Deze score is berekend op basis van 1380 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Gtournois 25-06-2015 Via de website gekocht

Het was zeer eenvoudig te bestellen, gemakkelijk betaald en snel bezorgd.

Er zijn veel reviews online die je helpen met zoeken.

Heel groot assortiment, varierend in kwaliteit en geld.

Coolblue is een topsite en ze bewijzen het keer op keer.

Super winkel

Onlinesjopper 25-06-2015 Via de website gekocht

Goed gecommuniceerd over de levering en precies volgens tijdschema de volgende dag geleverd.

Vicderudder 25-06-2015 Via de website gekocht

Je moet niet op stap!
Je hebt heel veel producten op de website.

De aangegeven snelle leveringstijd wordt altijd 100 % gerespecteerd

Wij hebben al heel wat aangekocht via Coolblue en hebben absoluut geen negatieve ervaringen!

Gewoon geen slechte ervaring

Cehag 25-06-2015 Via de website gekocht

Snelle levering, goede communicatie, goede en duidelijke website

Manon Loonen 25-06-2015 Via de website gekocht

's avonds besteld en de volgende dag al in huis, net verpakt

Ik was bij toeval hier uitgekomen omdat ik niet wist dat Coolblue ook speelgoed verkoopt. Ik zal er zeker eens vaker kijken wanneer ik speelgoed wil kopen.

snel in huis
net verpakt

Jortpoortema 25-06-2015 Via de website gekocht

Van huis uit binnen een mum van tijd een bestelling geplaatst, het kan evt. even snel tussendoor bij bijna elke bezigheid.

Voor 24.00 uur besteld, volgende dag in huis. Dat vind ik fantastisch!!

Recent een laptop en een stofzuiger gekocht, beetje rond zitten neuzen op de site, zo veel producten, dat had ik eerder moeten ontdekken...

Levertijd en assortiment zijn top!!

Fantastisch dag jd zo laat nog kan bestellen en dat het dan de volgende dag wordt bezorgd of zoals ik liefst doe voor de zekerheid: bezorgd bij tnt-punt om de hoek. Je weet dan zeker datje de postbode niet mist. Ik wil nooit meeranders. Ga zeker vaker bestellen bij cool blue. Ik ben om.

DaW27 24-06-2015 Via de website gekocht

5,3

Het bestelproces gaat gemakkelijk. Het retourzenden van iets ook. Gebeurt kosteloos naar een antwoordnummer.

Ik heb een laptop teruggestuurd. Deze had aan de ene kant pixelverlies in het scherm. Dat viel onder de garantie. Aan de andere kant was de laptop gevallen en de harde schijf kapot gegaan. De leverancier wil echter het scherm niet onder de garantie repareren en Coolblue wil zich daarvoor niet hard maken namens de consument richting de leverancier. Dus dan laten ze je in de kou staan.

Als je snel iets wil hebben, zijn ze geweldig. Als je een probleem hebt met je product, is dat nog ,aar de vraag.

Staat ook al bij de aparte punten. Ze zijn snel in het leveren en gemakkelijk in het retour zenden. Naar de leverancier makken zij zich echter niet hard voor het belang van de consument. Dan laten zij de consument in de kou staan.

Officiele reactie van Coolblue 25-06-2015

Wat vervelend dat uw laptop defect is geraakt. Ik heb het een en ander nog even voor u nagekeken en de onderdelen die gerepareerd moesten worden zijn defect geraakt door de val van het toestel. Wij konden de defecten hierdoor helaas niet onder de garantie repareren.

sannecardol 24-06-2015 Via de website gekocht

Het is makkelijk te bestellen, het is overzichtelijk en duidelijk. Je kunt zelfs het 's avonds laten bezorgen.

De service is tot nu toe ook top. Het bestellen ging makkelijk.. Heb het op zondag om 11uur 's avonds besteld en maandagochtend al bezorgd, top!

Ik heb eigenlijk niet verder gekeken na het assortiment dan mijn laptop. Ik wist al welke ik wilde. Maar na mijn idee, waren er genoeg artikelen. Een breed assortiment.

Ik zou dit zeker aanbevelen. Vooral omdat het zo snel geregeld is.

- Snel geleverd. - Keuze voor het leveren in de avond.

Robert2025 24-06-2015 Via de website gekocht

Goede site, goede selectie mogelijk door uitgebreide criteria

Geen bezorgkosten en supersnelle bezorging, perfect, ook de cash-back-aktie is goed aangegeven en de instructies zijn prima

Wat je kan bedenken hebben ze qua smartphones en tegen scherpe prijzen

Een prima winkel beveel ik graag aan.

Het loopt vlekkeloos, dat is ook wat ik tegenwoordig verwacht.

PIWA 24-06-2015 Via de website gekocht

perfecte site om producten te vergelijken

onberispelijk

reeds zeer uitgebreid

75alex 24-06-2015 In de winkel gekocht
Groningen

Handige filters op de site, maar ook goed geholpen in de winkel

Heb een defect aan een artikel van anderhalf jaar geleden, kan ik gewoon langsbrengen en wordt geregeld, ook zonder alle papperassen, want dat staat allemaal nog inhet systeem

Niet alles, maar wel veel, inalle klasses genoeg keus

Hier koop je geen kat in de zak

Goede service, parkeren voor de deur

wai667 24-06-2015 Via de website gekocht

super website alles duidelijk geïnformeerd
en met enkele muizeklikken betaald

komen hun belofte na(vandaag besteld morgen thuis geleverd)

veel keuze en prijs klasse

gemak om je producten te kiezen en te vergelijken, goede info over product en zeer aantrekkelijke prijzen

heb geen opmerkingen,alles is prima verlopen zoals ik het graag heb daarvoor dank u Coolbleu

Jacky Van Herck 24-06-2015 Via de website gekocht

Rustig thuis producten vergelijken en dan bestellen met de zekerheid, indien het product niet voldoet aan de vooropgestelde eisen stuur je het gewoon terug. Wat wil je bod meer?

Na beoordeling thuis kan je, indien nodig, gemakkelijk kontakt opnemen met de mensen van de service na verkoop en op een zeer aangename en gemakkelijke manier afhandelen indien er al problemen zouden zijn.

Alles is een groot woord maar Coolblue heeft toch een uitgebreid assortiment ban producten waar je kan uit kiezen.

Ik ben zeer tevreden over deze web winkel en zal deze zeker steeds aanbevelen bij kennissen.

Zoals reeds eerder vermeld, ben ik zeer tevreden over deze webwinkel en zal ik deze zeker aanbevelen bij mijn kennissen..

vergelijken86 24-06-2015 Via de website gekocht

royaal aanbod , vergelijkingsmogelijkheden, makkelijk in gebruik.

snelle toezending conform afspraak

heel uitgebreid

Wimkes 24-06-2015 Via de website gekocht

Makkelijk te
Vinden

Zondag besteld, maandag echt wel binnen.

Meedere keer wat besteld optijd binnen en ook vlug en goed retour.

030957 24-06-2015 Via de website gekocht

uitgebreid gamma
tot middernacht bestellen
volgende dag 100% geleverd

doen niet moeilijk als je iets terugstuurd.geweldige service

ruim assortiment

zeer snelle levering
ook als je wil op zondag

alles is prima

lisaberwouts 24-06-2015 Via de website gekocht

Zeer gemakkelijke site om te bestellen. Vanuit je luie zetel iets bestellen, geweldig!

Ik bestelde zondag mijn gsm en maandagochtend om 9u30 had ik de gsm al. Zeer goed!

Wat ik vooral goed vind aan de winkel, is de levering. Die gaat zo snel en vlot. Heb hier nog nooit problemen mee gehad. Ik vond mijn gsm ook op andere winkels maar die was daar €60 duurder. Zeer goed service en kwaliteit. Een klein minpuntje is dat er niet zo veel keuze was uit hoesjes voor mijn gsm.

willygeerts 24-06-2015 Via de website gekocht

De hele Coolbue website is heel gemakkelijk en handig in gebruik.
Met de 'keuzehulp' ben zo bij hét product dat je zoekt, het 'mandje-betalen-leveren' volgt vlot en gemakkelijk.

Vanuit een persoonlijke noot: smartphones, oortjes, printers, switches, routers maar ook koffiezet en scheerapparaat kocht ik al bij Coolbue.
Wanneer ik een nieuwe heggeschaar nodig heb, bij Coolblue zal ik het ook bestellen.

Veel hebben schrik van het 'online kopen' en terecht, vele winkels doen het slecht tot héél slecht.

Coolblue echter maakt het 'online kopen' een bétere ervaring dan de echte winkel.

Online kopen is bij Coolblue een aangename ervaring: > keuzehulp om snel tot een productkeuze te komen > heel efficiënt en pijnloos betalen > heel groot assrotiment > supersnelle levering, zélfs zondag

naatjuhhh 24-06-2015 Via de website gekocht

Genoeg te koop genoeg te bestellen.

Een prima bedrijf, met een super service

Bestellen via internet ging heel makkelijk. Mijn artikel was niet op voorraad maar ik kreeg een mail toen het er was en kon direct bestellen. Na de bestelling kreeg ik direct een telefoontje om wat door te nemen over de bezorging. Ik werd goed op de hoogte gehouden over het (soepele) verloop. De bestelling werd op werk bezorgd op het afgesproken tijdstip!!

nsjiub 24-06-2015 Via de website gekocht

Zeer goede en duidelijke website

Goed en duidelijk bestelproces. Je wordt prima op de hoogte gehouden van je bestelling en de aflevering daarvan.
Ook plaatst men de apparatuur op zijn plaats zonder extra kosten.

Fantastische aankoop service.

Leintje1991 24-06-2015 Via de website gekocht

Toegankelijke website. Erg makkelijk

Coolblue hield mij steeds de hoogte van de zending. Ik heb al meerdere dingen hier besteld en altijd een snelle levering .

Groot assortiment. Er zit altijd wel iets bij.

Snelle levering. Groot assortiment. Goede communicatie

manuelmorre 24-06-2015 Via de website gekocht

Ik heb meteen gevonden wat ik zocht.

Vrijdagavond besteld en zaterdagmorgen in de bus!!! Onvoorstelbaar!!

Ik ben soms op zoek naar zeer specifiek fotografiemateriaal dat niet altijd in België of Nederland te vinden is, maar verder een goed assortiment.

Ik ben altijd aangenaam verrast door de goede service en bliksemsnelle levering!
Ik zou iedereen aanraden bij Cool Blue te kopen!!

Zalina_93 24-06-2015 Via de website gekocht

Ik vond alles heel goed en duidelijk. Bestellen ging perfect.

Mijn pakketje werd geleverd aan huis, dag na mijn bestelling. Dit was ook de reden waarom ik bestelde bij coolbleu, de snelle levering. Het is dan ook zeer zorgvuldig geleverd geweest, goed ingepakt. Ik ben alvast heel tevreden!

Ik zou het wel iedereen aanbevelen. Want de kwaliteit is echt goed. Vooral de levering is super snel!

Voor mij is het goed zoals het is. Het is niet de eerste keer dat we iets bestellen. Eerder ook al een notebook gekocht, een scherm voor de computer en nog zoveel meer. Altijd tevreden geweest met de producten en hun levering!

Spiderwil 24-06-2015 Via de website gekocht

Goede productomschrijving zodat je de keuze kan maken die bij je past. Er is altijd een afhaalpunt in de buurt zodat je niet thuis hoeft te zijn om toch op de gewenste dag al over je bestelling te kunnen beschikken.

Ze maken hier de beloofde snelle levering ook waar.

Ik had toevallig pech dat een product tijdelijk niet voorradig was, maar Coolblue geeft dat dan ook aan. Bij een ander krijg je later pas een melding.

Als het ter sprake komt zal ik dat zeker doen.

Luc Malfait 24-06-2015 Via de website gekocht

vlotte keuze en vloote bestelmanier, om om het even welk moment.

Correcte info over de stand van zaken bij de levering. Vriendelijke, correcte levering.
Voldoende info op mail over der stand van zaken, factuur, enz.

Momenteel gericht gezocht. Binnen het gezochte correcte keuzes.
Verder assortiment niet beoordeelt.

Op basis van de ervaring zeker een aanrader.

Beperkte ervaring. Maar momenteel uitstekend.

weiler.debrie 24-06-2015 Via de website gekocht

snel gevonden wat ik zocht.

gebeld met een vraag, snel antwoord.
Bestelling volgende dag binnen en geïnstalleerd.

snelle service, vriendelijke klantenservice.

De service voelt als persoonlijke aandacht, voel me gezien als klant.

billyh 24-06-2015 Via de website gekocht

Top bedrijf met top service.

Producten komen zelfs met goede reviews waarbij plus- en minpunten in her overzicht vermeld worden.

alsnog een pluspunt dat ze tot zo laat in de avond doorwerken!
Top service en vriendelijk personeel, ook de bezorger!

Iets wat ik van veel bedrijven niet kan zeggen.

Makkelijk een mobiele abonnement kiezen.

Een lekker breed assortiment met van alles wat, zelfs aanvullende producten bij erbij horen.

Zeer te vrede over deze winkel!

+ Bestellen tot aan laat in de avond + Vriendelijk personeel + Goede service + Breed assortiment + Aanvullende producten + Vriendelijke bezorgers + Overzichtelijke webshop + Reviews van producten + Overzichtelijk mobiele abonnement

zone21 23-06-2015 Via de website gekocht

makkelijke navigatie per categorie, rangschikking volgens verschillende criteria, aanwezigheid van gebruikers beoordelingen (indien voorhanden) ; enig minpunt : product vergelijking is niet zo eenvoudig te gebruiken, en de uitkomst is dikwijls weinig behulpzaam bij het maken van een keuze

in dit geval over dakloze stofzuigers : er is slechts 1 model van Dyson beschikbaar, alhoewel er een groot gamma bij Dyson bestaat

snelle service, eenvoud in gebruik, makkelijke betalingsprocedure.

heleenvo 23-06-2015 Via de website gekocht

Makkelijk uit te zoeken op de site van coolblue. Ok verschillende producten kunnen vergelijken is erg handig.

Vrijdagavond besteld. Zaterdagochtend een half uur voor aflevering gebeld en
wasmachine is geplaatst, oude meegenomen en nieuwe getest. Klasse

Goed assortiment. Kon de producten ook onderling vergelijken.. Heel handig.

Goede service, vriendelijke mensen.

Ik heb geen opmerkingen over coolblue. Tot nu toe bevalt de wasmachine me heel goed maar ik heb hem nog maar een paar dagen.

hardysfruit 23-06-2015 Via de website gekocht

website is zeer overzichtelijk
je kan snel doorklikken.
even registreren en aanmelden en het is besteld.

ik had s avonds een telefoon besteld rond 7 uur s anderdaags om 2 uur had ik hem al.
paar uur later na bestelling kreeg ik al een mail dat het pakje ingepakt xas en verzonden. en dat zelfs in het weekend.

normaal ben ik niet zo voor online aankopen maar ik raad iedereen het aan omhet te proberen vooral het gemak en zeker voor de topservice

Liselive 23-06-2015 Via de website gekocht

Snelle service, uitgebreide keuze, goed geprijsd en ook bezorging op zondag.

justroebbie 23-06-2015 Via de website gekocht

top winkel !!!!

top service!!

coolblue is gewoon top voor mij zijn ze momenteel 1 van de beste winkels en zeer klant gericht !!!

Klkedw 23-06-2015 Via de website gekocht

SUPER WEBSITE

Al jaren zit ik op eBay en Beslist.be te snuffelen .Maar vanaf nu zal ik steeds eerst bij jullie rondkijken!
Wat me geweldig gelukkig maakte was de snelheid van levering. 's Avonds om 22h00 besteld, de volgende morgen om 09h45 geleverd.

Snelheid van leveren is adembenemend. Een cadeau op de laatste moment? De volgende dag geleverd.

Ik vind alles geweldig. De website, de leveringstijd, de keuze. De 7/10 voor het assortiment is gewoon omdat ik een klusser ben, en ik daarvoor niet alles vind. Maar de aangeboden goederen zijn O.K.

TallenM 23-06-2015 Via de website gekocht

Gewoonweg perfekt. Altijd bereikbaar. En ze helpen bij alles.

Snelle levering. Zelfs op zondag. Grote assortiment. Alleen de website vind ik persoonlijk onoverzichtelijk. Maar als je weet wat je wil kopen lukt dat binnen no time

abuelaloca 23-06-2015 Via de website gekocht

duidelijke website met voldoende info over de producten

goede opvolging en meldingen van bestelstatus, plus gratis aan huis geleverd ook op zondag.

zeer groot assortiment

alles was perfect in orde en indien er toch een probleem zou zijn is er gratis retour mogelijkheid

alles perfect geregeld, nog geen minpunten ervaren

Narmegil 23-06-2015 Via de website gekocht

Handige lay-out
Vergelijking van producten

snelle reactie indien je een vraag hebt, ze helpen je met alles verder.

Niet alle producten aanwezig maar toch het meeste wat je nodig hebt.

Het is even duur als andere winkels, je bestelt het en de volgende dag heb je het in huis.

Nickpeelman 23-06-2015 Via de website gekocht

Heel handige website. Zelfs op smartphone/tablet zeer toegankelijk! Ik kan wel uren 'windowshoppen' vanuit men bed :).

Ge-wel-dig. Weken wachten op je juist bestelde speelgoed is verleden tijd. Je kan 's avonds rustig in de zetel beslissen wat je besteld, en wanneer je wakker wordt steekt het in je brievenbus!

De customer service is ook prima, binnen 4 uur max. Heb je zeker een antwoord op je mail terug.

Zeer uitegebreid assortiment. Het is natuurlijk niet mogelijk alle producten aan te bieden, maar 90% van de tijd vind ik hier alles op terug.

Wat getik op je apparaat, en de volgende dag in de brievenbus. Eenvoudiger kan het niet. Je bespaard veel tijd en geld door verschillende winkels af te gaan.

Erna.foubert 23-06-2015 Via de website gekocht

Duidelijke, volledige informatie

Vlugge levering

Ruime keuze

Prima aanbod en service

Voldoende ruim aanbod met duidelijke specificatie, Vlotte service.

Brendast 23-06-2015 Via de website gekocht

Snel makkelijk te bestellen en snel in huis

Heb moeten bellen en perfect geholpen

Door de goeden service en afspraken

Ze doen wat ze beloven

cvfishing 23-06-2015 Via de website gekocht

Eigenlijk beter dan een 10.

Ik ken geen webshop met een betere service en originaliteit in Nederland. Werkelijk uniek en een voorbeeld voor andere webshops.

Jan.vd 23-06-2015 Via de website gekocht

Super easy, binnen 2 minuten besteld

Beste service ooit

Zo'n enorm assortiment heeft niemand

Ik bestel hier voortaan alles.

suusken666 23-06-2015 Via de website gekocht

Bestellen uit je zetel. 's Avonds besteld, als voorradig dan de volgende dag al in je handen. Makkelijker kan niet!

Supersnel! Niets beschadigd, alles werkt.

Ze kunnen niet alle in stock hebben, maar hebben van alles toch het meest recente en dan nog enkele andere... Super!

Gewoon, een winner all-round!

Ik ben superfan van Cool Blue! Ik werk overdag, raak niet makkelijk in de stad om te shoppen. Cool Blue brengt de shops naar mij! Bedankt!

mawmawms 23-06-2015 Via de website gekocht

Snel geleverd.

Service was prima, SmSje gekregen dat ze het in hebben gepakt (Coolblue zelf).

Ruime keuze!

Goede prijzen, de website is erg logisch ingedeeld, klantvriendelijk.

De winkel is prima, de website is goed ingedeeld, de webshop geeft het gevoel van garantie en comfort, ze houden je prima op de hoogte.

Tony De Saeger 23-06-2015 Via de website gekocht

rpduijkers 23-06-2015 Via de website gekocht

Thuis via de I-pad

Snel en thuis bezorgd

Zeer groot assortiment

Zelf zeer goede ervaring, dus die deel je

Niks negatiefs ervaren

fahmy 23-06-2015 Via de website gekocht

Duidelijke website en had het product snel gevonden.

Ik heb gekozen voor de verzendmethode: Voor 15:00 besteld is vanavond in huis. Wat me opviel was dat bij grotere bedragen deze verzendkosten ook verlaagd worden!

Het assortiment is dik in orde, maar ik had het persoonlijk leuker gevonden als er wat meer variatie is in iMac apparatuur.

De enige webshop (althans die ik dan ken) die een grote variatie aan bezorg opties kent. Ik kon het product in kwestie niet in de winkels vinden in de stad, dus toch fijn dat ik dezelfde dag nog kon genieten van mijn aankoop!

Het bestel proces begint allereerst met een zoekactie. Coolblue heeft een ruim assortiment met een grote verscheidenheid aan keuzes en mogelijkheden waar je uit kan kiezen. Na het vinden van je product begint het pas echt belangrijk te worden: Bestelgemak, Prijs en Levering. Bestelgemak een dikke 10. Prijs mag altijd goedkoper (wie wilt dat nou niet?). Levering is naar mijn idee pas écht het paradepaardje van Coolblue! Iedere dag van de week kunnen ze bezorgen, ook dezelfde dag! Ideaal voor ongeduldige typen waar ook ik onderval.

Andante 23-06-2015 Via de website gekocht

Binnen een dag geleverd en volgens afspraak!

De monteurs waren zeer correct en alles functioneert goed.

Ruime keuze van wasmachines en goede omschrijving om op basis van criteria een keuze kan maken

Coolblue is aan te bevelen vanwege het feit dat het is aangesloten bij waarborg organisatie, de service uitstekend is en de prijzen van de artikelen concurrerend zijn.

Coolblue is aangesloten bij waarborg organisatie, de service is uitstekend en de prijzen van de artikelen zijn concurrerend.

glenndejaeger 23-06-2015 Via de website gekocht

Zeer makkelijk om iets terug te vinden via goede zoekfunctionaliteit. Makkelijk toe te voegen aan winkelkar en zeer eenvoudig bestelling te plaatsen.

Super service! Ik bestelde om 23u30 en de dag erna om 9u30 was het pakket al beschikbaar bij het afhaaltpunt dat ik gekozen had. Op de site werd 16u vermeld aanvakelijk. Dat de levering nog veel sneller was is uiteraard een extra pluspunt.

oparno 23-06-2015 Via de website gekocht

Prettige site

Voor 23.59 uur besteld, morgen gratis bezorgd.

Ruim voldoende

Zeker aanbevelen.

mlvanlam 23-06-2015 Via de website gekocht

snel en eficient

beste prijs en veel keuze

top!

Ik vond de laptop die ik zocht, voor de beste prijs, binnen 24 uur geleverd!