Deze score is berekend op basis van 3213 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Ferry 26-04-2018 Via de website gekocht

Uitstekende service, snel en duidelijk

Vaatwasser besteld op woensdagavond, meteen een bericht dat het model niet op voorraad is en een alternatief (duurder) model aangeboden gekregen voor dezelfde prijs.
Leveringsafspraak (inclusief montage) op donderdag gemaakt en op maandagochtend door een zeer vriendelijke en deskundige monteur geïnstalleerd.
Ik kom zeker terug wanneer ik andere apparatuur ga vervangen/aanschaffen!

Jose 25-04-2018 Via de website gekocht

Van bestellen tot en met installeren top geregeld.

Voor deze shop gekozen vanwege de goede recensies. Inmiddels levering ontvangen en ook van ons een goede score ontvangen.

José 25-04-2018 Via de website gekocht

al jaren goede service én advies bij Bemmel&Kroon!!

Wij kopen onze wasmachine en droger al járen ( meer dan 30 jaar :-) bij van Bemmel & Kroon. eerst in Leidschendam en later toen er een Bemmel& Kroon in Zoeterwoude Rijndijk kwam altijd daar. Onze ervaring is dat je erg goed en eerlijk advies krijgt over een al dan niet te repareren defect aan de apparaten ofwel dat het verstandiger is om te besluiten tot de aankoop van een nieuw apparaat. Ik zweer bij Bemmel &Kroon!! Altijd vriendelijke verkopers en monteurs. En de prijzen zijn ook niet verkeerd !

Van Lonkhuijsen 25-04-2018 In de winkel gekocht
Leidschendam

Super snelle levering

Al onze witgoed spullen kopen wij bij van Bemmel en Kroon.
Goed assortiment, goed advies, prijs garantie , en Super snelle levering.
Het plaatsen door zeer deskundige vakmensen!
Zeer goede ervaringen in de loop der jaren.
Er is dus maar één adres : VAN BEMMEL EN KROON

Rinnie 24-04-2018 Via de website gekocht

Geweldige service??

Aflevering perfect geregeld tijdige melding van tijd en vriendelijk personeel
Wij zijn uiterst tevreden.

Rinske 24-04-2018 Via de website gekocht

Deze mensen begrijpen wat service is

Na een eerdere zeer goede ervaring bij de aanschaf van een wasdroger, ervoor gekozen om ook hier de wasmachine te bestellen. Vrijdagavond 21:00 uur besteld, de volgende dag bezorgd. Ik kwam erachter dat zaterdag toch niet goed uitkwam, maar gelukkig was de klantenservice ook op dit tijdstip nog gewoon telefonisch bereikbaar. Direct een nieuwe bezorgafspraak gemaakt. Over de bezorging werd ik prima op de hoogte gehouden per track&trace en sms. De bezorgjongens boden uit zichzelf aan om de wasdroger weer bovenop de wasmachine te zetten. Wat een goede service! Daarnaast heb ik de wasmachine zelf nergens anders voor een betere prijs gezien. Ik ben, dat mag duidelijk zijn, erg te spreken over Bemmel & Kroon.

Herman Binnendijk Ter Aaar 23-04-2018 Via de website gekocht

Prima service.

Wij hebben gekozen om een afzonderlijke vriezer te kopen bij Bemmel en Kroon. Juist omdat we een super ervaring hebben gehad met de aanschaf ven een keuken.
De vriezer besteld en wat bleek, model niet meer op voorraad en werd niet meer geleverd. Direct een voorstel gekregen voor een duurdere uitvoering voor de prijs van de oude. Daar hoefde wij zelf niet om te vragen. Dat is dus klangericht bezig zijn. Dat is wezenlijk iets anders dan klantvriendelijk. Top! En ga zo door.

Lies 22-04-2018 Via de website gekocht

Eerste keer internetbestelling . Steampro aeg oven

Voor de eerste keer moest ik zelf online een bestelling plaatsen daar ik mujn man wilde verrassen met een nieuwe oven. Dat gaf me veel stress ... Ik had nog een vraag en heb gebeld naar de dienst en deze mijnheer was zo vriendelijk om mij te helpen bij mijn bestelling. Levering was dag nadien, we werden op tijd bericht over aankomst artikel. Vlotte aflevering en betaling. Ik ben zeer tevreden over het verloop n, de professionaliteit en klantvriendelijkheid van deze shop en zal hem zeker aan al mijn vrienden en kennissen aanbevelen. !

Hans 22-04-2018 In de winkel gekocht

Geweldige service!

De winkel in Den Haag ziet er goed uit. Een uitgebreide collectie aan keukens en keukenapparatuur kan daar worden bekeken. En met de hulp van deskundig personeel kan gemakkelijk de juiste keuze worden gemaakt. De verkoper nam nog wel even de moeite om de beschikbaarheid en de specificaties van het apparaat aan mij te mailen voordat ik een definitieve keuze kon maken. De vaatwasser kon de volgende dag al worden ingebouwd. Geweldig! Deze uitstekende service was voor mij de reden om naar Bemmel en Kroon te gaan. Het kostte mij wel wat meer tijd maar dat had ik er graag voor over.

Evelien van Rhijn 21-04-2018 Via de website gekocht

Slechte bezorgservice

Zojuist is mijn droger afgeleverd. De jonge mannen konden hem niet op de afvoer aansluiten want de slang was te kort. Toen de bezorgers weg waren heeft mijn man het zelf gedaan. De slang was ruim voldoende van lengte..... Ik ga dus wel mijn geld ( €9,95 extra) terugvragen!

De oude droger werd niet meegenomen omdat “er geen handgrepen aan de achterkant” zitten. Dit was ons niet bekend anders hadden wij gezorgd dat hij beneden stond en wél meegenomen had kunnen worden.

Al met al een slechte ervaring dus met de bezorgdienst van Van Bemmel en Kroon: Dynalogic.
Nooit meer!
Hopelijk gaat de wasdroger zelf ons wél bevallen.....

Evelien 27-04-2018

Inmiddels is deze klacht naar tevredenheid opgelost
Snelle reactie en actie, waarvoor dank.
De droger is inmiddels opgehaald door de eigen bezorgdienst, die het ook onzin vonden dat de anderen de droger niet meegenomen hadden.
Ons geld hebben we terug gekregen, mét daarbij nog een compensatie.
Keurig, Bemmel en Kroon, dit is de service die ik van jullie ken en verwacht had!

Sneller kan niet 21-04-2018 Via de website gekocht

met kieskeurig kwam de koop snel tot stand!

Nog nooit van gehoord maar met kieskeurig vergelijken kwam de koop snel tot stand. En inderdaad een goede koop.

Bottertje 21-04-2018 Via de website gekocht

Goede service, scherp geprijsd!

Handige website waarbij makkelijk aan te geven is wanneer het product geleverd kan worden. Bemmel & Kroon maakt ook gebruik van een zeer goed bezorgingsbedrijf (dynalogic).
A met al zeer tevreden!

Eric 21-04-2018 In de winkel gekocht
Bemmel en kroon zoeterwoude

Uitstekende service

Veel voorbeelden van wasmachines. Alles aangesloten en uit te proberen met een uitstekende prijs/korting.

Gert-Jan Jansen 21-04-2018 Via de website gekocht

Super service snelle reactie in een woord super bedrijf

Kookplaat en Quooker gekocht super snelle levering en keurig bezorgd door Dynalogic.
Mensen zijn vakbekwaam weten waar ze het over hebben.

Marcel 20-04-2018 Via de website gekocht

Het apparaat dat ik gekocht heb was er niet meer, kreeg een nieuwere model zonder bijbetaling.
Het verkoopteam heeft op een correcte en vriendelijke wijze geholpen.

Jacqeus Voorham 20-04-2018 In de winkel gekocht

goed advies

Er is door de verkoper goed verteld over de verschillen tussen de diverse wasdrogers in de voordelen en nadelen van gebruiksgemak, zoals het energielabel het geluid inhoud van de trommel Wij hopen er nog jaren plezier van te hebben.

petra 20-04-2018 In de winkel gekocht
cruquius

geweldige service

alles was perfect. keurige bediening. aardig personeel.
de levering ook perfect
jonge mannen die met de wasmachine naar boven rennen....

E10 20-04-2018 In de winkel gekocht

Top service

Al eerder spullen besteld ook super geregeld
Komen de afspraken na en een goede uitleg over de bestelde goederen gekregen

Carla 19-04-2018 Via de website gekocht

Snelle levering op tijd!!

Wat een snelle levering van onze warmtepompdroger, een flinke korting, en ook nog eens keurig op tijd!!
We zijn dik tevreden.

M v w 19-04-2018 In de winkel gekocht
Den haag

Top service

Snel geleverd, kosteloze levering, goed en vooral eerlijk advies en grote keuze zeker voor herhaling vatbaar

bert 19-04-2018 Via de website gekocht

duidelijke communicatie

Product was niet meer leverbaar, we werden hier direct van op de hoogte gesteld. Er werd ons een duurder toestel voor dezelfde prijs aangeboden.

Brammes 19-04-2018 Via de website gekocht

Snelle levering en betrouwbaar bedrijf

Betrouwbaar bedrijf . Zeer snelle levering. Goed pruduct. Ik kan ze aanbevelen. Volgende aankoop zal ook weer bij hun zijn.

Martine 18-04-2018 Via de website gekocht

Erg prettige contacten en snelle service

De wasmachine welke ik uitgezocht heb werd voor de beste prijs en de snelste levertermijn aangeboden door Bemmel&Kroon. Het telefonisch contact voordat ik de bestelling online deed was erg prettig (geen wachttijd) en gaf de gewenste antwoorden. De heren die de wasmachine kwamen afleveren (en de oude meenemen) waren erg vriendelijk en hebben de wasmachine prima geïnstalleerd.

Mikelind 18-04-2018 Via de website gekocht

Goede en snelle service voor een mooieprijs????

Goede prijzen, snelle en stipte levertijd en vele producten uit voorraad leverbaar.
Een aanrader voor iedereen om hier te kopen.

Michael 18-04-2018 Via de website gekocht

Goede aervice , snelle en duidelijke zaak

Wij hebben hier een vaatwasser besteld de prijswinnaar van de consumentenbond maart. Meteen gewezen door bemmel en kroon dat het hier om het oude model ging en voor dezelfde prijs het nieuwe model ontvangen.

Nancy 17-04-2018 Via de website gekocht

Prima service

Gunstig geprijsd en toen het bestelde model uitverkocht bleek, kreeg ik een duurdere voor dezelfde prijs.
De mannen die hem kwamen leveren (en de oude meenamen), waren ontzettend vlug en de installatie ging ook uitstekend.

Saskia 17-04-2018 Via de website gekocht

Zoals altijd geweldig!

Geweldige service en snelle levering met aardige heren die dit artikel hebben gebracht.
De koelkast ,uitgepakt en wel, op de plek in de keuken waar hij komt te staan gezet.

C 17-04-2018 Via de website gekocht

Luxere vw-er omdat uitgekozen model niet meer leverbaar was

Keurig dat de vw-er van onze keuze en niet meer leverbaar, werd vervangen door een opvolger met meer mogelijkheden, voor dezelfde prijs, compliment! Van moment van bestelling tot de levering was er snel en duidelijk e-mail contact. Wisten telefonisch zeer vriendelijk, snel en goed onze vragen te beantwoorden. Snelle levering (werd op 2e werkdag bezorgd) door zeer vriendelijke bezorgers. De vw-er maakt goed schoon. Fijne indeling. Veel extra acc. waaronder een glazenwasser voor 4 glazen met hoge voet, op zich goed idee, de korf zit dan wel meteen bijna vol. Veel programma's (12). Met 48 Decibel is het een stille machine. Minpunt vonden wij de zeer onduidelijke werktekening voor de installatie. Vooral waar de bevestiging van de paneeldeur moest komen was o.i. zeer onduidelijk aangegeven. De werktekening gaat ook uit van een deur met los front, zodat het eruit ziet als een lade met deur eronder. Wij hebben echter een deurpaneel met scharnierend los deel aan de onderzijde van de deur. Ondanks dat wij al een Bosch hadden en nu weer kochten, zaten de bevestigingspunten (net) niet op dezelfde plaats. Onze tip: maak een duidelijke werktekening, waarop je ook goed kunt zien wat je bij welk nummer moet doen.

Tevreden klant 17-04-2018 Via de website gekocht

Goede prijs-kwaliteit verhouding.

Bosch stofzuiger gekocht. In de winkels lag de verkoopprijs stukken hoger, vandaar besloten deze via Bemmel en Kroon aan te schaffen. Besteld, volgende dag prima afgeleverd.

Tiro 17-04-2018 Via de website gekocht

Telefonisch goed bereikbaar, goede service

Duidelijke site en gunstig que prijs. Ook voor informatie achteraf goed bereikbaar, en duidelijke informatie.

J.C. van der Kruk 16-04-2018 In de winkel gekocht
Zoeterwoude Rijndorp

Aflevering

De levering was niet optimaal. Stickers en plastic moesten we zelf verwijderen. Bovendien werkte het kalibratieprogramma niet. Na bezoek op dezelfde dag van servicemonteurs werd het probleem opgelost.
Datis goede service.

Ron 16-04-2018 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

TOP service , TOP levering.

Bemmel en Kroon in Zoeterwoude is een erg mooie zaak met veel keuze !

Je kan daar bijna alles aanraken en bekijken zo zijn wij ook tot onze keuze gekomen , en daarbij de laagste prijs en een prima levering tot in de woning/ keuken , Amerikaanse koelkast en oven 3 hoog met lift.

Marthe 16-04-2018 Via de website gekocht

Correcte afhandeling van de aankoop.

Bemmel & Kroon bood het type wasmachine dat ik wilde aan voor de laagste prijs. Helaas was die uitverkocht en kwam die ook niet meer in het assortiment... Bemmel & Kroon loste dit op door mij de duurdere opvolger van deze wasmachine aan te bieden aan dezelfde prijs! Zonder verplichting! Natuurlijk ging ik daarmee akkoord want die machine heeft nóg meer mogelijkheden. Dankzij B & K deed ik, onverwacht, een écht koopje! Qua klantenservice (en ook klantenbinding) kan dit tellen. Helemaal tevreden!

Bettina 16-04-2018 Via de website gekocht

Top service en goede communicatie

Eerst een wasmachine besteld terug in December....en toen nu de droger het ook begaf... ben ik niet verder gaan kijken dan hier.
De service was top en sneller en duidelijker qua communicatie van order tot levermoment kan bijna niet.
Andere apparaten nodig later die ik bij Bemmel & Kroon kan bestellen - zal ik hier zeker nogmaals kopen.

BDB 16-04-2018 In de winkel gekocht

Prima Bedrijf

Duidelijke en eerlijke prijzen.Na aankoop, volgende dag producten keurig afgeleverd en oude materiaal meegenomen.Vooraf mail met leveringstijd en half uur van te voren nog gebeld dat ze er aan kwamen.Keurig.

Flevoland-Overkapping 16-04-2018 Via de website gekocht

Supersnel geleverd .

Zondagavond om 21:49 uur deed ik mijn aankoop. Ik was benieuwd of ze het waar konden maken om het de andere dag al uit te kunnen leveren . Via de mail kon ik mijn aankoop volgen. Een half uur voor aankomst kreeg ik nog een sms met de aankomsttijd. Super geregeld.

Ik zocht een koelkast voor in een buitenkeuken van een klant . Omdat we een vergissing hadden gemaakt in de dikte van de deurtjes moesten we een ondiepe koelkast hebben. Deze vond ik bij Bemmel en Kroon.

charles de boer - heemskerk 16-04-2018 Via de website gekocht

Uitermate snelle levertijd met track&trace

Prijstechnisch was B&K de meest interessante - hebben vaak toch nog wat extra kortingen op meerdere producten. Betalen via i-deal geen probleem - onmiddellijk een orderbevestiging en een mail van de vervoerder met een track&trace systeem - ging allemaal perfect en mijn droger doet het heel erg goed !

Ineke Smits 16-04-2018 Via de website gekocht

Top service met een leuke verrassing

Via via bij van Bemmel & Kroon uitgekomen omdat zij de meest voordelig prijs gaven. Na bestelling kregen we ook nog eens een upgrade omdat de bestelde vriezer niet meer leverbaar was. We kregen zonder meerprijs een nieuwere versie van de gekozen vriezer! Leuke verrassing

Cor van der Sluis 16-04-2018 Via de website gekocht

Prima bedrijf.

Prima bedrijf met scherpe prijzen en een goede website met voldoende informatie. Snelle bezorging ( half uur voor bezorging bericht)

Dick 16-04-2018 Via de website gekocht

Matige service

De wasmachine werd ontdaan van de transportbeveiliging en de water- en afvoerslang werd gemonteerd. Toen waren ze snel weg. Horizontaal stellen was er niet bij. Hij staat nu dan ook scheef waardoor de geopende deur door zijn gewicht vanzelf geheel open gaat. Dat is beslist niet klant- en servicegericht. De klant moet blijkbaar zelf zorgdragen voor een goede horizontale opstelling.

Mark 15-04-2018 Via de website gekocht

Prima aflevering, keurig op tijd zoals beloofd.

Prima shop, wasmachine en nu ook droogkast aangekocht bij Bemmel-Kroon.
Tot nu toe geen problemen, dus kan ik ook geen commentaar geven of de service na aankoop maar ik twijfel er niet aan dat dit ook oké zal zijn.

Arthur 15-04-2018 Via de website gekocht

Prima vaatwasser voor een nette prijs.

Prima vaatwasser voor een nette prijs. Levering uit voorraad snelle en keurige bezorging.
Via track en trace goed te volgen.

John Thijssen 15-04-2018 Via de website gekocht

Snel, goedkoop, duidelijk en perfect geleverd!

We waren op zoek naar een nieuwe wasmachine en vonden bij Bellem en Kroon een mooie machine voor een scherpe prijs. We hebben de bestelling geplaatst en de volgende dag geleverd gekregen. We werken met 2 personen en het is lastig om thuis te blijven voor een bezorging. We zijn over het hele levertraject perfect op de hoogte gehouden en hebben de wasmachine geleverd gekregen in een tijdsvenster van 2 uur waarop we konden zorgen dat er iemand thuis kon zijn.

Remco van Dijk 15-04-2018 Via de website gekocht

Zeer goede indruk achter gelaten

Makkelijk om te bestellen. Produkt op juiste dag geleverd. Informatie omtrent bezorging prima op orde.
Prijs is verhouding met andere leveranciers.

Trudy van Maurik 14-04-2018 Via de website gekocht

TOPSERVICE

Vrijdag de wasmachine besteld via internet. Zaterdag om 8.00uur een berichtje hoelaat de machine bezorgt zou worden. Een kwartier voor bezorging werd er netjes opgebeld dat de bezorging er bijna was. De nieuwe machine naar zolder + aansluiting, de oude van de zolder weer mee. Bezorgers waren TOPPERS! Netjes gewerkt en perfect geregeld. Ben heel erg blij. Bedankt voor de Topservice.

Annemarie 14-04-2018 Via de website gekocht

Zoals beloofd, dus goed.

De site is duidelijk, goede keus en je aankoop wordt snel geleverd, avond ervoor besteld volgende dag (zaterdag) in huis.

Alice 14-04-2018 Via de website gekocht

Prima service!

Wasautomaat dat ik besteld had was uitvetkocht, maar ze hebben ons meteen een goed en gelijkwaardig alternatief aangeboden en afgeleverd, voor precies dezelfde prijs.
We zijn er heel blij mee, machine is stil en heeft alles wat we wilden.

Service was prima! Goed, professioneel en snel!

Van Berkel 14-04-2018 In de winkel gekocht

Goede en snelle service

Al vele jaren in deze winkel (vroeger andere locatie) fijne aankopen gedaan variërend van stofzuiger, wasmachine, kooplaat, droger

Erik 14-04-2018 Via de website gekocht

Top service

‘S avonds laat een vraag gesteld en binnen enkele minuten een gedegen antwoord. Aanvullende vragen ook gelijk beantwoord. Echt top!
En niet vergeten de prijs was zeer scherp.
Vaatwasser AEG tevens laten plaatsen door het aangesloten installatie bedrijf. Zondag besteld en woensdag stond de vaatwasser te draaien. Bemmel & Kroon daar zullen we bij een volgende bestelling zeker aan denken.

Snoopy 14-04-2018 In de winkel gekocht
den haag

Uiteindelijk prima, maar met vertraging

Ga onderhandelen! Bij ons (DH672318) ging er nog eens 100 euro van de vaatwasser af, daarna waren ze wel de goedkoopste. Besteklade als optie hield de totale bestelling op, dat was niet nodig. Uiteindeljik goede levering door AJTEC, de huis installateur, die echt veel moeite moest doen om alles te passen. Netjes hoor!