Deze score is berekend op basis van 2963 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

M.J.Wiering 13-09-2017 In de winkel gekocht
Bemmel en Kroon te Cruquius

Bij Bemmel en Kroon is de klant nog koning

Wij waren op zoek naar een vaatwasser, toevallig liepen wij langs deze prachtige zaak in Cruquius. Bij binnenkomst kregen wij advies op maat. En hebben direct besloten de vaatwasser te kopen. Via Bemmel en Kroon is de vaatwasser keurig volgens afspraak en ordernummer crq625265 geplaatst. Waarvoor dank.

Ingrid 13-09-2017 In de winkel gekocht
Den Haag

eenvoudig besteld en snel geleverd

Persoonlijke service, open en klantvriendelijk. Eerst besteld en daarna bepaald wanneer de vriezer geleverd kon worden. Op de dag van aflevering werd ik op de hoogte gehouden van het tijdstip.

Rob van Doorn 13-09-2017 Via de website gekocht

Prima product voor gunstige prijs.

Webshop met duidelijke site, zeer scherpe prijs, en hele behulpzame klantenservice.
Koelkast volgende dag geleverd, zoals vermeld op site.
Vervoerder was een ramp, maar dit was dus niet de schuld van deze verkoper.

Eric 13-09-2017 In de winkel gekocht

Volgende keer weer Bemmel en Kroon

Voor vervanging van onze inbouw koelkast naar de winkel in Cruquius geweest. Daar prima voorgelicht.
Na aankoop afspraak voor levering en inbouw. Spullen netjes afgeleverd en ingebouwd, extra ventilatie keurig aangebracht. Voor (inbouw) apparatuur volgende keer weer naar Bemmel en Kroon. Ook voor een prima prijs!

Kitty 13-09-2017 Via de website gekocht

Ge we eldige service!!

Via kieskeurig op deze site van Bemmel en Kroon tetecht gekomen. Bestellen was makkelijk. Dag voor bezorgen een mail ontvangen, evenals de dag van bezorgen
Zelfs 15 minuten voor aankomst een bericht.
Wasmachine werd naar zolder gebracht, aangesloten en zelfs aangezet. Oude machine werd keurig meegenomen. Heren wilden niets drinken want door het slechte weer, storm, lagen ze iets achter op schema.

Bob 13-09-2017 In de winkel gekocht
Forepark Den Haag

Kennis van zaken.

Een zeer kundige verkoper die ons een solide, stille en gemakkelijk te bedienen Bosch wasmachine heeft geadviseerd. De prijs was de laagste zelfs op het internet.

ab 13-09-2017 Via de website gekocht

Geweldige service!

Heb paar maanden geleden wasmachine gekocht bij B&K, in de aanbieding 10 Euro goedkoper dan Mediamarkt (wat op zich al knap is), bleek niet meer leverbaar, kreeg daarom duurder model
voor de aanbiedingsprijs! Dat noem ik nog eens service!

sandra 13-09-2017 Via de website gekocht

vlotte en nette service

prijs sprak mij erg aan een super service bestel de avond voor levering een ander type deze was niet te leveren en ontvang een nog zuiniger type er voor in de plaats voor het zelfde bedrag. bezorgers zijn ook zeer correct en netjes

andre 13-09-2017 Via de website gekocht

Wasmach. niet te leveren gratis duurdere.

Veilig kopen heet een overzichtelijke webshop. geeft daarin transparante informatie en heeft een begrijpelijke en duidelijke bestelprocedure.

Anoniem 13-09-2017 Via de website gekocht

Uitstekende bezorging

Goede website, uitmuntend geïnformeerd over wanneer bezorging zou plaatsvinden, prima installatie door dynalogic, oude wasmachine afgevoerd, netjes gewerkt door dynalogic ook alle verpakkingsmateriaal meegenomen, duurder apparaat gekregen dan besteld omdat besteld apparaat niet meer te leveren was. Twee minpunten, 1) wasmachine niet helemaal waterpas afgesteld, 2) geleverd apparaat heeft een 9 kg trommel wat iets te groot is voor een tweepersoons huishouden.
Gisteren rond 18:00 uur besteld, vandaag geinstalleerd

R.K.Appers 13-09-2017 Via de website gekocht

Prima service en dit vanaf de bestelling.

Via het internet kwam ik op de site veiligkopen.nl. Ik zocht een wasmachine die ik elders al had gezien en laten zij nu de goedkoopste aanbieder zijn. Omdat e.e.a. er goed uitzag en mede door een goede info van het product ben ik tot de aankoop overgegaan. Inmiddels is de machine geplaatst en kan daarover nog geen beoordeling geven. Maar de administratieve afhandeling en plaatsing was naar 100% tevredenheid.

ejv 13-09-2017 Via de website gekocht

Super Store, die Bemmel & Kroon!

Bemmel & Kroon klinkt als een wat ouderwetse winkel, maar hun service, de productlijn en de prijzen zijn super bij de tijd. Snel telefonisch bereikbaar (probleempje bij aflevering), meteen probleemoplossend, zeer behulpzaam en vriendelijk personeel. Een aanrader!

M vd linden 13-09-2017 Via de website gekocht

Prima service

Ik heb een wasmachine besteld en de service en de bezorging was prima
Netjes een berichtje dat ze komen bezorgen mooi op tijd
Prima!!

Marianne 13-09-2017 Via de website gekocht

De service was super!!

Deze shop is helemaal geweldig. De prijzen zijn goedkoper en de service is ook top. Ik kreeg netjes mijn producten op tijd thuis bezorgd en de medewerkers waren erg behulpzaam.

Janna 13-09-2017 Via de website gekocht

Diepvrieskist via internet besteld en de volgende dag al geleverd.
Een overzichtelijke website en prima terugkoppeling.

Antoine 12-09-2017 Via de website gekocht

Probleemloos kopen bij Bemmel & Kroon

Snelle en prima service. Nu voor de tweede keer daar iets gekocht. Probleemloos. Je wordt keurig tijdig op de hoogte gehouden van de aflevering.

Raps 12-09-2017 Via de website gekocht

Snelle levering; zondagavond besteld - dinsdag geplaatst. Daarnaast de goedkoopste prijs, bijna 100 euro goedkoper dan de concurrenten.

Francois 12-09-2017 Via de website gekocht

Supersnelle levering

'S avonds besteld en de volgende dag al geleverd. Dit is pas goede service! Ook uiterst scherpe prijzen in de webshop.

Robert 12-09-2017 Via de website gekocht

Prima service

Chauffeur belde 30 min vooraf
Zeer deskundig en manouvreerden de wasmachine zelfs langs de traplift.
Super

van daal 12-09-2017 Via de website gekocht

snelle levering

Apparaat besteld op vrijdag avond , daags erna stond de broodbakmachine al in de keuken te draaien. Super snelle service en alles correct geleverd

S.A.Brinkp 12-09-2017 In de winkel gekocht
Bemmel en Kroon. Rijneke Boulevard.0

De klant wordt voortdurend geïnformeerd.Hoe laat levering.

Deskundige begrijpelijke uitleg. Administratieve afwikkeling, ook per e-mail direct en verzorgd. Bezorging volgens afspraak, telefoontje 5 minuten voor aankomst.

Mar 12-09-2017 In de winkel gekocht
Cruquius

Samsung koelkast in de winkel Cruquius besteld. Prima prijs/kwaliteit, prima geholpen en ook nog eens €50 cashback via Samsung. Deze koelkast komt samen met de kassakorting van €50 op 449!! Dit werd door de vriendelijke medewerkster xxxx meegedeeld
(De concurrent levert hem voor 629)
Volgende dag snel geleverd. Te volgen via Track en Trace.
Ik had de koelkast bijna voor niets, er werd niet naar mijn betaling gevraagd. Als ik zelf niet over betalen was begonnen waren de heren zo vertrokken. Ze bezorgen veel vooraf betaalde internetaankopen, maar dat gold dus niet voor mij. Eerlijkheid duurt het langst dacht ik!

(Wel even geduld hebben om je aan te melden voor de Cashback bij Samsung, site is niet erg duidelijk)

Sophia230 12-09-2017 Via de website gekocht

Slechte bezorging

Shop prima, deze voor de prijs en service gekozen.
Bezorging slecht, hadden maar 4 minuten de tijd zeiden ze. Ze wilden droger niet goed op tussenstuk zetten, tussenstuk zou niet passen, maar dit was speciaal gekocht voor deze droger. Uiteindelijk heeft mijn vrouw laten zien dat het wel paste. Erg jammer! Alleen plastic meegenomen, rest moesten we bewaren voor als de droger niet goed was (?)

weet niet wat hier bedoeld wordt 12-09-2017 Via de website gekocht

Uitstekende dienstverlening

Klantvriendelijke site, eenvoudig een product te bestellen.
De bezorgers waren vriendelijk en op tijd volgens afspraak

Hannie 12-09-2017 Via de website gekocht

Wij hebben voor Bemmel en Kroon gekozen op advies van onze zoon en schoondochter, en zijn net als zij, heel tevreden over de service en de uiterst vriendelijke verkoper.

Bakker 12-09-2017 Via de website gekocht

Aflevering kan beter

Wasmachine niet op waterpasstand gecontroleerd. Geen afdekklemmen aangebracht. Voor de rest vlotte en acurate levering

Diana Gillon 11-09-2017 In de winkel gekocht
Den Haag, Forepark

Top service!

Verkoper vertelden dat er een e-mail verbonden zou worden met daarin de indicatie van de bezorgtijd en dat een kwartier voor bezorging zou er gebeld worden. Bezorging was keurig op tijd, kwartier van te voren gebeld. Oude apparaat mee retour genomen. Vriendelijke bezorgers.

Hans 11-09-2017 Via de website gekocht

prima en snelle afhandeling

goede website en duidelijk ook de prijs kwaliteit verhouding is goed en het product werd goed verpakt en duidelijke beschrijving voor omzetten deur

Darius 11-09-2017 Via de website gekocht

Goede dienstverlening

Bij het plaatsen van de order via het internet, heel snel een terugkoppeling met follow up ontvangen.
Nadat het artikel beschikbaar was om te leveren was een afspraak met de distributie partner een fluitje van een cent.
Dus het totaal plaatje ziet er geweldig uit! pro-actief geïnformeerd en op tijd geleverd.
Wat wilt een mens nog meer.......

Bas 11-09-2017 Via de website gekocht

Alles in orde

Onlangs een vaatwasser besteld. Ik had een specifiek model op het oog, en dat was in deze shop het goedkoopst.
Na de order belde klantenservice dat dit model helaas niet meer beschikbaar was. Je kunt je afvragen waarom het dan nog in de webshop stond, maar goed. We konden kosteloos 'upgraden' naar een iets duurder model van hetzelfde merk met vergelijkbare specificaties. Dat was wat ons betreft een goede oplossing.
We kregen ruim van tevoren door op welke dag hij geleverd zou worden, maar een tijdsindicatie kwam pas de dag voor de geplande levering. Iets eerder zou wel fijn zijn geweest.
De monteur belde kort van tevoren om te laten weten dat hij eraan kwam, en arriveerde keurig op de afgesproken tijd. Installatie snel en goed uitgevoerd. Zeer tevreden met het nieuwe apparaat!

J. Kersten 11-09-2017 Via de website gekocht

De Service Kan niet beter, Gewoon gweldig.

Gewoon geweldig, op vragen word direct gereageerd. En ze zijn ook nog goed koop.

Had interesse in de Philips FC9197/91
En wil van de mogelijkheid van de Pin, betalen bij aflevering gebruik maken en dan moet ik ? 4.95 pinkosten betalen. Dat hoef ik in de winkels ook niet sorry.

Antwoord: Geachte Mevrouw / Heer,
U kunt de bestelling een memo zetten, als u in de memo zet dat u niet die 4.95 wil betalen haal ik deze eraf voor u

Veiligkopen.nu Bedankt

Eline 11-09-2017 Via de website gekocht

Super wasmachine en super service!

Onlangs een mooie wasmachine gekocht voor een goede prijs en omdat de service zo goed bevallen is zijn we tot de conclusie gekomen om de droger ook via deze winkel te bestellen en we gaan er van uit dat de service hiervan net zo goed is.

Kuijper 10-09-2017 Via de website gekocht

Snel geleverd en de goedkoopste.

Op de site staat dat er de volgende dag geleverd zou worden. Bij het bestellen werd dit pas 4 werkdagen later. Werd toch al na 2 dagen afgeleverd. Het laten installeren is echter wel vrij duur via Bemmel & Kroon en duurt ook best lang. Bijna 2 weken. Daarom besloten om het toch maar zelf te doen.

Remko 10-09-2017 Via de website gekocht

Goede service!

Heldere webshop en snelle service. Veel keuzemogelijkheden. Bezorging ook goed geregeld. Tijdstip bezorging goed aangegeven.

P*** 10-09-2017 In de winkel gekocht
Bemmel en Kroon Den Haag

Wasdroger

Wij zijn ontzettend vriendelijk en vakkundig geholpen met een keuze maken voor de aanschaf van een wasdroger.

kimballetta 10-09-2017 Via de website gekocht

geweldige service

Fijne overzichtelijke site..betaalbare producten..goede klantenservice..wilde de levering graag een maand later plannen en kreeg de producten toch gewoon voor de aanbiedingsprijs..had wat hulp nodig bij het uitzoeken van wat ik zocht en heb daarvoor online contacht gehad met één van de medewerkers welke mij super goed heeft geholpen met het bepalen van mijn keus!

Frank 10-09-2017 Via de website gekocht

Wederom top

Al meerdere aankopen gedaan in de winkel en of via de webshop.
Bezorging de volgende dag, zoals aangegeven op de site. Bezorging zeer goed geregeld wordt goed op de hoogte gehouden van de tijd wanneer ze ongeveer komen.

Wouter 10-09-2017 Via de website gekocht

Aanbieding en service zeer goed

Beoordelen van producten blijft lastig via eender welke webshop. Welke producten zijn goed of slecht. Zelfs in een showroom moeilijk vergelijken. Maar meedenken via mail en scherp aanbod maakt hier het verschil

an 09-09-2017 Via de website gekocht

gezellige bezorgers :-)

vriendelijke en gezellige mannen die onze wasmachine kwamen brengen ;-) wasmachine stond snel op zijn plek.

Pietertje 09-09-2017 Via de website gekocht

Supersnel en ook nkg de goedkoopste

B&C was de goedkoopste voor mijn nieuwe wasdroger (het is de Bosch WTH83000NL geworden). Vrijdag avond besteld en zaterdag middag stond hij keurig afgeleverd bij mij te draaien. De droger staat, op een wasmachine in een wat diepe en smalle kast dus de heren bezorgers moesten even zweten voordat hij op zijn plaats stond. Zonder mokken werd de klus geklaard.

marijke 09-09-2017 Via de website gekocht

Snelle levering en goede communicatie

Snelle service, telefonisch goed bereikbaar, luisteren goed naar de klant. Werken met een goede bezorgdienst waarbij je de auto kan volgen.

Riny 09-09-2017 Via de website gekocht

Alles vanaf bestelling t/m levering perfect

UItstekende service vanaf bestelling t/m de levering.Kreeg bevestiging van de bestelling.Telefonisch contact gehad.Kreeg sms tussen welke tijden de wasmachine gelerd zou worden en half uur van tevoren extra sms we zijn er om zolaat.

Margôt 09-09-2017 Via de website gekocht

Super service, goed advies

Mijn vorige wasmachine is nog geen 4 jaar meegegaan. Ik moest dus " noodgedwongen " een andere. Ik zat in twijfel tussen 2 wasmachines. Toch maar even gebeld met de klantenservice. Samen hebben we de wasmachines bekeken. De verkoper heeft mij goed geadviseerd, en ik heb zijn advies opgevolgd, we kwamen toch bij een andere wasmachine uit MET een heerlijke korting! :)
Top service!

Peter 09-09-2017 Via de website gekocht

Snelle levering en service

Ik heb voor van Bemmel gekozen omdat het juiste artikel op voorraad is, snelle levering en aflevering op de 3e etage en de kasbackactie met direct voordeel!

Mor 09-09-2017 Via de website gekocht

Prima begeleiding, zowel bij aankoop als bij installatie!

Na de test van vaatwasmachines in de Consumentenbond op jacht naar de voor ons geschikte machine. Helaas veranderen de typenummers zo snel dat het gewenste typenummer al niet meer leverbaar was. Aan de telefoon trof ik een medewerker die samen met mij naar de specificaties heeft gekeken. Zij heeft ook nog navraag bij anderen gedaan en uiteindelijk bleek er een nieuwer alternatief voor dezelfde aanbiedingsprijs te zijn. De actie met gratis montage was ook nog van toepassing. Via de mail zijn we op de hoogte gehouden van de bestelling en zoals afgesproken werd er keurig 15 minuten van tevoren gebeld door de monteur dat hij onderweg was. Prima montage die ondanks kleine tegenslag (schroef van voorpaneel was krom op de oude machine) vlot en goed werd uitgevoerd. Ook monteur was niet voor één gat te vangen.

Giselein Mutsaards 09-09-2017 Via de website gekocht

Accurate bezorging

Sinds 2003 zijn wij klant bij Bemmel & Kroon. Goede service, goede prijzen. Gratis upgrade gekregen, wij hadden de AEG FSE63600P besteld en ontvingen het vernieuwde/verbeterde model AEG FSE72610P. Sommige inbouwapparatuur gingen minder lang mee dan onze klantenrelatie met Bemmel & Kroon. Inmiddels één oven en 2X een vaatwasser vervangen.

Jager 09-09-2017 Via de website gekocht

Snelle levering, vriendelijke mensen, goede samenwerking tussen de vaklieden, waardoor bezorging van de zware wasmachine op de 2e verdieping en de installatie en het verwijderen van de oude wasmachine goed georganiseerd en geruisloos verliep. Top!

Ron 09-09-2017 In de winkel gekocht

Top service

Inmiddels 4 apparaten vervangen, zeer goed professioneel advies en perfecte installatie. Alles is in zeer korte tijd geleverd en geplaatst.

Linda 08-09-2017 Via de website gekocht

Mooie prijzen, goedkoper dan andere webwinkels

Fijn dat de keuze groot is en de prijzen lager liggen dan andere webwinkels. De keuze was snel gemaakt. De bereikbaarheid vind ik wel beneden gemiddeld. Ik had een mail gestuurd dat ik niet op mijn account kon komen. Dat was wel noodzakelijk om te weten voor de levering. Mail gestuurd maar daar is helaas niet op gereageerd. Dat is voor mij een minpuntje. Verder een topsite

Jeroen 08-09-2017 Via de website gekocht

Prima service, scherpste prijs!

Nieuwe wasmachine nodig. Zoeken naar de goedkoopste online aanbieder, zonder bezorgkosten. Voila, Bemmel & Kroon! Gewoon een webshop zoals je mag verwachten anno nu. Nu besteld morgen draait hij je was weer schoon op je zolder. Twee knapen die hem netjes op de gewenste plek zetten én het oude apparaat meenemen! Behoeft niet meer uitleg denk ik!