Flora Redora 10-10-2023

Ik kan niet anders dan een volle 10 geven voor Coolblue! Ik bedoel, normaal gesproken ben ik zo ongeduldig als een eekhoorn op drie koppen koffie, maar bij jullie word ik altijd zo snel bediend dat mijn haastige aard er bijna een whiplash van krijgt!

Als ik de webshop van Coolblue bezoek is het ook steeds alsof ik een snoepwinkel voor geeks binnenwandel. Ze hebben echt alles wat je nodig hebt om je innerlijke techneut te verwennen. Dusja, natuurlijk gooi ik mijn winkelwagentje vol met gadgets, tot grote ergernis van mijn banksaldo (... en boekhouder want die kan de aanstroom van aankoopfacturen bijna niet bijhouden).

Uiteraard gaat er ook weleens iets mis en ook ik ben ooit slachtoffer geweest van een verkeerd geleverd artikel. Maar geen zorgen, ik gaf mijn ‘klacht’ door via jullie chat en kreeg een antwoord nog voordat ik mijn volgende slok koffie kon nemen! Serieus, deze jongens zijn sneller dan het licht.

De verzending is ook altijd een spektakel. Het pakket arriveert meestal zo snel dat je bijna denkt dat ze het per drone afleveren. En alles is altijd in perfecte staat, geen schrammetje of deukje te bekennen. Ook pakketjes ophalen in de winkel is een ervaring opzich. Overal zitten ‘hidden’ mopjes verstopt en wanneer je je pakje na veel plezier mee naar huis krijgt zit deze in een fancy tas. Dus nee, geen doos, zak maar zeggen…

Kortom, dit bedrijf is een ware superheld in de multimedia wereld. Ze zijn snel, efficiënt en hebben een gevoel voor humor waar ik van houd. Als je dus een nieuwe laptop, tv, stofzuiger of camera nodig hebt en je wilt een goede lach en geweldige service, dan zijn dit de jongens die je moet hebben. Ik ben nu een fanboy (ofja fanmeisje, eigenlijk) voor het leven! Bravo, jullie rocken!

vera 10-10-2023

makkelijk om te bestellen - kwaliteit van product zeer goed - goed van prijs en supersnelle levering

Alex 09-10-2023

Al jaren fan van Coolblue.
Soms iets prijziger, maar veel beter, op elk vlak gewoon. Doe zo voort.

Leo Adriaesen 09-10-2023

Overzichtelijke shop, vele producten en goede prijzen, correcte en snelle afhandeling.

Stefaan 09-10-2023

Altijd een correcte en rechtvaardige service. Tot hiertoe bestel ik hier al mijn producten. Je betaalt soms een tikkeltje meer maar krijgt daar een top service voor terug!

Aanrader voor iedereen die ook de aftersales belangrijk vind

Kieran Cremers 09-10-2023

Ik heb al meerdere keren besteld bij coolblue en was weer aangenaam verast vanaf het moment dat de bestelling geplaats is tot dat ik hem in ontvangst heb genomen werd alles mooi en duidelijk gecommuniceerd. de bezorger was super vriendelijk en zorgzaam/ voorzichtig met mij pakket en het was super ingepakt zodat er zeker geen schade aan kwam. Dit zag je dan ook aan de kwaliteit van het geleverd product super tevreden.

MartinB 08-10-2023

Plaatsen van de bestelling, verwerking, levering van de producten , maar vooral ook de aangeboden prijs deed mij voor COOLBLUE kiezen .

Jan 08-10-2023

Eenvoudig kiezen uit het zuime aanbod dankzij de overzichtelijke site . Snelle levering .

Bart 07-10-2023

45 min moeten wachten in de winkel om een bestelling die reeds betaald was af te halen...
Eenmaal ik aan de beurt was, was ik na minder dan 2 min weer weg... waarom dan zo lang moeten wachten?
Schandalig.

Jeroen 07-10-2023

Interessant aanbod. Snelle levering. Je blijft perfect op de hoogte van je levering. Erg vlotte retourprocedure bij problemen. Top.

Sascha 07-10-2023

Online bestelling, dag erop werd ons pakketje netjes thuis geleverd. Vriendelijke koerier met een bakfiets van Coolblue. Dus ook nog eens milieuvriendelijk. De werkwijze qua leveringsberichten, daar mogen veel bedrijven een voorbeeld aan nemen. Echt gestructureerd, proficiat daarvoor.

Mattie 06-10-2023

Correcte en op afgesproken tijd geleverd vandaag besteld morgen geleverd top

Bene15 05-10-2023

Correcte info en hulp.
Correcte leveringen
Goede prijs kwaliteit verhouding

Bu Mu 04-10-2023

Defect toestel na 2 maanden defect terug gestuurd. Ik kreeg echter een (onmiddellijke) terugbetaling met minwaarde, omdat het toestel niet in nieuwstaat was (logisch). Niet ok, ik vroeg geen terugbetaling en al zeker niet met een minwaarde... en dit zonder overleg hierover. Defect onder garantie zou 100% terugbetaling moeten zijn (zelfs indien "gebruikt") of gewoon herstelling.

Guykes 04-10-2023

Mooi op tijd en proper geleverd👌 als alles zo maar zou gaan met de online bestellingen

Philip 04-10-2023

Zeer snelle levering en veel informatie via mail over het aangekochte product .

Andy 03-10-2023

Ik vind Coolbleu een goeie online winkel je besteld er of preordert iets en de dag zelf kun je er achter gaan of laten brengen , ik heb Coolbleu voor de eerste keer gebruikt voor ps5 games en ze zijn beter dan ..........
Je wordt op de hoogte gehouden van je game of andrre dingen je onvangt repons via email en ze staan klaar bij Coolbleu klanten team om je te helpen met vragen .
Echt ik ben onder de indruk , nice Coolbleu .....

Michaël 02-10-2023

Ik heb nog nooit problemen gehad met bestellingen bij Coolblue, altijd makkelijk te bestellen en correct geleverd. Meer moet dat niet zijn.

Charlotte 02-10-2023

Zowel de aankoop als de levering ging zeer vlot.
Beloofde levertijd wordt nageleefd.

Matthias 29-09-2023

Ik heb mijn nieuwe smartphone s avonds besteld en had hem s morgens al thuis gekregen

Marc 29-09-2023

Product voldoet volledig aan de verwachtingen. De beschrijving die ik las bij Coolblue was waarheidsgetrouw. Daarbovenop was de levering snel en correct.

Bulckaen Elke 29-09-2023

Vlotte afhandeling, tweede hands product maar verkeerd in uitstekende staat! De levering was heel snel en alles zat mooi en stevig verpakt.

ElBe 27-09-2023

Snelle levering. En nog instant hulpverlening bij vragen of problemen. Top!

Semra 22-09-2023

Praktische, efficiënte website. Snelle levering. Vlotte communicatie voor en tv de levering.

Johanna 21-09-2023

Dyson steel stofzuiger gekocht en die zou de volgende dag geleverd worden door B-post. Ik volgde het pakje en zag al snel dat dat niet zou gebeuren. Toen ontving ik een bericht van Coolblue dat mijn pakje vertraging bij de post had. Volledig buiten hun schuld maar ik vond het reuze prettig dat ook zij de post in gaten houden en hun klanten op de hoogte houden als het tegenzit.