Deze score is berekend op basis van 3213 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Mutwaeki 21-10-2014 Via de website gekocht

Duidelijk

Doe al decennia naar tevredenheid zaken met van Bemmel & Kroon. Gisteren mijn 21 jaar oude vaatwasser ( Bosch ) ingewisseld voor een Siemens. Hij is netjes en vakkundig door de bezorgers aangesloten.

veerden 21-10-2014 In de winkel gekocht
cruquius

Vlakbij huis.

perfect. De monteur kwam keurig op tijd en deskundig geinstalleerd

ruime keuze

Perfecte service, deskundigheid en vriendelijkheid

Dichtbij huis. Deskundigheid, goede service, prijsverhouding goed.

leonchrist1970 20-10-2014 In de winkel gekocht
Zoetermeer

Binnen 5 werkdagen was onze vaatwasser vakkundig geïnstalleerd en getest

Binnen 15 minuten waren wij overtuigd welke vaatwasser het beste bij onze wensen aansloot

Helaas is er niet veel keus in een vaatwasser met paneel

Wij hebben binnen drie maanden een vaatwasser en wasmachine gekocht. Met name door het vakkundig advies samen met een goede prijsstelling raden wij Bemmel en Kroon aan

Zie de aanbeveling

heerlijkheidswater 20-10-2014 Via de website gekocht

ik vind het top zoals het tot nu toe is gegaan, hoopt dat het zo blijft

daepunt 19-10-2014 Via de website gekocht

Ik vond mijn was-/droogcombinatie in de webshop van Bemmel en Kroon maar liefst EUR 200 goedkoper dan elders! Het leek bijna te mooi om waar te zijn. Bestellen en betalen ging eenvoudig.

Twee bezorgers voerden mijn oude wasmachine af, brachten mijn nieuwe was-/droogcombi op zijn plaats en sloten hem keurig aan. Verpakking werd ook netjes afgevoerd.

Prima gegaan! Bezorging kon ik netjes volgen via Track & Trace. Het Track & Trace systeem van DynaLogic is een beetje omslachtig, maar verder ok.

Normaal fotografeer ik met mijn telefoon het model-/serienummer van de verpakking als ik een nieuw apparaat uitpak. Als ik later het apparaat wil registreren, dan haal ik dat nummer zo tevoorschijn. Omdat de bezorgers de verpakking hadden afgevoerd, moest ik het serienummer op het apparaat zoeken. Het was handig geweest als ze het serienummer in de handleiding hadden geschreven, of ergens op papier hadden achtergelaten. Zelf heb ik er niet aan gedacht, omdat ik zo blij was met mijn nieuwe apparaat!

ine morren 18-10-2014 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

Alles kan vanuit een punt/showroom geregeld worden.

Deskundig en onpartijdig oordeel door tijd hebbende verkoper.

Heerlijk zoveel apparaten te kunnen vergelijken. Toch anders dan op internet of uit een krantje.

Aan iedereen die witgoed zoekt.

Het zeer uitgebreide assortiment maakt kiezen een stuk makkelijker. Snelle levering na aankoop en correcte melding van tijdstip van aflevering. Heerlijke koffie in een gezellige sfeervolle ambiance waarbij je de aankoop goed kunt laten bezinken.

klaarpk 17-10-2014 Via de website gekocht

Simpel en makkelijk website

Supergoed, bereid om met je mee te denken

Wat er niet is halen ze voor je in huis

Prima Firma heb er meerdere dingen gekocht

Zie hier boven geen uitleg nodig

Losgravos 17-10-2014 In de winkel gekocht
Forepark, Leidschendam

In de showroom staan alle modellen, zodat je ter plaatse alle voor- en nadelen van een bepaald merk/model kunt ervaren.

Duidelijke en professionele uitleg, waardoor ik snel tot een beslissing ben gekomen.
Het thusbezorgen verliep prima en 10 minuten van te voren werd ik voor de zekerheid nog even gebeld. Dat geeft vertrouwen!

Zeer compleet en met de deskundige uitleg is de keuze zo gemaakt

Maak het jezelf gemakkelijk en ga, net als ik, meteen naar Bemmel en Kroon. Scheelt veel gepuzzel en dus tijd

Gewoon top!

Koelkast1710 17-10-2014 Via de website gekocht

Na de iets lagere prijs van een ander bedrijf te hebben ingevoerd, kreeg ik onmiddellijk een reactie met een nog betere prijs. Gelijk besteld en een bezorgdag ingevuld. Alles verliep snel en zonder problemen.

Geen onverwachte extra kosten. Gewoon doen wat ze hadden afgesproken.

Mijn koelkast hadden ze in ieder geval en dat kan beslist niet van alle bedrijven gezegd worden.

Deze winkel beveel ik iedereen aan. Ik kende ze niet en voor mij was het een sprong in het diepe, maar wat ben ik blij dat ik die sprong gewaagd heb.

De bezorging was ook perfect. Je kunt online je bestelling volgen en je wordt vooraf gebeld wanneer ze komen. De vriendelijke mannen hebben m'n koelkast keurig geplaatst en het afval mee terug genomen. Al met al ben ik zeer tevreden over de service.

astrid.janssen 16-10-2014 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

Netjes geholpen in de winkel.
Keurig afgeleverd en geplaatst.
Extra kosten berekend voor het aansluiten op de trekschakelaar,
dat zou voor mij bij de service inbegrepen mogen zijn !!
Na-service was ook correct, servicemonteur is langs geweest om de trekschakelaar te vervangen....deze bleek helaas defect te zijn.

Ruime keuze.

Mond op mond reclame is de beste reclame die je kunt hebben !!

Ik ben dik tevreden en hoop met deze wasdroger ook weer 24 jaar ertegen aan te kunnen !!

M.Reeuwijk 16-10-2014 Via de website gekocht

Online gezien, gebeld naar het filiaal in Zoetermeer en ik kon alles direct telefonisch regelen. De aankoop, bezorging en plaatsing van de inbouwvaatwasser en inname van de oude vaatwasser. Hij was op voorraad, zaterdag besteld en woensdag geplaatst.

We hadden de nieuwe plintplaten zelf verwijderd, omdat een loodgieter een vorige keer de plintplaten had gesloopt. Na plaatsing van de vaatwasser heeft de monteur deze weer netjes terug geplaatst voor ons! Alles was netjes achtergelaten.

We hebben destijds ook onze keuken bij een ander filiaal van Bemmel en Kroon gekocht en er was genoeg keuze aan inbouw apparatuur.

Wij zijn tevreden over dit bedrijf.

Snelle service, direct bevestiging van de bestelling in de mail. Dag van te voren mail met verwachte bezorgtijd. Telefoontje op de dag zelf. Pinnen bij aflevering.

Suzanneke HN 16-10-2014 In de winkel gekocht
Filiaal Cruquius/Vijfhuizen

Wij konden rustig kijken en vergelijken om de voor- en nadelen van de door ons aan te schaffen kookapparatuur. Daarna een medewerkster aangeschoten om onze keuze kenbaar te maken en te toetsen aan haar kennis van de apparatuur.

De keukenapparatuur zou met een week geleverd worden. Uit ervaringen elders weten wij dat dat meestal om een of andere reden niet kan worden nagekomen. Echter na bevestiging via email bleek de levering stipt op de dag die was aangegeven. Een dag er voor kregen wij van het installatiebedrijf een email met datum en tijd waarop wij de monteur konden verwachten. s'Morgens 9.00 u stond de man voor de deur. Het was een aangenaam persoon om tijdens de montage mee te praten. Hij werkte zeer netjes en na een uur was hij, maar wij zeker zeer tevreden. Koffie en een kleinigheid maakten het compleet een feest.

Showroom ziet er gelikt en overzichtelijk uit. Alles is geordend opgesteld met prijs en type van het aan te schaffen product. Medewerkers zijn niet opdringerig maar wel deskundig. Betaling van de geleverde goederen gebeurde achteraf zonder aanbetaling. Gemaakte afspraken zijn stipt nagekomen. Keuze viel derhalve na elders ook geïnformeerd te hebben duidelijk in het voordeel van deze winkel.

Astrid-1960 16-10-2014 Via de website gekocht

TOP!! snel antwoord

Kolle288 16-10-2014 Via de website gekocht

Alles zeer duidelijk en overzichtelijk op de website. Mocht je vragen hebben, dan gewoon het contactformulier invullen of bellen en je wordt vriendelijk, klantgericht en bovenal deskundig geholpen

Wij hebben tot nu toe twee ervaringen met Bemmel en Kroon, allebei website/telefonisch en ze geven je echt het gevoel dat de klant koning is.

Ruime keuze, goede prijzen en mocht een artikel iets duurder, dan wordt dat door service en klantgerichtheid meer dan gecompenseerd. Daar kunnen BCC en Mediamarkt nog heel wat van leren

Klantgerichtheid, service, uitstekende samenwerking met Dynalogic (deze koerier weet ook wat service en klantgerichtheid betekent)

Geen minpunten, alleen maar pluspunten. Zie commentaren hierboven

bkauffmann 16-10-2014 Via de website gekocht

Het bestellen van het gewenste apparaat gaat uiterst eenvoudig via de overzichtelijke website en gebruiksvriendelijk procedure

Alle nodige gegevens en afspraken kwamen vrijwel onmiddelijk on line ter beschikking. Telefonisch contact was in het geheel niet nodig

Wat ik zocht was er. Verder heb ik geen ervaring

zeker

Bovengenoemde aspecten spreken voor zich.

Swami66 16-10-2014 Via de website gekocht

makkelijk zoeken/vinden

Bestellen en zelf plannen gewoon super (+gratis upgrade)

precies wat wee wilden + upgrade

snel, goed en makkelijk

Rowil 15-10-2014 Via de website gekocht

Het uitzoeken en bestellen ging makkelijk, ook de informatie over het product was makkelijk te vinden

Zonder kosten werd de wasautomaat boven gebracht, de oude mee terug genomen en op verzoek werd de droger erop gezet. Alles werd aangesloten zonder verdere kosten. Vooraf zijn wij geinformeerd over de leveringstijd en die klopte

Wat wij zochten was aanwezig en konden kiezen uit een ruim aanbod van wasmachines.

Zie onze reactie hierboven

jjpadmos 15-10-2014 Via de website gekocht

Zondag online een wasmachine besteld. Dinsdag keurig op tijd afgeleverd en aangesloten. Ook de oude wasmachine en verpakkingsmateriaal meegenomen. Helemaal goed.

nij 15-10-2014 Via de website gekocht

Overzichtelijke website

Alles prima geregeld, we werden goed op de hoogte gehouden van de voortgang en alle afspraken zijn nagekomen!

Groot assortiment en onze aankoop was hier het goedkoopst!

Zoals gezegd de goedkoopste en prima service!

buck0059 15-10-2014 Via de website gekocht

Bestelling eenvoudig. Aflevering volgens afspraak. Plaatsing op 2e etage prima uitgevoerd. Nette (vak)mensen!

janse107 14-10-2014 In de winkel gekocht
Hoofddorp /Cruqius

vriendelijke mensen leuk geholpen met de aankoop

keurig de afspraak nagekomen en alle rotzooi van de koelkast meegenomen en geen bezorg kosten helemaal Top

valklus 14-10-2014 Via de website gekocht

alles verliep gladjes

op maandag contact gehad en op dinsdag stonden de machines keurig op hun plek

goede prijs

prima service doen wat ze afspreken

telefonische contact is goed,afspreken en je hoeft nergens meer naar om te kijken,alles prima geregeld,dank een tot ziens

Hendrik244 14-10-2014 In de winkel gekocht
Hoofddorp

Bij toeval kwamen we bij Bemmel en Kroon terecht omdat de Media Markt nog gesloten was. We werden direct goed geholpen en de prijzen waren vrijwel gelijk dus dachten we waarom niet.

Zoals afgesproken precies op tijd afgeleverd, op zijn plek gezet en aangesloten. het enigste wat ik mis is de steeksleutel waar je de wasmachine mee kunt na stellen, maar dit komt nog wel goed.

Prima Winkel, ze doen wat ze zeggen en je betaald pas bij aflevering,KLASSE.

Dit is gewoon nog een zaak met die ouderwetse service. Dit kan je van veel andere bedrijven op internet niet zeggen. Ze zeggen meestal, levertijd tussen de twee en vijf dagen maar vaak worden het er veertien.

jpversloot 14-10-2014 Via de website gekocht

Erg nette en vriendelijke bezorgers. Ook werd er netjes van te voren gemaild welk tijdstip de bezorging zou zijn en een half uur voor de bezorging werd ik gebeld door de bezorger.
De bezorger installeerde de wasmachine volledig en nam mijn oude mee.
Hij deed nog net de was niet...

Degelijke communicatie.

Zie motivatie bij Service.

Gerardblok 14-10-2014 Via de website gekocht

Uitgebreide , zeer transparante, controleerbare, duidelijke en snelle reacties. Werken samen met een koeriersdiensten die dezelfde standaard hanteert.

Goede service en lage prijzen. Informatieve internetsite

familieHull 14-10-2014 Via de website gekocht

Telefonisch goed bereikbaar en deskundige advisering

Tot aan de levering wordt je uiterst professioneel op de hoogte gehouden van de status e.d.
Via mail, sms en telefonisch. Perfect!!

Ga naar de site en oordeel zelf. Super!

Absoluut een aanrader. Top!!

Het is niet de eerste keer dat ik iets bij Bemmel en Kroon online heb besteld en wederom van het begin tot het eind uiterst tevreden. En niet geheel onbelangrijk; laagste prijsgarantie!! Bij een volgende aankoop zal ik zeker weer Bemmel & Kroon gaan raadplegen.

zuppe006 14-10-2014 Via de website gekocht

fijne site

keurige jongens

ruim voldoende

aan iedereen aan te raden

HEEL DUIDELIJK EEN VOORBEELD VOOR VELE ONLINE WINKELS

ank1962 14-10-2014 Via de website gekocht

Het duurde lang voordat ik iets hoorde over mijn bestelling.Toen ik erover belde kreeg ik te horen dat er inderdaad een probleem was met de levering en toen werd mij een aanbod gedaan van een duurdere koelkast maar voor dezelfde prijs!

Prima!!

Goed en snel opgelost!

johan-cisca 14-10-2014 Via de website gekocht

Werd na het plaatsen van de order telefonisch benaderd over de bestelling en levering. Heel klantgericht

Werd gebeld dat ze 10 minuten later kwamen. Plaatsen apparatuur heel professioneel met nog een aantal goede tips

Mooie website

Goede prijs kwaliteit en service

Klantgericht . Snelle levering en vriendelijk deskundig personeel die de levering en plaatsing verzorgen

gsimonis 13-10-2014 In de winkel gekocht
Neckar 24, Den Haag

In de winkel uitstekend geholpen. Zij verzorgden een monteur voor demontage oude koelkast voordat nieuwe koelkast kon worden geïnstalleerd. Perfecte coördinatie.

Tijdens installatie van nieuwe koelkast bleek dat er nog een probleem was. Monteurs stonden binnen 15 minuten voor de deur om probleem te verhelpen.
Winkel leverde gratis een icemaker.

Goede prijs, goede service.

P. Nas 13-10-2014 Via de website gekocht

Levering van een wasmachine: vriendelijke bezorgers. Kon niet worden aangesloten in verband met een verkalkte kraan. Men gaf aan dat de oude wasmachine later wel kon worden opgehaald. Dit is ook gebeurd, zonder enige wrijving, lastigdoen of wat dan ook. Klant is hier echt nog koning. Aan te raden bedrijf.

Zoals hierboven gesteld: men komt na wat men belooft.
Verder is het benoemenswaardig te melden dat ik zelf per ongeluk niet een kortingscode van 25 Euro had verwerkt. Met een mailtje is dit alsnog verwerkt: binnen een dag, zonder enige vorm van tegenwerking of zure reacties, stond de 25 Euro op mijn rekening; waarvoor hulde.

Ruime keuze. Meer dan voldoende aanbod.

Een en al vriendelijkheid en Bemmel en Kroon hanteert duidelijk de standaard: volledig ontzorgen van de klant. Ik kan dit bedrijf absoluut aanbevelen.

100 % service en men komt na wat men belooft. Een en al klantvriendelijkheid.

R. Jonkerrr 13-10-2014 Via de website gekocht

Een Miele Vaatwasser bestelt, een scherpe prijs. Helaas model niet meer leverbaar bij leverancier. Netjes een email gekregen dat model niet meer leverbaar was.Oplossing: nieuwste model geleverd, gekregen zonder bijbetaling. Super opgelost.

wavera 13-10-2014 Via de website gekocht

Ik ben prima geholpen, compliment.

mobieltje486 12-10-2014 In de winkel gekocht
Forepark Den Haag

ik heb deze aankoop in de winkel gedaan!

Wij werden met rust gelaten totdat wij aangaven dat wij wilden bestellen en dat was heel goed!

Er was genoeg keuze binnen het assortiment en ook voldoende verschillende prijsklassen

We hebben al meerdere keren een aankoop gedaan bij Bemmel & Kroon en blijven tevreden

Kopen er al een paar jaar en zijn nog steeds tevreden. Als je aangeeft dat je eerst zelf wilt rondkijken, wordt je ook met rust gelaten, totdat je aangeeft dat je iemand nodig hebt en dan komt er meteen iemand.

jvmaantje 11-10-2014 In de winkel gekocht
Cruqius

Professioneel advies in de winkel! We zijn weer zeer goed geholpen! En door een afzegging werd onze nieuwe vaatwasser de volgende dag al gebracht en geïnstalleerd!

Assortiment online en in de winkel zijn vrijwel gelijk, dat is prettig aankopen doen!

Kwaliteit, goede prijs en service!

Professioneel advies, groot assortiment en goede service.

Tineke Koolmees 11-10-2014 Via de website gekocht

Snelle en goede service

Karen van Boxtel 11-10-2014 Via de website gekocht

anniekok007 11-10-2014 Via de website gekocht

Duidelijk en overzicht

Netjes half uur van te voren gebeld, geinstalleerd en alle rommel mee

Goede prijs en service

Echt een aanrader. Beste prijs en super service

mimpen2014 10-10-2014 In de winkel gekocht
leidscheveen, den haag

Door onze aankoop van de keuken in het verleden , onze aankoop een week geleden met wederom met een tevreden gevoel is de beste reclame die je maar uitdragen.

adentrucke 10-10-2014 In de winkel gekocht
Forepark

We hebben op de website gekeken, maar in de winkel gekocht

We werden zeer professioneel geholpen. Op iedere vraag had de verkoper een duidelijk antwoord.

We gingen voor een aanbieding van Miele die volgens de website in de winkel voorradig was. Inderdaad was deze voorradig, dus verder hebben we niet gekeken.

Prachtige zaak, grote sortering, goede service.

Marcelvw65 10-10-2014 Via de website gekocht

Duidelijke website; goede prijs en snelle afhandeling

Prima service

frervan 10-10-2014 In de winkel gekocht
den haag

shop direct in de buurt

perfecte informatie

ruime keus

Correcte informatie voor keuze , correcte installatie na levering

diederika 10-10-2014 Via de website gekocht

Makkelijk te vinden op het internet.

Vriendelijk en hulpvaardig personeel via de telefoon.

Wat ik wilde was er.

Zie hierboven.

Goed te vinden op het internet. Vriendelijk en hulpvaardig personeel via de telefoon. Redelijk snelle levering en betaling per pin. De artikelen die ik wilde hebben waren bij Bemmel en Kroon het goedkoopst.

Bosch1955 10-10-2014 Via de website gekocht

Al veel ervaring met internet aankopen. Betaling liep niet soepel, maar uiteindelijk correct. Keurig op tijd geleverd.

Alois van Leusden 10-10-2014 In de winkel gekocht
Zoetermeer

's-Middags om 16.00 een koelkast besteld. We hadden de keuze tussen afleveren met hun eigen koeriersdienst of aflevering de volgende ochtend met een externe koerier. Gekozen voor de externe koerier. De levering zou plaatsvinden tussen 08.00u en 12.00u. Om 8.41u was de koelkast geïnstalleerd, de oude koelkast meegenomen en het verpakkingsafval ook. Erg klantvriendelijk door de leverancier en de koeriers. Chapeau!

Voldoende keuzes van diverse merken en, erg prettig, alle koelkasten zijn per merk en op prijs opgesteld.

M<et veel plezier zou ik deze winkel willen aanbevelen. Het personeel is erg klantvriendelijk en geeft, desgevraagd, nuttige aanvullende informatie op een prettige manier.

Zoals reeds eerder vermeld, vooral de klantvriendelijkheid en de deskundigheid van het personeel. De keuzes die zij aanreikten waren helder. Ook in het begin van de weeks toen onze oude vriezer het niet meer deed. Zij gaven het telefoonnummer van hun monteur maar vertelden ook dat het eigenlijk niet meet te repareren zou zijn. Vriezer sloeg wel aan maar niet alleen de motor werd erg warm en vriezen lukte niet.

Dirk-Jan Lust 10-10-2014 Via de website gekocht

Onze nieuwe wasmachine blijkt geen 30 graden wasprogramma te hebben. Wel 20 of 40 graden. Dit stond echter niet vermeld in de specificaties op de site.

Weinig op aan te merken. Machine werd geleverd in het, via de mail aangegeven tijdvak. Het zou wel prettig zijn als de mail met de leveringstijd de avond er voor verzonden zou kunnen worden.

Bestelling en levering zijn prima verlopen. Nieuwe wasmachine is volledig geïnstalleerd en de oude is keurig meegenomen.

EALageweg 09-10-2014 Via de website gekocht

Ik ben de zeventig gepasseerd maar had geen moeite met de juiste machine vinden.

Helaas was ik er zelf niet bij toen de wasmachine bezorgd werd maar mijn buren waren er bij en zij zijn heel erg te spreken over de service van de bezorgers.

Ik zocht een bovenlader en die waren er in verschillende uitvoeringen.
Meer dan ik hier in de winkels had gezien.

Omdat ik de wasmachine nog maar net veertien dagen heb kan ik hier nog niet zo veel over zeggen.

Mede omdat mijn schoonzoon al eerder iets bij Bemmel en Kroon gekocht had en tevreden was en nog is met de service ben ik op zijn advies af gegaan.

edbakvis 09-10-2014 Via de website gekocht

Wasmachine was met het filter op de website snel te vinden.

Wasmachine werd binnen 2 dagen geleverd. Afspraak werd via email bevestigd. Er werd op de afleverdag een richttijd gegeven wanneer de wasmachine gebracht zou worden Een half uur van te voren belde de chauffeur dat ze eraan kwamen. Verder werden er geen bezorgkosten gerekend er werd de oude machine gratis afgevoerd. De nieuwe machine werd geplaatst en aangesloten zonder verdere kosten! Klasse!!

je hebt een enorme keuze, van goedkoop tot duur; voor ieder wat wilsss.

Zeker gezien de transparante prijs en service.

Duidelijke prijs: wat er staat betaal je. Zonder bijkomende kosten voor bezorging, aansluiten of afvoeren van je oude wasautomaat. Grote keuze.

miek_a 09-10-2014 Via de website gekocht

Binnen 2minuten een offerte in mijn mail. Bestellen ging super snel. Helaas niet op voorraad maar nog steeds in 4werkdagen geleverd.

Alles aangesloten en uitgelegd. Oude wasmachine meegenomen. Makkelijk met pin kunnen betalen.

Alle afspraken perfect nagekomen. Net als 5 jaar geleden. Wij komen hier weer terug!

o.M.a 09-10-2014 Via de website gekocht

Duidelijke webshop, handige en correcte tijdsaanduiding bij aflevering

Accuraat en snel beantwoorden van mijn mail.