Deze score is berekend op basis van 3213 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

gbfransje 25-08-2014 Via de website gekocht

duidelijke site en bestelmogelijkheid

ik werd tijdig geïnformeerd en op een zeer goede manier tegemoet gekomen

veolia1 24-08-2014 Via de website gekocht

Goede informatie

Goede berichtgeving

Uitstekende communicatie. Goede service bij aflevering door dynalogic

slvanderlaan220884 24-08-2014 Via de website gekocht

Dit heb ik reeds gedaan!
En ook een vriend heeft inmiddels zijn bestelling geplaatst bij Bemmel & Kroon!

Alles m.b.t. de aanschaf en levering van de koelkast was perfect. Ik heb zelfs een nieuwer en groter model ontvangen dan ik besteld had tegen dezelfde prijs! Over de koelkast zelf ben ik zeer enthousiast en tevreden, wat een topproduct!

j-vandenheuvel 24-08-2014 Via de website gekocht

alles liep vlekkeloos.

Woensdag besteld,donderdag in huis.Zonder problemen.Van mij krijgen jullie een 10 met een griffel.

hcbosboom 23-08-2014 Via de website gekocht

Snel en makkelijk telefonisch contact en makkelijke prijsvergelijking

Erg goede adviezen ontvangen van Pascal van der Elst. Komen gemaakte afspraken absoluut na.
Werken samen met een perfecte vervoerder.

enorme keus uit veel merken met scherpe prijzen

Inmiddels daar diverse producten tot zeer volle tevredenheid aangeschaft.

Toppers

Wies gram 23-08-2014 In de winkel gekocht
Dorpsstraat Zoetermeer

Gemakkelijk kopen in de Dorpsstraat. Zoetermeer.Een prettige verkoper

Goede aflevering,en een prettige jongen

Laatste maanden gekocht een miele wasmachine en een inducieplaat en paardagen geleden vriezen

Prettig iemand om te kopen

kstigter 23-08-2014 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

Duidelijke web site en......mooie winkel in mijn directe omgeving

Goede voorlichting. Duidelijke afspraken over levering en montage

Ruim aanbod

arenmar 22-08-2014 In de winkel gekocht
filiaal Den Haag

Prettig geholpen, goede info en in alle rust kunnen beslissen.

Veel keus, vriendelijk geholpen met verstand van zaken

Goed bereikbaar, makkelijk parkeren, ruime keuze, goed en prettig geholpen, niet opdringerig.

tdaelemans 22-08-2014 Via de website gekocht

Handig online bestellen en zelf gewenste leveringsdatum aanduiden

Leveringsprocedure werd van a tot z uitgevoerd zoals vermeld op de bestelbon.

Was op zoek naar dit merk en type apparaat, Bemmel en Kroon bevond zich bij de goedkoopste aanbieders

Mijn 1ste aankoop ervaring bij Bemmel & Kroon, zeker voor herhaling vatbaar.

edwardendiana 22-08-2014 In de winkel gekocht

Gekocht in de winkel.

Goede service ook i.v.m. bezorging
en betaling.

Ruime sortering, overzichtelijk, en
mooie zaak.

prachtige zaak / ruime sortering//goede
prijzen.

Voor het eerst in de winkel geweest in Zoeterwoude. Prima bevallen/ goede keus/ goed geholpen.

Castien 22-08-2014 Via de website gekocht

Snel geregeld via telefoon

Kwamen op de afgesproken tijd, kreeg mail over aflevertijd en sms

Veel keuze

Prima service, houden zicht aan de afspraken

Goed: vriendelijk personeel, op afgesproken tijd geleverd

bigellow 22-08-2014 Via de website gekocht

Heel correct, kan de levering via GPS op de map volgen.

levering op tijd,

irene O 22-08-2014 In de winkel gekocht
zoetermeer Dorps straat

beantwoorden de vragen goed, goede uitleg hoe de levering volgt.

in de winkel (Zoetermeer) veel aanwezig
en dat vind ik prettig om te zien wat ik koop, en er vragen over te kunnen stellen

goede service komt betrouwbaar over.
en ik steun de kleine middenstander.
In een dorps straat.

zie boven

pspruyt 22-08-2014 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

Bemmel Kroon liep bij mij na of het apparaat dat ik gekozen had voldeed aan de mogelijkheid van onderbouw. Daar kwamen toch problemen uit die ik niet voorzien had. Dan blijkt hoe handig het is dat je in een winkel terecht kunt waar je kunt zien wat je bedacht had en krijg je een ouderwets goed advies. Bestellen is simpel en zo klaar op die manier. Ouderwets winkelen en met on-line prijzen afrekenen. Dat is echte klasse en nog eerlijk ook, want je hoeft niet stiekum uit te zoeken bij een winkelier hoe het zit en dan on-line elders te kopen. .

Wegens vakantie waren wij wat moeilik bereikbaar. Bemmel Kroon stuurt jou mails en info om de aflevering goed te plannen. Heel correct, en ze leveren perfect en zonder kosten af. Nemen gratis het oude apparaat mee. Betalen bij aflevering, dus mocht je aarzelen over de zekerheid van levering: wordt er niets geleverd dan zijn jouw centen nog steeds van jou. Ook ouderwets, maar wel zo safe

Vrijwel alle apparaten van alle merken en prijsklassen kun je er krijgen, meestal kun je in de winkel zelf zien wat je gaat kopen. Niks geen opdringerig personeel, ze zijn vakbekwaam, dringen je niets op maar geven wel hun goede advies. En je hebt dan zelf het idee dat je als een hele deskundige gekocht hebt tegen uitstekende prijzen.

Ze zijn betrouwbaar, solide, komen afspraken na, je kunt op ze rekenen.De nadelen van zuiver on-line kopen kun je vermijden, je kunt in de winkel alles zien en betasten. En er moet niets, behalve betalen als Bemmel Kroon zijn werk goed heeft gedaan.

Alles perfect en door en door betrouwbaar.

Marc_L 21-08-2014 Via de website gekocht

Rustig kiezen op de website. Makkelijk vergelijken met toestellen onderling. Goeie 'info' knop met daarachter alle nodige informatie.

Na keuze op website gebeld en in een mum van tijd was de bestelling rond, incl. speciale wensen (ophalen oud toestel).

Zeer uitgebreid. Voldoende ruime keuze.

TOP!!!

Alles tot in de puntjes in orde! En de scherpste prijs op het net met minimale (tot in ons geval zelfs géén) verzendkosten.

deniseH 20-08-2014 In de winkel gekocht
Bemmel & Kroon Zoeterwoude

Super service! We zijn heel vriendelijk geholpen en de wasdroger werd de volgende dag al gelijk geleverd!

Het assortiment is groot! Alles staat heel overzichtelijk bij elkaar. De Samsung Wasdroger stond boven de Samsung wasmachine dus zo zie je precies wat bij elkaar hoort.

De service, het assortiment en de bereikbaarheid, echt alles was goed! De volgende keer gaan we weer hierheen en bevelen deze winkel hierom ook aan andere aan!

We waren op zoek naar een Wasdroger en hebben meerdere winkels bezocht. Namen een kijkje bij Bemmel & Kroon en werden vriendelijk ontvangen. Het voelde goed en de service en het assortiment waren prima en groot! Bij onze volgende aankoop kunnen jullie ons zeker verwachten.

drillemans 20-08-2014 Via de website gekocht

Heldere prijsstelling. Niet dat je bij de bestelling erachter komt, dat je nog €35 afleverkosten moet betalen zoals sommige concurrenten doen!

Alles wordt volgens afspraak afgeleverd en de koelkast werd keurig uitgepakt en neergezet. Je kan zelfs via google maps zien waar de bestelauto zich begeeft.

Een hele fijne winkel die goed met zijn tijd is meegegaan.

dda010 20-08-2014 Via de website gekocht

Op zayterdagavond had mijn oude AEG wasmachine het begeven na 17 jaar trouwe dient. Op maandagavond een nieuwe besteld bij Bemmel en Kroon.
Omdat het door mijn bestelde model niet meer leverbaar was heb ik de opvolger gekregen zonder extra kosten. Top!

Door deze ervaring zou ik iedereen Bemmel en kroon aanbevelen. Goede service en een top samenwerking met de koeriersdient!

doehetnumaar 20-08-2014 Via de website gekocht

duidelijke site, betaalgemak goed en mailservice zeer over te spreken. ook het een half uur van te voren bellen dat het bestelde geleverd gaat worden is zeer prettig. Kortom TOP!

goede service van bezorgers wat natuurlijk resulteert in een leuke fooi voor de mannen. Aansluiten geen probleem even rotzooi meenemen geen probleem enz enz.

Heb duidelijk kunnen vinden waarnaar ik zocht dus helemaal okee

Qua bestellen, service gerichtheid en aardig personeel zeer zeker aan te bevelen voor uw aankoop groot of klein.

duidelijkheid en service meer hoef ik niet te zeggen

deheerdemul 20-08-2014 Via de website gekocht

Gisteren besteld en vandaag in huis. Richttijd voor levering wordt standaard 's ochtends gemaild. Heel fijn.

Helemaal prima. De heren hebben de vaatwasser helemaal op de juiste plek gezet, ondanks wat bouwobstakels die omzeild moesten worden. Hebben ook geduldig gewacht op de laatste dingetjes die aan de kant gezet moesten worden.

We waren op zoek naar een energie zuinige vaatwasser, die weinig geluid maakt. Via via vonden we op deze site de vaatwasser die hier het beste op scoorde, voor een kleine prijs met nog eens extra korting.

Niets te klagen over gemak en service.

dchan 20-08-2014 Via de website gekocht

Toen ik de levertijd van dit produkt telefonisch wilde verifieren, kon ik deze ook gelijk bestellen. Dit ging allemaal erg vlot en de bestelling was in enkele minuten geplaatst. Verder was de levering, zoals beloofd, binnen 24 uur en kon ik de bestelling goed tracken.

cchasson 20-08-2014 Via de website gekocht

de site is overzichtelijk ingedeeld kon snel vinden wat ik wilde hebben

snelle handeling ,krijgt mail met de betreffende bezorgtijden en je wordt ook nog een half uur van te voren gebeld

ruime keus

n.a.v de goede service en snelle handelingen aan iedereen.

t.n.t. alles top, ook het contact met de mensen van de levering waren vriendelijk en behulpzaam doen zeker een stapje meer dan 1 stap na de drempel top !

erichj 19-08-2014 In de winkel gekocht
zoeterwoude

Gekocht icm nee keuken.machine stond in andere vestiging.telefoontje door verkoper.machine via bezorgdienst snel gebracht

Machine stond in andere vestiging( blinde aankoop) op advies van verkoper.aansluiten en brengen 2e verdieping gratis.toelichting en advies bezorgers was daarbij prima

Teveel om te kiezen

Goed advies.service en een prima prijsstelling( nergens goedkoper).zeer snel bezorgd.

Keuken: na valse start goed en gedegen advies van vestigingsmanager.neemt de tijd.denkt mee en adviseert gevraagd en ongevraagd.prima prijsstelling en vertrouwen scheppend.wasmachine (samsung12 kg) stond als show model in ander filiaal.gebeld.gereserveerd en snel gratis bezorgd.klasse

pitylus 19-08-2014 Via de website gekocht

Een diepvries - koelkast bestellen vanuit uw luie zetel ! het kan echt tof !

Vanuit Belgie besteld en betaald . Na 2 dagen thuisgeleverd thuis . Echt de max .

Je kan er alle electrische apparaten bestellen aan een zéér lage prijs !

Onmiddelijk de gepaste informatie via mail . Apparaten zijn zéér goedkoop en een correcte snelle levering .Echt top ! mag gezegd worden .

De site is héél overzichtelijk . De prijzen zijn zéér laag . Ik heb voor hetzelfde toestel efkes 225 euro minder betaald dan in Belgie ! Echt een aanrader . Zo zou het altijd moeten zijn . Een echt tevreden klant . Ik bestel de volgende keer opnieuw bij jullie .

Hall1969 19-08-2014 In de winkel gekocht
Cruquius

Helemaal perfect, snel geholpen, ik wist al wat voor soort fornuis ik wilde hebben en heb in de winkel een definitieve keuze gemaakt..er werd nog snel gekeken naar de goedkoopste prijs en de volgende dag werd het fornuis op de afgesproken tijdstip thuis gebracht...zonder extra kosten..helemaal top

jos L_dam 19-08-2014 In de winkel gekocht
Leidsenveen

Prima service in de winkel en bij bezorging. Netjes naar eerste verdieping getild en aangesloten. En een scherpe prijs:)

Sarahrijkeboer 19-08-2014 Via de website gekocht

goede website

goede uitleg over de mogelijkheden.

betrouwbare installatie bedrijf

msijtsma 19-08-2014 Via de website gekocht

Duidelijke website, prima verlopen levering van de vriezer op de aangegeven tijd.

spetter45 19-08-2014 Via de website gekocht

super, een koelkast uitgezocht, gebeld met de winkel voor aanvullende informatie en zeer goed geholpen,kon ook heel snel geleverd worden

ik zou het aanbevelen, gezien de goede hulp en snelle levering.

de site was zeer duidelijk, telefonisch contact met de winkel was goed en de bezorgers deden prima hun werk.

chemeric 18-08-2014 Via de website gekocht

Online wasmachine besteld en betaald. Apparaat is werkend op zolderverdieping afgeleverd met meeneming van oud apparaat en verpakkingsmateriaal.

Geen enkele reden om Bemmel en Kroon níet aan te bevelen

zie bovenstaande motivaties

urcjdahn 18-08-2014 Via de website gekocht

Na het uitkiezen van de wasmachine liep de bestelling van een leien dakje

Bezorging en aansluitservice was gratis en verliep uitstekend.

Wasmachine was te koop voor een zeer goede concurrende prijs naast de gratis bezorging.

Gezien mijn ervaringen zou ik Bemmel & Kroon zeker aan mijn vrienden aanbevelen.

Een zeer positieve beoordeling vanwege gemakkelijke afhandeling na het product in het winekelwagentje te hebben gedaan, vanwege het zelf kunnen uitkiezen van de bezorgdatum en vanwege de correcte aflevering.

Dewi1995 18-08-2014 In de winkel gekocht
Zoetermeer

Winkel goed te bereiken, ruim opgezet,snelle en goede service, goed advies

Goed advies, snelle levering mogelijk

Uitgebreid assortiment van diverse merken. Op voorraad.

Zie vorige antwoorden

Mooie grote winkel met veel keus. Goede voorlichting en advies, snelle levering en plaatsing.Goed prijsniveau.

jdongen 17-08-2014 In de winkel gekocht
Cruquius

We hebben bij de opening van het filiaal in de Cruquius een keuken gekocht. Als we nu, na zoveel jaar nog eens binnenstappen worden we nog herkend (echt) en wordt er van alles gedaan om ons te helpen aan bv koolstoffilters en nu bij de aankoop van onze koelkast weer goed advies en service

kriekra 17-08-2014 Via de website gekocht

Duidelijke en gebruiksvriendelijke website.

Je kan zelf kiezen op welke dag er geleverd wordt.
De vaatwasser werd zonder extra kosten aangesloten en de oude mee retour genomen.

De vaatwasser die ik zocht was voor een scherpe prijs beschikbaar.

Goede service voor een scherpe prijs.

charles9 16-08-2014 Via de website gekocht

de site doet wat hij moet doen

netjes op de afgesproken tijd, geen rommel

BenK had voor mij de goede wasmachine

komt betrouwbaar over en dit bewijzen ze ook door netjes mails te sturen over de stand van zaken

MeuBou 16-08-2014 Via de website gekocht

voldoende keuze

Snelle levering Keurig verpakt goede prijs

adenhertog 16-08-2014 Via de website gekocht

via internet is het zeer gemakkelijk om het juiste product te kiezen

op de afgesproken tijd keurig geleverd.

goede ervaring mee. nooit geen problemen

Keurig op de afgesproken tijd geleverd. Goed advies voor montage. oude direct mee terug genomen. super

Chrisblub 16-08-2014 Via de website gekocht

Prachtige samsung eco bubble gekocht. Vond mijn product super snel en voor de laagste prijs. Was snel besteld en werd goed op de hoogte gehouden wanneer hij geleverd zou worden.
Ik kon zelf de bezorgdatum plannen en kreeg de avond voor de bestelling de tijd per mail hoe laat ongeveer hij geleverd zou worden. En 20 minuten voor levering een telefoontje dat ze er met 20 minuten waren. Erg netjes dus !

2 man sterk kwamen ze mijn wasmachine naar de 2de etage tillen. De wasmachine was al uit de verpakking en ze liepen zonder te stoppen en zonder te stoten 4 trappen omhoog en brachten hem netjes direct in de badkamer. Ze sloten hem netjes aan en zette het programma aan om de wasmachine te reinigen.En vertelde nog het 1 en ander belangrijke dingen over de wasmachine. En dit alles viel onder gratis service! Een dikke Pluim voor de bezorgers van Bemmel&Kroon !

Dit was het product waar ik naar zocht en was geleverd zonder krasje en zoals ik het wilde. Nergens was hij zo scherp geprijsd en kreeg nog eens de gratis service van aansluiten en van het omhoog tillen naar de 2de etage. Bij andere winkels betaal je daar gauw ook nog een aardig bedragje voor!

Zeker zeer aan te raden ze hebben ruime keus en scherpe prijzen. Mijn product was elders 100 euro duurder tel uit je winst. En daar naast leveren ze super goede service.
Alleen voor de service zou ik daar alweer bestellen. Heb het nog nooit ergens zo goed ervaren vandaar dat ze een dikke 10 verdienen!

Ja deze winkel is super en de eerste keer dat ik een 10 weg geef, maar dat hebben ze zeker verdient. Wij zijn super blij met onze aankoop, en vanwege de goede service en scherpe prijzen willen we daar zeker vaker aankopen gaan doen !

Sticka69 15-08-2014 In de winkel gekocht
Cruquius

Shoppen op internet en in de winkel kijken. Super.

Niets op aan te merken. Installatie van koelkast was uitstekend. Kleine aanpassing werd meteen gerealiseerd.

100%

Nette site met goede prijzen. Een fysieke winkel waar je heen kan. Goede ontvangst en geen pogingen om je duurdere producten te laten kopen. De installateur die ze inhuren is heel netjes en levert perfect werk af.

moraal.kiewit 15-08-2014 Via de website gekocht

Wasmachine was niet voorradig, telefonisch een goede deal afgesloten, afspraak voor levering keurig nagekomen

Zoals afgesproken geïnstalleerd en oude machine meegenomen. Keurige mannen.

gewoon veel keus

prima webwinkel, niks mis mee.

gewoon een prima winkel

Bestekeeper 15-08-2014 Via de website gekocht

Snel besteld, makkelijk een afleverdatum kiezen.

Zelfs bij een lastige doorgang, gewoon rustig blijven en het artikel netjes daar neerzetten waar deze gewenst is.

Voldoende goede keuze.

Goede prijs-kwaliteit verhouding, zeer goede service.

kobra1202 15-08-2014 Via de website gekocht

Onze bestelde droger bleek niet meer voorradig, we kregen de opvolger voor dezelfde prijs geleverd!

Milijana1 14-08-2014 In de winkel gekocht
Forepark Den Haag

Het oude witgoed wordt afgevoerd en het nieuwe op de plek gezet en aangesloten.

Een half uur voor aankomst wordt nog contact met de klant opgenomen. Aanbrengen van zelf geleverde bescherming onder de voetjes van een apparaat was geen probleem. Geen schade veroorzaakt bij verwijderen / installeren van de apparaten aan muren/deurposten etc.

Betreft alleen witgoed (wasmachines en koelkasten).

Puntok 14-08-2014 Via de website gekocht

rudy 16 14-08-2014 In de winkel gekocht

Op het net gevonden in de winkel gekocht, met nog iets extra combi korting.

Op het net gevonden in de winkel gekocht, met nog iets extra combi korting., vriendelijke medewerkers de bezorging was perfect.

Op het net gevonden in de winkel gekocht, met nog iets extra combi korting.

Ik heb eerder ook naar volle tevredenheid hier gekocht.

De winkel is goed het net is beter, en in de winkel kan nog onderhandelen over combi korting. Ik kreeg niet veel korting maar dat is begrijpelijk als prijzen al ruim het scherpste zijn op het internet. En dat ook met ouderwetse service, en ook nog een kopje koffie. Bedankt en ik zal dit niet vergeten, en altijd jullie site bezoeken voor ik wit goed, of een keuken koop. Mochten jullie in de toekomst iets duurder zijn als een ander koop ik nog bij jullie.

theomaes 14-08-2014 In de winkel gekocht
zoetermeer

voor de prijs hoef je nergens anders heen, de winkel is op 10 minuten lopen

heel vriendelijk geholpen, en bij het bezorgen niet alleen plaatsen maar ook de vloer schoon gemaakt, geweldig.

geweldige sortering, doet op dat gebied niet onder voor media markt ,alleen al voor de behandeling, die is prima

de prijs, sortering,service,en op je gemak voelen.

de ervaring is alleen maar prima.

Tineke Smid 14-08-2014 Via de website gekocht

Website is overzichtelijk ingedeeld en je vindt makkelijk waar je naar op zoek bent.

Uitstekend.
Over het door mij aangekochte product ook via de mail contact gehad. Snelle antwoorden en prettige afhandeling. Ook na aankoop via de mail keurig op de hoogte gehouden van de status en levering.

Ruim assortiment

Prettig en direct contact.
Nette en snelle aflevering.
Monteur nam vantevoren ook telefonisch contact op dat hij bijna voor mijn deur stond.
Aan te schaffen producten zijn prima geprijsd.

Voordat ik mijn vaatwasser bij Bemmel en Kroon kocht had ik nog niet eerder zaken met ze gedaan. Ik kan iedereen aanbevelen om bij deze winkel/webshop te kopen. Vooral wat betreft gemak en de prettige afhandeling voor en na aankoop. Voor mij zijn dit zeker redenen om mijn volgende aankoop ook bij Bemmel en Kroon te doen.

testpanel100 14-08-2014 Via de website gekocht

De dag van te voren besteld in nu in huis

Netjes vriendelijk geleverd krijgen email en telefoontje om precies aan te geven hoelaat ze er zijn

Heel breed assortiment

De prijzen zijn heel heel scherp

De web schop is overzichtelijk en duidelijk

leonielooijen 14-08-2014 Via de website gekocht

Snelle service, duidelijke informatie, vriendelijke bezorgers

melvinmunster 14-08-2014 Via de website gekocht

Zeer vriendelijke koeriers, leuk om eens mee te maken dat ze ook spontaan en vriendelijk kunnen zijn.
Complimenten!!
Fijn om via track en trace te kunnen zien waar ze zijn.
En ook goed om een half uur voor aankomst nog een telefoontje te krijgen dat ze eraan komen.
De 24uur service is top!
Alles bij elkaar een goede internetwinkel met een uitstekende koeriersdienst.
Zou hier zeker nog eens bestellen.