Deze score is berekend op basis van 3197 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

corry lugtenburg broers 08-01-2017 Via de website gekocht

mev

ik zou deze winkel aanbevelen
uitstekende service, telefonisch netjes te woord gestaan en op tijd gemaild over de bezorg tijd.

Pluspunten

• netjes op tijd gemaild over de bezorgtijd prima.

fred en rose jamin 08-01-2017 In de winkel gekocht
Bemmel en Kroon in Zoeterwoude

Rosemarie en fred jamin

Prima locatie. Zeer goed gesorteerd. Entree zeer verzorgd en ontvangst professioneel. Wij zijn al jaren klant en tot volle tevredenheid.

Pluspunten

• groot assortiment

Indy 08-01-2017 Via de website gekocht

Indy

Een correcte service en prijs. Levering was goed georganiseerd en verwittiging alvorens leveren zoals afgesproken!

Pluspunten

• Service

Shirley / Den Bosch 07-01-2017 Via de website gekocht

heel erg tevreden / LG wasmachine ordernr. BKI580437

De prijs bracht me bij deze website / winkel. Mediamarkt en BCC gaven me een prijs voor een LG wasmachine die 50 euro duurder uit kwam dan bij Bemmel en Kroon. Voor 16.00 uur besteld volgende dag in huis. Heel fijn de track en tracé code zodat je een tijdsbestek krijgt wanneer ze ongeveer bij je zijn. En daarna zelfs een half uit van te voren een sms'je wanneer ze verwachten bij je te zijn. Heel fijn. Aardige chauffeurs, geven netjes een hand, namen de oude wasmachine mee.. plaatsen de nieuwe en hebben ze ook gelijk aangesloten. Daarna heeft hij een verkort spoelprogramma aangezet en vertelde er netjes bij dat het is om de nieuwheid van de machine weg te spoelen. Kortom, een fijn, betrouwbaar en service gericht bedrijf! Ik ben tevreden over heg bedrijf en over m'n nieuwe wasmachine. Complimenten

Pluspunten

• Betrouwbaar
  • Servicegerichtheid
  • Prijs-kwaliteit
  • Duidelijk

Frenk 07-01-2017 Via de website gekocht

whirlpool fscr 70410

Volgens Consumentenbond was deze machine al enkele keren beste koop. Bemmel & Kroon heeft de beste prijs. Goede reviews maakten dat ik voor B & K koos. Keuzemogelijkheid voor retour nemen oude machine tijdens check out-proces. Duidelijke berichten over bezorging. Bij bezorging bleek in eerste instantie meenemen oude machine niet mogelijk vanwege losse bovenplaat (aan vaste plaat tilt men de machine op) maar Dynalogic nam 'm toch mee: netjes. Fscr 70410 bleek trouwens ook PITA te zijn om te tillen. Ben benieuwd hoe hij gaat bevallen. n Vorige Whirlpool ging 16 jaar mee... Wel aankoop geregistreerd voor 10 jaar garantie op koolstofborstelloze motor.

Pluspunten

• duidelijke berichtgeving over bezorging
  • prijs

Minpunten

• onduidelijkheid over retour oude machine

Shirley / Den Bosch 07-01-2017 Via de website gekocht

heel erg tevreden / LG wasmachine ordernr. BKI580437

Pluspunten

• Betrouwbaar
  • Servicegerichtheid
  • Prijs-kwaliteit
  • Duidelijk

c.peperkamp 07-01-2017 Via de website gekocht

wasmachine bosch snel geleverd

na het uitvallen vd wasmachine, gekeken op kieskeurig en een wasmachine uitgekozen op basis van de reviews van andere kopers.
na bestellen gelijk een bevestiging en de naam vd bezorger.
op de volgende dag gelijk een mail met tijdstip ontvangen en een sms.
correcte jongens met bedrijfskleding en netjes afgeleverd en geplaatst op de 2e verdieping.
gewoon klasse service

Pluspunten

• bij kieskeurig de goedkoopste
  • correcte service en afhandeling

Ralph 07-01-2017 Via de website gekocht

Wow, wat een service!

Na onderzocht te hebben welke wasmachine ik wilde hebben, bleek Bemmel en Kroon niet alleen een van de voordeligste, maar ook een van de weinige die dit model volgens de website op voorraad zou hebben. Na bestelling bleek dit model echter niet meer leverbaar. Geheel geruisloos werd dit (interne) probleempje opgelost door kostenloos de - veel duurdere - vervanger te leveren. Dit, samen met een perfecte service van de huisvervoerder Dynalogic (3 uur timeslot, half uur vooraf nog een sms en volledig te volgen) zou ik deze 2 bedrijven samen willen nomineren voor een warme douche!

Pluspunten

• Perfecte communicatie
  • Overtreffen klantverwachtingen
  • Snelle en on-time levering

Onno 07-01-2017 Via de website gekocht

Droger op gewenst moment geleverd

Fijn dat je snel wasdroger kunt kopen en deze op gewenste moment kan laten leveren, incl. Extra service om deze te plaatsen op eerste verdieping incl oude droger meenemen. Via track en trace was levermoment te volgen waardoor je niet halve dag verplicht thuis hoeft te zijn. Heel prettig.

Pluspunten

• Bestelgemak
  • Levermoment kunnen bepalen
  • Snelle levering
  • Goed nauwkeurige communicatie over levermoment

Minpunten

• Ik zou niet weten welke

Gerard 07-01-2017 Via de website gekocht

Zanussi Condens droger

vlotte afhandeling en prima prijs/kwaliteit
duidelijke site
levering volgens afspraak
kortom ze doen waar ze voor staan

Pluspunten

• site overzichtelijk
  • voldoende informatie

C.Middelkoop 07-01-2017 Via de website gekocht

Levering Samsung magnetron

IK was nog niet bekend met Bemmel & Kroon. Gisteren een Samsung magnetron besteld. Na 5 minuten alles geregeld en alle gegevens binnen. Vandaag om 07.00 uur bericht van tijdstip levering en vanaf die tijd exact te volgen. Grote klasse.

Pluspunten

• Goede prijsstelling
  • Duidelijke uitleg levering
  • Bestelling op de voet te volgen

Els 07-01-2017 In de winkel gekocht
Zoeterwoude Rijneke Boulevard

Goede service, fijne droger!

Vriendelijk ontvangen in de winkel. Mensen hebben goede kennis en nemen de tijd voor je. Alles werd goed uitgelegd.

Pluspunten

• Goede kennis
  • Nemen de tijd voor je

kramer 07-01-2017 Via de website gekocht

aankoop koelkast

accuraat op mijn vraag aankoop koelkast-ben zeer tevreden over de service,snelle levering waarbij ik bij andere drie weken op moest wachten,hier was het binnen een week voor elkaar

Pluspunten

• snelle levering
  • deskundig geinstallerd

de Pater 07-01-2017 In de winkel gekocht
Hazerswoude Rijndijk

Prima geholpen bij uitzoeken van wasmachine en droger

Eerst gezocht op internet naar aanbiedingen. Deze site/winkel sprong er uit. In de winkel goed geholpen. Zeer tevreden.

Pluspunten

• goed contact, duidelijke afspraken
  • snelle levering

Miele Stofzuiger 07-01-2017 Via de website gekocht

Aankoop Miele stofzuiger

De door mij gekochte Miele stofzuiger Complete C3 XXL Ecoline werd correct en keurig op de afgesproken datum bezorgd. Bij registratie van het apparaat viel mij op, dat de prijs van de stofzuiger inmiddels was verlaagd. Na een telefoontje met Bemmel en Kroon werd mij direct toegezegd, dat het verschil op mijn rekening teruggestort wordt. Dit is prima service, toch!

Pluspunten

• Prima service
  • Correcte aflevering conform de afspraak

xrvb 07-01-2017 Via de website gekocht

Amerikaans model koelkast

goede prijs goede service en goede ervaringen met deze winkel
en fijn dat er van tevoren heel duidelijk wordt aangegeven wanneer de levering plaatsvindt

Pluspunten

• snel
  • voordelig

Dellabarre 06-01-2017 Via de website gekocht

Bemmel en Kroon

Direct een goede Mieke gevonden op de wit van Bemmel en Kroon. Met een voordeel van 35 euro.
Snelle service en goede afhandeling.

Pluspunten

• Overzichtelijk producten vinden
  • Goede actie van een super product

Herrie 06-01-2017 Via de website gekocht

Snelle offerte, snelle verzending en zeer goede levering!

Gisteren zeer snel antwoord (binnen ongeveer 30 minuten) op mijn offertevraag (voor een Siemens CN838GRS1, ordernummer BKI580326). Zeer scherpe prijs en extreem snel verzonden (2 minuten na het bevestigen van de offerte factuur binnen, 1 uur later de verzendbevestiging!). Vandaag geleverd door Dynalogic, goed op de hoogte gehouden via het track & trace systeem van Dynalogic, met 2x SMS. 1x 's ochtends m.b.t. verwachte levertijd. 30 minuten voor levering nog een SMS met de bevestiging dat de koerier er met 30 minuten zou zijn. Betalen met PIN aan de deur, allemaal super handig!

Pluspunten

• Extreem goede prijs
  • Snelle verzending
  • Goede & duidelijke levering

Minpunten

• Was nodig om een offerte op te vragen

Randy 06-01-2017 Via de website gekocht

Bosch vaatwasser / Siemens afzuigkap

We hebben binnen 1 jaar twee aankopen gedaan bij Bemmel & Kroon. We zijn zeer tevreden over de concurrerende prijzen, snelle levering en klantvriendelijkheid. Het track & trace systeem is een uitkomst, je kunt via de weblink exact zien om welke tijd de bestelling wordt afgeleverd. Tot nu toe geen klachten over de geleverde producten ( Siemens afzuigkap en Bosch vaatwasser). WIj bevelen dit bedrijf aan.

Pluspunten

• Klantvriendelijk
  • Concurrerende prijzen
  • Snelle levering
  • Uitstekend track & trace systeem

R 06-01-2017 Via de website gekocht

Super!

Mooie prijs voor het product en klasse afwikkeling en bezorging.
Een echte aanrader, zeker ook qua prijs, geen goedkoper adres, leverancier kunnen vinden!
Dus alles opgeteld ga gewoon naar Bemmel en Kroon😎

Pluspunten

• Beste prijsniveau en topservice

peke 06-01-2017 Via de website gekocht

koelkast Bosch kir24v60

na heel wat opzoekwerk telkens weer op deze winkel uitgekomen . de goedkoopste zijn ze zeker weten . wat de levertijd betreft onwaarschijnlijk snel , top!! Koelkast was niet in stock, zelfde dag nog bij hun geleverd de dag erna thuis, das een service wow !

Pluspunten

• overzichtelijk
  • correct en super snelle levering
  • dikke pluim voor de leverdienst Dynalogic ,

Eric 06-01-2017 Via de website gekocht

Bosch Koelkast

Na het internet afgestruind te hebben ben ik voor het goedkoopste adres gegaan om onze Bosch koelkast te koken. Als ik verder kijk naar de service blijkt Bemmel en Kroon ook nog eens de meest vriendelijke en efficiëntste te zijn. Keurig op de hoogte gehouden over het mogelijke levertijdstip van mijn order BKI577583.

Pluspunten

• Goedkoop
  • Efficiënte levering

L de Niet 06-01-2017 In de winkel gekocht
Neckar 24 DenHaag

aankoop inbouw koelkast

Ben zelf in de winkel van denhaag geweest en daar mijn koelkast besteld .Ik werd daar zeer goed geholpen door vriendelijke verkopers.De zaak zag er erg mooi uit en ga zeker nog een keer terug als ik weer iets nodig hebt.De levering kwam weliswaar een dag later als afgesproken maar daar is keurig over gebeld .

zeer tevreden klant L de Niet uit Hellevoetsluis

Rogier van Wijngaarden 06-01-2017 Via de website gekocht

Wasmachine met ordernummer ZTW579706

Goede ervaring met het kopen van een keuken van mijn moeder. Nu via internet een Siemens gezien en telefonisch besteld op 4 januari 2017. Een dag later is de wasmachine netjes aangesloten (zonder extra kosten, omdat ik stopcontact heb). Goede prijs/kwaliteit.

Pluspunten

• Goede prijs
  • Goede kwaliteit
  • Goede service

Tde Jager 06-01-2017 Via de website gekocht

Miele WDA211als vv Miele frontstar van 22 jr

Weer een Miele wasmachine gekocht ivm excellente prestatie van vorige machine,die toen door ons gezin ( 2volw+2kind) bijna om de de dag werd gebruikt.Onze oude machine is dan ook nooit in die 22 jaar stuk geweest,daar we nu nog met z'n tweeën zijn heb ik toch weer voor Miele gekozen ondanks de hogere aankoopprijs tov andere merken.Voor de aankoop van deWDA 211 ben ik eerst op diverse Side op internet gaan kijken,de doorslag gaf de goede prijs en de extra gratis verlengde garantie naar 5 jaar.
Ik heb de machine telefonische besteld en kreeg een mail met de verwachte tijd van bezorging de volgende dag.Op de dag van levering kreeg een telefoontje van bezorgdienst dat ze in aankomst waren, 2 keurige heren hebben de gestapelde wasdroger verwijderd en op de nieuwe machine geplaatst.Even alles waterpas zetten en aansluiten en een test doen op werking.Dat werd door de service dienst van Bemmel&kroon uitstekend gedaan.Ik heb dan ook over het hele proces van het van kontact met B&K tot aflevering een zeer goed gevoel en zou jullie zeker aanbevelen.
FAC 579719

Pluspunten

• goede website en prijze

Minpunten

• Niet

Tde Jager 06-01-2017 Via de website gekocht

Miele WDA211als vv Miele frontstar van 22 jr

FAC 579719

Pluspunten

• goede website en prijzen

Minpunten

• Niet

Martine 06-01-2017 Via de website gekocht

Van Bemmel en Kroon vaatwasser

Woensdag een vaatwasser besteld bij van Bemmel en Kroon en deze had ik de volgende dag al in huis. Erg prettig, want met een groot gezin en drukke baan zit ik liever geen dag zonder vaatwasser.
Woensdagmiddag kreeg ik een mail met daarin het dagdeel waarop de bezorgers ordernummer 344735 zouden komen bezorgen. Ze waren er keurig op tijd en hebben de vaatwasser geïnstalleerd en de oude meegenomen. Ze hebben zelfs het gasfornuis weer op z'n plaats teruggezet. Vriendelijke, behulpzame mannen.
Daar komt nog bij dat deze vaatwasser bij van Bemmel en Kroon het goedkoopst was. Onze vriezer is binnenkort aan vervanging toe, deze zal ik ook zeker weer daar bestellen.

Pluspunten

• Snelle levertijd
  • Vlotte installatie

Fam van Laarhoven 05-01-2017 Via de website gekocht

Aankoop bij Bemmel & Kroon

Overzichtelijke website en leuke aanbiedingen.
Levering zelf te bepalen en fijn dat je bij ontvangst kan betalen.

Pluspunten

• Makkelijk te bestellen
  • Levering zelf te bepalen

Monique 05-01-2017 Via de website gekocht

Aankkop koelkast bij Bemmel & Kroon

Ik had in diverse winkels naar de door mij gekochte koelkast gekeken maar toen ik via Google aan het zoeken was, kwam ik op de site van Bemmel & Kroon uit. De koelkast was hier uitermate aantrekkelijk geprijsd! De bestelling ging heel makkelijk (ordernummer BK1579910) en de leverdatum kon je zelf aangeven. De levering is perfect gegaan, tijdindicatie klopte en je werd zelfs nog gebeld door de chauffeur met de exacte tijd waarop de aflevering zou plaatst vinden. De koelkast was perfect in orde en werd zelfs op de juiste plaats neergezet. Ik ben echt onwijs tevreden over Bemmel & Kroon en zou de zaak zeker aanbevelen aan anderen!

Timmers 05-01-2017 In de winkel gekocht
Cruquius (CRQ579146)

Siemens wasmachine(wm16o5c2nl) en wasdroger(wt47o5c2nl)

Wij liepen even voor oudjaarsdag Bemmel en Kroon binnen. Opzoek naar wat duidelijkheid tussen de wereld van witgoed en merken. De verkoper vertelde ons honderd uit, maar duidelijk uit wat voor ons de beste optie is. Voor een gezin toch wel erg belangrijk om de goede uit te kiezen. Na 15 jaar een nieuwe in een oud huis met houten vloeren. Ik hoor hem niet meer. Heerlijk! Kan zelfs aan als we gaan slapen.
Een keuze aan programma's voor ieder stofje wel wat. En bij de droger zelfs een rekje voor schoenen in te drogen. ideaal voor de kinderschoenen. En evt wollen truien.

Pluspunten

• zuinig
  • stil
  • droger maakt de omgevings ruimte niet warm

M Bakker 05-01-2017 Via de website gekocht

Snelle en correcte levering

Goede technische informatie over de diverse apparaten. En een ruime keuze uit diverse modellen.
Ook duidelijkheid over de wijze van levering en tijdstip er van

Pluspunten

• Veel keuze
  • snelle levering

Afwasser '45 05-01-2017 Via de website gekocht

Volgende keer B&K weer.

Zeer gebruiksvriendelijke website Producten en productinformatie zijn zonder problemen vlot te vinden en te vergelijken. Orderafhandeling en levering gaan makkelijk en vlot.

Pluspunten

• Website
  • Productivergelijking

A. van der Plas 05-01-2017 In de winkel gekocht
Hoge Rijndijk 269

Top droger!!

Wij zijn naar Bemmel-kroon gegaan omdat wij hier altijd goed worden geholpen! De kennis van de medewerkers helpen ons bij het beslissen van het goede product. Wij zijn hier dan ook geslaagd!!

Pluspunten

• Groot assortiment aan producten.
  • Vriendelijke medewerkers
  • Kennis van producten.
  • Kindvriendelijk.

wim 05-01-2017 In de winkel gekocht
zoeterwoude

Duidelijke uitleg van het product. Bovendien werden we snel geholpen wat in andere winlels meestal niet het geval is.

Peter en Wies van Ostaijen 05-01-2017 In de winkel gekocht
Forepark Leidschenveen.

Bemmel & Kroon, altijd gewoon goed !

Zeer tevreden zijn wij met onze nieuwe Miele wasmachine. Onze kinderen sporten veel en mede daardoor hebben wij in ons gezin veel wasgoed. Er gaat geen dag voorbij of de wasmachine draait. Voor een nieuwe wasmachine gingen wij deze week - als vanouds - naar Bemmel & Kroon: gewoon goed ! Op dinsdag besteld in de prachtige en ruime showroom op Forepark (Leidschenveen). Uitleg en service is daar prima. Op donderdag werd de wasmachine al afgeleverd. Twee trappen op, deskundig geplaatst. Oude machine werd weer mee terug genomen. Dat alles zat bij de zeer scherpe showroom prijs in. We zijn de wasmachine direct gaan gebruiken. Prachtig, energie- en water zuinig. Groen label. Voor witgoed gaan wij naar Bemmel & Kroon. Dan weet je wat je krijgt !

groet,

Pluspunten

• service op alle punten
  • snel en betrouwbaar

Minpunten

• niet

john kettenes 05-01-2017 Via de website gekocht

condens wasdroger voor dochter

ik ben op de site gekomen via internet bij het zoeken van aanbiedingen. het viel op dat de site zeer gebruikers vriendelijk was. ook de bezorgkosten waren in vergelijk met andere aanbieders zeer aantrekkelijk
ook de bezorging gaat voortreffelijk evenals de plaatsing en aansluiting.

Pluspunten

• zeer aantrekkelijke aanbiedingen
  • overzichtelijke sitre
  • groot betalingsgemak

Chers 05-01-2017 Via de website gekocht

LG wasmachine van Bemmel en Kroon

Op 4 januari wasmachine kapot gegaan. Snel op internet gezocht en ik kwam bij Bemmel en Kroon uit. Bestellen ging heel makkelijk en snel. Kon zelfs zelf een bezorgdatum kiezen. Op 5 januari geleverd door 2 vriendelijke mannen. Die hebben de wasmachine zelfs naar mijn 3e verdieping gebracht.

Pluspunten

• Makkelijke website
  • Zelf bezorgdatum kiezen
  • Snelle bevestiging per email

Mellany 05-01-2017 Via de website gekocht

Zeer tevreden!!

De vaatwasser was snel besteld. Ook de bezorgservice was super. Netjes binnen gebracht en snelle handeling. Ik zou jullie zeker aanbevelen. 🖒

Pluspunten

• Snelle levering
  • Makkelijk te bestellen

peter 05-01-2017 Via de website gekocht

Wasautomaten AEG L76672FL

De wasmachine is netjes afgeleverd en ik heb goede instructies ontvangen voor het in gebruik te stele.

Freddy 05-01-2017 Via de website gekocht

aankoop Whirlpool koelkast order BKI579495

heb deze shop gekozen omdat het veel aanbod heeft redelijke prijzen en zeer snelle levering ,zijn zeer tevreden en kunnen Bemmel-kroon zeker aanbevelen .

Pluspunten

• Snelle levering
  • redelijke prijzen

Camping Beau Rêve, Belgie 05-01-2017 Via de website gekocht

Top Shop

Van Bemmel & Kroon gekozen omdat het een kleinere winkel lijkt. Goede service. Vriendelijk aan de telefoon. Gedegen uitleg. Er waren problemen met de vervoerder, maar die hebben zij opgelost na 1 telefoontje.

Pluspunten

• bellen terug
  • houden zich aan afspraken

Tetje Zimmer 05-01-2017 Via de website gekocht

Inbouw koelvrieser

In de eerste instantie koos ik Voor de shop omdat de koelvrieser er zeker prijsgunstig was, heb getelefoneerd met de verkoper en Kreeg goed advies en werd goed geholpen .
Na de Koop was er een snelle levering ,en is de koelvrieser Voor mij ingebouwd ben zeker tevreden .
Zou altijd weer bij Bemmel & Kroon kopen en zou ze zeker aan Evelyn

Pluspunten

• Goed advies en prijsgunstig
  • Snelle levering betaling eerst na levering

vereijken 05-01-2017 Via de website gekocht

mw.

zeer behulpzaam, terugbellen als men het belooft. Service zoals het hoort. Snelle levering.
Hoefde extra service van 9,95 zelfs niet te betalen. Heel fijn.

H.P. de Jong 05-01-2017 In de winkel gekocht
Bemmel en kroon Zoeterwoude

Wel zijn netjes behandeld in de winkel, zij gaven de uitleg waarom we vroegen.
en zijn met volle tevredenheid weer naar huis gegaan.
bij de aflevering hebben de bezorgers de koelkast netjes op de plek gezet.
Deze waren netjes en vriendelijk.

Pluspunten

• Klantvriendelijkheid
  • Leuke aanbiedingen

Fam. Bakker 04-01-2017 Via de website gekocht

Aanschaf Siemens vaatwasser

Zeer tevreden over het bestelgemak en de levering!
Er werd keurig gemeld dat ik een mailtje zou ontvangen met daarin de geschatte levertijd en die kreeg ik ook. Tussen 08:30 en 11:15 zou het worden. Om 08:45 kreeg ik een telefoontje van de chauffeur dat hij over 10 minuten voor de deur stond en dat stond hij ook.
Kortom: men doet wat men belooft en zelfs meer. De chauffeur heeft de vaatwasser om het huis heen naar onze keuken gebracht terwijl hij alleen "tot de voordeur" had hoeven gaan.
Enige reden dat ik geen 10 geef maar een 9 is dat ik niet de mogelijkheid had om de factuur op een bedrijfsnaam te zetten, dat had ik fijn gevonden ivm BTW-aftrek .
Verder alles prima verzorgd!

Pluspunten

• doen wat ze beloven
  • laagste prijs die ik kon vinden
  • tijdstip van leveren goed gecommuniceerd

Ad Casteleijn en Caroline Waij 04-01-2017 Via de website gekocht

RS7778FHCSR Amerikaanse koelkast Samsung

Wij hebben gekozen voor de Amerikaanse koelkast Samsung RS7778FHCSR. Bij Bemmel en Kroon kregen we 30% korting dit was meer dan bij een ander op dat moment plus het plaatsen op locatie en verlengen naar 5 jaar garantie was een stuk goedkoper dan bij anderen.
Inplaats via internet hebben wij direct telefonisch contact gezocht met Bemmel en Kroon, waar wij prima geholpen zijn(via direct door u doorgestuurde e-mails )
Daar het aflever adres onze nieuwe woning was moesten wij nauwkeurig de tijd van levering weten.
We kregen daarvoor laat in de avond van te voren per e-mail door dat dit tussen 11.45 en 14.45 zou zijn en ook de volgende ochtend vroeg de bevestiging van deze tijd correct was per sms.
Wij waren dus 11.45 aanwezig. Snel daarna kregen wij een bericht binnen per sms dat de koelkast om 13.05 gebracht ging worden.
Ze stonden inderdaad op deze tijd voor de deur.
Omdat onze koelkast nogal groot was hebben ze eerst gekeken hoe ze hem het beste (veiligste) naar binnen konden brengen. Wat ook heel netjes gedaan is.
De koelkast is netjes op zijn plaats gezet en de verpakking verwijderd en meegenomen (behalve na overleg voor eventuele retournering het piepschuim).
Wij zijn heel blij met deze manier van zaken doen.
En dit is voor in de toekomst zeker voor van herhaling vatbaar.

met vriendelijke groet en hartelijke dank
Ad en Caroline

Pluspunten

• Alles is goed geregeld en duidelijk
  • Bij vragen staan jullie altijd open
  • Alles wordt goed en deskundig uitgelegt

Theo 04-01-2017 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

Presentatie en service geven vetrouwen

Vrijdag 30 december overleed de wasmachine plots. Met behulp van internet een geschikte nieuwe gekozen en vervolgens een aantrekkelijke winkel. Dat kan een webwinkel of een regulier fysiek bedrijf zijn. Bemmel&Kroon viel op omdat ze kwalitatief goede merken voor een gangbare prijs hebben. Met bijbehorende veelomvattende, persoonlijke, service. En dat klopt dus in de praktijk. Wat mij in de winkel meteen opviel is dat de presentatie van de apparatuur er keurig uit ziet. Er stond iemand de apparaten netjes af te stoffen. Detail wellicht, maar het zegt wel iets.
De verkoper geeft eerlijk advies en zijn er niet op uit je het meest lucratieve aan te prijzen. De volgende dag is de wasmachine geheel volgens afspraak drie hoog neergezet, geïnstalleerd en gedemonstreerd (ordernr. ZTW579443). En de oude weer meegenomen. Hulde aan de bezorgers!
Ik heb niets principieels tegen webwinkels maar het is met dit soort apparaten toch prettig om met iemand die kennis van zaken heeft te praten en ter plekke een beeld van het bedrijf te kunnen vormen. Ik kan iedereen Bemmel&Kroon aanbevelen; een webwinkel doet het niet beter of sneller. En persoonlijke service is veel waard tegenwoordig. Oh ja, de was machine doet het geweldig!

Pluspunten

• Persoonlijk advies
  • Snelle en correcte levering volgens afspraak
  • Service
  • Redelijke prijs

Minpunten

• Niet, tenzij je ver weg woont.

Myrte 04-01-2017 Via de website gekocht

Snelle levering met vriendelijke service. Toen bleek het het apparaat in de fabriek licht beschadigd was, dachten de monteurs actief na over een goede oplossing.

Rianne 04-01-2017 Via de website gekocht

Nieuwe koelkast!

We waren al een tijdje opzoek naar een koelkast. In de winkel hadden we ook al gekeken en daar vonden we de koelkast. Maar we wilde er wel nog even over na denken. Gisteren waren we er uit en hebben we de koelkast besteld via de website. Alles was super duidelijk en overzichtelijk. Na het plaatsen van de bestelling krijg je de informatie voor het bezorgen, ook allemaal duidelijk. Vanochtend kregen we te horen hoe laat de bezorger er zou zijn. Hij was er netjes op de afgesproken tijd. Hij zette de koelkast binnen, en vroeg nog of hij de oude koelkast mee moest nemen. Dat was bij ons niet nodig, maar netjes dat hij t nogmaals vraagt.
Nu aan het wachten tot we de koelkast aan mogen zetten!
Ordernummer BKI579834, Rianne

Pluspunten

• Overzichtelijk
  • Snelle service

Bas 04-01-2017 Via de website gekocht

Samsung Wasdroger DV90H8000HW

Super goede en snelle levering. De prijs was stukken lager dan de concurrenten op het internet als Coolblue, scheelde € 150,00.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Veruit de laagste prijs