Deze score is berekend op basis van 2806 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Dreef 24-04-2019
Ja, ik beveel deze shop aan Deze review wordt nog gecontroleerd door Kieskeurig.be

Ik heb dit nog nooit meegemaakt. Vaatwasmaschine kapot op vrijdagochtend, nieuwe uitgezocht en twee uur later aangesloten. Of ze dit altijd waar kunnen maken weet ik niet, maar wij waren er dolgelukkig mee.

Kvl 24-04-2019

Vriendelijke snelle verkoper met enthousiasme over het product. Goede uitleg en snelle levering

Karinhof 24-04-2019

Fijne winkel. Heel goed geholpen met het kiezen van een nieuwe wasmachine! Levering ook super snel. De volgende dag meteen in huis en geïnstalleerd!

Kaouter Zait 24-04-2019

Ik heb een Amerikaanse koelkast voor mijn moeder gekocht. Het ging heel makkelijk en snel op de webshop. Ik werd de volgende netjes gebeld dat ze de koelkast kwamen brengen. Vriendelijk en professioneel! Mijn moeder helemaal blij...ik ook! Bedankt Bemmel en Kroon👍🏾

Paul 24-04-2019

Vriendelijke en snele service aan de telefoon, ook de aflevering ging erg voorspoedig. Het is ook een dag ervoor duidelijk welke tijd ze komen, zodat je niet de hele dag hoeft te wachten.

Helena 24-04-2019

In de winkel vriendelijk personeel dat je fijn te woord staat en alle vragen heeft beantwoord en verdere technische info fijn heeft uitgelegd. Snelle en vlotte levering ene dag in de winkel gekocht volgende dag al geleverd. Heel fijn. Een min dingetje, betaald voor service en aansluiten. Aansluiten gebeurd maar apparaat niet waterpas gezet dit alsnog zelf moeten doen.

Lonneke 24-04-2019

Na telefonisch contact snel kunnen bestellen en werd de levering, na enkele dagen geleverd. Product was niet op voorraad maar dat was netjes aangegeven door de medewerker.

Kobie 24-04-2019

Snelle goede levering goede prijs. Zelf dag aflevering kiezen. Prima. Er is niets op aan te merken.

Erik Hannema 24-04-2019

Duidelijk en overzichtelijke website/shop. Kreeg overal goede reviews wat ook mij het vertrouwen gaf hier m'n nieuwe wasmachine te bestellen.
Eerlijk is eerlijk, uiteindelijk gaf de prijs de doorslag Bemmel & Kroon had de beste aanbieding.

M A 24-04-2019

bestelling en levering gaat allemaal prima, klantvriendelijk, netjes op tijd, duidelijke communicatie of bezorging en tijdstip. Totdat je de koopovereenkomst annuleert, binnen de wettelijke gestelde termijn, je kan een ophaalafspraak plannen, maar dan gaat ineens alles fout. Men doet zn uiterste best om dat ding niet op te halen, ik praat hier over een gasfornuis met onzichtbare schade.

Anoniem 23-04-2019

Goede aankoop met deze vriezer. Ook de communicatie over het leveren was super. We hebben echter wel extra betaald om de vriezer te laten aansluiten. De bezorgers waren heel gehaast, hebben de vriezer neergezet zonder aansluiten en zijn weer weggereden. Dit geld hadden we ons dus beter kunnen besparen! Nogmaals, de vriezer zelf geen enkel minpunt!

Odette 23-04-2019

Op 2e Paasdag op zoek naar een nieuwe koel-vriescombinatie bij Bemmel& Kroon Den Haag. Zeer goede ontvangst, nauwkeurige en objectieve uitleg over de diverse modellen en merken.
Wij hebben gekozen voor een Samsung RB37J53229SS/ef. Wat een service zeg volgende dag uitgepakt bovengebracht, deur links draaiend gemaakt, defecte koel-vriescombinatie meegenomen. En wat een leuke en gezellige bezorgers. Bemmel&Kroon een 10!

Y Geensen 23-04-2019

Goede ervaren medewerkers en erg behulpzaam en vriendelijk .problemen worden zonder morren opgelost

Ricardo 23-04-2019

Ik begon met zoeken op internet naar een wasmachine en droger, uiteindelijk kom ik online uit bij Bemmel & Kroon, ook had ik deze tip gehad van een vriend.Omdat ik nog wat vragen had openstaan belde ik met filiaal Cruquius en werd ik vrij snel terug gebeld door xxxx die mijn vragen professioneel kon beantwoorden.Toen heb ik xxxx meteen mijn bestelling door gegeven en kon hij mij een scherpe prijs geven voor de combinatie inclusief op de gewenste etage brengen en aansluiten.Wat zeer goed is verlopen via Dynalogic,van te voren word je op de hoogte gehouden hoe laat en welke dag ze komen,tussendoor word je ge-update.Heren tilden alles naar boven,sloten alles aan en vertelde mij de ins en outs,wat te doen.Alles bij elkaar super snel en goed geregeld!Zeker een aanrader ! Een Kroon op Bemmel & Kroon !

Ap 23-04-2019

Site was overzichtelijk. Goeie prijs/kwaliteit verhoudingen. Kwam regelmatig alsg oedkoopste uit de vergelijkingen op internet. Snelle en perfecte levering en tel. aankondiging van aflevertijd 15-30 min. van te voren. Oude defecte apparaat retour genomen. De bestelde afwasmachine voldoet geheel aan de wensen.
Perfect gehandeld.

Liek 23-04-2019

Vandaag 2 paasdagen wasmachine overleden , ja waar haal je zo gauw een nieuwe via kieskeurig bij Bemmel- kroon terecht gekomen ook omdat hun voor deze machine de goedkoopste zijn. Ik kreeg meteen na aankoop een mail wanneer de machine geleverd werd .zag ik dat er een andere machine op stond dat gekocht . Waarschijnlijk. Met in voorraad gehad en kreeg toen de opvolger voor de zelfde prijs
Dit noem ik nog eens service volgende dag kwamen ze de machine brengen naar werd 10 min van te voren gebeld dat er aan kwamen .

De firma krijg van ons een 9

robn 23-04-2019

heel goed geholpen door .... in Cruquis - ook de verandering van mijn order met keukenapparatuur ging uitstekend.
Prijs werd keurig op niveau gebracht en uitlevering was zoals gevraagd.
Dus wederom een goede zaak gedaan met B&K

Gert 23-04-2019

Mooie winkel, super goed geholpen en een heel snelle levering. Dag ervoor een mail gekregen welk dagdeel en 10 min. voor levering nog een telefoontje. Geweldig

Arnold C 22-04-2019

Bemmel en Kroon bood de scherpste prijs voor de Liebherr vriezer die we op het oog hadden en gaf een gratis upgrade van de garantie termijn naar 5 jaar. Levering was de volgende dag. Communicatie over de leveringstijd is betrouwbaar en nauwkeurig. Bezorgers zijn vriendelijk, correct, nehulpzaam en zorgvuldig met je nieuwe apparaat! Website zonder poespas. Je ziet meteen de prijs en de garantie. Geen rare toevoegingen!

Ronald 22-04-2019

Zeer goede service.
S’avonds om 10.00 besteld volgendedag om 12.00 geleverd.
Zeer profesioneel bedrijf.

Wessel 22-04-2019

Voor de tweede keer in drie jaar tijd alle apparatuur voor de keuken en een wasmachine en droger besteld voor een nieuwe woning. Altijd de beste prijs en op een grote order (******) krijg je ook nog eens een mooie korting daar bovenop. Geen gedoe, gewoon een goede service bij Bemmel en Kroon.

yvonne 21-04-2019

Het is een overzichtelijke site. Vond voldoende keus in inbouwafzuigkappen die wij zochten. De levering was snel en goed ondanks dat het artikel niet op voorraad was. Ook de bezorging ging vlekkeloos.

Doris 21-04-2019

Prima product, werkt uitstekend. Levering iets over het tijdvenster,maar daar over SMS ontvangen. Dus acceptabel.Netjes aangesloten en uitleg gehad.

Ria 21-04-2019

Top service. Keurig behandeld en niet opdringerig . Zou deze winkel zeker aanbevelen.

P van Dijken 20-04-2019

Koop alles bij Bemmel en Kroon; goeie prijzen, snelle service en hele aardige en nette monteurs. Wij zijn erg tevreden.

Nan Fintelman 20-04-2019

Uitstekende deskundige service. Goed bereikbaar buiten winkel-kantoortijden. Prijs en kwaliteit zijn beslist concurrerend met andere leveranciers. Levering vond keurig op tijd plaats. Afhandeling order (BKI754486) was goed te volgen. Installatie tegen schappelijk prijsje door vriendelijke en deskundige medewerkers. Top wasmachine geleverd dus!

Patrick van Teunenbroek 20-04-2019

Goede service en snelle levering. En al kers op de taart was mijn aankoop stukken goedkoper dan ergens anders.

Guy 20-04-2019

Aankoop van een stofzuiger. Vandaag besteld, morgen geleverd. Ook in België.

Remi 20-04-2019

Snel en op tijd geleverd! goed op de hoogte gehouden van de levertijd! fijn dat je met pin kon betalen!

Adri 20-04-2019

Laten we maar zeggen dat er het nodige niet goed ging met bestellen en dat de twee jochies die afleverden wat onervaren waren in klantbeleving

Jeroen S 20-04-2019

DE scherpste prijs en super snelle levering!! Wat wil men nog meer? Idd nog meer producten kopen :-). Levering was ook geweldig! Dag van te voren een app met een globaal tijdstip. Dag van levering een sms met al een exactere tyd en tot slot 30minuten voor levering nog een sms met de exacte tijd. De gehele dag thuis blijven is dus niet nodig. In 1 woord geweldig!

patrick 20-04-2019

helemaal geweldig, goede service, snel en betrouwbaar.
Dit is de juiste winkel voor wat hij staat.

Arjen Korving 20-04-2019

Vriendelijke service in de winkel. Snelle levering en plaatsing van onze vaatwasser. Enige nadeel is het onderhandelen over de prijs. Dit voelt vervelend. Overigens wel de beste prijs gekregen.

Jan Molenaar 20-04-2019

BK levert deskundig advies op maat. Aankoop en levering verliep vlekkeloos. Wasmachine is binnen een tiental minuten op tweede verdieping geplaatst en geïnstalleerd.

H. V. 19-04-2019

Fijne website. Alles heel duidelijk en snelle levering. Zelf afleverdatum kiezen. De informatie betreft bezorging goed geregeld. Keurig op tijd en nette bezorgers.

Cora 19-04-2019

Wasmachine is bezorgd maar niet aangesloten. Het is wel afgesproken. Men zou geen gereedschap bij zich hebben. Ik denk dat ze naar huis wilden. Was het laatste adres

Aron Teelen 19-04-2019

De bestelling is keurig geleverd en met veel snelheid. Het product is perfect, we zijn tevreden.

Angevare 19-04-2019

Heel goed advies en super snelle en perfecte afwerking door een heel aardige en vakkundige monteur in een woord super
Mijn ordenummer xxxxx
Vriendelijke groet en tot ziens

Manorama 19-04-2019

Nice explanation and offers.right time and perfect delivery.product is really good

Herman van A 19-04-2019

Erg blij dat ik al mijn keuken apparatuur bij Bemmer & Kroon besteld heb. Zeer goede prijzen maar ook een zeer persoonlijke service en goed advies wat je niet bij anderen webwinkels krijgt.

Monica 19-04-2019

Snelle levering, goede service. Jammer dat ze niet hebben laten weten dat we verschillende leveringsopties hadden en ze hebben standard voor een stoeplevering geregeld.

L.Zieltjens 19-04-2019

Werd goed geholpen in aanschaf koelkast bezorgd g verliep ook zeer goed
10min van te voren gebeld dat ze onderweg waren
Oude k koelkast meegenomen en nieuwe op de plek gezet

Gilliam 18-04-2019

Onduidelijke opvolging op gebied van levering. Uiteindelijk is alles wel goed geleverd en hebben de leveranciers nog wat geholpen met de ijskast boven te krijgen. Deze is zelf ook dik in orde, dus tevreden!

Babette 18-04-2019

Op zich zeer tevreden, goede en correcte service, doch ik vind het nogal een omslachtige manier van werken. Houdt daar rekening mee als je een product besteld dat dient te worden ingebouwd. Eerst komt de monteur om de producten te ontkoppelen, die gaat naar de volgende afspraak, vervolgens komt Bemmel en Kroon om het product te leveren. Dan komt de monteur terug om het product in te bouwen, dat kan wel even duren ! Je dient dus op drie momenten over de dag thuis te zijn. Nogmaals de monteur en de personen die het product kwamen brengen waren allen zeer prettig en kundig, maar ben wel van 7:30 tot 13:30 uur thuis geweest, dat moet toch anders kunnen in 2019. Wel heel blij met de vaatwasser : )

Lizet 18-04-2019

Wij hebben al vaker bij Bemmel en Kroon gekocht. De eerste paar keer zijn we naar de winkel gegaan. Daar hadden we altijd al een goede ervaring. En nu voor het eerst via internet. Alles goed verlopen. De spullen netjes aangekomen, de leverdienst gaf aan binnen welke uren ze kwamen en vlak ervoor nog een bericht dat ze eraan kwamen.

Jenny W 18-04-2019

Vlotte en nette afhandeling van de order. Na bezorgen gebeld met wat vraagjes en zeer goed geholpen. Prima

Marijn 18-04-2019

Top bedrijf, onze koel/vrieskast had het zaterdagavond begeven. Na zoeken kwamen we op de site van Bremmel&Kroon. We bestelde een Amerikaanse koelkast (met vriesgedeelte) tegen een hele scherpe prijs (goedkoper konden we dit type nergens vinden.

Maandag werd hij gebracht uitgepakt en op zijn plaats gezet, verpakkingsmateriaal en oude defecte apparaat werd keurig meegenomen. Uitstekende service en ook nog eens binnen 24 uur geregeld.

Top bedrijf

Letitia en Ron 18-04-2019

Een inductie kookplaat en Amerikaanse koelkast gekocht. Superieure advisering, langs vele apparaten gelopen en de voor en tegens samen afgestreept om uiteindelijk de juiste keuze te maken. Die zien mij zeker weer eens terug.

Anja van Staden 18-04-2019

Wij zochten een koelvriescombinatie na velen winkels en online shops afgelopen te hebben kwamen we uiteindelijk bij Bemmel en Kroon in den Haag terecht. We zijn daar zo goed gelopen met advies en informatie over de merken en de producten dat we besloten om hier te kopen en met een koelvriescombinatie de deur uit zijn gegaan Daarbij is de service van Bemmel en Kroon uitstekend, beter nog als die van cool bleu. De volgende aankoop ( indien nodig) zal zeker weer bij Bemmel en Kroon zijn.

E.J. Ganzevles 18-04-2019

Voordelig en erg netjes geleverd.
Goede communicatie.
Goed te bereiken per telefoon.
Bezorgdiensten erg goed.