9,1 Lees 20692 reviews Schrijf een review

Deze score is berekend op basis van 4684 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Marion 26-01-2021

In eerste instantie vriendelijke en goede informatie .... tot dat mijn wasmachine werd geleverd!
Ik had een machine uitgekozen met energielabel A+++. Nog even gebeld of het echt een goede machine is.
De dag erna wordt hij keurig geleverd, maar ... tot mijn verbazing zit er een label op van energieniveau C !!!!!!!!!
Gebeld natuurlijk; antwoord: " per 01-03-2021 worden de niveaus aangepast aan nieuwere en nog zuinigere machines" . Het was 18-01-2021!!!
1) 3 maanden vooraf plakken ze er een ander label op, Siemens/Bemmel en Kroon;
2) in de beschrijving zowel bij Siemens als bij Bemmel en Kroon staat A+++;
3) ik word hiervan niet op de hoogte gesteld;
4) wij hadden kunnen wachten tot 1 maart!!!!!!!

Tom 26-01-2021

Zeer duidelijke en volledige communicatie, vanaf het moment van aanschaf (aankoopbevestiging + factuur), tot aan het moment van levering (track & trace met realtime leveringstijd indicatie, plus een sms een half uur voor daadwerkelijke levering). Erg prettig! De website vermelde "voor 22.00 besteld, morgen in huis". Hier ging ik vanuit, aangezien bij het product "leverbaar" stond. Bij ander inzien bleek bij het product echter nog een "i" (info-tekentje) te staan. Bij het klikken daarop, werd aangegeven dat het product niet op voorraad was maar dat het besteld zou worden bij de leverancier van Bemmel en Kroon, dus dat de levertijd iets langer werd. Dat vond ik wat omslachtig, maar dat is dan ook de enige reden dat het een 9 is en geen 10.

Verder erg prettige dienstverlening, nette bezorging en goed product tegen een juiste prijs!

J.Poots 26-01-2021

Bemmel en kroon goed geholpen over de computer en goed geadviseerd op de vragen die mijn man stelde. Keurige levering 1 dag na bestelling en op tijd!!

Jeroen 25-01-2021

Ik had een nieuwe vriezer nodig en vond deze bij bemmelenkroon.nl
Nadat ik het serie nummer ingetikt had van de vriezer in Google, kwam ik bij bemmelenkroon uit voor de goedkoopste prijs.
Ik heb hem gelijk besteld en letterlijk binnen 24 uur had ik hem in huis.
Op zaterdagmiddag rond 4 uur besteld en aangezien hun ook op zondag leveren had ik hem rond kwart voor 1 in huis. En ik had hem zelfs binnen de 24 uur aanstaan.
Ik kreeg tussen door nog wel een e-mail dat de vriezer die ik eindelijk wilde niet meer te verkrijgen was, maar dat ik de verbeterde versie er van kreeg voor de zelfde prijs.
Ik ben blij dat ik deze keus heb gemaakt voor bemmelenkroon.

Evy 25-01-2021

Vriendelijke bezorgers. Duidelijke communicatie via mail en sms wanneer ze langskomen. Je weet hoelaat ze komen. Ideaal! De levering ging vlot en netjes. De oude koelkast hebben ze netjes meegenomen.

Michaël 25-01-2021

Afgelopen vrijdag een wasmachine besteld bij Bemmel en Kroon. Voor een goede prijs.

Levering op zondag aangevinkt en de bevestiging ontvangen dat er geleverd ging worden. Echter op zondag kreeg ik een mail van de transporteur dat zij de wasmachine niet hadden ontvangen en niet konden uitleveren. Balen, de klantenservice was ook niet open op zondag 9:30 ( dit staat wel op de website van bemmelenkroon) dus was een beetje gefrustreerd. De klantenservice zou om 14:30 geopend zijn. Echter werd ik om 13:30 netjes gebeld door een medewerker dat de levering verkeerd was geleverd in hun depot.

De medewerker was keurig netjes en heeft zijn excuses aangeboden. De levering is vandaag alsnog uitgeleverd.

Shit happens en toch netjes opgelost. De track&trace van de transporteur is erg netjes.

Ik zou hier toch wel weer wat bestellen.

Ria van Rooijen 25-01-2021

Voor de scherpen prijs werd goed behandeld bezorgers waren goed en leuk zeer tevreden

Martijn 25-01-2021

Super snelle levering, waarbij je netjes tot op het kwartier op de hoogte gehouden wordt over hoe laat de levering plaatsvind.
Hele vriendelijke heren kwamen de wasmachine plaatsen en aansluiten.
Vlug, secuur en met een vriendelijke toon! Ben zeer tevreden met de aankoop en levering van mijn aeg wasmachine

Henk Nuesink 25-01-2021

Duidelijke website. Makkelijk bestellen en betalen. Goede communicatie over levering. Ook op het moment dat de levering iets anders loopt dan verwacht. Ze nemen direct contact met je op om uitleg te geven en nieuwe afspraak te maken. (Bij veel bedrijven moet je dan zelf bellen)

M. Alan 25-01-2021

Een vaatwasmachine aangeschaft. Bedrijf komt afspraken goed na. Uitstekend service ontvangen, vaatwasmachine is op afgesproken tijdstip geleverd en gemonteerd door een ervaren, vriendelijke monteur met oog voor detail.

Heleen van Heteren 25-01-2021

Ik heb voor Bemmel&Kroon gekozen omdat ze hoog gewaardeerd werden via Keiskeurig. Bemmel&Kroon heeft de verwachting meer dan waar gemaakt. Hun site is gebruiksvriendelijk en de aflevering van mijn gasfornuis was meer dan keurig. Kreeg zelfs een sms met de exacte tijdstip van levering. Mijn gasfornuis was zeer goed verpakt om transport schade te voorkomen en ze hebben hem ook meteen netjes in de keuken gezet. Ik ben meer dan tevreden

DdeG Vastgoed 25-01-2021

De klantenservice is heel vriendelijk en denk met je mee. Ik wilde 2 wasmachines bestellen die niet voorradig waren en ik kreeg een goed alternatief en had mijn wasmachines keurig de volgende dag binnen.

BKI936622 25-01-2021

Prima communicatie en service. Levering duurde iets langer dan verwacht, maar ook hierover was goede communicatie

Charles 25-01-2021

Volledig volgens afspraak en tijdslot is onze online bestelling op tijd geleverd en vakkundig geïnstalleerd. Opvolging en communicatie is perfect via email en sms, de juiste informatie en eenvoudig te begrijpen. Bemmel en Kroon, en de Dynagroup zijn zeer goed op elkaar ingespeeld. Het bezorgteam zijn kundige en zeer beleefde mensen. Verpakking en oude apparaat werden netjes meegenomen. Een dikke 10!

Kees 25-01-2021

23/12 een vaatwasser kapot. MediaMarkt had weinig op voorraad, maar B&K wel, dus bij B&K besteld. ('voor 22:00 besteld, morgen in huis'; NIET DUS). 12 januari zouden ze dan eindelijk komen brengen en installeren. Twee dagen voor levering bellen ze af. Apparaat is niet binnen. Wordt verzet naar 27 januari ! Twee dagen voor 27 januari bellen ze weer af. Ben dit spuugzat. Geen excuses, geen uitleg. Wijzen naar de installateur AJtec als schuldige. Kansloos bedrijf.

Sjaak 25-01-2021

Goede site, juiste weergave van levertijd goede prijs en duidelijke uitleg apperaat

Hans 25-01-2021

Laagste prijs. Goede telefonische ondersteuning. De website zit ook goed in elkaar met de zoekfunctie. En een snelle levering.
Tussen het bestellen en de levering in huis zat nog geen 24 uur.

Thomas 24-01-2021

zeer goede prijs/kwaliteit
indien op voorraad, zeer snelle levering
goede communicatie omtrent levering

goede service 24-01-2021

zeer goed, had inductie kookplaat besteld maar was niet meer leverbaar,
nu zonder extra kosten een duurdere uitvoering gekregen.

De Best 24-01-2021

Heel makkelijk te bestellen via internet.
In twee dagen alles netjes bij me thuisgebracht, werd keurig boven geplaatst.

johnix 24-01-2021

Na vergelijk van diverse aanbieders van een bepaald model Siemens koffieapparaat kwam Bemmel en Kroon er uit moet de beste aanbieding. Echter het type dat wij zochten (vanwege de kleur) bleek na aankoop niet meer te leveren en Bemmel en Kroon gaven per email aan een soort gelijk en zelfs duurder apparaat van Siemens te sturen voor dezelfde prijs. Een mooi alternatief al had ik liever gezien dat ze al op de website hadden aangegeven dat dit model niet meer te leveren was of op het moment van afrekenen de keuze te geven om wel of niet voor de alternatief (van een andere kleur) te gaan. Niettemin zijn we toch blij met het alternatief dat Bemmel en Kroon heeft geboden en genieten we al van de heerlijke koffie. De administratieve afhandeling via emails en levering was snel en goed dus uiteindelijk zijn we blij dat we hier ons koffieapparaat hebben gekocht.

Goede producten, slechte website 24-01-2021

Bemmel en Kroon heeft een prima prijsstelling en ruime keuze.
De zoekmachine is echter ronduit slecht: Je kunt vanuit een zoekopdracht simpelweg de producten niet openen in een nieuwe tab van je browser (Chrome in mijn geval). Ook met 'control' toets ingedrukt opent een link in dezelfde tab. En met de rechter muisknop klikken levert ook al geen optie op. Ronduit slecht!

R. Hil 24-01-2021

aanvulling op eerdere revieuw (Gebruiker R. Hil 24-01-2021)

Zojuist heeft Bemmel & Kroon telefonisch contact met ons opgenomen om de uitgestelde levering te bespreken.

De medewerker heeft excuses aangeboden voor het niet tijdig informeren en we hebben kunnen afspreken dat de bezorging alsnog morgen gaat plaatsvinden op een tijdstip naar wens.

Uiteindelijk is het dus opgelost en ze nemen de verbeterpunten mee.

Review 24-01
Bestelling zou vandaag (zondag) worden bezorgd, maar we hebben vannacht een email van de bezorger ontvangen dat het artikel niet door Bemmel & Kroon is aangeleverd en dat de bezorging niet kan plaatsvinden.

1) Geen excuses en taalfouten in de email.
2) volgens de website is de klantenservice nu (9:15 uur) bereikbaar, maar als je belt krijg je een bandje dat ze gesloten zijn.
3) Whatsapp functie werkt ook niet.
4) vorige bestelling niet gekregen, maar werd toen wel opgelost, vandaar de herkansing, maar er lijkt structureel iets niet goed te gaan.

Familie heeft eerder iets bij dit bedrijf gekocht waarbij precies hetzelfde gebeurde. Uiteindelijk is dit wel opgelost, maar ook daar geen levering conform afspraak.

Het is dat Bemmel & Kroon de enige lijkt te zijn die de Bosch droger van onze keuze heeft, anders had ik deze elders besteld.

Julia Czika Iancu 24-01-2021

Gebruik vriendelijke webpagina. Duidelijke pagina. Klantenservice is deskundige, vriendelijk en erg hulpzaam. Top bedrijf. Alles gaat volgens duidelijke afspraken.

Marjolein 24-01-2021

Vaatwasser online besteld Winkels zijn dicht nu..stond dat die op voorraad was.zou paar dagen duren,zei mail.toen ik belde werd me gezegd dat het 2 a 3 weken zou duren.Maar ik had er nu een nodig.Ik zei,is er een andere wel nu beschikbaar.Met dezelfde mogelijkheden, maten en prijs.die was er.was zelfs een duurdere,die in de aanbieding was.En die kwam de volgende dag al.super snel! En het is een super vaatwasser die stil en mooi is en die bevalt erg goed.

Timo 24-01-2021

Goede aanbiedingen, zelfs toen het product niet direct uit voorraad was te leveren, was het product na 3 werkdagen bij ons binnen. Communicatie is helder en snel, aanrader in vergelijk met bijvoorbeeld een amazon. Ook de aanwezigheid van fysieke winkels is een pre indien er onverhoopt gebruik gemaakt dient te worden van garantie.

Henny 24-01-2021

Van Bemmel en Kroon gekozen. in eerste instantie natuurlijk voor de prijs ;) Na het bekijken van de site ook een goed gevoel erbij gekregen, omdat ze; punt 1: échte winkels hebben en punt 2: omdat ze gespecialiseerd zijn in keukenapparatuur. Niet een internetshop die naast koffiemachines ook fietsen en kruiwagens verkopen.
Doordat iedereen thuis werkt, is er blijkbaar een run op koffieapparaten, en de levertijd was dan ook iets langer, maar toch nog redelijk snel geleverd! en met de bezorgdienst die zijn gebruiken perfectie regeling / timing van moment van bezorgen.

van Rhijn 24-01-2021

Na mijn eerste review met slechte beoordeling, ik deze herzien met een 10. Ik heb een nieuwe machine gekregen, super service!

Jeroen 23-01-2021

Goede prijs, klantenservice is goed te bereiken. Helaas zat er wel een deuk in de deur van de bestelde koelkast. Ik kon een andere krijgen, echter zou dit 5 tot 10 dagen duren. Ik heb een korting van ongeveer 10% gehad. Niet verkeerd.

Fam. Wolf 23-01-2021

Via telefonisch contact door COVID-19 goed geïnformeerd over verschillende drogers.
De volgende dag werd de droger bezorgd en geïnstalleerd.
Vakkundig en fijne service.

Arno van Hsm 23-01-2021

Alles mooi volgens afspraak geleverd,kon kiezen uit verschillende dagen,ook word je goed op de hoogte gehouden qua tijd

Gert 23-01-2021

Moest wel wat langer wachten dan normaal, maar al mijn vragen hierover werden keurig binnen 24 uur beantwoord. Ook complimenten voor de bezorgers, netjes en werkte keihard.

J.Poots 23-01-2021

margreet 23-01-2021

Zoals ik gewend ben van Bemmel & Kroon weer top service, netjes en punctueel.

van Rooijen 23-01-2021

Zeer tevreden met afhandeling en aflevering. Met name ook de tijdige en kloppende meldingen over levermoment.
En....de prijs is helemaal goed!
Ordernummer BKI942696

Richard 23-01-2021

Ondanks de coronatijd heeft Bemmel en Kroon de gekozen dubbele koelkast prima afgeleverd zoals afgesproken. Goede service.

Frank uit Breda 23-01-2021

Snelle levering. Wat ik besteld had was uitverkocht maar kreeg gratis upgrade naar duurdere model. Chauffeur was ook aardig en behulpzaam.

van Dorp 23-01-2021

Bemmel en Kroon maken alles waar wat ze beloven. Goeie prijs en de service en levering is perfect. Ook als iets niet in orde is wordt alles snel en naar volle tevredenheid opgelost. In 3 weken nu meerdere artikelen besteld en zou zeker weer voor deze firma kiezen.

Bart 23-01-2021

Voor een zeer scherpe prijs en gunstige levertijden is dit de beste plek om te zijn! De levering was goed geregeld en netjes binnen het tijdvak.

R.J. van den Berg 23-01-2021

De door ons bestelde vrieskast bleek niet meer leverbaar te zijn en daarover kregen wij snel een bericht.
Door 'Bemmel & Kroon' werd aangegeven dat wij een duurder apparaat met dezelfde kwaliteiten geleverd zouden krijgen en dit tegen dezelfde prijs als het bestelde apparaat.
Het is verder mogelijk om de afleverdatum vast te leggen, zelfs op zondag. Dit hebben wij natuurlijk ook gedaan en wij werden keurig, en op de aflever dag zelfs bijna ieder 15 minuten, op de hoogte gehouden wanneer de bezorger(s) bij ons voor de deur zouden staan. Dit klopte nagenoeg exact met de berichten die we kregen. (Het leek wel een spannende film).
Het is de eerste keer dat wij bij 'Bemmel & Kroon' iets besteld hebben en wij zullen iedereen die 'iets' nodig heeft adviseren om eerst op hun website te kijken. Wij gaan dat ZEKER altijd doen en wij weten zeker dat hun prijzen concurrerend zijn met alle andere bedrijven. Gewoon een BETROUWBAAR én KLANTGERICHT bedrijf met vriendelijke en keurige bezorgers, waardoor het cijfer '10' nog te laag is; een 10+ dus!

John 23-01-2021

Hadden goede eindejaars aanbieding. Geweldige service bij bestellen en vragen. Helaas werd bezorgtijd veel langer dan werd aangegeven en daar werd niet op eigen initiatief op gewezen.

F.G 23-01-2021

eenvoudig bestellen ( 485597 ) via website, en met duidelijke informatie v.w.b. het bestelde artikel. daarna goed op de hoogte gehouden wanneer de goederen worden geleverd, bij ons was dit binnen 24 uur. je kunt precies volgen waar de levering zich op elk moment bevind. oude wasmachine meegenomen zoals bij bestelling is aangegeven. alles keurig en op tijd geleverd, compliment, vooral in deze tijd met corona.

Bianca 23-01-2021

Super service! Je wordt heel de dag op de hoogte gehouden waar je bestelling is.

Marc 23-01-2021

Zeer goed bevallen !! Eerst netjes zeer netjes telefonisch geholpen, vervolgens snelle levering. Op de dag van levering netjes s’morgens sms met de geschatte leveringstijd en later de exacte tijd. De jongens van de bezorging erg vriendelijk en behulpzaam. Kortom top winkel met zeer goede service, waar ik zeker terugkom.

J.L 23-01-2021

duidelijke site , vooraf ook telefonisch contact gehad prima te woord gestaan, heb deze afwasmachine besteld, wist van te voren dat het wat langer duurde, voordat hij aan gesloten werd ,i.v.b. drukte rond de feestdagen, hij is netjes geplaats, door extern bedrijf, is keurig en netjes gedaan. ben blij met de machine

De Lange 23-01-2021

De monteur heeft netjes volgens aankondiging vooraf gebeld dat hij onderweg was. Verder is de montage zeer netjes uitgevoerd en bij een noodzakelijk aanpassing is vakkundig uitleg gegeven waarom dit heeft te gebeuren. Een genot om dergelijk vakmensen over de vloer te hebben!

Arnoldus 23-01-2021

Ik vind de website van Bemmel en Kroon overzichtelijk en heb ontdekt dat zij een stuk voordeliger zijn dan de meeste andere aanbieders van vergelijkbare producten. Ik heb op 18-01-2021 een Inventum MN3018C combimagnetron bij hen besteld, die op tijd en correct werd afgeleverd. Dus heb ik in de toekomst weer iets nodig, kijk ik allereerst op de website van Bemmel en Kroon.

Karin 23-01-2021

We zagen een mooi gasfornuis hier, voor een goede prijs. Jammergenoeg was de levertijd erg Lang, toen ik belde was ER Alle tijd Om samen een andere uit te zoeken naar onze wensen. Dat vond ik erg fijn. Volgende dag were deze Al bezorgd.

SWY 22-01-2021

Na eerder een wasmachine bij Bemmelenkroon te hebben gekocht, heb ik nu een inbouw vaatwasser gekocht. Prima bezorgt en ik heb hem laten plaatsen. Dit ging ook allemaal via Bemmelenkroon. De installatie ging prima, echte vaklui. Kortom weer dik tevreden!

Bart 22-01-2021

Wij zochten naar een nieuwe wasautomaat en kwamen automatisch op de site van Bemmel en Kroon terecht, daarna was het zeer eenvoudig om aan te geven van hetgeen wij zochten t.w. een wasautomaat van 1600 toeren van het merk Miele, mooi meegenomen was de actie van extra € 100, == korting.
Hetgeen ons direct deed besluiten om de machine telefonisch te bestellen, met als extra service aansluiten e.d. alsmede oude artikel retour.
Kregen direct te horen dat de machine de volgende dag al zou worden afgeleverd. Aflevering vond plaats naar volle tevredenheid door Dynalogic, machine werd keurig op z'n plaats gezet en aangesloten , oude machine alsmede verpakkingsmateriaal nieuwe machine werd direct meegenomen.
M.a.w. direct na het kalibreren kon de nieuwe aankoop in gebruik worden genomen.
Hopelijk dat we met deze machine weer net zo veel plezier zullen ondervinden als de oude.