Deze score is berekend op basis van 3212 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Prego 30-04-2017 Via de website gekocht

prima service

goeie keuzemogelijkheid van produkten, mogelijkheid om in de winkel zelf te kijken en vragen te stellen waarbij ik prima werd geholpen. De afhandeling van bestelling en de levering verliep prima.

Uiterst tevreden klant 29-04-2017 In de winkel gekocht
Cruquius

Fantastisch en klantvriendelijk bedrijf

Heb wasmachine in winkelcentrum Cruquius gekocht. Was opzoek naar een bovenlader. Heb bij geen enkel ander bedrijf zo´n grote keuze in de showroom gezien. Meestal wordt je door een medewerker verwezen naar een website, bij Bemmel en Kroon niet. Vakkundig en uiterst vriendelijk personeel dat weet waar ze het over hebben.

Maxzilla 29-04-2017 In de winkel gekocht
leidschenveen

geweldige service

Goede verkoper gehad die wij keukenbobos geweldig advies gaf tevens vond de aflevering precies op afgesproken tijdstip. Super levering.

Sie.Be 29-04-2017 In de winkel gekocht
Forepark Den Haag

Goede service en uitleg!

Ik geef aan voor "een goed product voor een goede prijs" te komen. Zo gezegd zo gedaan. Duidelijke uitleg met voor- en nadelen over het product. In overleg met de kundige verkoper tot een tevreden aanschaf overgegaan voor de laagste prijs die er is. Keurig volgens afspraak afgeleverd en zelfs geïnstalleerd. Volgende keer ga ik terug!

colijn 29-04-2017 Via de website gekocht

Bemmel&Kroon is een goede winkel. Informatievoorziening en communicatie was goed. Wel kreeg ik 5 minuten na de bestelling een bericht dat het artikel niet meer voorradig was, en dat ik een vervangend (duurder) artikel kreeg. Het was inderdaad een duurder type, dus op zich ben ik daar tevreden mee. Het niet leverbare model staat 3 dagen later nog wel steeds op de site, dit is een vreemde gang van zaken.

Marvin Miesen 29-04-2017 Via de website gekocht

Super service!

Gisteren besteld vandaag al binnen! Je krijgt een email en een sms waar de koerier zich bevindt. Geweldig ! Top!

Coby Goedhart 29-04-2017 Via de website gekocht

Super

Snel geleverd
De goedkoopste uit de gehele online shop winkels
En telefonisch goed bereikbaar
En ook terug gebeld omdat ik informatie wilde
Klantvriendelijk

meulger 29-04-2017 Via de website gekocht

Bemmel en Kroon is de enige plek die de broodmachine verkopen die ik had uitgezocht. Hij was ook nog in de aanbieding dus dacht van ik neem hem. Ik kreeg meerdere bezorgupdates dus hoefte me niet af te vragen waar mijn pakketje bleef.

Fil 29-04-2017 Via de website gekocht

eerste klas!

beste prijs in de markt, vlotte en volledige communicatie per email, allerlei betaalopties, snelle en vriendelijke levering, kortom: best practice

Maria 29-04-2017 In de winkel gekocht
Den Haag

Snelle hulp bij kapotte wasautomaat

Helaas was mijn wasautomaat van whirlpool al binnen 4 jaar kapot. De lagers van de trommel waren gebroken en de machine gaf roest af. Hoe kan dit? Mijn vorige wasautomaat heeft het 18 jaar zonder problemen gedaan. Gelukkig was Bemmel en Kroon bereid om de voorrijkosten van de monteur die niets kon betekenen te verrekenen met de aanschaf van een nieuwe wasmachine. Ik heb weer mijn oude vertrouwde merk Zanussi gekozen. Ik had het wel fijn gevonden als Bemmel en Kroon contact had opgenomen met Whirlpool om een klacht in te dienen en enige vergoeding te vragen, want reparatie zou al gauw de waarde van een nieuwe wasautomaat zijn! Dat is wel jammer. Ben echter blij met snelle levering en vlugge afhandeling.

Debby 29-04-2017 Via de website gekocht

Boven verwachting, wat een service

Ik had online een wasmachine gekocht, echter bleek deze niet meer voorradig te zijn, toen hebben zij uit eigen initiatief een ander gestuurd, zelfde merk, capaciteiten en meer...het apparaat wat wij uiteindelijk kregen bleek veel duurder te zijn, maar ik hoefde geen cent bij te betalen. Echt super fijn !

Mehmet 28-04-2017 Via de website gekocht

Service zoals het hoort

Alhoewel niet als zodanig aangegeven werd het wasmachine toch naar één hoog getilt. Gelijk aangesloten, werkt prima! Oude ook zoals beloofd meegenomen. Kortom snel en goede service.

HC 28-04-2017 Via de website gekocht

nooit meer !

Een aantal keer zelf moeten bellen om te vragen waar de bezorger blijft.
afgesproken tijd was tussen 14:00 en 17:00 vervolgens werd het pas om 20:40 bezorgd.
geen belletje van de bezorger zoals beloofd, steeds zelf naar de winkel moeten bellen.
service van 0

MissF 28-04-2017 Via de website gekocht

Service is top!

Dit is voor het eerst dat ik bij B&K heb besteld. Ik niet anders zeggen dat ik heel erg tevreden ben met de service. Ze hebben rekening gehouden met mijn wens of de levering in de ochtend zou kunnen plaatsvinden. Ik werd keurig 20 min. vantevoren gebeld dat ze onderweg waren. Dit kan ik enorm waarderen.

Ed 28-04-2017 Via de website gekocht

Prima service

De webshop heeft een prima keuze. Zeer duidelijk is de datum respectievelijk tijdstip van bezorgen: je geeft zelf de dag aan waarop bezorgd gaat worden.

Wyrwas 28-04-2017 In de winkel gekocht
zoeterwoude

klant en prijsvriendelijk

Alles is naar wens verlopen uitstekende service en
In de winkel en op de site ziet alles er goede uit.

AW 28-04-2017 In de winkel gekocht
Den Haag

Naast het internet, ook gewoon een winkel voor goed advies!

In de winkel bij Den Haag mij laten informeren over de verschillende wasautomaten en drogers. De verkoper had kennis van zaken en was bijzonder vriendelijk. Toen ik na de bestelling geplaatst te hebben enkele dagen voor levering toch van de wasmachine een ander model wilde, kostte dit slechts een telefoontje en werd de order aangepast met nog steeds een meer dan keurige prijs. Ook het plannen van de levering via internet ging prima, ze geven aan tussen welke tijden je ze kunt verwachten en bellen als ze onderweg zijn.

Hans 28-04-2017 Via de website gekocht

Uitstekende dienstverlening top prijs kwaliteit verhouding

Laagste prijs voor deze a+++ vriezer. Correcte levering op afgestoken tijd . Nieuwer toestel gekregen dan besteld , top!!

Jimmy 28-04-2017 Via de website gekocht

Mooie koelkast van LG Bemmel & Kroon

ordernummer BKI599632, perfect service, snel behandeld, en op tijd verstuurd.
Alles ging perfect, aanrader.

Erna Meier 28-04-2017 Via de website gekocht

Alles goed geregeld!

Voor deze shop gekozen omdat de machine daar voordelig was. Fijn dat de service ook goed was!
van het telefonisch onderhoud tot de aflevering, keurig van te voren gemeld welk tijdstip, alles is zeer prettig verlopen!

Jurgen 28-04-2017 Via de website gekocht

Aankoop vaatwasser

Enorm aanbod aan vaatwasmachines tegen lage prijzen. De machine die ik wilde was niet meer voorradig en van Bemmel kwam meteen met een gelijkwaardig alternatief. Wel raar dat de machine die ik wilde nog altijd op hun site staat? Professionele en keurige installatie door XXXXX.

onno 27-04-2017 Via de website gekocht

Top service

Aan de koelkast kan B&K natuurlijk geen waarde aan toevoegen, maar zij maken het verschil door de afleverservice: stipt op de beloofde tijd na eerst nog even telefonische bevestiging dat ze onderweg zijn, wordt het apparaat uiterst voorzichtig en precies naar de 1e etage gebracht. Geplaatst en nog een beknopte uitleg is allemaal in hun service inbegrepen zonder meerkosten! Doet niemand ze na.

Yvonne de Kort 27-04-2017 Via de website gekocht

geweldige service en komt afspraken na

Verkoopprijs was aantrekkelijk. Het model wasdroger wat ik besteld had was niet meer leverbaar, maar kreeg toen een duurder model voor dezelfde prijs. Dat model was toch 100 euro duurder.
Levering is gegaan zoals afgesproken.

Bean 27-04-2017 Via de website gekocht

Perfecte Service

Webshop is erg overzichtelijk. Apparaten snel gevonden, besloten, besteld en geleverd gekregen. Extra dag-korting gaf doorslag!

J. Mulder 27-04-2017 In de winkel gekocht
Cruquius NH

service is prima, is goede reclame

afspraken worden nageleefd, en waren zeer tevreden dat we de goederen in de winkel konden laten tot we ze nodig hadden.
we werden ook met de prijs tegemoet gekomen en dat er wel veel werd gedaan om aan onze wensen te kunnen voldoen. (i.v.m. levering)

Bart Vet 27-04-2017 Via de website gekocht

Gewoon een topleverancier

De ervaring met de aanschaf van mijn Indesit wasmachine heb ik als zeer goed ervaren.
De website zit goed in elkaar, alles is goed te vinden en de betalingsmethoden zijn prima.
De berichtgeving omtrent je order is top.
Ik kreeg al snel een mail dat de wasmachine niet beschikbaar was en ik kreeg daarvoor het nieuwere model die minimaal €50,- duurder is!
Levering is ook helemaal super gegaan.
Vervoerder Dynalogic informeert je via mail en SMS wanneer ze er zullen zijn.
Je ziet live waar de vervoerder zich bevindt en hoeveel adressen er nog voor jou bezocht moeten worden.
De installatie ging ook super. De mannen hebben hem direct aangesloten en al het verpakkingsmateriaal meegenomen.

Carmen 27-04-2017 Via de website gekocht

Goede service, goede prijzen

De shop is overzichtelijk en makkelijk te begrijpen. Producten worden duidelijk omschreven en er zijn genoeg manieren om reviews te bekijken.

Philip van Dijk 27-04-2017 Via de website gekocht

Goed service

Duidelijke website, goede levering. Twee bestellingen apart gedaan, keurig gelijktijdig bezorgd. Dezelfde afzuigkap staat 2 keer vermeld op de site met verschillende prijzen.

G.S. van der Ree 27-04-2017 Via de website gekocht

mannen met humor

Aardige mannen met humor, die de nieuwe wasmachine brachten, nauwkeurig plaatsten en er niet tegenop zagen de oude met spierkracht weer mee naar beneden te nemen. Daar moeten jullie zuinig op zijn!

J.F.Schleepen 27-04-2017 Via de website gekocht

goed en snel :)

binnen 2 dagen geleverd, en alles goed aangeleverd en aangesloten, behulpzaam en vriendelijk personeel

Tineke 27-04-2017 Via de website gekocht

Zeer klantvriendelijke service

Ik heb voor Bemmel en Kroon gekozen omdat de geboden prijzen zeer goed in mijn budget pasten. Er was een product wat achteraf niet meer te bestellen was. Dit werd door de verkoper op een meer dan fijne manier gecompenseerd met een ander model met toebehoren. De apparatuur heb ik zelf niet kunnen controleren omdat ze bij het bedrijf die de keuken gaat maken zijn afgeleverd. Ik ga er van uit dat alles compleet is afgeleverd.

Robert-John 26-04-2017 Via de website gekocht

Superrrrrr korting

Ik ben super blij met mijn liebherr inbouwkoelvriescombinatie. Ik had deze goedkoper gezien bij een concurrent en kreeg een super aanbod van Bemmel&Kroon. De levering duurde wat langer omdat de koelvriescombinatie niet in voorraad was maar dan heb ik het maar over drie dagen wachten. Daarna was de levering super snel en werd de koelvriescombinatie zonder morren naar boven gebracht op de derde etage zonder lift.

Katten66 25-04-2017 Via de website gekocht

Snel en goed geholpen

We zochten op internet naar keukenapparatuur en vroegen een offerte bij Bemmel&Kroon. De offerte kwam per omgaande en was zeer concurrerend. Vragen over product, levering en betaling werden snel en goed beantwoord. De logistiek en de levering was dik in orde.
Prima service dus. Het product zelf kan ik nog niet beoordelen. Het zit nog in de verpakking.

Gea 25-04-2017 Via de website gekocht

Super service

Alles ging heel soepel van zoeken tot thuisbezorging. De vaatwasser werd keurig in de keuken gezet en de oude namen ze mee. Bezorgers waren ook vriendelijk.

jk2706 25-04-2017 Via de website gekocht

Snelle service!

Bij Bemmel en Kroon een condensdroger besteld. Deze zaak is echt de goedkoopste.
Mijn bestelling was niet op voorraad maar binnen enkele dagen was het artikel besteld bij de leverancier.

Overzichtelijke website, gratis levering / installatie en namen het oude apparaat mee terug.
Zelf een afspraak gemaakt voor een dag waarop de levering kon plaatsvinden. Ik raad deze webshop zeker aan.

Susan 25-04-2017 Via de website gekocht

Goede snelle klantenservice. Apparatuur is keurig op tijd geleverd. Na de bestelling kun je zelf een leverdatum kiezen. Dat ging uitstekend.

Martijn 25-04-2017 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

Goed advies en perfecte inbouw

Goed advies gekregen van Bemmel en Kroon over een vaatwasser; ter plekke een vergelijkbaar apparaat bekeken voor een compleet beeld. Goede prijs voor het apparaat. De installatie is ook perfect verlopen.

Nel Bekking 25-04-2017 Via de website gekocht

Helemaal Top

Goede omschrijving van de artikelen , goed op te zoeken ja zeer tevreden netjes een mail ontvangen met bevestiging order en daarna mail met de afleveringstijd.
De bezorging gedaan door vriendelijk mensen , oude apparaat meegenomen. Ja ik zou het het een ander ook aanraden.
Ik kreeg het adres van mijn dochter die ook zeer tevreden was over de firma Bemmel&Kroon

Janwillem 25-04-2017 Via de website gekocht

zeer correcte service en makkelijk te maken afspraken

Ik heb bewust weer een Bosch wasmachine WAT28321NL gekozen vanwege vorige ervaringen met Bosch apparatuur. Mijn vorige Bosch wasmachine is 21 jaar meegegaan zonder noemenswaardige storingen. Ik heb voor Bemmel & Kroon gekozen vanwege de gratis levering (in België), gratis aansluiten en het meenemen van mijn oude machine.
De gemaakte afspraken zijn keurig nagekomen. Het is alleen jammer, dat je vanuit België niet elektronisch kunt betalen.
Ook een eerdere levering van een Bosch koelkast KGE36MW40 in 2014 is keurig afgewerkt.

J.R. 25-04-2017 Via de website gekocht

Snelle levering, chauffeur deed echt zijn best het te vinden, duidelijk vooraf info over levering. Product en verpakking prima in orde,

L. Mors 24-04-2017 Via de website gekocht

mevr. L. Mors

Afgelopen donderdag is de koelkast bij mij in Alkmaar bezorgd, ik ben er geweldig blij mee, goede indeling, grote groentelade, flessenrek, bijna geruisloos, overzichtelijk, mooie vormgeving, grote diepvriesladen, ook de informatie omtrent de bezorging was uitstekend, de koelkast was er 's middags om 13.00, ik kan echt helemaal geen minpuntje bedenken, Bemmel en Kroon voor goede kwaliteit, nu en ook voor de toekomstige tijd!

Bert 24-04-2017 In de winkel gekocht
Rijndijk

Goede aanbieding en service bij Bemmel & Kroon

We waren bij BCC geweest scheet uitleg en geen goed aanbod . Bij Bemmel & Kroon goede aanbieding en )extra kassakorting van hun) daarnaast nog een keer cash back van Siemens. Goed geholpen duidelijke uitleg en toelichting door iemand die wist waarover hij het had

Tevreden klant 24-04-2017 Via de website gekocht

Goede en snelle service

De prijs en de recensies waren doorslaggevend. Heel snel na mijn bestelling kreeg ik een alternatief aangeboden omdat de bestelde inbouw-vaatwasser niet meer leverbaar was. Op zich geen probleem, maar het zou fijner zijn geweest als ik telefonisch op de hoogte was gesteld en er was overlegd, i.p.v. een mail met daarin de melding dat ik een "nieuwer" alternatief exemplaar zou ontvangen. Je wordt een beetje voor een voldongen feit geplaatst.

Kiat 24-04-2017 Via de website gekocht

Een Siemens wasmachine gekocht.
Waren 200 euro goedkoper dan de rest.
En binnen 1 dag zoals beloofd thuis gebracht en op
de 2e etage gezet en de oude meegenomen.
Wat een service.

hans 24-04-2017 Via de website gekocht

prettig verrast!

tot vorige week was dit soort aankopen (in mijn geval nu dampkap) een vervelende, stresserende bedoeling waar ik zelf steeds moest uitvogelen wat waar fout gegaan was. Bemmel en Kroon hebben mij in dit traject systematisch positief verrast: eenvoudige betaling, pro actieve communicatie tot uiterst vriendelijke aflevering. doe zo verder, zou ik zeggen

Abas 23-04-2017 In de winkel gekocht
Den Haag

Ik heb voor de shop gelezen omdat ik positieve recencies heb gelezen. Ben heel tevreden met de service en ben ook goed geadviseerd. Ben heel tevreden met mijn aankoop.

Wagevoort 23-04-2017 Via de website gekocht

Ben super tevreden met de webshop waar ik me nieuw wasmachine hebt gekocht goeie servic en handig bezorg link na de website en de mannen die hem brachten waren alle aardigs

J.van Dongen 23-04-2017 Via de website gekocht

Goede en betrouwbare service

Na het eerste contact meteen vertrouwen in van Bemmel en Kroon. Na de bestelling direct alles via de mail ontvangen. Op de factuur stond een fout en meteen met hun contact opgenomen die ze direct gecorrigeerd hebben en weer per mail bevestigd hebben.

Jeffry 23-04-2017 Via de website gekocht

Super service voor een scherpe prijs

Duidelijke site met de juiste informatie en volop keuze voor een scherpe prijs.
Na het maken vd keuze kun je de betaling op verschillende manieren in orde maken dit gaat eenvoudig en snel waarna je gelijk een email krijgt met de bevestiging van het gekochte artikel.

Marloes 23-04-2017 Via de website gekocht

Geweldige service en top wasmachine

Goede service. Ik kreeg een email met een indicatie van de levertijd en werd ook nog 15 min voor het leveren keurig gebeld dat zij onderweg waren. De wasmachine is gratis naar zolder gebracht, aangesloten dn getest. Deze service zie je niet vaak. Zij hebben heel mijn wasmachine uitgelegd.