Deze score is berekend op basis van 2853 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

Shermila 24-09-2017 Via de website gekocht

Betrouwbaar en snel!

Via internet besteld, direct conform afspraak geleverd. Ook de oude koelkast netjes meegenomen! Top service!

ag 24-09-2017 Via de website gekocht

zaterdag bezorgservice

Onze wasmachine ging kapot en we wilden zo snel mogelijk een nieuwe. Om zeker te weten of ze op zaterdag bezorgen hadden we via de site ons telefoonnummer doorgegeven om gebeld te worden voor het antwoorden op onze vraag.
Binnen 5 minuten zijn we terug gebeld. Volgende morgen voor 8.00 uur stond al in de mail hoe laat ze zouden komen. En een half uur voordat ze er waren kregen we een smsje met de verwachte tijd.
Heel handig. Zo hoef je niet de hele dag thuis te blijven.
De wasmachine was ook nog € 35 goedkoper dan bij andere winkels en werd op zaterdag thuisbezorgd en ook dat doen ze zeker niet allemaal.

L. Schrijver 23-09-2017 In de winkel gekocht
Crucius

Klantvriendelijk ??

Een firma waar je als klant nog koning bent. Vriendelijke verkopers , uitstekend advies, snelle levering.

Van Leeuwen 23-09-2017 Via de website gekocht

Kwaliteit en goedkoop!

Bij het zoeken op Internet naar een nieuwe wasmachine en droger kwam ik steeds weer op de site van Bemmel & Kroon terecht. Naast een handige adviesmogelijkheid, goede informatie over de apparatuur, de mogelijkheid om te vergelijken, kon ik er ook nog eens voor de laagste prijs slagen.

Sascha E. 23-09-2017 Via de website gekocht

Top service!!

Fantastische fullservice!! Nieuwe wasmachine in no time in huis door 2 keurige heren naar 2de verdieping getild en aangesloten!! Kon direct mijn nieuwe machine gaan uitproberen tevens werd de nieuwe wasmachine weer afgevoerd en verpakkingsmateriaal weer meegenomen! Kortom een topservice!

Bert 23-09-2017 Via de website gekocht

super prijs!!

IK was op zoek naar een vaatwasser , na wat rondgebeld te hebben kwam ik bij Bemmel en Kroon,
goed advies gekregen en een miele vaatwasser voor een mooie prijs ,zeer tevreden

Fam smeets 23-09-2017 Via de website gekocht

Zeer tevreden

Wij hebben geen klachten, alles vlot verlopen. Op de hoogte gehouden via mail, 10/10
Ik zou het iedereen aanraden. Tot de volgende bestelling ;-)

Tim 23-09-2017 Via de website gekocht

Super efficient service

Snel en makkelijk overzichtelijk website. Alles loopt suppel. Alles geleveerd als wensde een dag naar bestelling.

Alphons 23-09-2017 Via de website gekocht

Geweldige service en ze komen belofte na

Keurige service. Transport van het apparaat is goed te volgen. Ze komen hun afspraken na.
En niet te gegeten de goedkoopste op internet

KJS 23-09-2017 Via de website gekocht

Goede en snelle service

Snelle service, donderdag besteld en op vrijdag ochtend gelijk bezorgd. Van te voren telefonisch contact dat men onderweg was. De gratis 5 jaar garantie heeft ons over de streep getrokken bij Bemmel en Kroon te bestellen.

Charlotte 23-09-2017 Via de website gekocht

Vriendelijk en hulpvaardig

Wij hebben een afzuigkap bij Veiligkopen.nl gekocht. Deze bleek er anders uit te zien als op de foto, de technische tekening klopte wel. Na een telefoontje wordt hij zonder problemen om gewisseld voor een type die wel aan onze wensen voldoet.
Minpuntje is dat de leveringstijden niet kloppen met de site. Die zijn afhankelijk van de fabrikant die 1 keer per week levert.

Vendrig 23-09-2017 Via de website gekocht

Goede communicatie

Duidelijke site, makkelijk te bestellen. Na bestelling mailtjes over het vervolg en bij aflevering kan je zelf bepalen welke dag. Je krijgt gelijk te horen tussen welke uren en een half uur van tevoren krijg je bericht hoe laat. Bestelling kwam precies op die tijd binnen, geweldig.

JF 23-09-2017 In de winkel gekocht
Den Haag Forepark

Matig

Speciaal naar Bemmel Kroon gegaan voor nieuwe koel/vrieskast omdat we levering wilden combineren met een kleine serviceafspraak aan onze Bemmel Kroon keuken. Dat bleek echter niet mogelijk "wij zijn van verkoop en voor service moet u aparte afspraak maken". "Ja maar de koelkast moet toch ook geïnstallerd worden" probeerde ik nog, maar helaas. Overigens wel eerlijk advies over keuze nieuwe koelkast. Verder werd in de winkel een leveringstermijn genoemd die lang niet werd gehaald (ruim 1,5 week later), terwijl ik duidelijk had aagegeven dat we haast hadden. Kortom: volgende keer via Coolblue kopen.

Dick 23-09-2017 Via de website gekocht

Prima hulp in voortraject en levering op maat

Levering verliep prima, want in overleg. Een Scherpe prijs. Voorafgaand aan de koop paar keer contact gehad per mail ; heel vlot reactie gekregen.

JP Schrijver 22-09-2017 In de winkel gekocht
den Haag

Service en ontvangst op filiaal den Haag is correct

Goede duidelijke mogelijkheden om informatie te vinden en te beoordelen.
De reden waarom deze leverancier te kiezen is als eerste "naamsbekendheid" ten tweede was al reeds bekend met Bemmel&Kroon vanuit de historie, toen nog een aankopen en vragen beantwoord kreeg filiaal in Rijswijk. Meerdere aankopen gedaan met o.a. de kinderen. Goede en correcte levering. Bij onderwerp "Weergavenaam" is helaas niet duidelijk welke referentie het betreft zodoende alleen mijn naam ingevoerd. Succes.

Wendy J 22-09-2017 Via de website gekocht

Boven verwachting! Helemaal top

Wat een service!
Mijn online bestelde wasmachine was uitverkocht en niet meer leverbaar.
Direct werd mij een gelijkwaardig, duurder apparaat aangeboden voor de zelfde prijs. Het was de opvolger van het typenummer die ik had uitgezocht . Direct vergeleken natuurlijk, trommel was geen 8 maar 9 kilo en het prijsverschil was 75euro, klasse ik kan niet anders zeggen dan geweldige service!
Via de mail werd ik geïnformeerd hoe laat ze de wasmachine kwamen leveren, geen invoer van track en trace codes maar gewoon smorgens een mail met de verwachte aankomst tijd tussen 12 en 15 uur.
Levering op tijd, oude mee retour, warme groet van een happy klant

Arend 22-09-2017 Via de website gekocht

Groot assortiment, lage prijs en snelle levering.

Duidelijke webshop met reviews, prijsvergelijkingen en eventuele handige accessoires. Gebruiksvriendelijke webshop.

L. Duivesteijn 22-09-2017 In de winkel gekocht
Den Haag

Fijn bedrijf om zaken mee te doen.

Prettig bedrijf met een verkoper die kennis van zaken heeft.
Dit advies zal je digitaal nooit krijgen.

E. de Vlieger 22-09-2017 In de winkel gekocht
Zoeterwoude/Rijndijk

fijne winkel!

Omdat de wasdroger die ik online had uitgezocht bij Bemmel en Kroon verkrijgbaar was, heb ik voor deze winkel gekozen. Hier werd ik fijn geholpen. De droger kon binnen een week worden bezorgd en werd meteen aangesloten op de trekschakelaar. Superfijn!

Joke 22-09-2017 In de winkel gekocht
Forepark Den Haag

Vandaag besteld, morgen in huis, perfecte service

Goede uitleg wat betreft apparaten, zeer vriendelijke medewerker. Ook levering keurig netjes, alles aangesloten. Zeer tevreden.
Deze winkel is zeker aan te raden.

tweeling 22-09-2017 Via de website gekocht

vlug, veilig, en voordelig.

hele duidelijke site en de service is prima. Een enorme keuze en alles op voorraad, de bezorgers waren sneller, dan de berichtgeving. We hadden eigenlijk niet verwacht dat er bij ons ook bezorgd zou worden, we wonen 3 km. van de duitse grens.

Astrid 22-09-2017 Via de website gekocht

Top prijs! Top levering!

Als je wasmachine je in de steek laat en je zoekt een goede maar betaalbare machine kom je op de site van Bemmel & kroon terecht..... direct doen geen twijfel

Frans Geleijns 22-09-2017 Via de website gekocht

Prima service

Van begin aankoop t/m aflevering alles prima verzorgd. Zeker voor herhaling vatbaar , 100% tevreden

H.J. Kleine 22-09-2017 Via de website gekocht

Bemmel en Kroon kan ik een ieder aanbevelen!

Fijn en correct online contact gehad met xxx xxx Mooie prijs. Leveringstijd geheel volgens afspraak.

Maria uit zuid Holland 22-09-2017 Via de website gekocht

Aanschaf wasmachine top. Geen gesjouw en geen moeite

Ik bestelde de wasmachine laat in de middag en kreeg de volgende morgen te horen tussen welke tijd de wasmachine bezorgd zou worden (11:15 en 14:15). Gevolgd door een vrijwel exacte tijdsaanduiding (13:00). Hierdoor zat ik niet uren thuis te wacht. De bezorgers waren vriendelijk en brachten de wasmachine keurig op zolder. Daar sloten ze hem aan en haalden al het verpakkingsmateriaal weg. Dat namen ze ook mee retour. Vervolgens droegen ze de oude machine keurig naar beneden en namen deze weer mee. Ze letten erop dat ze niets beschadigden. Heel netjes en vriendelijjk!

Arnold 22-09-2017 Via de website gekocht

Duidelijk, goede prijs, snel geleverd!

Bemmel & Kroon is duidelijk op zijn website, de levering kwam supersnel en de prijs was nergens zo scherp.
Voor mij dus een simpele optelsom om voor dit bedrijf te kiezen. Kan nog niets zeggen over de service achteraf want ik heb het apparaat net binnen, maar ik heb veel vertrouwen in deze zaak.

Dizanta 22-09-2017 In de winkel gekocht

Heldere Communicatie!!!

Communicatie met de verkoper was helder en duidelijk. Hierdoor zijn de juiste apparaten geleverd, op het juiste tijdstip. Over de prijs is open kaart gespeeld. Hierdoor geen verrassingen en een zeer acceptabele en concurrerende prijsstelling.

Herman van der Heiden 22-09-2017 In de winkel gekocht
Bemmel & Kroom, Filiaal Forepark, Den Haag

Ouderwets Goed Op Een Moderne Manier

Wij kopen al vele tientallen jaren witgoed bij Bemmel en Kroon en ook dit keer was het weer dik in orde! Wij waren hen eerst eventjes ontrouw, maar die andere winkel liet ons mooi in de steek. De prijs van €499 vonden we voor de Siemens vaatwasser SN236W01GE bij die blauwe winkel voor redelijk, want dat was-ie overal, maar dat dit enige exemplaar op het bezorgtijdstip niet werd geleverd omdat er iets defect was en we vervolgens 10 dagen zouden moeten wachten ging ons te ver. Dus afbesteld en 4 dagen later (waarom niet direct?) ons geld terugontvangen. Daarom, op naar Bemmel & Kroon, waar we gratis plaatsing en nog €50 extra kassa korting kregen ook. Het aansluiten bleek buiten hun schuld onverwacht lastig, maar het werd door de bezorgers zonder morren keurig in orde gemaakt. Hulde! Zou ik de vaatwassers, wasmachines, etc van Bemmel & Kroon dus aanraden. Jazeker! sSerker nog, je ziet mij (via internet) nergens anders meer!

Marian 22-09-2017 Via de website gekocht

Verademing: "alles volgens afspraak!"

een kapotte wasmachine is een drama met drie pubers in huis! Gelukkig was de keuze was snel gemaakt op de duidelijke website van Bemmel en Kroon. Gekozen voor de pinbetaling achteraf. Kreeg direct een bericht dat onze keuze een verouderd model was die niet meer leverbaar was en dat we een gratis upgrading geleverd zouden krijgen. De volgende ochtend, precies volgens schema van de track and trace stonden twee heren op de stoep. De wasmachine werd direct keurig op z'n plaats gezet en aangesloten. Ook het testprogramma op de machine werd aangezet. Pinnen, verpakkingsmateriaal weer keurig mee en wij weer blij aan de was! Top!

Richard te Wassenaar 22-09-2017 In de winkel gekocht
Forepark

Uitstekende service en kwaliteit

Droger in de winkel besteld en daar vriendelijk geholpen. Zelfde avond mailtje met aflevertijd ontvangen. Volgende dag op tijd geleverd en keurig aangesloten. Alle verpakking en de oude droger meegenomen. Precies zoals we het wilde. Dus we zijn erg tevreden

Terpstra 22-09-2017 Via de website gekocht

Goede service, aardige dame aan de telefoon.

Ik had een aantal vragen over mijn wasmachine, dus toen heb ik gebeld. Aardige en behulpzame dame die het product meteen online voor me besteld heeft.

Kurt 21-09-2017 Via de website gekocht

Bij van Bemmel & Kroon moet je zijn

Het begon met een mooie aanbieding bij de productkeuze en wanneer mijn Bosch warmtepompdroger net zo goed loopt als de A tot Z levering en afhandeling maak ik me totaal geen zorgen. Wat een top service!!!

Mr. Grijsje 21-09-2017 Via de website gekocht

Supersnelle levering

De reden dat wij voor Bemmel en Kroon kozen, was de uiterst scherpe prijs voor ons bestelde product. En
's-avonds besteld, de volgende ochtend stond het al op de stoep
De door ons gekochte vaatwasser bleek uitverkocht, maar we kregen een nieuwer model van een hogere prijsklasse geleverd voor de prijs van het bestelde model! Betere service moeten we nog tegenkomen.

Mowali 21-09-2017 Via de website gekocht

Geweldig services

Vergijken met ander winkels deze is goedkoper en alles loopt volgens de afspraak, ik zou wel nog een keer bij deze winkel de spullen kopen

R. Busselaar uit Leidschendam 21-09-2017 In de winkel gekocht

Buitengewone service

Nadat ik een product had gekocht dat niet geheel aan de verwachting voldeed (specificatie fabrikant kwam niet overeen met het gekochte apparaat) heeft Van Bemmel en Kroon dit prima opgepakt en op coulante wijze opgelost. Bedankt voor de buitengewone service. Ik kom hier zeker nog een keer terug.

Vincent 21-09-2017 Via de website gekocht

Snel en makkelijk.

Op zoek geweest naar de voordeligst prijs voor deze machine , alleen jammer dat je nadat je de bestelling hebt gedaan te lezen krijgt dat de machine niet meer leverbaar is en dat je automatische een andere machine krijgt. wel een duurdere zeggen ze maar daar heb je je niet op ingelezen. Voor de rest een super snelle en correcte levering.

Bert de Klein 21-09-2017 In de winkel gekocht
Bemmel en Kroon Zoeterwoude

Snel en goed

Uitgebreid assortiment in een grote variatie in prijzen en merken. Het zoeken naar het goede type en uitvoering is eenvoudig. Dit komt vooral door het feit dat je per merk kan kijken welke mogelijkheden er zijn.
Ook de beschrijvingen van de apparaten geven een goed inzicht in de gebruiksmogelijkheden,afmetingen en extra's.

Mw. C Rijnfrank 21-09-2017 Via de website gekocht

Klasse!

Bedankt voor mijn fijne droger. De bezorging en installatie ging vlot en vlekkeloos.
Sorry maar ik heb gewoon geen kritiek🤗 Je wordt goed op de hoogte gehouden over de levering.
De informaliteit op de site is duidelijk en er is voldoende productinformatie

G.Leepel 21-09-2017 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

Gewaardeerde aanbeveling

Na uitleg over de 3 systemen van wasdrogers, werden de verschillen duidelijk zichtbaar gemaakt en konden wij een goede keuze maken uit de ruime uitstalling in de winkel. Hulde aan de verkoper, die daarnaast nog een extra korting kon aanbieden.

Astrid van der Bent 21-09-2017 In de winkel gekocht
BEMMEL EN KROON

Vriendelijk goede service netjes afgeleverd

Mooie winkel veel keus! Goed geholpen Top! Service was uitstekend zeker met sms weet je precies hoe laat ze komen dat is heel prettig

Helma 21-09-2017 In de winkel gekocht
Leidseveen

Service had beter gekund

Ondanks dat ik bij de aankoop de vraag stelde of er verschillende maten inbouwvaatwassers zijn en of dat dus uit zou maken is er een standaardmaat vaatwasser aan mij verkocht. Gelukkig was de installateur op voorhand oplettend en wees mij erop dat ik een andere maat nodig had. Toen is het wel telefonisch opgelost, maar dat was niet nodig geweest. De inbouw van de vaatwasser is verder vakkundig afgehandeld door een vriendelijke en behulpzame medewerker.

nicoos 21-09-2017 Via de website gekocht

snelle en nette service

even gebeld om te checken of de koffie machine op voorraad was , heel netjes te woord gestaan en de machine besteld . duidelijke site snelle levering waar je tijdens de ochtend precies kan zien waar de chauffeur is en hoelang het nog duurt, 10 minuten voor arriveren een smsje ontvangen .
kort om op naar de volgende bestelling bij Bemmel en Kroon

Sam 21-09-2017 Via de website gekocht

Vertraging van producten netjes opgelost! Super service!!

Al google je voor de voordeligste huishoudelijke apparaten kom je bij veiligkopen.nu uit.
Verkoop afdeling staat je vriendelijk en snel te woord ook bij mail correspondentie.
Na vertraging van mijn bestelling hebben ze dit super netjes opgelost met mij.
Bezorgers waren vriendelijk en beleefd.
Ik zal hier zonder twijfel weer producten bestellen.
100% tevreden!!

Willem Bergsma 21-09-2017 Via de website gekocht

Scherpe Prijs snel geleverd

Scherpe prijs en snel geleverd, ook het bezorgsysteem werkt super, tot op het half uur weet je de bezorgtijd. Ook de klantenservice is goed bereikbaar en staat je correct te woord. Dit is mijn 2de aankoop en zal zeker hier weer terug komen!

Schaft 21-09-2017 Via de website gekocht

Uitstekende levering

Uitstekende klantbehandeling en een zeer duidelijk website, meer woorden zijn niet nodig als alles goed is geregeld.

Marion 20-09-2017 Via de website gekocht

De laagste prijs die ik kon vinden op internet, een snelle levering en geen leveringskosten ook niet naar het buitenland. Wat ik verder heel fijn vond is dat ik de specificaties heel goed kon vinden. Zo kon ik makkelijk vergelijken met soortgelijke producten. Ook hoefde ik alleen mijn gegevens in te geven en geen account aan te maken. De betaling sprak voor zich. Met andere woorden volgende keer bestel ik weer bij Bemmel & Kroon.

Riny Brugmans 20-09-2017 Via de website gekocht

Geweldige service, vlotte en correcte afhandeling

Duidelijke en gebruiksvriendelijke website. Ziet er betrouwbaar uit en dat is ook gebleken.
De gunstigste prijs voor de door mij geweste kraan.

Charissa 20-09-2017 In de winkel gekocht
Hazerswoude

Prima service

Goed geholpen, prima advies gekregen. Spullen behoorlijke tijd in de opslag gestaan. Gisteren gebeld voor levering en vandaag al keurig geleverd. Ook fijn dat er een mail komt met richttijd en een half uur van te oren nog gebeld door chauffeur.

Diane 20-09-2017 Via de website gekocht

Prima service

De bestelling gaat via internet duidelijk, ik ontving gelijk een bevestiging via mail. Verder heb ik service aangevraagt voor het plaatsen van de nieuwe en weghalen van de oude inbouwkoelkast. Een keurig bedrijf nam contact op voor een afspraak en werkte netjes. De koelkast niet helemaal op de inbouwdeurtjes, maar de installateur maakte deze zonder probleem passend.

André 20-09-2017 In de winkel gekocht
Cruquius

Goed advies en een lage prijs

Op mijn zoektocht naar een nieuwe vaatwasser werd ik getipt om ook eens bij Bemmel en Kroon te gaan kijken. Ik had via allerlei websites al voorwerk gedaan, maar in de winkel gaven ze toch net even wat meer info waardoor ik een betere keus kon maken. Ik heb nu een betere kwaliteit vaatwasser en toch voor de prijs die ik in gedachten had!