Deze score is berekend op basis van 3190 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Arjan 14-12-2016 In de winkel gekocht
Zouterwoude rijndijk

Vaatwasser inbouwen

Goeie service en perfecte inbouw monteur, oude machine mee, nieuwe netjes gemonteerd en alle afval materialen direct meegenomen.

Pluspunten

• Inbouw service
  • Assortiment in de winkel

Dennis 14-12-2016 Via de website gekocht

Snel en efficiënt een voordelige wasmachine uit gekozen

Duidelijke site lekker overzichtelijk snelle en praktische filters om te zoeken en te sorteren.
Snel gevonden wat we zochten . Duidelijk e-mailverkeer en snel en correct geleverd
BKI574792

Pluspunten

• Duidelijke site
  • Snelle en correcte levering

Visser 14-12-2016 Via de website gekocht

inbouwkoelkast gekocht

Telefonisch prima te woord gestaan, en de bestelling opgegeven. Zeer scherpe prijs, de volgende werkdag werd ik gebeld door de installateur, en nog een dag later werd de oude koelkast verwijderd en de nieuwe gepaatst. Zeer tevreden!

Sandra 14-12-2016 In de winkel gekocht
Qruquius (Hoofddorp)

Vaatwasser - CRQ574632

Voor deze shop gekozen op aanraden van collega. Werden gelijk vlot en deskundig geholpen. Verkoper had zeer goede kennis van zaken en kon goed de verschillen tussen de vaatwassers duidelijk maken, zodat wij een goede keuze konden maken. Tevens een goede prijs voor dit product en ook nog eens een aantrekkelijke installatie actie. Snelle levering op de afgesproken dag en tijd.

Pluspunten

• Goede kennis over de producten
  • Eerlijk en goed advies
  • Goede prijs in vergelijking tot de concurrenten
  • Goede actie met gratis installatie
  • Snel geholpen

EA van Duijn 14-12-2016 Via de website gekocht

Bemmel&Kroon Zoeterwoude

Na veel speurwerk,uiteindelijk bij Bemmel&Kroon uitgekomen.Duidelijke overzichtelijke website,en goede prijzen.Telefonisch contact gehad met een vriendelijke behulpvaardige medewerker.Groot voordeel van de winkel is dat je per email bericht krijgt over de bezorgdag en het korte tijdsbestek van 3 uur van het moment van bezorgen en plusminus een half uurtje van tevoren een belletje geven.Kortom prima winkel en goede service.Ik beveel Bemmel&Kroon zeker aan !!

Pluspunten

• Overzichtelijke website
  • Vriendelijke mensen,zeer goede service
  • Korte tijdsbestek van bezorgen

Lesley 14-12-2016 Via de website gekocht

Keuken, witgoed en nieuwe wasmachine gekocht

Indertijd een keuken bij Bemmel&Kroon uitgezocht en laten installeren. 2 jaar daarna een nieuw huis met een nieuw te bestellen keuken. Wederom bij Bemmel&Kroon de keuken gekocht en naar tevredenheid laten installeren. Nu ging de wasmachine stuk. Ik wist dat ik een Aeg wilde, en na even googelen bleek dit type machine bij Bemnel&Kroon de voordeligste te zijn. De levering aan huis en 2 trappen op was een gratis service. Ook werd ik van te voren gebeld dat de levering onderweg was. Fijne winkel en sinds 2004 een zeer tevreden klant.

Martijn 14-12-2016 In de winkel gekocht

Uitstekende service

Heel fijn om zonder opdringerig personeel het assortiment te kunnen bekijken.
Als je iemand nodig hebt, word je vriendelijk te woord gestaan.
Eenmaal thuis gekomen en een keuze gemaakt te hebben, telefoon gepakt en bestelling gedaan. Binnen 10 minuten was het rond. Fijne service!

Peter 14-12-2016 In de winkel gekocht

Top service

Online shops lopen soms net achter de feiten aan. Dus ik dacht maar even gewoon te bellen. Inderdaad was het apparaat van mijn keuze (vriezer van Bosch) net niet snel leverbaar. Maar een soortgelijk model wel, en die kon ik aanschaffen voor dezelfde prijs (15,- korting dus). Levering was netjes.

Pluspunten

• telefonische ondersteuning snel en adequaat

J. Nierop 14-12-2016 In de winkel gekocht

Altijd prima service

Wij kopen al zo'n 18 jaar bij Bemmel&Kroon, hetzij via de website, hetzij direct in de winkel. Tot nu toe altijd prima service en goed advies gehad. Soms zelfs blind op telefonisch advies een apparaat laten komen. Altijd goed geweest. Wat ons betreft een aanrader en ook zeker niet de duurste.

Inez 13-12-2016 In de winkel gekocht

Duidelijke afspraken

Het kopen van de keuken incl apparatuur is best een klus. Maar met het advies van Bemmel en Kroon kom je tot een keuken die past bij je smaak en je budget. Alle alternatieven worden besproken. Ook de informatie over de plaatsing en de montage verliep goed.

Pluspunten

• veel keus
  • goed advies

Hans en Dicky 13-12-2016 In de winkel gekocht
B&K Forepark, Den Haag

Top Service bij Bemme & Kroon

wij kennen B&K als een leverancier met veel kennis van zaken, uitstekende service en nazorg. Daarom hebben wij onze nieuwe inbouwoven bij B&K gekocht. De verkoper had kennis van zaken en handelde de verkoop efficiënt en helder af. Wij kozen voor het bezorgen, installeren en meenemen van het oude apparaat. De monteur nam gelijk de reparatie van het gasfornuis en een stekkerdoos mee. Tegen een eerlijke meerprijs. Wat ons betreft komen we zeker terug voor een volgende aankoop.

Pluspunten

• Duidelijke informatie
  • Efficiente afhandeling
  • Uitstekende service bij installatie

Minpunten

• n.v.t.

Ralf 13-12-2016 Via de website gekocht

Behulpzaam en betrouwbaar

Wanner iets (koelkast of wasmachine) stuk is, gaan we eerst op de "kieskeurig" website kijken. Soms komen we iets duurder uit, maar vanwege betrouwbaarheid en adequaat service kiezen we Bemmel & Kroon.

Pluspunten

• Snelle reactie
  • Duidelijke website met informatievoorziening

Mook 13-12-2016 Via de website gekocht

Prima service en razendsnelle levering!

Via Kieskeurig bij de webshop v Bemmel&Kroon terechtgekomen voor mn nieuwe wasmachine. Ik kende Bemmel&Kroon niet, maar de wasmachine bleek daar het laagst geprijsd te zijn. En hij zou ook nog eens de volgende dag al geleverd te worden. Ik heb m online besteld, en ik kreeg onmiddellijk na mail met de bevestoging en uitleg over de levering. Ik bleek een foutje te hebben gemaakt mbt de manier v betalen, maar dat werd na n telefoontje naar de klantenservice meteen rechtgezet en ook weer per mail bevestigd.
Eind vd dag hoorde ik al per mail dat ze tussen 14u en 17u zouden komen en de volgende dag kreeg ik om 14.30u n telefoontje dat ze onderweg waren. 2 alleraardigste jongemannen hebben m aangesloten en waren zelfs zo vriendelijk om mijn droger ook weer terug te plaatsen en aan te sluiten.
Kortom: top!

Pluspunten

• Overzichtelijke site met ruim aanbod
  • Geweldige service!

Minpunten

• Ik kan niets bedenken!

Bergenhenegouwen 13-12-2016 In de winkel gekocht
forepark

geweldig

plotseling zaten wij zonder wasmachine, onze dochter zei dan weet ik een geweldige zaak waarmee ik een fantastische ervaring heb en dat is Bemmel Kroon, dan gaan we die bellen. Ik kreeg een uitermate vriendelijke medewerker aan de telefoon die mij een en ander heeft uitgelegd toen was het ei snel gelegd. Binnen twee dagen stond er een nieuwe machine te draaien in de keuken. Kortom wij zijn super tevreden over deze voor ons nieuwe zaak in witgoed. Wij zullen er zeker nog nieuwe aankopen doen.
Harry Bergenhenegouwen

Pluspunten

• goede uitleg
  • snelle bezorging

Minpunten

• een stukje piepschuim op straat laten liggen

Mevr. C. Kronemeijer 13-12-2016 In de winkel gekocht
's-Gravenhage

Vriendelijke deskundige verkoper en zeer groot assortiment

Een super mooie koel-vries combinatie gekocht. In de winkel gaf een vriendelijke verkoper goed, deskundig advies. De koel-vriescombinatie is snel en in perfectie staat geleverd! Ik ben uiterst tevreden en kom zeker binnenkort terug voor een gasfornuis.

Pluspunten

• Goed advies
  • Veel keus
  • Prima prijs

Wineke van der Haagen 12-12-2016 In de winkel gekocht
Den Haag

Ouderwets goede service, maar toch scherp geprijsd

Prima advies over een nieuwe inbouw vaatwasser van Bosch (SMV95M30NL) met de beste prijs van Nederland.
Gratis thuisbezorgd (in de keuken) en precies op afgesproken tijdstip geleverd.
Oude defecte vaatwasser afgevoerd.
Gekocht op 10 december 2016 (factuurnr 574662) bij Lex Helvensteijn van Bemmel en Kroon in Den Haag

Pluspunten

• Goed advies en service
  • Scherpe prijzen
  • Gratis bezorging

Nils 12-12-2016 In de winkel gekocht
Cruquius

Aankoop Indesit vaatwasser.

Netjes geholpen in de winkel, goede en snelle installatie aan huis waar oude vaatwasser gelijk is meegenomen.

Verbeterpuntje: Kennis medewerker over de vaatwassers had beter gekund.

Order Nummer: CRQ573575

Pluspunten

• Service
  • Installatie

Minpunten

• Kennis medewerker

Elly 12-12-2016 Via de website gekocht

Zeer gebruiksvriendelijk. Meer dan genoeg keuze uit verschillende types.
Hele duidelijke afhandeling. Geweldige aflevering mogelijkheden. O.a. meenemen materiaal.
Hele correcte nette chauffeurs. Kortom heel tevreden.

Pluspunten

• Makkelijke site
  • Zeer snelle bezorging
  • Kwaliteits produkten

Ruud V. 12-12-2016 Via de website gekocht

Supersnelle levering

Wasmachine kapot. Order geplaatst bij goedkoopste webwinkel, maar die kon pas leveren eind december, begin januari. Daarom order geannuleerd en Bemmel & Kroon gebeld. Dat was op vrijdag. "Wanneer wilt u hem hebben, mijnheer? Morgen?". Maar dat is op zaterdag, was mijn reactie. "Geen probleem, mijnheer, morgen hebt u hem in huis". En inderdaad op zaterdag in de voormiddag werd de wasmachine geleverd en geplaatst. Supersnel dus. Compliment voor Bemmel en Kroon.

Pluspunten

• Supersnelle levering
  • Lage prijs
  • Gratis geplaatst en geïnstalleerd.

J.L. 12-12-2016 In de winkel gekocht

NEFF oven lampeglas

Tijdens een telefoon gesprek met Bemmel&Kroon Den Haag waar de NEFF oven is gekocht, het probleem van het glas verteld werd ik doorverbonden met een ander Deze persoon melde me dat het € 14,95 kost en op mijn verzoek af te halen is aan de zaak ! Hiermee er van uitgaande dat ik Bemmel&Kroon Den Haag aan de lijn had blijkt na een telefoontje van een mij onbekende firma dat ik het glas kon ophalen in Berkel Roodenrijs en de rekening werd € 20,60 voor het lampeglas en € 6,95 eventueel voor verzending. Dit voelt als oplichting en is misleiding !!!
Jammer van Bemmel&Kroon wat ik toch op zich een goed firma vind ! Maar zonder mijn medeweten mij verbinden met de vriend , partwinkel, vind ik erg laakbaar !!!

BK1573652 12-12-2016 Via de website gekocht

Bemmel & Kroon

Het Broodbakmachine van Panasonic heb ik via Bemmel-kroon.nl besteld en uitgezocht omdat het een makkelijke site is met duidelijke omschrijvingen en goede foto's van de ruime sortering en zeer snelle levering.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Duidelijke site

R. van der Es 12-12-2016 Via de website gekocht

aankoop miele stofzuiger Complete C2 Black Pearl

Prima shop, artikel was niet voorradig (alhoewel dit wel in de webshop vermeld stond als : voorradig). 1 telefoontje was echter voldoende om dit misverstand uit de weg te ruimen, de nieuwe voorraad was reeds onderweg, en mijn bestelling zou direct de volgende dag de deur uitgaan.
En dat bleek te kloppen, de volgende dag kreeg ik een mailtje van de koerier m.b.t. het aflever tijdstip!

Nog een groot pluspunt, Bemmel & Kroon was absoluut de goedkoopste met deze mooie Miele stofzuiger.

Pluspunten

• laagste prijs op het internet
  • snelle levering

Veerle 12-12-2016 Via de website gekocht

Goedkoop en betrouwbaar

Voor onze keukentoestellen hebben we het hele internet afgeschuimd en Bemmel en Kroon waren voor alle toestellen de goedkoopste. Ook een zeer goede service en levering. Je kan zelfs een eigen besteldag kiezen. Reactietijd op mail is supersnel. Een aanrader!

Pluspunten

• goedkoop
  • goede service
  • snelle reactie op mails
  • correct

T 11-12-2016 Via de website gekocht

Miele wasmachine

Van Bemmel en Kroon heeft een uitgebreid assortiment tegen zeer scherpe prijzen. Webshop is gebruiksvriendelijk, levering vond op zeer korte termijn plaats en levering en installatie wasmachine was bij de prijs inbegrepen.

Pluspunten

• prijs
  • installatie service

Minpunten

• +EUR 5 igv pinbetaling bij aflevering (webshop)
  • creditcard betaling niet mogelijk (webshop)

Rainier 11-12-2016 Via de website gekocht

Aankoop Bosch Combi bakoven

Na lang gebruik genoten te hebben van onze combimagnetron was deze aan vervanging toe.
Na een zoektocht op internet kwamen uit bij B.S.H Outlet voor huishoudapparaten.
waar wij tot aankoop overgingen. Na levering op een stuk piepschuim het apparaat uitgepakt voor zover dat nodig was. Nadat de tape verwijderd was viel gelijk het glazen front er af en bleek dat de over dus niet werkte.
Na een hoop gezeur geld teruggehad en een negatieve ervaring rijker.

Aangezien wij toch een andere oven nodig hadden hebben wij besloten om bij Bemmel en Kroon een Bosch bakoven aan te schaffen. Hier kwam onze oude oven ook vandaan.
In het bestelproces werd alles direct via mail bevestigd waardoor je constant zicht hebt over de stappen die genomen worden t.a.v. de gedane bestelling.
In het weekeind bestelden wij de oven en deze werd maandag netjes bezorgd. Een kwartier voor tijd werden wij netjes gecontact dat men onderweg was en binnen 15 minuten voor de deur stond.
Oven was netjes verpakt en zonder schade afgeleverd door twee nette beleefde heren.

Voor ons geen uitstapjes meer naar andere leveranciers. goedkoop was duurkoop.
Na meerdere zoekslagen op internet bleek Bemmel en Kroon altijd de voordeligste.
Een aanrader dus.

Pluspunten

• Voordeligste prijs
  • Snelle levering
  • Ruime keuze
  • Overzichtelijke website

lady 11-12-2016 Via de website gekocht

Koelvriescombinatie Liebherr CNP3758-20

ordernummer BKI572709 Deze site gekozen omdat hier als enige 3 jaar extra garantie gratis is, altijd fijn extra zekerheid. En dat je met vragen een telefoonnummer kunt bellen, niet een overvol callcenter die alles moeten gaan op zoeken....Ik zeg altijd pas als er iets mis kun je beoordelen of een bedrijf goed is, hoe gaan ze er mee om. Daar hoef je bij dit bedrijf geen zorgen over te maken, ik werd gelijk de dag na bezorging gebeld en tot volle tevredenheid opgelost. Dat zijn er weinig meestal kun je zelf bellen tot je een ons weegt dus ze krijgen van mij een tien

Pluspunten

• goede service ook nadat het is Afgeleverd
  • de tijd die ze aangeven word het ook aangeleverd

Jan van Brandenburg 11-12-2016 Via de website gekocht

Uitstekende service

Abusievelijk had ik de verkeerde vaatwasser besteld en inmiddels uitgepakt. Zonder enig probleem kon ik hem ruilen voor het juiste model. Prima service derhalve!

Pluspunten

• Service
  • Klantgerichtheid

bemmel en kroon 10-12-2016 In de winkel gekocht
cruiquis

wasmachine bosch

Ja ik zou deze winkel zeker aanbevelen .Goede service vriendelijk en snelle levering.Beleefd personeel.

Pluspunten

• goede service ,net personeel ,goed geholpen

Gos 10-12-2016 Via de website gekocht

Bemmel en Kroon prettige winkel/webwinkel

Prima shop. Overzichtelijk. Makkelijk items te kiezen en te bedienen. Goede informatie. We zijn met alles super tevreden. Grote voorraad

Pluspunten

• Grote voorraad veel keuze
  • Snelle afhandeling van onze bestelling
  • Binnen 24 uur in huis. En dat is heel fijn

Esther 10-12-2016 Via de website gekocht

Wij komen hier zeker terug!

Wij hadden een wasdroger besteld echter was dit type niet voorradig. Wij kregen hiervoor een vervangend artikel, de opvolger van de wasdroger die we hadden besteld die ook nog een stuk duurder bleek te zijn. Hier hebben wij geen contact over hoeven opnemen, hier kwamen zij zelf mee. Erg netjes!

Wat jammer was is dat de transporteur Dynalogic de "Extra service" niet heeft uitgevoerd. Zoals op de website van Bemmel & Kroon omschreven:
"... De bestelling wordt op de juiste plek in huis geplaatst zodat u niet zelf hoeft te tillen. We pakken de bestelling tevens voor u uit, verwijderen de transportbeveiliging en nemen het verpakkingsmaterialen weer netjes mee. ..."
De heren van Dynalogic beweerde ons dat ze daar zeker niet aan gingen beginnen en gingen er weer vandoor.

Pluspunten

• Op afspraak geleverd
  • Goede prijs
  • Nette probleemoplossing

Minpunten

• "Extra service" niet uitgevoerd door Dynalogic.

FJB 10-12-2016 Via de website gekocht

Beste vondst op internet met laagste prijs en prima service

Wat een geluk dat ik via Kieskeurig bij Bemmel & Kroon terechtkwam toen ik een Siemens wasdroger wilde bestellen. Het geselecteerde model was niiet leverbaar dus kregen we een duurder en nog betere Siemens wasdroger voor dezelfde prijs. De volgende dag al bezorgd en de oude kapotte wasdroger werd gratis meegenomen. Beter kan het niet.

Pluspunten

• Service, Service, Service
  • laagste prijs
  • Snelle levering

M 10-12-2016 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

Pas betalen als alles correct is uitgevoerd

Na betaling bleek dat de kastdeuren niet goed geleverd waren. Nu 1/2 verder nog steeds niet goed geleverd. Geen enkele compensatie voor geleden ongemakken en de monteur heeft zelfs een beschadiging veroorzaakt tijdens montage.
Veel praatjes weinig resultaat.

Minpunten

• Service tot betaling daarna niet meer
  • Lompe monteurs.

Driessen 10-12-2016 Via de website gekocht

LG GBP20PZCFS koel/vriescombinatie Bemmel en Kroon

De goedkoopste webwinkel voor deze koel/vriescombinatie. Leverdatum zelf te bepalen. Snel en goed geleverd. Duidelijke informatie op de site. Zeer fijne grote koel/vriescombinatie. Ordernummer BKI573385.

Pluspunten

• Snel geleverd
  • Duidelijke webshop
  • Leverdatum zelf te bepalen
  • Goedkoopste aanbieder
  • Geen verzendkosten

Walter 10-12-2016

Aankoop Amerikaanse koelkast van Samsung, order DH574459

Gebeld om de aanwezigheid en leveringsmogelijkhedrn te bespreken. Keurig te woord gestaan. Eerst koelkast kunnen reserveren en vervolgens later in de middag definitief besteld. Nette service om de extra bexorgkosten en pinkosten ongevraagd in mindering te brengen.

Pluspunten

• Heldere communicatie
  • Positief pro-actief handelen

S. David 10-12-2016 Via de website gekocht

Siemens condensdroger

Alles in 1 woord goed geregeld. Het model dat ik besteld had was niet meer leverbaar. Ik kreeg de opvolger voor dezelfde prijs. Uitstekende service. Mijn apparaten kwamen 11 jaar geleden ook al van Bemmel en Kroon. Fantastische service en kwalitatief uitstekende producten. Reden om opnieuw hier te kopen.

Pluspunten

• Service
  • Kwaliteit

Frank 10-12-2016 In de winkel gekocht
Bemmel en Kroon, Forepark Den Haag

Prima service aankoop vaatwasser (DH570487)?

Mooie winkel in Forepark, Den Haag. Goede service en advies. Aflevering en montage van inbouwvaatwasser waren prima geregeld

Pluspunten

• Service
  • Kwaliteit

Marijke 10-12-2016 Via de website gekocht

Siemens wasdroger

Op zoek naar de Siemens WT44W562NL wasdroger via Kieskeurig terecht gekomen bij Bemmel en Kroon. Hier de bestelling gedaan (ordernummer 342582) vanwege de scherpe prijs en extra kassakorting er bovenop!
Wij kregen de 216,00 euro duurdere opvolger (WT47W590NL) geleverd voor dezelfde prijs!! Ook deze Siemens was zeer goed uit de testen gekomen. Machine werd keurig volgens afspraak afgeleverd en aangesloten. Top allemaal!

Pluspunten

• top service

T.van Koten 10-12-2016 Via de website gekocht

Aanschaf wasmachine

Na lang zoeken op de website bij van Bemmel en Kroon terecht gekomen,viel meteen het enorme assortiment op en de duidelijke uitleg van de apparaten toen ik de prijs vergeleek met de andere aanbieders was de keus snel gemaakt .
Zo'n scherpe prijs was ik nog niet tegengekomen,dus meteen kassa.

Pluspunten

• sherpe prijzen incl. service
  • makkelijk zoeken met duidelijke uitleg

Minpunten

• niet ontdekt
  • niet ontdekt

Bram 10-12-2016 In de winkel gekocht
Den haag forepark

Goede service en klantvriendelijk

Ik kom er regelmatig ze hebben ruime keuze voor ieder budget
En leuke aanbiedingen en een hoop voorraad en keuze in de winkels

Pluspunten

• Hoop op voorraad
  • Snelle levering

E. Gerritse 10-12-2016 Via de website gekocht

Miele wasdroger TKB140

Bestellen ging zeer gemakkelijk. Prijs was zeer competitief. Afleveren verliep vlekkeloos. Bezorgers waren heel voorzichtig bij het naar boven sjouwen en plaatsen van de wasdroger (BKI573431)

Pluspunten

• Goeie prijs
  • Correcte levering

Wouter 10-12-2016 Via de website gekocht

Top advies, scherp geprijsd en zeer snel

Dit bedrijf weet wat ze doet.
Zeer snelle communicatie, goed advies en ook nog eens scherp geprijsd.
Stop met verder zoeken, dit bedrijf helpt je goed met het uitzoeken van de juiste apparatuur.
Wil je 2-3 keer wat aanpassen in je offerte? Geen probleem.
Producten worden precies zoals aangegeven geleverd en aangesloten door bekwame mensen.

Ik plaats normaal nooit reviews maar dit bedrijf is de moeite waard!

(order: BKI572557)

Pluspunten

• Zeer snelle en duidelijke communicatie
  • Scherp geprijsd
  • Goed advies bij vragen

Elise Pakvis ordernummer DH573975 10-12-2016 Via de website gekocht

Klantgericht top service en top contact voor de levering

De website is overzichtelijk, ik had een klein telefonisch vraagje en daar werd direct goed op ingespeeld. Extra service zonder ernaar te vragen. Fijne communicatie naar de levering toe.

Pluspunten

• Duidelijke communicatie en klantvriendelijj

Ronaldo 10-12-2016 In de winkel gekocht
Cruiqius

Prima deal met correcte afhandeling.

Wij kochten hier een koelvriescombi en werden uitstekend geholpen met goede adviezen. Ook de verdere afhandeling zoals bezorging was prima geregeld.

Pluspunten

• Goede voorlichting
  • Goede prijs
  • Goede afhandeling

stijn huybs 10-12-2016 Via de website gekocht

Stijn Huybs

Zeer vlotte afhandeling van bestelling, van bestellen tot leveren, alles correct verlopen.
Goed op de hoogte gehouden van vooruitgang bestelling via mail, Levering ook correct en tijdens meegedeelde uur geleverd. Dus niks op aan te merken

Yorick 10-12-2016 In de winkel gekocht
Cruqius

Goede service niet opdringerig

Filiaal bezocht voor de aanschaf van inbouw keuken apparatuur voor onze toekomstige IKEA keuken, en oriëntatie voor nieuwe wasmachine-droger combinatie. Na het rustige bekeken te hebben van het aanbod een verkoopmedewerker aangesproken om ons van advies te voorzien. Zijn advies was om terug te komen met de exacte inbouw maten zodat we niet voor inbouw teleurstelling zouden komen te staan wanneer het keuken ontwerp klaar is. Op het moment was er ook nog een actie op de Samsung wasmachines die erg interessant was maar we ons nog niet in verdiept hadden, daarom vrijblijvende offerte gemaakt om een nachtje over te kunnen slapen. Uiteindelijk de volgende dag (vrijdag) besteld en maandag geleverd gekregen samen met een bijpassende droger. Bijpassende warmtepomp droger was helaas niet in dezelfde capaciteit als de wasmachine, daarom een maatje groter genomen. Geen enkel moment opgedrongen gevoel gekregen. (order: CRQ572953)

Bianca 09-12-2016 In de winkel gekocht

goed en gedegen advies

mooie showroom; leuk dat je een soort café gedeelte hebt; rustige verkoper met goed en gedegen advies; kinderbioscoop aanwezig voor de kleintjes. (DH573308)

Pluspunten

• mooie showroom
  • café met verschillende dranken

Minpunten

• te weinig licht bij de keukenbladen en fronten

frans van oorschot 09-12-2016 Via de website gekocht

Mieke wasmachine W1

Via de telefoon alles geregeld, wasmachine was ineens kapot.Had al eerder een wasmachine gekocht voor onze zoon. Waarom van Bemmel en kroon, wij hebben goede ervaring met dit bedrijf, nieuwe keuken laten plaatsen, goede service en klantvriendelijk. Aldus alles via de telefoon geregeld met Kees, wilde weer een Mieke. Fijn gesprek en Kees vertelde mij hoe ik het eliektrisch alles moest regelen, contra waterdichte stekker kopen, toptien. Zal dit bedrijf altijd aanbevelen. Klasse!!!

Pluspunten

• Klantvriendelijk en kennis van zaken

bernadette 09-12-2016 In de winkel gekocht

Goed bekeken!

Fijne winkel, veel producten om te bekijken. Je mag/kan eerst rustig zelf kijken, heb je een vraag dan roep je er iemand bij. Heel prettig!

Pluspunten

• veel producten en ruime winkel
  • voldoende personeel

Wtes1672 09-12-2016 Via de website gekocht

Gelijk juiste scherpe offerte gekregen BKI572472

Gelijk juiste scherpe offerte ontvangen en makkelijk telefonisch te bereiken voor vragen, reageren snel en adequaat op de mail, apparaat werd op de afgesproken datum geleverd. Prima aan te bevelen.

Ellen 09-12-2016 In de winkel gekocht
Cruquius Haarlemmermeer

aanschaf inbouwvaatwasser Bosch

De winkel (Cruquius) is mooi en ruim opgezet. Er is deskundig personeel. Ze zijn niet opdringerig en luisteren goed naar de wensen van de klant. Ze bemiddelen bij de inbouw. Dat bedrijf is ook zeer deskundig, netjes en snel. Ben zeer tevreden over deze aankoop en alles wat daarbij verder komt kijken.

Pluspunten

• deskundig, vriendelijk, niet opdringerig