wel eens uitwijk naar een andere webshop.

Zeer zeker!

Gratis verzending! Duidelijke omschrijving van het product incl. de voor- en nadelen ervan. Snelle reactie van de helpdesk.

whisper58 16-06-2015 Via de website gekocht

heel makkelijk te bestellen

het product zou de volgende dag geleverd worden (vrijdag) , maar was in de vrachtwagen blijven staan, en kwam pas maandag. Heel jammer was een vaderdag kado .....

groot genoeg

mijn andere ervaringen met CB zijn altijd heel positief geweest .

Een hele fijne winkel. Had tot nog toe prima ervaringen, Behalve met de laatste, die toch wel een tijdslimiet had ivm vaderdag. Ik heb gebeld op zaterdag waar mijn airfryer bleef, en die bleek nog in de vrachtwagen te staan. Ik kon wel een nieuwe bestellen, en betalen ?? en dan zouden ze er alsnog een sturen die dan zeker zonder geleverd zou worden. Sorry maar dat vind ik geen service, mag je nog eens 189 euro betalen voor een fout van de chauffeur. Plus alle ellende van dien want die moet ook weer terug gestuurd worden. En dan kun je wachten op je geld. Nee sorry dit is geen klantvriendelijke oplossing. Daarbij ben ik vrijdag heel de dag thuis gebleven voor de levering die niet kwam. Ze hadden op zijn minst iets kunnen laten weten. Dus de volgende keer zal ik iets terughoudender zijn om te bestellen.

Loek437 16-06-2015 Via de website gekocht

Zo gevonden, zo besteld en zo geleverd

Volledige openheid middels E-mails vanaf de bestelling tot aan de levering.

(Bijna) alles is er te vinden

Getoonde prijzen zijn vaak lager dan bij de conculega's

Na lang zoeken, wikken en wegen alsnog besloten om betreffende dashcam aan te schaffen. Vanwege ervaring met CoolBlue en de prijsstelling van genoemd artikel besloten om deze bij CB te bestellen.

JMBu 16-06-2015 Via de website gekocht

De site is zeer duidelijk en om te bestellen gaat zeer vlot

Binnen de 24 uur geleverd

Veel producten aangeboden, ruime keuze

Mijn toestel voldoet aan de beschrijving en binnen de 24 uur geleverd, zelf als men met de gewone bankkaart betaald. Geen Visa of andere kredietkaarten nodig om te betalen.

Tessa8461 16-06-2015 Via de website gekocht

Lekker thuis achter de PC producten vergelijken en dan een bestelling doen.

Je wordt goed en op een leuke manier op de hoogte gehouden van bijvoorbeeld waar je pakketje is. Ook word je met vragen goed geholpen.

Coolblue heeft een behoorlijk groot assortiment. Door de producten in te delen in webshops (ik heb bijvoorbeeld bij de printershop een printer gekocht) word je niet overspoelt door producten die je niet nodig hebt.

Ik heb inmiddels verschillende producten gekocht bij Coolblue en ben altijd goed geholpen. Ook word ik altijd vrolijk van hun bezorgdoos en van hun website.

Coolblue maakt het winkelen leuk, makkelijk en voordelig. En je kan kiezen tussen online winkelen of een echte winkel.

DvanI 16-06-2015 Via de website gekocht

Goeie keuze en makkelijk besteld

Snelle levering en prima op de hoogte gehouden

Veel keuze en duidelijke informatie. Hierdoor snel een goed product in huis.

stafpenningx 16-06-2015 Via de website gekocht

Duidelijke cataloog en onderafdelingen. Snelle navigatie.

De productinformatie is zeer uitgebreid. Product vergelijking heel eenvoudig. No nonsens maar duidelijke directe taal.
Wat mij vooral opviel is de geruststellende adequate communicatie, tijdens en na het plaatsen van de bestelling. Alsof je de exclusieve aandacht geniet van een winkelbediende aan de balie.

De keuze is verwonderlijk uitgebreid.

Geen opdringerigheid. Eerlijke informatie, ook over eventuele minpunten. Enorm assortiment.

Het systeem is eindeloos geduldig bij moeilijke keuze. Aangename en duidelijke communicatie. De haast ongelofelijke snelle leveringstermijn wordt toch gerealiseerd.

phildebacker 16-06-2015 Via de website gekocht

de site is simpel en gemakkelijk

je wordt verschillende keren verwittigd i.v.m de staat van je bestelling

veel keuze

Heb al regelmatig goederen gekocht altijd al tevreden geweest. Zelfs al eens een verkeerde bestelling ontvangen, na een mailtje werdt direct het juiste product verstuurd.

Rocolen 16-06-2015 Via de website gekocht

vandaag besteld , morgen in huis

voldoende keuze

makkelijk & goedkoop

jensboekee 16-06-2015 Via de website gekocht

een besteling doen bij coopblue gaat zeer vlot en Is snel gedaan en gemakelijk

zeer goede service en supersnelle levering

Ze hebben echt alles

Chris Vranckx 16-06-2015 Via de website gekocht

Super tevreden van de nicer dicer

Dag erna al in huis, top service !

Dag erna al iets in huis hebben aan dezelfde prijs als het in de winkel kost zonder dat ik me moet verplaatsen. Lekker geen stress van parkeerplaats vinden en veel te ver te voet moeten gaan. Geen verzendkosten moeten betalen dus ik kom vast en zeker nog eens shoppen.

Vogelaart 16-06-2015 Via de website gekocht

Zoals genoemd, binnen een half uur reactie van de klantenservice. Geholpen met iedere vraag, en elke keer werd er weer duidelijk gemaakt dat geen vraag te moeilijk zou zijn.

Ze bieden zelfs de telefoons goedkoper aan dan de provider zelf. Top!

ronaldvandenbos 16-06-2015 Via de website gekocht

Snel gevonden, makkelijke site, overzichtelijk aanbod

Snel geleverd

Snelle, heldere site en supersnelle levering !

allydea 16-06-2015 Via de website gekocht

Very good product. Helpful reviews. Good customer service and fast delivery.

johanhulshof 16-06-2015 Via de website gekocht

Overzichtelijke webshop

Snelle en transparante afhandeling

Voldoende keuze

kbinon 16-06-2015 Via de website gekocht

bijna letterlijk "in twee clicks"...

geen problemen, alles netjes zoals beloofd

kan niet vergelijken met andere sites

ik spreek hier quasi nooit over... dus ik kan't ook niet aanbevelen

rv83 16-06-2015 Via de website gekocht

Simple and easy

Ik kon kiezen wanneer de bezorging is, makkelijk en probleemlos op zaterdag bezorgt.

Ik was op zoek naar een model HDD met power adapter voor de Wii U. Ik vondt die op coolblue en ook voor een goede prijs!

CoolBlue is een super online winkel! Goede prijzen en snelle levering!

ches3153 16-06-2015 Via de website gekocht

Heel makkelijk aankopen van spullen

Snel geleverd, altijd snel antwoord op mails

Kan uitgebreider, meeste wel altijd voorradig

Nog nooit problemen mee gehad, steeds goedkoopste optie

Top winkel, snelle service. Prijs/kwaliteit is top. Echte aanrader

JensdePens 16-06-2015 Via de website gekocht

Voor mij was het belangrijk het toestel en bijbehoren 's anderendaags te krijgen. Om 15u besteld, 's Morgens toen ik om 9u op mijn werk aankwam, was alles al geleverd. Me Happy!