LD 05-12-2022

Bij Coolblue zit je altijd goed.
Correcte levering en indien nodig worden je toestellen meteen aangesloten en opgestart.

Linda 04-12-2022

Leuke site, correcte behandeling. 1 Minpuntje; helaas niet altijd de goedkoopste

Ste 04-12-2022

Duidelijke app, vlot bestelt en vlot geleverd. Mocht juist wat beter verpakt zijn.

Gio 04-12-2022

Altijd vriendelijk goede service echt toffe mensen, geven u een goed gevoel als je buiten gaat

Gerty 04-12-2022

Super tevreden van mijn aankoop de eerste keer dat ik hier iets koop maar zeker de moeite waard!!!

frank pardoen 04-12-2022

Duidelijke site en via vrienden en familie vernomen van de vlotte en correcte levering

Jasper 04-12-2022

Voor elektrische apparaten is bestellen via Coolblue zeer gemakkelijk. De product beschrijving is zeer uitgebreid dus je weet wat je koopt.

Linda 03-12-2022

Ik heb een persoon met een handicap.Nu,ze had haar vorige tablet gebroken!Een drama,omdat ze er graag op kijkt.Op Coolblue,heb ik deze goede tablet gevonden aan een super sterke prijs.k was verwonderd over de supersnelle levering proficiat!

Linda 03-12-2022

De levering was prima: snel en correct. De website is gebruiksvriendelijk. Een tevreden klant!

Brockie 03-12-2022

Was op dat moment het goedkoopste en het product voldoet aan de verwachtingen

Dirk 03-12-2022

Vlotte afhandeling bestelling, heel vriendelijk en behulpzaam personeel bij levering

Tom 03-12-2022

Tijdige en correcte levering.
Ook bij problemen steeds goede kwaliteit van dienstverlening.

Liesbeth 02-12-2022

De website van Coolblue is heel overzichtelijk en duidelijk om online te shoppen.
Produkten zijn heel vergelijkbaar. Bovendien heeft Coolblue een scherpe prijs.
De leveringen worden altijd vlot gecommuniceerd en uitgevoerd. Idere keer tevreden met mijn keuze vor Coolblue

Steven Franken 02-12-2022

Alles is heel duidelijk en correct. Ook de leveringstermijn was zeer beperkt

Els 02-12-2022

goede opvolging van de levering (ook als er vertraging is) - goed verpakt en indien mogelijk leveeing per fiets Top!

SearchP 02-12-2022

Levering van een droogkast in een appartement was perfect, vriendelijk en ontspannen en dat voor een drukke straat in een stadscentrum. Toestel was op zich uiteraard ook top.

Luc 01-12-2022

Duidelijke omschrijving van het artikel en gemakkelijk bestellen, maw gebruiksvriendelijk...

1 bestelling in 3 ritten leveren ????????? 01-12-2022

Bestellen gaat vlot, info nadien ook in orde MAAR levering van printer/inkt en papier gaat de mist in.
1e dag werd inkt geleverd, compleet zinloos zonder printer
2e dag werd printer geleverd
en nu nog wachtende op papier

corry 01-12-2022

snelle levering, Vriendelijke koerier.
Ik bestel hier meer, gaar altijd goed.

Philippe 01-12-2022

Onthaal was zeer beleefd en vriendelijk
De afhandeling rond de bestelde artikelen was zeer vlot

Arend 01-12-2022

Super tevreden van Coolblue! Beste prijs (of gelijk aan concurrentie) en snelle levertijden. Wat ik ook apprecieer, is dat het fietskoeriers zijn die jouw bestelling komen brengen. Je krijgt een berichtje de dag wanneer je pakket toekomt met een schatting van de aankomsttijd en nog een extra berichtje met de precieze levertijd. Heel handig!

Vic 01-12-2022

Bij het artikel wat ik kocht ( Kenwood keukenrobot) was een cashback van 100€ inbegrepen. Blijkbaar heb ik daar geen recht op omdat ik vanuit België de betaling deed.

Sarah 01-12-2022

Duidelijke site, hoge tevredenheid want zeer makkelijk en goede, vlotte service.

lyssea 01-12-2022

Het artikel wordt goed omschreven zodat je een goede keuze kan maken. De meldingen 'Coolblue's keuze' zijn ook handig. Er wordt uitgelegd waarom dit hun keuze is en dan kan je nog zelf beslissen of dit de beste keuze is voor jou. De site is gebruiksvriendelijk. De levering was op tijd (afgesproken dag).

H.Heymans 01-12-2022

Duidelijk gestructureerd en klantvriendelijke site om je weg te vinden in een breed gamma aan aanbiedingen.