Deze score is berekend op basis van 2233 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Edwin 09-07-2017 Via de website gekocht

Geweldige internet winkel!

Super gemakkelijk bestellen en levering super snel!!
Ze komen de spullen binnen brengen en aansluiten.
Wat een geweldige organisatie moet hier achter zitten.
TOP👍!

Johan 09-07-2017 Via de website gekocht

Betrouwbare webshop

Overzichtelijke webshop , ruim aanbod van betalings mogelijk heden , correcte levering , goede produkten

RvB 09-07-2017 Via de website gekocht

Alles verliep vlot!

Goede service. Maar ik begrijp niet waarom er hier minstens 100 karakters moeten staan..............

Christiaan 09-07-2017 Via de website gekocht

Coolblue mag zich bij de subtop rekenen

Fantastisch hoe ze het bij coolblue toch dag in dag uit klaarspelen alles de dag erop te leveren.
Proficiat aan alle medewerkers !!!!!!!

Dennis 09-07-2017 Via de website gekocht

Prima webwinkel!

Groot assortiment, snelle levering en scherpe prijzen.
Het product wordt goed beschreven en voldoet geheel aan onze verwachtingen.

Wim Vervaeke 09-07-2017 Via de website gekocht

Snelle levering en geweldige service

Ik bestel regelmatig dingen bij Coolblue en ben daar altijd aangenaam verrast door de snelle service. Onlangs stelden wij op een zaterdag vast dat onze wasmachine na 10 jaar de geest had gegeven. Na even bij de klassieke kanalen te hebben rondgekeken ben ik uiteindelijk toch bij Coolblue terechtgekomen en zag daar eerst en vooral dat de wasmachine die we aan het overwegen maar liefst €100 goedkoper bleek te kosten dan de concurrent die claimt altijd de laagste prijzen te hebben. Bovendien gaf Coolblue aan reeds op maandag te kunnen leveren, waar dit bij de concurrenten 2 weken kon duren. Met 2 kleine kindjes was dit voor ons onaanvaardbaar. Dus meteen besteld bij Coolblue en op zondag netjes op de hoogte gehouden van de vermoedelijke levertermijn (op maandag tussen 9:00 en 10:00) Wat bleek, op maandag, klokslag 9:00 werd de wasmachine geleverd en geïnstalleerd door supersympathieke Coolblue medewerkers. Hoe kan ik dus anders dan hier een dikke 10 voor geven. Dit was simpelweg perfect!

Ontevreden klant 08-07-2017 Via de website gekocht

Geen customer support als er iets fout gaat

Alles voor een glimlach... Één grote leugen!! Nadat bij een bestelling van een koffiemachine van €350 het JUISTE ADRES werd ingevoerd en een typo in de postcode (1 cijfer anders) werd gemaakt, werd de bezorger door Coolblue naar een verkeerd adres gestuurd. Coolblue kon dit niet corrigeren (ondanks dat het apparaat nog niet was geleverd) en accepteerde geen enkele aansprakelijkheid. Coolblue gaf als advies om bij het adres te gaan posten, een nieuwe bestelling te doen (en opnieuw te betalen) en stuurt achteraf een bericht dat ze niks kunnen doen omdat hun systeem op basis van postcode en huisnummer werkt (wat volgens hun heel gebruikelijk is...). Voor mij klinkt afleveren op het opgegeven adres gebruikelijker. In één keer alle positieve ervaringen met Coolblue vergeten.

Officiele reactie van Coolblue 09-07-2017

Beste,

Vervelend om te zien dat de bestelling niet helemaal naar wens is verlopen. Wij kunnen ons heel goed voorstellen dat dit een hele vervelende situatie is. De reden dat wij hier verder niets aan kunnen doen, is omdat jij het adres zelf hebt ingevuld. Daar het systeem inderdaad werkt op basis van een postcode en huisnummer, wordt hier automatisch een adres aan gekoppeld. Dit adres krijg je tijdens het bestellen en na het plaatsen van de bestelling, ook te zien. Omdat het pakket daarna is verzonden, is het voor ons onmogelijk om het adres nog aan te passen. Het pakket was toen immers al in handen van de bezorger. Uiteraard hopen wij wel dat dit snel opgelost wordt. Als je hier nog meer vragen of opmerkingen over hebt, horen wij ze dan ook heel graag van je.

Flame 08-07-2017 Via de website gekocht

Snel en efficient

Goede product info en goede communicatie over bezorg moment. Lekker snel bezorgd en als het moet leveren ze ook af op verdieping. Je kan merken dat ze het allemaal zo leuk mogelijk proberen te maken voor je. Bij Coolblue bestellen is eigenlijk altijd een feestje, en zo hoort het ook als je ergens je geld uitgeeft.

Romy S. 08-07-2017 Via de website gekocht

Goede deals en snelle service!

De producten zijn goed geprijsd, met scherpe deals tussendoor. Ook worden de producten door experts van Coolblue getest en beoordeeld en heb je dus altijd een betrouwbare review (naast de vele klantenreviews). De service is snel en erg goed als er iets mis is met een product of je nog andere vragen hebt.

Rolf Groningen 08-07-2017 Via de website gekocht

Coolblue maakt niet waar wat ze belooft!

Bi Coolblue een koelkast besteld. Coolblue belooft deze de volgende dag te bezorgen. 'S ochtends een mailtje van Dynalogic, de vervoerder van Coolblue dat bezorging tussen 10:00 uur en 13:00 uur zal plaatsvinden, so far so good. Vlak daarachteraan een mail dat de bezorging later komt met daarin een cryptische zin die de klant moet voorbereiden op het feit dat de bezorging 'wellicht' helemaal niet lukt vandaag. Rond 16:00 een telefoontje dat de bezorging vandaag niet lukt. De eerste ervaring met Coolblue begint dus beroerd. Coolblue werkt kennelijk met vervoerders die de boel niet op orde hebben, hierdoor is Coolblue (als verantwoordelijke contractpartij) dus niet in staat waar te maken wat ze belooft. Snelle bezorging is juist de reden om voor Coolblue te kiezen. Eens maar nooit weer dus !

Beste Rolf,

Wat ontzettend balen dat jouw eerste ervaring bij Coolblue niet positief is! We willen graag de belofte nakomen om bestellingen de volgende dag te leveren. In de meeste gevallen kunnen wij dit ook naleven. Echter is dit niet voor jouw bestelling gelukt. Natuurlijk willen we wel voor jou uitzoeken wat de reden van deze vertraging is. We kunnen een onderzoek opstarten om de vertraging bij de koerier aan te kaarten zodat dit niet meer in de toekomst gebeurt. Het is niet de bedoeling dat onze klanten worden benadeelt.

Een onderzoek kunnen wij in gang zetten met behulp van het ordernummer. Daarnaast zijn we ook benieuwd naar de status van de zending. Kun je ons het ordernummer met een korte toelichting in een e-mail versturen naar geenglimlach@coolblue.nl? Dan gaan wij het direct voor jou uitzoeken.

Leo Simons 08-07-2017 Via de website gekocht

Rot op met je enquêtes!

Na iedere bestelling die zeikmailtjes om een vragenlijst in te vullen. Flikker op! Kan er een dagtaak aan hebben. Maar ik wil niet lullig doen, dus voor € 50/uur ben ik best bereid een goed geschreven beoordeling de produceren. Dus als we het daar over eens zijn. moeten we nog even een paar details afhandelen met betrekking tot bankgegevens en betalingstermijn.

Beste Leo,

Onze excuses dat je de Coolblue feedback formulieren als vervelend ervaart. Wij sturen verschillende formulieren om te achterhalen of de contactmomenten met Coolblue naar wens zijn geweest. Mocht dit niet het geval zijn, dan kunnen wij onze service verbeteren. Op deze manier worden ook wij elke dag een beetje beter.

Uiteraard heb je ook de mogelijkheid om je uit te schrijven voor het ontvangen van onze e-mails. Mocht je hier behoefte aan hebben, dan ontvangen wij graag een e-mail. De e-mail kun je versturen naar geenglimlach@coolblue.nl. Wij zorgen ervoor dat je geen e-mails meer ontvangt.

We zien jouw reactie graag tegemoet.

Marianne 08-07-2017 Via de website gekocht

Vlugge levering

Snelle levering, goed product, goede service. De inktpatronen zijn goed, wat we verwachten en het product was goed verpakt

Herman vdH 08-07-2017 Via de website gekocht

Snelle en correcte levering zoals beloofd.

Effectieve producten en GEEN namaak !!
Dus betrouwbaar bedrijf.
Een proefperiode van 30 dagen.
Niet tevreden is geld terug zonder problemen.

Dorine 08-07-2017 Via de website gekocht

ALTIJD DE MOEITE

Zeker altijd de prijzen, service, aanbiedingen.....kortom het loont de moeite om coolblue te bezoeken. Site of vaste winkel (indien mogelijk) altijd prima service.

Wim DS 08-07-2017 Via de website gekocht

Heerlijk over heel de lijn

Coolblue doet gewoon alles goed: handige prachtige site, eenvoudig kiezen & betalen, open & eerlijk. De levering verloopt supervlot en de installateurs van onze droogkast gaven veel hulp & uitleg. Fantastisch!

Anja Schepers 08-07-2017 Via de website gekocht

Printer 's avonds om 23u45 besteld - om 8u smorgens aan huis geleverd. Perfecte levering! Alles werkt prima!

Marcel 07-07-2017 Via de website gekocht

goede service

Goede prijs voor onze wasmachine, div sites vergeleken.
Zeker over de gratis plaatsing, aansluiten en de oude wasmachine meenemen is ideaal omdat die apparaten loodzwaar zijn.
2 vriendelijke heren hebben hem keurig geplaatst wat bij mij niet gemakkelijk is via een smalle trap

Jacqueline K 07-07-2017 Via de website gekocht

Weer zeer tevreden over Coolblue.

Heb al vaak gekocht op de website van Coolblue en heb alleen maar positieve ervaringen.
Leuk aanbod ( voor mijn part mag er nog veel meer op staan :-))
Snelle levering.
On top ook nog een efficiënte klantendienst.
Een absolute aanrader dus.

Henry 07-07-2017 In de winkel gekocht
Rotterdam, Oostplein

Top Service!!

Ik heb voor Coolblue gekozen omdat zij simpelweg als goedkoopste uit mijn onderzoek kwamen. Eenmaal aangekomen in de winkel(Rotterdam, Oostplein) werd ik super geholpen. Bij binnenkomst een nummertje trekken, vervolgens wachten(onder het genot van een kopje koffie) tot nummer omgeroepen werd. De winkelmedewerker was vertelde dat het zijn eerste dag was en dat er mogelijk fouten gemaakt konden worden, echter GEEN fout te bekennen. Tevens voor de zekerheid een senior erbij geroepen, deze adviseerde mij mbt garantie en retourafspraken. Een zeer prettige koopervaring welke hedendaags moeilijk te evenaren is. TOP COOLBLUE, GA ZO DOOR!

Johan 07-07-2017 Via de website gekocht

Product niet geleverd en daarna geen enkele service

Product niet geleverd en voorlopig wachten op teruggave van het betaalde bedrag en geen enkele service

Donderdag ochtend 6 juli 2017 twee koffers bij Coolblue besteld en extra betaald voor " Coolblue Vandaag Nog " (Bezorging tussen 18.00 en 23.00 uur) Bestelproces gaat vlekkeloos en binnen enkele minuten zelfs een mail van Coolblue met de tekst " Leun achterover en geniet van de voorpret " en een Track & Trace mogelijkheid gevolgd door een mail van het bedrijf Dynalogic met daarin de aankondiging van een verwachte bezorgtijd tussen 19.00 en 20.00 uur. Om 22.07 uur een sms van Dynalogic dat de bezorger om 22.30 uur zal arriveren.
Echter om 22.48 uur een mail van Dynalogic dat de levering niet is gelukt omdat de bezorger geen " Contact " met ons kon leggen en dat wij een nieuwe afspraak konden inplannen via een link in de mail. Waarom geen contact kunnen leggen gezien eerdere sms en het feit dat wij gewoon thuis waren en de telefoon aan stond en er niet gebeld is ?
Klantenservice Coolblue gebeld en probleem voorgelegd. Eerste antwoord van Coolblue; Vervelend we zullen het bedrag dat u heeft betaald voor " Coolblue Vandaag Nog " terugstorten en we kunnen de koffers zaterdag bezorgen. Ik spreek mijn verbazing uit en constateer dat is nog later dan als ik regulier (Zonder " Coolblue Vandaag Nog ") had besteld of vrijdag dezelfde bestelling zou doen met “Coolblue Vandaag Nog “en belangrijker nog ik heb die koffers nu nodig waarom denkt u dat ik heb gekozen en betaald voor " Coolblue Vandaag Nog " ???
Bij gebrek aan betere oplossingen vraag ik de medewerkster de bestelling dan maar te annuleren. Geen probleem tot ik vraag of Coolblue wel zo netjes is om morgen het geld terug te storten. Ik moet immers morgen mijn werk onderbreken en ergens twee koffers zien te scoren en dat geld voor die koffers staat nu bij Coolblue ! Foute gedachte want nu komt een andere kant van de maatschappij die " Alles voor een glimlach " pretendeert te doen tevoorschijn. Dit is onmogelijk !
De dame gaat de annulering in gang zetten maar pas terugbetalen als Coolblue de artikelen retour heeft ontvangen! Ik vraag haar nog, welke artikelen retour ? Ik heb niets ontvangen ergo jullie hebben een dienst verkocht en beloofd goederen te leveren, mij daar vooraf voor laten betalen en deze niet geleverd. Waarom moet ik op mijn geld wachten tot jullie deze bestelling terug hebben ? Ik heb er niet voor gekozen om de bestelling door een of ander dubieus bedrijf als Dynalogic te laten verzorgen !
Tijd voor de medewerkster van Coolblue om haar " Aanvoerder " te raadplegen. Enkele minuten later komt ze terug met dezelfde melding. Dit is nu eenmaal de procedure en hier zal ik mij aan moeten conformeren. Ik vraag nog of ik het goed begrijp dat als het terugvinden van deze bestelling enkele dagen gaat duren ik daar de dupe van ben en tot die tijd moet wachten op mijn geld ? Jawel dat heb ik goed begrepen en dit is de werkwijze van Coolblue.
Ik vraag om doorverbonden te worden met deze " Aanvoerder " die zij net heeft gesproken. Dat blijkt niet mogelijk want deze persoon is volgens de medewerkster druk met het " Runnen " van Coolblue. Enkele minuten later raken we in een vicieuze cirkel waar het duidelijk is dat de medewerkster zegt dat ze mij niet door kan verbinden (Wat natuurlijk een leugen is) maar eigenlijk een script blijft volgen waar in duidelijk staat dat klanten nooit een " Aanvoerder " van zijn belangrijke werk mogen houden dan wel nooit mogen worden doorverbonden.
En zo eindigt de mooie illusie die Cool Blue heeft gewekt en wordt pijnlijk duidelijk dat " Alles voor een glimlach " stopt op het moment dat er een wanprestatie wordt geleverd en het volgens Cool Blue dus wel redelijk is een klant vooraf te laten betalen voor goederen en diensten maar op het moment dat deze buiten schuld van de klant niet worden geleverd en na annuleren dus ook niet meer geleverd gaan worden niet het fatsoen hebben om klant per onmiddellijk of in ieder geval de eerstvolgende dag het betaalde bedrag te retourneren.
Mooie marketing machine maar die glimlach staat waarschijnlijk alleen op het gezicht van de eigenaar van Coolblue en natuurlijk de zo belangrijke " Aanvoerder " die het weer voor elkaar heeft gekregen zijn snor te drukken als een klant expliciet vraagt om hem/haar aan de lijn te krijgen.

Een afschuwelijke ervaring en een nog slechtere afhandeling van het probleem waar overduidelijk is geworden dat de procedures en protocollen binnen Coolblue boven de tevredenheid en belangen van een klant gaan.

Vandaag (Vrijdag 7 juli) een telefoontje van de klantenservice van Coolue n.a.v. van bovenstaande klacht. Wederom dezelfde vicieuze cirkel en de bevestiging dat dit de procedure is. Als ik haar nogmaals uitleg dat het toch op zijn minst vreemd is dat ik op zijn vroegst zaterdag a.s. over mijn koffers zou kunnen beschikken (terwijl ik donderdag de koffers zou krijgen) en iemand die vandaag (Vrijdag 7 juli) een bestelling doet met " Coolblue Vandaag Nog " (er van uitgaande dat ze dit deze keer wel waarmaken) dus een dag eerder over zijn koffers zou kunnen beschikken ? Ja dat was waar en daar lag de oplossing. Ik kon deze bestelling natuurlijk opnieuw doen en dan ik mijn koffers inderdaad een dag eerder dan de door Coolblue aangeboden zaterdag a.s. maar ......daar moest ik dan wel voor betalen en met betalen bedoelde ze dan dat ik zou moeten betalen voor zowel de " Coolblue Vandaag Nog " service alsmede de koffers !!! Nog twee keer getracht uit te leggen dat ik al betaald heb voor deze koffers maar niets heb ontvangen en het wellicht een idee is dat Coolblue deze bestelling in gang zou zetten zonder opnieuw mij te laten betalen omdat Coolblue mijn bedrag immers al op haar rekening heeft. Wederom een foute gedachte van mijn kant. Dit kon Coolblue volgens deze dame niet doen gezien het " Fraude Verleden " van Coolblue en daarnaast staat deze mogelijkheid niet in de procedure. De bestelling zou in ieder geval zijn geannuleerd en ze had de betaling klaargezet. Het kan dus toch i.t.t. wat de eerdere medewerkster beweerde. Op mijn vraag waarom ik dan vandaag inmiddels een mail met " Tips voor mijn Samsonite koffer " en een mail met instructies over hoe de koffers te retourneren omdat ik zou hebben laten weten dat ik deze producten wenste te retourneren kwam het inmiddels bekende antwoord dat ook dit weer een foutje was......

Fouten, loze beloftes, geen inlevingsvermogen of begrip voor de positie van mij als klant en bovenal geen enkele medewerkster gesproken die moeite doet de bekende slogan " Alles voor een glimlach " waar te maken.

Sorry @Bol.com dat ik een keer vreemd gegaan ben. Volgende keer zoals gewoonlijk weer bij jullie.

Groet,

Johan (Want net als bij Coolblue krijg je nooit de achternaam van een medewerker. Is ook een protocol daar !)

Beste Johan,

Allereerst willen wij onze oprechte excuses aanbieden voor het niet tijdig leveren van de bestelde koffers. Wanneer je kiest voor een VandaagNog levering, mag je toch zeker verwachten dat het pakket dezelfde dag wordt geleverd.

Goed dat je direct contact hebt opgenomen met onze Klantenservice afdeling nadat de eerste afleverpoging is mislukt. Gezien de bezorgers over jouw contactgegevens beschikken, is het heel vreemd dat er geen contact is gelegd op het moment van levering. Dit is niet de service die wij beloven en dat willen wij graag doorgeven aan de desbetreffende afdeling ter verbetering van onze bezorgservice.

De terugstorting van de extra verzendkosten voor de VandaagNog levering het minste wat wij in deze situatie kunnen doen. Onze collega aan de telefoon heeft jou goed geïnformeerd over het ontvangen van het aankoopbedrag. Het geld kunnen wij pas terugstorten nadat het pakket weer in het magazijn bevindt. De koerier heeft een afleverpoging gedaan en dat betekent dat het product niet meer bij ons ligt, maar op het depot van de koerier. Zodra de retourzending van de koerier weer bij ons terecht is, kunnen wij de opdracht uitvoeren voor de terugstorting. Elke betaling van de klant is namelijk gekoppeld aan de bestelde producten dat het magazijn heeft verlaten. Wanneer wij voor elke retour een uitzondering maken, kunnen wij geen correcte voorraad meer tonen op de Coolblue website.

Wij werken nauw samen met andere afdelingen die eventueel een extra service kunnen bieden. Onze collega heeft haar best gedaan om in overleg een andere oplossing te bieden. Helaas is het niet mogelijk geweest om jou tijdig te voorzien van de bestelde koffers.

Uiteraard willen wij graag voor jou de status van de retour en terugbetaling controleren. Je kunt ons een e-mail versturen met het ordernummer naar geenglimlach@coolblue.nl. Met het ordernummer kunnen wij meteen ook een kijkje nemen waar het mis is gegaan waardoor je de e-mail hebt ontvangen om de koffers te retourneren.

Graag zien wij jouw e-mail tegemoet met de benodigde informatie.

viviane 07-07-2017 Via de website gekocht

snelle sevice zoals altijd

heel gebruiksvriendelijke site en gemakkelijk verstaanbaar voor de meeste!! vergelijking van printers vind ik zeker heel interresant.

Karaofreak 07-07-2017 Via de website gekocht

Degelijke producten en zeer snelle levering.

Overzichtelijke website, snelle levering.
Degelijke merkproducten. Goed van prijs.
Geen levering en of retourskosten.
Mijn slogan is COOL BLUE IS GOOD FOR YOU!

Inge 07-07-2017 Via de website gekocht

Fijne no-nonsense website

Ik was op zoek naar een betaalbare studenten laptop en hier had ik veel keus, goede vergelijkingen en prima informatie. Daarbij kwam dat de laptop die ik op het oog had, hier goedkoper was dan op een willekeurige andere site! Ook was ik verrast door de vriendelijke mails die het verloop van het bezorgen weergaven. Al met al ben ik zeer tevreden en kom ik in de toekomst zeker terug!!

ev 07-07-2017 Via de website gekocht

snelle bezorging

ik koop bij coolblue vanwege snelle bezorging ook op zondag en goede service bij kapot horloge. Ook krijg je snel iemand aan de telefoon als je belt.

Gerard 07-07-2017 Via de website gekocht

Geweldig goede service

De service is uitstekend, had een dashcam gekocht , deze ging na 14 mnd kapot kon hem meteen gratis retour sturen voor garantie, na dat was vast gesteld dat hij niet te repareren viel, kreeg ik een heel nieuwe opgestuurd.
Meer als tevreden met zulke service.

Cornelia 07-07-2017 Via de website gekocht

Werkelijk fantastische klantvriendelijke afleverservice !

Naast een heldere website en prima prijs-kwaliteitverhouding ook nog eens als kers op de taart een uitstekende gratis bezorgservice inclusief standaard aansluiten van mijn wasmachine.
Na het waterpas zetten van de machine, standaard aansluiten op stopcontact en afvoer ook nog direct een 'proefwasje' (zonder kleding) aangezet voor mijn 91-jarige moeder. Alles snel en zonder achterlaten van verpakkingsmateriaal en met meenemen van de oude wasmachine. Zeer betrouwbaar en klantvriendelijk. Dit alles zonder extra kosten! Kortom, geweldig goede bezorgservice!

vreni siebert 07-07-2017 Via de website gekocht

zeer snelle service, ook op een waddeneiland

duidelijke website en snelle en overzichtelijke afhandeling. goede aanbieding van het gekochte product

hugo portier 07-07-2017 Via de website gekocht

Zeer goede organisatie

Zeer gemotiveerd personeel. Vakkundig en behulpzaam. Ze begrijpen heel goed wat je vraagt als niet deskundige

Te late levering Ipad 07-07-2017 Via de website gekocht

trage levering

Ipad op donderdag om 10:30 uur besteld, Ik heb aangegeven dat ik de tablet de andere dag vanaf 08:30 wilde afhalen bij een PostNl afhaalpunt.
Vrijdag was het product hier niet afgeleverd. Ook zaterdag niet. Zelfs op maandag was het nog niet aangekomen. Pas dinsdagochtend kon ik het ophalen. Dus pas na 5 dagen ipv 1 dag.
Het betrof een verjaardagskadootje dat nu te laat aan kwam.

Officiele reactie van Coolblue 07-07-2017

Beste klant,

Bedankt voor uw feedback. Wij werken elke dag keihard om alle bestellingen conform afspraak af te leveren, maar helaas gebeurt het sporadisch dat het niet helemaal loopt zoals gepland. Dit is ontzettend vervelend, zeker gezien het feit dat u juist bij ons bestelde om het pakket de volgende dag te ontvangen. U mag er vanuit gaan dat deze vertraging intern wordt besproken om zo onze dienstverlening te verbeteren. Voor het ongemak willen we u graag een kortingsbon toesturen ter compensatie. Hopelijk stelt u ons dan in de gelegenheid een volgende keer te kunnen laten zien dat het wel goed kan gaan. Zou u een e-mail met het ordernummer van de betreffende bestelling en een verwijzing naar deze review kunnen toesturen naar geenglimlach@coolblue.nl? Dan gaan wij het direct verder oppakken.

Johan5710 07-07-2017 Via de website gekocht

Voortreffelijke service

De verkoopvoorwaarden en -afspraken (levering) worden steeds correct toegepast en daarover gaat het per slot van rekening.

Wim Vervaeke 06-07-2017 Via de website gekocht

Snelle levering en geweldige service

LilianR 06-07-2017 Via de website gekocht

Supervriendelijk geholpen! Je voelt je echt welkom.

Na prijsvergelijking bij Coolblue uitgekomen. Omdat de oriëntatiefase wat tijd in beslag nam zag ik de ene dag Actie staan bij Coolblue, maar de volgende dag niet meer. Toen ik belde werd ik heel vriendelijk geholpen en is de link voor de garantieverlenging waar de actie betrekking op had zelfs per e-mail toegestuurd zodat ik het direct kon regelen en de juiste gegevens had. Echt heel fijn. Ze zijn oprecht blij met je als klant.

Robert broeckhoven 06-07-2017 Via de website gekocht

Stipte en vlotte service

Ik heb reeds verschillende producten aangekocht bij Cool Blue en het verloopt
altijd heel vlot en stipt, vandaag besteld, morgen afgeleverd.
Nu heb ik inkt aangekocht voor mijn epsonprinter maar van het huismerk en het werkt prima en half zo duur dan de originele cassettes.
ik ben een meer dan tevreden klant.

Mariska Vredegoor 06-07-2017 Via de website gekocht

Gewoonweg top

Ik heb nu een aantal keer besteld bij Coolblue en ben zeer tevreden. De service is goed en zeer goede tips en informatieverstrekking over de bestelde producten die ik via de mail mocht ontvangen. Ik heb hier echt wat aan gehad en het waren ook duidelijke tips die gemakkelijk op te volgen waren. Netjes geleverd op de gewenste dag. Wat wil een mens nog meer bij online winkelen.

Floris 06-07-2017 Via de website gekocht

Exact wat ik wilde snel gevonden en geleverd

fijn zoek menu, je vind snel wat je nodig hebt,mooie aanbiedingen. Ik had mijn koffers snel in huis. Kwalitiet is goed. Coolblus's keuze vaak de beste!

Pam. 06-07-2017 Via de website gekocht

Prima winkel.

De site is overzichtelijk, er zijn handige selectie mogelijkheden. De prijs is redelijk, de bezorging snel en accuraat. Voldoende mogelijkheden om t ruilen of retourneren.

Dick Goedhart 06-07-2017 Via de website gekocht

Ze doen wat ze beloven

Met een Fritz!box 7490 router reeds in mijn bezit was het niet meer dan logisch om ook de Fritz!fon handsets aan te schaffen. Nadat mijn keuze op de C4 was gevallen besteld (geen basisstation nodig, de router neemt die functie over), was het bestellen heel eenvoudig. Binnen 24 uur had ik de sets in huis, de verzending was prima verzorgd, netjes verpakt met stootabsorberend materiaal. Zeer tevreden!

marcel moesbergen 06-07-2017 Via de website gekocht

komt afspraken na

gewoon goed en komen afspraken na naar 2 jaar diverse bestellingen nog steeds tevreden en komen zeker terug

Stijn 06-07-2017 Via de website gekocht

Alles ging heel makkelijk, site was handig

Alles in stock, directe levering

Nog geen klantenservice nodig gehad en bestelling verliep perfect

Sigrid 06-07-2017 Via de website gekocht

Goede Service en klantvriendelijkheid!

Na problemen met mijn laptop, heb ik contact opgenomen met coolblue. Na mijn probleem vastgesteld te hebben, hebben ze samen gekeken hoe het opgelost kon worden. Ik werd goed geholpen en alles is goed uitgelegd. Fijn dat ze alles er aan doen om je te helpen. Medewerkers waren ook erg klantvriendelijk! Kom hier zeker vaker terug voor mijn bestellingen!

Frank 06-07-2017 Via de website gekocht

Snelle levering, super service

Coolblue maakt waar wat ze beloven. Vandaag besteld morgen ook echt in huis. geweldig. Volgende keer weer via Coolblue bestellen.

Freddy 06-07-2017 Via de website gekocht

Supersnelle levering

Alhoewel besteld op zondagavond na negen uur, lag mijn bestelling maandag om 11 uur al klaar in een door mij gekozen afhaalpunt. Er is altijd wel een afhaalpunt in de buurt en dat maakt dat je niet hoeft te vrezen dat je de postbode of pakjesdienst zult missen! Top.

Peterv 05-07-2017 Via de website gekocht

Geweldige en uitmuntende ervaring

via de website een en ander uitgezocht en besteld. In de winkel afgehaald en bijzonder vriendelijk en vakkundig geholpen met wat aanvullende vragen. Zeker voor herhaling vatbaar

Peter 05-07-2017 Via de website gekocht

Duidelijk, to the point !

Via de site besteld, in de winkel afgehaald, daar nog wat goeie tips gekregen, was in totaal nog minder kwijt ook !
Helemaal top !! :-)

Tevreden 05-07-2017 Via de website gekocht

Veel informatie, snelle levering

Veel informatie terug te vinden op de website, makkelijk om verschillende productne met elkaar te vergelijken, snelle levering

Christiaens P 05-07-2017 Via de website gekocht

Vlotte levering.

Je kan vergelijken met andere sites, je neemt zelf de tijd om te kiezen en goede duidelijke info over elk product afzonderlijk.

Marlies 05-07-2017 Via de website gekocht

Goede service, vriendelijke bezorgers

Goede service, behulpzame bezorgers, mooie prijzen, , snelle bezorging, ruim assortiment, goed contact net voor de bezorging

Peter 05-07-2017 Via de website gekocht

Prima service

Was mijn eerste ervaringen coolblue en ben zeer tevreden,duidelijke site en snelle bezorging en netjes verpakt en ook op zondag., en betrouwbaar

Hilde 05-07-2017 Via de website gekocht

Betrouwbare website

Klantvriendelijke website met ruim aanbod. De keuze van leveringsdag is een sterk punt. Alles verliep vlotjes en zoals afgesproken. Ook de mogelijkheid om langs te gaan in één van hun winkels is een pluspunt.

Nicole 05-07-2017 Via de website gekocht

Service as always

Ook deze keer verliep alles weer op rolletjes.
De website is zeer klantvriendelijk en makkelijk in gebruik en de volgende dag konden we al aan de slag omdat het product al geleverd was! Daarom zijn wij altijd erg blij met Coolblue!