Deze score is berekend op basis van 2809 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

LJMF1 17-02-2014 Via de website gekocht

Gemakkelijk te bestellen.

Dag later reeds bezorgd. Via e-mail werd ik op de hoogte gehouden.

Snelle levering zonder verzendkosten. Retourneren gaat ook gemakkelijk zonder kosten.

Zie hier boven.

AddVariety 16-02-2014 Via de website gekocht

Het gemak bij Koelkaststore.nl zit hem deels in de zeer overzichtelijke en informatieve website, maar ook in het feit dat je één account hebt voor vele websites van Coolblue. Hoewel Kieskeurig beter is in het vergelijken, is Coolblue net zo goed in het geven van specificaties en eigenschappen en zelfs beter op het vlak van plaatjes.

Levering was precies zoals gepland, sterker nog: het stond voor 13-17 uur gepland, maar om 12u werd ik gebeld dat ze er al om 12:30 uur konden zijn, of dat een probleem was, anders zouden ze later terugkomen. Zeer netjes en geen enkel probleem in mijn geval. Ook met twee man, die de koelkast netjes en voorzichtig voor de deur uitgepakt hebben en vervolgens op zijn plek hebben neergezet. Twee man lijkt normaal, toch is het dat niet, bleek ook bij mijn vorige bestelling bij een ander, waardoor de koelkast niet naar boven kon. Vandaar maar weer vertrouwd voor Coolblue gekozen.

Koelkaststore.nl heeft niet alles, maar wel het populairste en belangrijkste in haar assortiment. Over het algemeen zijn ze net iets duurder dan de goedkoopste aanbieders, maar daar staat een meer dan puike service tegenover.

In mijn optiek is Coolblue de maatstaf voor online winkels. Je merkt ook dat ze voortdurend aan zowel de levertijden/dagen als de website zelf sleutelen en hun telefonische bereikbaarheid heb ik ook nog nooit problemen mee gehad. Retourservice heb ik nu niet nodig gehad (gelukkig maar, met een koelkast wil je dat dit een bedrijf ook niet aandoen), maar dat is ook altijd goed bevallen.

Jordeter 15-02-2014 Via de website gekocht

Overzichtelijke website. Ook handig dat je kunt kiezen voor een bundel, waarbij je vaak korting krijgt. Voor 23:59 uur besteld, morgen in huis klopte ook.

Rectificatie doorgegeven over een product. Inderdaad binnen vier uur reactie: ze zouden het zo spoedig mogelijk wijzigen. Tegelijk met deze mail ontving ik een e-mail met een waardebon van 5 euro. Bedankt!

Zeer breed assortiment. Ook veel accessoires bij de producten te verkrijgen.

Zeer goede ervaringen met Coolblue. 's Avonds laat besteld en morgen al in huis. De service is ook goed.

Coolblue heeft een groot assortiment. Veel informatie bij de producten op de website. Voor 23:59 uur besteld, morgen in huis is wat mij betreft een groot voordeel.

Firas 15-02-2014 In de winkel gekocht
Amsterdam

De simpele en gemakkelijke website leidde mij al snel naar het gewenste product. Eenmaal besteld kreeg ik de volgende ochtend een SMS bericht dat mijn bestelling klaar stond om te worden afgehaald in de Coolblue winkel.

Bij het afhalen van de bestelling heeft de verkoper de nodige tips gegeven en nuttige accessoires aanbevolen.

Een ruim assortiment met in vrijwel elke categorie goede alternatieven om de juiste keuze te maken. Daar gaat het immers om.

Camerashop.nl (en alle overige Coolblue webshops) zijn simpel, transparant en prettig. Duidelijke website, een ruimte keuze aan artikelen, een snelle bestelprocedure en tot slot meerdere aflever/afhaalopties. Al met al een prettige winkel en webshop!

Ad en Ria 14-02-2014 Via de website gekocht

gewoon bestellen, betalen en binnen 1 dag geleverd. Wat wil je nog meer.

Super snel en goede communicatie.

Van naaimachine tot staafmixer, alles te krijgen (via cool blue) in top kwaliteit.

Met deze service en prijzen is cool blue een topper

Snel en goede prijs.

tanjalundert 12-02-2014 Via de website gekocht

meerdere opties qua verzenden en betalen mogelijk

geleverd zoals afgesproken

veel uitverkocht bij andere zaken, hier wel in assortiment

al veel vaker via coolblue gekocht en service is altijd uitstekend

Al jaren koop ik af en toe iets bij Coolblue, en service is altijd prima. Heb zelfs wel eens gebeld over iets dat ik bij een ander had gekocht (mediaspeler) en de klantenservice heeft me toen alsnog even geholpen. Coolblue heeft altijd mijn voorkeur als er meerdere aanbieders zijn en de prijs is ook meestal één van de laagste

erwinfluit 12-02-2014 Via de website gekocht

bestelling liep soepel

goede verpakking, reactie en tijden zoals beloofd

op tijd geleverd

MFWdB 11-02-2014 Via de website gekocht

Ik had heel bewust voor een officiële Acer-dealer gekozen (ipv de goedkoopste leverancier), en was verrast en een beetje teleurgesteld dat een accessoire als een extra voeding niet verkrijgbaar is.

R-dolfijn 10-02-2014 Via de website gekocht

heel fijn dat ze toch steeds weer hun belofte nakomen

HevaBu 08-02-2014 Via de website gekocht

Heel goeie en snelle service. Er wordt heel snel contact met je opgenomen en daarna op de hoogte gehouden over de voortgang. Dikke 10!

Ik heb geen aandelen maar als je de ruimste keuze wilt voor een goede prijs en topservice dan is this the place to be!

Alleen maar pluspunten, ik kan niets negatiefs zeggen van laptopshop.nl

bongers.erik 08-02-2014 Via de website gekocht

probleemloos

de volgende middag opgehaald bij de jumbo in het winkelcentrum

Keus al gemaakt op website van kieskeurig

Probleemloos

Snel en probleemloos. Ruime bezorgmogelijkheden

Caroline-52 08-02-2014 Via de website gekocht

Tot 24.00 uur 'savonds bestellen, volgende dag in huis! Dat vind je bij geen andere online winkel!!

En dan inderdaad volgende dag al in huis!!

Alles wat je je maar bedenken kan.

Nog nooit zo'n goede service gehad! Dus ik raad deze winkel iedereen aan.

Een 10 waard, dus geen uitleg meer nodig!

Ruud Engels 06-02-2014 Via de website gekocht

Eenvoudig, makkelijk toegankelijk, goed uitgesplitst assortiment, mensen die weten waar ze mee bezig zijn en een goed opgebouwde, heldere site.

De service kan men niet beter verwachten bij een webwinkel, 14 dagen terugstuur garantie, spullen zijn netjes "onherkenbaar" verpakt en snel bezorgd.

Zeer mooi up to date en standaard allround assortiment voor de amateur en semi pro fotograaf.

Coolblue is de webwinkel die de maatstaaf zet. Zo hoort het te zijn.

ik kan nog geen enkel minpunt melden!

Progreacja 06-02-2014 Via de website gekocht

anvalo 04-02-2014 Via de website gekocht

FRWuck 04-02-2014 Via de website gekocht

Lekker op de bank uitvogelen wat voor jou de juiste product is.

Vooral de snelle levering.

Lekker breed assortiment.

Vooral de snelle levering. En voor de prijs hoeft je het niet te laten.

Duidelijk website. Met uitleg filmpje over de producten. Prima!

elly13-6 03-02-2014 Via de website gekocht

Makkelijke website, product simpel te vinden, snel betaald via Ideal, heel duidelijk.

Product zeer snel in huis.

Op Kieskeurig product gezocht, bovenste winkel gekozen op basis van reacties en informatie, deze winkel bleek echt een perfecte levering en service te hebben zoals ook al uit de reviews bleek.

oosterhofjacco 03-02-2014 Via de website gekocht

naast de flitser had ik ook oplaadbare batterijen + oplader nodig, helaas kon ik die niet verkrijgen bij camerashop.nl. Dat vond ik wel zonde.

Pachino 02-02-2014 Via de website gekocht

HSKL 02-02-2014 Via de website gekocht

op zondagmiddag besteld, maandag ochtend afgeleverd. Het gemak dient de mens.

De snelle service is uitstekend te noemen.

schow 31-01-2014 Via de website gekocht

Jan_Klaassen 30-01-2014 Via de website gekocht

Meeste informatie prima te vinden, gratis installatie voor dezelfde prijs.

Bezorgers moesten langs een obstakel vanwege een asbestruiming beneden, bleek geen enkel probleem.

Ik heb niet uitgebreid rondgekeken, maar ze komen niet overal als goedkoopste uit de vergelijking.

Als je artikel hier voor een goede prijs te koop is, zeker doen. Gratis installatie, goede informatievoorziening zijn gewoon voordelen tov andere winkels.

gv1948 29-01-2014 Via de website gekocht

snel en gemakkelijk

nog geen ervaring

ruim voldoende

goede overzichtelijke website gemakkelijk te bestellen

Ralf_S 27-01-2014 Via de website gekocht

gv1948 27-01-2014 Via de website gekocht

goede website

snelle levering

groot assortiment

prima levering volgens afspraak goede communicatie

ik heb geen zaken kunnen vinden die goed zijn

Peter56 26-01-2014 Via de website gekocht

Zoals altijd is alles perfect in orde bij een Coolblue shop. Zondag besteld, maandag in huis.

Peking 25-01-2014 Via de website gekocht

Duidelijke navigatie, alle info die je zoekt op 1 pagina, groot assortiment, met een top 10 als je even door de bomen het bos niet meer ziet, de mogelijkheid een aantal horloges naast elkaar te kunnen vergelijken, filmpjes die je laten zien wat er in het pak zit, kortom groot winkelgemak vanuit je luie stoel!

Lekker snel geleverd en de mogelijkheid om het thuis, op je werk, bij de buren of bij een postagentschap of winkel in de buurt te laten bezorgen!

Groot assortiment!

Sporthorlogecenter is onderdeel van Coolblue en heeft diezelfde goede service!

petervanessa 25-01-2014 Via de website gekocht

Alles overzichtelijk en goed te vinden.
Ruime mogelijkheden om aan de linkekant je zoekactie te specificeren.

Na het bestellen diverse berichten ontvangen over de status van mijn bestelling.

Als je hier geen printer kan vinden ben je een zeurpiet.

Ruime keuze, goede, site, perfecte service, scherpe prijzen.

Donderdag avond kreeg ik het in mijn kop een nieuwe printer te willen. Ik wil het, ik wil het en ik wil het NU. Nu gaat natuurlijk niet maar ik bestelde de printer 5 minuten voor 23.00 uur en kreeg hem de volgende dag al binnen. geweldig. Goed verpakt. En nog een grappige doos ook met aan alle kanten leuke opmerkingen zoals dat de bodem van de doos echt naar karton smaakt met de ingrediënten er nog bij ook. Ook een kaart die je uit kan knippen om je buren te danken voor het aannemen van je pakje. Allemaal natuurlijk niet zo heel spannend maar het is net dat beetje meer. Bestellen verloopt geweldig. Je krijgt na het bestellen diverse keren bericht over de status. Voor je die berichten goed en wel gelezen hebt staat het pakje al voor je deur. Website is overzichtelijk en snel. Wat ik altijd belangrijk vind is dat je je zoekactie goed kan specificeren zoals bijv. Moet hebben: WIFI Gescheiden kleuren inkt All-in-one enz.enz. dan kom je snel tot de printer die het beste bij je past en dat is voor mij een "must" op een site. Als ik in een zoekvlak intoets "printer" en dat is het en er komen 12 pagina's met printers haak ik af en zoek een andere site. Deze site is gewoon dik in orde. En dat de prijs dan ook nog een zo scherp is is bijna ondenkbaar maar waar. Een hele dikke 10!!

Noorman13 24-01-2014 Via de website gekocht

Makkelijk een keuze te maken, afhandeling verloopt soepel en snel

Dag later werd de grasmaaier bezorgd.

Prima keuze mogelijkheid

Prima webwinkel

bucher 24-01-2014 Via de website gekocht

prima shop, helpdesk goed toegankelijk en vriendelijk, eenmaal eerder bij het niet bevallen van een aankoop door helpdesk zelf, aangeboden om het zonder kosten terug te laten bezorgen, ik hoefde er niet eens om te vragen!
G Bucher

joycevanham 23-01-2014 Via de website gekocht

Ik had het de volgende dag al in huis, super.

DLJ 22-01-2014 Via de website gekocht

Snel op voorraad gevonden

Bezorging prima in orde.
Ontving echter de Sony Tablet in Italiaans/Oost-Europese uitvoering met dito regio activatie. Bij bestelling hier niets over gelezen!
Op Sony site de nederlandse beschrijving opgehaald.

De informatie dat het hier geen nederlands regio product betreft!

marcelt 20-01-2014 Via de website gekocht

zie motivatie beoordeling

zie service

Onze in december 2012 bij Stofzuigerstore gekochte Rowenta viel zwaar tegen. Begon het steeds slechter te doen. Fabrikant wilde van niets weten. Stofzuigerstore nam 'm (na 1 jaar!) zonder enig weerwoord tegen de aanschafprijs terug. Vanzelfsprekend ook bij Stofzuigerstore weer een nieuwe (Nilfisk Elite Superior) gekocht. Een service waar menigeen (internet)winkel een voorbeeld aan kan nemen. Stofzuigerstore.... een dikke vette pluim!

Anoniem 20-01-2014 Via de website gekocht

niets op aan te merken.
betelen en de andere dag in huis.

je wordt prima op de hoogte gehouden van je bestelling

grote keuze duidelijke omschrijving.

ja wat moet ik nou zeggen.

TrudiN 20-01-2014 Via de website gekocht

Zeer ruime keuze en de klantreviews helpen zeker mee een keus te maken.
Zogenaamd "idiot proof" bestellen. Makkelijk en snel.

Zoals ik gewend ben van deze organisatie, zij doen wat ze beloven. Vandaag bestellen is morgen keurig geleverd.

Niet alles is er te koop, maar er is voldoende keus. En je kan nu eenmaal niet alles aanbieden natuurlijk.

Deze organisatie doet wat ze beloven/zeggen. Vandaag besteld is morgen keurig geleverd. De informatie op de site is meer dan voldoende. De klantreviews helpen je om een keus te maken evenals de "keuzehulp" van de site. Kortom TOPorganisatie.

ikieboy 19-01-2014 Via de website gekocht

duidelijk zeer snelle levering

ruim aanbod en aanzienlijk goedkoper dan elders, en de snelle levering

albert5860 19-01-2014 Via de website gekocht

Tweede keer in korte tijd dat ik daar wat heb gekocht. Eerste keer een printer. Ik had niet de juiste besteld. Terug leveren ging makkelijk. Jammer dat ze mij nog even met een tegoedbon probeerde af te schepen. Na een kort mailtje geld keurig teruggestort. De gekochte Smart Phone is snel en keurig afgeleverd.

kimidzardi 19-01-2014 Via de website gekocht

Alles is verlopen zoals het hoort te lopen, heerlijk om dat eens een keer mee te maken. Ze krijgen van mij daarnaast een hoog cijfer omdat de hele ervaring met deze keten (CoolBlue) heel erg vrolijk is. Op de doos staan bijvoorbeeld tips om de sensatie van het openmaken van je pakketje nog leuker te maken. Ik heb ze tot slot gebeld met een vraag en binnen 5 seconden was het opgelost, en dat op zondag! Kortom, een erg tevreden klant.

sheijnen 18-01-2014 Via de website gekocht

rustig op internet bestellen. daarna thuisgebracht volgens afspraak. half uur tevoren gebeld en goed afgeleverd.

wasdroger staat op zolder. 2 trappen op, werd daar keurig geplaatst en de oude de 2 trappen weer terug af gesjouwd. keurig meegenomen, inclusief verpakking van de nieuwe.

wist tevoren goed welke ik wilde. maar verder goede alternatieven

LucciLa 16-01-2014 Via de website gekocht

Zoeken en bestellen met een paar klikken, de volgende dag in huis.

Grote keuze.

Ik vertel het door. Gemakkelijk via internet bestellen met eventueel ondersteuning via mail/telefoon of de fysieke winkel.

G. Uido 14-01-2014 Via de website gekocht

Duidelijk informerende website en uiteraard de mogelijkheid om via ideal te betalen.

In de avond een HP-computer besteld en betaald. Deze werd de volgende dag keurig bezorgd, zoals was aangegeven.

Toelichting overbodig, kijk op de website en oordeel zelf.

Enig risico bij bestellen via een website voel ik altijd, maar deze bestelling werd afgerond zoals je vooraf hoopt dat het zal verlopen.

Daar de hele aankoop is verlopen zoals ik vooraf hoopte, vind ik dit een prima bedrijf.

gebrouwe 14-01-2014 Via de website gekocht

De website bevat een keuzehulp die je het heel gemakkelijk maakt om een selectie te maken uit het aanbod.

Assortiment bevat de meest gangbare artikelen. Als een artikel is uitverkocht, wordt dat ook getoond op de website. Bij andere winkels heb ik te vaak meegemaakt dat een artikel toch niet voorraad bleek te zijn.

Elders kun je wellicht goedkoper terecht, maar met de Coolblue shops heb ik alleen maar goede ervaringen.

Zoals gezegd, niets dan goede ervaringen met deze winkel.

wimdebakker 14-01-2014 Via de website gekocht

Op Bol.com kostte deze set aanmerkelijk duurder dan bij deze webwinkel. De informatie die ik tussen de bestelling en de levering kreeg was uitstekend.

jamesbok 14-01-2014 Via de website gekocht

Bestelprocedure met/zonder registreren werkt lekker vlot en logisch.

Volgende dag netjes in huis, top!

Ze waren de eerste/ vooralsnog enige aanbieder van de Acer c720p Chromebook in Nederland. Ook relevante artikelen.

Totaalplaatje van bestellen, leveren en communicatie zit goed in elkaar! Ook relevante marketing/ mails, complimenten!

turnhob 12-01-2014 Via de website gekocht

Voorbeeld voor andere webshops.

Van het begin tot het einde wordt je geholpen, ondersteund en op de hoogte gehouden. Ongekend.

Je betaald gemiddeld ietsie meer als in andere webshops, maar het gemak, de service en snelheid zijn onge-evenaard.

Ik kan geen negatieve punten bedenken. Het is een webshop met een prima ondersteuning, goede service, snelle afhandeling van de bestelling. Meerdere malen al wat van gekocht, nooit een tegenvaller.

JH_A 12-01-2014 Via de website gekocht

Webshop is duidelijk en overzichtelijk.

Zondagmiddag espressomachine bestelt en maandagochtend om 11.00 in huis.

Espressomachine die ik zocht was hier het goedkoopste èn de volgende dag in huis. Want meerdere dagen zonder koffie is geen optie.

herbertbeld 12-01-2014 Via de website gekocht

heldere site; makkelijk kiezen

je wordt prima op de hoogte gehouden van de bestelling

teveel om op te noemen

gewoon goed

goed apparaat goede service, prima levering en op tijd!!

M.de.W. 12-01-2014 Via de website gekocht

Voor 23 uur besteld en al de volgende dag in huis. Helemaal makkelijk is dat je een leverdatum kunt aangeven. Dus je kunt het online bestellen en direct aangeven welke dag je het geleverd wilt krijgen.

Redelijke assortiment. Sommige merken voeren ze helaas niet. Soms ook lastig te vergelijken. Als je een vergelijking maakt dan blijken er geen verschillen te zijn tussen de stofzuigers van hetzelfde merk (wel ander type), maar in feite is dat dus onjuist.

erikderoode 11-01-2014 Via de website gekocht

ClemensvanB 11-01-2014 Via de website gekocht

Jammer dat men haast geen HDMI kabels op voorraad had.

Het was teleurstellend dat de headset van (verkoopprijs) 100 euro die ik gratis bij de MSI laptop van 1000 euro kreeg, niet erg goed was. Een afdankertje als cadeau?