Deze score is berekend op basis van 3466 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

bblondel 26-09-2013 Via de website gekocht

Website is overzichtelijk

Snelle bezorging: mijn bestelling werd de volgende dag al bezorgd
Geen verzendkosten

snelle bezorging en uitgebreid assortiment. Bovendien géén bezorgkosten!

Fijn om een je bestelling al heel snel in huis te hebben. Heel belangrijk vind ik ook dat er geen bezorgkosten berekend worden.

RichieB 26-09-2013 Via de website gekocht

Duidelijke website met helder taalgebruik.

Officiële merkdealer wat een vertrouwd gevoel geeft, en ruime levertijden. Ook after-sales top vanwege contact houden over o.a. ruilen en levertijd.

Ruim assortiment met vooral heldere vergelijking en voor- en nadelen van een product.

Een aanrader voor een ieder die op zoek is naar de juiste tools.

Mavadeja 23-09-2013 Via de website gekocht

Prima site, duidelijke informatie, lage prijs

Snel geleverd, 's avonds besteld, de volgende dag in huis, keurig verpakt.

Voldoende keuze

Zeker aan te bevelen: lage prijs, je wordt goed geïnformeerd over het hele bestelproces, snelle levering, keurig verpakt.

Lage prijs, je wordt goed geïnformeerd over het hele bestelproces, snelle levering, keurig verpakt.

RTJMulders 23-09-2013 Via de website gekocht

Top winkel, onderdeel van Coolblue. Niets dan lof over deze en eerdere bestellingen. De fietsendrager op vrijdagavond besteld en zaterdag eind van de ochtend al in huis. Door deze snelle service en levering konden wij op maandag lekker met de fietsendrager op vakantie!

JeroenT54Life 21-09-2013 Via de website gekocht

Duidelijke website en zeer snelle levering.

KSK27 20-09-2013 Via de website gekocht

Goede collectie scheerapparaten, goede website.

Uitgebreide collectie scheerapparaten, snelle bezorging.

Zeer goed. Het is een heel plezierige ervaring om de ene dag je bestelling te plaatsen en de volgende dag hem al netjes ingepakt bezorgd te krijgen. Kan niet beter.

HarryZet60 19-09-2013 Via de website gekocht

Goede overzichtelijke website.

Super snelle levering. Alles klopte.

Genoeg om te kiezen

Ik kom er steeds weer terug dus kan ik het gerust aanbevelen aan anderen

Goede overzichtelijke website. Prijs is tevens goed. Zeer snelle levering die correct verloopt. Verpakking zeer degelijk.

pejramakers 19-09-2013 Via de website gekocht

Snelle levering en duidelijke omschrijvingen op de site. Site ook prettig om te bekijken en makkelijk om je keuze te bepalen met de keuzehulp

deze site komt zijn beloftes na

Tinq 19-09-2013 Via de website gekocht

Website ziet er overzichtelijk uit en werkt goed

na aankoop meteen duidelijke mailtjes met hoe de gang van zaken verder zou verlopen.

voor mij was er voldoende keuze om uit te kiezen.

Alles verliep soepel. Na een kleine studie op internet een keuze gemaakt voor de wasmachine die het beste bij ons gezin past. Toen gekeken waar deze het goedkoopst was en toen viel Cool Blue positief op door de laagste prijs met de meeste service. Zo werd de oude machine weggehaald van de bovenverdieping en werd de nieuwe op de juiste wijze ook boven geplaatst. Ook vond ik het handig dat ik de avond van te voren via een link in de mail kon kijken hoe laat ik ze ongeveer kon verwachten en 20 minuten voordat de vrachtwagen bij ons zou arriveren kreeg ik nog een telefoontje met deze mededeling. Dat stelde ik zeer op prijs.

jhuijsman 18-09-2013 Via de website gekocht

Doen wat ze zeggen en malen dat helemaal waar. Verder heeft de winkel een frisse en opgeruimde uitstraling en wordt je echt geholpen ipv dozen over de toonbank. Dat alles ondanks een scherpe prijs

Ze doen wat ze zeggen en maken hun internet beloftes helemaal waar. Verder heeft de winkel een frisse en opgeruimde uitstraling en wordt je echt geholpen ipv dozen over de toonbank. Dat alles ondanks een scherpe prijs. Ook was de uitlevering echt binnen 24 uur. Dit in tegenstelling tot anders webshops die dat wel beloven maar niet altijd waarmaken.

thomasdik 18-09-2013 Via de website gekocht

Even rondkijken, klik en klaar, volgende dag in huis hoe eenvoudig wil je het hebben.

Snelle reacties op email, precies wat ik verwacht van een shop.

Het assortiment is ruim, het is overzichtelijk weergegeven op de site.

Snelle levering, goede prijs, meer redenen heb ik niet nodig voor een aanbeveling.

Motivatie staat per punt gedefinieerd, lijkt me overbodig om dit te herhalen.

thijsje 17-09-2013 Via de website gekocht

Ideaal,

20:56 besteld, volgende dag in huis.

Ik was opzoek naar een laptop, ruime aanbod.

Bezorging word enorm vlot gedaan, complimenten hiervoor. Voor 23:59 besteld volgende dag ook echt in huis, ze maken dit waar.

renze59 16-09-2013 Via de website gekocht

Top internetwinkel snelle levering en service. Een ruim assortiment met duidelijke beschrijving van het product.

nielsvandiepen 16-09-2013 Via de website gekocht

Duidelijk site, voldoet aan alle verwachtingen

Supersnelle levering en uitgebreide informatie tijdens het verzendproces

Groot assortiment met nog wat ruimte tot uitbreiding

Prima winkel, prima service. Zeker een aanrader

Goede website met ruim aanbod en uitstekende service tijdens het verzendproces. Aftersales en klantenservice heb ik nog geen er ervaring mee (gelukkig)

hansmikkers 14-09-2013 Via de website gekocht

Sporthorlogecenter is onderdeel van Coolblue. De website is overzichtelijk, vriendelijk en duidelijk. Videofilmpjes makendie manier waarop Coolblue werkt op een aardige manier duidelijk

Ik kreeg snel een link om de bestelling te kunnen volgen en ik had het horloge binnen 24 uur in huis. De doos bevat een kaartje om, bijvoorbeeld, de buurman te bedanken als hij het pakje heeft aangenomen.

Hoewel mijn keuze vooraf al duidelijk was, geeft de website een goed overzicht van het assortiment, met een goede zoekmachine.

Sporthorlogecenter komt bij mij over als een solide organisatie.

Rene Blom 13-09-2013 Via de website gekocht

Snelle levering. Fohnshop is onderdeel van Cool Blue.

Willy Kleinhuis 12-09-2013 Via de website gekocht

Fijne snelle website.Alles heel makkelijk te vinden.

's avonds besteld, de volgende dag in huis.

Heel uitgebreid.

Service zeer goed en prijzen onder gemiddelde aanbieders.

Snelle levering, zeer lage prijzen en makkelijke internetsite.

Marinus1405 12-09-2013 Via de website gekocht

Eenvoudig te bestellen op een goede overzichtelijke site

Wat meer kun je krijgen, goede aftersales en zelfs via de site klantvriendelijk

Zeer uitgebreid met goede aanbiedingen, zeer compentatief.

Voorgaande beoordeling zegt genoeg

nvt

Steef1966 10-09-2013 Via de website gekocht

Handig bestelllen via de website

Men zegt wat men beloofd, daags erna leveren dus.!

Gewoon genoeg keuze

Diana4 09-09-2013 Via de website gekocht

Het gemak zit voor mij vooral in het online bestellen en dat het thuis bezorgd wordt.

Snelle levering en leuk verpakt met een tekst die het spannend maakt om het pakje te openen.

Prima en voldoende keuze in tondeuses. Met de reviews er bij kan een goede keuze gemaakt worden.

Vooral door de snelle en duidelijke levering. Je wordt goed op de hoogte gehouden van alle stappen in het bestel- en verzendproces.

Prima service en snelle levering. Ruime keuze met duidelijke reviews.

pollewop13 09-09-2013 Via de website gekocht

Product zelf makkelijk te vinden. Wil je wat meer/even rondkijken, dan is er heel veel aanbod op de site, waardoor het overzicht wat weg kan vallen.

schipper77 09-09-2013 Via de website gekocht

mooie gebruiksvriendelijke website

snelle verwerking

grote keuze

prima koop ervaring, geen reden om bedrijf niet aan te bevelen

Martin vd B 07-09-2013 Via de website gekocht

Aan de hand van mijn eerdere 'dramatische' review, werd ik direct de volgende dag gebeld, door de geschrokken vestigingsmanager. Deze keer met oprechte excuses. De beloofde memorycard wordt alsnog direct verzonden en de orderbevestiging verscheen tijdens het telefoongesprek al in mijn mailbox. Daarbovenop werd mij een voucher aangeboden voor alle narigheid en ook die bevestiging stond binnen enkele minuten in mijn mailbox. Ik ben blij dat het alsnog wordt opgelost, zo kan het dus ook. Wat mij betreft zand erover en ik ga binnenkort in de nieuwe winkel (Oostplein, Rotterdam) kijken voor de benodigde accessoires.

Martin vd B 06-09-2013 In de winkel gekocht
Rotterdam

2,5

Besteld en alles geregeld...denk je. En dan kunnen ze het abo niet verlengen.... en dan kunnen ze de telefoon niet leveren... en dan ligt de voorraad op de verkeerde plaats... Uiteindelijk bij elkaar 300km gereden, 2 dagen verspeeld en zit al weken op de beloofde coulance te wachten.

Veel afspraken gemaakt, maar die komen ze steeds niet na. Er zijn veel interne procedures, maar die zijn niet in het kader van klanttevredenheid opgesteld. De medewerkers zelf zijn over het algemeen wel vriendelijk, maar er worden dermate procedures gehanteerd, dat je van die vriendelijkheid als klant in ieder geval niet vrolijk wordt.

Ik kon er vinden wat ik zocht.

Lijkt me duidelijk, dat ik dit niet kan aanbevelen: De afspraken worden keer op keer niet nagekomen. Ik moest uiteindelijkzelf 2x naar Rotterdam rijden en uren in de winkel rondhangen en mijn parkeermeter bijvullen, omdat ze het gewoon niet geregeld krijgen.

De korte versie: Dramatisch in nakomen afspraken: netjes vooraf besteld, maar dan kunnen ze het contract niet verlengen en daarna blijken ze de telefoon niet te kunnen leveren waar je mee in je handen staat??? Beloofde verzendservice kunnen ze niet nakomen dus laten ze je gewoon nog een keer terug rijden naar Rotterdam en dan begint het verhaal weer van voor af aan. Ondertussen 2 dagen kwijt en heel vaak de parkeermeter bijgevuld. Uiteindelijk een vergoeding afgesproken, maar die moet ik nog steeds krijgen. Steeds weer bellen, maar response krijg ik niet. De beoogde 2 tientjes voordeel hebben mij een paar honderd euro gekost. Nalevering van een geheugenkaartje als compensatie voor de (toegegeven) gemaakte fouten zijn ze nog niet nagekomen. Wat wil je nog meer weten?

corne01 04-09-2013 Via de website gekocht

heldere, toegankelijke site, werkt perfect

snel,betrouwbaar. maken beloftes volledig waar. bijzonder goede communicatie

theovdputten 03-09-2013 Via de website gekocht

Heb via internet deze hoofdtelefoon gekocht . De site is duidelijk en het assortiment groot en de verzending ging allemaal makkelijk welliswaar qua tijdstip niet geheel wat beloofd is maar had de hoofdtelefoon wel de volgende dag wel in huis Ben dus tevreden

Anoniem 30-08-2013 Via de website gekocht

Heldere en complete productinformatie op de voor de hand liggende plek, dus geen gezoek of klantenservice nodig.

Emailbevestiging en berichten over verder verloop van de bestelling duidelijk en snel. Echt top!

Zocht een tomtom en vond hier een goed assortiment, veel keuzemogelijkheid. En ... het goedkoopste aanbod.

Een absolute aanrader voor een aankoop van navigatieproducten. Als ze andere productcategorieën zouden voeren, kocht ik deze hier ook.

In mijn onderbouwing heb ik eigenlijk alles al gemeld: heldere productinformatie, goed assortiment, aankoopproces prima begeleid, afhandeling bestelling keurig! en levering volgens belofte.

Danny J 29-08-2013 Via de website gekocht

duidelijke website.

tijdens het verzendproces werd je goed op de hoogte gehouden.

zeer uitgebreid assortiment, maar ook de accessoires die bij de koop werden aangeboden was makkelijk.

Gewoon een goeie webwinkel

De combinatie van een uitgebreid assortiment, en de daarbij passende accessoires, prima service en een scherpe prijs maakt dat laptopshop.nl echt een aanrader is!

hoofdbaas 29-08-2013 Via de website gekocht

Ondanks levering per Postnl (4 maal een wijziging leveringsdatum) een prima product ontvangen

Behalve hun vervoerders keus, heeft deze zaak een prima assortiment en geeft ruim voldoende informatie over de producten

Niet goed: vervoerder Postnl Wel goed: product, informatie, afhandelings snelheid

davidovich 28-08-2013 Via de website gekocht

beter dan dit gaat niet.

Service is op en top, geen 0900 nummers en vrijwel direct iemand aan lijn. Ook al moet je heel veel bellen, je word altijd goed, duidelijk en vriendelijk geholpen. Heb een projector besteld en had ik om moeten ruilen ivm defect, gewoon op tijd mijn geld terug en ondertussen een andere besteld.

Ik denk wel goed.

Nogmaals, beter dan dit gaat niet. Een award winning website als je het mij vraagt.

Super op en top, kan het anders niet zeggen.

TrudiN 27-08-2013 Via de website gekocht

De site is heel toegankelijk en biedt voldoende informatie om een beslissing te kunnen nemen.

Ik ben overenthousiast over Coolblue. Hele goede service, heldere adviezen en goed bereikbaar. De snelheid waarmee je een medewerker aan de lijn krijgt hangt een beetje van het tijdstip van bellen af. Het varieert van direct contact tot in het meest extreme geval 10 minuten. Dus de telefoon op speaker en wachten.

Compleet assortiment hoewel ik voor de stoomreiniger wel wat doekensets miste die wel op de Karcher site stonden. Maar je kan niet alles hebben.

Zoals gezet, super service, super compleet en perfecte leveringen. Voor 23.59 besteld is volgende dag geleverd en dat maken ze waar.
En nee ik werk niet bij Coolblue of stoomreinigercenter.nl, ik ken er zelfs niemand.

Tot nu alleen via internet gekocht en dat beviel heel goed. Afspraken worden nagekomen. Als enige tip kan ik nog meegeven dat als het wachten op een servicemedewerker wat langer duurt dan normaal, is de klant terugbellen ook een goede optie (zolang dat gebeurt natuurlijk).

Marsmelody 27-08-2013 In de winkel gekocht
Utrecht Coolblue

Judith Houtman 26-08-2013 Via de website gekocht

De mensen bij Coolblue hebben door dat succes staat of valt bij de gratie van hun klanten. Zeker in deze tijden. Bij alle producten die ik de laatste tijd online koop, kom ik uiteindelijk uit bij Coolblue. Mits in het assortiment natuurlijk. Klantgericht, snel, betrouwbaar, en meestal (één van) de goedkoopste. Andere webwinkel goedkoper? Dan als winkel meestal niet zo goed aangeschreven, getuige de winkelreviews. Ik kijk daar wel degelijk naar. Dus kies ik meestal voor Coolblue. Eén uitzondering moet ik daar op maken: losse mobiele telefoons (dus zonder abonnement). Die zijn prijziger bij Coolblue. Dat is jammer. Want Coolblue... qua webwinkel zijn jullie voor mij echt wel de beste.

wimarie 26-08-2013 Via de website gekocht

Makkelijk te vinden, duidelijk!!

Supersnelle levering!! Keurig geregeld!!

Goede Service!!

Tot hier toe goede service, snelle levering!!

Simonjr 23-08-2013 Via de website gekocht

prima geregeld. en makkelijk te bestellen.

De webshop is overzichtelijk met producten. je kan er makkelijk iets bestellen, en de levering is prima.

Herman 23-08-2013 Via de website gekocht

Voor 23.00 uur besteld en met Ideal betaald, om 13.00 uur de volgende dag thuis bezorgd.

Mijn ervaring is goed.

demajoor 22-08-2013 Via de website gekocht

Gewoon geweldig de tv was dezelfde dag nog binnen dat is werkelijk perfecte service

vwtim 20-08-2013 Via de website gekocht

goede backoffice, supersnelle levering en terugkoppeling na positieve feedback over de winkel. de doos waar het in geleverd wordt, is een cadeau an sich.

othinus 19-08-2013 Via de website gekocht

Op zondagavond bestel en maandags een bevestiging dat het klaar lag in de winkel en dat het opgehaald kon worden

Wederom prima, ben zeer content over de medewerkers van coolbleu

Prima

Een ruim assortiment, prima producten vergelijken en dan je keuze maken. Ik ws blij dat er een winkel was in Utrecht waar ik het kon afhalen had het die dag ook nodig

olofski 19-08-2013 Via de website gekocht

De prijzen zijn scherp daarom heb ik hem bij de printershop.nl besteld. Woensdag avond besteld en Donderdag middag kon ik hem al ophalen bij het postkantoor. snelle levering daar hou ik van.

liawi 19-08-2013 Via de website gekocht

Het is heel gemakkelijk,lekker thuis in je luie stoel bestellen en de andere dag word deze netjes bij je afgeleverd

Een heel mooi en ruim assortiment

Zulke winkels vind je niet veel,waar je zoveel keus hebt en waar het afleveren prima van is,niks als lof voor computerstore

Ik vind de levering supersnel en zeer goed verzorgd.

Jacqueline Suerink 19-08-2013 Via de website gekocht

Duidelijk op de website wat er allemaal bij zit.

Prima

Zou uitgebreider mogen. Denk aan bijvoorbeeld een kappersmes.

Wahl ColorPro Tondeuse

Iriszeeland 19-08-2013 Via de website gekocht

Overzichtelijke website. Gemakkelijk producten vergelijken.

Om 5 voor 12 besteld en ik had het inderdaad de volgende dag al in huis!

Ik heb een aantal Sonos producten gekocht. Ze hebben het volledige assortiment op voorraad.

Echt een aanrader! Is allemaal vlekkeloos verlopen.

Supersnel en gemakkelijk. Ik ben fan!

Annemoon 18-08-2013 Via de website gekocht

Doen wat ze beloven en netjes in een tijdvak afgeleverd.

Bremvelt 17-08-2013 Via de website gekocht

Duidelijke site.

SMSje dat het pakketje is ingepakt hoeft voor mij niet. Als je 's avonds laat bestelt, zit je 's nachts rechtop in je bed als het smsje binnen komt. :-)

Prima ! Tot 's avonds laat is er te bestellen en je hebt het dan toch de volgende dag in huis. En zonder verzendkosten. Je wordt netjes op de hoogte gehouden van de verzenstatus en er wordt gebruikt gemaakt van PostNL, wat weer gemakkelijk is vanwege MijnPakketNL

KevinZ 17-08-2013 Via de website gekocht

Maken waar wat zij beloven. Simpel maar informatie website en procedures.

Goede service dat anno 2013 past, hoewel er meer (internet) bedrijven in deze branche ook zulke service leveren.

Ik wist nog niet zeker welke product ik wilde hebben, mooie vergelijking gemaakt, goed informatie erover kunnen vinden op website.

Betrouwbaar. Makkelijk contact legging bij vragen/opmerkingen. (op facebook reactie binnen 30min gehad)

x

mbordewijk 15-08-2013 Via de website gekocht

Snelle service

Makkelijk

Goed product. Snelle levering.

kinkenpolder 08-08-2013 Via de website gekocht

deze site is te vergelijken met een afdeling van een winkel. Simpel; stofzuiger of bijpassende producten nodig? inloggen , kijken en bestellen. Zo heeft men nog diverse "afdelingen"(webshops, zoals computers, tv, etc.

levering op tijd en te volgen via je pc.

ruime keuze, tegen zeer concurerende prijzen. Tevens voldoende informatie beschikbaar over het artikel en duidelijke foto's

Als echte zuinige Nederlandse consument ga je op zoek naar het beste product voor de laagste prijs. Dit doe je voortaan zittend in je luie stoel en de pc op schoot. Kwestie van surfen naar de bekende sites zoals bestekeus.nl. Een snel rekesommetje leerde al snel dat stofzuigerstore.nl de beste keus, voorwaarden en levering bood. Het zag er allemaal gelikt en prettig uit. Daarbij bleek al snel na de bestelling dat men deed wat men beloofde. Netjes verpakt kreeg ik het product de volgende dag keurig op tijd bezorgd. Heb ook nog even snel gespiekt op hun andere stores en dat smaakt naar meer!

gabriel2503 07-08-2013 Via de website gekocht

vlot en duidelijk

6 maanden geleden 2 Lumia 900 toestellen gekocht. Een van de toestellen heeft een batterij die 3...4 keer sneller leeg is dan de andere. Een 3 tal werkdagen geleden de vaststelling overgemaakt aan PDA shop : tot op heden geen enkele reactie

goed

vragen bij de kwaliteit van de service aftersales

Ik vind dat men een goede klant sneller moet antwoorden dan nu het geval is...meer dan 3 werkdagen is buiten de norm , naar de negatieve kant dan.

mmensink 07-08-2013 Via de website gekocht

overzichtelijke site, uitgebreider productdetails elders op internet opgezocht

voldoende keus voor elke beurs

Tot op heden geen klachten en snelle levering en werd goed op de hoogte gehouden van voortgangsproces met betrekking tot verzenden.

Erg tevreden over snelle verzending en het op de hoogte houden van voortgangsproces