Deze score is berekend op basis van 3197 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

k. Waterman 17-04-2019

Bestelling koelkast ging prima. Heel positief was dat ze naast de oude koelkast ook een ander oud vrieskastje mee terug hebben genomen.

L. Schut 17-04-2019

Vrijdagavond gebeld om een droger te leveren. Zaterdagmorgen 9.30 uur in huis. Top!

Vivian 17-04-2019

Levering van de tafelmodel koelkast was top en zoals beloofd! Dit was de eerste keer dat ik een Track en Trace had waarbij ik de bezorgingstijd exact kon volgen vanaf de ochtend, met het aantal leveringen nog voor me en tijdig een duidelijke richttijd wanneer er zou worden bezorgd en nog een telefoontje van de chauffeur. Nette service, goed afgeleverd. Product gaan we vanavond aansluiten.

Juan 17-04-2019

Prima service van Bemmel & Kroon, vriezer besteld, snel geleverd en de oude opgehaald. Super!

Inge 17-04-2019

Prima shop, correcte en snelle reactie op mails en daarbij ook nog eens zeer aantrekkelijke prijzen.

Jaap 16-04-2019

Dit was mijn vierde koop bij Bemmel en Kroon. Ik blijf onder de indruk van het personeel: deskundig; vriendelijk; goed opgeleid in zowel kennis als manieren. En de juiste producten, natuurlijk. . . .Niet te vergelijken met andere winkels!

Arnauts rudi 16-04-2019

Vriendelijk correct ,en op afgesproken tijd heel tevreden,ook behulpzaam telefonisch

Ruurd 16-04-2019

Duidelijke informatie over het product.
Goede uitleg van mogelijke alternatieven.
Prima prijs/kwaliteit verhouding
Zeer klantvriendelijke klantenservice

Andrea 16-04-2019

Mijn vriezer is supersnel geleverd. Vandaag besteld, morgen in huis. 's Morgens een SMS en mailtje met de levertijd (in een window van 3 uur). Zodra de bezorger in de buurt komt krijg je een SMS-je met de verwachtte levertijd (op vijf minuten nauwkeurig). Enige minpuntje: bezorger was vier minuten te laat :-)).
Echt super. Iedereen aan te raden.

rick 16-04-2019

Een prima webshop. De bestelde wasmachine hadden ze niet op voorraad en kregen ze ook niet meer binnen, maar ik kreeg wel de opvolger voor hetzelfe geld. Uitstekende klantenservice dus.

Jeanine van t Hof 16-04-2019

Wat een prachtige winkel. Heel goed en kundiggeholpen en uiteindelijk een goede wasmachine gekocht.

Deepak 16-04-2019

Een sfeervolle shop. Een heel goede service vandaag besteld daadwerkelijke morgen in huis plus de goedkoopste van alle anderen. Wat vriendelijkheid betreft is helemaal top..problemen worden in de geringste tijd aangepakt. Perfecte levering. Zeer zeker een aanrader. Kies bewust kies voor bemmel-kroon.

Anita 16-04-2019

Werd heel vriendelijk door .... in de winkel in Cruquius geholpen. Gaf goede uitleg over de Neff oven. Ook werd de oven binnen de opgegeven tijd gebracht en geinstalleerd.
Ik beveel deze winkel zeer zeker aan.
vr. gr. Anita

Hak 16-04-2019

Goede site
Makkelijk te lezen en goede service.
Boven brengen aansluiten voor een klein bedrag
Nette bezorgers.

A Leenman 16-04-2019

Vriendelijk en zorgvuldige aanbeveling van het product geen opdringerige verkoper.
Maandag netjes gebeld en wasmachine netjes geinstaleerd en uitleg gegeven, Top winkel

Ploum 16-04-2019

Super geregeld precies op de aangegeven tijd
Service is goed geregeld
Mijn bestelling was niet op voorraad
Ik kreeg een duurder apparaat voor dezelfde prijs
Dat noem ik pas service

Huub 16-04-2019

Fijne webshop waar alles gewoon goed is geregeld. Tot nu toe zijn alle bestellingen bij Bemmel en Kroon perfect verlopen.

Janel 16-04-2019

Heel goed te volgen op je iPad, op afgesproken tijd arriveren. Nette en vriendelijke bezorgers. Kortom, het klopt

Ernie 16-04-2019

Bestelde stofzuiger was helaas niet meer leverbaar, als compensatie voor het ongemak werd ons een duurdere uitvoering aangeboden voor dezelfde prijs.

alex 15-04-2019

Fijne shop mag iets nauwkeuriger communiceren naar de klant en juistheid van het produkt

Stefan 15-04-2019

Prijs kwaliteit zeer aantrekkelijk! Eerst in andere winkel geweest maar de prijs van Bemmel en Kroon lag vele malen lager dan andere winkels. Snelle levering en duidelijke communicatie over de aflevering. Levering van product zeer netjes en volgens afspraak.

Ruud 15-04-2019

Ik heb van te voren zowel telefonisch als per mail contact gehad en alle keren perfect en snel te woord gestaan. Ik heb een AEG inductie kookplaat gekocht en deze is zeer snel geleverd en voor de laagste internet prijs. Nog geen tijd gehad om de plaat te installeren.

Ros 15-04-2019

Een prima combinatie van webwinkel en een showroom waarbij een goed advies werd gegeven . We hebben
mooie apparatuur gekocht ,mede na het advies om in Hoofddorp de kleine verschillen te zien te krijgen bij de Bosch inspiratiehuis . Door medewerker sympathiek geadviseerd , en nu blij met onze apparatuur.

Mes 15-04-2019

Ontzettend goede service, professioneel, flexibel en geduldig. We belden vrijdag namiddag met wat technische vragen over vaatwassser en over de bezorging. Duidelijke uitleg gekregen en netjes te woord gestaan. We begonnen te twijfelen ivm onze eigen voorkeur mbt type vaatwasser we wilden hebben, ook daar was begrip voor en medewerker legde geduldig uit wat de verschillen zijn. Uiteindelijk de juiste besteld en netjes afgeleverd maandagochtend. TOP

w van leuven 15-04-2019

Al mijn witgoed komt bij Bemmel en kroon vandaan ( cruqius ) prettig ,goed en professioneel personeel ,prijs kwaliteit ,prima .zeker gekeken bij andere winkels ( online en in winkel) belangrijk is de goede service.

Suzanne 15-04-2019

Goede aanbiedingen witgoed, snel geleverd binnen een kort tijdvak! Snelle reactie op vragen per mail, kortom: top!

Diana 15-04-2019

Snelle levering en scherpe prijzen. Maar vooral prima en eerlijk advies over de producten.

Aquarius 15-04-2019

Super tevreden. Gelukkig kwam ik de site van deze winkel tegen. Ik heb combi-oven zaterdag besteld en maandag in huis. Fijn dat je bericht krijgt welk dagdeel de bezorging is. Omdat dit mijn eerste aankoop bij deze winkel was heb ik voor pinnen aan de deur gekozen , maar gezien de vlekkeloze bezorging lijkt me dat eigenlijk niet eens nodig. Maar wat mij nog het meest blij maakt is de voordelige prijs , maar liefst 28% goedkoper in vergelijking met BOL of Coolblue e.d.

Tevreden klant 15-04-2019

Een goed en deskundig advies bij de aanschaf van een inductiekookplaat en een oven.
Ook de laagste prijs in Nederland.

kleine wasjes,grote wasjes laat maar draaien. 15-04-2019

duidelijk, overzichtelijk, zeer goed, mooie website met scherpe aanbiedingen, levering op tijd voor mij gekozen datum, pinnen bij de zeer vriendelijke chauffeur en medewerker en ook oude wasmachine meenemen en de nieuwe naar boven brengen gewoon geweldig, nieuwe wasmachine AEG lavamat 6000serie mooi design, vormgeving, zeer duidelijk wasvoorschriften met een draaiknop; graden, programma etc, zeer stil met het wassen en centrifugeren, zeer blij met deze aankoop

HNH 14-04-2019

Helaas was het door ons bestelde artikel uitverkocht. Hiervan hebben we bericht gehad en is ons een betere aangeboden. De tijden van bezorgen werden via de mail en sms goed aangegeven.

Marina van der Tol 14-04-2019

Nadat ik, via Kieskeurig, een keuze heb gemaakt voor de juiste koel/vrieskast, kwam ik uit bij Bemmel en Kroon als de leverancier, met de Beste Prijs en de Meeste Service. Dat deed me besluiten mijn order bij Bemmel en Kroon te plaatsen en dit Is een uitstekende keuze gebleken.
De communicatie met de verkoop was allesomvattend, concreet en perfect; de opdrachtbevestiging lag binnen enkele minuten al in mijn mailbox. Ook de vrije keuze in datum van aflevering en het tijdig informeren over het dagdeel en uur, verliep prima en is uitgevoerd conform de toezegging.
Een uitstekende bezorgdienst heeft mijn Miele KFN 29132 edtcs koelkast goed afgeleverd en mijn oude koelkast mee terug genomen. Het maakt het plaatje van de aanschaf en aflevering van mijn nieuwe koel/vrieskast tot een mooie positieve ervaring en zorgt voor een goed gevoel.

Nouel 14-04-2019

Perfecte uitleg en aflevering. Afspraken op tijd en zoals afgesproken plus deskundige plaatsing en uitleg.

David 13-04-2019

Alles was in 1 woord TOP!
Prima site.
Vooral het volgen van het pakket gaat heel mooi. Veel info, je weet zelfs wie gaat aanbellen.

Peter 13-04-2019

Bestelde droger was niet meer leverbaar. Kreeg een duurdere voor het zelfde geld.

peter 13-04-2019

Een goede prijs, en de levering per koerier is zeer informatief en correct.

Stephan Steunenberg 13-04-2019

Snelle levering en zeer goede service.
Ons product was uitverkocht en werd kosteloos vervangen voor een duurder type.
Super geregeld!

Jonker 13-04-2019

Bemmel en Kroon heeft een overzichtelijke bestelsite, een ruime keuze en na enige vergelijkingen met andere bestelsites bleken ze de goedkoopste te zijn.
Op de dag na de bestelling werd ons item bezorgd. Het pakket was goed te volgen via track & trace en het tijdstip van bezorgen klopte exact. De chauffeur was erg vriendelijk en spontaan, dat is ook wat waard.

Esther 13-04-2019

Vrijdagavond online een vaatwasser besteld om 21.15 uur. Zaterdag om 09.00 uur werd deze bezorgd tot in de keuken. Netjes aangesloten! Oude werd mee genomen en verpakking ook! Top service 👍🏻

Marcel 13-04-2019

Bemmel & Kroon is een prettige winkel om bij te kopen. Laagste prijs garantie en in de winkel krijg je duidelijk uitleg over de apparatuur. Ze zijn duidelijk: internetprijs is winkelprijs.

G. Schoenmakers 13-04-2019

Zeer klantvriendelijk (zeer behulpzaam maar niet opdringerig). Men geeft goede adviezen en is eerlijk over voor-/nadelen.

Prima 12-04-2019

Hele goede ervaring.Makkelijk om bezorgafspraak te maken de service is prima.
Het werd mij aangeraden om voor deze winkel te kiezen en dat was niet voor niets.

HDM 12-04-2019

snelle en correcte service met overzichtelijke opvolging van de levering via de vervoerder

Geo 12-04-2019

Echt een top ervaring! Miele wasmachine gekocht. Was een mooie aanbieding. Maar na het plaatsen van de bestelling kreeg ik bericht dat de machine niet meer leverbaar was en ook niet meer zou komen. Er werd een duurder alternatief van Miele aangeboden voor dezelfde aanbiedingsprijs. Tja, dat had ik niet verwacht. Echt een super actie van Bemmel & Kroon !! Verder vlotte afhandeling en dik tevreden over de bezorging. Nette heren die zorgvuldig en voorzichtig de mega zware machine (100 kg) geplaatst en aangesloten hebben. Eerlijk is eerlijk, dit is beter dan ik verwacht had. Bij deze een compliment voor Bemmel & Kroon.

R. M. HOLTES 12-04-2019

Amazing,

Gisteren besteld online, vandaag geleverd binnen 24 uur,overzichtelijke website met duidelijke informatie,order,betaal proces in 15 minuten,snel besteld en nog sneller betaald.
Overzichtelijke factuur via email en gelijk garantiebewijs
Levering netjes order was goed verpakt en beschermd in doos.
Levering door koerier Dynalogic met duidelijke afleverings informatie via email en sms.
Een 10 met plezier en voldoening gegeven en dat allemaal voor een order tegen een zeer nette scherpe prijs via Bemmel&Kroon

Ronald Holtes

Wouter Leeuwenburg 12-04-2019

ordernummer xxcmxx Prachtige koelkast gekocht, perfecte service voor de aankoop en perfecte service met het leveren. Wat een geweldig bedrijf en raad iedereen aan om bij Bemmel en kroon een aankoop te doen!

Michael van den heuvel 12-04-2019

Donderdag laat in de avond een nieuwe wasmachine besteld .
Vrijwel direct ontving ik een mailtje dat het bestelde product helaas niet op voorraad was . Weer een webshop die te mooi blijkt te zijn om waar te zijn , was mijn reactie na het lezen van de eerste zin .
Totdat ik goed verder keek en zag dat deze aanbieder mij KOSTELOOS een ander beter product aanbood , ZONDER bij te hoeven betalen .
Kijk dat is service met een grote S!
De volgende dag is het product netjes op tijd geleverd .
( ook fijn dat de bezorgdienst een tijdvak aangeeft van te voren , zodat je niet onnodig heel de dag thuis zit).

Kortom , heldere communicatie en doen wat je beloofd ! Dikke duim omhoog voor dit bedrijf .
Vroeger wilde ik nog wel eens de grote " btw vrij ben toch niet gek keten "kopen , maar na deze ervaring met bemmel-kroon weet ik wel beter !
Mannen bedankt !

Annette 12-04-2019

Apparaat telefonisch besteld, medewerker was zeer vriendelijk en gaf duidelijke informatie over levertijd en betaal mogelijkheden. Het bestelde apparaat was de volgende ochtend al binnen.
Samenwerking met vervoerder is goed.

Marco 12-04-2019

Ik ben via Kieskeurig.nl op deze website terecht gekomen. Het was een van de websites die de wasdroger als goedkoopste aanbood.
Snelle service. Werd netjes naar boven gebracht door twee man.
Niets op aan te merken!

Margriet Maastricht 12-04-2019

Heb vooraf nog informatie gevraagd over het artikel. Werd meteen en uitgebreid beantwoord.