Deze score is berekend op basis van 3108 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Aron K 26-07-2017 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

Goed geholpen in de winkel met het uitzoeken van het witgoed. De producten hebben net zo lang in het magazijn gestaan tot dat wij gereed waren om het neer te kunnen zetten. Netjes op de plek gezet en aangesloten.

Cora 26-07-2017 Via de website gekocht

Prima en zeer snelle service

Prijs was doorslaggevend. Website is zeer overzichtelijk. Het duurde even voordat ik een bevestigingsmail ontving, maar na een telefoontje was de bestelling direct doorgevoerd en de mail ontvangen.

Yati 26-07-2017 Via de website gekocht

Gewelidige service. Perfect op tijd geleverd. Prima product.

Op internet geshopt voor een nieuwe stofzuiger en kwam telkens bij Bemmel & Kroon uit. Goede prijs, snelle communicatie en levering. Super !

A van der sanden 26-07-2017 Via de website gekocht

Ontzettend blij met wat we gekregen hebben

Supergoede service.goedkopere uitvoering van de indesit wasmachine gekocht,en omdattie niet meer leverbaar was,hebben we er een luxere voor geleverd gekregen.

jaap 26-07-2017 Via de website gekocht

Snel en goed geregeld

De shop is duidelijk en een telefonisch gestelde vraag werd snel en correct beantwoord. Het door mij bestelde artikel bleek achteraf niet meer leverbaar te zijn. Informatie daarover kwam zeer snel en voor
dezelfde prijs de gelijkwaardige opvolger hiervan ontvangen.

Rensink 26-07-2017 Via de website gekocht

Het lijkt goed totdat ....

Levering is snel en het lijkt allemaal in orde, totdat je problemen ondervindt met je gekochte artikel, dan zijn ze niet thuis. Mijn 7 maanden oude stofzuiger ging kapot, ruim binnen de garantie...Het antwoord "ik heb er water mee opgezogen". rekening 103 euro op een stofzuiger van 159 euro. Natuurlijk heb ik geen water opgezogen. Mijn advies...KOOP HIER NIET!!! ZEER SLECHTE SERVICE!

raymond 26-07-2017 Via de website gekocht

kan niet beter!

top shop!

makkelijke site en erg overzichtelijk.
dag van levering kan je zelf bepalen.
en word dan ook netjes afgeleverd en gratis naar zolder gebracht en aangesloten.
beter kan niet!

BiS 26-07-2017 Via de website gekocht

Snelle en oplosgerichte service

Direct na 1 dag zijn wasmachine, droger en koelkast geleverd. Koelkast was zeer groot aan de maat, maar deze hebben ze vakkundig met wat kunst- en vliegwerk kunnen plaatsen. Zeer tevreden.

Roger 26-07-2017 Via de website gekocht

goed prijs

Na eerder een droger naar volle tevredenheid gekocht te hebben, zijn we nu maar eerst bij B&K gaan kijken voor een nieuwe kookplaat.
Levertijd konden we zelf bepalen en via track & trace goed volgen. Perfect binnen het aangegeven tijdvenster stond de bezorger van de foto aan de deur.

Margreet uit Zaanstad 26-07-2017 Via de website gekocht

Snelle levering, goed verpakt

Deze wasmachine was bij Bemmel & Kroon het goedkoopst, de order direct bevestigd via de mail en de website is overzichtelijk.
De levering via Dynalogic vlot en netjes. De zending was prima te volgen.

Linda 26-07-2017 Via de website gekocht

Snelle service! Uitstekend!

Op zoek naar een nieuwe wasdroger bleek Bemmel en Kroon verreweg de goedkoopste. Daarnaast snelle levering dus zeer tevreden

Willem 26-07-2017 Via de website gekocht

Bijna perfecte service

Levering is volgens afspraak de volgende dag gedaan. Netjes op tijd gewaarschuwd keurig
Klein puntje van kritiek is dat na plaatsing we de droger weer weg moesten halen om het afvoer slangetje erop te duwen. Dit zit namelijk aan de achterkant en helemaal onderaan. Wij hadden aangegeven dat we het gingen gebruiken maar moesten het zelf doen. Daarom geen 10. Tip om over na te denken.

jet 26-07-2017 In de winkel gekocht
Leidschendam forepark

Voortreffelijke winkel

Ik kom al jaren bij deze zaak vanwege de expertise, het grote assortiment en de goede service. Zal dat zeker blijven doen.

Jose 26-07-2017 In de winkel gekocht
Zoeterwoude Rijndijk

Denken echt met je mee!

Bemmel en kroon is voor mij een firma die betrouwbaar is. Maar vooral niet opdringerig in hun verkoop. Ze voeren geen verkoop met de mes op de keel. Daarom hebben wij gekozen om ons te orienteren bij Bemmel en Kroon.

Pia 26-07-2017 Via de website gekocht

Besteld om 14 u, volgende dag 9u in huis. Prima service!

De winkel was het goedkoopst en heeft het Thuiswinkel waarborg. Er was een kortingsactie van de fabrikant en Bemmel&Kroon heeft deze direct in de verkoopprijs verdisconteerd.

Frederike 26-07-2017 Via de website gekocht

Dik tevreden over bestelling

Wij hebben voor het eerst een bestelling gedaan via Bemmel&Kroon, maar zal het zeker onthouden voor een volgende x. De site is praktisch, de prijs goed en een zeer snelle (lees binnen 24 uur) en correcte levering van onze vaatwasser. De bezorgers waren niet te beroerd om de vaatwasser via de achterdeur te brengen, ondanks dat dit lichtelijk om is.

Fam Vlok 25-07-2017 In de winkel gekocht
Filiaal Hazerswoude-Rijndijk

Deskundig geholpen aan een prima droger

Wij hebben Bemmel en Kroon gekozen om hun grote assortiment in witgoed. Als keuken leverancier moest dat wel goed zijn. Op zoek naar een wasdroger bleek binnen de keuze te over. Door de bomen het bos niet meer zien? Door de de deskundige verkoper werd het bos weer zichtbaar. Zonder op te dringen stelde hij ons de juiste vragen voordat hij alle drogers langs liep. Dat scheelde veel werk. De drogers die aan onze wensen voldeden had hij snel gevonden en liet vervolgens de details per merk zien en horen. Het was geen enkele moeite om de drogers te laten draaien, zodat ook het geluid door ons ook kon worden beoordeeld. Uiteindelijk kwamen wij tot een goede keuze, passende binnen onze wensen en budget en verlieten wij zeer tevreden de winkel.

Denise 25-07-2017 Via de website gekocht

Snelle en goede service!

Zondag droger besteld en dinsdag gehad. Werd per sms goed op de hoogte gehouden van de levertijd. Mannen hebben hem snel en zonder schade naar zolder getild. Gekeken of hij het deed en beschrijving achter gelaten. Over product kan ik nog niets zeggen omdat ik hem net heb.

vd kaaij 25-07-2017 Via de website gekocht

Perfecte service keurig en nette bezorging

Echte aanrader snelle levering keurig en nette bezorging. Gisteren besteld via het internet vanmorgen geleverd en aangesloten

A. Stronks 25-07-2017 Via de website gekocht

Goede en snelle service

Product snel en goedkoper dan elders geleverd. Heel netjes afgeleverd met goede track and trace, en een half uur van tevoren een sms! Al met al helemaal top.

Marian 25-07-2017 Via de website gekocht

Fantastische service!!

Een andere site maakte reclame wat ze niet waar konden maken in het bestelproces. Dan kijk je verder. En kwamen we hier uit.
Betreft bestelprocedure, overzichtelijk en duidelijk. Prijs; zelfs de goedkoopste van de andere aanbieders.
Mogelijkheid tot pinnen bij aflevering. En eerlijk gezegd, was dat doorslaggevend. Pakket is te volgen. Keurig een sms wanneer men het apparaat komt afleveren. En hier zaten ze nog geen 5 minuten naast. In het vervolg kopen wij hier de apparatuur wat aan vervanging toe is.
Nu een Bosch wasmachine WAQ28363NL gekocht. Ik moest even slikken toen ik een review zag, dat deze wasmachine niet alleen kon centrifugeren. Gelukkig kan dit wel. Het is eventjes een kwestie van je verdiepen in het programma.

hmmj brbj 25-07-2017 Via de website gekocht

Hoge waardering van andere klanten wat juist blijkt te zijn. Denken met je mee, snelle acties.
Dat geldt voor de vraag welk vervangend product is de beste aankoop (je wordt daarover teruggebeld). Ook de inbouw werd snel en goed uitgevoerd, ook tijdens vakantietijd.

Jan Nobbe 25-07-2017 Via de website gekocht

Diepvries gekocht, zeer netjes en betrouwbaar.

Diepvries gekocht, zeer netjes en betrouwbaar, Bemmel&Kroon doen wat ze zeggen + 5 jaar garantie.
De uitstraling van de website is betrouwbaar ook de service is goed en netjes, de diepvries werd netjes bezorgd.

Jan 25-07-2017 Via de website gekocht

Perfect

Maandag wasmachine en droger besteld. Dinsdag geleverd, deskundig geinstallleerd, oude wasmachine, droger en verpakking werden meegenomen. Zelfs een aantal adviezen over het gebruik en dat voor de laagste prijs..

Rina 25-07-2017 Via de website gekocht

oké

De goedkoopste bijna van allemaal en staat bekend om zijn goede service. En dat heb ik ook ervaren: goede service: alles verloopt snel en goed, en transportkosten bovendien nog eens gratis.

Caroline 25-07-2017 Via de website gekocht

Snel geleverd

Super snel ! Meteen duidelijke mail en leveringsafspraak . Keurig verpakt en aardige bezorger.
Ik vind het zonde van m'n geld een nieuwe stofzuiger , maar na goed vergelijken hier geslaagd.
En nu bijna zingend het huis stom gezogen .

Aanrader 24-07-2017 In de winkel gekocht
Leidschendam-Voorburg

Zeer deskundig advies voor een inductie kookplaat

Wij zochten vervanging voor onze inductie kookplaat. Wij werden zeer geduldig te woord gestaan, de verkoper zocht de juiste maten op en adviseerde ons een AEG kookplaat. In overleg kregen wij er een wokpan bij. Geweldig! De verdere afhandeling klopte als een bus. Fantastisch!

Anita 24-07-2017 Via de website gekocht

vlotte en snelle levering

Heel vlotte en erg snelle levering. Je wordt ook tijdens de levering ingelicht welk tijdstip de goederen geleverd zullen worden, je hoeft dus niet de ganse dag thuis zitten wachten. Vriendelijke leverancier.

A.M.Dijt 24-07-2017 In de winkel gekocht
Cruwuius

Goede voorlichting!

Ik doe een grote aankoop wel zorgvuldig, eerst kijken op internet, bij kieskeurig o.a., praten met familie of vrienden. Maar daarna wil ik het apparaat zien en de ervaring van een winkelier met dit produkt horen. Ik heb goede ervaring met B&K op dit gebied. En zij zitten redelijk in de buurt. Bovendien hadden zij een actie voor dit produkt, 50€ korting, niet onbelangrijk.

Petra van Tongeren 24-07-2017 Via de website gekocht

goede service

Ik kies voor Bemmel en Kroon voor de goede service en dat je de bezorging kan volgen en weet wie het bezorgd.

Theo van Aalst 24-07-2017 Via de website gekocht

Uitstekende service, snel en goedkoop!

We hebben een wasmachine gekocht bij Bemmel&Kroon. Direct leverbaar en de goedkoopste van Nederland.
Meteen een mail ontvangen met de leertijd en tracenummer. Volgens opgegeven tijd keurig bezorgd en oude machine weer mee genomen, zonder extra koste.
Wij zijn zeer tevreden.

Kim 24-07-2017 In de winkel gekocht
Forepark

Nooit meer

In de winkel werden we fijn behandeld onze koelkast stopten uit het niets met werken en wij moesten met spoed op zoek naar een nieuwe met een iets geruster gevoel de winkel uit gegaan.
We moesten ten slotte het weekend al zonder doen.

Maandag tussen 12:30 en 15:30 zou die geleverd worden tot onze volle verbazing krijgen wij een mail om 12:00 uur dat levering toch niet plaats kan vinden wij gelijk bellen tot grote verbazing van bemmel en kroon zoude we terug gebeld worden dat gebeurde niet 3 uur lang heen en weer gebeld om tot slot te horen dat onze koelkast beschadigd is vertrokken uit het magazijn en niet geleverd kon worden excuus en wij kunnen morgen leveren voor 11:00 en 30 euro terug.
Nou bemmel en kroon ik noem dit geen service hoe zouden jullie het vinden zonder koelkast en al je boodschappen naar de maan hartelijk bedankt voor ons nooit meer !

Joop 24-07-2017 Via de website gekocht

Goede duidelijke service en bezorging

Als Nederlander kies ik ten eerste op de prijs. Maar ook belangrijk zijn de retenties. Alles klopte + dat er een mogelijkheid werd geboden om het bedrag thuis te pinnen dit was het uitdrukkelijke verzoek van mijn oudere over buurvrouw waarvoor de bestelling bestemd was. Wel jammer dat daar een bedrag van € 4,95 extra in rekening wordt gebracht anders was de service perfect.

Trudi Kerkhoven 24-07-2017 Via de website gekocht

De wasmachine die wij kochten was overal 100 euro duurder dan hier. Het enige vervelende was dat de wasmachine zou worden aangesloten en dat hebben de bezorgers niet gedaan. Zij zeiden dat ze dat niet mochten.

D. Koetsier en J. Heres 24-07-2017 Via de website gekocht

Uitstekende service

Onlangs een Siemens inbouw vaatwasser besteld.
Dit type was niet meer leverbaar maar we kregen hiervoor de allernieuwste Siemens, de opvolger van de oude.
Goede communicatie hierover.
Levering op afspraak, je weet ook precies wanneer ze komen omdat je ze kan volgen op de dag van levering.
Van te voren krijg je een bericht over de verwachte aankomsttijd, helemaal top!
De vaatwasser werd netjes in de gang afgeleverd, zoals het in de leveringsvoorwaarde staat. Nog even advies van de bezorger om bepaalde spullen twee weken te bewaren indien het toch retour moet.
Kortom TOP!!!

Yvonne van Dongen 24-07-2017 Via de website gekocht

Goede ervaring voor de eerste keer kopen online

Ik heb hier voor gekozen omdat ik al bij 2 grote winkelketens was geweest voor gasfornuis maar beide konden ze dat wat ik wilde niet leveren zou een paar weken duren.
Toen dacht ik ga online kijken maar was ook bang dat het nep zou zijn. Had zoveel verhalen gehoord en Had nog nooit online gekocht . Maar mijn verbazing was groot , zou de volgende dag al geleverd worden , hoefde pas aan de deur te betalen. En niks geen gezeur. EN ZELFS NOG GOEDKOPER ALS IN DE WINKEL. .ik weet volgende keer als ik iets nodig heb ga ik eerst online kijken en niet naar de winkel. Dank u wel u heeft me geholpen een nieuwe wereld in te stappen . TOP TOP Zeer tevreden klant

jmkoning 24-07-2017 In de winkel gekocht
cruquius

Top winkel prettig personeel en prima service

Een prachtig winkel met heel veel verschillende merken een ruime keuze.
En een goede voorlichting door het personeel topie

Kees 23-07-2017 Via de website gekocht

super geweldig afgehandeld.

de keuze is bij deze firma goed te vinden en zeer duidelijke website.
een nieuwere versie gekregen welke duurder bleek te zijn, maar oude prijs afgerekend. klasse.
Levering was ook precies op tijd. ook de email correspondentie is goed verzorgd.

Lidija Brands 23-07-2017 Via de website gekocht

Uitstekende service!

Ik ben super tevreden met de service van dit bedrijf. Het product was heel snel en goed afgeleverd! Top!!!

Dave Baars 23-07-2017 Via de website gekocht

Aankoop Bosch wasmacine.

Na prijsvergelijking en bezorgmogelijkheden bij Bemmel & Kroon een nieuwe Bosch wasmachine gekocht.
De prijs was het laagst en de bezorgmogelijkheden het best,
Zeer tevreden over de afwikkeling van de aankoop.

emaurer 23-07-2017 In de winkel gekocht

Kennis van Zaken

Op internet gezocht naar een volledig inbouw vaatwasser.. uitgekomen bij Bemmel & Kroon met 3 types qua prijs....Toch even langs gegaan in Zoeterwoude om deze 3 te zien....
Verkoper / adviseur gaven duidelijke uitleg van de verschillen...werd er gevraagd welke vaatvasser (die stuk was) ik nu had..Gaf het type nummer aan de verkoper en zei "mijnheer u heeft een extra hoge vaatwasser uit 2001".....viel zowat om.... had ik haast een vaatwasser gekocht die ik met veel aanpas / meetwerk zou moeten installeren... nu een XXL vaatwasser die eenvoudig te installeren was...
Hele mooie showroom waar praktisch alles te vinden en te zien is... Internet is ok maar als het mogelijk is ga langs en laat je kundig adviseren want echt kennis heb je niet als je eens 16 jaar een vaatwasser koopt...

BoonsM 23-07-2017 Via de website gekocht

Correcte en efficiënte service

Wij hebben gekozen voor deze webshop voor de beste prijs en de duidelijke en goed functionerende website. Gratis levering naar België is een absolute meerwaarde. Een correcte , snelle en duidelijke afhandeling en een vriendelijke aflevering van de aangekochte koelkast maken van ons een tevreden klant.

Johan Dofferhoff 23-07-2017 In de winkel gekocht
Den Haag

Super

Ach mijn kinderen waren mij al voor geweest daar en derhalve kon ik heel wat controles achterwege laten en op mijn gemak eens rondkijken en kopen daar.

Ontevreden 23-07-2017 Via de website gekocht

Misleidende website

Website belooft dingen die niet worden waargemaakt, zoals extra service die vervolgens niet wordt geleverd

Marja 23-07-2017 In de winkel gekocht

Prachtige showroom

Fijn personeel mooie showroom ook hebben ze een prachtigcassortiment keukens goede parkeergelegenheid

Dieter 23-07-2017 Via de website gekocht

Veel keuze en prachtige prijzen !

Heb voor deze shop gekozen omdat ze heel veel keuze hebben aan ongelofelijke prijzen.
De service is ook geweldig en zeer snelle levering.
Donderdag 23u besteld en zaterdag is de koelkast al geleverd.
Ook de levering kan niet beter zijn incl het verwijderen van je oude toestel.
Graag opnieuw!
(Belgische klant)

Boon 23-07-2017 In de winkel gekocht
Fore park

Correcte verkoop

De verkoper was correct en gaf goede info. Hij probeerde zeker niet het duurste product te verkopen.

Ries 22-07-2017 Via de website gekocht

Defect apparaat ontvangen

We hebben een Whirlpool droger besteld. Deze werd 'over de drempel' bezorgd. Dus niet uitgepakt en aangesloten. Bij het uitpakken bleek de deurstift gebroken. Het apparaat is hierdoor niet te gebruiken. We weten dus nog niet of het apparaat gaat bevallen, maar djt is een slechte start.

riwimari 22-07-2017 Via de website gekocht

Vlotte levering van een uitstekend apparaat!

Prima online winkel, met veel keuze. Ons geadviseerd door onze zoon. Prima wasmachine van Whirpool gekocht voor een aangename prijs. Het staat nu lekker te wassen, je hoort hem niet en de eerste was was prachtig schoon en goed droog. Uitstekende service, vlot geleverd op de juiste datum en tijd. Perfect.

Rick 22-07-2017 Via de website gekocht

Goeie service met aankoop stofzuiger

Miele stofzuiger besteld via de webshop, ging allemaal prima en zou woensdags geleverd worden. Woensdag geen bericht van de bezorgdienst dus gebeld met de klantenservice. De gekochte stofzuiger was helaas niet meer op voorraad en was besteld bij Miele. B&K heeft tijdens het gesprek met Miele contact opgenomen. Toen bleek het model helemaal niet meer leverbaar. Netjes opgelost door een vervangend iets duurder model te leveren zonder extra kosten en op de gesproken dag geleverd. Zo hoort het! Prima gedaan door B&K