Deze score is berekend op basis van 3285 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

René 27-06-2019
Ja, ik beveel deze shop aan Deze review wordt nog gecontroleerd door Kieskeurig.be

Alles klopte van selectie op de website, aankoop, betaling tot en met levering en installatie door AJ-Tech. Wij zijn heel erg tevreden! Dit was onze 2e aankoop en een 3e gaat in de toekomst zeker volgen!

YBoer 27-06-2019

Nette shop. Als ze je eerste artikel keuze niet hebben bellen ze netjes omdat te zeggen. In overleg met de medewerkster heb ik een super alternatief kunnen krijgen in overleg Met elkaar. De Bosh koelkast die ik nu heb werkt Uitstekend en koeled super goed. Ik had een nieuwe koellast nodig en zag dat deze winkel het in eerste instantie nog had die ik origineel voor ogen had voordat de medewerkster belde. Erg deskundig personeel.

Anna 26-06-2019

Correct, goede informatie over de bezorgtijden en een pasfoto van de bezorger erbij. Keurig hoor!

herhaalaankoper 26-06-2019

Uitzoeken en bestellen via internet is echt handig, maar ik vind het toch prettiger als er ook een fysieke winkel achter de verkoper staat. Ik heb 6 jaar geleden bij Bemmel en Kroon gekocht en toen ik zag dat ze nog steeds 'bestaan' , gaf mij dat een goed gevoel van vertrouwen. De bestelling en levering gingen eigenlijk van een leien dakje en stiekum ben ik benieuwd naar hun ' after sales' service, ook al hoop ik daar nooit van gebruik te hoeven maken.

Steenstra 26-06-2019

Een klantenservice die snel en duidelijk antwoord geeft op je vragen, goede prijzen voor kwaliteitsmerken met een vlotte levering waarbij je de dag van levering zelf kunt aangeven.

her man bartelink 26-06-2019

Duidelijk overzichtelijke site en shop. Snelle levering. Geen poespas. Zeggen wat je doet en doen wat je zegt. Chapeau.

Charlotte 26-06-2019

Super vriendelijke bezorgers! Aansluiten en sjouwen was geen probleem voor hun.

C.a.goenee 26-06-2019

Heb de laatste jaren alle keukenapparaten hier gekocht, snelle levering en wordt netjes weggezet

Paula Rombouts 26-06-2019

Zeer tevreden over de service, correct geholpen aan de telefoon, en idd voor 22.00 uur besteld volgende dag geleverd..

Debbie Kijf 26-06-2019

Heel eerlijk kende ik deze verkoper nog niet maar ben zeer tevreden. Ik wilde de wasmachine de volgende dag in huis hebben en dat konden ze leveren! Om 21hr besteld en de volgende dag om 14hr in huis! Kreeg netjes een sms met de tijd dat ze zouden komen. De bezorgers waren erg vriendelijk en de wasmachine is kosteloos geïnstalleerd. En het scheelde ook nog eens €25,- met andere verkopers van dezelfde wasmachine.

Sjaak Aruvaino 25-06-2019

Zeer tevreden over de snelheid van de bezorging van de wasmachine gisterenavond besteld en vanmiddag al in huis. Inmiddels al mijn eerste was laten draaien, ben zeer tevreden met deze machine! Toppie

hannah 25-06-2019

Een erg goede winkel - uiterst behulpzaam en vriendelijk, en ook nog een goede prijs voor kwalitatieve produkten - ik kan geen enkel minpunt bedenken!

Ed Schildt 25-06-2019

Duidelijke zoekstructuur en een zeer snelle afhandeling-levering. Zeer goede communicatie en maken gebruik van een hele goede nette leverancier

Rens Klerx 25-06-2019

Zelden ben ik 100% tevreden over de service van een bedrijf. Bemmel & Kroon is met recht een uitzondering hierop.
Wij hebben alle keukenapparatuur bij hen besteld. De (zeer scherpe) offerte hadden we binnen een uur in de mail; op aanpassingen op de offerte / vragen via de mail werd binnen enkele minuten gereageerd.
De apparatuur werd op het afgesproken tijdstip door twee heren keurig afgeleverd.
Dik tevreden!

henk prins 25-06-2019

Heel mooie winkel met ruim assortiment apparaten dus je kunt zien wat je koopt.
Goede voorlichting en snelle levering en de prijs is ook goed.

Wij kopen daar al jaren

Nico 25-06-2019

Overzichtelijke winkel met veel keus, s’middags koelkast besteld en de volgende ochtend thuisbezorgd. Snelle service!

Mama93 25-06-2019

Ik vind het belangrijk met verse ingrediënten te koken, echter laat mijn situatie het niet toe om dagelijks verse boodschappen te halen. Deze koelkast zorgt er echter voor dat dit niet meer nodig is! Ik ben erg te spreken over de fresh balancer lades! In een andere koelkast worden mijn groenten en fruit al snel slap, ze verkleuren en gaan condenseren. Deze nieuwe techniek zorgt ervoor dat ik mijn groenten en fruit ruim 1,5 week in de koelkast kan hebben liggen zonder dat de kwaliteit achteruit gaat. De koele lucht komt je tegemoet wanneer je de deur opent. Ook de deurkoeling zorgt ervoor dat melk etc. De juiste temperatuur behoud. De inhoud is meer dan genoeg en de praktische indeling zorgt ervoor dat ik mij producten altijd netjes kwijt kan. De vriesfunctie werkt erg snel en de lades zijn van prima formaat. Erg enthousiast ben ik over dit product en raad het dan ook zeker aan!

E. Kooistra 25-06-2019

Goedkoop en snel. Levering duidelijk te volgen via track en trace..zeker een aanrader voor de volgende x!

Eddy 25-06-2019

Gebruik deze shop al jaren voor mijn bedrijf. Goed service en altijd vriendelijk geholpen. Ook is de prijs kwaliteit verhouding top!

Annemiek 25-06-2019

direct een goede prijs, op voorraad, volgende dag geleverd, op tijd geleverd, nette bezorger, wat wil je nog meer?

Lisa van Eerden-Hartmann 25-06-2019

Wij komen en kopen al jaren bij van Bemmel en Kroon. Je wordt vakkundig en vriendelijk geholpen. Levertijd is kort en service uitstekend. Er wordt met je meegedacht en desnoods andere keuzes gemaakt.

jan van rosmalen 25-06-2019

vlotte en deskundige bediening in de winkel en vlotte levering en de prijs was het laagste

Irene 25-06-2019

Met deze track & Trace kun je zien waar de bezorger is, van welke kant hij aan komt rijden en ongeveer in welke vijf minuten hij komt. Daarnaast vond ik de bezorger een zeer vriendelijk en behulpzaam persoon.

Jonker 25-06-2019

Al vele jaren onze huisleverancier van huishoudelijke apparaten. Ditmaal een vaatwasser. De vorige hield het 15 (!) jaren uit. Daarmee is gezegd dat Bemmel en Kroon kwaliteitsprodukten verkoopt. Het advies is persoonlijk, praktisch en geeft een eerlijk beeld van keuzemogelijkheden. De afhandeling is perfect. Binnen anderhalve week vindt installatie plaats door AJtec, dat ook al jaren met Bemmel en Kroon zaken doet. Prima en deskundige installatie, aardige mensen. Over beide bedrijven en hun samenwerking niets dan lof !!?

Hugo 24-06-2019

Zeer correcte levering en plaatsing volgens tevoren doorgegeven tijdschema.

Cor 24-06-2019

Het is gewoon goed geregeld bij Bemmel en Kroon. Ook als het een keer fout gaat.
De bestede vaatwasser bleek niet meer leverbaar, daarom werd er een duurder opvolgmodel geleverd zonder meerkosten. Top!
De Vaatwasser werd de volgende dag geleverd, maar de koerier vergat de oude machine, die in de oprit stond, mee te nemen. Via de koerier en uiteindelijk Bemmel en Kroon wordt de oude vaatwasser alsnog de dag erna opgehaald.

Wim 24-06-2019

ik heb bij Bemmel & Kroon een nieuwe wasmachine besteld, duidelijke webshop en de laagste prijs. wasmachine werd netjes bezorgd.

Mariska 24-06-2019

Goede service, er wordt duidelijk geluisterd naar wat je zoekt en daarop ook advies gegeven. Daarnaast is de leveringservice ideaal, echt goed geregeld, je krijgt een tijdswindow en dan kan je ook de chauffeur volgen. Wat ideaal is als je nog even wegbent.

KM Verschoor 24-06-2019

Prima service en goed telefonisch toegankelijk. Er was wat onduidelijkheid op de site over mogelijke aflevering tijdens Pinksteren. Werd goed en snel te worod gestaan door medewerker.

Fam F.J. Vermolen 24-06-2019

Bemmel en Kroon heeft een zeer goede service snelle afwerking en levering , vriendelijk en deskundig personeel, geeft een duidelijke uitleg, en we zouden deze zaak zeker aanbevelen,we zijn en blijven een zeer tevreden klant, ook het assortiment is ruim voldoende , wat wil je dan nog meer!!!!!!👍

Rene 24-06-2019

Bij Bemmel&Kroon werd ik door de medewerkers snel en vakkundig geholpen. De productspecialisten bezitten veel expertise en zijn eerlijk in de informatie die verschaft wordt. Benadering is plezierig, absoluut niet opdringerig. De winkel ademt rust uit en degelijkheid. Ondanks dat een concurrent dichterbij is kies ik voor nu en in de toekomst voor Bemmel&Kroon.

Lieneke 23-06-2019

Via webshop gevonden en vervolgens telefonisch contact gelegd. Prima geholpen, wasmachine werd keurig volgens afspraak de volgende dag bezorgd.

Ed 23-06-2019

Gewoon precies volgens afspraak. Je geeft de dag aan, je kunt van 8 uur het pakket volgen, wordt netjes afgeleverd. Prijs goed en nette website. Geen aanmerkingen!

Gemma 23-06-2019

Komen alle afspraken na. Bezorgers erg vriendelijk en attent. Product in prima staat geleverd. Kortom, niets op aan te merken.

Dirk Atsma 23-06-2019

In de winkel werden we ronduit slecht geholpen. De verkoper was onvriendelijk, ongeïnteresseerd en gaf geen informatie. Gelukkig hadden wij van te voren al uitgezocht en beslist welke wasmachine en droger we wilde kopen anders was het echt een drama geweest. Daarvoor een ruime onvoldoende (1). De aflevering en plaatsing was prima in orde. De oude machines en verpakking werden netjes meegenomen en de nieuwe werden goed aangesloten. Daarvoor een ruime voldoende (9).

Gerrie 23-06-2019

Zeer correcte behandeling, alles liep op rolletjes, ook wat de levering betreft.

Angela 22-06-2019

We moesten met spoed op zoek naar een nieuwe vastwasser. Nadat we er een gevonden hadden met de juiste specs, op zoek naat een winkel die snel kon leveren. Dat was als énige Bemmel & Kroon, en ook nog als goedkoopste, vrijdagavond na 18:00u besteld en zaterdag voor 11:00 stonden de bezorgers al voor de deur!
Dankzij het geweldige track & trace programma is alles op de voet te volgen, je kunt zelfs op maps zien hoever de bezorger nog verwijderd is van je adres. Hoewel de bezorgers een strak schema hadden, waren ze zeer behulpzaam en vriendelijk!
Kortom, wij zijn super tevreden klanten. Bemmel en Kroon overtreft wat ons betreft alle Coolblue’s en PostNL’s van deze wereld, wij bestellen graag nog een keer!

Haesen M. 22-06-2019

Zeer tevreden, snelle levering van onze nieuwe Siemens vaatwasser.
Duidelijke internetsite, prima productinformatie.
Prijsvergelijking van deze vaatwasser in andere winkels/ op andere sites heeft ons vele euro’s bespaard.

E. Jansen 22-06-2019

Van Bemmel was Goedkoopste, goede Info levering
Via track tracé. Erg prettig

Kaoutar 22-06-2019

Goeie webshop, komen met alternatieven als iets uitverkocht is. Antwoorden snel op je mails en vriendelijk te woord gestaan. Bezorgers waren snel, vriendelijk en harde werkers. Pluim voor dit bedrijf, ga zo verder! Wij gaan zeker nog een keer bestellen en heb jullie aangeraden aan mijn vrienden

Irene A. 22-06-2019

Op vrijdagavond laat besteld bij Bemmel & Kroon, op zaterdagmiddag onze mooie nieuwe LG Koelkast bezorgd door Dynalogics.
Prima geregeld! Een compliment.

Wim 22-06-2019

De vaatwasser is keurig afgeleverd en aangesloten. Via mail en sms weet je wanneer ze komen en dat klopt perfect. Prima service.

martin 22-06-2019

duidelijke site , snelle service en omdat de door mij bestelde vaatwasser er niet meer was een duurder alternatief voor de zelfde prijs gekregen

Hanny 22-06-2019

Prettig dat je na sluitingstijd van het bedrijf doorverbonden wordt als je nog vragen hebt. Ben vriendelijk en kundig te woord gestaan en voor 22.00 uur besteld is i.d.d. de volgende dag in huis, waarbij je de hele zending via een track&t race kunt volgen zodat je niet de hele dag aan huis gebonden bent.

Willem R. 21-06-2019

Vooraf even telefonisch contact of levering ook pas een aantal weken na bestellen kon; uiterst correct (gewoon vrolijk) te woord gestaan door X (en ja: ‘gewoon om half 10 ‘s avonds hè) en dat was geen probleem. Direct besteld (voor een scherpe prijs en 5 jaar gratis EXTRA garantie), vrijwel direct de orderbevestiging binnen en vandaag , keurig volgens afspraak, gebracht door Dynalogic. Vooraf contact per mail en SMS en ook de TrackTrace link werkte prima. Keurig op de steekkar (en met de lift) naar 3 hoog en in een keer door naar de keuken. Uitgepakt, voorzichtig op z’n plaats, alle verpakkingstroep mee en de melding:
“Over een uur of 4 à 5 mag die aan meneer”.
Kortom, scherpe prijs, zeer correct qua contact (mail, telefoon en SMS (Dynalogic)), prima setvice, dus ehhh: Graag tot een volgende keer.

Vivian 21-06-2019

Het telefonisch contact was spontaan en duidelijk. De levering was snel en we konden de chauffeur volgen zodat we niet de hele dag thuis hoefden te zitten. Ik zou dit bedrijf bij iedereen aanbevelen, zeker omdat het mogelijk is om garantie bij te kopen tot 5 jaar.

L. Mol 21-06-2019

We zijn hier wederom geweest voor een nieuwe koelvriescombinatie. We kregen weer goed advies en snelle levering. De ene dag besteld en de volgende dag keurine bezorgd! !!

Arjen 21-06-2019

Er ging iets fout bij de bestelling (op zondag) en ik werd dezelfde avond nog teruggebeld met twee alternatieven om het op te lossen.

johan Timmers 21-06-2019

netjes en duidelijk beantwoord, jammer dat de machine niet in voorraad was maar werd binnen 3 dagen opgelost dus snel netjes en goedkoop

Robert 21-06-2019

Bij het binnentreden van de winkel werden wij vriendelijk begroet door een medewerker. Het product waar wij interesse in hadden werden alle mogelijkheden benoemd. Ook andere merken werden zonder problemen beantwoord. Daarbij nog een leuke kassakorting en een cashback trokken ons door ook de goede uitleg over de streep.Ook de levering op de afgesproken tijd. Al Mel al voor ons een dikke tien