Deze score is berekend op basis van 3263 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

JohnDuijs 14-10-2019
Ja, ik beveel deze shop aan Deze review wordt nog gecontroleerd door Kieskeurig.be

Wij hadden met spoed een koel-vriescombinatie nodig. Op zondagavond hadden we op de websites van Bol.com, mediamarkt en bcc al snel een keuze gemaakt: een vrieskast met vier lades, een ruime koelkast, energielabel A++, een Liebherr en in de kleur rvs. Prijs: 750 euro.

Bij alledrie was de bezorging gratis. Omdat wij hem graag de volgende dag, maar uiterlijk op dinsdag, geleverd wilden hebben had ik verwacht dat bol.com of de mediamarkt hier geen enkel probleem mee zou hebben. Dat viel erg tegen. Bol.com kon een week later leveren, Mediamarkt op vrijdag en Bcc op donderdag.

Alleen Bemmel en Kroon gaf de garantie om de volgende dag al te leveren. Ik heb zondagavond om 22.00 uur betaald via Ideal, ontving direct een orderbevestiging en een bericht van de bezorger dat ze de volgende dag zouden bezorgen. In de loop van de ochtend nogmaals een bericht van de bezorger ontvangen met de verwachte aankomsttijd.

Ik was niet in de mogelijkheid om de koelkast zelf in ontvangst te nemen maar mijn zoon van 15 jaar wel. Toen ik thuiskwam stond de koelkast op zijn plek en was alle verpakkingsmateriaal meegenomen door de bezorger.

Ik was bijzonder verrast door de snelle service en de professionaliteit van de bezorger.

ik ga Bemmel en Kroon en zijn bezorger Dynalogic aan iedereen aanbevelen.

peter 14-10-2019

Scherpe prijzen. Snelle en correcte afhandeling. Goede communicatie naar levering toe. Een aanrader.

Dré 14-10-2019

Via allerlei vergelijkingssites (oa. Kieskeurig.nl) gekozen voor een wasmachine van het merk Siemens en die gekocht bij BEMMEL & KROON. Wij kiezen vaker voor aankoop bij Bemmel & Kroon. Niet alleen omdat zij nogal eens één van van de goedkopere aanbieders is, maar vooral door de goede service en het nakomen van afspraken. Ook de aflevering van (via Internet) aangeschafte producten is zowel tijdig als prettig en netjes. Heel tevreden. Top!

Rene vd Hoeven 14-10-2019

mooie zaak goed geholpen service buiten gewoon goed.
alles via de email enorm uitgebreide informatie. daarbij op de bezorg dag werd er precies gedaan wat ze gezegd hadden en dat ben ik wel eens anders gewend. dus een aanrader voor vele mensen en dat draag ik ook uit naar fam. vrienden en kennissen en collega's. wij zijn er super blij mee en ook het thuis breng bedrag viel reuze mee en daarbij namen ze al het oude weer mee inclusief de nodige verpakking. m.a.w. hier komen we zeker nog eens terug al was het allen maar om te genieten van de mooie showroom

Ron de Vroome 14-10-2019

Bij het (online) kopen van een pelgrim inductiekookplaat en electrische oven (ordernummer BKI793449) door de medewerker van Bemmel & Kroon vriendelijk en duidelijk geholpen.
De prijs van de aangekochte goederen was beduidend minder vergeleken met andere winkels/websites. (scheelde 250 euro).
Na bestelling dezelfde week nog geleverd. Toppp!

Otto Berendregt 14-10-2019

Wasdroger gekocht bij de vestiging Bemmel&Kroon Qruquius, na eerst een lange zoektocht op internet. B&K kwam er, naar wat wij zochten, qua prijs/kwaliteit verhouding, goed uit. In de winkel zeer prettig en professioneel geholpen. Goed en eerlijk advies gekregen en zelfs is er ons bedenktijd aanbevolen. Was niet nodig, wij waren snel overtuigd. Zaterdag's gekocht en maandagochtend al keurig afgeleverd. Perfect!

Carolien van Dijk 14-10-2019

Ik ben uitstekend geholpen door deze winkel. Korte tijd nadat ik mijn bestelling van een koelkast geplaatst had, ging de telefoon over en belden ze al om een bezorgafspraak te maken. Ook het afleveren van de koelkast voorliep voorspoedig. In korte tijd werd de oude koelkast weggehaald en werd de nieuwe geplaatst. Petje af.

Jos Zuijderwijk 14-10-2019

Omdat ik al eerder een aankoop bij Bemmel&Kroon heb gedaan en daar zeer tevreden over was.
Mijn keuze is dus niet zomaar.
Makkelijk bestellen en scherpe prijs via internet en zeer snelle en goede bezorging door Dynalogic.
TOP!!!!!

Gerard 14-10-2019

Wasmachine voor een heel goede prijs, snelle levering en netjes geplaatst (waarbij ook de wasdroger ook weer bovenop de wasmachine geplaatst is).

Tom 13-10-2019

Bezorger had de droger verkeerd aangesloten, alles nat. Nu zelf aangepast maar heb voor niets extra betaald

spiekhout 13-10-2019

De webside is erg gebruiksvriendelijk en overzichtelijk.
Snelle en plezierige levering binnen 23 uur, in mijn geval.
Aantrekkelijk was de 5 jaar garantie die inclusief was.

Jolanda 13-10-2019

goede bezorger dat ze een bericht krijgt hoe laat ze komen en ook wat ze geplaatst hebben en ook aan sluiten van de droger ik vind dat super goede winkel is om iets te bestellen

Jan Nadolski 13-10-2019

Prijs en klantvriendelijkheid
Goede kwaliteit van het geleverde en maken waar wat ze beloofd hebben.
Bezorging in goede handen bij Dynologic.

Jan Nadolski 13-10-2019

Prijs en klantvriendelijkheid
Goede kwaliteit van het geleverde en maken waar wat ze beloofd hebben.
Bezorging in goede handen bij Dynologic.

Lex 12-10-2019

Ontzettend blij met de aankoop (BKI794243) bij Bemmel en Kroon. Een prijsmatch aangevraagd, binnen een uur een offerte gekregen, akkoord gegaan en binnen 5 minuten de bevestiging en afleverafspraak binnen.
Op de gewenste datum de wasmachine binnen 5 minuten op de 2e verdieping gebracht door de koerier en nu staat hij te shinen in het washok. Ontzettend blij mee! Bemmel en Kroon; echt een aanrader!

Marja Schoonderwoerd 12-10-2019

Uitstekende service en snelle levering en net iets betere voorwaarden dan de andere leveranciers

van der Meij 12-10-2019

Een goed bedrijf! En scherp geprijsd! Alles was snel en goed afgehandeld, kregen netjes een sms van te voren.
Ik had eerlijk gezegd nog nooit van dit bedrijf gehoord maar de website is duidelijk en overzichtelijk met een ruime keuze. Ik raad dit bedrijf zeker aan.

Catty 12-10-2019

We hebben voor de 2 e keer besteld bij deze winkel. Heel gemakkelijk. Je kunt op de dag van bezorging de koerier volgen en je krijgt een sms en wordt een half uur van tevoren gebeld door de koerier hoe laat hij voor de deur staat. En dat klopt helemaal. Heel erg tevreden over deze winkel.

De heer J.Zweistra 12-10-2019

Voor de aanschaf van een nieuwe wasdroger ben ik via google terecht gekomen bij Bemmels en Kroon en hebben wij een nieuwe wasdroger gekocht. De berichtgeving omtrent aankoop en levering is perfect verlopen en we zijn zeer tevreden over serviceverlening en het produkt.

Hans Mackaay 12-10-2019

Na 17 jaar is onze Miele wasmachine ermee gestopt. Vorige week naar Bemmel en Kroon geweest waar we goede ervaringen mee hadden. Ook nu zijn we weer top geadviseerd! prima prijs/ kwaliteit verhouding . Heel erg vlot, aardig en behulpzaam personeel. Voor onze volgende aankopen gaan we zeker weer naar Bemmel en Kroon en we bevelen deze winkel van harte aan.

Sjaak Cuvelier 12-10-2019

1. Overzichtelijke webshop
2. Laagste prijsgarantie
3. Na telefonisch contact over een super snelle bezorging werden de gemaakte afspraken volledig uitgevoerd
3. Nette bezorgers die je ook nog tips geven

Peter 12-10-2019

Uitstekende hulp bij kiezen groot assortiment vriendelijke medewerker mooie winkel je komt binnen en gelijk vertrouwd

Joseph 11-10-2019

Perfect geholpen. We hadden onafhankelijk van een winkel drie apparaten uitgezocht voor in een nieuw appartement: een gasfornuis, een wasmachine en een koelkast. Van alle drie de beste die we konden vinden (prijs-kwaliteit). Tot mijn verbazing had Bemmel&Kroon alle drie de apparaten op voorraad (direct leverbaar), en ook nog eens elk tegen de allerlaagste prijs. Binnen 24 uur stonden ze keurig uitgepakt op hun plaats in het appartement, en de wasmachine aangesloten.
Bij het bestellen keurig geholpen, en ook nog gunstige prijs- en levercondities gekregen.
Top.

Peter Beaujean 11-10-2019

Locatie van Bemmel & Kroon is per auto goed te bereiken, er is voldoende parkeerruimte. Het advies dat ik kreeg voor mijn aankoop was duidelijk. De aankoopprijs was concurrerend met andere bedrijven. De aflevering en plaatsing van het aangekochte apparaat door een installateur is op een prettige en deskundige manier uitgevoerd. Thuis betalen met pin, nadat het apparaat is geplaatst, is als prettig ervaren.

Karen 11-10-2019

Ik ben heel positief over Bemmel en Kroon. Ten eerste kreeg ik goed advies via de telefoon van een vriendelijke man. Daarna voor een goede prijs een nieuwe vriezer besteld. Die kon worden geïnstalleerd door Ajtec, dat duurde even, omdat zij het erg druk hebben. Dat begrijp ik wel want ook dit is een goed bedrijf met vakkundige werknemers. Door een goed geïnformeerde man werd de vriezer snel geplaatst. Ik zou zeker weer bij Bemmel bestellen.

Suze 11-10-2019

Op zondagmiddag per mail en per telefoon direct bereikbaar. Op het insturen van het ,op de site makkelijk vindbare , mailformat voor de laagste prijsgarantie kwam prompt een goed aanbod. Meteen kon ook de leveringsdatum worden afgesproken. Op de ochtend van de levering wordt met track and trace het levertijdstip aangeven met een marge van een paar uur. Een half uur voor aankomst kwam er ook nog een sms berichtje. Twee vriendelijke heren doen de zware klus voor je. Afgelopen zondag zat ik met een kapotte wasmachine en een grote berg wasgoed, een paar dagen later staat de nieuwe machine te snorren. De kat en ik snorren erbij mee !

F.R. Wever - Weert 11-10-2019

Bestellen gaat werkelijk eenvoudig. Gemakkelijke site en bestelprocedure. Bemmel en Kroon leveren uit een groot assortiment, voldoende keuze en aantrekkelijke prijs en voorwaarden. Bij mijn bestelde diepvrieskast een gratis verlengde garantieperiode van maar liefst 5 jaren. Dan is de keuze niet moeilijk.

jan heijmen 11-10-2019

Zeer goed en zeer vlug geholpen De bezorging was ook keurig op tijd een heel beleefde mijnheer die het kwam brengen

Victor 10-10-2019

De levering was snel en correct, helaas een kleine deuk in de apparatuur, daar contact over opgenomen en er werd direct op gereageerd binnen 20 min, en nog geen 30 min later was er een oplossing die voor alle partijen goed was .
Vandaar de 10

Bob 10-10-2019

Dit bedrijf doet wat het beloofd. Duidelijke en correcte informatie via email en sms.

Henk Veenendaal 10-10-2019

De site ziet er fantastisch uit en werkt uitstekend. Maar...door mond op mond reclame ben ik terecht gekomen in de winkel in Rijswijk. Bij binnenkomst wordt je overvallen door de schitterende inrichting en vriendelijke ontvangst. De verkoper( B) was zeer deskundig en geeft goede adviezen. Ook de service is goed verzorgd. Op tijd gebracht en snel en vakkundig geplaatst. Bemmel en Kroon een aanrader !

r mulder 10-10-2019

voor mijn product het goedkoopste kon de volgende dag bezorgen en kreeg keurig 2 uur van te voren een berichtje wanneer ze ongeveer kwamen en werd ook een kwartier van te voren gebeld.

Diana 10-10-2019

In het verleden heb ik al heel wat artikelen gekocht bij deze winkel. De service is uitstekend en de levering altijd prima op tijd. Bij een defect o.i.d wordt er altijd adequaat naar een oplossing gezocht. Kortom: een aanrader.

H. Bleeker 10-10-2019

Bij Bemmel & Kroon al meerdere apparaten aangeschaft, en dit is de eerste keer dat ik een review schrijf over mijn aankopen. Één ding staat vast dat Bemmel & Kroon doet wat het belooft, duidelijke communicatie en snelle leveringen. In één woord, TOP!

Groenewegen 10-10-2019

Snelle en goede service. Onze gekozen droger bleek niet meer leverbaar, er werd telefonisch goed mee gedacht over een ander, voorradig exemplaar. Snelle plaatsing en levering!

Ian 10-10-2019

S'avonds besteld, de volgende dag al in huis! bezorgers waren behulpzaam, en het pakket werd tot op zijn plek geleverd.
Hulp bij installatie was er niet, maar was persoonlijk geen probleem.

Herman van Wijk 09-10-2019

Alles perfect geregeld en ze komen hun afspraken na.
Een dikke 10, mijn vqlgende bestelling wordt weer bij Bemmel & Kroon

F. Bos 09-10-2019

Mijn nieuwe vaatwasser is vandaag gemonteerd, ik heb alles als heel prettig en vakkundig ervaren.
Enige jammere is dat ik wat lang moest wachten voor een afspraak voor de montage (ruim een week), maar dat was dan ook het enige minpuntje! Prettige service van Ajtec bij de montage en lekker weer een schone vaat!

Fritz 09-10-2019

Scherp geprijsd, snelle reactie, volledige informatie, super inzicht in de bezorgmoment, perfecte aflevering. Aanrader !!

Sjors 09-10-2019

Over het algemeen is het hele process aangenaam en efficient verlopen, van deskundig advies in de winkel, competitieve prijs (voor de Miele wasmachine zat het hem vnl. in de extra garantie die er boven op zat tov andere winkels), snelle afhandeling tot goede bezorging. Zelfs de steile (volgens bezorger een typische "Leidse") trap naar en krappe ruimte op zolder van een jaren 30 huis hebben de bezorgers goed gemanaged (de minimale schade aan de muur op zolder is de enige reden om van een 10 naar een 9 te gaan... maar de schade was door de krapte bijna niet te voorkomen). De wasmachine was snel aangesloten en meteen aangezet. Ook voorkeurstijd van bezorging werd in acht genomen en keurig belletje half uur van tevoren ontvangen.

W.Evers 09-10-2019

Ruime keuze, prima prijs en doen wat ze beloven. Ook dat je de afleveringsdatum kunt kiezen is mooi meegenomen.

W.B. Fokker 08-10-2019

Voor mijn ouders van 92 en 94 jaar oud een nieuwe wasmachine besteld. Duidelijke website, waarop je je keuzes goed kunt aanklikken en niet onbelangrijk ook scherp geprijsd witgoed. Bij de laatste punten kun je aangeven of het oude apparaat mee genomen moet worden en tevens wordt aangegeven dat de verpakking van het nieuwe apparaat meegenomen wordt. Nou dat klopt dus niet, want de heren van Dynalogic vertikten het om de oude machine mee te nemen en aan uitpakken om het verpakkingsmateriaal mee te nemen beginnen ze al helemaal niet. Twee hoogbejaarde mensen moeten dus zelf maar een oplossing vinden voor het afvoeren van deze zaken. Ik heb nog contact gezocht met Bemmel en Kroon om dit probleem te melden. Daarop wordt niet gereageerd. Een gemiste kans naar mijn mening.Dus op dat punt geef ik de aankoop een stevige onvoldoende. Ik adviseer Bemmel & Kroon nogmaals om dynalogic hier op aan te spreken of de website op dit punt van service aan te passen.

Janneke 08-10-2019

Snelle levering, keurig van te voren gebeld door bezorger. Bestelling verliep ook vlot en netjes

WillemX 08-10-2019

De winkel bij de A4 was snel te vinden. Het personeel was in eerste instantie met een andere klant bezig. Intussen kregen wij van een vriendelijke dame koffie. We waren op zoek naar een inductiekookplaat en er kon veel getoond worden. We kregen een vrijblijvende offerte. Na een week besloten we de kookplaat te kopen. Op vrijdagmiddag een telefoontje en op zaterdagmiddag was de kookplaat van Etna er. Goede service en goede website.

Hub 08-10-2019

Keurig op tijd geleverd. Vriendelijke aflevering. Alles volgens afspraak. Ik zou deze winkel zo aanbevelen

boogjes 08-10-2019

Wasmachine en wasdroger besteld en de volgende dag afgeleverd. Tot zover gaat het goed. Extra betaald voor plaatsing en opruiming van verpakkingsmateriaal. Niet tevreden over de plaatsing. Hierover via de site een service request gedaan maar Bemmel en Kroon blijft zich in stilzwijgen hullen en reageert nergens op.

Rob Overbeek 07-10-2019

Wij zijn naar de fysieke winkel geweest. Kregen daar goed advies over een nieuwe (inductie)kookplaat. Werd goed naar onze wensen geluisterd en hebben nu een prima product (denken we) voor minder dan ik zelf via internet gekozen zou hebben. Installatie heeft inmiddels plaats gevonden (door AJ tec), alles netjes, oude spullen meegenomen.

Monique 07-10-2019

De prijs van de vaatwasser was erg gunstig en na aankoop bleek de service van Bemmel en Kroon ook nog eens heel erg goed. Snel contact via mail en ook nog telefonisch. Deze duidelijke communicatie maakte dat het veilig voelde om een duur apparaat bij deze winkel te kopen. Het gewekte vertrouwen werd niet beschaamd! Ook de aangeboden installatie service (weliswaar door een ander bedrijf) voldeed helemaal aan de verwachtingen. Ik kan iedereen aanraden bij deze winkel te kopen

Peter 07-10-2019

Snelle, keurige, overzichtelijke levering, geheel volgens afspraken. Prima!!

Dakpan 06-10-2019

Mede omdat wij al eerder zeer positieve ervaringen met deze firma hebben gehad gingen wij uiteraard weer op deze site kijken voor een nieuwe vaatwasmachine. Na ongeveer 20 minuten waren wij er al uit en bestelde onze nieuwe machine. De site is zeer overzichtelijk en de prijzen zeer laag. Tevens zonder morren gewoon de volgende dag keurig op tijd geleverd.