Deze score is berekend op basis van 3107 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Fam. Bosker 07-10-2016 In de winkel gekocht

Perfecte vervanging inbouw vaatwasser

Na 12 jaar stopte onze Bosch 45 cm brede inbouw vaatwasser ermee. Na een zoektocht op internet met Bemmel en Kroon gebeld of de door ons beoogde Bosch vervanger in de showroom stond, wij wilden de machine graag zien voordat wij hem kochten. Helaas, deze was niet aanwezig. De verkoopmedewerker loste dit op door ons door te verwijzen naar het Inspiratiehuis in Hoofddorp waar wij de machine bij Bosch hebben gezien en uitleg hebben gekregen. Bemmel en Kroon is daar ook bekent en werd aanbevolen boven b.v. Mediamarkt. Van Hoofddorp direct naar Cruquius gereden en de machine besteld inclusief inbouw service (vervangen oude vaatwasser). Over beide zijn wij uitermate te spreken. Door Bemmel en Kroon werden wij geïnformeerd dat de machine binnen was gekomen, waarna wij van de inbouwservice de installatiedatum ontvingen met een tijdsperiode wanneer die dag de machine zou worden vervangen. De monteur belde keurig een kwartier van te voren dat hij onderweg was. De monteur was een echte vakman die wist wat hij deed. De vervanging is dan ook prima verlopen, waarna alles keurig werd opgeruimd en meegenomen. Vrijdags bestelt en 6 werkdagen later perfect geïnstalleerd! Top service!

Pluspunten

• Laagste prijs
  • Goede informatie
  • Goede communicatie
  • Snelle levering
  • Perfecte inbouwservice

gp 07-10-2016 Via de website gekocht

Goede duidelijk site

Goede duidelijke site waar alle specificaties van een artikel worden vermeld, goede prijzen en bestelling wordt netjes volgens de belofte geleverd. BKI561743

Pluspunten

• Duidelijke website
  • Snel en nette levering

Ingar 07-10-2016 Via de website gekocht

Uitstekende service!

Vooraf werd ik keurig op de hoogte gehouden van de geplande aflevertijd van mijn afwasmachine met ordernummer 561413. De bezorgers konden mijn adres niet goed vinden (nieuwbouw) en belden om te vragen waar ze moesten zijn. Bovendien waren ze zo vriendelijk om mijn afwasmachine (met de lift) naar boven te brengen en tot in mijn huis te bezorgen, terwijl ze alleen drempelservice zouden bieden. Ontzettend vriendelijke jongens, heel keurige bezorging. Top!

Pluspunten

• Accuraat
  • Nauwkeurig
  • Vriendelijk
  • Niet duur
  • Extra service

Ad Lamerigts 07-10-2016 Via de website gekocht

Beste Ervaring Ooit

Ons inbouw koffiezetapparaat hield er uiteindelijk definitief mee op en zochten wij op internet naar een vergelijkbaar apparaat. Aangezien het een dure aanschaf is vonden we al heel snel bij Bemmel & Kroon de meest gunstigste aanbieding. Het Shops-keurmerk, CBW-erkend en Thuiswinkel waarborg gaf vertrouwen en wij besloten het apparaat aan te kopen bij Bemmel en Kroon. De communicatie via mail was perfect en zeer duidelijk en het was mogelijk om de levering zelf in te plannen op een dag die ons het beste uit kwam.
Op de dag van de geplande levering liep alles voor 100% zoals afgesproken. Via een SMS-berichtje dat de bezorgen onderweg was naar ons adres stond deze op de minuut af voor onze deur. Het oude apparaat werd meegenomen wat ook wel makkelijk is. Zo'n perfecte service hebben wij nog nooit meegemaakt.

Pluspunten

• Goedkoopste
  • Goede Communicatie
  • Snelle levering
  • Zelf dag in te plannen van levering

hhasert 07-10-2016 Via de website gekocht

Andere machine geleverd dan besteld

Bij de bezorging werd niet helder dat we de duurdere uitvoering hadden gekregen. Op zich geen punt, maar dat mogen ze wel even vermelden bij aflevering i.p.v. het terugvinden op de bon. Achteraf stond ook een ander nummer in de email, maar je moet dus erg opletten, voor je het weet teken je de bon. WT44W562NL besteld en WT47W590NL gekregen. Vreemd is dat hij als 'opvolger' wordt gemeld, maar WT44W562NL is nog op voorraad zegt de webshop.

Pluspunten

• Goede bezorging
  • Netjes aangesloten

Minpunten

• Andere machine
  • Communicatie

De Graaf 07-10-2016 Via de website gekocht

SAMSUNG Koelkast RB33J3219SS - Zgn. opvolger van RB31FEJNBSA

Begin September 2016 een order BKI556732 bij Bemmel en Kroon (B&K) geplaatst en inmiddels een eerste ervaring met B&K rijker geworden.

Een tweetal zaken vielen op bij een juiste gang van klantverwachtingen in 2016.
Allereerst biedt Bemmel en Kroon een Samsung RB31FEJNBSA op de website aan als direct leverbaar. De order wordt bevestigd en kort daarna wordt via een nieuwe factuur in de productomschrijving aangegeven dat SAMSUNG Koelkast RB33J3219SS - Opvolger van RB31FEJNBSA geleverd gaat worden als ik niet binnen 24 uur betwist... (let wel: geen belletje ontvangen, geen persoonlijke email, slechts een wijziging in typenummer vermelding die binnen 24 uur betwist moet worden). Je moet je typenummers maar kennen, om die beoordeling goed te kunnen maken binnen 24 uur, naast je werkende leven.

Desalniettemin heb ik de afwezigheid van gewenste handvaten van de SAMSUNG Koelkast RB33J3219SS voor lief genomen. De RB31FEJNBSA (met extern deurbeslag) op de website was pure marketing. De hoge waardering van de consumentenbond is daar key in.

Een tweede opvallende punt is de bezorgservice, welke prima was, anders dan dat ik de beste heren er wel op moest wijzen dat als zij niet per direct stopten met het liften van de koelkast aan de koelkast DEUR ! (naar 1e etage met houten draaitrap) op 50+ kilo, dat ze deze gelijk weer mee terug konden nemen...

Hoe moet ik hem anders de trap op krijgen meneer!? Nou, wat dacht je van onderop vasthouden en de trap op liften! Het is dat ik oplet, anders had ik nu een kromme deur gehad.

Al met al, de koelkast staat, danwel zonder mooie handvaten (die echte opvolger kostte 750 euro) en dus laat ik het bij deze half tevreden review. Altijd jammer als je niet krijgt wat je besteld. Het zij zo, en daarmee ook Bemmel en Kroon, die niet heel snel een tweede order binnenkrijgen met hun ontransparante vervangingsmethode model, die niet volledig gelijkwaardig (geen RVS look handvaten, wel besteld) als de geleverde opvolger was.

Pluspunten

• Ze leveren iets
  • Gemakkelijke website

Minpunten

• Slechte communicatie
  • Vervangingsmodel

DJ de Weerd 07-10-2016 Via de website gekocht

Dhr de Weerd

Inmiddels is mijn bestelling met ordernummer BKI560891 bij ons keurig afgeleverd.
We wisten s' morgens al dat de order tussen 17:00 en 20:00 werd afgeleverd.
Dat is ook lekker dan hoef je niet de heledag thuis te zitten.
Tevens kregen we van de chauffeur een berichtje hoe laat hij bij ons is.
Ik zou iedereen deze winkel aanbevelen want ook de echte winkel in de Cruquius is echt de moeite waard om daar een keer heen te gaan.

Pluspunten

• Makkelijk via de website te bestellen
  • Je bestelling via track&trache goed te volgen

Minpunten

• Niets om over te klagen

Lisav 07-10-2016 Via de website gekocht

Ongevraagd ander model geleverd

Best geteste warmtepompdroger tegen scherpe prijs besteld. Kom er nu drie weken later op basis van de afbeelding achter dat ik een ander model geleverd heb gekregen. Bij terugzoeken blijkt het ergens in de kleine letters op een bon vermeld te staan, dat ze de 'opvolger' leveren. Ook een prima apparaat, maar de zogenaamde opvolger is een ouder model en bovendien hebben ze er niet eens even een duidelijke mail of telefoontje aan besteedt! Slechte communicatie dus, en inmiddels te laat om er nog wat mee te doen. Kan het een scherpe deal zijn geweest, maar opgelicht voel ik me wel.

Minpunten

• Ander model geleverd: niet gecommuniceerd

Fam. v.d. Tuijn 06-10-2016 Via de website gekocht

Keuken apparatuur

Afgelopen week onze keuken apparatuur besteld bij Bemmel en kroon.
Onze orde is zeer snel en keurig afgeleverd door de bezorgservice.
Wat vooral fijn was, is dat de koerier een half uur van te voren veld wanneer hij langs komt.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Goede afhandeling

Marten 06-10-2016 Via de website gekocht

Aanschaf Robotzuiger LG HOM-BOT Turbo

Prima service. Bestelling was niet in voorraad, maar dag later al melding dat deze was binnengekomen en klaar voor verzending. Verzending keurig. Via mail op de hoogte gebracht wanneer het bezorgd werd en half uur voor aankomst een sms ontvangen. Van mij geen klachten!

Pluspunten

• Snelle bezorging
  • Prima service
  • Tijdstip bezorging zeer nauwkeurig

rico 06-10-2016 Via de website gekocht

GS29NEW30 vrijstaande vriezer Siemens

Gekozen voor de zaak met de hoogste beoordeling en daar zeker geen spijt van. Website is overzichtelijk. De afhandeling van de zaak ging supersnel en bij uiterst tevreden met het geleverde product dat ook nog eens een nieuwere is dan ik eigenlijk bestelde. Geen oude restjes dus die nog verkocht moeten worden, maar patsboem een vonkelnieuwe opvolger.

Pluspunten

• snelheid
  • proactief instelling

K. Post 06-10-2016 Via de website gekocht

Over de levering heel tevreden.

Zag er op de site goed uit en goede reviews. Goede communicatie d.m.v. moderne media. Netjes op afgesproken tijd geleverd. Vriendelijke mensen. Goede instructie. Komt goed over.

Pluspunten

• Overzichtelijk
  • Goede onfo
  • netjes geplaatst

Patty 06-10-2016 Via de website gekocht

Prima bezorging en goede time tracking

We hadden weken vooraf onze bestelling gedaan zodat de apparatuur op tijd aanwezig was bij het plaatsen van de keuken. Niet alleen was de apparatuur een stuk goedkoper dan bij concurrenten (en geen verzendkosten), we kregen ook een nieuw model omdat het oude bestelde model niet meer aanwezig was. De bezorging werd op tijd aangekondigd en de time tracking werkte uitstekend. Ik ontving zelfs een sms met een preciezere tijdsindicatie zodat ik niet de hele dag thuis hoefde te blijven. Kortom: ik ben zeer tevreden over Bemmel & Kroon

Pluspunten

• op tijd (gratis) bezorgd
  • goede time tracking
  • laagste prijs online

Driessen 06-10-2016 Via de website gekocht

online aankoop vaatwasser

Online een vaatwasser besteld. Werd keurig op de aangegeven datum geleverd.
Via de email op de hoogte gehouden over de voortgang.
In de factuur zagen we dat we voor hetzelfde geld een nieuwer model kregen.

Pluspunten

• Snelle verwerking
  • Correcte afhandeling
  • Gratis nieuwer apparaat

Jolande 06-10-2016 Via de website gekocht

Combi magnetron aeg

Oud apparaat gratis mee retour genomen.
Model die wij besteld hadden kon niet meer geleverd worden, opvolger gekregen voor dezelfde prijs.

Willy 06-10-2016 Via de website gekocht

Goed geholpen

Zag een mooie koelkast online. Met een leuke aanbieding, die helaas niet online te boeken was. Na 1 telefoontje was dat snel opgelost en inmiddels zijn wij eigenaar van de mooie koelkast.

Pluspunten

• Goede service
  • Goede levering

Sabine Diffenhard 06-10-2016 Via de website gekocht

Koelkast

Onze koelkast ging stuk op zaterdag.
Leveren op maandag was dus moeilijk, maar niet voor Bemmel & Kroon.
En de koelkast die we wilden was op voorraad.
Goede informatien en reactie.
De link mer bezorgdienst werkte ook perfect.

Pluspunten

• Op voorrad
  • Snelle levering

Theo 05-10-2016 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

ordernummer ZTW560827

Wij zijn in de winkel prima geholpen. De man die ons geholpen heeft gaf een deskundig advies. ook alle aparatuur staat overzichtelijk en duidelijk opgesteld.

Pluspunten

• Alle apparatuur staat overzichtelijk uitgestald

Gerard Clercx 05-10-2016 In de winkel gekocht
Den Haag

Prima service, toch klein minpuntje

We hebben een Siemens oven via internet uitgezocht en gekeken wie de goedkoopste leverancier was, wie het apparaat op voorraad had en wie de beste reviews had. B en K was niet de goedkoopste maar had wel de beste recenties. Op de site stond dat B en K een beter aanbod zou matchen of zelfs overtreffen. Dit klopt! We kregen een betere offerte en dus de laagste prijs. We hebben meteen de opdracht bevestigd. Nu komt het minpuntje. Het apparaat was inmiddels niet meer op voorraad. We kregen keurig bericht dat het drie dagen zou duren voor het apparaat weer op voorraad zou zijn. Na drie dagen opnieuw bericht. Het apparaat was binnen en we konden een datum plannen voor levering. Na het inplannen van de levering kregen we ook hiervan een bevesting plus de naam van de transporteur. Het apparaat is volgens planning geleverd. Ook de communicatie met de transporteur was top. Al met al een prima koopervaring.
Nu de handleiding nog lezen en dan, om met Andre en Martine te spreken, bakken maar😀

Pluspunten

• Prijs onderhandelbaar
  • Uitstekende communicatie
  • Goede uitbesteding transport

Minpunten

• Blijkbaar een kleine voorraad van sommige modellen

Ellen 05-10-2016 Via de website gekocht

Zeer tevreden over Bemmel&Kroon

Telefonisch bijzonder prettig te woord gestaan (al mijn vragen werden duidelijk beantwoord), de levering van de wasdroog-combi was direct de volgende dag, de chauffeur/monteurs hebben hem efficiënt naar boven getild en keurig aangesloten. Helemaal niets mis mee. Ook prettig dat je oude wasmachine wordt meegenomen.

Pluspunten

• Snelheid
  • deskundige installatie
  • goedkoper dan elders

O. de Jong 05-10-2016 Via de website gekocht

Beoordeling Bemmel en Kroon

De shop is duidelijk en overzichtelijk op internet. Belangrijk pluspunt is uiteraard de prijs, zeer concurrerend. De afhandeling staat op hoog peil. De door mij bestelde magnetron werd laat geleverd door de externe bezorgdienst. Bemmel en Kroon handelde dit zeer coulant en netjes af.

Pluspunten

• Snelle reactie op vraag/opmerking.

y.veelenturf 05-10-2016 Via de website gekocht

Snelle service

Makkelijke, overzichtelijke site. Goede en snelle service. Gemanierde mannen die de koelkast,ordernummer BKI561428 , netjes op hun plaats zetten en de rommel weer meenemen. Van tevoren even bellen dat ze onderweg zijn. En ook nog een goede prijs. Ik raad deze zaak aan.

Pluspunten

• snelle levering
  • goede prijs

Han 05-10-2016 Via de website gekocht

Vaatwasser

De vaatwasser ging kapot in het weekend, maandagochtend bestelling geplaatst op de site en dinsdagmiddag is het apparaat geleverd en aangesloten. Prima service voor een aangename prijs.
Dit is niet de eerste keer dat Bemmel & Kroon prima functioneert!

Pluspunten

• Direct aanbieden van montage en aansluiten

Geertw 05-10-2016 Via de website gekocht

prima assortiment,concurerende prijzen, snelle levering

Via vrienden bij jullie terecht gekomen. Concurerende prijzen, snelle en zeer correcte levering van mijn order BK1560452. Tot volgende keer.

Pluspunten

• zie beoordeling

A.Claessen 05-10-2016 In de winkel gekocht
Site internet

A. Claessen

Site zeer gebruiksvriendelijk en dus makkelijk bestellen van producten. Correcte en snelle levering van een uitstekend product. Was nergens goedkoper te krijgen.

Pluspunten

• Goede prijs van product.
  • Snelle en correcte levering.

Yvonne 05-10-2016 Via de website gekocht

Levering LG Stoomwasmachine BKI560730

Prijs van de LG stoomwasmachine was doorslaggevend. Na betaling nog een extra e-mail ontvangen van Bemmel dat ik toch teveel betaald had. Naast de lage prijs/korting ben ik zeer te spreken over de koerier Dynalogic. Via e-mail/track en trace nummer/sms werd ik keurig op de hoogte gebracht wanneer de wasmachine afgeleverd zou worden.

Pluspunten

• Lage prijs
  • Goede service

Jokelollie 05-10-2016 In de winkel gekocht
Forepark

Koop gewoon bij Bemmel en Kroon!!!

De site is duidelijk, verschaft veel informatie en Bemmel en Kroon is inderdaad 7 x beter omdat ze alles waar maken wat ze zeggen van advies tot garantie!!! Daarna de winkel bezocht met hele goede informatie van de verkoper en ze steken er met kop en schouders boven uit en dat is in deze tijd echt van belang. Je bent hier echt geen nummer, maar een klant!!! Helemaal TOP!!

Assendelft 05-10-2016 In de winkel gekocht

goede service!

We zijn erg blij met onze nieuwe vaatwasser van Siemens ordernummer CRQ559554 . De verkoper in de winkel heeft ons van goed advies voorzien. De machine is thuis afgeleverd en netjes gemonteerd. Een belletje vooraf zodat we wisten hoe laat hij er zou zijn! We komen zeker weer terug voor een nieuwe aankop bij Bemmel &Kroon!

Rob 05-10-2016 Via de website gekocht

Bemmel & Kroon

Laagste prijs, snelle levering, wasmachine en droger uitgepakt en geïnstalleerd, verpakking mee retour.
Top!!

Mevr Th van Tussenbroek 05-10-2016 Via de website gekocht

Bestellen met spoed afwasmachine

Bemmel en kroon is al jaren voor ons een vertrouwd adres...bestellen gewoon aan de telefoon duidelijke uitleg en altijd het nieuwste model. En hebben de scherpste prijs....wij zijn blij met Bemmel en Kroon altijd vertrouwd. Levering is super.

Pluspunten

• Vertrouwd adres
  • Staan altijd voor je klaar
  • Scherpe prijs
  • Vriendelijk

Minpunten

• Kan ik niet opnoemen

Monique 04-10-2016 Via de website gekocht

Supervlugge levering!!

Duidelijk en overzichtelijke site!! Geen bezorgkosten. Zondagavond laat besteld en dinsdag netje thuis bezorgd.

Aad 04-10-2016 In de winkel gekocht
Den Haag Forepark

snel, sneller, snelst

Bijzonder goed geadviseerd bij onze aankoop en alles netjes afgehandeld, onder andere laagste prijs garantie. Snelle levering.

Mariska 04-10-2016 In de winkel gekocht
Den Haag

Wasdroger

Wisten zelf niet goed waar we moesten beginnen met het aanschaffen van een nieuwe droger. Goed geholpen in de winkel en zo een goede keus kunnen maken. Vragen via de email werden ook netjes en snel beantwoord. Wasdroger werd geleverd op een dag die ons uitkwam, oude droger werd gelijk gratis meegenomen en tot nu toe erg tevreden over het gekochte product. Ordernummer DH559538

Pluspunten

• Goede service
  • Thuisbezorgd en geinstalleerd
  • Oude droger gelijk afgevoerd

A.M.Everton Slui 04-10-2016 Via de website gekocht

A.M.Everton

Goed assortiment en snelle levering.Donderdag de inbouwkoelkast BKI558925 besteld en maandag geplaatst door een zeer kundige monteur. Fijne webwinkel.

Pluspunten

• .Zeer snelle levering

Jolanda 04-10-2016 Via de website gekocht

Broodbakmachine keurig, snel en op tijd geleverd

We hebben een broodbakmachine besteld en meteen ontvangen wij de emails met orderbevestiging en hoe het proces van aanlevering zou verlopen. De volgende ochtend al een mail dat de machine in de middag gekeverd zou worden en daarna een sms met tijdstip van de bezorgdienst. Een nette bezorger en het pakket tot in het appartement brengt. Een top bezorging. Top top en top.

Pluspunten

• Emails met bevestiging en sms met bezorgtijd
  • Produkt goed verpakt
  • Nette bezorger
  • Komen afspraken na

Siemens WT4H8Y76NL 04-10-2016 Via de website gekocht

Aankoop Siemens Droger

Zowel de aankoop en de aflevering was erg voorspoedig. Web-site is overzichtelijk opgezet en bezorgers belden mooi 15 minuten voor de aflevering van de droger op om aan te geven dat ze eraan kwamen. De aflevering en instalatie gebeurde erg professioneel en het verpakkingsmateriaal werd weer meegenomen.

Pluspunten

• Aflevering en installatie

patjanss 04-10-2016 Via de website gekocht

vlotte bestelling en levering

Groot assortiment te vinden en blijkbaar ook goede voorraad. Gemakkelijk doorheen webpagina's te browsen en ook snel respons via email

Pluspunten

• Snelle levering en uitgebreide keuze
  • gemakkkelijke betalingswijze

Minpunten

• ..man alleen om diepvriezer binnen te brengen
  • een beetje onhandig gedoe..met bijna schade erbij

EDSC 04-10-2016 Via de website gekocht

Topper in verkoop - slechte logistieke partner

Ik had bestelling BKI560878 een Bosch wasdroger. Omdat het model dat ik bestelde niet meer leverbaar was krijg ik de opvolger voor dezelfde prijs. Dit was een goede deal. Alle contact met de winkel was zeer correct en prettig. Helaas werkt Bemmel en Kroon met Dynalogic - Ondanks vooraf aangegeven te hebben dat het apparaat naar de 2e verdieping moet en dat er geen lift was weigerde Dynalogic het te plaatsen. Nieuwe droger neergezet in de gang, oude nog boven en ik moet een paar sterke jongens inhuren om te sjouwen. Bemmel en Kroon heeft wel €20 hiervoor teruggestort maar zij kunnen beter een andere partner vinden, want aan een droger die in de gang staat hebben we niets.

Pluspunten

• Snel
  • goede prijs
  • alle contact zeer correct
  • Duidelijke website

Minpunten

• Logistieke partner Dynalogic
  • Alle minpunten zijn toe te wijden aan Dynalogic

Rutger 03-10-2016 Via de website gekocht

Wasmachine Zanussi ZWF71443W

Gemakkelijke site, levering op de datum die ons schikte. Op de dag van aflevering krijg je een link waarmee je je pakket kan volgen zodat je niet de hele dag thuis zit te wachten. Wasmachine netjes 4 trappen hoog gebracht en aangesloten, zonder extra kosten. Top!!!

Pluspunten

• Zonder kosten naar 4 hoog bezorgen
  • Pakket volgen in de tijd

Youn 03-10-2016 Via de website gekocht

Netjes geleverd gekregen voor een mooie prijs.

Ik heb bij deze webshop een inbouw koel/vriescombi en inbouw vaatwasser aangeschaft. De producten zijn gemakkelijk te vinden op de site. Doormiddel van je criteriums kan je een juiste product uitzieken. De website gaf bij mij wel wat moeilijkheden toen ik hem op mijn smartphone wou raadplegen. Het bestelproces verloop ook soepel. Je kan gemakkelijk betalen via Ideal. Qua prijs zit Bemmel en Kroon in het lage segment. Je kan Bemmel en Kroon ook nog een mail sturen voor een offerte (heb ik gedaan omdat ik meerdere producten kocht). Hierdoor kan je misschien nog iets meer korting krijgen. De communicatie via de mail verliep goed. Je kan zelf aangeven wanneer je het graag geleverd wilt hebben. De producten waren zoals gewoonlijk netjes verpakt. Omdat ik midden in een verhuizing zat hoefde de koeriers de producten niet voor mij uit te pakken. Dat hebben ze mij wel aangeboden. Zeer netjes van ze. Order: BKI559167

Pluspunten

• Goede communicatie
  • Snelle levering

Minpunten

• Website niet smartphone vriendelijk

Lili 03-10-2016 In de winkel gekocht

Zeer goede communicatie

Door omstandigheden stond de koelkast die we besteld hebben nog als bestelbaar op de site, terwijl deze uitverkocht en niet meer te leveren was. De winkel deed ons een goed voorstel met een prima alternatief die ook nog goedkoper was. De volgende dag werd de koelkast al geleverd. Toen ik vroeg of de koelkast via de achterkant van ons huis gebracht zou kunnen worden was dit geen enkel probleem. Levering was dus TOP ordernr BKI559911

Pluspunten

• Snelle communicatie via email
  • Flexibel

Minpunten

• Voorraad niet up to date

Fam. Weesenaar 03-10-2016 In de winkel gekocht
Den Haag Forepark

Bestelling, aflevering wasautomaat, droger, stofzuiger

Zeer ongelukkig toen onze oude wasautomaat het begaf, gingen we naar Bemmel & Kroon bij ons in de buurt. De man die ons hielp wist zoveel van wassen en drogen en vertelde geduldig alle verschillen van diverse apparaten. Uiteindelijk hebben we besloten voor een wasautomaat, droger en nog een stofzuiger. De droger stond al lang op ons verlanglijstje. Bemmel & Kroon hanteert Internet prijzen dus daarvoor hoef je niet ergens anders te shoppen en omdat we alles in 1 keer kochten, ging er nog wat extra van de prijs af. Overigens was de prijs inclusief bezorging. Daarna was alles binnen 1 dag bezorgd, naar de 2e etage gebracht en aangesloten. Mocht er onverhoopt toch nog iets zijn, dan mochten we de bezorgdienst bellen en zou men terugkomen. Een super deal en super service! Bedankt Bemmel.

Pluspunten

• Zeer goede voorlichting
  • Ruime keuze uit merken & types
  • Snelle bezorging
  • Goede service

Hofstede 03-10-2016 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

Samsung Showcase Bemmel en Kroon

Samsung Showcase tegen de laagst mogelijke prijs gekocht. Bezorging was erg goed. Werd een half uur van te voren gebeld. Aansluiting hebben we zelf gedaan; was gelukkig niet erg moeilijk. Ik kan iedereen Bemmel En Kroon aanraden.

Pluspunten

• Goed geholpen in de winkel
  • Uitstekende bezorging

De lange 01-10-2016 In de winkel gekocht

Aanschaf vaatwasser

Ik had de vaatwasser gezien op internet en besteld in de winkel , in de winkel was het artikel niet aanwezig dus hebben ze hem besteld , je betaald geen bezorgkosten ,en de service vind ik goed,
Het was niet het eerste artikel wat ik bij dit filiaal (Cruquius ) gekocht heb , en de volgende keer ga ik daar weer heen ,

Pluspunten

• Vriendelijk personeel
  • Goede service

ThieuK 01-10-2016 Via de website gekocht

Tevreden :-)

Vandaag zijn de nieuwe Miele wasmachine (WKR771WPS) en warmtepompdroger (TKR850WP) afgeleverd. Zeer fraaie apparaten waarvan we hopen dat ze weer net zo lang meegaan als de vorige Miele droger en wasmachine waar we ruim 15 jaar van hebben mogen genieten. Speciaal gekozen voor TwinDos en SteamCare om het maximale uit je apparaten te halen. Het orderproces bij Van Bemmel en Kroon ging vlekkeloos, mooie prijs (tsja, tis Miele...) en een zeer vlotte afhandeling. Erg tevreden. Aflevering vandaag, na twee dagen door Dynalogic. Daar kan nog wel iets aan verbeterd worden. Het logistieke proces is helemaal ok, je kunt bijna van minuut tot minuut volgen wanneer ze bij je aan zullen bellen. De heren werken snel dat wel maar je houdt je hart vast als je ziet hoe dat gaat met je dure apparatuur. Gelukkig is het goed ingepakt. Een belangrijk verbeterpunt is m.i. dat ze niet op de hoogte zijn van de mogelijkheden van het apparaat. Zo kun je de droger ook rechtstreeks op een (ja, aanwezige) afvoer aansluiten maar dat was niet nodig want de nieuwe uitvinding van Miele was dat het condenswater in een reservoir kwam. Ik ben niet in discussie gegaan en heb de aansluiting later zelf even geregeld. Niet heel erg hoor maar kan dus beter. De prestaties van de apparaten kan ik nog niet beoordelen.Maar het gaat goed goed komen immers: Miele, er is geen betere!

Pluspunten

• Goed order proces
  • Snelle levering
  • Mooie prijs

Mar 01-10-2016 Via de website gekocht

Top

Handig dat je zelf kunt bepalen wanneer je je artikel geleverd wilt hebben. Zo kun je het plannen op je vrije dag en hoef je voor levering geen vrije dag op te nemen. Via de bezorgdienst zie je vanaf 8:00 's morgen hoe laat je de koerier ongeveer kunt verwachten. Je kunt het ook volgen waar hij ongeveer is en een half uur van te voren krijg je keurig een sms. Vriendelijke bezorgers. Kortom, ik zou niet weten waar ik over zou moeten klagen. Order nummer BKI560346

Pluspunten

• Levering wanneer het je zelf uit komt
  • Goede volgbare koeriersdienst

Annemarie 01-10-2016 Via de website gekocht

Bemmel en Kroon betrouwbare leverancier

Ik heb dit jaar 3 een product besteld bij Bemmel en Kroon en alle drie de keren was de ervaring zeer goed. De website is duidelijk, de verkoopprijzen zijn scherp en maar vooral de levering is op tijd, correct. De medewerkers plaatste de wasmachine en de droger netjes,zonder beschadigingen van het houtwerk op zolder. En zoveel ruimte hadden de mannen niet om te manoeuvreren.

Pluspunten

• Scherpe verkoopprijzen
  • betrouwbare afleverservice

Bettie 01-10-2016 Via de website gekocht

aankoop vaatwasser

Ze komen na wat er vermeld wordt op de site. Voor 16.00 uur bestellen is de volgende werkdag echt in huis. Je kunt zelfs de bestelling volgen via de site, echt SUPER. Prijs en service uitstekend!
Keurige bezorgers ook erg prettig en oude apparaat wordt netjes meegenomen.

Bemmel&Kroon 01-10-2016 Via de website gekocht

Vrolijke aankoop

Had al eerdere ervaringen met deze shop. En die waren goed ! Dit is al weer de 4de grote aankoop. En als het aan ons ligt niet de laatste ! Goede communicatie via de mail. Helder en duidelijke uitleg dus. Bezorging erg goed door vakbekwame koeriers. En nog € 25 euro korting op het aankoopbedrag.

Pluspunten

• Goede en heldere communicatie
  • Bij vragen duidelijke vermelding van telefoonnr.

Hols 30-09-2016 In de winkel gekocht
Den haag

Goed advies

Fijne winkel, met goed advies van een ervaren verkoper. Gaat niet voor de duurste artikelen, maar luistert echt wat je wensen zijn en komt met juiste advies

Pluspunten

• Goed advies
  • Gratis bezorging