Deze score is berekend op basis van 2794 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

folkertvanhasselt 11-06-2015 Via de website gekocht

Heldere en eenvoudige bestelprocedure

Netjes teruggekoppeld wanneer er bezorgd zou worden, mogelijkheid om zelf aan te geven wat je het beste uitkomt, en dan ook nog netjes op tijd afgeleverd in een goed verzorgde verpakking.

Kon precies vinden wat ik wilde hebben en het ook nog vergelijken met alternatieven

Loes Fennik-Hartman 11-06-2015 Via de website gekocht

goed te bestellen

de vriezer was niet op voorraad en ik kon aangeven dat ik een mail wil ontvangen wanneer het weer binnen is. Dezelfde dag werd ik nog gemaild en kon ik meteen bestellen

heel goed

het is perfect gegaan

staat bovenaan allemaal al aangegeven

chrisbiesterveld 11-06-2015 Via de website gekocht

Product snel en eenvoudig gevonden, Bestel en betaal process eenvoudig en snel.

Via e-mail snelle updates van de status van je bestelling, en zelfs de melding dat het afgeleverd is bij de buren.

Prima keuze uit het ruime assortiment. Dit in combinatie met de overzichtelijke website, maakt het zeer prettig on-line winkelen.

Simpel, snel, eenvoudig en overzichtelijk.

Simpel, snel, eenvoudig en overzichtelijk. Top !!

HCPC 11-06-2015 Via de website gekocht

Zeer overzichtelijk en alle keuze mogelijkheden.

Heb ik nog geen gebruik moeten van maken daar de website alle voorzieningen heeft Goed !

super veel keuze mogelijkheid als je het ergens op een andere website gezien hebt is het zeker aan te bevelen om bij coolbleu te kopen daar alles in de prijs zit bv verzending.

Je vindt er echt alles

Ik kan tot op heden niets negatief over coolblue schrijven ik koop er gemiddeld om de 2 maanden een artikel daar ik reseller ben.

Isabelle77 11-06-2015 Via de website gekocht

Eerst Iphone 5s besteld. Was voor mij niet ideaal van formaat, voor mij persoonlijk te klein scherm, gezien ik een Samsung Galaxy bewoon was. Deze Iphone 5 retour gezonden, na 1 dag geld als teruggestuurd. Iphone 6 besteld en nu helemaal tevreden. Top service!

Tom Be 11-06-2015 Via de website gekocht

makkelijke site, overzichtelijk

Laattijdige controle mastercard waardoor levering niet binnen de termijn plaatsvond. Teleurgesteld in klantendienst omdat men mij niet meer contacteerde na mijn antwoord. Claims zijn leuk, maar je moet ze dan ook wel inlossen, steeds weer, keer op keer.

groot assortiment!

teleurgesteld in service en klantendienst, maar hopelijk is dit éénmalig.

nrooijers 11-06-2015 Via de website gekocht

Lg g2 met 32GB intern geheugen hier als een van de weinige sites wel verkrijgbaar.

Snelle levering Ruime product variatie

petervdeng 11-06-2015 Via de website gekocht

Site werkt naar behoren!

Assortiment is uitgebreid maar soms aan de hoge prijs.

Fitbit kan niet in de Nederlandse taal gebruikt worden. Voor Engels landinstelling UK of VS, dit mag wel eens duidelijk op de site vermeld worden. Food DB niet Nederlands.

jvcuts 11-06-2015 Via de website gekocht

fantastisch op alle punten

snelheid bij de bestelling en uitvoering ervan

EnzoC 10-06-2015 Via de website gekocht

Goede website met goede zoekfuncties

De bezorging werd een dag uitgesteld, Coolblue heeft dit serieus opgepakt. Er werd een compensatie door Coolblue aangeboden terwijl Coolblue niets aan de vertraagde bezorging kon doen.

Ruim assortiment

Vanwege mijn ervaringen met Coolblue.

John1916 10-06-2015 Via de website gekocht

Super vriendelijk telefonisch geholpen.

Zeer ruim aanbod

Door een geweldig snelle levering!!

Door de snelle levering en heel vriendelijk personeel,en komen afspraken na!!

R.H. van Duijn 10-06-2015 Via de website gekocht

Goede website

Levering en aansluiting gratis en het aansluiten was niet eenvoudig, maar de mannen stopten niet voor het allemaal goed zat!!!

Niet alles waar ik in geïnteresseerd ben staat er op

Prijs en service

Ik wil graag een Sound Bar kopen maar ik snap de omschrijving niet die bij de techn. gegevens staan en kan nergens antwoord vinden!!!

lucr 10-06-2015 Via de website gekocht

veel informatie over het product
het bestellen verloopt eenvoudig en gemakkelijk

op zondagvoormiddag besteld en reeds de maandag voormiddag geleverd: efficiënter en sneller kan het niet;

vergelijking met andere producten verloopt vlot;

hkst1958 10-06-2015 Via de website gekocht

Zeer overzichtelijke website, makkelijk te vinden

Heel goede service, bij andere webshop veel langere levertijd en bezorgkosten

Prima, ik heb meteen gevonden wat ik zocht

Ik vind het een heel fijne winkel, ruim assortiment, klantvriendelijk en de levering is top, laat in de middag besteld en de andere dag om 11 uur in huis. Prima! Ga zo door!

shorttrack 10-06-2015 Via de website gekocht

Ik vind het zeer vervelend dat wanneer ik iets zoek via de zoekbalk ik het resultaat niet kan sorteren op prijs of beoordeling. Het kost hierdoor veel tijd om het juiste te vinden.
Ook kun je niet altijd gemakkelijk terug vinden in welke menu iets staat wat je gevonden hebt via google bijvoorbeeld. (Voorbeeld: Ik zoek via goolge het woord statief. Ik zie vervolgens een link staan naar de coolblue website en klik erop. Om dat ik gedesinteresseerd om nog andere vergelijkbare statieven te zien wil ik ook graag weten waar het statief wat ik voor me heb te vinden is op de website.) Dat gaat helaas vrij lastig.

Alle leveringen zijn op tijd geleverd. Jammer dat het maar tot 10 uur bestellen is om het de volgende dag in huis te hebben. Er zijn concurrenten die het daarin beter doen.

Er is van alles te vinden. Maar de prijzen willen nog al eens hoog uitslaan. (misschien niet up to date?)

De service is goed en de prijzen zijn laag.

Niet alles is even gemakkelijk te vinden. Daardoor zoek ik soms snel verder bij een andere webshop. De prijzen zijn laag maar niet altijd het goedkoopst. Soms scheelt het maar een paar euro waar ik niet moeilijk over doe. Maar als het al 10 euro verschil is ga ik toch naar een andere. Ik heb zelf een kleine selectie van webshops waar ik voor mijn aankopen doen. Ik vertrouw deze en ben tevreden over de service. Ik kies uit deze webshops door naar de laagste prijs te kijken.

paulawijn 10-06-2015 Via de website gekocht

Mooie zeer overzichtelijke site!

Je wordt heel goed op de hoogte gehouden met het verloop van je bestelling dmv e-mails!

Ruim voldoende keus!

Op zondagochtend een wasautomaat besteld en maandag erna stond hij keurig netjes op zijn plaats! Supersnel!

Kan gewoon niet beter supertevreden!

rinzwind 10-06-2015 In de winkel gekocht
Eindhoven

Website is goed ingericht. Keuzemenu is beter dan van andere websites en kent de juiste opties om op te zoeken. Ik vind de website duidelijk en overzichtelijk.

Coolblue is goed te bereiken vanaf het station (10 minuutjes lopen voor Eindhoven en indien nodig een bushalte in de buurt).

Winkel is ruim en overzichtelijk. Goed brede balie met genoeg kassa's. Ik werd direct geholpen door iemand met duidelijk kennis van zaken en die meedacht.

Zeer vriendelijk personeel. Men was vrolijk en wilde maar wat graag van de koffie af :)

De notebook die ik hier heb gekocht was nergens anders te koop of indien wel op de website niet op voorraad en dan met 3+ weken levertijd.

Coolblue: ik vink 's-morgens om 8:00 aan op de website dat ik deze wil afhalen. Kan vanaf 9:00 en 10:30 stond ik buiten 1355,10 euro lichter en 3.4 kilo notebook + tas zwaarder.

Absoluut aan te raden. Notebook opgehaald in Eindhoven en personeel was erg deskundig en vriendelijk.

Niks dan lof. Website: goed. Personeel: goed. Goed 1 puntje van kritiek dan: deze notebook kon met een combideal (notebook+tas) aangeschaft worden met 10% korting op de tas. Edoch de notebook van 17.3" pastte niet in de tas van 17.3". Staat tegenover dat de medewerker -zelf- de notebook in de tas probeerde te doen ;)

ArjanKuijs 10-06-2015 In de winkel gekocht
Aalsterweg Eindhoven

Internetsite, ophalen in de winkel of laten thuisbezorgen zelfs op zondag

Vakkundig en heel erg service gericht. Op en top

Wat ze niet hebben is lastig aan te komen, wat ze wel hebben is super veel en altijd goed

Deze winkel is gewoon de beste van nederland

De manier van werken en manier van doen spreekt mij aan, ze zijn service gericht en vakkundig. Dat missen veel concurrenten in mijn ogen

fotokewilly 10-06-2015 Via de website gekocht

de producten staan duidelijk en zeer overzichtig op de site met heel veel product info zodat je echt kunt afwegen wat te kopen

kan echt niet beter
ik had zaterdag middag besteld en zondagmorgen had ik men product zelfs op zondag dit kan echt niet vlugger en effecienter

het assortiment is echt uitgebreid genoeg om echt je keus te kunnen maken

ik raad iedereen aan deze winkel te nemen online en in de winkel zelf

ik vind werkelijk alles uitstekend ik heb geen enkel minmunt te melden ik ben uiterst tevreden

ingsk 10-06-2015 Via de website gekocht

overzichtelijk, groot aanbod.

Zondagavond bestellen. Op maandag het product in huis.

Gevarieerd in diverse prijsklassen.

Heb ik al gedaan. Coolblue voor de allerbeste service en het allerbeste product.

Ik kocht altijd bij een concurrent. Maar deze concurrent verhoogt de prijs per jaar op precies hetzelfde product met drie euro. Coolblue bood mij: - meer keus - hoge kwaliteit - razend snelle bezorging Ik wilde mijn oude stijl brilletje kopen maar zag dat ze brilletjes van Speedo hadden van hogere kwaliteit. Ook al zijn ze veel duurder (55 euro ipv 30 euro) toch kocht ik er meteen twee. En zo voldoen geweldig. De volgende keer koop ik weer bij Coolblue.

Oorlam 10-06-2015 Via de website gekocht

Goed filterbaar, overzichtelijk

Snelle actie klantenservice

Bijna alle gangbare producten direct leverbaar

Snelle levering, goede klantenservice

Snelle levering, goede klantenservice, goede prijzen

Footer 10-06-2015 Via de website gekocht

eerst even zo'n korte movie van het product bekeken. dat werkt super!

gelijk een email met duidelijke info.

je wilt wel iets goed aanbevelen, en dat kan dus!

Agapey 10-06-2015 Via de website gekocht

Super makkelijk

Nooit problemen gehad

Altijd snel en makkelijk bestellen bij Coolblue

AngeliquevM 10-06-2015 Via de website gekocht

handig filmpje op de site over mijn aan te schaffen wasmachine. Dat stond zelfs niet op de site van de fabrikant!!

Helemaal tevreden met mijn aankoop bij Coolblue!!

Ad_en 09-06-2015 Via de website gekocht

Veruit de beste verzendmogelijkheden van alle tot nu toe gebruikte websites: datum, tijd en locatie

Volgens afspraak 23:00 besteld en 15:00 al af te halen (16:00 vooraf aangegeven)

Is er een betere webwinkel?

Prima webwinkel, wel maak ik me zorgen over de blauwe verpakking. Wel erg herkenbaar maar is dat wel goed voor het milieu, het is maar verpakking die slechts 1x gebruikt wordt.

Vidh2015 09-06-2015 Via de website gekocht

gemakkelijke site, perfecte telefonische ondersteuning.

Snelle gratis levering, ook op zondag en perfecte communicatie omtrent levering.

betreffende artikel was niet voor de hand liggend en was voorradig.

heb ik vandaag al gedaan aan mijn collega's.

Positief:Perfect zoals beoordeling. Negatief: niets

johny37 09-06-2015 Via de website gekocht

En zeer snelle levering, zelfs op zondag.

hans.huysmans 09-06-2015 Via de website gekocht

Website is duidelijk, afhandeling winkelwagen ed is zeer eenvoudig

14d tijd om product te testen, doorgronden. Indien niet goed, terug sturen zonder zorgen. Al een product gehad dat ik 2x zonder enige kost heb laten herstellen (binnen de garantieperiode)

Ik mis nog wat tuinmeubilair

Waarom zou ik deze niet aanraden aan iemand anders ?

Uitstekende service zowel voor (telefonisch) als na verkoop. Snelle en correcte levering van producten, nog nooit te laat geweest. Niet altijd de goedkoopste maar dat pak ik er graag bij.

Goedbedoeld 09-06-2015 In de winkel gekocht
Filiaal Groningen

Zonder omhaal snelle service en een scala aan mogelijkheden om te betalen.

Een goede service, snelle en adequate afhandeling. O ja, ook nog super-vriendelijk personaal in het filiaal!

PA3CPI 09-06-2015 Via de website gekocht

Snel product kunnen vinden vanaf de pc, bestelling in no time rond.

Snel replies over de status van de bestelling.

Heel tof dat ook op zondag wordt geleverd!

ellendr18 09-06-2015 Via de website gekocht

Alles ging heel vlot en gemakkelijk. Snelle levering en goede communicatie.

Mazza58 09-06-2015 Via de website gekocht

Ik vind de gratis aflevering op de volgende dag, ja ook op zondag, wel super, waar vindt je zulke goeie klanten service?

Het artikel was snel te vinden op de website; de website en het gehele bestelproces was makkelijk en snel, en de gratis aflevering op de volgende dag (zondag) was voor mij zeker een beslissend punt.

Swakke62 09-06-2015 Via de website gekocht

Had even een probleempje met de betaling, maar alles bleek in orde... zal aan mijn zijde geweest zijn ;-)

Snel en goed!

Prijzen kunnen altijd beter ;-)

In de latere namiddag besteld en de dag erop in de voormiddag geleverd, top!

+ Assortiment + Snelle levering ook op zaterdag (BPOST) - Prijzen zijn soms tot bijna 40% hoger tegenover concurrenten

RedHot 09-06-2015 Via de website gekocht

makkelijk uitzoeken door goede informatie, betaalgemak door ruime betaalmogelijkheden.

Voor 23.59 besteld, de volgende dag in huis en er wordt eventueel ook op zondag bezorgd.

ruim asortiment verdeeld in diverse gespecialiseerde winkels

kijk naar het cijfer wat ik Coolblue geef!

Zie argumentatie bij beoordeling

Tonny2010 09-06-2015 Via de website gekocht

snel gevonden
snel besteld
snel in huis

wat hebben ze niet op voorraad.
kortom,
alles.

Rolls 09-06-2015 Via de website gekocht

Ik had rond 8 uur s,avonds een bestelling geplaatst en het werd op zondagmiddag al afgeleverd,super.

perfecte service.

genoeg te kiezen voor een mooie prijs

Ik zou het iedereen aanraden.

Naar mijn idee is het de perfecte winkel met super service en levering.

HMDB 09-06-2015 Via de website gekocht

Goede website

Uitgebreid assortiment

Plezierig en eenvoudig winkelen.

Goed assortiment, goede website en snelle levering.

reptilicus 09-06-2015 Via de website gekocht

website is en blijft top !

levering op zondag <3

makkelijke gevonden wat ik zocht

doe ik altijd al coolblue is the best

duidelijke website met veel info, snelle levering, makkelijk online te betalen

v.lagrouw 09-06-2015 Via de website gekocht

telefonisch makkelijk bereikbaar en ook winkels waar je de producten kan bekijken en een hele goede site

ook op zondag bezorgen

gewoon genoeg asortiment , maar niet alles op gebied van electronica

het is gewoon de beste en je kan ook gebruikte artikelen kopen met garantie

deze winkel voldoet 100% aan mijn verwachtingen

etienne1952 09-06-2015 Via de website gekocht

Men moet niet buiten komen

Vandaag besteld morgen in huis

Zou nog iets beter kunnen

heel gemakkelijk

lientjess 09-06-2015 Via de website gekocht

Een laptop gekocht via Marktplaats 2e Kansje van Coolblue. Gebeld met de klantenservice en ze hadden meteen al mijn gegevens (al eerder wat besteld). Binnen 24 uur was mijn laptop binnen.

Goede klantenservice. Niet alleen via de telefoon, maar ook via Facebook een snelle reactie ontvangen.

Groot assortiment met de nieuwste producten.

Turtle Ruth 09-06-2015 In de winkel gekocht
Eindhoven

Thuis vanuit je stoel bestellen. Vervolgens kiezen of het product verstuurd wordt of dat je het zelf op wilt halen in 1 vd winkels.

Product dat niet compleet geleverd was, werd zonder problemen direct omgeruild.

2x direct gevonden wat ik zocht.

Ruime keuze, goede service

Aangekocht product gecontroleerd in de winkel. Echter bij thuiskomst bleek er een accessoire te missen. Contact opgenomen en product kon teruggestuurd worden. Het ws echter gemakkelijker om hiermee terug te gaan naar de winkel. Product werd zonder problemen direct omgeruild voor een nieuwe. Later nog een ander product besteld en dat wel per post laten bezorgen. Leverdatum werd genoemd, maar product werd ruim 10 dagen eerder verzonden. Dat is dan een welkome verrassing!

sammie68 08-06-2015 Via de website gekocht

Snelle levering.

Een overzichtelijke website, een snelle levering. Top.

Hiriyeya 08-06-2015 Via de website gekocht

Ik bestel om21u een nieuwe smartphone met enkele klikken en de volgende morgen heb ik hem al in mijn bezit. Way wil je nog meer ?

Direct bevestigd via mail, nadien nog een smsje dat het reeds klaar was om te verzenden en dat men ons op de hoogte zou houden via mail

Ik heb 2 winkels afgedweild en niet gevonden wat ik wou en nu vanuit mijn luie ztel, gevonden

Alles was top

Ik vind dit manier van winkelen super, snel, makkelijk en voordelig voor portemonnee en milieu

Lily veys 08-06-2015 Via de website gekocht

Laat kunnen bestellen (tot middernacht )

Volledige en voldoende uitleg over het aangekochte produkt

Teveel keuze om te beslissen !!!! Prachtig

Ruim assortiment

Late bestelling en toch de volgende ochtend met een glimlach de bestelling ontvangen

RUDY GLAZENBORG 08-06-2015 Via de website gekocht

Het gemak van bestellen is makkelijk, simpel en snel

Sneller dan dit kan haast niet mts een koerier meteen gaat rijden

De keuze is reuze

Ik vertel iedereen over mijn ervaringen met Cool Blue
en die is heel positief

NVT

Jacobijna60 08-06-2015 Via de website gekocht

Alles is hier mogelijk

Soper

Alles te koop en te leveren

Beter dan wie ook alleen bij Cool blue kopen

Gewoon super dit bedrijf al meerdere producten gekocht en alle dagen bezorgen

Joost Bogaers 08-06-2015 Via de website gekocht

Het is goed geregeld

Ik vind het nergens beter

Een ruime keus, maar het kan nog wat meer zijn.

Iedereen moet daar een keer gebruik van maken.

Ik kan niet echt iets slechts verzinnen.

PL1984 08-06-2015 Via de website gekocht

Super gemakkelijke website en bestelprocedure!

Voldoende keuze en productomschrijving

Ruime keuze

Zeker aan te bevelen!

Super correcte website en mega snelle verzending. Op alle punten een voorbeeld!

Ferdyb 08-06-2015 Via de website gekocht

snelle levering, gratis verzending. Betaalgemak.

Nog meer productaanbod zou fijn zijn.

Nog nooit ellende gehad en producten zijn altijd in orde.

Het assortiment mag nog meer worden uitgebreid, maar het is verder een goede webwinkel. De fysieke winkel heb ik nog nooit bezocht.