Deze score is berekend op basis van 2948 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Astrid van Os 28-08-2016 Via de website gekocht

fantastische service

vriendelijk en vakkundig personeel, snelle service prima afgeleverd bij mij thuis op de 2e verdieping

Pluspunten

• vakkundig personeel
  • goede service

willem 28-08-2016 Via de website gekocht

Prima, bestellen,e-mail contakt,bezorging,plaatsen.

aanbevolen door kennissen Bemmel & Kroon gemakkelijk bestellen, beloofd en komt het ook na, geplaats, oude vaatwasser meegenomen en ook nog de goedkoopste ,wat wil je nog meer.

Pluspunten

• de goedkoopste
  • prima afhandeling

Dimetrieke 28-08-2016 Via de website gekocht

Goede winkel zeker een aanraader

Ruime keuze aan kwaliteits producten aan een zeer scherpe prijs. Heb reeds verschillende toestellen gekocht via bemmel-kroon en ben steeds weer verast van de kwaliteit van hun service en de snelheid van de levering.
De klantendienst is ook goed bereikbaar en je word vriendelijk en correct verder geholpen.
De chaufeurs zijn trouwens ook steeds super vriendelijk en zeer hulpzaam.
Je kan trouwens ook zelf de leveringsdatum kiezen wat zeer handig is, je krijgt de dag zelf de info hoe laat de leverig ongeveer gaat plaats vinden en 20 min voor ze ariveren krijg je een sms met het juiste uur.
Garantie service heb ik tot nu toe nog niet nodig gehad maar dit zal zonder twijfel ook wel in orde zijn. ordernummer BKI554518

Pluspunten

• Goede service
  • Snele levering
  • Kwaliteits producten
  • Scherpe prijjzen
  • Goede klantendienst

Minpunten

• Nog niet gevonden

Adriaan 28-08-2016 Via de website gekocht

Bemmel & Kroon is top!

Prima snelle service en mooie lage prijzen en als ze een product niet hebben, krijg je het eerstvolgende duurdere product.

Pluspunten

• snelle bevestiging
  • prima bezorging

Marc Driessen 27-08-2016 Via de website gekocht

Bosch vaatwasser

Duidelijke site, supergoede prijs, snel bezorgd, mooi product 👍 Ook goede berichtgeving en communicatie over de bezorging. Transporteur was stipt op tijd en heeft de vaatwasser naar de juiste plek gedragen. BKI554504

• Duidelijke site

Willem 27-08-2016 Via de website gekocht

Liebherr CUEF 2811-20 met RVS front, Prachtige koel/vries

Uitvoerig op internet gezocht de site van Bemmel en Kroon kwam naar voren.
De combinatie die zocht was aanwezig,er waren nog een paar vragen die op professionele wijze werden beantwoord. De super snelle levering de volgende dag was geheel naar tevredenheid

Pluspunten

• Professioneel

A.B. 27-08-2016 Via de website gekocht

Prima geregeld

Vlotte bestelling en geplande levering. Om gebruik te kunnen maken van een aanbieding kon ik bestellen en op afroep de bestelling in het nieuwe huis laten bezorgen. Aflevering was binnen de aangekondigde tijd. Hoefde niet lang te wachten

Skater 27-08-2016 Via de website gekocht

Snelle doortastende winkel met goede prijs en service.

Snel handelende winkel die zijn beloften nakomt. Vandaag besteld morgen in huis. Niet te beroerd om één en ander toe te lichten of voor je uit te zoeken en scherp in prijs.

Albert 27-08-2016 Via de website gekocht

Al jaren een gerenomeerd bedrijf

Groot assortiment . Al jaren een betrouwbaar bedrijf. Snelle levering. Zeer scherp geprijsd. Netjes op de juiste dag en tijd af geleverd

Pluspunten

• Snelle levering
  • Scherp geprijsd
  • Ruime assortiment

Hans den Boef 27-08-2016 In de winkel gekocht
Den Haag "Forepark"

Aankoop Whirlpool Koel/vries combinatie ART6711/A++SF

Op zeer goede wijze geïnformeerd door verkoper van Bemmel&Kroon en hierdoor de aanschaf gedaan van een nieuwe Koel/vries combinatie ART6711/A++SF. Heb destijds hier ook een Koel/vries combinatie aangeschaft en ook toe op zeer goede wijze behandeld. Ook mede gezien doordat de volgende dag de nieuwe ook gebracht en aangesloten kon worden.

Ordernummer 554360

Pluspunten

• Zeer correcte behandeling
  • Goede uitleg
  • Geweldige service

Olaf 27-08-2016 Via de website gekocht

Goed assortiment, scherpe aanbieding

Wasmachine gevonden die ik zocht, voor 'n scherpe prijs. Afhandeling en levering, op dag naar keuze, heel fijn, verlieping vlot. Kortom, prima! (ordernr. BKI553950)

Pluspunten

• Duidelijke product info
  • Goede aanbiedingen

M. 27-08-2016 In de winkel gekocht
Forepark Den Haag

Een verademing

Nadat we bij de BCC niet geholpen werden, kozen we toch weer het bedrijf waar we 17 jaar geleden ook de koelkast hadden gekocht. De uitstekende hulp en advisering bij Bemmel en Kroon was een verademing!

Onze specifieke wensen waren wat lastig, maar met het enorme assortiment van Bemmel en Kroon zijn we er samen met de vriendelijke verkoper goed uitgekomen.

We hebben een koelkast met fact.nr. 554303 gekocht en deze kon geheel naar onze wensen worden thuisbezorgd.

Pluspunten

• Advisering
  • Vriendelijkheid
  • Service

Rob Plugge 27-08-2016 In de winkel gekocht
Den Haag (Forepark)

Nieuwe wasmachine Miele W1

Via een tip van een kennis naar de winkel in het Forepark te Den Haag gegaan om een nieuwe wasmachine te kopen vanwege onze verhuizing en het merk was voor ons al duidelijk, aangezien wij altijd voor kwaliteit gaan. Bij aankomst kwam er direct een verkoper naar ons toe en de keuze werd beperkt tot vier machines. Door zeer deskundige uitleg werd ons duidelijk gemaakt wat de verschillen waren van deze vier en werd de keuze afgestemd op onze wensen. De prijzen zijn conform de laagste dien je kunt vinden op internet en we kregen zelfs nog een extra korting, aangezien onze eerste keuze niet direct leverbaar was, echter goed opgelost op een iets duurdere machine aan te schaffen en het verschil tussen winkel en cliënt te delen. Na nog geen half uur stonden we al weer buiten en tevreden met de aankoop. De machine werd ook op tijd geleverd en netjes geïnstalleerd. Kortom gezegd, uiterst tevreden met onze keuze van winkel.

Pluspunten

• Deskundig personeel
  • Laagtste prijsgarantie

WJA Staps-Brands 27-08-2016 Via de website gekocht

Uitstekende webshop!

Onlangs een nieuwe stofzuiger nodig gehad. Na wat zoek werk en vergelijken bij Bemmel en Kroon aangekomen. Een goede prijs voor de stofzuiger. Dus besteld. Na bestellen (BKI553908) en betalen al snel een paar mailtjes gehad. Iets waar sommige winkels nog een goed voorbeeld aan kunnen nemen mijn inziens. Heel netjes en correct status updates mogen ontvangen. De stofzuiger was niet direct op voorraad maar zou wel snel via de leverancier komen. Dagje later stofzuiger op voorraad. Wanneer wilt u dat wij langskomen. Dag besproken. U krijgt nog een mailtje met de geschatte levertijd. Dag later netjes mail met levertijden gehad. De doos werd netjes geleverd binnen de geschatte tijden. En onze oude stofzuiger werd netjes als per de afspraak meegenomen door de chauffeur. Al met al zou ik hier zo weer iets kopen. Wat een top service!

Pluspunten

• Status updates
  • Erg netjes geleverd
  • Snel geleverd

Mieke 27-08-2016 Via de website gekocht

Bestelling BK 1554415 perfect afgeleverd!

Grote keus, heldere site, lage prijzen en perfecte bezorging! Ik was het bezorg adres vergeten te vermelden bij bestelling twee uur voor de levering werd het alsnog geregeld! en werd de wasmachine voor €9.95 de twee trappen opgesjouwd bij onze dochter en a.s. schoonzoon, waar vind je dat nog!!

Pluspunten

• Ruime keus
  • Lage prijzen
  • Perfecte bezorging

Anna 26-08-2016 In de winkel gekocht
Filiaal Hoge Rijndijk Zoeterwoude Rijneke Boulevard

Koop inbouwgasfornuis order ZTW552580

Heerlijke winkel! Hebben zoveel staan daardoor betere keuzes te maken. Professionele en ook aardige en attente verkoper. We gingen voor informatie maar hadden binnen een half uur al tot koop beslist. Snelle en accurate levering heeft al plaatstgevonden. Zo'n spijt dat we onze vrieskoelcombinatie (half jaar oud) ook niet bij Bemmel en Kroon gekocht hebben, we hadden daar vast een andere/fijnere kunnen vinden.

Pluspunten

• Veel keus in showroom.
  • Goede/eerlijke info.
  • Verkoper denkt mee.

Tiessen 26-08-2016 In de winkel gekocht
Bemmel en Koon, Neckar 24, Den Haag

Prijs, service doorslaggevend

Ik zou het op internet bestellen, maar omdat Mijnheer xxxxxx zo doortastend handelde, heeft hij mijn bestelling telefonisch genoteerd en verdere afspraken gemaakt over de levering en betaling. Alles was zo geregeld en de verkooptechniek van deze man, daar ben ik heel tevreden over. Helemaal niet opdringerig en alles klopte tot aan de levering. Dat wij in Rotterdam wonen was ook geen probleem.

Pluspunten

• Goede voorlichting
  • Afspraak is afspraak

Sara 26-08-2016 In de winkel gekocht

Wat een service!!!

Mijn wasmachine die ik heb aangeschaft bij Bemmel en Kroon was kapot gegaan.
Wasmachine werd omgeruild en de levering bij hun is supersnel.
Ik ben zeer tevreden in de service en klant vriendelijkheid en ga mijn droger ook daar kopen.

Pluspunten

• vriendelijke personeel
  • goede service
  • snelle levering

Frits 26-08-2016 In de winkel gekocht
Forepark, Neckar 24

Top ervaring!

Wij waren op zoek naar een Amerikaanse koelkast. Voor het eerst kwamen we bij Bemmel&Kroon in het Forepark bij Den Haag. Prachtige zaak! We werden uitstekend geadviseerd door een medewerker die pro-actief met ons meedacht en de koelkast vond die precies bij ons paste. Pluim voor de medewerker! We hebben ons keukenadresje wel gevonden.

Pluspunten

• Ruime sortering
  • Goed advies

M 26-08-2016 Via de website gekocht

Whirlpool combimagnetron inbouw laag model

Onze bestelling met ordernr BKI553600 supersnel geleverd en artikel exact als beschreven. Netjes afgehandeld evenals een eerdere bestelling waarin we een inbouw vaatwasser hebben gekocht bij Bemmel en Kroon. Bij een volgende bestelling van apparatuur zeker weer bij Bemmel en Kroon.

Pluspunten

• snelle levering
  • top communicatie via mail

Minpunten

• nog geen ontdekt

Ivo 26-08-2016 In de winkel gekocht
Den Haag

Compleet aanbod en Goed geregeld!

Op aanraden van een vriend deze winkel bezocht. Erg prettige winkel waar je kunt slagen voor al je keukenapparatuur, BBQs én witgoed! Kort na het bezoeken van de winkel voor keukenapparatuur en een wasmachine, hebben wij gebeld om ook een Boretti BBQ te bestellen (ordernummer DH548094). Dit was eenvoudig en snel geregeld, zelfs met een korting :) De BBQ hadden we diezelfde dag en de medewerker heeft me even helpen sjouwen.

Pluspunten

• Service

Fam van Rossum 26-08-2016 Via de website gekocht

Hoe makkelijk kan het zijn om je keuze te maken?

Je kunt hier echt terecht voor eerlijk advies de laagste prijs en goede service.
De medewerkers zijn deskundig, denken graag met je mee, nemen echt de tijd voor je. Als een medewerker die jij graag wilt spreken in gesprek is belt hij gegarandeerd terug. Vooraf gemaakte afspraken worden echt volledig nagekomen. Niet slecht voor een on-line seller.

Pluspunten

• persoonlijk advies
  • afspraak is afspraak

Corine 25-08-2016 In de winkel gekocht
Den Haag

Mijn aankoop complete lijn Siemens inbouw keukenappatuur

Na mijn bezoek aan het Inspiratiehuis 20/20 in Hoofddorp, waar alle apparatuur van Bosch en Siemens staat opgesteld, had ik mijn ruwe keuzes al wel gemaakt. Ik ben op zoek gegaan naar een leverancier waar ik een goed gevoel bij had, omdat ik service en persoonlijke benadering belangrijk vind.

Pluspunten

• Mooie showroom!
  • Er wordt meegedacht
  • Je krijgt goede uitleg
  • Alles gaat in overleg
  • Deskundige productkennis

RvS 25-08-2016 Via de website gekocht

Supersnelle levering

Miele beste uit de test was bij andere winkels uitverkocht en niet te bestellen.
Bij Bemmel en Kroon zaterdag besteld, maandagochtend in huis.
ordernummer DH549452

Marsja 25-08-2016 In de winkel gekocht

Super service

Zeer goede uitleg zonder poespas of overhalen we waren binnen een kwartier geslaagd. We konden onze bestelling gelijk op gaan halen alles super geregeld

Pluspunten

• Duidelijke uitleg
  • Niet overhalen

M. van Beek 25-08-2016 In de winkel gekocht

Gewoon TOP

Op zoek naar een nieuwe combi-oven hadden we niet verwacht bij Bemmel & Kroon terecht te komen. Eerlijk gezegd, we gingen daar alleen maar om te kijken maar we werden prettig ontvangen door de receptiemedewerkster die ons duidelijk aangaf hoe en wat. Na een rondje door de mooie showroom werden we bij de inbouw apparaten opgevangen door de heer Bemmel persoonlijk. We hadden vooraf al e.e.a. onderzocht maar we kregen een duidelijk uitleg m.b.t. onze keuze. Eigenlijk was het boven budget maar we kregen een niet te weigeren aanbod waar we ook gelijk ja tegen hebben gezegd. Bezorgen konden we geheel naar eigen wensen invullen. Zoals de titel al aangeeft, geen teleurstelling maar ordernummer DH554032 is gewoon TOP

Pluspunten

• assortiment
  • vakbekwaam personeel
  • lage prijzen
  • leveringsafspraken

Jacqueline Smink 25-08-2016 In de winkel gekocht
Cruquius

Amerikaanse koelkast

Omdat onze koelkast het op één van de warmste dagen het begaf moesten wij snel op zoek naar een nieuwe. Na een beetje op internet te hebben gespeurd kwamen we Bemmel en Kroon tegen. We gingen hier, na een bezoek aan de Media Markt, rondkijken. Een mooie winkel met een groot aanbod.  We kregen de tijd om rustig rond te kijken en op het moment dat wij iets wilden vragen was er direct een medewerker in de buurt met een duidelijk antwoord op onze vragen. De prijs was prima en we gingen direct over tot de betaling. Dezelfde middag nog kregen we de factuur per mail binnen, gevolgd door het tijdstip van levering. We hebben een dag later onze nieuwe LG GSL325PZCV staan en zijn er heel blij mee. Laat nu de hitte maar komen!

Pluspunten

• goede prijs-kwaliteit
  • Deskundig

Unchosenone 25-08-2016 In de winkel gekocht
Bemmel & Kroon Zoeterwoude/Rijndijk

Bemmel & Kroon Zoeterwoude/Rijndijk

Vriendelijk verwelkomt in de showroom van Bemmel & Kroon te Zoeterwoude/Rijndijk.
Winkel is ruim en overzichtelijk per rubriek ingedeeld.
Personeel zeer behulpzaam en meedenkend op het gebied van keuze apparaat.
Kortom een fantastische beleving !

Ordernummer: 541035

Pluspunten

• Overzichtelijk
  • Goed bereikbaar
  • Groot assortiment
  • Vriendelijk personeel

Sandra 25-08-2016 In de winkel gekocht
Forepark

Tevreden

Netjes geleverd!! bemmel en kroon hebben rekening gehouden met mijn drukke agenda zodat ik geen afspraken hoefde te verschuiven. De heren hebben als 1 van de weinige leveranciers de koelkast in de keuken geplaatst en niet alleen over de drempel gedragen.

Pluspunten

• Ruime koelgedeelte
  • ruime vriesgedeelte

Meijer 25-08-2016 In de winkel gekocht
Hoge Rijndijk Zoeterwoude

Snelle levering & deskundig advies

Deskundig advies in de winkel op de Hoge Rijndijk in Zoeterwoude gekregen. Volgende dag telefonisch gebeld en Miele wasmachine besteld. Vandaag in huis.

Pluspunten

• deskundig advies
  • snelle levering

Jo 25-08-2016 Via de website gekocht

Ovens

Goede en snelle service bezorgen geen enkel probleem. Vandaag besteld binnen drie dagen geleverd.De goedkoopste wat ik tegen kwam

Pluspunten

• Service
  • Goede service

Jack 25-08-2016 Via de website gekocht

snel, foutloos, top service

Een dikke 9 voor Bemmel & Kroon. Het hele proces, van offerte tot aan installatie liep vloeiend, prettig contact en nette, ter zake kundige monteur.

Pluspunten

• snel
  • ter zake kundig

Els 25-08-2016 In de winkel gekocht
Nederland

Bauknecht vaatwasser

Zeer uitgebreide collectie. Ik kwam voor de inbouw vaatwasser. Daar hadden ze een rui en selectie van, in verschillende prijsklassen.

Pluspunten

• Ruim aanbod
  • Goede informatie
  • Gemakkelijk bereikbaar

Lesley 25-08-2016 Via de website gekocht

Snelle levering mét plaatsing!

We waren op zoek naar een nieuwe vaatwasmachine, daarnaast wouden we ook dat deze geplaatst werd. Al snel werd duidelijk dat niet veel online verkopers deze services voor inbouwtoestellen bieden. Tot we bij Bemmel & Kroon terecht kwamen. We plaatste onze bestelling, werden gecontacteerd voor een afspraak en binnen de week stond ons nieuw toestel er. Heel vriendelijk contact, snelle service en plaatsing ook voor inbouw. Helemaal top!

Pluspunten

• Snel
  • Plaatsing inbouwtoestel

Cees 25-08-2016 In de winkel gekocht

prima geholpen

Ruime winkel, goed toegankelijk mooi ingericht veel keuzes en vlot en deskundig geholpen. En nog lekkere koffie toe.

Pluspunten

• overzichtlijk

Peter 25-08-2016 In de winkel gekocht
Leidschendam

de Amerikaan

duidelijke ne prettig bediening, mee denken over transport en later nadat ik de koelkast had gekocht, en hij iets goedkoper was geworden een financiele compensatie!

M Keereweer 25-08-2016 In de winkel gekocht
Leidschendam

Aankoop Vaatwasser Prima geholpen bij aankoop en plaatsen.

Mooie zaak en erg klantvriendelijk. Snel en duidelijk geholpen
De beloften qua plaatsen en bezorging volledig nagekomen

Pluspunten

• Overzichtelijk
  • Veel keuze

Ruud de Ram 25-08-2016 In de winkel gekocht
Forepark Den Haag

Aankoop en plaatsen vaatwasser

Netjes op de afgesproken dag geleverd. Echter in de doos zat de verkeerde vaatwasser maar door de uitstekend service van de monteur werd er snel gekeken waar de juiste machine stond. Deze is direct gehaald en als nog dezelfde ochtend geplaatst. TOP!

Bemmel en Kroon 25-08-2016 Via de website gekocht

Goed product, slechte aflevering

Goed en vriendelijk telefonisch productadvies. Er werd echter beloofd dat de koelkast uitgepakt en geïnstalleerd zou worden op de begane grond. Heb ik ook voor betaald, maar dit gebeurde in eerste instantie niet. Na een klacht kwamen de bezorgers wel terug om het verpakkingsmateriaal ophalen, maar de koelkast werd niet waterpas gesteld.

Pluspunten

• Goed productadvies.
  • Klacht werd behandeld

Minpunten

• Installatie niet geleverd
  • Werd wel voor betaald

Sharma. Rattansingh 25-08-2016 In de winkel gekocht
Den Haag

Amazing/ nu volgt mijn vrieskist aankoop bij hun

Heel vriendelijke personeel, die vooral tijd voor hebben om naar je wensen te luisteren. De klant is geen nummer , maar echt een koning die zorgt voor omzet generering. Alles wordt conform afspaak nagekomen ( zelfs ná de levering ).

Pluspunten

• Nette winkel
  • Vriendelijk personeel
  • Goede aftersale service
  • Tijd voor de klant
  • Voldoende gratis parkeer

J. Den Haan 25-08-2016 In de winkel gekocht
Den haag

Tevreden klant

I.v.m.verkoop van mijn huis moest ik al het witgoed niet aanschaffen zoal koelkast afwasmachine fornuis wasmachine en droger! Ik heb via internet verschillende bedrijven bezocht maar Bemmel & kroon waren met alle artikelen goedkoper. Ik heb het bezoek adres in Den Haag bezocht en ven daar goed geadviseerd! Ik heb daar alles besteld. En al de spullen waren op de,afgesproken datum bij mij thuis!! Echt een aanrader Bemmel & Kroon!!!

Pluspunten

• Goede website
  • Bezoek adressen

Ed 25-08-2016 Via de website gekocht

We ze zeggen, is wat ze doen!

Precies datgene wat je wilt als je iets koopt via internet wordt door Bemmel en Kroon waargemaakt.
Bestellen, bevestigen en afleveren volgens afspraak!
Top!

Pluspunten

• snel

m.laros 25-08-2016 In de winkel gekocht
den Haag

droger

Mooie winkel verkoper maakt een advies van een verkoper die de vorige keer ons te woord stond met de grond gelijk.

Pluspunten

• goed parkeer voorziening

Minpunten

• arrogante verkoper

Rijswijk 25-08-2016 In de winkel gekocht

al vaker bij B&K gekocht

B&K heeft een ruime selectie, geeft goed advies en besteld apparatuur die eventueel niet in de showroom staan zonder probleem. goede service en goed prijs - waar om zou je online kopen als in een echte winkel zoveel betere service te krijgen is.

Stefan 25-08-2016 In de winkel gekocht

Aankoop wasmachine + droger

Na 17 jaar hield mijn wasmachine er mee op. Werd erg goed geholpen in de winkel met advies en een leuke korting. TOP!

Pluspunten

• Goede verkoper
  • Goede prijzen

ac roodenbueg 25-08-2016 In de winkel gekocht
den haag

aan koop add was wasmachine

ik werd zeer vriendelijk ontvangen in de winkel,en kreeg zeer goede uitleg van de machine.
werd op de dag die ik wou en op de tijd die ze van tevoren hadden aan gegeven.afgeleverd en geplaats de oude werd meteen meegenomen,ik ben zeer tevreden over de aankoop van deze Samsung wasmachine.

Smittenaar 25-08-2016 In de winkel gekocht
Forepark

Vaatwasser gescoord binnen 15 minuten

Na ons georienteerd te hebbben op een nieuwe vaatwasser bij Bemmel & Kroon binnen gestapt. 15 minuten later liepen we weer naar buiten en de aankoop was geregeld. De bezorgkosten kregen we cadeau maar voor de rest geen korting kunnen krijgen. Hoop dan ook erg het aankoopbedrag terug te kunnen krijgen en schrijf met liefde dan ook een review :-) Alle gekheid op een stokje, de service was top en de plaatsing via Ajtec ook! Erg tevreden....en nu maar hopen dat hij minimaal 10 jaar mee gaat.

Pluspunten

• assortiment
  • after sales

Minpunten

• geen korting gekregen

C.G. 25-08-2016 In de winkel gekocht
Den Haag Forenspark

Ruime keuze en heel veel producten en je word heel netjes te woord gestaan en komen niet gelijk met het duurste apparaat

Pluspunten

• een tien

Gaby 25-08-2016 In de winkel gekocht
Den Haag

Uitgebreid advies, snelle levering en nooit meer afwassen ;)

Via internet georiënteerd, heldere website, scherpe prijzen. Daarna mezelf in de winkel laten adviseren en de vaatwasser gekocht. Ik ben erg tevreden.

Pluspunten

• overzichtelijke website
  • bekwame adviseurs
  • Snelle levering

Lambert 25-08-2016 Via de website gekocht

Innductiekookplaat

Voor het eerst dit gekocht bij dit bedrijf.meestal bestel ik bij Coolblue maar het prijsverschil was zeer groot.De website was goed verzorgd.heldere informatie en prima afhandeling van het bestelde. ga er zekerweergebruik van maken.

Pluspunten

• Prima website
  • Goede informatie