Deze score is berekend op basis van 2983 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Jolanda 04-04-2020

De online shop werkte prima, de informatie die gegeven werd klopte helemaal en we konden goed vergelijken welke wasmachine we wilden uitzoeken. Na online bestelling, volgde bevestiging snel via mail en ook de communicatie rondom levering verliep supergoed. Op dag van levering zelf via mail en sms op de hoogte gehouden van levertijd.
Heren van de bezorging waren vriendelijk, vanwege de coronacrisis hebben ze de wasmachine zoals gezegd afgeleverd tot bij de voordeur en de oude wasmachine mee retour genomen. Al met al dus super blij met de levering van A tot Z.

Dennis 04-04-2020

Keurige afhandeling van mijn bestelling ondanks wat onhandigheid van mijn zijde. Zeer snelle reactie op mijn vragen.
Erg snelle en goed afhandeling van en door de koerier. Je hoeft niet heel de dag thuis zitten te wachten. Je kan precies volgen wanneer hij er is en wanneer hij voor de deur staat. Top!

Jermelo 04-04-2020

Werd keurig te woord gestaan en we hadden nog lol om het feit dat ik het artikel elders goedkoper had gezien voor wel € 6,00
Toch werd dit joviaal opgelost door uw medewerker.
Kan niet anders zeggen van bestellen toten met leveren een dikke 10

Rene 04-04-2020

Ondanks te late levertijd ivm Corona is toch alles goed bezorgd en netjes geinstalleerd! Ik praat over vier inbouwapparaten van Inventum.

E. Ranzijn 04-04-2020

Top service! Duidelijk aangegeven via de mail hoe laat de bezorgers kwamen en 15 minuten van te voren nog een extra sms. De heren hebben de wasmachine keurig over de drempel gezet met de laatste instructies voor het installeren en onze oude machine weer mee genomen. Donderdagavond laat besteld, zaterdagochtend in huis. Top mannen! Ontzettend bedankt!

Hans van Meegen 03-04-2020

Gastvrije ontvangst, prettige samenwerking met een zeer deskundige en vriendelijke verkoper, vlotte aflevering

Peter 03-04-2020

Goede duidelijke website. Snelle levering. Goedkoopste van alle aanbieders.

Een tevreden klant uit Rijen 03-04-2020

De bestelde koelkast van Samsung was niet meer op voorraad. Bemmel en Kroon leverde voor hetzelfde geld een duurder maar vergelijkbaar model. Na eerder al probleemloos een droger te hebben geleverd, was dit wederom een hele fijne ervaring met B&K!

Leo&Jacqueline Heeze 03-04-2020

Zeer goede service, snelle levering, gunstige prijs/kwaliteitsverhouding !
Kan deze leverancier bij iedereen aanbevelen!

Jeanette 03-04-2020

Prima geholpen bij Bemmel & Kroon Cruquius! We hebben een koel/vries combi gekocht en die wilden we snel geleverd hebben (ondanks Corona leveringsproblemen). De verkoper dacht goed mee en ging het snel regelen (en dat lukte ook). De deur moest links-draaiend worden gemaakt en ook dat werd geregeld. Netjes thuisbezorgd - en het apparaat is competitief geprijsd. Kortom: heel tevreden!

P.Tevreden 03-04-2020

Wij hebben een vaatwasser van beko besteld en binnen een paar dagen stond hij bij ons in huis. Fantastisch. Goede service en snelle levering. Super

Kaandorp 03-04-2020

Zeer fijn hulpvaardig personeel, duidelijke website, zeer snelle service en ook hier vriendelijke en behulpzaam personeel. Vlekkeloze koelkast, geen beschadigingen bij aflevering, ook niet aan de verpakking. Helaas door de Corona-maatregelen zelf de koelkast twee hoog moeten tillen...maar dat is Bemmel en Kroon niet aan te rekenen.

Khaw 03-04-2020

Gister avond voor 22.00 besteld. Volgende dag stond hij om 13.00 in mijn keuken. Ook in deze corona tijden leveren ze hem netjes met gepast beleid af. Fijne zaak en de afhandeling ging perfect. BKI844888

Theo 03-04-2020

Vriendelijk en behulpzaam personeel. Al jaren kopen wij hier onze inbouwapparatuur.
Snelle service en op de afgesproken tijd wordt alles geleverd en geplaatst.

Jannie 02-04-2020

Duidelijke webshop, het is makkelijk om iets te bestellen. We zijn via kieskeurig op de website gekomen. Fijn dat je zelf een dag kunt plannen waarop de bestelling gebracht wordt. Via de track en tracé ,op de dag van bezorging, is de bestelling goed te volgen.

Jacqueline 02-04-2020

Prima winkel , was niet helemaal zeker of ik het goede zou bestellen , even een belletje gedaan , vriendelijke mijnheer die mij aan de andere kant goed heeft geholpen , bestelling samen afgehandeld , via iDeal betaald en volgende dag in huis . Ik zeg top, overigens wel vaker daar besteld , maar wil je het zelf ophalen , 20 euro korting , sneller kun je ze niet verdienen , 👍

Rene 02-04-2020

Goede prijs en zeer snelle levering. !!!!!!
Prijs was 10% voordeliger dan alle andere webwinkels

Erik en Jeanette 02-04-2020

Wij hebben vandaag onze nieuwe wasmachine binnengekregen,
de AEG FB6speed. Bemmel en Kroon wederom de goedkoopste van alle aanbieders. Top machine, lekker stil en goed schoon. Wij zijn tevreden!

Ton van Leeuwen 02-04-2020

Fijn bedrijf met goede service. Communicatie zowel via de mail als telefonisch verliep zoals het hoort.
De wasmachine werd keurig op de afgesproken tijd afgeleverd. Een klein probleempje werd zeer adequaat opgelost. Chapeau.

Natasja 02-04-2020

Wij kopen eigenlijk al 20 jaar bij Bemmel en Kroon. De service is goed. Ze zijn ook leverancier van luxe categorie goederen van bepaalde leveranciers. Ze reageren snel en doen altijd iets extra's voor vaste klanten. Bezorgservice is trouwens ook netjes geregeld.

Sabine van den Berg 02-04-2020

Snelle communicatie, snelle levering en aardige chauffeurs die heel netjes werken volgens de RIVM ivm het huidige Corona virus. Kan. Iets anders effen dat wij tevreden zijn.
BKI845245 order nummer

Marco 02-04-2020

Goede en snelle service, we werden netjes van te voren gebeld en konden het oude apparaat meteen retour geven.
👍👍

Rob van der Loo 02-04-2020

Correcte afhandeling van order ,betaling, verwachteafleverinfo,samenwerking met transporteur Dynalogic.
Traject volging d.m.v. E mail en s.m.s.
Zeer tevreden in deze moeilijke tijden.

Jeroen 02-04-2020

Ondanks de roerige periode rondom Corona alle afspraken keurig nagekomen. Levering conform afspraak en tijdstip goed gecommuniceerd. Netjes geleverd door beleefd personeel. Wij zullen als bedrijf zeker vaker zaken met Bemmel en Kroon gaan doen, geen poespas en afspraak is afspraak!

Marcel Funfactory050BV 02-04-2020

Snelle reactie en kundig te woord gestaan met een goeie prijs.
Voor herhaling vatbaar

Machiel Gutb 01-04-2020

Bemmel En kroon is een hele goede winkel waar de service erg goed is. Niks opdringerig en een hele goede uitleg van apparaten betreft functies ed. Hebben antwoord op al je vragen. Nemen echt de tijd voor. Betreft het bestellen ook perfect

M.Yilmaz 01-04-2020

Een wasmachine gekocht via Internet en dag later wordt bezorgd, voorwaarde bij bezorging is i.v.m Corona wordt deze apparaat achter de eerste voordeur neergezet,(begrijpelijk)
Vervolgens komt de chauffeur met de wasmachine en deze wordt voor de voordeur neergezet zo dat de deur niet dicht kan,
Na verzoek van mijn vrouw die allen thuis was wordt de wasmachine mopperend verder geduwd en de deur zo hard dichtgetrokken dat hele straat heeft gehoord,
Ik heb dit incident per mail doorgegeven aan Bemmel & Kroon maar de mail wordt niet beantwoord, en vervolgens gebeld dat ik zo een behandeling niet verdiend hebt en dat ik afzien van verkoop maar de verkoper geeft aan dat ik daarvoor 35 euro extra moet betalen voor transport onlangs ook de verpakking beschadigd was afgeleverd,
Ik koop nooit meer iets van deze bedrijf,
Mehmet 03-04-2020

Aan Kieskeurig.nl
Ik ben gebeld door de Manager van Bemmel en Kroon en wij hebben een goed gesprek gehad met betrekking tot mijn klacht en mijn geplaatste review bij Kieskerig.nl,
Ik heb besloten om mijn review terug te trekken,
Ik verzoek u mijn review uit halen zo dat niet meer te lezen is bij Reviews over deze bedrijf,
M.v.g,
M.Yilmaz

George 01-04-2020

Heel goede advies gegeven voor de verkoop vaatwasser,en super snel geleverd op afspraak toppie.

P. Both 01-04-2020

Prettige winkel en vriendelijk personeel. Goeie service en ruime keus! Aanrader dus!

Peter 01-04-2020

Snelle en goede levering.
Kort ervoor werd telefonisch gemeld wanneer de levering zou plaatsvinden.

Johan Mallo 01-04-2020

Ik heb allereerst gekeken welke wasmachine ik wilde hebben en ben daarna op zoek gegaan naar de winkel die de gunstigste combinatie kon bieden van prijs en levertijd.
Eerlijk gezegd was Bemmel & Kroon niet de goedkoopste maar kon wel snel leveren. De levertijd was me ook wat waard dus vandaar dat ik voor B&K gekozen heb.
Ik heb hier geen spijt van, er werd snel aangegeven wanneer de levering zou zijn en die was zeer gedetailleerd en exact.
Vriendelijke bezorgers (misschien een beetje té amicaal) brachten de machine wegens de corona maatregelen alleen tot over de eerste drempel en ze namen gelijk mijn oude machine weer mee terug.
Ik ben zeer tevreden!

Toon Witlox 01-04-2020

Bemmel & Kroon was in 1ste instantie een onbekende voor mij op de markt van Witgoed en keukenapparatuur, moet gezegd een verademing! Na bezoek v/d site en 'n aangenaam en heldere telefonische uitleg i.z. technisch advies en leveringscondities, overgegaan tot aanschaf van wasmachine en stappelmodule. Deze werden, zoals afgesproken, de volgende dag keurig op tijd door Danalogic afgeleverd. Zeker gezien de bizarre omstandigheden van nu een compliment waard. Eindconclusie; Goed advies voor aanschaf van 'n prima machine voor de scherpste prijs en keurige levering, ...Top!

Cees Brouwers 01-04-2020

Wat een geweldig apparaat, een heerlijkheid is het lange snoer, enorme zuigkracht, zelfs een klein loszittend stukje van het parket werd opgezogen, geluidsniveau is heel acceptabel, alleen de kleur lichtblauw vind ik wat raar.

CT 01-04-2020

Supersnelle reactie, ondanks ING-storing bij betaling, toch de volgende dag bezorgd door een aardige chauffeur. Prima service, ik kan niet anders zeggen.

E. Ver 01-04-2020

Ik heb een vaatwasser bij dit bedrijf aangeschaft. Allereerst heb ik gekeken naar de prijs, vervolgens naar de mogelijkheden voor bezorging e.d. Dit is allemaal goed geregeld bij dit bedrijf. Het bedrijf communiceert goed over de aankoop, levering en alle perikelen daaromheen. Het product is op de aangekondigde datum geleverd en neergezet op de plek waar ik het wenste. Ik heb overwogen om ook voor optie montage van mijn product te kiezen. Dit was zeer makkelijk om toe te voegen aan de bestelling, maar uiteindelijk hebben we besloten het product zelf aan te sluiten. De ervaring met de winkel is goed, ik zou hier zeker weer een aankoop doen.

Ronald 31-03-2020

De winkel B&K Cruquius is ruim gesorteerd met wasmachines en wasdrogers. De verkoper, heer xxxx, heeft goede deskundige adviezen gegeven waarmee de voor ons juiste kombinatie gekozen kon worden. Ook het lastige en moeilijke transport langs onze trap naar de eerste verdieping over een stoeltjeslift is in goed overleg voorbereid en uitgevoerd. Beide machines zijn keurig geïnstalleerd en werkend opgeleverd.
Ook de after-sale ervaring is heel goed geweest. Twee probleempjes zijn, zonder gezeur, vlot ingepland en opgelost.

Sandra Terstal 31-03-2020

Dit was de 1e keer dat we bij jullie een bestelling hebben geplaatst.
We zijn dik tevreden.
Goede service. Snel kontakt en vriendelijk.
Doen wat ze beloven.
De wasmachine was bij jullie het goedkoopst. Scheelde 70 euro.
Bedankt en tot ziens

A. Jaggoe 31-03-2020

Ik had eetst elders via Google gekeken toen gebeld, was teleurgesteld in die andere bedrijven,toch weer bij B & K gebeld.
De verkoper heeft mij zo goed behandeld en een duurdere wasmachine voor de zelfde prijs aangeboden.
Beter kon het niet.
Ik ben super blij met mijn wasmachine en de service.

Tom 31-03-2020

Na een zeer teleurstellende ervaring met een andere winkel, contact opgenomen met Bemmel en Kroon: wat een verademing! Het kan dus nog: een medewerker die aandacht en begrip voor je situatie heeft, geen loze beloften doet en afspraken die prima worden nageleefd! Vrijdag koelkast besteld en de volgende maandag keurig geleverd! Precies zoals beloofd. Klasse en een dikke pluim voor jullie service: zelfs de prijs kon nog iets scherper! Kunnen anderen een puntje aan zuigen!

Corina 31-03-2020

Wat een geweldige service zelfs in deze lastige tijden. Met keurige inachtneming van alle geldende corona maatregelen is mijn gisteravond online bestelde wasmachine zojuist perfect volgens schema afgeleverd. Kreeg vanmorgen een link per sms waarin ik steeds een actueel beeld had van de te verwachte bezorgtijd. Klopte tot op de minuut! Ouderwets goede service! En ze waren door een kassakorting ook nog eens de voordeligste!

Linq-DH 31-03-2020

Betrouwbare verkooppartij. Zeker nu in tijden van onzekerheid, is de levering zeer snel, vakkundig en goed gedaan. S'avonds besteld, volgende ochtend een sms met live track and trace. Uiteraard ook de standaard mailing en factuur per e-mail ontvangen. Zeer goede en duidelijke communicatie.

Waarschuwing van te voren en stipt op aangegeven tijd afgeleverd, keurig, en kunnen zeer veel bedrijven een voorbeeld aannemen.

Het product zal niet uit de winkel kopen, en ik ben toto aankoop overgegaan puur op eigen onderzoek naar de droger.

Daphne 31-03-2020

Vriendelijk geholpen in de winkel,
Alleen niet bij aflevering,snel weg, geen informatie service was er ook niet bij...
Zou daarom deze winkel niet aanbevelen in mijn omgeving

Peter Van Hal 31-03-2020

Ik kwam voor een vaatwasser. Door de uitleg van de verkoper kwam ik al snel op de beste koop uit van de Consumentenbond, gezien mijn wensen. Hierna werd de deal gemaakt en kwam ik snel in contact met de monteur van Altec. Ook die heeft zijn werk prima gedaan, dus een tevreden klant.

HT 31-03-2020

BKI844960
Jarenlang uitstekende ervaring met deze winkel. Grote mate van deskundigheid en betrouwbare levering. Fijn dat in tijd van coronavirus, rekening houdend met de voorschriften, de wasdroger nog steeds geleverd kon worden.

Marco 31-03-2020

M 31-03-2020

Snelle bestelling kunnen plaatsen, voor 22u besteld volgende dag in huis.
Hier zou ik weer eens iets kopen.

D. den Dulk 30-03-2020

De voorlichting in de de winkel was prima, de afwasmachine werd netjes ingebouwd door een monteur en hij kwam op de afgesproken tijd. De monteur had een kleedje bij zich tegen beschadiging en werkte keurig. De oude machine heeft hij mee
terug genomen.

Bo 30-03-2020

Whirlpool wasmachine besteld. Keurig en deskundig advies ontvangen met betrekking tot de aankoop. Bezorging verliep vriendelijk en het bezorgmoment werd transparant gecommuniceerd. Tijdens een aantal vragen tijdens de installatie (vanwege het coronavirus was dit vanzelfsprekend niet mogelijk) werd ik vriendelijk geholpen door de klantenservice. Kortom: aanrader!

r.bozkurt 30-03-2020

ik was op zoek naar grote maat koelkast via google ik kwam heel veel aanbieders en natuurlijk prijs vergelijking bemmel -kroon kwam goedkoopste uit eerlijk gezegd ik had die naam nooit gehoord en ze hadden filiaal in cruquius en vlakbij haarlem waar ik woon we zijn afgelopen zaterdag wezen kijken met vrouw ze hadden die model die ik wou niet showroom maar die leek veel op die nw model toch gekocht maandag in huis na uitgepakt zag kleine deuk in de deur gebeld met de verkoper en nog voor de deuk 50 extra korting gekregen

Damsma 30-03-2020

Eerst in de winkel naar een andere koelkast gaan kijken, prima uitleg en service.
Uiteindelijk was dat niet degene die we zochten en op internet andere koelkasten vergeleken.
Degene die het is geworden, bij Bemmel en Kroon online besteld, snelle levering (zaterdag besteld en maandagochtend 8 uur stonden ze er). Prima geregeld.