Deze score is berekend op basis van 3293 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Jaap 31-05-2019

De prijs was scherp en er kon op Hemelvaartsdag worden geleverd, de volgende dag. Er werd duidelijk aangegeven wanneer de bezorger zou komen. Ze waren wat later maar er werd daarvoor excuses aangeboden. De bestelling werd op de gewenste plek gezet en het oude apparaat werd meegnomen ondanks dat ik dit vergeten was aan te geven. Complimenten voor de service!

B Dash 31-05-2019

Phenomenal service from start to delivery. Solid advice, fast delivery and installation. Does not up-sell, instead advice from experience. Better prices and service than others, why purchase anywhere else. If you are an expat - these are you guys.

Jodo Wolswijk 31-05-2019

Mooie prijs/kwaliteit verhouding. Aantoonbaar goedkoper in vergelijk met andere aanbieders van mijn bestelde Indesit gaskoopplaat. Prima communicatie, voor en tijdens het uitleveren van de order.

Sebastiaan 31-05-2019

Voor mij was het ideaal gister om 21.50 een koelkast besteld en nu al in huis, dit keer echt ontzettend snel. Daarnaast ook tevreden met het product zelf. Goede webwinkel!

Hafid 30-05-2019

Gebeld voor een wasmachine gelijk geholpen volgende dag bezorgd en aangesloten.
Niks aan te merken perfect geregeld.

Elja 30-05-2019

Zeer snel geleverd. Hele levering was te volgen.
Vriendelijke bezorgers die wisten wat ze aan plaatsen waren. Goede uitleg. Kortom zeer tevreden.

Johan 30-05-2019

Snelle levering en nette bezorgers alles keurig aangesloten top allemaal geregeld!

Jolanda 30-05-2019

Via kieskeurig bij deze winkel gekomen. We waren op zoek naar een vaatwasser.
Ik kon deze winkel niet maar hij had leuke aanbiedingen en de reviews waren goed.
Het contact via mail en sms was perfect.
Tevens nemen ze je oude apparaat gelijk mee wat ik erg prettig vind.
Bezorgers waren erg vriendelijk.
Als ik weer wat nodig zou hebben zou ik zeker weer bij deze winkel kijken

Hans 30-05-2019

Tijdens de bouw van de nieuwe keuken hadden we een kookplaat besteld bij een ander bedrijf. Er waren problemen met de levering van de kookplaat en we moesten dan maar 100km rijden om het probleem op te lossen. Bemmel en Kroon gebeld en gevraagd of de kookplaat op Hemelvaartsdag geleverd kon worden en dat was mogelijk alleen het benodigde aansluitsnoer was niet direct leverbaar maar er werd meteen een oplossing gegeven om het snoer aan te schaffen bij een bouwmarkt.

Ton en Lida 30-05-2019

Bij Bemmel en Kroon op hun website een koelvriescombinatie gevonden en besteld.Op hun zeer duidelijke website al snel het merk en type gevonden wat wij zochten.Ook op een vraag die wij stelden werd duidelijk op geantwoord.
Wat ook belangrijk was voor ons, de 5 jaar extra garantie zonder kosten.Dit is weliswaar een aktie ,maar wel één die de doorslag geeft.Top.
Ook de supersnelle levering de andere dag was goed geregeld.Ga zo door.
Wij zijn super tevreden .

Ton en Lida

Erik Petrus 30-05-2019

Bosch wasmachine aangeschaft.
Bemmel en Kroon, Zij zij echt de goedkoopste in Nederland en de gratis bezorging was keurig op tijd bezorgd door een zeer behulpzame en vriendelijke bezorger.
Van ons een dikke 10.
Wij gaan zeker meer bij hun bestellen !!

Saskia Gouw 30-05-2019

Ik heb het adres gevonden via de consumentenbond. Daar kwam deze vaatwasser goed uit de test. Na wat speurwerk op internet kwamen we uit bij Bemmel&Kroon. We hebben de bestelling geplaatst en alles werd zeer nauwkeurig gemeld via de mail. We hadden later nog wat vragen over de bezorgdag en we kregen daar heel snel en duidelijk antwoord op. De aankondiging van de bezorgtijd was perfect te volgen! Zeer vriendelijke bezorgers! Dit bericht komt van een zeer tevreden klant!

Smit 30-05-2019

Levering uitstekend, op tijd ondanks de extra drukte. Goed telefonisch contact, meedenkend.

Chris Wezenbeek 29-05-2019

Bij het "googelen" naar een inductie kookplaat en vervolgens het maken van een keuze. Ging ik op zoek naar de beste prijs. Bemmel &Kroon hadden de beste prijs. Na het bezoeken van de website, wat overigens mijn eerste keer was, ik had nog nooit van Bemmel &Kroon gehoord. Vond ik alles wat ik nodig had om te bestellen. Alles intuïtief invullen heerlijk en makkelijk. Direct info via de mail en prima updates over het verloop van de bestelling.

K.V. 29-05-2019

Na eerst op de website van CoolBlue te hebben gekeken naar een nieuwe warmtepompdroger, besloten om hem toch bij Bemmel en Kroon te bestellen. Hiervoor had ik twee redenen; de prijs en de snelle levering. Bij Coolblue kon de droger pas op vrijdag bezorgd worden als ik hem op maandag bestelde. Zeer slechte service, maar Bemmel en Kroon kon dat op woensdag. Nette en snelle levering van de droger. De volgende keer zeker weer bij Bemmel en Kroon!

Linda 29-05-2019

Ik ben zeer tevreden. Na t plaatsen van een bestelling van een vaatwasser ben ik 2 keer gebeld om te checken of de maatvoering juist was. Ook heb ik meerdere mailtjes gekregen met daarin de komst van de monteur met bijna een exacte tijd erin. Een half uur van te voren belde de monteur zelf ook nog even om te melden dat hij onderweg was. De monteur was aller vriendelijkst en erg kundig. Helemaal top dus!!!

Netty Hartsuiker 29-05-2019

25-05-2019 bij Bemmel en Kroon een nieuwe wasautomaat gekocht.Prima geadviseerd door de verkoper. Maandag werd hij al bezorgd dus erg snel.Keurig op tijd,ik kreeg nog een telefoontje dat ze er met een kwartiertje konden zijn.Twee aardige bezorgers,ze moesten eerst een wasdroger van mijn oude wasmachine afhalen,dus een hoop werk.Ze gaven mij nog even de tijd toen de oude machine weg was gehaald de vrijgekomen plek nog even schoon te maken want daar kon ik nooit
bij komen.De nieuwe wasmachine werd keurig geplaatst zonder beschadigingen,klasse, want die weegt loodzwaar en de ruimte was beperkt.Ik ben een tevreden klant en kan deze zaak zeker aanbevelen.

J.Dekker 29-05-2019

Perfect, terzakekundig, vriendelijk, meedenkend, professioneel.
Alleen 1 klacht:
We horen de vaatwasser niet als hij aanstaat😂. (41db).
Aanrader voor open keukens.
Hebben al verschillende apparaten bij Bemmel&Kroon/Qruquius gekocht en vrienden hiermee naar toe genomen die er ook kochten.
Perfecte service en installatie.

Ellie 29-05-2019

Snelle en goede levering. Ik werd goed op de hoogte gehouden van de verzending. Nadat mijn betaling was mislukt kreeg ik een mail waarmee ik het nogmaals kon proberen, dit waardeer ik.

Aagje 29-05-2019

Voor ons een absolute aanrader, super site scherpe prijzen, komen afspraken na vragen aan klantenservice worden vriendelijk en snel beantwoord. Ook de bezorging was uitstekend dag van bezorging konden wij zelf bepalen , dag vooraf krijg je de tijd van bezorging per mail, alles verliep vlekkeloos.

Willem 29-05-2019

Vaatwasser besteld. Prima geregeld.
Vanuit de installateur zelf werd aangegeven dat de vaatwasser mogelijk niet zou passen.
Moest een duurdere variant nemen maar zonder bij tr betalen. Noem ik nog eens service.

Een Kroon voor Bemmel. 29-05-2019

Via internet site, heldere en voordelige aanbiedingen.
Correcte afhandeling, en hierop duidelijke respons.
Aflevering en plaatsing op juiste tijd en adres.
SUPER!

Rita v/d Bergh 29-05-2019

Alles is makkelijk. De website ,wanneer het wordt bezorgd en de bezorging zelf. Allemaal prima in orde. Zelfs de prijs

Sander 29-05-2019

Levering was snel en goed. Alles werd geïnstalleerd en weer opgeruimd. Wasmachine werd ook even gecheckt of hij het deed, perfect.

j.Konings 29-05-2019

Vakkundig geadviseerd over een nieuwe inbouwkoelkast, daarna snel en met kennis van zaken geïnstalleerd !
Top !!

P 29-05-2019

Keurig op tijd geleverd volgens tijdsbestek als ingegeven.
Verder kan ik over het product nog niks zeggen moet nog uitgepakt en geïnstalleerd worden

Karina 29-05-2019

Ik ben een supertevreden klant. De bestelling verliep vlot. De levering was uitstekend. Eerst een SMS met een tijdsduur van paar uur. Later een SMS met een richtuur die heel precies is. Dikke proficiat!

Joke 29-05-2019

De verkoper nam echt de tijd en wees mij op een cashback van Siemens. De bezorging werd ook keurig uitgevoerd. Bij een volgende aankoop ga ik wederom naar Bemmel en Kroon! Dik tevreden.

J.J. 29-05-2019

Na wat speurwerk ben ik op de site van BEMMEL&KROON terecht gekomen en met goede prijzen.
De website van deze winkel is zeer overzichtelijk en gemakkelijk
Maar ik had nog wat vragen, dus heb ik even met ze gebeld dat ging ook allemaal heel erg soepel en vlot maar vooral correct te woord gestaan.
Tijdens het gesprek kreeg ik een goed gevoel over deze winkel en heb dus gelijk besloten om mijn koelkast hier te bestellen Mijn koelkast is de volgende dag op het afgesproken tijdsdeel geleverd ook zijn de gemaakte afspraken hierover volledig nagekomen.
Ook wil ik de bezorgers niet vergeten te vermelden, deze waren zeer vriendelijk, behulpzaam ook beleefd te woord gestaan.
Wat voor mij vaststaat indien ik weer wat nodig heb, twijfel ik niet een seconde om hier weer te kopen.
Dit alles bij elkaar is voor mij het plaatje zoals het moet gaan als je iets koopt, andere zouden hier een voorbeeld van kunnen nemen.
Chapo voor BEMMEL&KROON

Ellis M. 28-05-2019

Winkel was mij aanbevolen en heeft ruimschoots aan de verwachtingen voldaan. Vriendelijk personeel en vlotte afhandeling van de aankoop. Netjes avond vóór de aflevering een e-mail ontvangen betreffende het te verwachten tijdsvak van de aflevering en ik werd door de bijrijder van het transportbedrijf gebeld, dat men verwachtte met ca. 25 minuten te zullen arriveren, hetgeen ook het geval was. Vlotte, vakkundige aflevering; zou hier absoluut vaker apparatuur aanschaffen.

Niki 28-05-2019

Een fijne winkel met prachtige producten.
Niet massaal ,dat is erg prettig .
Fijn te woord gestaan en goed geholpen...
Kundig personeel...

Sheila 28-05-2019

Ik ben onder de indruk van de professionaliteit van dit bedrijf en de medewerkers. Na mijn online bestelling werd er direct contact opgenomen over de levering. Daarbij wer goed gecontroleerd of de maten van de nieuwe vaatwasser zouden passen. Ik was daar ook wat onzeker over dus was heel blij met deze controle. De levering verliep uitermate soepel. Op de afgesproken tijden, heel correcte medewerkers en netjes en goed geïnstalleerd.

Paul Sevink 28-05-2019

Prima winkel. Heb al eerder witgoed gekocht bij dit bedrijf en moest ook aanspraak maken op garantie. Zij hebben toen alles keurig en naar tevredenheid en snel geregeld. De extra garantie die zij geven is duidelijk klantgericht. Toppie

Kees Pieters 28-05-2019

Duidelijk en modern ingerichte webshop. Maandagmiddag besteld, keurig een betaalverzoek via Ideal en dinsdag draait de droger al. Echt prima service!

Erwin 28-05-2019

Duidelijke website, vanaf het moment van bestellen tot en met het afleveren wordt alles heel duidelijk gecommuniceerd. Van de bevestiging per mail tot aan de sms van het tijdstip van afleveren.

Beren 28-05-2019

Keurig netjes is de bestelling van onze wijnbewaarkast behandeld. Installatie bij levering was ook prima. Heel blij met onze mooie Avintage wijnbewaarkast (BKI759912).

Gerard 28-05-2019

Zeer scherpe prijs van het product. Product bleek toch niet op voorraad te zijn maar men leverde een duurder vergelijkbaar product voor de prijs van het product dat we wilden. Levering volgende dag inclusief plaatsen en aansluiting. Prima service telefonisch en per email oa mbt aflevering van het product. En dus precies wat iedereen altijd wil!

Ramin Nazarinia 28-05-2019

Ik ben heel tevereden met mijn aankoop en een heel goede prijs dat dit winkel heb ik betaald ik geef 10 aan dit winkel en ik zal ook doorgeven aan andere dat ik aanrader ben en een goede verkoper dit winkel heeft

Fam. Stigter 28-05-2019

Prachtige winkel met deskundig personeel. Enorme keus met mooie aanbiedingen.

Ronald 28-05-2019

Werd prima op de hoogte gehouden van de status van mijn bestelling.
Ook de dag van levering werd keurig contact onderhouden

M. Bakker 28-05-2019

De bestelling verliep vlot, we werden goed op de hoogte gehouden en door de track en trace. Je kon zien waar de bezorgwagen was en dat klopte!
De bezorging was snel en correct; kortom alles was prima!
De reden waarom ik geen 10 geef was dat ik een andere machine besteld had en die was niet meer leverbaar en daarom ontving ik een ander type. Daar kon ik mee akkoord gaan, maar als een machine niet meer leverbaar is moet dat op de site staan. Je weet dan dat datgene wat je wilt niet leverbaar is en kunt al dan niet zelf een vervangende machine uitzoeken.

jolanda 28-05-2019

Gisteren fornuis besteld vandaag bezorgd. Ben aan de telefoon keurig en vriendelijk te woord gestaan. Bezorgers ook spontaan en vriendelijk. Dit is de 2e keer dat ik hier iets hebt besteld en mijn volgende bestelling voor tv of wasmachine zal ik ook zeker hier doen. Als ik een cijfer moet geven een dikke 10. Zeker een aanrader.

Hilco 28-05-2019

Prima shop met een fijne aanbieding. Levering ging als een speer, goede afstemming van de bezorgtijd en netjes afgeleverd! Naar boven sjouwen en aansluiten binnen 10 minuten, en alles netjes gedaan.

Ekinci 28-05-2019

Wat een top service bij Bemmel en Kroon. We hadden een wasmachine besteld en de volgende dag hadden we deze in huis. Gelijk de ouwe wasmachine meegenomen en de nieuwe aangesloten. Ons complimenten aan medewerker ... van filiaal Den Haag. Nogmaals dank en ga vooral zo door met jullie fantastische familie bedrijf.

Familie Ekinci

Sunny 28-05-2019

Snelle levering. Zaterdag koelkast besteld en maandag geleverd. Ook de prijs was lager als concurrenten. Keurige bezorgers, dus zeer tevreden. Koelkast was goed ingepakt en zonder schade. Ook.duidelijke uitleg van bezorgers over evt. klachten.

Alice Poot 28-05-2019

De winkel krijgt een "duim omhoog" Snelle levering! Alleen het vervoersbedrijf een "duim omlaag".
Wij waren gewoon thuis want je wordt keurig op de hoogte gehouden wat de bezorgtijden betreft. Maar waarschijnlijk de bel niet gehoord dus heeft hij de koelkast bij de buren weggezet zonder een briefje bij ons in de brievenbus te doen. Lijkt me dat je daar ook voor moet tekenen.
Mijn man was op het afgesproken tijdstip omgelopen om de bezorger te zeggen dat hij beter langs de andere kant kon rijden, hij zag de bezorger en die zei dood leuk hij staat bij de buren.....en die oude kon niet meer mee want hij had alles al afgesloten.
Nou leuk zit ik hier nog met een oude/kapotte koelkast. Ik had voor deze winkel gekozen omdat ze ook gelijk de oude mee zouden nemen....nu zit ik nog mee.

Aad van Rijswijk 27-05-2019

Na een vreselijke ontdekking "de wasautomaat is kapot" zijn mijn vrouw en ik op internet gaan snuffelen om een goede en liefst zo goedkoop mogelijk een nieuwe wasautomaat te kopen. De site van Bemmel & Kroon sprak tot onze verbeelding en hebben eenvoudig onze wens kunnen vervullen. Er was keuze zat in product en prijs. Wij hebben gekozen voor een bosch wasautomaat en direct besteld. Er werd snel en adequaat gereageerd ons ordernummer werd bekend gemaakt met Heel netjes werd de levertijd ( zeer kort) via email adres bekend gemaakt en op de dag van levering telefonisch contact van de chauffeur wij komen op die tijd. Mooi op tijd en de wasautomaat werd op zijn plaats gezet op de eerste verdieping daarna werd de oude wasautomaat meegenomen. Mijn vrouw heeft de wasautomaat direct uitgeprobeerd en is zeer tevreden. Kort samen gevat het zoeken op internetsite prima, bestelling met reactie prachtig, levering goed geregeld en aflevering het einde.

Anouk 27-05-2019

De shop is goed bereikbaar, fijne tijden dat je kan bellen met de klantenservice. De bezorgdienst was ook er voorzichtig met de spullen in huis zetten en gaf tips over de juiste manier van in gebruik nemen.

Kitty 27-05-2019

Op zoek naar een wasdroger eerst op internet gekeken maar wilde de droger ook "in het echt"zien. Op naar BCC. weinig keus en niemand die naar je toe kom, Daar ben ik gauw klaar mee dus op naar Bemmel en Kroon.
De winkel ziet er mooi, ruim en overzichtelijk uit. Ruime keuze in alle prijsklasse. Zeer snel, vriendelijk en goed geholpen door de medewerker. Droger de volgende dag gebracht , geplaatst en de oude meegenomen. Als ik weer wat nodig heb kom ik hier zeker weer !!

S.J 27-05-2019

Dit is mijn tweede Miele Bovenlader wasmachine bij Bemmel&Kroon.
Voor deze zaak gekozen omdat zij het bij ' de eerste wasmachine ' ook netjes geregeld hebben
Netjes telefonisch te woord gestaan , ook zelfs toen ik nog ' een vraagje' na de bezorging had , alles keurig en vriendelijk!
Ik ben tevreden over Bemmel&Kroon.