Deze score is berekend op basis van 2984 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Rixtv 04-10-2013 Via de website gekocht

Paar klikjes en tijdig geinformeerd over leverdata en tijden

Snelle reacties op mail. Vond de bezorging iets minder, werd niet aangesloten

Alles gevonden wat we nodig hadden

Snelle service, goedkoop!, snelle levering

Marco.Str 04-10-2013 In de winkel gekocht
Zoeterwoude Rijndijk

Prettige en kundige persoon in winkel, eindelijk weer het gevoel dat je als klant geholpen wordt!!

Nette en vriendelijke personen voor aflevering!!

Veel modellen in winkel, nagenoeg alles op voorraad, zeer scherpe prijzen!!

Geen op of aanmerkingen, zeer prettige winkel met prima uitstraling en vriendelijk personeel!!

Cor Bruin 04-10-2013 Via de website gekocht

Besteldag zelf bepalen. voor 21:00 uur krijg je via de mail binnen welk tijdskader men je bestelling komt afleveren. Op de dag zelf wordt je 15 a 30 min van te voren gebeld dat ze onderweg zijn

Alles prima aangesloten en de verpakkingsmaterialen weer meegenomen. Gewoon top

Prima service voor een lage prijs

Volgende keer als we witgoed nodig hebben bestellen we weer bij Bemmel en Kroon.

ThinkAboutIt 04-10-2013 Via de website gekocht

Het model wat ik besteld had was niet meer leverbaar. Bemmel & Kroon stuurde mij voor dezelfde prijs een duurder model! Hulde!

Uitstekende service, hier kan bol.com nog wat van leren!

Avond van te voren netjes een mailtje met een tijdspanne ( 3 uur) wanneer de wasmachine geleverd wordt. Een half uur van te voren een belletje dat men er aan kwam. Installateur had verstand van zaken. Netjes naar boven gebracht en aangesloten. Na slechte ervaring met bol.com was dit een verademing!

fraterman 04-10-2013 In de winkel gekocht
Den Haag

Enorm assortiment en prima uitleg bij vragen

Vriendelijke en bekwame monteur

Zeer veel keuze mogelijkheden

Vriendelijke en professionele bediening

Geen punten die niet goed zijn. Zeer tevreden over Bemmel en Kroon

R.E.Wieringa 03-10-2013 Via de website gekocht

Laagste prijs icm bezorgen. Product op voorrad. Snelle levering.

suzanne789 03-10-2013 Via de website gekocht

Ik kreeg direct een mail met duidelijke uitleg over het verloop na de bestelling. Het hele proces verliep verder vlekkeloos en de bezorger was stipt op tijd.

Ik kreeg een keurige mail met de geschatte aankomsttijd en daarna een telefoontje met de precieze aankomsttijd. De bezorger bracht het product tot in de kamer en leverde alles netjes af.

Ik heb alleen naar het product gekeken wat ik wilde hebben, het assortiment niet verder bekeken.

De informatie vanuit het bedrijf was correct en ik heb geen enkel minpunt aan de levering kunnen ontdekken.

fampit 03-10-2013 Via de website gekocht

vlotte beantwoording van mail en telefonisch contact. directe afwikkeling van bestelling.

keurige aflevering, ook als er kleine problemen zijn wordt er direct gehandeld en een en ander opgelost.

veel en betaalbare keuzes.

snel, netjes, vlotte afwikkeling, duidelijke antwoorden op vragen

zie de opmerkingen bij de verschillende onderdelen, ik ben zeer tevreden met de aankoop en de verstrekte informatie.

marcnoble 03-10-2013 Via de website gekocht

Prima site met snelle respons.

+ Goede assortiment winkels. + Goed geholpen in de fysieke winkel en daarna online besteld. + Scherp prijs. + Goede aflever planning. - Jammer dat zij niet bereid zijn de draairichting van de koelkastdeuren te verwisselen.

P van Helden 03-10-2013 Via de website gekocht

Mail gestuurd met vragen over het te kopen product, na tienminuten telefonisch antwoord, nooit verwacht.

Na telefonisch verkregen antwoorden om 14.30 uur bestelling geplaats. Na korte tijd bevestiging ontvangen met opgave van de te verwachte levertijd.
Volgende ochtend om 8.15 uur levering, pin betaling, meenemen van oude droger en verpakkingen, perfect

Na eigen keuze van het verlangde product werden suggesties gedaan van producten met verbeterde kwaliteit tegen gelijk blijvende kosten.

Zo goed en snel is mij nog nooit gebeurt.

Zo correct duidelijk en snel dat wil een kant wel.

India00_1 03-10-2013 Via de website gekocht

Eenmaal aangemeld gaat verloopt alles erg duidelijk en transparant.

Vragen worden meteen beantwoord. Zelfs een prijsdaling tijdens aankoop en levering wordt probleemloos geretourneerd.

Er is voldoende keuze en de prijzen zijn erg scherp.

Zeer zeker aan te bevelen omwille van de hierboven vermelde argumenten.

Zou er weinig tot niets aan veranderen. Het gemak, service en assortiment zijn erg goed.

berrrt1950 03-10-2013 Via de website gekocht

Hoeft niet vooraf te betalen. Kan pinnen bij aflevering.

Je weet precies hoe laat de bezorging plaatsvind. Dus je hoeft niet de hele dag thuis te zitten.

Nelke_dick 02-10-2013 In de winkel gekocht
Dorpsstraat in Zoetermeer

De winkel dichtbij, in de Dorpsstraat te Zoetermeer. Qua prijs nauwelijks duurder dan de internetaanbieders!

Behulpzaam en attent personeel in de winkel en een monteur die onze nieuwe vaatwasser keurig heeft aangesloten (en de oude meegenomen).

Volop keus en een goed advies!

Zeker aanraden op basis van onze goede ervaring.

In het verleden vaak witgoed via internet gekocht vanwege de prijs(en er zelf mee gesleept) . Nu de prijs in de winkel niet meer die grote verschillen laat zien weeg gekozen voor het gemak.

Marine1976 02-10-2013 In de winkel gekocht

Keurig en netjes service

Wij kunnen echt veel keuzes maken

De personeel is heel klantvriendelijk, zij zijn goed op de hoogte van alle apparatuur. Met behulp van personneel heb ik een goede keuze gemaakt.

Brenda1113 02-10-2013 Via de website gekocht

Besteld via internet, snel in huis en betalen met pin bij aflevering!

Wasmachine werd zelfs ingesteld op het opstartprogramma! Dus na dit programma was die helemaal klaar voor gebruik.

Ruime keus

Bestelling is goed bevallen en geleverd.

jorgkeuning 02-10-2013 Via de website gekocht

Gemakkelijk bestellen en betalen per pin mogelijk.

Netjes en op tijd geleverd. Duidelijke communicatie van verkopen en vervoerder en wasmachine netjes op de 2e verdieping aangesloten zonder extra kosten.

Prima shop om witgoed te kopen. Scherp geprijsd.

RMV 02-10-2013 Via de website gekocht

Het bestellen van onze wasdroger, een Samsung, ging supermakkelijk en snel. Ik werd steeds op de hoogte gehouden middels emails wanneer de droger zou worden geleverd en door wie.

Ze hebben de droger op de 1e verdieping getild, bovenop de wasmachine gezet, de oude droger meegenomen evenals de verpakkingsmaterialen. Een avond van tevoren kreeg ik een email met een gericht tijdstip, namelijk tussen 9 en 9.30. Ze waren er iets na negenen. Top!

Ik heb er niet zo heel erg opgelet, omdat ik vanuit kieskeurig al een keuze had gemaakt voor de Samsung droger.

Ik zou het aan iedereen aanbevelen te kopen bij Bemmel en Kroon. Als onze wasmachine het begeeft, dan ga ik weer naar Bemmel en Kroon.

Geen negatieve punten. Het is een topwinkel die snapt wat klantvriendelijkheid en service betekenen.

skajongen 02-10-2013 Via de website gekocht

snelle doch gehaaste service

De service was goed, maar ze zouden beter kunnen vertellen wat ze verwachten, zoals dat er geen water in de wasmachine die ze komen halen mag zitten en dat deze op de gelijkvloers moet staan

Heel goede prijskwaliteitverhouding en duidelijke site door beoordelingen van de machines

Teusfcu 01-10-2013 Via de website gekocht

hele goede service, werd bij mij thuisgebracht en ook nog geinstalleerd en aangesloten! Ook werd de oude machine meegenomen en de droger werd van de oude machine afgehaald en weer op de nieuwe geplaatst. Super!

concurrend met andere winkels onderscheid zich door hele goede service!

goede service en heel klantvriendelijk Mijn complimenten!!

heel klantvriendelijk en meedenkend personeel, zeer goede service!!

demareec 01-10-2013 In de winkel gekocht
zoeterwoude

Contact was genakkelijk en zeer effectief

Hulp in de winkel was excellent en aflevering plus montage verliep zonder enig probleem door een zeer bekwaam monteur

Perfecte service, snelle hulp

Vooral de effectieve hulp in de winkel en de vlotte afwerking bij levering en montage werden bijzionder gewaardeerd

lbr01 01-10-2013 In de winkel gekocht
Zoeterwoude-Rijndijk

Overzichtelijke toonzaal met indicatie van prijzen, energieverbruik en geluidsniveau van koelkasten.

Prettige en goede service, zowel in de winkel als aan de telefoon (kreeg gratis temperatuurmeter mee om temperatuur in de oude koelkast te controleren en de andere dag kon de bestelling van de nieuwe koelkast telefonisch worden geaccepteerd). Snelle levering: zatermiddag besteld, maandmorgen geleverd, pinbetaling bij levering.

De belangrijke merken, in veel prijsklassen.

Zie boven.

Assortiment, behandeling in de winkel, snelle en accurate evering.

joslebouille 01-10-2013 Via de website gekocht

levertijd zes weken

niet terug gebeld nadat de verlengde levertijd ruim verstreken was (zeven weken)

zie "motivatie"

de levering werd zes weken uitgesteld (kan gebeuren als hun leverancier het laat afweten), maar het moet niet zo zijn dat, als ik na zeven weken bel, ze op dat moment met de leverancier gaan bellen en daar te horen krijgen dat het nóg eens drie maanden gaat duren. Als hun termijn afloopt (de zes weken dus) moeten ze ZELF actie ondernemen en mij benaderen met een alternatief voorstel. Ze krijgen toch nog een zes omdat de medewerker aan de telefoon zijn best deed meteen een alternatief voor te stellen en daar ook nog een korting op te geven.

qexpres 30-09-2013 Via de website gekocht

Makkelijk bestellen, netjes op tijd een mailtje met de verwachte levertijd en zonder problemen wordt het afgeleverd.

Bij aankoop van een koelkast werd hij gratis bezorgd en binnengezet (1e etage). Vriendelijk personeel en denkt mee naar de handigste oplossing.

Alleen positieve ervaringen gehad met deze winkel.

De reden dat er NVT bij het assortiment staat is dat we via kieskeurig op die site terecht zijn gekomen en niet hebben gekeken naar de rest van hun assortiment.

Jona Kamsteeg 30-09-2013 In de winkel gekocht
Zoetermeer

We hebben niet online gekocht, maar zijn naar de winkel geweest. Op zaterdag en op maandagochtend al bezorgd! Heel goed geholpen.

Het is onmogelijk om alle modellen in je winkel te hebben, maar omdat ze in Zoetermeer alleen witgoed doen, hebbenze daar juist een extra uitgebreid assortiment.

w1946end 30-09-2013 Via de website gekocht

Gemakkelijk om te bestellen, ik wist al wat ik zocht. Duidelijke omschrijving van het apparaat.

Ik werd steeds via email op de hoogte gehouden van de bestelling. Op vrijdag besteld, op zaterdag bericht hoe laat de levering zou komen. Ik kreeg een nieuwer type dan ik had uitgezocht dat veel duurder was en zonder bijbetaling!Bezorgd op maandag op 2e etage zonder lift, aangesloten en afgesteld, alles zonder extra kosten! Waar vind je nog zo'n goede service!

Ik wist al wat ik wilde bestellen, dus heb niet verder gezocht.

Ik zou deze winkel van harte aanbevelen vanwege de zeer goede service en de vriendelijke bezorgers. Zeer goede ervaring mee gemaakt en ik kom zeker terug.

Ik kan deze winkel van harte aanbevelen bij familie, vrienden en kennissen vanwege de prima service.

Angelo Versteeg 30-09-2013 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

Ik vind het heerlijk dat ze de wasmachine gratis hebben neergezet en aangesloten

Je wordt netjes geholpen en er is voldoende mailcorrespondentie. Top.

Veel keuze.

Zoals hierboven beschreven.

Goed bereikbaar, duidelijke opstelling en vriendelijk personeel. Ik heb geen minpunten ondervonden tot nu toe.

rien.spijkers 30-09-2013 Via de website gekocht

Wel makkelijk dat je precies kunt volgen waneer het bestelde afgeleverd wordt.

De service is zonder meer prima.
Apperatuur op de eerste verdieping plaatsen, aansluiten het oude apparaat mee terugnemen.
Ook het verpakkingsmateriaal wordt netjes mee terug genomen.

Wat huishoudelijke apparatuur betreft groot assortiment, ook inbouw.

Als je iets besteld loopt alles op rolletjes. Zelfs voor afleveren of aansluiten, ook inbouw is gratis.
Ik heb de indruk dat het betrouwbare mensen zijn die de spullen komen afleveren en aansluiten van Fiege transport. Belangrijk voor de ondernemers, maar zeer belangrijk voor de klant/

Bovenstaand al aangegeven. Uitstekende shop via internet!

emily cruise 30-09-2013 In de winkel gekocht
Zoeterwoude-Rijndijk

Erg goed geholpen bij het uitzoeken van de meest geschikte afwasser, alle alternatieven werden nog even op een rijtje gezet voor ons (ook al hadden we zelf al veel uitgezocht op internet).

Duidelijke uitleg over service en montage(kosten). Monteur controleerde nogmaals of wij wel het juiste formaat hadden besteld i.v.m. afwijkend aanrechtblad.

Bijzonder veel keuze. Helaas is niet alles van de website van Siemens leverbaar, maar hier werd duidelijk uitleg bij gegeven en er werd naar alternatieven gezocht.

Prima service, prima prijs, uitstekend assortiment.

Wij zijn goed geholpen bij de aanschaf van een (afwijkend formaat) inbouwvaatwasser. De winkel is echt een goede aanvulling op het aanbod op internet.

koosvrolijk 29-09-2013 In de winkel gekocht
Dorpstraat Zoetermeer

Niet online geweest, maar gewoon in de winkel. Ging prima.

Werd prima geholpen met een deskundige uitleg.

Kwam voor een wasmachine, zeer groot aanbod en ben dan ook direct geslaagd.

Zie bovenstaande, uitleg overbodig.

Eigenlijk geen minpunten. Het positieve is dat het aanbod ruim voldoende is en dat je prettig en deskundig wordt geholpen.

bruunrien47 28-09-2013 In de winkel gekocht
zoeterwoude

ruime keuze, vlotte afhandeling,goede prijs, keurige bezorging op de afgesproken tijd. Lekkere bak koffie in het filiaal. Al met al zeer tevreden.

L.I.I. van der Horst 28-09-2013 In de winkel gekocht
Zoetermeer

De oude wasautomaat liet het plotseling afweten en de monteur die na 5 dagen kwam wilde hem niet meer maken.
De volgende dag naar Van Bemmel en Kroon gegaan en daar kreeg ik een doed advies, waardoor ik overging tot aankoop. De volgende dag werd de wasautomaat al geleverd en geinstalleerd. Fantastisch

Er staan heel veel waasautomaten van verschillende merken. Nadat ik gezegd had wat ik wilde, werden er een aantal machines aangewezen waaruit ik een keus kon maken. Bij deze machine kreeg ik, na keuze, een uitgebreid verhaal over zijn mogelijkheden.

Door de vriendelijke houding, het geduld en de kennis over de apparaten.

Zie aanbeveling.

Kvds1 28-09-2013 Via de website gekocht

Perfecte afhandeling , zeer snelle levering ( naar België ), kortom aanrader !

drise 27-09-2013 Via de website gekocht

Gister besteld vandaag geleverd door vriendelijke bezorgers. Oude vriezer is inc het verpakkingsmateriaal van de nieuwe gratis retour genomen.

Connexjohn 27-09-2013 In de winkel gekocht
Zoeterwoude-Rijndijk

De dag na de bestelling werd de MIELE was-droog-combinatie(inbouw)geleverd, op zijn plaats gezet, en aangesloten.

De service van de monteurs was bijzonder goed!

Behulpzaam en vriendelijk door de verkoper te woord gestaan.

De begeleiding, uitleg en behulpzaamheid waren uitstekend. Géén negatieve punten ontdekt!

Fleurdebeurre 27-09-2013 In de winkel gekocht
Zoeterwoude Rijndijk

De meest terzake kundige ben je zelf, je weet wat je wil kopen en waaraan het apparaat moet voldoen. dan komt de verkoopadviseur om de hoek en hij geeft je advies of dat apparaat ook werkelijk is , wat je had bedacht.

goed assortiment, niet gevraagd of er meerdere maten leverbaar waren.

prima service, goed assortiment, en gratis thuisbezorgen

geen motivatie

Bernardrb 26-09-2013 In de winkel gekocht
Zoeterwoude Rijndijk

Niet opdringerig, nuttige informatie, veel informatiemateriaal met toelichting

Bijna te veel om uit te kiezen, maar goed gesorteerd en overzichtelijk

Goede en nuttige informatie. Niet opdringerig, zakelijk.

dikkebas 26-09-2013 Via de website gekocht

order n.a.v. een vraag die ontstond bij het bezoek aan de site uiteindelijk telefonisch geplaatst

de bezorgers waren vriendelijk en dachten mee. De site met steeds actuele te verwachten levertijd is heel handig zodat je niet uren hoeft te gaan zitten wachten

goede service en een concurrerende prijsstelling

Hije 26-09-2013 Via de website gekocht

Goede service, alles volgens afspraak

ej overbeke 26-09-2013 In de winkel gekocht
Zoetermeer, Dorpsstraat

In de buurt en door de goede service, ook bij eerdere aankopen, geen behoefte aan bezoek andere zaken.

Meedenken, goed advies, nemen de tijd, keurig per mail geïnformeerd over het verloop van de bestelling, netjes afgeleverd en geïnstalleerd plus tips voor het gebruik.

Meer dan voldoende keuze in merken en prijsklassen

De wijze waarop je geholpen wordt en de afhandeling van de bestelling kon gewoon niet beter en sneller.

IK heb eigenlijk geen minpunten en ben vooral zeer te spreken over service, snelheid en de manier van bejegenen. Je zou voor je plezier nog een wasmachine kopen, maar ja.....

LauraEva 25-09-2013 Via de website gekocht

italiaans 24-09-2013 Via de website gekocht

Zeer snelle afhandeling en levering (binnen 24 uur) van telefonische bestelling van wasmachine

Exact op afgesproken tijd geleverd en volledig geinstalleerd

De door mij op internet uitgezochte wasmachine was uit voorraad leverbaar

Gezien snelheid van leveren en assortiment zal ik deze winkel zeker bij iemand anders aanbevelen

leveringssnelheid en service zijn uitstekend. Geen minpunten!

Winston Jones 24-09-2013 Via de website gekocht

Bestellen is eenvoudig via de webwinkel of in de winkel

Service altijd top.

Veel witgoed in de webwinkel

Zeker aan te bevelen.

Meerdere keren al bij bemmel en kroon gekocht. De service is goed, en de bezorging is ook erg professioneel. Zetten de koelkast netjes op zijn plek en nemen de oude mee. Ook geven ze een tijdsframe van ongeveer 3 uur, wat erg fijn is. Altijd binnen de afgesproken tijd bezorgd.

J van der Meer 24-09-2013 Via de website gekocht

Na mijn online bestelling werd er met
mij contact opgenomen wat er te verwachten was en of ik nog eventuele vragen had.

Ik vond wat ik nodig had.

Dit is de eerste keer dat ik online bestel,maar het is me heel goed bevallen.

De monteur die de afwas automaat kwam plaatsen wist precies waar hij mee bezig was. Alles klopte perfect , en binnen 1uur was de automaat ingebouwd.Na een korte demonstratie, kon de monteur naar de volgende klant en ik was tevreden.

Berthart 24-09-2013 Via de website gekocht

Makkelijker dan met een paar klikken een vaatwasser bestellen, bestaat niet.

Netjes terug gebeld om een andere afspraak te maken voor de installatie. Keurig geholpen.

Voldoende keuze.

Zonder meer.

Gewoon een goeie service en afspraken worden nagekomen, prima monteur gehad.

f2hhhuisman346 24-09-2013 Via de website gekocht

Net terug vakantie, en dan een kapotte wasdroogcombinatie. Online gezocht en kwam uit bij Bemmel & Kroon. Was mij nog niet bekend. Maar stond een goed wasdroogcombinatie met modern technieken. Zeer gebruiksvriendelijk en voor een goede prijs. Wanneer je de wasdroogcombinatie ziet geloof je niet dat de prijs Zo laag is. Verder hoeft ook niets meer bij te betalen. De service is goed en vriendelijk. Een advies aan iedereen die b.v. Witgoed moet vernieuwen, kijk dan eens op website van Bemmel & Kroon. H.Huisman, Amsterdam.

spelierbroekman 23-09-2013 Via de website gekocht

vrijdag een siemens vriezer telefonisch besteld en de maandag erop al geleverd.

hiervoor geen tien omdat de vervoerder de vriezer niet helemaal aan huis kon brengen.

het assortiment op de website is ruim voldoende

aan iedereen die eventueel telefonisch wil bestellen, keurig geholpen wil worden en die pas willen betalen bij aflevering.

heb voor het eerst een bestelling geplaatst en ben zeer tevreden.

Aad van Gent 23-09-2013 In de winkel gekocht
Zoeterwoude Rijndijk

Makkelijk bereikbare winkel op de Rijneke Boulevard, gratis parkeren voor de deur. Duidelijke internetsite.

Goede service, qua advies e.d.

Uitgebreid assortiment en mooie showroomkeukens.

Echt een aanrader voor anderen.

Mooie overzichtelijke winkel, product werd gratis thuisbezorgd. Duidelijk advies en aantrekkelijk geprijsd.

aadgoudzwaard 23-09-2013 Via de website gekocht

Ruime keus,goed geinformeerd personeel, alles wordt voor je verzorgt

Niets is te veel,was vergeten op te geven oude apparaat demonteren, gesproken met de monteur "doe ik wel even" ben er zelf helaas niet meer toe in staat

Zeer ruime keus,allerlei apparaten staan zeer overzichtelijk opgesteld

Een perfecte zaak, afspraak is afspraak,shoppen heeft geen zin ga naar Bemmel & Kroon waar een klant nog KONING is.

Goed, Perfecte hulp en advies. Service van grote klasse. Stipte levering en montage. Uitstekende prijs stelling. Fout. Zou het niet weten

gyswendy 23-09-2013 Via de website gekocht

Echt ALLES was goed geregeld! Vooral het bezorgmoment dat online te volgen is was erg prettig! Bezorgers hebben de nieuwe wasmachine 2 etages omhoog gesjouwd en de oude (een fijne Miele van 1000kg ;) weer mee terug genomen. Was inbegrepen in de service. Ik ben bijzonder te spreken over dit bedrijf!

klaarpk 22-09-2013 Via de website gekocht

Goede website

De miele droger die ik besteld had was een oud model kreeg een nieuwe voor het zelfde bedrag

Ruime keuze

Goed firma blijf gedurende de levering contact houden via de email