Deze score is gebaseerd op 772 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Jan 10-12-2022

Zoals steeds alles volgens belofte geleverd en van alles goed op de hoogte gehouden geweest!

Gilles Vancoillie 10-12-2022

Pakje al 2 dagen later dan beloofd toegekomen. Zegt telkens tussen 8u en 18u. Hier wacht ik dan ook expres op maar telkens 's avonds het nieuws dat ze het vandaag niet hebben kunnen bezorgen...

eveline 10-12-2022

Ik vond dat het sneller dan verwacht geleverd werd.
Keurig verpakt en vriendelijke bezorger.

Kim 10-12-2022

Online bestellen gaat vlot, het lukt Coolblue ook om de extreem snelle levertijd die ze aangeven te respecteren. Artikelen waren zorgvuldig verpakt.
Alles meer dan naar wens!

Didi 10-12-2022

Snel geleverd, goede kwaliteit, goede communicatie, duidelijke informatie. Top

Evelien 09-12-2022

Grote fan van Coolblue. Vooral hoe makkelijk het is om contact op te ne nemen met de helpdesk. Ik stuurde mijn apparaat terug voor herstelling en kreeg wekelijks updates. De website is heel overzichtelijk en de functie om verschillende apparaten te vergelijken werkt heel goed. De prijs is iets hoger dan op bol.com, maar de kwaliteit is veel beter van de aangeboden producten en de dienst na verkoop is geweldig.
Ik werk in Gent en laat daar ook graag de producten aankomen omdat deze met de fiets gebracht worden.

Femke 09-12-2022

Ik vond het een heel hartelijke ontvangst en een heel origineel en klantvriendelijk concept om een drankje aan te bieden bij de deur en dan met een kassasysteem te werken zoals dat van jullie. Heel vriendelijke mensen, top service en heel gezellige sfeer!

Mathias 09-12-2022

De volgende dag was het pakket al in huis, vlotte betaling en kwalitatief product.

Danny 09-12-2022

product zo als beschreven
levering super snel
was een 2de kans product maar was zo goed als nieuw

Alleweireldt Frans 08-12-2022

Vlotte en correcte levering. Ik heb gemakkelijk mijn weg gevonden op de website.

André simons 08-12-2022

Duidelijke omschrijving van de aangeboden producten, goede prijs en snelle en accurate levering

coolblue Sint-Amandsberg 08-12-2022

ja de levering was vlug gekomen, moest wel naar de winkel terug gaan omdat het product niet activeerde maar geen probleem ze hebben me daar zeer goed geholpen, in het bijzonder Alexander die alles opgelost heeft voor mij waarvoor grote dank. en zeer vriendelijk personeel die je met alles wat je vraagt je proberen te helpen .wat bij gelukt en zeker een aanrader voor bij jullie nog aankopen te doen. bedankt aan het personeel.

De Smet Haakon 08-12-2022

Ongelofelijk snelle communicatie, goede service , duidelijke website en vlotte afrekening.

Victor Verschueren 08-12-2022

Top service! Product snel en in topconditie geleverd. Zeer blij met mijn aankoop.

Paul Lambrechts 07-12-2022

Duidelijke webshop
Correcte en makkelijke afhandeling
Perfecte levering en en datum
Top winkel

Ann 07-12-2022

Een HP Deskjet besteld op zaterdagnamiddag en 's anderendaags al geleverd op een zondag. Als dat geen 'service' is!

Achiel Dombrecht 07-12-2022

Beste leverdienst in België, je weet perfect wanneer ze langskomen en als je niet thuis bent bellen je ze op om te vragen waar ze het pakketje mogen achterlaten

Luc 07-12-2022

Mooie moderne ruime en overzichtelijke winkel waar je goed en snel geholpen word.

Sels 07-12-2022

Altijd perfecte service, goede kwaliteit en goede prijzen. Nooit echt de goedkoopste maar je krijgt echt top top service in return.
Koop altijd mijn elektronica en witgoed van hier.

chris 05-12-2022

bestelling gedaan op vrijdagavond en zaterdag voormiddag was mijn bestelling al toegekomen

Dries 05-12-2022

Op datum van 2/12/2022 heb ik een laptop gekocht voor zakelijk gebruik, welke ik dringend nodig heb en ga er dus van uit dat deze op zaterdag 3/12/2022 geleverd zou worden.
Op zaterdagavond, na een dagje wachten op mijn laptop, krijg ik het bericht, u verzending is vertraagd, maar wordt zeker overmorgen geleverd.
Vandaag 5/12/2022 krijg ik terug een bericht. U pakje wordt morgen tussen 08.00 en 17u geleverd.

Ik hoop op een gepaste korting of vergoeding.

charlotte 05-12-2022

Handige filters bij het zoeken. En super snelle en duurzame levering met de fiets!

Elise 05-12-2022

Probleemloos besteld en geleverd. De levering gebeurde snel zoals altijd, zoals aangekondigd en op het juiste adres.

Kris DB 05-12-2022

Ondanks de drukte, zeer vriendelijke bediening en behulpzaamheid. Ik kwam zowel iets afhalen dat gereserveerd was als iets binnenbrengen dat hersteld moest worden.

Gina 05-12-2022

Bestellen met iPad ging niet door teveel doorklikfunkties, doch met de laptop totaal geen probleem. Vlotte levering aan huis en correct.