Deze score is berekend op basis van 2975 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Dijkslag 14-01-2017 Via de website gekocht

wasdroger siemens BKI1581851

Snelle levering 13 jan besteld 14 jan in huis snelle service.
machine besteld naar aanleiding recensie consumenten bond.
en Bemmel & kroon was de goedkoopste.

Pluspunten

• Duidelijke website
  • snelle levering
  • goedkoop

Yvonne 14-01-2017 Via de website gekocht

Droger gekocht

Top service, snelle levering, oude machine mee retour.
Goed op de hoogte gehouden van de bezorgtijd via de mail, via sms, en een half uur voor aankomst nog een sms.
Vriendelijke bezorgers.

Hans 14-01-2017 Via de website gekocht

Vriendelijke nette service.

Goede prijzen, nette bezorgservice. Email over bezorgmoment kwam ruim op tijd, telefoontje ruim een kwartier voor de bezorging Artikel zou bezorgd worden tot over de drempel maar is ook nog uitgepakt en op z'n plek gezet, verpakkingsmateriaal is meegenomen. Aanrader!

Pluspunten

• Lage prijzen
  • Nette bezorgservice

Minpunten

• Geen minpunten

Sjoukje 14-01-2017 Via de website gekocht

Wasmachine wirlpool

Ik was op zoek naar een wasmachine en deze shop was een van de goedkoopste voor de wirlpool. De beslissende factor was dat het bezorgd werd tot aan de plek waar ik hem wilde hebben zonder bijkomende kosten

Faas 13-01-2017 Via de website gekocht

Snel en netjes

snelle levering netjes verpakt oude apparaat werd weer meegenomen. Kreeg berichten over de leveringstijd op de dag dat de machine werd afgeleverd.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Berichten over aflevering
  • Overzichtelijke website

Hans 13-01-2017 Via de website gekocht

Vriendelijke nette service.

Pluspunten

• Lage prijzen
  • Nette bezorgservice

Minpunten

• Geen minpunten

Erik 13-01-2017 Via de website gekocht

Prima afzuigkap snel uitgelegd en snel geleverd.

simpele vraag over een afzuigkap werd snel en duidelijk uitgelegd en de levering was zelfs de volgende dag al.

Pluspunten

• mooie prijs
  • goed apparaat

Sophie 13-01-2017 In de winkel gekocht

Miele combimagnetron van Bemmel en Kroon

Ik ben zeer tevreden over de service van Bemmel en Kroon. Vandaag is mijn combimagnetron (ZTW580351) geleverd. Ik zou zelf de oude combimagnetron eruit halen, maar de kabel zat vast achter de koelkast. Na de levering gebeld of ik alsnog montage kon krijgen. Toen stond er binnen een uur een monteur voor de deur en is alles netjes opgelost. Top service!

Pluspunten

• Goede service

Hans 13-01-2017 In de winkel gekocht

snel geleverd (DH581246)

Ik wist wat ik wilde hebben , even de telefoon gepakt . Er kwam een concurrerende prijs uit en de volgende dag prima bezorgd . Bij het bezorgen werd ook netjes gevraagd of de oude retour moest .

Pluspunten

• concurrende prijs
  • snelle levering

Webaccess B.V. 13-01-2017 Via de website gekocht

Vrijstaande pastelblauwe retro koelkast

We hadden verwacht dat we hem benden in het kantorencomplex zelf moesten ophalen maar de vervoerder van Bemmel & Kroon kwamen hem goed verpakt met de lift op de 3e etage bezorgen met een glimlach: Geweldig vlot verlopen het hele bestelproces en dat alles voor een prima prijs en prima kwaliteit !
Jullie hebben een klant erbij : Webaccess B.V.

Pluspunten

• Vlotte verwerking van onze bestelling
  • Hoog servicegehalte

Minpunten

• Niet van toepassing
  • Niet van toepassing

Goedhart 13-01-2017 Via de website gekocht

Geweldig

Snelle afhandeling en levering, helder en duidelijk, servicegericht , geen gedoe, betrouwbaar, snelle afhandeling

Pluspunten

• Betrouwbaar, klantgericht, goed bereikbaaar
  • Goede communicatie en goed bereikbaar

Aanschaf wasmachine AEG L76672FL 13-01-2017 Via de website gekocht

Ordernummer BKI581760 aanschaf wasmachine

Op een paar site wasmachines met elkaar vergeleken. Uiteindelijk, mede door de specificaties en prijs / kwaliteitsprestaties terecht bij Bemmel en Kroon. Gemakkelijk in kunnen geven. Snelle reacties en mededelingen via de email. Betaald en volgend dag perfect geleverd. Ook het logistieke traject is zeer goed begeleid met informatie. Na aansluiten de machine opgestart. Bijna geruisloos en eenvoudig bedienbaar. Van AEG weer naar AEG. Zou blijven wij een tevreden gebruiker en klant van B&K

Pluspunten

• duidelijk communicatie en snelle levering
  • goede informatie via email

de Muijnck 13-01-2017 In de winkel gekocht
Cruquius. H.meer

Div. Art.gekocht. behulpzaam,vriendelijk en prettige zaak.

Vriendelijk ontvangen,niet opdringerig. Goede uitleg.Div grote artikelen gekocht.
Niets op aan te merken.

Pluspunten

• Behulpzaam
  • Technisch

Minpunten

• nee
  • nee

J.Remmers 13-01-2017 Via de website gekocht

laagste prijs, snelle levering, klopt wat op hun site staat.

Gewoon de goedkoopste met een duidelijke website en met prima aanbiedingen.
Zeer snelle levering. om 3 uur besteld en de dag erop om 10 uur was mijn vaatwasser binnen

Pluspunten

• goedkoopste
  • duidelijke website
  • snelle levering

Debbie 13-01-2017 In de winkel gekocht

aankoop inductieplaat

Mooie winkel, Veel van alles dus genoeg om te kunnen bepalen wat je wilt. Ook goede service zodat je nog gerichter keuzes kunt maken.
Wij gingen kijken voor een inductieplaat. Hebben uiteindelijk gekozen voor een AEG. Werd de volgende dag al geinstalleerd. Super geregeld. En wij zijn er erg blij mee!

Pluspunten

• goed centraal gelegen
  • goed parkeren
  • veel keuzes uit verschillende merken/prijsklasse

Rianne 12-01-2017 Via de website gekocht

Nieuwe koelkast!

We waren al een tijdje opzoek naar een koelkast. In de winkel hadden we ook al gekeken en daar vonden we de koelkast. Maar we wilde er wel nog even over na denken. Gisteren waren we er uit en hebben we de koelkast besteld via de website. Alles was super duidelijk en overzichtelijk. Na het plaatsen van de bestelling krijg je de informatie voor het bezorgen, ook allemaal duidelijk. Vanochtend kregen we te horen hoe laat de bezorger er zou zijn. Hij was er netjes op de afgesproken tijd. Hij zette de koelkast binnen, en vroeg nog of hij de oude koelkast mee moest nemen. Dat was bij ons niet nodig, maar netjes dat hij t nogmaals vraagt.
Nu aan het wachten tot we de koelkast aan mogen zetten!
, Rianne

Pluspunten

• Overzichtelijk
  • Snelle service

corne50 12-01-2017 In de winkel gekocht
cruquius

koffiemachine

Duidelijke uitleg in showroom. Snel besteld en ook snel geleverd en geïnstalleerd. Zeer tevreden ook over de installateur. Bekwaam persoon.

Janwillem 12-01-2017 In de winkel gekocht
Cruquius

Goede winkel

In de winkel in Cruquius werd ik zeer gezet goed geholpen door goede adviseurs, hun raden mij ook aan om de wasmachine aan te laten sluiten door de bezorgers daar heb ik toen ook kosten voor betaald.
Alleen de bezorgers kwamen de wasmachine brengen en de ze sloten de wasmachine voor de helft aan en ze vertelde hoe ik de rest aan moest sluiten omdat ze haast hadden moest ik het maar ff zelf doen.

Pluspunten

• Hele goede service in de winkel
  • Ze laten weten hoelaat de goederen bezorgt worden

Minpunten

• De bezorgservice kan beter

Guus Anschutz 12-01-2017 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

B&K gekozen op advies installateur. Contacten liepen voortreffelijk. Besteld apparaat, op voorraad, werd binnen twee dagen geleverd. Informatie over tijdstip aflevering was ruim op tijd aan mij als klant bekendgesteld.

Pluspunten

• Goede Service en afwikkeling. Communicatie goed.

Alexander L. 12-01-2017 Via de website gekocht

Mooie stofzuiger, scherpe prijs, snelle levering!

Via kieskeurig zocht ik naar een specifieke Philips stofzuiger. Wij hebben vakantiewoningen en overal dezelfde zuigers, vandaar. Kwam bij Bemmel en Kroon terecht als goedkoopste aanbieder. Ken ik nog van vroeger toen we in Den Haag woonden en daar gewoon in de winkel in Leidschendam kochten (pre internet....ja dat was ooit eens). Dus leek me prima. Even invullen, Ideal betalen en binnen 24 uur stond Dynalogic met mijn order voor de deur. Kortom, goede prijs, makkelijk kopen en snelle levering. Een 9 dus. Een 10 is voor suuuuuuperservice en moet je maar niet te vaak geven.

Pluspunten

• prima clicks en briks

Minpunten

• Kan ik niet verzinnen in dit geval

W.Brunings 12-01-2017 In de winkel gekocht
Leidschendam

W. Brunings

Zeer goede bediening met duidelijke en deskundige uitleg.
Verkoper nam voldoende de tijd om mijn vragen te beantwoorden
Ook de bezorging was keurig verzorgd met goede vooraankondiging v.w.b. het tijdstip en op tijd!

Vesseur 12-01-2017 Via de website gekocht

Miele wasautomaat WKE130WPS

Wasmachine stuk niet heel handig met 4 kids.
Binnen 1 dag afgeleverd en weer geïnstalleerd. Heel fijn!

Pluspunten

• Super snelle levering
  • mogelijk tegen betaling eventueel boven brengen

Minpunten

• persoonlijk niet gehad

Tom thomas 12-01-2017

Combi microgolfoven miele BKI580729

Zeer duidelijke actie opvolgingen,snelle en duidelijke mails,correcte afhandeling,goede prijzen,snelle en duidelijke levering met zeer accurate track&trace.

Pluspunten

• Duidelijke mails
  • Snelle service
  • Sterke prijzen
  • Nauwkeurige track&trace bij levering
  • Snelle levering

Rick van der Wal 12-01-2017 Via de website gekocht

Prima verlopen netjes ingebouwd

Prima verlopen. Netjes ingebouwd. Iets extra werk voor de inbouw meneer wasmachine geen probleem. Netjes gewerkt

Pluspunten

• Inbouwen

mike.bisschop 12-01-2017 Via de website gekocht

bemmel&kroon

goed overzichtelijk site goed uitleg product keuze uit meerdere producten met plezier op de site gewinkeld

Pluspunten

• kassa korting

Veerle 12-01-2017 Via de website gekocht

Prima service

Ik heb in eerste instantie voor hun gekozen omdat ze de goedkoopste waren, maar ze leveren ook een geweldige service, snel, aan huis geleverd gratis, makkelijk.

Pluspunten

• snelle levering
  • makkelijk

de Bruijn 12-01-2017 In de winkel gekocht

Vaatwasser aankoop bij Bemmel & Kroon Zoeterwoude

De winkel is goed bereikbaar en heeft een groot assortiment.
Wij kregen op onze vragen goed advies en de meedenkende verkoper hielp ons bij onze keuze waar we nog steeds blij mee zijn.
Er werd ons niets opgedrongen waardoor je achteraf ook geen spijt hebt met je keuze.

Pluspunten

• Ruime sortering
  • Scherpe prijzen
  • Nakomen afspraken

Wendy Plomp 12-01-2017 Via de website gekocht

Bosch vriezer BKI578141

Ideaal bestel gemak. Zelf de datum kiezen. Levertijd is gemakkelijk in de gaten te houden. De levering verliep perfect. Goede prijs voor het product. Vriendelijk personeel en nette service.

Pluspunten

• Ideale levering die goed op tijd is
  • Snel en vakkundig te werk
  • Vriendelijk personeel

Theo 12-01-2017 In de winkel gekocht
WC Cruqius

keurig

mooie ruime winkel met een flink assortiment producten waar wij naar op zoek waren. geen opdringerige verkopers maar wel opgemerkt en open staan voor vragen.
goed en deskundig geholpen ,met een tevreden gevoel een flinke investering gedaan,

Sjoukje 12-01-2017 Via de website gekocht

Wasmachine wirlpool

Fred 12-01-2017 Via de website gekocht

Bosch inbouwkoelkast

Zeer snelle service, goede bezorging en je wordt prima op de hoogte gehouden over de bezorging. Prima prijs.

Mario 11-01-2017 Via de website gekocht

Makkelijk online besteld. Na een week stond de koelkast al in de keuken. Online makkelijk aan kunnen geven welke dag de bezorging plaats kon vinden. Ook waren de bezorgers erg vriendelijk! Kortom prima service!

Pluspunten

• Snelle service
  • Vriendelijke bezorging
  • Goede prijs-/kwaliteit verhouding

H van Waaijen 11-01-2017 Via de website gekocht

goede prijs en snel geleverd

ik heb het apparaat bij Bemmel & Kroon besteld omdat het een zeer duidelijke website heeft, en ook omdat de prijs net iets voordeliger was dan elders. De chauffeur kon ons huis in het donker niet vinden, maar belde keurig en ik heb hem telefonisch de goede richting aangegeven.

Pluspunten

• prijs
  • snelle levering

Linda 11-01-2017 In de winkel gekocht
Hazerswoude Rijndijke

Ordernummer ZTW577433

Ik ben super geholpen bij Bemmel en Kroon... met een duidelijke uitleg over de soorten en alle merken wasmachines en namen de tijd voor al mn vragen... en een super snelle levering door hele vriendelijke bezorgers

Pluspunten

• Snelle levering en snelle installatie
  • Duidelijke uitleg over wasmachines

Vincent en Carla Brouwer 11-01-2017 Via de website gekocht

een Kroon op de service en prijs

Wederom bood Bemmel & Kroon voor onze Miele stofzuiger de laagste prijs. Omdat wij al eerder een koelkast en later een compleet nieuwe keuken door B&K hebben gekocht, twijfelden wij niet aan de service. Snel en gemakkelijk bestel, en op de afgesproken datum en tijd aan huis geleverd en de oude stofzuiger werd netjes meegenomen.

Pluspunten

• Via Kieskeurig gezocht via B&K site besteld
  • Duidelijk, gemakkelijk
  • gedurende leveringsproces op de hoogte gehouden
  • Stipte en nette aflevering

Simone 11-01-2017 In de winkel gekocht
Den haag

Aanschaf kookplaat en combi magnetron/oven

Omdat we plotseling zonder kookplaat zaten, moesten we snel iets anders. De keuken is in het verleden bij Bemmel en Kroon besteld en naar volle tevredenheid. Dus wij om koopavond naar winkel gereden en na volledig geinformeerd te zijn over de mogelijkheden, hebben we een nieuwe gekocht. Drie werkdagen later geleverd en gemonteerd. Helemaal blij mee.

Pluspunten

• Snelle afhandeling

WM16O5C2NL 11-01-2017 Via de website gekocht

BKI580964

Vaker besteld bij Bemmel & Kroon en nog steeds zeer tevreden. Snelle levering en vlot geholpen (als ik in de winkel ben). Ook bestellingen via internet geplaatst. Bij kieskeurig steeds als goedkoopste uit de bus. Niets dan LOF!

Pluspunten

• snelle levering

blij met mijn nieuwe stofzuiger 11-01-2017 Via de website gekocht

Super fijne zaak met deskundig personeel.

Fijne winkel en overzichtelijke site. Ik koop vrijwel al mijn witgoed en klein huishoudelijk apparatuur via Bemmel en Kroon. Net mijn nieuwe stofzuiger binnen. Dat wordt een stofvrij 2017.

Pluspunten

• punctuele levering
  • goede service

Bex 11-01-2017 Via de website gekocht

Levering is prima verlopen

Bemmel en Kroon is vaak de goedkoopste en levering is prima verlopen. Keurig op tijd. Geen problemen ondervonden.

Lien 11-01-2017 Via de website gekocht

Goeie service en snelle levering

Bestelling en betaling ging erg vlot.
De levering was heel snel en we werden goed op de hoogte gehouden.

Pluspunten

• Snelle levering en goede opvolging

Minpunten

• We zaten met veel afval bij het uitpakken.

Johannes 11-01-2017 In de winkel gekocht
Den Haag Ypenburg

DH 579867 Combi Oven van Bosch

DH 579867 Uitgebreide voorlichting in de winkel. Ruim assortiment aanwezig om een keuze uit maken. De winkel is goed bereikbaar en heeft ruime parkeer gelegenheid

Pluspunten

• Ruime keus
  • Afspraken worden nagekomen

Marijn 11-01-2017 Via de website gekocht

Vaatwasser aflevering

Bestelling liep voorspoedig. Aflevering keurig gedaan. De oude vaatwasser was erg moeilijk van zijn plek te krijgen maar de monteur bleef rustig en heeft alles vakkundig gedaan. Erg blij met het resultaat.

Pluspunten

• Snelle service
  • Netjes geïnstalleerd

jolanda snoek 11-01-2017 In de winkel gekocht
neckar 24 den haag

de koningin draagt een kroon maar bemmel verdient de kroon

Geweldig geholpen in de winkel in Den Haag, verkoper stond ons goed te woord en had verstand van de wasmachine die we wilden aanschaffen en ook hebben gekocht. Toch persoonlijker dan internet en je voelt je echt een gewaardeerde klant.

Pluspunten

• mooi interieur
  • verkoper

Bryan Verkade 11-01-2017 Via de website gekocht

Lage prijs elders, dan geeft Bemmel en Kroon deze ook gewoon

Site met een lagere prijs doorgegeven betreffende de wasdroger aangezien deze elders €60,- goedkoper was, en binnen een kwartier een nette offerte terug met de prijs van B&K -€60. Bezorging was super, netjes een half uur van te voren een belletje. Alles werd keurig uitgepakt, geplaatst en getest en het verpakkingsmateriaal nam men gelijk mee. Alleen jammer dat B&K geen wisselverdeeldozen voor was -en droogmachines verkoopt om overbelasting te voor komen.

Pluspunten

• Doet wat men belooft en is soepel qua leverdatum
  • Netjes geplaatst en gelijk getest en uitgelegd
  • neemt gelijk verpakking en oude machines mee

Minpunten

• Bezorgtijd is vrij 3 ruim met een marge van 3 uur

Roy 11-01-2017 Via de website gekocht

Siemens inbouwkoelkast KI34VX20

Inbouwkoelkast besteld met ref. Op zaterdag om kwart over 4 besteld, dinsdag in huis! Snelle service, levering uit voorraad en nette bezorgers!

Pluspunten

• Levering uit voorraad
  • Netjes verpakt
  • Scherpe prijs

Anka 10-01-2017 In de winkel gekocht
Den Haag

Met de Kerst uit de brand!

Onze kookplaat begaf het vlak voor de Kerstdagen. Bemmel en Kroon gebeld. Binnen 4 dagen was er een nieuwe inbouw kookplaat geplaatst. Helemaal volgens afspraak. Wij konden onze gasten met de Kerstdagen een fantastisch diner serveren dank zij de fantastische service van Bemmel en Kroon.Top!

Pluspunten

• Direct een deskundig persoon aan de lijn.
  • Werd teruggebeld op afgesproken tijdstip
  • Doen wat ze hebben beloofd.

Wouter 10-01-2017 In de winkel gekocht

Wasmachine geplaatst maar niet aangesloten

Wij vinden het onbegrijpelijk dat een bedrijf die de wasmachines plaatst geen afvoer verlengstuk met zich mee heeft. Nu zitten we met een wasmachine die we zelf moeten aansluiten. Vooraf geen enkele waarschuwing de nieuwe machine staat precies op zelfde plaats als oude dus wij dachten dat lukt makkelijk. Nu moeten wij achter alles aan terwijl we wel plaatsing kosten hebben voldaan. Zeer onproffesioneel

Duke 10-01-2017 Via de website gekocht

Nooit van gehoord

Ik had nog nooit van deze winkel gehoord, maar door het zoeken naar de laagste prijs voor een slowjuicer kwam ik bij ze terecht.
Overzichtelijke website, geen transportkosten en een echt goede koerier (Dynalogic) die je van minuut tot minuut op de kaart kan volgen.
Kortom gewoon top.

ROEL 10-01-2017 Via de website gekocht

Fantastische levering van een nieuwe koel/vries combinatie

Goede en duidelijke site. Goeie prijs voor aangeboden producten en duidelijk wanneer ze leveren dmv email met track en trace en extra sms bericht van aankomst. En dit op de dag dat ik het wil.

Pluspunten

• Breng service
  • Mee terug nemen van oude apparaat
  • Zelf brengdag inplannen

Minpunten

• Weet ik zo niet

Lex 10-01-2017 Via de website gekocht

goede prijs en correcte levering

Bestellen ging eenvoudig en de prijs is netjes. Keurig op tijd afgeleverd en van te voren gebeld over tijdstip. Machine werd netjes aangesloten en proefprogramma werd gestart. Oude machine werd meegenomen.

Pluspunten

• prijs
  • aflevering
  • niet alleen webshop maar ook fysieke winkel