Deze score is berekend op basis van 1693 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

YourMemory 17-07-2015 Via de website gekocht

Het is gemakkelijk te bestellen bij Coolblue, het betalen verloopt vlot en de site is ook gemakkelijk om iets op terug te vinden.

Mijn product kwam de volgende ochtend aan, zoals beloofd.

Bij coolblue kan je zowat alles vinden.

Heb dat zelfs al gedaan, mijn broer wilt nu een laptop bestellen

Het aanbod is zeer groot en de service verloopt prima. Op de site staat zeer veel informatie, die nog extra wordt aangevuld door reviews. Een nadeel is dat, door online te bestellen, de kleur van de muis die ik bestelde veel lichter uitviel dan verwacht, maar dat is niet zo erg.

Terwest 16-07-2015 Via de website gekocht

Je ziet alles duidelijk.
Ook op video!

Verloopt vlot.

Ik vind een ruim assortiment.

Ik zou het zeker doen,
ge moet er geen weken achter wachten.

Snel, duidelijk en goed ingepakt.

joeke101 16-07-2015 Via de website gekocht

na 16u besteld en 's anderendaags geleverd

vlotte afhandeling en levering

voldoende keuze van kwaliteitsmerken en producten

zeer zeker voor het gemak

filoetje 16-07-2015 Via de website gekocht

vanop je luie stoel kan men met gemak het juiste toestel kiezen goed overzichtelijk voorgesteld.

alles loopt vlot, na de aankoop blijf men op de hoogte van het verloop tot het toestel aan huis is gebracht.

er is niet veel denk ik die niet te verkrijgen is.

coolblue is ons ook aangeprezen door vrienden van ons en dit valt reuze mee

zoals eerder vermeld is dit kort samengevat een gemakkelijke manier om electro producten aan te schaffen veel keuze snelle service en men blijft goed ingelicht over de transport en leverings toestand.

Maja66 16-07-2015 Via de website gekocht

Bestellen, betalen klaar!

Het hele proces wordt je op de hoogte gehouden

Gewoon

Al regelmatig gedaan omdat het super betrouwbaar is

Super dat je op de hoogte wordt gehouden via mail over het hoe en wat van je bestelling. Komen beloftes na!

Erik Vermincksel 16-07-2015 Via de website gekocht

Je moet je niet verplaatsen. Een duidelijk overzicht over de producten. Ongestoord je keuze maken.

Een snelle levering zonder verzendkosten.

Ik heb gevonden wat ik zocht. Ik kan eigenlijk niet goed oordelen omdat ik niet weet wat er allemaal op de markt is.

Ik ben 100% tevreden.

Luc Schenkels 16-07-2015 In de winkel gekocht
Antwerpen

Alles super gemakkelijk en vriendelijk personeel

Picobello, zonder invraagstelling waarom of hoe dat

Alles is er te vinden en enorme keuze ook qua prijzen en produktinfo

Zeer zeker , omdat alles vlot verloopt en goede producten

geen negatieve opmerkingen

efpereiramonteiro 16-07-2015 Via de website gekocht

Bezorging in de avonduren. Ik hoef zo geen vrij te nemen van mijn werk en/of mijn bestelling op mijn werk te laten te bezorgen.

Bezorging in de avonduren is kosteloos. Dit was een prettige verrassing.

Goedkoper dan andere en voldoende alternatieven met betrekking tot de bezorging en/of het afhalen (data en tijden).

Leon Maliepaard 16-07-2015 Via de website gekocht

supersnelle levering en feedback

correcte en snelle antwoorden ook via Facebook

eindeloos

keuze is reuze en op zondag leveren is wel iets wat men blij stemt, want de doorsnee man wil iets hebben en dan als het even kan gelijk!

breed assortiment, snelle levering en goed backup

Xstm 16-07-2015 Via de website gekocht

bestelprocedure is zeer makkelijk met duidelijke stappen

levertijd was precies volgens verwachting (voor alle gekochte artikelen), zelfs op zondag. Een artikel was geretourneerd, was afgehandeld op een zeer positieve en professionele manier

groot assortiment, met genoeg keuze binnen elke productgroep

groot assortiment, goede prijzen en goede service.

Makkelijk bestelprocedure online, prijzen zijn oké, zeer goed service bij de winkel bij retourneren. Ik raad deze winkel wel aan.

inniejj 16-07-2015 Via de website gekocht

hij doet alles zelfs voor je , gemakkelijk in te stellen en continu is je huis proper ,

had wel een probleem , na 12 uur op te laden en zegde hij dat hij vol was de batterij , was deze na 5 a 10 min weer leeg en keerde hij terug naar het station voor opte laden , heb naar coolblue gebeld en werd onmiddellijk geholpen .

super goede stofzuiger ! k stofzuig elke dag met mijn mielle cat en dog , maar ik was beschaamt wat deze stofzuiger nog op nam na het stofzuigen van de gewone stofzuiger , was precies of ik nog niets had gedaan , ben super tevreden over deze stofzuiger , zeker met 12 katten en 3 grote honden .

svdplas 16-07-2015 Via de website gekocht

Prima website, duidelijk gesorteerd.

Het duurde een dag voordat mijn mail beantwoord werd, de reactie was teleurstellend en niet oplossingsgericht. Dit was de eerste keer dat ik bij Coolblue een bestelling deed, mijn verwachting was blijkbaar te hoog?

Prima assortiment en goede acties.

Sojiro84 16-07-2015 Via de website gekocht

Het bestellen ging zeer gemakkelijk. Alles was duidelijk weergegeven en ik wist precies wat ik aan het doen was. Ikzelf had niet eerder bij laptopshop/coolblue iets besteld maar alles verliep perfect en de levering was snel dus zal zeker hier vaker bestellen

De service was uitstekend. Na de bestelling en de avond levering was alles snel geregeld en verzonden en had vroeg in de avond het pakket binnen. Alles werd snel afgehandeld door coolblue. Was verbaasd over hoe snel en vlot alles verliep

Ik had mijn laptop gekocht bij laptopshop.nl en er was genoeg keuze om de laptop te kiezen die ik zocht en uiteindelijk had ik die ook gevonden voor een aantrekkelijke prijs.

Zoals eerder beschreven; het zoeken en bestellen en de levering en bevestiging mails en dergelijke verliep allemaal vlot en alles was duidelijk aangegeven. Ik zal deze winkel zeker aan vrienden en collega's aanbevelen.

Op het moment geen nadelen kunnen ontdekken.

salouaem 16-07-2015 Via de website gekocht

Zeer snel en je kan je bestelling stap voor stap volgen

Ruim aanbod

Assmauro 16-07-2015 Via de website gekocht

Helemaal 200 %
Maakte het helemaal goed na binnenkomst beschadigd artikel

Durf ik rust ig aan te bevelen, en zal er ook weer kopen.

ria groenendijk 16-07-2015 Via de website gekocht

alles verliep soepel, was makkelijk te vinden en betaling en info was prima

geen ervaring verder pakje was net op tijd door een staking was misschien prettig geweest dat te weten.

kon vinden wat ik wilde hebben

zou ik zeker doen als de prijs niet te hoog boven het gemiddelde ligt

alles verliep prima goed en overzichtelijk verder geen opmerkingen

martenteenstra 16-07-2015 Via de website gekocht

product eenvoudig te vinden en makkelijk te betalen

goed op de hoogte gehouden en snel geleverd

lijkt me prima, heb zelf niet echt naar alternatieven gekeken

prima, snelle betrouwbare winkel

stinus1 16-07-2015 Via de website gekocht

Je zet je gemakkelijk in je zetel, neemt je laptop, bekijkt het assortiment en je bestelt! De volgende dag kan je al genieten van je aankoop. Fantastisch toch!?!

Bestelling gedaan, nachtje slapen en de dag erna een koerier aan de deur met je pakje. Altijd stipt op tijd en indien niet, word je goed geïnformeerd!

Als een online grootwarenhuisetalage (als dat woord al bestaat). Zéér uitgebreide keuze. Klein minpuntje: bepaalde dingen zijn snel niet meer leverbaar.

Heb ik vorige week nog gedaan toen een collega me vroeg of ik klachten had over coolblue.
Mijn antwoord: Nooit klachten gehad! Ik denk dat jullie binnenkort een bestelling van haar mogen verwachten (is daar een extra korting aan verbonden? :-))

Moesten alle winkels het systeem van coolblue toepassen, zou dat het leven een stuk gemakkelijker maken! Onlangs langs geweest in de coolbluewinkel in Boom met een defect aan mijn GSM. ik was heel aangenaam verrast over de snelle en goede service. Binnen de week had ik mijn GSM terug, als nieuw en zonder kosten! Ik heb enkel nog maar goede ervaringen gehad met coolblue, ik blijf dan ook een trouwe klant!

Jan384 16-07-2015 Via de website gekocht

Via de website van het bedrijf kun je gemakkelijk producten en ook onderdelen vinden. De website werkt ook redelijk vlot.

Super service die ik nog nooit heb mee gemaakt. Ze doen daar wat ze beloven.

Tot nog toe heb ik kunnen vinden wat ik nodig had. Maar het kan natuurlijk voor komen dat ze iets niet hebben wat je wilt.

Wat ik eerder noemde doen ze wat ze beloven. Daarnaast is de klantvriendelijkheid bij Coolblue iets dat heel hoog in het vaandel staat. En vanaf de bestelling tot en met de bezorging liep alles zo goed als vlekkeloos.

Zeer klantvriendelijk. Het bedrijf komt na wat ze beloven. De service is prima geregeld, want het kwam 1 keer voor dat ik iets verkeerd had besteld. Daarover doen ze niet moeilijk en zonder opgaaf van reden kon ik dat retour zenden (kosteloos). Vervolgens kreeg ik het juiste onderdeel snel geleverd.

Stevensremco 16-07-2015 Via de website gekocht

Makkelijkste site van Nederland. Alle informatie die een koper nodig heeft is op je scherm te zien of maar 1 klik verwijderd. Ruime betaal en leverings-mogelijkheden. Zelfs op zondag.

De Service is in 1 woord perfect. Van het moment dat je op de site komt tot het moment dat het pakket op de stoep staat is de service perfect. Tijdens elke fase in het koop proces word je van alle nodig informatie voorzien. Mocht dit niet voldoende zijn dan heb je altijd nog de uiterst vriendelijke klantenservice zowel telefonisch als online.

CoolBlue heeft echt heel veel in het assortiment maar niet alles. Dus heel af en toe grijp je wel eens mis.

Nooit twijfel, perfect levering op het moment dat jou het beste uitkomt. Als er dan toch iets niet naar wens is heb je altijd nog de vriendelijke en snel handelende klantenservice.

Alles is gewoon goed. Vanaf het moment dat je inlogt tot de levering en zelfs nog daarna word je van alle informatie voorzien. De betaal en leverings-mogelijkheden worden door geen enkel ander (internet)bedrijf geëvenaard.

Mieke van den Heuvel 16-07-2015 Via de website gekocht

Thuis winkelen...makkelijk toch?

Die zijn bij Cool-Blue ook geweldig en ik had er zelfs al ervaring mee.

Keuze genoeg zou ik zeggen

Ik zou iedereen Cool-Blue aanraden

Ik heb ruim 1 jaar geleden een HP-printer gekocht bij jullie en die was me ook uitstekend bevallen, dus besloot ik de tablet ook bij jullie te bestellen en heb er ook geen moment spijt van gehad.Lang leve Cool-Blue.

katrienhosselaer 16-07-2015 Via de website gekocht

bestaat niets makkelijker, duidelijk op internet ook

heel goed dat je op de hoogte gehouden wordt, ook grappige en goedgevonden slogans

goed, ik weet wel niet goed wat jullie allemaal verkopen, enkel elektronische toestellen? dat kan ik niet echt afleiden uit reclame, ik ken coolblue dan ook nog niet lang natuurlijk

heel gemakkelijk, snel en goedkoper

schijvenaar 16-07-2015 Via de website gekocht

uitstekende informatie, wat beloofd werd is nagekomen, de moeite meer dan waard.

snelle levering, duidelijke handleiding.

heel veel te koop.

in principe is iedereen vrij om te kopen waar en bij wie men wil, zou men het mij vragen kan ik alleen zeggen dat de service, snelle levering en prijs dik voor elkaar is.

gewoon goed.

wierpand 16-07-2015 Via de website gekocht

Via de merknaam kan je bij Coolblue terecht komen.

een degelijk antwoord bij telefonische infoaanvraag.

Dit doe ik gewoon niet.

Geen reëele uitspraak. Ik wacht wel af.

joel dumont 16-07-2015 Via de website gekocht

overzichtelijke site

snelle en efficiënte admin en levering

breed gamma

werken altijd met coolblue ...dat zegt genoeg ?

Lemma 16-07-2015 Via de website gekocht

Snel te vinden via de site

Snel geleverd

Vind het een groot aanbod

Omdat de site gemakkelijk is voor iedereen

wendy.vanroon 16-07-2015 Via de website gekocht

De website is heel overzichtelijk en duidelijk. De stappen die genomen moeten worden om een bestelling te plaatsen, waren goed zichtbaar en wederom duidelijk.

's Avonds rond tienen een bestelling gemaakt en binnen een uur kreeg ik al een bevestiging dat het pakket werd verzonden vanuit het sorteercentrum. Erg vlug en netjes!

Naar waar ik naar heb gezocht vond ik het assortiment goed!

De service is snel, professioneel en duidelijk.
De bezorging is eveneens snel. Als je iets bestelt op internet, wil je niet te lang wachten totdat je het thuis gestuurd krijgt. Bij Coolblue voor 23:59 besteld is nog de volgende dag in huis. In één woord: ideaal!

Ik ben erg te spreken over de service van Coolblue. Het was onze eerste bestelling, maar zeker niet de laatste. Fijne service, snelle levering en goede aflevering!

Jark 16-07-2015 Via de website gekocht

Zeer gemakkelijk om te kopen en snel geleverd waar je wilt.

Zeker genoeg keuze en zeer behulpzame reviews bij de artikelen.

Zeer gemakkelijk om iets te kopen, betalen en te laten leveren en genoeg keuze om iets te vinden dat je zoekt.

Al redelijk veel spullen gekocht bij coolblue en nog nooit problemen gehad. Altijd snel geleverd en goede service.

DvanPoelje 16-07-2015 Via de website gekocht

In een paar klikken besteld

Fijn dat je zo goed op de hoogte gehouden wordt waar je pakket zich bevind, zowel met sms als e-mail. Plus handig betalen met Pay-Pal en mogelijkheid tot afhalen bij ophaalpunt én dat je de gewenste dag kunt aangeven. Top!

Prima, genoeg keus

Zeker weten, al meerdere malen zonder problemen dingen besteld. Goede service, overzichtelijke website etc.

Hele fijne camera, het flipscherm is super handig voor selfies of jezelf filmen. Kan in het Nederlands worden ingesteld. Menu's zijn heel overzichtelijk, kwaliteit van het beeld top. Wifi functie heel handig voor op reis, je kunt ze zo direct op je telefoon zetten en delen op social media. Heel blij met deze keus!

Willy Boudolf 16-07-2015 Via de website gekocht

Zoeken van producten gaat via internet
snel en vlot

Bestellen, betalen gaat zeer vlot
Daarbij heb je ook nog een correcte en snelle levering.Prima service

grote gamma in producten

Heb ik al aan vrienden doorgegeven, daar zij geen internet hebben, hebben zij bestelling gedaan via mij, maar bij hun laten leveren zonder enige problemen;

Mrs. Content 16-07-2015 Via de website gekocht

Op je gemak kiezen en kijken wat voor jou de doorslaggevende redenen zijn om wel, of juist niet dit ene bepaalde product te kiezen

Omdat je via de site wel van alles kunt lezen maar soms toch ook tegen komt die niet duidelijk zijn, is de hulplijn een handige en fijne manier om zeker te zijn van je keuze

In vergelijking met andere winkels hebben jullie een royaal aanbod. Waardoor je aan meerdere wensen en prijzen tegemoet kunt komen

Ik was zonder meer heel tevreden. Het product is via thuisbezorging zelfs nog vlugger ter plaatse dan wanneer ik er zelf om was gereden !
Wat een gemak.

Ik ben enkel zeer tevreden over de service en de vlotte thuislevering !

basmen 16-07-2015 Via de website gekocht

gemakkelijk in gebruik

zeer snelle levering zoals afgesproken

ruime keuze

er is echt geen beter

geen enkele negatieve opmerking wel van concurent xxx.com

MCvLvE 16-07-2015 Via de website gekocht

Duidelijke website, makkelijk vergelijken en uitstekende product informatie

Uitstekende communicatie omtrent status bestelling en bezorgtijden. Goed bereikbare klantenservice met uitstekende klantgerichte medewerkers. Retour process is zeer goed.

Zeer uitgebreid assortiment en over het algemeen alles op voorraad

Een van de beste webwinkels van Nederland. Zeer veel keuze en goede vergelijk informatie. Niet altijd de goedkoopste maar je bent wel altijd gegarandeerd van snelle levering, goede service en duidelijke communicatie.

nessa-vgb 16-07-2015 Via de website gekocht

kei gemakkelijk via de site klik en gekocht

heel goed nog geen 24 uur erna staat de doos bij je thuis goed ingepakt inorde

zoek je iets vind je het meestal wel bij coolblue

zeker en vast

gemakkelijk,snel,proper en netjes ingepakt ,correct ,binnen de 24 uur

adena 16-07-2015 Via de website gekocht

gemakkelijk te bestellen

snelle levering

veel keuze uit verschillende artikelen

heel gemakkelijk om iets te bestellen en word heel snel geleverd.

plus : veel keuze , gemakkelijk te bestellen en heel snel geleverd. min : geen

jandemeyer 16-07-2015 Via de website gekocht

Gemak voor mij persoonlijk = keuze maken, bestellen en afhandelen. De dag nadien afhalen in een Bpost kantoor naar mijn keuze. Zo hoef ik niet thuis te wachten.

Sneller dan bij de zaak in de buurt want die moet het aan z'n (meestal verplichte) leverancier bestellen die maar 1x of 2x per week levert. Dit vind ik uiteraard ook een beetje spijtig omdat ze door de constante vernieuwingen van de producten niet alles in stock kunnen nemen omdat dat veel teveel kost :(

Ruim overzichtelijk assortiment, snelle zoekmachine binnen de eigen webstek.

Ik zou ook een 10 geven maar niks kan perfect zijn, of toch ?

Eerlijke zaak, overzichtelijk, goede snelle service

Didi78 16-07-2015 Via de website gekocht

Ja wat kan ik zeggen, super snel geleverd, leuke prijs, leuke aanbieding, heel veel sites met elkaar vergeleken voor dit product in combi met tas en autolader, nergens op deze manier verkrijgbaar voor deze prijs. Mijn vader heeft ook deze Tom Tom 20 dus ik weet al wat ik huis haal, een gebruiksvriendelijke en mooi apparaat.

svenemm 16-07-2015 Via de website gekocht

Super handige site, tot middernacht bestellen Enne morgens al in men bezit

Snelle service

Zo goed als alles verkrijgbaar, en goed materiaal

Voor iedereen super makkelijk dus voor mij is er maar 1. En das cool bleu

Alles is perfect

Royvdm1 16-07-2015 Via de website gekocht

Overzichtelijke, duidelijke webshop zonder irrelevante informatie.

Prima service. De bestelling was snel geplaatst en ik werd keurig op de hoogte gehouden van de vorderingen van de bestelling met daarbij aanvullende informatie. Ik werd binnen enkele uren gebeld om een en ander m.b.t. de bezorging te bespreken.

Goed, m.b.t. waar ik op dat moment naar op zoek was.

Duidelijk, overzichtelijk, je weet waar je als klant aan toe bent en een goede service.

Joanna Kurdubelska 16-07-2015 Via de website gekocht

Vlotte toegang tot de producten, eenvoudig en overzichtelijk bestellingsproces, een topper in gebruiksvriendelijkheid

mega klantgericht

Is prima! maar een grotere productengamma zou het nog fijner maken

100% tevreden

Aangenamer en vlotter online bestellen bestaat niet!

Bouk 16-07-2015 Via de website gekocht

Site is goed en eenvoudig in gebruik.

Helaas wordt de beloofde levertijd "volgende dag" niet gehaald. 2 dagen geleden besteld en ook vandaag wordt het pakketje niet bezorgd. Weet niet of dit aan postNL ligt of aan Coolblue, maar resultaat voor mij is hetzelfde. Product kan niet mee op vakantie. Jammer.

Zeer breed assortiment.

Helaas is leverervaring bij deze bestelling niet best. Kan me niet voorstellen dat dit de standaard is, helaas voor mij wel een "negatieve" bijsmaak. Denk dat ik het nog wel een keer ga proberen.

koessien 16-07-2015 Via de website gekocht

De website duidelijk, het bestelproces was makkelijk en ik krijg mijn producten altijd de volgende dag thuis.

Betere service dan bij Coolblue heb ik nog bij geen andere (web)winkel ervaren. Niet goed? Geld terug of ander product uitzoeken, zonder vragen.

Het assortiment is ook hartstikke goed. En alles tegen goeie prijzen. Ook de marktplaats afdeling heeft nog wel eens een leuke aanbieding.

De beste webwinkel waar ik de afgelopen jaren bij besteld heb.

Ik ben onder de indruk van de scherpe prijzen en de service van Coolblue. Minpunten heb ik nog niet ontdekt/ervaren.

gijscollet 16-07-2015 Via de website gekocht

Het is soms wat moeilijker om kleinere dingen, zoals lege DVD's te vinden.

Altijd zeer vriendelijke feedback en vooral zeer snel! Ook altijd in voor een leuk mopje.

Groot assortiment van populaire producten. Bij lege DVD's vond ik echter maar 1 product.

Scherpe prijs, fantastische service

Zoals aangehaald is de service fantastisch en het aanbod over het algemeen ook.

daviddefryn 16-07-2015 Via de website gekocht

Online, snel en eenvoudig. Ik zoek iets, vind het vrijwel meteen. een simpele klik, betalen en ik hoef me geen zorgen te maken.

Wat ik ook zoek, het zit altijd in het assortiment. Heb nog niet veel effectief gekocht, maar zeker veel rondgesnuisterd. En ik moet zeggen dat jullie assortiment indrukwekkend is.

Voor snelle, gebruiksvriendelijke en goede producten en service raad ik dit iedereen aan.

Kuyam 16-07-2015 Via de website gekocht

Extra laat bestellen, extra vroeg ophalen, gratis met PayPal betalen, een ideale website enz. enz. enz.

salocinellon 16-07-2015 Via de website gekocht

Het zoeken naar de geschikte cover/bumper voor mijn iPhone 6+ verliep zeer vlot door de filters die beschikbaar zijn in het keuzemenu

Op het eerste gezicht was mijn bestelling ergens verkeerd afgeleverd maar bij navraag via de coolblue klantendienst bleek de levering wel degelijk in de brievenbus te steken i.p.v. een overhandiging aan onze receptionist. Eind goed, al goed

De keuze voor de iPhone 6+ covers is heel uitgebreid

Ten zeerste aan te raden vooral als je weinig tijd hebt om te gaan winkelen en tegelijk ook een heel brede keuze wil.

Gamma, prijszetting, efficiëntie en klantgerichtheid zijn van zeer hoog niveau.

rudylabeke 16-07-2015 Via de website gekocht

altijd stipt

bijna alles te verkrijgen

ikzelf ben tevreden dus waarom niet doorgeven aan vrienden?

Ik heb altijd netjes op tijd mijn levering gekregen.

wim claes 16-07-2015 In de winkel gekocht
Aartselaar

Gewoon online reserveren.... En dan in wagen stappen ...... En 15 min later heb je uw toestel al mee naar huis

Geven goede uitleg... En zoeken samen met klant naar het voor hun best geschikte product.

Zeer uitgebreid assortiment.. Als je daar uw noden niet kan vinden.. Zal je ze nergens vinden

Nergens vriendelijker, en behulpzamer dan bij coolblue

PascalZinken 16-07-2015 Via de website gekocht

Gemakkelijke website met intuïtieve links. Werkbare search engine.

Uitgebreid genoeg.

Goede service, snelle afhandeling, netjes bezorgd. Precies wat ik verwacht van een zichzelf serieus nemende webshop.

stg74 16-07-2015 Via de website gekocht

Je hebt zo gevonden wat je moet hebben en bestellen/betalen gaat binnen enkele minuten

Nog geen gebruik gemaakt van after sales services (m.b.t. garanties en retourzendingen), maar tot nu toe heeft men steeds waar gemaakt wat er beloofd werd

Wat hebben ze niet?

Snelle levering en over het algemeen steeds bij de goedkoopste aanbieders.

Voor mij is "woord houden" belangrijk. Daarom stel ik op prijs dat mijn bestellingen steeds zoals beloofd dezelfde dag nog verstuurd werden.