Deze score is berekend op basis van 3209 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Yolanda C 25-11-2014 Via de website gekocht

Bosch wasmachine WAS 32470NL Heb telefonisch contact gehad omdat het mij niet lukte om online een bestelling te doen, misschien had ik pech en was er net een storing (mijn winkelwagen bleef leeg, terwijl ik wel de bestelling had geplaatst). Werd vriendelijk en netjes geholpen, en mijn bestelling is meteen aangenomen en verwerkt, De volgende dag de bestelling in huis. Ook hiervoor mijn compliment de jongens waren beleefd en voorzichtig met de wasmachine naar boven en weer naar beneden te brengen (oude machine namen ze mee). Het is super bezorgd! Totaal: 8 Aangekocht: Online Gemak6 (geen motivatie)

Ulutas7 25-11-2014 Via de website gekocht

Heel fijn winkelen in de webshop. Alles is overzichtelijk en word stapsgewijs uitgelegd. Na de bestelling hebben wij een bevestiging op de mail gehad waarin duidelijk verteld word wat we konden verwachten.

Snelle levering en alles volgens afspraak!

Erg veel keuze.

Wij hebben alles volgens afspraak geleverd gekregen. De monteurs waren vriendelijk en behulpzaam. Tevens geeft de winkel mooie kortingen!

De webshop gaf ons gelijk vertrouwen en de keuze in het assortiment is lekker groot. Er is extra service te kiezen, alsmede extra garantie bij te kopen en dat vinden wij belangrijk. Ze hebben diverse betaalmogelijkheden en leveren volgens afspraak.

mcoort 25-11-2014 Via de website gekocht

biema069 25-11-2014 In de winkel gekocht
Dorpstraat Zoetermeer

deskundig en klantgericht geholp0en

Genoeg keus, overzichtelijk, geen gedram van een verkoper, deskundig en service gericht.

Scholtenkees 24-11-2014 In de winkel gekocht
Zoeterwoude/Rijndijk

Klantgegevens prima beschikbaar. Leverancier Novy door hun gebeld en mij weer teruggebeld!

Goede uitleg van het produkt. Bij onzekerheid over een vraag direkt teruggekoppeld naar Leverancier Novy.

Mooie showroom waar heel veel keuze aan apparatuur te zien is van diverse merken.

Zowel voor de zelfdoener of voor degene die service willen is er keus en een scherpe prijs.

ebaum 24-11-2014 Via de website gekocht

Zeer vlotte afhandeling van mijn bestelling. Factuur vrijwel direct per email ontvangen.

Zeer vlotte inschakeling van een monteur voor de installatie van onze nieuwe inbouwkoelkast.

Van Bemmel en Kroon weet hoe ze klanten moeten behandelen.

ericpruim 24-11-2014 Via de website gekocht

Kwam op maandag al naar ons huis!

Na 5 minuten stond de nieuwe vaatwasser al te werken

De vaatwasser werd goed aangesloten door de monteurs die de vaatwasser brachten. Ik kon via de iPhone gewoon de truck via tracking volgen, ze belden ook nog even tevoren dat ze het apparaat brachten, echt top!

inkie00 24-11-2014 Via de website gekocht

Gezocht op internet en gevonden.

Had hulp nodig voor de bestelling, ze waren telefonisch goed bereikbaar en behulpzaam.

vriendelijk, snel en duidelijk. Pluspunt vond ik dat ze een bedrijf hebben wat voor hen de apparaten installeerd.

bobverkeij 24-11-2014 Via de website gekocht

Telefonisch binnen 5 minuten order geplaatst

Netjes e-mail dag voor levering dat dit zou geschieden in periode van 09.00 tot 11.15. Kwartier voor levering gebeld met de melding dat ze eraan kwamen.

Bemmel en Kroon staat toch bekend als keukenzaak, maar heeft wel degelijk ook andere apparatuur.

Prima prijs met uitstekende service.

Ik was zo tevreden over de service dat ik 2 dagen later naar de winkel in Zoeterwoude ben gegaan om me ter plekke te laten voorlichten over stofzuigers, waarna ik er direct één heb aangeschaft. Ook hier weer een prima service!

nicovanzutphen 23-11-2014 In de winkel gekocht
Zoeterwoude-Rijndijk

Door het ruime assortiment en deskundig advies was het erg gemakkelijk om een keuze te maken in het merk en type oven die we wilden hebben.

Na de juiste keuze in onze aankoop gemaakt te hebben, werd de aankoop direct en zeer correct administratief afgehandeld, waarna zowel een kopie van de order persoonlijk overhandigd werd en een bevestiging via de email. Bovendien behoefde er ook geen aanbetaling plaats te vinden. Zeer klantvriendelijk!

Bemmel&Kroon beschikt over een zeer ruim, kwalitatief uitstekend, assortiment van witgoed en andere beschikbare producten, waaruit het voor ons prettig is om een keuze te maken.

In het verleden hebben wij een volledige keuken bij Bemmel & Kroon aangeschaft, waarmee wij nog steeds zeer tevreden zijn en vanaf het begin een zeer deskundige en klantvriendelijke afhandeling heb mogen ervaren.

Bovenstaande beoordelingen mogen duidelijk zijn dat wij bijzonder tevreden zijn over de deskundigheid, klantvriendelijkheid en de kwalitatief uitstekende producten van Bemmel & Kroon. IK kan, en heb tot heden toe, belangstellenden altijd geadviseerd om bij deze winkel witgoed en andere beschikbare producten te kopen.

Hilaire 22-11-2014 Via de website gekocht

De uiteindelijke doorvoering van de bestelling was wat onduidelijk en lukte niet van de eerste keer.

Een keer de bestelling aangenomen verliep alles vlot.

Er is een uitgebreide keuze voorhanden

Indien ik nogeens een bestelling moet doen zal ik zeker eerst bij Bemmel en Kroon gaan kijken.

Bestellen via email is wat onduidelijk, misschien omdat het mijn eerste keer was en de procedure wat te onduidelijk, voor mij alleszins aangezien mijn eerste keer.

Benvdleest 22-11-2014 Via de website gekocht

Site is duidelijk. Info nuttig.

Afspraak maken is simpel. Afspraken zijn stipt nagekomen.

Tip of als suggestie om te overwegen: bezorging in de avonduren. Gat in de markt....ben benieuwd hoe B&K erover denkt.

Zocht wasmachine en in mijn segment kon ik het gewenste model snel vinden.

Goede service, betrouwbaar en zeker niet de duurste.

Diverse huishoudelijke artikelen gekocht in de winkel aan de Loevesteinlaan en altijd tevreden. Nu na enkele teleurstellingen via de site weer helemaal blij met de service.

w.smeele 22-11-2014 Via de website gekocht

patijn 22-11-2014 In de winkel gekocht
Zoeterwoude/rijndijk

Een zeer vriendelijke verkoper, die voor ons ook nog ging kijken of de keus die we gemaakt hadden ergens anders nog goedkoper was. Ook kregen we na de aankoop een heerlijk kopje koffie en een lekker broodje.Dus we hadden zeker niet voor niks twee uur in de file gestaan.

Het assortiment is zeker ruim voldoende.Staat ook zeer mooi opgesteld.

We zijn zeker tevreden, het was alleen jammer dat de chauffeur niet zo vriendelijk was dat vond ik wel een min puntje.

mlvanderplas 22-11-2014 Via de website gekocht

Gebruikersvriendelijk vinden wat je zoekt op de website.

Snelle en goede communicatie tijdens offerte en leveringstermijn. Aflevering en installatie snel en goed.

Precies gevonden wat ik zocht. Ook voldoende alternatieven ter vergelijking.

Vanaf start zoeken en kiezen, bestellen, levering en installatie geheel zonder problemen verlopen.

Algehele afhandeling van begin tot eind correct verlopen, afspraken nagekomen.

jvanderheiden 22-11-2014 In de winkel gekocht
Forepark

Keurige nette bediening , snelle service en keurige monteur die de kookplaat snel en vakkundig heeft gemonteerd.

kristinamaric 21-11-2014 Via de website gekocht

Op zaterdag een vaatwasser besteld, maandag een mail gekregen dat deze niet op voorraad was en besteld was voor mij. Ik heb gelijk per mail gevraagd wanneer deze dan.binnen zou komen. Snel antwoord hierop gekregen: de vaatwasser zou donderdag in het magazijn aankomen. De volgende dag echter al een mail ontvangen dat de vaatwasser binnen was en ik een afleverafspraak kon plannen. Super makkelijk allemaal! Zou het een ieder aanraden.

HvdTogt 21-11-2014 In de winkel gekocht
Forepark te Den Haag

Webwinkel is duidelijk en makkelijk in gebruik.

Niets is teveel, prima service.👍

Breed assortiment.👍

Afspraak is afspraak.👍

Prima service, deskundig personeel en een uitstekend logistiek apparaat.

costadimoero 21-11-2014 In de winkel gekocht
Neckar 24

Een directe ontvangst en gelijk door verwezen naar een ter zake kundige medewerker, die ons overal direct antwoord op kon geven(wat een verschil met een ander bedrijf waar we geweest zijn, maar ja ik ben toch niet gek!!!!)

Voor ons was het assortiment voldoende en binnen een half uur hadden wij 3 apparaten besteld.

Vanwege de vriendelijke en niet opdringerige benadering en ook qua prijs vergelijking.

Winkel is prima, alleen jammer, dat jullie geen bord aan het begin van Neckar mogen plaatsen, want eerst reden we toch te ver door, hoewel we op de rijksweg hadden gezien waar het was, maar bij de Neckar denk je, dat je bij een autobedrijf binnenrijdt.

Slybas 21-11-2014 Via de website gekocht

Goedkoop, goede service. Zelfs mijn oude machine mee genomen

janreinink 21-11-2014 In de winkel gekocht
Den Haag, Forepark

Site was bijzonder overzichtelijk en gemakkelijk te bedienen.

Alle afspraken ( leveringsdata en tijd etc) werden perfect nagekomen en binnen enkele minuten geplaatst.

Alle modellen waren in ruime mate aanwezig op zowel de site als de winkelruimte.

Gewoon goede waar voor je geld en prima service.

Gewoon goede waar voor je geld en prima service.

wipawipa 21-11-2014 Via de website gekocht

De medewerker aan de telefoon beantwoordde al mijn vragen. De levertijd was iets langer dan beloofd.De bezorgdienst was heel correct; een telefoontje dat ze binnen het kwartier zouden komen. Geïnstalleerd. Vriendelijk. Geen koffie, want "we hebben haast"

Prima service. Prima bezorgdienst

gitaarkaatje 21-11-2014 Via de website gekocht

Goed te zoeken met de zoekfunctie

Vlotte levering, je wordt goed op de hoogte gehouden van wanneer de levering plaatsvind (sms en email en telefoontje 15-30 min voor ze arriveren). Installeren goed en vlot en nemen verpakkingsmateriaal mee.

Vlot, duidelijk, zelf je afleverdag kiezen.

peterloes 21-11-2014 In de winkel gekocht

Wij hebben een nogal al moeilijk huis en het plaatsen ging niet zoals verwacht. Ook al was het eigenlijk alleen afleveren bleven bezorgers net zo lang totdat de koelkast goed stond. Dikke pluim voor de bezorgers!

alexandereerhart 21-11-2014 In de winkel gekocht
Bemmel & Kroon Zoeterwoude / Rijndijk

Keurig advies en hulp zowel in het de winkel door de verkoper Bemmel&Kroon (Bemmel & Kroon Zoeterwoude / Rijndijk)

hulp van de installateur bij het weghalen van de oude wasmachine. dat was een extra service!

ruime keus voor goede prijs

ik heb nu al mijn wasmachine en droger gekocht bij Bemmel&Kroon en in de toekomst ga ik daar ook een nieuwe koelkast kopen.

Ik ben erg tevreden, de levering van de producten worden snel en professioneel gedaan. ik hoop spoedig een koelkast te kunnen kopen.

C. Schneider 21-11-2014 Via de website gekocht

Per telefoon ging heel makkelijk, alles werd duidelijk uitgelegd.

Zie bij gemak. Kreeg meteen mail met overzicht hoe en wat.

Wij zijn tot nu toe heel tevreden over de wasmachine (Bosch WNAS324471) die we via B&K per telefoon hebben aangeschaft. Ik werd prettig te woord gestaan, kreeg alles duidelijk uitgelegd hoe en wanneer e.e.a. geleverd zou worden. Ook prima via mail/internet te volgend hoe laat de machine zou komen. De jongens die de wasmachine plaatsten (zolder) en de oude hebben afgevoerd waren vriendelijk. Ze werkten netjes en snel.

lizlshizl 20-11-2014 Via de website gekocht

Wat een service als je gewoon zelf de dag van bezorging uit mag kiezen! Ook de tijdsindicaties waren zeer nuttig, vooral het telefoontje van tevoren. Ik kon gewoon rustig nog even naar de supermarkt binnen de aflevertijd door dat telefoontje. Erg prettig!

De heren kwam zich netjes even voorstellen. Vonden het omhoog tillen van mijn nieuwe gasfornuis (naar de 3e verdieping!) geen enkel probleem en wensten me zelfs nog een prettig dag toe.

Ik was erg tevreden over de ruime keuzemogelijkheden.

Zodra iemand iets nodig heeft dat bezorgd moet worden zal ik jullie aanraden!

Ik denk datvik uitgebreid genoeg ben geweest in mijn commentaar per onderdeel.

Prutsie 20-11-2014 Via de website gekocht

De website is heel duidelijk en bestellen is heel eenvoudig !
Een tip : betalen met paypal : jullie krijgen sneller je geld en voor de koper nog veel eenvoudiger om te betalen...(vooral voor belgen die niet kunnen werken met Ideal. Overschrijven is lastiger en levering duurt langer doordat het geld er niet direct opstaat.)

Nadat je betaald hebt (Belgen via overschrijving duurt 3 werkdagen), gaat het leveren héél snel! Pluim!

Ik heb perfect gevonden wat ik zocht, ik hou deze site zeker in het achterhoofd voor volgende aankopen !!

Geen problemen ondervonden, snelle bestelling, snelle levering !

Alles is gewoon heel vlot verlopen, steeds een goede opvolging qua bestelling,betaling en levering via mail !Ook het ingeven van de leverdatum is prima, zelfs een dag later wordt al geleverd !!

enerkey 19-11-2014 Via de website gekocht

De website is zeer overzichtelijk. Alles was perfect gecategoriseerd. Ook de illustraties en omschrijvingen voldeden aan mijn behoefte.

Mijn gevraagde afleverdatum werd bevestigd. Ontzettend makkelijk dat er een levering op zaterdag kon plaatsvinden. Dit bespaarde mij een dag verlof.

Een zeer uitgebreid assortiment dat ruimschoots voldoet. Voor elk wat wils.

Scherpe prijzen, perfecte aflevering, uitstekende communicatie... Ik kan het alleen maar aanbevelen!

Ik was op zoek naar een webshop die mij mijn geprefereerde droogkast kon bezorgen aan de scherpste prijs, beste service én op een zaterdag. Mijn ervaring leert dat dit niet eenvoudig en veeleisend is. Bemmel & Kroon overtrof mijn stoutste verwachtingen. Bestelproces verliep zeer vlot. Kreeg al snel bevestiging en later mijn factuur. Er werd mij belooft dat ik een communicatie zou ontvangen met een tijdsblok waarop ik mijn bestelling kon verwachten. Kreeg dit perfect op tijd via SMS. Aflevering liep bijzonder vlot en de droogkast was in perfecte staat en deed wat hij moest doen. Daarenboven kreeg ik nog eens een gratis installatie, op de gewenste plaats, erboven op én werd de verpakking meegenomen. Een ontzettend tevreden klant!

gpattiap 19-11-2014 Via de website gekocht

de website is erg duidelijk en ik heb geen moeite gehad om het product te bestellen

Ik kreeg keurig netjes een passende offerte kort nadat ik een bericht had achtergelaten

Er is veel keuze en veel aanbiedingen

Prima service, ook telefonisch contact verliep heel goed.

De snelheid waarmee ik antwoord kreeg op een vraag was echt heel goed. Ik werd daarna ook telefonisch geholpen en dit gesprek verliep prima. Geen vraag was te veel. Ik kreeg na contact een nog scherpere prijs voor de wasmachine. Direct na bestelling kon de wasmachine de volgende dag al geleverd worden. Alles is keurig aangesloten en de oude wasmachine (een loodzware) is weggehaald en meegenomen.

gcaspers 19-11-2014 In de winkel gekocht
Cruquius

Internet is prachtig, maar een bezoek aan de winkel om het apparaat ook in werkelijkheid te bekijken voor aanschaf is toch wel buitengewoon prettig.

De uitleg en hulpvaardigheid in de winkel kwam erg aangenaam over zonder opdringerig te zijn. Daarnaast was het aangewezen installatiebedrijf erg vlot met aflevering met een uitstekende servicemonteur.

De grote keuzemogelijkheid maakte een goede afweging mogelijk. Bovendien was de prijs heel scherp.

Zie argumenten hierboven.

Zie argumentatie hierboven vermeld

egbertwesterhof 19-11-2014 Via de website gekocht

Snelle levering en prima leveringscondities. Nemen oude apparaat kosteloos weer mee terug. Helemaal top.

noeken 19-11-2014 In de winkel gekocht
Forepark, Den Haag

Alles onder 1 dak, genoeg keus. Ruime opzet, vriendelijke en deskundige hulp indien nodig. En een goede prijs.

frazz 18-11-2014 Via de website gekocht

Erg soepel en overzichtelijk.
Via track & trace erg makkelijk te volgen.
Gewoon super!

Geweldige service, bezorger belt ook nog eens een half uur er voor om te vertellen dat ie er bijna is. En ook nog een stipt op tijd komen.
Super.

Naar mijn mening een breed assortiment.

Ik vind stiptheid en inlichting belangrijk voor een webshop.
Wat gebeurd er met je order? Wanneer komt het aan? Hoe flexibel zijn de leveringstijden.

En na alle bestellingen die ik ooit heb gemaakt, is Bemmel en Kroon de meest informatieve en dienst-vriendelijke.

Ik heb geen min punten, ik zou zeker meteen bij Bemmel en Kroon kijken als ik weer iets nodig heb wat zij aanbieden, voor alle producten heb je ook namelijk een elders goedkoper knop.\En voor de service laat ik het zeker niet om bij Bemmel en Kroon te bestellen. Super service en snel, ze zijn zeldzaam, en daarom ben ik er zo over te spreken.

Studio336 18-11-2014 Via de website gekocht

Handige site, overzichtelijk betaalproces

Droger is keurig op zijn plek gezet en oud apparaat mee terug genomen

Veel belangrijke merken aanwezig

Op tijd geleverd, 20 min van tevoren door vervoersdienst gebeld dat ze er aan kwamen

1Nicole2Melanie 17-11-2014 Via de website gekocht

Wij hadden een inbouwcombimagnetron besteld. Op de orderbevestiging zagen wij dat het type niet meer leverbaar was. Tevens stond vermeld dat wij zonder bijbetaling het nieuwe type zouden krijgen. Hulde! Dit bedrijf weet wat echte service is. Wij zijn dan ook blij verrast!

Zie onder kopje "service"

Door omstandigheden kunnen wij nu pas reageren. De website is prettig. Artikelen goed te vinden. De snelheid van afhandelen en natuurlijk de geweldige service!

Skipperboy 17-11-2014 In de winkel gekocht
Cruquius

Duidelijke website, goeie info

Ruim voldoende keuze

Prima service

Ouderwetse service, voldoende gebruikmakend van de digitale hulpmiddelen voor planning en info over o.a. de aflevering

bobie 17-11-2014 In de winkel gekocht
neckar

alles prima

noelse 15-11-2014 Via de website gekocht

Prima service,zeer snelle levering in Belgie. Leverdag zelf te kiezen Voor herhaling vatbaar.

emmyw 15-11-2014 Via de website gekocht

Laagste prijs, volgende dag geleverd. De wasdroger werd zelfs gratis naar zolder getild. Levertijd werd per mail en sms aangekondigd.

bestuur 15-11-2014 Via de website gekocht

overzichtelijke site met duidelijke informatie

Ouderwetse service, je krijgt het gevoel bij de winkel om de hoek binnen te stappen, maar dan online! snelle reactie ook op vragen per mail! super snelle levering! Komen na wat ze beloven.

voldoende keuze in verschillende prijsklassen

zeer zeker! snelle levering, ouderwetse service, een echte aanrader

Ouderwetse service, je krijgt het gevoel bij de winkel om de hoek binnen te stappen, maar dan online! Snelle reactie ook op vragen per mail! super snelle levering! Komen na wat ze beloven.

RobinettadeRoode 15-11-2014 Via de website gekocht

snelle levering, handig onlinesysteem waarmee je op de dag van levering precies kunt volgen hoe laat de bezorger zal arriveren

uitstekende service bij plaatsing en afvoeren oude apparaat

eerste ervaring was prima

GerardDuin 15-11-2014 Via de website gekocht

Duidelijke website en gemakkelijke bestelprocedure.

Duidelijke communicatie via mail over het leveringsproces.

FransAJansen 14-11-2014 Via de website gekocht

via makkelijke keuzes kom je snel tot de gewenste apparaten waaruit je een keuze kunt maken

binnen 24 uur na je bestelling je apparaat aangesloten en wel in huis.

ze hebben alles op het gebied van witgoed. en binnen de verschillende soorten ook voldoende keus uit merken en mogelijkheden.

ruime keus, goede prijs en snelle service willen wij toch allemaal in deze tijd!

zonneveld1954 14-11-2014 Via de website gekocht

Bestellen per internet betalen met ideal je hoeft de deur niet uit. super

Er wordt aan de wens voldaan wanneer je apparaat geleverd wil hebben en je kunt via trackentrace volgen hoe laat ze ongeveer komen.

Heel veel soorten koelkasten in allerlei prijsklasse

Duidelijke internetsite

nvt

onweer 13-11-2014 In de winkel gekocht
Den Haag

Prima winkel met een prima prijs en service. Alles tot in de puntjes geregeld. Vriendelijk personeel dat zeer deskundig is. Heb la meerdere aankopen gedaan.

rijk1962 13-11-2014 Via de website gekocht

Makkelijk om keuze te maken, zeker met alle reviews van andere klanten

Complimenten voor de nette en juiste manier van afleveren door de bezorgdienst. Aardige mannen en erg beleefd !!

Prima winkel. Nette service. Naast de wasmachine ook een wasdroger besteld.

Lau22 13-11-2014 In de winkel gekocht
Forepark, Den Haag

Heb geen gebruik gemaakt van de website, de winkel is dichtbij en daar is heel goed een keuze te maken uit het overvloedige aanbod en je te laten adviseren door vakkundige verkopers.

De aankoop vond plaats in een prettige niet opdringerige sfeer. Over de bezorging en plaatsing van de apparatuur ben ik zeer tevreden. De bezorging was stipt op het afgesproken tijdstip en plaatsing was zeer nauwgezet. Alle rommel werd keurig opgeruimd.

Ik was verbaast over het ruime assortiment. Alles wat ik nodig had was voorhanden. De prijzen die men hanteert zijn zeer concurrerend.

Ruim assortiment, prettige bediening/advisering en voortreffelijke service wat betreft bezorging, plaatsing/installatie. De medewerkers werken snel en zeer zorgvuldig.

sylfie 13-11-2014 Via de website gekocht

Je hoeft er de deur niet voor uit.

Alles was zoals afgesproken. De serviceafdeling niet nodig gehad. Ook de jongens die de vaatwasser kwamen brengen waren vriendelijk en belden een half uur van te voren dat ze er bijna waren.

Ik ben niet in de winkel geweest, maar mijn algehele ervaring is positief

LCJansen 13-11-2014 In de winkel gekocht
Zoetermeer Forepark

Bediening is gemakkelijk en goed in te richten. Ruimer dan mijn vorige vaatwasser

Monteur werkte ontzettend netjes en kordaat in zijn uitleg. Top!

Veel keus in apparaten. Goede uitleg over de verschillen. Geeft vertrouwen bij mij als koper

Ruim assortiment in winkel. Goede voorlichting waardoor je vlot tot de aankoop kan komen. Monteur was ik ook tevreden over en nam gelijk oude machine mee. Echt een aanrader Siemens