Deze score is berekend op basis van 3211 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

GWoutets 10-11-2015 In de winkel gekocht
Forepark Leidscheveen/Den Haag

Mooie grote winkel, ruim opgezet en rustieke uitstraling. Goed te bereiken met de auto (voldoende parkeerplaatsen), maar ook openbaar vervoer komt zeer dicht in de buurt van de winkel.

Nadat mijn vrouw en ik eerst (bij ons thuis) een gesprek hadden gehad met een ongeinspirieerde en ongemotiveerder meneer van keuken-renovatie.nl (met welke meneer wij dus niet in zee zijn gegaan) op dezelfde dag naar B&K gereden in het Forepark te Den Haag. Wat een verademing: de rust en professionaliteit die van deze verkoper afstraalde was ouderwets goed.

Alles wij wij zochten was overzichtelijk opgesteld en er was genoeg variatie aanwezig om een goede keuze te maken.

Ofschoon mijn vrouw en ik veel online kopen was het "gewoon" winkelen bij B&K net zo snel en makkelijk. Top winkel.

GWoutets 10-11-2015 In de winkel gekocht
Forepark Leidscheveen/Den Haag

Mooie overzichtelijke opstelling van alle apparatuur

Nadat mijn vrouw en ik eest bij ons thuis een totaal niet-geinspireerde cq gemoiveerde 'keuken-renovator' thuis hadden ontvangen (wasr wij dus niet in zee zijn gegaan) dezelfde middag naar B&K gereden. Wat een verademing was dit: de rust en de klantvriedelijkheid straalde ervan af. Helemaal zoals het hoort!!

Alles wat wij wilde hebben onder 1 dak.

Ondanks dat mij vrouw en ik veel online winkelen was het winkelen bij BK in het Forepark Den Haag helemaal oke.

mevr S 10-11-2015 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

Een enorme grote keuze van Koelkasten welke allemaal keurig en overzichtelijk stonden opgesteld. Daarbij was duidelijk de benodigde info kort maar krachtig af te lezen op de koelkast en info ernaast op ooghoogte te lezen.

Ook hier weer een goed cijfer.. Bij binnenkomst werden wij netjes begroet, konden wij eerst wat rondkijken en werden daarop weer keurig benaderd door de medewerker.Deze luisterde goed naar onze wensen, gaf goede opties, liet ons even samen beraadslagen en bekeek bij het bestellen wat voor ons de snelste mogelijkheid tot bezorgen was.Zeer prettig is ook het email en telefonische kontant voor het bezorgen.

Ik had zelf al onderzoek gedaan bij diverse consumentensites en kwam bij Bemmel en Kroon uit voor een goede prijs en aanbod, wat ook al te zien was op hun website.

Een dikke 10!! Wat een mooie verzorgde zaak en wat een sortering. Geweldig goed en wat werden we fijn en rustig geholpen. ( dat mochten we helaas bij een andere winkel daar in de buurt niet meemaken..waar alles rommelig stond en er ons niet eens bij binnenkomst gedag gezegd werd ..terwijl het heel rustig was) Wij gaan nu niet meer zo snel bij anderen maar direct bij deze winkel kijken!

Voor een eerlijk en rustig advies hoeven wij niet meer na te denken om verder te kijken.. Dichtbij zoeken wij het bij.... Bemmel & Kroon Goede prijs en kwaliteit verhouding met de juiste service... Dat is waarom ik ze met een gemiddelde van 9,5 beloon!

mevr S 10-11-2015

Klantenservice..Wellicht kunnen jullie Bemmel &Kroon veranderen in de bedrijfsnaam wat het moet zijn . Bemmel & Kroon!!
Excuses ...typefout!

D1n1 10-11-2015 In de winkel gekocht
Cruquius

Toegankelijke site, en in Cruquius een overzichtelijke winkel

Zeer vriendelijk en deskundig personeel, op tijd geleverd

Groot assortiment, ook A merken, scherp geprijsd, goede garantie

Voor witgoed en keukenapparatuur prima zaak, zeer betrouwbaar

D1n1 10-11-2015

Het betrof hier ordernr 499069

Echtpaar Ermelo 10-11-2015 Via de website gekocht

Goede en overzichtelijke website. Het sorteersysteem met merken en specificaties werkte goed

Na de bestelling ontvingen wij per e-mail direct een bevestiging van de aankoop en een mededeling dat het bestelde artikel een levertijd had van 3 dagen. Na 3 dagen kwam een mail binnen dat het artikel binnen was en konden we aangeven welke dag bezorgd moest worden. Wij hadden de volgende dag aangegeven en dat werd direct bevestigd. Het bezorgen is perfect verlopen.

Breed segment met een zeer goede kwaliteit/prijs verhouding

Goede winkel waar alles goed is verlopen.

Edwin 10-11-2015 Via de website gekocht

Duidelijke site. Bestellen eenvoudig.

Artikel netjes geleverd en geinstalleerd.
Na ongeveer een maand erachter gekomen dat ik mijn administratie niet goed op orde had. Na mailcontact binnen 2 minuten geregeld.

Aanbod is ruim voldoende lijkt me.

Als ik volgende keer iets nodig heb kijk ik eerst hier.

cwa 09-11-2015 Via de website gekocht

Duidelijke webshop

Prima levering. Een afspraak over wanneer ze het komen brengen en een kwartier van tevoren een belletje dat ze eraan komen.
Vriendelijke bezorgers die afval direct meenemen en alles instaleren.

heel veel en direct leverbaar

veel service en een lage prijs

Dilaver Cakmak 09-11-2015 Via de website gekocht

Webshop is duidelijk en overzichtelijk opgezet

Alle gangbare merken en modellen zijn vertegenwoordigd

Samsung wasmachine besteld en ontvangen.
Prijzen zijn de laagste die je kan vinden op internet.
Alle stappen tot afleveren worden goed gecommuniceerd via mail.
Beslist een van de betere webshops..

rdgroot 09-11-2015 Via de website gekocht

snel accuraat en degelijk

andere leveranciers hadden het apparaat niet, Bemmel en Kroon heeft het toch voor elkaar gekregen stipt binnen een dag te leveren. Fantastisch

zie service

tuurlijk. Goed, netjes geleverd en volgens afspraak.

Jelmer 09-11-2015 In de winkel gekocht
Cruquius

Goede website, duidelijke omschrijvingen, uitgebreide productrange

Je word goed op de hoogte gehouden van je lopende bestelling, deskundig advies en goede scherpe prijzen! ook het uitstellen van een bestelling qua leverdatum geen probleem!

zeer uitgebreid!

professioneel!

JD 08-11-2015 Via de website gekocht

Besteld en snelle levering. Prima!

Groot assortiment

Snelle levering. Wasmachine werd naar zolder gebracht en aangesloten. Prima!

Ria 08-11-2015 Via de website gekocht

Netjes verzorg en overzichtelijk

Super vriendelijke snelle levering

uitgebreid ruim voldoende

Klantvriendelijk denken mee goede service

DH499666 super levering op vrijdag middag besteld op zaterdag ochtend geleverd en geplaats.

Ries 08-11-2015 In de winkel gekocht
Cruquius

Op vrijdag in de winkel op de Cruquius boulevard geweest om mij te oriënteren. Ik werd hierbij zeer vriendelijk te woord gestaan door een vrouwelijke medewerker. Er werd niet opdringerig gereageerd en mevrouw was uiterst informatief.

Wat verzending betreft kan dit wel iets beter. Wanneer gebruik gemaakt wordt van bijvoorbeeld een installatieservice dan moet er extra betaald worden en kan er niet in het weekend geleverd worden. Hier valt nog een slag te behalen.

Zie beoordeling onder Gemak

Ik was op zoek naar een gasfornuis, koelkast en wasmachine. In de winkel stonden er een flink aantal van de laatstgenoemde. De losstaande koelkasten en fornuizen waren minder aanwezig.

Over het assortiment van de internetwinkel kan ik geen oordeel vellen.

Vriendelijk personeel in de vaste winkels. Goede service, al valt hier nog een kleine slag te behalen.

Marco 08-11-2015 Via de website gekocht

Website was eenvoudig en gaf voldoende informatie. Met name de specificatie is vaak bepalend en deze was duidelijk en voldoende uitgebreid.

Levertijd was uitstekend en conform opgave. Aangezien het oorspronkelijk bestelde niet geleverd kon worden werd er een (duurder) alternatief geleverd tegen de oorspronkelijke prijs. E.e.a. was van tevoren kenbaar gemaakt en indien niet accoord dan konden we de levering annuleren.

Assortiment dik in orde. Prijs/kwaliteit verhouding goed

Fijne winkel. Komt keurig zijn verplichtingen na, en zo niet dan wordt daar direct op gereageerd.

vd voorn 08-11-2015 In de winkel gekocht
zoeterwoude (rijneke boulevard)

alles stond netjes en duidelijk uitgestald in de winkel

je wordt er heel goed,zeer netjes geholpen en doen graag een stapje extra

alles stond netjes en duidelijk uitgestald in de winkel

goede service en marktconforme prijzen

ZTW498166

adijkstra02 07-11-2015 Via de website gekocht

De site is overzichtelijk.

Ik heb eerst een offerte gevraagd en die kwam keurig in de mail en was zelfs nog iets lager dan op de site stond. Levering was precies zoals afgesproken.

Heel veel keuze en ook nog eens verbazend goedkoop.

Goede prijzen, overzichtelijke site en voor mij ook belangrijk dat ze een winkel hebben waar je de producten ook gewoon kan zien en bekijken

eusenelf 07-11-2015 Via de website gekocht

Snel en makkelijk bestellen.

Bij vragen krijg je direct een reactie. En de levering wordt super nauwkeurig opgegeven.

Prima, ik heb alles kunnen vinden waar ik naar op zoek was.

Er is gewoon geen enkele reden om níet bij ze te kopen.

Geweldige service, je krijgt direct een reactie als je een mail stuurt. Vooral wat betreft levering scoort dit bedrijf! Ze leveren kosteloos, zelfs op de 3e verdieping zonder lift. En je wordt perfect op de hoogte gehouden van de levering, je kunt de chauffeur nauwgezet volgen via GPS, echt top! Kortom, genoeg redenen om bij Bemmel en Kroon te kopen, zij zijn absoluut klantgericht.

Ron 07-11-2015 Via de website gekocht

Gezocht op productnaam en via kieskeurig (goedkoopste) de link naar Bemmel en Kroon aangeklikt en besteld.

Volgende dag belde men ons op (over de betaling via ideal) hadden een foutmelding gehad ( maar was wel van onze rekening afgeschreven) ze gingen contact opnemen met ideal.

Goede contact, zowel via de mail als telefonisch. Wij hadden gevraagd om de koelvries combinatie te leveren op vrijdag, maar was niet op voorraad. Vrijdag belde men dat ze evt. konden leveren op zaterdag (dag later). prima service. Zaterdag om 18:30 uur koelvries geleverd.

Anita 07-11-2015 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

We hebben onze nieuwe wasmachine in de winkel in Zoeterwoude gekocht.

We werden in de winkel heel erg goed geholpen en geinformeerd over de verschillende wasmachines en gewezen om de op dat moment geldende acties.

Het assortiment is heel groot en als je in de winkel koopt krijg je vaak nog een extra korting.

Prima assortiment en prima verkopers.

mirjam 07-11-2015 Via de website gekocht

snel besteld, goed contact, oke info

2e artikel bleek kwijt, daarom niet geleverd op afgesproken dag. Echter wel 's ochtends vroeg contact dat de levering niet kon komen en later weer een bericht wanneer wel.

ik vond wat ik zocht

alles heel prima voor elkaar

prima webshop!

M. de Vrieze 07-11-2015 Via de website gekocht

Prima service. Je hoort ruim van te voren via mail binnen welk tijdsbestek en datum geleverd wordt en kort voor aflevertijd krijg je een telefoontje van de chauffeur. Aardige hulpvaardige jongens overigens!

Zie hierboven. Je kunt tegen meerbetaling ook je aankoop laten aansluiten of inbouwen. Een optionele service en dat is fijn.

Volledig assortiment met scherpe prijzen

Bestellen online, telefonisch of in de winkel dus voor iedereen een manier op maat

Mdm 07-11-2015 In de winkel gekocht
Cruiqius

Toppie was het

Dat is wat je nodig hebt is daar top

Ziet er goei uit voor de klanten en je word goei geholpen ook top😄😄😄

Stephanie 06-11-2015 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

snel en duidelijk antwoord op al je vragen, makkelijk te bereiken voor contact en volgens afspraken geleverd

Ruime keuze

Prima website om alvast eens te kijken, veel keus maar gelukkig fijne medewerker die mij hielp en adviseerde met/over de apparatuur! Ik zou mijn volgende apparaten weer hier kopen

Review 06-11-2015 In de winkel gekocht

6,8

In de winkel was de service zeer goed. Afwikkeling snel en de bezorging ook snel (volgende dag). Bij de bezorging is de wasmachine vervangen en is er alleen flinke schade aan de vloeren en trap veroorzaakt. De bezorgers hebben een ravage achtergelaten met krassen op de muur, roest en vetvlekken op de vloeren en trap afkomstig uit het oude apparaat. Dit had veel beter gekund door het oude apparaat netjes te verpakken. Vraag mij af of zij thuis ook zo met hun woning waren omgegaan.

Winkel is prima bezorging buitengewoon slecht door de veroorzaakte schade.

karel 06-11-2015 In de winkel gekocht
Zoeterwoude Rijndijk

fine zaak snel en vakkundig geholpen

alles volgens afspraak
snel en accuraat

ruime keuze

schoon, netjes en heel aardige mensen

oeterwoude

Ria 06-11-2015 Via de website gekocht

goed te vinden op internet.

Zeer correct te woord gestaan. Alle afspraken correct nagekomen.

Geen klachten over gesprek met verkoper, en ontvangst van product. Alles naar volle tevredenheid verlopen.

Aalbers 06-11-2015 Via de website gekocht

God overzicht van producten en van de voorraad

Vrolijk, levertijd klopt.

Prima.

Vakkundig, vriendelijk en vrolijk.

Goede service, vakkundig, vriendelijk en vrolijk.

Joost Augusteijn 06-11-2015 In de winkel gekocht
Cruquius

Op zeer prettige manier geholpen om de juiste keuze te kunnen maken

Alles is keurig thuis bezorgd op het afgesproken tijdstip. Bezorgers waren netjes en gingen zorgvuldig met de spullen om.

Zeer ruimte keuze, veel producten fysiek aanwezig zodat een juiste keuze gemaakt kan worden.

Top service

Rick 06-11-2015 Via de website gekocht

Overzichtelijke website
Gemakkelijk om een bestelling te plaatsen en betaling mag bij aflevering tegen geringe meerprijs (4,95)

Prima bereikbaar voor het beantwoorden van vragen
Aflevering binnen 24

Geen verdere motivatie

goede prijs
prima bereikbaar
snelle levering
bij aflevering betalen

Danielle 05-11-2015 Via de website gekocht

gemakkelijke, overzichtelijke site

Erg klantvriendelijke en behulpzame mensen,Super snelle bezorging.Kan bezorg wensen kenbaar maken.

mooie design spullen

Meedenkend personeel, klantvriendelijk, snelle afhandeling.

Bemm1 05-11-2015 In de winkel gekocht
van Bemmel en Kroon

Desgevraagd deskundig advies

Snelle levering, maar ok op afroep mogelij.

Overzichtelijke winkel

Bemm1 05-11-2015 In de winkel gekocht
Van Bemmel en Kroon

Desgevraagd deskundig advies

Snelle levering, maar ook op afroep mogelijk.

Alles overzichtelijk.

Erwin 05-11-2015 Via de website gekocht

simpel bestellen online. Zouden wellicht nog een paar filters bij worden gezet zodat je nog makkelijker kan zoeken wat het beste is in jouw situatie. Eenmaal bestelling gedaan ging alles vlot en automatisch. Keurig netjes mail ontvangen wanneer ze komen. En zelfs tijdens opgegeven tijd ontving ik een telefoontje dat ze binnen een kwartier voor de deur zouden staan. Vind ik bijzonder prettig.

Telefonisch contact met verkoper gehad over wat beste optie zou zijn in onze situatie. Gesprek als prettig ervaren. Leveringstijd was prima en alle afspraken zijn keurig netjes nagekomen. Droger werd ook nog aangesloten. Omdat het stopcontact op een erg lastige plek zat was ik blij dat ze dit deden want ik kwam er nauwelijks bij.

Divers assortiment. Naast de dure A merken ook plek voor de wat goedkopere merken. Als je kijkt naar andere winkels staat Bemmel en Kroon altijd bij de goedkoopste aanbieders (in ieder geval op de productgroep waar ik voor op zoek was, namelijk een wasdroger)

als je weet dat ze tegen de goedkoopste prijzen hun producten aanbieden en je weet dat de service perfect is waarom zou je dan bij andere winkels moeten kijken?

I 05-11-2015 In de winkel gekocht
Fore Park

Wij zijn al langer klant bij Bemmel en Kroon dus de weg erna toe en het verdere verloop is ons bekend.

De winkel is goed te bereiken met voldoende parkeergelegenheid.Wat de levering betreft is gegaan zoals beloofd via de mail zijn we op de hoogte gebracht van wanneer ze precies zouden komen. We zijn daar niet de hele dag voor thuis hoeven te blijven. Het is zoals de andere keren goed verlopen wat de retoursprocedure betreft.

het assortiment is voldoende, de juiste uitleg en de prijs is zoals bij de andere leveranciers. Maar zoals ik al eerder schrijf we komen al jaren bij Bemmel en Kroon en zij dus ook erg tevreden.

een goed geordende winkel ,overzichtelijk en veel keuze

annemieke 05-11-2015 In de winkel gekocht
crucqius

Duidelijk en overzichtelijke opstelling van de produkten

Goede uitleg,niet opdringerig

Genoeg van alles aanwezig

Nooit een 10;-)

Dominique 04-11-2015 Via de website gekocht

zoekcriteria op site zouden beter kunnen, zodat je minder items krijgt om uit te kiezen. Verder klantenservice die meedenkt en vriendelijk is, dus top.

Vriendelijke klantenservice. Foutjes gemaakt bij het leveren en dit werd snel opgelost.

uitgebreid.

uitgebreid assortiment, goede prijs, snelle reactie van klantenservice, vriendelijk.

geen verdere toelichting

ijkerdijk 04-11-2015 In de winkel gekocht
Rijneke boulevard.

Ruime opzet van de winkel met brede paden, trap met tapijt, klantenlift en klantentoilet.

Onbevooroordeelde begeleiding, aandacht voor de wensen van de klant.

Voor ons iets te up-to-date.

Mooie winkel met uitstekende service.

petersy 04-11-2015 Via de website gekocht

Artikel snel gevonden

Foutje op Factuur na een Telefoontje hersteld

Er is van alles te koop

Kleine storing in ideal betaling terwijl je aan de chauffeur betaald maar het werd geen probleem

gos 04-11-2015 Via de website gekocht

via de website achter je buro of lekker op de bank bestellen

Als je belt wordt je netjes te woord gestaan en er wordt ook teruggebeld als er iets niet duidelijk is. Goede communicatie.

Genoeg te kiezen.

Duidelijke website en vriendelijk personeel.

prvs 04-11-2015 Via de website gekocht

eenvoudig en snel te bestellen zonder account aan te maken.

Snel geleverd (volgende dag) en ook nog eens op tijd. Werd aangegeven tussen 12 en 15 en ze waren er om 12:20. Keurig van te voren gebeld dat ze eraan kwam en ruim de tijd om alles in orde te maken.

Ruime keuze in producten

Overal goede, snelle en makkelijke service

Nicky 04-11-2015 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

We zijn zeer tevreden over de geboden service, en de verkoper kwam eerlijk en betrouwbaar over. Hij nam rustig de tijd en legde alles nauwkeurig uit.

Goede en betrouwbare service, en zeer klantvriendelijk!!

Jaap 04-11-2015 Via de website gekocht

Perfecte website. Makkelijk leesbaar en duidelijk

Prima service. De ene dag 's middags besteld en de volgende dag 's morgens al binnen

Goed assortiment tegen een redelijke (lees lage) prijs

Al met al een echte aanrader vanwege snelle en perfecte levering

Ook de transporteur Dynalogic is helemaal geweldig. Hun track&trace website is prima. Je weet tot bijna op de minuut nauwkeurig wanneer ze voor je deur staan.

Maurice 04-11-2015 Via de website gekocht

Heldere website en berichtgeving over levering.

Bezorging was klantvriendelijk en werd gedaan volgens planning.

Duidelijke en goede communicatie. Gratis bezorging en bestelling was precies zoals afgesproken.

Ronvv 04-11-2015 Via de website gekocht

Service aan huis, scherpe prijzen. Telefonisch contact wat moeilijk.

Monteurs zijn makkelijk te tracen. Dus goed te plannen. Alleen jammer dat ze de wasdroger in eerste instantie niet aansloten. Ik moest ze er echt op wijzen. Na aansluiting afvoerslang gevraagd of dat nu automatisch via de slang zou lopen. Antwoord: ja. Zelf het boekje er op na geslagen: er moesten nog wat knoppen worden omgezet. .

Koper.. 04-11-2015 In de winkel gekocht
Bemmel & Kroon

Duidelijke site, ook de winkel uitgebreid. Snelle levering.

Top, maar 5,00 pin kosten is wel een beetje vreemd! T moet dus toch ergens vandaan komen....

Groot

In een woord top! De goedkoopste internetwinkel. Waar je ook nog de binnen kan lopen voor advies deskundig!

ppp 04-11-2015 Via de website gekocht

Heldere webshop welke je in staat stelt om snel een keuze te maken tussen verschillende vergelijkbare producten door de vergelijkings mogelijkheden.

Prima, op voorraad is ook echt op voorraad. Dit is bij andere webshops wel eens anders.

Ruim voldoende

Ruime keuze, beste prijs en snelle levering en lagere prijs voor plaatsing witgoed dan bij concurrenten. BKI498614

Richard d B 03-11-2015 In de winkel gekocht
Zoeterwoude-Rijndijk

Naast een goede wegwinkel , zijn wij ook goed geholpen in de winkel over het juiste type tegen een goede prijs

Goede informatie van de verkoper in de winkel en daarnaast voor een klein bedrag van euro 25,00 drie jaar extra garantie kunnen aanschaffen

Veel artikelen waren ook daadwerkelijk te zien en konden gedemostreert worden en hierdoor de juiste keuze kunnen maken

Ja door de goede informatie van de verkoper en wist ook alles te vertellen over het apparaat en hierdoor de juiste keuze tegen een goede prijs kunnen kopen. top!!!!

a 03-11-2015 In de winkel gekocht
zoeterwoude rijndijk

makkelijke winkel om door te lopen

goede uitleg over de apparaten en een uitdraai voor het inbouwen

ruime keuze van apparaten in iedere prijsklasse

fijne winkel met scherpe prijzen, vriendelijk personeel.

snelle levering goede dudelijke informatie redelijke prijzen

greenways 03-11-2015 In de winkel gekocht
den haag( forepark)

na wat rondneuzen op internet toch even langs de winkel, korte uitleg en een heel stuk wijzer. een half uur later de winkel uit met een aankoopbon voor een nieuwe droger, levering volgende werkdag!

zaterdagmiddag langs om een wasdroger te bekijken, na een duidelijk uitleg een bestelling geplaatst.
deze kon de volgende werkdag al geleverd worden.

ruime keus in apparaten, voor elke prijsklasse een goede oplossing

de gehele service, verdient een goede beoordeling

Marja 03-11-2015 Via de website gekocht

Bestellen ,betalen en gratis gebracht en oude droger meegenomen .

Gratis gebracht en op zijn plaats gezet

genoeg keuze en laag geprijsd