Deze score is berekend op basis van 2931 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Luc 11-01-2016 Via de website gekocht

zeer gemakkelijk

goede service

zeer ruim assortiment

PetraWassenaar 11-01-2016 In de winkel gekocht
Cruquius

Winkel in Cruquius is vanuit Lisse makkelijk te bereiken, parkeren altijd mogelijk.

Goede berading en vriendelijke service.

Ook afwijkende maten van apparatuur zijn er te vinden.

Altijd een plezierige ervaring met van Bemmel en Kroon

Jan 11-01-2016 Via de website gekocht

Makkelijk en heel overzichtelijk te bestellen Ook de gratis de service dat de oude wasmachine wordt meegenomen en de nieuwe netjes op de eerste verdieping wordt gezet en wordt geïnstalleerd, klaar voor gebruik is super. Een service waarvoor je bij de lokale (vaak te dure) dealer zou gaan, maar nu gewoon via Bemmel en Krooon

Aflevering zou op de afgesproken dag volgens de koerier toch niet gaan lukken, maar na even met Bemmel en Kroon contact te hebben opgenomen, kwam hij toch netjes op de afgesproken dag.

Al de tweede keer dat ik bij Bemmel en Kroon koop, gewoon omdat zij het product dat ik zoek wel hebben, voor tevens een scherpe (de scherpste) prijs.

Goede service en alles wordt netjes geregeld. Nooit te maken gehad met garantie voor producten gekocht bij Bemmel en Kroon, dus daar kan ik niet over oordelen.

Arjan 10-01-2016 Via de website gekocht

Buiten de eenvoudige bestel mogelijkheid op de website wordt er na de bestelling goed contact gehouden over de status en de levering. Dit zodat goed rekening kan worden gehouden met de in ontvangstnamen van het product.

Het geen wat besteld en bevestigd was kon niet meer geleverd worden. Bemmel en Kroon heeft dit opgelost door een aangepaste order bevestiging te sturen met een update erin. We hebben een nieuwere versie mogen ontvangen zonder de meerkosten hiervan te hoeven dragen

Ik heb twee keer zaken gedaan met de winkel. Mijn afzuiger voor in de keuken en droogautomaat voor mijn was. En beide zijn zeer goed bevallen. Bemmel en Kroon krijgt zeker de voorkeur bij toekomstige bestellingen.

Richard 09-01-2016 Via de website gekocht

Netjes op tijd geleverd

Tevreden we komen zeker terug

psmeets 09-01-2016 Via de website gekocht

Prima website en conform afspraak geleverd.

Service rondom afleveren is eenvoudig in te plannen en je wordt goed op de hoogte gehouden van de aankomsttijd.

ordernummer BKI512812

Perfectionist 08-01-2016 Via de website gekocht

Artikelen snel te vinden, goede prijzen. Met iDeal betaald.

Nog geen 24 uur nadat in overleg met de monteur was besloten tot aanschaf van vervanger voor onze 20 jaar oude machine, draaide de door B&K geleverde nieuwe Miele WDA111 (order BKI512712) op onze tweede verdieping. Oude afgevoerd, nieuwe naar boven gebracht (94kg!) en aangesloten, perfect. Aankomst was keurig gemaild, ook nog telefonisch gepreciseerd en precies op de gemelde tijd. En dat allemaal ook nog voor een hele goede prijs!

We wilden een Miele, maar konden kiezen uit veel merken.

Super.

Marco 08-01-2016 Via de website gekocht

Duidelijke site en product omschrijving

Duidelijke strakke aflever indicatie (tijd). Geven een belletje voor aflevering.

Goede producten van A+ merken tegen zeer scherpe prijzen. heb meerdere producten gekocht in de afgelopen 3 jaar

Collega's van mij zijn ook al overgestapt vanwege de scherpe prijzen voor goede producten.

3 jaar terug mijn Bosch - vaatwasser en M-System afzuigkap gekocht en werken nog als nieuw

Lisa 08-01-2016 Via de website gekocht

Omdat het gekozen product niet geleverd kon worden, kregen wij voor dezelfde prijs het nieuwere model geleverd. Ondanks dat we er niet voor hadden betaald werd de nieuwe wasmachine ook aangesloten en kregen wij advies over het gebruik van de machine.

Arnold 08-01-2016 In de winkel gekocht
Den Haag, Forepark

Wat je op Internet hebt bekeken kan veelal in de showroom van Bemmel&Kroon worden bekeken.

Samen met de verkoper, die heel vakkundig was, het juiste apparaat uitgekozen. Daarbij ging de verkoper uit van ons budget en probeerde niet een duurdere keuze aan ons te verkopen, héél fijn!

Enorme keuze

Daan 08-01-2016 Via de website gekocht

Er wordt snel op email gereageerd. Telefonisch contact is zo gemaakt en je wordt keurig netjes geholpen.

Van het moment dat je om een offerte vraagt of een bestelling plaatst informeren ze je over elke fase van de verkoop via email.

Ruim assortiment en vele merken.

Als ze iedereen zo helpen als dat ze mij geholpen hebben dan beveel ik deze winkel bij iedereen aan.

Koop hier volgende keer weer mijn spullen.

N 08-01-2016 Via de website gekocht

Klantvriendelijke manier van werken

Alles volgens afspraak afgehandeld
Nette medewerkers van koeriersbedrijf

Door het enorme aanbod, soms wat onoverzichtelijk

Een bedrijf waar alles gaat, zoals je alleen maar kan wensen.

Rob Jeursen 08-01-2016 Via de website gekocht

uitstekende website, waar je de artikelen makkelijk vindt

Als je belt met een vraag,klacht of probleem dan is er altijd gehoor en wordt je snel geholpen. geen discussie over de vraag wie schuldig is, maar gewoon oplossen. erg prettig!

Alles wat je nodig hebt, kan je op de site vinden.
Overigens is de winkel in Cruqius ook geweldig groot en mooi en staat er een uitgebreid assortiment.

Gewoon perfecte en dan ook nog eens de laagste prijs!
Ik hoor van mijn vrienden en bekenden hetzelfde, dus ik ben niet de enige happy klant!

Ga zo door!!

S. van Alen 08-01-2016 Via de website gekocht

Duidelijk bestelproces en eventuele extra service kun je
direct erbij bestellen. Geen bezorgkosten, kortom zeer
klantvriendelijk.

We hadden een warmetepompdroger besteld met het type WTW84162NL en omdat deze niet leverbaar was ontvingen wij tot onze verbazing het type opvolgend WTW83272NL.
Zonder bijbetaling een duurder type, dat noem ik pas
SERVICE ! echt Top!!

Wij waren op zoek naar een specifiek model. Maar het assortiment is werkelijk breed te noemen.

De hele ervaring heeft onze verwachtingen overtroffen en
na ingebruikname warmtepompdroger ben ik echt super tevreden. Bedankt !!

De koeriers waren uiterst vriendelijk en zeer behulpzaam !

mikasa 07-01-2016 In de winkel gekocht
Den Haag

De site is overzichtelijk, goede keuze te maken

Scherpe prijzen, snelle levering en komen afspraken na

Meerdere merken leverbaar

Bovengenoemde zegt genoeg

Rick 07-01-2016 Via de website gekocht

De zoekfunctie werkt goed waardoor je snel het product dat je wenst aan te schaffen kunt vinden

Er zijn vele modellen leverbaar

klant vriendelijke site, snel gevonden wat je zoekt en het bestel proces werkt snel en eenvoudig. Helder en uitgebreide product omschrijving

Dat je bij levering middels een pinbetaling de factuur kan voldoen vind ik een groot pluspunt. De levering is ook heel goed zelfs gedetailleerd te volgen via track en trace.

Annelies 07-01-2016 Via de website gekocht

Vlotte site. Het enige jammere waren de specificaties die niet heel duidelijk waren maar voor de rest was het top.

Prima service! Niets op aan te merken.

Ruime keuze en diversiteit aan toestellen.

Prima service. Goede correspondentie. Top winkel.

Roosmari 07-01-2016 Via de website gekocht

Via de website heb je een ruime keuze aan producten, hij is gemakkelijk in het gebruik. Je kunt via de website je telefoonnummer achterlaten wanneer je nog vragen hebt en dan wordt je teruggebeld, dit vind ik echt super handig.

Het bestelde product was voorlopig niet leverbaar maar daarvoor kreeg ik een ander product aangeboden voor dezelfde prijs terwijl dit product toch duurder was. Helaas ging er logistiek iets mis waar Bemmel en Kroon zelf helemaal niets aan konden doen, toch hebben ze mijn klacht heel serieus opgenomen en ik heb zelfs een kleine compensatie ontvangen als tegemoetkoming in de door mij gemaakte kosten.Maar het aller belangrijkste vind ik toch dat je als mens serieus genomen wordt. Ze hebben wel gedaan wat de vervoerder heeft nagelaten.

Ruime keuze in allerlei producten met eventueel als je nog vragen hebt deskundig advies.

Het gehele proces is prima gelopen vanaf het aller eerste contact t/m de afhandeling van onze klacht.

Het was voor mij de eerste keer dat ik een grote bestelling via een internet winkel heb geplaatst.

Gerard 07-01-2016 In de winkel gekocht
Bemmel&Kroon Zoeterwoude

Alles zeer overzichtelijk

Levertijd klopte precies

Zeer uitgebreid assortiment, ruime keuze

Ben nog even zelf naar de winkel geweest, niet direct naar je toe met kan ik u helpen, maar na een tijde bij dezelfde soort machines kwam er iemand vriendelijk vragen of hij ergens mee kon helpen.

Gerard 07-01-2016 In de winkel gekocht
Bemmel en Kroon te Zoeterwoude.

In de winkel werden we weer prima geholpen. Deze verkoper, die ons de vorige keren ook hielp, heeft echt kennis van zaken. Daarom gaan we ook steeds terug naar Bemmel en Kroon.

De wasmachine werd precies op de afgesproken tijd geleverd. Jammer alleen dat het snoer te kort was voor de trekschakelaar. Nu hoefden we de aansluitkosten niet te betalen. Aansluiten heb ik toen zelf gedaan.

Een zeer ruim assortiment. Gelukkig word je door de verkoper uitstekend geholpen om tot de juiste keuze te komen.

Het is de warenkennis van de verkoper die ons steeds weer bij Bemmel en Kroon brengt.(En de gunstige prijzen natuurlijk)

Goede wijn behoeft geen krans. Wel een pluim natuurlijk. Bij deze!

Paul 07-01-2016 Via de website gekocht

Geen mening over daar wij direct naar 1 type wasmachine hebben gezocht.

Goedkoopste op Kieskeurig.nl en correcte service.

Lieskes 07-01-2016 Via de website gekocht

duidelijke site

zeer snelle service en orderbevestiging

Perfecte service en waar we het meest tevreden over zijn is dat de informatie op de site (levertijd, leverbaar, bijkomende kosten) goed is. Dit in tegenstelling tot veel andere sites......

j3nnif3r 07-01-2016 Via de website gekocht

Geen gedoe, duidelijke site

Prima (gratis extra) service, duidelijke informatie over levertijd enz.

Ruim en precies de producten die we zochten voor lage prijzen

Iedereen die me vraagt naar een goede witgoed winkel, zal ik Bemmel en Kroon aanbevelen!

Twee keer iets besteld, met beide bestellingen een prima ervaring. Als ik nogeens iets koop, kijk ik eerst bij Bemmel en Kroon!

Gutlichh 07-01-2016 In de winkel gekocht
Zoeterwoude-Rijndijk

Zowel internetwinkel als fysieke winkel beschikbaar. Bestelling en offerte geplaatst via internet en aankoop in fysieke winkel in de buurt.

De gewenste afwasmachine was niet meer voorradig. Er is een gelijkwaardig actueel model geoffreerd voor dezelfde prijs met nog meer mogelijkheden, klasse!

Ruime keuze in diverse prijsklassen.

Reeds meerdere produkten door de jaren heen gekocht bij van Bemmel en Kroon omdat ze zowel een internetwinkel hebben als een fysieke winkel met daarbij de beschikbare expertise van de medewerkers en het persoonlijk advies.

yves 06-01-2016 Via de website gekocht

Zeer duidelijke website

Goede service, snelle respons op mails en tijdige levering

Groot assortiment, alle toestellen gevonden die we nodig hadden

Prijs kwaliteit top!

jk 06-01-2016 Via de website gekocht

overzichtelijk en duidelijk

Nadat de bestelde artikelen niet voorradig waren hebben wij vervangende artikelen gekregen waar wij zeer over tevreden zijn

zeer uitgebreid en veel keuze

Goede service en terugbel acties

RBL 06-01-2016 Via de website gekocht

Super service en prima website met de juiste info voor het maken van de keuze!

Geweldig aardige en behulpzame kerels kwamen de apparatuur aansluiten en namen de oude apparatuur en verpakkingsmateriaal retour! Topservice!

Opvallend dat het assortiment de apparatuur met de juiste specificaties omvat! Goed gedaan!

Geweldige winkel waar wij al eerder goede ervaringen mee hadden, en dit weten zij te continueren!

Order BKI512463

Cindy 06-01-2016 Via de website gekocht

Internet site is erg overzichtelijk

Gratis thuis bezorgd en snelle levering

TOP service ik had een wasmachine besteld en kreeg de opvolger van het type wat ik besteld had voor dezelfde prijs.

Rob 06-01-2016 Via de website gekocht

De site is zeer overzichtelijk.

Direct wordt je goed geïnformeerd over de bestellingen.

Zeer compleet.

Heerlijke webshop.

Supersnelle levering en zeer scherpe prijzen. Producten zijn volgens afspraak geleverd. Zelfs de oude combimagnetron werd gratis mee terug genomen.

ericvgiessen 06-01-2016 Via de website gekocht

Simpele toegankelijke website welke je in 4 stappen door het aankoop process heenleid.

Perfecte service, vandaag besteld, morgen in huis.
Goede planning welke je een dag van te voren in welk "leverblok' je bent ingedeeld. thuisblijven voor een boodschap o.i.d. hoeft niet want de chauffeur belt een half uur van te voren. Oude apparaat wordt gratis retour genomen.

nagenoeg alle keukenapparatuur en witgoed voorhanden.

Nette winkel en web-shop, goed aanspreekpunt (dat ook bereikbaar is)voor after-sales service en garantie, Dit in tegenstelling tot vele andere web-shops.

RMB67 05-01-2016 In de winkel gekocht

Helemaal vergeten bij mijn review maar we hebben een Bosch inbouwoven/magnetron gekocht type: HMG8764S1 met nr. DH508488. Deze bevalt echt prima, zeer gebruiksvriendelijk en erg snel warm.

BeRo 05-01-2016 Via de website gekocht

Een makkelijke site, klantvriendelijk met goede feedback

De leverancier komt na wat hij beloofd en communiceert uiterst correct

Wij konden vinden wat we zochten

Uitstekende prijs, snelle en correcte levering en afwikkeling.

Hans 05-01-2016 Via de website gekocht

Hoefde nix uit te zoeken.
WT45W272NL was uitverkocht en wij zochten een alternatief

Op de wasmachine geplaatst, even gecontroleerd of de droger functioneerde en alle rommel weer meegenomen.

Voor iedereen wat wils, merken, prijsklassen en opties allemaal aanwezig

Zij belden terug met advies en binnen de afgesproken tijd. Vandaag besteld morgen leveren en mogelijkheden voor garantieuitbreiding

Chantal 05-01-2016 Via de website gekocht

Duidelijke site, makkelijk bestellen

Snelle levering, keurig afgeleverd en aangesloten

Ruime keuze

Bestelgemak, snelle levering, goede service

peter 04-01-2016 Via de website gekocht

voor 16.00 uur besteld, volgende dag al in huis

qua tijd planning helemaal correct en ze hebben hem tot de plaats gebracht waar hij ingebouwd moest worden

veel keuze en div. modellen

alles perfect verzorgt, klasse!

paul 04-01-2016 Via de website gekocht

Overzichtelijke site duidelijke beschrijvingen en veel reviews was voor mij doorslaggevend

Snelle levering sneller dan ik had verwacht. Ook nog vriendelijk te woord gestaan over de telefoon.

Zou zo weer iets kopen als ik wat nodig had

MMulders 04-01-2016 Via de website gekocht

Eenvoudig via internet je bestelling te plaatsen en evt. aanvullende service.

Stipt en correct.

Breed assortiment, voldoende keuze!

Prima winkel, zowel fysiek als op internet.
Eenvoudig je product te bestellen en laten afleveren volgens jouw wensen. Prijzen zijn scherp.

Ordernummer BKI511530

Pieter 04-01-2016 In de winkel gekocht
Forepark

Voldoende parkeerruimte, makkelijk te bereiken

Goed geholpen, kwam voor het 1 ging met een ander weg!

Zie bovenstaande

Niet alleen trap ook is er een lift aanwezig. ..gedacht aan mindervaliden!

Kaatje 04-01-2016 Via de website gekocht

makkelijk zoeken, bestellen en te bereiken per telefoon voor vragen!

Snel en duidelijk. Levering ging via een extren bedrijf en die waren ook heel duidelijk over de levering (binnen een tijdsvak van 3 uur, met een sms over de precieze tijd): super!

Wij zochten een wasmachine en vonden die het goedkoopst en snelst bij Bemmel en Kroon

Goedkoop, snel, duidelijk en goed!

Hensens 04-01-2016 Via de website gekocht

Alles was erg duidelijk en simpel te vinden. Absoluut geen opmerkingen hierover.

De levertijd was ontzettend snel en de communicatie ervan was uitermate duidelijk en uitgebreid. We hebben van te voren een mail gekregen over de verwachte leverdatum. Op de dag zelf hebben we een mailtje ontvangen met de verwachte levertijd en met een link waarop we de koerier live konden volgen. Bovendien werd vermeld wie ons pakket zou bezorgen (inclusief foto van de bestuurder!)

Deze winkel had de absoluut laagste prijs van alle winkels waar we dit product gezocht hebben. Maar liefst 150 euro goedkoper dan de duurste!

Zeker aan te raden en we zullen zonder twijfel nog eens iets kopen bij Bemmel en Kroon.

EFriggen 04-01-2016 Via de website gekocht

heb meerdere dingen besteld bij bemmel en kroon en vind het een fijne site om te bezoeken

Ik had gebeld dat ik nog geen tijdsvak had gekregen dat ze zouden komen en daar ben ik heel netjes mee geholpen.

Goed, kom toch vaak bij bemmel en kroon uit als het gaat om prijs en kwaliteit

Ik heb vroeger ook apparaten gekocht bij bemmel en kroon en nog geen problemen mee gehad

Martin 1974 04-01-2016 In de winkel gekocht
Den Haag (via de telefoon bij Herman Linkerhof)

Binnen 5 minuten was alles geregeld via de telefoon en meteen duidelijk wanneer de wasmacine van Bosch werd geleverd

Herman heeft mij goed geholpen en meegedacht om tot een snelle oplossing te komen.

De keuze uit het assortiment op de website is ruim, duidelijk en overzichtelijk.

Vriendelijk,snel, duidelijk en denken goed mee met de klant.

Ik had mijn Bosch wasmachine eerst bij een andere grote zaak gekocht. De online service is daar echt belachelijk, informeren je niet als de levering is vertraagd en laten je gewoon barsten. Bij Bemmel en Kroon wordt er tenminste naar je geluisterd en doen wat ze beloven. Ze denken absoluut met je mee. De vervoerder waar Bemmel en Kroon mee wekt (Dynalogic) verdient ook een dikke pluim. Na een lange dag kwamen ze bij ons als laatste maar kregen meer dan 100% service!!

John 04-01-2016 In de winkel gekocht

Webshop gebruiksvriendelijk

zelfde dag nog geleverd en geplaatst

Ruime keuze op voorraad

Uitstekende service

Annie 03-01-2016 Via de website gekocht

Duidelijke webshop en bestelprocedure. Niet nodig om account aan te maken.

Goede, snelle service. Snel bezorgd, geen extra bezorgkosten. Zelfs naar zolder gebracht en oude machine meegenomen! Voor kleine toeslag wordt de wasmachine ook aangesloten (en test gedraaid). Nadeel: 4,95 extra betalen omdat je bij aflevering wil pinnen ('pinkosten').

Uitgebreid assortiment, goed te vinden in de webshop. Concurrende prijzen.

Veel keuze en voorraad, snelle bezorging, concurrerende prijzen. Prima!

r. bosch 03-01-2016 In de winkel gekocht
Den haag

Binnen 5 minuten goed advies en koop van een Samsung wasmachine gesloten

Voelde mij op mij gemak in deze winkel

Voldoende keus aan wasmachines

Overzichtelijk en goed bereikbaar en natuurlijk concurrerende prijzen

Bakkertje 03-01-2016 In de winkel gekocht
forepark

een 10 klinkt ongeloofwaardig ;) vandaar de 9 gemak... we liepen de winkel in, vertelden wat we wilden hebben. kregen gelijk iemand die alles wist te vertellen en binnen een kwartier overgegaan tot aankoop

alles ging goed en snel, uitgebreide uitleg, antwoorden op alle vragen

voor wat wij wilden voldoende keuze in verschillende prijsklasse

gewoon goed en betrouwbaar daarom is de keuze ook op Bemmel en Kroon gevallen

wij zijn superblij met onze aankoop

DB 03-01-2016 Via de website gekocht

Wij bestelden onze vaatwasser tussen kerst en oud en nieuw. De volgende dag werd hij bezorgd. De bezorgers waren erg helpend

Prima service, prima produkt

Jelle 02-01-2016 Via de website gekocht

Website is overzichtelijk

Kan bij de order een specifieke afleveringsdatum aangeven.

Ruime keuze

Positieve ervaring

Martijn 02-01-2016 Via de website gekocht

Het bestellen van de koelvriescombinatie bij Bemmel&Kroon verloopt erg eenvoudig. Ook is het prettig dat je kan pinnen bij de bezorging, zodat je pas betaald hebt als alles helemaal in orde is.

De service is uitstekend! De chauffeurs waren erg vriendelijk en plaatste de koelvriescombinatie naar wens.

Bemmel&Kroon heeft een ruim assortiment. Na een goede zoektocht via kieskeurig kwam ik ook voor onze koelvriescombinatie bij hun uit.

Na alle bovengenoemde pluspunten kan ik het iedereen zeker aanbevelen om hun witgoed bij Bemmel&Kroon te bestellen!

Snelle en goede bezorging van onze koelvries combinatie BKI509595, ondanks de feestdagen!! Vriendelijke en behulpzame chauffeurs. Kan Bemmel & Kroon zeker aanraden!

PvA 01-01-2016 Via de website gekocht

Ik kwam op mijn zoektocht naar een nieuwe (inbouw) koelkast via een prijsvergelijker op deze webshop uit. Deze is helder van opzet zonder "te veel" toeters en bellen, werkt erg eenvoudig en intuitief.

De zoek filters kunnen wellicht wat uitgebreider, de deurophanging zie je nu pas als je verder op het product inzoomt en dat maakt het zoeken wat minder makkelijk.

Het verdere bestel proces is, zoals dat hoort, prima in orde en mijn order (BKI510890) is de volgende dag netjes binnen het gestelde tijdvenster afgeleverd.

De aflevering is uitermate klantvriendelijk opgezet waarbij je op de dag van levering een tijdvenster krijgt van 4 uur en je via Track&Trace de route van de chauffeur kunt volgen zodat je niet de gehele dag thuis hoeft te blijven.

Ik heb de klantenservice (nog) niet nodig gehad dus daar kan ik geen beoordeling over geven.

In mijn geval kon ik een goede keuze maken in een uitgebreid assortiment inbouwkoelkasten.

Prijzen zijn tegenwoordig zo transparant dat een (web) winkel daar op prijs bijna geen verschil meer kan maken.

Dus zullen zij de nadruk moeten leggen op een gebruiksvriendelijke (web)winkel, een uitgebreid assortiment, uitstekende service en een goede aftersales om zo bestaande klanten aan zich te binden voor eventuele vervolg aankopen.