Deze score is berekend op basis van 2981 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Bart 17-05-2017 Via de website gekocht

Snel en goed

Zondag avond besteld / dinsdag ochtend in huis. Op de 2e etage aangesloten en wel en oude machine namen ze mee. Geweldig.

Lolke 16-05-2017 Via de website gekocht

Geweldige service!!!!!

Wij hebben gekozen voor Bemmel & Kroon omdat deze site bij kieskeurig stond. Wij zagen direct het waarborgkeurmerk. De gratis levering en het gratis plaatsen op de plek van bestemming, sprak ons ook aan. Ook was dit de laagste prijs voor de wasmachine. Kortom geweldig!

Chantal Li 16-05-2017 Via de website gekocht

Ze komen hun afspraken na

De site is duidelijk en als je product er niet is dan krijg je een uitstekende vervanger. Bij ons betrof dat een droger. Bezorgers zijn netjes en behulpzaam. Al meerdere producten bij Bemmel en Kroon besteld en geleverd gekregen en alles altijd top geregeld en ook conform afspraak.

Dennis Voshart 16-05-2017 Via de website gekocht

Wat een geweldig bedrijf en service!

Ik ben niet technisch en om vaatwasser in te bouwen is dat een zegen bij Bemmel & Kroon. Vakkundige telefoondienst met bestellen en een vakman om te plaatsen. Extra service ook nog gekregen Top klasse!

Steegs 16-05-2017 Via de website gekocht

Vlotte service, vriendelijke mannen, nette aflevering.

ik heb 3x gebeld voordat ik heb besteld. De deskundigheid van het personeel is prima. Toch heb ik 'verkeerd' advies gehad: ik had maar 1 eis aan mijn nieuwe oven, en dat is dat de timer gezet kon worden en dat de oven dan af slaat. Helaas heb ik nu een type dat niet af slaat. Er wordt aan gewerkt.

Haring 16-05-2017 Via de website gekocht

Super

Heel vriendelijk, snel en gemakkelijk! Binnen een dag geleverd en zelfs op zaterdag. Ook tijdens het telefonisch contact werd ik super geholpen

thecorman 15-05-2017 Via de website gekocht

Hij is nog niet zo bekend als Mediamarkt en Coolblue, maar het is in een woord geweldig, communicatie,telefonisch overleg, bij bestelling goede uitleg van het produkt, ook de levering netjes een mailtje wanneer en ongeveer de tijd dat het de bezorgd datum geleverd wordt, fantastische communicatie ook op de bezorg datum netjes een belletje.ook het installeren ging fantastisch door de bezorgers.In een woord geweldig. Advies zorg dat hij op internet ,meer opvalt t.o.v de andere grote discounters.(Website).

Jmp 15-05-2017 In de winkel gekocht
Telefonischmet het filiaal in Den Haag

Snelle prijsvechter

Ik heb gezocht op het Internet naar de laagste prijs voor deze koelkast. Uiteindelijk vond ik een zeer sterke aanbieding bij de Mediamarkt. Bemmel en Kroon kwam echter na overleg met een nóg lagere prijs! De bezorging is uit de kunst omdat er in ruime mate rekening gehouden wordt met de wensen van de klant omtrent de dag van bezorging en omdat op de dag van bezorging via Internet precies te zien is hoe het bezorgingsproces vordert. Tijd om naar huis te gaan: de koelkast komt eraan!

Harry.J. 15-05-2017 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

Bemmel en Kroon de specialist en goedkoopste in witgoed

Je wordt prettig en uitstekend geholpen door deskundige medewerker(s) en ook de bezorging is goed verzorgd door vriendelijke en accurate bezorgers.

Ben Jansen 15-05-2017 Via de website gekocht

B.Jansen

De makkelijkste in niet moeilijk doen.De wasmachine die wij gekozen hadden was niet meer voorradig en kregen dus een nieuw type die een meerwaarde had van 110E.
En de goedkoopste zijn ze ook nog zoals mijn droogtrommel die wij tegelijkertijd kochten was bij de M van niet gek 60E duurder als bij Bemmel en Kroon.

Ruurd 15-05-2017 Via de website gekocht

Levering vriesladen kast AEG

Wat wij belangrijk vinden is dat de afspraken die je vooraf maakt over betaling, kwaliteit en levering worden nagekomen. We werken beide buitenhuis dus een correcte leverdag en uur is voor ons belangrijk. Daarin heeft Bemmel&Kroon ons niet teleurgesteld en is e.e.a. keurig op tijdgeleverd.

Ada Lauwers 13-05-2017 Via de website gekocht

Echt een goede service! Duidelijk en leuke aanbiedingen.

Ging google naar een koel/vries combinatie en Bemmel en Kroon kwam met de leukste aanbieding. O.a. kassakorting online.

Niki 13-05-2017 Via de website gekocht

Snelle, goede , duidelijke service

Prijs, kwaliteit en snelle levering , deden mij besluiten om de besteling bij Bemmel-Kroon te doen en ben daarin zeer zeker niet teleurgesteld.

EDS 13-05-2017 Via de website gekocht

afspraak nagekomen, snelle levering

al zoekend naar de laagste prijs voor een inbouwkoelkast kwam ik hier terecht. kon daarbij gratis geleverd worden op 2 a 5 dagen wat voor mij redelijk leek. bestelling plaatsen verliep heel vlot en gemakkelijk. 's anderendaags wel een mailtje "dat koelkast niet binnen was". even boos geweest en dacht negatieve review te schrijven. 1 dagje later echter mail dat zij koelkast al besteld hadden en dat die al voorradig was. afspraak levering uiteindelijk op voorziene datum kunnen doen en mooi stipt op tijd geleverd. tracking systeem is super! kon chauffeur volgen tot die aan de deur stond. kan deze winkel dus zeker aanbevelen.

Jansen 13-05-2017 Via de website gekocht

Geweldig!

Heb al meerdere artikelen gekocht bij deze shop, makkelijke site, snelle levering En volgens afspraak op tijd geleverd!

Fabienne 12-05-2017 Via de website gekocht

Helemaal goed

Product was niet op voorraad maar werd direct besteld en kwam de volgende dag bij ze binnen. Sms ontvangen met een tijdindicatie en nogmaals een half uur voordat het product werd afgeleverd. Fijn om te weten wanneer je het product kan verwachten en dat er ook aan de tijdsindicatie wordt gehouden.

johan 12-05-2017 Via de website gekocht

netjes op afgesproken tijd geleverd

goed overzicht artikelen ,beste prijs,goed en netjes geleverd veilig betalen of ter plaatse betalen pinnen zeer tevreden

Freddy 12-05-2017 Via de website gekocht

Vlotte en correcte afhandeling, ook in Belgie!

Door toeval Bemmel&Kroon ontdekt en Boretti Carbone outdoor kitchen besteld aan heel scherpe prijs én extra afdekhoes; prima communicatie, snelle facturatie en levering van dit mooi en handig toestel!

Procentec BV 12-05-2017 Via de website gekocht

De defecte vaatwasser en de snelle vakkundig service!

Ik ga als consument als jaren naar volle teveredenheid naar Bemmel & Kroon.
Nu als directeur van een zaak met 50 man personeel, waar vakkundigheid, degelijkheid , srvicegerichtheid en snelheid op de 1e plaats staan.
Dat heeft Bemmel & Kroon bewezen door op aanvraag met een slechts foto van de situatie, het oude merk en ons wensenpakket de juiste vaatwasser voor de juiste prijs en snelle all in montage te leveren. Proficiat

Monique 12-05-2017 Via de website gekocht

levering door kundig en vriendelijk personeel

Duidelijk en overzichtelijk. Kan kiezen op welke dag levering. Je krijgt per mail de tijd door en half uur van te voren wordt er gebeld dat ze eraan komen.

G.M.Mix 12-05-2017 Via de website gekocht

Goede service levering binnen de tijd

Prima shop alleen wij kregen bericht via de mail dat het model dat we hadden besteld er niet meer was,kregen een ander type iets groter voor dezelfde prijs, maar tot onze verbazing hebben we toch het eerste type gekregen Bosch GSN29MW30 wij zijn er tevreden mee want dat andere type was een stuk hoger.

Albert Hindeberg 12-05-2017 Via de website gekocht

Snelle levering tegen zeer scherpe prijs absoluut de laagste

Gekozen vanwege de scherpe prijs en geweldige bezorgservice. geen extra kosten voor het aansluiten van de wasmachine.

dafna 12-05-2017 Via de website gekocht

adequate communicatie over bezorging en fijne wasmachine!

Duidelijke beschrijving en super goede wasmachine! Bezorging was ook zo prettig: tijdsblok van 3 uur, berichtje vlak ervoor, helemaal naar boven gebracht en geinstalleerd.

MJ.Tel 12-05-2017 Via de website gekocht

Geweldige service, keurige bezorging

Overzichtelijke site.Prima op de hoogte gehouden van de verzending,die ook nog eens precies op het aangegeven tijdstip arriveerde. Vriendelijke medewerkers!

john bloemzaad 12-05-2017 Via de website gekocht

prettige e-store

zeer verrassende en groot aanbod vanverschillende topmerken.
de site is ook zeer overzichtelijk en makkelijk te vinden,kortom een prettige zaak.van bemmel en kroon.

P 12-05-2017 Via de website gekocht

Prima

Prima. Gekozen product was niet leverbaar maar direct een beter alternatief voor dezelfde prijs gekregen. Levering was op tijd en prima te volgen via internet.

Saartje 79 12-05-2017 Via de website gekocht

Top service

Super bedrijf! Goed bereikbaar en staan direct voor je klaar erg behulpzaam en meedenkend! En wat we allemaal willen: ze zijn betaalbaar!

J.G. van Nieuwenhuizen 12-05-2017 Via de website gekocht

Prima op tiid bezorgd

Nette bezorger 10 punten👍 Pakket werd volgens afgesproken tijd bezorgd.
Zal een volgende keer weer bij bemmel-kroon bestellen.

Hans 12-05-2017 In de winkel gekocht
cruquius

Prima service !

Goede prijs voor wasser en droger. Prima aflevering ook. Alles helemaal volgens afspraak! Kende Bemmel en Kroon nog niet maar is zeker een aanrader!

Teresa 12-05-2017 Via de website gekocht

Prima service, goede prijs, snelle levering!

Goede prijs/kwaliteit verhouding, prima service, snelle levering en complete en deskundige installatie van de vaatwasser.

Ed 12-05-2017 In de winkel gekocht
Den Haag

Super service

Direct een medewerker beschikbaar, heldere informatie over het product en het verdere vervolg van het installatie-proces, prettig is dan dat ze dat ook in de praktijk nakomen, perfect!!

Gregory 12-05-2017 Via de website gekocht

Uitgebreid gamma tegen de scherpste prijs supersnel geleverd

Dit is reeds de 3de aankoop via B&K. Steeds een uitgebreid assortiment welk wordt aangeboden tegen de scherpste marktprijs. De leverdatum kan je zelf bepalen en de levering gebeurt door de vriendelijke chauffeurs van Dynalogic!

Jack te NWK 12-05-2017 Via de website gekocht

Prima behandeling en afhandeling van onze bestelling.

De wasmachine van onze keuze was op voorraad en had een goede prijs. Levering de dag na bestelling en de machine werd gratis op zijn plek (zolder) gezet. De oude machine werd meegenomen. Keurige afhandeling.

Avi 11-05-2017 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

Top onderneming

Wat een service! Rekening houdend met alle wensen omtrent de bezorging (tijdstip), monteur service, korting die alleen op internet stond gekregen terwijl ik aan de telefoon heb besteld. Servicen 100% klantgericht en mee denkend.

Mart 11-05-2017 Via de website gekocht

Prima service

Snelle levering. Circa 15 minuten voor aankomst werd er keurig gebeld door de chauffeur.
Product werd zelfs naar de eerste etage gebrachte en het oude apparaat werd meegenomen.

W van Gompel 11-05-2017 In de winkel gekocht
telefonisch

Prima service

Al goede ervaring met Bemmel en Kroon door eerdere levering dus nu we snel een nieuwe koelvriescombi nodig hadden aan tevens een scherpe prijs was de keuze snel gemaakt. Bemmel en Kroon maar bellen. De kast welke we wilden hadden ze op voorraad en als we voor 16.00u het jawoord zouden geven zou de volgende dag al geleverd kunnen worden. Omdat onze gegevens al bekend waren volstond telefonisch aan te geven 'leg maar vast'. Vervolgens werd eea via email nog bevestigd en kregen we via de koeriersdienst de tijdsindicatie door waarop bezorgd zou worden. De bezorgdienst wist helaas niet hoe het woordservice geinterpreteerd moest worden en liet ons de installatie uiteindelijk zelf maar klaren ofschoon deze inclusief zou zijn. Bemmel en Kroon gebeld en deze nam direct actie: aaa) om direct een afspraak te maken met de bezorgdienst om de oude kast alsnog op te halen en bbb) zich met de bezorgdienst te verstaan over de slechte service. Ook hierin zette Bemmel en Kroon hun beste beentje weer voor. Gelijk werd afspraak voor ophalen geregeld en de wel betaalde maar niet verleende service door de koeriersdienst direct gecrediteerd. Bemmel en Kroon = super en betrouwbaar. Optimale service hoog in het vaandel

Kees van Rooijen 11-05-2017 Via de website gekocht

Heden een stofzuiger gezocht en deze is 1 dag later bezorgd. Werking is prima en men heeft een perfect track and tracing systeem waardoor je zeer goed wordt geinformeerd over het tijdstip van aflevering.

Hans 11-05-2017 Via de website gekocht

Zeer tevreden

Na een vaatwasser te hebben uitgezocht en besteld kreeg ik per kerende email een bericht dat de betreffende vaatwasser niet meer voorradig was. Er werd mij een duurdere vaatwasser aangeboden zonder bijbetaling. Grote klasse.
2 dagen later volgens afspraak bezorgd. Kreeg 15 minuten voor levering een telefoontje dat men onderweg is. Zeer goede service!!

Rolf 11-05-2017 Via de website gekocht

Zoals het moet!

Zoals het moet! en omdat deze beoordeling minimaal uit 100 tekens moet bestaan????? Zet ik hier nog wat extra letters erbij, zeker niet de moeite waart om te lezen.

Roland 11-05-2017 In de winkel gekocht
Zoeterwoude rijndijk

Helemaal top

Gister een gasfornuis gekocht vandaag bezorgd en geplaatst vriendelijke verkoper en bezorgers en de rotzooiweer meegenomen ....geweldig

EH 11-05-2017 Via de website gekocht

Prima bedrijf

Prima bedrijf met goede service. Ze doen wat ze zeggen. Vaatwasser was niet meer leverbaar, maar we kregen het nieuwe betere model voor dezelfde prijs.

JJ Freeke 11-05-2017 In de winkel gekocht
Rijneke boulevard

Klant vriendelijk , goede service.

Klant vriendelijkheid staat hoog in het vaandel , en service mankeert niets aan.
Bij klachten of schade wordt men correct behandeld , en wordt er snel actie ondernomen
om de problemen op te lossen.

HB 11-05-2017 In de winkel gekocht
Bemmell en Kroon Forepark

Prima bedrijf

Na eerst in de webshop te hebben gekeken hadden we 2 koelviescombinaties die ons wat leken. Naar Forepark gegaan om te kijken. Mooie ruime zaak met vriendelijk personeel. Duidelijk uitleg over het verschil tussen de 2 kasten . Bij keuze kregen we de vraag wanneer we hem wilden hebben en dat kon de dag die wij wilden. Avond voor de dag mail ontvangen over hoe laat ongeveer en half uurtje voordat de chauffeur er was belletje dat ze eraan kwamen. Vriendelijke mannen die de nieuwe netjes uitgepakt binnen brachten en oude koelkast weer mee terug namen. Kortom alle afspraken werden nagekomen

ed 11-05-2017 Via de website gekocht

Matig

Amerikaanse koelkast gekocht, verzocht om aflevering na 16:00 uur.
Vervolgens zonder overleg het tijdstip naar tussen 14:00 en 16:00 geplaatst.
Fijn want ik had de keus niet aannemen of proberen iemand te regelen voor aanname.
Vervolgens is er een kleine 10 euro aan service berekend waarbij de koelkast ook juist gesteld zou worden.
Daar hadden de bezorgers blijkbaar geen zin in want dit is niet gedaan.
Achteraf ook nog een klein deukje...

Denk niet snel nog te kopen bij Bemmel en Kroon.

Christophe Heirman 11-05-2017 Via de website gekocht

Ongeloofelijk, zo snel correct en vriendelijke leveranciers.

We zochten een bepaald apparaat, na communicatie met B&K stelde ze ons een beter toestel voor dezelfde prijs. We hebben 2 dagen later een levering ontvangen en zijn nu zeer blij met het toestel.

Johan 11-05-2017 Via de website gekocht

Afspraak = afspraak

Duidelijke shop, apparaat nog niet getest maar is in goede staat geleverd. Vriendelijke gasten die alles hebben geleverd, ze namen het oude apparaat ook gewoon mee.

Paul 11-05-2017 In de winkel gekocht
Bemmel&Kroon, Cruquius

Snelle en adequate advies.

Overzichtelijke opstelling van apparatuur maakt keuze makkelijk, service en advies was zakelijk, prijssteling was overeenkomstig aan onze wens.

Ron Duermeijer 11-05-2017 Via de website gekocht

Snelle correctre levering

Ik ging voor de prijs en de reviews, allen top. Als je belt voor informatie wordt je correct te woord gestaan. Dit was voor mij de eerste keer dat ik deze aankoop via internet heb gedaan en inderdaad voor 16.00 besteld, de volgende werkdag in huis.. Ik ben gewend om artikel goed te kunnen zien en dan te beslissen. Volgende aankoop weer via de website.

Joost Scholte 11-05-2017 Via de website gekocht

Goede prijs, geweldige Koelkast en perfect ingebouwd

Ik heb voor de shop gekozen op basis van prijs en inbegrepen installatie en service. Bemmel en Kroon hebben me niet teleurgesteld. De gratis installatie van onze koelkast verliep perfect en van het begin af aan was duidelijk dat de monteur verstand van zaken had. Hij was beleeft, gaf advies en werkte schoon. Kortom zeer tevreden.

een tevreden klant uit de Noordoostpolder 11-05-2017 Via de website gekocht

bestellen zonder problemen

via de website heel makkelijk de juiste apparatuur kunnen vinden (handige zoekcriteria), met een goede prijs/kwaliteitverhouding. Ook fijn dat de installatie heel makkelijk on line te regelen valt. Een aanvulling op de bestelling kon zonder problemen in dezelfde order. Een telefoontje was daartoe genoeg. Toen er van onze zijde vertraging was bij de verbouwing van onze keuken was het geen enkel probleem dat de door ons bestelde apparatuur opgeslagen bleef. We konden de leverdatum zonder problemen verschuiven. Al met al een plezierige winkelervaring.