Deze score is berekend op basis van 3457 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Denise 26-08-2019

Ik ben superblij met Coolblue, voor mij is er voor het aankopen van grotere producten gewoon geen betere winkel dan Coolblue.
Mijn vaders wasmachine was kapot via de site van coolblue een andere besteld de levering zou de volgende dag plaats vinden. Hoewel ik niet apart betaald had voor het aansluiten van mijn vaders nieuwe wasmachine op een trekschakelaar, hebben de bezorgers dit wel gedaan. Dit verdient voor mij zeker een dikke duim, top service.
Coolblue is echt mijn winkel zeker voor aankoop van de grote producten.

Vera 26-08-2019

Ik kwam naar Coolblue om een Bluetooth koptelefoon te kopen en ben erg blij met het advies dat ik heb gekregen! Ik ben heel tevreden met mijn aankoop, en de medewerkers waren erg vriendelijk en lekker spontaan.

Guusje 26-08-2019

Alles op tijd en uitstekende service. Zeer klantvriendelijk. Garantie perfecte garantieregeling

Henk Aarts 26-08-2019

mooie en duidelijke website geen addertjes onder het gras zeer snelle levering scherpe prijs
echt een aanrader

Baukje 26-08-2019

Ze doen wat ze beloven. Uitleg is helder en beknopt. Precies wat je moet weten.

peedie 26-08-2019

Duidelijke site, snelle bezorging datum en tijdstip naar eigen keuze. Vriendelijke bezorgers en vooraf regelmatige actuele informatie over de bezorging. Netjes afgeleverd. Jammer dat de tv niet aan een gipsen muur werd opgehangen. Maar met de bijbestelde steun als nog zelf geregeld.

Sander 26-08-2019

Al jarenlang koop ik zowel zakelijk als privé bij Coolblue, waarbij ik altijd zeer tevreden was over hun diensten en service. Recentelijk kocht ik bij hen een muurbeugel om mijn TV op te hangen, die door Coolblue zelf werd aangeraden voor mijn type TV. Toen ik deze wilde installeren werd echter duidelijk dat de beugel de boxen van het apparaat bedekt. Ik heb met Coolblue gebeld omdat ik deze beugel wilde terugsturen (alles zat nog netjes in de originele verpakking) en een nieuwe bij ze wilde kopen; dit kon echter niet omdat het buiten de 30 dagen omruilgarantie viel. Ik kan dit tot op zekere hoogte begrijpen, maar er werd niet oplossingsgericht meegedacht, en het feit dat deze beugel werd aangeraden voor mijn TV terwijl hij het geluid volledig zou blokkeren, werd door de betreffende medewerker ook totaal niet als probleem gezien.
Jammer genoeg is het flexibele Coolblue ook een stugge bureaucratische mega webshop geworden.

Roosmarie 25-08-2019

Veel keuze, lagere prijzen dan in andere webshops ( voor het product dat wij wilden), levertijd snel en precies op tijd. Goede communicatie en heel belangrijk: nette vriendelijke bezorgers die alles keurig aansloten en hebben getest voordat ze weggingen.

Mdm 25-08-2019

Snelle en super vriendelijke levering + product aan een correcte prijs. Heb al meerdere keren besteld op Coolblue en iedere bestelling is altijd goed geleverd geweest met de glimlach

Wing Yan 25-08-2019

Is het normaal dat de CoolBlue bezorgers eerst je stelling gaan uitgepakken voordat je het in huis hebt? Vandaag 25 Augustus om 14:14 kwamen ze beneden bij de flat aan. Daar hebben ze ook zonder te vragen alles uitgepakt. Ze hebben vervolgens de LG koelkast zonder bescherming 12 verdiepingen (wel lift overigens) met een kar vervoerd. Buiten mijn voordeur moesten ze wel neerzetten, slepen, en tillen dus nu heb ik allerlei kleine krasjes aan de onderkant + zijkant van mijn nieuwe koelkast. Ook hadden ze de koelkast per ongeluk tegen de bovenkant van onze keukendeur gestoten. Daar zit nu ook een deukje in. Als de doos/verpakking er nog omheen zat, was dit niet gebeurd... Ik heb getekend voor ontvangst omdat ik verder hieraan ook niks kan doen... Verder wel aardige mannen, die bezorgers! Dit is de eerste keer dat ik ooit bij CoolBlue heb besteld, en ben eerlijk gezegd wel een beetje teleurgesteld. Ik moet nu 4 uurtjes wachten voordat ik onze nieuwe LG koelkast kan gebruiken: hopelijk doet ie het! Fingers crossed!

Marjan 25-08-2019

Ik ben eigenlijk niet van de internet-aankopen, maarjeetje bij Coolblue is t wel echt heel fijn en makkelijk! Koelkastje en convectorkacheltje netjes op tijd bezorgd, appje een half uur van te voren, en de oude koelkast mocht mee!

Sylvain De Roeck 25-08-2019

De zekerheid van de garantie, toch zeer belangrijk bij internet aankopen, de aangeboden producten, de goede beschrijving en foto’s van de producten, de zekerheid van de snelle levering en opvolging van de aankoop. Coolbleu is niet altijd de goedkoopste maar servies kost ook inzet en geld.

Iris 24-08-2019

Coolblue is een fijne winkel met hoge klantvriendelijkheid en toffe service. Ik ben nog nooit ontevreden weggegaan.

Arnold 24-08-2019

Coolblue is een top zaak, ik bestel meestal online maar haal het daarna zelf op. Altijd leuk in de winkel, goede koffie, meestal geen tijd om het op te drinken want je bent snel aan de beurt.

Ann 24-08-2019

Bij ons is vandaag een tv bezorgd en geinstalleerd.
Vakkundig geplaatst en de informatie was echt prima!
Super leuke gast maar dat geldt voor al jullie personeel 🔝
Ruime keuze, goede prijs. Wij zijn fan van Coolblue!

Rob 24-08-2019

Vrijdag om 16.45 uur bestelt; zaterdag om 12 uur een opgehangen, geïnstalleerde en prima tv aan de muur. Vriendelijke bezorger en service. Doen we vaker :)

Pjotr 24-08-2019

Zaterdag besteld en zondag in huis. Sneller kan niet.
Product was een tweede kans, maar daar was niets van te merken, alleen het prijsverschil.
Mijn portable Philips AZB 798T is een prima product.

Andy 24-08-2019

Alles te vinden op deze site, goede vergelijkingen qua prijs en kwaliteit. Zeer snelle levering

Gijs 24-08-2019

Wat een fijne winkel is dit toch, rond 16.00 besteld, ‘s avonds bellen ze nog even voor de levering de volgende ochtend vroeg, levering was prima en professioneel, vind alleen de kosten voor ‘inbouw’ erg makkelijk verdiend. Oude oven eruit was 10 sec werk, nieuwe erin en aansluiten 1 min.

Elma 24-08-2019

Net een nieuwe koel/vries combi gekocht bij Coolblue. Ten eerste een fijne website met veel keus en omschrijvingen en je kunt de producten goed vergelijken. Ik belde omdat ik 2 koelkasten mee terug wilde laten nemen en dat was geen probleem. Heb meteen aan de telefoon de bestelling gedaan. Als je voor de volgende dag een tijdvak wil afspreken kost dat wel meteen 30 euro, dat vind ik wel jammer. Anders krijg je rond 2.00 uur 's nachts een bericht wanneer ze komen; nog een bericht als ze in de buurt zijn en een belletje 15 min. van tevoren. Hele vriendelijke jongens die het kwamen leveren. Ze zijn voorzichtig met je nieuwe spulletjes, leggen uit wat ze doen, kijken alles na en plaatsen het daar waar je het wil hebben. Superaardig!Alles goed geregeld en ik ben dik tevreden.

Lourens 23-08-2019

De website van coolblue is klantvriendelijk. Ik wilde een (inbouw)vaatwasser kopen en vond snel alle informatie die ik nodig had om een keuze te maken. Ik heb ook gebruik gemaakt van de inbouwservice. Kost wat extra maar was het wel waard. Vakkundige service door vriendelijke medewerkers die zorgvuldig werken.

Martin 23-08-2019

we hebben pas één keer besteld, maar het voelde gelijk betrouwbaar en de beloofde snelle levering was perfect. Ook de tussentijdse mededelingen waren duidelijk, super dus!

Carmen 23-08-2019

Mijn iPhone was gevallen en het scherm stuk. Ik naar Coolblue in Den Haag. Op de site had ik gelezen dat dit ook een Apple service provider-was. Dus ik dacht komt helemaal goed. Daar aangekomen kreeg ik te horen dat ze helaas geen schermreparaties deden. Daarvoor moesten ze het opsturen. Wat nog wel kon was dat ik naar een andere Coolblue-vestiging zou gaan. Dus ik naar de vestiging in Utrecht. Daar kreeg ik doodleuk te horen dat ze mijn toestel niet gingen repareren omdat het scherm niet meer recht was.
Lijkt me zelf wel logisch vanwege alle barsten. Hij zei letterlijk. Ik bespaar je de moeite. En gaf mijn kapotte mobiel terug. Van mij geen glimlach voor Coolblue.
Gelukkig vond ik snel een andere reparateur ( Media Markt). En ja hoor binnen een uur had ik een nieuw scherm. Mijn mobiel was weer als nieuw. Ze hebben niks gezegd over wel of geen krom scherm. En ik heb ook 12 maanden garantie. Coolblue had er volgens mij geen zin in.

Nico 23-08-2019

Goede afspraken over de levering en de wasmachine en de wasdroger netjes geplaatst en aangesloten

BO 23-08-2019

Hele snelle levering en ook een aparte mail met informatie/ uitleg over het apparaat.

Cor 23-08-2019

Gaat altijd snel en soepel, ook garantie goed en snel geregeld.
Fijne site en App om mee te werken.

n 23-08-2019

goede uitleg van het product
De mogelijkheid om het versturen van het pakket te volgen

Wesemael 22-08-2019

Correct , betrouwbaar en bovendien ook nog goedkope prijzen , een aanrader !

Carolien 22-08-2019

Makkelijk te bestellen, precies het product dat ik in de winkel heb gezien maar dan goedkoper! Een dag later al in huis.

Bjorn 22-08-2019

Steeds correct en snelle levering. Ooit eens een uurwerk moeten terug sturen wegens allergie, retour was geen probleem en vlotte terugbetaling. Service ten top.

Johan 22-08-2019

Mooie website, goede prijzen, bezorgen en installeren op de afgesproken tijd.
Top service!!

han van renselaar 22-08-2019

prijs /kwaliteit , perfect groot assortiment ,duidelijke product omschrijving

aftersales top

D.Aarsen 22-08-2019

Cool blue doen. Snelle levering van A-kwalieit van producten met 30 dagen omruil garantie.

Henk 22-08-2019

Groot aanbod, concurrerende prijzen en snelle levering. Makkelijk te betalen en geen vragen bij retournering.

Tjeu Driessen 22-08-2019

Heel eenvoudig en duidelijk goede beschrijving van de producten , gemakkelijk een bestelling doen en zeer snelle levering tegen een mooie prijs.

JIB 22-08-2019

Coolblue vind ik een zeer uitgebreide shop met een geweldige service, en zeer snelle bezorging.

Frank Kalscheuer 22-08-2019

Absolut betrouwbar, super snelle levering, goede prijs-kwaliteitsverhouding, simpele afrekenprocedure.

Thijs 22-08-2019

Bestelling met 'same day delivery' tegen extra betaling (!) wordt niet bezorgd. Levering blijkt na 5 uur wachten laat op de avond plotseling te zijn geannuleerd.
CoolBlue zendt zelf geen bericht dat levering is verdaagd. CoolBlue Klantenservice onderneemt geen enkele actie.
Ook nieuwe leverafspraak (wederom als laatste in de rij) wordt niet nagekomen. Cool Blue Klantenservice onderneemt ook nu geen enkele actie.
Geen glimlach meer bij CoolBlue
Thijs 08-09-2019

AANPASSING
Na een week heeft CoolBlue op onze klacht gereageerd en verontschuldigingen aangeboden en ons een tegemoetkoming geboden, we beschouwen de kwestie hiermee als afgedaan.

Ewout 22-08-2019

Duidelijke site en simpele bestel methodiek. Eenvoudige en goede zoek machine, heldere product informatie en goede betaal afhandeling on line.

Rene 22-08-2019

Het gaat steeds slechter

Een aantal jaren met plezier bij Coolblue gekocht. Het gaat echter steeds slechter met het bedrijf. De laatste ervaring is van het niveau prutsers: alles werkt langs elkaar heen en de klant staat in de kou.

Mijn eigen ervaring? Zeer recent (augustus) een aantal huishoudelijke apparaten tegelijkertijd gekocht. Wat duurder (inmiddels) dan bij anderen, maar goed. De levering is werkelijk een grote nachtmerrie: een kapot apparaat, een verkeerd apparaat en vervolgens 70 euro extra armer, zes keer vrij nemen, zes afspraken verder, zes keer meer dan een half uur aan de lijn gehangen (soms een heel uur), heel veel excuses en bijna infantiel vrolijk begrip.

Tenslotte de dubbele frustratie van de sigaar uit eigen doos vanwege het aanbod (per mail) om maar liefst (!) 50 euro retour te krijgen van de 70 die je eerder onterecht hebt betaald. Als je dan via de klacht reageert op hun antwoord, hoor je helemaal niets meer (klachten overigens naar mt-klantenservice@coolblue.nl) . Het aanbod is kennelijk ook nog onderweg want voorlopig nog niets gezien.

Hoezo glimlach Coolblue? Schaam je. Op korte tijd heeft meer dan 10% van je klanten je als slecht of zeer slecht beoordeeld inclusief deze trouwe klant. Het is nog nooit zo slecht geweest. Het wordt tijd dat hier wat aan gedaan wordt.

jacques 22-08-2019

zondagavond besteld en de maandagmiddag gratis geleverd en dit aan een eerlijke prijs

David 21-08-2019

Ik heb een macbook aangeschaft bij de mediamarkt. Ik was nog niet bekend met apple en daardoor was het uitvogelen hoe alles werkte. Dit werd sterk verhinderd door de sloomheid van het apparaat. Dat terwijl het een zeer snelle laptop zou moeten zijn. Ik heb het filiaal gebeld waar ik de laptop heb gekocht, maar de jongen die ik sprak zei alleen dat hij mij niet kon helpen en dat ik naar de winkel zelf moest gaan. Ik hoopte toch dat het probleem meteen verholpen kon worden zonder dat ik daarvoor weer terug naar de winkel moest. Dus nog maar de klantenservice gebeld. De vrouw die ik nu sprak wist ook niets van computers af en verwees mij ook naar de winkel. Ik kon niet geloven dat het probleem niet makkelijker was op te lossen. Nou had ik mijn laptop al liever bij COOLBLUE gekocht, maar was hij daar helaas uitverkocht. Ik wist al dat COOLBLUE goede service verleent, dus ik dacht misschien willen ze mij wel helpen. Ik heb mijn verhaal uitgelegd aan de medewerkster van COOLBLUE en die had begrip voor de situatie en wilde mij dan ook graag helpen ondanks dat de laptop niet bij hen was gekocht. De vrouw wist mij binnen drie minuten van mijn probleem af te helpen. Wat een top service!

Een ding weet ik zeker volgende keer wordt het gewoon weer COOLBLUE!!

anno-niem 21-08-2019

Omdat ik mij als klant gezien en gewaardeerd voel heb ik mijn meest recente online-aankoop bewust bij Coolbleu gedaan, Dit komt omdat ik aldaar plezier beleef gedurende het hele aankoop proces. Van bestelling tot levering en alles daar tussenin, alles was tot in de puntjes verzorgd.
De website is uitstekend qua aanbod en info. De mails zijn persoonlijk en plezierig, mede door de lichtvoetige humor. Op de verzorgde blauw witte bezorg-doos zijn leuke, attente en grappige teksten te lezen. De reden dat ik meedoe aan deze vragenlijst, is omdat ik zeer enthousiast ben over mijn klantervaring. Dat is een gemis bij aankopen bij andere online-winkels.

henk 21-08-2019

Zaterdag besteld en zondag geleverd, wist niet dat dit mogelijk was, Goede omschrijving product, gemakkelijk bestellen en goede prijsstelling. Echt service met een glimlach!!!

Daarbij valt de rood gekleurde concurrent in het niks, Coolblue, de volgende aankoop is ook weer bij jullie mits de prijs goed is.

Peter 21-08-2019

De klantenservice van Coolblue heeft zich van hun beste kant laten zien. Ik ben zeer correct en op een geduldige manier geholpen. Mijn tv die ik bij hen heb gekocht is na 2 jaar en 2 maanden kapot gegaan. Helaas net buiten de garantie. Na enig uitleg van mijn kant over mijn ass (autisme spectrum stoornis) en hoe belangrijk mijn tv voor mij is, heeft de klantenservice mij goed geholpen. Men was zeer geduldig en behulpzaam. Dankzij Coolblue toch een coulanceregeling van Phillips gekregen.

D uitendaal 21-08-2019

Fijne webshop
Alles snel geregeld
Goede bezorgers
Duidelijke uitleg over het apparaat
Al het vuil en oude apparaat meegenomen
En het nieuwe apparaat prijs/kwaliteit is top

Klaas 21-08-2019

Betrouwbare leverancier met goede, complete en overzichtelijke website.
Breed scale aan producten met een prima prijs - kwaliteitsverhouding en snelle levering.
In het verleden diverse producten besteld en altijd tevreden.

Patricia 21-08-2019

Mooie overzichtelijke site. Duidelijke productomschrijving. Levering op mijn zelf gekozen moment. Fijne verpakking. Normaal koop ik deze items nooit via een site (Smartwatch), maar bij mij in de buurt kon ik deze niet meer in een winkel open. Ook de Coolblue winkel is voor mij dan te ver. Dus toch via jullie site en dit kan ik iedereen aanraden. Kortom ik ben heel erg tevreden met mijn aankoop bij Coolblue, via de site heb gedaan. Dankjulliewel.

Theo K. 21-08-2019

De sfeer in de winkel was gewoon plezierig, heel vriendelijke ontvangst, en meteen een medewerker die mij snel, zeer professioneel én heel prettig hielp. Een winkel met medewerkers waar je blij van wordt. Het product dat ik online gekocht had en waarvan ik had aangegeven dat het mijn voorkeur had om het zelf op te halen in de winkel, was binnen 12 uur beschikbaar. Dit werd mij keurig met een mail aangekondigd. En zelfs parkeren ging vlot in de buurt.

cor 21-08-2019

de korte levertijd van 1 uur en dat je dan 15 min van te voren een sms krijgt hoe laat ze komen :) Dus niet meer een hele dag kwijt aan wachten, super service