Deze score is berekend op basis van 3086 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

R H 21-11-2017 Via de website gekocht

geweldige service

Ja, ik beveel deze shop aan Deze review wordt nog gecontroleerd door Kieskeurig.be

Eerder een Amerikaanse koelkast hier besteld, en dit beviel prima...Daarom nu een koel/vries combinatie gekocht, die keurig netjes weer werd bezorgd

Jean-Philippe Jutte 21-11-2017 Via de website gekocht

Zeer goede service

Telefonische bestelling gedaan en alles is zeer goed geregeld, daarna was de afspraak met de installateur ook prima geregeld.
Prijs/kwaliteit verhouding is zeer goed.

J. den Besten 21-11-2017 Via de website gekocht

Zelf verkeerd besteld, uitstekend opgelost!

Was op zoek naar was droog combinatie in verband met gebrek aan ruimte. Door het vele zoeken wasmachine besteld. Na levering gebeld met Bemmel en Kroon. Zonder problemen kon ik de geleverde wasmachine omruilen voor een wasdroog combinatie van mijn keuze. Volgende dag werd deze geleverd en de wasmachine opgehaald. Als ik weer iets moet hebben, weet ik ze te vinden!

H.J.Averink 21-11-2017 Via de website gekocht

Afspraak voor levering keurig nagekomen.

Prima prijs. Snelle levering. Aardige en goed opgeleide bezorgers. De track en trace begeleiding is prima.

John 21-11-2017 Via de website gekocht

Prima prijs en prima service!

Via internet bij de webshop uitgek9men en daar veel mooie producten voor een goede prijs aan getroffen. Uiteindelijk een mooie A3+ koelkast uit kunnen zoeken die past bij onze wensen. Via het bestel menu goed aan kunnen geven welke dag en zelfs extra service voor kleine prijs er bij geregeld zodat de koelkast op betreffende plek kwam te staan. De bezorger had het uitpakken ter plekke denk ik niet begrepen maar voor het overige was het perfect.

G.Zwiggelaar 21-11-2017 Via de website gekocht

alles was netjes geregeld en werd ook uitgelegd hoe of wat.

Zat te zoeken naar een grotere koelvrieskast van bij ons een bekend merk kwamen toen bij kieskeurig op de site uit

Robert 21-11-2017 Via de website gekocht

Zeer goede aanbieding. Prima communicatie over de levering.

Goede aanbieding voor de vaatwasser. De keuze was niet meer leverbaar door de leverancier. Dan wordt een apparaat geleverd met meer functionaliteit (na mijn akkoord)

Ilna Grossouw 20-11-2017 In de winkel gekocht
Bemmel en Kroon Forepark Den Haag

Ervaar een climax

Altijd tevreden met de klantvriendelijkheid van het personeel. De service is goed en snelle service aan huis en het plaatsen van het gekochte artiekel.

Leonm 20-11-2017 Via de website gekocht

Bedrijf met goede service dat zijn afspraken nakomt.

Deze winkel had beste prijs. Bij levering was bestelde model niet meer leverbaar en werd voor dezelfde prijs een (duurdere) opvolger geleverd. Informatie over levering en montage was helder en duidelijk en de gemaakte afspraken daarover werden 100% nagekomen.
Ik heb niet met 10 beoordeeld omdat ik op de website een produkt kon bestellen dat toch niet meer leverbaar was.

olijfje 20-11-2017 Via de website gekocht

Vlekkeloze bestelprocedure en uitvoering

Bemmel en Kroon heeft een zeer vlot werkende en overzichtelijk site. De telefonische bereikbaarheid was ook uitstekend. Kortom de communicatie was perfect. De aflevering was stipt op tijd en de bezorgdienst zeer vriendelijk en behulpzaam.

A. Schrijvers 19-11-2017 Via de website gekocht

Perfekte service -

Duidelijke afspraak mbt levering en installatie. Oude apparaat verwijdert en nuttig tips gekregen voor het gebruik van de nieuwe vaatwasser.

H. K. 19-11-2017 Via de website gekocht

Een degelijk en klantvriendelijke bedrijf

Dit bedrijf werd aanbevolen door familie ivm met goede klantenservice en maatwerk. Dit bleek ook waar te zijn. De internet bestelling was niet zoals deze moest zijn, en door contact op te nemen met de klantenservice werd dit gelijk opgelost. De volgende dag waren al twee van de drie machines geleverd. Zeker een aanrader om te kopen. De prijzen en service getuigen van kwaliteit en klantvriendelijkheid, waar ik zeker vaker zal bestellen.

Hettinga 19-11-2017 Via de website gekocht

geweldige service

ben zeer tevreden over de afhandeling van bestelling, had een combi-oven besteld maar een verkeerde maat.
alles uitgepakt maar bleek toch te groot, Het was geen probleem om te ruilen.
Dat had ik niet verwacht. SUPER!!! wat een opluchting anders had ik een groot probleem.

Bob 19-11-2017 Via de website gekocht

Goede service, goede prijs, eigenlijk niets op aan te merken

Op basis van de prijs van de Siemens wasmachine van mijn keuze en de prima beoordeling van Bemmel en Kroon, gekozen voor deze webshop. De kassakorting die nu van toepassing was, werd gewoon direct in de prijs verwerkt (ik hoefde er niets extra's voor de doen oid) en de bestelling verliep verder vlekkeloos. Het was me alleen niet helemaal duidelijk wanneer de bestelling nu geleverd zou worden (zaterdagavond besteld). Ik ging uit van maandag, en dan zou er sowieso iemand thuis zijn. Maandagochtend kreeg ik echter een email dat de levering dinsdag zou zijn. Dat kwam minder goed uit. Heel kort naar de klantenservice gebeld en de levering kon meteen verzet worden naar vrijdag. Nog voor ik opgehangen had had ik al een mail van de bevestiging. Levering verliep vervolgens prima, waar ik eigenlijk maar twee kleinigheden op aan te merken had: voor plaatsing onder een werkblad moest de bovenplaat worden verwijderd, dit mochten de bezorging echter niet doen, waardoor ik dit zelf moest doen en de machine zelf erin moest tillen (aansluiten was wel gebeurd). Verder zou ik ik vlak voor levering een SMS krijgen, echter pas 3 uur nadat ik de machine al in huis had staan kreeg ik een bericht dat ze er over een half uur zouden zijn. Beetje vreemd. Verder echt niets op het geheel aan te merken en de prijs was toch zo'n 30 euro minder dan de eerstvolgende webshop.

Fam vdSteen 19-11-2017 Via de website gekocht

Top service

De website was overzichtelijk, bestellen eenvoudig en de levering vlot.
De track & trace service voor het leveren van de goederen was zeer gedetailleerd en super handig!
Ik raad deze website alvast aan aan anderen.

J.K. 19-11-2017 In de winkel gekocht
Den Haag, Neckar 24

Zeer prettig en klantgericht bedrijf

We hebben al eerder nieuwe apparatuur voor de keuken aangeschaft en toen zeer goed en tegen scherpe prijs geholpen. Alles keurig netjes op de afgesproken datum bezorgd en geplaatst. Nu wilden we 'ns kijken voor nieuwe Siemens wasmachine en droger . In principe zoeken we eerst reviews en prijzen over het artikel en potentiële leverancier. Dit keer niet gedaan en na nodige, uitgebreide uitleg , zonder opdringerigheid van de verkoper toch maar direct gekocht.elf konden we de leverdatum bepalen. Alles weer correct geleverd en geplaatst. Pa na de aankoop gegoogeld naar de prijzen. We konden nergens lager kopen. Subliem bedrijf met zeer, zeer veel keus.

Theo Ophorst 19-11-2017 In de winkel gekocht
den-haag Neckar 24

Top geholpen in de winkel door Lex Helvensteijn

Goed advies , maar eerst lekker kunnen snuffelen, lekker ruim opgezet en overzichtelijk. Ruime parkeergelegenheid. Gewoon heerlijk winkelen en een top service.

Hein 19-11-2017 In de winkel gekocht
Cruquis

goed advies

Goede advies wat ik kreeg voor mijn wasmachine, de verkoper vroeg door, wat voor een was ik had en hoe vaak per week ik waste. Graag daardoor een goed advies om een Bosch te kopen.

M. Van veen 19-11-2017 Via de website gekocht

Toppie service

Deze site hebben wij gevonden van wegen prijs vergelijking met anderen sitse. En het voordeligst met boven brengen .

Sjoerd 19-11-2017 Via de website gekocht

Bestelde niet leverbaar, een beter product zonder meerprijs!

Ik bestelde een Bosch wasmachine die niet meer leverbaar bleek te zijn.
De order werd automatisch omgezet naar een duurdere Bosch machine.
Verder alles goed gestroomlijnd en keurig volgens afspraak.
Levering door Dynalogic ook prima, je wordt als klant keurig en continue op de hoogte gehouden van de aankomsttijd en het apparaat wordt netjes aangesloten en werkend afgeleverd.

Cindy 19-11-2017 Via de website gekocht

Een zeer tevreden klant

Na een eerdere positieve ervaring met deze winkel voor aanschaf van een inbouwkoelkast, zijn we voor aanschaf van een nieuwe wasmachine meteen terug gekeerd naar Bemmel en Kroon, alleen dit keer online besteld. Zij hebben een groot aanbod, mooie en betaalbare prijzen, goede service en snelle en nette levering!! Wat wil je nog meer!!!

charlotte 18-11-2017 Via de website gekocht

Zaak voor mij onbekend, maar SUPER !!

Omdat wij eerst bij Miele in vianen voor advies zijn geweest, wist ik wat ik wilde.
Dus op internet naar goedkoopste, maar ook beste zaak gezocht.
Nog nooit verschillende app. gekocht via internet en voor zo'n dure prijs, dus wel spannend!
Ook even tel gebeld voor info, hoe , wat, enz.
Toen hoorde ik dat ik ook kon betalen bij aflevering na controle van app. dus prima, we gaan ervoor.
Ook deden ze de inbouw in de keuken, wat supergoed verliep zonder problemen. keurig netjes!
Dus de volgende keer weer naar BEMMEL & KROON.
Al was het alleen al voor de service en het vertrouwen.

Michel 18-11-2017 In de winkel gekocht

Super geregeld

Keurig op tijd, nette monteur en vriendelijk geholpen. Kortom prima allemaal en blij met de nieuwe spullen.

P. van der Zwet 18-11-2017 Via de website gekocht

Goede en nette service

Na bestellen van een vaatwasser bleek deze niet op voorraad. Jullie kwamen direct met een goed alternatief voor dezelfde prijs. Top geregeld.

D 17-11-2017 Via de website gekocht

Goed Geregeld

We werden goed op de hoogte gehouden van welk tijdstip je het pakker kon verwachten.
Stofzuiger van Miele gekocht. Werkt prima

Henny 17-11-2017 Via de website gekocht

Inbouw koel-vriescombinatie gekocht. Omdat het model niet meteen geleverd kon worden, (afwijkend model) heeft Bemmel en Kroon mij meteen geïnformeerd en mij van elke wijziging op de hoogte gebracht. Ook het bedrijf welke de koel-vrieskast zou installeren (Ajtec) heeft mij gebeld en een afspraak gemaakt voor de installatie.

Rene 17-11-2017 Via de website gekocht

Bemmel en Kroon is een zeer goede winkel. De prijs van de koelkast was elders goedkoper, maar met de offerte die ik kreeg werd die prima aangepast. Ik had gebeld om de bestelling te doen voor de koelkast, en de volgende dag werd die al geleverd op de tijd wanneer het mij uitkwam.
Website goed overzichtelijk en vriendelijk personeel.

Sonneveldt 17-11-2017 In de winkel gekocht

Goed advies

Een ouderwets goed advies door een verkoper die echt luisterde en echt verstand van wasmachines heeft!!!
Onder het genot van een kopje koffie even alle informatie laten zakken om vervolgens tot een mooie koop over te gaan tegen een goede prijs!
De bezorging ging niet helemaal vlekkeloos (ik kreeg de verkeerde wasmachine) maar dat werd snel rechtgezet! Een dag later werd er nog een mooie plant bezorgd met excuus voor het ongemak. Klant vriendelijk...en waar gewerkt wordt, worden wel eens fouten gemaakt!

Patricia Bakker 17-11-2017 Via de website gekocht

Goede en snelle service

De volgende dag al in huis en gemonteerd. Alleen geen telefoontje van tevoren gehad dat ze kwamen. Verder alles goed.

Remco 17-11-2017 In de winkel gekocht
Zoeterwoude Rijndijk

Prima service

Aardige verkoper, binnen 5 min alles geregeld. Bezorgers wasmachine waren zelfs eerder dan gepland en belden netjes van tevoren Op!

Mitchel 17-11-2017 Via de website gekocht

Snelle service en zeer klantvriendelijke bezorgers

Zeer tevreden! Was mijn eerste bestelling bij Bemmel en zeker niet de laatste. Goede service en volgende dag in huis. De bezorgers waren ruim op tijd en zeer klantvriendelijk. Extra compliment voor de bezorging.

Frank 17-11-2017 Via de website gekocht

Geweldige service, vriendelijke en snelle levering

super contact gehad met dit bedrijf.. de droger was ergens anders goedkoper, binnen 5 minuten had ik een aangepaste offerte in de mailbox..
levering was duidelijk en snel... super vriendelijke mensen die het product netjes aansloten voor ons

W.F. Bos 17-11-2017 Via de website gekocht

Prima prijs en nette installatie

Prima prijs en vlotte afhandeling.
Keurige terugkoppeling via e-mail van de bestelling en daarna van de levertijd.
De medewerkers die de plaatsing hebben verzorgd hebben dat netjes gedaan.

Jeremy 17-11-2017 Via de website gekocht

Toppers

Mooie deal gevonden en wilde bestellingen maar er ging iets niet goed en gebeld. Allemaal gelijk opgelost en volgende dag keurig geleverd

Anja 17-11-2017 Via de website gekocht

Woensdag droogkast besteld, donderdagmiddag reeds geleverd, klantendienst vriendelijk en behulpzaam.

Patrick 17-11-2017 Via de website gekocht

Siemen inbouw oven. Top, zeer tevreden

Prima overzichtelijke website.
Bestelproces transparant en eenduidig, levering snel en netjes.
Prima apparaat voor een nette prijs ( kregen overigens de rijker uitgeruste opvolger voor dezelfde prijs omdat de bestelde versie blijkbaar niet meer geleverd wordt. Stond ook netjes op de factuur vermeld)

Tineke 16-11-2017 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

Top service

Goed en duidelijk advies laat je dingen uitproberen zodat je weet hoe je het moet handteren
en perfecte bezorging en afspraken worden nagekomen

F Aarts 16-11-2017 Via de website gekocht

Goede aflevering en...vriendelijke bezorger .

Het waren vooral de kosten van het product ..In de winkel was dit veel duurder ..daarom nu bij Bemmel _ Kroon bestelling gedaan

C. Rodenburg 16-11-2017 In de winkel gekocht
Den Haag

Vaste klant

In het verleden een koelvriescombinatie, een vaatwasser en een wasmachine via de telefoon gekocht. Deze keer een extra diepvriezer. Steeds prima geholpen. Nu echter was de afspraak gemaakt dat hij woensdagmiddag gebracht zou worden. Ik kreeg een bevestiging dat het 's middags zou zijn. 's Ochtends weggeweest. Direct na thuiskomst ging de telefoon of de vriezer gebracht kon worden. Op mijn computer gekeken en jawel daar was een e-mail van de bezorgdienst dat de vriezer tussen half elf en twaalf uur afgeleverd zou worden. Voor de rest: prima!

Geerte 16-11-2017 Via de website gekocht

Niet zo netjes

Ik bestelde een Miele stofzuiger bij Bemmel en Kroon, namelijk de complete C3 black Diamond eco line met energie label A, de beste uit de test van de Consumentenbod van jan 2016 (dit staat ook zo op site van Bemmel). Echter, ik ontvang twee dagen later een andere Miele stofzuiger. Welliswaar duurder maar met een C label. De email die ik erbij kreeg: '...Het door u bestelde artikel is namelijk helaas uitverkocht en krijgen wij ook niet meer binnen. Als service leveren wij hiervoor nu een duurder alternatief aan u voor de zelfde prijs. Uiteraard zijn de specificaties van dit artikel minimaal gelijkwaardig aan het door u uitgezochte apparaat. Het typenummer is op de factuur te vinden...'.
Er klopten volgens mij twee dingen niet: ik vind dit geen gelijkwaardig apparaat want ik heb bewust gezocht naar een A label en ontvang een C label. Daarnaast is de stofzuiger, die naar eigen zeggen uitverkocht is en niet leverbaar meer is, een paar dagen later nog steeds te koop met de vermelding 'op voorraad'. Ik heb gevraagd waarom ze iets blijven verkopen dat ze niet hebben (en ook naar eigen zeggen niet gaan hebben) wordt er gezegd dat ze dit aan de desbetreffende afdeling doorgegeven hebben. Echter, tot op vandaag staat de stofzuiger Miele complete C3 black Diamond eco line als bestelbaar en voorradig op de site van Bemmel en Kroon.

Mariska 16-11-2017 Via de website gekocht

Product niet meer leverbaar

Mijn ervaring met Bemmel en Kroon is zeer slecht. Ik bestelde een oven, deze blijkt niet meer leverbaar. Ik krijg een e-mail dat Bemmel en Kroon een vervangend product gaat leveren. Als ik dat niet wil moet ik dat laten weten. Ik bel meteen, de order wordt geannuleerd, echter het geld dat ik betaald heb wordt niet meteen terug gestort. Ik moet daar maximaal 5 werkdagen op wachten. Aangegeven dat dit geen service is, omdat Bemmel en Kroon in dat geval een fout maakt door de voorraad verkeerd op hun website te vermelden. Ik kan niemand anders spreken hierover.

Elise 16-11-2017 In de winkel gekocht
Zoeterwoude/rijndijk

Kundig personeel

Medewerker gaf duidelijk advies, kundige meneer.
Geen verkooppraatje maar gewoon de feiten. Liet de keus aan ons.
Plaatsing door AJTec beviel ook goed, moest wat worden aangepast en dit gebeurde ook kundig en netjes.

A. Doolaard 16-11-2017 In de winkel gekocht
Cruquius

prettige winkel

Vriendelijk personeel in de winkel met verstand van zaken. Overzichtelijke showroom en duidelijke informatie. En ook nog eens de laagste prijzen!

PGuerriero 16-11-2017 Via de website gekocht

Goed maar niet geweldig

Ik kon de levertijd niet kiezen, dus ik moest een werkvergunning krijgen. De technici hadden haast en waren niet van plan iets uit te leggen (hoewel ik hem een opvallende fooi van 50 € aanbood).
Voor de rest is alles goed.

remcoKOK 15-11-2017 Via de website gekocht

Snel en netjes geleverd

'S avonds koelkast besteld, volgende dag geleverd. Netjes met twee personen afgeleverd. N.a.v. een mail dat een ander type zou worden geleverd mailcontact gezocht 's avonds, binnen een uur een keurige reactie terug. Klasse.

Mark 15-11-2017 Via de website gekocht

Top bedrijf!!

Elke keer weer blijft Bemmel en Kroon mij verbazen. Hele scherpe prijzen en een geweldige snelle service met vriendelijke mensen. Ik kan dit bedrijf wederom van harte aanbevelen.

L. VROOMEN 15-11-2017 Via de website gekocht

Dik tevreden over de service

We hebben voor de weg winkel gekozen omdat het het product had die wij wilden hebben. En de keuze om de oude koelkast mee te laten nemen, sprak ons ook zeer aan. Dik tevreden.

Guus 15-11-2017 Via de website gekocht

goede service, plezierige communicatie en doet wat is beloofd.

Duidelijke website, duidelijk aangegeven dat het product voorraad is en snelle afwikkeling van de aankoop.

Joost 15-11-2017 Via de website gekocht

Geen minuut te laat!

Al eerder kocht ik producten bij Bemmel en Kroon. Duidelijke communicatie en de levering netjes aangekondigd en op tijd.

Mieke Dirkx 15-11-2017 Via de website gekocht

Zeer goede afspraak

Duidelijke en correcte afspraak. Onmiddelijk antwoord op onze vraag. Vlotte levering, laagste prijs,