Deze score is berekend op basis van 3107 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Rik 16-11-2015 Via de website gekocht

Snel en zo klaar online

super track en trace systheem, je kan op de kaart zien waar de bezorgauto is. Ook toen ze hier waren hebben ze de wasdroger op zijn plek gezet terwijl ik daar geen toeslag voor had betaald.

Had een wasdroger besteld maar die bleek niet meer op voorraad, kreeg toen een nieuwer type zonder bij te betalen

precies wat je verwacht en dan toch nog wat extra

Ann 16-11-2015 Via de website gekocht

Eenvoudig te bestellen via de webshop

Toestel was niet voorradig maar werd toch binnen de week geleverd.Zeer goede communicatie, opvolging en stipte levering.

Een grote keuze aan verschillende soorten toestellen.

Besteld via webshop. Overzichtelijk en een heel grote keuze.

Wanner we nog een toestel nodig hebben weten we waar we moeten zijn. Dus een woord toppie!!

Juan Cruz 16-11-2015 In de winkel gekocht
Cruquius

Ruime winkel waar alles netjes en overzichtelijk staat uitgestald.

Vriendelijk personeel. Goede uitleg en verschillen laten zien. Goed advies na aanhoren van de wensen. Daarna rustig zelf laten kijken om een keuze te kunnen maken. Nadat de keuze gemaakt was weer keurig geholpen.

Genoeg keuze in de winkel.

Netjes en keurig geholpen. Snelle service. Woensdagmiddag gekocht en donderdagochtend afgeleverd aan huis.

Ik zal in de toekomst zeker terugkomen.

Johan 15-11-2015 Via de website gekocht

Goede informatie op de site. Makkelijk te bestellen.

Nemen oude apparaat mee. Je krijgt voor 8.00 uur een e-mail met het bezorgtijdstip. Je kan per pin betalen. Alleen jammer dat dit € 4,95 extra kost.

Ruime keuze, scherpe prijzen

Goed. Snelle bezorging, goed verpakt en netjes op tijd.

Mijn order (BKI501091) verliep vlekkeloos

Connie 15-11-2015 Via de website gekocht

Op de website is het vinden van je product(wij kochten een combimagnetron BKI499938) en het bestellen er van heel eenvoudig.

Duidelijke communicatie over wanneer onze combimagnetron BKI499938 geleverd zou worden. Je kon heel gemakkelijk zelf inplannen wanneer je je bestelling geleverd wil hebben. Dat werkt allemaal prima.

Het gewenste product was aanwezig en dus perfect.

Alles naar wens.

Dat de combimagnetron op de afgesproken tijd werd geleverd vond ik super. Verder was hij prima verpakt en voldoet hij helemaal aan onze wensen. Hij doet het goed!

bettyencor 15-11-2015 In de winkel gekocht
den Haag leidschenveen

prima verkoper

groot

favoriete witgoed winkel

bvooijen 15-11-2015 Via de website gekocht

we moesten een oude koelkast met specifieke maten vervangen; bemmel en kroon dacht goed mee over wat wel en niet kon. apparaat paste perfect, werd op tijd geleverd. helemaal goed dus

we vonden wat we zochten

Maarten_Fortuin 15-11-2015 Via de website gekocht

Niet in de fysieke winkel geweest; webaankoop. De site ziet er overzichtelijk uit.

Snelle levering en zeer scherpe prijs. Snelle toezending van bestelbevestiging, factuur en orderstatus. Prettig!

Lijkt een ruim assortiment te zijn en nog mooie keukens ook, voor heel behoorlijke prijzen.

Is onze eerste ervaring met deze winkel (daarom nog niet meteen een 10), maar boezemt zeer veel vertrouwen in.

Het bestelde apparaat was niet langer op voorraad, maar we kregen de nieuwere, duurdere versie voor dezelfde prijs. Top service!

Roeland 15-11-2015 Via de website gekocht

Goed overzichtelijke website. Vriezerkast vrijdag besteld, zaterdag volgens afspraak op tijd bezorgd. Mogelijkheid om bij de bezorgchauffeur aan deur per pin te betalen. Is dat gemak? Echt wel!

Zeer goede communicatie via e-mails, sms en telefoon over het moment van bezorging.

Veel in huis op het gebied van witgoed. Een enkel B-merk zoals Beko heb ik niet gevonden. De prijs is vergeleken met anderen even duur of lager, en er wordt soms nog iets meer geboden, zoals 3 jaar extra garantie.

Ik heb eerder hier een dure afwasmachine gekocht. Kreeg na bestelling van hetzelfde merk een nieuwer en duurder type aangeboden voor dezelfde prijs. Top! Heb toen bij de chauffeur gepind. Bij de vrieskast heb ik gewoon online per Ideal betaald.Dat doe ik anders nooit! Ik ben een zeer kritische consument, maar ik heb gewoon vertrouwen in deze zaak!

Wyke 15-11-2015 Via de website gekocht

Super snelle levering. Vriendelijke mensen die je erg netjes te woord staan

Bij vragen over het product nemen ze ruim de tijd voor je

Ik kon moeilijk kiezen. Heel veel keuze maar door de goede omschrijving kwam ik er uit

Ik ben zeer tevreden. Ik zal deze winkel iedereen aanraden

stefan62 14-11-2015 Via de website gekocht

van order tot en met terugkoppeling en levering uitstekende betrouwbare partner!

Levering volgens afspraak, goede service aan de deur

gaat om de service en die is goed!

Jannie10 14-11-2015 Via de website gekocht

Via mijn pc

Woensdag besteld, en Zaterdag al in huis.

Kon uit meerdere wasemkappen kiezen.Wat een luxe.

Snelheid, en accuuraatheid.. Zal het aan een ieder aanraden om daar te kopen

Helemaal niks....... Was proma in orde!

Rik 14-11-2015 Via de website gekocht

Makkelijker kan niet

Levering en plaatsing verliep zeer vlot

Een ruime keuze, voor elk wat wils

Perfect service en goedkoopste ook.

Leveren ook in Vlaanderen, aanrader

Piet Cappel 14-11-2015 In de winkel gekocht
Hoofddorp

Als je advies wil, krijg je dat uitgebreid.

Prima service, netjes te woord gestaan en oude oven zonder problemen retour.

Ik keek mijn ogen uit in de winkel, zo groot is de sortering van verschillende artikelen.

Ik ben eerlijk behandeld, toen ik een oven wilde bestellen, was die niet meer te leveren, er werd mij echter een prima regeling getroffen voor een ander model.

Ik heb de oven nu een paar dagen in bezit en ben er laaiend enthousiast over. Makkelijke bediening en nagenoeg geruisloos. Prima deal

Bosch 14-11-2015 Via de website gekocht

overzichtelijke site

Prima geholpen aan de telefoon

Genoeg keus

Vriendelijk geholpen denken met je mee!

RIEMEIJER 14-11-2015 Via de website gekocht

Zeer goede webwinkel.

Uitstekende service.

Ook veel keuze.

Zeer snelle service en levering.

Ga zo door

Jeroen 14-11-2015 Via de website gekocht

Via de Consumentenbond en de site van kieskeurig kwamen we uit bij Bemmel en Kroon. Prima site, noodzakelijke info snel gevonden om tot koop over te gaan.

Gekozen voor de extra service-optie. Na ontvangst offerte nog even telefonisch contact gehad ivm afleveren aan achterzijde van onze woning in plaats van voorzijde. Ook dat was geen enkel probleem.

De prijs was buitengewoon concurrerend ten opzichte van andere partijen met een webshop. De offerteprijs was ruim 10% lager dan de eerstvolgende aanbieder volgens het lijstje van Kieskeurig (via site Consumentenbond).

Ons ben zûnig, we houden het op een cijfer 8.

We hebben via de site van de Consumentenbond gekozen voor deze Siemens (Beste koop, testoordeel 8.4) ter vervanging van een 5-jaar (!) oude Bosch.

Arjan 13-11-2015 Via de website gekocht

duidelijke en heldere website

we kregen een opvolger van onze bestelde droger omdat de door ons bestelde niet meer leverbaar was. Uiteraard werd er geen meerprijs berekend.

alles is te vinden

gewoon een duidelijke website. Aanrader.

Top winkel met een goede service. Komt afspraken na en levering geschied door een zeer vakkundig bedrijf met vriendelijke mensen.

Freek 13-11-2015 Via de website gekocht

Snel en overzichtelijk.

Levertijd goed.

Zie boven.

Leo Plug 13-11-2015 Via de website gekocht

Via Kieskeurig netjes doorgekoppeld naar Bemmel en Kroon. Overzichtelijke site en duidelijke afspraken en weergave tijdens het koopproces

direct een bevestiging van de aankoop. Kon zelf de dag van levering bepalen en Bemmel en Kroon is die precies nagekomen. Apparaat netjes op gewenste plek neergezet en de oude machine meteen weer meegenomen.

Wij hebben een Bosch wasmachine gekocht. Achteraf bleek dat wij een ouder type nummer hebben geselecteerd. Bemmel en Kronn heeft een mail gestuurd en ons daarop geattendeerd. Voorstel van B&K was het nieuwere type met gelijkwaardige of betere specificaties voor dezelfde prijs. Dat vinden wij service

I.B. 13-11-2015 In de winkel gekocht
Zoeterwoude Rijneke boulvard

Dicht bij en makkelijk parkeren en goed berijkbaar

Goede voorlichting in de winkel

Zeer uitgebreid sortiment

Frank 13-11-2015 Via de website gekocht

overzichtelijke website. Veel keuze.

Snelle afhandeling bij terugsturen vaatwasser.Zelf de verkeerde vaatwasser besteld. Binnen 3 dagen geld terug op rekening.

Veel keuze.

Bart 13-11-2015 Via de website gekocht

Vandaag besteld, en ze sturen je een link om een afspraak te maken, de volgende dag al! Ordernummer BKI500655

Nette bezorgers die er alles aan doen om het goed te doen.

Ze hebben er echt alles!

Perfect!

r.vdtol 13-11-2015 Via de website gekocht

Heldere website

Uitstekende bezorging

Prima winkel niets mis mee

Mooie prijzen. In ons geval ongeveer 15 % lager dan de winkel, die het op één na goedkoopst was

Sander 13-11-2015 Via de website gekocht

De bestelling is heel simpel en "idiot-proof".

Je krijgt snel antwoord met wat er met je bestelling gebeurt en wat zij gaan doen met je bestelling.

alles met keukens, witgoed en keukenapparatuur hebben ze.

Ik had een type wasdroger besteld, maar deze was niet voorradig. Ik kreeg de opvolger van het model dat ik besteld had. Deze was 120 euro duurder, maar die kosten nam Bemmel&Kroon op zich. Uitstekende service!

Ze doen wat ze beloven!

ILB 13-11-2015 Via de website gekocht

Makkelijk bestellen vanuit je eigen huis.

Netjes afgehandeld en goed te woord gestaan

Voldoende keuze

Witterdansneeuw 12-11-2015 Via de website gekocht

Duidelijke weergave van informatie en makkelijk vergelijken.

De beloofde levertijd werd nagekomen met een duidelijke en vriendelijk contact zowel de aankondiging per mail en sms als de daadwerkelijke aflevering.

Breed en ruim assortiment.

Beste prijs, namelijk de laagste.

Louzr 12-11-2015 Via de website gekocht

Even bellen en geduldige uitleg etc

Op mij wenken bediend

Wist al welk merk ik wilde
De keuze betrof het type.

Kreeg ook nog eens een aardige korting
Wat een top bedrijf

Gewoon echt een top bedrijf BKI500449 mijn ordernummer

Cornelia 12-11-2015 Via de website gekocht

Telefonisch goed bereikbaar in mijn geval.

Goed geholpen aan de telefoon, afspraken nagekomen en keurig geïnstalleerd en opgeruimd.

Veel keus in merken en types.

Zie boven, en het personeel heeft nog tijd voor, en geduld met klanten.

Jans' 12-11-2015 In de winkel gekocht
Den Haag

Overzichtelijke winkel

Vriedelijk geholpen. Twee keer door dezelfde medewerker. Heeft ons goed geadviseerd

Ruim assortiment. We hadden op internet alles al uitgekozen en in de winkel was alles daarvan aanwezig

Goede service, ruim assortiment en vriendelijke medewerkers

B.C. 12-11-2015 Via de website gekocht

winkelen via internet, zo handig!

Was te laat met bestellen, de prijs was omhoog gegaan. Ergens anders nog voor de oude prijs gezien. Kon het goedkoop bestellen. Alles via de mail. Prima.

Verschillende fornuizen van Smeg, zo mooi. Kon dus goed kiezen.

Sentimenteel. Vroeger al in het winkelcentrum, geeft iets vertrouwds. Dat is al ongeveer 40 jaar geleden.

Moet nu nog sparen voor een afzuigkap volgens de monteur. Kom dus nog terug.

Rob 12-11-2015 In de winkel gekocht
Zoeterwoude-Rijndijk

Ben naar de winkel gereden die vrij makkelijk aan te rijden is.

Had een aantal modellen in mijn hoofd en met behulp van een kundige medewerker hebben we deze doorgesproken waardoor de keuze voor mij makkelijker werd.
Extra servicekosten van €9,95 vanwege de 2 trappen (droger staat op zolder) vind ik redelijk. Oude droger meegenomen en de muren intact gelaten wat knap is gezien de smalle trap.

Keurig geholpen en alles voldaan wat is tevoren is afgesproken. Droger zou in de middag worden afgeleverd en 10 min voor aankomst nog een telefoontje dat men er bijna was.

Mats 11-11-2015 Via de website gekocht

Gemakkelijk besteld op de web-shop

Prima berichtgeving omtrent afleverdatum en tijdstip en het bericht op de dag zelf door koerier vlak voorafgaand daadwerkelijke levering.

peterkuijf 11-11-2015 In de winkel gekocht
Cruqius

Prima voorlichting

Service zoals het hoort.

Niet alle modellen staan in de winkel, maar zijn wel te bestellen. Is ook onmogelijk om alle type nummers in de winkel te hebben.

Overzichtelijk

E.P. van Vliet 11-11-2015 In de winkel gekocht
Den Haag

Zowel een fysieke winkel als een webwinkel. Vooral Den Haag en Zoeterwoude zijn prima vestigingen met een grote sortering. Wel jammer dat Zoetermeer nu dicht is, want we kochten er graag.

We hadden een Miele WMB120 wasautomaat besteld en al een afleverdatum afgesproken. Helaas was de machine niet zo snel leverbaar, maar kregen een keurig telefoontje en Email met een alternatief aangeboden. Prima, maar wel voor de originele bestelling gekozen en de afspraak een weekje verzet.

Ruime sortering in de winkel en in de webshop nog meer.

Keurig bezorgd, op de 2e verdieping en aangesloten. Oude apparaat weer meegenomen. Ze waren ook keurig op tijd en belde 20 minuten van te voren.

Marcel 10-11-2015 Via de website gekocht

Eenvoudig een wasmachine besteld voor mijn moeder, voor een scherpe prijs.

Communicatie via E-mail ging naar wens, en was volledig. Zondag besteld, dinsdag geleverd. `s morgens een tijdsindicatie van levering. Een uur voor levering werd gebeld.

Alles is aanwezig wat je zoekt.

Hier kun je prima, een aankoop doen

Boudewijn1938 10-11-2015 Via de website gekocht

alles perfect volgens afspraak.
Beste prijs en prima service ! 10/10

allen daarheen met internet

GWoutets 10-11-2015 In de winkel gekocht
Forepark Leidscheveen/Den Haag

Mooie grote winkel, ruim opgezet en rustieke uitstraling. Goed te bereiken met de auto (voldoende parkeerplaatsen), maar ook openbaar vervoer komt zeer dicht in de buurt van de winkel.

Nadat mijn vrouw en ik eerst (bij ons thuis) een gesprek hadden gehad met een ongeinspirieerde en ongemotiveerder meneer van keuken-renovatie.nl (met welke meneer wij dus niet in zee zijn gegaan) op dezelfde dag naar B&K gereden in het Forepark te Den Haag. Wat een verademing: de rust en professionaliteit die van deze verkoper afstraalde was ouderwets goed.

Alles wij wij zochten was overzichtelijk opgesteld en er was genoeg variatie aanwezig om een goede keuze te maken.

Ofschoon mijn vrouw en ik veel online kopen was het "gewoon" winkelen bij B&K net zo snel en makkelijk. Top winkel.

GWoutets 10-11-2015 In de winkel gekocht
Forepark Leidscheveen/Den Haag

Mooie overzichtelijke opstelling van alle apparatuur

Nadat mijn vrouw en ik eest bij ons thuis een totaal niet-geinspireerde cq gemoiveerde 'keuken-renovator' thuis hadden ontvangen (wasr wij dus niet in zee zijn gegaan) dezelfde middag naar B&K gereden. Wat een verademing was dit: de rust en de klantvriedelijkheid straalde ervan af. Helemaal zoals het hoort!!

Alles wat wij wilde hebben onder 1 dak.

Ondanks dat mij vrouw en ik veel online winkelen was het winkelen bij BK in het Forepark Den Haag helemaal oke.

mevr S 10-11-2015 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

Een enorme grote keuze van Koelkasten welke allemaal keurig en overzichtelijk stonden opgesteld. Daarbij was duidelijk de benodigde info kort maar krachtig af te lezen op de koelkast en info ernaast op ooghoogte te lezen.

Ook hier weer een goed cijfer.. Bij binnenkomst werden wij netjes begroet, konden wij eerst wat rondkijken en werden daarop weer keurig benaderd door de medewerker.Deze luisterde goed naar onze wensen, gaf goede opties, liet ons even samen beraadslagen en bekeek bij het bestellen wat voor ons de snelste mogelijkheid tot bezorgen was.Zeer prettig is ook het email en telefonische kontant voor het bezorgen.

Ik had zelf al onderzoek gedaan bij diverse consumentensites en kwam bij Bemmel en Kroon uit voor een goede prijs en aanbod, wat ook al te zien was op hun website.

Een dikke 10!! Wat een mooie verzorgde zaak en wat een sortering. Geweldig goed en wat werden we fijn en rustig geholpen. ( dat mochten we helaas bij een andere winkel daar in de buurt niet meemaken..waar alles rommelig stond en er ons niet eens bij binnenkomst gedag gezegd werd ..terwijl het heel rustig was) Wij gaan nu niet meer zo snel bij anderen maar direct bij deze winkel kijken!

Voor een eerlijk en rustig advies hoeven wij niet meer na te denken om verder te kijken.. Dichtbij zoeken wij het bij.... Bemmel & Kroon Goede prijs en kwaliteit verhouding met de juiste service... Dat is waarom ik ze met een gemiddelde van 9,5 beloon!

mevr S 10-11-2015

Klantenservice..Wellicht kunnen jullie Bemmel &Kroon veranderen in de bedrijfsnaam wat het moet zijn . Bemmel & Kroon!!
Excuses ...typefout!

D1n1 10-11-2015 In de winkel gekocht
Cruquius

Toegankelijke site, en in Cruquius een overzichtelijke winkel

Zeer vriendelijk en deskundig personeel, op tijd geleverd

Groot assortiment, ook A merken, scherp geprijsd, goede garantie

Voor witgoed en keukenapparatuur prima zaak, zeer betrouwbaar

D1n1 10-11-2015

Het betrof hier ordernr 499069

Echtpaar Ermelo 10-11-2015 Via de website gekocht

Goede en overzichtelijke website. Het sorteersysteem met merken en specificaties werkte goed

Na de bestelling ontvingen wij per e-mail direct een bevestiging van de aankoop en een mededeling dat het bestelde artikel een levertijd had van 3 dagen. Na 3 dagen kwam een mail binnen dat het artikel binnen was en konden we aangeven welke dag bezorgd moest worden. Wij hadden de volgende dag aangegeven en dat werd direct bevestigd. Het bezorgen is perfect verlopen.

Breed segment met een zeer goede kwaliteit/prijs verhouding

Goede winkel waar alles goed is verlopen.

Edwin 10-11-2015 Via de website gekocht

Duidelijke site. Bestellen eenvoudig.

Artikel netjes geleverd en geinstalleerd.
Na ongeveer een maand erachter gekomen dat ik mijn administratie niet goed op orde had. Na mailcontact binnen 2 minuten geregeld.

Aanbod is ruim voldoende lijkt me.

Als ik volgende keer iets nodig heb kijk ik eerst hier.

cwa 09-11-2015 Via de website gekocht

Duidelijke webshop

Prima levering. Een afspraak over wanneer ze het komen brengen en een kwartier van tevoren een belletje dat ze eraan komen.
Vriendelijke bezorgers die afval direct meenemen en alles instaleren.

heel veel en direct leverbaar

veel service en een lage prijs

Dilaver Cakmak 09-11-2015 Via de website gekocht

Webshop is duidelijk en overzichtelijk opgezet

Alle gangbare merken en modellen zijn vertegenwoordigd

Samsung wasmachine besteld en ontvangen.
Prijzen zijn de laagste die je kan vinden op internet.
Alle stappen tot afleveren worden goed gecommuniceerd via mail.
Beslist een van de betere webshops..

rdgroot 09-11-2015 Via de website gekocht

snel accuraat en degelijk

andere leveranciers hadden het apparaat niet, Bemmel en Kroon heeft het toch voor elkaar gekregen stipt binnen een dag te leveren. Fantastisch

zie service

tuurlijk. Goed, netjes geleverd en volgens afspraak.

Jelmer 09-11-2015 In de winkel gekocht
Cruquius

Goede website, duidelijke omschrijvingen, uitgebreide productrange

Je word goed op de hoogte gehouden van je lopende bestelling, deskundig advies en goede scherpe prijzen! ook het uitstellen van een bestelling qua leverdatum geen probleem!

zeer uitgebreid!

professioneel!

JD 08-11-2015 Via de website gekocht

Besteld en snelle levering. Prima!

Groot assortiment

Snelle levering. Wasmachine werd naar zolder gebracht en aangesloten. Prima!

Ria 08-11-2015 Via de website gekocht

Netjes verzorg en overzichtelijk

Super vriendelijke snelle levering

uitgebreid ruim voldoende

Klantvriendelijk denken mee goede service

DH499666 super levering op vrijdag middag besteld op zaterdag ochtend geleverd en geplaats.

Ries 08-11-2015 In de winkel gekocht
Cruquius

Op vrijdag in de winkel op de Cruquius boulevard geweest om mij te oriënteren. Ik werd hierbij zeer vriendelijk te woord gestaan door een vrouwelijke medewerker. Er werd niet opdringerig gereageerd en mevrouw was uiterst informatief.

Wat verzending betreft kan dit wel iets beter. Wanneer gebruik gemaakt wordt van bijvoorbeeld een installatieservice dan moet er extra betaald worden en kan er niet in het weekend geleverd worden. Hier valt nog een slag te behalen.

Zie beoordeling onder Gemak

Ik was op zoek naar een gasfornuis, koelkast en wasmachine. In de winkel stonden er een flink aantal van de laatstgenoemde. De losstaande koelkasten en fornuizen waren minder aanwezig.

Over het assortiment van de internetwinkel kan ik geen oordeel vellen.

Vriendelijk personeel in de vaste winkels. Goede service, al valt hier nog een kleine slag te behalen.