Deze score is berekend op basis van 3314 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

9.1

Jasper uit Zoetermeer 21-02-2018 In de winkel gekocht
Den Haag

Goed advies, scherpe prijs !

Onze Constructa VW-machine ging kapot, dus moesten we met spoed op zoek naar een nieuwe. Natuurlijk eerst even goed op internet gekeken. Aangezien we wel een aantal specifieke wensen hadden, toch nog maar even op zaterdagmiddag naar Bemmel en Kroon om ons daar te laten adviseren door een zeer vriendelijke adviseur.
Deze heer heeft verstand van zaken en wist onze keuze te beperken tot twee machines van AEG.
Daardoor hebben wij gekozen voor de XXL machine van AEG ( FSE7261P ) die dezelfde ruimte inneemt als een gewone vaatwasser. Mede door de extra kassakorting werd de keuze wat makkelijker gemaakt.
Voor ons dus aanrader.

J.j.heerema 20-02-2018 Via de website gekocht

goed geholpen

de koelkast was niet op voorraad maar kreeg gelijk toen hij binnen was een bezorgafspraak. welke uitgebreid te volgen was op internet.

bram 20-02-2018 Via de website gekocht

Bemmel & Kroon

Prima communicatie en verloop in samenwerking met Ajtec "de huisinstallateur" voor installatie nieuwe kookplaat en levering stofzuiger .

Jan 20-02-2018 Via de website gekocht

Super levering van een vaatwasser

Bestelling en levering vaatwasser vlekkeloos. Vaatwasser zelf geplaatst en perfect geholpen door zeer behulpzame medewerker van het servicenummer.Top zaak. Jan Vegter

Yvonne Hoogeveen 20-02-2018 In de winkel gekocht
Cruquius

Prima service

Vond deze shop via internet en ben naar de winkel in de Cruquius gegaan, waar ik tot mijn verbazing een zeer groot assortiment wasmachines vond. Wij werden er prettig geholpen en de levering was prima op tijd.

jaap 20-02-2018 Via de website gekocht

Winkel met service en advies voor lage prijzen

Zeker voor witgoed heb je advies nodig. Dat vind je mediamarkt niet. Daar word geheid een duurder product verkocht. Voor advies gaat men naar een traditionele winkel en koop je goedkoper op internet. Dus Bemmel en Kroon: ga verder met de moderne tijd.

Paul Op ten Berg 20-02-2018 Via de website gekocht

De scherpste prijs. Perfecte en snelle service. Klasse!

Voor mijn Miele hoge druk stoomoven en oven maakte Bemmel en Kroon de scherpste prijs van Nederland en België. Vlotte levering en contact per telefoon en e-mail. Precies volgens afspraak bezorgd en een etage hoger gedragen. Klasse!

streep 20-02-2018 Via de website gekocht

wat heerlijk.mijn nieuwe wasmachine.klaar voor gebruik

snelle en zeer correcte service.ik kan weer zorgeloks wassen.alles snel en correct aangesloten.zeer vriendelijke medewerkers

R.Ram 20-02-2018 Via de website gekocht

alles goed geregeld

prijs,duidelijkheid ,eerdere goede ervaring.makkelijk met bestellen en goede bezorging.Volop keuze in het product wat ik zocht met duidelijke uitleg en prijsvergelijking.

M.N. 20-02-2018 Via de website gekocht

Snelle en goede service!

Op vrijdagavond een nieuwe stofzuiger besteld, op zaterdagochtend om 8.30 stond de bezorger al aan de deur en hij nam gratis de oude stofzuiger mee retour. Top!

w.rombouts 20-02-2018 Via de website gekocht

geweldige service

Snelle en correcte levering vandaag besteld morgen bezorgd. De artikelen hebben de laagste prijs. Alle zijn merk artikelen

vd Bosch 20-02-2018 Via de website gekocht

Snel en correct!

Beste prijs-duidelijke site-bestelde apparaat was niet leverbaar: duurdere uitvoering voor zelfde prijs ontvangen!

Hartog 19-02-2018 Via de website gekocht

Goedkope inductieplaat, zeer snel geleverd!

Toen onze inductiekookplaat het in het weekend begaf, kwam ik al Googlend bij Bemmel & Kroon terecht.
Een inbouwkookplaat voor onder de € 200, dat vind je zo goed als nergens!
Bovendien: op zondag besteld en op maandagmiddag geleverd. Bij de meeste webshops kan dat niet eerder dan de dinsdag bij bestelling in het weekend

Fidanque-Murphy 19-02-2018 In de winkel gekocht
Zoeterwoude/Rijndijk

Super Service

Goeie kennis van de producten die wij hebben gekocht tegen een zeer aantrekkelijke prijs.

Wij hebben een Amerikaanse koelkast een vaatwasser en een wasmachine gekocht.

kees 19-02-2018 In de winkel gekocht
Den Haag

heel goede service

de winkel vond ik heel overzichtelijk en de verkoper was ook zeer behulpzaam.
De artikelen stonden goed gesorteerd op merk en artikel

M.H. van den Berg 19-02-2018 In de winkel gekocht

Wederom weer top geholpen

Ook nu weer top geholpen met een goed advies en altijd scherpe prijs.
Snel geleverd en een goede service.
Echt een aanrader!

Ine 19-02-2018 Via de website gekocht

Super service

Snelle levering. Keurig op tijd. Route goed te volgen en zelfs goto van de bezorger.
Volgende apparaten gaan we hier ook bestellen.

CPeschar 19-02-2018 Via de website gekocht

Snel geleverd op afgesproken tijd

Prima levering. 15minuten van te voren een sms gehad met correct geschatte levertijd. De bezorgers kwamen, haalde mijn pakket uit de vrachtauto en binnen 2 minuten stond het in mijn hal. Al met al vond ik het prima.

W van der Hulst 18-02-2018 Via de website gekocht

Uitstekende service , vriendelijk personeel

Heel vriendelijk en duidelijk te woord gestaan, ons verder verwezen waar we wel terrecht konden voor onze vragen.

Harry van Sterkenburg 18-02-2018 Via de website gekocht

Perfecte levering

Zelden hebben wij (80-plussers) zo'n fijne koelvriescombinatie gekocht als de Siemens KG36EBW40. In alle opzichten perfect, een heel fijne en efficiënte indeling, energie optimaal zuinig en echt geluidloos. Geheel in de stijl daarvan was ook de levering door Bemmel & Kroon. Het tijdstip van de levering is tevoren enkele malen correct doorgegeven en de bezorging en plaatsing verliepen eveneens foutloos. De voorkomendheid en behulpzaamheid van de bezorgers was gewoon heel goed, een betere promotie van dit bedrijf kunnen wij ons nauwelijks voorstellen.

Emile 18-02-2018 Via de website gekocht

Samsung koelkast, Bosch afzuigkap

Erg mooie aanbiedingen en contact via email heel snel. Zeer tevreden over de verwerking. Levertijd was vertraagd door Samsung en via email keurig op de hoogte gehouden.

M.VK 18-02-2018 Via de website gekocht

prima, snelle service!

Ik had al eerder een product bij deze winkel gekocht en toen was de ook al service prima. Ik kijk altijd bij diverse zaken op het internet vóór ik definitief over ga tot koop. Dus deze keer ben ik ook weer bij Bemmel&Kroongaan kijken. Enkele vragen die ik had werden bijzonder snel en correct beantwoord. Dit was dan ook de reden om mijn bestelling wéér bij Bemmel & Kroon te plaatsen. Zij zorgden dat de inductie kookpaat keurig op de gevraagde datum werd bezorgd! Prima zaak en van harte aanbevolen!

A.J.M. (Fons) Ubert 17-02-2018 In de winkel gekocht
Filiaal Forepark

Snel en deskundig advies heeft geleid tot een prima koop

Bemmel en Kroon is van oudsher bekend toen de winkel nog in Leidschendam was gevestigd. In Forepark een schitterende showroom en goed bereikbaar.

Lubbe 17-02-2018 Via de website gekocht

Snelle service

Top shop.Ik twijfelde nog over een aankoop die de volgende dag geleverd zou worden,geen enkel probleem de aflevering werd stopgezet.Toch besloten om voor die wasmachine te gaan en een bellentje was voldoende om toch me aankoop de volgende dag geleverd te kunnen krijgen.

M van koeverden 17-02-2018 Via de website gekocht

top service!!

Makkelijk besteld en betaald (laagste prijs) vrijdags om 20:00 uur besteld volgende dag netjes thuis bezorgd dus komen na wat ze beloven.

Fleur 17-02-2018 Via de website gekocht

Super service!

Jullie kwamen bij de consumentenbond super uit de test. Jullie hebben een gebruiksvriendelijke website en goede voorraad van de producten. Op de dag van levering werden wij keurig 15 minuten van te voren gebeld en voor ik het wist stond mijn nieuwe Siemens wasmachine te draaien.

R.E. Martijn 17-02-2018 Via de website gekocht

Zo gezegd, zo gedaan

Ik kon gemakkelijk een product kiezen en deze bestellen, betalen en bevestiging ontvangen met hoe verder.
Mijn keus was niet meer verkrijgbaar, waardoor het bedrijf heeft besloten een andere machine te leveren.
Helaas werd ons niet vermeld wat de voordelen zijn van die machine...

fred 17-02-2018 Via de website gekocht

helemaal top

prima shop duidelijk en overzichtelijk genoeg keuze en voorraad en snel bezorgd en op tijd en vriendelijke bezorgers

Kelly Kesselaar 17-02-2018 Via de website gekocht

Perfecte service!

Wij waren opzoek naar een goede Siemens wasdroger. Bij Bemmel & Kroon was de wasdroger het voordeligst. Ook nog vooraf telefonisch contact gehad en prima en zeer nette uitleg. De wasdroger is na aanschaf op de webshop, direct de volgende dag geleverd. Zeer netjes afgeleverd en naar de 1e verdieping gebracht. Oude wasdroger is afgevoerd. Een dikke prima! Van A tot Z.

Annette 17-02-2018 Via de website gekocht

Wij zijn heel blij met van Bemmel en Kroon!

Nadat we 2,5 week zonder koelkast hebben gezeten door slechte levering (schade) en service van een ander bedrijf, kwamen wij terecht bij van Bemmel en Kroon. Zij hebben echt ons probleem opgelost!
Snelle en nette service! Goede prijs. Je wordt van te voren gebeld wanneer ze komen leveren. Ze brengen het apparaat netjes en zonder schade tot in de keuken. En wij mogen later reageren of er eventueel schade is. Niets even snel tekenen, maar perfecte service! Heel blij mee!

Susanne 16-02-2018 Via de website gekocht

super snelle levering!

duidelijke en heldere e-mails met alle benodigde informatie. Apparaat is keurig geleverd en op de plek aangesloten

W.Ruitenberg 16-02-2018 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

Zeer uitgebreide superwinkel.

Zeer netjes ontvangen, winkel is een schowroom waar je rustig je apparaten keukens kan bekijken.
We komen zelf uit noorden van Brabant.
We zijn blij met onze koelkast en afzuigkap.

Berenice 16-02-2018 Via de website gekocht

nog een grote speler

Je zou bijna denken dat Bol.com, Coolblue en Fonq de enige leuke, goedkope en trendy online aanbieders zijn, maar door omstandigheden koos ik voor Bemmel & Kroon, die ik nog van "vroeger" kende. Staat dus kennelijk met al die concurrentie nog steeds overeind en ik snap nu waarom; ze doen in niets onder voor die anderen en behalve dat, misschien zijn ze stiekem nog wel beter? Keurige, übersnelle correspondentie, de vervoerder waar ze gebruik van maken (Dynalogic) is helemaal om steil van achterover te vallen, dus al met al hoort Bemmel & Kroon voor mij nu ook bij die andere toppers!

Paul 16-02-2018 In de winkel gekocht
Den haag

Deskundig bedrijf

Professioneel zonder franje die advies geven en de verschillen uit leggen zonder te pushen. Wat kam.ik meer zeggen, ga zelf kijken en luisteren

Wim 16-02-2018 In de winkel gekocht
Bemmel en Kroon Zoeterwoude

Prima winkel en bezorging

We kozen voor Bemmel en Kroon Zoeterwoude wegens eerdere goede ervaring. In de winkel werden we goed voorgelicht over de verschillende opties voor de te kopen vriezer.
Ook de bezorging was heel goed, binnen de 24 uur geleverd. Email de avond van te voren met de planning en een half uur voor aankomst een telefoontje. Keurige afhandeling bij levering, verpakking materiaal en de oude vriezer is teruggenomen.

Peter 16-02-2018 Via de website gekocht

Uitstekende Service en Goed Geprijsd!

Uiteindelijk de vriezer gekocht bij Bemmel & kroon vanwege de uitstekende service welke mij al bekend was van mijn combi inbouw magnetron! Ook hadden ze de top extra van gratis verlengde garantie naar 5 jaar en bezorgservice tot binnen aan toe! Al met al, TOP bedrijf met ook duidelijke communicatie!

Hans Rutten 16-02-2018 In de winkel gekocht

Geweldig advies, mooie aankoop!

Het allerbelangrijkste is een goed advies als je een nieuwe wasmachine en wasdroger gaat kopen en dat is precies wat we kregen .... goede uitleg van de verschillen tussen de merken en de modellen!

van den Bos 16-02-2018 Via de website gekocht

Ik vind het een geweldig bedrijf.Ze verlenen goede service en geven goed advies.En wat ok op prijs stel,is dat ze de gemaakte afspraken nakomen.Super.

Cees Remmerswaal 16-02-2018 In de winkel gekocht

Zeer goede service

Deskundige verkoper en snelle levering van het product en correcte aflevering, wij hebben al heel wat witgoed gekocht bij Bemmel en Kroon

satparts 16-02-2018 Via de website gekocht

snelle levering, volgende dag netjes afgelevers

zocht naar nieuwe vaatwasser. deze gevonden bij Bemmel & Kroon voor de beste prijs en gratis thuisbezorgd.
de oude vaatwasser werd gelijk afgevoerd door de bezorgers. mijn vaatwasser
gelijk aangesloten en getest.

Inge 15-02-2018 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

Bosch koel/vriescombinatie, winning team

Bemmel en Kroon heeft een prima assortiment. Ook de voorraad is toereikend genoeg om snel te kunnen leveren. Keurig vantevoren gebeld dat de medewerkers onderweg waren. Binnen 10 minuten 1 nieuwe koel/vriescombinatie rijker en 2 oude koelkasten armer. Top!

H. Vos 15-02-2018 Via de website gekocht

Keurig, nette service

Ik heb voor Bemmel & Kroon gekozen omdat het de goedkoopste aanbieder was.
Van te voren prima op de hoogte gebracht van de levering.
Aflevering bijna op de minuut nauwkeurig, keurig netjes.
Oude machine en verpakkingsmaterialen weer mee retour genomen.
Een echte aanrader !

Tevreden klant 15-02-2018 Via de website gekocht

Goede Service!

Onze koelkast stopte ermee dus we hadden snel een nieuwe nodig. Bemmel& Kroon kon de volgende dag al leveren. We werden netjes op de hoogte gehouden van de status van de koelkast en het werd netjes op tijd geleverd.

Evelien Oppelaar 15-02-2018 Via de website gekocht

Snelle levering!

Maandag besteld, en woensdagmiddag staat de was- droogcombinatie te draaien! Oude machine is weg en de nieuwe netjes aangesloten.

E Damen 15-02-2018 Via de website gekocht

Zeer te vreden over de geweldige service

Gisteren avond een Miele warmtepomp droger en wasmachine gekocht.
Vandaag geleverd en zelf op zolder geplaatst.
Top service

Gabriele Moll 15-02-2018 Via de website gekocht

Een webshop die de klant nog als koning ziet!!!!!!

Fantastische service, alles volgens afspraak, kan niet beter.......ga zeker in het vervolg weer met deze winkel samenwerken!!!

Erwin 15-02-2018 Via de website gekocht

Simple, snel en goed !

Simple, snel en goed !
Gemakkelijke te bestellen, met een snelle afhandeling.
Zou er zeker weer bestellen

M.Dassen 15-02-2018 Via de website gekocht

prima service

mijn inbouwoven ging onverwachts op vrijdag kapot en ik had in het weekend een feestje. Op internet gezocht naar een nieuwe en die vond ik bij Bemmel en Kroon. 's zaterdags had ik hem al in huis en precies op het afgesproken tijdstip. Een dikke duim voor deze winkel!!!!

Mieke 14-02-2018 Via de website gekocht

Zeer goede service

Onze vragen per email werden zeer snel beantwoord. Goede en duidelijke informatie. Vlotte levering van het toestel. Daar wij in België wonen konden we niet pinnen bij levering maar werd ons gevraagd om cash te betalen. Dit werd ons ruimschoots op tijd meegedeeld zodat het voor ons geen probleem was.
Voor de levering van de oven kregen we een mail gestuurd dat deze geleverd werd tussen 8u en 22u. Misschien beter een barcode meegeven zodat je de zending kan volgen en niet nodeloos moet wachten.
De leveranciers waren zeer vriendelijk.

ring

Anneke Vijgen 14-02-2018 Via de website gekocht

Vriendelijk bezorgteam en geweldige service

Bijzonder vriendelijk en welwillend bezorgteam. Prettige communicatie en niets was te veel.
De machine is netjes neergezet waar wij hem wilde.