Deze score is berekend op basis van 3200 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

merian 19-07-2017 Via de website gekocht

een super snelle en nette levering van diepvrieskast

Na wat zoeken kwamen wij terecht bij veiling online (Bemmel & Kroon ) voor onze nieuwe aankoop .
de prijs en kwaliteit was goed ,na telefonische contact te hebben gehad vanwege vernieuwing bestelde artikel, werd de siemens diepvries kast , netjes en zorgvuldig geleverd en geplaatst voor de afgesproken tijd .

G. Bouwhuis 18-07-2017 In de winkel gekocht
Cruquius

Super service!

In de winkel zeer goede voorlichting gehad voor onze nieuwe inbouwvaatwasser. De verkoper was zeer kundig en wist precies aan te geven welke maat/model we moesten hebben obv het typenummer van de oude machine. Een aanbetaling was niet noodzakelijk. Levering en montage waren goed geregeld, vrijdag besteld, dinsdag vakkundig geïnstalleerd door de vriendelijke monteur. Betaling per pin nadat het apparaat was geïnstalleerd, getest en een korte uitleg was gegeven. Uiteraard werdt de oude machine en het verpakkingsmateriaal afgevoerd en was de keuken schoon na de installatie. Kortom, dik tevreden!

G. Burger 18-07-2017 Via de website gekocht

Helemaal top !

Wasmachine was niet meer leverbaar die we hadden besteld bij Bemmel en Kroon maar kregen de opvolger van de machine voor dezelfde prijs ! Vlotte en keurige levering ! Een zeer tevreden klant !

Pauline 18-07-2017 Via de website gekocht

Hele goede service!!

Ik heb voor deze shop gekozen omdat ik het een duidelijk en gebruiksvriendelijk uitstraling vind hebben. Daarnaast hebben ze veel keus aan producten.

Henk 18-07-2017 Via de website gekocht

Bemmel en Kroon laat je positief in de kou staan.

Bemmel & Kroon is voor mij al jaren een betrouwbare internet leverancier, waarom ?
Service & Advies , prijstechnisch, aanbod en begeleiding bij aankoop.

Jeanne Boeren-Muselaers 18-07-2017 Via de website gekocht

Supergoede service

Heel erg goed. Ik had een broodbakmachine besteld voor mijn jarige dochter. Het type dat ik besteld had was niet meer leverbaar en toen kreeg ik een beter apparaat zonder bijbetaling geleverd. Petje af!

Edwin 18-07-2017 Via de website gekocht

Kan niet beter

Via kieskeurig de beste prijs gevonden bij Bemmel en Kroon.
De optie "extra service" is het geld zeker waard aangezien de wasmachine naar zolder moest.
Nette jongens die geen beschadigingen achter laten.
Bij deze service word je telefonisch volledig op de hoogte gehouden over de aankomsttijd.

W.A. van Reenen 18-07-2017 In de winkel gekocht
Zoeter woude alsmede den Haag

al 50 jaar klant bij B&K en nog nooit teleur gesteld.

Zelfs onze ouders kochten al bij Bemmel en Kroon hun kachel, dat was in de jaren 60.
De oude heer van Bemmel kwam deze persoonlijk nog brengen en installeren.
Gelukkig bestaan dergelijke bedrijven nog.

Oegstgeest 18-07-2017 Via de website gekocht

Nooit meer!

Binnen 2 weken vaatwasser leveren en installeren niet mogelijk bij dit bedrijf. Wordt uiteraard pas na bestelling en betaling gemeld. Bij bestelling werd gemeld dat vaatwasser na 4 werkdagen geleverd zou worden, vond ik al lang, maar OK. Daarna zou afspraak gemaakt worden voor installatie. Na 4 werkdagen geen bericht, dus zelf maar weer contact opgenomen. Levering duurt 3 extra werkdagen. Vast installatie afspraak inplannen is onmogelijk, past niet in standaard procedure. Ben nu week verder, geen vaatwasser en deze week zeker geen installatie, dan zijn we dus 2 weken verder. Niet meer van deze tijd. Waardeloos, bestel hier nooit meer. Op e-mails wordt steeds snel gereageerd, echter niet met enig resultaat. Hoop vaatwasser ooit te ontvangen......

Leroy N 18-07-2017 Via de website gekocht

super fijne service

Ik wilde graag de wasmachine bij hen kopen. Echter was er op de site een kleine afwijking waardoor het aankoop bedrag veranderde in de winkelmand. Hier over gebeld en mij goed te woord gestaan. Ze hebben mijn bestelling telefonisch doorgesproken en netjes afgehandeld. Ook de lever dag kon naar wens worden aangepast.

Bij levering wordt de machine netjes gemonteerd. Niet dat ik dat zelf ook niet kan, maar het is een stukje service. Verder de machine zelf nog een wasje laten draaien en tot nu toe kan ik zeggen dat het een hele fijne machine is. Er zitten veel functies op, waarvan ik nog veel moet ontdekken.

al met al dik tevreden.

ka 18-07-2017 Via de website gekocht

topservce

Snelle levering en ik ben continue op de hoogte gehouden over het verloop van de bestelling. Bij Bemmel en Kroon besteld omdat ik hier ook nog extra garantie krijg bovenop de garantie van de fabrikant. Vriendelijk personeel dat het apparaat ook voor je installeert. (zonder enige wanklank en ze moesten met 30 graden 4 hoog tillen), en een korte uitleg geeft.
Na een vraag via de website nog dezelfde dag antwoord. Echt top!

Siebe 17-07-2017 Via de website gekocht

Goede snelle service

Op zaterdag ochtend gebeld naar de vestiging in Den Haag of ze nog een bepaalde wasmachine komen leveren. De vriendelijke persoon aan de telefoon ging het opzoeken en zou mij terug bellen. Binnen 10 minuten ben al ik terug gebeld met de mededeling dat er nog één voorradig was met kassakorting en maandag al geleverd kon worden. Na het telefoontje kreeg ik meteen de bevestigingsmail en de wasmachine is inderdaad maandag avond geleverd en aangesloten.

Familie Bol 17-07-2017 In de winkel gekocht
Den Haag

Prima ervaring

Op zaterdag een koel-vriescombinatie uitzoeken en op maandag afgeleverd! Een half uur voor aflevering een telefoontje, installeren en klaar.
Een heerlijke ervaring, een mooie prijs en een extra korting van Samsung.

Tevreden klant 17-07-2017 Via de website gekocht

Geweldig ,niets op aan te merken.

Goede website ,werd door kieskeurig hierop gewezen.
Bovendien was de prijs erg aantekkelijk. Kreeg 50 kassakorting bovenop de al lage prijs.zaterdag besteld ,maandag middag geleverd.

Stephanie 17-07-2017 Via de website gekocht

Prettige service, fijn product!

Heldere webshop, goed een keuze kunnen maken. Geen installatie gekozen maar aflevering tot aan waar gewenst op de begane grond. Vriendelijke bezorger en goede tijdsindicatie. In de ochtend al een e-mail en een half uur van te voren een sms.

Ineke 17-07-2017 Via de website gekocht

Snelle service

De site gevonden via kieskeurig, wasmachine kapot, na 5 minuten nieuwe besteld op zaterdagmiddag. Maandag geleverd, na mail met tijd ook nog half uur voor aankomst telefoontje!

Uitstekende service en uitgebreid assortiment 17-07-2017 In de winkel gekocht
Zoeterwoude-Rijndijk

Geweldige servide en deskundigheid

Wij hebben het afgelopen jaar meerdere witgoedartikelen gekocht bij Bemmel en Kroon. In de winkel word je zeer correct en kundig geholpen. Je krijgt schriftelijk bericht, wanneer en binnen welk tijdstip het artikel afgeleverd wordt. Ongeveer 15 minuten vóór aflevering wordt er nog gebeld voor het exacte tijdstip. De aflevering gaat eveneens zeer correct. De afleveraars zijn keurige kerels, correct, beleefd en vriendelijk. Daarnaast zijn ze ook kundig en weten ze, waar ze over praten. Je kunt bij de aflevering het aankoopbedrag pinnen. Ik kan niet anders zeggen dan buitengewoon. Geen enkele op-/aanmerking ! Een ruime 10. Dit is niet eenmalig, maar het is ons al meerdere keren opgevallen.

Albert Hartman 17-07-2017 Via de website gekocht

Minder goede ervaring; aankoop vriezer

Gm Bemmel en Kroon, Deur loopt aan en oude niet meegenomen. Order; BKI613450
Gm Bemmel en Kroon,

Zojuist is de vriezer bezorgt.

De koerier wilde de oude niet meenemen wat wel was afgesproken. Hij had hier gisteren problemen mee gehad.

De deur loopt aan aan de bovenkant bij het sluiten en openen, daardoor gaat het bedieningspaneel op en neer. Zie foto's.

Graag zsm reactie omdat wij nu dus 2 vriezers hebben staan en niet kunnen gebruiken maar hebben wel spullen in te vriezen.

Vriendelijke Groeten/Kind regards, Albert Hartman

C.E.van Goozen-van Zonneveld 17-07-2017 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

heel goed advies bij aankoop

Prima advies en afhandeling in winkel bij de verkoop van de vaatwasmachine + correcte installatie van het apparaat

Caroline 16-07-2017 Via de website gekocht

Goede en vlotte service

Op dinsdag besteld met het verzoek om op vrijdag te leveren. De bestelde wasmachine bleek niet leverbaar en ik kreeg daarom het nieuwe en duurdere type voor dezelfde prijs. Vervolgens werd ik goed op de hoogte gehouden van het tijdstip van leveren. Zoals afgesproken werd de machine neergezet en aangesloten op de 2e verdieping en de oude machine en het verpakkingsmateriaal werden meegenomen.

A.van der Heijde. Den Haag 16-07-2017 Via de website gekocht

geweldig zoals wij geholpen zijn

Maandag gebeld, dinsdag al een nieuwe vaatwasser,zeer tevreden met deze service van Bemmel.

Van Bemmel wist een goede prijs voor ons,omdat wij niet zo heel duur wilden gaan.

Ierikb 16-07-2017 Via de website gekocht

Snelle vriendelijke service

Online voor Bemmel en Kroon gekozen omdat die het snelst konden leveren tegen een gunstige prijs!
De gemaakte afspraken ook nakwamen dus al met al erg tevreden!

Smitje oet Gelaen 16-07-2017 In de winkel gekocht
Zoeterwoude Rijndijk

Fijne ouderwetse service zoals het eigenlijk moet zijn

Het is bij toeval dat ik bij van Bemmel&Kroon uitkwam via het zoeken op producten in Google. We zijn er toen meteen langs gegaan. Bij binnenkomst was mijn eerste indruk al meteen goed, waarop wij hebben besloten om hier het product meteen te gaan kopen.

Floris 16-07-2017 Via de website gekocht

consequente levering, stipt en correct

overzichtelijke productaanprijzing en vlotte betaalmethode en duidelijke communicatie en productlevering

Geert 16-07-2017 Via de website gekocht

Makkelijk te bestellen en snel geleverd

Al meerder malen bij Bemmel en Kroon apparatuur voor de keuken besteld. Makkelijke navigatie website, goede filters, makkelijk te bestellen en snel geleverd. Een puntje van kritiek, apparatuur onderling qua eigenschappen vergelijken niet mogelijk. Zodra Bemmel en Kroon dit heeft verwezenlijkt dan krijgen ze een tien.

Ed 16-07-2017 Via de website gekocht

Compleet probleemloos en geheel vlgs verwachting geleverd.

Compleet probleemloos en geheel vlgs verwachting geleverd. Bestelde machine bleek niet leverbaar ondanks dat deze vlgs de website op voorraad was? Alternatief werd aangeboden en na telefonisch contact incl. onderhandeling een akkoord overeengekomen. Alleen wat late bezorging maar desondanks: vrijdag laat in de middag besteld en toch nog de dag erop keurig netjes geleverd. Knappe prestatie!

Rhees 16-07-2017 Via de website gekocht

Prima webshop!

Het product staat duidelijk vermeldtop de website, bestelproces verliep vlekkeloos. Levering conform afspraak. Kortom prima ervaring!

Familie Snellen 16-07-2017 Via de website gekocht

Persoonlijke service en levering

Twee web keurmerken waardoor betrouwbaarheid van de website gegarandeerd. Prima service, goede mail met contactpersoon en telefoonnummer indien er problemen met de levering zijn. Nette levering en meenemen oude koelkast. Top.

Michel 16-07-2017 Via de website gekocht

Top afhandeling

De site is overzichtelijk, prijzen goedkoopste wat uk gezien heb en bestelproces makkelijk.
Wij hadden ean type koelkast uitgezocht die niet meer op korte termijn te leveren was. Tegen dezelfde prijs kregen we een nieuwer type koelkast. Top service daarnaast bezorgdienst mooi op tijd en nette service. Al met al hele nette afhandeling en aflevering.

Elly 16-07-2017 In de winkel gekocht
fore park Leidschendam

goede en snelle levering

prettig geholpen , levering op de dag op het afgesproken tijdstip. mooie winkel met veel keus kom toch weer iedere keer hier terug

Evert 15-07-2017 Via de website gekocht

Stofzuiger gekocht en mooi op tijd geleverd!

Duidelijke info vooraf, op de ochtend mail een mail gekregen met daarop het bezorgtijdstip, en SMS exact een half uur van te voren!

Pim 15-07-2017 Via de website gekocht

Voordelig maar slechte informatie

Ik belde voor advies maar kreeg een dame aan de telefoon die 0,0 productkennis had. Die heb ik dus elders opgedaan. Vanwege de fors lagere prijs wel hier besteld.

Eddy uit Antwerpen 15-07-2017 Via de website gekocht

levering Smeg koelkast

Vanaf bestelling tot levering perfecte communicatie, de levering is met track and trace te volgen en een half uur voor levering nog een sms. Door keurig, klantvriendelijk personeel afgeleverd.

Frankieboy 15-07-2017 Via de website gekocht

Amerikaanse koelkast

Goede telefonische feedback. Zocht het artikel gelijk op helemaal ok. Aardig en netjes aan de telefoon . TOP

Michelle 15-07-2017 Via de website gekocht

Snelle levering!!

Samsung wasmachine besteld op zaterdag avond en maandag ochtend al in huis! Super snelle levering!!!
En ik kon gelijk een wasje draaien!!!

Bemmel en Kroon 15-07-2017 In de winkel gekocht
Den Haag

prima service

eerder ervaring met deze winkel
vriendelijke mensen en goed advies, snelle levering
en ook fijne lokatie

Henk 15-07-2017 Via de website gekocht

TOPBEDRIJF

Een gemakkelijk toegankelijk bedrijf zowel op internet als via de telefoon. Duidelijke site en aan de telefoon nemen ze alle tijd voor je en denken met je mee. Geven eerlijke adviezen en hebben zeer goede en concurrerende prijzen. En afspraak is afspraak! Levering vindt ook op tijd plaats.
Al de zoveelste bestelling bij B en K en steeds tot volle tevredenheid.
"Bemmel en Kroon, er is geen betere" :)

E 15-07-2017 Via de website gekocht

Voldoet aan belofte

Ik vind dit een prima Shop. Voor mij onbekend, maar zag deze bij kieskeurig staan met eenzelfde prijs als andere internet winkels. ik kreeg hier zelf nog 5 euro korting. Dus was voor mij de keuze snel gemaakt.

EdjeB 15-07-2017 In de winkel gekocht
Cruquius

Prijs, bestelling, installatie, alles uitmuntend

In de winkel in de Cruquius, hebben wij een oven en inductieplaat besteld. Deze werd volgens afspraak binnen een week bezorgd en geïnstalleerd door een extern bedrijf. Keurig, precies volgens afspraak en de monteur heeft zelfs als extra de vaatwasser deur gerepareerd en een wasemkap opgehangen. Netjes alle oude apparatuur meegenomen. Echt een dikke 10 waard.

Mariska 15-07-2017 Via de website gekocht

3 in 1 snel, netjes en aantrekkelijke prijs

We zijn erg tevreden. Snelle levering aan huis, oude wordt gelijk netjes meegenomen en de producten zijn aantrekkelijk geprijsd.

Marco 15-07-2017 Via de website gekocht

Oude Amerikaanse koelkast werd netjes retour genomen ondanks dat die erg zwaar zijn en dat allemaal voor een zeer scherpe prijs

Jeanne nieuwenhuizen 15-07-2017 Via de website gekocht

Fantastische service

Duidelijke site. Goede omschrijving van de artikelen. Vlugge levering. Maar vooral goede en vooral vriendelijke service door de monteurs.

PamTig 14-07-2017 Via de website gekocht

Ze doen wat ze zeggen!

Ik was op de korte termijn op zoek naar een nieuwe wasmachine. Via research op internet had ik 's avonds een keuze gemaakt. Vervolgens had ik de keuze uit meerdere winkels. Ik koos voor een winkel in mijn woonplaats. De volgende ochtend telefonisch contact opgenomen, omdat ik nog een vraag had. Netjes geholpen aan de telefoon, de wasmachine besteld, binnen 5 minuten de bevestiging in mijn mailbox en de volgende dag keurig op het afgesproken tijdstip werd de oude wasmachine afgevoerd, de nieuwe geplaatst en gebruiksklaar gemaakt. Nog wat tips van de medewerkers die bij mij thuis waren geweest. Kortom: ze doen wat ze zeggen! Complimenten.

Angeline Delaey 14-07-2017 Via de website gekocht

Service kan beter

Op kieskeurig de diepvries uitgezocht. Deze zou6 lades hebben maar bij levering zaten er maar 5 lades in.
Op de site had ik aangekruist dat ik mijn oude diepvries mee wilde geven en de service wilde dat de diepvries uitgepakt zou worden. Wanneer ik ze allebei intoetste verdween een van dezen servicepunten dus het was kiezen of meenemen of extra service. Bij levering wilde ze echt niet het apparaat uitpakken en het karton mee terugnemen. Op de verpakking zat een dikke laag stof zodat het leek alsof deze jaren in het magazijn had gestaan met veel stof. Dus, eerst de verpakking afpoetsen of heel mijn keuken onder het stof.

André 14-07-2017 Via de website gekocht

Volledig conform verwachting; goede communicatie

Het product was het goedkoopste bij Bemmel & Kroon. De levering was conform verwachting.
Goede communicatie over de levering.

Eddy 14-07-2017 Via de website gekocht

Geen enkele webwinkel overtreft Bemmel&Zoon

Ik heb de LG Magnetron MA3884VCT gekocht. Voordat ik het artikel kocht had ik nog een vraag. Het correcte antwoord liet niet lang op zich wachten.
Ik ben in winkels geweest. Ik heb alle webwinkels in België en Nederland afgeschuimd. Bemmel&Zoon was de goedkoopste. 127,00 eur goedkoper. Ook heb ik gekozen voor 5 jaar garantie i.pl.v 2 jaar (+55 eur). Dit vind je zelden tot nooit bij de andere (web)winkels.
Ook de levering was prima. Ik had dinsdag gekozen. De dag van de bestelling kreeg ik al een mail van B&Z dat dinsdag tussen 8 en 18u de bestelling zou geleverd worden en ze schreven ook dat ik dinsdagmorgen een mail zou ontvangen met een uur (bij benadering) van de levering. Ook kon ik de koerier "traceren" op een website. Ik kon dus zien wanneer hij bij ons zou aankomen. Een 20-tal minuten voor de aankomst werd ik per mail nog verwittigd dat de koerier over 15 minuten zal aanbellen. De levering aan huis is prima verlopen. De koerier-jongen was zeer beleefd en behulpzaam.
Dit is het eerste product dat ik bij B&Z koop en dit zal niet het laatste zijn. Ooh nee. Als ik nog eens iets wil kopen dan ga ik voortaan bij B&Z kijken.

Wendy 14-07-2017 Via de website gekocht

Supersnelle en goede service

Een paar jaar geleden hebben wij ook onze koelvrieskast bij Bemmel en Kroon gekocht. Toen ik daar een probleem mee had heeft Bemmel en Kroon dit zeer snel en vakkundig voor ons opgelost. Vandaar dat wij onze wasmachine ook hier hebben besteld. En een voorkomend voordeel is dat hij nog 30 euro goedkoper was dan de andere aanbieders.

E. Sontag 14-07-2017 Via de website gekocht

Een "Cool" bedrijf

Ik was opzoek naar een inbouw koel/vriescombinatie van het merk Whirlpool. Enkele website bekeken en uiteindelijk bij Bemmel & Kroon terecht gekomen. Laagste prijs betaald. Prima duidelijke website. Zag heel vertrouwelijk uit.

Desirée 14-07-2017 Via de website gekocht

Snelle bezorging

We hebben de droger gisteren besteld en hij kon vandaag al geleverd worden! Kregen bericht wanneer ze ongeveer kwamen en vlak voor de levering kreeg ik nog een sms met de exacte tijd. Super service!

Annick Degryse 14-07-2017 Via de website gekocht

Vlotte afhandeling!

Alles goed verlopen. Perfect afgehandeld, ook voor de levering. Je hoeft niet de hele dag thuis te blijven. Je krijgt een half uurtje vooraf wanneer ze precies leveren.