Deze score is berekend op basis van 5052 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

eduard 10-04-2021

Laagste prijs en snelle levering inclusief plaatsing. Zeer tevreden met de geleverde service

Maurice 10-04-2021

Goed advies en alles super snel geregeld! Telefonisch een vaatwasser gekocht en past perfect om de oude te vervangen.

Alex 10-04-2021

Goede overzichtelijke site met goede prijzen, aardig telefonisch contact, kortom wij zijn zeer tevreden. Ga zo door.

Fam Kuipers 10-04-2021

Op 9-4 een nieuwe droger besteld en vandaag 10-4 al in huis. Contact met verkoper als fijn ervaren evenals de vriendelijke bezorgers.

Margreet 10-04-2021

Breed scala aan producten, ze zijn zeer goed te bereiken. De klantenservice is vriendelijk en kundig en ze helpen je goed. Ik heb meerdere producten besteld en die zijn allen snel geleverd en met een fijne service.

Remco 10-04-2021

Een goed overzichtelijke webshop met scherpe prijzen. De vaatwasser werkte goed en er was voldoende keus. Tevens een pluim voor de tijdige bezorging. Er zat 14 uur tussen bestellen en bezorgen.

Madeleine 10-04-2021

Gisteren een nieuwe wasmachine besteld. Vandaag al in huis. Super snel en keurig geleverd.

Boris 10-04-2021

Prima service. Snelle levering. De betaling was eerste keer niet gelukt en dat was snel en goed opgelost. Goede servicedesk.

Mariska 10-04-2021

In de zoektocht naar een nieuwe keuken ook bij Bemmel en Kroon een afspraak gemaakt, op aanraden van een collega. DIt is niet de 1e keuken zaak die wij bezochten tijdens onze oriëntatie maar wel de eerste en direct de laatste keer dat we een voet over de drempel zetten bij deze zaak. Bij aankomst ontvangen door een zogeheten gastvrouw die niet de moeite nam om zich zelf voor te stellen. Vervolgens werden we in nog geen 10 minuten door zoveel mogelijk keuze heen gejaagd. Nu wisten wij wat we zochten maar als je er blanco naar binnen stapt had je nauwelijks de mogelijkheid gekregen ergens langer dan een paar seconden over na te denken. Even de showroom bekijken is er sowieso niet bij. Voor onze greeploze wens waren er 2 opties punt waar nauwelijks aanpassingen aan te maken waren. Onze wens tot hogere kastjes die meer ruimte bieden (lees 90cm kasten ipv de standaard 73) werd direct vreemd bevonden. Ze hadden wel zoiets maar alleen in een specifieke lijn waarvan de gastvrouw meende dat deze 'niks voor ons was want die was duur'. Sorry?

Na deze bliksem intro werden we net zo vlot aan tafel gezet bij de daadwerkelijke keuken adviseur, die zich wederom ook niet voorstelde. Bij het horen van onze wensen mbt maat van de kastjes en de hoogte van het aanrechtblad kregen we direct te horen dat dit niet mogelijk was. De wens tot een werkhoogte van meer dan 95 cm is kennelijk ongelooflijk raar en hij kon het weten want hij deed dit werk al heel lang en hij was hier de professional (letterlijke tekst). Hierna volgde nog een opsomming van al zijn kwaliteiten en alle opties die hij mooi vond en die volgens hem hoorden in een keuken dus dat advies moesten we dan maar even opvolgen want zoals eerder gezegd had hij alle keukenwijsheid van de wereld in pacht. Ik heb hem nog gevraagd wiens keuken hier nu precies ontworpen werd, die van ons of die van hem en dat onze wensen prima mogelijk zijn bij collega zaken. Hierop kregen wij te horen dat je sowieso nooit bij meer dan 1 keuken zaak moet gaan kijken 'want dat is onzin' en dat Bemmel en Kroon in een hoger segment' zit dan de rest. Bijzonder wel dat je in een hoger segment voor meer geld dus minder kunt krijgen en al de service ver te zoeken is.
Na 15 minuten een ongemakkelijk gesprek was het voor ons heel duidelijk, hier gingen we niets mee bereiken. Op de reactie van mijn man 'zo gaan we nergens komen' was zijn tegenreactie 'oke prima meneer, we staan op internet met een 9.1 zijn de 2e keukenzaak in DH en hebben meer aanmeldingen dan we aankunnen dus tot ziens'.
Mijn man zit zelf in de sales en heeft zelden iemand meegemaakt die zo ontzettend slecht een sales gesprek in gaat. Alle cliché fouten die je vanaf dag 1 in binnen welke sales functie dan ook aangeleerd krijgt om achterwege te laten werden hier in 15 minuten op tafel gelegd. Dit samen met de arrogantie en de gastvrouw die alles behalve een gastvrouw was maakt dit tot de meest onaangename ervaring bij een keukenzaak tot nu toe. Ik speel nog liever het onderhandelingsspel waar je van te voren voor gewaarschuwd word dan nog een keer blootstelling aan deze mate van klantonvriendelijkheid.

Melger 10-04-2021

Top materiaal meerdere keren iets gekocht goedkoop en goed snelle levering zelfs in de ardennen

Bart 10-04-2021

Eigenlijk heb helemaal niets bijzonders te noemen. Maar dat maakt dat de levering een perfecte score krijgt. Het ging snel effectief en zonder problemen. Ondanks dat ik bang was dat mijn nieuw geverfde deurposten een tikje zouden krijgen was dat niet het geval en is alles zonder incidenten verlopen. Aardige bezorgers ook.

Herman 10-04-2021

Vriendelijk en met kennis van zaken telefonisch geholpen. Zeer snelle en correcte levering.

Wout 10-04-2021

Zorgvuldig, mooi op de hoogte gehouden van levering. Op tijd, behulpzame bezorgers. Vriendelijke goede klantenservice.

Bob 10-04-2021

Een warm ontvangst in Filiaal Cruquius tijdens de covid maatregelen en dus op afspraak winkelen. Deskundig advies en meegedacht met onze woonsituatie. Op het laatste moment kwam er nog een maatwijziging van onze kant, en daar wordt super goed en flexibel mee omgegaan. Van verkoop tot aflevering: aardige, deskundige en leuke mensen. En bovendien: apparatuur was top! Een aanrader als je wat meer zekerheid en warmte wil dan alleen internet shoppen, en hopen dat het goed is.

Gerrit Buwalda 09-04-2021

Prijs is uitstekend, levering heeft helaas drie maand geduurd vanwege niet op voorraad, snelle reactie op e-mail.

Nicole 09-04-2021

Alles wordt duidelijk aangegeven en je krijgt korting als je je product komt afhalen.
Ook een snelle levering! Heeel fijn!

Inge 09-04-2021

Helemaal blij met onze nieuwe koelkast. Lekker veel ruimte en een zee van licht. Duidelijke handleiding dus zelfs met 2 linkerhanden was de inbouwkoelkast snel geplaatst.
Hopelijk hebben wij er net zolang plezier van als van onze vorige

Hein Hendriks 09-04-2021

Goede omschrijving en informatie en de prijs is ook acceptabel. Snelle levering.

Wabe Schaper 09-04-2021

8 april vaatwasser besteld en 9 april geleverd ! Super ! Vriendelijke transporteurs. Erg tevreden.

ivonne 09-04-2021

Makkelijke site om te bestellen. S avonds om negen uur besteld volgende middag om twee uur in huis dat is echt super snel. Tevens word je door sms goed op de hoogte gehouden wanneer de chauffeur komt. Echt toppie.
Een aanrader dus deze winkel.

Drikus 09-04-2021

Warmtepomp droger besteld droger was op voorraad maar na betaling een nette mail dat de droger er niet meer was en zou een duurdere geleverd worden in principe geen probleem maar als ik direct had geweten dat de droger er niet was had ik verder gekeken
Verder alles netjes geregeld en gebracht

John 09-04-2021

Scherpe prijs en prima service!
Bemmel en Kroon bleek al vlot de goedkoopste te zijn als verkoper van een Bosch vaatwasser, elders tot 100 euro (!!!) duurder. Vaatwasser werd enkele dagen na bestelling geleverd en geïnstalleerd door vakkundig en vriendelijk personeel. Voor mijn eerst volgende witgoed aankoop wordt het zeerwaarschijnlijk weer BemmelenKroon

Yasmin 09-04-2021

Prima geholpen bij het bestellen van een vaatwasser aan de telefoon. Op afgesproken tijd bezorgd en gemonteerd. Zou hier zeker weer bestellen.

A. Rabelink 09-04-2021

Duidelijke website, zeer snelle levering, goede communicatie, vriendelijke bezorging, oude machine meteen mee genomen.

Gee 09-04-2021

Twee maanden geleden heb ik al een wasdroger bij Bemmel en Kroon gekocht. De service beviel zo goed, dat ik niet twijfelde om ook een nieuwe wasmachine bij ze te kopen. (order nr BKI970450) Helaas bleek voor mij niet duidelijk te zijn dat de wasmachine afgekoppeld klaar had moeten staan. De bezorgers (van Dynalogic) wilden deze dan ook niet meenemen en ook de nieuwe niet aansluiten. Zelfs het verplaatsen van de wasdroger ging niet. Nadat ze weg waren heb ik meteen een mail naar de klantenservice gestuurd en binnen 5 minuten werd ik teruggebeld om alsnog een afspraak voor plaatsing en aansluiting te regelen. Super! Vandaag kwamen twee service medewerkers van Bemmel en Kroon zelf om de wasmachine alsnog aan te sluiten en de oude mee te nemen. Fantastische service.

Frans 09-04-2021

snelle levering, goede prijs.
Website is duidelijk.
Ook nog korting i.v.m. pasen !

Jan 09-04-2021

TOP service precies op de afgesproken tijd en 2 vriendelijke heren die wasmachine installeren TOP

MARCO 09-04-2021

Perfecte dienstverlening.
Zeer fijne jongens die de koelkast kwamen leveren. Top.
Super tevreden.

Ruben 09-04-2021

Prima bedrijf die zijn woorden nakomt over de snelle levering.
Telefonisch zeer goed bereikbaar en vriendelijke medewerkers.
Levering via Dynalogic ging zeer soepel.

Jokje 09-04-2021

Super service. Alles correct verlopen zoals afgesproken. Levering opvolgbaar tot aan de deur en perfect op tijd. Vriendelijke leverdienst die de tijd namen om mijn bestelling op locatie te zetten. Een grote aanrader! Ik zou iedereen Bemmel & Kroon adviseren!

Jan Haar 09-04-2021

Integer bedrijf, gewoon afspraken nakomen en een correcte bezorgdienst welke stipt op tijd komt dankzij de live track en Trace.
En een goede prijs kwaliteit verhouding.

klant 09-04-2021

Tijdens het bestellen gaf de site van Bemmel en Kroon aan dat de combimagnetron die we wilden bestellen 'beschikbaar' was. Bij goed lezen bleek dat dit betekent dat het niet op vooorraad was, maar wel binnen een paar dagen geleverd zou worden. Na 10 dagen heb ik eens gebeld waarom we niets hadden gehoord. Moelijk, moeilijk allemaal. Na aandringen zou mijn order naar voren worden geschoven en ik zou binnen 48 uur gebeld worden voor een leveringsafspraak. Na circa een week maar weer gebeld en daarna ging het redelijk snel.

Al met hebben we een week of drie moeten wachten. Ik ben tevreden met het product, de levering zelf was netjes en ik ben altijd correct te woord gestaan, maar B&K komt niet na wat ze schrijven op de eigen site en is niet erg klantgericht. Ik zal hier niet meer bestellen.

Fam. Blijd 09-04-2021

Wij zijn tevreden over de snelle levering via de website. De klantenservice was goed bereikbaar. Het contact en afstemming over het plaatsen en monteren ( door een installatiebedrijf) van de apparatuur was goed.
Wel was er wat onduidelijkheid over een bedrag voor extra kosten op de factuur, maar dat was snel opgelost.

Karin 09-04-2021

We waren op zoek naar een diepvrieskast, omdat de onze die dag kapot was gegaan. Op de site van Bemmel & Kroon stond duidelijke informatie over het product. “ s Avonds om 21 uur besteld en de volgende dag geleverd. en dat voor de laagste prijs! Ons oude apparaat werd gratis meegenomen. Bezorgbedrijf Dynalogic gaf nauwkeurig aan binnen welk (kort) tijdsbestek ze gingen leveren. Bezorgers ook erg aardig. Top geregeld allemaal!

Michelle 09-04-2021

Wij hebben per mail super contact gehad over de bestelling. Ze waren heel duidelijk en behulpzaam mbt corona was het heel moeilijk om langs te gaan om fysiek dingen te bespreken. Dit hebben ze goed opgepakt per email contact en telefonisch.

Bier 08-04-2021

Goede service, gister besteld en vandaag geleverd. Bezorgers waren vriendelijk en netjes geholpen. Tevreden klant

Bert 08-04-2021

Wasdroger was niet op voorraad en moest bij de fabriek besteld worden, zou enkele dagen duren, Na drie dagen bericht dat de wasdroger de volgende dag bezorgd zou worden. De wasdroger werd keurig op de aangegeven tijd gebracht en geinstalleerd en was gereed voor gebruik.

Anoniem 08-04-2021

Top product makkelijk besteld en snel geleverd en tegen extra tarief ook geïnstalleerd alles goed geregeld

Theo 08-04-2021

Mooie winkel met goed assortiment. Allerbeste is de communicatie en Leendert is een topper. Zuinig op zijn

Jaap Klooster 08-04-2021

Bestelde machine bleek niet meer leverbaar, ik kreeg daarom zonder bijbetaling het nieuwste iets duurdere model.
Alles verder netjes afgehandeld, dus voor dat deel geef ik een 10.
Bezorging kan beter, wel netjes op tijd, maar even 1 drempeltje over rijden om hem in de keuken te zetten kon niet!
Aflevering tot de voordeur, verder niet. Kan beter!! vandaar als totaal oordeel een 9.

STEEN F. 08-04-2021

Alles is compliant en komt bovendien overeen met wat er op de site "Bemmel en Kroon" staat en bovendien tegen een gunstige prijs. Gewoon een klein probleempje om een ​​leverdatum in te voeren maar het was snel opgelost na een mailtje naar de verkoopafdeling.
Onberispelijke levering met charmant en professioneel personeel.
Bedankt aan het hele "Bemmel en Kroon" team en hun partner Dynalogic.
Gefeliciteerd

Peter Borren 08-04-2021

Prima bedrijf en ook de site is duidelijk en informatief.
Bestellingen lopen probleemloos.
Levering geheel volgens afspraak.
Dit was voor het eerst dat wat bestelde.
Zeker voor herhaling vatbaar

Jaap Klooster 08-04-2021

Alles verder netjes afgehandeld, dus voor dat deel geef ik een 10.

J.j. tiggelman 08-04-2021

Goede service qua bezorging en klantenservice/webshop..prima winkel
Ik zou deze winkel zeker aanraden bij anderen

Bert Schoutese 08-04-2021

Uitstekende service en uitleg/opvolging bestelprocedure.. Binnen 24 uur het bestelde in huis.

Istvan 08-04-2021

Uitstekende prijs in vergelijking met andere aanbieders, snelle en heldere levering via dynalogic. Duidelijke webwinkel, heldere voorwaarden. Ik zou niet zo goed weten wat er beter moet! Maar er is altijd wel ergens iets bij te schaven, dus een cijfer 9 ;-)

jack 08-04-2021

Was prima geregeld. Goede prijs en netjes geleverd. Tevens gebruik gemaakt van de mooie paas actie van jullie.

Erma haasnoot 08-04-2021

Wij zijn maandag in de winkel geweest, en daar zijn we goed geholpen, vriendelijke verkoper. Goede uitleg. Vandaag bezorgd , tijd van bezorgen werd goed weergegeven. Bezorgers heel vriendelijk. En goede service. 👍. Jullie krijgen van ons , zowel de winkel als de bezorgers 👍omhoog.

Cornelis 08-04-2021

De site is goed toegankelijk en duidelijk. Ongemakken worden kordaat en goed opgelost. Zeer klantvriendelijk en betrouwbaar.

J. Wolfinger 08-04-2021

Mooie Prijs voor de Koelkast, en op Afspraak geleverd