Deze score is berekend op basis van 2982 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Oosterlingen 29-03-2018 Via de website gekocht

Topservice

Na enig uitzoekwerk hebben we ervoor gekozen om een kokendwaterkraan van het merk Franke te bestellen bij Bemmel&Kroon (een oud model). We kregen de volgende dag een mailtje dat de door onze bestelde kraan niet meer leverbaar was. In dezelfde mail werd echter de mededeling gedaan dat dezelfde kraan, maar dan van het nieuwe model, al naar ons onderweg was voor dezelfde prijs! Dat noem ik topservice. Bedankt!

Els 29-03-2018 Via de website gekocht

Fijne service, super dat je het pakket kunt volgen

Al vaker spullen gekocht, altijd goed en netjes. Ook toen er niets in orde was werden we heel erg goed geholpen. Een aanrader.

Klaas 28-03-2018 Via de website gekocht

Geweldige service verlening en bezorging!

Opzoek naar een AEG combi magnetron en zaterdags in een winkel geweest. Gezien de wijze van (niet) helpen hebben we in die winkel niets gekocht. Via Internet bij Bemmel&Kroon gekeken en juist dat wat we wilden kunnen vinden. Goede beschrijving en duidelijke maat voering aangegeven. Die zelfde avond besteld en hij werd netjes aangekondigd 's morgens bezorgd. Helemaal top!!

Frans van Leijsen 28-03-2018 Via de website gekocht

Perfecte service

De webshop is duidelijk en overzichtelijk. De bereikbaarheid is goed zeven dagen per week. De prijzen zijn zeer scherp.

j.beekhuizen 28-03-2018 Via de website gekocht

snelle en goede service

eind van de middag opgebeld goed advies gekregen met gunstige prijs vriendelijke chauffeeur belde van te voren op en kon makkelijk betalen met pin

A. Kruit 28-03-2018 In de winkel gekocht
Zoeterwoude-Rijndijk

Prima advies en installatie!

In de winkel magnetron uitgezocht. Voor nieuwe afzuigkap doorverwezen naar experience-centre in Hoofddorp, waar de sortering veel groter is. Goed advies plus directe prijsaanpassing toen andere winkel goedkoper bleek voor hetzelfde apparaat. Plaatsing en inbouw apparatuur op correcte wijze.

Van Montfoort 28-03-2018 Via de website gekocht

TOP!

Altijd ruimte voor verbetering houden ;-)! Half uur van te voren een belletje dat de monteur er bijna is. Vakkundig oude vaatwasser verwijderd en vervolgens de nieuwe geplaatst met hier een daar een aanpassing in de plint om deze passend te maken. Kastje naast de vaatwasser het deurtje nog gesteld! Kan iedereen deze winkel aanraden

Julien 28-03-2018 Via de website gekocht

Geweldige vlotte service super klantvriendelijk!

Geweldige bezorging. Op tijd en perfect geplaatst geen schade aan de apparaten. Zoals het hoort! Ik raad iedereen aan om hier een product te kopen. Heb zelfs een upgrade gekregen doordat model niet meer leverbaar was. Chapeau!

R Sjardijn 28-03-2018 Via de website gekocht

Service heel goed en deze vaatwasser doet het uitstekend

Ben heel tevreden , al vanaf het moment dat ik deze vaatwasser op internet zag bij Bemmel&Kroon verliep alles naar volle tevredenheid, documentatie heel goed , bestellen en aflevering in een woord geweldig
waarbij de levering ook goed te volgen was, alles ging perfect
Deze vaatwasser nu ruim 2 weken, verschillende programma's uitgeprobeerd , resultaat heel goed , komt droog eruit ,mede omdat de binnenkanten en de deur van rvs zijn ! Verder is hij geruisloos en past de tijd
aan afhankelijk hoe de vaat eruitziet , zonder meer is deze vaatwasser een aanwinst voor ons

Esmee-Joyce 28-03-2018 Via de website gekocht

Bemmel & Kroon....super goede winkel/webshop....!!

Al veschillende malen produkten gekocht bij Bemmel & Kroon.
En wij zijn er super blij mee,eindelijk eens een winkel die alles heeft!
Goede website/webshop. Erg overzichtelijk.
Je wordt keurig en snel geholpen.
Leuke prijzen met vaak nog een korting.
Zeer snelle levering die goed te volgen is via track en trace.
Geleverde produkten zien er netjes en verzorgd uit....nooit iets beschadigt of kapot.
Niets dan lof voor Bemmel &Kroon.

Corina Bregman 28-03-2018 Via de website gekocht

Supersnel geleverd

Onze vriezer ging raar doen uitvallen maar wel weer aan de praat gekregen. ‘S avonds ging die raar tikken maar bleef het wel doen. Maar dit is geen lekker idee. Daarom voor 22.00 uur ‘s avonds besteld en we hadden hem de andere dag om 12.15 uur in huis. En voor de laagste prijs👍🏻

Sasser 28-03-2018 Via de website gekocht

Bij Bemmel-Kroon maakt volgende-dag-levering echt waar

Wegens goede prijzen eerste keer hier besteld. Levering gratis en de volgende dag. Dat wordt vaker beweerd bij concollegas maatregelen de volgene dag was her geleverd. Track n trace met sms bericht op de minuut nauwkeurig. Heel tevreden.

TM uit Hoogeveen 28-03-2018 Via de website gekocht

Betrouwbare zaak en goede levering

Vooral positief is de duidelijke informatie die je krijgt vanaf dat je een bestelling hebt gedaan, per mail en per sms. Ook is een degelijk bedrijf ingehuurd om de bestelling af te leveren, de service was uitstekend!

Heijnen 28-03-2018 Via de website gekocht

Geweldige service!

Dag ervoor besteld om 18 uur, en de dag erna al in huis met een super koerier om 15.30 uur. Alles te volgen middels track en trace je zag dat je de zoveelste klant was en bij welke klant hij nu was. Echt helemaal top!. Hij belde zelfs dat hij er over 20 minuten was, beter kan het niet.

remco V 28-03-2018 Via de website gekocht

Prima aankoop traject - Tevreden!

Was op zoek naar samsung-droger voorgaande model, zodat deze bijpassend mijn aanwezige wasmachine is. 's avonds 21:00 besteld, de volgende dag geleverd. Wat dat betreft Top! Prijs was ook in orde. Bestelde variant was niet op voorraad, en ze hebben - voor het hetzelfde geld iets nieuwer/duurder model geleverd. Ook super. Levering + plaatsingservice (+€10,-) was verder netjes geregeld, maar was ook niet meer dan dat (kasten omruilen, neerzetten, stekker erin en weg naar de volgende).

verbeterpuntje: Bemmel en kroon bieden diverse gelijke type drogers van samsung, maar inhoudelijk geen uitleg wat verschillen zijn tussen de diverse gelijk ogende modellen. Heb daar naar lopen zoeken, maar weet het nog steeds niet... De display van dit model is minder fraai/helder dan die van mijn samsung wasmachine.... (al is het niet de hoofdzaak, vind ik dit wel jammer en had dan liever een paar tientjes meer uitgegeven )

Al met al een dikke Pluim voor deze webwinkel.

Rl 28-03-2018 Via de website gekocht

Super service!

Heel tevreden ten eerste was het door ons bestelde product uitverkocht en kregen wij een gelijkwaardig duurder product geleverd, combimagnetron Siemens dat vind ik nog eens service! Verder goede communicatie wb levering .. perfecte timing zodat je weet hoe laat je thuis moet zijn. Dit wasdetweeee keerdet we iets hebben bestemd via Bemmel en kroon en ik kan het echt iedereen aanraden.top!

Arjen 28-03-2018 Via de website gekocht

Prima service

Product was vlgns website op voorraad. Bleek innde orderbevestiging niet zo te zijn. Meteen gebeld (op zondag) en werd uitstekend geholpen. Binnen 2 dagen alsnog in huis. Klasse!!

Ab Klijn 27-03-2018 Via de website gekocht

Goed, snel en simpel geregeld

Artikel gekocht tijdens de BTW vrije dagen bij Bemmel en Kroon. Bestellen op de site is simpel en snel geregeld. Duidelijke email en factuur

Ciel Muijen Stevens 27-03-2018 In de winkel gekocht
Bemmel en Kroon Den Haag

Perfecte service met een persoonlijk tintje.

We waren op zoek naar een afzuigkap en een vriezer. Wij zijn heel erg goed geadviseerd door Lex Helvensteijn. Hij nam de tijd om ons goed te helpen. Een kopje koffie met een heerlijke verse gevulde koek staat klaar voor als je even rustig wilt nadenken over je eventuele aankoop. Nou wij hebben onder genot van die heerlijke koffie onze aankoop gedaan. ( factuur DH670860). Fantastisch !!!!!!

P.Anker 27-03-2018 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

Prima surves

Ziet er geweldig uit en ook de mensen er om heen zijn behulpzaam.En voor ons makkelijk bereikbaar.
We hebben naar de goedkoopste winkel gezocht en gevonden.

Jan van Egmond 26-03-2018 Via de website gekocht

Alles klopte !!

Professionele service, vriendelijk en behulpzaam. De gehele route van de chauffeur is realtime te volgen waardoor je precies weet wanneer hij/zij arriveert.

David 26-03-2018 In de winkel gekocht
Cruqius

Fijne medewerker in de winkel en vriendelijke bezorgers.

Deskundige medewerkers die met je mee denken over je aanschaf van apparatuur. De bezorgers zijn uitermate vriendelijk.Geen gezeur over de aanbetaling,een klein bedrag was genoeg.

Pieter 25-03-2018 Via de website gekocht

Snel reageren en inderdaad met laagste prijs meegaan

Snel reageren , duidelijk prijs offerte , en meegaan met de laagste prijs zelfs er net iets onder
nu zelfs met 5 jaar garantie op veel producten
de volgende dag afgeleverd , in tijdstip die je per mail ontvangt ook deze bezorgers waren behulpzaam
betaling bij aflevering
dus voor ons was alles positief

Lodewijk 25-03-2018 Via de website gekocht

Perfect geregeld en goede informatie

De naam Bemmel en Kroon geeft veel vertrouwen door bekendheid en ervaring en de snelle levering is daar ook een voorbeeld van , gewoon keurig geregeld en ik zal zeker nog vaker daar spullen bestellen.
Ook de levering door dynalogic is prima !!!!!

Hans 25-03-2018 Via de website gekocht

Top service

Na eerdere aankopen weer voor Bemmel & Kroon gekozen omdat de service gewoon goed is en ze prima prijzen hanteren, van bestelling tot aflevering gewoon goed, en bij vragen aan klantenservice direct kontact en antwoord. Prima zaak waar ik de volgende aankoop zeker ga doen.

Anneke van Gelder 25-03-2018 Via de website gekocht

Uitstekend!

Onze inbouwkoelkast moest vervangen worden, Bemmel&Kroon stond boven aan de lijst op Google en de koelkast die wij nodig hadden was in voorraad, dus bellen voor de prijs en levertijd. Peter aan de telefoon was erg behulpzaam en de koelkast kon de volgende dag reeds geleverd worden (op zaterdag) dat was erg prettig en het klopte bijna allemaal. Het enige wat ons tegenzit is dat de deur totaal veranderd is to de oude dus daar zullen we zelf een aanpassing voor moeten maken, maar dat gaat ook lukken, de producten staan inmiddels weer gekoeld in de kast.

Wouter 24-03-2018 Via de website gekocht

Top service en snel geleverd

Duidelijke website met overzichtelijke informatie. En de goedkoopste van het internet met de juiste persoonlijke service.

Gerard 24-03-2018 In de winkel gekocht
Filiaal Forepark

Zeer goed geadviseerd !!!

Inmiddels een aantal keren wat besteld bij Bemmel & Kroon en tot nu toe altijd goed geholpen middels vakkundig advies en snelle levering en plaatsing.

Jan 24-03-2018 Via de website gekocht

Snelle en goede service

Snelle reactie op offerte aanvraag, duidelijke offerte met een scherpe prijs en snelle levering.
Duidelijk website, grote keuze, zeker een aanrader

Mw. d.l.R. 24-03-2018 Via de website gekocht

Vriendelijke en snelle Service

Hebben al vaker bij deze winkel gekocht en ook dat was goed, dus daarom viel weer onze keus op deze winkel en het is ook qua prijzen een fijne zaak.

Ruurd A. van Dam 24-03-2018 In de winkel gekocht
Leidschendam

Prima geregeld

Mooie shop in het Forepark in Leidschendam alwaar ik een goed idee heb gekregen over de wasmachine die ik aan wilde schaffen. Ik had allang gezien dat Bemmel & Kroon zo'n beetje de goedkoopste hiermee was en de aflevering was ook prima geregeld.

Marco booij 24-03-2018 Via de website gekocht

Super snel geleverd

Na 10 jaar trouwe dienst was het tijd voor een nieuwe wasmachine ben er super blij mee ik ga zeker tegen al mijn vrienden zegen

Van Berkel 24-03-2018 In de winkel gekocht
Den Haag

Hele goede service en aflevering

Prettige aflevering; eerst een mail over tijdsduur; daarna nog een telefoontje dat ze er bijna waren

Ruud 24-03-2018 Via de website gekocht

Prima keuze

Hoewel de via de website gekozen vaatwasser niet leverbaar was, werd meteen een adequate vervanger aangeboden (kleine upgrade zelfs) waardoor we prima zijn geholpen. Alle afspraken werden keurig nagekomen, zoals het een goede webshop betaamt. Niets op aan te merken.

Piet van Dijk 24-03-2018 Via de website gekocht

Ongekende service

Afgelopen week een Liebherr koel/vries combinatie besteld onder ordernummer BKI671039.

De reden was allereerst dat wij een nieuw apparaat nodig hadden, maar een belangrijke en overwegende rol speelde alle goede tot zeer goede reviews welke wij in Kieskeurig over Bemmel & Kroon lazen.

Omdat ik te maken heb met 2 ernstige levensbedreigende ziekten had ik op het bestelformulier aangegeven dat wij hulp nodig hadden bij het plaatsen en stellen van de koel/vries combinatie omdat ik dit niet zelf kan doen.

Afgelopen vrijdag is het apparaat geleverd en de beide medewerkers van Bemmel & Kroon hebben keurig geholpen bij het plaatsen en opstellen van het apparaat en beide mensen waren ook nog zeer vriendelijk en behulpzaam. Doordat het apparaat bijna niet door onze voordeur kon moesten zij ook nog extra manoevreren om het apparaat zonder schade bij ons binnen te krijgen. Daarvoor hadden zij het apparaat al 3 hoog de trap opgesjouwd.

Kortom, alle hulde voor de uitstekende service van Bemmel & Kroon en de vriendelijkheid en behulpzaamheid van haar medewerkers.

Het was onze eerste kennismaking met Bemmel & Kroon en het zal wat ons betreft zeker niet onze laatste zijn. Wij kunnen iedereen van harte aanbevelen om daar hun aankopen te doen en wij zijn beslist geen mensen om iemand naar de mond te praten.

Jo 24-03-2018 Via de website gekocht

Goede prijs

Ik zocht naar een kookplaat en koelkast via een vergelijkingswebsite waarna Bemmel en Kroon als de voordeligste uit kwamen. Als iets op voorraad is, is het snel geregeld. Ik had iets besteld dat niet op voorraad was maar miste de informatie over de verwachte levering. Toen ik twee dagen later belde konden ze mij dit direct vertellen. Het klopt, afspraak is bij hun afspraak. Filteren naar het juiste product is helaas nog wat lastiger op hun website.

C.M.van den Buk-Bijkerk 23-03-2018 Via de website gekocht

super snelle levering in zeer nette staat

zeer gebruiksvriendelijke site.
goed overzicht van de prijzen en zuinigheid van het apparaat.
ook bij vragen direct antwoord.
tevens klanttevredenheid te zien.

Pison 23-03-2018 In de winkel gekocht
Rijneke boulevard, Zoeterwoude Rijndijk

Super winkelgenot

Het personeel is heel vriendelijk en product gericht. De kennis van zaken is zeer groot en zij informeren je zeer duidelijk. Zij hebben een luisterend oor naar jouw ideeën en weten het juiste product voor je te vinden. Nadat de juiste producten zijn uitgekozen is de afhandeling zeer correct (indien er korting mogelijke is hoef je hier niet om te vragen). Nadat de bestelling is afgehandeld kan je ervoor kiezen om het te laten installeren. Dit is ook perfect geregeld. Wij zijn heel tevreden hoe de afhandeling is geregeld. Petje af voor Bemmel & Kroon.

ACM 23-03-2018 Via de website gekocht

fantastische orderafhandeling

zeer vlotte afhandeling, correct en prima bezorgdienst en voorts ook bij start een mooie prijs van het product, een mooie 10 verdiend!

R.Wolf 23-03-2018 Via de website gekocht

Persoonlijke service.

Artikel was hier goedkoopst.
Levering ging door ondanks storing in elektronisch betaling. Pinkosten werden niet berekend .

Muriel 23-03-2018 In de winkel gekocht

snelle en goede service

Goed en deskundig geholpen in de winkel bij uitkiezen van apparatuur en daarna snelle levering en prima plaatsing van alles. Erg tevreden over alle service.

erihaas 23-03-2018 In de winkel gekocht
den haag

inderdaad goede, fijne en duidelijke service in de winkel

Groot filiaal met een enorme keuze aan huishoudelijke apparatuur: je raakt niet uitgekeken. Ivm mijn eerdere aankoop ging ik dus wederom naar deze firma. Deze stond nu op een andere locatie maar was wel in de buurt. De site is overzichtelijk en makkelijk in gebruik. De verkoper was duidelijk in zijn uitleg. Ook de levering was perfect met een telefoontje vooraf gemeld. Ik zou zeggen, deze firma is een bezoek meer dan waard. Doen!!!

Wietske 23-03-2018 Via de website gekocht

Prijs van het product: Top! Service: Top!

Na het bestellen en betalen kan je zelf de bezorgdatum instellen. Een half uurtje voor aflevering volgt een sms met de exacte tijd. En niet te vergeten: een vriendelijke bezorger die je een fijn weekend wenst. Top!

Sjaak 23-03-2018 Via de website gekocht

De aller goedkoopste en super service!

Snelle goed service. Klantenservice zeer goed bereikbaar. Ze waren de goedkoopste en ik kreeg een duurder model toen bleek dat het bestelde was uitverkocht. Waar vind je zoiets nog! En dat alles binnen 1 dag.

van deventer 23-03-2018 In de winkel gekocht
Forepark

je wordt prima te woord gestaan.

Er wordt geluisterd naar je vragen, voorts wordt er niet moeilijk gedaan, als je vraagt of het toestel ook kan worden geplaatst en aangesloten zonder meerkosten.

Magdalena Koole van den Akker 23-03-2018 In de winkel gekocht
zoeterwoude Rijneke Boulevard

Héél fijn geholpen, alles is naar wens gegaan.

Omdat ik het een fijne zaak vind prettige mensen ! Alles is naar wens verlopen. Goed idee voor een volgende keer,bij nieuwe aankopen!

Mark 23-03-2018 Via de website gekocht

Eerlijke prijzen

Via een sanitairboer doorverwezen hiernaartoe. Offerte aangevraagd en een goede prijs gekregen. Ze deden oon niet moeilijk dat de afleverdatum een maand werdt uitgesteld. Vriendelijke telefonische service.

John Veldhuis 22-03-2018 Via de website gekocht

Eerste keer op internet grote aankoop met prima ervaring!

Wat een fijne ervaring om voor het eerst een grote aankoop te doen op internet. Gisteren nog laat op de avond de bestelling gedaan nadat ik de site goed had geraadpleegd. Heel erg duidelijk omtrent info, extra's en voorwaarden! De bestelling ging Toppie! Duidelijk en direct inzichtelijk wat er werd besteld en de extra's en korting duidelijk aangegeven. Wat me erg positief opviel is dat ik al vrijwel direct inzicht kreeg omtrent de voortgang en het verwachtte levertijdstip. Er fijn was het om via track en trace de route van levering te kunnen volgen. en ook kunnen zien dat het voorspelde tijdstip precies werd gehaald. Bij de Aflevering werd ik nogmaals positief verrast door de keurige en vriendelijke bezorgers. Snel en prima de droger naar de 2e etage gebracht en aangesloten en de oude droger weer naar beneden gebracht. De bezorgers haaden nog even tijd om staand een "bakkie"te doen om het schema te kunnen blijven halen. Voor ons een heel erg positieve ervaring en zeker door de nette afwikkeling van Nota en verdere papieren, een blij gevoel! we kunnen dus zowel de firma Bemmel & Kroon en ook de bezorgdienst Dynalogic van harte aanbevelen!

Mient Boonstra 22-03-2018 Via de website gekocht

Ook in Nijehaske ( Fr.) werd exact binnen 24 u geleverd!

Gemak en prijs en de toezegging zeer snel te leveren waren doorslaggevend .
Is volledig waar gemaakt.

Nico 22-03-2018 Via de website gekocht

Goede communicatie

Goede communicatie, over de levering. Tevens goed geholpen bij het doorvoeren van een wijziging m.b.t. De reeds afgesproken leverdata.
Levering binnen enkele dagen duurde toch iets langer dan waar ik op gerekend had.