Deze score is berekend op basis van 2948 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Rene 14-08-2018 Via de website gekocht

Perfecte service

Makkelijk bestellen, snelle levering, koel/vriezer uitgepakt, geplaatst en de oude afgevoerd. Dik tevreden.

Guy 14-08-2018 Via de website gekocht

(Buiten-)gewoon Goed !

Binnen 1 dag geleverd. Track- en trace werkt via gps zodat de zending van minuut tot minuut exact te volgen is. Je hoeft dus niet uren thuis te blijven om op de zending te wachten. De verwende/veeleisende internetconsument wordt op zijn wenken bediend.

Ellen 14-08-2018 Via de website gekocht

Zeer snel en vakkundig !

Goede reviews. De prijs/waarde verhouding is uitstekend. Correcte afhandeling via emails en ook fijn, een telefoontje vooraf. De aflevering werd netjes uitgevoerd.

Alfonso 14-08-2018 In de winkel gekocht

Prima service bij aankoop

Shop overzichtelijk met vriendelijk en behulpzaam personeel, compliment.
Hoeveel woorden heeft men nodig een bedrijf goed te vinden ??.
Wij werden prima en deskundig geholpen met een goed "energie advies".

Thomas 14-08-2018 Via de website gekocht

super snelle levering! En goede prijs.

Bemmel en Kroon is een stuk voordeliger. Je zou verwachten dat dit invloed heeft op de service maar de afzuigkap, was direct de volgende ochtend geleverd en je kon precies volgen wanneer hij zou komen. Heel fijn!

Margot 14-08-2018 Via de website gekocht

Snelle levering, maar?

We waren blij met de snelle levering en het was voor de mannen die de wasmachine kwamen brengen onnodig extra werk ,omdat de sleutel waarmee ze een schroef moesten verwijderen voor het plaatsen ,er niet, door de wasmachineleverancier bijgeleverd was.
Slordig. Verder een mooie wasmachine, waarvan we nog niet weten hoe hij bevalt.

Vanessa 14-08-2018 Via de website gekocht

Overzichtelijk, goede en snelle service!

Laag in prijs qua producten. Snelle en goede service. Goede communicatie met het vervoer bedrijf waar men samen mee werkt.

CR84U 14-08-2018 Via de website gekocht

Top Service !

Geweldige service !! de koelvries combinatie die ik wilde is voor in de garage. Het moest dus geen duur en luxe model zijn, maar zo eenvoudig mogelijk. Bij Bemmel en Kroon gevonden en ook nog eens in de aanbieding en de goedkoopste die ik kon vinden, dus meteen besteld. Blijkbaar was dit model niet meer leverbaar. Je zou verwachten dat er gezegd zou worden dat ze helaas niet konden leveren en ik een duurdere zou kunnen kopen. Maar niet dus ! Voor hetzelfde geld hebben ze me een nieuwer type gestuurd (uiteraard na mij te hebben geïnformeerd). Deze is €150,- duurder, maar ik hoefde niets bij te betalen !! Echt een geweldige oplossing en ook een dag na de bestelling geleverd. Ook nog eens goed op de hoogte gehouden ! Ik geef niet vaak een 10, maar deze is dus echt verdiend !!

Rinske Krul 13-08-2018 In de winkel gekocht

Goed advies, goeie prijs en goed afgeleverd

Wij zijn erg tevreden over het advies over de producten, de prijs en het is goed afgeleverd en de wasmachine aangesloten

René 13-08-2018 Via de website gekocht

goede / snelle service

de webshop is prima, toegankelijk, de prijzen zijn scherp, de levering was heel snel, de bezorging was ok.

Ron 13-08-2018 Via de website gekocht

snel netjes en een goede prijs dus super tevreden

vanwege snelheid en perfecte service ook na dat het bestelde is afgeleverd al diverse artikelen gekocht en altijd netjes en eerlijk te woord gestaan.

B 13-08-2018 Via de website gekocht

Goed geregeld

Aangezien het artikel (Merk, type) vaststond, was alleen de prijs doorslaggevend, naast het aangesloten zijn bij een waarborgketen.
Eén klein minpuntje: Op de site wordt eerst geschermd met een afleverdatum, maar bij definitief bestellen staat er opeens z.s.m. als leverdatum en blijkt het product niet op voorrad te zijn.

Paola 13-08-2018 Via de website gekocht

snelle en goede service!

De service en uitleg was prima en de levering snel met een goede communicatie qua levertijd etc. Ik heb dit adres van mijn vorige bewoners die ook uitermate tevreden waren.

Thijs 13-08-2018 Via de website gekocht

Super service, met die gasten Kun je zaken regelen

Nieuwe spullen voor Mn keuken nodig en hiervoor naar Bemmel & Kroon gegaan, omdat ik hier al een hele prettige ervaring mee had vanuit het verleden.

Nadat ik mijn keuken hardware lijst had doorgeven kwamen ze met al een scherp bedrag
Na vragen nog meer korting gekregen en afgesproken om alles te laten leveren een maand na bestellen.
3 dagen voor levering kwam ik thuis qua planning niet uit en lang gegaan om deze nog een aantal Dagen te verzetten, was zoals ik had verwacht echt totaa geen probleem.

Betaling ook super, goed geïnformeerd.
Pinnen aan de deur kan maar ivm je dag limiet hebben ze ook de mogelijkheid tot een iDeal link per Mail.

Dit geven ze keurig aan en zelfs 3 dagen voor levering nog een belletje of het daglimiet geen probleem is of dat ze toch een iDeal Link moeten sturen.

Daarna een dag voor levering een mailtje met de geschatte tijd van levering.

Ik moest op de leverdatum onverwachts even weg, even gebeld of ze een exactere tijd hadden en dat konden ze goed zien.

Levering kwam en ondanks de zeikregen hebben de bezorg heren alles in een record tijd naar de 1e verdieping gebracht

Al met al zeer te spreken over Bemmel & Kroon.
Raad ze aan iedereen aan

Andre 13-08-2018 In de winkel gekocht
Den Haag ( Leidse Veen

Hele goede service

Netjes geregeld en op tijd gebracht. Vak bekwame mensen. Uitgelegd wat ik de eerste keer moest doen. Verpakking materiaal netjes mee genomen.

Jos Gouders 13-08-2018 Via de website gekocht

Super service

Snelle levering, duidelijke website. We kregen zelfs een nieuwer type voor dezelfde prijs omdat ons model niet meer leverbaar was.
Ik zal deze zaak zeer zeker bij vrienden en bekenden aanbevelen.

Pdh 13-08-2018 In de winkel gekocht
Den haag /leidschenveen

Zeer goede service, deskundig personeel

Goede en zeer snelle service heldere info over bezorging en -tijden per mail.deskundig personeel met goed advies wat aansluit bij de wensen van de klant.

Cocky 13-08-2018 Via de website gekocht

Duidelijk verhaal bij de artikelen. Na het kiezen eenvoudige manier van bestellen en betalen. Geheel volgens toezegging geleverd en oude apparaat meegenomen !

hpcs444 12-08-2018 Via de website gekocht

helemaal ok.

wasdroger gekocht, ik had verkeerde afleverkeuze gemaakt bleek uit retourmail van de winkel. Gebeld naar winkel, werd meteen gecorrigeerd naar mijn wens zonder extra kosten. Levering volgens afspraak volgende dag met zeer goede communicatie van bezorger.
Wat wil je nog meer?
dus een 10.

betrouwbaar en deskundig 12-08-2018 In de winkel gekocht

Betrouwbaar en deskundig

Al eerder gekocht bij Bemmel en Kroon. Zoals ook eerder het geval netjes geholpen, informatie over vaatwasser deskundig en betrouwbaar. Snel afgehandeld en binnen enkele dagen vaatwasser geleverd en aangesloten.

Jos 12-08-2018 Via de website gekocht

Met zorg afgeleverd

2 uitgeputte heren hebben vlak voor het weekend de droger bij ons op de bestemde plek afgeleverd zodat wij in het weekend met dit regenachtige weer toch de was weer droog krijgen super bedankt

Paul 11-08-2018 Via de website gekocht

Prima service

Makkelijk besteld, keuze voor wanneer er geleverd kon worden en netjes volgens afspraak afgeleverd. Geen centje pijn!

Patricia (Den Haag) 11-08-2018 Via de website gekocht

Top service!

Goede service. Ik was vergeten aan te geven dat de droger op zolder geplaatst moest worden en werd nog na gebeld door Bemmel & Kroon en toen ik het aangaf kon het nog makkelijk gewijzigd worden. Top service.

José 11-08-2018 Via de website gekocht

Vanwege uitstekende service opnieuw deze zaak

Ik heb bij deze winkel eerder een wasmachine gekocht en daar hebben ze mij uitstekende service gegven toen er iets niet helemaal goed ging, super afgehandeld dus ik twijfelde geen moment toen ik weer “een grote aankoop” ging doen. Goeie gebruikevriendelijke site

Lievers 11-08-2018 Via de website gekocht

Snelle verwerking, accurate bezorging, scherpste prijs

De bestelling van onze nieuwe Miele warmtepompdroger is vlot verlopen, de site geeft heldere informatie, de scherpste prijs en betrouwbare verwerking van de order. BKI699546

LL 11-08-2018 Via de website gekocht

gerust bestellen

De informatie voorziening van deze shop is opvallend goed en snel. De levering is ook erg soepel en op tijd verlopen. Zo hoort een internetwinkel tewerk te gaan, een voorbeeld voor andere.

Agaath 11-08-2018 In de winkel gekocht
Bemmel en Kroon bij Ypenburg

Een goede service en vriedelijk personeel.

Mijn inbouw koelkast was kapot en daar een nieuwe gekocht wat een goede service en een goede uitgebreide keuze. OOk een uitleg over A+, A++ of A+++ hier kom je nog eens uit qua uitleg. Ik beveel het echt aan, hebben ze iets niet laten ze nog uitgebreid zien wat er nog meer is.

Marjolijn 11-08-2018 Via de website gekocht

Goeie prijs voor het product, blij met de extra kassakorting. Snelle levering, ik ben zeer tevreden met mijn nieuwe stofzuiger! Mijn dochter heeft het product aangenomen en wist niet dat de oude stofzuiger met de koerier mee moest, jammer dat de bezorger dat niet heeft aangegeven of gevraagd.

Maria 11-08-2018 Via de website gekocht

Niets op aan te merken!!!

De frigo voldoet aan al onze verwachtingen. Stipte aflevering en directe plaatsing naar behoren. Bemmel & Kroon is werkelijk de voordeligste en de service is niet te onderschatten.

Astrid 11-08-2018 Via de website gekocht

Over alles tevreden, van bestelling tot levering

Duidelijke website, goed te woord gestaan bij de klanten service, vlotte en correcte levering. Beste prijs die online te vinden was voor de bestelde wasmachine!6

J.F.T. 10-08-2018 Via de website gekocht

Scherpe prijzen, snelle levering

Van Bemmel & Kroon heeft een ruim assortiment. Zeer scherp geprijsd (bij onze wasmachines scheelde het ruim €150) en snel geleverd. Ik had een wasmachine besteld die niet op voorraad bleek en kreeg tegen dezelfde prijs een duurder model aangeboden. Raar dat dan een dag later het model dat we oorspronkelijk hadden besteld, met kassakorting wordt aangeboden... De machine is dus niet op voorraad, maar wordt ineens wel met een kassakorting aangeboden. Onze wasmachine doet het naar tevredenheid, maar het komt raar over. Bestelling BKI700810.

Hans 10-08-2018 Via de website gekocht

super webshop

Super webshop die gewoon doen wat ze beloven. scherpe prijzen en snelle verzending, en overzichtelijke en complete site. ik kan deze winkel aan iedereen aanbevelen..

Roy Waalboer 10-08-2018 Via de website gekocht

Super snelle service

Nadat onze wasmachine kapot ging zijn we direct op zoek gegaan naar een nieuwe. Hier kwamen we uit bij Bemmel & Kroon. Snelle levering, donderdagavond besteld en vrijdagmorgen al in huis. De bestelde machine was niet meer leverbaar maar werd zonder extra kosten geüpgraded. De volgende keer kijken we voor nieuw witgoed meteen weer bij Bemmel & Kroon.

Pieter 10-08-2018 Via de website gekocht

snelle levering super afhandeling

snelle en goede afhandeling....super levering....mag wat mij betreft altijd zo gaan. heel erg goed en netjes geleverd

Joran Uitzetter 10-08-2018 Via de website gekocht

Top services

De shop is makkelijk te en zoeken is makkelijk. Als er dan nog vragen zijn, wordt je altijd vriendelijk geholpen door een medewerker uit de winkel. De klant is zeer zeker koning.

Causio 10-08-2018 In de winkel gekocht
Den Haag

Snelle aankoop, levering en service

Bemmel & Kroon , Den Haag is een grote ruime zaak met attente deskundige verkopers.
Wij hadden op internet een vrijstaande koelkast gevonden. Deze moest een inbouwkoelkast gaan vervangen in de bestaande ruimte. Zaterdags besteld en kon donderdag al geleverd worden. Bezorgers waren keurig op tijd, netjes en voorzichtig bij het transport binnenshuis. De stekker mocht er pas na 4 uur in, wat wel lastig was want wij moesten de koelkast zelf in de ruimte tillen en aansluiten. Verder nog geen problemen ondervonden. Koelkast moet nl nog aangezet worden!

Nicole 10-08-2018 Via de website gekocht

De vaatwasser die wij bestelden was niet meer leverbaar. De volgende dag hadden wij alsnog een vaatwasser van zelfs betere kwaliteit voor eenzelfde prijs ontvangen.

J. Dommerholt 10-08-2018 Via de website gekocht

Snelle levering en correcte afwerking.

Perfect uitgevoerd en vakkundig geïnstalleerd door service bedrijf. Besteld omdat deze er betrouwbaar en goedkoper uitkwam. Beataling kan ook bij de levering en met pin. Gewoon zeer goed.

Kalf Lelystad 10-08-2018 Via de website gekocht

Geweldige service en snelle levering voor laagste prijs!

Uitstekende prijs en een zeer professioneel afgehandelde levering. Donderdag kwart voor 5 een stofzuiger besteld en vrijdag om 1115h in huis voor de laagste prijs.

Wiep Klaas Smits 10-08-2018 Via de website gekocht

Snelle service via webshop, uitstekende communicatie.

Na enig dubben gekozen voor genoemde vaatwasser. De prijs bij B&K was identiek aan die van andere aanbieders, installatie iets duurder. Maar installatie bij B&K was mogelijk

Marianne Dirven 10-08-2018 Via de website gekocht

Prima service

Was de goedkoopste aanbieder en werd gratis geleverd in Belgie, pluspunt reeds dag nadien, dus op de middag weer aan het wasswn!

JOHN GERAERTS 09-08-2018 Via de website gekocht

KWALITATIEF GOED PRODUKT ONDANKS SLECHT VERVOERSBEDRIJF

ik heb voor dit bedrijf gekozen vanwege de scherpe prijsstelling van onze aangeschafte bosch diepvriezer.echter het bedrijf dat de vriezer moest bezorgen blonk uit in het niet nakomen van afspraken betreffende de bezorging.bemmel en kroon hebben nadat ik diverse telefoontjes met hun heb gepleegd toch gezorgd voor de levering.

Goed 09-08-2018 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

Aankoop koeldiepvries combinatie

Bij de aankoop vriendelijke verkoper goede voorlichting en duidelijke uitleg,
ILevering goede installatie, vriendelijke monteur met een paar goede tips

B.J. van den Berg Vervoort 09-08-2018 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

Verdient een extra Kro

Deze winkel is klantvriendelijk, prima informatie, de levering was op tijd , monteur prima werk geleverd met de nodige informatie, daarom heb ik gekozen voor Bemmel en Kroon

J Hollander 09-08-2018 Via de website gekocht

snel geleverd

Goede webshop een snelle levering en de producten zijn scherp geprijsd er is ook veel keuze om producten te vergelijken

Natas 09-08-2018 Via de website gekocht

super persoonlijke en goede service

ze houden woord! ik heb hier mijn combimagnetron én mijn bosch koelvriescombinatie gekocht. als je ze uets vraagt regelen zij alles direct. goed bereikbaar en zeer vriendelijk en niet te vergeten een snelle en goede levering! voor mijn volgende aparatuur weet ik waar ik moet zijn , en dat is bij bemmel en kroon!

Service 09-08-2018 Via de website gekocht

De koerier van Dynalogic was totaal niet behulpzaam en is zeer haastig en slordig te werk gegaan, ondanks dat wij voor de extra service betaald hadden. Wij hebben uiteindelijk de aansluiting zelf opnieuw moeten verrichten. Klantgerichtheid was ver te zoeken bij deze koerier!

Geert Depraetere 09-08-2018 Via de website gekocht

Bemmel & Kroon steeds de goedkoopste

Voor huishoudtoestellen is Bemmel & Kroon steeds de goedkoopste, dit mocht ik reeds meerdere malen ervaren. De site is zeer overzichtelijk met meer dan voldoende technische informatie. Leveringstijdstip wordt duidelijk afgesproken en telkens volgens plan uitgevoerd. Tevens wordt oud toestel wordt gratis meegenomen !

fred 09-08-2018 In de winkel gekocht
Forepark den Haag

prima service

Deskundig advies door verkoper, veel keus en in alle prijsklassen. Duidelijke uitleg en niet opdringerig.

Klant 09-08-2018 Via de website gekocht

Snelle en goede service

Toen de bestelling geplaatst was kregen we bericht dat het gekozen product niet op voorraad was en besteld zou worden. Daar schrokken we van omdat we de koelvriescombinatie snel wilden hebben. Gelukkig gaat dat bij Bemmel en Kroon bijzonder snel en hadden we het product alsnog binnen 3 dagen in huis. Top!