Deze score is berekend op basis van 2944 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

raymon 30-12-2015 In de winkel gekocht
den haag

Snelle leveringen en goede communicatie terug

Netjes op tijd binnen geleverd

Redelijk veel op voorraad

Goede levering en prijs

Petra 30-12-2015 Via de website gekocht

Makkelijk besteld online, en snel in huis

oude machine wordt naar beneden gesjouwd, en nieuwe weer naar boven, goede service

Prima

Goedkoop

Wij hebben de wasmachine online gekocht, was gelukkig nog in voorraad, inclusief 4x wasmiddel, mooie aanbieding en prima wasmachine, we zijn er helemaal blij mee

JackyH 30-12-2015 Via de website gekocht

Super overzichtelijk. Bestelling binnen no-time in huis en extra gratis installatie service. Iets waar de grootgrutters nog een puntje aan kunnen zuigen.

Wat me nou toch is overkomen! Ik bestelde onlangs een Samsung warmtepomp droger maar tot mijn grote verbazing was deze niet meer leverbaar. Hartstikke uitverkocht! Ze hebben me direct het opvolgende model met ruim een derde boven de oorspronkelijke prijs aangeboden. Iets wat ik uitzonderlijk noem! Wat een gul gebaar. Wat een fantastisch apparaat. Een dikke tien voor de jongens van Bemmel en Kroon en de extra service. Ook een pluim voor de mannen die hem geïnstalleerd hebben. Kon niet beter!

Moet ik nog meer zeggen? Nee! Ik beveel jullie van harte aan. En zal in het vervolg jij grote aankopen meteen de website bezoeken.

TOP!!

Nee hoor dank.

Ws01 30-12-2015 Via de website gekocht

via internet bestellen en de goederen thuis geleverd krijgen

De nieuwe wasmachine werd netjes op zolder afgeleverd en uitgepakt.
De oude en alle materialen gingen mee retour

veel wasmachines in het assortiment

leo 30-12-2015 Via de website gekocht

Ik zocht een bovenlader was machine. Bemmel en Kroon stond gelijk bovenaan. Heel gemakkelijk dus.

Direct na bestelling een bevestiging. Melding van afleverdatum. Belletje 10 minuten voor aflevering. Bekwame chauffeur en bijrijder/installateurs. In en uit in half uurtje.

Ik zocht een bovenlader. Kon kiezen uit meerdere. Prima dus.

Ze hadden wat ik nodig had, geen poespas eromheen, snlle zakelijke aflevering.

Werner 30-12-2015 Via de website gekocht

spullen zijn makkelijk te vinden en bestellen met alle nodige info van de fabrikant erbij

Het assortiment is ruim, en de prijzen zijn erg goed

Geen gedoe, je wordt gelijk op de hoogte gehouden van je bestelling.

Alleen jammer van de meldingen van dynalogic over de tijd van levering dat je doorkrijgt waar je geen rechten aan kan hechten. Dus je moet toch de hele dag beschikbaar zijn. stuur dan geen tijd

van Dalen 30-12-2015 In de winkel gekocht
Neckar 24 2491 BD den Haag

ruim en overzichtelijk

Heel vriendelijke beniening

groot assortiment,
prijs kwaliteit, Super.

Een 10 meer dan waard, helemaal geen klachten.

De aflevering was keurig op tijd, werd van te voren gebeld dat ze over 20 minuten er aankwamen. Zeer beleefde heren.

A uit E 30-12-2015 Via de website gekocht

Goede website en goede prijs

Snelle nalevering van afvoerset van wasdroger

BKI502949

Adrien 30-12-2015 Via de website gekocht

Het is heel gemakkelijk en duidelijk om producten terug te vinden en hun specificaties.

De service is heel goed en pro, bij het bellen was de wachttijd ietsje lang vandaar de 8 i.p.v. 9.

Heel breed assortiment, tot nu toe heb ik altijd hetgeen dat ik zocht gevonden.

Heel scherpe prijzen levering in België inbegrepen !

Bert 30-12-2015 In de winkel gekocht
Cruquius

overzichtelijk aanbod met scherpe prijzen

zeer accurate bestelprocedure met een
deskundige aflevering.Oude apperatuur werd probleemloos meegenomen.(oude miele wasmachine op 2e etage)

alle gangbare merken zijn aanwezig.De prijs is concurerend

Na uitstekende ervaring bij verwisselen keukeninbouwapperatuur was het logisch om de wasmachine ook door Bemmel en Kroon te laten vervangen

RMB67 30-12-2015 In de winkel gekocht
Den Haag

Overzichtelijke ruime winkel, met een ruime keuze en aardig en servicegericht personeel

Onze oven ging kapot, natuurlijk vlak voor de kerst. Daarop een nieuwe oven uitgezocht bij Bemmel en Kroon. Helaas was de leverdatum van deze oven pas na de feestdagen. De verkoopmedewerker dacht echt goed mee en heeft met een paar telefoontjes en wat aanpassingen in de planning toch nog de door ons uitgezochte oven kunnen leveren.
De oven had echter een andere stroomaansluiting dan onze huidige oven, dat was ook geen probleem en na enkele telefoontjes was er ook een installatiemonteur geregeld die de oven kwam plaatsen. De monteur was overigens ook erg servicegericht en heeft vakwerk afgeleverd. hij heeft zelfs gelijk een klein mankement aan de keuken verholpen, service van de zaak.

Wij hebben met de kerst dankzij Bemmel en Kroon dus toch nog gerechten kunnen bereiden in onze nieuwe superoven, helemaal super.

De winkel heeft de meest moderne apparaten staan tegen hele scherpe prijzen.

Dit is een winkel waar we zeker vaker terug zullen komen.

kasie 30-12-2015 In de winkel gekocht
Den Haag / Zoetermeer

Je wordt op je wenken bij dit bedrijf bediend

je vraagt en ze draaien

snel geholpen snel geleverd

Geen

Loth 30-12-2015 Via de website gekocht

Elke stap tijdens de aankoop tot levering verloopt vlekkeloos.

Alles gaat goed dus ik heb ze nooit hoeven benaderen.

Ben zeer tevreden. Prijzen zijn goed maar de levering is uitstekend.

Dit is de tweede keer dat ik een aankoop doe bij ze. En ik ben er echt heel tevreden over. Ze zijn snel, volgende werkdag levering. Geven aan welk tijdvak ze de volgende dag komen, bellen je dan op die dag ook nog eens een half uur van te voren. Ik zou niet weten hoe het beter moet.

D van Etten 30-12-2015 Via de website gekocht

Makkelijk zoeken op de web site en snel bestelproces

Volgende morgen al bevestiging en afleverdatum

Koelkast die ik zocht was in de aanbieding

Corien 30-12-2015 Via de website gekocht

duidelijke knoppen met zeer leesbare letters (ook als je een leesbrilletje nodig hebt nog goed te lezen)

Mijn eerste keuze was helaas uitverkocht maar ik kreeg mijn tweede keuze met dezelfde korting als die op mijn eerste keuze zat.

Duidelijke site veel keuze en per merk gesorteerd

Niet nodig om naar de schreeuwerige prijsvechters te gaan. Netjes en snel geholpen........

Met deze duidelijke snelle uitleg is het online winkelen zeer goed bevallen

iconnect 30-12-2015 Via de website gekocht

Duidelijke en overzichtelijke website. Prijzen staan netjes vermeld, zo ook wat er wel en niet gebeurd tijdens het afleveren van de wasmachine.

Ik had een WM16W542NL wasmachine besteld, deze was niet meer leverbaar. (Oud model) ik kreeg daarom de vervanger aangeboden, de WM16W592NL voor hetzelfde bedrag. Op hun site bieden ze deze WM16W592NL machine voor €200,= meer aan. Dus voor mij een koopje :-) Super blij mee.

Er was genoeg keuze in de wasmachines die ik zocht. Zeker de prijs is redelijk laag.

Klant vriendelijk, duidelijke mail verkeer, snelle levering, lage prijs, gratis bezorging.

Jan 29-12-2015 In de winkel gekocht

is gewoon goed

Maurits 29-12-2015 In de winkel gekocht
Bemmel en kroon/ Hoge rijndijk/ Zoeterwoude

Duidelijk uitleg over alles

Behulpzaam in advies, niet de indruk dat er druk op je werd gezet om iets te kopen

Op allerlei merken een goede uitleg en keuze

Aanbeveling assortiment tot aan de aflevering klopt alles.
Keurig personeel zeer behulpzaam

ronald_62 29-12-2015 Via de website gekocht

ontzettend ruime keuze en gebruiksvriendelijk webmenu

Gemaakt afspraken worden altijd nagekomen

geweldig om te kunnen kiezen uit zo,n ruim assortiment

Ben maar zelden een winkel tegen gekomen waar werkelijk alles prima geregeld is

Ik raad Bemmel en Kroon bij iedereen aan het is echt een superfijne winkel om te webshoppen

Henk 29-12-2015 Via de website gekocht

duidelijke website, bestelproces zeer gebruikersvriendelijk

snelle levering en netjes

ruime keuze

snel, correct, snelle bezorgservice en netjes

Dominiek 29-12-2015 Via de website gekocht

Webwinkel overzichtelijk met veel keuze.

Telefoon wordt direct opgenomen en men is vriendelijk en behulpzaam.

Ruime keuze met ongeëvenaarde prijzen.

Dit is mij nieuwe webwinkel !
Waarom hebben we dit in België niet ;-)

Jo 29-12-2015 Via de website gekocht

Bellen, via internet, maakt niets uit, de bestelling wordt keurig uitgevoerd

Oude apparaat mee terug, nieuwe volledig op zn plek gezet en werkend achter gelaten

De keuze is reuze

Aanbevelertje!!!!

Nagtegaal 28-12-2015 Via de website gekocht

Uitmuntend, helder en een correcte afhandeling top!!!

Een groot en goed assortiment en een duidelijke omschrijving

Duidelijke site, eerlijke uitleg, ruim assortiment en nette prijs voor de artikelen.

Nee, is niet nodig!

Ron G 28-12-2015 Via de website gekocht

Keurige winkel. Prima prijzen en goede service

Voor andere aangeschafte hier mee te maken gehad en het werd meteen opgepakt en goed opgelost.

Prima, het feit dat ik vaker bij Bemmel en Kroon terecht kom, en nog geen klachten heb zegt mij voldoende

Goede prijzen, goede service, goede levering.

Paul 27-12-2015 Via de website gekocht

De Siemens afzuigkap die wij wilden hebben snel gevonden bij Bemmel en Kroon voor een absoluut concurrerende prijs.

Onze keuze gemaakt in de webshop en daarna telefonisch overleg gehad over de prijs, beschikbaarheid en levertijd. Alle vragen snel, duidelijk en to the point beantwoord; tevreden en gelijk telefonisch de bestelling geplaatst. Via de e-mail een bevestiging gekregen. Je weet precies waar je aan toe bent: wanneer er geleverd gaat worden; met wie je gesproken hebt en wat de status is van je bestelling.

Dit was mijn eerste kennismaking met Bemmel en Kroon. Van de snelle, duidelijke en gerichte afhandeling werd ik helemaal vrolijk. Een zeer goede ervaring rijker.
De aflevering door Dynalogic was keurig volgens plan en netjes uitgevoerd.

Wij hebben een Siemens afzuigkap gekocht : LI97SA530 . Als alle webshops zo zouden zijn dan is winkelen via internet echt een pretje. Ik heb geen oordeel over het assortiment omdat ik heel doelgericht een bepaald product wilde, maar als ik weer iets wil hebben op het gebied van witgoed, dan start mijn zoektocht hier.

ErikR 27-12-2015 Via de website gekocht

Gewoon thuis op de bank online je product uitzoeken.

2 dagen voor de kerst kapt de vriezer ermee. Via van Bemmel&Kroon (even online uitzoeken en een belletje naar de winkel) de volgende dag toch nog en nieuwe vriezer geleverd.

Alles in huis wat je zoal nodig hebt.

Zowel qua genak, service als assortiment dik in orde!

Ik zou de volgende keer weer naar van Bemmel&Kroon gaan.

Warrior4Jah 27-12-2015 Via de website gekocht

Ik heb de B&K site gevonden via google en kwam direct al uit op de koelkast die ik wilde kopen. Dat kwam omdat ik het specifieke model had gegoogled. Het navigeren op de site zelf gaat prima en de betaling ging prima via ideal. Wij werden in het bestel proces goed op de hoogte gehouden.

Gratis verzending + plaatsing met een scherpe prijs! De koolkast die wij hadden besteld bleek niet leverbaar meer te zijn (KG39NXI42).
Wij kregen zonder vertraging in het proces de KG39NEI40; dit is exact dezelfde koelkast behalve dat de handvatten volledig van metaal zijn en er geen flessenrek in zit, maar een uitklapbaar rek (dat gelukkig niet fragiel is en dus eigenlijk handiger). Ook hebben wij een bakje in de groentenla erbij gekregen. Wij hadden in eerste instantie niet besloten de extraklasse variant te nemen, omdat deze 50 euro duurder was. Echter hebben wij toch deze versie zonder extra kosten gekregen.
Helaas bleek er een klein deukje in de zijkant van de koelkast te zitten (ondanks de aardig goede verpakking). Wij hebben B&K benaderd en een kleine korting ontvangen. Al met al goed opgelost. Prettig en vlot contact tot dusver.

Ik heb ook gekeken naar de Bosch equivalent en heb getwijfeld over een paar Samsung koelkasten. In mijn zoekcriteria wilde ik een koelkast/vriescombinatie van 2 meter hoog, A+++ en redelijk stil. Ik heb alle kandidaten terug kunnen vinden, met een mooie prijs.

Ik hoop verder geen gebruik te maken van de aftersales; mocht dat wel zo zijn, dan weet ik in ieder geval dat er vlot gereageerd word. Voor toekomstige aankopen zal ik zeker ook de B&K site bekijken.

Clariska 26-12-2015 Via de website gekocht

Ordernummer BKI508680 was snel besteld en geleverd.

We hadden een niet leverbaar model besteld, maar kreeg voor dezelfde prijs een nieuwer model geleverd.

Nu meerdere malen wat besteld en elke keer heldere communicatie en goede service.

Roland 25-12-2015 In de winkel gekocht
Zoeterwoude-Rijndijk

Ruime verdieping, ruime opstelplaatsen van appaaraten; goed bereikbaar met de lift

Vriendelijke behandeling en meedenkend bij de aankoop

Zeer ruim gesorteerd

Prijs / kwaliteitverhouding is uitstekend

Dennis 25-12-2015 Via de website gekocht

Ik vind het een erg duidelijke website. Voor mij was het snel duidelijk waar ik moest zoeken voor een mooi product!

Na telefonisch contact met de service-afdeling, waar ik erg vriendelijk te woord werd gestaan en antwoord kreeg op mijn vragen, was mijn keuze snel gemaakt!
Ook over de levering geen kwaad woord. keurig op tijd binnen 1 dag geleverd met voormelding.

Een erg compleet aanbod in alle merken en prijzen!

Een erg complete winkel met mooie producten en prijzen!

F.Channoufi 25-12-2015 Via de website gekocht

Een duidelijke website waar ik het product makkelijk heb kunnen vinden en bestellen. De bestelling ging makkelijk en vlot en de afhandeling hierna was vlot. Binnen een etmaal had ik mijn wasdroger binnen. Desalniettemin een hele goede afhandeling; van bestelling tot aflevering.... ga zo door Bemmel & Kroon👍🏼

Idem als bovenstaande; top

Duidelijk en overzichtelijke assortiment wat goed te vonden is op de website, en de goedkoopste!

andre 24-12-2015 Via de website gekocht

duidelijke website

persoonlijk contact, stipte bezorging

meest gangbare modellen

alles keurig op orde, ze doen wat ze beloven

Koopjes 24-12-2015 Via de website gekocht

Erg duidelijke site

Luxe dat je overal van op de hoogte word gehouden.
Bevestigingsmail, mail dat je afleverdatum kan kiezen en op dag van leveren voor 8uur een mail hoelaat ze komen en dan nog een sms 20minuten voor bezorging netjes!

Makkelijk bestellen

tom de Looff 24-12-2015 Via de website gekocht

kijken ,kopen en binnen 24 uur in huis. top

binnen24 uur. een dikke 9.

ga zeker vakker bestellen

gewoon top.

tomasy 24-12-2015 Via de website gekocht

een dikke 10 B&K gewoon top en binnen 24 uur.

wat ze zeggen doen ze ook.

wat ik zocht hadden ze en op voorraad.

ga zeker vaker bij jullie bestellen.

tomasy 24-12-2015 Via de website gekocht

ik bestel regelmatig op internet maar B&K gewoon top.binnen 24 uur geleverd.

binnen 24uur binnen. TOP

nvt

wat ze zeggen doen ze ook.thnx

vlendre 24-12-2015 In de winkel gekocht
LEIDSCHENVEEN

prima ontvangst en meteen een ervaren verkoper,super

ontvangst, en verkoop waren prima ,kregen nog gratis garantie ,ook inbouw was prima

Marina Veenstra-ter Luun 24-12-2015 In de winkel gekocht
bemmel en Kroon, Neckar 24, Den Haag.

Geweldige zaak.!!!

die is ook top bij deze zaak.

er is Zoveel keus.

de familie koopt al heel lang bij deze firma.
en altijd zijn we onwijs ,,tevreden'.

De verkopers zijn heel ervaren, die Weten waar ze het over hebben. er wordt ook goed tijd aan je besteedt.

tomvdbrink 24-12-2015 Via de website gekocht

Aankoop en levering was goed

Ondanks toezegging is de oude wasdroger niet afgevoerd. Nu moet er na het weekend een aparte afspraak worden gemaakt.

Veel keuze

Goede communicatie en snelle levering

Joost194 24-12-2015 In de winkel gekocht
Bemmel en Kroon, Cruquius

Overzichtelijke site

Alles volgens afspraak

Voldoende keus

Erg gemakkelijk om uit te zoeken en te bestellen

Hans 24-12-2015 Via de website gekocht

Duidelijke website

Op aanvraag een offerte ontvangen met vervangend maar duurder type wasautomaat voor zelfde prijs. Levertijd was zelf te bepalen en werd stipt nagekomen.

Ik vond de wasautomaat en wasdroger die ik zocht. De prijs was een van de laagste.

Zeker aan te bevelen. Garantie-uitbreiding voor alternatieve wasautomaat hoorde er gratis bij volgens de website en is mij op verzoek alsnog toegestuurd.

Rudy 24-12-2015 In de winkel gekocht
cruquius

Rustige uitstraling lekker om rustig rond te kunnen kijken.

perfecte uitleg, geen opgedrongen gevoel dat ze iets moeten verkopen en snelle levering.

Eigenlijk teveel keuze. Hierdoor wel makkelijk om het te vergelijken.

Alles is goed en overzichtelijk.

jetske 24-12-2015 In de winkel gekocht
den haag

duidelijk keuze menu

bij vragen over rekening, meteen actie en via mail bevestiging. regelen van installateur.

goed alternatief geboden. jammer niet alles te zien, maar begrijpelijk....door verkoper andere filiaal gezocht

Kunt rustig rondlopen, zonder meteen aangesproken te worden. genoeg medewerkers waar je met je vragen terecht kunt.

ruime winkel, goede service, denken mee.

ronny 24-12-2015 In de winkel gekocht
Den Haag

Goede voorlichting bij aankoop artikelen

Service perfect direct mail ontvangen en bevestiging

Ruimschootse keus in gevraagde artiekelen

Makkelijk te bereiken geen parkeerproblemen, parkeergelden etc.

nee

cate 24-12-2015 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

Zeer klant vriendelijk en dat in deze tijd!

Vriendelijke mensen

Voldoende keuze

Parkeer gelegenheid volop voor de deur

Ouderwets klant is koning gevoel

DBoyNL 23-12-2015 Via de website gekocht

Snel gevonden, zeer goede prijs en exact geleverd op de gewenste dag. Op de dag zelf prima tijdsindicatie en 15 minuten voor aankomst nog even gebeld. Zeer goed!

Snel en effectief qua aflevering, nog geen ervaring met afhandeling problemen.

koelkast uitgezocht en nog meer keuze uit alternatieven

Zie hierboven

E 23-12-2015 Via de website gekocht

de wasmachine naar boven gebracht aangesloten en getest.

snelle levering en via mail en sms weet je wanneer de wasmachine geleverd word.

Poessie 23-12-2015 In de winkel gekocht
Bemmel en Kroon in Zoeterwoude Rijndijk

Grote keuze in div.producten.

Telefonisch goed bereikbaar/behulpzaam/snelle service.

Bijna alles onder één dak,wat wij wilden hebben was ook voorradig en snel te leveren tegen een goede prijs.

Vriendelijk personeel/behulpzaam/assortiment/prijs/kwaliteit.
Top!!!

Martine 23-12-2015 Via de website gekocht

Simpele website, gemakkelijk in gebruik

op de voorgestelde datum geleverd en op de tijd dat er was afgesproken

genoeg keuze

Zeer tevreden over heel het project

Dorus58 23-12-2015 Via de website gekocht

Duidelijke website en kon makkelijk product vinden. De beste prijs en extra service.

Gratis de oude wasmachine afgevoerd van de 2e verdieping en de nieuwe geplaatst op de 2e verdieping.
Je kan zelf de afleverdatum kiezen en voor 8 uur 's ochtends krijg je een tijdsbestek van 2 1/2 uur wanneer ze komen en een kwartier voor de aflevering werd ik gebeld dat ze er aan kwamen.
Afleverformulier heeft ook vragen over schade aan woning of eigendommen, verpakking is onbeschadigd en apparaten gecontroleerd op schade en onbeschadigd afgeleverd. Werd ingevuld en product is zonder schade afgeleverd.
Het personeel van de aflevering was correct/netjes en zeer vriendelijk.

Alles kunnen vinden en goed assortiment en de prijs van het product was het goedkoopst met gratis extra service.

Scherpe prijzen en topservice!

Blijf de scherpe prijzen en service houden, want dat is wat mensen aanspreekt.