Deze score is berekend op basis van 3098 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Leo 14-12-2019
Ja, ik beveel deze shop aan Deze review wordt nog gecontroleerd door Kieskeurig.be

De condensdroger welke wij online gekocht hadden was niet meer leverbaar, maar wij kregen direct bericht dat ze een duurder type zouden leveren, helaas duurde iets langer dan, maar uitstekende service en een nog beter logistiek proces.
[uitgevoerd door een derde partij]

Tilby W 14-12-2019

Keurige monteurs (Bjorn). Netjes gewerkt en rommel keurig opgeruimd en afgevoerd. Waren keurig op tijd en beleefd.
Wel belachelijk veel geld voor een zaagsnede die in vijf minuten was geklaard (€ 250,-). Dat staat absoluut niet met elkaar in verhouding.
Verder moest er een aparte stekker aan de kookplaat. Extra kosten € 29,95. Dit had ook wel even vooraf kunnen worden medegedeeld. Dit is niet de eerste kookplaat die moet worden geïnstalleerd.

r. a. kieft 14-12-2019

wij werden snel en correct geholpen , er werd goed geluisterd naar onze naar onze motivatie om tot koop over te gaan.
aanbevelen ja zeker ook door goed en deskundig advies.

Saskia hendriks 14-12-2019

Erna combi besteld. Helaas was deze, net als bij andere leveranciers, tijdelijk niet leverbaar. Ik heb hier over gebeld met bemmel&kroon. Vriendelijke man keeke heeft nagekeken wanneer de combi verwacht werd. Dat was week 51. Ik kon, als ik niet wilde wachten een mail sturen en dan zou ik mn geld terug krijgen. We hebben toch maar gewacht omdat de combi scherp geprijsd was. 12-12 mail dat ie geleverd kon worden en 13-12 al geleverd. Top geregeld allemaal. Complimenten.

Lida 14-12-2019

Zeer goede service.. in de winkel Wij bestellen daarom onze spullen voor de keuken altijd bij Bemmel en Kroon. Ook de bezorging is top. Mail vooraf en op de tijd zelf ook nog een telefoontje hoe laat ze er zijn. En dan zijn ze er ook. Dus alles heel makkelijk voor jezelf in te plannen. Dus gewoon top. Voor ons altijd een dikke 10.

Shanta 14-12-2019

ik heb gekozen voor Bemmel&Kroon omdat ik goede ervaring heb in het verleden.
Alle huishoudelijke aankopen doen wij voor ons en voor onze kinderen daar.
vriendelijke verkopers, goede uitleg en begeleiding. Prima zaak.

bob en marjan 14-12-2019

Zeer mooie combi magnetron ontvangen van inventum. Zeer snelle levering nadat de voorraad was aangevuld. Helpdesk met kennis van zaken, stukje goede voorlichting gehad en geen valse beloftes voor wat betreft mogelijke bezorgdatum. Verder is de prijs kwaliteit perfect bij dit bedrijf en zijn ze vaak de goedkoopste in de markt, maar wat betreft de service ga ik niet speciaal voor de laagste prijs in de toekomst.

Gerard 13-12-2019

op de shop zijn de dingen die je zoekt makkelijk te vinden, goed beschreven ,en makkelijk te bestellen, prijzen zijn prima heb geen goedkopere merk apparatuur kunnen vinden, service lekker snel en duidelijk, en duidelijk aangegeven hoe laat het wordt geleverd

Monique 13-12-2019

Het product - een koolzuurgascilinder - waar het om ging, was hier te bestellen volgens Grando Keukens. Na de bestelling werd ik prima op de hoogte gehouden van het verloop van het bestelproces, kon zelf een afleverdag uitkiezen, kreeg op de dag zelf een tijdslot waarin de levering zou plaatsvinden en kreeg 20 minuten van tevoren een SMS. Via een code kon je ook nog zelf de vordering van de chauffeur volgen. Ideaal.

Lies 13-12-2019

Een wasmachine online besteld. Zeer snelle levering en daarnaast werd er via de mail goed op de hoogte gehouden omtrent de status van de verzending en omtrent het product. Besteld tijdens black friday en blijkbaar was het betreffende product er niet meer, kreeg keurig een mail met dat het huidige model er niet meer was en dat ik de opvolger ervan kreeg.
Ook de installering verliep vlekkeloos, vriendelijke gasten.

Mady Verkaik 13-12-2019

Heb pasgeleden hier een koelkast gekocht. Werd geleverd door Dynalogic. Deze kwam al later dan gepland (wel kunnen zien via track & trace). De bezorger belde aan en vroeg me of er een lift aanwezig was. Die is er niet. Toen wilde hij weer vertrekken met de koelkast. Gezegd dat ik dit niet accepteer. Oude koelkast vorige dag al leeggehaald om mee retour te laten nemen! Dus ik naar beneden. Bezorger gaf aan alleen te zijn en niet bereid te zijn de koelkast naar boven te brengen. Gezegd dat dit niet mijn probleem is, dat ik er voor betaald heb de koelkast boven te brengen en had ook voor € 9,95 de extra service erbij genomen om hem hier uit te pakken en neer te laten zetten! Uiteindelijk de bezorger geholpen de nieuwe koelkast naar boven te brengen (3 etages). De oude nam hij niet mee. Direct contact gezocht met klantenservice van Bemmel & Kroon, excuses, dit was niet zoals het hoort etc. Zouden contact opnemen met vervoerder hierover. Vervolgens een nieuwe afspraak moeten laten inplannen om de oude koelkast weer op te halen. Dit zou vanmiddag gebeuren. Vanmorgen via track & track kunnen zien dat dit tussen 13.00-18.00 uur zou gebeuren. Om 13.00 uur kreeg ik echter een bericht dat de tijd gewijzigd is naar 17.00-19.55 uur! Heb echter ook nog andere afspraken staan en ben dus zeer ontstemd over de manier waarop behandeld wordt. Wederom contact gezocht met klantenservice Bemmel & Kroon. Wordt er doodleuk gezegd we kunnen een andere dag voor u inplannen! Verder kunnen we niets voor u doen! Dit is de eerste maar ook de laatste keer dat ik iets bij dit bedrijf bestel!!!

Paul Kil 13-12-2019

Shop gekozen omdat deze erg precies en duidelijk overkwam. De levering was daarnaast ruim op tijd, het installeren liep in hoog tempo en was zodoende vlot klaar. Kortom duidelijker en sneller kan het niet!

Marijke 13-12-2019

We zochten een nieuwe inbouwkoelkast. Dachten dat we hem al gevonden hadden, echter doordat de verkoper goed luisterde naar een paar bezwaarpunten van ons, kwamen we uit bij een ander merk, weliswaar iets duurder, maar de verkoper heeft ons overtuigd. Hij heeft zelfs een paar keer telefonisch contact gezocht met de fabrikant over bijvoorbeeld de indelingsmogelijkheden van de deur. Kregen zelfs een extra deurplateau gratis.
We zijn zeer tevreden. Ook het inbouwen door de firma Ajtec verliep naar wens.

Toine 13-12-2019

2 apparaten gekocht bij B&K. Een met montage, dat was perfect geregeld. Bij het andere niet goed opgelet. Standaard is drempellevering. Als je niet goed oplet dan kies je daar voor. Altijd kiezen voor de € 9.95 extra voor op de plek zetten en verpakking mee retour nemen.

jan 13-12-2019

Dit is de derde keer dat ik online goederen koop bij Bemmel&Kroon.
Correspondentie was goed, levering volgens afspraak 100%oké.
Laatste keer kocht ik een wasmachine en droger.
In de offerte stond dat het type droger niet meer voorradig was.
Ik ben zeer tevreden over de pro actieve service die ik heb gekregen.

Swinkels 13-12-2019

Goede voorlichting in de showroom. Snelle en correcte levering van de wasmachine. Goede installatie en uitleg werking wasmachine. Oude wasmachine meegenomen.
Betreft ordernummer ordernummer xxxx Siemens wasmachine

Niels 12-12-2019

Mooie Black Friday deal. Netjes bezorgd op het afgesproken tijdstip en aardige bezorgers.

Jan 12-12-2019

Snelle levering, fijn telefonisch contact. We waren op zoek naar een magnetron. De winkel werd snel gevonden op internet en het product werd voor een scherpe prijs aangeboden. Top levering.

Cees Rutgers 12-12-2019

Wij gingen naar Bemmel en Kroon om naar een inbouwoven en combimagnetron te kijken. We zijn goed geholpen en de verkoper dacht met ons mee. We hebben twee apparaten van Siemens gekocht, 2 dagen later al geleverd. Prima gevoel bij deze aankoop.

Janssen 12-12-2019

Het bestellen was erg makkelijk. Het bezorgen kan in een korter tijdsbestek en niet tussen 8.00 en 22.00 uur. De dag van bezorging kreeg in om 08.00 uur te horen dat de levering tussen 14.00 en 17.00 uur zou zijn, het werd 15.30 uur. De avond er voor de vriezer leeg gehaald, de oude namen ze mee. Als ze de dag ervoor hadden doorgegeven dat het in de middag bezorgd zou worden, hadden we smorgens de oude vriezer leeg kunnen maken en niet de avond er voor. We hielden ons hart vast of de ingevroren levensmiddelen het zouden overleven.

Puk 12-12-2019

Ik ben erg goed geholpen,en kreeg antwoord op al mijn vragen,
Ik ga er als ik weer wat nodig heb,zeker weer naar toe.
Ook de jongens die mijn wasmachine thuis hebben gebracht,waren heel vriendelijk, en beleefd
Ik was heel blij met ze. bedankt

Van Deventer 12-12-2019

Van Bemmel @& Kroon vinden wij een prettige winkel. Vriendelijk personeel met veel kennis.
Wij hebben vaker daar iets gekocht.
De levering was goed op tijd en het apparaat keurig geïnstalleerd.

Wouter 11-12-2019

Op een zondag heb ik een Siemens wasmachine bij Bemmel & Kroon besteld. Via de bezorgservice heb ik een afspraak gemaakt om de wasmachine de dinsdag daarna te laten bezorgen tussen 09:00 en 17:00. Om hierbij te zijn heb ik de dag vrij genomen van werk. De bezorgers zijn nooit gekomen en de klantenservice deelde mij mee dat ik maar een nieuwe afspraak moest maken. Die nieuwe afspraak was op woensdag tussen 19:00 en 22:00 uur. Weer is er niemand komen opdagen ondanks het sms'je van de bezorgservice dat de bezorgers om 22:15 nog langs zouden komen. Lang verhaal kort: ik ben een dag en een avond thuis gebleven maar heb nog steeds geen wasmachine. Ik heb er geen woorden voor hoe schandalig dit bedrijf mensen behandeld en vooral hoe machteloos ze me laten voelen.

A.N. de Wolf 11-12-2019

Wij werden correct en deskundig te woord gestaan, de gekochte artikelen waren in voorraad en werden de volgende dag volgens afspraak bezorgd.

A. van der Wal 11-12-2019

Ik doe al jaren zaken met van Bemmel en Kroon altijd zeer tevreden. Vriendelijk personeel.

Alle van der Veen 11-12-2019

Snelle levering, de goedkoopste aanbieding en ze houden zich aan de gemaakte afspraken. Het contact met de klantenservice verliep snel en ik ben uiterst tevreden over de vriendelijkheid van de contactpersoon.

Rina Reuvers 10-12-2019

Een goed verzorgde winkel. Eerst rond kijken en dan vragen naar het product. Een goede adviserende uitleg gekregen.
De installatie uit gevoerd door de firma Ajtec met de installateur () een vriendelijke mijnheer met een duidelijke uitleg over de Bosch inductie fornuis. Zeer tevreden over de afhandeling zowel in de winkel als bij het installatie bureau.

mw J.R. Hes 10-12-2019

Ik had en inbouw diepvrieskast van 36 jaar oud. Wist het model niet. Bemmel en Kroon (B en K) heeft veel moeite gedaan om erachter te komen welke nieuwe kasten ik kon krijgen. Ook de afhandeling van de bestelling ging prima. Ze werken met een firma die de plaatsing doet. Ook daar niets dan lof voor!

r den opuden 10-12-2019

prima omschrijving van het product, alle specificaties overzichtelijk.

Goedkoopste leverancier goed aangegeven.

Bernard van Hal 10-12-2019

De webshop is klantvriendelijk en overzichtelijk. Iedereen kan makkelijk een keuze maken uit het grote aanbod.
De bezorgdatum is vrij te kiezen wat de levering makkelijk maakt. Voor diegene die dit willen kunnen ze betalen dmv pinnen.

Wimmie 10-12-2019

Bestellen via internet van een vrieskast met naar links openende deur ging niet, moest via een winkel en dat lukte wel
verder goede snelle aflevering.

Biesot Rinus 10-12-2019

Zeer goede zaak ook toen de zaak nog in Zoetermeer zat.
Maar in Den Haag is het een prachtige zaak.
Word goed geholp en er is veel keuze. Ook het bedrijf dat de apparaten plaats ben ik zeer te spreken.

Rini van Rooijen 10-12-2019

Heldere omschrijving van het apparaat. Snel te vinden, maar vooral de sneller levering. Voor 22:00 besteld, volgende dag geleverd. Echt grote klasse.
De chauffeurs moest wel apart gevraagd worden het oude apparaat mee te nemen, aangegeven bij de bestelling. Ook dat het nieuwe apparaat uitgepakt (materiaal wordt meegenomen) zal worden. Heb ik zelf gedaan.
Verder tip top, dikke duim.

J. van Kraaij 10-12-2019

Zeer goed en gedegen advies. Na onze bestelling online, nam ..... van het verkoopteam contact met ons op om deze persoonlijk met ons door te nemen. Toen onze bestelling vanuit de leverancier binnen was konden we zelf digitaal een bezorg-moment kiezen. Een fijn bedrijf met vakkundig personeel en goede service.

Fam. Klootwijk 10-12-2019

Een ruim aanbod aan witgoed en bovenal prima advies gekregen over welk apparaat aan te schaffen. Vriendelijke verkoper. Had alleen afleverdatum fout ingevuld op de factuur. Maar na een telefoontje van ons werd onze wasmachine alsnog super snel geleverd en aangesloten.

Willem 10-12-2019

Voor het eerst hier iets, grote koelkast, besteld en ging prima. Mooie snelle afhandeling het enige minpuntje is dat je voor het uitpakken van de koelkast apart moet betalen. Het bezorgen was wel gratis. Zeker een aanrader voor anderen.

Piet van Schadewijk 09-12-2019

Zeer vlotte levering met duidelijke communicatie via email. Ook de levering via een vaste transporteur verliep duidelijk en goed

Patrick 09-12-2019

Heel vlotte zaak, prima staat afgeleverd produkt en dadelijk response bij eventuele vragen. Ik doe de volgende keer terug een bestelling bij Bemmel & Kroon!

M. Tolhuisen 09-12-2019

Duidelijke website, snelle levering (volgende dag in huis) door vriendelijk personeel en zeer handig track & trace-systeem, waardoor je precies kunt zien wanneer je bestelling wordt geleverd.
Oud artikel + verpakkingsmateriaal nemen ze weer mee.

Philip van Eijsden 09-12-2019

Product was niet voorraad, wat Bemmel&Kroon duidelijk en betrouwbaar communiceerde.
De inspanning om de schade (levertijd) te beperken verdient hier alle lof.

Ronald 09-12-2019

Vorige weekend wilde ik een vaatwasser bestellen.
Omdat ik nog wat extra informatie wilde heb ik nog even geprobeerd om ze te bellen en zowaar ook in het weekend bereikbaar en direct iemand aan de telefoon.
Nadat mijn vragen waren beantwoord de vaatwasser besteld.
Deze werd keurig op het afgesproken tijdstip afgeleverd in mijn keuken, en dat op de derde verdieping zonder lift!
De oude vaatwasser werd ook zoals afgesproken netjes meegenomen.

Helaas zag ik bij het uitpakken dat er een forse deuk in de zijkant zat.
En hoewel het een inbouw vaatwasser betreft, toch even contact gezocht met Bemmel en Kroon, want voor het zelfde geld is er binnenin iets beschadigd.
Nadat ik op hun verzoek een paar foto's had gestuurd met de beschadiging werd ik binnen 10 minuten teruggebeld en werd mij voorgesteld om de vaatwasser om te ruilen of eventueel een korting te krijgen.
Ik heb voor het laatste gekozen, omdat de vaatwasser ondertussen al was aangesloten en ik geen zin had om deze weer uit te bouwen. De korting stond 2 dagen later alweer op mijn rekening.
Al met al ben ik uitermate tevreden met de service, snelle response en adequate afhandeling van 'mijn probleem'

Linda Martin 09-12-2019

Goede telefonische bereikbaarheid, vlotte communicatie per mail en zeer goede mensen die de koelkast leveren en werkend achter laten.

Mark HvB 09-12-2019

De website was gebruiksvriendelijk met ruime keus! Helaas was mijn bestelde droger niet meer leverbaar, terwijl deze wel op de website te bestellen was. Echter hebben ze dit keurig terug gecommuniceerd en mijn een alternatieve droger aangeboden van dezelfde klasse. Dat was helemaal top.

Service bij levering was prima. Waren er op de aangegeven tijdstip en waren ook zo weer weg.

Al met al zou ik hier nogmaals wat bestellen

Betty 09-12-2019

Ben heel tevreden over de geleverde artikelen en was bij de firma Bemmel &Kroon het voordeligst uit. Omdat het artikel niet op voorraad was heb ik er wel een paar dagen op moeten wachten, maar was de levering uiteindelijk toch nog best snel, dus uiteindelijk heel tevreden!

Debby 09-12-2019

CRQ 796192
Mooie ruime winkel met nieuwste assortiment. Vriendelijk en hulpvaardig personeel, nemen de tijd voor alle vragen en uitleg. Offerte hadden we dezelfde dag al binnen.
Na bestellen werden onze producten netjes volgens afspraak geleverd. En onze oude vaatwasser namen ze mee terug. Top geregeld!

John 09-12-2019

Mooie site. Duidelijke omschrijving producten. Marktconforme prijzen. Vriendelijke en vakgerichte service via telefoon.

H.van der Meijden 08-12-2019

Mooie ruime winkel goede overzicht van al de producten kundig en hulpvaardig personeel zeer goed geholpen bij onze aankoop en keurig op tijd geleverd. Zeer tevreden

Peter P. 08-12-2019

Na de bestelling van de wasmachine wordt snel aangegeven dat het artikel is uitverkocht maar dat een vergelijkend duurder artikel voor dezelfde prijs geleverd zal worden. Prima geregeld, geen discussie of zo. Wat ook fijn is dat je de afleverdag zelf kan kiezen, op de bezorgdag krijg je exact om 8 uur een sms binnen welk tijdsvenster geleverd wordt. Een half uur van te voren ontvang je weer een sms dat ze onderweg zijn. Perfecte communicatie en alle afspraken die van te voren zijn doorgegeven worden ook 100% nagekomen. Bij de aflevering wordt de wasmachine op zijn plek gezet en aangesloten, oude wasmachine en verpakkingsmaterialen worden meegenomen voor een kleine bijbetaling. Dus bij een vervelend probleem als het onverwacht stuk gaan van de wasmachine word de oplossing zo goed geregeld waardoor het eigenlijk geen probleem meer was.

Frans Teunissen 08-12-2019

Netjes geholpen, op tijd geleverd, bood de laagste prijs, goed per email op de hoogte gehouden.
Nadat ik de inductie kookplaat online bestelde, mislukte de betaling.
Telefoon werd direct opgenomen en kreeg de keuze om thuis te pinnen of alsnog het geld over te maken.
Alles verliep vlotjes.

Nathalie 08-12-2019

Zoals gewoonlijk weer een superservice.
Altijd de goedkoopste maar zelfs voor deze goede service ben je bereidt iets meer te betalen.
Zelfs de oude vriezer die niet helemaal droog was werd meegenomen.
Ook netjes dat er van te voren wordt gebeld dat ze er aan komen.
Net personeel vriendelijk en professioneel. Duidelijke uitleg en na uitpakken binnen 24 uur kun je nog beschadigingen melden.
Weer TOP Bemmel en Kroon!