Deze score is berekend op basis van 3453 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

joop 12-06-2017 Via de website gekocht

goede snelle service

paar maanden terug een wasmachine gekocht en de service daarvan was snel en goed
dus nu vrieskast ook bij coolblue gekocht en nu weer goede service

Michiel 12-06-2017 Via de website gekocht

Service is Cool

Er was een hick-up in het systeem, levering kwam dag later dan aangekondigd. Coolblue heeft goede service en geen gezeur igv retourneren. Ik koop daarom graag bij Coolblue.

wiebe 12-06-2017 Via de website gekocht

geweldige service

overzichtelijk en gemakkelijk te vinden producten ruime assortiment. Verzending is ook uiterst prima.

Benne 12-06-2017 Via de website gekocht

snel en voordelig

snelle levering en zekerheid dat het goed geleverd word. zeker met het mailtje van 20% korting was het snel geregeld.

Sjef Huijskens 12-06-2017 Via de website gekocht

Gemakkelijk en snel, bovendien snelle levering en goede service, onlangs al een ander product gekocht en dat was ook geweldig!

Mink 12-06-2017 Via de website gekocht

Super service

Doen wat ze beloven, mega snelle leveringen. Enorme keuze, heb altijd alles kunnen vinden wat ik zocht.

mano hoebink 12-06-2017 Via de website gekocht

Goede service!

Carola 12-06-2017 Via de website gekocht

Snel en correct!

Ik had al vele malen gehoord over Coolblue en er werd direct gereageerd op de bestelling met een
goede aanduiding over de verzending. Alles liep precies volgens de omschrijving van de
website. Snel, goed verpakt en de bezorging binnen de geplande tijd!

Vasbinder 12-06-2017 Via de website gekocht

Hele goede service

Alles conform de afspraken afgehandeld. In een woord: GEWELDIG. Kan er echt niet meer van maken. Ook de werknemer die de computer afleverde was heel behulpzaam en attent.

Jay 12-06-2017 Via de website gekocht

Wegblijven!

Allemaal goed en wel, tot er beroep gedaan wordt op de garantie. Dan loop je gewoon tegen een muur aan en zullen ze er alles aan doen eronderuit te komen.

taco 12-06-2017 Via de website gekocht

Coolblue doet op correcte en snelle manier wat met zegt

Snel, ruime keuze, correcte afhandeling van de bestelling. overzichtelijke website. zorgvuldige verpakking van de goederen

Hein 12-06-2017 Via de website gekocht

Coolblue mijn aankoop inderdaad met een glimlach

Goede service, komen na wat ze beloven. En uitgebreide zoek en keuze opties op de site. Betrouwbaar bedrijf. Enorm veel keuzes

Luuk 12-06-2017 Via de website gekocht

Makkelijke website en goede voorwaarden

De website is gebruiksvriendelijk, heeft veel praktische reviews en heeft goede returns. Ook werden er goede mogelijke alternatieve tv's laten zien.

Vivian 12-06-2017 Via de website gekocht

Geweldige service!!

Geweldige service, goede medewerking en hulp! Medewerker was heel vriendelijk en behulpzaam. Heeft echt meegedacht welke tv het beste voor me is.

Sjors 12-06-2017 Via de website gekocht

Snel en gemakkelijk

Het bestellen is eenvoudig: kiezen en afrekenen. Het product aan het einde van de middag besteld en de ochtend erna lag het al klaar op een door mij gekozen afhaalpunt. Dat is nog eens snelle levering!

Carla 12-06-2017 Via de website gekocht

'Alles voor een glimlach' wordt een echte beleving!

Je wordt letterlijk met open armen ontvangen en iedereen is even vriendelijk. Door een miscommunicatie bij CoolBlue was oms product nog niet voorradig in de winkel waardoor wij later op de dag weer terug moesten komen. En 's middags werden wij herkend door een medewerker die ons niet had geholpen! Dat noem ik nog eens oplettend en betrokken! Het was namelijk ontzettend druk die dag! En gelukkig voldoet ons product ook nog naar volle tevredenheid!

Pascale Cant 12-06-2017 Via de website gekocht

super snelle levering

er is een ruime keuze, deftige prijzen en super snel geleverd.
iedereen vind er wel iets dat hij kan gebruiken en ook de service is uitstekend

petra 12-06-2017 Via de website gekocht

superblij met ons projectiescherm!!!!

wij hebben bij coolblue een tweedekans projectiescherm gekocht en we zijn er superblij mee, het scherm ziet er mooi uit niets op aan te merken, het scheelde ons een hoop centen.
het scherm was heel goed verpakt en was er de volgende dag al.
gewoon een goede online shop :)

Coby hof 12-06-2017 Via de website gekocht

Super goede service

Zijn zeer tevreden over het aanbod en uitstekende service van Coolblue.de levering en installatie waren supersnel volgens afspraak.

Peter 12-06-2017 Via de website gekocht

Betrouwbaar

Je kan altijd artikelen goed met elkaar vergelijken en het is mogelijk ze nieuw of tweedehands te kopen wat meer keuze bied.

Mila 12-06-2017 Via de website gekocht

Prachtige producten

De telefoon die ik bestelde had, volgens de site, enige gebruikssporen. Die sporen heb ik echter niet kunnen ontdekken. Het is, zeker gezien de prijs-kwaliteitsverhouding, een superfijn toestel.

Yvonne B. 12-06-2017 Via de website gekocht

Geweldige service!

Coolblue tovert inderdaad die lach op je gezicht. Ze doen exact wat ze beloven. Leveren op tijd en reageren meteen op mail en stellen alles in het werk voor een tevreden klant. Bij Coolblue voelde ik me Koning.

Femke Couperus 12-06-2017 Via de website gekocht

snelle service, goede communicatie

handige website, je kan makkelijk producten vergelijken, duidelijke informatie over het product.
bestellen gaat makkelijk, bezorging super snel. top

Rob 12-06-2017 Via de website gekocht

Alles klopt!

Perfect produkt. Goede omschrijving van produkt waardoor een goede keus gemaakt kon worden. Fotos helpen daatbij prima.

Noes 12-06-2017 Via de website gekocht

Levering binnen 24 uur?

Ik ben de supersnelle levering van Coolblue gewend en was dus erg verbaasd, dat ik tevergeefs op een zending thuis zat te wachten, die zaterdag afgeleverd zou worden (vrijdag besteld). Ik kreeg geen email of sms over tijdstip van levering pas toen ik de track & trace gebruikte zag ik staan dat de levering vandaag waarschijnlijk pas plaats zal vinden, terwijl ik dan op een ander adres ben. Beetje jammer, of ligt dat aan Postnl?

Officiele reactie van Coolblue 13-06-2017

Hoi Noes,

Wat vervelend dat jouw bestelling de vertraagd is. Heb je de bestelling inmiddels wel gehad? Het klopt dat dit niet de service is die je van ons mag verwachten. Vandaag besteld is morgen in huis. We hopen dat je inmiddels jouw pakket hebt en er erg van kan genieten. Mocht je hier nog vragen of opmerkingen hebben schroom dan niet om te mailen naar geenglimlach@coolblue.nl.

Vriendelijke groet,

Ferry 12-06-2017 Via de website gekocht

Betrouwbaar en snel !

Coolblue heeft een uitgebreid assortiment, zeer goede en snelle service, een ruim teruggaafbeleid en is zeer betrouwbaar. De prijs is zeker niet altijd de laagste, dat kan wat beter, maar verder niets dan lof !

peter 12-06-2017 Via de website gekocht

top service

Al een tijdje koop ik bij coolblue waarom om dat het een top webwinkel is prima producten voor elk wat wils goede uitleg van het product. iets nodig kijk en ervaar zelf wat ik al heb ervare

J. Stroeve 12-06-2017 Via de website gekocht

Ene dag besteld, volgende ochtend bezorgd

Al diverse artikelen besteld via Coolblue. Keurige afhandeling. Artikelen zijn goed verpakt als ze worden verzonden. Snelle bezorging. Men beloofd ene dag besteld, volgende dag bezorgd en dat doen ze dus ook. Zo niet, dan wordt je keurig ingelicht. De volgende keer als er iets besteld moet worden dan kijk ik weer eerst bij Coolblue

S.Barents 12-06-2017 Via de website gekocht

Prettig ongedwongen service

Na eerst een verkennend bezoek te hebben gebracht in de winkel gelegen in Crooswijk, heb ik mijn bestelling online gedaan. Het verkennende bezoek ging gepaard met een prettige service van de medewerkers die aanwezig waren. Het ontvangst is zeer vriendelijk en vrijblijvend. Het gevoel dat ik had was alsof ik met een bekende naar de producten keek en hier over kon discussiëren. De medewerker voorzag mij van informatie en gaf met argumenten goed weer wat het zou betekenen voor mijn persoonlijke situatie. (Tv grote in relatie met de grote van mijn huiskamer, de specificaties van de Tv voor het doel waar ik het voor wil gebruiken, etc. ) Al met al heeft het ervoor gezorgd dat ik met een goed gevoel de winkel heb verlaten om in alle rust thuis het product te bestellen wat ik wenste.

ovank 12-06-2017 Via de website gekocht

Mijn BBQ was precies op tijd voor het mooie weer !

De beleving als klant bij het kopen via Coolblue is erg goed. De aangeschafte BBQ presteert super. Mijn tevredenheid als klant is dus hoog !

wimkar 12-06-2017 Via de website gekocht

bestelproces haperde

mijn bestelling hield de status onbetaald, terwijl het geld al was afgeschreven. Zelf actie moeten nemen na lang in de wacht te staan bij klantenservice.
Tot overmaat van ramp leverde Post.nl het pakketje op het verkeerde adres af (de buren) terwijl we opzettelijk thuis gebleven waren om het pakketje in ontvangst te nemen.

Officiele reactie van Coolblue 12-06-2017

Beste,

Bedankt voor jouw review en natuurlijk voor de tijd die je hebt genomen om ons te voorzien van feedback. Wat ontzettend naar dat jouw pakket op het verkeerde adres geleverd. We kunnen goed begrijpen dat je teleurgesteld bent. We willen dit graag voor je nakijken om onze processen voor in de toekomst te verbeteren. Zou je ons jouw ordernummer en adresgegevens kunnen toe e-mailen? Je kunt hiervoor het volgende e-mailadres gebruiken: geenglimlach@coolblue.nl. We zien jouw reactie graag tegemoet.

Groeten,

Jantje 12-06-2017 Via de website gekocht

Supper snelle levering

Wij kregen de tip om te bestellen bij coolblue.. 1 van onze familie leden berichte ons de juiste laptop, welke we vervolgend hebben besteld.. A technisch als we zijn.. Laptop bevalt zeer goed, is snel en licht van gewicht.

Gvdp 11-06-2017 Via de website gekocht

Snelle en goede service voor een scherpe prijs!

Snelle en goede service voor een scherpe prijs! Door een combinatie te kiezen van i-Pad, pencil en toetsenbord is Coolblue absoluut concurrerend. Dat gecombineerd m,et de snelle en betrouwbare leverin g maakt dat ik al veel producten bij ze gekocht heb en ik blijf terugkomen.

Hennie Jansen 11-06-2017 Via de website gekocht

Nieuwe tom tom gekocht, snelle levering en het type wat ik zocht (niet overal verkrijgbaar) was beschikbaar tegen een heel redelijke prijs.

Mevr. K 11-06-2017 Via de website gekocht

ideaal!

Een uitstekende site! Goede prijskwaliteit verhouding! Prima service en de volgende dag in huis! Ook de bezorg tracking email van Post.nl werkt heel goed!

Sander 11-06-2017 Via de website gekocht

Goede service, maar wel een dag later

Op woensdag avond een tv besteld. Vrijwel direct een bevestiging dat deze de volgende dag al op te halen is vanaf het ophaalpunt. Op donderdag om 18.30 uur vol spanning naar het ophaalpunt. Geen TV.... oh van Coolblue vroegen ze daar? Dan moet u morgen terug komen, dat gebeurt wel vaker. Maar ik heb een bevestigingsmail. Ja dat kan wel maar tv is morgenochtend pas.... oké. Dat klopte idd, de volgende dag was deze er wel. Maar is toch niet de service die je verwacht als ze adverteren met voor 23.59 uur besteld, de volgende dag in huis.

Officiele reactie van Coolblue 12-06-2017

Beste Sander,

Bedankt voor jouw review en natuurlijk voor de tijd die je hebt genomen om ons te voorzien van feedback. Wat ontzettend naar dat jouw televisie niet volgens afspraak is geleverd. We kunnen goed begrijpen dat je teleurgesteld bent geweest. Onze oprechte excuses voor het ongemak. We willen dit graag nakijken, om onze processen voor in de toekomst te verbeteren. Zou je ons jouw ordernummer en adresgegevens kunnen toe e-mailen? Je kunt hiervoor het volgende e-mailadres gebruiken: geenglimlach@coolblue.nl. We zien jouw reactie graag tegemoet.

Groeten,

José 11-06-2017 Via de website gekocht

Geweldige service en vlot meedenkend aan de telefoon

Geweldige service en vlot meedenkend aan de telefoon. Het ging even verkeerd met het afleveringsadres en het werd picobello opgelost! Netjes te woord gestaan. Heel fijn

Laemers gino 11-06-2017 Via de website gekocht

Klantvriendelijk, goede service.

Dichtbij, vriendelijk personeel, goeie uitleg, gratis thuisbezorgd, goede overzicht op de site, garantie op de producten wordt goed behandeld.

Susanne:-)) 11-06-2017 Via de website gekocht

Goed product snelle levering

Heb een Sd kaart gekocht van Samsung.
Goed product.
Snelle levering en lage verzendkosten.
Netjes gelijk een mail met de factuur gegevens.
Prima service. Volgende keer bestel ik hier weer!

t versteeg 11-06-2017 Via de website gekocht

snel en correct

vandaag besteld en morgen in huis! Ideaal, geen lange wachttijden en prompte levering, wat kan een mens nog meer wensen. en wil je nog sneller, zelfs dat kan. nogmaals IDEAAL.!

fam. berger 11-06-2017 Via de website gekocht

het duurde even, maar toen hadden we ook wat

Helaas bleek zowel personeel als bestelsoftware niet precies op de hoogte wat de bestelprocedure van tweedekans producten is. Daardoor duurde het ± een week voor we ons tweedekansproduct uiteindelijk thuis hadden. Maar goed, het is er.

Pm Roodbol 11-06-2017 Via de website gekocht

Samsonite koffers

Makkelijk shoppen bij coolblue en .Goede produkten voor een leuke prijs.bijvoorbeeld onze samsonite koffers voor een hele mooie scherpe prijs en snel afgeleverd.

Miranda 11-06-2017 Via de website gekocht

Tablet was er meteen 1 dag na mijn bestelling. Werkt na toebehoren en ben er zeer tevreden mee!!!!!!

Anika 11-06-2017 Via de website gekocht

niet geleverd

Vrijdag een wasmachine besteld via de website (oude is kapot). Ik kreeg netje de mail dat hij zaterdag avond geleverd zou worden tussen 18-21 uur. Zaterdagavond niks gezien. ZE hebben wel netjes vermeld dat het druk is en mogelijk later geleverd zou worden. Uiteindelijk om 23 uur naar bed gegaan in de hoop dat ze vandaag (zondag) zouden leveren, helaas leveren ze niet op zondag. Geldt trouwens alleen voor grote spullen. Via track en tracé gekeken en tot mijn verbazing staat er geleverd.... Zaterdag om 18.30... Ik bid en hoop dat hij morgen alsnog komt anders 800 euro voor niks betaald en zit iemand anders met mijn wasmachine. Jammer dat het zo moet, ik was altijd een enorme fan van coolbleu juist vanwege de snelle leveringen.

Een mama met een enorme berg was😢

Officiele reactie van Coolblue 11-06-2017

Beste Anika,

Bedankt voor uw feedback. Wij vinden het ontzettend vervelend om te horen dat er iets mis is gegaan met de levering. Graag gaan wij dit voor u oplossen, want uiteraard heeft u het recht te ontvangen waarvoor u betaalt heeft. Zou u het leveradres kunnen controleren en een e-mail met een beschrijving van deze calamiteit kunnen doorsturen naar geenglimlach@coolblue.nl? Dan gaan wij het direct voor u nakijken.

Lia 11-06-2017 Via de website gekocht

Prima geregeld

Gratis avondbezorging van een prima verpakt artikel. Een aparte mail met handleiding en tips. Super!

Bert Buter 11-06-2017 Via de website gekocht

Zorgvuldige service

Veel keuze , volgende dag geleverd en altijd de goedkoopste En natuurlijk goede service en nazorg of je tevreden bent

Willie020 11-06-2017 Via de website gekocht

Bestelling oke, bezorging nou nee

Coolblue zelf is prima shop maar in tegestelling tot bewering komt bezorger tnt Post niet naar voordeur boven (lift aanwezig). Doos was gedeeltelijk open en beschadigd.

wsc007db 11-06-2017 Via de website gekocht

Coolblue is duidelijk en maakt waar wat men aanbied

Alweer een aankoop bij Coolblue gedaan, omdat het daar altijd probleemloos prettig gaat. Als er toch wat is zijn ze goed bereikbaar, ook in het weekend.

Mieke 11-06-2017 Via de website gekocht

Heel goed en snel geholpen.

Zocht een goede Stylus pen. Volgende dag had ik deze al in huis. Netjes stevig ingepakt. Het pakje paste in de brievenbus, kreeg netjes een berichtje dat ik niet thuis hoefde te blijven. Geweldig.

Ans Pronk 11-06-2017 Via de website gekocht

Geweldige vriendelijke service

Na al wat aankopen bij Coolblue kocht ik vorig jaar 2016 een Fitbit sportwatch. In juni 2017 liet de band los. Na telefonisch contact de Fitbit opgestuurd. Ik kreeg de volgende dag een ontvangstbevestiging en na 4 dsgfn een mail dat ik een nieuwe Fitbit kreeg. Dit is wat service betekend. En dat kaartje erna geweldig. Jullie zijn super, dank jullie wel