Deze score is berekend op basis van 3181 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Engel 16-09-2018 In de winkel gekocht
Cruqius

Als klant behandeld.

Vakkundig en vriendelijk geholpen. Goede en duidelijke uitleg van het apparaat en waarom
deze aankoop beter is dat dat waar we oorspronkelijk oog op hadden. Klonk voor ons als logisch.
Met voldaan gevoel de winkel verlaten

gezin van 6 16-09-2018 Via de website gekocht

Prima tevreden. Levering was accuraat

Ik heb hetzelfde model op verschillende sites vergeleken en kwam op Bemmel en Kroon uit Prijs is marktconform en volgende dag levering. Wel prettig als je al een tijdje zonder droger bent.

knip 16-09-2018 In de winkel gekocht

Prima prijs kwaliteit verhouding

Concurrerende prijzen, grote showroom zodat je vooraf kunt zien wat je gaat kopen, en snelle levering.

Saskia 16-09-2018 Via de website gekocht

Laagste prijs en supersnelle bezorging, top!

Zoals altijd was B&K goedkoper dan Coolblue en kon de volgende dag leveren. Geen dure reclames maar gewoon doen.

J. Loeffen 16-09-2018 Via de website gekocht

Geweldige Service

Al eerder een koelkast digitaal gekocht via Bemmel en Kroon omdat Media Markt in gebreken bleef. Perfecte service en zoals omschreven op de site aan alles voldaan. Nu ging mijn inbouw vaatwasser kapot. Waarop ik geen 2e keer twijfelde en direct deze tweede bestelling bij Bemmel en Kroon wilde plaatsen. Op de site van Bemmel en Kroon een AEG vaatwasser uitgezocht FSE 53600 Z en via kieskeurig gecontroleerd of het een juiste keuze is. Omdat ik twijfels had over de afmeting van de nieuwe vaatwasser heb ik naar de winkel gebeld. Waarop ik zeer vriendelijk te woord ben gestaan en goed advies heb gehad bleek mijn keuze niet meer leverbaar. De verkoper heeft mij direct het nieuwe type vaatwasser AEG 63600 P tegen dezelfde prijs aangeboden. Ook heeft de verkoper direct mijn bestelling online in orde gemaakt. Ik ben een zeer tevreden klant en zal zeker de volgende keer weer bij hen kopen. Ik kan iedereen van Bemmel en Kroon aanraden in alles blinken zij uit. De service is zeker goed voor mij een 10.

Shirley 16-09-2018 Via de website gekocht

Fantastische service, snelle levering

Echt een 10 verdiend! Goede service, juiste advies telefonisch en echt bereid om met je mee te denken. Daarnaast, ook niet onbelangrijk, snelle service. Ik raad Bemmel&Kroon een ieder aan!

Ger 16-09-2018 Via de website gekocht

Top klantgericht

Ben zeer tevreden over de service de snelheid en betrouwbaarheid op gemaakte afspraken en de kwaliteit van de wasmachine. In mijn geval bleek de gevraagde wasmachine uitverkocht en men bood ons toen voor dezelfde prijs een duurder apparaat in dezelfde serie.echt super. Grote klasse. Was al eerder een zeer tevreden klant. Ger

De Heer 16-09-2018 Via de website gekocht

Top service!

Om ca. 21.00 uur een combi-magnetron besteld, de volgende dag had ik hem al om 9:15 uur geleverd.
De afleverservice die Kroon & Bemmel heeft (dynalogic) is echt top. Bellen een half uur van te voren dat ze er dan zijn...

Jacqueline van der linden 15-09-2018 Via de website gekocht

geweldig bezorging

snel levering dus helemaal top dus kom vaker bestellen bij u dus helemaal toppie en goed product ben er blij mee

Asselien 15-09-2018 Via de website gekocht

Geweldige service en snelle levering

Via kieskeurig bij Bemmel en Kroon terecht gekomen omdat zij de laagste prijs hanteerden en bovendien, de volgende dag al, gratis bezorgen.
De financiële afhandeling was compleet, correct en informatief. De volgende werd de vaatwasser door een vriendelijke en nette koerier bij ons thuis bezorgd.

Luc Hendrix 15-09-2018 Via de website gekocht

Alles naar wens

De bezorging van de wasmachine verliep heel soepel, alles volgens afspraak en zelfs extra service door de wasmachine tot in mijn badkamer te bezorgen. Dit terwijl de levering een eerste drempel levering betrof. De wasmachine is zeer uitgebreid met vele opties, maar toch zeer eenvoudig te bedienen. Het eind resultaat is verbluffend goed, heerlijk fris en fruitig wasgoed. Er past enorm veel wasgoed in deze 9kg trommel. De actie met een half jaar gratis wasmiddel is natuurlijk de kers op de taart. Ik raad iedereen deze wasmachine aan.

Kremmer 15-09-2018 Via de website gekocht

Geweldige Service! Zowel voor bestelling als levering

Gekozen voor Bemmel & Kroon omdat zij de goedkoopste waren. Eerlijk is eerlijk, maar hun bezorgservice was ook erg goed. Wasdroger naar de 2e verdieping en oude meegenomen.

Uijl 15-09-2018 Via de website gekocht

Goede, snelle service

Nette en overzichtelijke site. Goede service bij bestelling, kan de levertijd zelf instellen.
Verder fijn dat we op de hoogte gehouden werden over tijd van levering.

Dirk 15-09-2018 Via de website gekocht

Prima service

Duidelijke webshop, prima service. Product niet meer leverbaar maar kreeg direct product uit duurdere klasse voor de prijs van 1e product.

Haaksman 15-09-2018 In de winkel gekocht
Filiaal forepark den haag

Fijn dat dmv track and tracé kon zien waar de bezorgers waren. Aardige behulpzame mannen en snelle aflevering.

A Pijnaker 15-09-2018 Via de website gekocht

Prima service,alles wat beloofd,ook waargemaakt!

Erg duidelijk allemaal.
Een kennis van mij had het aanbevolen,die koopt vaker artikelen,en is altijd zeer tevreden,zeker over de goede service!
En de bezorging ook uitstekend! Het gaat gaat hier om een condensdroger,doet z'n werk prima,en niet duur!

Yolande de Groot 15-09-2018 Via de website gekocht

snelle wasmachine levering

alles zeer snel en duidelijk geregeld, goede en snelle bezorging en alles op zijn plaats en aangesloten super!

Arthur 14-09-2018 Via de website gekocht

Top service

Het was niet goed gegaan bij de vervoerder. Van Bemmel &kroon
Belden ze me gelijk op dat ze een nieuwe zouden op sturen. Prima geregeld ik hoefde zelf niet overal achter aan te gaan.

J.C.M. van Berkel 14-09-2018 In de winkel gekocht
Zoeterwoude Rijndijk

Fijne winkel, goed en vriendelijk geholpen

Klantvriendelijk en kundig personeel, goed geholpen, snelle service en levering.
Installatie van het artikel is ook in prima handen. Goede kennis van zaken.

theio 14-09-2018 Via de website gekocht

alles ging van een leien dakje, prima

goeie prijs en duidelijkheid en snelle correcte levering. Ook gratis terugname van oude apparaat was geen probleem

Ge Beekman 14-09-2018 In de winkel gekocht
zoeterwoude

prima service en goede uitleg

via internet op zoek gegaan naar een goede en goedkope wasmachine, waarbij 2 wasmachines er voor ons uit sprongen de Bosch en de Miele via de site van Bemmel en kroon bekeken of zij deze op voorraad hadden (ja). langs gegaan en door de vakkundige uitleg van de verkoper hebben wij besloten voor een Miele en de prijs viel ook reusachtig mee.

Andrea 14-09-2018 Via de website gekocht

Goed telefonisch advies, prima service

Wasmachine aangeschaft die de volgende middag is geleverd en naar zolder is gebracht. Kreeg telefonisch advies welke wasautomaat de beste keuze zou zijn. De oude wasmachine is ook weer van zolder mee teruggenomen wat bij veel andere aanbieders niet mogelijk was (de oude wasmachine moet dan al beneden staan anders wordt hij niet mee retour genomen). Dus erg blij met deze extra service en snelle levering

Hans 14-09-2018 In de winkel gekocht
Zoeterwoude-Rijndijk

Wassen en Drogen met plezier !

Goede vlotte en deskundige voorlichting m.b.t. verschillende merken en modellen.
Goed ingerichte showroom zodat je echt kunt vergelijken. Snelle administratieve afhandeling en aflevering binnen 1 dag. Er kan weer gewassen en gedroogd worden !

Simon van Proosdij 14-09-2018 Via de website gekocht

Uitstekende service en snelle levering en goede informatie .

Na kieskeurig te hebben geraadpleegd kreeg ik informatie die mij voldoende zekerheid gaf om het apparaat van mijn keuze te bestellen. De volgende dag in de morgen al ontvangen.
Apparaat is geplaatst en voldoet aan mijn verwachtingen. Dit gaf mij een tijdbesparing. Door goede informatie op internet heb ik het bedrijf niet meer bezocht. Chapeau!

Roelofs 14-09-2018 Via de website gekocht

Betere services kun je niet krijgen.

Wij hadden een andere droger besteld ,maar die was uitverkocht. Wij kregen een duurdere en nieuwer type droger waar wij erg blij mee zijn. Goede service en goede afspraken . Top . Een echte aanrader.

Rita Werkman 14-09-2018 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

prima advies en top installatie

Wij zijn hier heel fijn geholpen, prima, geduldig en kundig advies. Aflevering en installatie zeer vakkundig en prettig.

H. van Geen 14-09-2018 Via de website gekocht

Snelle service, verborgen extra installatiekosten

Voor Bemmel en Kroon gekozen om goede beoordelingen, prijs en snelle levering. Levering inderdaad snel en installatie vakkundig. Wat tegenviel, is dat op de site niet direct duidelijk gemaakt wordt dat 95,00 euro installatiekosten de MINIMALE kosten zijn. Wij waren 75.00 euro meer kwijt voor extra handelingen i.v.m. kleine afwijking hoogte apparaat en dat moest direct aan de installateur betaald worden anders zou er niet (vakkundig) geïnstalleerd worden. Na een paar keer doorklikken op de site staat dit inderdaad beschreven en de concurrent zal dit wellicht ook zo doen maar wel jammer dat dit niet direct duidelijk wordt gemaakt. De medewerker van de winkel van Bemmel en Kroon die ik tijdens de koop telefonisch sprak en die de maten van het oude apparaat vroeg meldde dit ook niet. De medewerker van de website-service die ik achteraf sprak vond dat ik dit had moeten weten en gaf pas aan het einde van het gesprek toe dat hij zich kon voorstellen dat ik me een beetje misleid voelde. Verder tevreden.

14-09-2018 Via de website gekocht

het is allemaal heel simpel!

nieuwe was droger nodig, Kieskeurig, Siemens droger geselecteerd, Bemmel en Kroon bieden hem als 1 van de goedkoopste aan en leveren morgen, ´s avonds besteld..
nog even wat gevraagd over de rekening en ze zijn gewoon 's avonds bereikbaar .
bezorging met tijdvak ( wel ruim 12-17.30) , nieuwe droger gelijk omhoog en oude weg, betalen , klaar! Goeie zaak! BCC had de machine niet op voorraad en Coolblue is duurder...

Fred Haring 14-09-2018 Via de website gekocht

Top bedrijf

‘s Avonds 21.15 uur online besteld , volgende dag 19.30 uur geleverd.
Keurig binnen afgesproken tijdvak en een kwartier voor bezorgen nog even een bericht. Handig als je net met de hond buiten loopt.
Product alsmede de verpakking netjes en onbeschadigd bezorgd.

Barbara Maastricht 14-09-2018 Via de website gekocht

De keuze werd heel makkelijk gemaakt.

De naam van Bemmel & Kroon ken ik al jaren. En is in de omgeving Leiden een begrip. Op zoek naar een nieuwe combi oven kwamen zij als gunstigste naar boven.
Afhalen was nu geen optie omdat ik in het zuiden van het land woon.
Om onze keuze te bevestigen heb ik contact opgenomen met de klantenservice. Melvin heeft nog een paar andere opties aangedragen en goed onderbouwd.

Toen onze keuze was gemaakt, hebben we de combi-oven via de website besteld. De volgende dag werd de bestelling netjes afgeleverd door Dynalogic.

Marianne 13-09-2018 Via de website gekocht

Duidelijke omschrijving van de wasmachine met alle specificaties, goede service over het afleveren en de volgende dag drie kwartier voor aflevering een telefoontje wanneer ze precies zouden komen.

Angelique 13-09-2018 Via de website gekocht

Super service!

De bestelde diepvries was niet meer leverbaar, er is een nieuwer model geleverd. Goede service!
Snelle levering!

Erica 13-09-2018 Via de website gekocht

Tevreden

Gisteren een vriezer gekocht en vandaag in huis. Krijg snel bericht, goede prijzen, snelle afhandeling en bezorging. Vooralsnog ben ik helemaal tevreden.

Dennis 13-09-2018 In de winkel gekocht
Forepark

Goede service en snel in huis

Een goede prijs en goede medewerkers in de winkel ik had mijn wasmachine al na 2 dagen in huis.
Ook de bezorgservice was top

Denice 13-09-2018 Via de website gekocht

2de bestelling super

Dit was de tweede keer dat ik iets bij ze bestelde dit omdat de vorige keer alles naar volle tevredenheid ging. Als ik een minpunt moet bedenken is het lastig; alleen jammer dat jullie niet in de avond bezorgen. Verder zag ik de wasmachine nadat ik hem besteld had bij een concurrent goedkoper maar ja pech gehad.

Maarten Brouwers 13-09-2018 Via de website gekocht

Zeer goede service, altijd bereikbaar

Steeds bereikbaar. Goede service ook voor Belgische klanten. Laagste prijs in de markt zodat we op Bemmel&Kroon onze Miele wasmachine hebben besteld.

yasmin 13-09-2018 Via de website gekocht

zeer vlotte service

De levering ging heel vlot en er gebeurde voldoende communicatie vooraf wat betreft het tijdstip van levering, wat gemakkelijker is voor ons.

Annemarie 13-09-2018 Via de website gekocht

Snel online bestellen, direct levering!

Voordeligste leverancier van mijn wasmachine. Gratis bezorgen en oude wasmachine meteen meegenomen! Top geregeld!

M. Fluitman 13-09-2018 Via de website gekocht

Professioneel en vriendelijk geholpen.

Kon de vriezer vrijblijvend reserveren, wilde nog even rond kijken. Er werd niet gedrukt om me daar van te weerhouden.
Heb eerder een inductieplaat gekocht, werd zonder te vragen een bedrag afgetrokken omdat ik de plaat zelf meenam.

Nifiche 13-09-2018 Via de website gekocht

Geweldige service tegen de allerbeste prijs!

Aankoop online super vlot verlopen. Achteraf bleek het toestel uitverkocht, hiervan was ik direct geinformeerd en een alternatief aangeboden zonder poespas. Leverdag afgesproken en voila, toestel geleverd op afgesproken tijdstip. Vlotter kon het niet.

En dit alles voor de allerbeste prijs!

Bianca 13-09-2018 Via de website gekocht

Zeer snelle levering

Een hoop sites vergeleken uiteindelijk hier besteld. Prima afhandeling en genoeg betaalopties. Savonds besteld en volgende dag binnen.

Debby 12-09-2018 Via de website gekocht

Een vllotte en een goeie bezorgdienst. Super!!!

Het is een duidelijke webshop en gebruiksvriendelijk. En de wasmachine kwam bij deze webshop ook nog eens goedkoop uit

F de jong 12-09-2018 Via de website gekocht

Goede communicatie over de levering, chauffeur vriendelijk

Levering geheel volgens verwachting en goed gecommuniceerd over de levering. Chauffeur en bijrijder werken netjes.

Gert Rotman 12-09-2018 Via de website gekocht

Perfecte service

Na het online bestellen ontving ik meteen de bevestiging en de factuur. Niet lang daarna ontving ik bericht van de vervoerder. De volgende dag ontving ik, de door mij bestelde vaatwasser, precies volgens afspraak. P

Olaugh 12-09-2018 Via de website gekocht

Snel en goedkoop

Snelle service, goeie en betrouwbare inbouwers. Plus: Nieuwer model wm voor hetzelfde geld gekregen vanwege uitverkocht. Min: dat werd pas na aankoop medegedeeld.

Wouter 12-09-2018 Via de website gekocht

Razendsnelle reactie op mails, vlotte service

Ze reageren heel snel op je mails, en leveren op de afgesproken dag. De mannen die de levering verzorgden waren vriendelijk en professioneel. De prijzen die ze vragen zijn goed.

Marcel 12-09-2018 Via de website gekocht

Top service en snelle nette levering

Wat een service! Model wat ik had besteld was niet meer leverbaar en kreeg als alternatief een duurder model voor de zelfde prijs!

Carolien van de Kemp 12-09-2018 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

Geweldige goede service .... groot assortiment

Goed en transport ook goed geregeld .. weet hoellaat zekomen👍🏻😃 goede service .... raadt andere mensen ook aan via deze winkel kopen

Yvonne 12-09-2018 Via de website gekocht

Had een afzuigkap bestel waarvan de service en aflevering vlotjes verliep, helaas paste hij niet . gebeld ,helemaal geen probleem de volgende dag had ik al een andere die ik uitgezocht had, hele fijne levering kan zien of hij in de ochtend of in de middag kom, helemaal fijn dus gewoon een 10

WF 12-09-2018 Via de website gekocht

Snel en goed geleverd

Vanuit een eerdere positieve ervaring hebben wij wederom voor Bemmel & Kroon gekozen.
Bestellen via de site is eenvoudig. Op zaterdag koel/vries combinatie besteld en maandag al in huis. Uitstekende keurige bezorgservice.