Deze score is berekend op basis van 2192 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Jeroen Meijer 24-12-2016 Via de website gekocht

Hele goede winkel

Ik kan geen enkel slecht punt opnoemen van deze winkel. Echt niet. Ze leveren snel, hebben leuke mensen aan boord, willen altijd helpen en hebben een enorm assortiment voor goede prijzen.

Pluspunten

• Levering
  • Prijzen
  • Assortiment

P. Hermans 24-12-2016 Via de website gekocht

Klasse web shop

Top webshop, maken de slogan - alles voor een glimlach - echt waar:
- overzichtelijke site, veel reviews en snelle respons op vragen;
- snelle levering met goede info updates voor levering;
- meestal de laagste prijs;
- easy retouren.

Voor mij de referentie webshop.

Pluspunten

• hier wordt in alles echt vanuit de klant gedacht
  • overzichtelijke site met goed info
  • veel reviews
  • goed retourbeleid met simpele procedure
  • scherpe prijs

Internet 24-12-2016 Via de website gekocht

Online shop top

Hele fijne ervaring met cool blue goede service en zou het zeker aanbevelen stofzuiger kwam defect aan volgende dag gelijk een nieuwe was geen probleem echt top zoals het hoort!!!

labie 24-12-2016 Via de website gekocht

labie

je vind er alles dat je nodig hebt Goedkoop en perfecte service dank U wel,prettige feestdagen en een gelukkig nieuwjaar!!!!!

Nicole 24-12-2016 Via de website gekocht

Perfecte levering

De scherpe lage prijs, snelle levering, goede informatie op de website. Ik ga zeker vaker bij coolblue kopen

Pluspunten

• Scherpe prijs
  • Snelle levering
  • Tweedekans

Andyvdpol 24-12-2016 Via de website gekocht

Nieuwe wasmachine

Coolblue is een fijne winkel om je witgoed te kopen. Strakke levering en vriendelijke mensen die het apparaat bij jouw installeren en zonder gemopper de oude mee nemen. Een aanrader voor iederen die op zoek is naar elektronika en witgoed.

John 24-12-2016 Via de website gekocht

CoolBlue

Prijzen zijn goed. Goede info en bezorging op tijd. Product kan altijd terug en je krijgt zondr probleem je geld terug.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Goede info

Rinus 24-12-2016 Via de website gekocht

Gemakkelijk te bestellen.

Uitgebreide keuze en de artikelen staan op een duidelijke manier omschreven. De bestelling is makkelijk te plaatsen. De klantenservice is tot 23.00 uur te bereiken en weten op een correcte manier te helpen

hans savonije 24-12-2016 Via de website gekocht

gewoon helemaal OK

snelle en vriendelijke levering, kan ook betalen en ophalen in de winkel, eerlijke prijs , groot aanbod , zo is wel genoeg anders gaan ze nog langs hun schoenen lopen,

Ab Schuurhuis 24-12-2016

TP-Link Gigabit ethernet switch

Levering van de switch zoals beloofd de dag na de bestelling. Duidelijke website.
Product voldoet uitstekend.

Ronaldo 23-12-2016 Via de website gekocht

persoonlijk en goede toelichting

Laptop nodig waarbij Cool Blue op twee manieren het een stuk makkelijker maakt: 1, ze tonen een Top-10. Niet echt gekeken waarop deze is gebaseerd. Dat had ik achteraf gezien nog even kunnen doen. Maar dit was wel zo makkelijk. 2. per product het persoonlijke filmpje is absoluut een aanvulling op de spes alleen. 's avonds om 22u besteld en conform toezegging om 15u de volgende dag in huis.

Pluspunten

• top-10 laptops
  • filmpjes

Jan 23-12-2016 Via de website gekocht

Wasmachine

Makkelijk zoeken, vlotte levering, keurig op tijd en op zolder neergezet en aangesloten. Oude wasmachine meegenomen. Top heren!

Hans Koning 23-12-2016 Via de website gekocht

De heer

Cool blue is een bekende online winkel en de reviews zijn positief. De product die ik kocht doet het gewoon goed, was goed geprijsd en gelijk de volgende dag geleverd !

Pluspunten

• goed geprijsd
  • snel geleverd

Tom 23-12-2016 Via de website gekocht

De verstandige keuze

Al meerdere malen iets besteld bij coolblue en elke keer krijg je waar voor je geld. Ok, sommige andere webshops zijn iets goedkoper, maar voor dat kleine beetje extra heb je bij coolblue super service en altijd de garantie dat je goed geholpen word. Ik bestel er altijd met plezier en ben nooit bang voor een miskoop!

Pluspunten

• service
  • snelle levering

Els 23-12-2016 Via de website gekocht

Onmiddellijk opgelost

Ik had een melkschuimer van Senseo besteld. De voet van het toestelletje had een andere kleur dan besteld was. Binnen de twee dagen had ik het goede toestel thuis.

J.H. Knubben 23-12-2016 Via de website gekocht

uitstekende web. winkel .

Mijn ervaring over Cool bleu is zeer positief.
Snelle en gratis levering. Goede verpakking en instructie bijgesloten. Mocht je niet tevreden zijn over je artikel, gratis ruilen of retour, er word niet moeilijk over gedaan. Kortom een webwinkel waar de klant als koning beschouwd.

Pluspunten

• snelheid levering
  • prijs bepalend
  • gratis levering
  • service zeer goed

Aliek 23-12-2016 Via de website gekocht

Beste service ever

Service niet met een hoofdletter S maar volledig in kapitalen. SERVICE hebben ze uitgevonden bij Cool Blue !

Pluspunten

• Service
  • Service
  • Service

Minpunten

• Niets

Jo Dolmans 23-12-2016 Via de website gekocht

Coolblue, het beste

Coolblue, uitstekende uitleg of video over een product, Wanneer product niet in orde is, kan zonder meer omgeruild worden.

Ruud 23-12-2016 Via de website gekocht

SUPER online winkel: de scherpste prijzen en TOP service

Weer een aankoop gedaan bij Coolblue. Meestal de scherpste prijs en een zeer groot aanbod van artikelen. Wat mij sterk aan spreekt is dat het bestelde de volgend dag al bezorgd wordt, en nog gratis ook! De website is er een die bijzonder overzichtelijk is met de mogelijkheid om artikelen online te vergelijken. TOP.

Pluspunten

• scherpe prijzen
  • overzichtelijke website

Mirjam 23-12-2016 Via de website gekocht

prima service

Coolblue heeft een groot assortiment tegen redelijke prijzen. Niet de laagste prijzen, maar als je minder wilt betalen kom je op onbetrouwbare websites terecht of heb je hele lange levertijden. De volgende dag leveren is ook echt de volgende dag en het kiezen van het levermoment is prettig. Producten zijn zoals getoond op de website.

Pluspunten

• snelle levering
  • duidelijke website
  • makkelijk bestelproces

Irini 23-12-2016 Via de website gekocht

Mening

Vlug.goedkoop zeker aan te raden. Grote keuze. Zeker voor herhaling vatbaar. Ik ga zeker nog eens bestellen

Rein 23-12-2016 Via de website gekocht

wat snel, lijkt coolbue wel

Moest snel kadootje kopen dat bijna nergens te vinden was. Coolblue had het in voorraad en om acht uur s'avonds besteld en volgende ochtend om half elf ontvangen. Bravo!

Pluspunten

• snelheid
  • assortiment

Minpunten

• nog niet ervaren

Pieter 23-12-2016 Via de website gekocht

Krups Nespresso

De bestelling van de Krups Nespresso verliep prima. Levering was al een dag later. Ondanks alle drukte van de kerstdagen.
Door berichtjes van Cool Blue correcte informatie rond de aflevering. Kortom goede service

EdwinB 23-12-2016 Via de website gekocht

Betrouwbaar en vriendelijk

Recentelijk een aantal zaken bij Coolblue gekocht en zeer tevreden over de duidelijkheid van de productbeschrijvingen (en vergelijkingen) alsook de snelle levertijden.

Valentina 23-12-2016 Via de website gekocht

Very good service

I bought a samsung evo battery on the website and I'm very happy with the service. It was delivered the next day and I was informed about every step of the delivery by email.

Pluspunten

• fast delivery
  • good quality
  • reliable

Pierre 23-12-2016 Via de website gekocht

Geldigheidsduur van kadobon?

Bij een vorige aankoop kreeg ik een waardebon van 5 euro voor te gebruiken bij een volgende aankoop - deze verviel echter eind november! Dus bij mijn bestelling in december was deze niet meer geldig - spijtig - dit gebeurt niet bij "bol.com"!

Pluspunten

• Snel en correcte levering

Minpunten

• Zie motivatie/beoordeling

Daphne 23-12-2016 Via de website gekocht

Föhn

Goede föhn, waarbij je de mooie krul kan behouden met hulp van de diffuser. Daarnaast beschermt de föhn het haar en heeft deze verschillende warmtestanden.

Pluspunten

• Snel in huis
  • Verschillende leveringsmogelijkheden

Simonne 23-12-2016 Via de website gekocht

levering kerstkadootje voor mijn echtgenoot

Kerstkadootje op dinsdag besteld (een beetje last minute!!!), woensdag geleverd!
Top service en dus zeker voor herhaling vatbaar.

Mary 23-12-2016 Via de website gekocht

Mevr

Ik heb voor coolblue gekozen vanwege de klantvriendelijkheid. En omdat je er altijd een snelle reactie krijgt als je een vraag gesteld hebt. Ik ben maanden bezig geweest om een keuze te maken,maar ze hebben me al die tijd mrt veel enthousiasme geholpen zonder dat ze eigenlijk wisten of ik wel bij hun zou kopen.
De levering vind ik ook klasse,zelfs s'avonds nog.
Alle medewerkers verdienen een dikke zoen

Minpunten

• Dat je vooruit moet betalen

J. Stals 23-12-2016 Via de website gekocht

koffie bij de wasmachine

Veel ervaring heb ik nog niet gehad met COOLBLUE, maar ik kan alleen maar zeggen: "Perfect!" Met mijn dochter een wasmachine gekocht en voor mezelf een De Longhi. Onberispelijk afgeleverd en geïnstalleerd. De volgende keer weer, Bedankt!

Pluspunten

• vriendelijk en behulpzaam personeel
  • keurig verpakt en op tijd geleverd

Bouw 23-12-2016 Via de website gekocht

Snel gevonden en gekregen

Ik zocht een specifieke opzetborstel voor onze stofzuiger en die vond ik in no time bij Coolblue. Ook de betaling en de levering verliep naar wens. Kortom: prima!

Andre 23-12-2016 Via de website gekocht

Dit is een aanrader

Volop keus en supersnelle levering van de bestelde spullen. Ik ben zeer tevreden over de service en afhandeling van dit bedrijf.

Pluspunten

• Webwinkel
  • Snelheid levering

vander auwera 23-12-2016 Via de website gekocht

oke

Fantastisch. Ik heb hier mijn keuze gevonden. Gemakkelijk via internet te bestellen, betaling en de rest was zeer simpel en duidelijk. Je bestelling kon je goed volgen op de computer en de levering was zoals beloofd.

Raoul 23-12-2016 Via de website gekocht

Aanrader

Gebruiksvriendelijke online shop voor al je elektronica. De Chromecast was keurig verpakt (niet in een veel te grote doos) en de volgende dag al in huis. Zeker een aanrader.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Goede webshop
  • Goed verpakt

willy schuurman 23-12-2016 Via de website gekocht

geweldig bedrijf, wist niet dat er nog zo,n bedrijf bestond

Ik was maandag met stomheid geslagen, heb zondag een wasmachine gekocht en tot mijn grote verbazing werd deze al maandag rond 10,30 bezorgt door geweldige medewerkers zulke nette vriendelijk jongens zo behulpzaam .
Ze zetten je spullen keurig op zijn plek sluiten hem aan geven advies , nou zoiets heb ik nog niet meegemaakt , en was dan ook met stomheid geslagen .
Ik en mijn buren hebben dan ook besloten , dat dit onze winkel voor alles is geweldig , netjes ,
Vanaf de bestelling zondag middag rond 12 ging mijn wasmachine kapot , maandag half elf stond de nieuwe die deze jonge mannen al aangesloten hadden en de machine hebben laten wassen zodat mijn wasgoed niet vies werd als ik hem ging gebruiken . Heb nog een paar vragen beantwoord en voor ze weg zouden gaan was hun vraag . MEVROUW KUNNEN WE NOG IETS VOOR U DOEN ???? top bedrijf , mijn bedrijf . geweldig

Frank 23-12-2016 Via de website gekocht

Service Coolblue

Veel besteld nog nooit iets mis gegaan.
En altijd de volgende dag in huis klasse alles pefect verpakt.

Pluspunten

• Veel in voorraad
  • Altijd alles snel in huis
  • Goed verpakt

FamJanssen3 23-12-2016 Via de website gekocht

Mijn één jarig jubileum!

Ik vier mijn eenjarige jubileum als koper bij Coolblue. En de taart mag komen, want qua service, keuze en bestelgemak is er geen enkele partij die in de buurt komt. Makkelijk bestel proces, je wordt prima op de hoogte gehouden en de klantenservice is top. Kortom een aanrader!

Pluspunten

• Eenvoudig bestelproces
  • Je wordt op de hoogte gehouden
  • Scherp geprijsde artikelen

Jasper van Naarden 23-12-2016 Via de website gekocht

Makkelijk en snel, dat kan Coolblue wel!

Wat ik zocht was makkelijk te vinden, dag later bezorgd en helemaal tevreden!

Een 9 omdat ik een L Fitbit moest kopen omdat de S was uitverkocht. Er is daarnaast tenslotte altijd ruimte voor verbetering ;)

Voor de rest, zoals altijd geweldig!

Pluspunten

• Snel bezorgd
  • Goede beschrijving
  • Fijne korting
  • Goede services

Minpunten

• Kleinere maat niet op voorraad

Guilherme 23-12-2016 Via de website gekocht

Awesome!

Really great experience, super fast delivery, great product quality with a good price ! Plan to buy more times!

Pluspunten

• Fast delivery
  • Good price

Den breejen 23-12-2016 In de winkel gekocht
Rotterdam oostplein

Aankoop

Je wordt hier goed en vriendelijk geholpen.
Als er iets niet op voorraad is krijg je het de volgende opgestuurd.

Marga 23-12-2016 Via de website gekocht

doen wat ze beloven

De communicatie is echt goed. Er word heel duidelijk over nagedacht om tot een oplossing te komen bij problemen. Worden ook zonder moeilijk te doen zo snel mogelijk echt goed opgelost. Zeer goede ervaringen tot nog toe.
Toen bijvoorbeeld een pakket maar niet aankwam werd er meteen een nieuw pakket verstuurd.

Harrij 23-12-2016 Via de website gekocht

Laat het bakken maar aan de Philips Airfryer XL over !

Heeft u net als ik een hekel heeft aan olieverversen , Nee niet van de auto..maar van uw friteuse ?
Dan heb ik goed nieuws wat een klus met gemors en smerig afval van oude friteuse-olie tot een simpele maakt ! De Philips Airfryer XL ( een kleinere zou ik nooit nemen ), maakt bakken een nieuwe manier van voedselbereiding. Snel, effectief en gezond en zonder rommel maakt frituren weer leuk en lekker.

Pluspunten

• Schoon
  • Gezonder
  • Multifunctioneel
  • Geen vieze oude olie
  • Nooit meer morsen

Minpunten

• Kost wel wat

Klaas Minten 23-12-2016 Via de website gekocht

Zeer gemakkelijke en snelle afhandeling.

Snelle levering, veel keuze uit diverse producten. Snelle hulp beschikbaar indien er zich een probleem voordoet.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Aanbod

Kaan 23-12-2016 Via de website gekocht

Fantastiche service en prijs.

We hadden een paar telefoons gekocht best wel laat in de avond en alsnog volgende morgen binnen. Erg lage prijs, dus beste value van alle Nederlandse webshops!

Pluspunten

• Lage prijs
  • Snel bezorgd

Minpunten

• niks

Arnoud 23-12-2016 Via de website gekocht

Webwinkel zoals het moet zijn!

Coolblue is zó klantvriendelijk en helder en duidelijk en overzichtelijk en betrouwbaar dat ik zelden ergens anders meer (op internet) spullen koop. Wellicht kun je soms voor een tientje ergens anders goedkoper uit zijn, maar daar staat zoveel service en gemak tegenover dat ik daar (tot een bepaalde hoogte) graag voor betaal.

Pluspunten

• Snel
  • Duidelijk
  • Overzichtelijk
  • Betrouwbaar

Mateusz 23-12-2016 Via de website gekocht

Snel en zeer klantgericht!

Het lukt Coolblue iedere keer om te verrassen met de klantgerichtheid. Niet alleen maken ze het winkelen super easy door breed aanbod met geode bruikbare filters maar hebben vervolgens ook veel flexibiliteit in het afleveren/ophalen! Voor mij is dit echt een voorbeeld van hoe online met offline perfect kan samenwerken voor de klant!

Pluspunten

• snel
  • breed aanbod
  • flexibiliteit en snelheid

Dennis 23-12-2016 Via de website gekocht

Top service

Geweldige service. 22:00 s avonds besteld. S ochtends om 8:40 aangesloten door twee aardige jongens die m aan hebben gesloten. Top!

Pluspunten

• Duidelijk in informatie
  • Scherp geprijsd
  • Houden je continu op de hoogte

Dita 23-12-2016 Via de website gekocht

Ontevreden

Levering is niet op de afgesproken dag geleverd + ik heb schijnbaar teveel betaald, kreeg ik achteraf wel terug.

Pluspunten

• goede service

Minpunten

• niet op tijd geleverd
  • teveel betaald

Officiele reactie van Coolblue 23-12-2016

Beste Dita,

Vervelend dat uw pakketje niet op tijd is aangekomen. Dat is niet de service die u van ons mag verwachten. Is uw pakket nu wel aangekomen? Als we nog iets voor u kunnen betekenen, vernemen we dit graag. U kunt dan een e-mail sturen naar geenglimlach@coolblue.nl onder vermelding van uw ordernummer.

Vriendelijke groet,

A.Heins 23-12-2016 Via de website gekocht

Gewoon prima!

Een prima zaak,alles is perfect geregeld.
Meerdere apparaten,maar ook kleine dingen,echt geen minpunten te noemen.

Marjolijn van der Grinten 23-12-2016 Via de website gekocht

Alfi thermoskan uitgezocht bij Coolblue.

Op de website stond alles heel duidelijk beschreven en kon ik de kannen goed met elkaar vergelijken. De kan werd gratis integenstelling tot andere bedrijven en binnen een dag geleverd. Mijn complimenten! Ik zal altijd eerst op jullie site kijken bij het uitzoeken en bestellen van artikelen.