Deze score is berekend op basis van 3200 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Monti 11-03-2015 In de winkel gekocht
Den Haag

Duidlijke opzet. Kinderlijk eenvoudig zoeken en bekijken. Duidelijke info.

Prima geholpen. Duidelijke uitleg. Er wordt niks opgedrongen.

Ruime keuze in meerdere prijsklassen. Overzichtelijke presentatie

Zeer tevreden. Goei ervaring. Dus duidelijk dat ik anderen deze zaak aanbeveel.

Eerste orientatie via website helder. Ruime keuze. Daarna in winkel selectie bekeken en uitleg van verkoper gekregen. Geen opdringerig gedoe om duurdere apparatuur te kiezen. Echt prettig geholpen. Geen aanbetaling. Bestelling is op aanvraag voor een redelijk bedrag gemonteerd; oude apparatuur verwijderd en meegenomen door prima monteur. Alles werkt perfect. Blij met onze aankoop.

nienkewestra 11-03-2015 Via de website gekocht

Het bestelde model was niet meer aanwezig, keurig een nieuwer en duurder model voor dezelfde prijs gekregen. Netjes boven afgeleverd en aangesloten. Heel fijn dat de oude wasmachine is meegenomen. Ordernummer BKI453790

benn60 11-03-2015 Via de website gekocht

zeer duidelijke site

levertijd keurig goede afspraak

alle electra produkten en nog veel meer

diudelijke site gewoon goed

Gewoon een zaak waar afspraak en service gelden TOP

jeroen-2002 11-03-2015 Via de website gekocht

Duidelijke webwinkel met gemakkelijk bestelproces.

De wasmachine werd keurig op tijd afgeleverd, de chauffeur belde mij 10-15 minuten van tevoren waardoor ik de tijd had om even van kantoor naar huis te komen. Wat ook prettig was is dat de chauffeurs al het verpakkingsmateriaal weer hebben meegenomen.

Ik was in dit geval alleen op zoek naar een wasmachine maar voor andere elektronica zal ik zeker eerst bij Bemmel en Kroon kijken.

Uitgebreid assortiment
Scherpe prijzen
Gratis extra service

Over het geheel genomen gewoon een goede ervaring. Tijdige levering en de gratis extra service is top!

Braeky 11-03-2015 Via de website gekocht

Moet er niets aan toevoegen het is gewoon gemakkelijk.

Binnen de 24u geleverd. Verzending prima online te volgen.
Kosten extra service zijn zeker gerechtvaardigd en zeker niet te veel.

Heb nergens goedkoper gevonden.
Tot 22% goedkoper dan bij sommige andere online.

Snelle en correcte levering.
Prima prijs t.o.v. anderen.

Gemakkelijk contact. Snelle en correcte levering. Prima prijs.

V.A. 10-03-2015 In de winkel gekocht
Zoeterwoude Rijndijk

Ik ben naar de winkel in Zoeterwoude Rijndijk gereden, daar kreeg ik goede uitleg en kon ik goed zien hoe de apparaten eruit zagen.
Ik mocht pinnen bij aflevering, wat ik erg fijn vond.

Top service, goede uitleg over de producten, hoefde geen bezorgkosten te betalen, moest wel de monteur betalen.
Ze waren alleen vergeten te vertellen dat er nog een speciale stekker aan het fornuis moest a €30 en ze waren de monteur vergeten te regelen, maar na een telefoontje stond die binnen 15 minuten op de stoep.

Groot assortiment dat op een goede manier stond opgesteld.

Groot assortiment en uitstekende service.

Jammer dat ze bij opnemen van telefoon alleen 'bemmel en kroon' zeggen en niet ook nog een naam erbij... Komt een beetje nors over. Viel me even op. Maar dat maakt de winkel niet slecht, is gewoon een verbeterpuntje.

valklus 10-03-2015 In de winkel gekocht
telefonisch gekocht

bellen en bestellen zo gepiept

vergeten te zeggen dat oude machine mee moest,geen probleem namen hem zo mee.

goed genoeg keuze

DoubleUP 10-03-2015 In de winkel gekocht
Forepark

Folder in de bus, openingstijden showroom, aantrekkelijk aanbod

Prima ontvangst in showroom, voldoende ruimte om af te wegen, super geholpen. Zelfs zonder vooruitbetaling en met keurig advies

Allernieuwste Siemens Stoom-oven besteld. Was nog niet eens op de markt, maar wel demo exemplaar aanwezig die door chefkok werd gedemonstreerd

Vooral het gemak waarmee afspraken werden gemaakt, bevestigd en opgevolgd (ook via e-mail) en zonder aanbetaling heeft mij zeer positief verrast!

Goed bereikbare winkel, goede demonstratie, gemakkelijk afspraken maken, no nonsense, direct antwoord op vragen. Uitstekende service! (We kregen zelfs het aanbod om tijdens de maandelijkse demonstraties gewoon met onze vragen langs te komen.

gezin uit voorburg 10-03-2015 In de winkel gekocht
Den Haag

Combinatie winkel en zekerheid van eenzelfde lage webwinkelprijzen is een uitstekende combinatie.

Goed advies gericht op behoefte in de keuken

Er is een zeer volledig assortiment beschikbaar, ruim voldoende keus

goed bedrijf om snel en goed zaken te doen.

De winkel is ruim en plezierig, het assortiment is ruim voldoende en het advies is goed

Marcel_Ver 10-03-2015 Via de website gekocht

Prima hulp en snelle correcte levering!

Prima hulp en snelle correcte levering!

Aankoop 400 10-03-2015 In de winkel gekocht
Zoeterwoude Rijndijk bij Theo van Bemmel

Grote Showroom, makkelijk bereikbaar, goed advies, zoeken altijd naar laagste prijs

Laagste prijs geldt ook na aankoop!, Wij hadden reeds gekocht en betaald en kwamen erachter dat het product(droger) goedkoper was bij een concurrent. We kregen na controle het verschil op onze rekening gestort, klasse!

Juiste advies, uitstekende (laagste) prijs

Juiste advies, uitstekende (laagste) prijs

MonitorV 09-03-2015 Via de website gekocht

Het gaat hier over de wijze waarop de goederen (in dit geval een Wasmachine) tegen extra betaling in de wagen reeds ontdaan van alle verpakkingen, via de trap naar boven getild wordt.
Op de site staat dat dit in de gesloten verpakking dient te gebeuren. De klant moet kunnen zien dat een ongebruikt exemplaar geleverd wordt en zonder risico op krassen en deuken. Hoewel dit uitdrukkelijk werd gevraagd veinsden de vervoerders nooit van deze voorwaarden gehoord te hebben en het ALTIJD op hun manier te doen.

Dit betekent dat de huidige vervoersgarantie zou moeten wordt aangepast naar de werkelijk gang van zaken zodat de potentiele koper tijdig in het bestelproces een andere leverancier kan kiezen die wel zij eigen voorwaarden nakomt óf de bezorgers voeren wél uit wat overeengekomen is zonder eromheen te praten en de klant weg te zetten.

B&C doet redelijk wat beloofd wordt, echter op éen belangrijk punt is de uitvoering niet congruent met wat op de site schriftelijk wordt voorgespiegeld tijdens het keuze- en bestelproces. Het gaat hier over de wijze waarop het produkt, tegen extra betaling,(in dit geval een wasmachine) in de bestelwagen reeds ontdaan is van alle verpakkingen voordat het via de trap naar boven getild wordt. Op de site staat dat dit in de gesloten verpakking dient te gebeuren. De klant moet kunnen zien dat een ongebruikt exemplaar geleverd wordt en zonder risico op krassen en deuken. Hoewel dit ter plekke nogmaals uitdrukkelijk werd gevraagd, veinsden de vervoerders nooit van deze voorwaarden gehoord te hebben en het ALTIJD op hun manier te doen. Dit betekent dat de huidige vervoersgarantie zou moeten wordt aangepast naar de werkelijk gang van zaken zodat de potentiele koper tijdig in het bestelproces een andere leverancier kan kiezen die wel zij eigen voorwaarden nakomt, óf de bezorgers voeren wél uit wat overeengekomen is zonder eromheen te praten en de klant weg te zetten. Een klant moet ALTIJD kunnen zien of het geleverde goed nieuw, ongebruikt en onbeschadigd is vóór de levering plaats vindt. Als hieraan niet wordt voldaan is het vertrouwen al geschonden. Het handelt hier dus over een intern belangenconflict tussen de marketing afdeling en de eigen vervoerders ten koste van de klanten en de reputatie van B&C.

Toosmeijer 09-03-2015 In de winkel gekocht
Cruquius

Winkel is makkelijk te breiken, voldoende parkeer gelegenheid

Prima geholpen,ik geef de voorkeur aan persoonlijke service boven internet bestellen.

Mijn eerste kenneismaking met deze winkel is mij heel goed bevallen, zal hem zeker aanbevelen!

Geen reden tot klagen

Harhangi 09-03-2015 Via de website gekocht

Bestellen vanuit je woonkamer

Uitstekend geholpen

Ruime keuze

Klantvriendelijk en professionele hulp

Mwhill 09-03-2015 Via de website gekocht

Afspraak = Afspraak
Dat kan een BOL.com een hoop van leren!

Contact is alleen telefonisch verlopen. Echt meegedacht in keuze en direct een order van gemaakt. Na het telefoon gesprek direct een mail ter bevestiging gekregen!

Klant contact en daadwerkelijk ook verder helpen en ook nog een gedegen advies.

Keuze is ruim en natuurlijk op voorraad.

Goed advies, snelle levering, ruime keuze en heel belangrijk zeer klantvriendelijk!

Eerlijk eerder het apparaat bij BOL.com besteld omdat ik kortings bonnen had van deze firma. Na een maand wachten kregen wij het bericht dat het geld terug gestort zou worden omdat het artikel door hun niet meer leverbaar zou zijn. In de tussen tijd twee keer thuis gebleven omdat het artikel afgeleverd zou worden, maar wer weer verschoven met een week. Heel vervelend allemaal.. Toen het geld terug gestort was meteen (vrijdag) verder gekeken op internet en gevonden bij Bemmel en Kroon, omdat er ook stond dat er zaterdag geleverd kon worden heb ik de telefoon gepakt. Ik ben zeer netjes te woord gestaan en heb ook meteen een gedegen advies gekregen in mijn keuze. Volgende dag was de levering (zaterdag) en vlak voor levering netjes eve gebeld dat het binnen een half uur bezorgd zou worden. Zo zie je, het kan dus wel BOL.com! Ik zal iedereen deze winkel om die rede aan iedereen willen aanraden.

Huberto 08-03-2015 Via de website gekocht

Overzichtelijke website

correcte, snelle en juiste reacties op vragen en klachten

ruim assortiment

juiste prijsstelling, goede communicatie omtrent levering.

Overzichtelijke website, correcte, snelle en juiste reacties op vragen en klachten, ruim assortiment online met juiste prijsstelling, goede communicatie omtrent levering.

KarelVoogt 08-03-2015 Via de website gekocht

Telefonisch contact ging zo snel en makkelijk en niet te vergeten correct!

Hebben zo snel geleverd echt super

Heel veel op voorraad

Erg tevreden met de service en snelle levering

Super zaak!!

cindyroger 07-03-2015 Via de website gekocht

Alles duidelijk en helder dus goed

Prima

Was naar een ding op zoek en hier gevonden voor een goede prijs

Alles prima

Alles ging prima volgens verwachting aanrader.

zolik 07-03-2015 Via de website gekocht

Snel en professioneel

behulpzaam en klantgericht

Ik heb twee keer achter elkaar twee producten gekocht. Grote koelkast en diepvries va 360 l.Deze leverancier was is beide gevallen een van de goedkoopste in aankoop. En de goedkoopste qua extra garanties (5 jaar). De site is makkelijk. Bij de aankoop kan direct een datum van de levering gekozen worde. Beide apparaten zijn volgende dag geleverd.

irmawullems 07-03-2015 In de winkel gekocht
Cruquius

Nadat we een prijs voor ons fornuis hadden afgesproken zagen we een lagere prijs elders. Zonder tegensputteren werd ons bedrag naar hetzelfde bedrag als elders verlaagd. Super!

Goede service.

MarianneGroot 07-03-2015 Via de website gekocht

Vlot en netjes bezorgd, één dag na bestelling.

De wasmachine werd gratis naar de 1ste verdieping gebracht en netjes geplaatst.

Genoeg aanbod!

Tot nu tot geen enkele reden om deze winkel niet aan te bevelen. Nog geen ervaring met behandeling van klachten.

Na telefonisch contact is de bestelling meteen geplaatst en de volgende dag hadden de wasmachine in huis.

Jeannie1970 07-03-2015 Via de website gekocht

Bestellen online ging makkelijk

Vriezer tot in de kelder geplaatst, 20 minuten van te voren gebeld dat zet kwamen. En dag ervoor mail met het tijdwindow van bezorgen

Tijdwindow opgeven bij bestellen zou nog beter zijn

SylviavanderKolk 06-03-2015 Via de website gekocht

Site is erg makkelijk en overzichtelijk.

Produkt was niet gelijk op voorraad en moest besteld worden. Binnen 2 dagen was het al leverbaar.

Zeer ruime keuze met veel produktinformatie.

Service, kwaliteit en snelheid tegen een zeer scherpe prijs.

Wij zijn fan van Bemmel en Kroon omdat ze erg service- en klantgericht zijn . Al eerder hebben wij een vaatwasser gekocht en ook daar zijn we zeer tevreden mee. 1452636

mmertens 06-03-2015 Via de website gekocht

vanuit Belgie kon ik eigenlijk niet met iDeal betalen. Ik moest als bezorgland Nederland invullen en vond het even spannend of dat geen problemen zou opleveren.

vanaf je bestelling wordt alles geregeld en wordt je uitvoerig op de hoogte gehouden

nathalietje1 06-03-2015 In de winkel gekocht

voor de deur parkeren

wat van bemmel &kroon afspreken ,gebeurt ook
super snel en erg profesioneel personeel

vriendelijke profesionelen mensen die waar maken wat ze beloven snelle service ,en we werden na de koop nog zelfs gebelt door de vriendelijke medewerkster ,hoe we geld terug konden verdienen op het product wat we hadden gekocht super ,zeker een aanrader

Lindastam25 06-03-2015 Via de website gekocht

Makkelijke site en duidelijk aangegeven hoe je een offerte aanvraagt.

Binnen 1 dag antwoord en binnen 2 dagen een passende offerte.

Goed.

Zeer snelle reactie en alles tot in perfectie geregeld. Een aanrader!!

Alles snel en tot in de puntjes geregeld!

Dieuwke Wieringa 06-03-2015 Via de website gekocht

Aan de telefoon werd ik erg goed geholpen met het zoeken naar een wasmachine, waardoor ik ook heel gemakkelijk door de website kon zoeken. Uiteindelijk heeft een medewerker de bestelling voor mij geplaatst en hoefde ik zelf niets te doen. Ik kreeg netjes een bevestiging per email. Ik heb gekozen voor bezorging en aansluiting en daarvan veel gemak ervaren; de bezorgers waren erg behulpzaam en snel.

Omdat ik nog twijfelde was de bestelling vrijblijvend en had ik een week de tijd om eventueel te annuleren. Maar ik vertrouwde op de deskundigheid van de medewerker die me had geholpen, dus heb de bestelling door laten gaan. Van alle stappen in het bestelproces kreeg ik netjes bevestigingen en werd me steeds gevraagd of alles duidelijk was. Ook de bezorgservice was goed; snel en professioneel, zelfs op de derde verdieping in een oud huis met smalle doorgangen!

Er is veel keuze (alleen naar wasmachines gezocht) in verschillende prijscategorieën. Dat maakte dat ik precies kon vinden wat ik zocht, voor een prijs die bij mijn budget paste.

Vriendelijk personeel, goede service, groot assortiment.

Ik vond het erg prettig dat men de tijd nam om te luisteren naar wat ik precies zocht en me veel advies gaf bij mijn keuze. Mijn wens en budget werden gerespecteerd en men probeerde me geen duurder product te verkopen.

Progger 06-03-2015 Via de website gekocht

Zeer overzichtelijk, je hoeft niet nodeloos te zoeken. En je kan makkelijk vergelijken!

Bij het bestellen was er voldoende gelegenheid om extra opmerkingen omtrent (bijvoorbeeld) de levering te plaatsen.

Wat ze beloven, doen ze ook. Zowel tijdig per mail de verwachte aflevertijd en een kwartier van te voren een telefoontje dat men onderweg is!

Ik wist wel wat ik zocht. Ben daarna gaan vergelijken met (oa) BCC, maar de prijs was exact gelijk, ook de extra service kosten. En dan ga ik toch voor Bemmel en Kroon!

Motivering overbodig, toch?

Geen poeha bij het bezoeken en browsen op de site

Fam. Vrolijk 06-03-2015 In de winkel gekocht
Den Haag

We hebben de aankoop in de winkel gedaan. We werden erg goed geholpen en goed voorgelicht, zonder het gevoel te hebben dat we gepusht werden.

Van Bemmel en Kroon heeft erg veel keuze. De heer Van Bemmel kon ons goed helpen om een goede afweging te maken.

Helemaal super.
In de winkel wordt alle tijd voor je genomen. Je wordt goed geholpen.
Apparaat wordt snel geleverd, indien op voorraad.

Voor onze volgende aankopen komen wij hier zeker terug.

Cheops 06-03-2015 Via de website gekocht

Besteld internet

Vrijdag best Dinsdag In huis

Veel

fotograafMarc 06-03-2015 Via de website gekocht

Ik ken Bemmel & Kroon al decennia lang, van de periode dat ik nog in Den Haag woonde. Dat zij nu een schitterende webshop hebben maakt de keuze voor de aanschaf van apparatuur erg gemakkelijk. Ondanks dat ik niet meer in Den Haag woon.

Van oudsher is de service top. Niets op aan te merken!

Ruim assortiment, zeer veel keuze. En als het niet in het standaard assoretiment zit, wordt het voor je besteld.

Ik kan echt iedereen Bemmel & Kroon van harte aanbevelen. De service is nog echt ouderwets goed en persoonlijk, ook als je online koopt!

Naast een zeer goede persoonlijke service, zijn de prijzen bij Bemmel & Kroon ook nog eens concurrerend met de grote (landelijke) leveranciers. Kortom, een echte aanrader. (Ordernr BKI451308)

100adst 05-03-2015 Via de website gekocht

Geen problemen snelle levering

cbv 05-03-2015 Via de website gekocht

Goede afsapraak mee kunnen maken tijdens de bestelling, reservering zonder verlpichtingen.

Ons goed op de hoogte gehouden hoe laat ze er zouden zijn, netjes gebracht waar we wilden en goede uitleg gehad.

ze hebben in principe alles wat anderen ook hebben.

waarom niet als je zo tevreden bent.

Vind het na een 1e kennismaking een super store.

willem802 05-03-2015 Via de website gekocht

super geregeld! vrijdag de koelkast besteld en de volgende dag stond hij in mijn keuken!

sjurtjuh 05-03-2015 Via de website gekocht

makkelijk te snappen website, zelfs voor mensen die niet handig zijn met internet

er is genoeg om uit te kiezen en er word ook heel duidelijk bij vermeld wat de specificaties zijn

ik heb deze web winkel bij vrienden aan geboden, de keuze, het gemak van bestellen, betalen en de snelle levering vind ik een aanrader

ik vind de webwinkel overzichtelijk en duidelijk. Er is voldoende keuze en alles is makkelijk met elkaar te vergelijken! Verder is er een snelle duidelijke levering met vriendelijke chauffeurs, waarbij je van te voren al weet tussen welke tijdsbestek ze komen zodat je niet een hele dag hoeft te wachten.

Hubeltje 04-03-2015 In de winkel gekocht
Cruquius

Onze combimagnetron had het begeven, dus er moest op korte termijn een nieuwe komen. Op advies van familie zijn we naar Bemmel & Kroon gegaan. Prima service, genoeg keuze, snelle levering en goede communicatie. Onze nieuwe aanwinst werd 3 dagen later geleverd en onze oude werd direct meegenomen. Kortom wij hebben een supergoede ervaring en zijn erg tevreden over Bemmel & Kroon!!!

Dorstijn 04-03-2015 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

Super eenvoudig goede informatie

Alles op tijd en duidelijk 5 jaar garantie!

Zeer ruime keuze nieuwe modellen

Goed, goedkoop en snel

Helemaal goed alles klopte en ook de adviezen waren scherp en eerlijk B&K is zeker niet uit op het verkopen van het duurste, wel het beste!

w.spigt46gmail.com 04-03-2015 In de winkel gekocht
zoeterwoude

simpel. het is geen rakettechnologie

zal wel in overeenstemming zijn met de kwaliteit.is mijn3e machine.gem levensduur bij mij 12jaar.hebben zonder storingen hun werk gedaan.top

ruim .ben met een nieuwe keuken bezig.de heel veel andere apparaten van bosch komen er ook in

mijn dochter moet een andere keuken en gaat ook .zo moeder zo dochter.zeer goede koffie.personeel niet opdringerig,en denken mee,en weten waar ze het over hebben.mooie en strakke uitstraling van keukens, en apparaten

heb ik hierboven reeds gezegd.

fam. menig 04-03-2015 In de winkel gekocht
Cruquis

In de winkel koelkast uitgezocht. Kon volgende dag bezorgd worden. 's avonds e-mail ontvangen over de tijd dat ze zouden komen. Kwartier van tevoren nog telefoontje dat ze er aan kwamen. Tevens grote oude koelkast meegenomen.

Vriendelijke verkoper: wij hadden eerst koelkast van 190 cm gekocht, maar bij thuiskomst bleek dit toch te hoog. Wij konden zonder problemen een lagere bestellen, die de volgende dag bezorgd werd.

keuze genoeg

Goede service, vriendelijk personeel en goede prijs.

Goed bereikbare winkel en genoeg keuze. Vriendelijk personeel en gunstige prijs.

DPelli 04-03-2015 Via de website gekocht

Het wordt thuis bezorgt

Er was iets niet op voorraad en Bemmel en Kroon komt met een perfect ander alternatief

Super aardig personeel en super snel geleverd wanneer jij maar wilt

Super aardig aan de telefoon. Geven goed advies. Super snel geleverd op tijdstip waar het mij uitkomt. DH452432

Botikro 04-03-2015 In de winkel gekocht
Den Haag

Veel apparatuur staat opgesteld. Bereikbaarheid prima.
Ongedwongen, goede verkopers.

Goede uitleg, snel zonder omhaal.

je kan of via internet of in de winkel bestellen,
Wij hebben al vaker zaken gedaan met van Bemmel & Kroon, goede service en concurrerende prijzen.

rustiek 04-03-2015 In de winkel gekocht
zoeterwoude

ruime keuze in de winkel

Goede uitleg gekregen obv de apparaten die wij hadden uitgekozen.

heel veel keuze. dit maakt het moeilijk om te kiezen, maar door de goede service toch een keuze kunnen maken.

zie bovenstaande punten

In de winkel was een ruime keuze. Goede service en uitleg van de verkoper. Wij hadden zelf 2 apparaten gezien en de verkoper heeft het verschil tussen deze 2 goed uitgelegd. Levering was al snel. ± 10 minuten van te voren kreeg ik een telefoontje dat ze eraan kwamen. Apparaat afgeleverd en gemonteerd. Ben hier erg tevreden over. ordernummer ZTW452378

kooikers 04-03-2015 Via de website gekocht

Gewoon vanuit je luie stoel bestellen, uit met een enorme keuze en goede prijzen, zondag besteld, zoals aangeven netjes op dinsdag op de door ons aangewezen plek in de keuken afgeleverd.

tot nu toe prima, hoop dat we geen extra service nodig hebben

Amerikaanse koelkast moest goede afmetingen hebben om in een bestaande nis geplaatst te worden, meerder modellen zijn bij Bemmel en Kroon aanwezig

zou niet weten waarom niet.

Online besteld de Amerikaanse koelkast van LG namelijk het GSL325PVCV model deze was waarschijnlijk niet meer leverbaar, op factuur wordt netjes vermeld dat het nieuwe model LG GSL325PZCV wordt geleverd, super, nu nieuwste model rvs koelkast geleverd gekregen tegen de afgespoken prijs, terwijl dez toch wel aanzienlijk duurder was.

mazerant 04-03-2015 Via de website gekocht

Met een paar muisklikken een nieuwe wasmachine. Keurig aangesloten, net zo voordelig als bij de grote winkelketen.

Aftersales is perfect. Alles helemaal volgens afspraak. Zou wel moeten maar is lang niet altijd vanzelfsprekend.

Net zoveel keus als bij een ander. Wij kozen de best geteste wasmachine volgens consumentengids.

Kwaliteit van een vakman voor de prijs van de grote winkelketen.

Met name de mate van informatie met betrekking tot afleveren is perfect.

Olaf87 03-03-2015 Via de website gekocht

Bestellen is gemakkelijk, website is duidelijk en levertijd wordt netjes aangegeven.

Werd netjes op tijd geleverd, vooraf een telefoontje over de tijd dat ze er zijn. De wasmachine die ik had besteld werd zelfs gratis naar de 8e verdieping gebracht.

Super concurrerende prijs, alle benodigde accessoires konden ook mee besteld worden.

Alles verliep soepel en gemakkelijk.

Alles ging zo gemakkelijk, vriendelijke bezorgers, overzichtelijke factuur. BKI447091

Farshower 03-03-2015 Via de website gekocht

Gemakkelijk om je artikel te vinden, bestellen en keuze van betaling.

Duidelijk hoe het artikel geleverd wordt.

Voldoende keuze in merk en type

Is echt de moeite waard om hier te bestellen.

Het artikel wat ik bestelde was niet meer op voorraad. Kreeg de opvolger wat duurder was voor dezelfde prijs van het bestelde artikel. Mooie service.

bjonkers 03-03-2015 Via de website gekocht

makkelijke goed te bereiken website

volgsysteem waar de bestelling blijft. duidelijk tijdsvak en nog een telefoontje een kwartier van te voren
de koelkast werd keurig in de keuken gezet en er werd gevraagd of ze de oude koelkast weer mee terug moesten nemen.

goede service, snelle reactie, goede aflevering.

Ron Biemans 03-03-2015 In de winkel gekocht
Woonboulevard Cruquius

Bij binnenkomst in de winkel werd ik direct geholpen. Ik kreeg een dikke brochure, 100% professionele uitleg mbt produkt-omschrijving en -toepassing. Installatie werd professioneel door vriendelijke installateur uitgevoerd op vooraf ingeplande datum. Oude apparaat werd meegenomen, (noodzakelijk) meerwerk werd vakkundig uitgevoerd tegen schappelijk prijsje.

Er stonden in verschillende energieklassen meerdere apparaten ge-etaleerd. Echter was A++ in maar 1 inbouw koel-vriescombi type schuifmechanisme aanwezig. Deze bleek wel de perfect match voor mij. De prijs was netjes en concurrerend, installatie door monteur werd cadeau gedaan.

Zeer prettige ervaring, goede ambiance en belofte werd nagekomen. Alles naar wens en binnen 5 dagen uitgevoerd. Hadden ook 3 dagen kunnen zijn.

Van BCC naar Mediamarkt en weer naar Expert gestruind, stapte ik ten einde raad toch even bij vB&K binnen. Uitermate fijne ambiance in de winkel en na korte orientatie werd ik gevraagd of ik alles kon vinden. Na 3 minuten riep ik alsnog dezelfde werknemer om serieus en professioneel te zijn voorzien van alle informatie. Er stonden daar toch 3 of 4 keer meer inbouw combinaties dan elders en de door mij aangekochte, was daar 1 van. Er werd geen 'besparing' gedaan op een zeer dikke brochure, wat meegeeft dat iedere potentiele klant hun aandacht waard is.

apjdooren 02-03-2015 Via de website gekocht

on line in combinatie met telefonisch contact informatie en bestelling

snelle tevoren aangekondigde levering (datum en tijdstip) keurige aflevering door nette mensen!

exact de keuze kon worden gerealiseerd

geen enkele oneffenheid in de gehele weg van info/bestelling tm afleering en betaling

geen enkel negatief pynt alles zeebeer positief!!!!

anmuyres 02-03-2015 Via de website gekocht

Fijne en duidelijke website

Goed geïnformeerd over levermogelijkheden en uiteindelijke levertijd

Fijn dat ze tijdswinsow gaven en kwartier van te voren belden. Dat zou ik wel even vermelden in de email.