Deze score is berekend op basis van 2932 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Rianne 07-04-2017 In de winkel gekocht
Hazerswoude

Prima volgens afspraak

Makkelijk toegankelijke winkel. Medewerkers laten je rustig kijken en geven gevraagd advies. Afspraken worden duidelijk gemaakt. En worden nageleefd.

Huisman 07-04-2017 In de winkel gekocht
Leiderdorp

Top service

Heb er al meerdere spullen gekocht en altijd super geholpen goed personeel en weet waar ze over praten

Bamba 07-04-2017 Via de website gekocht

Prima geregeld

Model was niet beschikbaar, kreeg een duurder model voor dezelfde prijs binnen 24 uur afgeleverd. Gratis bezorgen en extra service maar 9,95. Goed geregeld!

Carl 07-04-2017 In de winkel gekocht
Forepark Den-Haag

Echte nette zaak waar je gewoon goed wordt geholpen

Bemmel en Kroon zijn we terecht gekomen, omdat we bij de Media markt niets wijzer konden worden en ze er geen verstand van hebben.
De man die ons hielp bij Bemmel en Kroon was goed en aardig en had er verstand van, dus een pluimpje voor deze man.
Ik heb al reeds een andere doorgestuurd naar deze nette zaak.

Bobbie 07-04-2017 Via de website gekocht

Heel aardige bezorgers en beleefd mijn complimenten

Alles liep precies volgens afspraak , goed op de hoogte gehouden van de dag en tijd van levering super.Enige minpuntje is wel dat je kosteloos vooruit moet betalen anders kost het je 4.95 extra ( beetje jammer ) terwijl er een pinautomaat bij hun in de auto ligt . Verder zeer tevreden over dit bedrijf .

Klant 07-04-2017 Via de website gekocht

Alles goed behalve de zeer onprofessionele bezorging!

Alles ging prima tot het moment van aflevering. Er werd een dure Liebherr koelkast bij ons bezorgd (van tevoren opgegeven: 2 hoog zonder lift). Wel met vrij ruime trappen. Het leek wel alsof de mannen in kwestie nooit eerder een dergelijk apparaat hebben bezorgd. Halverwege zag ik dat de verpakking en het piepschuim er beneden al van afgehaald waren en de koelkast dus onbeschermd (op een dun stuk plastic na) op een onbeholpen manier naar boven werd gebracht. Wij hoorden veel gebonk en geschaaf. De koelkast werd bijna geheel horizontaal naar binnen gedragen en toch werd mij geadviseerd hem slechts na 1 uur al in gebruik te nemen! De mannen deden wel hun best maar waren duidelijk niet ervaren en niet goed geinstrueerd voor deze klus.

Ik heb de koelkast achteraf van buiten geinspecteerd; gelukkig is er geen zichtbare schade (wel vuil). Nu maar hopen dat ook intern alles nog in orde is! Dit mijn 1e en helaas laatste aankoop bij Bemmel en Kroon.

Cor 07-04-2017 Via de website gekocht

Goede service volgens afspraak uitgevoerd

Goede site, bij bestelling kun je zelf aangeven wanneer de levering plaats kan vinden, je krijgt email voor de levering en eventueel nog telefoon van de bezorger.
Alles prima afgeleverd en oude apparaat mee genomen.
Top!

MDH Holding B.V. 07-04-2017 Via de website gekocht

Prima service.Geweldig!

De bestelling en de afwikkeling tot en met de levering over de drempel was in één woord geweldig.
Gisteren besteld en vandaag in huis.

F. Dewulf 07-04-2017 Via de website gekocht

Correcte en snelle service in België van top vaatwasser!

Ik kocht de inbouw vaatwasser (ordernummer BKI592220). Wat direct opviel was de strakke prijs die geboden werd. Niet alleen was deze prijs 40 euro goedkoper dan de goedkoopste in België, bovendien was de levering naar België gratis en gebeurde die de volgende werkdag via koeriers van Dynalogic. Via de mails en de gratis live updates van de koeroer wist ik bovendien constant hoe lang ik nog moest wachten op mijn bestelling en kon ik dus met gerust gemak het huis even verlaten om korte boodschappen te doen zonder de stress de koerier te missen.
Graag geef ik Bemmel en Kroon een flinke pluim voor hun service voor verkoop. Nadat ik online een vraag stelde, werd ik binnen het uur terug gebeld en kreeg ik volledige en specifieke informatie betreffende het product. Ik stel het ten zeerste op prijs dat mij op voorhand werd gemeld dat het geselecteerde model niet meer voorradig was, maar ik de identieke model van hetzelfde merk (gemaakt in een andere fabriek) zou ontvangen bij bestelling. Ik polste hiernaar bij de bekende online concurrenten, maar geen van hen kon mij die informatie geven terwijl op hun website tegenstrijdige informatie stond. Bij Bemmel en Kroon kreeg ik direct deze informatie zonder na te vragen en werd ik volledig ingelicht over het wat en hoe. Dat vind ik heel sterk en schept vertrouwen in de webshop! Dikke duim dus!
Een echte aanrader!!

Prive 07-04-2017 Via de website gekocht

Prima service en goede communicatie

Vaatwasser keurig volgens afspraak geleverd en geinstalleerd door uitstekend installatiebedrijf Atjec. UItstekende monteurs met kennis van zaken; werken heel netjes.

Karin 07-04-2017 Via de website gekocht

Goede service, goede prijs, zeer klantvriendelijk

Via internet inbouwapparatuur besteld voor de keuken. Ze zijn erg snel in reageren en komen met goede kortingen

hogerheijde 06-04-2017 Via de website gekocht

Duidelijke en correcte service. Helemaal top

Duidelijke en overzichtelijke omschrijving. Goed beschreven in Jip en Janneke taal.
Ook de afhandeling procedure is zoals wordt beschreven.

Carsten 06-04-2017 Via de website gekocht

Vlotte levering

Bemmel en Kroon heeft een vlotte service. Bezorgers waren ruim op tijd en erg netjes.
Tevens was ons product een stuk goedkoper dan bij andere aanbieders.

Henk Boelee 06-04-2017 In de winkel gekocht
Zoeterwoude/ Rijndijk

Correcte service/ goed geholpen

Als ik een apparaat koop, dan ga ik meestal eerst naar Bemmel & Kroon.
Dit om de eerste plaats, een geweldige showroom, met alles wat er staat is zeer overzichtelijk, schoon en netjes. De service niet te vergeten is zeer goed

Helemaal Top 06-04-2017 Via de website gekocht

Fantastische service

Precies zoals wordt beloofd,
Vandaag besteld , morgen in huis
Bestelling is heel erg goed te volgen de volgende dag , zodat je precies weet wanneer men het komt afleveren

Rich 06-04-2017 Via de website gekocht

Zeer goede service

De was machine heb ik besteld bij Bemmel&Kroon. Omdat hij hier het goedkoopst is. Gebruiksvriendelijke website. Goede service. Product tot nu toe super.

F.W. Bontje 06-04-2017 Via de website gekocht

Bij Bommel&Kroon, nergens beter.

Sinds 1957 in Den Haag en vanaf 1985 al ons witgoed bij Bemmel&Kroon.
Zeer ruime keuze en vakkundige voorlichting en klantvriendelijk.

Yvonne 05-04-2017 In de winkel gekocht

Prima levering

Fijn geholpen in de winkel. Leverdatum op eigen verzoek gewijzigd en dat was geen probleem. Wasmachine en droger afgeleverd en keurig geinstalleerd.

Raphael De Klerk - Dieren 05-04-2017 Via de website gekocht

Exact zoals afgesproken!

We hadden gekozen voor een levering van onze nieuwe droogwasmachine via een bedrijf dat beloofde de Zanussi 'de volgende dag' te zullen leveren, als de bestelling voor 22.00 uur zou worden afgerond. Echter, toen we onze bestelling op dinsdag plaatsten. kregen we al om 15.30 uur (na invulling van allerlei gegevens) te lezen, dat we de bestelling pas op donderdag zou worden geleverd... Dus: we haakten onmiddellijk af (want op donderdag - en de dagen erna - waren we niet thuis. Dus even gekeken naar Bemmel & Kroon die eveneens beloofden om iedere bestelling - voor 16.00 uur geplaatst - eveneens "de volgende dag" (op woensdag) te gaan leveren... en - inderdaad - we kregen onmiddellijk tegenbericht dat dit op woensdag zou gebeuren. Dus: besteld. Trace- and tracksysteem werkte perfect, koeriers waren exact op tijd aanwezig. Keurige mensen die de bestelling subliem hebben afgerond... Kortom: alle lof, het het hele traject kon niet beter gaan! Met dank voor de goede zorgen (en zeker voor herhaling vatbaar als -helaas- 1 van onze machines het begeeft): een aanbevolen keuze!
Raphael De Klerk - Dieren

HHilbers 05-04-2017 Via de website gekocht

Geen gedoe, prima prijs

Scherpe prijs en prettig geholpen. Ook via Bemmel en Kroon bij Miele Twindos 1 jaar gratis wasmiddel. Netjes bezorgd en geïnstalleerd. Te vroeg zelfs, door foutje van bezorger maar dat was geen probleem.

Peter 05-04-2017 In de winkel gekocht
cruquius

Geweldige service en klant gericht

soepel in de winkel geholpen hebben na de besluit om een koelvries combinatie te kopen als nog onze keuze aangepast en een andere merk gekocht achter af een prima keuze een Liebherr met meer inhoud dan je van buiten zou verwachten

Remco van Dijk 05-04-2017 Via de website gekocht

Zeer goede service en snelle levering

Zeer fijne winkel goede service. Het bestelde model was niet meer op voorraad en er werd een nieuwer model aangeboden. Ik vind het een aanrader.

Resa 05-04-2017 Via de website gekocht

Makkelijk en snel

Via kieskeurig hier terecht gekomen. Overzichtelijke site, de productinformatie makkelijk te vinden. Eenvoudig te bestellen, bezorgdatum zelf kiezen, snelle levering en aansluiten apparatuur.

J.Nederlof 05-04-2017 In de winkel gekocht
Forepark Den Haag

Prima advies, goede service!

Ook dit keer een goed advies van van Bemmel en Kroon.
Veel expertise maar vooral ook meedenken met de klant om te komen tot een passende oplossing.
Afspraken over levering en installatie zijn keurig nagekomen!
Zo doe je aan klantenbinding!!

Leon Humblet 05-04-2017 Via de website gekocht

Gewoon perfect

Mijn bestelling werkte gewoon perfect. Gemakelijke site, goede manier om te bestellen en een snelle bevestiging met een helder order. Ook de levering was conform afspraak. De gebruikte transporter, Dynalogic, heeft een geweldige service waarin je op bijna een minuut nauwkeurig, kunt volgen wanneer je bestelling aankomt. Goed voorbeeld van een perfecte online manier om iets te kopen. Petje af

H.Benard 05-04-2017 Via de website gekocht

Fantastishe winkel

Zocht een diepvrieskast en Bemmel&Kroon kwam voor mij met de beste aanbieding. Na dat ik de bestelling had geplaatst kreeg ik het bericht dat het door mij bestelde product niet meer leverbaar was. Zij hebben mij daarop het prachtige voorstel gedaan om een duurdere vrieskast te leveren voor het eerdere aankoopbedrag waarmee ik uiteraard akkoord ben gegaan.
Ik ben zeer tevreden over de aankoop en de werkwijzen van Bemmel&Kroon.

Mark 05-04-2017 In de winkel gekocht
Cruquius

Jammer van de bezorgers en verkoopster

Al heel wat producten gekocht bij B&K maar dit keer ging het iets minder: ik had afgesproken met de verkoopster dat de wasdroger die ik kort geleden ook bij B&K had gekocht op de nieuwe wasmachine gezet zou worden. Bij aankomst van de bezorgers bleken ze dit niet te willen doen. Na enig heen en weer gebel hebben ze het uiteindelijk toch gedaan maar het ging niet van harte.
Jammer...

ridu 04-04-2017 Via de website gekocht

snelle goede service

levering snel, bezorging goed geregeld. van te voren goed geïnformeerd over tijd bezorging. was op een paar minuten precies de tijd die ge-sms't was

Antoon 04-04-2017 Via de website gekocht

bijzonder tevreden zowel voor de info als de uitvoering

gekozen via internet opzoek naar artikel en een goede prijs.
Zeker de prijs de goedkoopste van alle voor precies zelfde artikel prijs verschil van meer dan 100 euro

Mike F 04-04-2017 Via de website gekocht

Excellent service, would buy there again.

Very efficient ordering process, staff were able to answer any questions over the phone and my order arrived exactly on the date I requested.

Mi 03-04-2017 Via de website gekocht

Keurige bezorging

Goede prijs, nog wat extra korting gekregen door combiaankoop. Bezorgers keurig op tijd, nog even gebeld 30 minuten voor aankomst. Alles netjes op de plek gezet, aangesloten en dozen meegenomen,

Ton de V 03-04-2017 In de winkel gekocht

Betrouwbaar is belangrijk

Jaaaaren geleden kochten wij al een magnetron bij deze winkel. Verleden jaar ging de vaatwasser stuk en besloten wij weer eens naar een échte winkel te gaan. We kochten daar een Siemens vaatwasser die naar alle tevredenheid werd geplaatst en nog steeds naar alle tevredenheid gebruiken. Doorslaggevend was de goede bediening in de winkel. Ook deze week (april 2017) kwamen wij weer terug omdat zowel de wasmachine als de droger stuk waren gegaan. Opnieuw bleek de afdeling verkoop ons goed te helpen en bleek de verkoper verstand van zaken te hebben. Was ook op de hoogte van de laatste technische stand van zaken van diverse merken. Zonder gestress of storende telefoontjes hielp de verkoper ons geduldig en beantwoordde onze vragen. Een goede tip er tussendoor doet het ook altijd goed. We zijn de winkel uitgegaan met een bestelling van zowel een Miele wasautomaat alswel een Miele droger. Blut zijn we maar wel met een goed gevoel haha. De levering vond stipt na het weekend al plaats met duidelijke afspraken. Kortom alles is weer goed verlopen zoals we aanvoelden. Opnieuw is het belangrijk gebleken dat een bedrijf met name betrouwbaar moet zijn en daarnaast loopt B & C ook mee in de concurrentie. De persoonlijke noot en service geeft het extraatje. Toekomstige aankopen zullen zeker als eerste via B & C verlopen. Qua cijfers geven we nooit tienen want dat betekent grenzeloze perfectie maar de negens die we uitdelen, kan men wel zo beschouwen.

Jitske Turenhout 03-04-2017 In de winkel gekocht

Top service!!

In de winkel werd ik erg snel en professioneel geholpen! De levering van de wasmachine ging ook heel goed en snel. Zaterdag de wasmachine besteld en maandag werd de wasmachine al geleverd. Echt super!

MB 03-04-2017 Via de website gekocht

Dit is nou echt top service die je ook verwacht!

Vorige week ging onze wasmachine stuk. We moesten snel een nieuwe hebben. Via Kieskeurig mijn wensen ingevuld mbt wat ik minimaal zoek in een wasmachine. Mooi apparaat van Whirpool gevonden en Bemmel & Kroon was de goedkoopste. Alles ingevuld op de site, maar kon alleen geen aansluitservice aanvinken. B&K gebeld en direct alles telefonisch doorgegeven. Meteen na gesprek de juiste factuur via mail ontvangen en een link om te betalen via ideal. Betaald en volgende dag werd de wasmachine keurig geleverd en vakkundig geïnstalleerd. Oude apparaat werd meegenomen en onze droger weer er bovenop geplaatst. Hij draait als een zonnetje en we zijn heel blij! Nogmaals super bedankt jongens!!!

Nicky 03-04-2017 Via de website gekocht

Goede Service, kennis van zaken en mooie deal

We werden keurig op de hoogte gehouden van de levering en er werd contact opgenomen toen het door ons gewenste product iinmiddels uit productie bleek. We kregen zonder extra kosten het nieuwere duurdere model geleverd. Contactpersoon was goed op de hoogte van alle kenmerken van apparatuur en kon ons dus ook geruststellen over eventuele veranderingen.
Helemaal top was omdat we meerdere inbouwapparaten tegelijk afnamen we door een offerte aan te vragen nog extra korting kregen en een grote zak finish vaatwastabletten.
Levering zoals afgesproken, keurig op tijd en oude apparatuur ook voor ons afgevoerd.
Een aanrader! Wij zouden hier zeker nog een keer zaken meedoen.

Erik van Elk 03-04-2017 In de winkel gekocht
Den Haag

Zeer goede prijs/kwaliteit verhouding!

Naar aanleiding van bezoek aan de site een offerte aangevraagd voor de levering van een Siemens stoomoven. Zeer snelle reactie met een scherp aanbod. Later hier nog een tweede oven aan toegevoegd en na bestelling werden deze met een week precies op de toegezegde tijd afgeleverd.

Danny 02-04-2017 Via de website gekocht

Super Service van Bemmel en Kroon

Deze online shop zou ik aan iedereen aanraden voor de snelle service,gunstige prijs kwaliteit verhouding.Bestelde magnetron niet meer leverbaar maar toch duurdere magnetron gekregen voor dezelfde prijs ! Helemaal Top

Joris 02-04-2017 Via de website gekocht

Correcte service.

Gemakkelijk gevonden wat ik zocht op de website. Een performante koelkast aan een scherpe prijs. De levering kwam mooi op tijd zoals beloofd. Mailtje en SMS ter bevestiging van het tijdstip is handig en erg professioneel. Alleen jammer dat je extra moet betalen om te pinnen en niet rechtstreeks met bank of creditkaart kan betalen op de website. Heb de som dan maar overgeschreven, wat de levering een paar dagen verlaat.

Sita 02-04-2017 Via de website gekocht

Super service!

Dit bedrijf doet wat het belooft. Keurige afwerking van je bestelling. Zeer snel in huis door een vervoersbedrijf waar je op rekenen kan.

Chris Breederveld 02-04-2017 Via de website gekocht

Uitstekende service bij aankoop vaatwasser

Ik had een Whirlpool inbouw vaatwasser besteld ter vervanging van mijn oude AEG, inclusief laten inbouwen.

Van tevoren werd goed geïnformeerd hoe de situatie van de inbouw was zoals afmetingen en positie. Hierbij kwam snel aan de orde dat de Whirlpool niet paste in verband met een wat uitzonderlijke inbouw situatie en werd een nieuwe AEG aangeraden. Na wat overleg heb ik een net wat ander model kunnen kiezen ondanks dat deze net wat duurder was dan mijn bestelde artikel!

Hierna was een afspraak snel geregeld en had de monteur alles snel er in zitten, hij heeft zelfs de overige keukenkasten opnieuw uitgelijnd.

Al met al een heel goede ervaring, zowel bij de aanschaf als bij het leveren.
Het enige (kleine) minpuntje vond ik dat ik niet genoeg informatie had op de website om te kunnen zien of de vaatwasser daadwerkelijk zou passen, maar de service heeft dit ruimschoots gecompenseerd.

Hendrika 02-04-2017 Via de website gekocht

Prima sevice

De winkel doet wat ze belooft. Mijn bestelling werd keurig op tijd gebracht met een telefoontje vooraf, de oude machine werd meegenomen en de nieuwe aangesloten zonder extra kosten. Wat een geweldig attente kerels! Om lekkage te voorkomen droegen ze de machine in schuine stand naar buiten. ik.Iben zeer tevreden over Bemmel en Kroon. Jammeralleen dat je niet met een kredietkaart kunt betalen.

Sabrina 02-04-2017 Via de website gekocht

Perfecte service en snelle levering

Vanwege een defecte wasdroger moesten we snel op zoek naar een nieuwe. Via de website hebben we de Miele TKB150WP besteld. Helaas bleek deze niet meer leverbaar te zijn en deed het bedrijf het voorstel om de opvolger van deze droger aan te bieden voor dezelfde prijs (met minimaal dezelfde specificaties). Perfecte oplossing voor ons en een goede service. Dit hebben ze voor ons in orde gemaakt en de droger hadden we binnen 2 werkdagen binnen.
Goede service, goede communicatie en snelle levering.

Lma 02-04-2017 Via de website gekocht

Vlotte afhandeling en perfecte levering!

We waren op zoek naar een microgolfoven en zijn na vergelijking van de prijzen bij Bemmel&Kroon beland.
De prijs was een stuk lager dan de concurrenten!
Vraag was of de levering evengoed zou zijn...
Na betaling werden we netjes op de hoogte gehouden door Bemmel&Kroon en hun transporteur van wanneer de levering zou plaatsvinden. We konden zelf de dag kiezen!

Alles is zeer goed verlopen. Transporteur liet op de dag zelf weten in welk dagdeel hij zou langs komen en 30' op voorhand kregen we een SMS met uur van levering.
Dat bleek dan ook nog eens te kloppen!

Dat is een fijne ervaring.

Op basis van deze eerste aankoop bij Bemmel&Kroon kan ik de shop alleen maar aanbevelen!

Nicole 01-04-2017 Via de website gekocht

Zeer tevreden

Ik zag de bomen in het bos niet meer staan bij het zoeken naar een wasmachine in een bepaalde prijscategorie. In Belgische winkels mijn keuze niet beschikbaar en pas na 3 weken leverbaar, hogere prijscategorie was wel beschikbaar. Hierdoor beginnen surfen op internet en zo bij Bemmel&kroon terecht gekomen. Heel veel keuze, ook veel direct leverbaar en ook levering in België, zonder meerprijs. Gewoon super. Ik waagde het erop en ben uiterst tevreden. Zeer snelle levering, aansluiting en oude machine meenemen inbegrepen, heel duidelijke communicatie via mail en sms, na enkele dagen kon ik alweer wassen, zonder dat ik iets heb moeten doen. hartelijk dank en zeker een aanrader.

Christien van Bommel 01-04-2017 Via de website gekocht

Prima service

Ik heb goed voor Bemmel en Kroon gekozen omdat dit de goedkoopste optie was. Dik tevreden. Snelle en correcte levering.

Ahmed boudal 01-04-2017 Via de website gekocht

Top top

Begin van de week besteld einde van de week in huis bezorger perfect op tijd zoals afgesproken
Het bedrijf laat je gelijk weten via mail hoe de stand van zalen zijn top top top

Hans Paap 01-04-2017 In de winkel gekocht
Cruqius Heemstede

Prima service en goede technische kennis.

Keuze uit vele modellen en merken en heel goede service en men weet waar ze over praten door uitgebreide technische kennis

Catharina den Haag 01-04-2017 Via de website gekocht

Kroon op Bemmel en Kroon

Sinds 14 jaar koop ik bij Bemmel en Kroon mijn witgoed. Bij mankement heb ik ook weleens van hun reparatiedienst gebruik gemaakt. Nu was mijn afwasmachine aan vervanging toe. Fornuis, afzuigkap wasmachine en droger, alles altijd met goed advies gekocht. Over het bezorgmoment, was even verwarring, maar naar tevredenheid opgelost. Dank, S****

Roland 31-03-2017 Via de website gekocht

Super service

Top service vanaf de webwinkel. Levering en aansluiting perfect. Vriendelijk personeel en komen afspraken ook goed na.

H. Vermeeren 31-03-2017 Via de website gekocht

Goedkoop en super snel!!!

i.v.m. Een kleine keuken renovatie hadden we enkele offertes laten maken maar we vonden de afzuigkap en inductiestel aan de dure kant. Na even gegoogeld te hebben kwamen we bij Bemmel en Kroon uit en dat scheelde op die 2 apparaten ruim 150,- Gisteren besteld en vandaag geleverd. Superdesuper.