coolblue.be - Reviews & Ervaringen

8,7 Lees 45406 reviews Schrijf een review

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over coolblue.be.

coolblue.be stelt zich voor

Voor 23.59 uur besteld, morgen gratis in huis. Zelfs op zondag. Bij Coolblue kies je uit ruim 60.000 producten, van tablets tot stofzuigers. Je krijgt altijd persoonlijk en specialistisch advies in onze 300+ shops. Voor vragen kun je 7 dagen per week tot 23:59 bij onze klantenservice terecht. Via de telefoon, maar ook makkelijk via social media. Je kunt 30 dagen nadenken over je aankoop. Toch niet helemaal tevreden na je aankoop? Geen probleem. Retourneren is gemakkelijk en altijd gratis.

Gemiddelde beoordeling

Deze score is berekend op basis van 3140 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

8,7

Help anderen en geef jouw mening over deze winkel. We verloten iedere maand onder alle reviewers 2 x € 250,-. Schrijf een review

Echte reviews van echte gebruikers, door ons gecontroleerd op betrouwbaarheid.

Myriam 16-04-2020
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

9,0
Super snelle levering. Zeer goede website met veel uitleg om gemakkelijk het gewenste product te vinden. Ruim aanbod.

Reageer

Peter Nieuwenburg 16-04-2020
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

9,0
Hoewel bezorging ivm de pandemie tot de voordeur zou zijn, ging dat amders/prettiger.
Ik overlegde op hele ruime afstand met chauffeur Steben en vroeg dat als ik in de huiskamer zou blijven hij de nieuwe magnetron in de keuken zou willen zetten. Dat was geen enkel probleem en hij nam de oude defecte mee
Heel sympathiek, klantgericht en klantvriendelijk . Zoiets maak je helaas tegenwoordig te weinig mee. Complimenten voor Steven en Coolblue.
Peter Nieuwenburg Warmond

Reageer

Habibi 15-04-2020

Algemene score

2,0
‘S avonds een mail gestuurd met een vraag over een magnetron. Nog voor ik antwoord had , werd de prijs van het apparaat verhoogd van € 970 naar € 1139. Ik heb de magnetron dus ergens anders besteld voor € 969.
Officiele reactie van Coolblue 16-04-2020

Beste,

Dank je wel voor je review. Dat is balen zeg, dat tijdens het winkelen de magnetron in prijs steeg. Wij begrijpen dat je baalt.

Wij houden de markt in de gaten en prijzen kunnen daardoor schommelen. Sorry!

Met vriendelijke groet,
Coolblue

Reageer

Tatsiana 14-04-2020

Algemene score

1,0
Ik heb een vervelende ervaring met deze winkel, helaas. 2 dagen geleden heb ik een order geplaatst. Met cerdeitcard betaald. Geld is van de rekening afgeschreven. Na 2 dagen heb ik geen e-mail en geen product ontvangen. Na 3 uur in de wacht staan heb ik een medewerker aan de telefoon gehad. Het bleek dat mijn betaling niet goed geregestreerd was. Nu moet ik alweer minimaal 24 wachten tot dat het opgelst wordt en ik kan mijn order niet annuleren omdat de betaling niet aan gekoppeld is. Ik heb het product met spoed nodig, daarom wilde ik bij Coolblue bestellen. IK dacht dat het zeker snel geleverd wordt. Nu zit ik helaas vast aan hun en ik weet alsnog niet wanner ik het product nu krijg.
Officiele reactie van Coolblue 16-04-2020

Beste Tatsiana,

Dank je wel voor je review. Ontzettend vervelend dat het zo moeizaam verloopt. Ondertussen hebben wij jouw via een andere review site voorzien van een reactie.

Met vriendelijke groet,
Coolblue

Reageer

R. Hesselink 13-04-2020

Algemene score

1,0
Nieuwe tv gekocht voor op de slaapkamer. Wat een slechte service.

Eergister besteld, vandaag in huis. Top!
Samsung UE43RU7100 met door CB aanbevolen muurbeugel. Top!
Communicatie, top! Goed op de hoogtegehouden het gehele proces.
Levering, ondanks de Corona crisis, bezorgers met lol in hun werk. Top!

Maar dan... Blijkt dat niet de juiste bouten bij de 'universele' muurbeugel zitten. Dus maar even bellen.

Degene die ik aan de lijn had deed ongetwijfeld z'n best maar het is niet fijn om te horen 'ja dat probleem hebben we wel vaker gehoord, dan moet u even naar de bouwmarkt gaan. Geef het bonnetje maar dan krijg je het geld terug'.

1. Als je het probleem vaker gehoord hebt, doe er dan wat aan. Totaal niet klantvriendelijk, maar omzet vriendelijk om niet universele muurbeugels dan aan te bevelen. Maakt duidelijk waar je prioriteit ligt als bedrijf.
2. Maak van jullie probleem niet mijn probleem. Waarom moet ik naar de bouwmarkt? Wees dan service gericht en bestel die bouten voor me. M'n adres hebben jullie al.
3. Ik ging zelf maar Googlen waar ik die bouten kan halen, kwam ik per toeval er achter dat ergens anders de TV bijna 100 (!) euro goedkoper is, nieuw, dan het bij jullie gekochte 2e kansje. Ik vond het idee van 2e kansje wel mooi: geen verspilling, beter voor het milieu, niks mis met de tv, maar 100 euro duurder dan voor een nieuwe bij de concurrent?

Punt 3 had ik niet moeilijk over gedaan als jullie op punt 1 en 2 positieve punten hadden gescoord, maar nu wordt het hele zooitje een 3e kansje en kunnen jullie de spullen komen ophalen. Met name door de reacties op m'n klachten en dat er niets met de prijs gedaan kan worden.

Vraag even aan jullie financiële collega's hoeveel bezorgen, plus annuleren, plus boze klant, plus ophalen kost. Ik weet het antwoord: meer dan punt 1,2 en 3 uit mijn klacht.

Voor mij geen CB meer. Leer er van a.u.b.

Mvg
Officiele reactie van Coolblue 14-04-2020

Beste,

Dank je wel voor je review. Wij begrijpen dat je baalt. Ondertussen heb je op meerder review sites jouw klacht geplaatst. Wij hebben hebben je via een andere site ondertussen van een reactie voorzien.

Met vriendelijke groet,
Coolblue

Reageer

Henk 13-04-2020
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

10,0
Ik was opzoek naar de bbm van panasonic sd2500wxe
Overal uitverkocht ook bij Coolblue.
Ik maakte gebruik van de mogelijkheid om mij te herinneren als hij weer leverbaar was
En ja hoor na een weekje kwam direct de herinnering binnen en heb ik per direct de bbm
Besteld .
Dat noem ik service .
Lekker doorgaan zo Coolblue .

Reageer

thierry van dycka 12-04-2020
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

9,0
was niet de eerste keer dat ik bestelde bij Coolblue en weer top ! goede website en competitive prijzen. fijn en accuraat email verkeer mbt levering en de jongens zoals altijd erg behulpzaam en vriendelijk bij de aflevering...absolute aanrader dus ! well done

Reageer

Mylène 10-04-2020
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

10,0
Super veel keuze en duidelijke uitleg als iets een 2e kans is. Duidelijke communicatie over wanneer ze komen. Keurig tijdvak en 20 minuten voordat ze er waren werd er even gebeld met we zijn er over 20 minuten. Zal zeker als ik wat nodig heb via coolblue weer bestellen.

Reageer

Huub Philtjens 09-04-2020

Algemene score

1,0
Ik stuur een hoofdtelefoon terug omdat het contact in de linkeroor na een maand al versleten is.
Ze beloven me dat ik een gerepareerd product terug zal ontvangen. Na enkele dagen vertellen ze me dat ik shoptegoed terugkrijg. Allemaal goed en wel als ik tenminste voldoende shoptegoed krijg om het exact zelfde product terug te kopen maar nu dat het product niet meer in korting is moet ik 40 euro extra betalen omdat zij een defect product sturen.
Dit is afzetterij!

Reageer

Jonathan VV 09-04-2020

Algemene score

4,0
After having ordered loads of things with Coolblue, I became increasingly frustrated by return & repair situations: ordered a Huawei tablet, broke the glass and returned it (only few months later). Feed-back is that it can't be repaired, and I have to pay 40 EUR to get it back. I understand the 40 EUR can be waivered if you do the repair (and I understand one has to pay it if you then decide not to do the repair), but I don't understand how they can claim it when it's not repairable.
Other issue: bought 2 HP laserjet printers (same model), both with severe printing quality issues upon buying Coolblue recommended toners. Very painful interactions with customer service to get this fixed.
All in all, I find them often a bit more expensive than others, but then with sub-par customer service.

Reageer

Brian 08-04-2020

Algemene score

3,0
Door eerdere positieve ervaringen een DJI drone besteld bij Coolbleu. Ondanks de belofte op de site krijgen we bij de bevestiging van de order een leveringsbevestiging van twee dagen. Einde volgende dag krijgen we bericht dat het product niet leverbaar is en of we maar 4 dagen willen wachten op het terugstorten van het betaalde bedrag. Alles voor een glimlach?????
Officiele reactie van Coolblue 10-04-2020

Beste Brian,

Dank je wel voor je review. Wat ontzettend vervelend dat het een en ander niet helemaal lekker verloopt.

Wij begrijpen dat je baalt. Ondertussen hebben wij via een andere review site jou van een reactie voorzien.

Met vriendelijke groet,
Coolblue

Reageer

L. Bakker 07-04-2020
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

10,0
Goede en snelle service ondanks de nodige coronamaatregelen. Goed product (vaatwasser), mooie aanbieding en handige, duidelijke instructievideo’s voor het installeren/inbouwen.

Reageer

Ivo 06-04-2020

Algemene score

1,0
Prima webshop, maar service is beneden alle peil. In plaats van een toestel te herstellen (1 jaar oud), geven ze aan dat dit niet mogelijk is en brengen me vervolgens 40 euro in rekening voor een niet uitgevoerde herstelling (zogenaamde onderzoekskosten). Ik bestel hier niet meer en zal ook beroepsmatig een andere toeleverancier zoeken.

Reageer

Marij 05-04-2020
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

9,0
Duidelijk te vinden op de site wat ik zocht. Keurige thuisbrengservice. Je wordt goed op de hoogte gehouden wanneer het gekochte wordt geleverd en vervolgens klopt dat ook. Heel fijn.

Reageer

Ewald van den Bergen 05-04-2020
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

8,0
Correcte en duidelijke begeleiding van het leverproces via E-mail. En snel dus Top

Reageer

QLED 65Q90R 05-04-2020
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

9,0
a very good shop. although The delivery time was 2 days not one day, as had been mentioned when i chose it.

Reageer

Kanjer 04-04-2020
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

8,0
Afspraak bezorgtijdstip was correct en tijdens het plaatsen kon de verpakking meteen mee retour, geen afval en alles netjes op zijn plaats gezet..
Voorbeeld voor sommigen hoe het dus ook kan, service met een hoofdletter S voor mij
Beleefd en behulpzaam personeel naar mij als klant...

Reageer

Arne 03-04-2020

Algemene score

2,0
Service bij defecten 1.0
Al heel wat inkopen gedaan bij Coolblue en tevreden maar qua klantenservice geef ik een 1.0.

Het beeldscherm van mijn HPPavilion laptop van zo'n € 800.00 is nu -nog geen drie jaar oud- al defect.
Via HPSupport is de laptop al uitgebreid gecontroleerd op instellingen, updates enzovoort en wordt aangegeven dat het beeldscherm idd vermoedelijk al kapot is.
Coolblue geeft aan dat de kosten geheel voor mij zijn omdat de garantietermijn voorbij is.

Maar volgens de wet mag ik rekenen op een deugdelijk product en bij een laptop van bijna € 800.00 is daar nu geen sprake van.

'Volgens het Nederlands Burgerlijk Wetboek moet een product alle eigenschappen bezitten die voor normaal gebruik nodig zijn. Daarvan is in dit geval geen sprake. Ik hoefde er, gezien de prijs en de ouderdom, niet van uit te gaan dat dit probleem zou ontstaan.

Dit hebben we nu aangegeven, afwachten of er een deugdelijk voorstel uit komt rollen.
Officiele reactie van Coolblue 10-04-2020

Beste Arne,

Dank je wel voor je review. Wat ontzettend vervelend dat het niet helemaal naar wens verloopt.

Ondertussen zijn wij een aantal dagen verder en verwachten dat jouw verzoek per e-mail aan onze klantenservice in behandeling is genomen.

Met vriendelijke groet,
Coolblue

Reageer

Mike 02-04-2020

Algemene score

1,0
Zeer slechte klanten service, een half jaar geleden een huawei mate 20 pro gekocht en nu was de oplaadpoort kapot. Ik wist niet of het garantie zou zijn en had gebeld naar coolblue en zei zeiden dat ik naar de winkel kon rijden en daar konden ze zeggen of het onder garantie viel. Eenmaal in de winkel had al het personeel er vrij weinig verstand van en zeiden ze dat ik de telefoon op kon sturen ter reperatie, 80 kilometer voor niks gereden.. Nu had ik mijn telefoon opgestuurd ter reperatie en eindelijk na 3 weken werd hij weer thuisbezorgd, in de mail stond dat de defecte onderdelen vervangen waren. Maar nu probeerde ik de telefoon op te laden en blijkt dat ze gewoon helemaal niks gedaan hebben aan de telefoon, gewoon weer ingepakt en opgestuurd. Natuurlijk weer contact opgenomen met coolblue en nu wordt me verteld dat ik de telefoon weer opnieuw ter reperatie kan sturen, en dan maar hopen dat ze er nu wel iets mee doen.

De website van Coolblue is super en de producten worden megasnel geleverd maar als er iets aan de hand is met je product is het een groot drama!!
Officiele reactie van Coolblue 03-04-2020

Beste Mike,

Dank je wel voor je review. Wat ontzettend vervelend dat het niet helemaal lekker verloopt met de reparatie van jouw telefoon. Wij begrijpen dat je baalt. Dat doen wij ook.


Gelukkig heb je altijd 3 maanden garantie op je reparatie. Wij geven de reparateur dan ook graag de kans om het alsnog voor je te herstellen.

Met vriendelijke groet,
Coolblue

Reageer

frans Schuurink 01-04-2020
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

9,0
Prima website. Heeft ook winkels, o.a. Oostplein Rotterdam. Vlekkeloze levering op dag na bestelling.

Reageer

GE 26-03-2020
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

5,0
Vorig jaar augustus nieuwe AirPods gekocht. Bij ontvangst erg blij, maar na 5 maanden ging het geluid erg achteruit. Toen vergeleken met dezelfde AirPods en merkte dat het geluid niet vergelijkbaat was. Dit heb ik gemeld en hem retour gestuurd, daar vonden ze helaas dat de AirPods niks mankeerde en kreeg ik ze terug zonder reparatie. Toen bij ontvangst weer vergeleken en laten checken door professionals, daar merkten ze helaas ook een groot verschil. Bij deze, leuke oordopjes maar niet voot lang gebruik.
Officiele reactie van Coolblue 03-04-2020

Beste Ge,

Dank je wel voor je review. Wat ontzettend vervelend dat het met jouw oordopjes niet zo goed afliep. Wij begrijpen dat je baalt.

Bij Coolblue heb je 30 dagen de tijd om iets om te ruilen. Daarnaast heb je recht op fabrieksgarantie. Spijtig genoeg is het defect door de erkende reparateur niet gevonden. Sorry!

Met vriendelijke groet,
Coolblue

Reageer

Alfred 25-03-2020

Algemene score

1,0
Logistiek prima in orde, maar alleen qua service vind ik het aan de zeer magere kant. Op de website stond voor 23:59 uur besteld, de volgende dag in huis. Dat klopt niet ik heb e.e.a. zondagavond besteld rond 22:00 uur, maar het kon pas woensdag daarop worden bezorgd. Volgens mij zou dat maandag moeten zijn. Alles voor een glimlach, laat me niet lachen !
Officiele reactie van Coolblue 31-03-2020

Beste Alfred,

Dank je wel voor je review. Natuurlijk balen als een bestelling langer onderweg is dan verwacht.

Wij hebben allemaal te maken met een uitzonderlijke situatie en vermelden daarom het volgende op onze website:

"Let op!
Het is momenteel drukker dan normaal op onze klantenservice en bij onze bezorgdiensten. Hou je Track & Trace in de gaten of bekijk de veelgestelde vragen over onze aangepaste bezorgservices."

Wellicht heb je dit over het hoofd gezien.

Met vriendelijke groet,
Coolblue

Reageer

ElenaC 22-03-2020
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

10,0
Top service zoals altijd!
Heel fijn dat de leveringstijd duidelijk wordt gecommuniceerd, er kwamen 2 enthousiaste jongens onze nieuwe vaatwasser brengen en de oude gratis weghalen, binnen 10 minuten klaar. Wat misschien beter gecommuniceerd kan worden is dat jezelf de oude vaatwasser moet afkoppelen en klaarzetten, dit kregen we 15 minuten van tevoren te horen. Wel logisch, maar voor de volledigheid zou ik dit ergens bij de leveringsinformatie erbij zetten.
Verder dik tevreden!

Reageer

René Simon 21-03-2020
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

10,0
Coolblue is mijn hoofdleverancier van apparatuur. Ik bestelde een Dyson V11. Ze houden ook altijd woord. Ik zou de volgende dag mijn bestelling ontvangen, doch ik ontving een mail van Coolblue dat wegens grote drukte bij Postnl mijn bestelling een dag later zou komen. Dat kan gebeuren natuurlijk. Op de dag van aflevering geen pakket. Ik gebeld naar Coolblue; dezze konden verder niets terug vinden. Ik moest even afwachten. Ik nam ook contact op met Postnl. Deze konden ook niks vertellen. Weer met Coolblue gebeld. Ik kreeg per mail een "pakketje-kwijt" formulier. Dit ingevuld en teruggemaild. De dag erna kon ik mijn pakketje in ontvangst nemen. Wat een enorm snelle en correcte oplossing. Lof voor Coolblue. Chappeau. Ik blijf bij jullie bestellen!!

Reageer

Patrick 16-03-2020
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

10,0
Prijs-kwaliteitsverhouding van product en ook extra service is top. Levering was snel en binnen het aangegeven tijdstip. Keurige aflevering.

Reageer

Vanderkelen 16-03-2020
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

8,0
Site heel gebruiksvriendelijk.
Levering perfect in orde. Ik kon zelf beslissen waar en wanneer geleverd werd. Ook zeer vriendelijk en behulpzaam personeel.

Reageer

Mark 15-03-2020

Algemene score

1,0
Zeer slecht, leveren foutief product en weigeren fout toe te geven. Na veel aandringen eindelijk toegeven, tevens is het foutief geleverde product goedkoper dan wat ik betaald heb en het teveel betaalde bedrag keren ze uit in een tegoedbon ipv het uitbetalen aan de klant. Naast het gegeven dat ze niet bereid zijn hun fout te herstellen door een nieuw product op te sturen, keren ze dus ook het teveel betaalde bedrag niet uit. Op de vraag waarom ze niet uitbetalen, want ik heb immers betaald voor een duurder product en ik krijg een goedkoper product, wat dus het zelfde is als diefstal, wordt er verteld dat er helaas niets te doen is want dat is het beleid. Koop aub niet bij coolblue want de klantenservice en nazorg als het mis gaat is uitermate slecht. Je ziet heel duidelijk dat ze goed zijn in het maken van reclame maar als het puntje bij paaltje komt heb je pech gehad en willen ze geen haar met de klant meedenken. Ik ga mijn advocaat erop zetten. Tevens zijn de prijzen erg hoog, dus vergelijk eerst voordat je hier iets koopt! Dat had ik helaas niet gedaan, en krijg je ook nog iets geleverd wat je niet besteld hebt! Kan niet slechter coolblue!!
Officiele reactie van Coolblue 25-03-2020

Beste Mark,

Dank je wel voor je review. Ondertussen heb je contact met onze backoffice en gaan we dit natuurlijk op een nette manier voor je oplossen.

Ons excuus voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,
Coolblue

Reageer

Johan 14-03-2020

Algemene score

4,0
Ik heb in mijn leven al veel bestellingen gedaan bij Coolblue en heb het altijd een prima bedrijf gevonden met een mooie uitstraling. Wat mij nu echter ergert is de loze belofte die zij doen met betrekking tot "vandaag besteld, morgen in huis". De laatste tijd wordt dit eenvoudigweg niet langer waargemaakt. Hoewel dit waarschijnlijk aan PostNL ligt, vind ik persoonlijk dat Coolblue hierover eerlijker moet zijn.

Reageer

Bjorn 14-03-2020

Algemene score

4,0
Altijd heel tevreden geweest, echter zoals het altijd gaat met bedrijven die het eerder goed deden..... zodra het te goed gaat slechte service. Reageer op vragen zodat het geen klachten hoeven te worden!

Reageer

Koosje 14-03-2020
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

10,0
Zeer, zeer tevreden over CoolBlue! We hebben via de site een vaatwasser besteld! De site is heel helder en helpvol! Goeie instructie filmpjes over hoe je een inbouwmaat moet opmeten! Laat op de avond staat een medewerker van CoolBlue je nog keurig en deskundig te woord om je laatste twijfel weg te nemen! Het aflevermoment duidelijk gecommuniceerd en waargemaakt! De levering en installatie door 2 professionele en klantvriendelijke monteurs! Zeer positief! Toen er later toch wat vocht in een keukenkastje werd ontdekt heeft de klantenservice van CoolBlue, ondanks alle technische obstakels als gevolg van thuiswerken naar aanleiding van het Coronavirus, het voor elkaar gekregen dat er morgen al een monteur komt om dit euvel te verhelpen! Grote klasse, precies in alle opzichten alles gericht op een uitstekende klantenservice!

Reageer

Theo 13-03-2020
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

9,0
Zeer goede ervaring met Coolblue. Nu een koel vries combinatie online besteld. En op de door mij gekozen datum keurig bezorgd. Alles netjes aangesloten en met de nodige zorgvuldigheid en instructies. Ook de oude koelkast meegenomen. En deze geweldige service zonder extra kosten. Complimenten hiervoor.

Reageer

Lian 13-03-2020

Algemene score

1,0
In april 2017 een Beko wasdroger gekocht online. Deze ging in 2018 kapot. Droogde niet meer. Keurig opgelost. Monteur kwam haalde achterkant van de machine eraf. Zette een schakelaartje om. Want hij was oververhit geweest en ging weer weg. Nu maart 2020. Ik kom boven. Ruik een sterke brandlucht en zie rook uit droger komen. Snel stekker eruit. Zelf achterkant even losgeschroefd en ik zie een doorgebrande schakelaar. Cool blue gebeld. Blablablabla buiten de twee jaar garantie. Beste mensen van coolblue. Je mag er van uit gaan dat een wasdroger de drie jaar wel overleefd bij normaal gebruik. Ook dat deze niet spontaan oververhit raakt. Al helemaal niet voor een tweede keer. Verwijzen naar Beko is niet correct, ik product bij jullie gekocht en niet bij Beko. Ik ben niet van plan om te betalen voor voorrijkosten aan Beko. Ook hier kunnen jullie niet in meedenken. Ik wil de machine ook niet laten repareren want het vertrouwen in het product is bij mij compleet weg. Wat gebeurt er de volgende keer? Ik was nu toevallig thuis en in de ruimte waar de de wasdroger stond. Mijn huis had ook af kunnen branden. Enige tegemoetkoming had mij meer dan redelijk geleken. Het meisje van de klantenservice kan er ook weinig aan doen want vertelt ook slechts wat haar opgedragen wordt, maar ik vind het een bijzonder slechte service.
Officiele reactie van Coolblue 24-03-2020

Beste Lian,

Dank je wel voor je review. Wat ontzettend vervelend dat er rook uit jouw droger kwam. Je bent je vast een hoedje geschrokken.

Ondertussen heb je contact gehad met onze klantenservice en omdat zowel de fabrieksgarantie als de economische levensduur (3 jaar) verlopen zijn, kun je deze droger als afgeschreven beschouwen.

Wij begrijpen dat je baalt. Er zit niet anders op dan opzoek te gaan naar een ander droger.

Met vriendelijke groet,
Coolblue

Reageer

Wil 09-03-2020
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

10,0
Snelle levering, stipt en accuraat Snelle levering, stipt en accuraat Snelle levering, stipt en accuraat

Reageer

Geert 09-03-2020
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

10,0
Prima website, goede garantie en mooi dat ze met de fiets bezorgen. Ook erg makkelijk dat je je spullen in een winkel kunt halen als je haast hebt. Aardige mensen in de winkel. Goede prijs voor de beste koop laptop. Retour binnen 14 dagen is geen enkel probleem , geld wordt teruggestort op je rekening .

Reageer

Ingrid 08-03-2020
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

9,0
Bijna 2 jaar na aankoop stofzuiger, stofzuigerbuis met handgreep opgestuurd ter reparatie omdat de buis steeds uit de handgreep viel. Binnen 1 week nieuwe onderdelen ontvangen. Helemaal top!!

Reageer

walter b 08-03-2020
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

10,0
Friendly staff, and very fast delivery and excellent communication. This was not my first visit. great store for electronics.

Reageer

Joris Ede 07-03-2020
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

8,0
Heb al meerdere kleine en grote artikelen gekocht waaronder een koel/vriescombinatie makkelijk als je weet wat je wil hebben de koel /vriescombinatie destijds donderdagmiddag 16.00 uur besteld de volgende ochtend 11.00 uur in huis.
Leveringen zijn altijd op tijd ook de kleinere. Ik vind de reclameteksten zeer geinig waar ze mee werken.

Reageer

Thirsa 02-03-2020

Algemene score

3,0
We zijn erg slecht en langzaam geholpen. In totaal hebben we 1,5 uur in de winkel gestaan. Dit was erg teleurstellend. Daarnaast was tot twee maal toe de inhoud niet compleet, waardoor we moesten wachten op een nieuw pakket. Ik ben nog nooit zo slecht geholpen als vandaag.
Officiele reactie van Coolblue 06-03-2020

Beste Thirsa,

Dank je wel voor het kenbaar maken van jouw onvrede. Wat ontzettend vervelend dat het bezoek aan de winkel zo moeizaam is verlopen. Natuurlijk baal je. Dit is ook niet wat je van Coolblue mag verwachten en daarvoor ons excuus.

Wij maken deze situatie bespreekbaar.

Met vriendelijke groet,
Coolblue

Reageer

Frits B 29-02-2020
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

10,0
Op 30 januari heb ik een tuinfrees gekocht bij coolblue. 25 februari begon de tuinfrees tijdens werkzaamheden in de tuin te stinken en langzamer te draaien.
Ik heb gemaild naar coolblue om het probleem aan te kaarten.
Het advies was stuur de frees maar terug dan gaan we kijken wat we kunnen doen.
Ik heb de frees donderdag teruggestuurd. Kreeg ik vrijdag om 18.01 uur een mail dat de tuinfrees Is ontvangen in het magazijn en dat ik op de hoogte zou worden gehouden van de statdus van de retourzending. Om 22.21 uur kreeg ik een mail dat er is besloten dat er een nieuwe frees wordt geleverd. Om 23.56 kreeg ik wederom een mail dat de nieuwe frees zou worden verstuurd met een track&trace code.
Zaterdag om 9.30 uur stond de bezorger aan de deur met een pakket met daarin de nieuwe tuinfrees.
Ik hou me eigenlijk niet bezig met het beoordelen van bedrijven via internet maar vindt dit zo bijzonder dat ik dit toch onder de aandacht wil brengen van eenieder.

Reageer

Raf 29-02-2020

Algemene score

1,0
Klachtendienst is obstructief door het blijven herhalen van dezelfde vraag hoewel ze al over de nodige informatie beschikken. Erg frustrerende methode om het kernprobleem (fouten door Coolblue) niet aan te moeten pakken. Dit is uitgekiende techniek om (ex)klanten te pesten, waaraan ik dan ook het gepaste gevolg zal geven. Behalve templates met mooie en wat sussende woorden komt men niet. Het voortdurende gesus is misplaatst en komt erg kleinerend over.

Reageer

W. van de Pol 25-02-2020

Algemene score

8,0
Afspraak goed nagekomen, je word gebeld als de chauffeur onderweg is. Super dat je de mogelijkheid heb om binnen 30 dagen om te ruilen, als het niet bevalt?😀

Reageer

Paul Barth 24-02-2020
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

10,0
Het artikel was op voorraad en door mij bij een winkel gelijk af te halen. De prijs was één van de laagste.

Reageer

Chris 24-02-2020

Algemene score

1,0
Coolblue, maakt niet waar wat men in eerste instantie belooft en adverteert.
Koop hier op 2 Januari een Laptop met een gratis jaar abonnement aangaande een anti virus & office pakket. En krijg het ene pas na 7weken aangeleverd en krijg het andere helemaal niet.
Wel 2 mailtjes met excuses:

Hoi Chris, (woensdag 19 februari 2020 12:01)
Oeps! Door een foutje ontvang jij deze e-mail later dan normaal, sorry hiervoor. Om alsnog te zorgen dat jouw laptop zo lang mogelijk meegaat, krijg je van ons een Norton anti-viruspakket cadeau. Deze activeer je met je persoonlijke vouchercode:

Hoi Chris, (zaterdag 1 februari 2020 16:52)
Vervelend om te horen dat het niet lukt met het installeren van Office!
Ik ben bang dat mijn collega verkeerde informatie heeft verstrekt.
Je kreeg voorheen bij deze laptop een gratis Office pakket. Helaas was deze actie al voorbij toen je hem aanschafte. Daarom heb je dus bij je laptop geen Office voucher code ontvangen.

Onder tussen zelf maar een office en anti virus pakket gekocht bij de concurrent.
Officiele reactie van Coolblue 26-02-2020

Beste Chris,

Dank je wel voor het kenbaar maken van jouw onvrede. Wij begrijpen dat dit alles behalve een schoonheidsprijs verdient.

Ondertussen heb je contact gehad met onze backoffice. Wij stellen voor om alle communicatie via één kanaal te laten verlopen.

Met vriendelijke groet,
Coolblue

Reageer

Gerard 24-02-2020
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

10,0
E-Reader gekocht, deze ging 2x stuk. Werd gelijk, zonder probleem, omgeruild. 3x is scheepsrecht en hij doet het geweldig.

Reageer

Arjan 22-02-2020
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

9,0
Snelle service en goede communicatie. Installatie zorgvuldig gedaan van de wasmachine en daarna een uitleg gegeven wat ze hadden gedaan en wat van ons werd verwacht.

Reageer

Anoniem 21-02-2020

Algemene score

1,0
Coolblue belooft volgende dag te leveren heb er echter 2 weken op moeten wachten.

Reageer

Anoniem 21-02-2020

Algemene score

1,0
3 keer een afspraak moeten maken om een retour product op halen omdat coolblue hun eigen notities niet leest.
Klantenservice niet vriendelijk en slechte service bij het gehel retour traject.
Officiele reactie van Coolblue 26-02-2020

Beste,

Dank je wel voor je review. Wat ontzettend vervelend om te vernemen dat het net even anders loopt dan je mag verwachten. Natuurlijk hoort dit niet en maken wij binnen Coolblue bespreekbaar.

Het spijt ons oprecht dat het zo is gelopen.

Met vriendelijke groet,
Coolblue

Reageer

M v d W 20-02-2020

Algemene score

8,0
Koffiezetapparaat gekocht,goede info
Géén extra kosten voor avondbezorging,top

Reageer

Diney 20-02-2020
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

9,0
Fijne overzichtelijke site.
Prima prijs-kwaliteitverhouding
Snelle levering!
Blij met mijn aangeschafte Panasonic vaste huistelefoon bij coolblue.

Reageer

Swen 19-02-2020
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

10,0
CoolBlue is echt fantastisch!
Niet alleen kan je gewoon naar ze appen, je krijgt ook snel antwoord en je wordt goed geholpen door het personeel.
Als ik zie dat een product ergens anders toch net iets goedkoper is bestel ik alsnog bij CoolBlue, heb alleen maar positieve ervaringen kwa levertijd, service en producten.

Reageer

Toon meer reviews