Deze score is berekend op basis van 2983 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Sandra 13-06-2017 In de winkel gekocht
den haag

aardig vriendelijke verkoper

ik heb in de winkel de afwasmachine uitgezocht en gekocht vrij snel duidelijke informatie aardige verkoper, de bezorgers waren wat aan het klagen en steunen en vertelde zonder naar de plek van plaatsing te kijken als het aansluiten niet lukt dan moet u het zelf doen. niet zo relaxt!

Emanuela Slanzi 13-06-2017 Via de website gekocht

de beste keuze

Het aanbieden van 5 jaar garantie, met dezelfde prijs dan bij andere aanbieders op de koelkast Liebherr cu 2311 is voor mij de beste keuze geweest om bij hun deze koelkast te kopen.
Het advies en de service is optimaal.

Cruqiuus 13-06-2017 In de winkel gekocht
Cru

Super !!

Heel goed geholpen en geweldige service. De bezorging was heel goed geregeld en ze waren heel secuur.

DOMINIQUE R. 12-06-2017 In de winkel gekocht
DEN HAAG

Door de baas himself geholpen!

Shop is mooi ruim, overzichtelijk en licht. Wij werden bij binnenkomst vrijwel direct benaderd door een verkoopmeneer die on s adequaat hielp. Bleek bij afrekenen de naamdrager van firma te zijn, die desgevraagd aangaf op zaterdag drag bij te springen.

FransT 12-06-2017 Via de website gekocht

Prima service

Komt afspraken na en houd je goed op de hoogte van wanneer, hoe laat etc. Dit geldt ook voor het montagebedrijf dat de afwasmachine - in mijn geval- installeert

j van dorp 12-06-2017 Via de website gekocht

goede en snelle service

de webwinkel is goed en overzichtelijk ..de levering van t product is snel en netjes geregeld ..ga ik zeker vaker shoppen

Peter Arnoldus 12-06-2017 Via de website gekocht

Als vanouds betrouwbaar en voordelig

Vanouds een betrouwbaar bedrijf al jaren lang met echte winkels en deskundig advies. Artikelen zien in de winkel en eenvoudig bestellen op internet. En dat voor de laagste prijs ! Geen Mediamarkt voor mij geef mij maar Bemmel en Kroon, 7 X beter zeggen ze zelf ze doen het gewoon!

esther-donken 12-06-2017 Via de website gekocht

Fantastische service

Zaterdag een wasmachine besteld, twee dagen later al de was aan. Vriendelijke medewerkers, oude wasmachine en verpakking weer mee. Superblij

rob@bpfavh.nl 12-06-2017 In de winkel gekocht
forepark

snel en goed!

prima service. snel en goed, zeer fijne bezorgers! van te voren een berichtje met de tijd van levering.

Gordon van Meurs 12-06-2017 In de winkel gekocht
Bemmel & kroon

Goede winkel ,normale prijzen

Zijn ook goede prijzen , net als je online koopt , vaak is de winkel duurder . Vriendelijk personeel ,

Margreet Tromp 12-06-2017 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

Mevr Tromp-Vrieling

Wij zijn heel blij met Bemmel & Kroon ,zaterdag ging onze droger stuk en zij waren bereid om ons te helpen en hebben alle drogers op gemeten om te zien welke bij ons paste ,de ruimte is namelijk beperkt.
Toen ik vroeg of hij maandag geleverd kon worden was dat geen probleem en vanmorgen 12-6-17 waren ze al om 8,30 bij ons. Ze verdienen het om een hoge score te krijgen

Roos Cleij 12-06-2017 In de winkel gekocht
Bemmel en Kroon. Leidseveen.

Prima service

Afgelopen vrijdag gekeken voor een nieuwe vriezer, we werden goed geinformeerd. De verkoper had op al onze vragen een goed antwoord, waardoor het makkelijk was, een voor ons goed apparaat uit te kiezen.
Vanmorgen is de vriezer al bij ons geleverd, en is nu al in gebruik

Jorgen van den Broek 12-06-2017 Via de website gekocht

Hele goede en snelle service

Ik was opzoek naar een wasdroger en die vond ik bij Bemmel & Kroon. Bij Bemmel & Kroon kreeg ik meteen de 60 euro korting, zonder daar iets voor te doen. Bij andere winkels online moest je daarvoor na ontvangst van het product nog van alles doen. Dus vond dat al meteen een PLUS punt van Bemmel & Kroon. Vrijdag besteld, in het weekend is de bestelling al helemaal klaar gemaakt voor maandag. In het weekend is ook gemaild dat de bestelling in behandeling was, klaar was gezet en tijdbestek wanneer het wordt afgeleverd. Vond dit zeer aangenaam. Nog een PLUS punt. Maandag zou het geleverd worden tussen 16:30 - 19:30u. Meestal als ik iets bestel op vrijdag, krijg ik het pas woensdag of donderdag. Vind dit een hele goede SERVICE van Bemmel & Kroon. Eerste keer dat ik bij hun iets besteld heb. Ben er erg tevreden over, mijn complimenten.

it 12-06-2017 Via de website gekocht

Super site

Een super goede service. Klein minpuntje: de leverdatum werd uitgesteld, maar dit door overmacht (groot aantal bestellingen). Dit werd ook meegedeeld, zeer goede communicatie en transparantie. Super!

George jacobse 12-06-2017 Via de website gekocht

Webwinkel ok

Webshop Bemmel en kroon goed maar bezorging klant onvriendelijk,
De beide bezorgers wilden de koeler niet verder brengen als de voordeur ,
Dus moest ik zelf de koeler naar de woonkamer slepen,de doos verwijderen,
En verpakkingsmateriaal materiaal zelf weggooien,ze hadden geen tijd om te,
Wachten tot ik de koeler gecontroleerd hadden.
En dat terwijl ik aangegeven heb dat ik 4 maanden geleden een beroerte,
Gehad heb en uitval heb aan linker arm en linkerbeen heb.
Daar kan ik dus niet tevreden over wezen.
De koeler van exquisit werkt goed daar ben ik wel tevreden over.
Het gaat om de ks 17 4.1 rva++.

L. Van Duin 12-06-2017 In de winkel gekocht
Cruquius

Een koel- vrieskast gekocht bij Bemmel & Kroon. Prima prijs goede service goede aflevering. Onze volgende aankoop is weer bij Bemmel & Kroon. Helemaal super.

M.Aarten 12-06-2017 In de winkel gekocht
Den Haag

Fijne winkel; snelle service en vriendelijke behandeling

Ik ben al zeker 30 jaar klant bij Bemmel en Kroon; ze leveren goede spullen, zijn snel in het leveren bij je thuis, ze komen je tegemoet in de prijs (zeker wanneer je meerdere apparaten koopt) en je wordt er vlot en vriendelijk geholpen.

DoubleuK 12-06-2017 Via de website gekocht

Uiterst teleurstellende behandeling van mijn bestelling

In januari heb ik via de webshop een kookplaat besteld. Gelukkig checkte ik hem bij ophalen in de winkel, want het bleek een ander typenummer te zijn dan door mij opgegeven en door hen bevestigd! De nieuwe bestelling liet op zich wachten en bij navraag begin maart meldde B&K mij dat ik een telefoontje zou krijgen wanneer het zover was. Begin mei toch maar weer contact opgenomen, waardoor ik hem uiteindelijk in laatste weekend mei - zonder excuus - kon ophalen. Vijf maanden na bestelling kan ik nu genieten van mijn bij Bemmels en Kroon gekochte kookplaat.

daniella keijzer 11-06-2017 In de winkel gekocht
rijneke boulevard

Top services

bij binnenkomst, stond ik met een briefje in mijn hand met alle maten van mijn oude koelvries combinatie, de verkoper vroeg alleen welk merk heeft u nu, ik noemde het merk, en hij zei direct dan kunt u kiezen uit die en die. echt top, bij andere bedrijven ben ik niet zo een service tegen gekomen, eerder ergenis van onkundigheid over de producten. de monteur die hem kwam inbouwen, zag thuis nog twee problemen, geen goede ontluchting en verkeerde deur scharnieren, dit kon hij meteen verhelpen tegen een redelijke prijs. ik ben superblij met mijn aankoop en raad iedereen aan om bij van bemmel en kroon binnen te stappen

B. Galis 11-06-2017 Via de website gekocht

fantastisch bedrijf, uitstekende site en aardige mensen

De site is overzichtelijk en duidelijk.
zodra besteld is de verwerking van de order dik in orde.
duidelijke informatie over de levertijd.
en dus stipt op tijd geleverd en gemonteerd door een aardige en goed gemotiveerde vakman

Danie 11-06-2017 Via de website gekocht

Betrouwbaar

Wasmachine gekocht via bemmelkroon.nl. Duidelijke website met veel informatie. Bestellen ging makkelijk. Duidelijke communicatie na bestelling via email. Levering vond plaats op de door mij gekozen datum. Aflevering vond plaats via Dynalogic. Wasmachine netjes op zolder neergezet. Echter stopte daar de goede aflevering daar de heren van Dynalogic geen gereedschap bij hadden om de wasmachine waterpas te zetten. Alleen verhuisbouten werden verwijderd en verder moest ik het zelf doen. Aankoop ging dus prima, aflevering liet te wensen over.

J. C. Scheermeijer 10-06-2017 Via de website gekocht

Snelle orderplaatsing en snelle aflevering.

Telefonisch order geplaatst, binnen enkele minuten afgehandeld via internet en andere dag al geleverd op de afgesproken tijd. Ging alles maar zo vlot en deskundig als bij Bemmel en Kroon, andere website aanbieders kunnen hier nog wat van leren !!

Cloqqy 10-06-2017 Via de website gekocht

goed advies en uitstekende service

Via de telefoon een goede voorlichting/advies gehad(eerst zelf onderzoek gedaan via internet) door een medewerker van het bedrijf.

koopjesjagers 10-06-2017 Via de website gekocht

Snelle service

Wij hebben voor deze shop gekozen omdat de inbouwvaatwasser van Bosch die wij wilden hier op dat moment het goedkoopst was. Ook vond ik het handig dat duidelijk bij het product staat aangegeven of het in een IKEA-keuken past. Dat zoekt een stuk sneller.

Buurtvereniging Ons Dorp 10-06-2017 Via de website gekocht

vlotte service en oude gasfornuis voor recyclen

schop is duidelijk na eerst wat vergelijking was de keuze snel gemaakt prijs was zeer gunstig en een snelle levertijd. SMS contact met de leverancier was zeer prettig zodat er op de aangekondigde levertijd iemand aanwezig kon zijn .

Teus 10-06-2017 Via de website gekocht

Goede levering

Wasmachine netjes afgeleverd en aangesloten door vriendelijke koeriers. Van tevoren precies geïnformeerd over het tijdstip. Product is wat besteld was.

Santheo 09-06-2017 Via de website gekocht

Top bedrijf

Snel en super service. Na al een bosch combioven te hebben gekocht,bij dit bedrijf, nu een bosch vaatwasser is de sevice en de aflevering weer perfect. Alle afspraken worden nagekomen 👍👍. Volgende keer zeker weer en ptima prijzen!.

H de Jong 09-06-2017 In de winkel gekocht
Zoetermoude Rijndijk

Betrouwbare toezeggingen , goede service

Plezierige behandeling , goede voorlichting, goede prijs.
Heb in het verleden eerder producten bij Bemmel en Kroon gekocht, met dezelfde bovenstaande ervaringen.
Prefereer een fysieke winkel bij aanschaf van witgoed boven internet aankopen i.v.m. garantie en service.

louis 09-06-2017 Via de website gekocht

internetbestelling

de site is goed , ook gelijk erbij dat er cash-back is met de daarvoor behoorde "knop" naar het formulier bij Bosch. Ook de goedkoopste op dit moment . Wel jammer dat de bezorgers ( 2 Mannen ) met het afleveren de hele dag zonder laatklep werken.

Tom Wauters 09-06-2017 Via de website gekocht

Schitterend ! zo moet het zijn

Goede prijzen, goede afleverdienst waar bpost nog wel wat van kan leren....
Snel, correct, eerlijk wat wil een mens nog meer....
Geen files, geen parkeergeld betalen, gewoon bestellen en een paar dagen later staat het bij je thuis (op de dag die je zelf kan kiezen.

Ed Smits 09-06-2017 Via de website gekocht

Uitstekende service

Via kieskeurig bij van Bemmel & Kroon terecht gekomen. Prima Website eenvoudig en duidelijk.
Voor de aflevering keurig op de hoogte gebracht over de tijd en 15 minuten voor aflevering telefoontje van de chauffeur dat hij onderweg is. Zeer tevreden dus.

Friso 09-06-2017 Via de website gekocht

Zorgeloze leverantie!

Onze nieuwe Miele wasmachine gekozen via Kieskeurig; en gelet op beoordeling en gunstige leveringsvoorwaarden gekozen voor Bemmel & Kroon. Supersnelle leverantie, goede communicatie over levertijd, en vriendelijke bezorgers die conform afspraak machine op tweede etage installeerden. Hulde, zorgeloze leverantie!

Wim 09-06-2017 Via de website gekocht

Ik krijg al spijt dat ik niet meer toestellen nodig heb!

Voortgaand op de bevindingen van de consumentenbond, vond ik hier een overzichtelijke webshop met duidelijke informatie, en de beste prijs.

Hans van Santen 09-06-2017 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

Zeer prettige en mooie store met een ruim assortiment.

Wij zijn uiterst prettige geholpen, de levering van de liep ook uiterst vlot, binnen een dag
daardoor konden wij snel over een vaatwasser beschikken.
Met andere woorden een uitstekende service.

Melinda 09-06-2017 Via de website gekocht

Prima service!

Prima geholpen door de medewerkers van Bemmel en Kroon bij het uitzoeken van nieuwe keukenapparatuur. Na aankoop konden de apparaten op afroep geleverd worden, zelfs een aanpassing aan een van de apparaten ivm verkeerde maatvoering was geen probleem. Na levering bleek een van de apparaten een verkeerde deur te hebben, ook dit werd direct na melding opgelost.

Diana 08-06-2017 Via de website gekocht

prima service, snel geleverd

na eerlijke voorlichting bij telefonisch contact gelijk bestelling geplaatst. Koelkast volgende dag keurig op tijd geleverd. prima service.

gewoonjanneke 08-06-2017 Via de website gekocht

Geweldige service!

De koelkast die ik besteld had, was niet meer leverbaar, daarom kreeg ik zonder bijbetaling het nieuwere, iets duurdere model geleverd! Binnen een dag bezorgd. Duidelijke mail en link van de bezorgdienst (Dynoligics) zodat ik ongeveer wist wanneer de bestelling afgeleverd zou worden. Top!

Ben 08-06-2017 In de winkel gekocht
Den Haag

Uitstekende voorlichting

Eerst naar de fysieke winkel gegaan, goed ontvangen en door ervaren adviseur uitstekend voorgelicht.
Daarna thuis voors en tegens afgewogen en vervolgens telefonisch bestelling geplaatst. Werd de volgende dag al geleverd!

Theo Joosten 08-06-2017 Via de website gekocht

Gewoon super !!!

Vriendelijk aan de telefoon , gewoon hele goede service . Helder naar de klanten toe en super levering van het bestelde product .

Jos Scholten 08-06-2017 Via de website gekocht

Top service en goeie communicatie

Perfect volgens afspraak en heldere communicatie op de bezorgdag zelf. Ook service op de 1e verdieping zonder extra kosten.
Dank!

A.A. Schmetz 08-06-2017 In de winkel gekocht
Zoeterwoude - Rijndijk

Super zaak, komen afspraken 100% na.

Prima bediening, alles is goed verlopen. Bezorging volgens afspraak, oude fornuis en verpakking van het nieuwe gaat mee terug.

Vera Arkenaar 08-06-2017 In de winkel gekocht
Cruquius

Een Kroon-juweeltje. Correct, stipt en rust (=tijd) gevend!

De winkel trok onze aandacht omdat deze een breed assortiment kon tonen. Gezien onze specifieke wens (inductiekookplaat met 5 zones) viel dat aantal toch iets tegen. De informatieverstrekking was echter bijzonder uitgebreid. De meegegeven uitgebreide folders gaven ons tijd om thuis nog eens rustig na te denken en te vergelijken.
Terug in de winkel werden alle aanvullende vragen met geduld beantwoord. Ook al besloten we uiteindelijk voor iets anders dan de winkelier adviseerde, werd onze keuze toch met alle aandacht en nauwgezetheid behandeld.
De levering werd uiterst correct gedaan. Keurig op tijd en zonder extra kosten.
Klein minpuntje: het kunnen laten aansluiten kost meer dan dat we het door een erkend installateur hebben laten doen. Van die service hebben we dus ook geen gebruik gemaakt. Sowieso een goed besluit, want die installateur kwam vooraf even kijken en constateerde dat er enkele aanpassingen nodig waren. Maar dat kon de winkel niet weten.

Al met al dik tevreden met Bemmel & Kroon.

Dat kroontje verdienen ze van ons dus echt wel.

En nu kijken, leren en wennen aan het 'nieuwe' koken!

Arnold 08-06-2017 Via de website gekocht

Prima service

Informatie bij aanschaf Was professioneel en eerlijk.
Zelf gratis plaatsing erbij gekregen
Wasmachines staat inmiddels , de jongens hebben hem geplaatst en aangesloten.

Ze hadden netjes half uur van te voren gebeld en alles was zo gefixt.

Prima dus 👌

Werner 08-06-2017 Via de website gekocht

Winkel zonder kapsones en met een groot hart voor klanten!

Na bestellen van een Bosch wasmachine was het juiste product niet op voorraad. Bemmel&kroon heeft geheel op eigen initiatief een duurder model, van het gelijke merk, voor dezelfde prijs geleverd. Een en ander voorafgaand aan een mail of dit akkoord was. Natuurlijk! Top service, zal zeker bij de eerstvolgende aanschaf van een huishoudelijke apparaat eerst bij Bemmel kroon kijken.

Fikri 08-06-2017 Via de website gekocht

Het bestelde model was uitverkocht, hierna kreeg ik een mailtje van Bemmel & Kroon met de melding dat die is uitverkocht en dat ik een model beter kreeg zonder extra kosten.

Super gewoon! Klantenservice zoals het hoort! Bestel de volgende keer weer bij Bemmel & Kroon!

Bertus 08-06-2017 Via de website gekocht

Via internet hebben wij gezocht naar een wasdroger en via kieskeurig kwamen wij terecht bij de firma Bemmel en Kroon. De machine besteld. Wij ontvingen bericht dat deze niet geleverd kon worden maar dat zij een andere, duurdere, met dezelfde specificaties geleverd kon worden. Indien dit bezwaarlijk was dan moesten wij contact opnemen en zou het geregeld worden.

Jan 08-06-2017 Via de website gekocht

Prettige winkelervaring

Uitermate correcte service bij de aankoop van een nieuwe vaatwasmachine. Op de dag van de bestelling gecontacteerd via mail dat het gekozen model niet leverbaar was en een duurder model voor dezelfde prijs gekregen. Vooruitbetaling correct afgehandeld en meteen de dag na betaling geleverd. Leveringstijd tot op 4u nauwkeurig en sms 30mins voor levering. Top ervaring !

kevin 08-06-2017 Via de website gekocht

uitstekende service!!!

Super webshop had eerst een vaatwasser besteld wat voldeed aan mijn eisen, helaas was het bestelde artikel niet meer leverbaar. Maar Bemmel en Kroon hebben mij een veel betere en duurdere vaatwasser geleverd.

Van Ijzendoorn, Tiel 08-06-2017 Via de website gekocht

Prima oplossing van Bemmel & Kroon

Nadat ik een Liebherr vrijstaande koelkast besteld had, bleek dit type niet meer beschikbaar.
Een recenter exemplaar wel en werd spontaan aangeboden zonder extra kosten. Geweldige service.

René Almere 08-06-2017 Via de website gekocht

Klant is koning

Wasmachine gaf het op. Meteen bij Bemmel en Kroon een nieuwe besteld. Het door mij bestelde wasmachine was niet meer leverbaar. Daarom nieuwe type geleverd. Ondanks dat de prijs voor de nieuwere type 100 euro hoger was, hoefde ik niets bijbetalen. Klasse service!