Deze score is berekend op basis van 3181 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

ergleuk66 12-10-2015 Via de website gekocht

zaterdag besteld maandag in huis

Gingen het voor me uitzoeken wat ik aan punten aangaf voor een nieuwe wasmachine en belde binnen 30 min terg

Snelle en vriendelijke service

Ze denken op een positieve manier mee. Legde goed uit ging het voor me uitzoeken en belde ook netjes terug. Echt helemaal top en voor weinig. Bij brengen haalde ze de oude weg en sloten de nieuwe aan. Echt helemaal top!!

MarkvanEck 12-10-2015 In de winkel gekocht
Bemmel en Kroon Forepark Den Haag

Veel informatie over het product op de site van Bemmel & Kroon, als je het product ook nog fysiek wilt zien voor aankoop dan is het assortiment in de winkel groot (al is niet alles aanwezig, dus beter van te voren even bellen).

Op de dag van levering alles keurig op tijd en de benodigde/gevraagde servicemonteur kwam precies een uur na de levering zoals afgesproken.

Prima !

Prima ervaring met service & levering, ik kan niet anders zeggen.

Dokter Sultan 12-10-2015 Via de website gekocht

Duidelijke web site, producten zijn makkelijk te zoeken en te vergelijken.
De betaal procedure gaat makkelijk je hoeft niet eerst in te schrijven zoals sommige web winkels.Bestel procedure gaat als volgt: kies je product, vul gegevens in en kies betaal methode. Na afronden hiervan krijg je direct een verkoopbevestiging en 10 min. later ontvang je de order bevestiging, factuur en wanneer je bestelling word afgeleverd. Zeer duidelijk!

Tot nu toe geen klachten over product.
De leveringswijze is fantastisch, vrijdag besteld en zaterdag ochtend om 09:00 uur in huis. Ik ben zeer tevreden over de snelheid en de manier hoe de wasmachine is afgeleverd en is aangesloten.( extra service raad ik zeker aan). De 2 Koeriers waren zeer beleefd en professioneel. Het ging boven verwachting goed.

De website beschikt over ruim assortiment, je hebt genoeg keuze uit diverse merken en prijsklassen. De prijzen zijn Bij Bemmel & Kroon zeer concurrerend en aantrekkelijk geprijsd( goedkoper, gratis verzenden en goedkopere extra service. Dit vergeleken met de andere webwinkels online. bv: Coolblue, bobshop, Modern, Bcc, mediamarkt.

Bemmel & Kroon heeft ruime keuze, scherpe prijzen, goede service, snelle levering en voorraad. Je hoeft niet te betalen voor de bezorging en niet 3/4 dagen te wachten voordat het product word geleverd. Wat wil je nog meer!

De Indesit XWE71683XWSSS NL 8KG. 1600 toeren heeft nu al drie wasjes erop zitten en ik ben er zeer tevreden over.( 2 dagen in bezit) Geluid: De wasmachine is zeer stil tijdens het wassen, tjdens het centrifugeren op 1600 toeren hoor je het wel maar dat is normaal en valt reuze mee. design: De wasmachine heeft een heel mooi design, grote vulopening, 8 KG. en een duidelijk LCD display met veel functies. Was resultaat: Ik heb drie wasjes gedraaid en ben zeer tevreden over het was resultaat.( functie 8)De was komt er schoon en bijna droog uit. Prijs: Je krijgt meer dan waar voor je geld voor dit bedrag en ik zou deze TOP wasmachine iedereen aanraden. Algemeen: de wasmachine wast goed, weinig geluid, 8kg, grote vul opening, 1600 toren, trilt/ verschuift niet( stevig), mooi design met zilveren deur, makkelijk bedienbaar, gratis persil pakket( 4 flessen vloeibaar en 3 pakken korrels) en zeer scherp geprijsd. TOP wasmachine mijn gezin en ik zijn er heel blij mee!

HeleneKr 11-10-2015 In de winkel gekocht
Forepark

Prima geholpen. Het duurde wel 3 dagen voordat de koelkast geplaatst werd maar dat was niet erg: de oude werkte nog. Wel moest de nieuwe koelkast hierna 24 uur uit blijven ivm liggend vervoer. Dit had van tevoren wel vermeld kunnen worden!

In de winkel zijn een aantal modellen.Concurrerende prijs.

Goed assortiment en deskundig geholpen.

Goed: manier van advies. Minder: duidelijk aangeven hoe het gaat met de aflevering.

hlkimmy 11-10-2015 Via de website gekocht

Fijne website duidelijk en makkelijk alles te vinden.

Droger was niet meer leverbaar dus kreeg een de opvolger voor hetzelfde geld dus erg netjes opgelost!

Genoeg keuze in drogers!

De service, de levering volgende dag al en droger wordt netjes aangesloten zonder dat je ervoor hoeft te betalen!

juurlink 10-10-2015 Via de website gekocht

Van uit je lui stoel..goede keus en een mooie prijs

Helemaal top... je krijgt vlak voor het afleveren ook een fototje van de chaufeur, zodat je weet wie je kan verwachten.

Niet te veel ,niet te weinig.. genoeg om te vergelijken.. genoeg om een knappe keus te kunnen maken.

Snel,veilig,makelijk en overzichtelijk.. en de rootzooi nemen ze zonder morre weer mee terug..zeer vriendelijk..toppers!

Snel, duidelijk, veilig en simpel

ricky1963 10-10-2015 Via de website gekocht

Snel besteld met voldoende betaal mogelijkheden.
Indien op voorraad, wordt het de volgende werkdag geleverd.
Voldoende leveringsmogelijkheden waaronder plaatsen op andere verdieping etc....

Tot nu toe hebben ze alles nog wat ik nodig had tegen een concurrerende prijs.

Overzichtelijke website. Meerdere betaal mogelijkheden. Voldoende keuze.

Charlotte0009 10-10-2015 Via de website gekocht

Gemakkelijk en duidelijk/overzichtelijk bestellen.

Niet duidelijk vermeld dat de levertijd kamer is wanneer je het product wilt laten installeren. Dat valt dan tegen.

Het bedrijf dat uiteindelijk installeert (Ajtec) werkt heel fijn: duidelijke communicatie, snel, vriendelijk en vakkundig.

deheem 10-10-2015 Via de website gekocht

perfect

perfect

mooie assortiment

beste prijs

pam310550 10-10-2015 Via de website gekocht

Bestellen op makkelijke site.

Meteen na bestellen snelle en goede info.

Mijn magnetroncombioven van pelgrim voor de beste prijs van nederland gevonden op de site.

Ik koop normaal liever in een stads winkel maar in Sneheid en Prijs en Service is Bemmel Kroon veel beter dan deze ...Geweldig.

Meteen na bestelling mail van het product ,en de leveringsdag die we zelf konden bepalen en de levertijd namiddag van 16./19.15 uur voor werkenden perfect .Bezorging perfect.

Theo Beugen 10-10-2015 Via de website gekocht

overzichtelijke site met geode betaalmogelijkheden, zelfs pinbetaling bij levering tegen geringe meerprijs.

de klantenservice is goed te bereiken en zijn hulpvaardig.

zeer ruime keuze met zeer concurrerende prijzen.

met een levering die niets te wensen overlaat is dit een uitstekende leverancier.

duidelijke website met zeer ruime keuze en concurrerende prijzen, klantenservice is goed te bereiken en is hulpvaardig, op de dag van bezorging mail en sms over de bezorgtijd.

Apie66 09-10-2015 In de winkel gekocht
Zoeterwoude Rijndijk

Voor inbouw apparatuur is het wel even puzzelen om de juiste maten te vinden. Uiteindelijk zijn we naar de winkel gegaan waar we de tweede keer erg goed zijn geholpen.

Bij het eerste bezoek troffen we iemand die niet erg wilde verkopen. Maar bij het tweede bezoek is dit ruimschoots goed gemaakt. Ook zijn we na het bestellen goed op de hoogte gehouden van de voorgang. Bemmel en Kroon heeft een hele goede inbouwservice die niet opgeeft voordat het apparaat netjes geplaatst is en goed werkt.

De prijzen zijn goed en als je het ergens anders goedkoper hebt gevonden passen ze direct de offerte aan. De inbouw service is perfect.

Loosten52 09-10-2015 Via de website gekocht

gewoon makkelijk te bestellen online en zij geven alles wat ze doen direct door per email

fiem 09-10-2015 Via de website gekocht

Duidelijke website, groot assortiment. Bestellen gaat makkelijk en snel!

Super fijn dat je zelf de dag kunt kiezen waarop je bestelling geleverd wordt.
Bij ons moest dit 1 dag uitgesteld worden omdat we niet thuis konden zijn, maar dit was geen enkel probleem.
Ook wordt je goed op de hoogte gehouden van de status van je bestelling: via mail en telefoon!
De service van de bezorgers is echt een pluim waard.
Ze zijn netjes, vriendelijk, werken hard en als extra hebben zij zelfs het apparaat aangesloten en de oude weer meegenomen.
Dit is voor ons een reden om hier vaker te bestellen (de klant is bij hen koning)!

Alles is zelfs MEER dan goed gegaan want het apparaat werd zelfs aangesloten terwijl dit niet was afgesproken. Zij zagen zoiets 'kleins' als service van de zaak. Top mannen!

Odernummer BKI484555 Wij zijn meer dan tevreden over de firma Bemmel en Kroon om bovengenoemde redenen. Een topzaak waarbij (extra) service hoog in het vaandel staat.

jelle_b 09-10-2015 Via de website gekocht

Site werkt lekker, goede product info

Product was niet op voorraad. Op dag van bestelling bericht gehad wat verwachte leverdatum was (+2 dagen). Goede service.
Installatie via AJtec was top

Goede communicatie, scherpe prijs en prima service. Wanneer er weer een apparaat bij mij thuis kapot gaat kijk ik eerst bij Bemmel BKI490689

janetaeg 09-10-2015 Via de website gekocht

woon zelf in noorden vh land maar ze zijn ook daar vertegenwoordigt.

binnen 24 uur in huis!

wat ik moest hebben was er!

ik zou deze winkel ten zeerste aanbevelen.

snelle levering, fijne telefonische afhandeling en meer dan prima prijs! Ook de koerierdienst is gewoon op tijd!

Anki Pat 09-10-2015 In de winkel gekocht
Den Haag Forepark

makkelijke uitleg en keuze maken samen met de verkoper

snel gebracht en aangesloten, oude machine meegenomen en alles opgeruimd. Heel prettig gegaan allemaal.

alles wat er ook maar te vinden is van op dit moment goede apparaten is te zien en is ook uitleg mogelijk

goed en tevreden over alles wat ik heb meegemaakt

prima geholpen overzichtelijke winkel, krijg de tijd om uit te leggen wat je zoekt en dan volgt er een goed advies en wordt alles snel en duidelijk afgehandeld

abadra 08-10-2015 Via de website gekocht

nog nooit eerder heb ik zo´n snelle aankoop gedaan via een internet site . super overzichtelijk, ik zie geen verbeter punten.
de wasmachine was ook zeer snel geleverd.

superr!!!

ze hadden precies wat we zochten!

wij gaan het doorvertellen!!

alleen maar pluspunten , zou hier zo weer bestellen.

helena46 08-10-2015 Via de website gekocht

Zeer snel en duidelijke info bij bestellen

Tot in de keuken is de wasmachine netjes en behouden afgeleverd

Heel veel keus

Echt een aanrader vooral de laagste prijzen en goede duidelijke service

Ik ben zeer tevreden over deze winkel. Dit was mij 1ste internet aankoop. Bij het volgende wat ik nodig heb ga ik meteen naar Bemmel en Kroon!!

Fam. Koopman Groningen 08-10-2015 Via de website gekocht

Voordelig en snel geleverd.

Top kwaliteit voor een zeer scherpe prijs.

Wdekoe 08-10-2015 Via de website gekocht

Lekker vanuit huis je wasmachine en droger uitzoeken, wanneer het jou uitkomt! Bij ons ging de wasmachine 1 dag voordat wij op vakantie gingen kapot, via de site van Bemmel en Kroon een nieuwe besteld en laten afleveren de dag na thuiskomst! Ideaal dus.

Nog even telefonisch contact gehad betreffende het type droger dat wij wilde hebben en een uitstekend advies gehad! Wij hebben verzocht om de apparaten op de 1e en 2e etage te brengen en hoefden daarvoor maar 1 keer de kosten te maken! Toppie daarvoor. Tevens namen zij de oude apparaten gratis mee.

Als je weet wat je wilt hebben is het assortiment ruim voldoende.

Klantvriendelijk, behulpzaam en zeker ook heel belangrijk een gunstige prijs. De afspraak die zij met je maken komen zij ook daadwerkelijk na. Tevens betaal je pas bij aflevering.

Wij zijn uiterst tevreden met de informatie die wij hebben gekregen, de nagekomen afspraken die we hebben gemaakt en de levering!

catharina kohler 07-10-2015 Via de website gekocht

De leverancier komt als goed en goedkoop uit vergelijkingen, aanklikken, betalen en de levering is op de volgende dag.

Aardige mensen die de droger kwamen brengen en er voor zorgden dat het ook goed aangesloten was

Eenvoudige aankoop, super levering en service, ik had hiervoor bij ene andere leverancier geprobeerd te bestellen en die levering is 2x mis gegaan. Blij met Bemmel en Kroon.

Goede prijs, goede service, snelle levering.

wimlucas 07-10-2015 In de winkel gekocht
Zoeterwoude/Rijndijk

In de winkel werden wij prima en snel geholpen. De eerste vraag was , aan wat voor een bedrag denkt U te besteden om zo gericht te tonen in welke prijsklasse we konden kiezen. Dat vond ik prettig !

De bezorging was prima. Een avond voor de dag van afspraak werden wij gebeld in welk dagdeel de bezorging zou komen. In de ochtend een telefoontje de precise tijd. Vond ik heel goed

Het was geheel naar onze zin en zijn er erg blij mee.

goede sortering en klant vriendelijk.

Randall1970 07-10-2015 Via de website gekocht

vanuit mijn luie stoel besteld en de volgende(zater)dag al geleverd.

Kan ik niet echt over oordelen

Zag er compleet uit

Gewoon goede ervaring maar geen persoonlijk contact gehad

Gewoon goede ervaring met online bestellen en snelle levering. De extra kassakorting heeft mij over de streep getrokken.

MarTan 06-10-2015 In de winkel gekocht
Mega winkel te Den Haag

Met 1 telefoontje is het zo geregeld. B&K weet direct wat je wilt en kunnen een aanbieding doen. Met een betaalingslinkje de betaling dooen via IDEAL en de volgende dag kan het bezorgd worden.

Ook uit het verleden een goede service. Je wordt naar de juiste "loket"verwezen en goed geholpen. Met een paar steekworden weet men wat je wilt en kom je al snel tot de juiste keuze.

Uitgebreid assoriment. Staat het niet in de winkel of op de website, wordt je geholpen om tot de juiste keuze te komen. Vaak als je wat gezien hebt, blijkt het dan om een oud model te gaan. Prijzen zijn prima concurerent met de markt.

Al meer de 15 jaar bekent bij B&K. Je kan verder kijken maar je blijft toch terugkomen door de juiste kennis en het uitgebreide assortiment. Zeker een aanrader.

Order DH492635 werd super snel geplaatst en geleverd. Een belletje was voldoende om tot de juiste beslissing te komen. Al vaker ook in de winkel geweest en altijd goed geholpen.

joyce devilee 06-10-2015 In de winkel gekocht
Zoeterwoude Rijndijk

Netjes geholpen na eerst rustig in de winkel hebben kunnen rondkijken. voor ons gevoel een goed advies gekregen. En erg hun best gedaan om de levering met plaatsing te laten plaatsvinden op het moment dat het ons uitkwam

G.W. 06-10-2015 Via de website gekocht

helder en duidelijk. ook bij navraag correct en adequaat.

alles netjes afgehandeld. Duidelijk en bereid ietsje meer te doen dan dat....

Alles netjes, helder en duidelijk. Ook bij vragen geduld en meedenkend.

Rowo 06-10-2015 Via de website gekocht

Duidelijke website

Scherpe prijzen

Zeker de moeite waard

Concurrerende prijs, goede heldere website, snelle en makkelijke levering, ook op zaterdag.

Tavi N 06-10-2015 Via de website gekocht

niet bij elke product staat de specificaties

op tijd geleverd goede afspraak

ruime keuzes .

laagste prijs en goede service

Tante Agaat 06-10-2015 Via de website gekocht

apparaat uitzoeken bestellen en direct afgeleverd zonder vertraging

bereikbaarheid en de service van de winkel was prima.Mijn vraag werd adequaat opgelost (wel mede door onze eigen inzet door een artikel dat beschadigd was zelf te gaan ruilen bij de winkel die half uur rijden van ons vandaan was)

men had wat ik nodig had

Ik heb goede ervaring met Van Bemmel en Kroon met het bestellen van 1 artikel (gasfornuis) dat is goed verlopen. Als ik vaker ga bestellen en het verloopt ook zo goed dan geef ik een 9

lekker snel geleverd Fijn en actief in het meedenken van oplossing van een probleem rondom transportschade.

alfemijn 05-10-2015 In de winkel gekocht
Cruquius

Prima geholpen in de winkel.

Keuzes in vaatwasserland te over.

's Middags knoop doorgehakt en vaatwasser besteld. Dag erna geleverd. Jammer dat we laat op de afleverlijst stonden, maar voor de rest geen opmerkingen...

tabed 05-10-2015 Via de website gekocht

Overzichtelijke webshop, heel prettig om een afleverdatum zelf te kunnen selecteren!

Hele vriendelijke bezorgservice, die vrolijk onze wasmachine 2 verdiepingen omhoog tilden en geplaatst hebben (extra diensten zoals installatie zijn ook scherp geprijsd!)
Ook fijn om een telefoontje van te voren te krijgen als ze er bijna zijn!

Scherpe prijzen, goede service

Fijne webshop met scherpe prijzen & hele vriendelijke jongens die onze wasmachine vrolijk de trap op hebben getild (2 hoog!) en aangesloten - top! Ook heel fijn om de optie te hebben bij de aankoop de dag van levering zelf te kunnen selecteren.

Laurrence 05-10-2015 Via de website gekocht

Zaterdag besteld en maandag geleverd. Fijn als je wasdroger kapot is en de wasberg steeds groter wordt...

Ervaren bezorgers die geen deuken slaan in je muren terwijl ze je wasdroger naar de 2de verdieping tillen! Op tijd (ik werd zelfs van tevoren gebeld) en alles netjes geïnstalleerd. Perfecte service dus.

Absoluut een betrouwbare online winkel.

Helemaal blij met mijn aankoop bij Bemmel & Kroon. De wasdroger doet het harstikke goed

c.hoorens 05-10-2015 Via de website gekocht

Eenvoudig online te bestellen

Het juiste product gevonden via kieskeurig bij deze online shop. Verder niet gekeken naar andere vergelijkbare producten op de site.

Tot nu toe geen klachten over de afzuigkap. Werkt zoals het moet, zeer stil in gebruik.

Mike van Rooij 04-10-2015 Via de website gekocht

Online een combi magnetron besteld op moment dat het mij uitkwam (was donderdag om 20:45uur) ik wilde hem graag de volgende dag zelf ophalen in hun magazijn.

Gezien ik niet 1 2 3 kon zien of ik überhaupt de volgende dag terecht kon heb ik de servicelijn gebeld. (Dat kon nog net tot 21:00uur)
Een vriendelijke man nam de bestelling over en zorgde dat de combi magnetron de volgende dag klaar stond in het magazijn.
Helaas bleek hij de volgende dag niet in mijn auto te passen!! Geen punt, alsnog hebben ze hem toen verzonden zodat ik hem zaterdag in huis had!

Heel breed.

Zoals wij geholpen zijn zou toch iedereen geholpen willen worden!

Alles bij elkaar gezien een goede ervaring dus fijne zaak.

JordvOosterwijk 04-10-2015 In de winkel gekocht
Den Haag

2,5

Na 5 maanden wachten we nog steeds op onze keuken. We hebben al 6 extra vrije dagen moeten opnemen voor het plaatsen van de keuken - maar het is nog steeds niet klaar

Wij moeten elke week Bemmel en Kroon bellen, zij bellen ons nooit. Ze verwijzen altijd naar een online portal "mijnkeuken.nl" en denken dat dit service is

voldoende

Na 5 maanden wachten we nog steeds op 5 onderdelen van onze keuken.
Er is niet tot nauwelijks communicatie vanuit Bemmel en kroon. Wij moeten altijd het initiatief nemen om te bellen, mailen en langsgaan.

5 maanden later is onze keuken nog steeds niet compleet. Wij wachten nog op het blad, bladranden, schuifpaneel, onderdeel van de oven en koelkast. De communicatie is echt onder de maat. Wij moeten met regelmaat Bemmel en Kroon bellen, maar krijgen te horen dat ze met spoed werken aan onze problemen. Echter, deadlines die ze zelf aangeven worden nooit gehaald en achteraan bellen is geen tijd voor (ze zijn te druk met nieuwe klanten denk ik)

Jasmijn38 04-10-2015 Via de website gekocht

Makkelijke en snelle bestelling via Internet; producten duidelijk omschreven en betaling verliep ook zeer vlot.

Goede service, wasmachine en droger werden netjes geplaatst en tevens ook nog aangesloten; konden gelijk een was draaien.

Als een van de weinige leveranciers had Bemmel & Kroon zowel de merktypen wasmachine en droger beiden op voorraad; andere internetwinkels hadden dit type of niet op voorraad of moesten 4 dagen wachten!

Door het gemak, de uiterst nette service en het brede assortiment zou ik Bemmel & Kroon zeker bij anderen aanbevelen! Een top winkel!

schouten10 03-10-2015 Via de website gekocht

Duidelijk en overzichtelijk

Altijd goed, komen afspraken na!

Je kunt gelijk je eigen gewenste leverdatum en tijdstip aangeven. Ze bellen netjes van tevoren dat ze eraan komen. Machine wordt ontdaan van verpakkingen en alles wordt weer meegenomen. Geen rommel.Bezorgers waren zeer netjes en aardig.

jvmaantje 03-10-2015 In de winkel gekocht
Cruqius

De service in de winkel was zeer goed. Goed advies en vriendelijk.
Bij de aflevering was de service deze keer helaas wat minder (onze ervaringen in het verleden zijn beter). De bezorgers hadden erg veel haast en hebben daardoor de afvoerslag van onze nieuwe wasdroger niet goed aangesloten. Gelukkig waren we zelf zo alert om dit voor het eerste gebruik nog even te checken.

Zeer ruime keuze.

Keuze uit goede producten en zeer prettig advies in de winkel. De bezorgservice is meestal goed, maar deze keer hadden de bezorgers erg veel haast, waardoor ze de afvoer van de wasdroger niet goed hadden aangesloten en de financiële afhandeling erg vluchtig verliep. CRQ491912

LeoHe 02-10-2015 Via de website gekocht

Online bestellen en op tijd geleverd en je kan pinnen bij aflevering.

Ik heb nog een verandering doorgeven en dat werd snel en professioneel opgepakt. Top service

Erg uitgebreid witgoed assortiment

Zonder twijfel beveel ik Bemmel en Kroon aan.

De beste online winkel die gebruikt heb grote keuze, goede prijs en goede service. Wat wil je nog meer.

soerinder56 02-10-2015 Via de website gekocht

goed uitleg

goed

redelijk

goede winkel

ik vindt het goed

neusjezalm 02-10-2015 Via de website gekocht

Vanuit huis bestellen en netjes op de gewenste dag geleverd.

Onderscheidend is dat er exact kan worden gezien, bij de Track en Trace, welke volgorde er is in de bestellijst van de bezorger.
Bijv nu bij nr 9, uw bestellig is 12 in de rij.
Heel erg prettig stukje verwachtingsmanagement, waar je goed weet waar je aan toe bent.

Ruime keuzen van actueel aanbod

Ja direct aan te bevelen. Goede aflevering en overzicht website.

Uitstekend snel en keurig geleverd met een onderscheidende track en trace aflevering. Heel prettig stukje verwachtingsmanagement (zie toelichting service)

Igie 01-10-2015 Via de website gekocht

Niets zelf hoeven doen, dan alleen via internet bestellen. alles werd perfect geregeld.

Zelfs het verpakkingsmateriaal werd weer keurig meegenomen!

Ruime keuze.

Perfecte service!

Makkelijk bestellen via internet. Keurige informatie via mail. Perfecte levering: bezorgen, aansluiten en oude afvoeren. BKI491828 super service!

roberto2015 01-10-2015 Via de website gekocht

1 simpel telefoontje aan Bemmel en Kroon was genoeg om:
- de bestelling te doen voor onze koelkast
- de verwachte beschikbaarheid van de koelkast door te krijgen.

Goede service; winkel goed bereikbaar. Goed advies van de verkoper en meteen duidelijkheid m.b.t. levertijd (product was niet op voorraad) en wijze van levering (info koeriersdienst). Later bij vervolgcontact goede technische uitleg mbt aansluiting van de koelkast.

Assortiment ruim voldoende om keus uit te maken. Verder goede deal qua prijs en de extra service (koelkast op de plek in de keuken plaatsen en uitpakken).

Als het zo makkelijk en toch degelijk is om via internet je koelkast aan te schaffen, dan is het zeer zeker de moeite waard om dit bij de aanschaf van een volgend artikel weer te doen. Zeker bij Bemmel en Kroon.

Goede bereikbaarheid van de winkel. Verder goed en helder advies van de verkoper betreffende het product en eventuele opties. Tot slot: alles wat afgesproken was (levertijd, bericht vooraf de bezorging etc.), werd ook nagekomen. Kortom een goed gevoel bij Bemmel en Kroon.

CWAIN 01-10-2015 Via de website gekocht

Ronels 01-10-2015 Via de website gekocht

Gewoon goed, en duidelijk

Werden goed op de hoogte gehouden, over de afwikkeling van onze bestelling !

Duidelijke webwinkel, met goede communicatie!
Zal jullie zeker aanbevelen!

Gewoon goed!!

astridenharry 01-10-2015 In de winkel gekocht
Forepark Den Haag

Wij waren opzoek naar een nieuw fornuis en kregen volop de gelegenheid om alle modellen te bekijken.

Er was een ruime sortering van diverse modellen. Zowel los staand als inbouw apparatuur.

Geen opdringerige verkoper, en wilden wij wat weten dan werden wij op een deskundige en vriendelijke manier te woord gestaan.

- overzichtelijke en mooie showroom - groot assortiment in witgoed - goed en deskundig advies - snelle levering Kortom wij zijn zeer tevreden klanten.

tony229 01-10-2015 Via de website gekocht

Website is overzichtelijk

Product wordt op de overeen gekomen dag geleverd,en zijn per telefoon goed bereikbaar.

Als bedrijf zijnde zou ik stoppen met Dynalogic. Tevens zou ik stoppen met populaire producten als zijnde op voorraad maar er niet zijn en dan in de nota een vervangend product aangeven dat verzonden zal worden (is duurder maar voor dezelfde prijs, dat is oke) ,maar er is niet om dit product gevraagd.Men zou minimaal een telefoontje kunnen plegen of dit product gewenst is of niet .Verder een prima webshop,maar past dit aan in de webshop. Mijns inziens is dit een verkooptruc.

greetvanderwiel 30-09-2015 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

Gratis ruime parkeergelegenheid voor de deur.

Deskundig geholpen.

Keuze uit verschillende types terwijl wij geen standaardtype konden aankopen.

Zeer aan te bevelen, door de service en de deskundige hulp in de winkel.

Goed omdat het artikel snel leverbaar was en heel netjes werd ingebouwd. Fijn was dat je de verschillende producten zelf kon bekijken en je deskundig geholpen werd. Via email werd je netjes op de hoogte gehouden. Ook de tijdsplanning voor de inbouw klopte helemaal.

Ksbs23 30-09-2015 Via de website gekocht

Duidelijke website met duidelijke prijzen en leveringsvoorwaarden. Je weet precies waar je aan toe bent

Klantenservice reageert snel en duidelijk. Aankoop van vier apparaten leverde snel extra voordeel op. Ook toen levering gesplitst leek te moeten worden doordat Siemens een apparaat niet kon leveren kregen we een evenredig deel van de korting. Toen afspraak levering al was gemaakt kwam apparaat toch binnen. Door snel schakelen van B&K en de installateur is alles toch goed geleverd en geïnstalleerd regen de afgesproken prijs.

Het was de enige webwinkel die alle vier de apparaten in het assortiment had die wij wilden hebben. Prijzen zijn concurrerend.

Ze doen wat ze beloven, reageren snel en correct en hebben goede prijzen.
Ook de installateur levert uitstekend werk af conform afspraak.
Dit is onze tweede (goede) ervaring met Bemmel & Kroon.

Zie bij de punten