Deze score is berekend op basis van 3329 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Anja 20-11-2019

Ik heb mijn bestelling een dag later, super snel dus, ontvangen. Ook kreeg ik ongeveer 10 minuten voordat de bezorger arriveerde een smsje dat hij er bijna was. Dit was enorm handig, ik stond namelijk al op het punt om weg te gaan, maar kon dankzij dat smsje even wachten om zelf het pakket aan te nemen. In de tussentijd even de ruitensproeivloeistof aangevuld dus een win win situatie. Heb het bestellen en ontvangen als makkelijk, snel, efficiënt en prettig ervaren.

Etienne 20-11-2019

Ik was op zoek naar een zuinige wasdroger en vond deze bij Bemmel & kroon het goedkoopst door de extra kassa korting. (Mijn vaatwasser ook hier gekocht met kassa korting).
Bestellen deed ik in de winkel en kon gelijk mijn gewenste bezorg moment afspreken wat ook prima is gegaan tijdens de bezorg dag.
Kreeg via mail keurig melding van bezorg moment en bezorger belde 15 min tevoren dat hij er aan kwam, perfect. De machine naar zolder gedragen door de bezorgers en oude meegenomen.
Hele proces is vlekkeloos verlopen, ook alle verpakking meegenomen dus geen rommel.

Jeroen en Ine 20-11-2019

Zeer tevreden over jullie , netjes op tijd bezorgd na eerst n berichtje te hebben ontvangen ,super !!!

Stefan 20-11-2019

Juiste prijs/kwaliteit verhouding, breed assortiment, snelle en precieze levering, goede communicatie over de levering. Kortom zeer tevreden!

Hulya Ciftci 20-11-2019

We zijn super goed geholpen. Ook een mega korting ontvangen op de apparaten die we hebben aangeschaft. Niks was te veel. We hebben de levertijd misschien wel 1000x gewijzigd.

geen enkele andere winkel, kon zoveel korting geven. De apparaten hebben we nog niet in gebruik, maar ga ervan uit dat alles goed functioneert. En zo niet, dan staat Bemmel en Kroon altijd klaar voor zijn klant.

Erwin 19-11-2019

Prima website en bestelproces. Bezorging van vaatwasser prima volgens de voorwaarden, waarbij de vaatwasser toch even in de keuken werd gezet.

Ed Smorenburg 19-11-2019

Ik kende dit bedrijf in het geheel niet voor ik er iets bestelde.
Ik woon in de provincie Groningen en dit bedrijf zit o.a. in Den Haag.
Maar door te Google en te vergelijken kwam het bedrijf van Bemmel&Kroon als beste uit de bus, trouwens ze waren ook de goedkoopste.
Het artikel wat ik kocht was ook als beste uit de test gekomen van Juli 2019.
Dan is 1+1=2
Ja ik zou dit bedrijf bij iedereen aanbevelen hier iets te kopen

A.Timmers 19-11-2019

Heel netjes geholpen. Na aankoop van wasmachine (was de laatste dus een show model) 2 maal terug gebeld met de
mededeling dat hij een wasmachine (in de verpakking)had die wat duurder en beter was ,maar met honderd euro korting. Dus zelfs nog goed koper dan degene die we hadden gekocht en daarna belde hij nogmaals op om te zeggen dat we ook nog een extra korting van Bosch van 50 euro krijgen.Grote klasse.

Ger Linders 19-11-2019

In ons geval de goedkoopste leverancier, de volgende dag op het afgesproken tijdstip afgeleverd en netjes geïnstalleerd met medeneming van alle rommel en oude apparatuur.

J. Van Houten 19-11-2019

Mooie winkel, met lift, goede en vakkundige verkopers, grote verscheidenheid aan apparatuur en zeer gemakkelijk bereikbaar.

E. Schroots 19-11-2019

Goede voorlichting. Gemaakte afspraken worden nagekomen. Deskundige montage.
Wat wilt u nog meer?

Andre 19-11-2019

Op zoek naar een nieuwe inbouwvaatwasser kwamen wij per toeval bij Bemmel en Kroon terecht. We waren positief verrast door de uitgebreide keuze en het deskundige en vriendelijke personeel. Het is een luilekkerland voor keukenliefhebbers.

Conny van Rossem 18-11-2019

Prima geholpen, zowel bij de eerste offerte-aanvraag als later bij een verzoek tot wijziging. Goede, scherpe prijsstelling
Apparatuur exact volgens afspraak afgeleverd door een zeer vriendelijke en behulpzame meneer.
Ben erg tevreden over Bemmel & Kroon, is zeker een aanrader!

Robert Randstad 18-11-2019

Snelle afhandeling en overzichtelijke website met een breed assortiment aan producten. Bezorging is snel met een track & trace war je van op aan kunt (dus niet uren thuis nodeloos wachten). Apparaat wordt vakkundig geinstalleerd

Erik 18-11-2019

Diepvries was licht beschadigd bij aankomst. Hier hebben we een kleine korting voor gekregen, dat liep op zich goed en vlot. Het apparaat staat uit het zich en daarom is deze afhandeling wat ons betreft OK, maar als hij in de keuken zou staan had ik toch een ander apparaat willen hebben

Roel 18-11-2019

Wat een fijn bedrijf om zaken mee te doen. In de winkel wordt je bij binnenkomst niet gelijk besprongen door een verkoopmedewerker. Pas wanneer je een vraag stelt helpen ze je met alles. De voor- en de nadelen van ieder product worden duidelijk uitgelegd in lekker simpele taal. Ca. 15 minuten voordat mijn apparaat werd bezorgd werd ik netjes door de bezorgers gebeld met de mededeling dat ze onder weg waren,
Een waardering van 10 geef ik nooit omdat men anders zou gaan denken dat er geen verbetering nodig is, vandaar de VETTE 9 met een randje van een 10.
Ik ben in

Ralph 17-11-2019

Woensdag besteld Beko vaatwasser met extra Servië a €9,95 voor bezorging vrijdag. Als je dan zorgt dat de aansluitingen van deze vaatwasser op de goede plaats zitten en goed bereikbaar voor de slangen zijn word deze op zijn plaats bezorgd, aangesloten en getest bij aflevering. Bij twijfel onver lengte slangen en plaatsing aansluitingen bel Bemmel en Kroon voor advies, ze zijn er en zullen u deskundig te woord staan

Dennis 17-11-2019

Lekker vlotte bestelling en levering voor een scherpe prijs! Dat is toch echt wat je wil, indien jouw wasmachine na jaren van trouwe dienst ineens met pensioen gaat?

Peter 17-11-2019

Ik heb al vaker bij Bemmel & Kroon gekocht. Deze keer een Miele wasmachine. Het bestelproces ging erg goed. Reactie op vraag was zeer snel. Communicatie via mail duidelijk. Levering op tijd. Last, but not least: prijs uitstekend. Een webshop met lage prijzen en uitstekende service! Betreft order BKI802294.

F. Puthaar 16-11-2019

Ik was op zoek, via Google, naar een nieuwe wasdroger en zag op KIESKEURIG dat de webshop van Bemmel&Kroon de hoogste klantenwaardering had. Daarop besloot ik om, na lang zoeken in verband met mijn criteria, mijn inmiddels uitgekozen wasdroger, een BOSCH WTG86400NL Serie6 condensdroger, ordernummer BKI796737, bij deze winkel te bestellen. Ik heb er geen seconde spijt van gehad want vanaf het moment van bestellen werd ik per e-mail op de hoogte gehouden van de status van mijn bestelling. De volgende dag werd volgens het aangegeven tijdsbestek de droger afgeleverd en geplaatst en werd de oude Whirlpool weer meegenomen door bijzonder aardige medewerkers van transportbedrijf Dynalogics.

Dolf 16-11-2019

Enige die het gekozen product kon leveren.
Ik heb na 2 weken zelf moeten bellen waar mijn bestelling bleef, daarna maik dat product na 6-8 dagen zou worden geleverd daarna is de afhandeling prima gegaan.

Han 16-11-2019

Zeer Concurerende Magnetron aanbieding die €100,- te Koop angeboden werd en toch ondanks mijn opmerking hierover heel loyaal en sportier voor die extreme lage prijs aan on-site verkocht werd.Tevens een zeer snelle levertijd. Kortom een prima en aanbevelingswaardig bedrijf !!!

Willem 15-11-2019

Goede site, heldere communicatie na aankoop via mail en bezorging verloopt prima!

Arietta 15-11-2019

Overzichtelijke webshop. Lage prijzen. Je kunt zelf aangeven op welke dag je je product wilt ontvangen. Op de dag zelf krijg je te horen hoe laat ze ongeveer komen en daarna nog hoe laat precies. Wasmachine is netjes geplaatst en oude is meegenomen net als het afval. Top geregeld!

Ton 15-11-2019

Eerste keer bij Bemmel en Kroon iets besteld. Kan alleen maar constateren, dat de service verlening in ruime mate voldoende is. Ook aanvullende informatie via de klantenservice was in orde. Wasdroger keurig netjes door twee vriendelijke bezorgers op zijn plek gezet en aangesloten. Vandaar een 9 als score.

Ingrid 15-11-2019

Super tevreden over mijn aankoop van koel-vriescombinatie. Perfect geholpen in de winkel. Heb naderhand nog op internet gekeken ter vergelijking van de prijs, maar hij was daar echt de goedkoopste!
Levering was ook prima. Keurig op zijn plaats gezet en oude koelkast en verpakkingsmateriaal meegenomen.
Dus een dikke 10 echt een aanrader

Monica 15-11-2019

Zeer vriendelijk en vakkundig geholpen. Er werden veel vragen gesteld over gebruik, de gezinssituatie en situatie waar machines geplaatst zouden moeten worden. Op deze manier kon er goed gekeken worden welke eigenschappen voor ons van belang zijn en welke machine bij voorbaat niet geschikt zouden zijn. Na de aankoop was het fijn dat de levering snel geregeld kon worden. De avond van te voren keurig een bericht met de tijdzone waarin ze zouden komen. Persoonlijk vind ik een tijdspad van 4 uur wel erg lang. Uiteindelijk werden we 30 minuten vooraf gebeld dat ze eraan kwamen en vroegen ze nogmaals hoeveel apparaten ze mee retour zouden nemen. Het plaatsen, installeren en de uitleg waren zeer prettig. Er werd de tijd genomen om de machine in het kort uit te leggen en zijn 1e introductie programma te laten draaien. Al met al een fijne ervaring. Wij komen hier al langer voor ons witgoed en keukens maar blijven dit ook zeker doen!

VANSPAUWEN PAULA 14-11-2019

zeer tevreden over de klanten service !!!!! ik had wat info gevraagd betreffende mijn toestel een bosch vaatwasser , en goed geholpen ook dadelijk bestelling gedaan ; EN ook tevreden met mijn product levering gebeurde ook vlot

Marc 14-11-2019

helder en duidelijke website, goede prijzen en op verzoek op juiste moment geleverd.
bestelde model was niet leverbaar, maar we kregen een model luxer voor hetzelfde geld.

Alex 14-11-2019

Beter kan het niet gaan. Over elke stap netje geïnformeerd. Leuke bezorgers. Alles precies zoals beloofd.

Fanoy 14-11-2019

snel geleverd en correct afgehandeld.
website is overzichtelijk en de prijzen zij gunstig

Edwin 14-11-2019

5 jaar extra garantie is een pluspunt bij mijn artikel
Zou extra service bij zitten: De vriezer zou op de plek in huis gezet worden, uitgepakt en alle verpakkingsmateriaal zou meegenomen worden. Super.. zou je denken!

De vriezer is, met wat geluk (bezorgers snapten mij niet door taalbarriere?) op zijn plek gezet (met de verpakkingsmateriaal nog om het product hee) met als gevolg dat ik de vriezer(32 kg!) uiteindelijk zelf nog heb moeten verplaatsen, uitpakken, en weer verplaatsen. Gemeld bij de klantenservice via FaceBook: geen reactie tot ik na 2 dagen nog een keer een bericht had gestuurd.
Uiteindelijk een oplossing.. De kosten voor de service zouden teruggestort worden. Deze waren inbegrepen, dus uiteindelijk geen oplossing.

ben rooze 13-11-2019

shop gekozen via kieskeurig het bestelde was niet gelijk leverbaar dus een duurder product gekregen zonder bijbetaling echt top service mooi op tijd geleverd door zeer vriendelijke jongens ook een dikke pluim voor hun

Helen 13-11-2019

Prima winkel. Bestelde wasdroger bleek niet meer leverbaar en op eigen initiatief werd een vergelijkbaar en goed alternatief geboden en ook direct geleverd. Staaltje klantvriendelijk meedenken!

Anneke 13-11-2019

Wij hebben al eerder bij Bemmel en Kroon een apparaat gekocht. Personeel netjes en deskundig en zoeken mee naar oplossingen en geven advies. Snelle levering, wij bevelen deze winkel zeker aan.

Tom 13-11-2019

Goede overzichtelijke winkel/site. Toen ik binnen kwam werd ik direct geholpen, goede uitleg over de producten die ze verkopen. Ik had zelf al een keuze gemaakt maar dit bleek oud model te zijn en nieuwe model was even duur dit werd direct gezegd.

Minpunt was de bezorging de jongens hebben bij mij wat beschadigingen achtergelaten en toen ik ze daar mee confronteerde was de reactie van dat zat er al meneer zijn wij niet geweest. Erg jammer dat dit moest gebeuren maar overal zeer tevreden.

P.B. Windhorst 13-11-2019

In de winkel zeer goede uitleg. De prijs was te hoog (hoger dan bij de concurrent), werd diirect gecorrigeerd.
Aflevering correct, goede informatie de aflevertijd. Aflevering snel en correct.

Frank 13-11-2019

Prima webshop, duidelijk en geen addertjes onder het gras. Gisteren besteld is vandaag in huis met sms 30 min van te voren!

Daniëlle 13-11-2019

Mijn wasmachine om 21.45 uur besteld en de volgende dag netjes netjes geleverd en aangesloten! Makkelijker kan niet! Goed geregeld!

FredE 13-11-2019

Inbouwmagnetron besteld via internet. Afhandeling vlot en netjes. Zodra bestelling bij hun binnen is wordt je over de bezorging goed op de hoogte gehouden. Samenvattend: prima!

C. Ristie 12-11-2019

Ik ben dik tevreden met Bemmel en kroon jullie winkels zijn goed en aantrekkelijk ingericht . Ik vind het een lust om in jullie winkel rond te lopen, alles is overzichtelijk en ordelijk opgezet. De prijzen zijn best betaalbaar en jullie aanbod is ruim. Service op zijn plaats, perfect . Om die rede geef ik jullie cijfer 10

L.Visser 12-11-2019

Wij moesten een nieuwe vaatwasser en oven kopen. Zijn naar Bemmel & Kroon gegaan omdat wij daar ooit onze keuken hebben gekocht naar volle tevredenheid. Recent ook overgestapt van gas koken naar inductiekoken. Ook de kookplaat bij deze leverancier gekocht. Wij zijn beide keren weer uitstekend geholpen, goed geadviseerd. De aflevering van onze vaatwasser en oven was vandaag. De monteur is ook geregeld door Bemmel & Kroon. Alles weer perfect, netjes afgeleverd en aangesloten.
Ik kan deze winkel van harte aanbevelen

marja 12-11-2019

super snel geleverd, echt top maar ik had toch voor 10 euro extra moeten laten instaleren. dat had een hoop rompslomp gescheeld. ben er wel erg blij mee.

Henk Groenenberg 12-11-2019

Onze vaatwasser was vrijdag kapot gegaan , en zaterdag middag om 17.00 uur stond de nieuwe er al.
Terwijl er velen op zaterdag niet leveren.
De prijs die wij voor deze Bosche vaatwasser betaalde was de laagste.
We zijner erg blij mee ,met deze stille vaatwasser.

Marcel 11-11-2019

vanmiddag een wasdroger uitgezocht bij B&K vanwege de €100,- kassakorting!!
vanavond wilde ik de droger daadwerkelijk bestellen …. wat blijkt??? Nu nog maar €25,- kassakorting?? Gebeld met een alleraardigste mevrouw van de klantenservice -- jammer maar helaas. Wat zijn dit voor rare streken B&k?? Ik wil gewoon de korting waarmee u adverteerde vanmiddag.

marden 11-11-2019

ik vind het een top winkel, we hebben hier onze keuken gekocht, een wasdroger, en nu een wasmachine.
en dat alles zonder klachten.
wij zijn tevreden!!

Mark-Peter 11-11-2019

De shop is prima. Het artikel een wasdroger gunstig geprijst. Levertijd bevalt uitstekend en de medewerkers die deze wasdroger komen afleveren zijn keurig. Tot op heden een super goede ervaring

P. Zijlstra 11-11-2019

Dit is de eerste keer dat ik een aankoop doe bij Bemmel & Kroon. Als de wasmachine het ineens begeeft, wil je snel actie.
Vandaag besteld, morgen in huis wordt volledig waar gemaakt. Op zondagavond laat nog besteld en maandag direct na de middag is de nieuwe machine al weer in gebruik. Van bestelling tot en met bezorging een zeer snelle en correcte afwikkeling.

Mw Leiwakabessy 11-11-2019

wij werden op een vriendelijke manier geholpen . We kregen een goed advies over het product die we wilde kopen nl;een afzuigkap, we kregen tekst en uitleg er over.Ook kregen we een goede service van de monteur die de afzuigkap bij ons installeerde deze man werkte erg netjes en realext en .gaf af ons enige tips hoe we het beste met een afzuigkap moesten omgaan. als wij nog meer apparaten nodig zou ik altijd eerst bij van Bemmelen gaan kijken

Klaas 11-11-2019

De winkel gekozen omdat de droger daar het goedkoopste was.
Overzichtelijke site zodat de bestelling zonder problemen geplaatst kon worden.
Duidelijke en heldere communicatie mbt de levering. De droger is op tijd volgens afspraak geleverd en geplaatst,