Deze score is berekend op basis van 3202 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

J. Veul 11-01-2019

Ik heb een wasmachine besteld bij Coolblue en deze werd de volgende dag bezorgd door 2 hele vriendelijke mannen die de machine in één keer naar de zolder brachten en aansloten.
De oude veel zwaardere wasmachine namen ze ook weer in één keer 2 trappen af naar beneden!

Top service!!!

Marjan 11-01-2019

Altijd deskundig advies met een glimlach die je ziet door de telefoon heen. Ben goed geholpen en heb het juiste product in huis.

Jajone 11-01-2019

Ze komen hun belofte na: "voor 23:59 uur besteld, de andere dag bezorgd". Dat vind ik heel belangrijk. Hun prijzen zijn redelijk (niet altijd de goedkoopste), maar hun service is uitstekend. Deze website is zeer betrouwbaar.

Gerty 11-01-2019

Coolblue doet wat ze zeggen!
Voldoende voorraad (je grijpt niet vaak mis)
Snelle bezorging en goed verpakt.
Duidelijke uitleg met filmpjes.
SUPER dus

Frederic DT 11-01-2019

Groot aanbod. Snelle levering. Zeer goede producten omschrijvingen. In 1 woord "TOP"

Pierre 11-01-2019

Goede prijs/kwaliteit. Overzichtelijke site. Snelle levering en goede communicatie over de levering.

Martijn 11-01-2019

Zeer netjes op de hoogte gehouden van de levering en zeer nette bezorgers. Dan weet je in ieder geval zeker dat je product netjes verzorgd aankomt.

Jeroen Nijssen 11-01-2019

Coolblue is het nieuwe winkelen, behandeld worden alsof je ze al jaren kent.. geen geslijm

I love it

Wilma 11-01-2019

Ik heb voor cool blue gekozen omdat ik in het verleden goede ervaringen met dit bedrijf heb opgedaan. Ook dit keer ben ik zeer tevreden. De levering was door post nl vertraagd en ik ontving daar keurig op tijd bericht over.Daarna is de aankoop in goede orde ontvangen. Ik voel me als klant serieus genomen.

Nina 11-01-2019

Ik heb voor het eerst bij cool blue een tas voor onze dochter besteld.
Normaal ben ik van in de winkel kopen maar door tijdsgebrek hebben we bij cool blue besteld. Was op aanraden van onze oudste zoon. Die heeft ook positieve ervaring met cool blue. De tas werd de volgende dag geleverd. Dus snel en betaalbaar.

Mike 10-01-2019

Bijna 3 weken heb ik zitten wachten op herstelling mijn cool blue nog steeds van 26/12/2018 onderweg na herstellingsdienst en krijg altijd standaard antwoord

Peter 10-01-2019

Het enige waar ik spijt van heb is ,dat ik niet eerder ben begonnen met coolblue.

Anne 10-01-2019

Coolblue heeft een super overzichtelijke website! Ik kocht een product waar ik nog niet zoveel vanaf wist en door de website is dat me duidelijk geworden. Vooral het hele bestellen/ de mailtjes zijn alleen van Coolblue leuk om te lezen.

Bart M. 10-01-2019

Nog nooit problemen gehad met aankopen bij Coolblue, producten zijn altijd goed verpakt en worden snel afgeleverd binnen het opgegeven tijdsvenster. Ook retour sturen van producten verloopt vlot en zonder problemen.
De laatste jaren zijn de prijzen bij Coolblue wat minder competitief geworden, echter zijn ze nog steeds een goede keuze voor een hele reeks aan producten.
Wanneer Coolblue eventueel een paar euro duurder is dan een concurrent zal ik zonder twijfelen bij Coolblue bestellen. Goede dienstverlening is ook z'n geld waard!

Trees 10-01-2019

Al meerdere keren gebruikt gemaakt van CoolBlue. Snelle levering en duidelijke uitleg over het geleverde produkt.

Zeer tevrede klant 10-01-2019

Coolblue is misschien niet altijd de voordeligste. Daarin tegen hebben ze (tot nu toe, voor mij persoonlijk) ruime keus in het product dat ik zoek. De levering van producten is tot nu toe altijd de volgende dag geweest. Als je iets wilt weten of wil klagen zijn ze heel goed bereikbaar. Daarnaast doen ze hun uiterste best om je te helpen of adviseren. (Moet je natuurlijk niet gaan lopen vloeken en boos doen als je een klacht hebt of wanneer het even tegen zit) De medewerker die je te spreken krijgt kan er niks aan dat het fout ging. Ze zullen je helpen waar het kan. Als het niet hoeft bestel ik nergens anders meer.

Marjolein 10-01-2019

Snelle levering en een leuk gesprek toen ik via de whatsapp een vraag stelde.

JanLangers 10-01-2019

Ben al jaren klant bij Coolblue en ben nog nooit teleurgesteld geweest, alles perfect.

Spieken 10-01-2019

Goede prijs ,kwalitatief product, zeer snelle levering,alles vrij simpel gegaan

Anja 10-01-2019

Super snelle levering, keurig op tijd en zeer bekwame monteurs. Mail en sms van tevoren is erg prettig.

AdRvdH 10-01-2019

Via de webwinkel een iPhone besteld. De volgende dag konden we die in de winkel in Eindhoven ophalen. Wel zo handig, omdat ik niet zo handig ben wat betreft het installeren van software en bestanden.Prima geholpen door verkoopmedewerker Tim, en met alle geduld, want het duurde wel even. Maar goed werk heeft tijd nodig, zo blijkt maar weer.

Albert Meijering 10-01-2019

Het bedrijf doet wat ze beloven.Levering binnen de gestelde tijd.Echt een aanrader.

Ann 10-01-2019

Uitgebreide hulp bij het kiezen vh juiste produkt en zeer goede service na-verkoop. Snelle levering

Mike 10-01-2019

Mijn eerste Coolbleu ervaring: Imago klopt. Makkelijk bestellen. Op tijd geleverd (twee trappen omhoog :-)). Werkend achtergelaten en geen sores of rommel. Verpakking niet gezien en het oude apparaat weer meegenomen (Twee trappen omlaag :-)). Zou ik zo weer doen.

gon 10-01-2019

Zeer tevreden over de bezorging en het afleveren Hele aardige en nette heren valt geen verkeerd woord over te zeggen.
Als ik weer wat nodig heb bestel ik het weer bij CoolBleu.

jills 09-01-2019

Heel fijne, snelle service! Mijn laptop was kapot en het leek erop dat de reparatie langere tijd ging duren. Coolblue boodt mij aan te wachten of een shoptegoed te accepteren. Door tijdgebrek i.v.m. mijn studie koos ik voor de laatste optie. Zelfs in het weekend kon ik Coolblue telefonisch bereiken, werd het shoptegoed meteen klaargezet, kon ik mijn nieuwe laptop kiezen en werd deze direct voor mij besteld! Maandag had ik mijn nieuwe laptop al binnen! Hoe een organisatie reageert bij problemen zegt veel; a friend in need is a friend indeed!

Nicole 09-01-2019

Vlotte levering en op de dag zelf een mailtje en tel. om het juiste uur mede te delen.Vriendelijk en hulpvaardig personeel.

Floris 09-01-2019

Het is een erg fijne web shop met ook een heele snele en betrouwbare leverancier die het paketje de hele week door levert.
Ook is de website erg overzichtelijk en snel te gebruiken.

E.J.Groeneveld 09-01-2019

Je krijgt wat je besteld op de gewenste tijd en de kwaliteit en service is uitstekend

Joep Voordorp 09-01-2019

Zeer tevreden over het hele proces: van oriëntaie op het product (wasmachine), via bestelling naar vlotte levering en installatie. Alle ouwe spullen werden bovendien afgevoerd.

Syl 09-01-2019

Bestelling via de website is steeds in orde. Snelle en correcte levering maken het top! Weet je het even niet bij het vergelijken van een toestel online, snel naar het verkooppunt en daar krijg je professionele hulp & uitleg.

A. Besselsen 09-01-2019

Hele duidelijke website met de mogelijkheid te filteren op de dingen die volgens jou belangrijk zijn. Dan krijg je keuze uit de apparaten die daaraan voldoen en kun je ze met elkaar vergelijken. Heel handig. Vandaag besteld, morgen in huis. Snelle en zeer nette bezorgers die ook de oude apparaten weer mee terug nemen. Bij mij moesten ze naar de zolder: geen probleem. Je krijgt een zeer accurate aflevertijd door en je wordt op de hoogte gehouden wanneer ze precies komen. Coolblue: een echte aanrader.

Peter 09-01-2019

Erg snelle levering.
Vriendelijke medewerkers die snel en vakkundig mijn wasmachine installeerden.

Bert 09-01-2019

Fijne site om te shoppen en dat wordt alleen maar beter bij het bestellen. Duidelijke en vooral ook volledige informatie. Levering snel, aangekondigd en op tijd.

T.Opmeer 09-01-2019

Goede website,ruime keuze,prijs/kwaliteit is concurerend,zeer snelle levering en correct afgeleverd op de aangegeven
data en tijdstip,vriendelijk en correct personeel.

wouter 09-01-2019

Goed aanbod, met goede beschrijving van de verkochte producten. Steeds een goede service en een snelle levering!

Carine 09-01-2019

Prijs/kwaliteit is zeer goed. Correcte en vlugge levering. Zeker een aanrader !!!

Raimond 09-01-2019

Onze wasmachine was kapot gegaan,dus er moest snel een nieuwe komen.
S’avonds besteld de volgende ochtend om 10.30 uur geleverd.
Keurig geïnstalleerd en de kapotte wasmachine meegenomen.perfect.

mark 09-01-2019

Lekker duidelijke site. De informatie die ik zocht stond goed weergegeven.Snelle en correcte levering.

Mirja 09-01-2019

De website is duidelijk. Groot assortiment. Genoeg keuze in filters, zodat je snel het produkt vind wat bij je past.
Van bestellen tot de levering, top service! Alles werd netjes aangesloten en in werking gesteld en gecontroleerd. Zeer vriendelijke medewerkers! Top!

Pieter 09-01-2019

Zeer snelle levering, goede prijs-kwaliteit voor de producten. Duidelijke communicatie.

Yilmaz 09-01-2019

Bestel redelijk vaak iets (mn elektronica) via internet. Soms gaat er daarbij wel eens iets mis, wat begrijpelijk is. Uitgaande van de reviews en de beloofd levertijd TV besteld bij Coolblue aangezien het voor mij erg van belangs was de TV op de bewuste datum te ontvangeb; wat een enorme domper met slechte gang van zaken. Werd op dag van levering om 18.10 uur gebeld dat ze niet meer kwamen en dat ik maar moest wachten tot morgen. Voor mij hele planning (en verrassing voor oma) in de soep. Hierop bestelling geanulleeed en werd beloofd dat ik binnen 3 werkdagen geld terug zou krijgen. Na 4 dagen nog totale stilte. Moest ik bellen en kreeg ik te horen dat ik nog 3 dagen moest wachten om wat voor reden dan ook. 2 loze beloftes in 4 dagen, wacht nu op de 3e.
Officiele reactie van Coolblue 15-01-2019

Beste Yilmaz,

Dank je wel voor het kenbaar maken van jouw klacht. Ontzettend vervelend om te lezen dat wij onze belofte niet zijn na gekomen. Dit is natuurlijk niet wat je van Coolblue mag verwachten. Daarvoor willen wij ons excuus aanbieden.

Natuurlijk nemen wij jouw feedback ter verbetering van onze dienst verlenging, Helaas komt dat voor jouw te laat. Wij hopen dat je oma blij hebt kunnen maken met een ander cadeau en verwachten dat jij ondertussen netjes het aankoop bedrag terug hebt.

Isabelle 09-01-2019

Mijn eerste ervaring met Coolblue en zeer tevreden over de vlotheid van de levering. Bovendien weet de klant precies wanneer het product wordt geleverd doordat er contact wordt opgenomen zowel per mail als telefonisch.

J Bos 08-01-2019

Duidelijke website. Perfecte aflevering. Prima informatie. Uitstekend product. ,

Jan van Pliuuren 08-01-2019

Levering zoals afgesproken en op de minuut nauwkeurig door een heel vriendelijke bezorger. Helemaal top.

Bas 08-01-2019

Supersnelle levering!
Vriendelijke bezorger, die ook nog vraagt of de oude apparatuur meegenomen moet worden.👍

Marianne 08-01-2019

Gemakkelijke om via website te bestellen en heb geen speciale tijdstip gevraagd voor bezorging maar ze kwamen op tijd en belden netjes van te voren.

Marcel Truyts 08-01-2019

Na bestelling zeer snel geleverd. Klantvriendelijk en de meeste producten onmiddellijk beschikbaar.

Sara Casa 08-01-2019

Rijk aanbod en snelle levering! Ook gemakkelijk dat je een review kan lezen bij de (meeste) producten.

Annick Andries 08-01-2019

Echt een aanrader want sommige artikelen worden zelfs op een zondag geleverd. Ben heel tevreden over Coolblue.