Deze score is berekend op basis van 3208 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

F Kortekaas 22-12-2016 In de winkel gekocht

Goede sevice

Liep op zondag zomaar even de winkel binnen om te kijken naar een wasmachine. Even rond gekeken en zag ik de machine staan die op het oog had, voor een zeeeer schappelijke prijs in mijn ogen. Naar een verkoper gelopen en werd heel vriendelijk geholpen en hij had antwoord op al mijn vragen. De machine kon op zeer korte termijn geleverd worden en is ook gebeurd. De bezorgers waren ook vriendelijk en hebben de machine met het ordernummer ZTW576228 dan ook netjes op de plaats gezet die ik wilde.

Pluspunten

• Vriendelijke verkopers
  • Snelle levering. (indien op voorraad)

ingrid 22-12-2016 Via de website gekocht

super

Duidelijke site, snelle levering en super goede communicatie over de levertijden van de bestelling.
Heel tevreden!

Frank Garos 22-12-2016 In de winkel gekocht

Die is top

Goed geholpen en de tijd er voor genomen
Toppie
Zou hem aan ieder aan bevelen die een wasmachine of keuken of gasfornuis nodig hebben

Pluspunten

• Mooie overzichting winkel
  • Snelle levering

Paul 21-12-2016 In de winkel gekocht

Bosch dubbeldeurs koelkast

Super geholpen en advies gekregen. Direct al een mooie korting gekregen zonder daarom te vragen. Heb de koelkast voor een betere prijs gekregen dan de goedkoopste aanbieder op internet.

Familie Postma 21-12-2016 In de winkel gekocht
Den Haag - Forepark

Aanschaf vaatwasser, wasmachine en droger

Wij gingen voor informatie naar Bemmel en Kroon in Den Haag-Forepark. Daar aangekomen werden we hartelijk ontvangen met een kopje koffie. De verkoper was vakkundig en kon ons goed adviseren, welke vaatwasser het beste bij ons gezin zou passen. Daarna hebben wij nog informatie ingewonnen over een droger en wasmachine, ook hier verliep het gesprek prettig. We kregen veel informatie waardoor we uiteindelijk een prima keuze hebben gemaakt! Door deze deskundigheid en de tijd die voor ons werd uitgetrokken hebben wij geen enkele twijfel gehad om naar een andere winkel te gaan! Ook het inbouwen en afleveren is uitstekend verlopen. Dank jullie wel.

Pluspunten

• Vakkundig en snel
  • Goede prijs kwaliteit verhouding
  • Veel tijd voor persoonlijik advies
  • Goede samenwerkinng verkoop en bezorging

rineke 21-12-2016 Via de website gekocht

Siemens wasmachine snel, vakkundig en goed afgeleverd

De Siemens wasmachine is door Bemmel&Kroon,ordernummer BK1576487 zo snel als een tornado ontstaat afgeleverd. De was kon ik gelijk draaien,wat wil je nog meer.Khalid en zijn collega'"s hebben de machine supernetjes,zeer vakkundig en mensvriendelijk afgeleverd.
Hiervoor nogmaals hartelijk dank.

Fijne feestdagen gewenst

Pluspunten

• snel
  • vakkundig

IVW 21-12-2016 In de winkel gekocht

Review Bemmel en Kroon

Ordernummer ZTW576214
Vooraf heb ik mij georiënteerd in de webshop, vervolgens heb ik mijn koelkast besteld in de winkel in Zoeterwoude. Nette winkel, vriendelijk personeel. De bezorgers kwamen netjes op de vooraf aangegeven tijd. Helaas konden zij de koelkast wegens ruimtegebrek niet neerzetten op de plek die ik graag had gewild, maar daar konden zij ook niets aan doen.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Bezorging op tijd
  • Vriendelijk personeel
  • Oude koelkast mee retour genomen

Minpunten

• Laat aangegeven in welk tijdsblok ik ingepland was

Jannet 21-12-2016 Via de website gekocht

Perfect geleverd

Het bleek dat de Zanussi droger het goedkoopst was bij deze shop en daarom heb ik hem dan ook daar gekocht. De levering was mooi op tijd voor de kerstdagen en de heren hielpen me met de installatie. Superfijn! Ik ben een condenswasdroger en een goede ervaring rijker.
Het betalen liep gesmeerd en ik kon lekker aan de slag met de was!

Pluspunten

• goedkoop
  • kwaliteit
  • snelheid

K. Schreurs-Claessen 21-12-2016 Via de website gekocht

Slow juicer

Dit is een heel goede shop met een ruime keuze. Ik heb een slow juicer besteld die als zeer goed beoordeeld werd. De bestelling werd keurig netjes op vermeld tijdstip afgeleverd door een vriendelijke bezorger. Dus met deze shop is niets mis. Echter het apparaat vind ik een beetje teleurstellen. De maalfunctie is prima, maar m.n. de uitlaat van de geperste resten is zeer slecht schoon te krijgen. Er zit nog steeds iets in wat we - met 2 personen geprobeerd - er niet uit krijgen. Dit gaat ongetwijfeld schimmel vormen en dat is jammer van zo'n - overigens prima - apparaat.

Pluspunten

• ruime keuze
  • snelle levering
  • stipte bezorging

Minpunten

• Apparaat niet 100% schoon te krijgen.

Sabine van britsom 21-12-2016 Via de website gekocht

Bki576047

Heel tevreden over .Ze zijn niet duur en hebben een zeer snelle service ook als je in belgie woont
Super gewoon

Mevr. van der Sande 21-12-2016 Via de website gekocht

Super tevreden

Via kieskeurig deze zaak uitgezocht had een goed cijfer en is deze ook meer dan waard, snelle levering zoals beloofd, kortom weer een zeer tevreden klant.
Niet onbelangrijk was ook de aantrekkelijk prijs !!!
Levering wordt door anderen gedaan maar ook daar is ook niets op aan te merken, prima ervaring met deze internetaankoop............ volgende keer weer !!!!

Pluspunten

• prima uitleg op de website, goede keus
  • snelle levering en voordelige prijs

S.sonay 21-12-2016 Via de website gekocht

Zoals altijd

Zoals vorige keer alles goed gelopen.
Gisteren besteld vandag netjes geleverd.voor de deur ook betaald.
Het blangrijkste met laatsteprijs garantie en met extra korting.
Ik kwam 200 euro goedkoper uit dan de concurenten.
Nooit naar M.markt

Pluspunten

• Super goed
  • Vriendelijk

JS 21-12-2016 Via de website gekocht

Breed aanbod en scherpe prijzen

De webshop van Bemmel & Kroon heeft een breed aanbod van huishoudelijke apparaten, veel meer dan er in hun winkels staat. De bestelde vrieskast was niet in voorraad, maar kon toch binnen enkele dagen thuis worden afgeleverd. De betaling kon naar keuze vooraf of door te pinnen bij aflevering, nadat de kast keurig gebruiksklaar op z'n plaats was gezet.

Pluspunten

• breed aanbod
  • scherpe prijzen

Daniël 21-12-2016 Via de website gekocht

Top levering

Zeer snelle service. Levering met ordernummer BKI576654 goed geregeld. Te volgen via Track and Trace. Netjes uitgepakt, en op zijn plaats gezet, oude meegenomen en dat alles door net personeel. Koelkast binnen een dag in huis voor een goede prijs. Geen extra kosten voor de levering of service. Goed voor elkaar.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Verpakking en oude apparaat word netjes meegenomen
  • Geen extra kosten
  • Apparaat voor een goede prijs

Minpunten

• Kon de tijd van levering niet aangeven

Anjo 21-12-2016 In de winkel gekocht

Aankoop AEG inbouw Vaatwasser

Na 12 jaar begaf onze vaatwasser. Tijd voor een nieuwe. In de folder van Bemmel & Kroon staan diverse aanbiedingen met onder andere gratis inbouw. In de mooie winkel van B&K in Cruquius werden wij door het personeel netjes ontvangen. Ons werd zeer deskundig uitgelegd wat de voor- en nadelen van een afwasmachine zijn. Uiteindelijk viel onze keuze op de AEG. Omdat men op een vraag van ons niet het juiste antwoord wist werd en passant nog even gebeld met de importeur van het apparaat. Inbouw werd binnen een week gedaan door de firma AJtec op zeer deskundige wijze. Al met al voor ons een goede reden om onze volgende aankoop van witgoed wederom bij Bemmel & Kroon te doen.

Pluspunten

• groot asortiment
  • lage prijzen
  • zeer deskundig personeel
  • prima inbouw service

R. A. Forst 21-12-2016 In de winkel gekocht

Fast and reliable

Excellent service in the shop and fast and on time delivery.
People in the shop are very friendly and helpful.
Could explain in English the products

Pluspunten

• large nr of models and manufacturers
  • all models on display in shop

D 20-12-2016 In de winkel gekocht
Zoeterwoude rijndijk

Oven en kookplaat

Doordat de thermostaat van mijn oude combi oven/gasplaat kapot was gegaan, en de fabrikant aan had gegeven dat onderdelen en/of een vervangend combi apparaat meer gemaakt worden, moest ik op zoek naar iets nieuws.
De verkoper gaf duidelijk de verschillende mogelijkheden aan voor mijn bestaande inbouw keuken, zonder allles te hoeven te veranderen.
Uiteindelijk heb ik thuis de prijzen van mijn keuze voor de oven en kookplaat gecheckt op internet. De prijzen van Bemmel & Kroon waren niet heel veel hoger dan op internet te vinden waren, dus gekozen voor een stukje service van een winkel in de buurt.
Jammer alleen dat de installatie niet kon plaatsvinden op mijn vaste vrije dag (terwijl dit wel op de bestelbon stond. De alternatieve afspraak om als eerste klant in de route ingepland te worden, ging ook niet goed. In een mailtje vd installateur om 17.00 uur de dag ervoor, stond ineens dat de monteur tussen 09.50 en 12.50 uur zou komen, waardoor ik dus plotseling de hele dag vrij moest nemen i.p.v. iets later op het werk komen.
De dag van de afspraak was dit ook niet meer telefonisch met de installateur te veranderen.
Plaatsing is verder wel goed en netjes verlopen.

Pluspunten

• Prijs-kwaliteit verhouding
  • Montage service

Minpunten

• Planning montage niet conform gemaakte afspraak

Koppers 20-12-2016 Via de website gekocht

Snel een Amerikaan in huis... Ordernummer: BKI576110

Op zaterdag ging mijn oude Amerikaanse koelkast kapot, waarna ik op de site van Bemmel en Kroon terecht ben gekomen. Vooral de mogelijkheid om via de stie extra garantie bij te bestellen (en natuurlijk de laagste prijs van allen) vind ik super! De koelkast werd de dinsdag erna al geleverd en de kwaliteit van de levering was gewoon super.
Dus snel een nieuwe Amerikaan in huis (die er ook nog eens super uitziet!).
Ordernummer: BKI576110

Pluspunten

• Goede en snelle service
  • Telefonisch goed bereikbaar en zeer vriendelijk
  • Mogelijkheid om extra garantie bij te kopen
  • Duidelijke voorwaarden
  • Beste prijs tov andere aanbieders

Minpunten

• Geen betaling met paypal/creditcard mogelijk

Henny 20-12-2016 In de winkel gekocht

Geweldige winkel!!

We zijn in de winkel in Cruquius geweest om een wasmachine te kopen. Zeer kundige verkoper die ons uitgebreid voorgelicht heeft, erg vriendelijk! De machine besteld, donderdagmiddag en vrijdagochtend al thuis bezorgd met duidelijke communicatie over het tijdstip van bezorgen. Zonder problemen de wasmachine naar de 2e verdieping gebracht, geïnstalleerd en de oude mee terug genomen.

Pluspunten

• Kennis over de apparaten
  • Zeer klant vriendelijk
  • Hele duidelijke communicatie over bezorgtijdstip

Minpunten

• Kan niets bedenken

M van Kempen 20-12-2016 In de winkel gekocht

Top zaak

Wat is dit een verschil met de Mediamarkt. Hier word je niet geholpen door iemand die net van school is maar door iemand met verstand van zaken zoals het hoort. Bemmel en Kroon is er niet alleen voor keukens maar ook voor los Witgoed. We kregen keurig uitleg en daarbij werd ook vergeleken wat er voor en tegen was van het ene en andere apparaat. Ook de bezorging was keurig volgens afspraak waarbij we netjes werden gebeld dat men er met 20 min aan zou komen.

Pluspunten

• Goede uitleg met verstand van zaken
  • Prijzen die met het internet kunnen concureren
  • Ruime keuze
  • De meeste machines kunnen aangezet worden.
  • Kom er graag

Minpunten

• Als het slecht is kom ik er niet meer

Marianne 20-12-2016 Via de website gekocht

volgende dag in huis

Snelle reactie op mailtjes..
Besteld, volgende dag in huis! Zelfs als het product bij andere leveranciers niet op voorraad is..

Ik ben blij met mijn Siemens grilplaat die ik gister besteld heb en vandaag al geleverd heb gekregen!

MennodV 20-12-2016 Via de website gekocht

Zeer tevreden!!

Alles was naar wens! Prima en duidelijke website en erg snelle levering! Keurig krijg je in de ochtend een mailtje met het tijdstip waarop ze zullen leveren (een half uur van tevoren nogmaals bevestigd via SMS) en een handige track&trace. Enige punt wat ze zouden kunnen verbeteren is een duidelijke uitleg op hun website toevoegen dat aangeeft wat de verschillen zijn tussen een condensdroger een warmtepompdroger, en wanneer je voor de ene of de andere zou moeten kiezen.

VE 20-12-2016 Via de website gekocht

Tevreden

Prijstechnisch de goedkoopste. Geleverd op de dag zoals vermeld bij de bestelling. Nette en vriendelijke chauffeur. Verpakking nog in tact bij het leveren.

Pluspunten

• Prijstechnisch
  • Duidelijk site

Minpunten

• Zelf levertijd/dag kiezen

Mario 19-12-2016 Via de website gekocht

goed advies en prima levering

Prima advies, zelfs voor enkele apparaten een nieuwere versie voor dezelfde prijs.
levering volgens afspraak, kreeg 20 minuten voor levering een sms met de verwachtte
aankomsttijd.

Pluspunten

• snelle communicatie,
  • scherpe prijzen

G. van Velthoven 19-12-2016 Via de website gekocht

Aankoop Miele stofzuiger BK1575870

Supersnelle service op mailtje van mijn zijde. Offerte ontvangen die een rechtvaardige prijs inhield . Alles binnen een uur. Uitstekend tijdframe voor levering. Binnen 3 minuten nauwkeurig. Artikel in overeenstemming met verwachting. Top.

Pluspunten

• Stiptheid en snelheid.

Eric 19-12-2016 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

Bosch vaatwasser probleem opgelost!

Naar de winkel geweest in Zoeterwoude en na een kort maar duidelijk verhaal van de verkoper een nieuwe vaatwasser aangeschaft.
Mijn eisen waren dat hij greeploos ingebouwd in de keuken staat,enkel de breedte maat en de bediening boven op de deur waren hier van belang(volgens de verkoper)
Na een keurige bezorging(oude machine kon mee retour) heb ik de machine aangesloten en geplaatst zoals de beschrijving omschreef.
Meteen maar proefgedraaid om het aanrecht leeg te maken,alles werkte prima naar behoren.
Na 2 dagen ook het frontpaneel van de keuken erop gemonteerd en toen kon de deur niet meer volledig geopend worden?
Gebeld met de winkel en aangegeven dat dit een model is dat niet in onze keuken paste i.v.m de hoogte van het aanrecht,maar ik de machine wel al had laten draaien en de verpakking ook al weg was.
Dan kunt u hem gewoon omruilen voor een nieuwe die wel goed past i.v.m de hoogte,deze verkopen wij ook en de "gebruikte" machine nemen wij gewoon retour!
Of u stelt de machine iets lager af op de stelpoten en vult de ruimte boven de machine op met een smal plintje(ruimte was 2,5 cm) en monteert het keukenpaneel en de deur functioneert naar behoren en sluit netjes aan in de keuken.
Zelf heb ik gekozen voor de laatste oplossing maar het aanbod om de machine kosteloos om te ruilen bij ons thuis vond ik wel een groot service punt.
Heb de verkoper de volgende dag terug gebeld met het verhaal dat alles nu goed paste en hem bedankt voor het aanbod wat hij gedaan heeft.
Dit vindt ik gewoon goede service en dat mag ook wel eens vermeld worden.
Voor mij is dit een winkel om terug te komen of aan te bevelen.

Pluspunten

• aanbod om kosteloos om te ruilen.
  • mee denken in oplossingen.

Robert 19-12-2016 Via de website gekocht

LG wasmachine ordernummer BKI575004

Via de website wasmachine gekocht tegen de laagste prijs, makkelijk te bestellen, gelijk bevestiging.
Voordeel is dat je zelf de dag van aflevering kan kiezen, je wordt een halfuur voor aflevering nog gebeld.
prima service. Product 15 december netjes afgeleverd.

Pluspunten

• laagste prijs
  • goede service

Marjolein -- aankoopbon 574609 19-12-2016 In de winkel gekocht

Bosch wasmachine WAW 32642NL

Bemmel en Kroon is makkelijk te bereiken. Je krijgt duidelijke uitleg en er is volop keuze.
Heel fijn dat je een half uur van te voren gebeld wordt hoe laat de machine gebracht wordt.
De oude machine ( Miele ) was loodzwaar , maar de mannen droegen hem zo de trap af en de nieuwe zo weer naar boven. Een hele goede machine voor een hele goede prijs!!

Aankoopbon 574609

Pluspunten

• duidelijke en vriendelijke uitleg
  • Snelle service
  • een hele goede prijs ( "goedkoop")

S.H.Nijenhuis 18-12-2016 Via de website gekocht

Goede prijs - prestatie bij B&K

Bij Bemmel & Kroon krijg je waar voor je geld. Het aanbod is ruim en de prijzen zijn concurrerend. De aflevering is prima geregeld en snel. Verwacht geen verkoper die je "op sleeptouw" neemt. Je zult zelf vragen moeten stellen, vergelijken en keuze maken. Kijk ook op de website, want daarin staat het gehele assortiment.

Pluspunten

• goede prijs-prestatie
  • snelle, zorgvuldige aflevering

Minpunten

• ondersteuning verkoper

Alfred 18-12-2016 Via de website gekocht

Maakt belofte meer dan waar

Goede webshop, duidelijke site, concurrerende prijzen met leuke kortingen. Daarnaast gratis bezorgen (2e etage) en afvoeren van oude apparaat.
Gemak dient de mens ;-)
(BKI573862)

Pluspunten

• Service

Keukenjoop 18-12-2016 In de winkel gekocht

NEFF afzuigkap

Bij mijn kookeiland van vnl NEFF apparatuur zocht ik nog een passende afzuigkap.
De B & K advisuer in de winkel heeft mij uitstekend geholpen in het maken van mijn keuze.

Pluspunten

• Verstand van keukenapparatuur
  • Bereikbaarheid, zowel fysiek als via internet

André 18-12-2016 Via de website gekocht

snel, goed en goekoop

De prijs was gelijk aan enkele andere aanbieders maar alleen bij Bemmel en Kroon was montage gratis. Zelf opgehaald en daarbij nog extra korting ontvangen alsmede het gehele bedrag dat stond voor montage !
Aanbellen en binnen 3 minuten weer vertrokken. Zo efficiënt is de verkoop ingericht

Pluspunten

• prijs
  • vriendelijkheid bij ophalen
  • snelheid bij ophalen

Dennis 18-12-2016 Via de website gekocht

Witgoed topper Bemmel & Kroon

Duidelijke website met voldoende informatie, snel bestelproces en de volgende dag in huis (zelfs op zaterdag!)
BKI575877

Pluspunten

• Overzichtelijke website
  • snelle offerte

Ponton 18-12-2016 In de winkel gekocht
Den Haag

Tevreden over prijs en kwaliteit

Zeer opvallend vond ik het telefoontje van B&K waarin zij meldden dat een door mij bestelde gaskookplaat niet meer leverbaar was. Vergezeld van de suggestie voor een ander, duurder exemplaar uit dezelfde serie. Om niet in tijdsnood te geraken was deze alvast besteld. En uiteraard waren de meerkosten voor B&K

Pluspunten

• deskundig advies, meedenken
  • flexibel in tijdstip van afleveren en monteren

ZTW 574043 als aankoopnummer 18-12-2016 In de winkel gekocht
Zoeterwoude-Rijndijk

Ik weet niet wat hierbij wordt bedoeld

Via kennissen van Bemmel en Kroon gehoord, wij kregen persoonlijk advies, er wordt veel tijd aan de klant besteed, goede voorlichting over apparaten,, correct in afspraak maken voor een deskundige installatie, geen beschadigingen.

Pluspunten

• Goede bereikbaarheid en parkeergelegenheid
  • Aardig personeel

Minpunten

• Kan geen minpunt bedenken

Leo 17-12-2016 Via de website gekocht

ATAG inductie kookplaat

Uitstekende afhandeling vanuit Bemmel en kroon, helaas duurde de levertijd langer dan voorzien Atag kon niet leveren binnen de door B&K aangegeven tijd van 3-5 dagen.

Pluspunten

• Voordelig en goede levering

Minpunten

• Helaas moeten bellen voor levering.

Arie 17-12-2016 Via de website gekocht

Prima service

Titel: prima service
Cijfer: 9

besteld en snel geleverd, keurig afgehandeld.
duidelijke website, goed assortiment en tijdig bericht wanneer geleverd,
en dat ook correct uitgevoerd
Gemak: Uitstekend

Service: Uitstekend

Assortiment: Goed

Cees 17-12-2016 In de winkel gekocht
Forepark Leidschendam

Miele Koffiemachine + Magnetronoven Ordernummer: DH574522

Geweldige winkel, geweldig personeel, zowel bij de verkoop als bij de aflevering. De prijs van deze apparatuur is de scherpste in dit land. Bemmel en Kroon maakt het mogelijk om toch dat mooie stel apparaten te kunnen kopen tegen die redelijke prijs.
Voor aflevering belt de chauffeur nog even vanuit de auto dat hij er bijna is. Je zit dus niet dat hele tijdvak te wachten.
Ordernummer: DH574522

Pluspunten

• Scherpste prijs
  • Snelle levering
  • Producten in de winkel
  • Klantgerichtheid
  • Ongevraagde extra korting bij twee apparaten

Geert en Inge 17-12-2016 Via de website gekocht

Een gouden kroon waardig!!!!

We leven in een tijdperk waar internet centraal staat. Bemmel en kroon is een bedrijf dat hier zeker en vast aan mee werkt. Service is prioriteit, dat hebben we gemerkt aan de feedback toen we een vraag stelde. Prijzen hoef ik mij niet over uit te wijden... die waren ver weg het goedkoopste van allemaal, een dikke plus daarop!!! We kregen keurig een melding van het geschatte lever uur en ook daar verliep alles vlotjes. De keuze die ze hadden op de webshop was enorm, konden haast niet kiezen ;) .. alles samengevat in 1 zin.
Top winkel met super service waar iedereen heel tevreden mee zal zien als ze de keuze maken om met hun in zee te gaan. een echte aanrader!!!!

groetjes

2 heel tevreden Belgische klanten

Pluspunten

• service
  • keuze
  • transport

Minpunten

• geen!!!

jan 17-12-2016 Via de website gekocht

tevredenheid

eerste keer dat ik hier kom en gelijk zeer tevreden , bestelling ging goed en levering ook , werd steeds op de hoogte gehouden over de voortgang van de bestelling.

Pluspunten

• wat moet ik zeggen , alles

Minpunten

• eigenlijk niks

Mandy Vergroesen 17-12-2016 Via de website gekocht

Hele fijne was/droogcombinatie en hele fijne service!

Overzichtelijke website met goede aanbiedingen. Ik kocht mijn wasmachine tijdens Black Friday. Ik wilde het artikel echter pas drie weken later laten leveren, dit was geen probleem. Vriendelijke en behulpzame bezorgers die alles gelijk aansloten en de wasmachine lieten spoelen. Alle rotzooi was weer meegenomen dus ik kon gelijk aan de gang. Een mooie stille was/droger! Ordernummer 341941

Pluspunten

• Levering op maat en vooral netjes op tijd

AC vd Net 17-12-2016 Via de website gekocht

Prima winkel en goede bezorging

alles verliep makkelijk en was voordelig dus besteld,andere dag afgeleverd,geen gezeur alleen maar goed!
Prima personeel!

Pluspunten

• snelle bezorging,
  • goed personeel
  • voordelig

leo 17-12-2016 In de winkel gekocht

koelkast & vriezer bosch

Het is een goede winkel met vriendelijk personeel, Ze nemen de tijd voor je je krijgt eerlijk antwoord op al je vragen . We hebben een koelkast en vriezer besteld Er zaten twee verschillende handgrepen op, xxxx heb gezorgd voor twee dezelfde handgrepen in de kleur rvs nu is het een geheel Dankjewel voor de goede service.

Pluspunten

• Goede service
  • Niet duur

J.Y. Smit 17-12-2016 In de winkel gekocht
Zoeterwoude-Rijndijk

Wederom GEEN teleurstelling

Ik was al bekend met Bemmel&Kroon vandaar opnieuw een aankoop gedaan. Onze dochter gaat de deur uit en wij hebben haar een inductie fornuis met oven gegeven ZTW573304. De verkoop prima en de aflevering en installatie eveneens TOP!!

Pluspunten

• Snel
  • Correct afspraak/aflevering/installatie

Brigitte 17-12-2016 In de winkel gekocht

Geweldig Smeg Fornuis CRQ574921

Ik heb voor van Bemmel en Kroon gekozen omdat de goede recensies hebben en omdat het in de buurt was en we het fornuis echt konden zien ipv via internet kopen. ZEER BELANGRIJK EEN PRODUKT ECHT ZIEN!

Pluspunten

• Snelle levering

Minpunten

• Jammer installatiekosten € 154,00 extra

Stijn D 16-12-2016 Via de website gekocht

Siemens CM636GBS1 gekocht ordnr 342687

In het begin getwijfeld met bestellen omdat de winkel zover weg lag voor mij. Maar dankzij de zeer lage prijs, toch besteld. Het produkt voldeed aan alle verwachtingen.
Nog geen moment spijt van gehad. Prima service,communicatie en vlotte levering . Ik kon tot op de minuut volgen wanneer het produkt geleverd werd.

Pluspunten

• Echt de laagste prijs
  • Vlotte levering aan huis
  • Prima communicatie

Erik 16-12-2016 Via de website gekocht

Zeer snelle service, deskundig advies en vlotte afhandeling

Door even wat onderzoekswerk te plegen kwamen wij tot de conclusie dat 3 van de 5 apparaten bij Bemmel en Kroon uit voorraad leverbaar waren. Eén van de apparaten die wij oorspronkelijk gekozen hadden was niet beschikbaar, hiervoor werd zeer snel en kundig een alternatief aangeboden van vergelijkbare specificaties. Daardoor konden wij uit eindelijk 4 apparaten bij Bemmel en Kroon bestellen. We kregen echt heel snel een nette offerte aangeboden. Later bleek dat er nog een kleine wijziging in de bestelling moest worden aangebracht, dit bleek met één telefoontje direct opgelost.
De bezorging van onze order (nr. DH573938) was zeer netjes aangekondigd van te voren en vond plaats binnen het afgesproken tijdsvak. Zelfs nog even een telefoontje ontvangen dat ze onderweg waren. De apparatuur werd netjes binnengebracht door vriendelijk personeel.
Al met al een zeer prettige ervaring waardoor ik in de toekomst nieuwe bestellingen bij Bemmel en Kroon als eerste zal overwegen.

Pluspunten

• Vlotte afhandeling
  • Aanpassingen snel geregeld
  • Aantrekkelijke offerte
  • Zeer net geregelde bezorging

Minpunten

• 1 apparaat niet in assortiment, nieuwer model.

BcS 16-12-2016 Via de website gekocht

Prima webwinkel, snelle levering

Mooie prijs, goed product, ziet er goed uit, snelle levering en goede informatie over het tijstip van de levering.

Pluspunten

• Snel

Aeg 16-12-2016 Via de website gekocht

Aankoop wasmachine

Super en zeer overzichtelijk en uiteraard zeer ruime keus, makkelijk afrekenen en afspraak maken.
Dan volgt bezorging goed gepland en op tijd

Pluspunten

• Super afspraken en levering

Karin en Bart 16-12-2016 Via de website gekocht

Super apparaat en service!

Een webwinkel, die een topklasse apparaat, tegen een scherpe prijs mét vertrouwde service zoals vroeger levert, waar vind je dat nog? Bij Bemmel-Kroon dus :-) Alles helemaal top, tot en met het zeer nauwkeurig aangeven wanneer de wasdroger zou komen. De bezorgers waren keurig en hebben het apparaat geplaatst en aangesloten. Kortom, een ware aanrader! (BKI575224)

Pluspunten

• Scherpe prijs
  • Persoonlijke offerte
  • Snelle en duidelijke mailcorrespondentie
  • Straalt vertrouwen uit
  • Top bezorging