Deze score is berekend op basis van 4709 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Marsha Smit 08-12-2021

Wij hadden snel een nieuwe koelkast nodig en dat is gelukt! Om 19:00 besteld, vandaag om 15:00 werd hij gebracht. Goede service! De klantenservice is bereikbaar tot laat en heeft ons uitstekend geholpen met onze keus.

W Montgmery 08-12-2021

The old fridge was not taken away - this was promised on their wedsite and was the only reason I chose them rather other offers.

Marcel 08-12-2021

Goede prijs, goede service. Afspraak = Afspraak. Ook plaatsen werd goed geregeld.

mar wentzel 08-12-2021

de winkel ziet er heel netjes uit.zeer netjes geholpen en zeer snelle levering

Jos 08-12-2021

Super snel geleverd en netjes het oude apparaat meegenomen! Top service!!!!

E. van Lith 08-12-2021

Fijne winkel.... rustig en goed advies. In 1 maand tijd, 2 x terug geweest voor een aankoop. Mocht er iets nodig zijn, ga ik er zeker naar terug, ik koop er trouwens al 30 jaar.

Jolanda 08-12-2021

Zeer snelle levering en vakmensen die het witgoed komen brengen, top! Zeer tevreden met het product!

Frank 08-12-2021

Ik was dringend op zoek naar een inbouw koelkast. Middels een zoek criteria kreeg ik een aantal aanbieders.
Na het lezen van reviews ben ik uit de comfort zone gestapt en is de bestelling bij Bemmel en Kroon geplaatst.
Vanaf de bestelling kan ik alleen maar de loftrompet afsteken. De bestelling is 's-maandags geplaatst, de dag erna heb ik s-morgens om 07.20 uur een mail ontvangen dat verzending dinsdag plaatsvond. Om 08.00 uur een sms ontvangen over de verzending waarin een traject en trace was bijgevoegd waardoor je de zending kon volgen. Bemmel en Kroon chapeaux!!!

Aad 08-12-2021

Perfect kan niets aan verbeteren.
Gedaan wat was afgesproken
Zeer vriendelijke mensen

Linda 08-12-2021

Al enige tijd op zoek naar een droger. Degene die ik wilde had Bemmel en kroon. Dit als goedkoopste. Er stond op de site vandaag besteld morgen in huis. Bleek echter dat die van mij 6-8 weken levertijd had. Had de volgende dag gebeld en kreeg een zeer vriendelijke medewerker aan de lijn. Hij dacht direct met mij mee. Beschikte over de juiste kennis en we hebben samen een ander uitgezocht. Erg fijn hoe hij meedacht en expertise had. Maar het prettigst was dat er geen wachttijden aan de telefoon waren en hij mij direct met alles Kon helpen. Gewoon zoals het hoort! Vriendelijk personeel! Top!

Tolly 08-12-2021

Vriendelijke shop met veel merken aan witgoed met een goede prijs en vriendelijk personeel

E Vreeswijk 08-12-2021

Snelle service en snelle levering van het bestelde product (siemens volautomaat) en werd zelfs op zondag afgeleverd
Tevens duidelijke communicatie over de aflevering.

Petra 08-12-2021

Mooi op tijd bezorgd,vriendelijke , servicegerichte en efficiënte bezorging.Alles soepel verlopen van bestellen tot en met bezorging.

Linda 08-12-2021

Berend 07-12-2021

Gebruiksvriendelijke site, Contact gehad met verkoper, goede adviezen gekregen bij aankoop wasmachine, droger en koelkast

Alwin 07-12-2021

We zijn heel goed en prettig in Zoeterwoude Rijndijk geholpen. Heel veel keus en prettige medewerkers. En de volgende dag in huis!

Ton vd Broek 07-12-2021

heb onlangs 2 afzonderlijke bestellingen gedaan. de dag erna kreeg ik ze direct geleverd. het bedrijf komt vertrouwd over. h
hun site is duidelijk en goed onderbouwd met technische informatie.Zodoende kom je makkelijk tot een keuze.

Carmen 07-12-2021

Ben zeer tevreden over de uitleg en het advies van de verkoper, ook de winkel sprak mij aan. De prijs van het artikel was goed, in vergelijking met andere winkels. Ook kreeg ik goed advies bij aankoop van het tweede artikel en een leuk prijsvoorstel (showroom model). Al met al zou ik de winkel aanbevelen.
Website is ook duidelijk en overzichtelijk.

jm 07-12-2021

In september een offerte aangevraagd voor een inductiekookplaat Siemens ex 677Lyv5E.
Destijds aangeboden voor € 1209,-, dit was inclusief zomerkorting.
Recent werd op de site reclame gemaakt met ruim € 150 euro black friday korting. Omdat ik de koop nog even uitgesteld had opnieuw offerte aangevraagd. Tot mijn verbazing is nu de prijs €1325, (inclusief de door hen vermelde € 204,- black friday deal). U kunt zich de teleurstelling voorstellen. Kroon en van Bemmel verschuilt zich achter huidige prijzen maar van collega aanbieders heb ik gelijkwaardige aanbiedingen ontvangen met de prijzen van september. Niet alles is wat het lijkt!

Peter 07-12-2021

Prima afhandeling. Bestelling snel en correct bezorgd. De installatie zelf was ok maar kon beter. Afvoerslag van de droger werd niet vastgezet aan de machine zoals in de handleiding staat beschreven. Is verder geen probleem denk ik.

Revelina Tokromo 07-12-2021

Anderhalve week geleden heb ik te horen gekregen, dat mijn wasmachine officieel was overleden. De trommel bleek kaputski. De distributieriem onder de wasmachines. Na bijna 10 jaar moest ik dus weer op zoek gaan naar een nieuwe. Nadat ik de volgende woorden typte in de zoekbalk 'wasmachine stil zuinig aanbieding' (hey je bent een Nederlander of niet) zag ik een hoop linkjes. Best handig die button 'Shopping'. Dan krijg je afbeeldingen van het product, aanbieders én prijzente zien. Het is even doorjakkeren, maar dan heb je ook wat. Want je wilt immers het product naar wens met de scherpste prijs en een goede service. En aangezien ik een alleenstaande moeder ben, wilde ik mijn zuur verdiende eurocentjes goed spenden. Dat in de december maand. Zucht. Oké een nieuwe wasmachine it is.

Uiteindelijk heb ik Bemmel en Kroon verkozen boven die grote online blauwe jongens. Je weet wel, die met het dikke bolle blauwe mannetje en die koele blauwe. Dat kwam omdat ik constateerde dat die laatstgenoemde 74,95 durft te vragen voor 'aansluiten en op de gewenste plek neerzetten inclusief tussenstuk en installatie. Bemmel en Kroon doet alles voor een lief meerprijsje van 19,95. Zoals zij het zelf op hun website aangeven: "De wasmachine wordt op de juiste plek in huis geplaatst zodat je zelf niet hoeft te tillen. We pakken de bestelling tevens voor jou uit, verwijderen de transportbeveiliging en sluiten het apparaat aan. De oude wasmachine wordt afgevoerd vanaf de plaats van gebruik. Aansluiten op een trekschakelaar valt niet binnen de extra service."

En zo geschiedde! Vandaag kwamen de bezorgmannen van Bemmel en Kroon mijn wasmachine afleveren. Alleen de plek waar hij moest komen, was nog een uitdaging. Namelijk door mijn keuken naar het balkon naar de kamer waar het moest komen te staan. Ook dat bleek geen probleem (lang leven openslaande balkondeuren). Met een paar keer knipperen met de ogen werd mijn nieuwe wasvriendje op zijn plek gezet, geïnstalleerd en aangesloten. Voor maar 19,95! Geen geld toch?

Ook werd ik na de online aankoop door Bemmel en Kroon zeer goed op de hoogte gesteld. De aankoop via de mail en verloop via 'Track en Trace'. Hiermee kun je de tijd zien wanneer zij het product komen bezorgen (via sms, ja ja dat bestaat nog). Geen indicatietijd. Dus als je nog snel een boodschapje wilt doen, dan kan dat prima!

De bezorgmannen bood ik na hun service een blikje Cola Zero to-go aan, die blijkbaar zeer welkom was. Bij vertrek wensten zij mij beide een prettige dag en plezier met mijn nieuwe Bosch wasmachine. Na 10 jaar kom je erachter, dat een wasmachine ook erg stil kan centrifugeren.

Mocht ik over 10 jaar weer een wasmachine-overlijdensbericht moeten ervaren, dan weet ik wel bij wie ik de nieuwe zal bestellen :) Mijn aankoop bij Bemmel en Kroon is meer dan positief! Een dikke 10 voor prijs/kwaliteit én serviceverhouding!

Janssen 07-12-2021

Zeer goede service en snelle levering. Aardige jongens moesten 1 trap omhoog ging zonder moeite

Marianne 07-12-2021

Wij kopen al een paar jaar het witgoed bij Bemmel en Kroon. Wij vinden de service, via ..., uitstekend. Als een probleem zich voordoet, wordt dit professioneel en klantvriendelijk snel opgelost.

Willem Spee 07-12-2021

Bij binnenkomst vriendelijk welkom geheten. In eerste instantie leek het er op dat wij geen koel/vriescombinatie zouden kunnen vinden gezien de plek in de keuken waar deze geplaatst moest worden. Echter na enig speurwerk door de medewerker kwam er toch een tevoorschijn. Het grotere model ter plaatse kunnen bekijken en tevreden naar huis. Goede en zeer vakkundige aflevering en plaatsing door de medewerkers van het bedrijf enkele dagen later. (Wederom) een tevreden klant

Barry 07-12-2021

Prima site die duidelijk navigeerbaar is en goede service. De wasmachine was snel geleverd en ook goed en snel in elkaar gezet. Erg fijne ervaring met Bemmel&Kroon.

NRA 07-12-2021

Snelle levering ondaNOS het feit dat aparaat (Liebherr CN 4015-21) eerst geleverd zou worden vanuiat de Liebherr (Buram Electro BV). Op de dag van levering was er algemene storing bij Dynalogic, vervoerende partij. Bemmel en Kroon gebeld en keurige uitleg gekregen over het probleem. We hebben ook samen kunnen lachen, ondanks het enorm groot probleem.

JC Bleek 07-12-2021

Wij hebben een keuken gekocht bij Bemmel en Kroon. De begeleiding van keuze van de samenstelling van de keuken ging goed. Het aanrechtblad kon pas na de plaatsing van de keuken ingemeten worden. Het aanrechtblad zou geplaatst worden zodra het binnen was. Het aanrecht blad staat inmiddels bij hen in de opslag. We wachten nu al 7 weken op de plaatsing van het blad en we hebben te horen gekregen dat het nog maanden gaat duren. Met als gevolg dat we nu al bijna 2 maanden een noodblad van spaanplaat hebben en dat we het daarmee nog maanden moeten doen. De reactie van Bemmel en Kroon is "Het plaatsen van keukens gaat voor!" Ze hebben hun product verkocht. Wij moesten betalen vóór de plaatsing en hebben dus geen poot om op te staan. Als klant blijven wij zitten met een keuken die half af is. Een erg slechte planning en een waardeloze service!!!!

Steffanie v Herten 07-12-2021

Makkelijk en snel bestellen, was ook de goedkoopste.
Product was niet op voorraad maar ik werd netjes op de hoogte gehouden.
Helemaal top: ik kon zelf een bezorgdatum kiezen toen de Quooker bij hun binnen was.

Edwin 07-12-2021

Was aan het kijken op prijs en zo, nu verschillende dat niets met de groote bedrijven. Verder alles netjes op tijd en volgens afspraak geleverd.
Super bij mee.

Rien Peters 07-12-2021

Combi stoomoven aangeschaft via Internet bij Bemmel & Kroon. Bemmel & Kroon makkelijk toegankelijk en duidelijk in communicatie m.b.t. datum en wijze aflevering.
Medewerkers die de oven kwamen bezorgen zeer beleefd en correct. Namen direct ook oude oven mee.

Daisy en Martijn 06-12-2021

Siemens TE657F03DE
Snelle levering, prima track en trace, vriendelijke chauffeur.
Machine werkt naar behoren, even uitproberen welke stand qua sterkte maar eenmaal gevonden is de koffie heerlijk. Duidelijke beschrijving hoe je welke koffie kan maken. Fijne programmering voor je favorieten.
Zelfs onze kinderen weten hoe de machine werkt en zetten koffie. Tijdens het malen van de koffie bonen hoor je bijna niks. Voor de vroege vogels ideaal want andere huisgenoten worden niet wakker van deze koffiemachine.

D. Gosen 06-12-2021

Ik heb laatst een combi oven hier gekocht en was zeer tevreden over uitleg en advies. Nu dus vaatwasser gekocht een ook weer prima in zaak geholpen. Ook de heren die vaatwasser brachten in één woord geweldig en zeer vriendelijk. Ik adviseer dit filiaal in Cruquius zeker aan. Bedankt
voor goede advies.

Joost 06-12-2021

Goede uitleg, goede levering, uitstekende verpakking. Klantvriendelijk, leuke korting.

Kanhai's 06-12-2021

Perfect geholpen door de medewerker. Een no nonsens uitleg over ons aan te kopen koffiemachine van Siemens TE657F03DE. Ook was dit product ruim binnen de besteltermijn geleverd

Fred uit Breda 06-12-2021

Betrouwbaar, scherpe prijs en goede service. Aflevering volgens afspraak, dat redden veel bedrijven niet meer. En de bezorger belt gewoon een half uur van te voren dat hij onderweg is. Kleine moeite, maar zoooo prettig.
En we hebben weer een mooie werkende koelkast.

J. Bos 06-12-2021

Scherpe prijzen. Snelle en goede levering via prima bezorgdienst. Kortom een aanrader

De Leeuw 06-12-2021

Duidelijk in mail- en telefonisch verkeer en fantastische service door hele vriendelijke, meedenkende medewerkers!

tonnie 06-12-2021

Bezorgers waren op tijd,en heel servicegericht,netjes,vriendelijk en behulpzaam

Petra Bakker 06-12-2021

We waren naar de stad gegaan op zoek naar een droogtrommel bij een grote media winkel. Alles wat we wilden hebben was uitverkocht. Thuis verder gaan zoeken en toen per toeval op de site gekomen van Bemmel en Kroon. Hier de droger die we wilden hebben gevonden, deze was op voorraad en...ook nog een goedkoper. Gisteren besteld en vandaag al geleverd. De gehele dag op de hoogte gebracht over de status van aflever tijdstip, dit werkt fantastisch (ook super vriendelijke bezorgers, wel eens anders mee gemaakt). Indien we weer iets nodig hebben, weten waar we de volgende keer moeten zijn.

Rick 06-12-2021

Ondanks dat deze webshop ook fysieke winkels heeft waren ze wel de goedkoopste aanbieder. De service is er ook niet minder om en levering is keurig optijd zoals aangegeven.

Oldy 06-12-2021

De website was overzichtelijk en bestellen ging eenvoudig. Een zeer snelle en keurige levering. Vriendelijke bezorgers die vrieskast keurig op de gewenste plek hebben neergezet. Per mail en telefonisch werd het tijdstip van bezorgen goed doorgegeven. Duidelijke informatie over de toepassing van de coronamaatregelen.

Arjan 06-12-2021

Duidelijke omschrijving en levering. van onze nieuwe gasfornuis. ordernummer BKI1039019

Ronald 06-12-2021

Ik zocht een inbouw koel-vriescombi, die vanwege de deurpanelen exact gelijk moest zijn aan het type wat vervangen werd. Bij veel leveranciers niet -direct- leverbaar, of het aanbod varieerde per dag. Bij Bemmel en Kroon stond op de website dat het type wel beschikbaar was. `Voor zekerheid even gebeld en snel geholpen. Er werd bevestigd dat er twee exemplaren waren. Daarna alles in orde gemaakt en gekozen voor inbouw door een bedrijf waar Bemmel en Kroon mee samenwerkt. `Dan moet je wel rekening houden met wat extra "levertijd", maar dat is logisch. Afspraken goed nagekomen en de machine draait

Lisanne 06-12-2021

Na veel vergelijken voor Bemmel en Kroon gekozen vanwege de prijs en service. Koelkast werd netjes verpakt bezorgd (op zondag, top!). Ben erg tevreden en zou hier gerust opnieuw bestellen.

m van vessem 05-12-2021

supersnelle service en mooie prijs. bij een keukenbedrijf bij ons in de buurt was hij veel duurder en had ik langer moeten wachten.
ik zou iedereen dit bedrijf aanraden.
ook de combi magnetron was plug en play en een super duidelijke en makkelijke bediening. ben zeer tevreden.

Caroline 05-12-2021

Geweldig snel geholpen. Zelf op zondag geleverd. Via track and trace nauwkeurige vermelding van levering. Ook het belletje kwartier voordat de levering plaatsvindt heel fijn. Aardige bezorgers. Kortom voor hethaling vatbaar bij een volgende aankoop

Rob. 05-12-2021

Grappig hoe ik bij Bemmel & Kroon terecht kwam, ik had namelijk nog nooit van dit bedrijf gehoord. Nadat mijn vorige wasmachine bij het centrifugeren ontzettend begon te ratelen en er een brandlucht in mijn badkamer hing vond ik het wel eens tijd om na meer dan 15 jaar eens een nieuwe wasmachine aan te schaffen. Eigenlijk ging ik mij meteen oriënteren op de website van de koude blauwe omdat ik nu eenmaal ook bevattelijk blijk te zijn voor de reclame campagne die al jaren lang via alle kanalen op mijn netvlies en in mijn hoofd werden gespijkerd. Vooral de mooie belofte "Vandaag besteld, morgen in huis" sprak mij met een overvolle wasmand op de vrijdagmiddag bijzonder aan dus ik ging er volledig voor. Bij het bestellen bleek dat hun belofte om de volgende dag te bezorgen niet waargemaakt kon worden, dinsdag was de eerst volgende mogelijkheid om te kunnen bezorgen (vandaag besteld, over 4 dagen in huis). Daar was ik dus snel klaar mee. Via het typenummer en de site Kieskeurig kwam ik bij Bemmel & Kroon terecht. Eerst maar eens googlen of er wat reviews waren te vinden over dit bedrijf want ik kende het tenslotte niet. Daarnaast was de wasmachine ook nog eens E 25,- goedkoper dus het leek haast te mooi om waar te zijn. Alles leek te kloppen dus ik heb de gok genomen en besteld. Beslist geen spijt van gekregen want de volgende morgen om 10:00 uur kon ik mijn eerste wasje al draaien. Kortom met mijn ervaring zou ik Bemmel & Kroon beslist bij vrienden en bekenden aanraden!

Hekelaanafwassen 05-12-2021

Door de teleurstelling bij een andere leverancier( had de door ons bestelde vaatwasser verkocht...) naar Bemmel & Kroon getogen.
Werden daar vakkundig voorgelicht waarbij er uiteindelijk 2 types overbleven. Ook daar de voor's en tegen's uitgebreid doorgenomen waardoor de keuze voor ons uiteindelijk prima was en wij zeer tevreden naar huis gingen. Ook de inbouw verliep volgens afspraak. Derhalve zeer tevreden

Melanie 05-12-2021

De levering en afstemming over de levering was perfect en boven verwachting. De service in de winkel was ook erg fijn.

W Jansen 05-12-2021

Na problemen met een andere winkel hebben we gekozen voor Bemmel & Kroon. Ik kan niet anders zeggen dat alles wat er beloofd was nagekomen is. Vriendelijk antwoord aan de telefoon en als afgesproken de volgende dag geleverd. Er is goed gecommuniceerd via de mail en alles was naar wens, Top service.