Deze score is berekend op basis van 2948 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Hub 12-01-2018 Via de website gekocht

Zeer klantvriendelijke shop.
Telefonisch zeer behulpzaam en duidelijk wat betreft informatie en het afhandelen van de order.
Goede prijs/snel/goed afgeleverd.

Gerard Grundeken 12-01-2018 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

Prima service en vlotte levering!

De prijzen bij Bemmel & Kroon spreken ons zeer aan. Daarnaast kennen wij dit bedrijf al ruim 20 jaar. De prijzen en service is prima. Voor ons is en blijft Bemmel & Kroon een toppertje.

Crazyfrog 12-01-2018 Via de website gekocht

snelle service

We waren op zoek naar een nieuwe vaatwasser. De door ons gewenste vaatwasser gevonden op de site van Bemmel en Kroon met een extra korting van 50 euro.
De bestelling ging snel en de levering was al de volgende dag.

LFB Goudsmit 11-01-2018 In de winkel gekocht

Zeer goede voorlichting in de prachtige winkel!!!

Wij kregen uw winkel op recommendatie. Er zijn zoveel keukenwinkels en wij wilden graag een goed adres. De winkel viel ons niet tegen. Goede ongedwongen voorlichting. Zeer ruime keuze van de ovens, die wij zochten. Ook de winkel met vele prachtige keukens was een plezier. De afwikkeling van de bestelling was correct en op de afgesproken tijd. Alles was geheel naar wens. Ook wij kunnen van Bemmel en Kroon aan anderen zondermeer aanraden. Bravo!!!

Sylvia 11-01-2018 Via de website gekocht

Goede, snelle service

Goede overzichtelijke website. Leuke aanbiedingen. Telefonisch contact gehad met een vraag over de voorraad van mijn product en vriendelijk geholpen in de avond ook te bereiken erg handig. Netjes een mail met de leveringsinfo en je kunt zelf een dag aangeven voor de bezorging. Bezorging ook goed gegaan door 2 vriendelijke nette jongemannen.

Klein 11-01-2018 In de winkel gekocht
Cruquius

Geweldige service en pricing

Zeer goede service en bezorg snelheid. Daarnaast ook nog eens scherp geprijst en goedkoper dan de concurent.

Rina van rossum 11-01-2018 In de winkel gekocht

droger

In de winkel top service maar het bezorgen van de droger minder ik heb een trap en door gemakzucht van de bezorgers stukken uit me trap waar ik niet blij mee ben.

P.denotter@planet.nl 11-01-2018 Via de website gekocht

Afzuigkap

We hebben de afzuigkap via het internet aangeschaft. Gisteren besteld en vandaag op tijd binnen. We gaan hem zelf plaatsen dat advies was heel prettig in ons geval, daar mijn man twee rechter handen heeft. Mocht het niet lukken kunnen we alsnog om een installateur bellen, waar natuurlijk een prijskaartje aan zit begrijpelijk. We werden heel prettig geholpen ook aan de telefoon bij Bemmel & Kroon.

Martin 11-01-2018 Via de website gekocht

Beter dan geweldig!!

Algemeen bekend en uiters betrouwbaar goedkoop bedrijf met goede service.bedrijf is ook makkelijk telefonisch te bereiken.aanhezien ik prijsbewust winkel,winkel ik met plezier bij bemmel/ kroon

Tineke 11-01-2018 Via de website gekocht

Zeer goede service

In de loop der tijd meerdere apparaten gekocht bij Bemmel & Kroon. Keurige aflevering en service! Oude apparaten worden desgewenst afgevoerd. Verpakking van de nieuwe apparaten wordt ook afgevoerd. Top!

M. van Mourik 11-01-2018 Via de website gekocht

super snelle en correcte service

Wij hebben deze shop gekozen omdat hij de beste aanbieding had voor het type wasdroger waar wij naar op zoek waren. Deze hebben wij rond de feestdagen gekocht maar ondanks dat hadden wij een super snelle reactie op de bestelling en een bevestiging van zowel de betaling als de levering. Het type nummer bleek niet meer leverbaar en daarvoor in de plaats hebben zij als service een nieuwer type nummer geleverd tegen de prijs van het oudere typen nummer. Hier waren wij heel blij mee omdat wij zaten te springen op vervanging van onze droger en wij er niet op zaten te wachten om weer opnieuw op zoek te gaan naar een andere geschikte wasdroger. De kwaliteiten van het model wat geleverd waren nagenoeg hetzelfde als van het type dat wij besteld hadden. Op vragen via de mail werd zeer snel gereageerd en met een uitstekende service. De service omtrent de levering was goed. Wij werden goed op de hoogte gehouden hoe laat de machine geleverd zou worden. De leverancier was vriendelijk en correct. kortom een prima ervaring.

Miriam 11-01-2018 Via de website gekocht

Prima!

Levering prima in orde. Bestelde vaatwasser was schijnbaar niet voorradig. Nieuwere versie gekregen voor dezelfde prijs. Het stond vermeld onderaan op de factuur maar dat zag ik pas later. De installatie werd vakkundig gedaan door Kevin van Ajtec.

Arjen 11-01-2018 Via de website gekocht

Snelle en persoonlijke service

Bemmel & Kroon liet heel snel weten dat mijn bestelde wasmachine niet op voorraad was en niet meer binnenkwam en leverde een duurder model met dezelfde specificaties. Top geregeld en snel.

Marcel 11-01-2018 Via de website gekocht

Super service

In het weekend sneuvelt de wasmachine. Op internet gezocht naar de beste koop voor de voordeligste prijs.
Veiligkopen.nu was niet de allergoedkoopste maar kwam met het bezorgen en aansluiten als beste uit de bus. Op maandag gebeld maar het gewenste apparaat was niet meer leverbaar. Voor dezelfde prijs werd een nieuwere versie met meer mogelijheden aangeboden. Het bedrijf achter veiligkopen.nu is het gerenommeerde Bemmel & Kroon met hun ongeëvenaarde service. De wasmachine werd keurig naar de zolder gesjouwd en de oude machine meegenomen. Helemaal tevreden dus!

Havenaar 11-01-2018 In de winkel gekocht
Leidschendam

B en K: optimale service voor een goede prijs

Prettige winkel in Leidschendam waar medewerkers je snel op weg helpen en een product zoeken wat bij je past. Installatie thuis is uitbesteed aan een derde partij en verloopt op een efficiënte wijze. Bemmel en Kroon is een bedrijf om bij terug te komen!

Marco 11-01-2018 Via de website gekocht

Tot nu toe niet tevreden

Heb vier dagen geleden een koelkast besteld die zogenaamd op voorraad was en dus snel bezorgd kon worden. De volgende dag kreeg ik een mail dat hij toch niet op voorraad was en dat hij in bestelling was bij de leverancier. De dagen daarna stond er voortdurend op de website dat hij uit voorraad leverbaar was. Dat klopt dus niet met de realiteit. Daarna stond er weer 2 dagen levertijd, maar dat is ook misleidend, want die twee dagen worden al snel een week of meer. Heb vandaag gebeld en ze verwachten hem morgen van de leverancier te krijgen. Zal mij benieuwen wanneer ik hem dan verwachten kan...

Paul en Bianca 10-01-2018 In de winkel gekocht

Bij Bemmel & Kroon koop je nooit een kat in de zak

Onlangs nog een review geschreven over Bemmel & Kroon. Helaas met een spelfout maar oprecht geschreven. Ook nu weer bij Bemmel & Kroon gekocht. Weer vooraf zoveel mogelijk info gezocht en in de winkel weer goed laten voorlichten. En nee, ook nu oefende men geen druk uit om bij hun te kopen. Vriendelijk en vakkundig werden wij geholpen en hebben wij de Siemens IQ800 wasmachine en droger aangeschaft. En qua prijs? Laten we het erop houden dat een ieder jaloers zou zijn op dat wat wij mochten afrekenen. En de service, als vanouds, helemaal dik maar dan ook dik in orde. Van het gesprek tot en met het plaatsen thuis een dikke 10. Net als het was- en droogresultaat een dikke 10! Maar dat wisten wij al want persoonlijke praktijkervaring met de IQ Siemens serie hadden wij al.

LJHM 10-01-2018 Via de website gekocht

Prima service, zowel de verkoop als de bezorging.

Snel en coulant en ook nog qua prijs zeer actief, bezorgers ook prima en bereidheid tot meedenken met de klant zonder gezeur.

Kroosduiker 10-01-2018 Via de website gekocht

Super service!

Supersnelle service en je wordt constant geïnformeerd over het bestel-en bezorgproces. Erg aardige, snelle en behulpzame koeriers die je kort voor bezorging nog even bellen of sms-en. Hebben de vriezer netjes naar de eerste verdieping gebracht en uitgepakt, alle rommel namen ze weer keurig mee! Boden zelfs aan gratis terug te komen om de oude vriezer op te halen als hij niet meer in gebruik is.

Hennie 10-01-2018 In de winkel gekocht

Professioneel geholpen

Fijne winkel met medewerkers die verstand van zaken hebben. En... je betaald nooit teveel. Zeer goede service . Prima zaak met een bijzonder grote showroom. Genoeg te zien en zeker voldoende keus.

Lili 10-01-2018 Via de website gekocht

Super service meteen antwoord op mail zelfs in weekend

Voordat ik tot aankoop van een product overga vergelijk ik meerdere winkels qua prijs en service. Ook kijk ik of er een keurmerk is. Nadat ik in het weekend zelfs antwoord kreeg op een gestelde vraag per mail en diverse recenties had gelezen was ik overtuigd dat ik de goede keuze gemaakt had door bij dit bedrijf te bestellen..en ik zal er zeker weer bestellen!

Wim 10-01-2018 Via de website gekocht

Snelle aflevering

Op 3 januari 2018 de koelkast gekocht die we graag wilden hebben, perfect afgeleverd op de afgesproken tijd.
Kregen er nog kassakorting op ook. Hebben dan ook gister een vaatwasser gekocht en volgende dag bezorgd.
klasse!

W, ten Wolde 10-01-2018 Via de website gekocht

Goede prijs

gebruikers gemak van de site, en een goede prijs ( korting ) en snelle verzending het geheel is goed verzorgd

Grohe quooker 10-01-2018 In de winkel gekocht

Uitstekende service

Bij Bemmel&Kroon in de winkel aangekomen werden we prima te woord gestaan. We wisten waarvoor we kwamen dus de medewerker hielp ons perfect. Koop was snel beslist.
De erkende installateur was correct en beleefd.
Wij kopen vaker bij Bemmel&Kroon. Echt onze winkel geworden 👍🏻

Els 10-01-2018 Via de website gekocht

Snelle en correcte levering

tijdens het zoeken kwam jullie firma als beste prijs uit verschillende vergelijkingen en ik heb toch veel websites bezocht.

Pieter 10-01-2018 Via de website gekocht

Professioneel, snel en plezierig

De combinatie van mooie en overzichtelijke showroom en dito Webshop maakt het keuze proces snel en effctief.

Paul en Bianca 10-01-2018 Via de website gekocht

Wie bewust is, koopt Bemmel & Kroon !

Een lijkt overdreven, maar dit is het niet. de service die je bij Bemmel & Kroon krijgt is echt goed te noemen. Personeel is vaktechnisch goed instaat om al mijn vragen te beantwoorden. Na eigen onderzoek op oa het Internet, vulde personeel van betrokken verkoopafdeling in de winkel de ontbrekend informatie bij ons goed aan. Ook is er geen enkele druk uitgeoefend op ons om over te gaan tot kopen. Een zeer goede prijs maakt het plaatje ieder keer weer compleet, wat maakt dat wij alweer onze aankoop nu via Internet dezelfde avond bij Bemmel & Kroon gedaan hebben. Ons ordernnummer is 372354 en op ons factuur staat geen cent teveel!!! De levering geschiedde omstreeks 12:00 nadat wij de order rond 22:00 de avond ervoor geplaatst hadden. Echt snelle levering dus en door beleefd personeel op zijn plek neergezet. Wij zijn echt tevreden!!!
Het vinkje lukt mij niet om deze aan te vinken, maar natuurlijk raad ik Bemmel en Kroon bij een ieder van harte aan.

Norma Wijnen 10-01-2018 Via de website gekocht

Super service

Goede prijs kwaliteit. Ze zijn de goedkoopste.
En prima contact tussen ons en Bemmel&Kroon.
Snel levering je kan zelf de bezorg dag aangeven.

Jichi Zhang 10-01-2018 In de winkel gekocht
Voorpark, Den Haag

Geweldige service!

Erg leuke winkel! verkoper gaf ons goede suggestie, levering en installatie was snel. Service is uitstekend!

Andre L 10-01-2018 Via de website gekocht

Uitstekende webshop

Heb 's avonds een vaatwasser besteld via de webshop, kreeg vrijwel direct de melding dat het bestelde model niet meer leverbaar was en dat er een (duurder) opvolgend model zou worden geleverd tegen dezelfde prijs.
Kijk, daar worden klanten nu blij van. Inmiddels is de vaatwasser tot volle tevredenheid in gebruik genomen.

MeFr 09-01-2018 Via de website gekocht

mijn verwachting is uitgekomen

Ik ben goed op de hoogte gehouden van mijn bestelling.
snelle afhandeling, korte lijnen en transparant.

Erwin 09-01-2018 In de winkel gekocht

Een dikke pluim

Goede voorlichting bij de aankoop van de wasmachine en de droger. De levering verliep volgens schema en de bezorgers waren onwijs vriendelijk. Netjes in de woonkamer uitgepakt en geïnstalleerd in de badkamer. Al het verpakkingsmateriaal namen ze weer mee, helaas waren ze erg druk anders had ik ze graag nog een kop koffie aangeboden. Bemmel & Kroon verdient een dikke pluim.

Wat een gemak........... zo bestellen! 09-01-2018 Via de website gekocht

Wat snel!

Eerst even goed rond gekeken, vergeleken en toen mijn keuze gemaakt. Daarna gebeld met Bemmel en Kroon. Duidelijke afspraken gemaakt over levering en garantie.
Vervolgens (op mijn verzoek) de datum van levering bepaald en dat was vandaag. Keurig volgens afspraak staat mijn nieuwe wasmachine nu op z'n plaats te glimmen.

Wil 09-01-2018 Via de website gekocht

Maandag een koelkast besteld om 16.00 uur de deur moest omgehangen worden en daardoor kon de verkoper niet garanderen dat hij de volgende dag bezorgd kon worden, s'avonds een mailtje dat hij de volgende dag omstreeks 13.30 bezorg zal worden, netjes op tijd en aangesloten vriendelijke bezorgers.

Andrzej 09-01-2018 Via de website gekocht

Vlotte service, perfecte opvolging

Vanaf de plaatsing van de order werd mijn bestelling zeer goed opgevolgd. Ook de aflevering van de goederen gebeurde volgens de afspraak.

corry 09-01-2018 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

Ben in de winkel goed geholpen duidelijke uitleg. Service uitstekend snelle levering.
Keurige bezorging vriendelijke jongens.

Robert 09-01-2018 Via de website gekocht

Opeens 50 euro korting en daarmee echt goedkoop

Was beste aanbieding en meteen volgende dag keurig geleverd met juiste omschrijving van tijdstip zodat je niet je hele dag kwijt bent.

joke 09-01-2018 In de winkel gekocht
Hoge Rijndijk Zoeterwoude

Zeer tevreden over de service

IK heb ruim 13 jaar geleden een mooie keuken bij Bemmel en Kroon gekocht en die is nog steeds erg mooi. Nu was ik aan een vervanging toe van een nieuwe kookplaat en heb de service als prima ervaren.

Ferry Klomp 09-01-2018 In de winkel gekocht
den Haag

Zeer goede service

Bemmel en Kroon via Kieskeurig gevonden, omdat het om een aanzienlijke aankoop ging toch in de auto gestapt en van Lelystad naar den Haag gereden. De winkel overtrof onze verwachting ruimschoots. Wat een keuze!! Zeer vriendelijke en ter zake kundige verkoper (bedankt L). De volgende dag, zaterdag, reeds besteld. Mochten wij nog iets nodig hebben op huishoudelijk gebied dan zullen we zeker naar Bemmel en Kroon gaan.

Jordy 09-01-2018 Via de website gekocht

Super service!

Ik kende Bemmel & Kroon niet maar de beoordeling was goed en deze gaf de beste korting op de wasmachine. Met ook nog eens 5 jaar garantie tot aan je deur kon ik niet weigeren! Zondag besteld, maandag in huis en de levering ging heel erg soepel! Keurig afgeleverd en aangesloten op de tweede verdieping en de oude weer meegenomen. Ik ben helemaal tevreden!

Rico 08-01-2018 Via de website gekocht

Geweldig snelle levering.

Goede en snelle levering.
En super snelle service .
En behulpzaam voor alle vragen.
Mooi ruim assortiment aan apparaten.

Ronald Bakker 08-01-2018 Via de website gekocht

Zeer goede service!

Vrieskast gekocht. Laagste prijs garantie. Eén mailtje en ik kreeg meteen onder de laagst bekende prijs. De gehele afhandeling ging zeer vlot eb gied tot en met de levering. Oude vrieskast weer mee. Complimenten over de klantvriendelijkheid.

H.J.Hilster 08-01-2018 Via de website gekocht

Mooi op tijd geleverd. Keurige jongens

Kwam het toevallig tegen op internet. En was nog goedkoper dan BCC en Mediamarkt.
Oude vaatwasser direct door hen meegenomen alsmede het verpakkingsmateriaal.

Miek Antrag 08-01-2018 Via de website gekocht

Alle lof!!!

Zeer goede service: track & trace gebruiksvriendelijk en zeer volledige informatie. Zelfs met foto van de bezorger (fijn voor onze ouderen). Zondagmiddag besteld, volgende dag in huis.

P.Faas 08-01-2018 In de winkel gekocht
Cruquis

Zeer deskundig advies. Snelle levering op afgesproken tijd.

Enige tijd geleden een vrieskast gekocht en toen stonden we perplex van de deskundigheid van de verkoper dus voor ons een reden om bij Bemmel en Kroon onze vervolg kopen hier te doen.

Monique 08-01-2018 Via de website gekocht

Goeie service, top communicatie en snelle bezorging

Goede shop, duidelijke website waarop mooie producten staan. De prijs/product verhouding is erg goed op deze website. Makkelijk en snel te bestellen, goede communicatie over de levering en vooral snelle bezorging!

Henk 08-01-2018 In de winkel gekocht
Forepark

Fantastische service.

Ik was opzoek naar een nieuwe wasmachine ,en kwam per toeval bij Bemmel & Kroon terecht.
Ik ben 5minuten binnen geweest en had toen al een nieuwe was machine gekocht.
Vandaag bezorgd en aangesloten .Verpakkings materiaal weer meegenomen en de machine laten proefdraaien.
Top service.

Lotte199 08-01-2018 Via de website gekocht

Waardeloos, nooit meer

Twee keer heb ik tevergeefs op een wasdroger gewacht die ik besteld had. De eerste keer zou hij tussen 8 en 22.00 geleverd worden en via een app zou je kunnen zien hoe lang het nog ongeveer zou duren. De app bleef de hele dag aangeven dat "het in behandeling was". De volgende dag gebeld naar van Bemmel & Kroon en een nieuwe afspraak gemaakt. Weer werd er niet geleverd. Toen ik hierover belde zei de medewerker dat het produkt inderdaad die dag niet meer geleverd zou worden en dat ik een nieuwe afspraak moest maken. Dat wilde ik niet want mijn vertrouwen was op het nulpunt beland. De medewerker reageerde uiterst onverschillig, laat staan dat er excuses gemaakt werden. Toen ik zei dat dit de firma geen goed zou doen en dat ik een zeer negatieve beoordeling zou geven"leek hem dat niet nodig".

Luc 08-01-2018 Via de website gekocht

Uitstekende service en snelle levering

Voor een scherpe prijs een duurzame vriezer aangeschaft. Bij de bezorging was de bezorgen iets te snel vertrokken, maar dit is binnen een uur alsnog netjes opgelost. Hulde voor de goede en snelle service!

Alex 08-01-2018 Via de website gekocht

nog niet bekend met service, wel tel goed bereikbaar.

ze gebruiken een prima koeriersdienst. veel beder dan DHL etc, goede informatie en je kunt je bezorgiong volgen waar hij zich bevind en hoeveel adressen er nog voor zijn.