Deze score is berekend op basis van 3407 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Hervé 13-02-2017 Via de website gekocht

enkele uren later belde men reeds aan met het pakje !

Snelheid, ik moest thuis doorwerken, bestelde via Coolblue en ik kan 's avonds doorwerken door de levering van papier en inktcassette

menno 13-02-2017 Via de website gekocht

aankoop koffiemachine

Super snel en fijn dat ze mogelijkheid geven om apparaten die retour komen als 2de kans verkopen, scheelde mij 75 euro en hij was als nieuw!

Piet Spoelstra 13-02-2017 Via de website gekocht

Miel wasautomaat

een bijzonder snelle service; je wordt constant op de hoogte gehouden van je bestelling en een zeer vriendelijke en behulpzame aflevering van je bestelling, echt super!!

Yvonne 13-02-2017 Via de website gekocht

Super snel !!!

Onze wasmachine begaf het en dat gebeurt altijd op een moment dat het niet uitkomt. Even oriënteren op internet welke machine het moet worden, vervolgens bij Cool blue een goede prijs gevonden en 's middags tegen 17.00 uur besteld.
De volgende ochtend om 12.00 uur draaide de nieuwe machine al in onze bovenwoning waar de knappe jongeman de machine met zijn collega twee lange trappen op had gedragen. Wauw, een nieuw record en de oude machine mooi mee genomen. Onze hartelijke dank voor deze super snelle service.

Henk Vreeman 13-02-2017 Via de website gekocht

Snelle levering en cuncurerende prijs!

Ik had op zeer korte termijn een nieuwe wasmachine nodig van een bepaalde afmeting. Bij Coolblue had men een ruim aanbod, zodat de keuze niet moeilijk was en ik ben dan ook zeer tevreden over de bestelling, mede door de snelle en accurate levering.

Erik 13-02-2017 In de winkel gekocht

Bedankt!

Coolblue is sowieso een geinig bedrijf en eentje waaraan niemand kan tippen volgens mij. De iPhone die ik kocht was defect en dankzij de 14 dagen tevredenheids-garantie kon ik deze de volgende dag in de winkel omruilen zonder gezeur. Ook de hoes die ik gekocht had kon ik zonder problemen teruggeven waarna ik later een andere hoes heb gekocht. (bij Coolblue ook uiteraard).

Tandy 13-02-2017 Via de website gekocht

Snelle levering en goede telefonische ondersteuning!
Uitgebreid gamma!
Correcte verkoopprijzen buiten alle concurentie!

Anthonie 13-02-2017 Via de website gekocht

Nieuwe wasmachine

Bestelling: Goede vergelijkingssite. Snelle afhandeling en keuze voor afleverdag.
Wachten: Werd goed geïnformeerd over aflevertijd.
Afleveren: Aardige gasten die goede tips hadden en Jimi Hendrix kunnen waarderen :)

hennie 13-02-2017 Via de website gekocht

wasmachine gekocht bij coolblue

je krijgt het product heel snel word goed op de hoogte gehouden zijn heel klantvriendelijk de borgers zijn heel vriendelijk leggen alles goed uit en nemen echt de tijd voor je

José - Purmerend 13-02-2017 Via de website gekocht

Ongewoon correct !!

Ik heb al iets vaker via de online-winkel iets bij Coolblue besteld en iedere keer is het op zeer korte termijn leverbaar ( 1 dag ), is heel beschermend verpakt en de website is heel duidelijk. Ja zal ze zeker aanbevelen bij familie en vrienden.

Jr. 13-02-2017 Via de website gekocht

Weer niet geleverd.

TV besteld, maar er was iets misgegaan met de aflevering bij het depot, dus een nieuwe afspraak gemaakt bij DynaLogic voor vandaag. Gaat nu voor de 2e keer fout, TV is afgeleverd bij het verkeerde depot en we moeten voor de 3e keer iets gaan plannen.

Ook vervelend (maar dat is persoonlijk); het overdreven populaire taalgebruik ("Hoi, wat leuk dat je een TV hebt gekocht"...).

Positief; snelheid van reageren vd helddesk.

Officiele reactie van Coolblue 13-02-2017

Beste meneer/mevrouw Jr.

Bedankt voor uw feedback. Wij vinden het ontzettend vervelend om te lezen dat de levering van uw nieuwe tv tot twee keer toe fout is gegaan. Dit is uiteraard niet de bedoeling en wij willen het graag nakijken. Wilt u zo vriendelijk zijn om het ordernummer van uw bestelling en een kleine toelichting per mail te versturen naar: geenglimlach@coolblue.nl?

Groeten,

Ruben 13-02-2017 Via de website gekocht

Coolblue beoordeling

Ik ben zeer tevreden omdat coolblue groot assortiment heeft en vergeleken andere grote concurrenten een lage prijs heeft.
ook vind de website makkelijk te gebruiken.
en ook zeker niet te vergeten voor 23:59 besteld is morgen nog in huis echt TOP!

Peter 13-02-2017 Via de website gekocht

Wasmachine besteld bij Coolblue

Vrijdag een wasmachine besteld via coolblue. Is de zaterdag keurig geleverd volgens afspraak. Door 2 zeer vriendelijke bezorgers. Hebben de machine aangesloten en uitleg gegeven en oude machine meegenomen. Ben uitermate tevreden over de service.

frank Knuvers 13-02-2017 Via de website gekocht

Snel en heldere wijze van bestellen. Ik ben niet iedere dag thuis om het pakketje in ontvangst te nemen en dan is het handig om aan te kunnen dat ik het zelf kan ophalen.

HP 13-02-2017 Via de website gekocht

IPhone

Duidelijke afhandeling van reparatie tijdens garantie. Binnen afgesproken tijden worden updates gegevens.
Apparaat was niet binnen de afgesproken tijd te repareren en een 1 op 1 vervanging niet leverbaar.
Snel een tegoed bon gekregen om een vervangend apparaat aan te schaffen.

Sander Fase 13-02-2017 Via de website gekocht

Prima organisatie

Uitgebreid assortiment met toelichting en adviezen. Supersnelle verzending. Super prijzen.
Je kunt er op vertrouwen dat je het product in beloofde tijd in huis hebt.

Dirck 13-02-2017 Via de website gekocht

nespresso

Snelle levering en een geweldige service capea.
Bij coolbleu kan het iedereen aanraden.
Dus eerst als je iets nodig hebt eerst even langs coolbleu

S.Korban 13-02-2017 Via de website gekocht

Telefoonset met hele goede eigenschappen

Zeer snel product kunnen vinden. Uitstekende navigatie waarbij de reviews een goede onderbouwing van de beschrijving waren.
De onduidelijkheden die er nog waren werden met een eenvoudig telefoontje vriendelijk en snel opgelost.

GP 13-02-2017 Via de website gekocht

Laptop besteld

Hoi, ik ben erg blij met de snelle levering en kundige informatie op de site. Echter vond ik de verpakking waar het product mee werd verstuurd wel erg groot en bevatte het veel plastic. Dat kan misschien in het vervolg wel minder.

Gerard 13-02-2017 Via de website gekocht

Goede service en levering

'sAvonds een wasmachine besteld, de volgende dag geleverd. Ruim vantevoren ingelicht over de levertijd en een belletje van de chauffeur, half uurtje vóór de levering. Hier kunnen andere webwinkels een puntje aan zuigen. Top!

Robert 13-02-2017 Via de website gekocht

Leuk shoppen

Vooropgesteld dat Coolblue een goede service heeft, prima prijzen en snelle levering is ook de manier waarop ze jou als klant aanspreken heel fijn. Een goed geplaatst grapje op zijn tijd maakt het leuk om bij Coolblue te shoppen. Daarnaast hebben ze op de webshop goede filters en mogelijkheden om producten te vergelijken.

Pascal 13-02-2017 Via de website gekocht

Bestelling stofzuiger /levering

Het product is nog niet ontvangen, het artikel was voorradig maar liep vetraging op. Juist door de snelle service hebben we het artikel via Coolblue gekocht omdat we hem voor de verhuizing 1 dag later nodig hadden.

Patricia 13-02-2017 Via de website gekocht

Service kan beter

Koelkast werd de volgende dag geleverd echter de bezorgservice wilde de koelkast niet uit de verpakking halen en heeft dit ook niet gedaan terwijl het wel op de site vermeld staat. Koelkast Werd midden in de keuken gezet.

Officiele reactie van Coolblue 13-02-2017

Beste Patricia,

Bedankt voor uw feedback. Wij vinden het ontzettend vervelend om te lezen dat uw nieuwe koelkast niet uit het verpakkingsmateriaal is gehaald. Het is verder ook niet de bedoeling dat de koelkast midden in de keuken wordt neergezet als u dit niet wens. Wij willen dit graag uitzoeken. Kunt u het ordernummer van uw bestelling en een kleine toelichting per mail versturen naar: geenglimlach@coolblue.nl?

Groeten,

wout bakker 13-02-2017 Via de website gekocht

Snel, transparant en prettig door mijn bestelling heen

Fijn als je al weet wat je wilt, dat je zonder veel poespas gewoon snel kunt bestellen.
Hierbij heb ik het vertrouwen dat ik niet teveel betaal. Dit scheelt me enorm in eerst allerlei vergelijkings-sites bezoeken. Thanks Coolblue !

Liesbeth Lammers 13-02-2017 Via de website gekocht

aanschaf koel/vriescombinatie

Prima website, gebruiksvriendelijk. Snelle levering, goed geïnformeerd wanneer er geleverd wordt. Zeer correcte en vriendelijke chauffeur en bijrijder.

Mezhaheleena 13-02-2017 Via de website gekocht

Tweedekans-telefoon: beter dan op de foto's

Ik kocht een tweedekans-mobiele telefoon; een geretourneerd product met mogelijk gebruikssporen. De beschrijving van wat er mankeerde aan de tweedekansproducten was summier, maar bij enkele stonden foto's. Ik vond het een gok maar heb toch een model met gebruikssporen maar zonder krassen op het scherm besteld. De telefoon zag er netter uit dan op de foto's; men had echt moeite gedaan om álle beschadigingen goed in beeld te brengen. De telefoon was in werkelijkheid netter dan op de foto's. Dat is nog eens eerlijk! Het enige minpunt vind ik de summiere omschrijving van wat is beschadigd of wat er mist bij de tweedekansproducten.

Vanhastel 13-02-2017 Via de website gekocht

Bij Coolblue is de klant nog "koning"

Topservice van begin tot einde aankoop !
Zeer goede service als iets niet duidelijk is, uiterst vriendelijke mensen als je telefonisch contact opneemt !

CharlaineK 13-02-2017 Via de website gekocht

Top winkel!

Al meerdere malen hier iets besteld. Van kleine (cameralens) tot grote producten (wasmachine en droger). Alles wordt netjes geleverd. De wasmachine en droger werd zelfs helemaal naar zolder gebracht en aangesloten. Bezorgers waren ontzettend vriendelijk! Bij het vergelijken van prijzen komt Coolblue bijna altijd het voordeligst uit!

Sebas 13-02-2017 Via de website gekocht

Had dit veel eerder moeten kopen.

Top apparaat. Goede zuigkracht. Handig in gebruik. Zeker met stopcontact voor automatische inschakeling bij gebruik van gereedschap. Gebruikt met stofzak in combinatie met een sleuvenzaag voor in beton. Ging heel goed. Ook water mee opgezogen. TOP!!! Zeker voor dit geld.

T. Jansen 13-02-2017 Via de website gekocht

Overzichtelijke webwinkel, goed en snel geleverd

Overzichtelijke webwinkel, informatie is goed te vinden. Veel producten en ze zijn goed te vergelijken met elkasr. Ook snel geleverd.

Gewoon goed!

Yvonne 13-02-2017 Via de website gekocht

Action camera

Coolblue levert zoals toegezegd, wat snel is! Via track&trace kon ik de aflevering van mijn bestelling goed in de gaten houden. Deze was keurig op tijd en het bestelde product was prima in orde.

Sebastiaan 13-02-2017 Via de website gekocht

Zeer handige site en prettige service.

Groot aanbod en uitzonderlijk snelle levering. Bijna sneller om het te bestellen dan om het zelf in de winkel te gaan halen. Zou hier zeker graag vaker bestellen.

Sandra 13-02-2017 Via de website gekocht

Ruim aanbod, snelle levering

De webshop is overzichtelijk, heeft een heel ruim aanbod, het bestelproces is duidelijk en de levering is de volgende dag, TOP!

Elle 13-02-2017 Via de website gekocht

Top

Goede service en levering. Aansluiten lukte niet door lekkende kraan. Die wordt gerepareerd en dan sluiten we zelf aan. Geen probleem

Ronald Aarts 13-02-2017 Via de website gekocht

Plezierige manier van leveren

Gekozen vanwege de laagste prijs, maar prettige verrast door de manier waarop de levering plaats vond. Allereerst heel prettig dat je heel frequent steeds nauwkeuriger de levertijd doorgegeven krijgt. Personeel heel riendijk en behulpzaam. Geen 10, omdat door een slecht vastgezette slangenklem lekkage is ontstaan.

jo vd meer 13-02-2017 Via de website gekocht

koffie zet apparaat

Snelle levering, goedkoopste prijs en uitstekend apparaat.
Wij zullen zeker weer via cool blue bestellen in de toekomst

Paul 13-02-2017 Via de website gekocht

Rugzak

Heldere omschrijving en goede foto's - je weet wat je in huis gaat krijgen.
De rugzak zelf is degelijke kwaliteit en voldoende ruimte om, naast de laptop, voor één à twee dagen werk mee te nemen.

Stef 13-02-2017 Via de website gekocht

Vlotte levering

Zoals altijd een vlotte en perfecte levering. Verder een overzichtelijke website. Op deze manier is het niet langer nodig om nog buiten te komen...

Judith Stoker 13-02-2017 Via de website gekocht

Supersnel een nieuwe telefoon!

Nadat mijn telefoon kapot was gegaan had ik binnen een dag een nieuwe in huis! Met een mooie inruilactie en dus een goede prijs.

Frank 13-02-2017 Via de website gekocht

Canon printer

Gemakkelijk te bestellen. Snelle bezorging. Duidelijke track en trace. Goed verpakt product. Tevreden klant.

Marcus1978 13-02-2017 Via de website gekocht

Snelle levering en goede informatie voorziening

Vorige week 2 artikelen apart besteld bij coolblue. Werden beide de volgende dag geleverd en werd goed op de hoogte gehouden door coolblue en postnl.

T 13-02-2017 Via de website gekocht

Coolblue service

De levering van de Braun stoomgenerator verliep helemaal goed, zondag besteld en maandag in huis! Een week later bleek het apparaat niet de gewenste resultaten te leveren en uiteindelijk op aandringen van vrouwlief retouraanvraag ingediend. De doos was het enige wat nog in de schuur lag zonder verpakkingsmateriaal (zucht) en bij navraag met Coolblue bleek dat geen probleem te zijn. Ik mocht het zo terug sturen met de post om toch zekerheid te hebben ivm kans op beschadiging toch langs geweest bij een winkel van Coolblue. Ik werd daar super snel en uiterst klantvriendelijk geholpen zoiets heb ik in tijden niet meegemaakt! Wat een super service!

Martine 13-02-2017 Via de website gekocht

Zeer betrouwbaar en correct !

Al 2x gsm en toebehoren gekocht , vandaag besteld en morgen perfect geleverd ! Ook heeft zoon al problemen gehad met een toestel onder garantie en gratis hersteld !! Super service ook na verkoop ...

Beatrix Scheepbouwer 12-02-2017 Via de website gekocht

Alle zijn aangeboden en uitleg.

Geweldige website en betrouwbaar. Ik heb de juiste keus gemaakt van het type merk met alle vragen van de inhoud en hoe te eruit ziet, en hoe zijn de energieverbruik. Het model van dit type Liebherr spreek mij erg aan vandaar dat ik heel erg blij mee ben met het mooie model en de grootte. Ik zou het iedereen aanraden.

Samantha 12-02-2017 Via de website gekocht

Fantastische service!

Ik heb een goede ervaring met coolblue. We hebben een mail ontvangen over de leveringstijd, daarna zijn we nog gebeld voor de definitieve tijd van aflevering. Twee aardige bezorgers die ook nog uitleg gaven over de wasmachine. Top service!

Vincent 12-02-2017 Via de website gekocht

Zeer tevreden

Snelle levering en goede informatievoorziening. Lang zitten dubben welke laptop ik zou kopen. Uiteindelijk keuze gemaakt voor Asus, prijs was de meeste sites gelijk, gekozen voor coolblue. Geen moment spijt van gehad, prima geregeld.

Bert nelissen 12-02-2017 Via de website gekocht

Gestolen goederen

We hadden een laptop retour gestuurd wegens een defect. Na 2 dagen een reactie van coolblue dat er een lege doos was aangekomen.
Advies gekregen om politie aangifte te doen, zodat zij dat ook konden doen. Laptop is op een postkantoor uit de doos gestolen en lege doos opgestuurd.
Dag erna na politie aangifte een email dat we voor het bedrag dat de laptop koste een andere konden uitzoeken.
Waar vind je nu nog zo een service. Chapeau voor deze klasse service groetjes bert en miranda

Mickey 12-02-2017 Via de website gekocht

CoolBlue geweldige service

CoolBlue heeft naast het brede assortiment een super service. Het hele aankoopproces van oriëntatie t/m afleveren is gestructureerd en overzichtelijk. Zelfs het aflevertijdstip wat per mail verstuurd wordt, is nauwkeurig. Gewoon een geweldige service van A tot Z

Nextbase dasham 12-02-2017 Via de website gekocht

Tevreden

Via Coolblue een dashcam gekocht. Na een grote studie ervan gemaakt te hebben ben ik uit gekomen op 1 van het merk Nextbase. Na een speurtocht op het Internet kwam ik er achter dat deze te verkrijgen waren bij Coolblue voor een scherpe prijs. Afgelopen week ben ik naar een vestiging geweest van Coolblue om te kijken of deze daar ook voorradig was. (op de site stond dat deze niet voorradig was...maar ik ben eigenwijs en bent toch gaan kijken) Bij de vestiging heb ik van de verkoper nog een voorlichting gekregen over de dashcam en waar op te letten bij aanschaf. Eenmaal thuis aangekomen, mijn keuze besteld en de dag erna al in huis. 100 punten voor Coolblue 👍

Carla Meeuwsen 12-02-2017 Via de website gekocht

AEG warmtepompdroger

Ouderwetse klantvriendelijkheid en een hele nette bezorging met hele aardige nette jonge mannen. Was onder de indruk van de netheid en beleefdheid. Kom je zelden nog maar tegen.