Deze score is berekend op basis van 3198 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

veravanderijt 10-09-2014 Via de website gekocht

Goede websites. Snel gevonden wat we zochten.

Op tijd een mail ontvangen omdat het artikel niet in voorraad was.
Daarna regelmatig mails rondom status versturen en bezorgen.

marionwiedemeijer 10-09-2014 Via de website gekocht

Heerlijk vanaf je bank thuis een wasmachine bestellen!

Goede voorlichting en communicatie over levering van het produkt. Van elke stap wordt je op de hoogte gehouden en dan krijg je tijdig een telefoontje dat de leverancier onderweg is en over hoeveel tijd hij op de stoep staat!

Ruime keuze.

Vanwege de ruime keuze, duidelijke uitleg bij elk product en de perfecte communicatie van bestelling tot levering!

Volgens mij niets meer aan toe te voegen, behalve ga zo door!

kiesels 09-09-2014 Via de website gekocht

Zeer makkelijk on line te bestellen

Keurig en zeer snel geregeld, aangesloten en oude machine retour. Verpakking ook keurig meegenomen. Prima tevreden

Ruim voldoende

Snelle levering, goede services, prima geld retour actie.

Prima geregeld en goede actie van 100 euro retour op wasmachine. Zeer tevreden over levering en bestelling

peters67 09-09-2014 Via de website gekocht

De medewerkers bieden een prima service, ze plaatsen de koelkast, kijken zelfs of die waterpas staat. De doos en alle rommel wordt weer meegenomen, zo ook de oude koelkast. Gewoon prima.

We hebben alleen bij het koel/vries-assortiment gekeken en gekozen.

Je zoekt je product via internet uit, 1 werkdag later staat het al bij je in huis. Van te voren wordt er door de chauffeur gebeld dat ze eraan komen. Gewoon een perfecte service.

rp64 09-09-2014 Via de website gekocht

Duidelijke website, makkelijk zoeken op productnr. Verschillende betaal mogelijkheden.
Als je een product ergens anders goedkoper ziet en je meldt het wordt er een offerte voor je gemaakt. Daar ga je snel mee accoord. Dan kom je in een soort stroomversnelling terecht. Je kunt aangeven wanneer je je product wilt ontvangen en wordt een half uur van te voren gebeld door de chauffeur.De chauffeurs van Dyna logics waren uiterst behulpzaam en netjes. Ze moesten wel lachen, want de Magnetron zat in een grote doos en dachten dat het niet zo gaan passen.
Maar na uitpakken past alles heel mooi en precies. De magnetron werkt super. Ben er blij mee.

Het waarborg merk en de vele postieve revieuws

Dame Ji 08-09-2014 Via de website gekocht

Goed geprijsd en keurig netjes op de afgesproken dag en tijd geleverd en geplaatst.

Erwin-Erwin 08-09-2014 Via de website gekocht

Via Kieskeurig gezien dat Bemmel en Kroon het product op voorraad heeft, maar dat het op een andere website iets goedkoper is. Via de knop "Elders goedkoper" aangegeven dat het elders goedkoper is. Vrij snel kreeg ik een offerte met een aangepaste prijs. Wat ik ook goed vind is dat je bij de chauffeur kunt pinnen. Je hoeft dus niet vooraf per ideal te betalen. We kregen ook vooraf een mail met de dag waarop geleverd zou worden en de tijden waar tussen. We kregen ook een email met een link waarop je kan volgen wat de verwachte levertijd is, waarbij je de vrachtwagen kan volgen. De chauffeur was vriendelijk. Ik vind d kleuren van de website niet chique, maar mijn ervaring van service etc. was echt heel goed. Zelfs zo goed dat ik een review schrijf, wat ik normaal niet doe. Assortiment heb ik niet beoordeeld, omdat ik op de website kwam door Kieskeurig. Al met al dus een dikke 10 !!

trouwkien 06-09-2014 In de winkel gekocht
Forepark Den Haag

afspraken kloppen en alles is geregeld

vriendelijke nette mensen en alles op tijd.

Mooie showroom, goed breed assortiment en goede mensen met verstand van zaken!

Hele mooie showroom en veel keuze in apparatuur, van laag tot hoog. Een goed bedrijf met echte vakmensen met verstand van zaken en alle afspraken worden goed nagekomen. ook hoor ik van veel mensen dat ze tevreden zijn!

Tbroersen1 06-09-2014 Via de website gekocht

Makkelijk te bestellen en snelle levering.

Gratis bezorging! Zelf naar een appartement op 3 hoog zonder lift.
Daarnaast 5 jaar garantie!

Was niet bekend met deze winkel maar ben zeer tevreden over de service, bezorging en garantie! Kortom een aanrader!

LouiseBrandse 06-09-2014 In de winkel gekocht
Cruquius

Alles wordt voor je geregeld.

Prima op tijd en volgens afspraak. Goede voorlichting in de winkel. Bezorgers erg vriendelijk.

Bij volgende aankoop ga ik zeker terug, prima uitleg, geduld en vriendelijk.

Kees Verhoeven 05-09-2014 Via de website gekocht

Gebruiksvriendelijke site, perfecte communicatie m.b.t. het bestelproces en afleverproces. Tevens goede service zoals installatie en retournemen van oude apparatuur.

Gebruiksvriendelijke site, uitgebreide keuze, perfecte communicatie m.b.t. het bestelproces en afleverproces. Snelle levering en goede service zoals installatie en gratis retour nemen van oude apparatuur.

judithandrea 05-09-2014 Via de website gekocht

Duidelijke website. Bestelling uiteindelijk telefonisch geplaatst, ging heel vlot. Pinnen bij levering, ook handig.

Ik werd snel en vakkundig te woord gestaan.

Ruime keuze, concurrerende prijzen.

Dit is de 2e keer dat ik iets bij Bemmel en Kroon bestel. De 1e keer beviel goed, en dit werd nu ook weer bevestigd.

7033211 05-09-2014 Via de website gekocht

bestellen via internet. Duidelijke omschrijving. Goede afhandeling

Het product werd geleverd volgens de aangegeven tijd. De chauffeur belde nog 15 minuten van te voren en melde dat hij er aan kwam.
Het product werd geplaatst daar waar het moest komen terwijl er wel even gepast en gemeten moest worden. Zij waren bijzonder behulpzaam. Het werd keurig uitgepakt, de rommel meegenomen. Het oude apparaat werd keurig meegenomen.

het assortiment is zeer ruim

Het voldeed aan al onze verwachtingen

AdMariette 05-09-2014 Via de website gekocht

Alles netjes op de site gemakkelijk zoeken vergelijken prima

snelle levering!!! alles via internet gedaan dit ging goed.

veel keuze prima

zou dit zeker door vertellen aan vrienden en kennissen

een snelle, goede, makkelijke, levering

mireille jonk badoux 05-09-2014 Via de website gekocht

via telefoon goed bereikbaar,

gebeld om te vragen of de wasdroger op voorraad was en of deze de volgende dag bezorgd kon worden... zou teruggebeld worden, en dat gebeurde zeer snel.netjes e mail gekregen van de bevestiging en ook later van het bezorgmoment,zelf ook nog telefoontje dat ze er al aankwamen...en vandaag (1 dag later dus) is de droger al om 830 geleverd, keurig uitgepakt en materiaal weer meegenomen.

keurig afgehandeld

netjes aan de telefoon, snel gehandeld en keurig geleverd

sjakles 05-09-2014 Via de website gekocht

snel en makkelijk via internet besteld. Direct bevestiging en de eerst volgende werkdag definitieve bevestiging met leverdatum

Er was een goedkopere leverancier op Kieskeurig.nl maar ik ken Bemmel en Kroon en bestelde toch liever bij hun. Zij hebben op de site een button die je kan gebruiken als je een item goedkoper hebt gezien en deze gebruikt. Ik kreeg binnen 3 werkdagen 90 euro gecrediteerd. Top Service!!!

Noem het maar op en ze hebben het.....

Altijd al goede zaken gedaan met Bemmel en Kroon. Staan goed aangeschreven.

Mooi strak model. Hadden al jaren een Miele welke het nog steeds perfect deed maar waarvan het kunststof van de glazen platen ging verweren en afbraken. Na mijn mensen ingevuld te hebben kan ik al snel bij dit type terecht en wat ook nog eens uitgeroepen was tot beste koop 2014.Ik had nog geluk dat het de laatste dag was dat Samsung een actie had met 100 euro retour. Er werd wel genoemd in de review dat hij luidruchtig zou zijn. Ik heb hem op advies extra goed afgesteld en het valt me 100% mee. Als je dichtbij staat hoor je een zacht gebrom maar dan moet je heel goed luisteren. Ik heb een open keuken maar hoor hem niet in de huiskamer !! Zeer handige indeling en wat we geweldig vinden is de Ice Dispencer. Wij gebruiken altijd veel ijsblokjes en het was altijd een ramp wanneer je het ijsbakje moest vullen of dat deze weer leeg is. Nu maak je constant ijsblokjes en heb je hieronder een bakje waar ze inliggen. Alleen hiervoor zou ik hem al aanraden (als je tenminste net als ons geen Amerikaans model kwijt kan...) Hoe hij het over een langere tijd doet kan ik niet zeggen maar ik heb de 3 jaar extra garantie afgesloten dus de komende 5 jaar heb ik geen problemen. Wat ook top is dat de koelkast goed verlicht is door de ledstrips aan beide zijden. Voorheen had ik 1 lampje en als de koelkast volgestouwd was zag ik weinig. Het enigste nadeel die ik kan noemen tov mijn miele van 14 jaar oud is dat de deur bij dit model niet 100% open klapt. In een klein keukentje zoals wij hebben is dit lastig daar in tegen voorkomt het ook dat de koelkast volledig open staat tijdens inladen zoals mijn vrouw voorheen deed (scheelt energie !!)

venneweg 03-09-2014 In de winkel gekocht
heemstede

prima

goed in gedeeld

in over vloed

aan iedereen

ik zou het niet weten de winkel is keurig en op volgorde in gedeeld

MZijderhand 03-09-2014 Via de website gekocht

Was eenvoudig stuitte wel op de invoer van de extra korting. gebeld en super snel en correct geholpen.

Top, zeker de track en tracing. keurig informatie voorziening tijdens traject van bestellen tot aan de deur het afleveren

Total Commander 03-09-2014 Via de website gekocht

Ik was op zoek naar een specifieke wasdroger en vond deze direct op de site van Bemmel en Kroon. Er waren meerdere sites/bedrijven waar dezelfde was droger voor dezelfde (laagste) prijs was te vinden maar de service van bemmel en Kroon was veel beter.

Service was het grootste verschil tussen Bemmel en Kroon en andere aanbieders van hetzelfde product. Kosteloos bezorgen en plaatsen, oude apparaat meenemen, uitpakken en verpakking meenemen. Had bovendien nog een kleine vraag nadat ik de bestelling al geplaatst had. hierop werd direct geantwoord. Verder werd de dag voor levering een e-mail verstuurd met daarin het te verwachte levermoment (binnen 2,5 uur) en werd op de dag van de levering een half uur van tevoren gebeld door de chauffeur dat hij eraan kwam.

Super eenvoudig en snel, goede service en snelle levertijd.

fgalen 03-09-2014 Via de website gekocht

Bij 5 sterren of minder is een motivering verplicht. Gebruik hiervoor minimaal 50 tekens.

Los van het feit dat de orderafhandeling zeer goed gaat, je net voor aflevering even gebeld wordt of je echt thuis bent, kan je op de website ook volgen waar de vrachtwagen zich bevindt. Super handig wanneer je toch nog even snel een boodschap wil doen en eigenlijk bang bent dat ze net in de tussentijd komen afleveren

absoluut. Heldere site, veel producten, goede service, vlotte levertijden

Heldere site, veel producten, goede service, vlotte levertijden

Elsje Polder 02-09-2014 Via de website gekocht

Makkelijk te vinden Goede informatie.

Snelle levering. Keus welke dag bezorgd wordt. Gratis verzending + extra service (de trap op) Top!

ruime keus

Alleen maar goede ervaringen, duidelijk accuraat en betrouwbaar.

Heel accuraat en attent. Snelle levering met goede service. Dit geeft vertrouwen mocht er ooit onverhoopt iets met het apparaat aan de hand zijn in de toekomst.

blamsberg 02-09-2014 In de winkel gekocht
den Haag

Via vergelijk.nl gekomen op de site van Bemmel & Kroon. Na telefonisch contact te hebben gehad deelde de verkoper mij mede dat zij die zondag ook open waren vanaf 10.00 uur, mooi toch want die zaterdag had ik geen tijd

De uitleg die wij kregen over het aan te schaffen product heeft ons zo overtuigd dat wij ter plekke de koop hebben gesloten

Uit het assortiment kon je voldoende keuze maken uit verschillende merken. Was de beurs niet genoeg dan hebben ze ook een koopjes hoek

De ontvangst, de uitleg en de service zijn perfect.

De wijze waarop je word aangesproken, vriendelijk en behulpzaam, de kennis van de apparaturen.

edgoed 02-09-2014 Via de website gekocht

Zondagmiddag gaat je wasmachine kapot en dinsdag om 10 uur staat er al weer een nieuwe automaat te wassen en is je oude machine keurig afgevoerd. Dat is nog eens gemakkelijk.

Afspraken worden nagekomen en op tijd

prijs kwaliteit en service zijn goed. ze doen wat ze beloven

Bemmel en Kroon levert snel en tegen een concurrerende prijs.

Swbk 02-09-2014 Via de website gekocht

Het was makkelijk dat je een bezorgtijd kon kiezen. Het was wel makkelijker geweest als je ook een tijdsvak op de dag kon kiezen.

Ik kreeg een mailtje met het tijdsvak van levering een dag van te voren. Ik werd op de dag van levering nog door de chauffeur gebeld dat hij al eerder kon komen en of dit geen probleem was. Top service.

Er is genoeg keuze aan producten en de prijzen zijn beter dan bij andere winkels waar ik heb gekeken

Vanwege de prijzen, levering en service zou ik Bemmel en Kroon zeer zeker aanraden.

Bezorging was super. Nette bezorgers die weten waar ze het over hebben. Tijdens het neerzetten van onze wasmachine hebben ze gelijk het product even uitgelegd over de werking en het product even ingesteld voor de eerste keer voorspoeling.

angelq 02-09-2014 Via de website gekocht

Snel en goed afgehandeld. Wasmachine bezorgd en op de juiste plek neergezet en aangesloten door twee vriendelijke bezorgers. De wasmachine die we eigenlijk hadden besteld was niet meer op voorraad, daarom kregen we een nieuwer model voor dezelfde prijs. De wasmachine werkt tot dusver uitstekend. We zijn heel erg tevreden en raden iedereen aan om ook bij Bemmel en Kroon te bestellen. Bedankt Bemmel en Kroon en Dynalogic (bezorgbedrijf) voor de goede en vriendelijke service.

kwijnhov 02-09-2014 Via de website gekocht

Perfecte service. Dag na bestelling in huis. Goede communicatie omtrent levering!

famjager 01-09-2014 Via de website gekocht

Ik had eerst elders een magnetron gekocht. Hier duurde het te lang. Toen bij Bemmel en Kroon uitgekomen. Zeer snelle levering en correct. Bovendien laagste prijs garantie.

Alles correct. Correct telefonisch besteld, snelle levering, nette bezorgers, mooi apparaat!

Alles goed. Enig minpuntje was het inefficiënte vervoer.

knijf 01-09-2014 Via de website gekocht

Alles wijst zichzelf. Geen moeilijkheden

Snelle levering en goede afspraken. Aan de telefoon wordt je goed en vakkundig geholpen.

Alleen gezocht naar wat we nodig hadden, maar snel gevonden en goedkoper dan ergens anders.

Als ik weet dat kennissen of familie iets zoeken zou ik het zeker aanbevelen

Zie hierboven

ankevanas 01-09-2014 In de winkel gekocht
zoetermeer

Je kunt op de website al een beetje voorkiezen en dan in de winkel de uiteindelijke keuze maken

In de winkel (Zoetermeer) staan aardige en deskundige mensen die een goed advies geven.

Ik vind het voldoende en kan er prima uit kiezen

Ik beveel Bemmel en Kroon al aan, met name als mensen hun inbouwapparatuur willen vervangen.

Ik ben al heel lang klant en ben tevreden. Ook de mensen die bezorgen zijn aardig, vriendelijk en servicegericht.

M.Randsdorp 01-09-2014 Via de website gekocht

duidelijke en overzichtelijk

Had eerste verkeerde bestelling gedaan ,na overleg op dag van levering nog mogen annuleren zonder kosten en de juiste koelkast werd 2 dagen later keurig bezorgd .Heel vriendelijk telefonische geholpen, daardoor nu de juiste keus gemaakt! door

ruime keus in wat we zochten!

Het telefonisch contact met Bemmel en Kroon was erg vriendelijk ,goed advies !

remko.v.dijk 01-09-2014 Via de website gekocht

Aanpassing van een gedane offerte is geen enkel probleem en de responstijd is zeer kort, ook via de mail.

hodra 31-08-2014 Via de website gekocht

Duidelijke communicatie en nakomen van afspraken.

Gebeld met een vraag en duidelijk antwoord gekregen.

De belofte van levering binnen 3-5 dagen kon door de winkel niet nagekomen worden; dat werd enkele dagen meer. Verder is alles tot op heden uitstekend verlopen en ben ik tevreden over Bemmel en Kroon en over het aangeschafte product.

GeMMeX 31-08-2014 Via de website gekocht

eenvoudig te bestellen via de site, ook extra opties te selecteren

het begon goed. Het bestelde model was kennelijk niet meer leverbaar. We kregen voor hetzelfde bedrag de opvolger. De aflevering was ook goed. De wasmachine werd netjes naar boven gebracht en aangesloten op het water en de afvoer. Alleen het aansluiten op de trekschakelaar moest maar liefst 40 euro voor bijbetaald worden...te zot voor woorden!!

tinekemartini 31-08-2014 Via de website gekocht

de levering ging snel ,netjes en correct

kan eigenlijk voor alles terecht wat ons bedrijf nodig heeft

aan vrienden,kennissen, en meedewerkers

wimmie71 30-08-2014 Via de website gekocht

Helemaal top....service, levertijd, levering en vriendelijk en netjes te woord gestaan.

xicu 30-08-2014 Via de website gekocht

Syndrome 30-08-2014 Via de website gekocht

Snelle levering. Doen de best om het zo spoedig te laten verlopen. Keurig op tijd afgeleverd.

emiliano17 29-08-2014 Via de website gekocht

Super gemakkelijk om op internet te bestellen. Alles direct gevonden en met enkele klikken was het inorde. Ook leuk dat je keuze hebt uit manier van betalen

Het product was niet op voorraad en toch was het binnen de 3 dagen hier bij mij thuis (België)

ik vond direct wat ik nodig had.

Baidarka 28-08-2014 Via de website gekocht

Telefonische vragen over het product werden snel en goed beantwoord. Daarna meteen besteld.

Snel geleverd, na 1 werkdag, vakkundig aangesloten, en oude apparaat meegenomen.

Mijn moeder ( 95 jaar ) had een probleem met haar vriezer. Een telefoontje naar B&K, waarna een monteur het probleem snel en gratis repareerde. Dus toen ik een nieuwe wasmachine nodig had, dacht ik..... B&K

Goed : Snelheid/nakomen beloftes/vriendelijk personeel.

gedupeerd 28-08-2014 In de winkel gekocht
Cruquius

Producten zijn makkelijk via de website te vinden. Voordat ik zou gaan bestellen, ben ik toch eerst naar de winkel gegaan om de producten te bekijken. Dit was voor mij mogelijk, omdat de winkel bij mij in de buurt was. Had daar geen spijt van, want ik werd uitstekend geholpen en de producten die ik via internet zou kopen, heb ik achteraf in de winkel goedkoper kunnen aanschaffen omdat het een actie artikel bleek te zijn e.d.

Van A tot Z was alles in de puntjes geregeld. De orderbevestiging, de melding dat de goederen binnen waren gekomen, de afspraak voor levering en montage en de factuur. Kortom afspraak was ook werkelijk afspraak.

Een volledig scala aan witgoed aanwezig in de winkel of op bestelling leverbaar.

De klantbeleving was duidelijk aanwezig, werd goed geadviseerd en daar werd voldoende tijd voor genomen. Producten werden op verzoek vergeleken op kwaliteit en prijs, zodat ik met een goed gevoel de winkel heb verlaten in de wetenschap dat ik goede producten heb aangeschaft voor een keurige prijs.

Men stelt de klant in de gelegenheid om eerst zelf een indruk te krijgen van wat er zoal te koop is. Hierna heeft de verkoper mij alle in en outs vertelt m.b.t. de mogelijkheden en de voordelen ten opzichte van het andere apparaat. Tevens heb ik een luxer apparaat gekocht voor de prijs van de standaard uitvoering. Kortom dan ga je met een goed gevoel de winkel uit en ben je een tevreden klant. De levering en montage is door de Firma AJtec gedaan, dit naar alle tevredenheid. Klantvriendelijke monteurs en keurig werk afgeleverd.

gbfransje 28-08-2014 Via de website gekocht

DannyD 28-08-2014 Via de website gekocht

Gebeld en persoonlijk bij een filiaal geweest. Het verschild erg hoe vriendelijk ze zijn.

Over het algemeen een beetje stug en onvriendelijk als het om de prijs gaat.

Aan het kijken geweest voor een wasmachine. Ik zag de wasmachine elders goedkoper, maar die winkel had geen filialen. Ging dus naar Bemmel en Kroon om te vragen of ze de prijs konden verlagen. Aangezien zij ook adverteren met "Elders goedkoper". Filiaal in Cruquius geweest. Werd praktisch weggekeken toen ik over de prijs begon, maar ook erg stug en onvriendelijk. Telefonisch verschild het per filiaal hoe vriendelijk ze zijn als je over de prijs begint. Eerst indruk voor mij slecht, niet zozeer om de om de prijs, maar hoe je wordt geholpen.

Syldestrandjutter 28-08-2014 Via de website gekocht

De service is goed is je apparaat beschadigd dan wordt er direct actie ondernomen om een nieuw apparaat de volgende dag te laten omruilen.klasse

printer 28-08-2014 Via de website gekocht

Duidelijk en vlot!

Prima! Snelle levering!

Is ons goed bevallen.

Duidelijke site en op de bezorgdag sturen wij u ze uiterlijk om 8.00 uur een email met daarin een indicatie van het levertijdstip.

Aeolus1957 28-08-2014 In de winkel gekocht
Forepark, Den Haag

Goed bereikbaar, voldoende parkeerruimte, riante keuze aan -in ons geval- afzuigkappen.

Zowel bij het oriënterende als bij het definitieve verkoopgesprek was de verkoper zeer behulpzaam met de juiste gegevens / maten van de afzuigkap.

Groot assortiment in keukenapparatuur van heel veel verschillende merken, keurig in ruime showroom werkend te zien.

Goed aanbod, prima personeel met passende adviezen, en dan ook tegen een redelijke prijs. Via internet zijn er misschien wel leveranciers te vinden die het iets goedkoper zouden kunnen leveren, maar advies en service kun je daar niet verwachten.

markent 28-08-2014 Via de website gekocht

Goede overzichtelijk webshop en technische gegevens

Ik werd door het inbouwbedrijf van B&K (Ajtec) gewezen op de verkeerd door mij gekozen vaatwasser. Samen met B&K uiteindelijk het passende type gevonden en zeer professioneel ingebouwd door een vriendelijke monteur van hen.

Meer dan voldoende keuze.

egmo3 27-08-2014 In de winkel gekocht
Hazerswoude- Rijndijk

Uitstekende voorlichting over de aan te kopen inbouwkoelkast, voortgang van de levering via E-mail, de betaling en melding van het tijdstip van de installering in onze keuken.

Voor ons was dit de eerste ervaring en een mooiere showruimte en goede uitstalling van de apparaten hebben wij nog niet meegemaakt wat betreft verkoopruimte van dit soort apparatuur

Bovenstaande motivatie is voldoende om deze zaak aan te bevelen

Alle bovengenoemde motivaties zijn duidelijk hoe tevreden wij zijn.

Wouter van der Veen 27-08-2014 In de winkel gekocht
Bemmel & Kroon - Den Haag

Grote sortering en parkeerplaats voor de deur.

Deskundig meedenkend personeel wat niet opdringerig is.

Grote sortering.

Zie de commentaren bij Gemak, Service en Assortiment.

klanklab 27-08-2014 Via de website gekocht

in een paar klikken de bestelling geplaatst. goede track n trace van de bezorgdienst. Tot op de minuut op google maps te volgen. erg relaxed.

iedere stap keurig per mail onderbouwd en ruimte geboden contact op te nemen

Goed uitgebreid assortiment voor scherpe prijzen maar het kan altijd beter natuurlijk ;)

breed assortiment, scherpe prijzen, goede informatievoorziening omtrent levering, goede bezorgservice.

De beoordeling spreekt voor zich. bemmel en kroon doen er alles aan om een goede dienst te leveren.

Dorpsstraat136 26-08-2014 In de winkel gekocht
Dorpsstraat Zoetermeer

In de winkel werden wij op een prettige manier te woord gestaan en goed geïnformeerd over het aan te schaffen product. We mochten kiezen wanneer het product zou worden bezorgd en dat had al de volgende dag gekund. Op de dag van bezorging ontvingen wij al voor achten een e-mail met een tijdsbestek waarbinnen wij de bezorging konden verwachten: tussen 10.15 en 13.00 uur. De bezorging was even voor 12.00 uur. Prima.

We hoefden niet lang rond te kijken, want we wisten welk type product we wilden aanschaffen. We werden ook nog op een alternatief gewezen met voor- en nadelen. De prijs van het gekozen product kwam overeen met onze verwachting; we ontvingen € 50,- korting.

We zijn tevreden over de professionele en vriendelijke aanpak. In ons huis werd door een van de bezorgers de keuken en de hal gedweild omdat er druppels water op de vloer terecht waren gekomen. Attent en netjes!

In de winkel kregen wij het gevoel dat de verkoper ons met plezier een koelkast wilde verkopen. Wij kregen alle aandacht en hij handelde alles vlot af. Bovendien bedankte hij ons dat we naar de winkel waren gekomen.