Deze score is berekend op basis van 4917 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Nina 25-07-2021

Super goede snelle levering. Duidelijke communicatie. Fijn nog een telefoontje 15 minuten voor ze er zijn. Wij zijn tevreden.

Ronny Platschorre 25-07-2021

Overzichtelijke website transparante prijzen mooie aanbiedingen grote keuze.
Bij diverse webshops gezocht en Bemmel&Kroon sprong eruit . Netjes op voorraad besteld op zaterdag bezorgd op zondag en nog netjes geïnstalleerd ook door de heren van de bezorgdienst. Klasse

Derk van 't Spijker 25-07-2021

Website helder, vlotte levering met duidelijke info over verwachte aflevering en ook op dat tijdstip afgeleverd. En vlot geïnstalleerd door vriendelijke medewerkers die netjes werken, uitleg geven. Alle rommel en oude machine meegenomen. Kan Bemmel en Kroon iedereen aanbevelen!.

Hans du Pon 25-07-2021

Geweldige service. Zelfs rond 22:30 uur was er e-mail contact en werd een betalingsprobleem opgelost. Toch de bestelde combimagnetron de volgende dag in huis. En dat voor de goedkoopste prijs.

Roon 25-07-2021

De prijs was prima maar de bezorging door was zeer slecht. Hadden betaald voor niet alleen leveren maar ook plaatsen.
Dit ging niet gemakkelijk veel weerstand bij de bezorgers was moeilijk en moesten het zelf maar doen. En kregen dan ook de boodschap dat we maar in het instructieboekje moesten kijken hoe het moest. Toen we dat na hun vertrek ook hadden gedaan bleek dat ze maar de helft van de installatie hadden uitgevoerd,
De installatie uiteindelijk zelf afgemaakt wat bij elkaar nog geen minuut duurde dus het kan niet aan de tijd hebben gelegen.
In ieder geval raad ik bemmel en kroon aan hier werk van te maken zodat ze een betere review krijgen.
2 weken terug heb ik ook een goede review geplaatst waarbij de plaatsing wel goed werd uitgevoerd en deze plaatsing werd door dezelfde firma uitgevoerd

Lisette 25-07-2021

Service van B&K is prima. Snelle reactie op internet verzoek, laagste prijs wordt gematched en levering kon snel plaatsvinden ondanks dat de afzuigkap niet op voorraad was. Helaas had de transporteur een extra dag nodig maar daar kan B&K niets aan doen.

Dennis 25-07-2021

Om te beginnen: Bemmel en Kroon bood de laagste prijs aan en dat voor een (echte) winkel met fysieke vestigingen! (Wow!). De webshop was eenvoudig, ik liep snel een makkelijk door het aankoopproces heen. Ook fijn was het om de wasmachine op een later tijdstip te kunnen laten bezorgen. De wasmachine van Siemens is keurig op de goede dag en tijd geleverd door de bezorgers van Bemmel en Kroon. Ze sturen een T&T en je kunt realtime zien wanneer ze voor de deur staan. Superhandig. De Siemens wasmachine doet het goed. De handelingen om te installeren vallen mee, transportbouten eruit en de trommel leeghalen, slangen en stekker aansluiten, stickers eraf en klaar. De Siemens wasmachine is een C klasse. Het minste verbruik is op de Eco stand, deze duurt 3,5 uur. Dat was voor ons wel even wennen. Het geluid is (voor een wasmachine) acceptabel en voor ons minder dan zijn voorganger. (Dat was een Samsung van bijna 10 jaar oud). De was komt er goed schoon oud en de 1400 toeren is prettig, het is uiteraard vochtig, maar niet kleddernat. De bediening met het touchscreen is ook even wennen. Bij het starten moet je bijvoorbeeld de startknop 2 seconden vasthouden op het touchscreen. Het kiezen van de programma's gaat simpel via de draaiknop. Via het touchscreen zijn er dan nog aanpassingen mogelijk. Aanrader! BKI992234

J. van Beek 25-07-2021

Prettig te woord gestaan door verkoop afdeling, bestelling netjes begeleid, levering door correct personeel en op tijd. Tijdstip van levering te volgen op internet, netjes op tijd geleverd. Geleverd binnen een dag, kon ook zelf de dag nog kiezen.

product is ook prima, geheel zoals gewenst.

Petra 24-07-2021

Mijn inductiefornuis, prima op tijd gelevert, na aansluiting, werkte alleen de oven, de inductieplaat niet, een electricién ingeschakelt, nu bleek dat de fabrieks aansluiting in het apparaat niet goed was, verder een prima fornuis

Marco 24-07-2021

Gekozen voor deze site vanwege eerdere goede ervaringen met dit bedrijf, en een prima prijs voor mijn product (een wasmachine deze keer).
Volgende dag geleverd.
Helaas met een defect (vermoedelijk fout gegaan bij het vervoer).
Na contact per email binnen een half uur terug gebeld door B&K klantenservice. Direct de toezegging gekregen dat een nieuw apparaat de volgende dag bezorgd ging worden en het defecte nieuwe apparaat direct meegenomen werd.
Erg gelukkig met de snelle service

Th.Karremans 24-07-2021

We hebben de ze shop gekozen vanwege de snelle levering, de vriendelijke bezorgers.
de goede service.

AEH 24-07-2021

Het type dat ik besteld had wad niet meer leverbaar en kreeg ik een opvolger dasrvan, iets duurder, masr dat hoefde ik niet bij te betalen. Bezorger plaatste het aparaat op de plek waar ik aangaf, maar helaas kon deze niet meteen aangesloten worden omdat de watertoevoerslang niet door het gat in de muur buiten de badkamer kon. En het gat van de stekker was ook net iets te klein. Daarvoor moest ik zelf verder een oplossing zoeken. Weet dus nog niet hie hoed de wasmachine werkt.

Lies 24-07-2021

super snelle service, denken mee, komen met goede alternatieven. donderdag gebeld en zaterdag geleverd. Vaste contactpersoon en kon het zeer makkelijk bestellen en afhandelen.

Frits 24-07-2021

Precies volgens afspraak afgeleverd. Via track & trace goed te volgen. Wasdroger door 2 man met de nodige voorzichtigheid naar de 1ste verdieping getild, geïnstalleerd, en de oude wasdroger mee teruggenomen. Al met al zeer tevreden

Erwin 24-07-2021

Beste prijs waarvoor we de inbouwkoelkast van Bosch konden krijgen. Snel en netjes in de keuken afgeleverd en het oude apparaat gratis retour genomen. Wat wil je nog meer? Met bijgeleverde instructies was deze makkelijk zelf te installeren.

Thomas 24-07-2021

Goede levering van Bemmel & Kroon. Helemaal naar boven getild en keurig op de plek gemonteerd. Erg blij met de goeie service

BKI1000036

brizeetje 24-07-2021

De bestelling liep heel gesmeerd. Ik had een vraag over mijn droger en die werd telefonisch beantwoord en ik kon ook de droger meteen bestellen. Ging prima, snelle bevestiging en met een link kon je betalen. Levering was ook snel, je werd goed op de hoogte gehouden over de tijd dat het apparaat geleverd werd. Alleen jammer dat er ondanks de 19,95 extra niets bij verteld werd. De heren waren zo klaar en ik zei wat snel, ja we zijn professionals was het korte antwoord. Voordat ik nog iets kon vragen stonden ze al buiten en bleef ik achter met de vragen. Beetje jammer want hoe wist ik nu of de handelingen voor het eerste gebruik van de droger door hun uitgevoerd waren. DIt kan wel wat beter denk ik.

George 24-07-2021

Na een eerste telefonische contact waarbij wij prettig en goed zijn geholpen hebben wij een wasmachine besteld.

Heel scherpe prijs, duidelijk bestelproces en goede leveringsinformatie. Levervenster is gehaald en een half uurtje voor levering kregen wij keurig een sms.

E.J.P. 24-07-2021

Mijn keuken, niet geleverd door Bemmel en Kroon, is enkele weken geleden opgeleverd. Echter zonder ovens, die waren niet bijtijds geleverd door de leverancier. Ik kreeg bericht dat het tenminste nog 2 maanden zal duren. Één telefoontje naar B&K deed mijn chagrijn hierover verdwenen: zij konden wel binnen een dag leveren en deden dat keurig. Chapeau!

Ruiter 23-07-2021

ik was op zoek naar een no-frost vriezer, en vond er één naar mijn zin op deze site, ik heb er nog over gebeld voor informatie en werd vriendelijk te woord gestaan, en een supersnelle levering s'middags besteld en de volgende dag in huis, en werd tot dat het bezorgd was, op de hoogte gehouden hoe laat ze kwamen bezorgen , ect. en keurig afgehandeld.

Naatje 23-07-2021

Ervaring met online bestellen is niet zo top. B&K medewerker om hulp gevraagd en hij hielp gelijk. Reserveerde voor mij (wat bij andere bedrijven niet voor je doen). Betaal link. Geleverd en geïnstalleerd op de juiste plek. Echt gestroomlijnd. Helemaal top.

Hilde Kempke 23-07-2021

Blij dat ik Bemmel en Kroon 👑 ontdekt heb. Spaar echt veel geld 💰 uit. Bestel binnenkort meer apparaten.

Sandy Hoopen ten 23-07-2021

Top behandeling in de winkel in Leidschenveen en zeer goede prijsstelling, daarom
zijn wij al jaren tevreden klanten van Bemmel&Kroon.
Vanmorgen werd onze nieuwe LG Amerikaanse koelkast geleverd.
Onze 2e via B&K alweer!
Wij bevelen iedereen aan om klant te worden van Bemmel&Kroon!

Sandy Hoopen ten 23-07-2021

Keurig geholpen bij de aankoop van onze 2e Amerikaanse Koelkast in de winkel in Leidschenveen en heel netjes afgeleverd door zeer behulpzame en vriendelijke bezorgers.
Een ding vond ik jammer, kreeg om 8.10 te horen wij zijn over 5 min bij u!
Maar ook fijn als ie dan ook is hoor.
Was door de winkel anders aangegeven; u wordt ruim van te voren gebeld😬
Maar wij zijn al jaren zeer tevreden klanten van Bemmel & Kroon. Dat blijven we zeker!
Top geregeld weer 👍👍👍

Ard Wassenberg 23-07-2021

Deze week besteld. Vanuit voorraad besteld. Zelf de dag gekozen. Keurige bevestiging. Aflevering perfect met track and trace. Op geleverde dag en tijdstip geleverd. Door 2 vriendelijke chauffeurs. Met 1 handeling het product afgeleverd. Gewoon TOP

Herman Ramnares 23-07-2021

Vanwege levering op eerste verdieping telefonisch overleg. Via mail foto's gestuurd, waarna werd bevestigd, dat levering na overleg met transportbedrijf helaas niet mogelijk was. Gekozen voor kleiner apparaat en via mail bevestiging ontvangen, dat levering wel mogelijk was. Vriendelijke medewerker. Keurige bezorging. Vanwege opgebroken straat vanuit een parallel lopende straat lopend over een deels opengebroken straat en stoep keurig een grote diepvrieskast op de eerste verdieping geleverd en het afgedankte apparaat meegenomen. Vriendelijke, keurige en professionele bezorgers.

Herman Ramnares 23-07-2021

Telefonisch afgestemd of apparaat op eerste verdieping geleverd kon worden. Via mail en foto's bleek dit niet mogelijk. Vervolgens kleiner apparaat gekozen en via mail bevestiging ontvangen, dat levering wel mogelijk is. Keurig en vriendelijke medewerker. Bezorging: Keurige bezorging. Vanwege opgebroken straat vanuit een parallel lopende straat lopend over een deels opengebroken straat en stoep keurig een grote diepvrieskast op de eerste verdieping geleverd en het afgedankte apparaat meegenomen. Vriendelijke, keurige en professionele bezorgers.

Valérie 23-07-2021

article reçu le jour annoncé, emballage nickel, livraison en Belgique, prix le plus bas . Bref, rien que du positif!

H. Wildemast 23-07-2021

Goede prijs/kwaliteit verhouding. Vriendelijke en behulpzamer verkoper. Goederen door goed personeel geplaatst en behulpzaam.

J. H. 23-07-2021

Ik ben zeer tevreden over de hele gang van zaken bij de aankoop van een wasmachine bij Bemmel&Kroon: van het begin t/m eind. Ik heb voor Bemmel & Kroon gekozen vanwege een overzichtelijke, gebruiksvriendelijke, duidelijke website, de voordeligste aankoop, een goed advies en service aan de telefoon en de levering was ook helemaal super doordat ik het tijdstip van de levering online kon volgen en de bezorgers ook nog eens 30 minuten van tevoren per sms lieten weten hoe laat ze kwamen. En de bezorgers waren vriendelijk en correct.

M.Beereboom 23-07-2021

Handig om via de website een keuze te maken. Daarna had ik telefonisch contact waardoor ik een volledig beeld kreeg omtrent mijn aankoop.De verzending en de installatie waren in no time geregeld. Kortom een snelle afhandeling van mijn aankoop.

Lesly 23-07-2021

Een dikke 10. Lange aanloopperiode gehad vanwege een nieuwbouwwoning. Vorig jaar de deal gemaakt maar gedurende dit jaar bij alle vragen of veranderingen keurig geholpen. Vaker gesproken met Theo en altijd duidelijk, behulpzaam en echt een snelle service! Afspraken worden ook nagekomen. Zeker aan te bevelen. Volgende keer bestellen we zeker nog eens bij Bemmel & kroon.

HAP 23-07-2021

Ik kende de firma Bemmel en Kroon niet, maar deze kwam met Google naar voren met een scherpe prijs bij het zoeken naar een combimagnetron. Blijkbaar bestelde nèt voordat ik op "Bestel nu" klikte iemand anders de laatste combimagnetron van het type CX4511C, waardoor de status van "Op voorraad" naar "Leverbaar" sprong. Bemmel en Kroon moest mijn bestelling blijkbaar nog bij de leverancier bestellen. Over de voortgang hiervan werd ik niet geïnformeerd en moest ik per mail om informatie vragen. Deze informatie kwam daarna heel snel, maar bij elkaar zou ik wel twee weken op m'n bestelling moeten wachten. Uiteindelijk kreeg ik bericht dat de combimagnetron een paar dagen eerder was binnengekomen en verliep daarna de levering weer vlot.

Gerrit 23-07-2021

prima webshop....ruim assortiment....snelle en goede service. Mooie zomeractie...

Ruud 23-07-2021

Prima service de goedkoopste na onderzoek bij kieskeurig en zeer snel geleverd

Zeer overzichtelijk in beeld gebracht door kieskeurig.
En product savonds besteld de volgende dag al geleverd

Karin 23-07-2021

Vorige maand een koelvriescombinatie en nu een vaatwasser. Volgens afspraak geleverd en kundig gemonteerd. Vriendelijke monteur - niets dan lof.

Marion 22-07-2021

Goede verkoper in winkel Cruquius en keurige bezorging op tijd en netjes geplaatst

J. C. Krijgsman 22-07-2021

Gedoe met de oude wasmachine: er moest een nieuwe komen. Website van Bemmen en Kroon viel op door helderheid van info en scherpe prijsstelling. Plus snelle levering en daar zijn we voor gevallen. Alle overzichtelijke vragen ingevuld, geen overbodige info wordt gevraagd (bijv leeftijd): lekker recht toe recht aan.
Toch iets vergeten en binnen een minuut een medewerker aan de lijn die zag dat we iets vergeten waren: top service!
Enig minpuntje: we konden niet met creditcard betalen.

Miranda 22-07-2021

Prima webshop, goede prijs/kwaliteit verhouding.
Enige minpuntje dat er staat gratis bezorging en als je dan de bestelling plaats dan wordt er € 30,00 in rekening gebracht. Toen ik hierover belde, bleek dit een foutje in het systeem en werd dit keurig netjes opgelost

Richard K 22-07-2021

Als je geld wilt uitgeven zonder dat je weet waaraan. Moet je hier heen gaan. Vraag wat een lade kast kost met een bepaald frontje en je komt in de schimmige wereld van de keuken verkoper. Totaal niet transparant. De verkoper wil vooral voorkomen dat jij weet wat een keuken kastje kost met het daarbij uitgezochte front. Op de offerte die je dan mee krijgt staan geen prijzen per keuken onderdeel. Je weet dus niet wat een onderdeel in je keuken kost.

Petra 22-07-2021

Ik had al eens eerder besteld bij Bemmel&Kroon en ook net als nu ging alles prima.

Ron 22-07-2021

De snelheid vijf voor tien s'avonds mijn wasmachine besteld en de volgende dag geleverd.

Addie de Jong 22-07-2021

Middels website makkelijk het artikel gevonden bij Bemmel en Kroon
Levering de volgende middag door een uitstekende bezorgdiensten “”Dynalogic”
Alles een aanbeveling waard

Tamara 21-07-2021

Echt de laagste prijs na wat afzoeken op internet. De internet winkel is echt netjes en duidelijk. Je kan de dag van levering kiezen. En ze houden goed kontact met je van de levering, tot bijna op de minuut. En de service om tot op zijn plek te zetten was super!! Je betaald extra maar heb je ook service na.

Hermanus 21-07-2021

Voor deze shop gekozen omdat alles goed duidelijk was , en natuurlijk de goedkoopste !!!!!!

Mike 21-07-2021

Bij Bemmel en Kroon besteld omdat deze de goedkoopste was voor de wasmachine die ik op het oog had. Nadat ik besteld en betaald had, bleek de machine niet meer voorradig en zou ook niet meer komen. Ik heb zonder vragen het nieuwe model gekregen, die ook nog iets duurder was, maar zonder bijbetaling wel te verstaan. Omdat het mij toch niet helemaal duidelijk was even de helpdesk gebeld en dure hebben alles prima uitgelegd. Heel tevreden.

Ellen 21-07-2021

Waar je op hoopt bij een webshop! Duidelijke communicatie over het moment van afleveren zodat je geen hele dag zit te wachten, de apparaten werden op de juiste plek gezet en ook nog een mooie korting!

Arthur 21-07-2021

Nieuwe koelkast besteld en diect volgende dag al geleverd. Betrouwbare internetshop met goede service. Product is goed aangekomen qua levering. Alles bij ekaar zeer te vreden!

Rob 21-07-2021

Goedkoopste winkel voor mijn nieuwe AEG, en ook nog super service: binnen 1 dag bezorgd, keurig op z’n plek gezet en netjes aangesloten. Sneller en beter kan gewoon niet.

PR Breukers 21-07-2021

Mooi ,ruim en overzichtelijk is deze winkel.
Goed geholpen door Stef de Jong.
Goed meegedacht met onze wensen.
Order DH1000170 geplaatst en de dag daarna geleverd. Aflevering goed en alles op zijn plaats gezet.
Komen terug voor kookplaat en oven.