Deze score is berekend op basis van 3213 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Chris U 18-05-2017 Via de website gekocht

Slechte voorlichting op website

In eerste instantie leek alles perfect te lopen: bestelling geplaatst, wasmachine werd op het afgesproken moment geleverd, twee vriendelijke mannen brachten de machine twee hoog. Maar toen bleek dat de afleverdienst niet gerechtigd was een machine te plaatsen met trekschakelaar. Vervolgens is de machine ongeinstalleerd achter gelaten. Bij het telefonisch kontakt met het service desk was er geen enkel begrip voor het feit dat in de website geen optie is aangegeven met een indicatie van de kosten indien de machine op een trekschakelaar moest worden aangesloten. (een site als van BCC heeft wel die en vele andere installatie opties). Om iemand dat in orde te laten maken, zou me dat 95 euro kosten en Bemmel en Kroon zou zijn handen er verder van aftrekken en ik zou het met Ajetek (hun installatie buro) moeten uitzoeken. Uiteindelijk bleek het zelf aanschaffen van een geaarde contra-stekker a 4 euro de oplossing maar daarvoor heb ik wel zelf moeten zorgen. Ik raad Bemmel & Kroon aan de website zo danig aan te passen dat er een volledig inzicht in de installatie kosten wordt gegeven indien er een trekschakelaar aanwezig.Verder vind ik dat wanneer ik het service desk benader, ik iemand te spreken krijg die er op uit is mijn probleem op te lossen.

Stefan 18-05-2017 Via de website gekocht

Prima verzorgd

Via kieskeurig.nl op deze site terecht gekomen omdat en de laagste prijs was maar daarnaast ook hoge beoordeling voor service. Artikel was niet direct op voorraad dus duurde dag langer dan bij andere maar met lagere prijs is dat geen probleem. aflevering werd keurig tijdzone aangegeven en vervolgens nog half uur voor aflevering gebeld.

Barry van der Steen 18-05-2017 In de winkel gekocht
bemmel en kroon

vakkmensen

je komt in de winkel voor een koelkast die stond er niet zoals ik hem wilde .Maar ze gaan zoeken voor je op internet en regelen alles zoals thuisbezorgen en inbouwen .ECHT PERFEKT

T.Kuik 18-05-2017 Via de website gekocht

Vlotte en correcte levering.

Afspraak in inderdaad afspraak.
Het product zou op dinsdagmiddag, 16/05-2017, bij ons thuis geleverd worden. Vroeg in de middag werd de bestelling geleverd, uitgepakt, geplaatst een aangesloten. Het oude apparaat, dat vervangen was, is mee terug genomen. Wij hebben geen hand hoeven uit te steken.

Peter van der Drift 18-05-2017 Via de website gekocht

Uitstekende service en klantvriendelijkheid

Ik had al positieve reacties gehoord en gelezen maar dat moet je natuurlijk altijd afwachten.
Onlangs een vaatwasser bij Bemmel&Kroon gekocht en dit werd gewoon bevestigd.
Na de bestelling keurig een mail ontvangen dat deze vaatwasser uitverkocht was en niet meer leverbaar.
Als alternatief kreeg ik een duurdere vaatwasser aangeboden voor de zelfde prijs.
Bij aflevering krijg je keurig een mail dat ze in aantocht zijn en ook op het tijdstip afleveren wat afgesproken is .Ik wilde wat informatie over het product en kreeg snel een telefonist aan de lijn die me keurig en vriendelijk het een en ander heeft uitgelegd. Echt een topzaak met goede service en klantvriendelijkheid .

INWI 18-05-2017 Via de website gekocht

Super!!!

Het cijfer is een 10! Alles is dan ook tot in de perfectie gegaan. Goed advies, mooie prijs, alles volgens afspraak en levering precies op moment dat wij wilden. Het bezorgbedrijf was "kers op de taart"
Al met al super

ezzine 17-05-2017 In de winkel gekocht
den haag

geweldig service

product kwaliteit en inleveren verlopen volgens gemaakte afspraak. bij de winkel als bij de levering vriendelijk personeel en deskundig.

PeterKra 17-05-2017 Via de website gekocht

Zeer tevreden

Keurige en snelle opdrachtbevestiging na bestelling via de website.

Overeenkomstig de gemaakte afspraak op tijd geleverd en professioneel geïnstalleerd.

Herman 17-05-2017 Via de website gekocht

Prima afhandeling van bestelling

Het bestellen via de site was goed te doen. De informatie over het product was voldoende. Ook na het afwikkelen van de bestelling en de betaling kwam goede informatie via de berichtenservice over het tijdstip van levering. De levering zelf gebeurde op correcte en vlotte wijze.

Jacco Wakelkamp 17-05-2017 Via de website gekocht

Goed geregeld, meedenken

Mijn afzuigkap was stuk en dus een nieuwe besteld. Deze was echter niet op voorraad en er werd een passend alternatief aangeboden. Bij betalen hoefde niet en met één dag had ik mijn kap in huis .

Mart 17-05-2017 Via de website gekocht

snel en keurig geïnstalleerd!

Goede prijs voor deze vaatwasser. Prima geinstalleerd door vakkundige monteur die ook netjes werkte.

Lil 17-05-2017 Via de website gekocht

Bestel en supervlot geleverd!

Overzichtelijke site, makkelijke bestelprocedure, heldere opvolging en super vlotte levering.
Alles perfect.
Het toestel (dampkap) is nog niet geplaatst, maar ik ga er van uit dat alles picobello is.

Gerja 17-05-2017 Via de website gekocht

Super Service en helemaal volgens afspraak!

Ik had hiervoor nooit van Bemmel & Kroon gehoord, was op zoek naar een nieuwe wasmachine, volgens kieskeurig kwam deze erg goed uit de test en Bemmel & Kroon waren het goedkoopst met deze machine. Na het lezen van wat reviews had ik er wel vertrouwen in. En helemaal conform de bevestiging is de wasmachine exact op het aangegeven tijdstip bezorgd en door twee aardige jonge mannen op de juiste plek geïnstalleerd. Voor iemand die nog twijfels heeft zeg ik gewoon doen! ;)

Jose 17-05-2017 In de winkel gekocht
Zoeterwoude Rijndijk

Aanrader: topbedrijf met prima service!

Deskundig advies bij aanschaf van een nieuwe wasmachine. Er wordt goed geluisterd naar je wensen.
Snelle levering en zorgvuldige bezorging. De mondelinge afspraak werd snel bevestigd per mail en vooraf bericht hoe laat de wasautomaat bezorgd zou worden.
Zeer tevreden!

Wendy 17-05-2017 Via de website gekocht

Alles is goed gegaan

Er is gewoon helemaal niets fout gegaan! Netjes mail gekregen van te voren met bezorgtijd in blok van 2 uur. En half uur voordat de mensen de wasmachine kwamen leveren, kreeg ik een belletje.

Andre Koers 17-05-2017 In de winkel gekocht
Qruquius

Ook een goede afleverservice!

Zeer goede site, daarna naar winkel! (ook prettig)
Je wil het product ook toegelicht krijgen en
eventueel een alternatief kiezen.

Gerard van Dijk 17-05-2017 In de winkel gekocht
vlakbij Leiden

Keurige en efficiente service

Ik had al eerder gekocht bij Bemmel en Kroon. Ik was onder de indruk van hun vriendelijke en efficiente benadering van de klant

Harry van Daelen 17-05-2017 In de winkel gekocht
Den Haag

Super advies en uitvoering

Uitstekende advies over de Quooker gekregen. En de Quooker is op afspraak vakkundig geplaatst. Wij zijn meer dan tevreden: Chapeau!

Marloes 17-05-2017 Via de website gekocht

Een geweldige en snelle service

Het is een duidelijke en overzichtelijke site.
De mensen aan de telefoon zijn vriendelijk en behulpzaam.
De levering was keurig.

Bart 17-05-2017 Via de website gekocht

Snel en goed

Zondag avond besteld / dinsdag ochtend in huis. Op de 2e etage aangesloten en wel en oude machine namen ze mee. Geweldig.

Lolke 16-05-2017 Via de website gekocht

Geweldige service!!!!!

Wij hebben gekozen voor Bemmel & Kroon omdat deze site bij kieskeurig stond. Wij zagen direct het waarborgkeurmerk. De gratis levering en het gratis plaatsen op de plek van bestemming, sprak ons ook aan. Ook was dit de laagste prijs voor de wasmachine. Kortom geweldig!

Chantal Li 16-05-2017 Via de website gekocht

Ze komen hun afspraken na

De site is duidelijk en als je product er niet is dan krijg je een uitstekende vervanger. Bij ons betrof dat een droger. Bezorgers zijn netjes en behulpzaam. Al meerdere producten bij Bemmel en Kroon besteld en geleverd gekregen en alles altijd top geregeld en ook conform afspraak.

Dennis Voshart 16-05-2017 Via de website gekocht

Wat een geweldig bedrijf en service!

Ik ben niet technisch en om vaatwasser in te bouwen is dat een zegen bij Bemmel & Kroon. Vakkundige telefoondienst met bestellen en een vakman om te plaatsen. Extra service ook nog gekregen Top klasse!

Steegs 16-05-2017 Via de website gekocht

Vlotte service, vriendelijke mannen, nette aflevering.

ik heb 3x gebeld voordat ik heb besteld. De deskundigheid van het personeel is prima. Toch heb ik 'verkeerd' advies gehad: ik had maar 1 eis aan mijn nieuwe oven, en dat is dat de timer gezet kon worden en dat de oven dan af slaat. Helaas heb ik nu een type dat niet af slaat. Er wordt aan gewerkt.

Haring 16-05-2017 Via de website gekocht

Super

Heel vriendelijk, snel en gemakkelijk! Binnen een dag geleverd en zelfs op zaterdag. Ook tijdens het telefonisch contact werd ik super geholpen

thecorman 15-05-2017 Via de website gekocht

Hij is nog niet zo bekend als Mediamarkt en Coolblue, maar het is in een woord geweldig, communicatie,telefonisch overleg, bij bestelling goede uitleg van het produkt, ook de levering netjes een mailtje wanneer en ongeveer de tijd dat het de bezorgd datum geleverd wordt, fantastische communicatie ook op de bezorg datum netjes een belletje.ook het installeren ging fantastisch door de bezorgers.In een woord geweldig. Advies zorg dat hij op internet ,meer opvalt t.o.v de andere grote discounters.(Website).

Jmp 15-05-2017 In de winkel gekocht
Telefonischmet het filiaal in Den Haag

Snelle prijsvechter

Ik heb gezocht op het Internet naar de laagste prijs voor deze koelkast. Uiteindelijk vond ik een zeer sterke aanbieding bij de Mediamarkt. Bemmel en Kroon kwam echter na overleg met een nóg lagere prijs! De bezorging is uit de kunst omdat er in ruime mate rekening gehouden wordt met de wensen van de klant omtrent de dag van bezorging en omdat op de dag van bezorging via Internet precies te zien is hoe het bezorgingsproces vordert. Tijd om naar huis te gaan: de koelkast komt eraan!

Harry.J. 15-05-2017 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

Bemmel en Kroon de specialist en goedkoopste in witgoed

Je wordt prettig en uitstekend geholpen door deskundige medewerker(s) en ook de bezorging is goed verzorgd door vriendelijke en accurate bezorgers.

Ben Jansen 15-05-2017 Via de website gekocht

B.Jansen

De makkelijkste in niet moeilijk doen.De wasmachine die wij gekozen hadden was niet meer voorradig en kregen dus een nieuw type die een meerwaarde had van 110E.
En de goedkoopste zijn ze ook nog zoals mijn droogtrommel die wij tegelijkertijd kochten was bij de M van niet gek 60E duurder als bij Bemmel en Kroon.

Ruurd 15-05-2017 Via de website gekocht

Levering vriesladen kast AEG

Wat wij belangrijk vinden is dat de afspraken die je vooraf maakt over betaling, kwaliteit en levering worden nagekomen. We werken beide buitenhuis dus een correcte leverdag en uur is voor ons belangrijk. Daarin heeft Bemmel&Kroon ons niet teleurgesteld en is e.e.a. keurig op tijdgeleverd.

Ada Lauwers 13-05-2017 Via de website gekocht

Echt een goede service! Duidelijk en leuke aanbiedingen.

Ging google naar een koel/vries combinatie en Bemmel en Kroon kwam met de leukste aanbieding. O.a. kassakorting online.

Niki 13-05-2017 Via de website gekocht

Snelle, goede , duidelijke service

Prijs, kwaliteit en snelle levering , deden mij besluiten om de besteling bij Bemmel-Kroon te doen en ben daarin zeer zeker niet teleurgesteld.

EDS 13-05-2017 Via de website gekocht

afspraak nagekomen, snelle levering

al zoekend naar de laagste prijs voor een inbouwkoelkast kwam ik hier terecht. kon daarbij gratis geleverd worden op 2 a 5 dagen wat voor mij redelijk leek. bestelling plaatsen verliep heel vlot en gemakkelijk. 's anderendaags wel een mailtje "dat koelkast niet binnen was". even boos geweest en dacht negatieve review te schrijven. 1 dagje later echter mail dat zij koelkast al besteld hadden en dat die al voorradig was. afspraak levering uiteindelijk op voorziene datum kunnen doen en mooi stipt op tijd geleverd. tracking systeem is super! kon chauffeur volgen tot die aan de deur stond. kan deze winkel dus zeker aanbevelen.

Jansen 13-05-2017 Via de website gekocht

Geweldig!

Heb al meerdere artikelen gekocht bij deze shop, makkelijke site, snelle levering En volgens afspraak op tijd geleverd!

Fabienne 12-05-2017 Via de website gekocht

Helemaal goed

Product was niet op voorraad maar werd direct besteld en kwam de volgende dag bij ze binnen. Sms ontvangen met een tijdindicatie en nogmaals een half uur voordat het product werd afgeleverd. Fijn om te weten wanneer je het product kan verwachten en dat er ook aan de tijdsindicatie wordt gehouden.

johan 12-05-2017 Via de website gekocht

netjes op afgesproken tijd geleverd

goed overzicht artikelen ,beste prijs,goed en netjes geleverd veilig betalen of ter plaatse betalen pinnen zeer tevreden

Freddy 12-05-2017 Via de website gekocht

Vlotte en correcte afhandeling, ook in Belgie!

Door toeval Bemmel&Kroon ontdekt en Boretti Carbone outdoor kitchen besteld aan heel scherpe prijs én extra afdekhoes; prima communicatie, snelle facturatie en levering van dit mooi en handig toestel!

Procentec BV 12-05-2017 Via de website gekocht

De defecte vaatwasser en de snelle vakkundig service!

Ik ga als consument als jaren naar volle teveredenheid naar Bemmel & Kroon.
Nu als directeur van een zaak met 50 man personeel, waar vakkundigheid, degelijkheid , srvicegerichtheid en snelheid op de 1e plaats staan.
Dat heeft Bemmel & Kroon bewezen door op aanvraag met een slechts foto van de situatie, het oude merk en ons wensenpakket de juiste vaatwasser voor de juiste prijs en snelle all in montage te leveren. Proficiat

Monique 12-05-2017 Via de website gekocht

levering door kundig en vriendelijk personeel

Duidelijk en overzichtelijk. Kan kiezen op welke dag levering. Je krijgt per mail de tijd door en half uur van te voren wordt er gebeld dat ze eraan komen.

G.M.Mix 12-05-2017 Via de website gekocht

Goede service levering binnen de tijd

Prima shop alleen wij kregen bericht via de mail dat het model dat we hadden besteld er niet meer was,kregen een ander type iets groter voor dezelfde prijs, maar tot onze verbazing hebben we toch het eerste type gekregen Bosch GSN29MW30 wij zijn er tevreden mee want dat andere type was een stuk hoger.

Albert Hindeberg 12-05-2017 Via de website gekocht

Snelle levering tegen zeer scherpe prijs absoluut de laagste

Gekozen vanwege de scherpe prijs en geweldige bezorgservice. geen extra kosten voor het aansluiten van de wasmachine.

dafna 12-05-2017 Via de website gekocht

adequate communicatie over bezorging en fijne wasmachine!

Duidelijke beschrijving en super goede wasmachine! Bezorging was ook zo prettig: tijdsblok van 3 uur, berichtje vlak ervoor, helemaal naar boven gebracht en geinstalleerd.

MJ.Tel 12-05-2017 Via de website gekocht

Geweldige service, keurige bezorging

Overzichtelijke site.Prima op de hoogte gehouden van de verzending,die ook nog eens precies op het aangegeven tijdstip arriveerde. Vriendelijke medewerkers!

john bloemzaad 12-05-2017 Via de website gekocht

prettige e-store

zeer verrassende en groot aanbod vanverschillende topmerken.
de site is ook zeer overzichtelijk en makkelijk te vinden,kortom een prettige zaak.van bemmel en kroon.

P 12-05-2017 Via de website gekocht

Prima

Prima. Gekozen product was niet leverbaar maar direct een beter alternatief voor dezelfde prijs gekregen. Levering was op tijd en prima te volgen via internet.

Saartje 79 12-05-2017 Via de website gekocht

Top service

Super bedrijf! Goed bereikbaar en staan direct voor je klaar erg behulpzaam en meedenkend! En wat we allemaal willen: ze zijn betaalbaar!

J.G. van Nieuwenhuizen 12-05-2017 Via de website gekocht

Prima op tiid bezorgd

Nette bezorger 10 punten👍 Pakket werd volgens afgesproken tijd bezorgd.
Zal een volgende keer weer bij bemmel-kroon bestellen.

Hans 12-05-2017 In de winkel gekocht
cruquius

Prima service !

Goede prijs voor wasser en droger. Prima aflevering ook. Alles helemaal volgens afspraak! Kende Bemmel en Kroon nog niet maar is zeker een aanrader!

Teresa 12-05-2017 Via de website gekocht

Prima service, goede prijs, snelle levering!

Goede prijs/kwaliteit verhouding, prima service, snelle levering en complete en deskundige installatie van de vaatwasser.

Ed 12-05-2017 In de winkel gekocht
Den Haag

Super service

Direct een medewerker beschikbaar, heldere informatie over het product en het verdere vervolg van het installatie-proces, prettig is dan dat ze dat ook in de praktijk nakomen, perfect!!