9,1 Lees 19154 reviews Schrijf een review

Deze score is berekend op basis van 3770 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Jacques 22-10-2020
Ja, ik beveel deze shop aan Deze review wordt nog gecontroleerd door Kieskeurig.be

Fijn geholpen en binnen 24 uur wasmachine en droger in huis! Super efficiënt !!

Jolanda 22-10-2020

Goede service vriendelijk personeel en goed te woord gestaan aan de telefoon

Snelle en goede deal bij Bemmel en Kroon 22-10-2020

Goede voorlichting en vlotte afhandeling bij aanschaf oven/magnetron combi. Helaas doen ze geen installatie zonder flinke extra kosten.

Naghmé 22-10-2020

Gebruiksvriendelijkheid van de site is prima. Alleen de leveringdag die erbij stond (19 oktober) klopte niet. Omdat ik daarna een mail ontving dat wanneer de was-droogcombi ontvangen is door u, krijg ik bericht om een leveringsafspraak te maken. Ik moest dus over bellen om te zien welke info klopt.
Daarna heeft u op19de de apparaat ontvangen en mij over gemaild.
De apparaat is verder netjes op de dag dat ik heb gepland, bezorgd en gebruiksklaar aangesloten. Hopelijk straks gaat de was-droogcombi ook prima werken.
U had precies de was-droogcombinatie dat ik zocht beschikbaar met de juiste prijs waardoor ik bij u besteld heb.

Isa 22-10-2020

Fantastisch!! 👍via kieskeurig wat uitgezocht, volgende dag netjes bezorgd en nu staat hij al te draaien. Makkelijk te bedienen. Erg blij mee😀

Roger D 22-10-2020

Op vrijdagmorgen besteld. 1h later een bericht ontvangen: het bestelde toestel was niet meer voorradig maar men kon een ander (duurder) toestel leveren voor dezelfde prijs.
Bij de leverancier (Dynalogic) liep het echter fout ... Ik kon via de website netjes volgen hoe laat de levering zou plaats vinden, hiervoor een pluim. Bij de aflevering heeft Dynalogic een steek laten vallen: ik zat netjes thuis te wachten op de levering maar de medewerker vond het niet nodig om even aan te bellen, hij heeft meteen bij de buren geleverd ... Volgende keer beter?

Wibi 22-10-2020

Een goede keuze kunnen maken via de shop op basis van het in te stellen filter. Afspraak gemaakt omtrent de levering en prima nagekomen.

Lelany 22-10-2020

Bemmel en Kroon heeft een duidelijke website en biedt kwaliteitsapparatuur aan voor een lage prijs. Geen rotzooi, maar goede merken. De helpdesk is makkelijk bereikbaar en je wordt vriendelijk en goed geholpen.
Onze order werd in overleg van aflevering gebracht en vlak voor de vriendelijke jongens met het transport komen, krijg je nogmaals een berichtje dat ze eraan komen.Zijn tot nu toe erg tevreden met onze Bosch wasdroogmachine WDU28540NL.Nu maar hopen dat wij er nog lang zonder gebreken plezier van zullen hebben

Annette van Kaathoven 22-10-2020

Site is toegankelijk, duidelijk, berichtgeving over de levering punctueel en helder. Koeriers vriendelijk en op tijd.

Coen 22-10-2020

Ik heb gebeld om een tojdsregistratie aan te geven dat mij het bedte uitkwam, dat was geen probleem. Na get krijgen can de sms was de lecering ook precies op tijd.
Het plaatsing gebeurde snel en netjes.

wil 22-10-2020

keurige, snelle levering, carona veiligheid gerespecteerd.
product geheel naar verwachting

Roel 22-10-2020

Scherpe prijs, maar leveringsbelofte werd niet nagekomen. Koelkast zou binnen een week geleverd worden, duurde uiteindelijk, na herhaaldelijk bellen en mailen, 4 weken. Toen maar afgezien van bestelling wasmachine en elders besteld.

Heleen en Hans 22-10-2020

We hebben in de winkel goede uitleg gehad. De wasmachine is zaterdag gekocht en maandag netjes op tijd geleverd en geplaatst, met medeneming van de oude machine. En dat in deze coronatijd!

Beatrice 21-10-2020

Kwaliteit en vriendelijk manier.Bedankt voor jullie bezorgen en vriendelijk manieren.

Duif 21-10-2020

Zeer goed geholpen. Een ander oudere type nr besteld en ik kreeg de nieuwste versie en ook nog a+++ geleverd omdat hij er niet was. Ook de bezorgers waar erg vriendelijk. De droger gebruikt en gewoon top een 10!!!

G.h. 21-10-2020

Vriendelijke mensen aan de telefoon. Snelle levering. Goede prijs. Kortom; aanbevelenswaardig.

Pierre 21-10-2020

Ben zeer tevreden. Scherpe prijs, prima snelle aflevering en overzichtelijke website. Prima op de hoogte gehouden tussen moment van bestelling en aflevering.

H10 21-10-2020

Inderdaad 21.00 besteld en de volgende dag 13.00 vol in gebruik. Nette bezorging, tijdige vooraankondiging. Oude machine weer netjes meegenomen.

F Boudewijns 21-10-2020

Betrouwbare zaak. Ik heb daar al meerdere keren wat besteld. Overzichtelijke site. Concurrerende prijzen. Bij vragen kan je bellen. De levering is echt perfect. Je wordt goed op de hoogte gehouden waar je bestelling is. Ongeveer 20 min van te voren krijg je een berichtje dat ze eraan komen.

Bemmel&Kroon 21-10-2020

Deze winkel beveel ik aan, omdat ze je online heel goed helpen en uiterst behulpzaam en vriendelijk zijn. Een volgende keer zal ik zeker online weer bij hen bestellen, de winkels zitten in het westen en ik woon in het oosten van het land, dit is geen enkele probleem.

Laurens 21-10-2020

Snelle Levering. Wordt netjes op de hoogte gehouden van de voortgang.
Mijn vrouw heeft hier al eerder een aankoop gedaan. Vriendelijke mensen.

Ben Heideveld 21-10-2020

De winkel was al scherp geprijsd op het internet, ging er EUR 50,= Jubileum kassa korting vanaf én nog eens EUR 100 cashback!! Nou vraag ik je! Voor het nieuwste model Bosch van Juli 2020...
De heren bezorgers waren stipt op tijd; belangrijk voor mij want ik werk thuis en zit in vergaderingen. We hadden al goede ervaringen met Bemmel en Kroon gemaakt in het verleden. Dat ze bij een avond bestelling de volgende ochtendblad konden afleveren kwam ook heel goed uit, niets zo vervelend als zich opstapelende vuile was.
De wasmachine moest maar liefst drie smalle trappen op. Geen probleem voor deze kerels! De oude machine werd afgekoppeld en voor ons in onze berging geplaatst, de jongste dochter had er belangstelling voor als ze op kamers gaat. Keurig achterin de garage geplaatst. Nieuwe machine geïnstalleerd en getest!! Heel vriendelijk, en ondanks de hindernissen in huis geen onvertogen woord. Hier past alleen een tien!

Frans Teunissen 21-10-2020

Alles klopt. Bevestiging aankoop, factuur, levering. Gewoon prima in orde en kan eenieder deze firma aanbevelen.

M v leeuwen 21-10-2020

Bemmel & kroon. Ik moet eerlijkheidshalve zeggen dat ik nog nooit van gehoord had. Tot dat ik een nieuwe wasmachine nodig had. Je kent het wel alles komt in drieën droger is helaas ook overleden. Maar met 4 kinderen was de wasmachine toch wel het belangrijkst. Mijn oude LG heeft het 13 jaar perfect gedaan met de vele was op een dag. Dus mijn keuze was snel gemaakt het moest weer een LG worden. Met zoeken en vergelijken kwam ik bij Bemmel & Kroon op de site uit. En heb ik een offerte aangevraagd. De keus was toen heel snel gemaakt. Ver uit de goedkoopste !!! Een dag later werd het juweeltje ( zo ver een wasmachine mooi kan zijn ) bezorgt. Door twee hele vriendelijke mannen ze hebben het juweeltje boven gebracht en aangesloten. En wat een geweldig apparaat. Ik ben nu aan het verder sparen voor de bijpassende LG droger. Wat zal dat een tijd besparen. Ben onder de indruk hoe snel alles geregeld was. Top service !!

Tinus Luppen 20-10-2020

Kookplaat zaterdag besteld . Maandag in huis

Goede info en de juiste prijs en ze werken met goede bezorgdienst , stuurden de hele dag realtime info , en na bezorging namen ze Direct ff contact op

Erg netjes!!

MBA 20-10-2020

Super ervaring! Telefonisch contact gehad en super geholpen. Vervolgens bestelling vaatwasser geplaatst voor 21:00 uur ‘s avonds en geleverd voor 17:00 uur de volgende dag! Kortom super tevreden!

Drs. A. van der Wulp 20-10-2020

In 2003 bestelde ik bij Bemmel & Bemmel onze vorige MIELE wasautomaat, die draaide op volle toeren tot en met zaterdag jl. We hebben een nieuwe uitgezocht. KIESKEURIG meldde dat Bemmel & Bemmel opnieuw de goedkoopste was, goede service, goede reviews, 9,1 gemiddeld. Hoop- en verwachtingsvol gestemd belde ik maandag, gisteren dus, voor een nieuwe. Vlot geregeld, to the pointe -vragen en oor voor de klant. Bij de voordelige prijs, kwam in het gesprek spontaan een jubileumkorting op tafel. Pluspuntjes voor ons zijn een benedenwoning, op de hoek. De machine stond dinsdagmiddag binnen. Exact op het geplande moment. Chapeau !!

Chunny 20-10-2020

We purchased a new Samsung washer/dryer with the lowest price I found over the internet. The machine has been working perfectly since. The delivery time was very fast and accurate to the provided time frame. The extra service of delivery to our desired location and assembly was done professionally and promptly by the servicemen (who spoke perfect English) was free of charge! We would buy from them again!

John Roskam 20-10-2020

Een inbouwkoelkast besteld. Werd binnen paar dagen geleverd en tot in de keuken gebracht door vriendelijke bezorger, die oude apparaat direct meenam. Prima ervaring!

Jonathan 20-10-2020

From the moment we walked into the showroom we were positively impressed...we received immediate assistance and bought our washer and dryer and it was delivered very fast, very professionally and smoothly. I highly recommend Bemmelenkroon!

DdeVries 20-10-2020

Was 1 van de weinige winkels die vandaag besteld morgen in huis kon waarmaken. keurige up to date correspondentie. Levering op tijd en correct.

Sietse 20-10-2020

Meerdere keren bij B&K besteld, altijd tijdig en correct geleverd. Gedurende het proces duidelijke communicatie over de status. Ik zou hier zeker weer bestellen BKI906516

Waal Malefijt, de Hans 20-10-2020

Onze wasmachine plotseling stuk, ja wat nu?
Eerder al onze vaatwasser bij Bemmel & Kroon gekocht en ga je je verdiepen op de internet site.
Nou deze was zeer overzichtelijk en waren we er snel uit, het is een Bosch wasmachine geworden.
Zo snel wat het bestellen betreft was het bezorgen en installeren op de 2 de etage nog sneller. Nu na 1 1/2 dag staat hij heerlijk het eerste wasje te draaien.
Zo snel en prima service nog niet eerder meegemaakt, dank !!!

Marieke 20-10-2020

Op zoek naar een nieuwer afwasmachine gaf de medewerker bij B&K ons goed advies. Duurde heel even voordat deze geleverd en geplaatst kon worden maar ook dat ging uitstekend! Wij zijn blij en heel tevreden met de service!

Erik 20-10-2020

Geweldige levering, snel en een hele duidelijke website waarop je kunt bestellen. Ik heb een Samsung wasmachine gekocht deze werd gelijk op zijn plaatst gezet en aangesloten. Wat een mooi apparaat precies zoals bemmelenkroon omschreef.

L.Kouwenhoven 20-10-2020

Om te beginnen een vriendelijke ontvangst. Na omschrijving van onze wensen wist de verkoper ons uitstekend te adviseren.

E. Meijer 20-10-2020

Vriendelijke verkopers, eerlijk advies en alles wordt snel geregeld. Bemmel & Kroon hebben veel modellen in hun showroom staan, wat ik prettig vindt.

Ton 20-10-2020

Een vrieskast aangeschaft via de site. Perfecte omschrijving van het product en de prijs gaven de doorslag. Bijzonder goed werkende site, en zoals beloofd levering was perfect in uitvoering en tijd

Heleen en Hans 19-10-2020

Bart 19-10-2020

Na het overlijden van onze oude vaatwasser hebben wij op zaterdag een bestelling geplaatst voor een nieuwe vaatwasser. Maandagmiddag is deze keurig volgens afspraak geleverd en het oude apparaat is mee teruggenomen. Top service!

Tevreden 19-10-2020

Tevreden over de voorlichting, service en de snelle levering van de koelkast

Pim Bom 19-10-2020

Bij Bemmel & Kroon een wasmachine en droger gekocht. In de winkel zijn wij snel geholpen door een medewerker. Hierdoor een keuze kunnen maken en gelijk afgehandeld. Wasmachine en droger werden ondanks het coronavirus netjes op tijd bezorgt en aangesloten in onze nieuwe woning. Zelfs de bezorgservice belde van te voren dat zij binnen 20 minuten voor de deur staan.

Ferry 19-10-2020

Gebruiksvriendelijke side en goede service 15 oktober 2020 afzuigkap geleverd helaas maakte de motor een schrapend en rammelend geluid 17 oktober 2020 contact gehad met Bemmel en Kroon 19 oktober 2020 is de kapotte omgeruild voor een nieuwe dus Top!!

Dhr W van Dongen 19-10-2020

De snelheid van leveren was prima, het afwerken te plaatsen was te snel vandaar dat ze terug moeten komen om het installeren nogmaals te controleren.
Met de winkel kontact opgenomen om de problemen op te lossen.

Marco 19-10-2020

Voor de 2e keer wat besteld. Op vrijdagavond besteld en de volgende dag notabene op zaterdag al geleverd!! De grote ijskast was goed verpakt en werd netjes tot in onze keuken afgeleverd. Met track & trace werd netjes bijgehouden hoe laat ze zouden komen.

Fam. C.A. de Boer 19-10-2020

Wij hadden een paar offertes opgevraagd voor de nog te kopen combi oven/magnetron. Bemmel&Kroon reageerde snel. Vervolgens op intranet gekeken en voor ons was de doorslag dat zij ook meerdere winkels hebben en een online winkelshop. Om zeker te zijn van de offerte hebben we ook nog gebeld en zijn we keurig geholpen, incl. de laagste prijsgarantie. De oven/magnetron BKI905086 kon al de volgende dag worden geleverd. Afhandeling factuur e.d. verliep keurig en inderdaad werd de volgende dag het apparaat bezorgd met uitstekende bezorgservice.

J van Loon 19-10-2020

Niet normaal snel. Gisteren ging onze wasmachine echt stuk. 21.30 klaar met uitzoeken, besteld. Om 0.00 een mailtje en 09.52 tuut tuut. Niet normaal zo snel. Wij draaien weer volop. Aardige jongens met power. Dat scheelt want het is de 2e verdieping waar onze nieuwe Miele staat. Heel erg tevreden, ook over de prijs.

U. 19-10-2020

Medewerkers zijn heel vriendelijk. Omdat deze ook iets ouder zijn voel ik mij beter geholpen dan in winkels waar ze super jong zijn maar van de producten (hier inductiekookplaat) niet veel snappen want ze gebruiken ze zelf niet.

Gennevieve Braat 19-10-2020

Net en vriendelijk personeel
Super blij met mijn nieuwe droger

Gareth 18-10-2020

B&K was 1 van de weinige partijen die de vaatwasser die ik wilde op voorraad hadden en hij was ook nog eens het goedkoopst. Na bestellen heb ik zelf de dag uitgekozen, ik werd goed op de hoogte gehouden en de levering ging perfect. Oude vaatwasser is direct gratis weer meegenomen. Top dus!