Deze score is berekend op basis van 3277 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

L. Mevissen 11-07-2020

Prima winkel met een “vlekkeloze”service en die
zeggen wat doen en doen wat ze zeggen.👍

Flora 11-07-2020

De productie omschrijving is accuraat, de klantenservice hulpvaardig en de bezorgdienst op tijd. De nieuwe wasmachine werd in een kwartiertje op locatie gezet en vakkundig aangesloten.

R F Houwing 11-07-2020

Zonder mondeling overleg andere machine ingepland, wel per mail aangegeven met mogelijkheid tot reactie. Het alternatief was redelijk gelijkwaardig en acceptabel.Machine werd geleverd door een transport bedrijf en daar ging wel zeker het een en ander mis. Ik had extra betaald voor installatie service. De installatie werd echter verkeerd uitgevoerd waardoor de ruimte behoorlijk nat werd. Een fout die zeker niet had mogen voorkomen. Onwetendheid is geen excuus. Zonder handleiding kan een leek nog zien dat het niet goed was uitgevoerd. De bezorgers waren van buitenlandse komaf en spraken onderling alleen in hun eigen taal wat een onveilig / onbehaaglijk gevoel kan geven en zeker niet netjes is in een land waar de voertaal toch echt Nederlands is. Er was zo geen open communicatie en dat kan niet. Fluisteren doe je niet in gezelschap zei mijn moeder altijd en praten in een vreemde taal is net zomin netjes in gezelschap.

Wim Zee 11-07-2020

Alles perfect geregeld. Uitstekende prijs/kwaliteit verhouding. Goede plaatsing service

Bert van Boheemen 11-07-2020

Een hele fijne kookplaat makkelijk schoon te maken. Veilig in gebruik door het thermokoppel waardoor er geen gas kan weg stromen zonder dat de brander brandt.
Ook de pannen staan wat hoger boven de gasbrander waardoor alles sneller opwarmt.
Kortom beste kookplaat die ik ooit heb gehad.

Wilhelmina 11-07-2020

Duidelijke site, snelle levering en een hele vriendelijk en behulpzame klantenservice.

María Gutiérrez 11-07-2020

De afhandeling van de bestelling was perfect, zoals was te verwachten, gezien de waardering van eerdere klanten.
De keuze viel op deze webwinkel omdat ze juist de bij elkaar behorende apparaten hadden die Ik zocht en bovendien tegen de beste prijs die Ik heb kunnen vinden.
Zo is het prettig winkelen.

Cindy Mannaert 11-07-2020

Heel vriendelijk en alles naar wens uitgevoerd. Klantendiens snel bereikbaar en heel vlot informatie ontvangen omtrent product en leveringstermijn en leveringsvoorwaarden in België. Super vlottte leveringsservice. Een aanrader, goede prijzen, alles snel geregeld via offerte.

Gerrit 10-07-2020

De shop is prima. Alles klopt. Ik heb de shop gekozen omdat deze mijn vriezer voor de beste prijs kon leveren. De levering was snel en goed. Het product voldoet . Alles functioneert naar behoren. Ik ben blij met mij aankoop.

Vincent 10-07-2020

Wasmachine besteld. Het gewenste type was echter niet meer leverbaar en ik kreeg voor hetzelfde geld een upgrade machine. Dag erna correct geleverd. De prijs lag 25 euro onder de andere aanbieders.

Evelien 10-07-2020

Snelle levering, vriendelijke jongens die het kwamen leveren. producten zijn in vergelijking met andere sites net iets goedkoper waardoor we voor deze site kozen.

ksl 10-07-2020

Ik heb gekozen voor Bemmel&Kroon vanwege de goede sie, prijs, keuz, vlotte service, snelle afwikkeling en heldere transparante klare taal. Product werd geupgrade voor dezelfde prijs. Alle interactie tussentijds was goed. Aflevering was ook prima geregeld, hun transportpartner verdiend ook een pluim. Ik zou zo weer bij deze winkel bestellen. Top.

JC te Zutphen 10-07-2020

De site van Bemmel en Kroon is overzichtelijk en duidelijk. Er is ruime keuze op allerlei gebied. Bestellen is een fluitje van een cent. Wij kochten een droger die prima werkt, en deze is snel geleverd en geplaatst!
Scherpe prijzen!

Jasper 10-07-2020

Ondanks dat de webshop aangaf dat de door ons gekozen wasmachine nog op voorraad was, bleek dat feitelijk niet zo te zijn en werden we automatisch opgewaardeerd naar een iets duurdere versie uit dezelfde serie. Deze werd vervolgens keurig volgens afspraak de volgende dag op de juiste plek gezet. Niets dan lof.

Jan B 10-07-2020

Zeer nette en snelle afwerking van de bestelling. Prima meegedacht en vlot afgeleverd. Zeker aan te bevelen 👍

P. den Hartog 10-07-2020

Bemmel en Kroon is een topbedrijf! We stuurden 's avonds een mail en kregen meteen antwoord. Toen we de bestelling eenmaal geplaatst hadden en betaald, konden we zelf een bezorgmoment kiezen en ook de bezorging was keurig binnen het afgesproken tijdvak. Chapeau!

Susan 10-07-2020

Zeer vriendelijke en professioneel,
Een extra service die ik erbij had is door 2 zeer opperst vriendelijke mannen geregeld. Hadden de machine keurig aangesloten. En alles meegenomen van de verpakking.
Ik ben zeer zeer tevreden!! En bij een volgende aankoop kom ik zeker weer bij dit bedrijf terug.

Sharita 10-07-2020

Op hele korte termijn had ik een koelkast nodig (ofwel hij Moest echt de volgende dag in huis zijn). Ik zat midden in een verhuizing en moest dit tussendoor snel regelen. Al gauw kwam ik op de website van Bemmelenkroon en uiteraard wilde ik eerst telefonisch contact voordat ik de koelkast die ik op het oog had zou bestellen. Dit contact verliep zo fijn! Meer dan vriendelijk, duidelijk en de garantie dat ik de koelkast de volgende dag in huis zou hebben. Dit gaf een gevoel van vertrouwen. De volgende dag werd de koelkast netjes geleverd en ik ben er nog elke dag blij mee!😇 Top service!

Charlotte 10-07-2020

Bemmel en Kroon heeft een erg goede prijs-kwaliteitsverhouding, met een duidelijke website. Daarnaast wordt je apparatuur gratis bezorgd en heb je de mogelijkheid om hem voor een meerprijs ook te laten aansluiten.
Wat verder erg fijn is, zijn de lange openingstijden van de klanten service. Je wordt heel goed geholpen. En dit zorgde ervoor dat we snel een keuze konden maken over het kopen van een vaatwasser. Vervolgens word je goed op de hoogte gehouden van de status van de product en wanneer de levering zal plaatsvinden.
Ik raad Bemmel en Kroon zeker aan!

RickV 10-07-2020

Prima geholpen in winkel Cruquius. Snelle levering en zeer vriendelijk en vakkundige installatie. Oude machine afgevoerd en verpakkingsmateriaal wordt ook meegenomen. Goede uitleg over apparaat.
Zeer tevreden

Gert 10-07-2020

Bemmel en Kroon biedt een scherpe prijs en reageert snel als je een offerte opvraagt.

Hilde Van Meenen 09-07-2020

Snelle en correcte afhandeling en vriendelijke leveranciers. Dank je wel, alles tip top in orde !

Jeroen 09-07-2020

Snelle levering. Reageren snel op vragen. Alles keurig geregeld met plaatsingsbedrijf. We zijn zeer tevreden.

Annelies 09-07-2020

Bemmel & Kroon komen vaak bovenaan de lijst van kieskeurig voor. Vaak als de goedkoopste met de complete service. Na mijn bestelling kreeg ik direct het bericht dat de levering weken zou duren. Ik belde in de avond en werd uitstekend geholpen met het zoeken van een alternatief die de volgende dag ook nog geleverd werd. Top service.

Fielder 09-07-2020

Scherpe prijzen, goede informatie, prettig te woord gestaan en perfecte snelle levering

Willem van Rijn 09-07-2020

Niet alleen een overzichtelijke en duidelijke site, ook nog eens de laagste prijs van Nederland. Donderdag besteld, vrijdag daadwerkelijk thuis afgeleverd. De laatste 3 maanden in dit Corona tijdperk heb ik heel wat online besteld. Er was echter niet een bedrijf dat volgens gemaakt belofte kon leveren. Complimenten.

Vink 09-07-2020

Na het plaatsen van een bestelling van onze Siemens combi/magnetron in de avond, kregen we de bestelling de volgende dag al geleverd.
Super afgehandeld en snelle levering en van ons is het cijfer 10 geheel verdiend.

tim 09-07-2020

Bemmel & Kroon heeft mijn bestelling vlot geleverd. De koel-vriescombinatie die zij op hun website aanboden was niet meer leverbaar. Dat bleek pas na de betaling. Er werd een overeenkomstig model geleverd.

Hes Muller 09-07-2020

Nadat de wasmachine keurig was bezorgd en aangesloten, gingen de mannen hem uitproberen. Nu had ik hele dikke pech, want mijn watertoevoer was kapot, dus niet kunnen wassen. Ik moet nu weer vijf dagen wassen voordat er een loodgieter kan komen. Verdriet alom. Bij nadere inspectie bleek ook dat in de haast het snoer nog met een grote lus achter de achterste poot zat, dus die kon ik niet goed in het stopcontact steken. Ook de droger was niet waterpas op de machine geplaatst, waardoor de deur steeds dicht viel. Snel maar met Bemmel en Kroon gebeld, en die komen nu netjes de mankementen verhelpen. Dus chapeau voor deze firma. Alleen vraag ik me nu wel af of ik wel een nieuwe machine nodig had gehad nu het aan de water toevoer lag. Maar daar kan Bemmel en Kroon niets aan doen, want een gebelde monteur zei dat de printplaat kapot was. Maar ja 100 euro weg en daar kom ik nooit meer achter.

Wim Perquin 09-07-2020

Zeer goed en vakkundig geholpen. Elke afspraak nagekomen. Installatie zeer naar wens verlopen. Alleen maar met aardige, behulpzame mensen te maken gehad.

een moeder 56 09-07-2020

Meerdere keren bijzonder vriendelijk te woord gestaan, meedenkend en behulpzaam! Ook toen er iets misliep met het bezorgbedrijf.

Antoinette 09-07-2020

Service die je mag verwachten. Vriendelijke medewerkers, direct antwoord op mijn vragen en waar nodig direct geinformeerd.

A. van der Zijden 09-07-2020

Goedkoopste aanbieder van de wasmachine die wij zochten. Snelle en goede levering.

Bvba EHS Producties 09-07-2020

Site was zeer gebruiksvriendelijk.Onze keuze was ook dat Bemmel & Kroon DE enige Nederlandse firma was met de beste prijs + ook de bestelling GRATIS wou afleveren in Belgie, ongeacht de afstand. Ook kon ik een ruime datum van leveren zelf kiezen en hiervoor werd ik steeds correct geinformeerd.Bestelling was niet meteen leverbaar maar daar werd ik meteen van de op hoogste gesteld,nà 2 - 3 dagen was de bestelling leverklaar dus geen weken lang uitstel of zo. Bovendien zéér vriendelijke koerier, netjes geleverd,verpakking namen ze zelf mee ook zonder te vragen

Sjoerd 09-07-2020

Koelkast besteld bij Bemmel en kroon. Op de site stond dat de betreffende koelkast leverbaar was. Op andere sites waar hij goedkoper was stond er tijdelijk uitverkocht, niet leverbaar en dergelijke. Krijg ik de volgende dag een mail met daarin dat hij pas na 4 weken leverbaar was. In alle 4 weken stond op de site van bemmelenkroon nog steeds dat hij leverbaar was. Ik vind dit misleiding. Als ik dit had geweten had ik hem bij een andere webwinkel gekocht waar hij goedkoper was. Verder prima service.

D.G. 09-07-2020

Ik heb mijn wasmachine bestelt via website.mooie prijzen.en nog jubileum korting gekregen.
Bezorging en service was super goed.Jongens hebben extra service verleent.Deze moest ik eigenlijk zelf doen voor hun komst.
Aanrader

Miele 09-07-2020

nette hulp en zeer goed support en aftersale aanrader om bij bemmel en kroon iets te kopen

Thierry 09-07-2020

Ik heb de shop gekozen omdat het artikel in voorraad was en bij de goedkoopste was die ik kon vinden. De prijzen in België zijn voor dit soort artikels ook ongeveer 40% hoger dan in de omliggende landen, vandaar dat ik in Nederland uitkwam.

wouters 09-07-2020

Pakje was bij levering niet volledig , maar na een mailtje werd het onmiddellijk rechtgezet .

Babs 08-07-2020

Goeie service en snel geleverd en geïnstalleerd. Vriendelijke te woord gestaan.

AAN DE SLAG! 08-07-2020

Onze kennismaking bij Bemmel & Kroon is aanbevelings waardig. Een zeer vriendelijke verkoper heeft ons geholpen met nieuwe keuken apparatuur. Zeer deskundige uitleg en adviezen gekregen. Niks was hem teveel.
Duidelijke uitleg over de factuur. De verkoper is klantgericht, klantvriendelijk, deskundig en ga zo maar door.
Wij bevelen Bemmel&Kroon van harte aan. Onze ervaringen zijn perfect.

Roelofs 08-07-2020

Prima levering en installatie van een fantastische vaatwasser.
Super gedaan!

J. 08-07-2020

Per toeval kwam ik op de site terecht. Ik had eerder nog nooit gehoord van Bemmel&Kroon. Telefonisch nam ik contact op over 2 producten. Een zeer vriendelijke en attente medewerker aan de telefoon die rustig de tijd nam om alles op te zoeken, uit te zoeken en door te nemen. Echte service dus. Als ik weer iets nodig heb, ga ik direct naar Bemmel&Kroon ipv naar de 'grote jongens'. Vandaag zijn mijn producten geleverd en ik ben zeer tevreden over de bezorgservice en de bezorgers.

Naafs 08-07-2020

Super shop Keurig koelkast geinstaleerd keuken Al's nieuwe 20 jaar oud prima

Peter 08-07-2020

Wel lastig dat je voor duurdere producten steeds een verzoek moet indienen om te weten welke prijs er wordt gehanteerd. Maar je krijgt heel snel antwoord en BenK heeft voor 99% de beste prijs. Ongelooflijke snelle levering conform afspraak.

H Gezginci 08-07-2020

Bestelling, website, klantenservice tot aan deur. Echt een pluim, voor Walid en zijn collega top levering en natuurlijk topproduct voor een super prijs. Lekker duidelijk taal, de website, je kunt aan heel veel elementen zien dat jet een erkende eerlijke bedrijf is. Ze zijn goed technisch aangesloten op hun leveranciers. De data klopt vooral voorraad enzo. Zelfs eerder geleverd dan gepland. 1 dag namelijk. Bezorging kun je volgen totdat ze aan de deur kloppen. Echt top.
Mensen wie voor, zijn geld, topproduct, snel en vriendelijke klantenservice, en voor een transport bikkel wil gaan, dan ben je bij deze bedrijf echt op de juiste plaats. Zeker een top aanrader. Twijfel niet en bestel.

A.de waard 08-07-2020

Omdat ik vroeger diverse dingen bij jullie heb gekocht en altijd super goed gegaan...nooit klachten dus de keuze was er makkelijk als het goed is waarom veranderen....

Peter 08-07-2020

's-avonds een stofzuiger besteld als vervanging van de bestaande stofzuiger. Website was duidelijk, overzichtelijk en snel. Informatie voldoende aanwezig. Bestelling ging goed en snel. Verwerking van de bestelling ging snel en werd netjes op de hoogte gehouden van de opvolging en levering. Een uur voor levering nog een bericht met verwachte tijdslot wat ook netjes werd nagekomen.

Jacco van der Linden 08-07-2020

Afgelopen maandag 06-07-2020 10 minuten binnen geweest in winkel, wasmachine uitgezogd, betaald en op dinsdag 07-07-2020 om 10.15 uur stond hij op mn zolder aangesloten en al. Alles met ordernummer ZTW874545 .
Oude wasmachine meegenomen. Alles TOP geregeld.

Henk Veenendaal 08-07-2020

Naar eerdere positieve ervaringen is wederom de bestelling op tijd en perfect afgeleverd door zeer vriendelijke mensen. Top.!! Bemmel en Kroon . Dat laatste kan op de zaak gezet worden