Deze score is berekend op basis van 3402 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Mary 22-08-2019
Ja, ik beveel deze shop aan Deze review wordt nog gecontroleerd door Kieskeurig.be

Grote sortering , duidelijke uitleg en altijd een snelle gratis levering . Ook in de winkel zelf altijd goed geholpen , topservice

Nancy 22-08-2019

Het product is goed omschreven op de website, snelle levering en veel duidelijkheid over tijdstip van levering.

Willy 22-08-2019

Prima winkel. Gevonden via Google door te zoeken naar een bepaald merk. Site is heel overzichtelijk. Ook de levering was prima geregeld.

Fraukje 22-08-2019

Het telefonisch contact met Bemmel & Kroon verliep erg goed. Je krijgt snel iemand aan de lijn en je wordt snel geholpen. Het is prettig dat je zelf een bezorgdatum kunt kiezen. Ik ben wel minder te spreken over het bedrijf dat de levering doet. De communicatie vanuit de leverancier liep minder goed. Ik zou een half uur van te voren gebeld worden, dat is niet gebeurd. Ik had voor extra service gekozen (à 10€) maar die bleef ook achterwegen. Deel van verpakkingsmateriaal vond ik terug op de oprit en de beloofde installatie service bleef ook achterwege. Toen ik de bezorgers er naar vroeg kreeg ik de melding dat de koelkast eerst 6u moest rusten en dat ik het verder maar zelf in de handleiding moest lezen. Het verpakkingsmateriaal in de koelkast kon ik ook zelf verwijderen. Dus ik vraag me af voor welke extra service ik heb betaald.

BettyR 22-08-2019

Groot assortiment, snelle en correcte aflevering, professioneel en vriendelijk contact met medewerker, kortom : winkel voldeed geheel aan verwachtingen en combimagnetron Samsung MC35J8085CT is een superhulp bij het koken.

Prins 22-08-2019

Werden goed geholpen, vriendelijk!
Ook zeer snelle levering , volgende dag al om half 10
Ging ook snel en netjes!

Bvv 22-08-2019

Snelle en correcte levering van een Amerikaanse koelkast voor een goede prijs!

WRdam 22-08-2019

Wij werden door vrienden op de prima service van Bemmel@Kroon gewezen en besloten dan ook daar op zoek te gaan naar nieuwe kookplaat. We werden vriendelijk ontvangen door deskundige medewerker. Er werd goed meegedacht met mogelijke oplossingen, Het product was niet op voorraad maar bestellen ging snel en binnen twee weken werd het ook thuis bezorgd en vakkundig geplaatst.

RW 21-08-2019

Uitstekende service, goed en eerlijk advies en keurige afhandeling! De laatste aankoop is een wasmachine en daarvoor al eerder een droger en vaatwasmachine besteld, allemaal keurig verlopen!

Lex Simons 21-08-2019

Leverancier prima, maar wat echt geruststellend was, was de installateur die ze stuurde. Zeer correct en ter zake kundig. Super !

Marcel 21-08-2019

Alle afspraken zijn nagekomen. De levering van ons toestel gebeurde correct en op de afgesproken dag en uur. Het toestel was netjes verpakt. In deze winkel hadden we een ruime keuze aan toestellen in verschillende prijsklasse. De dag nadien zouden ze ons oud diepvries toestel ophalen, dat is gisteren niet meegenomen, we hopen, dat deze afspraak vandaag nageleefd wordt.

R de Bruijn 21-08-2019

goed snel en duidelijk! Verder een beetje jammer dat deze tekst uit 75 tekens moet bestaan hierdoor moet ik deze tekst nu aanvullen met overbodige informatie maar daar kan Bemmel en kroon niets aan doen natuurlijk!

m.c.stahli 21-08-2019

Ik koos voor Bemmel - Kroon, Cruquius door een al eerder gedane aankoop en de tevredenheid hierover.

D1n1 21-08-2019

Prima bedrijf! Goede service, en ze hebben zeer concurerende prijzen. Deskundig advies.

Hennie van Eijk 21-08-2019

Veel keuze en scherpe prijzen
Prima afhandeling van order ondanks dat artikel niet op voorraad was.

g. hoppenbrouwer 20-08-2019

prima geholpen in de winkel, prima product en goede prijs, alleen de bezorging door dynalogic heeft de meeste pret bedorven. indien u de producten door dynalogic laat bezorgen koop ik niets meer bij dit bedrijf. neem een voorbeeld aan de bezorgers van coolblue.

Carolien 20-08-2019

Vorige week een vaatwasser Siemens SN636x03ie besteld, nadat ik goed had uitgezocht welke machine ik wilde en deze bij Bemmel en Kroon voordelig was. Ik kende het bedrijf niet, maar de recensies leken goed. Nadat het bestel- en betaalproces was afgerond en bevestigd per mail, kreeg ik een vervolgmail met de mededeling dat deze machine niet meer geleverd kan worden en dat ze daarom een andere, duurdere, vergelijkbare machine zullen leveren. Machine bleek inderdaad vergelijkbaar en ik zag dat andere aanbieders de machine als niet leverbaar op hun site hebben gezet. Heb daarom de levering door laten gaan. Bij Bemmel en Kroon echter staat deze machine nog steeds te koop! Ik vind deze gang van zaken niet prettig.
De bezorging via Dynalogic was wel OK maar echt zin leken ze er niet in te hebben. Het verpakkings materiaal werd niet meegenomen.

John 20-08-2019

Ik had zelf een fout gemaakt bij mijn online bestelling van een wasdroger en had een droger besteld met afvoer ipv een condensdroger na een telefoontje werd deze zonder problemen omgeruild voor een juist exemplaar. Kortom een topservice en voor een volgende aankoop zeker een aanrader.

Mireille 20-08-2019

Tijdens het zoeken naar een nieuwe wasmachine belandde ik als snel op de site van Bemmel & Kroon. Meteen viel op hoe scherp de prijzen waren. Daarnaast een duidelijke omschrijving van de producten en nuttige reviews. De keuze was snel gemaakt en de bestelling in orde gemaakt.
Prettig dat er een keuze is uit verschillende betaalmogelijkheden waardoor ik koos voor pinnen bij aflevering.
Direct ontving ik een bevestiging en factuur met de mogelijkheid deze te controleren en hierop te reageren. Hierin stond duidelijk vermeld dat de wasmachine die ik had besteld niet meer op voorraad was, maar ik hiervoor in de plaats de duurdere opvolger geleverd zou krijgen voor dezelfde prijs. Een mooie service die ik erg waardeer.
Op de afgesproken dag van aflevering werd er keurig op tijd bezorgd door twee vriendelijke en daadkrachtige heren die mijn oude machine snel en vakkundig 2 etages omlaag brachten om hem af te voeren. Vervolgens werd mijn nieuwe machine uitgepakt, op zijn plek gezet en aangesloten. Een eerste spoelprogramma werd aangezet om hem te testen waardoor de machine direct klaar voor gebruik was. Nog een check of alles naar wens en onbeschadigd was, waarna de bon werd getekend en ik via het mobiele pinapparaat kon betalen.
De wasmachine bevalt prima en voldoet helemaal aan de wensen. De service was top waardoor ik anderen zeker jullie producten en service zou aanraden en zelf een volgende aankoop zeker weer bij Bemmel & Kroon zal doen.

Linda Janse 20-08-2019

S' middags koelvrieskast besteld en de volgende ochtend direct geleverd. Bestelling en levering te volgen via site en op de minuut nauwkeurig afgeleverd. Plaatsing en afvoer oude koelkast en verpakkingen is razend snel gedaan. En dit alles door twee super aardige en hard werkende mannen. Subliem, echt aanrader!

anoniem 20-08-2019

Ik heb voor deze shop gekozen omdat ik Bemmel en Kroon nog kende uit Den Haag e.o. De prijs was prima en behoorde tot de laagste die ik kon vinden. Daarnaast was de levertijd slechts 1 dag. Na mijn aankoop in de webshop bleek er iets fout in de factuurgegevens. Na een kort belletje had ik binnen een minuut een nieuwe en juiste factuur.

Over de bezorgservice (uitbesteed) was ik redelijk tevreden. Hoewel een goed track en trace systeem waren ze laat, en was de manier van werken erg gehaast.

Joop 20-08-2019

Ben erg tevreden met de shop, telefonisch contact gehad met (...) over de voorraad van het bestelde product (was op voorraad en heb het direct besteld via de site).
Krijg bij mijn bestelling nog eens extra 3 jaar garantie boven op de 2 jaar die er standaard op zit, in 1 woord super!
Zaterdag besteld en maandag rond 11:00 geleverd, oude apparaat retour (enig klein minpuntje is dat op de bestelbon staat vermeld dat de chauffeur 15-30 min van te voren per telefoon mij zou benaderen zodat ik op de hoogte bent van zijn komst) dat is niet gedaan waarvoor ik als cijfer een 9 heb gegeven wat anders een dikke 10 zou zijn!

willem 19-08-2019

wij waren op zoek om een snelle levering van een diepvrieskast aangezien onze kast het opgaf. Snel naar een aantal websites en tevens Kieskeurig geraadpleegd om een wel afgewogen keuze te maken . De website van Bemmel & Kroon is erg overzichtelijk en tevens was de prijs in vergelijking met andere aanbieders iets lager . De order is derhalve aan hen gegund en direct ontving ik een bevestiging mail met de gegevens en tevens de naam van de koerier. Al met al een hele goede en efficiënte service van B&K.

Marco 19-08-2019

Perfecte service, komen afspraken perfect na. Vriendelijk personeel en nette bezorgers.

Jonckheere Christine 19-08-2019

Jullie site is zeer gebruiksvriendelijk.
Na je bestelling word je in elke stap van de levering, via mail, op de hoogte te houden.
De dag van de levering word je ingelicht vai sms en via mail hoe laat je de levering mag verwachten.
De levering gebeurde correct, vriendelijk en op het afgesproken tijdstip.
Jullie verdienen een dikke pluim :))

brajendra mishra 19-08-2019

A very good service , delivered on time and also price is good for ordered product.

Hans 19-08-2019

Duidelijke webshop en zeer concurrerende prijzen. En in tegenstelling tot wat andere witgoed leveranciers doen komen zij hun leveringsafspraken wel na! Top service!!

Bert Koster 19-08-2019

Ik was op zoek naar een nieuwe Koel / Vrieskast , puur bij toeval kwam ik terecht bij Bemmel & Kroon .
Aan het eind van de middag gebeld , de volgende dag om ongeveer 13.00 had ik hem in huis ...Dit had ik uiteraard nooit verwacht , sneller kan het niet ...fantastisch
Groeten van Bert uit Zwartsluis .

F. Remmers 19-08-2019

Snelle levering. Jammer dat de koelkast niet waterpas werd gezet. Het was neerzetten omruilen en wegwezen (haastklus).

Jan Willem Faasse 19-08-2019

Via reviews zagen we dat Bemmel en Kroon als leverancier goed beoordeeld werd.
Als echte Hollanders hebben we kritisch naar de prijs van de Bosch koel-vriescombinatie gekeken. Een ander bedrijf werd bijna de winner, maar mijn vrouw vroeg me nog een keer bij Bemmel en Kroon te kijken. Er zo waar, 25 euro lager in prijs dan de beoogde leverancier. Bingo! Dus meteen besteld.
Op de gewenste dag is het apparaat netjes afgeleverd en inmiddels in vol bedrijf.

C.T. 19-08-2019

Buitengewoon snelle en accurate levering. Vriendelijke mensen die hem kwamen brengen en netjes op zijn plaats gezet. Dik tevreden!

Wim 19-08-2019

Afgelopen week een vaatwasser besteld. Deze vaatwasser bleek te lekken (er zat een scheur bij het scharnier). Na 1 telefoontje en het maken/doorsturen van 1 foto werd er de volgende dag alweer een nieuwe machine afgeleverd. Keurig zo hoort het.

Andrea B. 19-08-2019

Wij zijn uiterst tevreden. De informatie over onze bestelling was direct beschikbaar. De levering is keurig op tijd geleverd en de medewerkers waren vriendelijk en hebben ook het verpakkingsmateriaal en de oude apparatuur nettjes mee genomen.

WRdam 19-08-2019

Missyjolanda 19-08-2019

Laagste prijs. Goede service en goede communicatie. Vriendelijk personeel. Wasmachine boven gebracht zonder te beschadigen.

Rob 18-08-2019

Ze zijn scherp geprijsd, en snelle en nette levering. De order is makkelijk te volgen tot hij geleverd wordt.

Fam. van den Berg 18-08-2019

We hebben deze shop uitgekozen vanwege de scherpe prijs van de afwasmachine die wij op het oog hadden. Het toestel dat we eigenlijk wilden was niet meer leverbaar, geheel kosteloos is er een duurder apparaat geleverd. De leveringsvoorwaarden waren heel duidelijk, je kon zelf een bezorgmoment kiezen. Duidelijke communicatie per e-mail. Levering was prima! We konden via track & trace bijhouden wanneer de levering bij ons zou zijn en een half uur voor het arriveren van de bezorger kregen we bericht. Top service en zeer tevreden over dit bedrijf en leverancier. absoluut een aanrader.

Roy Hendrikse 18-08-2019

Zeer tevreden. De bestelling ging heel soepel en de gebruiksvriendelijkheid van de site is oké.
Levering is prima, wat ze beloven doen ze, zal zeker weer gebruik maken van Bemmel & Kroon.

Janssen 18-08-2019

Zeer fijne "web" winkel. Telefonisch goed/snel bereikbaar en vriendelijk te woord gestaan en duidelijke antwoorden op mijn vragen gekregen. Zeer goede prijs- artikelen aanbod, vlotte en nette afhandeling.
Ik ga zeker voor volgende aanschaf keukenapperatuur naar Bemmel&Kroon.

Brouwer 18-08-2019

Goede winkel. Service is meer dan goed. Goeie uitleg met betrekking op het apparaat wat je van plan bent om te kopen. Leggen goed de verschillen uit en de mogelijkheden.
Wij hebben hier een vaatwasser gekocht en zijn tot nu toe meer als tevreden over het product.
Installatie service erbij genomen en ook dit was provisioneel en vakkundig gedaan. Ook wat betreft met het maken van Een afspraak verliep allemaal goed.

WvT 18-08-2019

Snelle afhandeling van de bestelling en scherpe prijs. De samenwerkingsparntner die de montage van inbouwapparatuur verzorgt (AJ tec) levert uitstekend werk. In de communicatie per e-mail kreeg ik aanvankelijk geen duidelijk antwoord op bepaalde vragen, maar al met al een goede ervaring.

Joost 18-08-2019

Goede vaatwasmachine, snel geleverd en vakkundig geïnstalleerd!! Toppertje hoor!

L van Tilburg 18-08-2019

Na heel lang zoeken uiteindelijk bij Bemmel en Kroon terecht gekomen voor onze nieuwe kookplaat (DH777886).

Wij hebben voor Bemmel en Kroon gekozen omdat er tussen vele andere bedrijven zoveel prijs verschil zat en Bemmel en Kroon was het voordeligst van allemaal.

Omdat de kookplaat niet op internet was te bestellen zijn wij naar den Haag gereden voor ons 1 uur rijden. En echt waar dit was zeker de moeite waard! Alle punten op een rij:

- we werden heel hartelijk ontvangen door de receptioniste
- de medewerker van de kookplaten hielp ons gelijk en was zeer klantvriendelijk.
- de kookplaat was binnen een week bij ons afgeleverd. En het bedrijf waar het door wordt afgeleverd werkt stipt op tijd en erg netjes.
- de prijzen zijn aangenaam.

We moeten nog wat apparatuur en ook dat gaan we zeker bij Bemmel en Kroon halen. Dat uurtje rijden hebben we er zeker voor over! Vandaar ook die welverdiende 10!!

Bedankt!

J vd Berg 17-08-2019

Goedkoop, snel, volgens afspraak, en werken met een goed installatiebedrijf

Kristel M. 17-08-2019

Mogelijkheid om op zaterdag te leveren, levering was precies op tijd en we hebben voor Bemmel en Kroon gekozen voor zowel de lagere prijs dan de concurrent als omwille van een eerdere positieve ervaring in het verleden.

J. Reedijk 17-08-2019

Via Kieskeurig kwamen we al snel uit bij Bemmel&Kroon voor onze nieuwe vaatwasser. Snel en gemakkelijk via de website besteld. Nog geen minuut later werden we gebeld door een medewerker van Bemmel&Kroon die aan de hand van een paar vragen wilde checken of wij de goede vaatwasser hadden gekocht. Heel fijn! Ook de bezorging en plaatsing van de vaatwasser verliep perfect. Kortom, de service van Bemmel&Kroon is super en zeker een aanrader.

Martijn van Dongen 17-08-2019

Alles liep volgens plan. We hebben bij deze webshop een nieuwe vaatwasser gekocht. Op de dag van levering netjes om 8:00 een email met een tijdschema. Ze zouden tussen 16:00 en 22:00 komen en stonden netjes om 17:00 voor de deur. De vaatwasser in de keuken gezet en oude meegenomen.

Marcel 17-08-2019

Wij hebben voor Bemmel&Kroon gekozen aangezien zij de beste combinatie voor ons boden prijs/levertijd. Wij hebben een wasmachine gekocht en deze besteld op vrijdag rond 17.00 uur. De volgende dag werd de wasmachine keurig op tijd geleverd. Levering uitermate keurig verlopen, mail van te voren, sms en later nog een sms met exact tijdstip. Mannen waren netjes op tijd en e.e.a werd netjes aangesloten en de oude machine afgevoerd.
Super te spreken over deze bestelling, aankoop en wijze waarop er geleverd is.
Niets op aan te merken alles keurig (als vanouds) voor elkaar hetgeen helaas niet altijd meer vanzelfsprekend is!!!

R. van Driesr 17-08-2019

Een mooie winkel met veel keuze in de apparatuur. Heel goede en duidelijke uitleg omtrent de mogelijkheden

Henry 17-08-2019

shop is duidelijk en overzichtelijk. Prijzen netjes. Komen afspraken na.
Levering volgens afspraak