Deze score is berekend op basis van 3212 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Elly 08-06-2017 Via de website gekocht

Uitstekende webshop

Was al lang op zoek naar een Liebherr koelkast, die heb ik gevonden bij Bemmel &Kroon.
Ik had deze koelkast op hun website gezien, maar vond hem te hoog. Heb de winkel in Zoeterwoude gebeld en Theo van Bemmel heeft me vriendelijk en deskundig advies gegegeven.
En nu staat deze prachtige, ruime Liebherr in mijn keuken te pronken. (Theo nog bedankt voor je advies)

Marcel 08-06-2017 In de winkel gekocht

Kennis, ervaring en service

Voor een nieuwe vaatwasser bij een aantal winkels in de buurt naar binnen gelopen, één daarvan Bemmel & Kroon in Cruquius. Van de 3 winkels was de ervaring bij Bemmel & Kroon het beste, dus besloten om daar de aanschaf te doen.

De medewerker die ons bij beiden bezoeken heeft geholpen liet blijken dat hij goed kon aanhoren wat wij zochten (budget, eisen en wensen) en daar een aantal goede adviezen voor geven. In mijn twijfel tussen twee modellen heeft de medewerker met alle geduld ook in het systeem gekeken of er nog een gouden middenweg zou zijn: die was er.

Voor het inbouwen gekozen voor het laten inbouwen. Hierbij wordt de nieuwe vaatwasser ingebouwd en de oude meteen meegenomen. Dit is uitgevoerd door het bedrijf AJTec: vriendelijke monteur, die vlot en snel alles perfect heeft ingebouwd.

Vaatwasser heeft zijn eerste was mogen draaien en het advies van Bemmel & Kroon heeft mijn verwachtingen overtroffen!

Jacqueline 08-06-2017 In de winkel gekocht
Crucius

Heerlijke winkel met fantastische service !

Na steeds weer teleurgesteld te zijn bij andere grotere winkels , was Bemmel en Kroon een welkome verrassing ! Een overzichtelijke winkel, klantvriendelijk , en zeker servicegericht ! In korte tijd zijn wij twee keer bij Bemmel en Kroon geweest ,en supergoed geholpen ! Zelfs toen wij het showmodel kochten ,werd die keurig ingepakt , en door de verkoper zelf in de auto getild ! Waar vind je dit nog ?!

F H 08-06-2017 Via de website gekocht

Ruime keuze aan goede producten voor een goede prijs. Na bestelling, bleek het product niet meer op voorraad waarvan ik direct op de hoogte werd gesteld, tevens werd voor hetzelfde bedrag een duurder apparaat geleverd met gelijkwaardige functies.

Loones Guido 08-06-2017 Via de website gekocht

Correcte afhandeling , tevreden klant .

Overzichtelijke site , goeie prijzen , wat betreft de levering , geen problemen . Dik in orde ! Ook 'n aanrader voor wie 'n nieuw toestel wil gaan kopen .

2 juni 2017 07-06-2017 In de winkel gekocht
Hazerswoude Rijndijk

Uitstekend advies en perfecte service .

Onze keuken bij Bemmel en Kroon 10 jaar geleden gekocht. De vaatwasser had z.n beste tijd gehad. In de winkel uitstekend geadviseerd voor een zuinige en stille nieuwe vaatwasser. De keuze was gevallen op een AEG vaatwasser met slechts 44 DB. Bovendien kregen wij nog een kassa korting van Euro 50,00. Binnen een week afgeleverd en geplaatst. Ook door de monteur perfecte uitleg gekregen over de werking van de vaatwasser. Zijn meer dan tevreden over de totale gang van zaken.

2 juni 2017 07-06-2017 In de winkel gekocht
Hazerswoude Rijndijk

Uitstekend advies en perfecte service .

Nico 07-06-2017 Via de website gekocht

Uitstekende Zaak en maken waar wat ze zeggen.

Snelle Levering aan Huis ,Betrouwbaar,maken waar wat ze adverteren en het scheelt me dik 50 euro tegen over andere zaken.

Vera 07-06-2017 In de winkel gekocht

aardig personeel

Goed te woord gestaan en uitgelegd , daardoor heb ik een andere afzuigkap gekocht, wel duurder maar ik hoop dat dat het waard is.

c.vermeulen-klijn 07-06-2017 In de winkel gekocht
cruquius

geweldige service en een prima wasmachine het belangrijkst

vriendelijke service groot assortiment wist eerst niet welke wasmachine ik moest kiezen maar prima geholpen en heb een geweldige machine

Wanda 07-06-2017 In de winkel gekocht

Excellente service!

Zojuist wasmachine en droger ontvangen via Bemmel en kroon. Wat zijn we correct en vriendelijk geholpen met veel nuttige informatie . En zeker voor een goede prijs. We komen zeker terug.

Joost ten Brinke 07-06-2017 Via de website gekocht

AEG wasdrogers gekocht

Ik heb voor deze shop gekozen omdat zij dit product voor de laagste prijs aanboden. De levering ging de eerste keer mis, maar de tweede keer prima. Helaas moest ik een derde afspraak maken voor het afhalen van onze oude droger.

RHW 07-06-2017 Via de website gekocht

Supersnelle levering!

Overzichtelijke website. Scherpe prijzen. Goede communicatie. Supersnelle levering
Kortom een echte aanrader

carolien 07-06-2017 Via de website gekocht

goede service en snelle levering

Prettig geholpen door medewerker. Door zijn advies een goede vaatwasser aangeschaft voor een mooie prijs. Service en levering prima. Super dat installatie voor voordelige meerprijs wordt aangeboden!

Hans de Ruiter 07-06-2017 Via de website gekocht

Bemmel en Kroon: toppertje voor 97 jarige klant

De 25 jaar oude wasmachine van mijn 97 jarige schoonmoeder dreigde de geest te geven. Na een "bespreking" met mij overwoog zij om dit erfstuk te vervangen. Samen met haar heb ik op internet diverse mogelijkheden bekeken. Bemmel en Kroon was voor haar een vanzelfsprekend begrip van kwaliteit en service. Dank zij de duidelijke beschrijvingen, was de keuze gemakkelijk. Het werd een Bosch machine. De grootste zorgen installatie, rommel opruimen, etc. werden direct weggenomen bij de levering: Wat een fantastiche service. Er is bij haar geen twijfel dat over 25 jaar (!!!) er weer een nieuwe machine van Bemmel en Kroon komt als dat nodig is.

Joyce 07-06-2017 Via de website gekocht

Allerbeste service!

De wasmachine die ik graag wou was op vele plaatsen dezelfde prijs. Maar bij Bemmel en Kroon is de service het allerbeste! Zeer vriendelijk, goede service en toen bleek dat mijn type niet meer leverbaar was kreeg ik een nieuwer type voor de prijs vd oude.

Remy Venema 06-06-2017 In de winkel gekocht
Zoeterwoude-Rijndijk

Deskundige en rustige verkoper

Mede door de deskundigheid maar vooral de rustige toenadering van de verkoper van Bemmel en Kroon heeft ons doen besluiten om voor onze mooie AEG wasmachine te gaan. Door zijn tekst en uitleg alsmede de prijs/kwaliteit van de wasmachine zelf konden wij onszelf geen nee meer verkopen.

Nel en Kees 06-06-2017 In de winkel gekocht
Zoeterwoude Rijndijk

Eind goed, al goed

Binnen korte tijd genoodzaakt om een condensdroger en een wasmachine aan te schaffen. En natuurlijk: Bemmel & Kroon spande de kroon. Goede vakkundige voorlichting en idem bezorging. 2e etage en inname oude machines no problem. Echt toppy, en we kunnen er weer tegen.

Bas 06-06-2017 Via de website gekocht

Snel en goedkoop!

De beste prijs en zelfs levering in het Pnksterweekend! De site is overzichtelijk en biedt de mogelijkheid producten te vergelijken, wat de keuze vergemakkelijkt. Ook de mogelijkheid om vooraf te sorteren vergemakkelijkt het maken van een keuze.

Prima 06-06-2017 In de winkel gekocht
Forepark Den Haag

Snelle levering, klantvriendeling.

Goed en duidelijk. Snel relevante informatie te vinden. Overzichtelijk. Adequate informatie. Duidelijke beschrijving.

Ellen 06-06-2017 Via de website gekocht

Goede en snelle bezorging

Duidelijke site, ook handig dat er winkels zijn om zo de apparaten in het echt te kunnen bekijken. Goede info, ook van de medewerkers. Aardige bezorgers, die het apparaat veilig in de keuken zetten met veel zware fysieke arbeid.

Swartjes 06-06-2017 Via de website gekocht

Mijn vaatwasser via de website besteld, deze is heel gebruiksvriendelijk. Je krijgt gelijk bevestiging van zowel Bemmel en Kroon als van het bedrijf die het apparaat komt leveren.
Ze zijn op het afgesproken tijdstip geweest om de vaatwasser te leveren. Ook kun je de site van de bezorgservice helemaal volgen waar de bezorger zich bevind. Wat fijn is dat de chauffeur een 1/2 uur van voren belt dat hij er aankomt.

msmolders 06-06-2017 Via de website gekocht

Goedkoop en goede service

Mijn vaatwasser was overleden en ik zocht snel een nieuwe. Bemmel & Kroon was niet meteen de goedkoopste, maar nadat ik dat meldde, kreeg ik het prijsverschil direct terug. Verder was de vaatwasser die ik had uitgekozen niet op voorraad, maar kreeg ik zonder bijbetaling een vaatwasser welke eigenlijk 200 euro duurder was. Donderdagmiddag om 16 uur besteld, en vrijdag om 20 uur werd deze al geleverd. Top!

Neeltjuh 05-06-2017 Via de website gekocht

Super tevreden!

Snelle levering, ook duidelijk via mail en sms op de hoogte gehouden van de aankomsttijd. En toen bleek dat de groentebak niet helemaal heel is gebleven, kreeg ik ook na een dag al een mailtje dat er een melding naar de fabriek is gestuurd, dus klasse!

Lydia 04-06-2017 Via de website gekocht

Vriezer twee dagen later in huis

Goed contact via de email en sms
Chauffeur kon de straat niet in vanwege renovatie in deze buurt, bracht het met een steekwagen tot in de tuin, chagrijnig ... dat wel ;-(

Houtman 04-06-2017 Via de website gekocht

Service viel wat tegen.

Wij hebben de machine zelf waterpas moeten stellen. Het zou prettig zijn geweest als dit bij de aflevering gedaan was.

Jolande 04-06-2017 Via de website gekocht

Na op de site gekeken te hebben, contact gezocht met Hazerswoude-Rijndijk. Hierbij telefonisch goed behandeld met uitleg en kon gelijk telefonisch bestellen. Een vlotte afhandeling en naar tevredenheid bezorgd.

Klazina 04-06-2017 Via de website gekocht

Slechte service

Wij hebben een diepvrieskast besteld bij Bemmel en kroon,maar die wordt gebracht door dynalogic, als U deze revieuws leest,dan besteld U nooit meer iets bij van Bemmel en kroon!!!in totaal 4keer de bestelling wel beloofd maar niet gebracht!!!ik ga nu proberen deze bestelling te annuleren.Het vervolg laat ik nog weten!!!!!!

Klazina 09-06-2017

Na èèn week is de vriezer geleverd.ik moet zeggen dat de service van Bemmel en kroon heus niet slecht is,maar de vervoerder is het probleem.Na gebeld te hebben met Bemmel en kroon nieuwe bestelling gedaan en de volgende dag werd hij geleverd.dat is dan weer top!!!

rene wijne 04-06-2017 In de winkel gekocht
Forepark

Wat een waardeloze service

wij hebben bij deze winkel een afzuigkap gekocht, en via een andere partij weer laten installeren. de gekochte kap bleek qua afmetingen en bouw dusdanig anders dat de kast om de oude kap totaal verbouwd is, en daardoor totaal nutteloos. konden we voor die tijd alle kruiden en specerijen etc in de kast boven de afzuigkap kwijt, nu niets meer. drie planken moesten weg, tot ergernis ook van de installateur. we vinden het onbegrijpelijk dat de verkoper niet goed gekeken heeft naar de foto's van de oude situatie en sowieso niets heeft gedaan om aan te geven dat de nieuwe kap wel eens van heel andere diepte etc zou kunnen zijn dan de nieuwe. en voor die ruim 300 euro die we uiteindelijk hebben betaald, mogen we toch wel een beetje service verwachten. toen ons gevraagd werd een review te schrijven, hebben we de winkel eerst een mail gestuurd met onze opmerkingen/klacht. twee weken later hadden we nog niets gehoord.....

Marja 04-06-2017 Via de website gekocht

snelle levering en goede service

de site is zeer gebruiksvriendelijk, artikelen zijn duidelijk omschreven. De snelle levering is zeker een pluspunt. De chauffeur kwam op de afgesproken tijd.

willem 04-06-2017 Via de website gekocht

zeer goede service en prijs kwaliteit verhouding

wat een fijne service eerst telefonisch info gehad toen op 2-2- besteld op 3-2 bezorgd,

na de bestelling van een wasmachine en een droger kwam de factuur binnen, toen bleek de bestelde droger er niet meer te zijn, er werd meteen een duurder model voor gestuurd voor dezelfde prijs.

al met al een hele fijne zaak die ook nog eens zeer concurrerende prijzen heeft.

Pelkmans 04-06-2017 Via de website gekocht

Uitstekende klantgerichte service

Huishoudeljike apperatuur besteld bij veilig kopen. Kreeg netjes bericht wat niet meer op voorraad was en werd op een zeer nette manier en naar tevredenheid opgelost.
In 1 woord geweldige service en levering. Een 10 waardig

Henk 03-06-2017 Via de website gekocht

Geen verbetering mogelijk,alles top.

Heel goed,prima geholpen,en vriendelijk.Via de website.
Ze doen wat ze beloven,b.v.terug bellen.
Bij een zeer late bestelling 15.55 toch nog te regelen voor bezorgen voor de volgende dag.

Baz 03-06-2017 Via de website gekocht

Snelle installatie

gekozen voor deze shop omdat zij hadden wat ik zocht en het beste prijs. website is makkelijk mee te werken. mijn levering kwam op tijd en in goede orde.

Hanna 03-06-2017 Via de website gekocht

Zeer tevreden, zeker aanraden

Wij zijn zeer tevreden over de service en ook zeker over de prijs van onze diepvries.
Heldere communicatie over levertijden en levering zoals afgesproken.

Jac 03-06-2017 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

Openbaring

In mijn zoektocht naar een nieuwe inbouw koel/vriescombinatie kwam ik bij toeval bij Bemmel & Kroon terecht.
Doordat ik een specifiek model had, was ik op zoek naar een gelijk model. Bij de diverse zaken waar ik ben geweest, kwam ik zonder resultaat weer naar buiten.
Bij Bemmel & Kroon kwam ik met een zeer tevreden gevoel weer naar buiten, want met enig speurwerk hebben zij de juiste koel/vriescombinatie gevonden, die paste in mijn inbouwkast.
De informatie die ik kreeg was duidelijk, de service was ronduit goed!

Ted 03-06-2017 Via de website gekocht

Voldoet uitstekend aan al mijn verwachtingen!

Na teleurstellende ervaringen met twee eerdere webwinkels ben ik hier bij toeval beland. Wat een verademing! Het ging om de vervanging van een inbouw koelvriescombinatie door een inbouw koelkast van 178cm hoog. Flitsend werd er per e-mail gereageerd om mijn offerteaanvraag voor uitbouw en afvoer van bestaande apparatuur en inbouw van de nieuwe, inclusief omzetten van de scharnieren, koppelen van de twee bestaande paneeldeuren en wijzigen van de sleepdeurconstructie naar een deur-op-deur systeem. Ook op telefonische aanvullende vragen werd vlot en doeltreffend geantwoord. Ook op de levering en inbouwwerkzaamheden viel helemaal niets aan te merken: keurig op de afgesproken tijd, snel, vakkundig en vriendelijk. Ook de betaling per pin verliep zonder problemen met een onmiddellijke schriftelijke bevestiging gevolgd en factuur met alle gewenste specificaties. Hulde! Dit wordt mijn absolute voorkeur voor aanschaf van witgoed en keukenapparatuur; ik hoef niet meer te twijfelen tussen leveranciers.

Arjan van der Klugt 03-06-2017 Via de website gekocht

Aangenaam verrassing

Het leuke van Internetshoppen is dat je producten en prijzen kan vergelijken. Hierdoor kom ik regelmatig bij Bemmel & Kroon terecht. Heb er al een koelkast en een combimagnetron gekocht en nu ook een vaatwasser.

Meestal zoek ik een bepaald apparaat en vul ik mijn eisen in. Vervolgens kijk ik welke merken datgene kunnen bieden wat ik zoek en kom ik op suggesties voor bepaalde apparaten.
Vervolgens kijk ik welk Internetshop dit het goedkoopste kan bieden en toevallig komt Bemmel & Kroon hier vaak uit.

Af en toe bezoek ik een winkel om het apparaat in het echt te bekijken en vraag ik om advies, en soms kan je in de winkel ook nog eens onderhandelen.

Vind alleen de bezorgdienst soms een beetje lomp. Jonge gasten, zetten apparaat neer. Moet ze er zelf op attenderen dat oude apparaat mee moet volgens afspraak en vullen zelf in op afleverbon dat apparaat onbeschadigd is. Dat wil ik zelf kunnen bepalen.

Eindoordeel: Ondanks een negatief puntje vind ik Bemmel & Kroon een goed bedrijf en ben er zeer tevreden over!

Wasmachines 03-06-2017 In de winkel gekocht

Geweldige bediening en service

Bij Bemmel en Kroon is het prettige dat de medewerkers je rustig laat winkelen en alleen als je hulp nodig hebt, je ten alle tijden hulp kunt vragen, dan krijg je naast je eigen keuze deskundig en nuttig advies.

Zo hebben wij een keuken , koelkast en nu een wasmachine gekocht.

Fam. Bruines 03-06-2017 In de winkel gekocht

Blij verrast

Wij kwamen gericht op een wasmachine af, die niet meer te leveren was. Het alternatief verbaast ons positief

patrick 03-06-2017 Via de website gekocht

betere service is bijna onmogelijk

in samenwerking met Dynalogistic, perfecte afhandeling van de bestelling. ik werd precies op de hoogte gehouden, wat de status van mijn bestelling was. op de minuut nauwkeurig.

Teske 02-06-2017 Via de website gekocht

Wederom dik tevreden!

In 2009 heb ik grote bestelling geplaatst en ik was toen erg tevreden over B&K. Toen ik van de week op zoek ging naar een vaatwasser keek ik uiteraard ook weer op deze website. Het viel mij direct op dat B&K iets goedkoper was dan sommige andere zaken (in ieder geval nergens duurder) en dat er geen kosten (bezorgkosten) meer bijkwamen. Alles was gewoon duidelijk vermeld. Ook was het apparaat de volgende dag al beschikbaar i.p.v. 5-10 werkdagen. Ik heb de vaatwasser op de geplande dag gekregen en een redelijke inschatting van bezorgmoment. Tevens kreeg ik van de bezorgers nog een belletje 30 minuten van te voren. De bezorgers van B&K waren ook vriendelijk.

Normaal gesproken geef ik geen 10, maar ik kan echt even geen verbeterpunten bedenken. De afgelopen jaren een hoop "pech" gehad met orders, dus deze kwaliteit van service was voor mij niet vanzelfsprekend.

Ro 02-06-2017 Via de website gekocht

Geweldige Service

ik had de wasmachine XWE 81683X WSSS EU besteld via internet, vervolgens kreeg ik de bevestiging dat deze de volgende dag geleverd zou worden echter was die niet meer op voorraad, vervolgens heb ik de opvolger BWE 81683X WSSS NL geleverd gekregen deze was 50 euro duurder maar werd voor dezelfde prijs als de XWE 81683X WSSS EU geleverd, nette communicatie en petje af voor de mannen van de levering, al 3 wasjes gedraaid super tevreden.

Ger Jansen 02-06-2017 Via de website gekocht

Nadat we op zoek waren naar een wasautomaat van het merk Bosch kwamen we via , via op Bemmel & Kroon uit. Op deze site kregen wij het artikel van onze keuze nog voordeliger aangeboden. Het is een duidelijke website, nadat we hier de bestelling hadden geplaatst is alles zeer soepel verlopen. We zijn zeer tevreden met de goede geleverde service.

Pivadebo 02-06-2017 Via de website gekocht

Correct en snel

Duidelijke website. Makkelijk te bestellen. Goede communicatie. Snelle levering. Werkelijk: Afspraak is afspraak!

Mo 02-06-2017 Via de website gekocht

Snel geleverd, geweldige service

De wasmachine was het goedkoopst bij Bemmel en Kroon. Daarnaast kon de wasmachine de volgende dag al geleverd worden én werd de oude wasmachine mee teruggenomen.

anneleen 02-06-2017 Via de website gekocht

goeie service!

Correcte site waar alles juist opstaat; duidelijke info. Info is makkelijk terug te vinden. Geen leverkosten

M.amirzadian 02-06-2017 Via de website gekocht

Geweldig service

Snelle levering vandaag besteld morgen gekrijgen bezorgers netjes alles afgehaald en mij nieuwe koelkast in plek gezet ik raad iedereen aan danku wel

Johnny 02-06-2017 Via de website gekocht

geweldig service

Via Google zocht ik een samsung amerikaanse koelkast en terecht gekomen bij Bemmel en Kroon
Vandaag besteld en morgen in huis. Wat een geweldige service van de medewerker en klantvriendelijk een echte aanrader

Frankpaul 01-06-2017 Via de website gekocht

Goede servers

Zocht een vriezer niet te duur! Zag hier bij bemmel-kroon mooi vriezer van 150euro super blij mee vandaag binnen gekomen. Volgende keer maar weer hier wat bestellen mooie prijzen niet te duur!!