Deze score is berekend op basis van 2948 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Brenda 27-06-2017 Via de website gekocht

Goed op de hoogte gehouden over levering via mail. Oude koelkast netjes meegenomen en nieuwe netjes op de 2de etage geleverd zonder extra kosten. Top service

Van Spronsen 27-06-2017 In de winkel gekocht
Cruquius

Deskunig personeel en servive goed

Personeel heeft kennis van zaken en neemt de tijd voor uitleg. Alles ging verder heel goed. Geen lange wachttijd met bezorgen.

RobertGG 27-06-2017 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

Grote keus, goed advies en prettige prijzen

De website is een prettig hulpmiddel om je te oriënteren om vervolgens naar de showroom te gaan. Daar zijn de apparaten ook echt te zien en te 'voelen'. Bovendien zijn veel apparaten in voorraad en dus snel leverbaar.

wilco 27-06-2017 In de winkel gekocht

een zeer geweldige service

ik ben een zeer te vrede klant alles wordt goed uitgelegd en als het op voorraad dan heb je ret de volgende dag al in huis

Annemarie Smits 27-06-2017 In de winkel gekocht
Den Haag

Goede keuze, advies en service!

Goed advies bij aankoop nieuwe Amerikaanse koelkast. Geen opdringerige verkoopmethodes maar goed aanbod waar we later op terug mochten komen. Zowel in de winkel als telefonisch adequaat geholpen. Op tijd bezorgd door vriendelijke bezorgers

Bart 27-06-2017 In de winkel gekocht
Zoeterwoude/Rijndijk

Aankoop wasautomaat.

Wederom voor deze winkel gekozen na vorig jaar er ook onze wasdroger er gekocht te hebben. Prima geholpen door de verkoper bij het uitzoeken van een nieuwe wasautomaat, voor en nadelen van de verschillende automaten uitgelegd waardoor wij er makkelijk zijn uitgekomen. De bezorging was ook uitstekend verzorgd, de wasautomaat werd geplaatst en aangesloten door de bezorgers, de wasdroger hebben zij ook nog voor ons op de wasautomaat geplaatst.

J.H.M. Blom 27-06-2017 Via de website gekocht

Prima prijs en service

Wij waren aan een nieuwe koelkast toe, oude was nog goed maar wel minstens 13 jaar oud. Eerst met Siemens gebeld naar het type van de opvolgende koelkast (er zijn zo veel modellen). Daarna via internet een bedrijf gevonden dat dit typekoelkast in voorraad had en ook een leuke prijs aanbood. Dit was Bemmel & Kroon. Online besteld, kregen direct een bevestiging van de bestelling en een leveringsdatum. Nog even telefonisch contact gehad omdat het typenummer iets afweek. Dit was echter een iets duurdere koelkast voor dezelfde prijs. Altijd goed. Op de datum van plaatsen vooraf nog een telefoontje dat de monteur in aantocht was. Prima geplaatst. Alles goed. Betaling per pin na plaatsen.

Angel 27-06-2017 Via de website gekocht

Snelle levering en goede service

Bij de bestelling van onze wasmachine kreeg ik direct een mail dat deze machine niet meer leverbaar was. Wij kregen hiervoor in de plaats een andere duurdere machine van Siemens geleverd tegen de zelfde toch al zeer goede prijs.

Robert 26-06-2017 In de winkel gekocht
Hoge Rijndijk 269

Geweldige service, en er wordt meegedacht

Op ons gemak eerst zelf kunnen oriënteren, zonder opdringerige verkopers.
Vervolgens super advies gekregen van de zeer vriendelijke medewerker, welke ons heeft doen besluiten om bij deze vestiging onze nieuwe koel/vries combinatie aan te schaffen.

Vervolgens wordt voor het kleine bedrag van € 9,95 (extra service) de combinatie uitgepakt, op zijn plaats gezet, en al het inpak materiaal wordt meegenomen.

Super toch, weg is maar weg.

Marco 26-06-2017 Via de website gekocht

Geweldig

Goede prijs, samen de gewenste producten uitgezocht, vergeleken, gewijzigd, wn dat nog een paar keer. Ze denken met je mee. Alle apparatuir voor de keuken gekocht.

Marius 26-06-2017 Via de website gekocht

Geveldige services

Comunicatie via e-mail zeer goed. De factuur van aankoop
echt duidelijk was. De administratie werk super was !!! De besteling op tijde gekomen. Ik heb de koelkast gekocht. Jammer dat was hij buiten de deur uitgepakt maar gelukkig zonder de schaden op de derde verdieping opgebracht. Verder Succes en Bedankt

Liliane VERKESTE 26-06-2017 Via de website gekocht

Geweldige service !

Ik ben nog van de generatie dat meestal in de winkel dit soort artikelen koop, maar door het grote prijsverschil heb ik toch besloten het erop te wagen....... wat een verrassing, ik kon gemakkelijk contact krijgen met de zeer vriendelijke klantenservice voor aanvullende informatie, waarvoor alle lof.
Ook de aflevering was een schot in de roos, het was niet alleen snel, maar er werd ook nog rekening gehouden met persoonlijke wensen, ook hier zeer tevreden !
Ik zal in de toekomst bij vervanging van andere huishoudelijke artikelen eerst bij deze firma kijken of ze me kunnen bieden wat ik zoek.
Ik heb dan ook al reclame voor ze gemaakt...... een aanrader !!!!

Bob 26-06-2017 Via de website gekocht

Snel en goed

Koelkast besteld volgende dag al in huis. Helaas deed de koelkast het niet. Uiteraard meteen gebeld met Bemmel en werd meteen goed opgelost door de volgende dag zonder gedoe de koelkast om te ruilen.

k.bader 25-06-2017 Via de website gekocht

zeer slechte service

Wel meer diverse spullen gekocht bij bemmel en kroon. Maar deze keer zeer slechte aflevering.Aflevering uitbesteed aan Dynalogic maar deze moeten dan wel ter zake kundig zijn en/of beter ingelicht worden.
Wij hebben meer betaald om geheel aan te sluiten. De heren hebben het geheel niet waterpas afgesteld(wasmachine liep weg bij eerste gebruik)de verpakking moesten wij maar bewaren voor het geval er iets niet goed was om weer terug te nemen. In de afvoer hadden wij een rubber mof voor de stank geplaatst dit zou niet meer passen bij de nieuwe afvoer,de slang werd zonder bijgeleverde versteviging geplaatst en geheel in afvoer gestopt.Of wij nog tape of touw hadden om bij mee te nemen wasmachine de slang en stekker vast te maken.Helaas even geen spullen meer bij van Bemmel en Kroon.

Ruud van Koesveld 25-06-2017 Via de website gekocht

Supersnel, keurig op de 2e verdieping gezet, perfect!

Eén telefoontje was genoeg, telefonisch besteld, 's middags leveren en pinnen aan de deur, geen probleem. Oude droger meegenomen en nieuwe op zolder gezet, uitgepakt en verpakkingsmateriaal meegenomen.
En geen kosten! Perfect!

J. Stam 25-06-2017 Via de website gekocht

Snel en goed!

Bemmel en Kroon heeft een duidelijke site en was veruit de goedkoopste met onze Bosch Koel/vries combinatie. Duidelijk mail met de aflever tijd. En snel en netjes bezorgd! Volgende keer kijken wij eerst bij Bemmel en Kroon!

Fam Moritz 25-06-2017 Via de website gekocht

Super slechte aflevering

De web shop is prima, duidelijk met goede prijzen maar het transport is waardeloos.
Bij ons kwam de vervoerder ruim 2 uur te laat zeer ongemotiveerde bezorgers en te lui dat ze uit hun ogen keken.

Fam Moritz 27-06-2017

Na dat de winkel contact met ons heeft opgenomen is men zeer coulant naar ons toe geweest om de frustratie omtrent de levering van onze koelvries combinatie te verzachten.
Hulde daar voor want vaak schrijf je een review en hoor je niets meer .
Dus al met al een dikke 10 voor deze sportieve actie

M. Cancrinus 25-06-2017 Via de website gekocht

Super goede service

De levering van mijn wasmachine was uitmuntend. De shop had mijn favoriete wasmachine niet op voorraad maar Bemmel en Kroon heeft dat probleem razend snel opgelost. Ze waren ook nog eens de goedkoopste. Zeer tevreden met mijn aankoop bij deze winkel.

Nelly 24-06-2017 In de winkel gekocht

Geweldige service/ aanbieding

Bij Bemmel en Kroon wordt je super goed geholpen. Je krijgt een goed en eerlijk advies en er zijn vele aanbiedingen. Door de verkoper wordt je keurig te woord gestaan . De wordt tijd genomen om alles uit te leggen en verschillen te bespreken wat betreft verschilende apparaten.

Jan 24-06-2017 Via de website gekocht

Goed als altijd!

Koop al jaren bij Bemmel en Kroon. Altijd goede service, of je nou in de winkel of online koopt. Nu een wasmachine gekocht, beste prijs.

S. Baumans 24-06-2017 Via de website gekocht

Geweldig

Goed op de hoogte gehouden van de voortgang van mijn bestelling. Ook heel fijn dat ik zelf kan kiezen wanneer ik mijn bestelling wil ontvangen. Keurig bezorgd door twee vriendelijke jongen...ik zeg zeker voor herhaling vatbaar.

Brigitte 24-06-2017 Via de website gekocht

GEWOON SUPER!!!

Snelle levering, goedkoopste prijs, zeer goede service! Wat wil je nog meer? Al eerder in het verleden een wasmachine en droger besteld. Dus zeer betrouwbaar bedrijf om daar wat te bestellen

Koenen 24-06-2017 Via de website gekocht

Snelle correcte levering

Fijne duidelijke site welke zich houdt aan de afspraken snelle levering. Betaling en garantie. Wasmachine werd op het kwartier nauwkeurig gekeverd.

l-vandooren 24-06-2017 Via de website gekocht

Breed assortiment, scherpe prijzen en heldere communicatie

Panasonic broodmachine gekocht. Nergens op internet een lagere prijs kunnen vinden. Bezorging verliep prima en het product staat probleemloos te draaien. De informatie mails van Bemmel & Kroon m.b.t status update zijn helder en je wordt helemaal in het proces meegenomen. Zij werken ook met een uitstekend logistiek bedrijf Dynalogic. Ik kan iedereen Bemmel & Kroon aanbevelen.

Ron 24-06-2017 Via de website gekocht

goed(koop) en zeer snel

goedkoopste winkel, geen bezorgkosten, snelle levering en je wordt per stap op de hoogte gehouden van de levering, zodat je niet thuis hoeft te blijven.

jos sinke 24-06-2017 Via de website gekocht

buiten gewoon goede service en zeer klant vriendelijk

geweldige winkel zeer klantvriendelijk en zeer goede servisce goed geregeld keurig te woord gestaan

André 24-06-2017 Via de website gekocht

Goede service en niets is te veel.

Ik had bij een aantal winkels een offerte aangevraagd. Alleen door foutje mijnerzijds ( verkeerde pagina catalogus ) Nogmaals offerte aangevraagd. Bemmel & Kroon was de enige die hier heel goed op reageerde en ondanks dat de prijs wat hoger was is mijn keus op deze zaak gevallen. Gaf mij een betrouwbaar gevoel en is in de rest van de afhandeling duidelijk naar voren gekomen. Het product is dezelfde dag voor mij besteld, direct contact opgenomen met montage bedrijf. In één woord geweldig.

Marcel 24-06-2017 In de winkel gekocht

Geweldige snelle service

Wij werden er op geattendeerd dat er al een nieuw model uit was van Boretti, en we zijn hier ook voor gegaan. Goede en nette prijs vergeleken met internet, snelle levering (twee dagen)

Marc 23-06-2017 Via de website gekocht

Snel geleverd, prima tot nu toe.

De website is overzichtelijk, de prijs voor het product is goed en het was snel geleverd.
De uiteindelijke levertijd op de dag zelf werd verder gespecificeerd. Eerder kreeg ik een melding tussen 8 en 20:00uur, In een vervolgmail werd melding gemaakt dat het tussen 11:00-14:00uur zou zijn. Dat is ook gebeurd volgens afspraak. Prima gegaan allemaal.

A. de Bruijn 23-06-2017 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

Goede service, verstand van zaken

Ruime sortering van allerlei goederen hele keukens maar ook losse onderdelen , goede service en kennis van zaken

harrie 23-06-2017 Via de website gekocht

Goede service.

Vaatwasser besteld omdat hij hier het goedkoopst was.
Besteld model was niet meer leverbaar en we kregen een duurder model voor de prijs van het niet meer te leveren model.
Klasse.

E. Duursma 23-06-2017 In de winkel gekocht
Leiderdorp

wat een geweldige service

We kopen al jaren bij jullie en in de winkel werden we ook nu voortreffelijk en vriendelijk geholpen. Er werd op voor-en nadelen gewezen en ook op de prijs. Zoals afgesproken kwamen de monteurs de koelkast op de juiste tijd bezorgen en plaatsen.

HR 23-06-2017 Via de website gekocht

goede online service en levering

online heb ik een offerte aangevraagd. keurig binnen een dag heb ik een passende offerte ontvangen en tot mijn verbazing viel het toe te betalen bedrag zelfs lager uit!. dubbelgecheckt maar het klopte echt. dus goede service en makkelijk achter mijn pc te bestellen.

Roel 23-06-2017 In de winkel gekocht
Den Haag, Leidschenveen

Prima geholpen in de winkel.

Naar de winkel in Den Haag Leidschenveen geweest en we zijn daar uitstekend geholpen. Zeer klantvriendelijk en eerlijk! Snelle levering geheel naar wens. De prijzen zijn gewoon concurrerend met websites.

John 23-06-2017 Via de website gekocht

Uitstekende service en prijs

Een mooie LG koelvries combinatie gekocht.
Via kieskeurig en prijsvergelijker gekeken en wederom hier de laagste prijs. Hoe doen ze het toch. 3e keer dat ik hier heb besteld en elke keer een dikke 9. Levering op tijd en het geleverde product netjes ingepakt. Bezorgers vriendelijk en zelfs ff geholpen met in de schuur zetten van de koelkast. Top ga zo verder.

Jan 23-06-2017 Via de website gekocht

Met dit bedrijf kun je goed zaken doen.

Zeer goede ervaring met het bestellen en uitvoeren van de order. (de vaatwasser kwam op het afgesproken tijdstip) Daar het door mij gewenste type niet meer op voorraad was heb ik een vervangend type gekregen dat aan dezelfde specificaties voldeed en voor dezelfde prijs (dit was een duurder type).

A.E. van der Hout 23-06-2017 Via de website gekocht

Perfecte afhandeling

Duidelijke shop, snelle reactie en prima prijs. het gekozen product was voorzien van duidelijke specificaties en uitleg. Ook eventuele extra's werden duidelijk in beeld gebracht zonder overheersend de keuze te beïnvloeden.

Bartels 23-06-2017 In de winkel gekocht

Goede service!

Bemmel & Kroon heeft een ruim assortiment aan witgoed en keukenapparatuur. De medewerker wist veel te vertellen over de merken/producten, zodat wij de juiste keuze konden maken. Vóór 16.00 uur besteld en de volgende dag werd het al geleverd. Perfect!

Mary Marchand 23-06-2017 Via de website gekocht

Dank je Bemmel&Kroon voor mijn Robot stofzuiger LG

Vandaag is mijn robot stofzuiger LG VSR8600RR geleverd door Bemmel & kroon, een paar uurtjes aan de oplader, ondertussen de gebruiksaanwijzing gelezen en hij is nu aan het stofzuigen...
Wat een luxe.. hij doet het geweldig.. een gewone stofzuiger kan daar echt niet tegenop.
Alweer een tevreden klant, bedankt Bemmel&Kroon

w.m. Bos 23-06-2017 Via de website gekocht

nette service

ik kende het bedrijf nog niet maar ben uitermate tevreden over de gang van zaken. De aanwijzing over de bezorging ging voortreffelijk.

Ellie 23-06-2017 Via de website gekocht

We hebben vaker bij Bemmel en Kroon gekocht en ik ben zeer tevreden over hun service, uitleg, meedenken . Eerst gekeken op de site. Daarna telefonisch gebeld. Tip: Als de bestelling wordt afgeleverd krijg je een dag tevoren een e-mail wanneer. Deze mail krijg je pas tussen 17.30 en 18.00 uur. Prettig als je dat weet.

Rachel 22-06-2017 Via de website gekocht

Goede service, handige optie om bezorgtijd te kiezen

Goede service, je kunt online makkelijk aangeven wanneer je wil dat je bestelling wordt bezorgd. Wasmachine is netjes geleverd en geinstalleerd. Laatstgenoemde gratis extra service was fijn, normaal gesproken betaal je hier voor. Was mij alleen even niet duidelijk dat het product niet op voorraad zat, dus aantal dagen zonder wasmachine gezeten.

LoukW 22-06-2017 Via de website gekocht

Deskundige Helpdesk!

Snelle, zorgvuldige levering, nog gratis ook. En met die €5,- kassakorting is niemand goedkoper uit. Snelle website.

Roderick 22-06-2017 In de winkel gekocht

Gewoon bezorgd

Koelkast zou met levering keuken meekomen, door intern misverstand dag later apart bezorgs. Op zich prima. Was blij dat keukenmonteur er was met steekkar want bezorgers leverden tot aan de drempel, alleen had ik de Amerikaanse koelkast niet naar binnen gekregen. Ze kwamen wel binnen aangegeven tijdsbestek.

Carl 22-06-2017 Via de website gekocht

Het is de eerste keer dat ik via deze web winkel iets besteld hebt en de service was perfect alles was meteen duidelijk aangegeven met mail berichten .de levering is prima aangekomen en op tijd ook nog ..geweldig dat je 30 minuten van te voren een SMS bericht krijgt zodat je niet thuis hoeft te zijn .maar in de buurt kan zijn om op tijd thuis te zijn
Ik zou zonder meet weer iets online bestellen dankzij de perfecte en eerlijke afhandeling

Gijs 22-06-2017 In de winkel gekocht

Prima voorlichting

Snel geholpen. Deskundig advies en snelle levering. Plaatsing en aansluiting ook gedaan.
Verpakking en oude apparaat deskundig afgevoerd.

Weijzig 22-06-2017 Via de website gekocht

Uitstekend en helder te woord gestaan door de klantenservice

Heldere informatie....klantvriendelijke opstelling....geen opdringerigheid / verkoopdrang. Verkoper ging rustig op mijn vragen in, waardoor ik de koop met vertrouwen afsloot.

Mell 22-06-2017 Via de website gekocht

Alles was en is goed gegaan.
De gasfornuis werk goed en ik ben te vreden ermee.
Ga zo door met jullie goede werk

Mario 22-06-2017 Via de website gekocht

Goed product en prijs maar ontevreden over communicatie

De standaard dingen zijn goed gegaan maar op mijn bestelling had ik expliciet aangegeven dat ik wilde dat de koelkast werd aangesloten. Ik had de indruk daar ook voor te betalen. Op de website staat niet duidelijk (mijn mening) dat ze dat niet doen, aansluiten geldt alleen voor wasmachines. Mijn bestelling werd geaccepteerd zonder verdere opmerkingen dus ik veronderstelde dat aansluiting ook geregeld was. Volgens mij is er helemaal niet gekeken naar mijn aanvullende opmerkingen. Dus: standaard procedure e.d. zal beslist heel goed zijn maar dit ging echt fout. Jammer, het product is verder met veel zorg afgeleverd. Bij de koelkast kreeg ik een barbecue die ik zelf via Samsung moest regelen: niets mis mee maar volkomen onduidelijk in de communicatie.

Len 22-06-2017 In de winkel gekocht

Top fornuis

Via een vriend kregen we de tip om bij deze winkel een kijkje te nemen. We zijn super goed geholpen door de aanwezige medewerkers, die net zo enthousiast waren over onze aankoop als dat wij dat waren.
Ook prima nazorg, waarbij we keurig op de hoogte zijn gehouden van de status van de bestelling.