Deze score is berekend op basis van 3198 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Bert 02-12-2016 Via de website gekocht

goede ervaring

Eigenlijk wel bijzonder dat je om 4 uur een wasmachine besteld en dat die de volgende dag al in huis staat. Heel goede prijs/prestatie verhouding. De kwaliteit moet zich nog bewijzen in de tijd en lijkt heel goed te zijn wast schoon

Pluspunten

• snelle bezorging
  • neemt de oude machine mee

Gijs 02-12-2016 Via de website gekocht

Snel en duidelijk en goedkoop

Droger online gekocht, snelle levering, goedkoopste aanbieding, duidelijke communicatie (o.a. Door sms'jes over aflever tijden) Uitstekend!

Pluspunten

• Snel
  • Duidelijk
  • Sms'jes over aflever tijden

Hans 02-12-2016 Via de website gekocht

Zeer tevreden klant!!

Wij waren opzoek naar een warmtepompdroger van Siemens. Bij Bemmel en Kroon vonden we het gewenste type het voordeligst! Dankzij hun zeer overzichtelijke en makkelijke website was het bestellen van de droger een fluitje van een cent. We konden zelfs aangeven wanneer wij hem bezorgd wilde hebben. Dat is erg prettig. Op de leverdatum werd het apparaat netjes geplaatst en alle verpakkingsmaterialen mee genomen. De bezorgers vroegen zelfs nog of ze het oude apparaat mee moesten nemen. Kortom: zeeeer tevreden klanten en bij een volgende aankoop zullen we zeker weer op de site van Bemmel en Kroon kijken!! Top!

Pluspunten

• Goedkoopste
  • Duidelijke en makkelijke site
  • Vriendelijke en behulpzame bezorgers
  • Keuze uit je leverdag

Minpunten

• Ik kan er echt geen verzinnen!

Wilfredo 02-12-2016 Via de website gekocht

Wilfredo

Ik beveel u deze webshop van harte aan : Steeds de beste prijzen, de nieuwste toestellen en de snelste en stipte levering !

Pluspunten

• beste prijzen van het net
  • snelle, stipte levering ook in Belgiê

Minpunten

• nihil

Rijndijk 02-12-2016 In de winkel gekocht
Rijndijk

Aankoop Afwasser en droger

Veel keus en goede verkoper met verstand van zaken. Waren in een half uur klaar. Alles werd keurig bezorgd en de afwasser werd aangesloten.

Pluspunten

• Veel keuze
  • Goede gratis parkeergelenheid

romeo.tewari 02-12-2016 Via de website gekocht

Concurrerende prijzen, onvoldoende oog voor service

Had een bloktijd voor aflevering ontvangen. Bijna aan einde bloktijd kreeg ik de melding dat het door mij bestelde niet in de vrachtwagen zat. Kreeg te horen dat het overmacht was en dat ik een andere bloktijd zou ontvangen. S'middags gebeld met B&K om te vragen of ik nog een bloktijd kreeg en dat ik overwoog de bestelling te cancelen. Met moeite af kunnen dwingen dat ik als 1e mijn product zou ontvangen de volgende dag (vandaag) Jammer genoeg kon er geen goedmaker vanaf.

Pluspunten

• Goede prijzen
  • als je aanhoudt komen ze je summier tegemoet

Minpunten

• niet service- en klantgericht
  • af te leveren spullen niet meegenomen.
  • Geen compensatie voor het wachten

Angelien Engel 02-12-2016 Via de website gekocht

A. Engel

Ik KIES voor een KEURIG bedrijf dus valt de keuze al snel op van Bemmel & Kroon!
Genoeg keuze en een keurige en snelle levering! Ik betaal niets meer maar ook niets minder dan bij een ander betrouwbaar bedrijf!

Pluspunten

• Overzichtelijke site
  • Voldoende keuze
  • Snelle en keurige levering

Verhelst Rudy 02-12-2016 Via de website gekocht

Koelkast Siemens

Heel erg vlot verlopen. Prima! Afspraken zijn nagekomen zoals verwacht. Het toestel was voldoende beschreven en daardoor de goede keuze gemaakt.

JFP van Keulen 02-12-2016 In de winkel gekocht
Cruquius factuurnummer 571570

echt meer keuze

Wij waren op zoek naar een amerikaanse koelkast. Bij vele keukenbedrijven vind je er af en toe eentje. Zelfs bij de grote witgoedbedrijven is de keuze niet erg groot. Des te groter was onze verrassing bij Bemmel & Kroon. Een grote keuze aan amerikaanse koelkasten en zeer scherp geprijsd. Zelfs een zoektocht op internet leverde geen beter resultaat. We kregen er zelfs nog een flessenrek bij die niet standaard bij deze koelkast behoorde. Binnen 3 dagen is de koelkast geleverd. Een juweeltje.

Pluspunten

• grote keuzevrijheid en prijsstelling
  • open en eerlijke advisering

mooijman 01-12-2016 In de winkel gekocht
zoeterwoude

Miele wasmachine

een Miele wasmachine gekocht bij Bemmel & Kroon Zoeterwoude
goed advies gekregen in winkel en de bezorgers waren erg netjes en correct
Wij zijn erg tevreden met de Wasmachine

Pluspunten

• Veel keus
  • mooie winkel

Yvonne 01-12-2016 Via de website gekocht

Altijd tevreden

10 betekent perfect, en dat is niemand, maar ik ben zeer tevreden over de service. Vandaag mijn derde apparaat geleverd. Mooi op tijd, tenminste niet de hele dag thuisgezeten. Bezorgers zeer vriendelijk en behulpzaam.
Bij vorige aankoop net na garantie panne.. geheel naar tevredenheid opgelost!!

Pluspunten

• Snelle levering
  • Vriendelijk personeel
  • Telefonisch goed bereikbaar

Simone 01-12-2016 Via de website gekocht

Eindelijk van de afwas af met mijn nieuwe Bosch vaatwasser!

Ordernummer BKI564384

Ik heb mijn vaatwasser bij Bemmel & Kroon gekocht omdat ik via internet op dat moment geen goedkopere van dit exemplaar kon vinden. Ook las ik goede reviews over dit bedrijf en brachten ze voor de levering geen kosten in rekening. De website is lekker uitgebreid, maar toch overzichtelijk en gemakkelijk in gebruik.
Betalen was zeer eenvoudig. Het bestelproces verliep daarom moeiteloos en ook de bevestigings- en factuuremail volgden na aankoop snel.
Extra pluim voor deze zaak is dat ze voor hetzelfde bedrag de opvolger ( met o.a, meer wasprogramma's) van het model dat ik had besteld hebben geleverd.
Telefonisch contact verliep gemoedelijk en gegeven advies kwam daardoor betrouwbaar over.
Product werd keurig op tijd geleverd en ook dit personeel was prettig en hulpvaardig in de omgang.
Geen spijt dus van mijn aankoop bij Bemmel & Kroon!

Pluspunten

• zeer concurrerende prijzen!
  • probleemloze afhandeling
  • keuze bezorgdag

simon 01-12-2016 Via de website gekocht

snelle en uitstekende communicatie

Goede prijs/kwaliteit verhouding, duidelijke communicatie over bestel verloop, tussentijds melding van levering, zodat je niet de hele dag paraat hoeft te zitten. Snelle reactie op vragen, telefonisch goed bereikbaar. Komt afspraken na. Ik heb 9 gegeven alleen omdat er geen mogelijkheid voor creditcard keuze was.

Pluspunten

• snelle reactie op vragen
  • goede telefonische bereikbaarheid

Minpunten

• niet mogelijk om met creditcard te betalen

Iba 01-12-2016 In de winkel gekocht

Inductie kookplaat

Ik belde naar de zaak en werd direct perfect geholpen. Ik wilde een nieuwe kookplaat kopen zonder verstand er van te hebben. De medewerker adviseerde mij heel snel en duidelijk, de service was perfect! De volgende dag stond de monteur al in mijn keuken om de kookplaat te vervangen. Ook deze man was zeer vriendelijk en servicegericht, ik merkte dat deze mensen er veel vertand van hebben en hun werk met passie verrichten om hun klant zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn. 1 woord: TOP

Pluspunten

• Servicegericht
  • Ervaring
  • Vriendelijk

JT 01-12-2016 In de winkel gekocht
Hazerswoude-Rijndijk

Nieuwe wasmachine

Bemmel&Kroon Hazerswoude-Rijndijk : prachtige en complete winkel. Prettig en eerlijk advies - uiteindelijk gekozen voor een Samsung. De aankoop werd direct bevestigd via e-mail en een bezorgafspraak volgde snel. De uiteindelijke bezorging en installatie van de machine is meer dan perfect verlopen.

Pluspunten

• Grote keuze
  • Professioneel en eerlijk advies
  • Aantrekkelijke prijzen

Wendy 01-12-2016 Via de website gekocht

Aankoop vaatwasser Bosch bij Bemmel & Kroon

De artikelen in de webshop zijn makkelijk te vinden. Er staat een duidelijke omschrijving bij de producten. De bestelde vaatwasser bleek niet op voorraad te zijn/of niet meer verkrijgbaar te zijn maar wij kregen een nieuwer en duurder model aangeboden tegen dezelfde prijs. Top!
De vaatwasser werd 1 dag later bezorgd binnen de aangegeven tijd. De bezorger belde zelfs van te voren op dat hij binnen 20 minuten de vaatwasser zou komen leveren.

Pluspunten

• Goede service, direct nieuwer model aangeboden
  • Afspraak snelle levering wordt nagekomen
  • Goede prijs kwaliteit verhouding

Shassy 01-12-2016 Via de website gekocht

Heel erg tevreden over deze wasdroger

Wij hadden een nieuwe wasdroger nodig.. na uren zoeken kwam ik op deze uit. Droogt prima en is makkelijk te bedienen! Ben er erg blij mee en de was is goed droog, dat is het belangrijkste. Je hoort hem wel maar niet extreem, dit vind ik geen probleem.
Ik zou deze droger iedereen aanraden.

Pluspunten

• Makkelijk te bedienen
  • Simpel in onderhoud
  • Droogt goed
  • Super service
  • Gratis 2jaar extra garantie van Whirpool

Roland C 30-11-2016 In de winkel gekocht
Rijneke Boulevard

I understand Bemmel & Kroons excellent reputation

After visiting over eight different kitchen stores, I decided on Bemmel & Kroon because of the great value they offer on their products and the remarkable customer service. I ended up ordering a kitchen and a free-standing stove from B&K. Arjan K from the Rijneke Boulevard location was my sales representative. He was very patient and offered excellent advice. If I ever need to buy another kitchen again, I will definitely go to him. Others have also spoken highly of B&K. I definitely recommend them and have already made multiple other appliance purchases. There were a few problems with my kitchen, but their excellent after-sales/service department is currently handling things with excellent professionalism. The problem with my kitchen was not because of B&K directly, but was due to the disappointing installation which was done by a company that B&K uses. I think B&K should choose a better installation company. Nonetheless, I plan to be a repeat customer for many years to come.

Pluspunten

• Great value
  • Great service
  • Great delivery times

Minpunten

• Communication is very good, but could be improved
  • Sometimes too busy in the store
  • Installation company could be better

Rakhan 30-11-2016 In de winkel gekocht

Aanschaf Miele wasmachine ordernummer DH571843

Grote keuze aan wasmachines, goede serviceverlening en uitleg over wasmachine en bezorging was goed en snel. Plaatsing nieuwe wasmachine werd ook met zorg gedaan en werd meegedacht

Pluspunten

• Service
  • Uitleg
  • Keuze

Henk 30-11-2016 In de winkel gekocht
Cruqius

Aankoop wasdroger

Ben heel prettig bij van Bemmel geholpen en binnen 4 dagen staat de droger in mijn keuken. Er werd ook uitgebreid uitgelegd welke droger het meest geschikt voor mij was, niets opgedrongen

Minpunten

• Dat ik pinkosten moest betalen, begreep ik niet

Sonja KF 30-11-2016 Via de website gekocht

snel en persoonlijk advies

Ik heb een wasmachine, droger en een universele stapelkit (voor de wasmachine/droger) gekocht en het advies van de winkel is helder. Men denkt met je mee, luistert naar je wensen en wat je belangrijk vindt incl je budget. Reageren snel op emails. Snelle levering (de volgende dag).
Ordernummer BKI572435

Pluspunten

• persoonlijk advies
  • luisteren goed naar je wensen
  • levering de volgende dag

Maarten 30-11-2016 In de winkel gekocht
den haag

Kookplaat goed advies

Naar het filiaal in Den haag gegaan omdat ik nog advies wilde wat ik via internet niet dacht te krijgen.
Ik wist tussen welke 2 kookplaten ik moest kiezen. Verkoper heeft naar importeur gebeld en zo kreeg ik snel antwoord op mijn vraag en kon ik de knoop door hakken. Kreeg nog tip de over inbouw, verkoper heeft inbouw instructie op internet geraadpleegd en daarmee was dat puntje ook opgelost.
Plaat besteld op donderdag, dinsdag daarop is de plaat geleverd.
Over de plaat zelf kan ik nog niks zeggen omdat die pas volgende week kan worden ingebouw door mijn aannemer

Pluspunten

• Goede voorlichting en advies
  • Snelle levering
  • Scherpe prijs

Harry 30-11-2016 In de winkel gekocht
Den Haag

Goede uitleg en hulp bij de keuze. Snel geleverd.

Zorgvuldige en duidelijke uitleg bij de keuze van een wasdroger, snelle en correcte levering. Daarbij ook een scherpe prijs ! Daarom heel tevreden met Bemmel en Kroon.

Pluspunten

• klantvriendelijk en deskundig
  • correcte en prettige bezorging

K. van Riessen 30-11-2016 In de winkel gekocht
Cruqius/ witgoed

Goede Zaak.

Deze Zaak (Shop) is een zeer mooie grote shop waar je van alles kan vinden. Ook veel keuze in producten en in prijsklasse.
Ik heb gekozen voor deze shop omdat je rustig rond kan kijken zonder dat je onder de voet wordt gelopen door personeel maar het personeel is wel alert en ziet wanneer zij jou hulp kunnen bieden.
De levering van mijn vaatwasser met ordernr CRQ570414 werd op tijd en goed afgeleverd.
inmiddels draait onze mooie machine weer volop.

Pluspunten

• prettig en kundig winkelpersoneel
  • ruim assortiment

Robert 30-11-2016 Via de website gekocht

Bestelling AEG wasdroger

Ordernummer: BKI572091

Een wasdroger besteld bij Bemmel en Kroon, voor een aantrekkelijke prijs, 50 euro goedkoper dan de andere aanbieders. Bestelproces en bevestiging liepen voorspoedig evenals de levering.

Gezien de slechte berichten op internet over bezorger, Dynalogic, waren we wat huivering of dit wel of niet goed zou gaan. In tegensteling tot de slechte berichten is alles helemaal goed gegaan, en onze complimenten voor de bezorgdienst. Door het real-time tracking systeem is het ook niet nodig om de hele dag thuis te zijn.

Ik zou zowel de webwinkel als de bezorger aanbevelen.

• Bezorging

van Zaanen 30-11-2016 Via de website gekocht

Bemmel & Kroon

Bemmel & Kroon, een super shop. Al m'n keukenapparatuur komt van hen. Wat je afspreekt; ze houden zich stipt aan hun woord. Voordelige prijzen; vriendelijke bejegening, accurate bezorging op een dag dat 't jou het best schikt. Van tevoren lichten ze je daar per email over in, vervolgens nogeens een SMS over het precieze tijdstip en .......... exact op die tijd werd het apparaat bezorgd! Een ware aanrader!

famvanmarwijk 30-11-2016 Via de website gekocht

Vriezer

overzichtelijke website. groot aanbod in merk en prijs. bestelling keurig afgeleverd en oude koelkast (gratis) meegenomen. Zeer tevreden.

Pluspunten

• overzichtelijk
  • groot aanbod
  • meerdere prijscategorieën
  • goede bezorgservice

Rakhan 30-11-2016 In de winkel gekocht

Aanschaf Miele wasmachine ordernummer DH571843

Pluspunten

• Service
  • Uitleg
  • Keuze

Wim Weller 30-11-2016 Via de website gekocht

Wasdroger van Siemens

Dit is de tweede keer dat wij een aankoop doen bij Bemmel & Kroon. De eerste keer was een Siemens vaatwasser en nu een Siemens wasdroger. Waarom nu weer Bemmel & Kroon? Omdat de aller eerste aankoop de internetsite zeer goed verliep.En nu weer. De site van de internetwinkel is overzichtelijk en de keus is daardoor heel snel gemaakt. De bezorging van de droger was uitstekend en geheel volgens afspraak. Verder was de extra vooraf gedane telefonische info bij Bemmel & Kroon zeer vriendelijk en zeer duidelijk. Menig winkelier c.q. internetwinkel kunnen daar een voorbeeld aannemen.

sandra renes 29-11-2016 Via de website gekocht

liebher vrieskist 284 liter

ik had 2 jaar geleden ook al mijn wasmachine en vaatwasser naar volle tevredenheid bij dit bedrijf besteld, en nu ik een nieuwe vriezer nodig had heb ik dit weer hier gedaan de prijs is het laagst voor de snelste levering en wederom weer dik tevreden en de bezorging zonder extra kosten en ook nog eens netjes op de plek gezet en dit allemaal binnen de afgesproken tijd plus nog een belletje gekregen dat ze er binnen 20 minutjes zouden zijn super!

Pluspunten

• alleen maar

Minpunten

• kan er geen noemen

Alexander M 29-11-2016

Bestelling en plaatsing Zanussi Oven

Op zondag oven besteld, inclusief plaatsing door een door Bemmel & Kroon geselecteerd installatiebedrijf. Volgende dag gebeld om datum af te spreken voor inbouwen. Door de drukte kon er pas 1 week later geplaatst worden, anders was de oven de volgende al geleverd. Dus wel snel contact met mij opgenomen en tijd van plaatsen werd ook echte tijd. Goed, vakkundig en snel geïnstalleerd en oude oven werd weer meegenomen. Kortom snelle reactie, eerlijk, duidelijk en geen omkijken meer naar.
Ordernummer BKI570670 .

Pluspunten

• Snelheid, duidelijk,
  • Afspraken werden nagekomen
  • Gunstige prijs

Minpunten

• Ivm drukte duurde installeren wat langer

Alda en Peter, Weert 29-11-2016 Via de website gekocht

Perfect en Snel

AEG wasmachine gekocht, beste prijs, precies geleverd conform afspraak. Op dag van levering mail met leveringstijd die correct werd nagekomen.

Sita Jansen 29-11-2016 In de winkel gekocht

Aankoop wasmachine

Zeer prettig en vriendelijk personeel met veel vak kennis , geven duidelijk antwoord op vragen en adviseren wat voor mogelijkheden er verder zijn. Ook prijs technisch zit je bij Bemmel & Kroon goed! Wij rijden er graag voor nieuwe apparatuur naar toe, ook al is het voor ons bijna een uur rijden. Wij hebben meerdere apparaten gekocht en steeds dezelfde ervaring. Top!

Pluspunten

• Vak kennis
  • Vriendelijk
  • Goede uistraling winkel

Yvonne en Ronald 29-11-2016 In de winkel gekocht
Zoeterwoude Rijndijk

Super geholpen

Naar Bemmel en Kroon gegaan in Zoeterwoude Rijndijk om een koel-vries combinatie te kopen. Geweldige winkel, waar tenminste nog van alles te bekijken is en niet maar een paar dingen en de rest via internet! Ook hadden ze een aardige en deskundige verkoper rondlopen, die ons feilloos advies kon geven. Zo goed overigens, dat we er ook maar een elektrische oven bij gekocht hebben!

Pluspunten

• Grote winkel met veel artikelen om te bekijken.
  • Vriendelijk en professioneel personeel.

J.H. Engel 29-11-2016 In de winkel gekocht
Cruqius

Bosch wasdroger aflevering

Lichte toegankelijke winkel, hulpvaardige en open ontvangst. Uitgebreid advies, zowel in de winkel als aan de telefoon achteraf.

Pluspunten

• Goed geholpen, goed uitgelegd
  • ook goede service aan de telefoon achteraf
  • Ook bij aflevering goede en vriendelijke service

Minpunten

• Geen eigen aflevering op deze afstand
  • Geen winkel in regio Alkmaar

Brigitte van Tuijl 29-11-2016 Via de website gekocht

Uitstekende service

Vorig jaar had ik mijn nieuwe afwasmachine online besteld, en was toen al erg tevreden over de afhandeling en de service: je wordt uitstekend via email op de hoogte gehouden; de afspraken zijn helder en daar houden ze zich keurig aan; en het apparaat werd mooi op tijd bezorgd en in perfecte staat afgeleverd.

Toen ik een nieuwe wasmachine nodig had, was voor mij dus direct duidelijk dat ik ook deze hier ging kopen. Deze keer heb ik mijn bestelling telefonisch gedaan, en bij aflevering per pin betaald. Ook deze bestelling en aflevering is perfect uitgevoerd, dus ik beveel Bemmel & Kroon van harte aan!

Het ordernummer van mijn bestelling is ZTW571411

Pluspunten

• afspraak is afspraak
  • heldere communicatie (zowel mail als telefoon)
  • vriendelijke bezorgers

Tomlinson 29-11-2016 Via de website gekocht

Atag cx4511d

Zeer klantvriendelijk, er werd goed meegedacht, de order werd snel geleverd. Mijn order DH570606 werd goed afgehandeld.

M.van Baalen 29-11-2016 In de winkel gekocht
Neckar 24 Den Haag

Dhr. van Baalen

vriendelijk en kundig advies door de medewerker die mij geholpen heeft.
winkel is zeer overzichtelijk en ruim opgesteld

mevr . de bruin 29-11-2016 In de winkel gekocht
den Haag

mevr,

klantvriendelijke benadering . goede uitleg en overzichtelijke winkel waarin makkelijk een keuze kan worden gemaakt.

Pluspunten

• winkel is makkelijk te vinden en goed bereikbaar

Minpunten

• zou het niet weten

Albanese enrico 29-11-2016 Via de website gekocht

Dampkap Zanussi

Goed en overzichtelijke website, veel goedkper dan België voor hetzelfde product! Men wordt goed om de hoogte gehouden van de bestelling via mail, en de levering van de voor jou gekozen dag wordt ook zeer goed opgevolgd,met een extra pluspunt dat je een 15 a 30 min opvoorhand wordt op de hoogte gehouden dat de koerier langs komt, SUPER

Pluspunten

• Super
  • Aanrader voor bestellingen in de toekomst

I.koopman 28-11-2016 In de winkel gekocht

Mevrouw

Overzichtelijk,vriendelijke bediening.
Goede voorlichting.
Heb al eerder en keuken bij dit bedrijf gekocht naar volle tevredenheid,na 8 jaar is deze nog net zo mooi als
Bij plaatsing, heb daarom nu ook mijn inductie plaat hier gekocht hopelijk voldoet deze net zo goed als mijn keuken met alle apparatuur

Pluspunten

• Alleen maar lof
  • Goede afhandeling ook wat betreft de levering

SW 28-11-2016 In de winkel gekocht
Den haag

Kennis in huis en goede service

Thuis ons ingelezen in wasdrogers, maar we zagen door de bomen het bos niet meer... Zoveel keuze!
Toen maar naar deze winkel, voor wat advies. Met 3 heldere vragen wist de verkoper de keuze terug te brengen tot slechts 2 merken en 3 types. Geen druk om het duurste produkt te kopen, gewoon diegene die best bij ons gebruik zou passen.
Vriendelijk contact en zonder veel moeite konden we nog een leuke extra korting (accessoires) bedingen.
Ook verzetten van de levering was geen probleem en werd keurig bevestigd per email.
Leveringstijdstip wordt netjes bevestigd per email dag van te voren en per telefoon 30min voor aankomst.

Pluspunten

• Goede produktkennis
  • Heldere hulp bij keuze
  • Nette (leverings)service
  • Scherpe prijzen

Minpunten

• Tijd van levering pas dag van te voren bekend

Rene 28-11-2016 Via de website gekocht

Goedkoop en snel een nieuwe vaatwasser

Mooie duidelijke website, met vele goede super aanbiedingen.
Bestellingen en verzorging gingen perfect.
1 dingetje is toch, dat ze zonder overleg een ander nieuwer type leverden.
Welliswaar met de zelfde specificaties... Maar stond er toch even van te kijken.

Pluspunten

• Zeer scherpe aanbiedingen
  • Veel keus
  • Nog maals de zeer scherpe aanbiedingen

Van 28-11-2016 In de winkel gekocht

Alles komt Goed

Ondanks de matige voorbereiding door verkeerd uitgevoerd leidingschema wat weer een gevolg was van slechte communicatie door Bemmel en Kroon, is alles uiteindelijk prima opgelost.

BKI571485 27-11-2016 Via de website gekocht

Droger en wasmachine gekocht

Telefonisch goed bereikbaar en goede service. Website is overzichtelijk met veel keuze, uit merken en types, uit het assortiment. Snelle en correcte bezorging met real time overzicht waar de bezorger zich bevind.

BKI571485

BKI571600 27-11-2016 Via de website gekocht

Snelle service

Vrijdag besteld, zaterdag geleverd en een half uur voor aankomst een SMS. Net op 2e verdieping geplaatst en aangesloten. Oude wasmachine meegenomen.

Peter LV 27-11-2016 Via de website gekocht

Zoek een ander installatie bedrijf

De service en prijs bij Bemmel en Kroon zijn goed maar de partner die de apparatuur plaatst AJ TEC zou ik vervangen. Helaas viel vooraf niets af te spreken over de planning van montage van een afzuigkap. Ik kon daardoor op mijn werkdag niets anders plannen dan thuis te werken. Om 18.49 de dag ervoor las ik in de mail dat de monteur vanaf 7.30 uur de volgende dag zou komen. Om 8.00 uur kwam de monteur en om 10.00 uur was alles naar tevredenheid geplaatst.

Pluspunten

• Prima prijs, kwaliteit en sevice

Minpunten

• Installatiebedrijf van B&K niet klantgericht

Wim 27-11-2016 Via de website gekocht

DAT IS SNEL!

Ik koop regelmatig online, ook dure aankopen en dan kijk ik allereerst of de prijs concurrerend is.
Dat was hier in orde en de levering en bezorging waren supersnel.

Pluspunten

• Gemakkelijke website en heel intuïtief.
  • Levering binnen 24 uur.

BasL 27-11-2016 Via de website gekocht

Uitstekende service

Vandaag bestelling met ordernummer BKI571702 ontvangen en ben helemaal blij. Gister besteld vandaag al binnen. Kreeg vanmorgen al een mail met indicatie van leveringstijdstip en 15 minuten van te voren netjes een sms bericht dat ze er bijna waren. Oude apparaat netjes meegenomen evenals alle verpakkingsmaterialen van de nieuwe droger. Vriendelije bezorgers. Helemaal tevreden

Pluspunten

• Snelle levering
  • Uitstekende service

Sjoerd 26-11-2016 Via de website gekocht

Koelvriescombinatie

Website heeft een groot assortiment aan producten. Vooral de extra garantie en gratis verzendkosten heeft mij doen besluiten bij deze firma te kopen. Aflevering verliep uitstekend en het track and trace systeem is professioneler dan bij andere transport bedrijven. Oude koelvriescombinatie werd gratis afgevoerd. Ik zal hier zeker meer gaan bestellen in de toekomst.