Deze score is berekend op basis van 2963 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Funs Wessels 10-07-2017 Via de website gekocht

Bij Bemmel & Kroon draait het om de klanttevredenheid.

Ik was eerder niet bekend met Bemmel & Kroon. We waren toe aan een nieuwe vaatwasmachine en gingen online op zoek. Via de Siemens website zijn we vervolgens bij Bemmel & Kroon uitgekomen. Uiteindelijk hebben wegekozen voor Bemmel & Kroon vanwege:
1. Het zeer uitgebreide assortiment, ieder merk en type was er wel te verkrijgen.
2. De zeer concurrerende prijs, die was uitstekend.
2. de zeer goede waardering van deze shop.

De vaatwasmachine die we hebben besteld bleek echter niet meer leverbaar. De opvolger werd daarop voorgesteld. De daarin ontbrekende besteklade werd vervolgens gewoon als extra meegeleverd.
Daarnaast was er op onze bestelde vaatwasmachine een Siemens cashback actie van toepassing. Op de opvolger echter niet. Deze werd door Bemmel & Kroon ook nog eens vergoed.

Dat noem ik nog eens de klant centraal zetten met als gevolg een super tevreden nieuwe klant !!
Bij een volgende gelegenheid zal ik zeker weer aan Bemmel & Kroon denken.

Jacko 10-07-2017 In de winkel gekocht
Den Haag

top service. in winkel bij bezorging. Net dat beetje extra..

Bemmel en Kroon vertrouwd adres. Koop indien iets van witgoed/keuken nodig altijd bij hun. Prijstechnisch vaak ook een van de goedkoopste. Hun service is net even wat beter als de concurrenten. Voorbeeld: inbouwkoelkast bij levering toch even op zijn plek zetten terwijl dat niet hoeft en een verkeerde kookplaat qua aansluitwaarde makkelijk omruilen voor een ander. Top

Christel 10-07-2017 Via de website gekocht

Vlotte levering maar onjuiste informatie op de site

Een whirlpool koelkast werd aangeboden met gratis garantie uitbreiding van 2 jaar naar 4 jaar mits registratie bij Whirlpool zelf. Dit blijkt (na talloze telefoontjes en vooral veel tijd) enkel mogelijk te zijn voor de Nederlandse klanten. Registratie voor Belgische klanten moet op de site van Whrilpool België gebeuren en hier geldt deze actie niet ; de klant moet zich richten naar de verkoper. De verkoper (Bemmel & Kroon) wenst geen verdere actie te ondernemen en zullen hieraan in de toekomst wat meer aandacht besteden.
Daar kopen de huidige Belgische klanten uiteraard niks mee...... . Jammer toch? Een kleine geste maakt een wereld van verschil !

A.J. Vermeulen 10-07-2017 In de winkel gekocht
Foorpark Leidschendam

Mooie zaak, ruime keuze en prima prijsstelling.

Geweldige bediening, bezorging en plaatsing prima in orde, en er werd netjes gewerkt! En er werd goed geluisterd naar de klant.

Nannie 10-07-2017 In de winkel gekocht
Forepark Den Haag

Een geweldig bedrijf!

Goed advies, ruime sortering, prima prijs, zeer klantvriendelijk, komen altijd de afspraken na, denken met je mee en een snelle levering.
Al geruime tijd een trouwe klant en nog nooit problemen gehad.

A. van Rooijen 10-07-2017 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

De voorlichting van onze buitenkeuken was goed. Over de levering moesten we wel weer een belletje aan gedaan worden. De aflevering was prima met vriendelijk personeel.

Henriette 09-07-2017 Via de website gekocht

Alleen maar positiviteit!

Door de prijs bij deze shop terecht gekomen. Snelle levering. Prima kasten die contact houden wanneer ze verwachten bij je te zijn. Ook wanneer er onverwacht iets tussen komt. Netjes in omgang. Alleen maar een positieve ervaring en ik zal zeker vaker bij Bemmel en Kroon shoppen. Een AANRADER!

stef Hollanders 09-07-2017 Via de website gekocht

Kon niet gemakkelijker gaan!

Heb mijn bestelling geplaatst via de website. Wegens uitverkocht artikel (wat op de site als voorradig stond weergegeven) heb ik voor dezelfde prijs een nieuwere betere versie mogen ontvangen. Dit zou direct na betaling verstuurd worden. Ik heb nog dezelfde dag betaald en het toestel is de dag erna zeer correct bezorgd.

E 08-07-2017 Via de website gekocht

Beste prijs

Gekozen vanwege de beste prijs voor dit product. Communicatie en service was prima. Kan deze winkel dus aanbevelen

Rob 08-07-2017 Via de website gekocht

Gekozen voor Bemmel en Kroon vanwege goede review. We wilden andere bezorgdag dan we gekozen hadden. Dit was snel geregeld.

VdVen 08-07-2017 Via de website gekocht

Vlekkeloze afhandeling

Zeer correcte afwikkeling van de bestelling. Het bestelde product dat volgens de website op voorraad was, bleek na bestelling niet meer leverbaar. Spontaan kreeg ik een luxer apparaat aangeboden voor dezelfde prijs. Aflevering en montage geheel volgens planning. Zeer tevreden dus!

R.Majolee 08-07-2017 In de winkel gekocht
Zoeterwoude Rijndijk

goede voorlichting en service.

Na een eerdere aankoop van onder andere, een koelkast, vaatwasser, magnetron en een wasmachine, hebben we weer gekozen voor deze wasdroger. De service die we kregen waas buitengewoon.

André 08-07-2017 In de winkel gekocht
Rijneke Boulevard Hazerswoude

Bemmel & Kroon service zoals het hoort.

Vertrouwd adres, koop voor 90% witgoed e.d. bij dit bedrijf, deskundig personeel scherpe prijzen en levering op tijd zoals afgesproken

rene van der haar 08-07-2017 Via de website gekocht

wasdroger geleverd door bemmel en kroon

prima service va moment van bestellen tot leveren.
info omtrent exacte levertijd is perfect bij dit bedrijf.
oude toestel meegenomen.

kribbe 08-07-2017 Via de website gekocht

goede service, precies op tijd,aardige jongens,super.

zeer goed, goede service,wasmachine draaiend opgeleverd,door twee aardige jongens,er zit goede garantie bij.

Bloem 08-07-2017 Via de website gekocht

Goede servise

Brede keuze en een klantvriendelijke site en heel prettig dat je een afleverdatum zelf kunt kiezen snelle afwikkeling

Guido 07-07-2017 Via de website gekocht

Meer dan geweldige service

Ik heb op 5 juli een wasmachine besteld en betaald. De dag erna kreeg ik een mail toegezonden dat mijn bestelde wasmachine niet meer voorradig was en dat ik de opvolger kreeg toegezonden . De prijs van de opvolger was stukken duurder maar ik kreeg hem voor de prijs van het bestelde exemplaar. Wat een top service. Op vrijdag 7 juli werd de wasmachine gebracht, geplaatst en aangesloten door de zeer vriendelijke mensen van Dynalogic. Ik wil Bemmel en kroon zeker bedanken voor de oplossing en Dynalogic voor de goede service

Geesje 07-07-2017 Via de website gekocht

uitmuntende service

De website is duidelijk en zeer gebruiksvriendelijk.
De apparatuur is te koop voor een acceptabele prijs, maar de verrassing was een extra kassakorting.
De communicatie via mail was uitstekend en de levering werd via mail en sms uitmuntend gecommuniceerd, opdat de apparatuur op de afgesproken tijd werd geleverd.

Wybe 07-07-2017 Via de website gekocht

Pure klasse!

Helder duidelijk vooral op punt hoe je hetzelfde product veel goedkoper kan krijgen! Vergelijken van specs is heel makkelijk. Top dus!

Stefan 07-07-2017 Via de website gekocht

Alweer een geweldige service!

Een wasdroger voor me vrouw besteld, op het laatste nippertje nog gewijzigd naar een andere machine omdat me vrouw die liever had! Was allemaal geen probleem hij was dan wel niet vooradig maar een week later staat die keurig boven aangesloten en met de aangeboden trackentrace wisten we wanneer die ongeveer zou komen!

Super service zeker een aanrader!

Sharona 07-07-2017 Via de website gekocht

Koelkast

Ik was zeer tevreden over de service vanuit jullie bedrijf. Ik zocht een koelkast e dit werd vrij snel goed in orde gemaakt. Het enige is wel dat ik wat ontevreden ben over de transport. 1 van de heren was erg aan het vloeken. Ik schrok hier erg van. De andere heer was daarintegen wel erg vriendelijk en deed zijn werk goed.

Mvg sharona Werkhoven

Jan Lamers 07-07-2017 Via de website gekocht

Doet wat het belooft!!!

De shop gekozen omdat het product via vergelijkingssites het goedkoopst was. Website gemakkelijk en gebruiksvriendelijk. Administratieve verwerking en levering (dankzij PostNL) prima.
Het antwoord op mijn gestelde technische vraag was beneden de maat!!!

Mark 07-07-2017 Via de website gekocht

Snelle levering, prima prijs en netjes geplaatst!

Na 25 trouwe dienst met zeer weinig gebreken ging onze oude luchtdroger helaas kapot. In het verleden al goede ervaringen gehad met van Bemmel & Kroon en daarom eigenlijk meteen naar hun site gegaan. Ze hebben ruime keus en na wat zoeken heb ik een mooie nieuwe droger gevonden tegen een scherpe prijs. Bestelproces en levering verliepen zeer soepel, van te voren netjes een telefoontje van de chauffeur die de droger kwam plaatsen en aansluiten. Wederom een goede ervaring, dus wat mij betreft een aanrader!

Maurice 07-07-2017 Via de website gekocht

Geleverd op de dag die ikzelf heb kunnen uitkiezen

Heeft goede aanbiedingen en goede aflever service.
Weer voor een bosch vaatwasser gekozen want mijn vorige bosch heeft voor mij ruim 16 jaar probleemloos mijn vaat gedaan.

jw drijver 07-07-2017 Via de website gekocht

prima service

Overzichtelijk en meedenkend, installatie van afwasmachine is probleemloos voorbereid en uitgevoerd.

Tjibbe Jonker 07-07-2017 Via de website gekocht

Snelle service en plaatsing van de wasmachine. Helemaal top!

Ik ben blij met de correcte afhandeling en de snelle bezorging en plaatsing van onze nieuwe wasmachine.
Prima wasmachine van Siemens.

Jan de Haas 07-07-2017 In de winkel gekocht
Zoeterwoude-Rijndijk

Prima service

Goede sortering van producten.
Personeel vriendelijk en behulpzaam.
Bij installatie personeel vriendelijk, correct, bereidwillig en behulpzaam.

Rob Schutte 07-07-2017 Via de website gekocht

Keurige service die op tijd is!

De site is erg goed, geeft exact aan wat de de concurrerende prijzen zijn. Het geeft daarnaast aan wat de technische specificaties zijn.

Purwantara 07-07-2017 In de winkel gekocht
Leidsendam

Geweldige snelle service

Goed ontvangen in de winkel, goed advies, snelle bezorging en op tijd. Nettjes gebracht de spullen tot de plek. Heel te vreden.

Rob 07-07-2017 Via de website gekocht

Na eerdere positieve ervaring nu flink tegengevallen

Na eerder een koelkast te hebben besteld (naar volle tevredenheid) nu -bij bestelling van een fornuis- serviceniveau flink tegengevallen. Site gaf levering na 2 dagen aan, vervolgens mail ontvangen dat levering enkele dagen kon duren. Na telefonisch contact (zelf gebeld) bleek levering 3 weken te duren! Dat had toch wel even verteld mogen worden. Werd gedaan alsof dit normaal was, zonder excuses. Geen alternatieven geboden. Dus hebben bestelling bij andere winkel geplaatst. Niet de kwaliteit die we van BenK gewend zijn.

Yaavee 06-07-2017 Via de website gekocht

Just in Time

voor de eerste keer besteld bij Bemmel&Kroon, maar ben bizonder verrasr door de veruit goedkoopste prijs voor de pelgrim kookplaat, je wordt constant up to date gehouden over de voorgangscontrole, wat ik erg prettig vind. Het fantastische track&trace systeem, waar jullie mee werken is al een spelletje op zichzelf.
je weet wanneer het item aankomt. Alleen maar lof voor dit bedrijf

Greet 06-07-2017 Via de website gekocht

Zeer tevreden

Zeer tevreden. Mooie BBQ aan een mooi prijs. Vlotte levering zoals afgesproken. Makkelijk te monteren.

pebk 06-07-2017 Via de website gekocht

Goede service, snelle levering

Allereerst was deze website het scherpst met zijn prijs. Dat was al interessant. Dat de levering zo snel was, hadden wwe niet kunnen bedenken. De bezorging was goed gecommuniceerd en de levering werd erg netjes uitgevoerd

Iboya 06-07-2017 Via de website gekocht

Communicatie uitstekend. Eerlijke service. Waar voor je geld

Duidelijke omschrijving. Goedkoper dan zowel op internet als alle andere grote websites. Uitstekende communicatie. Snelle levering. Je wordt goed op de hoogte gehouden over de leverdag, tijd en nog een keer 20 minuten van te voren. Ideaal toen ik nog even boodschappen aan het doen was om te weten hoeveel tijd ik nog over had. Met oprecht nette service, afwikkeling en een goed product. Voldoet aan de omschrijving. Ik zal het zeker aanraden bij mijn vrienden of familie.

Eibert 06-07-2017 Via de website gekocht

Prima afhandeling en perfecte begeleiding in de aankoop

Na een eerdere aankoop nu weer gekozen voor deze firma voor een nieuwe koel vries combinatie.
Perfecte begeleiding bij de keuze zodat de juiste en passende combinatie werd uitgezocht voor een ZEER
scherpe prijs.
Beslist een aanrader.

Annette ordernr. 355691 06-07-2017 Via de website gekocht

Goede keuze, duim omhoog

Een overzichtelijke webshop, reviews komen mij betrouwbaar over, ook plaatsingen van evt. minpuntjes.
De communicatie tussen mij en leverancier en hun bezorgdienst verliep heel goed.
Netjes een tijdvak via de mail doorgekregen voor het bezorgen en netjes een telefoontje dat ze verwachtten er over 15/20 min. te zijn.
En wat helemaal de kroon spande, ik had een ander type nr. besteld EN betaald,bleek hij toch uitverkocht..
Voor dezelfde prijs kreeg ik de opvolger!
Een service boven verwachting.
Bezorgers de oude machine keurig meegenomen volgens afspraak en de nieuwe aangesloten
Inmiddels een paar wassen gedraaid, ben uiterst tevreden.
Ziet er netjes uit, eenvoudig in bediening, veel mogelijkheden.
Zeker voor deze prijs(ook niet onbelangrijk) een hele goede keuze

Nellie 06-07-2017 Via de website gekocht

Spontane bezorger

De site was duidelijk en overzichtelijk en via de mail werd ik prima op de hoogte gehouden. Ik vond het prettig dat ik zelf kon de dag van bezorgen kon kiezen.

YvonneVv 06-07-2017 Via de website gekocht

Snelle levering en een goede communicatie over aflevering.

Snelle levering, ruim van te voren al per mail een indicatietijd voor aflevering en een sms als ze er bijna zijn. Prettig zo'n duidelijke communicatie. Na levering nog een vraag gehad over het product, welke door de Bemmel & Kroon netjes en snel werd opgepakt en opgelost.

Stuve 06-07-2017 In de winkel gekocht
Cruquius

Goede service (7x beter)

Op zoek naar nieuwe koelkast. Oude was 17 jaar oud. Verschillende zaken bezocht. Het bedrijf in de Cruquius had vele koelkasten ter info staan. Alle tijd om de aanwezige koelkasten te bekijken. Vragen werden door een verkoper (niet opdringend) op een prettige manier beantwoord. Prijs koelkast (Siemens KG39EBW40) was inclusief de korting. Is niet bij elke zaak. Zelf de korting bij fabrikant aanvragen. Vervelend en wellicht vrij omslachtig. Na een week kwam de bevestiging dat de koelkast gearriveerd was. Dag bezorging, zaterdag, zelf geregeld via hun website. Koelkast op afgesproken dag bezorgd, betaald d.m.v. mobiele pinapparaat (veilig betalen). Kortom: alles verliep naar wens. Zeer tevreden. Cijfer: 8/9

Loes Koeleveld 06-07-2017 In de winkel gekocht
Donau Leidschenveen

Vakkundig geholpen in showroom en aardige bezorgers.

Ik ben 81 en heb geen verstand van wasmachines, altijd een groot gezin gehad dus wist ik wel wat ik wilde
voor die 2 wasjes per week (haha).
Vakkundig geïnformeerd door een aardige jongeman. Daarna thuis bezorgd door vriendelijke mannen, op z'n plek gezet en aangesloten. En ze hebben mijn koelkasten ook weer op z'n plek gezet. Geweldig !!

Rudi 06-07-2017 Via de website gekocht

De service is heel goed!

Duidelijke en overzichtelijke site
De wasmachine die ik besteld had was uitverkocht deze is zonder problemen vervangen voor een duurdere type
Mijn voordeel was €100,- ook als je op andere site's ging kijken bleven ze de goedkoopste!
Ze hebben het prima opgelost
Alleen jammer dat ze 5 euro in rekening brengen als je thuis wilt pinnen!
Maar dit kun je voorkomen door ideal te gebruiken

wilma 06-07-2017 Via de website gekocht

Echt hele goede service.

Gratis brengen naar een etage. Neemt oude apparaat gelijk mee. Veel info over de bezorging en ook hoe laat men ongeveer voor de deur staat.

a.weemering 06-07-2017 Via de website gekocht

Fijne service

Zondagavond een bestelling gedaan ( trouwens de goedkoopste leverancier) en maandag zoals afgesproken netjes op tijd afgeleverd

15738667 06-07-2017 Via de website gekocht

Snelle service op de dag naar keuze

Ons artikel was niet meer verkrijgbaar. Jullie kwamen zelf met een voorstel voor een vergelijkbaar (duurder!) product.

fam vd berg 06-07-2017 Via de website gekocht

super service

wasmachine besteld en produckt was uitverkocht ,daar in tegen een duurder wasmachine en voor de zelfde prijs geleverd.
de bezorgers waren netjes op tijd volgens afspraak
wij zeggen top luitjes en prima service.

Willeke Richel 06-07-2017 Via de website gekocht

Super snelle en goede service

goede service en heel aardige mensen.
Ik had al vaker iets besteld bij Bemmel en Kroon goede producten als er iets is zijn ze vaak de volgende dag al op locatie en er is altijd een oplossing waar je vrolijk van wordt.
Mensen aan de telefoon zijn ook aardig en geven goed advies geen verkoop praatje en geen lange wachttijden of een doorschakel menu! super.

Regine Verbeek 06-07-2017 Via de website gekocht

super snelle reactie nav mijn mail met een vraag. Klasse!!

veel keuze wat betreft het aanbod per artikel, goede en duidelijke informatie, makkelijk te bestellen via internet, zeer snelle levering. Product, miele stofzuiger, meteen uitgeprobeerd en hij loopt als een zonnetje!!

Indesit 05-07-2017 Via de website gekocht

Super snel en netjes!

Snel en simpel besteld zonder extra kosten thuis geleverd gekregen. Bezorger heeft alles netjes uitgepakt en op zn plaats gezet.

Jolanda Kruijt-Gladpootjes 05-07-2017 In de winkel gekocht
Neckar 24 Den Haag

Alles tip top!

Prachtige winkel, overzichtelijk, ruime sortering en zeer klantvriendelijk personeel.
Levering supersnel en correcte bezorgers.

Y.Reinders 05-07-2017 Via de website gekocht

servise Grandioos

Ruime sortering in witgoed in deze winkel ,en een hele goede service ,Zeker aan te raden om eens een kijkje te gaan nemen in een van de winkels van Bemmel en Kroon of op de webside. In een woord (TOPPY)