Deze score is berekend op basis van 3197 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

chris 08-01-2019

deskundige verkoper, snelle levering, deskundige monteur die netjes werkte en de tijd nam om het apparaat uit te leggen

Anoeska 08-01-2019

Wij hebben een vaatwasser besteld bij Bemmel en Kroon. We hebben deze online besteld. Er was een leuke kortingsactie.
We hebben er tevens voor gekozen om onze ouder vaatwasser mee te laten nemen en om de nieuwe te laten plaatsen. Daar betaal je iets extra voor maar was het zeker waard. Werd netjes op de hoogte gebracht wanneer en in welk tijdsbestek ze zouden komen. Daarnaast werd ik ook gebeld wanneer ze in de de buurt waren. De plaatsing verliep vlot en heel netjes. Erg tevreden!

PAUL 08-01-2019

Ze hadden een aanbieding dus dat was super alleen dan blijkt in eens dat Dynalogic de bezorger is, damn, ik heb telkens problemen of de bestelling wordt niet volgens afspraak geleverd en deze keer wordt ik door Dynalogic opgescheept met de verpakking materialen helaas was ik ervan uitgegaan dat ze die wel zouden mee nemen, helaas niet bij leveringen van Dynalogic

Carola vat 08-01-2019

Vind het een prima bedrijf netjes afgeleverd ondanks onverwachte bezig heden in de straat. Ook de service is top had een droger besteld maar die was niet leverbaar kreeg een duurder apparaat voor de prijs van het andere model

Michel 08-01-2019

Had een vaatwasser op het oog, maar deze was helaas niet op voorraad en tja ik moest "want mijn oude had het begeven". De vaatwasser welke ik op het oog had, was voorzien van een kunststof kuip en kreeg nu een upgrade naar één met roestvrijstalen kuip. Top geregeld, dank jullie.

elhenk 08-01-2019

Ten eerste ben ik zeer tevreden over de prijs en extra garantie van mijn nieuwe koelkast.
En ook wat de bezorging betreft zeer content want je krijgt van te voren een mail dat de koerier vertrokken is en kunt online zien waar de chauffeur zich bevind. en hoeveel adressen er voor je aan de beurt zijn. En als die dan in de buurt is krijg je nog een sms dat hij over 20 min bij je aan de deur zal zijn En dan word het product uitgepakt en op de plaats gezet en de oude mee terug genomen. Chappeau.

R 08-01-2019

Zeer correcte en duidelijke afhandeling van mijn bestelling. Zelfs direct een reactie terug bij een vraag per mail op 1 januari. Aflevering en installatie ook zeer kundig en netjes van tevoren telefonisch ingelicht over de aankomsttijd.

Ton Poorters 07-01-2019

De goedkoopste van Nederland en een van de beste service die er maar is.
Doen wat ze beloven en beloven wat ze doen.

Ivan 07-01-2019

Niet De eerste maal dat ik hier koop,altijd beste prijs. 1 foutje deze Keer,Vervoermtschpij niet op De hoogte dat ze oud toestel terug moesten nemen. Dit stond wel vermeld op aankoop faktuur.

Tamara 07-01-2019

Super aardige bezorgers en snelle service, zeer tevreden! Zondag avond besteld en op maandag rond de middag geleverd, netjes tevoren sms ontvangen dus niet thuis hoeven wachten, kortom zeer aan te raden!

John Blokker 07-01-2019

Wij zijn goed ontvangen en zijn snel en deskundig geholpen met de keuze van onze wasmachine. De verkoper weet waarover hij praat en kan hierdoor een advies op maat geven.
Levering was op de afgesproken tijd, oude wasmachine hebben ze meegenomen.

Heijsa 07-01-2019

Geweldig bedrijf. Ook oude collega's uit oud Zoetermeer filiaal zijn nog herkenbaar. Goede prijsstelling, goed advies , goede bezorging en aansluiting.

Fromberg 07-01-2019

Service van bezorging is slecht. Wasmachine en droger worden neer je zet er word niet gekeken of die water pas staat.
Wasmachine en Droger zijn zeer goed.

Sandra 07-01-2019

Prijs/kwaliteitverhouding is goed. Site is overzichtelijk. Kreeg direct een ontvangstbevestiging en werd ook heel goed op de hoogte gehouden mbt de leveringstijd. Koeriers kwamen keurig rond de afgesproken tijd. Twee vriendelijke jongemannen die gelijk aan de slag gingen. Oude apparaat keurig meegenomen en nieuwe apparaat gebruiksklaar gemaakt en zelfs een spoelprogramma aangezet. Ook erg fijn dat het verpakkingsmateriaal werd meegenomen. Kortom, dik tevreden.

Gabrielle 07-01-2019

Supersnelle levering met duidelijke afspraken en berichtgeving van de koerier. Netjes geplaatst goed aangesloten.

Arjan 07-01-2019

Snelle en goede levering bij een goede prijs. Ik heb al meer aankopen gedaan bij deze winkel en uiteraard beviel deze keer ook weer

Xander 07-01-2019

Zeer snelle levering via koerier, betaling onder rembours is mogelijk en telefonisch is het bedrijf goed bereikbaar. Tevreden!

C.Aertsen 06-01-2019

Wij zijn Zeer tevreden over onze bestelling bij Bemmel en Kroon, snelle levering, zeer vriendelijke mannen die binnen no time de machines op de 2e verdieping hadden gebracht en aangesloten.
GEWELDIG!

Ron Kraak 06-01-2019

Simpel en snel besteld. Vaatwasser was niet op voorraad, dit werd netjes gemeld, na 3 dagen een mail ontvangen en er werd een bezorgafspraak ingepland. Nette mannen. Niets was teveel.

Geoffrey 06-01-2019

Makkelijk en duidelijk en prijs technische oké.
De fornuis die ik eigenlijk besteld niet meer leverbaar , krijg een duurder uitvoering voor de prijs van het fornuis waar ik eigenlijk voor koos.
Top service zal iedereen willen aanraden hier te bestellen.

HBF 06-01-2019

Zeer klant vriendelijk, flexibel met de leveranties en goede voorlichting, een winkel om niet te vergeten, ga zo door.

Marije 06-01-2019

De keuken 5 jaar geleden gekocht bij B&K en we zijn daar heel tevreden over. Vakkundig geplaatst, duidelijk gecommuniceerd en alle afspraken keurig volgens plan nagekomen. Helaas is de vaatwasser aan vervanging toe. Goed advies voor de nieuwe en die is inmiddels ook helemaal volgens de afspraken geplaatst en doet het goed. Keurige monteur, niets op aan te merken! Zeer tevreden klant!

Igor 06-01-2019

Mooie en duidelijke website. Laat op de avond vaatwasser besteld met een mooie korting, werd na 5 min al gebeld omdat ik vergeten was de afleverdatum aan te geven. Keurig geregeld. Levering tot in de keuken.

Gerard 06-01-2019

Koelkast en inbouw diepvries besteld. De informatie op de site is vrij volledig, telefonisch een kleine bevestiging gevraagd en verkregen. De bestelde apparaten keurig volgens afspraak geleverd en oude apparaten meegenomen. Dezelfde dag ook een monteur gestuurd voor de inbouw. Heel tevreden.

Wasmachine 05-01-2019

Ben zeer tevreden en koop al jaren bij hen, goede service en duidelijke uitleg over het apparaat
wat ik koop.
Levering was zeer vriendelijk en correct met nog eens uitleg.

Kniepstra 05-01-2019

Ondanks dat de koelkast door het bedrijf zelf besteld moest worden, super snelle levering. Binnen een week hadden we hem binnen. Zelf mogelijkheid tot afspraak maken voor levering is zeer prettig.

Fedor 05-01-2019

Goed assortiment voor scherpe prijzen en ook nog eens een super snelle levering. Dit is mijn 2e online bestelling en ik kan niet anders zeggen dat ik uiterst tevreden ben!

Suzanne 05-01-2019

Duidelijk webshop, goede prijs, snelle levering en super goede communicatie. Na bestellen heb ik meteen een mail ontvangen met de datum en een uitleg. Vervolgens een track&tracecode met tijdvlak en foto van bezorger ontvangen. Half uur voor de levering een appje met de precieze tijd. Koerier kwam exact op het doorgegeven tijdstip. Echt top!

Hobby Elisa Wauben 05-01-2019

Ik kan alleen maar top zeggen het bestelde artikel was niet voorradig maar ik kreeg meteen een bericht hiervan. Enkele dagen later was het er dan ook Ik kreeg de avond er voor een bericht welke dag ik de bestelling wenste te ontvangen en s'morgens weer een bericht dat ze kwamen met een foto van de chauffeur erbij wat ik ook zeer prettig vond Een half uur van te voren kreeg ik nogmaals een mail met de juiste tijd. De chauffeur was zeer vriendelijk Dus ik kan alleen maar zeggen TOP

Richard 05-01-2019

Wij hebben een Siemens wasmachine gekocht. Het was nergens goedkoper te vinden en de service was uitstekend . Vrijdag om 18:00 gekocht en zaterdag om 14:00 in huis.

RD 05-01-2019

Op vrijdag ging de wasmachine stuk.
Snel op internet vergeleken.
Bemmel en Kroon was bij de machine die wij wilden het goedkoopste.
En ook nog op zatermiddag geleverd en aangesloten. We hadden er niet op gerekend dat we in het weekend weer konden wassen.
Ook leuk dat je kunt volgen waar de bezorger
is en hoeveel afleveradressen hij nog te gaan
heeft .
Dan ook nog een smsje een half uur van te voren.
Je weet dus precies waar je aan toe bent.

Tim Bosseloo 05-01-2019

We kochten een wasmachine van Miele met een eindejaarsdeal aan een erg scherpe prijs. Levering in België was inclusief en kon al de volgende dag! Om dit toch maar even te checken even gebeld en ja hoor, een vriendelijke man bevestigde dit. Betaling kon per pin bij levering. Nog diezelfde avond reeds mailtje van de koerier; ‘s ochtends opnieuw met track en trace alsook een sms ongeveer 1 uur voor levering. Dit was allemaal erg precies. Twee beleefde heren installeerden de machine, namen zoals beloofd de oude machine en het verpakkingsmateriaal mee terug. Tiptop service en bijzonder snel geregeld allemaal!

Anton Bood 05-01-2019

De gemaakte afspraken zijn keurig nagekomen en ook de montage verliep prima.
Zelfs na een kleine klacht en een tweede bezoek van de monteur, werd het verhelpen goed in gang gezet.
Daarbij vond ik het financiële aanbod van de winkel ook interessant waardoor ik tot koop overging.

Smittenaar 05-01-2019

Ik heb en verkeerde kookplaat geadviseerd gekregen. Ik wilde dezelfde kookplaat als ik had. Deze bestond helaas niet meer, maar er was wel een opvolger daarvan. Deze opvolger ziet er wel hetzelfde uit, maar blijkt technisch gezien anders. Daar waar ik in het verleden een hele goede wokzone had aan de linker zijde blijkt de huidige pit aan de linker zijde heel veel minder vermogen te hebben. Daarnaast moet deze kookplaat op 3 fase worden aangesloten. Dit is door Bemmel en Kroon niet vermeld (de adviseur wist dat ook niet). De kookplaat is nu dus verkeerd aangesloten door hun. Twee maal een monteur van Atag over de vloer gehad. En heel veel telefoongesprekken en mails zowel met Atag als Bemmel en Kroon. Beide partijen vinden de de ander het op moet lossen. Een specialist van Atag heeft heel helder gemaakt dat de kookplaat die ik geleverd heb ook op een 3 fase aansluiting niet zal werken als mijn oude plaat (ik heb dit zwart op wit). De linker zone is niet ontworpen als wokpit. Er zijn wel Atag kookplaten in dezelfde afmeting en passend in mijn aanrechtblad die wel voldoen. Atag heeft daar de artikelnummers voor opgegeven. Ook Bemmel en Kroon heeft deze informatie.
Ik als klant ben bereid alle kosten op mij te nemen voor de 3 fase aansluiting tot en met de meterkast. Deze kosten kunnen flink oplopen. Wat ik wil van Bemmel en Kroon is dat zij mij een andere kookplaat leveren zoals opgegeven door Atag, de eerder foutief geleverde afvoeren en de nieuwe kookplaat aansluiten vanaf de meterkast (waar dan die 3 fase opzit, door ons zelf geregeld en bekostigd).
Deze hele kwestie loopt nu al vanaf september en heeft mij al eindeloos veel tijd en energie gekost. Bemmel en Kroon is van mening dat ik maar moet leren leven met de geleverde kookplaat, maar dat ik die dan nog wel op eigen kosten goed aan zal moeten sluiten. Dan maar niet meer wokken of wokken op een zone die daar niet geschikt voor is, vindt Bemmel en Kroon.
Wat een wanprestatie van Bemmel en Kroon, en dat nadat ik de afgelopen jaren daar diverse apparaten heb gekocht. Je zou toch denken dat ze wel zorgvuldiger met een goede klant omgaan.
Wat mij betreft is deze zaak nog niet gesloten, ik sta volledig in mijn recht, heb de hele geschiedenis met Bemmel en Kroon op mail dus desnoods lossen we het op via de advocaat. Heel naar dat dit zo moet lopen.....

bkdebruijn 05-01-2019

- Snelle bezorging
- Tijdstip bezorging goed aangegeven en half uur vantevoren gebeld
- Professionele en aardige installateurs
- Koelvriescombinatie is zeer netjes ingebouwd, goede tips gekregen.
- Zeer tevreden met product

T. Verhoeff 05-01-2019

Gebruiksvriendelijke site. Vriendelijk en goed te woord gestaan toen ik belde. Mogelijkheid installatie bij te kopen. Ook daarover (via de mail dit keer) contact gehad. Wederom adequaat en vriendelijke reactie. Ouderwets degelijk winkelen, maar dan online.

T. Verhoeff 05-01-2019

Gebruiksvriendelijke site. Vriendelijk en goed te woord gestaan toen ik belde. Mogelijkheid installatie bij te kopen. Ook daarover (via de mail dit keer) contact gehad. Wederom adequaat en vriendelijke reactie. Installatie, levering nieuwe en ophalen oude apparaat prima in orde. Ouderwets degelijk winkelen, maar dan online.

Hendrik 05-01-2019

Een zeer overzichtelijke webshop met prima productinformatie en een scherpe concurrerende prijs.
Communicatie na bestelling informatief en prima verzorgd. De levering helemaal super. Keurig op de afgesproken dag en tijd. Alle lof zonder enige wanklank.

Robin 05-01-2019

S’ avonds 20:00 uur besteld en de volgende ochtend voor 11:00 in huis. Keurig netjes. Top hoor.
En een hele mooie prijs. Hoe het product is, dat moet ik afwachten. Maar Bemmel en Kroon complimenten hoor.👌🏼

B. 05-01-2019

Deskundige verkoper, wist de verschillende mogelijkheden van de diverse machines goed uit te leggen. Wat ons wel opviel is dat de verkoper niet van onze wensen uitging, maar van wat hijzelf belangrijk vond (b.v. automatische wasmiddeldosering)
Er werd een scherpe prijs gemaakt, waardoor we de beslissing snel namen.
Snelle levering en deskundige monteurs die de boel netjes en vlot aangesloten hebben. Oude apparaten werden door het bedrijf afgevoerd.

MAR 05-01-2019

Ik had mijn koelkast gevonden. Echter een model wat al 15 jaar wordt geleverd, met veel vernieuwingen in de afgelopen jaren. Ik heb telefonisch gevraagd om één van de nieuwere modellen. Bemmel&Kroon heeft de moeite genomen te kijken naar de productiedatum van de koelkast die ze op voorraad hadden, hun antwoord; 2018. Na bezorging blijkt het een koelkast te zijn van oktober 2018. Ik ben echt heel tevreden.

Irene 04-01-2019

Erg snelle levering!
Goede informatie over de wasdroger, de verzending en de prijs van de gekochte wasdroger was het goedkoopste vergeleken met andere aanbieders.
De bezorgers waren een verademing, snel correct, namen alle troep mee en waren erg vrolijk!

T Montizaan 04-01-2019

Het artikel dat we hadden besteld was niet meer op voorraad en werd ook niet meer geleverd. Op zich dus eigenlijk een minpuntje. Maar in plaats daarvan kregen we wel de nieuwe (betere) opvolger van het product voor de (lagere) prijs van het uitgezochte product. Super! Snelle levering ook, binnen 1 dag na bestelling.

Hans 04-01-2019

Dit is mijn allereerste ervaring met dit bedrijf, alleen maar positief: zeer snelle levering, super service, snelle en zeer correcte afhandeling van de bestelling ook van de wijziging. Het verschil in aankoop bedrag al terug ontvangen voor levering. Up to date informatie over levering en tijdstip van levering. Helemaal tevreden.
Het gekochte artikel moet nog in gebruik worden genomen, ziet er prima uit en is goed geplaatst.

Erwin 04-01-2019

's Avonds wasmachine besteld, de volgende dag keurig geleverd, aangesloten en getest door de bezorgers, oude wasmachine is weer netjes meegenomen. Alles naar wens verlopen.

Eelco 04-01-2019

Goed geleverd, goede prijs.
Ook belangrijk: de bezorgers van Dynalogic die voor B&K reden deden alle moeite om de Amerikaanse koelkast op zijn plaats te krijgen.

Gerarda 04-01-2019

Prima levering. Bezorging volgens afspraak. Vriezer is netjes in huis gebracht en oude vriezer weer meegenomen. Niets op aan te merken.

A. Kooijmans 04-01-2019

Vriendelijk ontvangen. Prima geholpen bij overstap van koken op gas naar inductie. Goed advies en bereid om de prijs van inductieplaat te verlagen, daar hij op internet bij een concurrent goedkoper was.

C&A 04-01-2019

De levering van de zowel de oven en afzuigkap is netjes en tegen een goede prijs op tijd geleverd. Ook het bezorg systeem met de firma Dynalogic, werkt perfect. Zowel de firma Bemmel-Kroon & Dynalogic doen wat er verwacht kan worden en afgesproken is. Is een voorbeeld voor anderen.

Albert 04-01-2019

Gisteravond wasdroger stuk. Populair alternatief gezocht dat in 7 winkels niet voorradig was en met minimum levertijd van 1 week, maar Bemmel en Kroon had er 2 staan. Kort telefonisch contact en net voor sluitingstijd besteld. Dus vandaag aan de andere kant van Nederland afgeleverd. Perfecte timing.
Vanochtend meteen al een sms met verwachte levertijd en bestelling hele via track & trace prima te volgen. Vlotte en zeer correcte afwerking. Aanrader!