Deze score is berekend op basis van 4651 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Martien pieterse 27-11-2020

Goede service. Levering geheel volgens de afspraak en goede communicatie over de levering! En super snel!

Rob 27-11-2020

Zeer tevreden over coolblue. Uitstekende informatie gedurende het leveringsproces.
Bovendien is afspraak = afspraak. Erg fijn.

Bert 27-11-2020

Eenvoudige website om een keuze te maken, gemakkelijke betaling en correcte levering. Wat moet je meer hebben?

Ronny Wenselaers 27-11-2020

Heel tevreden alles op tijd geleverd , prima betaling door overschrijven tot

online 27-11-2020

We hadden een ring maar vanwege het maandelijkse bedrag wat je moest betalen voor de mensen die aan de deur waren geweest nu voor eufy deurbel gekozen. Alles wat er aan je deur komt wordt in je eigen could opgeslagen. In een woord geweldig en zeer tevreden met de deurbel.

Caitlin 27-11-2020

Duidelijke en overzichtelijke website, geen problemen gehad met de bestelling. Hetzelfde geldt voor de bezorging. Top service!

Denis 27-11-2020

Bij coolblue ben ik altijd overtuigd door hun “morgen in huis” belofte. Tot nu toe hebben ze hun belofte altijd gehouden en desondanks de lockdown krijg ik mijn pakketje op de beloofde datum. Wat voor mij mijn ervaring nog beter maakt. Ook kunnen we het gebruiksgemak van hun website niet vergeten. Hierbij kan je heel snel met hun knoppen doorklikken naar het gewenste product. Ben je in twijfel? Dan kan je makkelijk producten vergelijken met hun vergelijkingsknop. Voor zover mijn ervaring met andere elektronica shops hebben ze deze knop niet of heb ik ze nog niet gezien. Ook de klantenservice van deze winkel is top! Mocht je met vragen zitten kan je altijd terecht op de vele communicatiekanalen die ze aanbieden of de chat gebruiken. Over het algemeen ben ik uiterst tevreden van de webshop en doe hierdoor ook altijd mijn elektronica aankopen bij hun.

Ben 27-11-2020

Voor de aankoop van ons laptop hebben we op de vergelijking gekeken waar het als beste overkwam.
Door de prijs van de laptop en de snelle levertijd hebben we voor Coolblue gekozen, als verrassing kregen we ook nog een Noton virusscanner cadeau.
Voor een volgende aankoop van een product gaan we eerst kijken wat Coolblue te bieden heeft.
Coolblue; een aanrader.🤗🤗

Rob 27-11-2020

Wat ik vooral belangrijk vind bij online bestellen zijn opties voor levertijden en die vervolgens ook nakomen, Coolblue is daar een echte ster in wanneer ze zelf komen leveren.

carla 27-11-2020

Altijd leuk, shoppen bij coolblue. We moeten altijd lachen om de video's. wachttherapie e.d.

Jet 27-11-2020

Goede prijs, snelle levering, vriendelijke bezorger.
Extra pluspunten voor duurzaamheid. Bezorging per fiets en verpakking van product in een zak ipv doos. Fijn om te zien dat het ook zo kan!

Elvina 27-11-2020

Woensdag besteld en donderdag lag het al op me te wachten in mijn postpunt. Dus super snel en ook handig!

Laura B 27-11-2020

Top online winkel ! Snelle levering en goede service! Heb hier al meerdere keren besteld en altijd tevreden.

C. Albers 27-11-2020

Ik heb voor het eerst voor coolblue gekozen, ik ben erg tevreden. Ondanks dat ik wist dat het een drukke maand is om te bestellen, heb ik toch echt mijn pakket de volgende dag binnen gekregen. Veel webshops bieden dat wel aan, maar rond deze periode van het jaar, kunnen ze dat meestal niet waar maken. Ik vond het erg positief dat coolblue dat wel na kwam! Mijn pakket was ook goed in gepakt en ik had geen beschadigingen aan het pakket, waardoor je weet dat er fatsoenlijk met je pakket omgegaan is.

A.Schonewille 27-11-2020

Ja ben zeer tevreden met mijn aankoop bij coolblue en bezorging was goed geregeld. Kan het bij iedereen aanbevelen.

Petra 27-11-2020

Bij het gewenste artikel staat nadrukkelijk of het kan geleverd worden binnen afzienbare tijd: geen loze beloftes. Het product zelf (een machine om messen te slijpen) wordt uitgebreid toegelicht en staat toe om gelijkaardige producten te vergelijken.

Jan A. 27-11-2020

Alles zeer correct verlopen. Alleen betalen met creditcard lukte bij mij niet (kan aan mijn instellingen liggen. Levering volgens plan. Goed product. Mooie prijs.

Sanne 27-11-2020

Makkelijk vergelijken en kiezen. Daarna keurig op de hoogte gehouden wanneer het bezorgt ging worden. Het mooiste is dan nog de link die je kan gebruiken met uitleg voor extra informatie

Fred 27-11-2020

Alleen gebruik gemaakt van de website, niet naar een wnikel gelopen. De plus- en minpunten bij elk produkt en uitleg op de site waar op te letten als je een keuze maakt, is erg goed.

Trykat 27-11-2020

Ik was verrast dat mijn pakje de dag nadien al geleverd werd. Het pakje was heel goed verpakt.

Nils 27-11-2020

De bestelde artikelen waren netjes op tijd bezorgd en zijn van goede kwaliteit!

Ilse 27-11-2020

De bestelling is snel afgeleverd en ik werd goed op de hoogte gehouden wanneer het pakketje komt.
Tevens een email hoe ik mijn gegevens om kan zetten naar mijn andere telefoon. Kortom: zeer tevreden.

Hans 27-11-2020

Duidelijke en goede dienstverlening.
Bezorgers waren keurig op tijd en belden van te voren. Alles werd netjes aangesloten en het verpakkingsmateriaal werd meegenomen door de twee bezorgers.

Tevens ook duidelijke instructie ontvangen over het gebruik van het apparaat.

Janneke 27-11-2020

Duidelijk en overzichtelijke website.
Betaalbare prijs.
Snelle levering en goed verpakt.

MB 27-11-2020

Goede keuze, veel keuze, makkelijk zoeken, fijne website, snelle levering, goede service.

Alain dyon 27-11-2020

Ik vind het een fijne winkel om online te bestellen en ze passen zelfs de prijzen aan dat is toch nog ideaal echt een aanrader

Maaike 27-11-2020

Coolblue.nl is een fijne shop, met een groot aanbod met wel vooral A merken. Dat kan een nadeel zijn maar ik ben altijd zeer tevreden. Tevens met de klantenservice. Die is prima

Dian 27-11-2020

Ondanks drukte door black friday en komende decembermaand snelle levering, netjes verpakt, fijne op de hoogte gehouden en vriendelijke bezorger!

Sean 27-11-2020

Een zeer snelle service waarbij de organisatie zeer flexibel is als het aankomt op retournering en levering. Heel blij met mijn aankoop en de service!

L 27-11-2020

Beeldscherm kwam een dag later dan verwacht maar uiteindelijk alles netjes binnen gekregen.

Talitha 27-11-2020

We hebben 2 producten gekocht, deze werden snel geleverd. Toen de producten nog onderweg waren werd op de website 1 van de producten een stuk goedkoper (Black Friday), maar na een berichtje via Messenger kregen we met de tevredenheidsgarantie het verschil terug.

Zon 27-11-2020

De beste stofzuiger uger aanbieding gevonden op coolblue. Vandaag besteld morgen in huis belofte wordt goed nagekomen. Tevreden met bezorging en tevreden met me.profuct

Lynn 27-11-2020

Op zondag 22 november bestelde ik een smartphone Samsung bij cool blue. Deze ging dinsdag geleverd worden op het adres dat ik aangegeven had. Dinsdag heb ik geen pakketje ontvangen. Ik wachte even af omdat ik wist dat het een drukke periode is voor de post en de mensen van de koeriersdiensten, dus ik wachte nog af tot vrijdag. Vrijdag 26 november nog steeds geen pakketje. Ik ben dan beginnen zoeken in mijn mails of ik niets ontvangen had ivm bezorging.. Niets. Ik ontdekte de tool track & trace in een mail en klikte hierop. Bleek dat mijn pakketje dinsdag was toegekomen in het postpunt. Jammer genoeg heeft cool blue mij hier niet van op de hoogte gebracht. Ik had nochtans voor de optie thuis levering gekozen.

Herman 27-11-2020

correcte en vlotte levering zoals beloofd,
vandaag besteld, s'anderendaags geleverd

guidozon 27-11-2020

iets goedkoper als een ander en keurig binnen neergezet door de chauffeur. Dozen waren niet beschadigd, geen gekke dingen.

Nancy Simons 27-11-2020

super service, snelle bezorging en uit ervaring weten we dat er een goede service is na aankoop.

Pris 27-11-2020

Ik ben altijd heel blij met de service van Coolblue. De site is duidelijk en overzichtelijk waardoor ik altijd snel een goede keuze kan maken. Dit keer het product opgehaald in de winkel. We stonden buiten te wachten. Het was koud en het regende maar we werden goed verzorgd. Er werden kopjes koffie uitgedeeld en paraplu's. De medewerker die mij heeft geholpen was heel vriendelijk. Goede uitleg gekregen over mijn product.

Scheerder 27-11-2020

Fijne webshop. Duidelijke communicatie per mail. Snelle levering met duidelijke tijdvensters.

Blue is Cool! 27-11-2020

Coolblue denkt echt met je mee, altijd goede, snelle service!!! Zodra je bestelling geplaatst is, wordt je continue op de hoogte gehouden via de mail over voortgang van de bezorging!!
Coolblue is de winkel waar ik als eerste aan denk zodra er een apparaat in en om het huis vervangen moet worden!! 👍👍

christian 27-11-2020

alles goed!! erg snel en betrouwbaar. ik heb een laptop gekocht en de dag daarna was dat thuis

Indy 27-11-2020

Duidelijke site, en na aankoop van product fijne uitleg om gegevens over te zetten.

Gijs 27-11-2020

Doet niet wat het beloofd, bezorging dag later dan beloofd. Moest zelf achter mijn levering aanbellen. Zeer matige compensatie voor ontvangen

Marc Vermeulen 27-11-2020

Ik vond het absoluut niet kunnen plots mijn pakje zelf te moeten gaan afhalen in een of ander afhaalpunt terwijl ik besteld had onder conditie gratis thuis geleverd. Zelfs al was de kans hiervoor door Bpost aangekondigd, de verantwoordelijkheid blijft bij Coolblue en hadden ze op voorhand de keuze moeten maken om een andere koerier te gebruiken.
De dame aan de telefoon heeft me ook snel afgewimpeld zonder een oplossing aan te reiken.
Denk niet dat ik hier ooit nog bestel!

Johan 26-11-2020

Heel overzichtelijke en fijne keuzehulpen met veel achtergrondinformatie. Na aankoop duidelijke communicatie en de instructiefilmpjes voor het eerste gebruik waren top.

Patrick 26-11-2020

Omschrijving van de producten is eerlijk en overzichtelijk. Men weet wat men koopt.
Doe zo voort !

Wijbe 26-11-2020

Hele fijne service, brachten de koelkast naar de plek waar deze moest staan en gaven advies.
Ze waren ontzettend vriendelijk en behulpzaam!

HansT 26-11-2020

Zeer aantrekkelijke prijs (het was wel black friday maar toch..) en snelle levering op de afgesproken tijd!

Bram 26-11-2020

Betrouwbaar, nooit echt problemen mee gehad. Vriendelijk ontwerp van website.

Marianne Smits 26-11-2020

Ik vind Coolblue ontzettend gemakkelijk en duidelijk, makkelijk om te vergelijken. Het is absoluut niet duur. Je kunt gemakkelijk afspraken maken voor de bezorging.
De bezorging is perfect, het personeel van Coolblue is altijd netjes.

Denise Verest 26-11-2020

Een leuke ervaring shoppen bij coolblue .Aan de telefoon of in de shop is het personeel super vriendelijk, zeer behulpzaam en niet verlegen om een zeer goede uitleg te geven over de aankoop.
Ik raad iedereen aan om te shoppen in de winkel of online bij coolblue .