bemmel en kroon - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over bemmel en kroon.

bemmel en kroon stelt zich voor

Bemmel en Kroon is de grootste witgoed en keuken leverancier van de randstad met 3 vestigingen gespecialiseerd in witgoed apparaten, inbouwapparatuur en complete keukens. Wij leveren voorraad apparaten in Nederland en België binnen 1 werkdag. Uitsluitend origineel geïmporteerde producten zodat u verzekerd bent van de volledige fabrieksgarantie. Officieel dealer van alle witgoed merken. Alle vrijstaande apparaten kunnen worden aangesloten op bestaande aansluitpunten, ook kunnen wij uw inbouwapparatuur voor u inbouwen dit tegen meerprijs. U kunt onze winkel vinden in Den Haag, Zoeterwoude Rijndijk en Cruquius. We heten u graag welkom in een van onze winkels of in onze webshop.

Nick 06-10-2023

Eerst wat er goed ging. Het product zelf, een warmtepomp droger van LG, is geweldig. Eerste keer een droogkast en vraag me af waarom ik dat niet eerder heb gedaan. De levering gebeurde snel en ongeveer binnen het afgesproken moment.

De installateurs van Bemmel en Kroon leken niet goed te weten wat te doen. Ik kreeg wat boekjes in mijn handen geduwd en ze wilden vertrekken zonder ook maar iets te zeggen. Daarop kon ik nog net vragen of ze de afvoer wel hadden aangesloten. Met wat gemor kwamen ze terug om enkele minuten later te melden dat het nu zou aangesloten zijn.

Dat was nu twee weken geleden. De installateurs hebben echter iets verkeerd geplaatst. Niet alleen loopt de droogkast niet af, maar mijn wasmachine die in hetzelfde T-stuk zit loopt nu ook niet meer af. Er hangt ook een afvoergeur nu in de wasruimte.

Dit probleem onmiddelijk gemeld bij Bemmel en Kroon van zodra ik het opmerkte. Er werd voorgesteld om de installateurs opnieuw langs te sturen voor herstelling. Ik stelde enkele datums voor, maar mocht daar na een week geen antwoord op ontvangen. Op dat punt heb ik opnieuw contact opgenomen met een vraag tot oplossing. Dat was ondertussen weer enkele werkdagen geleden. Zeer teleurgesteld. Volgende keer gewoon weer Coolblue...

Senagado 21-10-2021

In mei 2019 een koelkast van Bosch gekocht. Blijkt achteraf dat dit model al dateerde van 2013! na 2 jaar en 5 maanden (5 maanden buiten garantie) is het toestel stuk en is het onderdeel nergens meer verkrijgbaar. Gevolg: nieuw toestel gekocht bij een betrouwbare verdeler. Bemmel en Kroon zijn enkel poenscheppers zonder service die vooral prijsaanbiedingen doen op oude stocktoestellen.

ienke 17-12-2020

Frigo was via website netjes betaald en besteld. Op de dag van levering krijg ik maar geen bericht over hoe laat er geleverd zou worden. Blijkt na veel vijven en zessen dat er 2 frigo's in stock 'verdwenen' zijn. Ik zat dus al een hele dag te wachten op de levering. Geen frigo dus en ook geen excuses van de medewerker die koud en afstandelijke communiceerde. Hij ging het direct annuleren voor een terugbetaling, zei hij. Op de vraag of ik een officiële creditnota kon krijgen en de contactgegevens van de manager werd niet gereageerd. 3 werkdagen later stond het geld nog steeds niet op mijn rekening. Terug naar B&K gebeld, bleek de bestelling dus niet geannuleerd en kan ik terug 3 werkdagen op mijn geld wachten.
Kortom, heel slechte, onvriendelijke service!

Car 17-07-2019

Mijn broer besteld een stofzuiger die in voorraad is. direct daarna krijgt hij een email dat deze niet meer in voorraad is.( kan altijd gebeuren). Als alternatief krijgt hij een zogezegd betere duurdere stofzuiger aangeboden. Helaas is dat geen betere , duurdere stofzuiger. s' anderdaags ziet hij op de website dezelfde stofzuiger die hij besteld had staan maar wel een stukje duurder. Dit kan toch niet he. Ik kan dit echt geen betrouwbare firma noemen. Gelukkig heeft hij nog niet betaald ! En kunnen we ergens anders deze stofzuiger kopen

henkieboy 26-01-2017

aankoop bij BenK

Prijs/kwaliteit niet te kloppen. met nog extra korting indien men meer dan 3 stuks koopt . Dus bestellen maar :)

Pluspunten

• groot assortiment
  • levering wanneer het u past

Nele Lemmens 17-11-2016

Goedkoopste, snel en goede service!

Ik had als Belgische nog nooit van Bemmel en Kroon. Ik kwam bij jullie website uit omdat ik er De wasmachine die ik wou tegen de voordeligste prijs vond. Ik heb even getwijfeld maar besloot toch om hem bij jullie te bestellen omdat ik kon betalen bij levering. Ik kreeg zelf een nieuwer model aangeboden tegen dezelfde prijs! De wasmachine werd netjes geleverd op het afgesproken moment en geinstalleerd zonder extra kosten! Ik ben heel blij met jullie service en zal bij een volgende aankoop zeker eerst langs jullie website surfen! bedankt!
(BKI569313)

Pluspunten

• Goedkoopste
  • Goede service

Minpunten

• pinmachine werkte niet met mijn belgische kaart

roland 10-08-2016

super

BKI550582. Was de enige website waar deze LG Robotstofzuiger zo goedkoop was. Bij concurrentie 10% hogere prijs en op hun belgische website tot zelfs 20 % duurder. Amai... Perfecte registratie, betaling en levering binnen de 4 werkdagen in Belgie. Zeker voor herhaling vatbaar.

Pluspunten

• service webshop
  • snelle levering