Deze score is berekend op basis van 1700 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Naus sadloe 23-02-2017 Via de website gekocht

Wasmachine

Perfecte service en netjes afgeleverd , mijn complimenten ook aan de bezorgers ze hebben keurig werk verricht en zijn zeer beleefd .

J 23-02-2017 Via de website gekocht

Snelle vervanging van kapot horlogebandje

Mijn horlogebandje van mijn sporthorloge was al na 5 maanden kapot. Toen ik dit aan een medewerker liet zien bood ze direct een vervangend bandje aan. Helaas was de huidige kleur niet meer leverbaar dus heb ik een andere kleur uit kunnen kiezen. En werd de dag erna direct al bezorgd!

mw de Groot 23-02-2017 Via de website gekocht

Wasmachinestore.nl

Na bestelling werd ik heel goed op de hoogte gehouden van het moment waarop de wasmachine afgeleverd zou worden (dit was al op de volgende dag, terwijl ik om 10 uur 's avonds de wasmachine besteld heb).
Op het afgesproken tijdstip kwam de wachmachine, die direct naar 2 hoog gebracht werd en ook direct werd aangesloten. De oude wasmachine werd meegenomen.
Binnen een kwartier kon ik weer een wasje draaien.
De mannen die de wasmachine kwamen brengen waren voorzichtig, erg vriendelijk en beleefd. Zelf had ik de machine niet boven gekregen zonder beschadigingen in houtwerk en/of muur.

CVD 23-02-2017 Via de website gekocht

Klantvriendelijk en transparant

De website van coolblue is gebruiksvriendelijk, alle benodigde informatie over het product wat je wilt kopen staat erbij. De levering is ontzettend snel als je dat zou willen, je kunt zelf een dag aangeven waar je het bezorgd wilt hebben, in ons geval een wasmachine. De dag van tevoren krijg je te horen op welk dagdeel je product bezorgd wordt, laat 's avonds krijg je een tijdvak te horen, en de dag zelf wordt je op de hoogte gehouden via sms. Echt een top systeem, zo weet je precies waar je aan toe bent en zit je niet de hele dag vast in huis omdat je niet weet wanneer je pakketje binnenkomt, zoals bij andere shops vaak het geval is. Ik ben super tevreden.

mieke 23-02-2017 Via de website gekocht

super service en snel!

Coolblue heeft een breed assortiment met goede prijzen en een super snelle service. De amicale vriendelijkheid welke het bedrijf uitstraalt zie ik zelden bij andere bedrijven. Dit verdient wat mij betreft een pluim!!

Nico Webeling 23-02-2017 Via de website gekocht

Waarom Coolblue?

Coolblue levert snel.
Bij problemen wordt er direct een oplossing geleverd. Het aanbod van producten is zeer ruim te noemen.
Na het afnemen van diverse producten ga ik, indien iets nodig, niet eens meer bij een andere webshop kijken.

Gea 23-02-2017 Via de website gekocht

Snelle levertijden en netjes verpakt

Handige overzichtlijke site.
Snelle levertijden.
Goed en netjes verpakt.
Je wordt goed ode hoogte gehouden van de status van de levering..
Cool blue doet wat ze zeggen..

Rob 23-02-2017 Via de website gekocht

Aankoop wasmachine

Snelle service vriendelijk personeel en bezorgers die ondanks geheel opgebroken straat de wasmachine toch netjes brengen en oude meenemen!

H. de Bruijn 23-02-2017 Via de website gekocht

Snel, betrouwbaar, makkelijk.

Prettig om er te winkelen, uitstekend assortiment, betrouwbare reviews van producten, goede kwaliteit producten, snelle en accurate levering.

Maarten 23-02-2017 Via de website gekocht

Weer prima geholpen en snelle levering van CoolBlue

Onze stofzuiger deed het al een tijdje niet zo goed meer en en waren wat onderdelen stuk. Dat kan na 10 jaar intensief gebruik. tijd voor een nieuwe. Maar het is avond en morgen staat de hulp in de huishouding op de stoep. zonder stofzuiger kan ze weinig doen. 's avonds nog besteld en andere ochtend om half 9 af kunnen halen bij aflevering punt CoolBlue. Top!

Saskia 23-02-2017 Via de website gekocht

Allereerst werkt de site zeer gebruiksvriendelijk. Is het track and trace systeem super; sms wanneer ze ongeveer komen (tijdsbestek van een uur) nog een sms wanneer ze er binnen half uur komen en nog een telefoontje. De jongens die vervolgens de wasmachine kwamen brengen en installeren (bij prijs inbegrepen) waren zeer kundig en vriendelijk. Wij kunnen niks anders zeggen dan; TOP!!

Pol Borremans 23-02-2017 Via de website gekocht

Aankoop senseo

Is gemakkelijk om bestelling te plaatsen . Leveringen gebeuren op tijd en zijn goed verzorgd. Is niet mijn eerste aankoop en zeker niet mijn laatste!

wil 23-02-2017 Via de website gekocht

goed en snel

Via de website heb ik snel gevonden wat ik zocht. Ook het bestellen ging snel en eenvoudig. Daarna kon ik het pakje goed volgen en voor ik het wist werd het thuis bezorgd.

Froukje 23-02-2017 Via de website gekocht

Goed verkoopproces vanuit de klant geredeneerd

Voor het eerst iets gekocht bij coolblue. Ik meende dat zij in eerste instantie van de wasmachines waren, maar er blijkt een veel breder spectrum aan artikelen te zijn. Wat mij opvalt aan de website is dat alle informatie gegeven wordt op het moment dat ik erom vraag en dat je tijdens de funnel goed wordt begeleid. Ook visueel is het een prettige ordening van het beeld. Verder qua service vind ik het prettig dat ik ervoor kan kiezen om de post elders op te halen. Dat is voor mij het handigst. Ook over dat afleverproces werd ik van te voren goed geïnformeerd. Ik heb nog wel 1 tip en dat is om producten meer te verpakken naar hun formaat. Ik kreeg nu een kartonnen verpakking die veel te groot was. Dat betekent voor de bezorgingsdienst hogere kosten want minder ruimte voor andere pakjes en voor mij een onnodig grote hoeveelheid karton terwijl dit product bij wijze van spreken ook in een envelop had mogen worden versjouwd. Altijd iets te verbeteren he? Maar ik ben wel erg tevreden als klant met jullie service. Laten we die nog beter maken! :)

Helene deB 23-02-2017 Via de website gekocht

Een perfect service voor een perfect wasmachine

Ik heb eerste uitgezocht welke machine het moest zijn. Mijn Miele van 19 jaar oud had opgegeven. Na recht en links informatie kwam ik bij Bosch. Ik heb even gedacht om naar de winkel te gaan maar bij Coolblue, neem zij de oud mee en zet het nieuw op zijn plaats.
Om 15u bestelt en de volgende dag om 12.30 in huis. Nette jongens, erg vriendelijk.
Top gegaan. Merci (van een francaise )

Ann 23-02-2017 Via de website gekocht

Goede service bij problemen

De Medewerkers van Coolblue zijn erg attent. Bij problemen is er geen discussie maar gewoon netjes en vlot afhandelen

Henk 23-02-2017 Via de website gekocht

Sonos besteld

Mijn bestelling van mijn Sonos ging absoluut vloeiend. Ik woon op Texel, ervaring leert dat alle bestellingen een dag langer duren. Maar niet met Coolblue. Ik weet niet hoe ze het gedaan hebben, maar had mijn pakketje echt gelijk de volgende dag. Chapeau!

henny 23-02-2017 Via de website gekocht

koelkast

Al vaker spullen besteld. Altijd netjes op tijd en correct afgeleverd. Ook nu weer. Communicatie is duidelijk en men denkt mee. Super. Kwaliteit van de spullen is goed en wat men beloofd.

Hans 23-02-2017 Via de website gekocht

Ik ben tevreden over Cool Blue door snelle levering en redelijk lage prijs. Goede zorg: de levering zou eerst na 16:00 uur plaatsvinden, maar omdat het afhaalpunt op zaterdag ook om 16:00 uur sluit werd mij keurig gemaild dat het pakje om 15:00 uur er zou zijn. geen stress dus!

Wasmachine 23-02-2017 Via de website gekocht

Wasmachine

Top !
Scherpe prijs, vlotte levering, kwurig te woord gestaan ( chat) en nette jonge mannen die de wasmachine keurig op zijn plaats hebben gezet en de oude mee hebben genomen.
Aanrader!

A 23-02-2017 Via de website gekocht

Tevreden

Snel,duidelijk,goede uitleg!!!!
Zeer tevreden
Hier gaan we vast vaker bestellen indien nodig
Jullie hebben er een fan bij 👍👍👍

Martijn 23-02-2017 Via de website gekocht

Fossil Q Marshal 45mm Blauw/Cognac Leer

Een erg fijne site om je producten te vinden.
Aantal producten is ruim en filters werken goed.

Ook erg fijn zijn de beoordelingen van de gebruikers zelf

Ger Hoenders 22-02-2017 Via de website gekocht

Mijn zoveelste aankoop

Weer een bestelling gedaan bij Coolblue.
Gaat erg makkelijk door de overzichtelijkeeuwen webshop.
Snel vinden wat je nodig hebt. Veel artikelen en daarom goed te vergelijken. Meestal met de goede review erbij. Enne, snelle levering.
Een aanrader voor iedereen.

Ninke 22-02-2017 Via de website gekocht

Samsung tablet

Snelle en correcte levering en advies via de email. Kan ik wel verder mee. Waarom zoveel karakters??

Pat 22-02-2017 In de winkel gekocht

Beste shop ooit!

heerlijke winkel! Goede vergelijkingen door recensies maar ook door hulp van het personeel.
Je wordt altijd te snel geholpen omdat er zoveel te zien en te doen is in de winkel zelf.

Henk 22-02-2017 Via de website gekocht

Veel bezorgkeuzes!

Omdat ik wist dat ik alleen 's avonds thuis was, was de vooraf-optie "18.00 - 22.00 uur" helemaal top!
Het enige waar ik iets moeite mee had in de daaropvolgende e-mails was het onderscheid tussen 'Overzicht pakket' en 'Verzonden producten'. Maar goed. Dat gaf een taalkundige verwarring bij me. Mede omdat bij 'Overzicht producten' de bestelde printer zelf stond, en bij 'Verzonden producten' de extra bestelde toner.
Anyway... alles kwam bij elkaar die avond exact aan zoals aangegeven. Dus helemaal prima.

Jos 22-02-2017 Via de website gekocht

Top.

Snel geleverd, goed verpakt. Blij van de services!! Helemaal af, pakje werd bij de buren afgeleverd zelfs daar was aangedacht.

ariepita 22-02-2017 Via de website gekocht

Stofzuiger

Heel jammer dat de bestelde stofzuiger niet op de gevraagde speciale datum bezorgd kon worden!! Op de verjaardag van onze zoon waar we ook die dag waren om het cadeau zelf te kunnen geven....wat niet door kon gaan! En kwam daar achter nadat ik zelf Coolblue ging bellen waar het pakket bleef? Volgens Coolblue lag dat aan TNT post!!
Heel jammer!!

Hoi,

Onze excuses voor de vertraging. Dit is uiteraard echt niet niet de bedoeling en we gaan onderzoeken waar het mis is gegaan. Als poging het enigszins goed te maken hebben we u als klein gebaar een waardebon toegestuurd. We hopen dat de stofzuiger, ondanks de vertraging, goed bevalt!

Vriendelijke groet,

Kim en erwin 22-02-2017 Via de website gekocht

Service!

We hadden een fotoprinter besteld. Toen hij aankwam hadden we niet direct tijd om hem goed te testen (wel tekstprints gedaan, maar geen fotoprints), dus toen we na 3 weken erachter kwamen dat de fotoprints niet de kwaliteit hadden die we verwacht hadden waren we erg teleurgesteld. Via de chat werd gemeld dat we na de 2-weken-niet-goed-geld-terug-tijd zaten, maar hem wel voor reparatie op konden sturen. Zo gezegd zo gedaan inclusief briefje wat ons niet beviel aan de printer. Prompt kregen we een mailtje dat we een andere printer uit mochten zoeken inclusief advies en nu hebben we een goed werkende canonprinter. Top!

Mary davids 22-02-2017 Via de website gekocht

wasmachine

Ze zijn heel vriendelijk makkelijk te bereiken en goedkoper dan andere winkels
Vlotte en snelle levering je kan alles volgen super

Edwin van der burg 22-02-2017 Via de website gekocht

Sporthorloge Tom Tom Runner 3

Een prima sporthorloge gekocht bij Coolblu.nl online gekocht en in de winkel opgehaald. Goede service en in de winkel laten installeren

Steven 22-02-2017 Via de website gekocht

Lekker makkelijk en snel

Zo heerlijk makkelijk en snel.
Zelfs op zondagavond bestellen en je hebt (meestal) je bestelling op de maandag al binnen.
Er zijn weinig webshops die dat ook doen en daarom (zeker voor last minute op zondag) een goede keus.

Het aanbod is verder wel ok, en de prijzen vaak ook. Vaak vergelijkbaar met andere webshops.

Wim 22-02-2017 Via de website gekocht

mooi product wat werkt als je het nodig hebt, grandioos

Was op zoek een geschikte Laptop voor een kennis en vond hem hier, correcte afhandeling en super snelle levering zaterdagmiddag besteld zondagmiddag in huis.

Charles 22-02-2017 Via de website gekocht

Laptop (2e kans)

Laptop besteld. Volgende dag geleverd. De aangegeven krasjes zijn bijna niet te zien. Ik heb persoonlijk contact gehad met een medewerker over de laptop wat ik een voordeel vind als het om een webshop gaat en je snel antwoord wil. heerlijk. Ze zijn niet de goedkoopste, maar zeker niet duur. De service die je krijgt is je winst, en ze leveren gratis.

Coen 22-02-2017 Via de website gekocht

Nooit meer Coolblue voor mij

+- anderhalf jaar geleden laptop aangeschaft via Coolblue. Sinds een aantal weken terug kreeg ik oplaadproblemen. Hele verhaal voor gelegd aan Coolblue met de vraag of ik gebruik kon maken van mijn garantie. Eerst werd mij de deur gewezen en kreeg ik te horen dat ik maar naar HP zelf moest gaan. Bleek dat het oplaadpunt van de laptop kapot was. Nogmaals na Coolblue gegaan en de laptop onder garantiebepaling verstuurd (defect duidelijk aangegeven). Ongeveer twee weken later het bericht dat dit onderdeel niet onder garantie valt. Dat kan natuurlijk, maar dat had Coolblue mij direct kunnen vertellen aangezien de oorzaak alreeds bepaald was. Retourkosten €40,00!

Officiele reactie van Coolblue 22-02-2017

Beste Coen, Fijn dat we je even telefonisch gesproken kunnen hebben. Zoals we aangaven vinden we het een hele vervelende situatie en zullen wij de 40 euro voor onze rekening nemen. De laptop komt jouw kant weer op.

Willem van de Kamer 22-02-2017 Via de website gekocht

Geweldige service en garantie

Toen mijn HP laptop het na 1,5 jaar begaf en de garantie bij HP voorbij was, werd het via Cool Blue onmiddellijk opgelost. Zij zouden de reparatie regelen en toen dat te lang (3 weken) duurde, mocht ik gewoon weer een nieuwe laptop uitzoeken voor het originele aankoopbedrag. Perfect opgelost!

Jac 22-02-2017 Via de website gekocht

Samsung smart tv

Gebeld, betaald, binnen 24 uur de tv aan huis bezorgd. Het vervoer was perfect te volgen via track and trace. Super service! Geen wachttijden met de telefoon. Vragen worden snel en vakkundig beantwoord. Gebruiksaanwijzing per direct via mail toegestuurd gekregen.

Ad Oomen 22-02-2017 Via de website gekocht

Snel, eerlijk en betrouwbaar

Coolblue is een heel prettig bedrijf met goeie webshop, prijzen zijn prima, levering altijd op afgesproken tijdstip en goeie producten

Dick 22-02-2017 In de winkel gekocht

Airfryer stuk binnen de garantie termijn

Mei 2015 heb ik een airfryer gekocht bij Coolblue. Nu bijna 2 jaar later was de timer een beetje in de war, waardoor de baktijd heel snel voorbij was. Ik heb het apparaat ter reparatie aangeboden. Omdat de reparatie langer duurde dan verwacht werd heb ik een nieuw exemplaar gratis thuis bezorgd gekregen. Dit is nu echte service die ik al van Coolblue gewend ben. Top bedrijf

Marloes 22-02-2017 Via de website gekocht

Niet alleen de voorkant is goed, ook de achterkant.

Tot 2x toe iets gekocht wat om een fout van onze kant retour moest. Prima geregeld en geld stond in no time weer op de rekening.

w.m.m.nuijten 22-02-2017 In de winkel gekocht

Wasmachine geinstalleerd

Na afloop lekkage aan afvoerbuis. Door de monteur tè hard de slang in de afvoer geduwd, waardoor de pvc-afvoerbuis in de zwanenhals scheurde, gevolg : lekkage ! De andere dag coolblue
monteurs langs gekomen : konden niets doen. Moet nu zelf een loodgieter bellen........

Beste Willem,

Wat vervelend om te horen dat er waterschade is ontstaan door de installatie van de wasmachine. Dit is uiteraard niet de ervaring die we willen bieden en we snappen dat je ons een onvoldoende geeft. We gaan opzoek naar een oplossing. Zou u uw ordernummer via geenglimlach@coolblue.nl door willen geven? dan gaan we voor u aan de slag.

Vriendelijke groeten,

Luc 22-02-2017 Via de website gekocht

Droogkast

Snelle en correcte verhandeling. s'avonds besteld en de dag nadien tegen de middag geplaatst . het oude toestel en alle afval meegenomen

Tom van Leeuwen 22-02-2017 Via de website gekocht

Koptelefoon aangeschaft

Coolblue heeft een heldere webshop, zeer vriendelijke werknemers en ze zijn hartstikke klantvriendelijk. Verder gaat het bestellen super makkelijk en komt de bestelling altijd snel binnen.

Manon 22-02-2017 Via de website gekocht

Vaker bij Cool Blue

Ik heb wederom gekozen voor Coolblue bij de aanschaf van een telefoon. Prijzen zijn scherp, levering is zoals het moet. De belangrijkste reden dat ik voor Coolblue kies is de service. Als je een product hebt waar iets mis mee is, heb je geen gezeur over dat het gebruikt is of dat het je eigen schuld is of iets dergelijks. Ze zorgen voor geld terug of vervanging. Super!

mimi 22-02-2017 In de winkel gekocht

aangenaam verrast!

super, logistiek, levering, personeel beschaafd, professioneel, hulpvaardig, accuraat,

op zondag droger kapot, op maandag nieuwe was aan de praat

sigrid 22-02-2017 Via de website gekocht

En je glimlacht écht!

Supersnelle bezorging, duidelijke instructies voor gratis retourzending (maar die had ik niet nodig) en een website met humor - die de tagline (alles voor een glimlach) echt waarmaakt, ontdekte ik enigszins verbaasd. Alsof je iets koopt van je efficiënte, charming buurjongen.

peter 22-02-2017 Via de website gekocht

prima service

goed service en goede prijs ook soms tweede keus en mooie prijs .Dus mensen gewoon kopen bij coolblue ik raad deze winkel zeker aan

BOKIM 22-02-2017 Via de website gekocht

Laptop

Snel geleverd, goed verpakt en alles werkt direct. Het bestellen ging eenvoudig hoewel het wel even uitzoeken was wat voor laptop ik wilde, er is veel keuze en als leek is het toch lastig om de gewenste onderdelen te vinden.

Cees 22-02-2017 Via de website gekocht

Ik zeg het niet gauw, maar over Coolblue ben ik uitermate tevreden. Ik heb er een afwasmachine gekocht en wilde deze omruilen. Was geen enkel probleem!
Ik heb mijn laatste bestelling, een SD-kaart ook weer geplaatst bij Coolblue, terwijl ze niet de laagste prijs boden. Er is mij namelijk veel aan gelegen om altijd af te kunnen gaan op een hoge betrouwbaarheid en service van. En ook nu weer zeer tevreden!

Henk 22-02-2017 Via de website gekocht

Aankoop Laptopsleeve

Uitgebreid assortiment, heldere produktomschrijving met user reviews, snelle levering.
De laptopsleeve werd snel, correct en tegen een aantrekkelijke prijs geleverd.