Deze score is berekend op basis van 3532 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

R.v.Elleswijk 24-09-2018 Via de website gekocht

Ouderwets goede service

Na een bezoek aan de site heb ik gebeld om meer informatie. Werd uitgebreid en heel betrokken te woord gestaan. Alle aandacht en goed advies. Na aankoop werd alles snel en duidelijk per email bevestigd. Levering en aansluiting gebeurde deskundig en heel serieus en precies volgens het afgesproken tijdstip. Ben blij verrast dat dit tegenwoordig nog mogelijk is, dus mijn volgende apparaat koop ik beslist bij Bemmel & Kroon.

FAM84 24-09-2018 Via de website gekocht

Hoewel de Bosch stofzuiger inmiddels moeilijk te verkrijgen was; kon Bemmel & Kroon hem nog uit voorraad leveren. Top. De volgende dag zoals beloofd in huis.

S.M.W 24-09-2018 Via de website gekocht

Is op, dan krijg je toch de luxere versie! Top service!!

De door ons bestelde vaatwasser was niet meer op voorraad, ik kreeg meteen een mail dat ik dan 't zelfde type alleen de luxere versie kreeg. 's Avonds besteld volgende dag in huis, gratis bezorgd. Een goed voorbeeld van een uitstekende internetshop ervaring!

J van Kuijck 24-09-2018 Via de website gekocht

Conform afspraak

Op zoek naar een nieuwe vaatwasser en deze was, samen met nog twee andere aanbieders, bij Bemmel en Kroon het goedkoopste. Op basis van de levertijden ( de volgende dag geleverd) voor de eerste keer gekozen voor Bemmel en Kroon. Na de bestelling kreeg ik conform verwachting steeds een update van mijn bestelling/levering. De levering was precies op tijd en de bezorger was erg vriendelijk en behulpzaam. Kan niet anders zeggen dan dat ik erg tevreden ben.

Nancees 23-09-2018 Via de website gekocht

Goede prijs en snel geleverd

Gisterenavond voor 22:00 besteld, vandaag jn huis.
Voor een gezin van 5 met een kapotte wasmachine een uitkomst.
Hiernaast werd een scherpe verkoopprijs voor het apart gevraagd.
Top dus!

Wilfred den Boer 23-09-2018 In de winkel gekocht
Bemmel en Kroon Zoeterwoude Rijndijk

Snel en vakkundig geholpen

Kreeg goed advies om voor nieuwe vaatwasser te gaan en 13 jaar oude niet te laten repareren. Kreeg Eur 50 extra korting omdat vaatwasser bij andere aanbieder Eur 50 goedkoper was. Keuze in winkel was snel gemaakt. Levering al volgende dag, oude vaatwasser gratis mee terug. Tijdstip levering kun je monitoren. Half uur vantevoren een sms'je exacte levertijd.

Frits P. 23-09-2018 Via de website gekocht

Professionele en flexibele klantenservice

Wasmachine besteld en kreeg onmiddellijk per mail bevestiging, aar ook melding dat de machine er niet meer was. Er werd een direct een ander type aangeboden voor dezelfde prijs. Bij controleren of die prijs voor dat type correct was, bleek dat bij een andere webwinkel de maschine 45 euro goedkoper was. Gebeld en vrijwel direct werd geregeld dat er 45 euro zou worden teruggestort. Ook direct per mail bevestigd dat het geld onderweg is.
Klasse!

Theo v R. 23-09-2018 Via de website gekocht

perfect geregeld

In de webshop de juiste machine uitgezocht, besteld en betaald. Daarna verloopt alles vlekkeloos. Keurig op tijd bezorgt, uitgepakt, aangesloten en alle rommel inclusief de oude wasmachine meegenomen. Geweldig !

Donja 23-09-2018 Via de website gekocht

Fijne droger!

Goedkoopste prijs en goede levering, ook gratis in België. Droger bevalt goed en was gemakkelijk zelf aan te sluiten.

van spaendonk 22-09-2018 Via de website gekocht

een snelle levering

ik heb voor deze shop gekozen omdat ik mijn apparaat de volgende dag al in huis had. en bij de concurrent 15 dagen moest wachten. ook kreeg ik op mijn apparaat nog eens 100 euro korting. de mensen die het apparaat kwamen leveren waren erg keurig en namen alles qua verpakkingsmateriaal mee.

Alex uit Nieuwveen 22-09-2018 Via de website gekocht

Prima service

Snelle levering, goede informatie over de bezorging en montage. Montage precies op het afgesproken tijdstip en alles keurig en gebruiksklaar achtergelaten.

Seline 22-09-2018 In de winkel gekocht
Zoeterwoude-Rijndijk

snel een nieuwe droger

ordernummer ZTW710652 , ik heb een droger gekocht bij van Bemmel en Kroon op de Rijndijk, een winkel om makkelijk te komen en te parkeren voor de deur, goed advies en meedenkend, en je kan even voelen en zien wat je koopt heel fijn, en de volgende dag geleverd.

Roel 22-09-2018 Via de website gekocht

Top geregeld!

Bij deze shop ook mijn keuken gekocht. Nu een droger van Bosch. Was niet op vooorraad maar toch binnen een week in huis! Via track en trace gemakkelijk bij houden hoe laat je bestelling er is.

Hans 22-09-2018 Via de website gekocht

Prima webwinkel

Dit is mijn eerste artikel wat ik bij hen gekocht heb. Eerst heb ik telefonisch contact gehad en werdt vakkundig, duidelijk en snel geholpen. Tevens waren zij met de prijs het scherpste mede door de extra kassakorting. Zeker aan te bevelen.

Dilek 21-09-2018 Via de website gekocht

Zeer goede service

Er ging wat mis met de bestelling werd netjes door een jongedame gebeld en zij heeft het direct in orde gemaakt. Zodoende had ik mijn bestelling alsnog de volgende dag!

Albert De Veuster 21-09-2018 Via de website gekocht

Snelle en correct service

De site was heel duidelijk en dus gemakkelijk om de bestelling met ordernummer BK1710319 te plaatsen.
De volgende dag reeds de bestelde goederen ontvangen met een correcte en
vriendelijke afhandeling.

Eric 21-09-2018 In de winkel gekocht
Ceuquius

Prima service en flexibele dienstverlening

Flexibel en meedenkend, zowel in de winkel als bij de aflevering van goederen.
Klantgericht en klantvriendelijk

Gina 21-09-2018 Via de website gekocht

Great service

Goede service ,dezelfde dag wasmachine ontvangen.wel niet binnen de door hun gegeven tijdstip.maar ht kwam perfect uit !!

Alessandra 21-09-2018 Via de website gekocht

Fantastische en snelle service!

Een goede vriendin heeft me geattendeerd op Bemmel&Kroon. En terecht!
Mijn zoektocht naar een wasmachine werd heel makkelijk. Eerst kon in gemakkelijk lezen wat de keuzes waren en waar ik op diende te letten op basis van mijn situatie. Daardoor kwam ik meteen uit bij voor mij geschikte machines.
Nadat ik de keuze had gemaakt en de bestelling had geplaatst (order BKI710130), bleek mijn gewenste machine niet meer leverbaar. Dit werd direct opgelost door een iets luxer exemplaar te leveren tegen dezelfde prijs. Dat noem ik nou nog eens service!
Binnen een dag geleverd door zeer sympathieke en vriendelijke heren.
Top!

Peter van Drunen 21-09-2018 Via de website gekocht

Prima service, ze doen wat ze zeggen

Via de shop een wasmachine besteld. Site is overzichtelijk en duidelijk. Makkelijk te bestellen. Goede informatie nadat de machine besteld was. Duidelijk wanneer wat geleverd zou worden en het klopte op de minuut.

eldert 21-09-2018 In de winkel gekocht
zoeterwoude rijndijk

uitstekende service

Kopen al 15 jaar witgoed bij bemmel en kroon. Nog nooit teleurgesteld. Inbouw is ook dik in orde. Prijzen zijn scherp en concurrerend.

TK 21-09-2018 Via de website gekocht

goede service en super apparaat

Goed en snel geholpen. Apparaat was niet voorradig maar maar communicatie hierover / antwoord op mails was super snel en accuraat. Apparaat uiteindelijk alsnog snel geleverd. Plaatsing ging supersnel

henkieboy 26-01-2017 Via de website gekocht

aankoop bij BenK

Prijs/kwaliteit niet te kloppen. met nog extra korting indien men meer dan 3 stuks koopt . Dus bestellen maar :)

Pluspunten

• groot assortiment
  • levering wanneer het u past

Nele Lemmens 17-11-2016 Via de website gekocht

Goedkoopste, snel en goede service!

Ik had als Belgische nog nooit van Bemmel en Kroon. Ik kwam bij jullie website uit omdat ik er De wasmachine die ik wou tegen de voordeligste prijs vond. Ik heb even getwijfeld maar besloot toch om hem bij jullie te bestellen omdat ik kon betalen bij levering. Ik kreeg zelf een nieuwer model aangeboden tegen dezelfde prijs! De wasmachine werd netjes geleverd op het afgesproken moment en geinstalleerd zonder extra kosten! Ik ben heel blij met jullie service en zal bij een volgende aankoop zeker eerst langs jullie website surfen! bedankt!
(BKI569313)

Pluspunten

• Goedkoopste
  • Goede service

Minpunten

• pinmachine werkte niet met mijn belgische kaart

roland 10-08-2016 Via de website gekocht

super

BKI550582. Was de enige website waar deze LG Robotstofzuiger zo goedkoop was. Bij concurrentie 10% hogere prijs en op hun belgische website tot zelfs 20 % duurder. Amai... Perfecte registratie, betaling en levering binnen de 4 werkdagen in Belgie. Zeker voor herhaling vatbaar.

heel duidelijke opvolging en berichten over je order

binnen de 4 werkdagen levering in Belgie.

Pluspunten

• service webshop
  • snelle levering

C Kuyken 05-08-2016 Via de website gekocht

Prijs lag 90 euro onder bol.com en allerlei andere sites. Gisteren besteld vandaag geleverd.

Nette mensen die de levering deden.

Alleen diepvriezer besteld

Jammer dat je moet betalen om te pinnen.

Verdeyen 13-07-2016 Via de website gekocht

Zeer ruime keuze uit toestellen, de meeste ook meteen voorradig. Binnen de paar minuten bevestiging bestelling en factuur. En nog eens enkele minuten later bevestiging levering met alle nuttige info daaromtrent.

Eventuele service na verkoop kan (en hoef ik hopelijk) nog niet beoordelen. De service en het gemak dat ik tot nu toe ervaarde was evenwel uitstekend. Betalen kan op alle mogelijk gangbare manieren. Ook gewoon pinnen bij aflevering. Niet dat het nu zo heel erg dringend was, maar bestelling werd geplaatst om 15 u 45 en werd inderdaad de volgende dag reeds geleverd.

Het assortiment waaruit gekozen kan worden is zeer ruim te noemen.

Tony 07-07-2016 Via de website gekocht

Via de keuzebalk bovenaan de website kom je snel tot bij het juiste artikel

Bestellen, betalen en leveren liep zeer vlot en de e-mailcommunicatie daarover was steeds accuraat en snel

Vond snel een toestel naar mijn keuze

Nog geen tien op tien want daarvoor zou ik eigenlijk eerst eens een contact met de naservicedienst moeten hebben gehad. Gelukkig is dit (nog) niet nodig maar mocht men mij daar vlot en vriendelijk verder helpen dan verdiend Bemmel & Kroon van mij een dikke tien!

Een in België misschien een iets minder gekende speler op de electro- markt maar zeker de moeite van een bezoekje waard

JRoels 05-01-2015 Via de website gekocht

3,5

Vaatwas Siemens SN25M205EP besteld online, waarbij heel "sneaky" een ander type SN28M241EU voor levering wordt opgelijnd.

Vaatwas Siemens SN25M205EP bij Bemmel & Kroon besteld online. 1ste Email factuur vermeldt juiste type 2de mail vermeld ander type SN28M241EU Geen van beide emails verwijst expliciet naar de omwisseling. Bij telefonische navraag wordt er verhaal opgehangen alsof het voorgestelde type de "opvolger" zou zijn van het bestelde type. Deze info bleek bij navraag bij Siemens pertinent onjuist. Daarentegen werd bij de annulering van het order absoluut niet moeilijk gedaan, de annulatie werd meteen bevestigd per mail.