Deze score is berekend op basis van 2963 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Miranda Colle 03-01-2019

Prima service, snelle levering. Website en reviews hebben de indruk gewekt van betrouwbaarheid. Online bestelling gedaan, alles klopte... Positieve eerste ervaring met deze shop

Pjotr 03-01-2019

Zeer gunstige actie inlevering volgens planning! Klein punt,gezien de bestelling rond de feestdagen plaatsvond was een mailtje met de reden van vertraging wel gewaardeerd!

Meermans Jos 03-01-2019

Ik ben zeer tevreden over de snelle levering en de trakking als ik nog iets nodig heb zal ik zeker niet twijfelen o bij jullie te kopen.

Kenny 03-01-2019

Snelle reactie als je besteld hebt. Bestelde artikel was niet beschikbaar maar kreeg voor hetzelfde geld een beter artikel.
Volgende dag afgeleverd, is perfect te volgen met track and trace.
Erg tevreden.

Ken Van Nylen 03-01-2019

Tijdens de kerst/nieuwjaarsdagen besteld op 31 januari en reeds geleverd in België op 3 januari. Wie doet dit na ? Tevreden over scherpe prijzen, goed materiaal en uiteraard de snelle leverings-service.

Henk Spit 03-01-2019

Allereerst boezemt de naam vertrouwen in. Dan de meer dan deskundige verkoper die mij ook controle vragen stelde om er zeker van te zijn dat ik een juiste keuze had gemaakt. Vervolgens dat de verkoper op mijn verzoek een kabel heeft bijgevoegd die in de showroom voorhanden was. Last but not least de perfecte bezorgdienst en bijbehorende informatie vooraf.

Van Ginkel 03-01-2019

Zeer tevreden over Bommel en Kroon. In één keer 3 grote artikelen bij hun besteld. Daar hebben ze een mooie scherpe prijs voor gemaakt. Reageren echt supersnel op mailtjes, je kan er gewoon op wachten ;) Bij levering was er een misverstand over het naar boven brengen van de artikelen. De jongens deden er niet moeilijk over en hebben ze netjes zonder beschadigingen naar boven gebracht. Voor nu en nog eens :)

Willian 77 03-01-2019

We hebben de diepvries besteld en werden steeds op de hoogte gehouden van het verloop van de bestelling. Konden zelf een bezorgdag kiezen en de vriezer is keurig geleverd en geplaatst. Goed advies gekregen. Wij zijn tevreden .

Kris 03-01-2019

Via Kieskeurig bij deze leverancier terechtgekomen, was effectief laagste prijs via e-commerce. Op nieuwjaarsdag besteld in voormiddag, 2 januari geleverd om 14.00u in België. Twee chauffeurs die ijskast tot in keuken brachten, oude meenamen. Onmiddellijk kunnen pinnen, vriendelijk en alles netjes afgeleverd. 0ver ijskast super tevreden: geruisloos, koelt effectief, goed verlicht, duidelijke inbouwinstructies. Topservice!

selcio 03-01-2019

Ik heb voor het eerst iets bij jullie besteld, vanwege de zeer scherpe prijs.
Ik werd keurig op de hoogte gehouden omtrent het levermoment.
Wasmachine is keurig op zolder geplaatst en de oude is weer mee teruggenomen.

mvand 03-01-2019

Productstatus klopte, product (kokendwaterkraan) was op voorraad waardoor snel kon worden geleverd.

Snelle levering en bezorger per minuut te volgen. SMS half uur voor aflevering.

Items zoals beschreven en goed verpakt.

Kortom zeer tevreden!

Lin 03-01-2019

Ik heb mijn aankoop bij bemmel en kroon gedaan, omdat dit de voordeligste keuze was. En ze hebben een super snelle levering; 's avonds om 9 uur besteld de volgende ochtend al in huis! Het enige 'minpuntje' was ik kan verzinnen is dat het product met afmetingen van 10x3x1cm in een doos van 35x30x20cm wordt bezorgd, zonde van al dat verpakkingsmateriaal.

M.Marijnissen 03-01-2019

Ze hebben een duidelijk website dus makkelijk om te zoeken en te kopen.
En dan de snelheid waarmee het bezorgd word zo fijn.
Vriendelijke bezorgers en heerlijk vanavond niet meer met de hand afwassen.
Goede service duidelijk wanneer hij gebracht werd en 20 min van te voren nog een tel.
GEWELDIG
Goede jaarwisseling.
Rien en Els Marijnissen.

peijnenburg 03-01-2019

prima om te bestellen en snel geleverd.
alleen met bezorgen wilde hij de oude niet mee nemen want hij mocht niet over de drempel!
dus toen hebben we de oude buiten gezet en toen moest hij hem wel meenemen.

Goeie ervaring aankoop Samsung wasmachine & droger 03-01-2019

Toch even op de valreep door een collega geadviseerd naar Bemmel & Kroon gegaan voor een wasmachine en droger. Bij binnenkomst vertelde ik gelijk mijn budget en de verkoper kwam met de best geteste Samsung wasmachine aan, namelijk de WW8BM642OBW. Niet veel poespas, gewoon de beste, snelste en zuinigste in zijn klasse. Precies wat ik zocht en in combinatie met een zelfde lijn Samsung droger, de DV90N62632W. Met een helaas wat kleine marge schijnbaar toch nog een beetje kunnen afdingen. Bezorgtijd woensdag 3 januari, gisteren dus. Bezorging kwam in de begin middag en de oude machines zijn keurig opgehaald en de nieuwe geïnstalleerd. Gelijk een tweetal wasjes gedaan en de kleren ruiken lekker, voelen lekker en waren ook goed gedroogd. Niet te vergelijken met de oude Haier wasmachine en Siemens droger.

Naar mijn mening weten de verkopers bij Bemmel & Kroon gewoon wat ze verkopen. Ze zouden echter wel een vergelijking kunnen doen met een ander model om zo de klant extra te overtuigen. Maar ja, ik had haast het was oudjaar dag en ik kan het nieuwe jaar beginnen met een frisse, lekkere was. Dat is gelukkig een maar al te frisse start.

Bedankt Bemmel & Kroon voor de snelle en oprechte service.

Pieter Lont 02-01-2019

Een prima shop. Via Kieskeurig ben ik op de site van Bemmel en Kroon terecht gekomen.
Ik heb gekeken bij een aantal fysieke winkels naar een Whirlpool combi magnetron. Dit omdat die van ons stuk was gegaan in het oudejaars weekend. Onze oude magnetron was ca 15 jaar oud en had prima voldaan. Ik zocht derhalve naar soortgelijke. een combi van magnetron en oven. Ik kwam snel uit bij de Whirlpool AMW 509/IX. Bij drie winkels was deze te koop voor 499 euro oa ook bij Bemmel en Kroon. De site was zeer infomatief aan specificaties en aan reviews. Bovendien was er een einde jaars korting. De keuze was snel gemaakt. Ook nog gebeld. met de firma om te weten of er een ovenfunktie in zat. Snel bereikbaar en kundig geinformeerd door de medewerker aan de telefoon

Pieters 02-01-2019

Bij bemmel en kroon vindt je een uitgebreid assortiment inbouwapparatuur zowel in de winkel als op de website, wat je bij een andere witgoed winkel niet kan vinden. Levering is ook super snel. De bezorgers hebben de koelkast en vriezer netjes in de keuken afgeleverd.

M.Rozenboom 02-01-2019

Bemmel&Kroon is wederom voor ons een uitstekende keuze geweest, mede door de snelle levering en service.
Ook telefonisch is het personeel zeer vakkundig en wordt je goed geholpen en denken ze met je mee,over eventuele andere opties.
Wij hebben in de loop der jaren meerdere apparaten gekocht bij dit bedrijf en hebben hier veel profijt van gehad.
Helaas was onze wasmachine aan vervanging toe en hebben wij meteen bij Bemmel&Kroon onze keuze weer gemaakt , ordernr: BKI732063
Bemmel&Kroon voor ons zijn jullie NR:1 en stijgen jullie door service en kwaliteit boven andere leveranciers uit!
Onze wasmachine werd keurig boven geplaatst en de oude werd weer mee terug genomen, personeel die de machine brachten waren vakkundig en netjes,
M.Rozenboom

Peter Stroeken 02-01-2019

Bemmel en Kroon leverden was voor mij de beste optie. Prima koelkast direct uit hun voorraad en ook goedkoopste koelkast ! Bezorging op afgesproken tijd met goede en zeer vriendelijke service tot en met de uitleg en het gebruiksklaar installeren. Ben zeer tevreden!

Liesbeth 02-01-2019

Super leverservice! Meteen de volgende dag mogelijk. Leuke aanbieding. Oude wasmachine meegenomen en de nieuwe geheel geïnstalleerd. Wel een leverindicatie van 4 uur (in mijn geval tussen 13 uur en 17 uur), maar er werd ongeveer een kwartier van te voren gebeld, dat ze onderweg waren. Ben heel blij met mijn nieuwe wasmachine!

Fam Nijs 02-01-2019

Goede en betrouwbare shop.
Zij hebben de wasdroger netjes neergezet en aangesloten, wij zijn dik tevreden over de service van dit bedrijf, ze krijgen daarom ook een dikke 10.
Wij zouden dit brijf zeker aanbevelen alles wat zij in de bevestigingsmail hebben gezet klopt tot in détail. En de bezorgers waren ook vriendelijk en behulpzaam.

BKI732156 02-01-2019

Ik heb voor jullie gekozen omdat jullie waar maken wat je beloofd. Andere concurrent beloofd voor een bepaalde tijd besteld de andere dag bezorgd maar komen dat niet na. Jullie wel, echt top!!

Alain Buyens 02-01-2019

Echt een superservice, correcte info, alles is snel en vlekkeloos verlopen, TOP!!

Siena79 02-01-2019

Gekeken via kieskeurig voor een wasmachine. Hier zag ik dat bemmel en kroon er tussen stond. Gebeld en gevraagd voor advies. Ze deden dit en adviseerde mij een andere wasmachine. Ben helemaal tevreden mee en voldoet zeker aan waar ik om had gevraagd. Ook zeer vriendelijk en snelle levering. Ook de mensen die de wasmachine kwamen brengen waren erg vriendelijk en behulpzaam. Brachten de wasmachine naar 1ste verdieping en installeerde alles keurig en netjes. Echt een topwinkel.

B en L 02-01-2019

Prettig geholpen door deskundig en meedenkend personeel. Wilden niet gelijk het duurste van het duurste aansmeren. Kort voor Kerst begaven combi-oven/magnetron en inductieplaat het. We hadden er niet op gerekend, maar voor de feestdagen stonden er nieuwe apparaten in de keuken. Keurige bezorging en accurate installatie. Alles werkt prima, dus wij blij.

Marja Dings 02-01-2019

Bemmel en Kroon hebben een goede duidelijke website, een goede prijs en voldoende keuze. Een snelle levering met goede afspraak over tijd.

Sibel 02-01-2019

Ik heb de koelkast besteld op de zatardag 29 December 2018 besteld, 2 januari in huis.
Sneller kon het niet. Ze belden mij 11:45 op en 12uur stonden ze voor de deur.
Ik heb de koelkast nog niet geplaats, zodra het ook nog goed werkt dan zak ik dit hier ook noteren.
Ik heb ze geen 10 gegeven. Ruimte voor verbetering ;-)

Erik van Uijtert 02-01-2019

Wasmachine & droger besteld. Gevraagde wasmachine, was niet leverbaar, ze leveren een wasmachine die vergelijkbaar is maar wel bijna 300,- duurder is voor dezelfde prijs... wat een service!

Ray 02-01-2019

Ik kan Bemmel en Kroon niet aanbevelen. Heb in de winkel (Forepark) een inductieplaat en oven besteld. Bestelproces ging niet soepel. Slechte informatie, niet reageren, niet terugbellen. Na 3 keer bellen werd bestelling pas goed verwerkt. Maar een schatting van kosten over eventuele meerwerk kwam niet, zelfs niet na het op verzoek sturen van foto's.
Betalen in de winkel met creditcard zou geen probleem zijn was me verteld, maar uiteindelijk blijkt deze winkel alleen Visa te accepteren..dat was niet verteld (Ik heb mastercard). Nadat ik telefonisch mijn ongenoegen had geuit over het hele proces werd ik zeer onbeschoft te woord gestaan.
Inmiddels was er wel een afspraak gemaakt voor levering en plaatsen. Dit heb ik wel door laten gaan. De firma Ajtec die dit uitvoert heb ik zelf gebeld en ik heb daar alles mee doorgenomen. Dit ging erg prettig. Ook het verwijderen van de oude apparatuur en plaatsen van de nieuwe was een goede ervaring. Monteur met duidelijk veel ervaring, werkte netjes en legde alles goed uit.
Voor de firma Ajtec dus alle lof, maar Bemmel en Kroon ziet mij nooit meer terug!

Jan Wouters 02-01-2019

Dit was al de 2e keer dat wij zaken deden met Bemmel & Kroon. Ook nu meerdere leveranciers kritisch vergeleken. Vanwege eerdere contacten, prijzen, super service en snelle levering, zijn wij ook nu weer met Bemmel & Kroon in zee gegaan. Ondanks de drukte tijdens de kerstperiode, had men alle tijd voor ons. De diepvriezer die wij uitgezocht hadden was leverbaar, maar Bemmel & Kroon adviseerde ons een betere / duurdere voor dezelfde prijs. En daar kregen we ook nog een fikse korting op. En! de volgende dag in huis. Kortom TOP! De volgende keer weer.

Francine 02-01-2019

Al meerdere malen hier iets besteld. Voldoende keus en scherp geprijsd. De levering is ook prima! Ook als er problemen zijn worden die goed opgelost en snel. Voor mij geen andere winkel.

Sander 02-01-2019

Goede service. Wasmachine afgeleverd maar paste niet door trapgat. Na verwijderen trapleuning kwamen ze gewoon twee dagen later terug en alsnog naar de 2e verdieping getild. Top service.

J 02-01-2019

Goede service snelle levering goed apparaat zou zeker aanbevelen mooie prijzen niet al te duur ook

J.M.Vis 01-01-2019

Vriendelijk geholpen, verkoper dhr. xxxx wist van alles te vertellen over de nieuwe Miele wasmachine die wij kochten.
Goede tip over poeder te gebruiken ipv vloeibaar wasmiddel.

Jacobs 01-01-2019

laat op avond besteld en toch volgende dag geleverd. netjes verpakking meegenomen. alles zoals afgesproken zonder enige vertraging

Huib 01-01-2019

Goede prijs en duidelijke uitleg op de website. Snelle levering en je wordt goed op de hoogte gehouden van de levertijd. Al met al tevreden over het aankoopproces.

Stephanie 01-01-2019

Mooie winkel, vriendelijk personeel , snelle nette bezorging. Ze hebben een ruim assortiment. Personeel neemt de tijd voor je en is erg vriendelijk. Ook de bezorgingdienst werkt netjes en laat op tijd weten wanneer ze langskomen. Kortom alles top

Frans Schoute 01-01-2019

Gewoon een superwebshop! Ze leverden zelfs op 31 december. Werd keurig op de hoogte gehouden dmv mail en sms. De vriezer werd precies op tijd geleverd door nette chauffeur en zijn collega.

Ron 01-01-2019

donderdag 27-12-2018 0m 21.50 gebeld goed met ons meegedacht en een mooie aanbieding gemaakt voor een wasmachine en warmtepomp droger beide van Bosch zijn zaterdag 29-12-2018 in de ochtend geleverd en geplaatst , wat een service "klasse".

Anja 31-12-2018

Goede service, komen hun woord na. Aardige en kundige bezorgers! Alles voldoet aan onze verwachtingen.

Heins 31-12-2018

Prima bedrijf, goede site en scherpe prijs. Zeer snel leveren. Administratieve ahandeling ok

J.Dieleman 31-12-2018

Goede service! Er was wat misgegaan met de betaling maar dit was na 1 telefoontje opgelost. Vrijdag besteld, zaterdag geleverd. Met een kapotte wasmachine is dat wel zo Wijs zijn zeker tevreden!

Frits 31-12-2018

Na zorgvuldig vergelijken van prijzen bleek B&K bijna de goedkoopste maar wel de enige die 5 jaar garantie geeft. Gisteren besteld, vandaag geleverd. Levertijd van online geheel te volgen en binnen 5 minuten nauwkeurig. Nette aflevering van de vriezer. Al eerder een koelkast bij B&K gekocht, erg tevreden over de service.

Jan Kemper 31-12-2018

Goede bediening, het was er druk eind van het jaar. MAAR vriendelijk personeel en vlotte bediening en snel bezorgt.

Math. 31-12-2018

Duidelijke internetpagina, snelle afwikkeling en levering. TOP. Ook levering via Dynalogic is super.

Reinco 31-12-2018

Had me eerst georiënteerd via internet want mijn oude apparatuur heb ik al weer 15 jaar terug aangeschaft. Ben toen een aantal winkels langs gegaan w.o. Bemmel&Kroon. keurige nette winkel in Cruquius. Verkoper die verstand van zaken had en goede adviezen gaf. Stak met kop en schouders boven andere winkels uit. En de prijzen waren gewoon internetprijzen!! en bij problemen Zeer tevreden.

M.Marijnissen 31-12-2018

Ze hebben een duidelijk website dus makkelijk om te zoeken en te kopen.
En dan de snelheid waarmee het bezorgd word zo fijn.
Vriendelijke bezorgers en heerlijk vanavond niet meer met de hand afwassen.
GEWELDIG
Goede jaarwisseling.

Simone 31-12-2018

Vandaag droger bezorgd! Super service van de bezorgers en zeer vriendelijk. Top bedankt!!
Nu hoop wasjes drogen. #vasteklant

Ruud S. 31-12-2018

Goedkoop, snelle levering, oude apparaat mee retour. Kortom zeer tevreden met de service.

A.Spruijt 31-12-2018

Ik was op zoek naar een degelijke, geluidsarme stofzuiger die bovendien ook nog een lang snoer moest hebben tegen een redelijke prijs! Het is de Bosch 8522 geworden. Die heb ik gevonden bij Bemmel en Kroon. Echt topservice! In het weekend 29/12 besteld en de aflevering was al op 31/12. Zeer goed op de hoogte gehouden waar de levering zich bevond en keurig geleverd! Echt een tien! Bedankt voor jullie fijne en snelle service tijdens de drukke feestdagen!