Deze score is berekend op basis van 2932 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Yvonne Idsart- Meulman 28-01-2020

Vriendelijk, duidelijke uitleg, goede informatie en snel! en ook nog een hele goede prijs/kwaliteit voor een superoven!
Ook de informatie over (tijdsplan) het brengen, installeren en afvoeren van de oude oven liep op rolletjes. In een woord super

Marco 28-01-2020

Duidelijke website, snelle en nauwkeurige levering met de juist informatie voorziening. En vlak voor levering nog een sms bericht.

F. Wesserlo 27-01-2020

Ik kies altijd voor kwaliteit. Bedrijven zoals "concurrenten" hebben de duurdere koelkasten, fornuizen, wasmachines niet in de showroom. Vaak zijn dit de gemiddelde types die daar staan. Anders moet je dit via internet bestellen bij deze winkels. Bij dure apparaten wil je toch zien wat je koopt met deskundige uitleg. Dit kan dus bij Bemmel en Kroon. Ook prima geadviseerd in de vestiging Den Haag.

wim .b 27-01-2020

absoluut de goedkoopste,makkelijk besteld en supersnel geleverd door vriendelijke jongemannen
echte aanrader

Anne 27-01-2020

Ik schrijf meestal geen recensies, maar ik wilde dit toch wel even kwijt. Mijn dochter heeft een paar dagen geleden een vaatwasser via de website voor ons besteld met extra service voor het afleveren en aansluiten. De afhandeling van de aankoop via de webshop en de notificaties tijdens bezorging verliepen perfect. Op het moment dat de bezorgers de vaatwasser kwamen brengen was ik op mijn werk en mijn man (die buitenlands is) was thuis. De oude vaatwasser stond in de keuken (begane grond) en werd netjes meegenomen door de bezorgers, evenals de verpakking van de nieuwe vaatwasser. Op een gegeven moment belt mijn man mij en vertelt dat hij moest tekenen waarna de bezorgers weg zijn gegaan nadat ze de machine midden in de keuken hadden achtergelaten zonder deze aan te sluiten. Ze stapten op dat moment net in hun bestelbus dus ik zeg tegen mijn man de telefoon te geven aan één van hen (mijn man praat slecht Nederlands), waarna ik deze meneer aanspreek en hem vraag waarom hij de vaatwasser niet aangesloten heeft. Hij zegt mij dan dat hij de machine niet kan plaatsen omdat hij onder het aanrecht staat (let wel: geen inbouw, gewoon een vrijstaande vaatwasser die eronder wordt geschoven) en hij dus de machine niet mag aansluiten. Als ik hem vraag waarvoor ik dan de extra service betaald heb geeft hij als antwoord: " ik zou het niet weten". Ik heb hem alsnog vriendelijk verzocht de vaatwasser aan te sluiten (we hebben hier immers voor betaald), wat hij dan ook gedaan heeft, echter "uw man moet zelf de machine eronder schuiven". Uiteindelijk hebben ze toch geholpen, maar ik wilde hier even melding van maken, want als ik niet heel toevallig met mijn man aan de telefoon was geweest op dat moment en gevraagd had om met de bezorger te spreken, dan waren ze er snel vandoor geweest zonder de vaatwasser aan te sluiten.
Door deze vriendelijke bezorger geef ik een 6, anders had ik zeker een 9 gegeven.

Martin 27-01-2020

De prijs is zeer aantrekkelijk, wat waarschijnlijk ook te maken heeft met "drempel levering". Dit wordt wel heel erg toegepast.
De vaatwasser werd werkelijk achter de drempel neergezet. Niet uitgepakt en op de vraag of de heren de vaatwasser bovenop de wasmachine wilde zetten, viel hier niet over te praten. Drempel levering is ook letterlijk drempel levering.
Iets meer service kan denk ik geen kwaad mijns inziens. Levering lijkt nu op dumping.

H.W.Steensma 27-01-2020

vlotte en nette bezorging tussen de afgesproken tijd. Goed contact met klantenservice. Familie heeft hier ook besteld en waren zeer tevreden. Voor de prijs kan je hier goed terecht. De site is overzichtelijk en goed.

Ruud 27-01-2020

Door een collega gewezen op Bemmel en Kroon en daar ben ik hem dankbaar voor. Een inbouw vaatwasser laten plaatsen wat , met uitbouw oude vaatwasser, in totaal maar een half uur duurde. Daarbij werd heel netjes en secuur gewerkt en passant ook nog andere deuren, laden opnieuw gesteld. Service van A tot Z door Bemmel en Kroon en zeer vriendelijke monteurs.

A.P. van der Toorn 26-01-2020

Een fijne winkel en heel veel keus. Deskundig personeel en een snelle levertijd. En we zijn zeer tevreden met de Beko droger.

lenny N 26-01-2020

telefonisch heel goed bereikbaar,je hebt gelijk een medewerker aan de lijn dat is bij andere webshops een lange zit voordat je iemand aan de lijn krijgt.
En ze weten ook gelijk een antwoord over de vragen die je stelt, en ook als je iets besteld hebt dan krijg je netjes een email en bericht wanneer het bezorgd gaat worden,en die bezorgdienst van hun werkte ook allemaal prima zoals ze beloofd hadden.
Was eerst aan het twijfelen of ik hem daar wel zou gaan bestellen maar heb daar beslist geen spijt van ik zou deze firma ook aanbevelen om iets te bestellen en kopen,tot nu toe een hele goede service

AnHa 25-01-2020

Nadat we in het Inspiratiehuis van BSH (Siemens) onze apparatuur hadden uitgekozen, hebben wij o.a. bij Bemmel & Kroon een offerte aangevraagd. B&K was het snelste in reageren en we kregen goed advies en nog een leuke korting ook. Dus de beslissing was gauw gemaakt!

Meer Bosch voor hetzelfde geld 25-01-2020

Heldere site waaruit we snel een goede keuze konden maken tegen een goede prijs. Daarna bleek dat wat we bestelden niet meer leverbaar was, vreemd dat zoiets dan nog wel kan worden besteld? Maar het werd goedgemaakt met het aanbod van een nieuwer en duurder type combimagnetron van Bosch tegen toch dezelfde prijs. Levering snel en goed gecommuniceerd, correcte bezorging en meenemen oude apparaat.

Sandra 25-01-2020

Prima webshop, normale prijzen en snel met leveren. De koelkast die ik wilde was bij andere websites niet direct leverbaar, van 5 tot 15 dagen wachten. Nou, als je koelkast kapot is wil je zo snel mogelijk een nieuwe. Bij Bemmel en Kroon volgende dag leverbaar. Gisteren besteld en vandaag bezorgd door 2 vriendelijke en behulpzame jongens. Kon via tracking zien waar ze ongeveer waren en ik werd regelmatig via sms op de hoogte gehouden van de bezorgtijd.

Deborah 25-01-2020

Goed omschreven artikelen op de site, goed te vergelijken. Morgen in huis als je voor 22.00 besteld en voor nog geen 10 euro de boel op de tweede verdieping gezet en oude droger weer meegenomen. Super handig en snel dus. En nog een voordelige prijs ook, wat wil ik nog meer? Niets, zo wil ik het!

Paul Gorinchem 25-01-2020

Goede website, met keuzemogelijkheden als je iets specifieks zoekt.
Wij hebben een koelkast en een diepvrieskast bij hen gekocht en zijn erg tevreden over de telefonische bereikbaarheid, advisering tijdens de telefoongesprek. Verder ook erg tevreden over de juiste manier van afhandeling. Kon zelf de leverdatum uitkiezen en werd netjes geïnformeerd over hoe het verloop zou zijn die aflevering. Vroeg een tijdframe waarbinnen de leverantie zou kunnen plaats vinden en dat tijdsframe werd nauwkeuriger naarmate het dichterbij kwam.

Jn spaans 24-01-2020

Goeie service alles duidelijk.
24 januari warmte pomp droger Miele bezorgd alles zoals afgesproken perfect geregeld.
Gewoon TOP,,,,!!!!!!!!

R 24-01-2020

aflevering was vriendelijk en duidelijk.
Goede uitleg en netjes gewerkt!
verpakking keurig opgeruimd.
Planning was goed voor elkaar.

Mick 24-01-2020

Veel keus en goede telefonische support voor de laatste details. Altijd bellen voor een scherpe prijs of een combinatiekorting!!

combi-magnetron 24-01-2020

Ruim gesorteerde winkel met vriendelijk en deskundig personeel. We kochten een combi-magnetron, maar ook onze vragen over andere artikelen werden ruimschoots beantwoord. Zelfs een klacht betreffende de wasmachine van onze dochter werd spontaan in behandeling genomen. De levering was correct; vriendelijke sjouwers, die zelfs de moeite namen om het apparaat iets verder binnen te brengen dan de voordeur. Ook het oude materiaal werd mee teruggenomen.

TJ Calis 24-01-2020

Prima informatieverstrekking via telefoon; foutloze aflevering binnen één dag, zoals toegezegd.

Andrew 24-01-2020

Duidelijke webside, goede navigatie,filters en overzichtelijk.
Snelle levering en voordelig.
Duidelijke communicatie over status en levering

hans 24-01-2020

fijn geholpen goed advies flexibel levertijden ivm verbouwing paar maal verplaatst

Kees 24-01-2020

Er was een wasdroger met kassakorting. Ik werd netjes te woord gestaan en heb uiteindelijk de droger gekocht.

aris prins 24-01-2020

goede service, prijskwaliteits verhouding is prima.
je word vriendelijk geholpen en de monteurs zijn vriendelijk en verstaat zijn vak.
gaat niet eerder weg tot alles ok is.
dus echt een aanrader.

Ben Winnemuller 24-01-2020

Uitstekende service van de installateurs/bezorgers van Bemmel & Kroon.
Volgens aangegeven tijdlijn aanwezig, snel geplaatst, de installatie verliep vlekkeloos.
Mannen met kennis die ook keurig antwoordden op al mijn vragen.
Het bedrijf Bemmel & Kroon en deze installateurs ontvangen van mij een tien met een griffel.

Jan 23-01-2020

De aankoop bij de verkoper was geweldig alles werd goed uitgelegd en vergeleken met met andere apparaten

Corrie Beekers 23-01-2020

Ik ben heel erg tevreden met de geweldige en snelle levering en plaatsing van mijn vaatwasser

eddy 23-01-2020

we zijn op zoek naar een inductieplaat. Via internet bij Bemmel en kroon terecht gekomen. Zei claimen de goedkoopste te zijn. Dit was niet zo via internet. We hebben contact gezocht met hun en claimen dat de concurrent niet de goedkoopste is door de verzendkosten. Dit is echter niet het geval. Ik wou ze nog een kans geven, dus heb ze gebeld wat de vervanger was van onze huidige plaat. Dit moest ik zelf maar opzoeken op internet.

Topverkopers dus!!

nooit weer!!

Appelman 23-01-2020

Al een tijd op zoek naar een koelkast dus zoeken op internet zo op Bemmel&Kroon uitgekomen.
De beste prijs dus bestelt.
Dat ging supersnel net als de levering.
gewoon aan de jongens betaald via de pin die de koelkast kwamen brengen.
Gewoon top.
Wij zijn zeker zeer tevreden dus een dikke tien van ons.

Vital D 23-01-2020

Alles is netjes afgehandeld zoals afgesproken.
Zeker een aanrader.
De levering was zelfs sneller dan we verwacht hadden.

Barry 23-01-2020

Ik had al ergens anders de combimagnetron voor een hele lage prijs gekocht, maar de levertijd was ineens 8 weken. Vervolgens heb ik bij Bemmel & Kroon eerst gevraagd of ze de magnetron voor dezelfde prijs konden leveren, maar dat was helaas niet mogelijk. Ondanks de laagste prijsgarantie kon ik daar wel begrip voor hebben. Ik kreeg vervolgens een met andere webshops zeer concurrerende prijs aangeboden. De communicatie per mail over dit aanbod verliep 's avonds tussen 21.00 en 22.00 uur en de volgende ochtend was de combimagnetron al voor 10.00 uur geleverd. Ik had nog niet eerder bij Bemmel & Kroon besteld, maar dit geeft zeker vertrouwen. Bij een volgende aankoop zal ik zeker contact hebben met Bemmel & Kroon.

Vic 23-01-2020

In de winkel het product (afzuigkap ) gekocht. Ophalen in het magazijn. ( E 10,-- voordeliger ) Helaas kwam de werkelijke voorraad niet overeen met de administratieve voorraad. Ofwel de Afzuigkap was er niet.... Dit werd vlot opgepakt.... Enkele dagen later werd deze perfect volgens planning thuis afgeleverd.

Ger Konemann 22-01-2020

Ik was op zoek naar een nieuwe combimagnetron en kwam uit op de website van Bemmel & Kroon. Een goede duidelijke website met concurrerende prijzen van de producten. Na wat reviews gelezen te hebben was het duidelijk dat ik hier mijn bestelling veilig en vertrouwd kon plaatsen. Dit ging zonder problemen en ik kon zelf de aflever dag bepalen. Tot de levering werd ik prima op de hoogte gehouden via de email over de status van mijn bestelling die keurig op tijd werd afgeleverd. Mijn eerste indruk met deze winkel is dus uitstekend.

Maarten 22-01-2020

Via internet research gedaan voor aanschaf van een ijskast. Uitgekomen bij van Bemmel en Kroon. Winkel vlakbij waardoor het handig was toch even te gaan kijken. Daar op basis van goed advies de aankoop gedaan.

Peter&Corry 22-01-2020

De goedkoopste internetshop die zich ook aan de afspraken houd.
Ook voor vragen of advies maken ze altijd tijd vrij.

Willo van der Eijk 22-01-2020

Eerst een andere witgoedhandel benaderd, maar die konden mijn technische vragen niet goed beantwoorden. Bij Bemmel en Kroon werd ik zeer professioneel geholpen. De bezorging was goed geregeld en volgens afspraak. Daarnaast was de koelkast geheel naar wens!

Oma 21-01-2020

Zeer goed geholpen met zoeken van wasmachine. Werd veel tijd uitgetrokken om te adviseren.

B.A. Koershuis 21-01-2020

De service / advies in de winkel was plezierig en professioneel.
Aflevering van de bestelde producten was vlgs afspraak en door zeer behulpzame medewerkers op het afgesproken tijdstip.

Bonny 21-01-2020

Ik heb juist een droger gekocht ik zag dat hij ergens anders goedkoper was, maar mijn droger was al besteld nu heb ik direct met hun gemaild en kreeg ik als nog mijn droger voor de laagste prijs als dat niet top is dan weer ik het niet meer. Goede klantenservice en ja ik zou er heel snel weer iets aanschaffen dus top.

Ronald 20-01-2020

offerte is zeer snel geleverd.
offerte was duidelijk.
LG Amerikaanse koelkast, Samsung wasmachine en Samsung droger besteld en bestelling is ook snel bevestigd.
al met al in mijn beleving professioneel.

Lanza 20-01-2020

Via internet diverse prijzen opgevraagd van inbouw apparatuur. Die kregen we binnen een 1/2 uur antwoord op. Daarna toch nog om advies gevraagd in de winkel en werden zeer netjes geholpen. Nu onderhand alles ontvangen na alle tevredenheid.
TOP

paul 20-01-2020

ik vind de winkel top en de verkopers ook alleen toen de machine geleverd werd vroeg ik of ze de beveilingsschroeven er uit wilden halen dat hebben ze niet gedaan helaas ben er zelf met niet het juiste gereedschap aan het klooiien geweest om ze los te krijgen. dit vind ik een minpunt

Familie van Laarschot 19-01-2020

Wij zijn erg tevreden over Bemmel en Kroon! Goede prijs voor de combioven die wij zochten, Supersnel geleverd, aardige chauffeur, verpakkingsmateriaal en oude apparaat keurig meegenomen. Kortom, topservice!

L. Brooshooft 19-01-2020

Klant vriendelijk, zeer goede uitleg. Laat de klant zijn wensen kenbaar maken. Vertelt ook de voordelen van de door de klant gekozen apparatuur. Maar geeft daarna ook aan wat mogelijk de nadelen kunnen zijn wat de klant zou willen. komt ook, als de klant het vraagt met een alternatief en geeft daar ook de voor en nadelen van aan. Zodat de klant het geheel rustig kan overwegen. Men maakt ook een gunstige prijs als men eventueel meerdere apparaten zou willen bestellen. Mocht de klant de offerte hebben gekregen en men wil deze toch eventueel veranderen voor een ander apparaat is dat totaal geen probleem. En geeft men ook daar de eventuele voor en nadelen van aan. Zodat de klant voor zich zelf een goede keuze kan maken.

Erica 18-01-2020

Koelkast besteld vrijdag middag, volgende ochtend om 11 uur stond hij binnen. Helemaal top!
Goede communicatie over de levering en ook nog een smsje een half uur van te voren dat hij eraan komt.
Ik had bij de levering zsm ingevuld, maar heb daar toen nog even achteraan gebeld om te vragen of dat de volgende dag kon zijn. Hierbij stonden ze mij vriendelijk te woord en hij kon inderdaad gelijk geleverd worden. Dat was fijn.
Ordernummer BKI824264

Erica 18-01-2020

Paul W 18-01-2020

Na lang zoeken uit gekomen bij Bemmel en Kroon een mailtje gestuurd met wat vragen die snel een adequaat werden beantwoord.

Meteen erna een bestelling geplaatst (inductie kookplaat van Bosch) die door een zeer vriendelijke bezorgster van Dynalogic vandaag geleverd is ben dan ook meer als tevreden.
Ik kan deze winkel dan ook zeer aan bevelen eindelijk weer een winkel die doen wat ze beloven top en verder ook een pluim voor Dynalogic.

H. v.d. Hoogen 18-01-2020

Ik heb vrijdagavond een wasdroger besteld en ze gaven aan deze op zaterdag te kunnen leveren. ik kreeg op zaterdagmorgen een mailtje waarin werd aan gegeven dat de droger tussen 10.50uur en 13.50 uur geleverd zou worden.
om 10.55 uur kreeg ik een sms dat de chauffeur onderweg was.
11.15 stond de droger op zijn plaats. Super zo'n bedrijf die gewoon waar maken wat ze zeggen, super gewoon

Joop en Loes Vreeswijk 18-01-2020

Wij hebben voor deze shop gekozen omdat er veel keuze is in ons geval een vaatwasser. Werden zeer goed begeleid om de goede keuze te maken. Op de levering valt ook niets af te dingen het uit halen en installeren van de nieuwe vaatwasser is deskundig en netjes gebeurt en rommel keurig opgeruimd op een vriendelijke wijze.

H.van Breukelen 18-01-2020

Van Bestellen tot levering verliep alles netjes en correct. Werden keurig op de hoogte gehouden van de voortgang van de bestelling