Deze score is berekend op basis van 3198 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Rene 23-08-2017 Via de website gekocht

Supersnel!

'S avonds even een droger gekocht en 's ochtends stond hij er al! Veel sneller kan haast niet, geweldig. Qua levertijd moet je de hele dag thuis blijven dus dat is een minpunt.

molenaar 23-08-2017 Via de website gekocht

Belabberd!

Artikelen zijn niet tot aan drempel geleverd zoals vermeld op de site.
Bezorger weigerde te sjouwen naar 3 hoog, ondanks mijn aangeboden hulp. Nu wordt de gang geblokkeerd.
Gebeld met service desk en nu wordt belofte gedaan dat ze mensen zullen sturen. We wachten af

Corrie 23-08-2017 Via de website gekocht

Slordige communicatie

Voor het eerst besteld bij Bemmel & Kroon. Gewenste bezorgdag aangegeven bij bestelling. Gekozen om het gasfornuis te laten installeren door hun monteur, maar helaas kon de monteur niet de gekozen bezorgdag. Dus in overleg met de monteur afgestemd dat de goederen op de gewenste bezorgdag zouden komen en de monteur de eerstvolgende werkdag het apparaat zou komen aansluiten. Helaas kwam er op de gewenste bezorgdag geen mail met bezorgtijdstip. Dus contact opgenomen met Bemmel & Kroon. Die hadden zomaar de bezorgdag aangepast naar de dag dat de monteur zou komen, zonder overleg. Dit was niet handig. Daarna kreeg ik een mail, dat de goederen ineens op zaterdag tussen 8.00 en 20.00 uur bezorgd zouden worden zonder overleg. Daarnaast bleek ook het bestelde product niet leverbaar en werd er wel een nieuw product aangeboden tegen dezelfde prijs. Dat was wel netjes. Helaas was de 2e factuur was ineens € 50 duurder. Dit wordt gelukkig weer terug geboekt. Geen vlekkeloos aankoop.

Goede communicatie en service 22-08-2017 Via de website gekocht

Goede communicatie en service

Ik koos voor Bemmel en Kroon simpelweg omdat deze winkel (net als de Media Markt overigens) de goedkoopste prijs bood voor de wasmachine die ik graag wilde hebben. Bij MM bleek de machine opeens uitverkocht, en daarna ook bij B&K, maar zij boden mij direct een vervangende ((duurdere) wasmachine van hetzelfde merk. Dit was een goede en prettige gang van zaken, temeer omdat de wasmachine ook nog eens heel goed functioneert. Al met al een prettig 'consumptie-gevoel', zal ik maar zeggen.

Ineke 22-08-2017 Via de website gekocht

BEMMEL&KROON : 1-2-3 KLAAR !!!

wasmachine na 19 jaar versleten. Via de consumentenbond, waar ik de voor mij juiste machine uit zocht, terechtgekomen bij Bemmel&Kroon. Mooie duidelijke site, overzichtelijk. Makkelijk te volgen van uitzoeken, naar bestellen en betalen. Mooie track en trace. De volgende dag stond hij hier te draaien. SUPERBLIJ.

Herman 22-08-2017 Via de website gekocht

Snel geleverd, beste prijs!

EUR 35 extra kassakorting op een Bosch WTY87700NL warmtepompdroger via de site van Bemmel & Kroon! Er waren meerdere aanbieders met exact dezelfde prijs, maar hierdoor werd Bemmel & Kroon dus veruit de goedkoopste! De volgende dag, keurig vroeg in het aangegeven tijdsslot geleverd.

Website is snel, duidelijk en overzichtelijk. Bestellen is makkelijk en meteen via iDeal betaald. Pinnen bij levering is ook mogelijk. Communicatie van Bemmel & Kroon is snel en duidelijk. Meteen factuur via de email. Later op de dag een indicatie van levertijd (tussen 13:00 en 16:00). Werd uiteindelijk voor 14:00 geleverd dus prima op tijd.

E. Seelig 22-08-2017 Via de website gekocht

Duidelijke site, telefonisch klantvriendelijk en behulpzaam (meedenkend). De service van de bezorgers was ook fantatisch. Vriendelijke medewerkers.

Spadon 22-08-2017 Via de website gekocht

Klantvriendelijk, zeer tevreden

Telefonisch een koel/vriescombinatie besteld. We zijn goed geholpen en de levering was keurig volgens afspraak. Een dag van te voren hoor je tussen welke tijden de bezorging komt en zo'n 20 minuten voordat ze er zijn word je even gebeld. Personeel is vriendelijk en hebben alles netjes op zijn plek gezet.

j de groot 22-08-2017 Via de website gekocht

100% geweldig

De stofzuiger van Miele Complete C3 Black Diamond Ecoline volgens de consumentengids de beste uit
de test.Bemmel en Kroon de goedkoopste en doen precies wat afgesproken is,wordt continu op de
hoogte gehouden en afgeleverd precies op tijd Hulde

E.R van der ven 22-08-2017 Via de website gekocht

Vond de site heel duidelijk,en heb voor deze winkel gekozen omdat het in de buurt zat en ik vond de prijzen van de productie heel aantrekkelijk

Jaimy 22-08-2017 Via de website gekocht

Prima en snelle service

In het weekend deze vaatwasser besteld en betaald. Ik kreeg op zaterdag een mail terug met bericht dat het model niet meer leverbaar was, maar dat ik het opvolgende en tevens veel duurdere model voor dezelfde prijs kon krijgen, dit gebeurde automatisch en hier hoefde ik verder niets voor te doen.

Het nieuwere model had dezelfde levertijd en binnen 2 dagen had ik hem binnen.
Handige service van de vervoerder, je krijgt een mail in de ochtend en een sms een half uur voor levering.
Deze tijden werden keurig nagekomen.

Prima geregeld!

Monique Reekers 22-08-2017 Via de website gekocht

Superblij met de service!

Alles top in orde:
* overzichtelijk productaanbod
* zeer goed vindbaar op zoekwoorden
* snelle levering
* zeer goed informatietraject en je wordt prima op de hoogte gehouden
* service ter plekke was perfect en vriendelijk
* betalen met pin geen probleem
* Kortom erg blij met mijn aankoop via Kieskeurig!

Christa 22-08-2017 In de winkel gekocht
Den haag

Top zaak uitstekende service

Ik ben top geholpen goede uitleg gekregen zeer goede motivatie ik ben helemaal tevreden met me spullen

Frank 22-08-2017 Via de website gekocht

Incomplete levering

Aanvankelijk erg aardig en netjes behandeld door Bemmel & Kroon. Er zouden twee pakketten geleverd gaan worden. Nadat de koerier Dynalogic langs geweest was voor de levering, is er echter maar 1 pakket geleverd (er was ook geen pakbon ter controle). Dit verhaal voorgelegd bij Bemmel & Kroon waarna zij dit gecontroleerd hebben bij de koerier. Dynalogic zegt twee pakketten gescand en geleverd te hebben, en Bemmel & Kroon neemt dit aan voor waarheid. Uiteindelijk maar 1 pakket ontvangen en gemiste items worden niet nagestuurd, einde verhaal. Slechte service!

S Holshuijsen 22-08-2017 Via de website gekocht

Wasdroger

Prima shop alles is overzichtelijk en makkelijk te vinden. Snelle leveringen en betrouwbaar. Ik zou zo hier weer wat bestellen.

adriaan89 22-08-2017 Via de website gekocht

100 procent afspraak nagekomen

geweldige site, geweldig aankoopbedrag, correcte levering. Dit was mijn eerste aankoop hier, maar zeker niet de laatste.

John Derksen 21-08-2017 Via de website gekocht

Prima service!!

Strak geregeld en volgens afspraak afgehandeld. Precies wat je mag verwachten van een goede winkel. Zeer goede prijs/kwaliteit verhouding.

Herald 21-08-2017 Via de website gekocht

Service gericht!

Er is voor mij eigenlijk maar een witgoed winkel en dat is Bemmel & Kroon. Waarom? Snelle reactie op mail, zeer service gericht en houden zich keurig aan de (leverings)afspraken. Over het product, de afzuigkap, kan ik nog niets zeggen omdat deze nog niet is geïnstalleerd maar als de pre sales net zo goed is als de after service maak ik me niet druk. Volgende aankoop zeker weer deze winkel!

Horay 21-08-2017 In de winkel gekocht
cruqius

Aanpakkers met top Service

Top Service en goede levering. Heb diverse huishoudelijke apparaten besteld en deze werden gelijk geleverd. Helaas zat er kleine schade op een van deze apparaten en deze heb ik niet aangenomen bij de bezorging. Contact opgenomen met de winkel en die vertelde mij dat ik de volgende dag een nieuwe krijg thuis bezorgt. Betrouwbaar en goed gehandeld!!!

Marina Gur 21-08-2017 Via de website gekocht

Goed en snel

Ik heb een koel/vries combi gekocht via deze verkoper. Telefonisch contact was goed, goede advies gekregen. De levering was super snel! Hoewel ze niet zelf installeren hebben ze meteen een opdracht gegevrn aaneen installatiebedrijf. Deze laatste was ook gewoon goed! Super tevreden !

LG FH4U2TDN1 21-08-2017 Via de website gekocht

Heel correct en klantvriendelijk!!!

We hebben een uitstekend contact gehad met de sales verantwoordelijken, we werden correct geïnformeerd en kregen een top-service, zowel per mail als bij levering.

Ron 21-08-2017 Via de website gekocht

Prima service en goede communicatie

We hadden een nieuwe vaatwasser uitgezocht en via internet gevonden dat Bemmel en Kroon de laagste prijs hanteerde. Het type dat we besteld hebben bleek niet op voorraad. Er is toen een vergelijkbare (en iets duurdere) vaatwasser gelaverd tegen dezelfde prijs. Ook de aflevering verliep zonder problemen. Prima service!

fam. Vis 21-08-2017 Via de website gekocht

Prachtig gasstel en vriendelijke bezorging

Product is naar wens en de bezorging prima op tijd bezorgd.
Opvallend waren de vriendelijke jongemannen die het netjes in de keuken hebben afgeleverd.

Peetje 20-08-2017 Via de website gekocht

Gewoon een prima bedrijf!

Prima service, snel geleverd of dag naar keuze. Goedkoper. Bezorgteam is uitstekend. Grote keuze in modellen en merken.

Familie Urgert 20-08-2017 In de winkel gekocht
Den Haag

HELDER ADVIES & SCHERPE PRIJS!

Bemmel & Kroon maakt zijn slogan meer dan waar. Bij de aanschaf van een nieuwe wasmachine was de professionele en heldere uitleg van de verkoper voor ons de doorslag. Na een persoonlijk advies waren we overtuigd. Ook de scherpe prijs speelde natuurlijk een rol. De prijs lag €50 onder de scherpste prijs op Kieskeurig. De wasmachine werd snel & deskundig geinstalleerd door twee aardige en sterke installateurs. Uiteraard werd de defecte wasmachine direct meegenomen. Kortom, Bemmel & Kroon spant voor ons de kroon!

Ta Van 20-08-2017 Via de website gekocht

Geweldig service

This site is highly recommended. For comparison with 2 other sites (belgian and french). In fact, I ordered the similar product through this sites, and I had to wait for several weeks before receiving a notification, that they didn't have this product in stock. A lot of time wasted, for nothing.
On the other hand, B&K delivered the refrigerator I urgently need, in 2 days.
Congratulations for this very good performance.

Marjan 20-08-2017 Via de website gekocht

Prima service!

Hier terechtgekomen vanwege de prijs (was het goedkoopste van allemaal) en net voor 16.00 uur besteld, volgende dag in huis. Bezorgd door keurig nette heren! Ook het telefonisch contact verliep vriendelijk en serieus. Echt van harte aan te bevelen deze firma! Namen ook de oude machine gratis mee terug!

j.kuipers 20-08-2017 Via de website gekocht

Goede kwaliteit

Vlotte bediening is zeer goed .en vlotte afhandeling en snelle levering .en vriendelijk personeel dat alles goed uitleggen .zal hier vaker gaan kopen

frans weygerse 20-08-2017 Via de website gekocht

aeg droger t75373nah

is de tweede keer dat ik iets koop goede dienstverlening ze waren op tijd je kunt via dynalogic goed volgen op internet petje af

Van Vulpen 20-08-2017 Via de website gekocht

Tel bestelling op site een vakje niet aangevinkt kon worden

1ste wasmachine had fabricage fout, volgende dag andere gekregen, extern vervoer is minder dan eigen vervoer van BEmmel en Kroon/ is professIoneler,wel netjes opgelost

Stefan 19-08-2017 Via de website gekocht

Scherp geprijsd en top service!

Eerder al mijn keukenapparatuur bij Bemmel & Kroon besteld, nu een nieuwe wasdroger. Wederom na vergelijken zeer scherp geprijsd en een snelle levering op de door ons gewenste datum. Extra pluspunt is de afleverservice op z'n plek (2e verd) incl. installatie, is z'n geld meer dan waard.

Tim 19-08-2017 Via de website gekocht

Snel en keurig. Én voordeliger dan de grotere concurrent!

Telefonisch keurig te woord gestaan. Order keurig afgehandeld én snel, correct en op de plek waar wij wilden geplaatst.

Al vaak besteld bij coole blauwe jongen, maar prijsverschil was meer dan 50,- en ze konden/wilden daar niets aan doen. (Exact t zelfde apparaat)

Erik 19-08-2017 Via de website gekocht

Snelle service en enorm snelle bezorging

Bemmel en Kroon was aanzienlijk goedkoper dan de andere bedrijven die Pelgrim apparatuur verkopen.
Bezorgen kon al de volgende dag en tegen een vergoeding waar ik niet heen en weer voor kon rijden.
Telefonische service was deskundig en vriendelijk.

LS 19-08-2017 Via de website gekocht

Snelle levering, goede communicatie

Via de webshop onze koelkast gekocht. Eerst in de winkel gekeken wat er te koop is. Geen opdringerige verkopers, we konden rustig rondkijken. Goede communicatie via de mail en snelle levering.

Ton Plattel 19-08-2017 Via de website gekocht

geweldig goed bedrijf

Een goedkope aanbieder , met veel goede merken. Een uitstekende service, goede aankoop voorlichting en hulp bij onduidelijkheden

Martijn 19-08-2017 Via de website gekocht

Erg goed!

Erg goede service en snelle reacties op mail. Ook afleveren en mogelijkheden prima. Fijn dat service en scherpe prijzen hand in hand kunnen gaan.

Paul 19-08-2017 Via de website gekocht

Aflevering geweldig, geheel zoals beloofd !

Ik heb deze Miele C3bij de Bemmel en Kroon omdat zij het goedkoopste waren ! Levering de volgende dag! Correcte koerier

Teun en Aad 19-08-2017 Via de website gekocht

Perfecte service

Alles is bij Bemmel -Kroon perfect in orde van de telefoniste tot aan de bezorgers zeer vriendelijk vid ik ook nog een pluspunt

Ellen 19-08-2017 Via de website gekocht

Prima & snelle service

O.b.v. prijs gekozen; keurig alles direct per mail bevestigd. Levering op de minuut nauwkeurig en binnen 10 minuten geïnstalleerd, opgeruimd en weer vertrokken (inclusief oude machine). Kortom; zeer tevreden.

Carolina 19-08-2017 Via de website gekocht

Niets dan lof

Geweldige service en inderdaad afspraak is afspraak. Bestelde online vrijdag om 15.55 uur mijn LG Amerikaanse koelkasten met de mededeling dat mijn vriezer en ijskast het die dag hadden begeven. 16.03 kreeg ik een bevestiging van mijn bestelling en dat hij de volgende dag zou worden geleverd. De volgende dag stond hij op de afgesproken tijd en netjes afgeleverd te pronken in de keuken. De oude ijskast plus vriezer zoals afgesproken mee terug. De jongens van Firma Dynalogic waren voorzichtig met het plaatsen, zonder stoten of beschadigen van muren en dat was niet makkelijk met een apparaat van 141 kilo en formaat dat kantje boord door de deuren ging. Hartelijk dank Bemmel en Kroon super service.

Michel 19-08-2017 Via de website gekocht

Fantastische prijs EN snelle levering

Donderdag avond besteld, ordernummer was op voorraad, dus zaterdag al geleverd met duidelijk tijdstip wanneer het geleverd werd.
Produkt is zoals op de website vermeld staat.

Arjan 19-08-2017 Via de website gekocht

Alles waargemaakt wat beloofd was!

Scherpste prijs die ik kon vinden op internet en alles volgens afspraak verlopen, prima!
-------------------------------------------------

José 19-08-2017 Via de website gekocht

Uitstekend produktaanbod tegen onklopbare prijzen

Ik keer graag teurg naar de webshop van Bemmel&Kroon: onklopbare prijzen voor hoogwaardige producten. De lezer geef ik de raad voor keuken- en electro zijn tijd niet te verliezen door urenlang rond te surfen om prijzen te vergelijken, maar meteen de website van Bemmel&Kroon te raadplegen.

Elke 19-08-2017 Via de website gekocht

vlotte service!

Heel correcte en vlotte service! Duidelijke bevestigingsmail, goed op de hoogte gehouden van stand van levering en heel goeie track en trace! Waarom zou je je verplaatsen naar de winkel en sukkelen met een zwaar stuk als het zo eenvoudig kan?!

Maud 18-08-2017 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

Super service!

een mooie koelkast gekocht. kreeg korting omdat de koelkast die ik wilde niet op voorraad was. Op de dag van bezorging kreeg ik een halfuur van te voren netjes een belletje dat ze eraan kwamen. Het waren nog twee leuke gozers ook ;)

Gerben 18-08-2017 Via de website gekocht

Goede snelle service

Bestelde product was niet meer voorradig. Middels snelle communicatie werd ik op de hoogte gesteld dat men een gelijk of beter alternatief zonder meerprijs geleverd zou krijgen.

A. van Rijswijk 18-08-2017 Via de website gekocht

perfecte service

Vaatwasser besteld bij veiligkopen.nu.
omdat we 8 jaar geleden ook een vaatwasser bij veiligkopen.nu hebben gekocht en zeer goede ervaringen
met dit bedrijf hebben gehad wederom voor dit bedrijf gekozen.
o.a. hun service is zeer goed te noemen zowel met het leveren en de prijsstelling.
Hun extra 5 jaar verzekering is ook perfect wij hebben met onze oude vaatwasser na de garantie periode problemen gehad en dit werd snel en zonder problemen vergoed petje af!!
Onze nieuwe vaatwasser is wederom door nette bezorgers gebracht en precies op tijd.
Ga zo door!!
Xxxxx

A.M. 18-08-2017 Via de website gekocht

prima service

Goedkoopste aanbieder van de wasautomaat de we wilden. Snelle levering, goed aangegeven hoe laat het apparaat bezorgd werd.

Ton 18-08-2017 In de winkel gekocht
Fore park

2e generatie klant

Overzichtelijke winkel voor witgoed en een prachtige keuken showroom, waar alle artikelen makkelijk te vinden zijn
Het personeel laat de mensen eerst rustig rond kijken alvorens ze aan te spreken

Robert 18-08-2017 In de winkel gekocht
Bemmel en Kroon Forepark Den Haag

Goed geholpen

In vestiging van B & K te Den Haag ben ik na eerst zelf zoeken geholpen bij mijn keus door een medewerker van B & K. Deze nam nadat ik mijn wensen had verteld goed de tijd om de voor- en nadelen van de diverse vaatwassers uitleggen. Hij liet tevens meteen weten dat plaatsing/installatie, in verband met de vakantieperiode, wat langer dan normaal zou kunnen duren. Dus geen verrassing op dat gebied, gelukkig voor mij kreeg ik snel een bericht van het bedrijf dat zou gaan plaatsen. Dus was het me een weekendje wachten wel waard.