Deze score is berekend op basis van 2981 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Robert B. 17-01-2019

Deze Firma in alle opzichten een prima
partner en ook de bezorging loopt heel gesmeerd !!

Guido 17-01-2019

Uitstekende website met productinformatie en -vergelijking, goede prijs en snelle levering. Gisteren besloten om een nieuwe wasdroger aan te schaffen, vanmorgen stond deze al te drogen. Bemmel en van Kroon kon als enige webwinkel de gewenste wasdroger binnen een dag leveren, andere webwinkels hadden deze niet direct op voorraad. Enig minpuntje was de transportdienst, die was niet erg vrolijk en behulpzaam.

Toos 17-01-2019

Een nieuwe wasmachine en droger besteld deze was binnen 12 uur geleverd .Bij een telefonisch contact met bedrijf werd ik goed te woord gestaan en 10 min van te voren nog even een bericht van aankomst goederen .De extra service van installeren werd niet gerekend er werd snel ,netjes en vriendelijk gewerkt .De eerste was draait al en ben positief over de machine .

Paolo ciarlantini 17-01-2019

Ik heb dit winkel op internet gevonden en door de goed aanbiedingen een wasmachine gekocht.prima kwaliteit en top prijs. De jonges (chauffeur /monteur waren top. Ik zal meer met dit bedrijf kopen.

Co Addicks 17-01-2019

Gevoelsmatig heb ik een voorkeur voor ouderwetse winkels die ook online aanbieden, dan winkels die alleen online werken, vandaar mijn keuze voor Bemmel en Kroon. Daarnaast is een score van ruim 9 op veel recensies ook veelzeggend natuurlijk.

Bij betaling via Ideal ging er iets fout, waarna ik belde en heel snel iemand aan de lijn kreeg en deze persoon zette mijn bestelling om naar pinnen bij levering. De extra kosten voor pinnen (à €4,95) had hij van de rekening gehaald. Mooie service!

Bij de levering, die uitermate soepel verliep - mijn complimenten voor de keuze voor Dynalogic - bleek de wasmachine defect. Dit bemerkte ik op maandagavond , de dag van de levering. Hierover heb ik dinsdagochtend gebeld en woensdagmiddag had ik een gloednieuwe wasmachine. Wederom complimenten voor de keuze van transporteur ook!

De service, de hulpvaardigheid, de snelheid en zeker ook de vriendelijkheid van de mensen die ik gesproken heb, maken dat ik een dikke 10 geef en deze winkel zeker zal aanbevelen aan anderen.

Hiko 17-01-2019

En dikke 10 is met name voor de goede service van Frank van de verkoop afdeling vestiging Cruquius!

Clemens J. Blaauwgeers 17-01-2019

Bemmel-Kroon was voor ons een onbekende winkel. Edoch, wij waren op zoek naar een koelkast zonder vriesvak en tafelmodel in de A+ klasse. Bemmel-Kroon lieten die zien op hun website. Er stonden duidelijke foto’s en beschrijving bij. Ook de voorwaarden waren duidelijk. Al met al was het duidelijk dat wij niet verder hoefden te zoeken. Dus bestelling afgerond. Reeds de volgende dag geleverd met een besteldienst die ons van uur tot uur op de hoogte hield over de plaats waar onze bestelling was. SUPER

Peck 16-01-2019

Wat je ziet is wat je krijgt. Prima site met alle relevante informatie. Duidelijke levervoorwaarden en ook een prima prijs.
Dit keer een gaskookplaat gekocht. Oude was helaas kapot gegaan.
Alles prima thuis afgeleverd. Zeer tevreden

John 16-01-2019

Wij zochten een vaatwasser.De verkoper was deskundig, niet opdringerig en nam alle tijd voor ons.
De levering en installatie gebeurden ook vakkundig.

J. Uitzetter 16-01-2019

Aan de telefoon klantvriendelijk geholpen, verder de levering ook prima verlopen.

Leon de Roij 16-01-2019

wij hebben een artikel gekozen via de consumentenbond en kwamen bij u uit als goedkoopste en volgens u gegevens was de stofzuiger voldoende op voorraad maar helaas hij bleek door u niet meer leverbaar te zijn wel raar daar hij bij anderen winkels nog volop te koop is en er bij miele geen productie stop is op deze zuiger we hebben een anderen goed koperen gekregen voor het zelfde geld dit vonden wij ondanks het kleine verschil ook raar maar dit hebben we maar genomen om dat we zonder stofzuiger zaten verder is alles netjes en binnen de afgesproken levertijd afgehandeld
M.V.G l de Roij

Willem 16-01-2019

Mijn bestelde artikel voldeed aan mijn verwachting was stukken goedkoper dan bij andere aanbieders. Ook de levering was heel snel.

Enny Schmitz 16-01-2019

Bij zoektocht op internet bleek bij Bemmel en Kroon het product het goedkoopst te zijn. Snelle reactie en goede service! Overzichtelijke mail met alle noodzakelijke informatie en duidelijke factuur met mogelijkheden tot betaling. Vooral de afrekening via pin bij aflevering aan huis heel fijn. Voor de dag van bezorging informatie over tijdstip, de super aardige bezorgers laten onderweg nog even weten wanneer precies zodat je weet waar je aan toe bent. De koelkast (in mijn geval) zou worden afgeleverd tot aan de drempel,vermeld op factuur maar door mij niet opgemerkt . Misschien omdat in mijn huis geen enkele drempel te vinden is? Voor een kleine vergoeding werd het apparaat keurig op de aangewezen plek gezet en verpakking mee teruggenomen. Al met al een niet alledaagse service en verrassend vergeleken met eerdere ervaringen !

Peter Pelster 16-01-2019

Duidelijke site overzichtelijk en zee snelle levering tevreden met het resultaat

chriske 16-01-2019

Zeer goede afspraak , correcte levering , trace trak code werkt perfect , Zeer goede goede info en Prijs kwaliteit verhouding . Vragen en mailverkeer super. Zeer goede service alles stevig en netjes ingepakt , duidelijke en correcte afspraken .Gewoon : Top

Ruben 16-01-2019

Duidelijke site, goed geholpen via de telefoon en zelfs laten bezorgen. Als enige ook 5 jaar garantie.

fam lh rietveld 16-01-2019

de ontvangst was zeer correct konden snel tot de beslissing komen door het goede
advies van de apparaten die we voor ogen hadden en dan nog het meest belangrijkste
de prijs dan is de koop snel besloten volgende keer weer naar fore park den haag

Peter van Zanen 15-01-2019

Ik ben n.a.v. een aanbieding op de site van Bemmel en Kroon in telefonisch contact gekomen met het verkoopteam in Zoeterwoude. Ik had contact met een deskundige, vriendelijke en adequaat handelende verkoper en heb direct mijn bestelling bij hem geplaatst. Alles wat daarna volgde toonde een goed georganiseerde organisatie. Een snelle terugkoppeling met de bevestiging en een duidelijke factuur en na een eveneens adequate afhandeling van een kleine aanpassing opnieuw een aangepaste factuur en volgens afspraak de avond voor de gekozen afleveringsdatum een bericht met het vermoedelijke tijdstip van levering. Ook dit ging probleemloos (een zware wasmachine 2-hoog de trappen op en met de oude machine weer eraf door nette vriendelijke jongemannen. Tenslotte na levering nog een terugkoppeling met de vraag of alles in orde was en de uitnodiging om eventuele problemen vooral te melden omdat men de klant heel graag tevreden wil zien.
Kortom; een voorbeeld hoe bedrijven altijd met hun klanten zouden moeten omgaan.

Hubert 15-01-2019

Wij waren op zoek naar een siemens inductie kookplaat, en kwamen via internet bij Bemmel en Kroon uit.
Een goede en overzichtelijke website, en door de referenties zijn wij blijven hangen.
Wij hebben daarom de bestelling gedaan bij Bemmel en Kroon.
De afhandeling van de bestelling en bezorging zijn tot in de detail geregeld, schappo.
Over de kookplaat hebben wij nog geen beoordeling, omdat de elektricien volgende week pas komt installeren en de meterkast aanpassen. Maar als ik de referenties mag geloven zal de kookplaat een feestje worden, en daar heb ik alle vertrouwen in.
Wat wij wel aanraden is de verlengde garantie tot 5 jaar bij Bemmel en Kroon, voor het geld hoef je het niet te laten, TOP!!!

Martien uit Sittard 15-01-2019

Prijs is goed. En omdat het door ons bestelde apparaat niet meer leverbaar bleek te zijn, kregen we een iets nieuwer model met iets meer mogelijkheden voor dezelfde prijs.

Anna 15-01-2019

Goedkoopste aanbieder, veel keus in stofzuigers, supersnelle levering.
Telefonisch goed te bereiken.

ELLEN 14-01-2019

De bestelling was vlot alleen de specificaties van de wasmachine sumier.Dinalogic daarin tegen hebben machine aangesloten beschermdoppen niet geplaatst niet waterpas gezet dus machine schut vreselijk moest ik hiervoor €9.95 voor betalen?

Kees 14-01-2019

Bij dit bedrijf een inbouwkoelkast gekocht, bekeken in de overzichtelijke winkel en goed geholpen door een medewerker die prima advies gaf en meedacht met de klant. Geen druk, gewoon de tiijd nemen voor je als klant.
Aflevering en meenemen oude apparaat ook top geregeld met telefoontje vooraf hoe laat ze zouden komen: TOP bedrijf met prima prijzen en klantgericht.

raf 14-01-2019

Zeer snelle en professionele reactie op mijn vraag. Goede prijs. Zeer correcte en goede afhandeling van de te leveren materialen.

Annelijn 14-01-2019

Erg tevreden met de aankoop! Gisteren besteld, vandaag in huis. Je wordt goed op de hoogte gebracht wanneer het product geleverd wordt. Goede service.
Het product wat we besteld hadden was er niet meer, hierdoor een ander gekregen. Erg netjes dat dit zo wordt opgelost. Aanrader!!

Bob 14-01-2019

Klantenservice gebeld. Meteen vriendelijk te woord gestaan. Vervolgens een Siemens vaatwasser besteld. EUR 90 goedkoper dan bij Coolblue. Inclusief gratis bezorging op de 3e etage via de trap. De oude vaatwasser is meegenomen.
Na de bestelling had ik de nieuwe vaatwasser meteen de volgende dag in huis en ook nog een beter model (opvolgend) dan dat ik had besteld. Ik ben er blij mee!

Leendert Spaans 14-01-2019

Op zoek naar een nieuwe koelvrieskast hebben we diverse winkels bezocht, omdat het niet echt eenvoudig was een vervangende inbouw koelkast van 20 jaar oud te vervangen. Bij Bemmel & Kroon is er een keuze uit veel koelvrieskasten maar de maat die we nodig hadden was daar aanwezig en eveneens een vakkundig advies. Onze keuze was dan ook gauw gemaakt, uiteraard hebben we ook de prijs in acht genomen. Niet goed koop maar goed.

Elieke 14-01-2019

Goede en vriendelijke service, duidelijke uitleg over de verschillen tussen koelkasten. Levering, ook op 3e etage zonder lift, goed, in eerste instantie moet je wel een hele dag vrijhouden, de ochtend van de bezorgdag krijg je om 8u dagdeel van de bezorging te horen, eerder zou handiger zijn.

Van Loon familie. 14-01-2019

Prima webshop, gemakkelijk en uitgebreid aanbod met goede prijs, informatie en foto's.
Wij hebben er onze nieuwe Bosh combi-oven aan een prima prijs besteld op vrijdagmorgen en direct de dag erna op zaterdag reeds geleverd gekregen en nog wel in Belgie zonder meerprijs voor de levering. Betaling met pin perfect in orde. Levering gebeurde op het afgesproken door de leverancier vermelde tijdstip.
Kortom prima zaak, zal hier nog bestellen in de toekomst, super tevreden.
Mvg familie. Van Loon

de Graaf 14-01-2019

Via de duidelijke online shop een combi magnatron en een vaatwasser besteld. Keurig een bevestiging ontvangen plus een extra schrijven waarin vermeld stond dat de uitgekozen en betaalde vaatwasser niet meer was te leveren. Het alternatief dat we kregen is een upgrade van het door ons uitgekozen model, een luxere uitvoerig met meer mogelijkheden en voor dezelfde prijs. Ook telefonisch contact gehad en ook hier zeer adequate en vriendelijk te woord gestaan.
Bemmel-Kroon is een betrouwbaar bedrijf en zeer klantvriendelijk zeker een aanrader.

Cruquius 14-01-2019

Zijn bij een filiaal , wat t dichtst bij ons in de buirt was geweest, keurig geholpen! Had een vaatwasser op internet gezien, maar was niet meer voorradig dus werd er een zelfde merk aangeboden voor dezelfde prijs. Echt netjes! Monteur kwam vervolgens aangekondigd en heeft de vaatwasser keurig en netjes geinstaleerd !

Cats 13-01-2019

Super goed advies met een zeer gunstige prijs en de volgende dag echt geleverd ;-)

minimagp 13-01-2019

Ofschoon ik in België woon, heb ik bij dit Nederlandse bedrijf een vaatwasser besteld omdat men deze machine zonder bijkomende kosten tegen de laagste prijs kon aanbieden. Ik heb de bestelling in de namiddag geplaatst en de volgende ochtend al werd de vaatwasser door 2 vriendelijke medewerkers in de keuken neergezet. De oude machine werd gratis meegenomen.

Ronald Martens 13-01-2019

De laagst gevonden prijs voor het artikel, telefonisch zeer behulpzaam en de levering correct volgens de afspraak vind ik toch 3 dikke troeven.

Erik M 12-01-2019

De goedkoopste webwinkel, perfect volgens afspraak geleverd op de vantevoren aangegeven tijdstip! Een aanrader!

Ruud 12-01-2019

Prima koelkast. Doet wat hij moet doen. Simpel schoon te maken en energie zuinig.Service uitstekend. 10 min voor aankomst e en bellen, keurig op tijd, netjes afgeleverd, verpakki g en oude apparaat meegenomen en extra garantie tot 5 jaar. En dit allemaal zonder bij te betalen bij bemmel en kroon.

Ineke 12-01-2019

Snelle levering, nette chauffeur, de bezorgtijd, die werd aangegeven op de mail Alles klopte. kon niet beter.

Lisa van Eerden-Hartmann 12-01-2019

Van Bemmel en Kroon is een zaak met vriendelijke en deskundige medewerkers. Je wordt altijd perfect geholpen. Wij komen en kopen er al jarenLevering volgt meestal de volgende dag. Niets dan lof.

Mieke 12-01-2019

Prima online site, zeer duidelijk! Het zelf inplannen op de site is super handig, voorbeeld voor andere bedrijven. Nog even nagebeld ivm met vragen, snel en klantvriendelijk geholpen. De levering was middels sms, keurig op tijd en netjes binnen gezet!👍

M 12-01-2019

B&K snelle levering. Ondanks dat mij vertelt werd door de tel. dat de Miele W695FPM wasmachine niet werd aangesloten omdat de stoom en waterafvoer ingebouwd was, deed de man die de wasmachine bracht hem toch voor mij aansluiten,instellen en aanzetten. Goede service v.d. monteurs !!
Ook fijn dat je n dag van te voren een mail krijgt en op de dag zelf gebeld wordt dat ze er aan komen.

Schacht Pedro 12-01-2019

Correct qua product en levering.
Is zeker een aanrader, zal er in de toekomst zeker nog kopen.

Kan iedereen aanbevelen om met deze firma zaken te doen.
TOP!!!

O.Janssen 12-01-2019

Bemmel en Kroon was in eerste instantie voor mij onbekend.
Bemmel en Kroon kan echter zeker concureren met de grote namen bol.com en cool blue.
Mijn besluit om het bij Bemmel en Kroon te bestellen lag aan de volgende feiten: Zeer veel keuze kwaliteits produkten, aantrekkelijke prijzen, het uitgebreide aantal reviews en contact mogelijkheden. Ook de site is overzichtelijk, geeft veel belangrijke informatie en verdient de kwalificatie zeer goed.
De aflever service was geheel naar tevredenheid evenals de afgeleverde wasmachine.

Staf van Dun 12-01-2019

vanaf de bestelling tot en met de levering is alles100% verlopen zoals het moet .
BEDANKT

Jan v Ruijven 12-01-2019

Na lang zoeken vonden we bij Bemmel&Kroon de gaskookplaat die we wilden hebben. Toen we telefonisch om meer informatie vroegen, hoorden we dat dit type niet meer te leveren was, maar dat we tegen dezelfde prijs de opvolger zouden krijgen. Die opvolger stond op de site van Bemmel&Kroon voor ruim 100 euro meer te koop. Hij was overigens vrijwel hetzelfde als het type dat we hadden uitgezocht. Na bestelling werd de kookplaat binnen enkele dagen geleverd. Hij is inmiddels geïnstalleerd, en bevalt uitstekend.

Marijke 12-01-2019

Goed en snel geholpen in de winkel, goede prijs, volgens mij was de wasmachine nergens goedkoper. De avond voor de dag van levering een e-mail ontvangen met tijdsblok van levering. 15 min van tevoren netjes gebeld dat ze onderweg waren. De ene bezorger was echt top, de ander had er duidelijk minder zin in, maar was niet onvriendelijk of zo. Als ik al een minpuntje kan vinden is het dat ze de bestelling niet goed hadden doorgenomen en zeiden u sluit de machine zelf aan hè terwijl op de bon duidelijk stond dat ik voor aansluiten had betaald. Maar dat is eerder een tip.

tevreden 11-01-2019

zowel de service in de winkel alswel bij het afleveren/installeren was meer dan n 10 waard

Armit den Drijver 11-01-2019

Zeer goed advies gehad van de verkoper Lex Helvensteijn over de keuze van een nieuw fornuis. Via B&K het natuurstenenblad via AJTec uit laten zagen. Top gedaan Paul.

Joke 11-01-2019

Ik heb een wasdroogcombinatie bij B&K gekocht met (BKI733622). Ik heb goed advies gekregen, dat wat mij is geadviseerd, kwamen ze na. Heel vriendelijk te woord gestaan met vragen en advies gegeven wat ik moest doen bij de installatie/montage. De bezorging was ook goed geregeld. Echt top!

Peter 11-01-2019

Online een Siemens wasdroger besteld bij Bemmel & Kroon (BKI733845). Meteen ook 5 jaar garantie afgesloten. Via de mail werd ik op de hoogte gesteld van het tijdsvenster van de levering en 5 min. van tevoren door de chauffeur gebeld. Binnen 10 minuten was de nieuwe droger geplaatst en de oude werd meegenomen. Prima service!

Diepen 11-01-2019

Heel fijn geholpen
goed uitgelegt
en heel snel bezorgt
en een vraag word direkt beantwoordt
Super goed