Deze score is berekend op basis van 2944 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Peter 17-06-2017 In de winkel gekocht
Leidschendam

Alles goed geregeld

We wilden een nieuwe vaatwasser kopen en doordat ik 17 jaar geleden een complete keuken heb gekocht bij Bemmel & Kroon waar de service toen Top was zijn wij daar weer gaan kijken. We zijn op een zeer prettige manier geholpen en alles is zeer goed geregeld ook met het bedrijf wat de vaatwasser kwam installeren.

Mariska 16-06-2017 Via de website gekocht

Duidelijk webshop met snelle levering

Droger besteld bij Bemmel en kroon. De webshop is duidelijk. Had nog 1 vraag over het product dus de klantenservice gebeld. Ook daar snel en duidelijk antwoord. Product de volgende dag al geleverd. Netjes op zolder gezet en de oude droger gelijk meegenomen. In 1 woord top! Ordernummer BKI608396

Jean-Paul 16-06-2017 Via de website gekocht

Waardeloos !!

Wat een ellende hebben wij gehad bij Bemmel en Kroon. Woensdag een wasmachine besteld. Voor Bemmel en Kroon gekozen omdat ze het snelst konden leveren (vrijdag) terwijl andere aanbieders op zijn vroegst maandag de wasmachine konden bezorgen. Dus vrijdag halve dag vrij genomen, want ze zouden voor de middag komen. Om 12.00 nog niemand. Moest ik er via track and trace zelf achterkomen dat er een sorteerfout was gemaakt. Maar even naar Bemmel en Kroon gebeld wat dat betekende? Wasmachine bleek bij het verkeerde vervoersbedrijf te staan en zou deze dag niet meer geleverd worden. Om ons tegemoet te komen kwamen ze zaterdagmiddag. Op zaterdag weer moeten haasten om op tijd thuis te zijn, wordt de wasmachine mooi op tijd gebracht door Dynalogic. Vond het wel vreemd dat wasmachine niet in een doos of plastic verpakt was, maar dat hadden ze waarschijnlijk net verwijderd, dacht ik nog. Eenmaal binnen bleek de zijkant van de wasmachine open te zijn en ook het klepje aan de voorkant sprong telkens open. Was dus gewoon een beschadigde machine. Neem maar weer mee zei ik. De was was inmiddels zo hoog opgestapeld dat we de rest van het weekend bij familie en vrienden hebben moeten wassen. Wij waren klaar met Bemmel en Kroon. Nog 1 probleem. Moest mijn geld nog terugkrijgen, want op basis van eerdere reviews had ik geen problemen verwacht bij dit bedrijf. Dus maar weer gebeld om de bestelling te stoneren en mijn geld terug te laten boeken. Was kennelijk gewoon dat bestellingen worden gestoneerd, want men vroeg nog niet waarom en excuses of iets dergelijks werden al helemaal niet gemaakt. Het terugstorten zou 1 a 2 werkdagen duren en ik zou een mail krijgen van de creditnota. Deze creditnota kreeg ik, maar het daar genoemde bedrag was niet correct. Dus maar weer bellen. Ze zouden het aanpassen en dan zou het gestort worden. 2 dagen later nog geen bedrag teruggestort gekregen. Dus maar weer eens bellen. Weer hetzelfde verhaal, maar ik stond er nu toch echt op dat er uiterlijk de volgende dag betaald zou worden. Medewerker raakte hierdoor geirriteerd. Uiteindelijk dan ruim een week later dan mijn bestelling alles terug ontvangen. Maar wat een ellende en onnodige energie heeft dit gekost. U snapt voor ons nooit geen Bemmel en Kroon meer. Ze hebben zelf gevraagd of ik een review wilde schrijven. Bij deze dan... maar niet om dit bedrijf aan te bevelen. Vilgende keer weer gewoon naar BCC of Coolblue. Dan wacht ik liever een paar dagen langer....

G. vd Brand 16-06-2017 Via de website gekocht

Netjes geleverd volgens afspraak

Meteen na bestelling een bericht over de levering; alles netjes en precies volgens afspraak geleverd.
Met extra kortingsactie goedkoopste aanbieding.

Familie Rozier 16-06-2017 Via de website gekocht

Uitstekende service en prima bezorging.

Goed aangegeven hoe het product te vinden is. Goede vormgeving en duidelijke uitleg. Ziet er verzorgd uit. Mooie site. Gaan zeker nog meer kopen bij deze winkel. Een aanrader.

Karel 16-06-2017 Via de website gekocht

Snelle en adequate service

Was met spoed op zoek naar deze wasmachine. Meeste bedrijven hadden levertijden van 3-5 dagen. Dus belde ik met Bemmel om te verifieeren dat zij idd deze machine de volgende dag konden leveren. De verkoper bevestigde dat en nam meteen mijn order per telefoon op. Hij gaf zelfs aan dat er een aktie korting van Whirlpool op deze machine zat (wat ik overigens al wist). De volgende dag binnen de afgesproken tijdslot afgeleverd en werkend geinstalleerd. Prima service!

nancy 16-06-2017 Via de website gekocht

Geweldige vriezer

Geweldige vriezer. Zag er gigantisch uit maar eenmaal op zijn plaats, stond deze 'echt' op zijn plaats.
We hadden de GS58NAW40 besteld en kregen het vervangende model (NF58NEW40). Technisch doen deze twee Siemens vriesers niet voor elkaar onder. Alleen de laatst genoemde is duurder maar we kregen deze voor de prijs van de bestelde vriezer.
Zeer goeie service van Bemmel en Kroon!
Ook het afleveren van dit apparaat is vlekkeloos verlopen met 2 vriendelijk chauffeurs: Op de afgesproken tijd...

Bianca 16-06-2017 Via de website gekocht

Super service !!!

De shop is overzichtelijk en handig in gebruik.
Gisteren onverwachts een defecte wasmachine en nu 24 uur later staat de nieuwe al te draaien.
Als dat geen goede service is TOP !!!

Nijs Josee 16-06-2017 Via de website gekocht

Alles perfect in orde !

Meermaals voor deze shop gekozen en altijd perfect in orde.
Bij een vraag kan je deze shop telefonisch heel goed bereiken (wat bij andere shops niet altijd zo is)en alles word in het werk gesteld om je wens na te komen.
Je word heel goed ingelicht betreffende de levering die ook alle afspraken perfect nakomt.
Veilig kopen en goed bediend worden,dan koop je bij..... Bemmel & Kroon !

mihnea 16-06-2017 Via de website gekocht

LG VSR8600RR

very good product. Do the cleaning. Gather the hair, the rest of the food without any problem. Excellent quality.

Piet Elshof 16-06-2017 Via de website gekocht

Geleverd volgens afspraak

Laagste prijs voor kwalitatief prima wasdroger. Duidelijke website en snelle levering.
Al meerdere keren bij Bemmel en Kroon via internet gekocht en steeds naar tevredenheid.

karen 16-06-2017 Via de website gekocht

glashelder en vliegensvlug

duidelijke beschrijving van de produkten, zeker niet duur, dwz de goedkoopste voor mijn produkt.
Ook zeer duidelijk omtrent de levering door wie en het moment van leveren. Ik hoefde niet de hele dag thuis te zitten wachten.

Sharon 16-06-2017 Via de website gekocht

Snelle service

Prima service! Zelf je bezorgdatum kiezen. Alleen de bezorgservice bij Dynalogic was slecht. Gaan niet rustig met je dure spullen om. Word over de vloer heen geschoven. Lopen vervolgens weg terwijl ik betaald heb voor uitpakservice. Nemen het plastic en piepschuim mee, gooien het in de lift. Waardoor alles onder lag met piepschuim en ik de gezamenlijk hal/lift kon gaan stofzuigen. Vervolgens rijden ze al slippend de straat uit. Ik ben er nog steeds verbaasd over. Naar mijn idee ligt dit probleem niet bij Bemmel en kroon en doen ze er verstandig aan een andere bezorgservice te kiezen.

Marc V 16-06-2017 Via de website gekocht

The best webshop!

Prima webshop. Beste prijs. Ze doen wat ze beloven en zelfs meer, gratis upgrade gekregen van de wasmachine. Een echte aanrader.

Varujean Petrosjan 16-06-2017 Via de website gekocht

Enorm tevreden met service.

Enorm tevreden en service. Ik had aantal vragen en medewerkers hadden via telefoon uitstekend mij geholpen.

Job 15-06-2017 Via de website gekocht

Super service

Online heb ik een vaatwasser besteld na afrekenen krijg ik een mailtje dat de vaatwasser niet meer voorradig was en dat ik een beter model zou krijgen voor het zelfde geld. Ik heb natuurlijk even na gezocht of dit ook klopte, en inderdaad dit was een flinke upgrade ten opzichte van mijn originele bestelling (lees €200,- beter) en de volgende dag had ik de vaatwasser al binnen.

M. Verhaar 15-06-2017 Via de website gekocht

Prima service

Paste precies bij mijn wensen. En de service was uitstekend. Goede website die voldoende informatie verschafte.

W&M 15-06-2017 Via de website gekocht

keurige service

Zeer nette service, de door ons bestelde wasmachine was niet meer leverbaar en ze hebben ons zonder extra bijbetaling een upgrade gegeven.

Ellen 15-06-2017 Via de website gekocht

Betrouwbaar en goed

Bekende merken, goede levering.
Zelf aangeven welke dag geleverd wordt.
Je wordt goed op de hoogte gehouden van de levertijd

Anton 15-06-2017 Via de website gekocht

Levering wasmachine

De oude wasmachine was ontploft en we wilden snel een nieuwe. Uiteraard wel de beste en goedkoopste in het prijssegment wat we voor ogen hadden. Zondag avond om 23:00 uur besteld en dinsdag in huis. Gevraagd of we een half uurtje van te voren een sms konden krijgen. Kregen we dus ook!
Verder gezeur met inname van oude wasmachine: Helemaal Top!!

Ben 15-06-2017 Via de website gekocht

Prima service.

Zeer goede afspraken inzake levering en montage.
Aangekondigde cash back ook snel geregeld.
Goede en snelle montage

C.J. de Ruijter 15-06-2017 Via de website gekocht

Goede sirvice

De robotstofzuiger die wij wilde hebben was hier het goedkoopste en goede beoordelingen over het bedrijf.
Ik vind het alleen erg jammer dat hij nu nog € 50,00 voordeliger wordt aangeboden. Via de telefoon ook goed contact gehad.

Leny Schouwenberg 15-06-2017 Via de website gekocht

prima onderneming 100 procent tevreden alles TOPPIE

Alles keurig geregeld even gebeld en alles duidelijk. De betaling achteraf prima monteur alles geweldig voor herhaling vatbaar 100 % tevreden

Een zeer tevreden aankoop 15-06-2017 Via de website gekocht

Geweldige service en goedkoopste adres.

Op zoek naar een goede BBQ-set kwamen we toevallig Veiligkopen.nu tegen met een actieprijs op de Boretti Vittoria ver onder de adviesprijs en prijzen van andere telewinkels. Totnutoe zijn we heel tevreden met de levering en het apparaat.

Guus 14-06-2017 Via de website gekocht

Laagste prijs

Een Panasonic broodbakmachine was bijna 20 euro goedkoper dan bij Coolblue of Bol.com.
Hij bleek niet direct in voorraad, maar dat was in twee dagen opgelost.
Goede en snelle levering waarbij je zelf de dag van levering kunt kiezen en een tijdvenster
van 4 uur wordt aangegeven. Prima service en de oude machine werd terug ingenomen.

Erik Langeveld 14-06-2017 Via de website gekocht

Bemmel goed, bezorging matig!

vanuit België niet met Bancomat kan betalen, nu moest ik 3,45 extra afrekenen voor pinnen aan de deur.
Bezorgers waren onbeleefd en incompetent. Sprongen ruw om met de koelkast en met de spullen in de woning. Geen reclame voor het bedrijf. Jammer

B. Bakker 14-06-2017 Via de website gekocht

Snel geleverd op afgesproken tijd, voor een zeer nette prijs

Balen, koffiemachine defect en natuurlijk net op het moment dat je 'het' nodig hebt. Even online zoeken naar een goede betaalbare vervanger en het moet natuurlijk ook nog snel ! Ik geniet nu weer van mij heerlijke bakkie koffie en heb daar niet lang op hoeven wachten, binnen 2 dagen had ik hem, super inzichtelijk qua levering datum/tijd. 30 minuten voor aankomst van koerier inderdaad een berichtje via SMS.
Ik kan niet anders zeggen dan dat dit super geregeld is allemaal.
Ik weet zeker dat de winkel bij ons in de straat dit niet voor elkaar had gekregen, deze had de Siemens EQ.3 automaat niet eens op voorraad!

Vanessa Bouland 14-06-2017 Via de website gekocht

Dubbel gevoel

Via mail en sms erg goed te bereiken en snelle reactie. Via telefoon erg slecht (11 min wachttijd toen we belde waarom de levering van wasmachine niet door kon gaan op de afgesproken zaterdag). Helaas die dag dus voor niets vrijgehouden. De maandag erop prima levering. 1 borgbout mysterieus afgebroken maar prima reactie hierop via mail.
Was 40 euro goedkoper dan bij Coolblue maar was dus wel beetje gedoe....

Jos 14-06-2017 Via de website gekocht

Prima geregeld!

Duidelijke web-shop, goede filters, zodat keuze snel gemaakt kon worden.
Planning en communicatie hierover waren TOP. Op de minuut nauwkeurig afgeleverd!

Dubbelaar 14-06-2017 Via de website gekocht

Helemaal TOP

Helemaal TOP. Kan niet anders zeggen. De beste prijs en de beste service.
Donderdag een nieuwe wasdroger besteld en vrijdag stond hij al de eerste wasjes te drogen!
Mijn bestelling VK606895 werd van begin tot eind goed verwerkt en kreeg overal een melding van.
We willen toch allemaal op de hoogte gehouden worden. Kreeg tevens een nieuwere versie zonder meerprijs geleverd.
Bedankt Veiligkopen.nu / Bemmel & Kroon

Kenny 14-06-2017 Via de website gekocht

Super afhandeling!

Duidelijke webshop en zoals beloofd volgende dag geleverd!
Track and trace werkte perfect, exact op de afgesproken tijd daar!

Sybilla van der Laan 14-06-2017 Via de website gekocht

kan niet beter!

De levering was precies op tijd na een telefoontje dat ze zouden komen. Hoe ze het gedaan hebben is mij nog een raadsel maar de nieuwe wasmachine werd keurig in de badkamer geplaatst en de oude machine ging van 2-hoog naar 1-hoog en naar de begane grond, dat kon niet beter!

gamelz 14-06-2017 Via de website gekocht

correcte en snelle levering

goed overzichtelijke website.
mails worden snel beantwoord en de levering binnen de opgegeven tijd.
zal hier zeker meer bestellingen doen.

L. vd L. 14-06-2017 In de winkel gekocht
Den Haag

Professioneel personeel, uitstekend geholpen!

Overzichtelijk en klantvriendelijk personeel en site! Goede informatievoorziening over producten. Keurig filiaal. Genoeg keus!

Eric 13-06-2017 Via de website gekocht

Goed advies en ik werd continue geïnformeerd over levering

Zaterdag een koelkast bij Bemmel & Croon besteld. Goed advies en antwoord op mijn vragen gekregen. Koelkast werd meteen gereserveerd. Levering kon direct na het weekend gedaan worden. Ik werd continue op de hoogte gehouden over de voortgang van de levering. 2 aardige kerels hebben de koelkast gebracht. Op tijd. Helemaal top!

Ronald en Mieke 13-06-2017 Via de website gekocht

Prima service Bemmel en Kroon

Wij hebben een nieuwe koelcombinatie, inbouw gasstel en een afzuigkap bij Bemmel en Kroon besteld. Alles verliep gladjes en een prima service. Alle apparaten zijn ingebouwd door firma AJtec uit Berkel en Rodenrijs op een schitterende manier ingebouwd. Wij zijn 100% tevreden.

Brabands 13-06-2017 Via de website gekocht

Zeer goede service, aanrader.

Goede en overzichtelijke website. Gekende keten. Degelijke service. Lossen problemen heel snel en klantvriendelijk op.

A. Glas 13-06-2017 Via de website gekocht

Snel en de goedkoopste!

Na diverse reviews gelezen te hebben bleek Bemmel & Kroon een betrouwbare webshop en hadden ze ook nog eens de goedkoopste aanbieding voor de vriezer die wij zochten, tel daarbij op de snelle gratis levering en een ieder weet waarom wij hier onze aankoop gedaan hebben. Van minuut tot minuut konden we zien waar de bezorger was, werden meerdere malen per sms geinformeerd hoelaat de bezorger hier zou zijn en dat was werkelijk op de minuut nauwkeurig! Top!!
Wij gaan hier zeker vaker een aankoop doen!

Sylvia Vogel 13-06-2017 Via de website gekocht

De levering was erg snel, zondag besteld en dinsdag al afgeleverd.
De prijs was voordeliger dan bij andere winkels.

Loefie 13-06-2017 Via de website gekocht

De prijs gaf de doorslag bij de aanschaf, het bestellen had wat voeten in de aarde, maar de service was goed.
Het bestellen van de gewenste wasmachine was wat lastig, want de eerste twee waren niet meer op voorraad en er werd (ongevraagd) een opvolger aangeboden. Dus check wel even de gemailde factuur. Het tweede geboden alternatief was wel wat wij wilden en deze hebben we geaccepteerd. Deze machine was eigenlijk duurder, maar we kregen hem voor de prijs van de eigenlijk bestelde machine. Daar zat nog een extra korting op van € 50,- en bij deze bestelling hoefde we de kosten voor extra service (leveren bij aansluitplek) niet te betalen. We konden zelf aangeven wanneer de wasmachine geleverd moest worden en dat werd door de leverancier (een andere partij) vooraf goed gecommuniceerd. Wij hadden gekozen om af te leveren op de 2e etage en oude machine retour. Het enige vervelende was dat deze partij (Dynalogic) de oude machine niet mee retour wilde nemen i.v.m. de trappen (2x). Dit vertelde ze pas toen mijn vrouw gepind had. Ik zou dus willen adviseren om pas te betalen als de oude machine in de auto staat. Hierover contact gehad met Bemmel & Kroon en die waren hier niet blij mee. Zij gaven gelijk aan de machine met de eigen bezorgdienst op te komen halen en hierover in contact te zullen treden met Dynalogic. De machine is vandaag opgehaald door Bemmel & Kroon zelf en dat waren uitermate vriendelijke en behulpzame mannen, die ook hun verbazing uitspraken over het weigeren van Dynalogic.

Al met al waren er wat kleine "probleempjes", maar ik kan voor de rest niet anders zeggen dan dat ik tevreden ben met de aankoop en de service van Bemmel & Kroon.

mevr. Van Daal 13-06-2017 Via de website gekocht

Zeer goede service tot aan de zolder!

Zeer gemakkelijk en snel online bestellen een dag later bezorgd! Het type dat we graag wilden was op dit moment niet leverbaar, maar kregen een duurder apparaat als vervanging.

Sandra 13-06-2017 In de winkel gekocht
den haag

aardig vriendelijke verkoper

ik heb in de winkel de afwasmachine uitgezocht en gekocht vrij snel duidelijke informatie aardige verkoper, de bezorgers waren wat aan het klagen en steunen en vertelde zonder naar de plek van plaatsing te kijken als het aansluiten niet lukt dan moet u het zelf doen. niet zo relaxt!

Emanuela Slanzi 13-06-2017 Via de website gekocht

de beste keuze

Het aanbieden van 5 jaar garantie, met dezelfde prijs dan bij andere aanbieders op de koelkast Liebherr cu 2311 is voor mij de beste keuze geweest om bij hun deze koelkast te kopen.
Het advies en de service is optimaal.

Cruqiuus 13-06-2017 In de winkel gekocht
Cru

Super !!

Heel goed geholpen en geweldige service. De bezorging was heel goed geregeld en ze waren heel secuur.

DOMINIQUE R. 12-06-2017 In de winkel gekocht
DEN HAAG

Door de baas himself geholpen!

Shop is mooi ruim, overzichtelijk en licht. Wij werden bij binnenkomst vrijwel direct benaderd door een verkoopmeneer die on s adequaat hielp. Bleek bij afrekenen de naamdrager van firma te zijn, die desgevraagd aangaf op zaterdag drag bij te springen.

FransT 12-06-2017 Via de website gekocht

Prima service

Komt afspraken na en houd je goed op de hoogte van wanneer, hoe laat etc. Dit geldt ook voor het montagebedrijf dat de afwasmachine - in mijn geval- installeert

j van dorp 12-06-2017 Via de website gekocht

goede en snelle service

de webwinkel is goed en overzichtelijk ..de levering van t product is snel en netjes geregeld ..ga ik zeker vaker shoppen

Peter Arnoldus 12-06-2017 Via de website gekocht

Als vanouds betrouwbaar en voordelig

Vanouds een betrouwbaar bedrijf al jaren lang met echte winkels en deskundig advies. Artikelen zien in de winkel en eenvoudig bestellen op internet. En dat voor de laagste prijs ! Geen Mediamarkt voor mij geef mij maar Bemmel en Kroon, 7 X beter zeggen ze zelf ze doen het gewoon!

esther-donken 12-06-2017 Via de website gekocht

Fantastische service

Zaterdag een wasmachine besteld, twee dagen later al de was aan. Vriendelijke medewerkers, oude wasmachine en verpakking weer mee. Superblij

rob@bpfavh.nl 12-06-2017 In de winkel gekocht
forepark

snel en goed!

prima service. snel en goed, zeer fijne bezorgers! van te voren een berichtje met de tijd van levering.