Deze score is berekend op basis van 3197 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Richard 23-07-2016 Via de website gekocht

Site werkt goed, verzending was snel (ze meldden dat er vertraging zou zijn, maar die was er uiteindelijk niet).

Tegen een klein extra bedrag werd de oude wasmachine weggehaald en de nieuwe geinstalleerd. Kundige, vriendelijke mensen.

Heel betaalbaar, uitstekende service, en snel. Meer hoeft van mij niet,

Ploeger 23-07-2016 Via de website gekocht

Via internet besteld en betaald.

Prima service. Binnen 2 dagen nieuwe koelkast geleverd en ingebouwd. Oude koelkast en verpakkingsmateriaal weer meegenomen. Voor levering duidelijk aangegeven wanneer monteur op de stoep staat.

Uitgebreide keuze en gemakkelijk filteren op website.

Bianca 23-07-2016 Via de website gekocht

Duidelijke site en veel aanbod

Snelle aflevering en ik werd meteen op de hoogte gesteld van afleverdatum en tijd. De volgende morgen al.

Snelle afhandeling,ruime keus en lage prijzen zonder verzendkosten.

CRQ547518 22-07-2016 In de winkel gekocht
cruquius

het is zeer moderne winkel vriendelijke ontvangst door winkel medewerkers

het product die ik had uitgekozen kon volgende dag
geleverd worden top!!!!!

er was voor iedere budget mogelijk om aankopen te doen
van dure tot heel goedkoope top!!!!

een zekere 10
bij binnenkomst groeten
juiste uitleg over het product
PRIJS en snelle LEVERING

Bemmel&Kroon was de enige het goedkoopst uitkwam met prijs vergelijking van hetzelfde product door KIESKEURIG.NL mijn ordernr:CRQ547518

Gv 22-07-2016 Via de website gekocht

Makkelijke site, duidelijke info

Goede service, aansluiten en oude apparaat meenemen kost niets extra!

Voldoende keus, voor elk budget!

Van de Ven Ans 22-07-2016 Via de website gekocht

prijs kwaliteit heel goed..
betaling bij aflevering.. zeer groot pluspunt

toestel snel op plaats gezet en alle verpakkingen werden meegenomen. Ideaal

de meest bekende merken zijn bij jullie te vinden voor een goede prijs!

vlug gevonden wat we zochten en bijna nog vlugger in huis, de volgende dag konden we de vriezer al inpluggen.

zal jullie zeker aanbevelen bij iedereen die het maar horen wil!!! wij zijn dik tevreden!

Vissers 22-07-2016 In de winkel gekocht
Zoeterwoude.

Fantastisch moderne winkel met een goede uitstraling, apparatuur prima opgesteld, makkelijk winkelen.

Goed geholpen zonder het idee te hebben dat iets wordt aangesmeerd.

Voldoende voorraad, makkelijk te vinden.

Goede opstelling van de apparaten, prettig winkelen.

Geen.

e weersink 22-07-2016 Via de website gekocht

6,5

Handig online te regelen

Geen service dmv non communicatie! Dynalogic (de koerier)was/is niet op de hoogte van de wensen en de eisen vd klant. Aan de vraag om in de middag te leveren werd geen gehoor geven. De afspraak om de wasmachine en droger op de plek te zetten aan te sluiten en het verpakkingsmateriaal mee te nemen werd geen gehoor gegeven. Alleen door "cash" te geven werd e.e.a alsnog geregeld en werden de apparaten in de woonkamer gestald.

Groot assortiment op de website

Geen communicatie mbt aflever wensen en daadwerkelijke uitvoering van afgesproken regels en wensen.

Klant blijft koning toch?

Esmée 22-07-2016 Via de website gekocht

Hele fijne service! Ik kreeg een goed tijdslot van levering en kon op Google maps precies zien waar de monteur zich bevond en hoeveel klanten er nog voor
Mij aan de beur waren. Ook kreeg ik netjes een sms'je met de specifieke tijd dat de levering ongeveer zou zijn. Ik zou het iedereen aanbevelen hier een bestelling te doen!

Goede service met betrekking tot inlichting vanaf de koop op de website tot de levering. Duidelijk te zien wanneer en hoe laat de levering komt en via de kaart kan je precies zien waar de leverancier zich bevind. Verder hebben de mannen ook de koelkast netjes uitgepakt en geplaatst en tips gegeven over het stabiliseren en gebruik.

Ellie de Jong 22-07-2016 Via de website gekocht

overzichtelijk

bezorgen op de plaats waar het apparaat moet staan, aansluiten en afvoeren oude apparaat zonder extra kosten, TOP!

ruime keuze

snel, ruime keuze, goede prijzen

nee

CRQ547024 22-07-2016 In de winkel gekocht
Cruquius/Haarlemmermeer

Heel overzichtelijk,

veel keuze van goede merken

Duidelijke sortering, alles goed uitgestald (gegroepeerd) de winkel is heel licht,

Wij zijn heel goed geadviseerd, duidelijke uitleg tussen de verschillende uitvoeringen van de andere merken. Geen loze of mooie praatjes. Wij zijn heel tevreden.

Henk Bakker 22-07-2016 Via de website gekocht

inzichtelijk en eenvoudig van de ene stap in de aankoop naar de volgende

Een klacht over de bezorger (een derde partij) werd onmiddellijk gehonoreerd met het retourneren van de extra service kosten ad

Zeer toegankelijke website; levert het "Beste uit de Consumentenbond geteste" product;is een van de goedkoopste; levert een perfecte service.

Henk Kortram 21-07-2016 Via de website gekocht

Ben goed geholpen bij de bestelling en af handeling.

Bij het pinnen ging het fout bank gebeld toen kwam toch goed. De jongens waren er geduldig waar door ik tot rust kwam ik dacht dat ik het goed had geregeld. De bank had een fout gemaakt.

Zie boven dank aan de jongs.

Komt zijn afspraak na.

Ik kom vast terug als ik wat nodig heb.

JH Lange 21-07-2016 In de winkel gekocht
Neckar 24, 2491 BD Den Haag

Prettig geholpen

Stijlvol

Snel niet opdringerig

Lily Kooper 21-07-2016 In de winkel gekocht
Den haag Forepark

Alles makkelijk te vinden

Zeer vriendelijk geholpen, met veel uitleg.

Werkelijk van alles te koop in soorten en maten.
Wij waren blij verrast!

Prima winkel met goede service!

Bassez 21-07-2016 Via de website gekocht

Snel het produkt gevonden

Netjes boven in de badkamer neer gezet.

Zeer ruime keuze

Gemakkelijk contact te krijgen en goed advies

Ferrie Koens 21-07-2016 Via de website gekocht

Snel en vriendelijk

Ik vind er alles wat ik zoek

Willemsen 21-07-2016 Via de website gekocht

Eerst even gebeld en daarna makkelijk online besteld. Zij hebben zelf afspraken gemaakt met een bedrijf dat onze nieuwe inductieplaat kon plaatsen. Geweldig omdat we nog niemand gevonden hadden die een groter gat in ons mooie composieten aanrecht durfde te zagen. Prima geregeld allemaal.

Zeer snelle levering. Fijn contact over het tijdstip van plaatsen. Geweldige monteur die zeer kundig onze Siemens inductieplaat heeft geïnstalleerd nadat hij het gat op maat heeft geslepen. Kortom topservice!!!!

Ze hadden precies wat we hebben wilden en dat ook nog voor de scherpste prijs.

Opnieuw hier besteld. Vorige keer een afwasmachine. Nu een inductieplaat. Ik vind het een zeer fijne internetwinkel. Ze leveren snel en laten exact weten wanneer ze komen. Dat heb ik ook wel eens anders meegemaakt. Zit je de hele dag voor niets te wachten. Prima service, prima kwaliteit ik beveel van Bemmel en kroon van harte aan.

willy otten 21-07-2016 Via de website gekocht

Goed geholpen. Snel antwoord.

Na tel overleg bezorging perfect.

Alles is goed geregeld

Fp 20-07-2016 Via de website gekocht

Gemakkelijk te bestellen

Goed keuze

Snel geleverd

Komt de afspraak na

Van Dongen 20-07-2016 In de winkel gekocht
Den Haag

Eenvoudig te bereiken, makkelijk parkeren en overzichtelijke winkel.

Vakkundige uitleg van de verschillende merken en types waardoor het maken van een keuze goed te doen is.

Er zal waarschijnlijk veel meer te koop zijn maar van de bekende en vertrouwde merken genoeg te bekijken.

Persoonlijke aandacht, goede voorlichting en service.

Marga 20-07-2016 In de winkel gekocht
Forepark te Den Haag

De website is overzichtelijk en gemakkelijk in gebruik. De winkel is overzichtelijk ingericht!

De verkoper in de winkel heeft ons goed geïnformeerd en geadviseerd, na ons aangehoord te hebben. We waren binnen 15 minuten klaar én kregen zelfs ongevraagd extra korting! Waar maaak je dat nog mee!?

Groot assortiment zowel op de website als in de winkels!

Zeer groot assortiment.
Kundig, keurig en klantvriendelijke verkopers.
Geven eerlijk en goed advies.

Ik ben een zeer tevreden klant, al járen......! En blijf dat ook zeker in de toekomst.

John 20-07-2016 In de winkel gekocht
Cruqius

Werden erg goed geholpen, er werd geluisterd naar de wensen en de medewerker kwam zelf ook met suggesties.

Bestelling op afroep,ideaal. En dan ook afleveren op de juiste dag en tijd.

Wij gingen voor een koel/vriescombinatie.
Er was voor ons voldoende assortiment

Erg netjes geholpen, zeer vriendelijk en zeker niet opdringerig.
Plezierig winkelen

W Steijger 20-07-2016 Via de website gekocht

Overzichtelijk. Bestelt vanuit mijn luie stoel.

Prima service. Netjes uitgepakt en geleverd door twee aardige jongens. Kon ook meteen pinnen. Erg handig.

Uitgebreide keuze in 45cm vaatwassers!

Altijd aardig personeel. Ruime keuze en een goed verzorgde winkel en website.

NOvW 20-07-2016 In de winkel gekocht
Den Haag, Forepark

Zowel on-line, als bij ons in de buurt in fysieke vorm aanwezig.

Jammer genoeg levert dit bedrijf geen "losse" frontjes voor de geïntegreerde vaatwasser. Best wel vreemd voor een bedrijf dat hele keukens, inclusief inbouw apparatuur levert.

Beperkt aantal types, merken op voorraad in de winkel. On-line wel meer, maar ik wil graag eerst in het echt zien hoe of wat.

Vriendelijk en deskundig personeel. Lange optie tijd bij een aanbieding, zodat men nog rustig verder kan "shoppen", alvorens een beslissing te moeten nemen.

MvLiz 20-07-2016 Via de website gekocht

Ik ontving vrijwel direct na mijn aanvraag een scherpe offerte.

Op de dag van levering bleek de transporteur de producten in het verkeerde depot te hebben staan. Ondanks dat de afspraak al een aantal weken vast stond, wilde de transporteur niet netwerken aan een spoedige levering. Bemmel en kroon ging hier direct achter aan zodat ik alsnog de volgende dag mijn apparatuur ontving.

BK1547216 20-07-2016 Via de website gekocht

Gemakkelijk te vinden site, goed overzicht.

Ja we zijn zeer tevreden, ook wat de betaling`s mogelijkheden betreft, geen extra kosten, en het wordt aangesloten.
Het volgen van de route ook heel handig.
Ga zo door.

Genoeg.

Tot nu toe een goede service, de beoordeling van de rest service, heb ik nog geen ervaring, maar ik hoop dat dat in het verlengde ligt, met de ervaring tot nu toe.

Nee, alles is gezegd.

m gerrig 20-07-2016 Via de website gekocht

Handig via internet te bestellen. Bestelling verliep goed. Fijn dat je twee keer een smsje kreeg wanneer de bestelling binnen kwam. Ook op internet was het goed te volgen.

volgens mij was ok

a c 20-07-2016 Via de website gekocht

ordernummer BKI547334 Overzichtelijke website en een bestelling was heel makkelijk te plaatsen. Duidelijke instructies over hoe onze oude wasmachine 'klaar te maken voor vertrek' :) Ook heel ideaal dat je zelf een afleverdatum kan selecteren en ook nog een email ontvangen met een wat preciezer tijdstip, hierdoor hoefden we niet de hele dag thuis te zitten wachten, erg fijn! De aflevering was perfect, onze nieuwe wasmachine werd zelfs de trap opgedragen en we kregen er nog allerlei handige tips en instructies bij. De eerste was is er al brandschoon uitgekomen, wij zijn blij!

Bart Singeling 20-07-2016 In de winkel gekocht
zoeterwoude

goede coordinatie, alles wordt geregeld door een verkoper

goed advies en snelle levering

veel keuzemogelijkheid en overzichtelijk gepresenteerd

no nonsense verkoper, goed advies en gecoordineerde levering van montage en apparaat. Razendsnel.

mooie vestiging in Zoeterwoude

Gitta 20-07-2016 Via de website gekocht

simpel, soepel en snel! Mijn nieuwe wasmachine, order BKI547210, staat netjes waar ik hem wilde.

jammer dat je moet bijbetalen voor het naar binnen dragen van de wasmachine en het aansluiten, maar vergeleken met andere webshops is deze extra service goedkoop. Dus geen reden om het niet te doen. En erg prettig is de duidelijke communicatie vooraf, zeker een pluspunt!

Ik wist welke wasmachine ik wilde hebben en bij Bemmel en Kroon kwam uit de prijsvergelijking de beste keus. Dat sprak dus voor zich.

van helvoirt 20-07-2016 Via de website gekocht

zeer gemakkelijk om artikel te kunnen bestellen

duidelijk en correct

zeer uitgebreid

zeer goede site, correcte afhandeling

ursula 19-07-2016 Via de website gekocht

bestelling kon gelijk telefonische geregeld worden ipv via de webshop

Volgende dag in huis. Avond ervoor een mailtje met het tijdstip en een half uurtje voor levering een telefoontje

Ruime keuze voor ieders budget

Klantvriendlijk en snelle levering

Mijn wasdroger ging stuk en aangezien ik echt niet zonder kan, omdat ik klein behuisd ben, besloot ik em te bestellen bij modern.nl omdat ik dacht dat dat wel betrouwbaar zou zijn aangezien dat vroeger radio modern was. Ik besloot om een warmtepomp te nemen omdat die zuiniger zijn. Dus het betreffende model onder rembours besteld. De dag dat de wasdroger zou komen krijg ik smorgens een mailtje dat de wasdroger onderweg is maar dat de winkel failliet is. Gelukkig had ik em onder rembours besteld en dus nog niet betaald. Ik heb de wasdroger niet aangenomen omdat ik dan bij een mankement de Siemensfabriek moest bellen. Dus moest ik op zoek naar een andere winkel. Via google kwam ik bij Bemmel en Kroon. Maar daar had ik eigenlijk nog nooit van gehoord. Even gegoogled voor de recenties en toen gebeld of ze het model echt wel op voorraad hadden want soms staat het er wel maar dan blijkt dat dat niet zo is. Ja hoor, hij was op voorraad. Dus ik wilde em online bestellen maar dat hoefde niet, het werd gelijk telefonisch geregeld en sávonds zou ik een mailtje krijgen met het tijdstip hoe laat de wasdroger de volgende zou komen. Dat ik ook keurig gebeurd. Ik werd zelfs nog een half uurtje van tevoren gebeld. En de wasdroger was nog 25 euro goedkoper ook! Echt een topzaak die weet wat snelle service en klantvriendelijkheid is. Ik heb em bij mijn favorieten gezet, zodat ik de volgende keer weet waar ik iets moet bestellen.

Anke van As 19-07-2016 Via de website gekocht

Vroeger liep ik altijd even de winkel in op de Dorpsstraat en werd ik prima geholpen. U selecteer ik op internet een produkt en bestel digitaal. Zou ik vragen hebben kan ik altijd even bellen.

Keurige jonge mannen die me vragen waar ik de diepvrieskist wil hebben.

Laat ik het zo zeggen: alles wat ik me kan wensen verkopen ze

Ik ben al heel wat jaartjes een tevreden klant.

nee is wel duidelijk denk ik

Ron 19-07-2016 In de winkel gekocht
Zoeterwoude-Rijndijk.

Makkelijk te bereiken en parkeren zonder kosten. Producten netjes en overzichtelijk uitgestald.

Vriendelijk personeel met verstand van zaken en de bezorging keurig zoals afgesproken.

Grote keuze en overzichtelijk tentoon gesteld.

Netjes, ruim, overzichtelijk en goed geholpen.

Henk v Kollenburg 19-07-2016 Via de website gekocht

Overzichtelijke webshop

Alles goed gecommuniceerd, vooraf berichten wanneer levering en tijdstippen

Ruime keus voor elk wat wils

Erg goede service en gratis aflevering op plek in huis.
Bij ons droger op 2e verdieping met draaitrap, nemen de oude mee en ruimen alles op

Daniel 19-07-2016 Via de website gekocht

Duidelijk met alle nodige info

zeer uitgebreide keuze

Snel en goedkoop

Set 18-07-2016 In de winkel gekocht
leidschendam

druk in de winkel dus het was eff wachten

goed

niet alle type in de winkel

een winkel zoals het hoort.

BK1546986 18-07-2016 Via de website gekocht

Via internet bestellen is gemak!

Wat ze zeggen is waar op zaterdag besteld wordt op maandag geleverd.

Mooie producten en goede service

veronique van damme 18-07-2016 Via de website gekocht

vlugge afhandeling

heb een medewerker aan de lijn gehad en ben goed geholpen geweest

ruim assortiment

prijs kwaliteit is dik in orde

Gero 18-07-2016 Via de website gekocht

Het artikel was makkelijk te vinden.

Heel goed, je kunt aangeven wanneer het artikel afgeleverd
kan worden.

Ik wist welk artikel ik nodig had.

Een goede winkel, snelle levering.

Ik heb deze grilplaat gekocht om cadeau te geven op 12 augustus. Na deze datum kan de plaat indien nodig retour gestuurd worden. Super service!

Happy2 18-07-2016 Via de website gekocht

Probleemloos bestellen.

Goede orderafhandeling

Voldoende keuze uit alle witgoedartikelen

Goede webside

vosvos 18-07-2016 In de winkel gekocht
Den Haag

Vriendelijk, behulpzaam.

Er stond precies wat ik nodig had: een mooie oven.

Prima winkel, maar je moet er wel voor "om". Ligt op een bedrijventerrein.

Jos 17-07-2016 Via de website gekocht

zeer snelle site bestelen en betalen

Stipt op afgesproken tijdstip afleveren, netjes boven gezet, voor installatie en aansluiten tips gegeven.

goed

goede winkel, doen wat ze beloven en iets meer.

Riekpas 17-07-2016 Via de website gekocht

Ze komen zeer beslist na wat ze beloven op de site

Na aankoop vond ik mijn product elders iets goedkoper en heb ik zoals aangegeven op de site keurig het verschil terug gestort gekregen, verder prima services ze krijgen van mij een dikke👍

De extra services is helemaal top nieuwe wasmachine hebben ze helemaal naar 3 hoog gebracht en de oude weer mee terug geen hulp hiervoor hoeven te zoeken en dat voor € 5,00 extra, TOP geregeld!

Ria 17-07-2016 Via de website gekocht

De eenvoudige stappen om de zoekplaatjes te verkleinen maken het gebruikers vriendelijk

Het aangeven van bezorgtijden via mail/sms maakt dat er niet de hele dag iemand thuis hoeft te wachten

Groot assortiment

Klantvriendelijke website en persoonlijke service bij vragen dragen bij aan deze score

Mogelijk kan kgg ook via de whattsapp, omdatveel mensen sms niet of minimaal gebruiken.

Bemmel Kroon 16-07-2016 Via de website gekocht

correct en netjes

kan niet beter

voldoende

makklijk

neen

Gert 16-07-2016 Via de website gekocht

Website is duidelijk.

Levering wasmachine ook op verdieping zonder meerprijs. Aansluiten voor gering bedrag mogelijk. Verpakking en oude apparatuur wordt netjes afgevoerd.

De gekozen wasmachine was niet meer leverbaar en zou dus niet meer in de webshop moeten voorkomen. Dit stond in niet in de mail van aankoopbevestiging, wel op de digitale PDF faktuur. Het opvolgmodel is geleverd.

Tevreden met de geleverde wasmachine, bezorg en aansluit service.

Minpuntje is dat er niet zomaar een andere machine geleverd zou moeten worden. Dit stond niet in de aankoopbevesting, wel in de digitale faktuur. Indien klant PDF faktuur niet tijdig opend en zorgvuldig leest zou dit wel eens een onaangename verrassing kunnen zijn zeker als je veel tijd hebt gestoken in het uitkiezen van een bepaald model. Hiervoor zou expliciet toestemming gevraagd moeten worden.

Peter Meyer 16-07-2016 Via de website gekocht

Donderdag de keuze gemaakt, vrijdag reeds geleverd.

Vlot afgehandeld, pinnen en klaar :)

Heb deze webshop leren kennen door kieskeurig, een aanrader. Toppie

Dionne 16-07-2016 Via de website gekocht

Makkelijk en snel geregeld

Aardige service

Veel keuze voor wisselend budget

Makkelijk, snel en goed!